Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Puče: hokejista Arnasona klātbūtne komandā ir komēdija

Puče: hokejista Arnasona klātbūtne komandā ir komēdija
Tailers Arnasons pamazām vāc savus punktiņus, taču pašatdevi laukumā traucē pilnvērtīgi realizēt viņa fiziskā negatavība, kas neatbilst KHL līmenim.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze,...

Tikuši vaļā no aizsarga Sveta un dabūjuši savā paspārnē Karsumu, dinamiešiem pirms iecerētā play off vajadzētu vēl dažas rokādes. Lasītāji savos vaicājumos bieži piemin uzbrucēju Arnasonu, kas joprojām uz ledus atgādina laisku dīkdieni.

HOFR, 2010-01-15 15:26, vakar, citēt
Kas šogad notiek ar Pruseku? Ar viņa līdzdalību vinnētas tikai 5 spēles un 12 zaudējumi. Sniegums pilnībā atbilst viņa statistikai. Man liekas, ka procenti 70-80 ripas atsit sev priekšā. Vai nevajadzētu ieekonomēt naudu un viņu atbrīvot - Mūstukovam dot iespēju, sliktāk nebūs.

Pruseks ir otrais vārtsargs un atbilstošs ir viņa sniegums - žēl, ka treneris Šuplers, sezonas sākumā to nenovērtēja. Tur arī sabira tie zaudējumi. Masaļskis savukārt ir izteikts pirmais numurs – viņam jāuzticas, tad viņš arī rāda brīnumus. Sezona tagad visu salikusi pa plauktiņiem. Par Muštukovu: ja nākamsezon Masaļskis paliek kā pirmais, Ervīns varētu būt otrais, viņam jādod iespēja – tiesa, nezinu vai kluba menedžments ir pārliecināts par viņa gatavību KHL līmenim. Muštukovs pēc rakstura nav nekāds malā sēdētājs, potenciāli labs vārtsargs. Masaļskis noteikti pēc šīs sezonas paprasīs vairāk, tāpēc otrā vārtsarga meklējumus ierobežos arī nauda. Vēl vienu a’la Pruseku mēs nevarēsim atļauties.

iziii, 2010-01-14 23:36, vakar, citēt
Vispirms Armand vēlējos apsveikt Jūs un pārējos SIA «MN Mediji» līdzīpašniekus ar noslēgto darījumu kura sakarā ir arī jautājums vai pēc īpašnieku maiņas ir gaidāmas kādas korekcijas saistibā ar SA? Un vai neveidosiet savu mājas lapu? Varbūt "Apgreidosiet/uzlabosiet" pašreizējo kas ir zem sportacentrs.com ? Jo man ļoti patīks šis SA+ projekts nav žēl ne viena santīma, tieši otrādi pakalpojums pat varētu būt pat dārgāks ja būtu vairāk tādas intervijas kā ar Ozo.

Paldies par laba vēlējumiem. Sportacentrs.com koncepcija strādā, tās ietvarā pievienotā SA+ šī gada pirmajās nedēļās arī pārspēja mūsu prognozes. Pilnveidošana notiks, jo pašapmierināties ar pašreizējo situāciju negatavojamies. Programmētāji un interneta vides tehnologi šobrīd strādā pie SA drukātās versijas izvietošanas tīmeklī – tam par pamatu ir to latviešu lūgumi (tādu ir daudz), kas dzīvo ārpus Latvijas. PDF formātā viņi varēs abonēt žurnālu no savām pašreizējām dzīves vietām Īrijā, Kanādā, ASV, Austrālijā u.c. Par tādam intervijām kā bija ar Ozoliņu – mēģinām saprast, ka tādi ozoliņi mums tik daudz nemaz nav, bet iespēju robežās šādas sarunas veidosim un piedāvāsim lasītājiem.

