Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Arods, gods un latiņa

Arods, gods un latiņa
Tagad Melins ar Lundmarku ir salikti vienā maiņā un joprojām - pa tukšo...

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Uz papīra gan Lundmarks, gan Melins ir vieni no labākajiem, kas šeit spēlējuši. Uz ledus – tādi, kuru atrašanās komandā pagaidām nav attaisnojama. Sējējs aizšāva garām kasei, viņam iesmērēja vai – puiši vienkārši nevar iespēlēties?

Par iespēlēšanos atļaušos pasmaidīt – spēles stils, ko šobrīd prasa no komandas galvenais treneris, tāda kalibra un pieredzes hokejistiem kāds ir Džeimijs Lundmarks un Bjorns Melins, nav problēma. Viņi nav ne podziņi, ne bukarti, kas te uz kauliem mēģina audzēt gaļu un saprašanu. Ja cilvēku NHL draftā ņem pirmajā kārtā, ja viņš ir spēlējis Kanādas izlasē (tiesa, gan junioru, bet nedomāju, ka tur auklējas) un izvagojis krustu šķērsu profesionālā hokeja druvu – nav neviena argumenta, lai no šī spēlētāja nesagaidītu kvalitatīva pienesuma minimumu jebkurā diennakts laikā. Tevi pamodina un tu spēlē hokeju. Arī nakts vidū. Arī tad, ja neesi pienācīgi sagatavojies sezonai. Ja salīdzina to pašu Hartiganu un Lundmarku uz papīra, tad otrais vienkārši ir labāks, daudzpusīgāks, talantīgāks utt. Kā viņi abi nonāk uz ledus Rīgas Dinamo formā – šķiet, ka Džeimijs tomēr nav kanādietis... Nedomāju, ka šobrīd vajadzētu glorificēt viņa priekšgājēju, kam tāpat bija utis pilns kažoks - Marks ne visos gadījumos varēja sevi apliecināt un ne jau katru vakaru viņš guva vārtus vai dalīja piespēles. Taču vismaz minimumu attieksmē demonstrēja – nu, vismaz prata paķircināt pretinieku, izprovocēt uz negantībām. Ko prot Džeimijs? Lūk, ko viņš trešajā personā sauc par saviem treneriem... „He has been coached by Wayne Gretzky (Phoenix Coyotes), Glen Sather (New York Rangers), Mark Crawford (LA Kings), and Mike Keenen (Calgary Flames) to name a few.” Lundmarks ir aprakstījis savu hokejista pieredzi, maizi un garozu projektā, ko nosaucis par hokeja akadēmiju (www.topmakrkshockey.com). Tur viņš saka, ka hokejā visu nosaka psiholoģija – spēlētājs savā 12 gadus ilgajā profesionāļa karjerā esot pratis tikt ārā no dažādām situācijām – kad treneris neuzticas, kad ir mazs spēles laiks, kad tiek atskaitīts no komandas... Nu, velns, mēs saprotam, ka viņš pārdzīvos, ja viņu atbrīvos no Rīgas Dinamo, bet vai tomēr nevarētu mazliet parādīt uz laukuma kaut ko no tā, kāpēc esi šajā spēlē? Citādi, ar katru dienu arvien vairāk jāpārliecinās par seno stāstu – ja tur otrpus okeānam viņam ierādīja vietu, tas nebija tāpēc, ka daudzsološo hokejistu nesaprata, viņu speciāli kāds noraka, vai vēl triviālāk – nesatika īstos cilvēkus, īstajā laikā...

Bjorns Melins jau ir no tās pašas pasakas – skaists, gudrs, spēcīgs... Gribētu redzēt, kā viņš savā valstī ar šādu sniegumu mēģinātu kaut ko veidot uz ledus? Mēs nerunājam par brālīti, mēs runājam par Karslonu – jo Melins ir spēlējis Zviedrijas izlasē, viņš ir pasaules čempions! Zviedrijā nevar iekļūt valstsvienībā tāpēc, ka nav kam spēlēt vai tāpēc, ka treneris tev simpatizē. Tur prasa maksimālo rezultātu no komandas katrā turnīrā un tāda pati attieksme ir pret katru, kas nēsā uz krekla trīs kroņus... Tātad, par meistarību nav runa, tā viņam ir. Vai viņš domāja, ka Rīgas komandā ar somu treneri pie ruļļiem varēs rullēt gurķi? Nav viņš tajā vecumā, lai birdinātu smiltis vai atsistu numuru. Un arī tad būtu jāstrādā, jo par to maksā algu! Netiek pāri psiholoģiskajai barjerai, ko viņa zemapziņā radīja Lokomotiv traģēdija? Pārdzīvo par pazaudēto draugu? Tā var būt... Bet arī tad ir jābūt profesionālim – ja nevari, pasaki un met mieru spēlei. Nemoki sevi un komandas biedrus, par līdzjutējiem pat nerunāju... Šobrīd Melins nav pat ēna un, ja godīgi – arī tās nulles sezonas statistikā viņa gadījumā jau sāk izskatīties pēc komplimenta. Ja mums nebūtu Varja piemērs, kas tomēr savu darba ētikas un snieguma latiņu notur augstāk par nabu, varētu padomāt, ka zviedru hokejisti vienkārši šādā vidē nav nedz arāji, nedz ecētāji.