2.Daudzi (tai skaitā arī es) Jums uzdod jautājumus par leģionāriem, bet par mūsu pašu brašuļiem nemaz. Un tomēr gandrīz ir pagājuši otra sezona KHL, tātad lielākai daļai Latviešu izcelsmes spēlētāju beidzās līgumi ar klubu tāpēc man ir sekojošs jautājums. Kuri spēlētaji ar Latvijas pasi varētu nākamgad nebūt DINAMO un kapēc?

Pilnīgi noteikti šajā sastāvā redzu Ņiživiju, kurš komandas vadībai jau ir apliecinājis savu gatavību palikt „Dinamo”. Par citiem: tās būs sarunas, jo visi jau gribēs savus ienākumus pavairot. KHL kontekstā tikai daži no dinamiešiem var izlikt sevi brīvajā tirgū un dabūt alternatīvu – lielāku piedāvājumu. Pārējiem ir sarežģīti – gan tāpēc, ka viņi jebkuram krievu klubam ir leģionāri, gan – meistarības dēļ. Prognozēju – lielākā daļa no esošajiem paliks „Dinamo”.

3.Vēlējos dzirdēt Jūsu komentāru par R.Bukārtu. Cik liela ir iespēja ka vinš paliks Dinamo nākamgad? Kadi ir viņa plusi un mīnusi? Un vai viņam nav diezgan liels potenciāls, jo 19 gadigais jaunēklis 24 spēlēs ar vidējo spēles laiku 6 min 22 sek un spēlejo praktiski tikai 4 maiņā ir pamanījies iebaksīit 2 vārtus un atdot 4 piespēles, kas manuprāt priekš viņa vecuma un KHL līmeņa ir diezgan labi.

Roberts ir labs spēlētājs, bet šogad viņš savu uzticības kredītu izpelnījies gan ar spēli, gan ar KHL reglamenta īpatnībām – mums sastāvā vajag šāda vecuma hokejistu. Nākamgad viņš vairs ar šādām priekšrocībām nevarēs sevi pieteikt „Dinamo”. Viss būs atkarīgs no sarunām par līgumu – ja būs pārmērības, tad Bukartam neviens pretimnākšanu Rīgā neizrādīs. Tostarp, attieksme uz ledus spēlē un treniņos ir pareiza.

4.Daugaviņa izsaukšana uz NHL. Tas ir Kaspara nopelns? Vai kluba ir pārāk daudz savainotu spelētāju? Vai varbūt Martins Sentpjērs taisīja "Lažas"? Jautājums rodas jo kadā no Jūsu rakstiem lasīju ka, Daugaviņš nav gluži pirmais kaindidāts no fārmkluba uz lielo komandu.

Tikai un vienīgi Daugaviņa nopelns. Jā, sezonas sākumā patiešām viņam fārmklubā bija priekšā vairāki pretendenti uz vietu NHL kluba pamatsastāvā, taču jāatceras, ka lielajā komandā bieži vien spēlētājs tiek pielāgots nevis kā ielāps, bet gan kā konkrētu pienākumu veicējs. Pirmajā spēlē ceturtajā maiņā Kaspars sevi apliecināja kā ļoti labs materiāls – viņš kopā ar partneriem pārsvarā pretinieku presingoja viņu zonā, turklāt, cīņaspars bija apbrīnojams. Katrā ziņā – šo debiju Daugaviņš nav izniekojis.

taisnais21, 00:15, pirms 13 stundām, citēt
vai attieciiba uz playoff KHL sogad nekas nav mainiijies(spelju skaits maajaas un viesos)?
manupraat 5 speeles nav iisti pareizi jo kaa peern dinamo rigai bija tikai viena iespeeja uzspeeleet maajaas atskiriibaa no maskavas.
varbut otrajaa maajas speelee buutu kas mainiijies-no seerijas kaa buutu ja buutu...
manupraat NHL 7 speelju seerija liidz 4 uzvaraam ir pareizaaka.
un vai nevajadzeetu kaa Ozolinsh teica palielinaat speelju skaitu KHL regulaarajaa turniiraa-savaadaak liekas ka ir par maz-gribeetos redzeet vismaz kaadas 70.

Gagarina kausa pirmajā kārtā uzvarētājs tiek noskaidrots sērijā līdz trīs uzvarām. Pēc tam visas pāru izspēles tiek veidotas pēc principa – līdz četrām uzvarām un tā līdz pat finālam. Gan jau KHL ar laiku nonāks pie vienādas izspēļu kārtības visās kārtās. Savukārt, spēļu skaits ir saistīts arī ar izmaksām – kamēr KHL nav bizness šī vārda tiešajā nozīmē, katra spēle klubiem nes tikai zaudējumus. Piemēram, NHL komandās ir visai interesanta kārtība: ar spēlētājiem līgumi tiek slēgti uz regulārā čempionāta laiku. Play off izcīņā viņi algu nesaņem – tikai dienas naudas un gandarījumu prēmijas. Tāpēc klubu vadībām no biznesa viedokļa Play off ir pats ienesīgākais laiks, savukārt spēlētājiem šī sezonas fāze nodrošina tālākās karjeras tirgus cenu. Jo lielas naudas maksā tiem, kas ir labi spēlētāji, bet – ja esi spējis sevi labi parādīt Stenlija kausā, tad saņem jau ļoti lielu līgumu.

Jānis_Bērziņš, 01:33, pirms 12 stundām, citēt
Sveicināti!
Gribēju pateikt paldies par lielisko interviju ar Ozoliņu. Varbūt varētu kaut kā sarunāt, ka reiz būs iespēja uzdot jautājumus Sandim tiešraidē ? Skatoties interviju radās tik daudz jautājumu un gan jau es neesmu vienīgais. Vienkārši būtu lieliski, ja šāda iespēju tiktu dota, kad Ozoliņš ir īsts un tepat blakus. Jo, ja nemaldos Sandis pēc karjeras beigām par savu dzīvesvietu ir izvēlējies ASV. Tad, kad Ozoliņš spēlēja pāri okeānam, tad viņš bija leģenda, tagad, kad viņš ir mājās viņš ir Leģenda + īsts, dzīvs un tepat blakus.
Ja nav tādas iespējas uzrīkot interviju tiešraidē, kur sportacentra lasītāji varētu uzdot savus jautājumus, varbūt var sarunāt, ka tie, kuri vēlas uzdod jautājumus Sandim un labākos / sakarīgākos Jūs uzdodat viņam ?
Būtu lieliski, ja šādas līdzīgas intervijas būtu arī ar citiem Dinamo pieredzējušākajiem spēlētājiem - Laviņu, Sorokinu.

Paldies par labajiem vārdiem. Protams, ka mēs noteikti veidosim sarunas arī ar citiem Latvijas sportistiem, kas pelnījuši uzmanību. Ideja par tiešraidēm un jautājumiem – teorētiski tā ir iespējama, taču praktiski nevaram garantēt kvalitāti, bet pats galvenais – ne vienmēr galvenie varoņi var pielāgoties mūsu noteiktajam sarunas laikam. Mēs esam ieinteresēti, lai šo interviju redzētu pēc iespējas vairāk interesentu, taču jārēķinās arī ar konkrētā sarunas biedra laika robežām.

Raitcha, 09:36, pirms 4 stundām, citēt
Sveiks Armand.
Saistībā ar Mārtiņu Karsumu man jautājums.
Tu izteicies, ka jūti par Sveta atbrīvošanu, OK līdzekļi jāiegūst kautkā, bet ar aizsarga veitas atbrīvošanu uzbrukumu trīniekos tukšumi neparādās. Tapēc būs arī kāds tur jāatstāj aiz borta. Kā tev šķiet, cietīs kāds no mūsu ceturtās maiņas uzbrucējiem? Varbūt Bukarts? Vai tomēr tiks atbrīvots kāds leģionārs, varbūt Karija, iespējams Arnisons
Kādas ir tavas domas šajā virzienā?

Manas domas: es kopā ar Svetu atbrīvotu arī Arnansonu. Bukartam jāpaliek sastāvā, jo to prasa KHL noteikumi. Ja ienāk sastāvā Karsums, tad, manuprāt, tuvāk rezerves komandai ir Arnasons. Viņš ir talantīgs, ko pierāda punktu raža, taču fiziskajā ziņā tā ir ņirgāšanās par Šupleru un visu pārējo treneru korpusu. Starp citu, arī par pārējiem hokejistiem. Tas, ka viņš savulaik spēlējis NHL un tur bijis līmenī – neviens to neapstrīd. Taču tas nevar būt arguments, lai no viņa neprasītu mazliet vairāk centības un sava kaujas svara korekcijas. Vai tad viņam šogad nevajadzēja spēlēt Ņujorkas „Rangers”? Sanāca, ka viņš nederēja pat fārmklubam... Nederēja, nevis viņš no turienes aizbrauca. Atzīstu, bauda skatīties uz atsevišķām epizodēm, kurās Tailers pārvalda vai kontrolē ripu, taču – Rīgas „Dinamo” nekad nav bijusi komanda, kurā visi strādā, bet viens ekspluatē tikai savu talantu, iedomājoties, ka darbs nekur neaizbēgs. Cilvēki mēdz būt dažādi – flegmātiski, lēnīgi, apātiski, azartiski, strauji – taču šajā gadījumā runa tomēr ir par hokeja spēli pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, nevis divu ugunsdzēsēju komandu draudzības maču. Ja Arnasons ir apveltīts ar šādām cilvēciskajām īpašībām, kuras var saukt par iedzimtām – lai būtu! – bet te runa ir par komandas kopējo garu, nevis bērnu nama grūti audzināmo pusaudzi, kas vienkārši tā jūtas. Žēl Šuplera un Sējēja, kam šāda komēdija jāpārdzīvo bez tiesībām rīkoties.

moriss86, 11:48, pirms 2 stundām, citēt
Sveiks Armand! Es te aizdomājos par Olimpisko spēļu hokeja turnīru un pēdējo gadu nots noteicējiem pasaules hokejā, un atcerējos kādreizējo spēcīgo Slovākijas izlasi (daudzi pat salīdzināja ar ceļarulli), no kuras tādas pusapdehušas pagales vien palikušas. Par Slovākijas izlasi, manuprāt, tas notika, jo čaļi tur sāka spēlēt deguniem gaisā, un slovāki vienmēr kā hokejisti bijuši diezgan iedomīgi.
Tātad. Vai Krievijas izlasei nedraud šāda paša krīze tuvākajā laikā, jo pēdējos trīs gadus viņi staigā jau pirms turnīriem kā uzvarētāji (fakts, ka viņi ir ļoti spēcīgi, bet tomēr)? Vienīgais arguments, kāpēc tas varētu nenotik ilgstoši, jo Krievijas spēlētāju resursi ir milzīgi.

Jā, krieviem par saviem hokeja resursiem uztraukumu nav. Novērojums par pašpārliecinātības rīkstēm varētu būt vietā. Viens no olimpiskajiem favorītiem noteikti aplauzīsies – vai tie būs mājinieki vai krievi, vai varbūt zviedri un amerikāņi? Pēc iepriekšējo gadu loģikas spriežot, kanādieši savus nagus jau ir apdedzinājuši, tāpēc šīs mācības noteikti ir paturētas galvās. Ar krieviem ir savādāk – nekas mazāks par zeltu no viņiem netiek prasīts. Spiediens būs milzīgs. Psiholoģija būs izšķirošā – mazākais vājums var būt kā lavīna, kas samaļ. Par slovaku vīzdegunību gan nebūtu tik kategorisks – viņiem ir vienmēr bijis labs hokeja resurss, turklāt, tāds joprojām ir, neskatoties uz tā sauktās „zelta paaudzes” aiziešanu.

vabole, 12:07, pirms 2 stundām, citēt
Vai Jūs Sotniekā saskatāt potenciālu NHL spēlētāju?

Visos hokejistos, kas ir tikuši Rīgas „Dinamo” pamatsastāvā, var saskatīt atbilstošo potenciālu. Sotnieks varētu būt nākamā versija dzelzs latvietim uz ledus – divi trīs gadi, vairāk brieduma, atraisītības, jātiek vaļā no dažiem kompleksiem (lai runā vairāk ar Ozoliņu un Sorokinu – tie var iedot labu ceļamaizi) un skat’ – būs mums izlases pirmās maiņas aizsargs.

Ko "Dinamo" treneriem darīt ar Taileru Arnasonu?

  • 380

  • 43

  • 58


 +18 [+] [-]

, 2010-01-18 07:31, pirms 15 gadiem
Armand,kā pēc šāda virsraksta skatīsies acīs savam čomam P.Skudrai.

 +10 [+] [-]

, 2010-01-18 08:08, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Armand,kā pēc šāda virsraksta skatīsies acīs savam čomam P.Skudrai.
Ja Skudra saprot no hokeja tik daudz, kā viņš stāsta, tad viņš jau sen pats to ir sapratis.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-18 08:17, pirms 15 gadiem
moriss86 rakstīja: Ja Skudra saprot no hokeja tik daudz, kā viņš stāsta, tad viņš jau sen pats to ir sapratis.
Nu,bet vienalga jebkurā gadijumā Skudram ir nepatīkami,ka uz viņa kļūdu norāda lieku reizi.

  -4 [+] [-]

, 2010-01-18 08:25, pirms 15 gadiem
nez, man viņš patīk

 +10 [+] [-]

, 2010-01-18 08:30, pirms 15 gadiem
Ja Armands būtu sajūsmā par Arnasonu, tad Jūs teiktu, ka viņš ir Skudres čoms. Paldies par objektivitāti.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 08:47, pirms 15 gadiem
interesanti būtu uzzināt, kuru tad īsti Skurda pārliecināja ņemt komandā Arnasonu, ja reiz Sējējs UN Šuplers UN Ābols visi tomēr kaut ko no hokeja jēdz un gan jau ka spēja saskatīt, ka šis amerikāņu puisis ir stipri aptucis un pavājš.

  +9 [+] [-]

, 2010-01-18 09:08, pirms 15 gadiem
VSB studijā, kad Skudra izteicās par Arnasona lielisko spēli, Puče klusēja! Vispār var pamanīt,ka VSB pirmspēles studijā, netiek vispār pieminēts, ka Arnasons neiederas, lai LTV7 tas tiek skandēts katru reizi!

 +12 [+] [-]

, 2010-01-18 09:28, pirms 15 gadiem
Vislabāk man patika, kad Skudram prasīja, kurā vietā viņš liktu Karsumu. Skudras atbilde 4.maiņā........tad man gan uznāca riktīgi smiekli!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-18 09:44, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Armand,kā pēc šāda virsraksta skatīsies acīs savam čomam P.Skudrai.
Domāju, ka Armands ir profesionālis savā jomā un ar pārliecību saka, ko par konkrētiem sportistiem vai situācijām domā. Pasaka, ko domā par Ozo, pat ja tauta kokrētajā situācijā (piemēram Hartigana case) Puči savos komentāros bija gatavi "nolinčot". Gan SA+, gan VSB ir darbs, ko viņš veic profesionāli, ļoti profesionāli! Un ja Skudra spēj/spētu vismaz sev atzīt, ka Arnasons nav viņa labākais darījums, tad savā ziņā arī Pēteris būtu profesionālis. Kuram negadās kļūdīties... Gan abi kungi arī turpmāk tīri labi sadzīvos VSB studijā un komentāri būs tik pat interesanti.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-18 09:53, pirms 15 gadiem
Aboneeju SA+ tikai izlasot ievadu sportacentrs.com un tikai taapeec ka to bija uzraxtiijs Puche. Armand, zjetons tev.
VSB neskatos jo muusu kabeljnieks nepiedaavaa, turklaat pasham antenu likt neljauj maajas apsaimniekotaajs, tamdeelj iztieku ar LTV7.
Neteikshu, ka Arnasons LTV7 visu laiku tiktu nolikts, bet driizaak vinjsh netiek "kustinaats". Jaa nav shaubu par to ka dzjekam ir iekshaa, tikai kautkaa nenaak aaraa. Kad tiko paraadijaas zinjas par Arnasona paraadiishanos DR, biju prieciigs, ka izdevies dabuut taadu speeleetaaju. Peec pirmaas speelees mierinaaju sevi ar domu, ka dzekam tikai jaapieliek fizuha, domaaju lai jau apostaas komandaa un gan jau Novembra paartraukumaa stipraak pasviidiis un gan jau kautko piedziis klaat, tachu tagad jau ir pagaajis krietns laiks un tieshaam jaabriinaas, vai tieshaam shaads speeleetaajs mums ir vajadziigs komandaa. Tad jau Cipa mums ir stipri labaaks uzbruceejs, kautvai ar savu ciinjassparu. Laikam jau DR vadiiba ir uzkaarusies ar Arnasona liigumu un lauzt vinju ir ljoooti neizdeviigi, bet Arnjasha tik atstraadaa, zinot ka DR no vinja tik viegli neatbriivosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-18 10:14, pirms 15 gadiem
Da Arnasons ir Savicka aarlauliibas deels(vieniigais izskaidrojums). Nu man galiigi vins nepatii, galvenokaart pashatdeves deelj, tas nav vnk korekti pret paareejiem!
Slēpts komentārs: fire

     [+] [-]

, 2010-01-18 10:33, pirms 15 gadiem
england12 rakstīja: Vislabāk man patika, kad Skudram prasīja, kurā vietā viņš liktu Karsumu. Skudras atbilde 4.maiņā........tad man gan uznāca riktīgi smiekli!!!
Un kurā maiņā tad Tu šo superspēlētāju redzi?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-18 10:36, pirms 15 gadiem
england12 rakstīja: VSB studijā, kad Skudra izteicās par Arnasona lielisko spēli, Puče klusēja! Vispār var pamanīt,ka VSB pirmspēles studijā, netiek vispār pieminēts, ka Arnasons neiederas, lai LTV7 tas tiek skandēts katru reizi!
Un kur tad ir tie, kas ceļ debesīs VSB studiju, ka esot krutāka par LTV7?!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 10:38, pirms 15 gadiem
england12 rakstīja: Vislabāk man patika, kad Skudram prasīja, kurā vietā viņš liktu Karsumu. Skudras atbilde 4.maiņā........tad man gan uznāca riktīgi smiekli!!!
Tak neapcel krutāko pirmsspēle studiju Latvijā....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 11:14, pirms 15 gadiem
fire

Jautājumus Pučem uzdod jautājumu sadaļā, tur saņemsi atbildi

     [+] [-]

, 2010-01-18 11:19, pirms 15 gadiem
VSB pirmspēles studija tiešām ir vislabākā, ko nācies redzēt Latvijā par sportu, bet..... tiklīdz runa sākas par Arnasonu..... pilnīgs sviests. Es Karsumu neliktu 4.maiņā, tapēc, ka attieksmes, agresiviitātes un meistarības ziņā viņš ir Rīgas Dinamo 1.maiņas spēlētājs. Tie, kas ir spēlējuši, kādā komandā, kaut vai amatieru sportā, jebkurā sporta veidā, sapratīs, ko nozīmē, ja komandā ir ielikts spēlētājs, kas nav trenera izvēlēts un, kuram laukumā nav nekādas pašatdeves, vienalga cik daudz potenciāla viņam arī nebūtu!

  +6 [+] [-]

, 2010-01-18 11:22, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Man ir jautājums Armandam Pučem...

Kāda biezuma acenes un cik tonētas skatoties uz Arnosona sniegumu ir uzvilktas...? Līdz šim lasīju korektus aprakstus, bet par šo man jāsaka, Tu esi pilnigu bulšitu sarakstījis...

Tu saki, ka Arnosons neder Nhl un pat Ahl līmenim...un ka viņš tur ir nevajadzīgs, bet klausies, dēls, kur tad NHL ir vajadzīgs Karums, kura tehnika atvainojos ir zem katras kritikas, ciņas spars slikts, lēnīgums lielāks kā Arnosonam, un par kura pazušanu no farmkluba priecājās Tampabeja...??? Atbildi man profesor, kā tas nākas, ka par Arnosonu šādi izsakies, bet par Karumu kkā paklusēji?

Saprotu, ka Karsums ir Latvietis un Tev simpatizē, tad ieslēdz objektivitāti.

Man uzskaitīt tos, uzbrucējus Latviešu, kas Dinamo rāda sūdīgāku spēli par Arnosonu? Vai arī pats uzskaitīsi?

Ja sākumā domāju, ka Arnosons ir izgāšanās, tad ar katru nākošo spēli viņš ir aizvien labāks, viņš dara melno darbu, jā ir nepamanāms itkā, bet vienmēr ir laikā un vietā, rada ļoti daudz momentu, un lieliski orentējas laukumā un to pārredz, atdod teicamas piespēlas, bet vai viņš vainīgs ka Sprukts, un citi nolohojās, paskopojot atpakaļ piespēli vai dēļ zemās tehnikas tukšos vārtos iemest nevar?

Pilnīg Tev nepiekrītu šajā reizē, un man ir kauns ka nespēj būt objektīvs. Un atšķirībā no daža laba viņš vismaz vāc punktus...
pārlasīju vēlreiz, ko rakstīja Puče - ne jau pret spēlētāja meistarību ir lielākās iebildes, bet pret attieksmi laukumā un ārpus tā. ja spēlētājs atļaujas uzvesties treniņos, kā tas ir dzirdēts un lasīts, viņam nav vietas komandā. tas vienkārši ir negodīgi pret pārējiem, kuri varbūt nav labāki, bet cenšas un strādā. un Arnasons nav superzvaigzne, lai tā uzvestos, un tādejādi par apspieklu padarītu pārējos spēlētājus.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-18 11:36, pirms 15 gadiem
rampa2 rakstīja: pārlasīju vēlreiz, ko rakstīja Puče - ne jau pret spēlētāja meistarību ir lielākās iebildes, bet pret attieksmi laukumā un ārpus tā. ja spēlētājs atļaujas uzvesties treniņos, kā tas ir dzirdēts un lasīts, viņam nav vietas komandā. tas vienkārši ir negodīgi pret pārējiem, kuri varbūt nav labāki, bet cenšas un strādā. un Arnasons nav superzvaigzne, lai tā uzvestos, un tādejādi par apspieklu padarītu pārējos spēlētājus.
Cik zinu dažam labam pašmāju baleliņam attieksme treniņos ir vēl sliktāka, bet nez kāpēc par tiem tiek klusēts...
Kuri tad ir tie, kas raujās vairāk, pastāsti, cik zinu tad pēc treniņiem laukumā paliek tikai divi spēlētāji, vārtsargu treneris Dinamo un Hossa...neteiktu, ka pārējie rautiņ raujās uzlabot savu meistarību...

 +11 [+] [-]

, 2010-01-18 11:54, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Cik zinu dažam labam pašmāju baleliņam attieksme treniņos ir vēl sliktāka, bet nez kāpēc par tiem tiek klusēts...
Kuri tad ir tie, kas raujās vairāk, pastāsti, cik zinu tad pēc treniņiem laukumā paliek tikai divi spēlētāji, vārtsargu treneris Dinamo un Hossa...neteiktu, ka pārējie rautiņ raujās uzlabot savu meistarību...
Pēter, nu neņem tik dikti pie sirds

nevar noliegt, ka Arnasons ir gudrs un tehnisks spēlētājs, bet ir problēmas ar fizisko formu un attieksmi

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 13:53, pirms 15 gadiem
Nav ko teikt par tavu rakstu Pučes kungs.Bet Karsums šobrīd ar neatbilst Dinamo pamatsastāva līmenim.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-18 15:16, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Man ir jautājums Armandam Pučem...

Kāda biezuma acenes un cik tonētas skatoties uz Arnosona sniegumu ir uzvilktas...? Līdz šim lasīju korektus aprakstus, bet par šo man jāsaka, Tu esi pilnigu bulšitu sarakstījis...

Tu saki, ka Arnosons neder Nhl un pat Ahl līmenim...un ka viņš tur ir nevajadzīgs, bet klausies, dēls, kur tad NHL ir vajadzīgs Karums, kura tehnika atvainojos ir zem katras kritikas, ciņas spars slikts, lēnīgums lielāks kā Arnosonam, un par kura pazušanu no farmkluba priecājās Tampabeja...??? Atbildi man profesor, kā tas nākas, ka par Arnosonu šādi izsakies, bet par Karumu kkā paklusēji?

Saprotu, ka Karsums ir Latvietis un Tev simpatizē, tad ieslēdz objektivitāti.

Man uzskaitīt tos, uzbrucējus Latviešu, kas Dinamo rāda sūdīgāku spēli par Arnosonu? Vai arī pats uzskaitīsi?

Ja sākumā domāju, ka Arnosons ir izgāšanās, tad ar katru nākošo spēli viņš ir aizvien labāks, viņš dara melno darbu, jā ir nepamanāms itkā, bet vienmēr ir laikā un vietā, rada ļoti daudz momentu, un lieliski orentējas laukumā un to pārredz, atdod teicamas piespēlas, bet vai viņš vainīgs ka Sprukts, un citi nolohojās, paskopojot atpakaļ piespēli vai dēļ zemās tehnikas tukšos vārtos iemest nevar?

Pilnīg Tev nepiekrītu šajā reizē, un man ir kauns ka nespēj būt objektīvs. Un atšķirībā no daža laba viņš vismaz vāc punktus...
tu tiec brīdināts

     [+] [-]

, 2010-01-18 18:32, pirms 15 gadiem
Piekrītu Armandam Pučem par Arnasonu. Tāpat jāpiekrīt Jānim Matulim, ka svarīgāka par iekļūšanu "play off" ir pati cīņa par to. Līdzjutējiem droši vien būtu interesantāk skatīties, kā pret augstākās klases hokejistiem cīnās mūspuses Tālivaldis vai Jaņķelis, nevis Džordžs, Džeks vai Maikls. Bet, ja ārzemnieks vēl laiž luni...

     [+] [-]

, 2010-01-19 11:19, pirms 15 gadiem
pendza rakstīja: tu tiec brīdināts
Ieskrienies! Pats sevi bridini, ar kādām tiesībām un par ko vari mani te brīdināt ko? Esu kā saka samaksājis par to lai lasītu, un man ir tiesības izteikt viedokli, ja kkas nepatīk, ņem argumentē! Jo nav problēma TEVI pašu pabrīdināt...citā veidā!

     [+] [-]

, 2010-01-19 15:01, pirms 15 gadiem
varbūt Arnasonam neviens nav pastāstījis, ka viņam jāpieliek.... Spēlē džeks laimīgā pārliecībā, ka viss ir oki