Sējējs iepriekšējos gados ar Koperfīlda cienīgu meistarību trāpīja leģionāru stīgā – vairāk vai mazāk. Šoreiz sanācis viegls aplauziens – vismaz, liekot uz zirgiem, kas jūgti ratu priekšā. Normunds bija pieradinājis līdzjutējus, ka katrs ārzemnieks, kuru viņš izcēla no hokeja pagraba papes kastes, kļuva par mazo komandas zvaigznīti, ar visām izrietošajām pozitīvajām sekām. Nu, šīs mīts ir kliedēts... Jā, augustā vēl viņi nebiji gatavi sezonai, bet tagad ir oktobra otrā puse. Iespēlēšanās buksē. Jā, viņi sāka sezonu vienā maiņā, pēc tam citā... Nu, un? Es paskatos uz Miķeli un redzu to pašu, ja runājam par maiņām un partneriem. Bet – viņš spēlē, neatkarīgi no blakusapstākļiem! Sanāk, ka mums tikai Rēdliham jaunākajam ir jāprot pielāgoties sezonas mainīgajam un neizbēgajam ritmam, bet citi gaida pamperus? Hokejs šiem vīriem nav hobijs, tā ir profesija. Tad nu vismaz arods ir jātur godā...

     [+] [-]

, 2011-10-17 15:50, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Tādā gadījumā kluba juristi sastādot līgumus nolažojušies neiekļaujot līgumā šādu '' opciju ''
Ceturto gadu esam KHL un vēl neesam iemācījušies līgumus sastādīt ?????????????
Ir arī līgas noteikumi, nevar paņemt spēlētāju un tā atlaist uzreiz bez kompensācijām.. un pats galu galā, kad paraksti līgumu nevēlies nekādas garantijas? Lai tevi neuzmet galu galā?

  +3 [+] [-]

, 2011-10-17 15:57, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Ko tad viņš tādu ir izdarījis? No visiem spēlētājiem kas pieņemti divi ir lieki? No cik?! Bet būs trešais.. To tu sauc par izteikti sliktu darbu? Viņš ir noturējis komandas kodolu, un tas nav viegls darbs, pietiek aiziet dažiem un mēs apliksim ar Bukartiem un Meijām, kas tā vien šķiet māk tikai MHL spēlē! Vispār ko tu zini par šo amatu? Tu zini kā strādā citi menedžeri? Cik viņiem sezonā ir to griezo šāvienu, cik veiksmīgi tiek salasīta komanda? Pastāsti par kādu citu KHL menedžeri man!
Jā, šo to man ir ko pastāstīt.
Par Sējēja darbu...
Miķeli viņš noturēs pēc šīs sezonas?
Pēc manām domām nākamo sezon nespēleš Ņiživijs, Ankipāns, Laviņš, Ozoliņš. Kaut kā nekādas maiņas nav, kas tiktu gatavotas - Šindels? viņam divu gadu līgums, vienīgais atkāpšanās ceļš - kompensācija...
Divu gadu līgums, par nezināmas kvalitātes un fiziskās formas spēlētāju - nopietns darbs?
Kas nerunā viņam par labu, pagājušā gadā - periperijas ar centriem un malējiem, Petrovcki, Mikušu utt.
Aizsardzība, švaki nokomplektēta, 4. sezonu nav spēcīga un precīza metiena īpašnieks starp aizsargiem, nav fiziski spēcīgs aizsargs.
Kapēc ir tik šaurs spēlētāju uzraudzības loks?
No Latvijas ir dārgi pa Eiropu paceļot, spēles paskatīties?
Kāda ir nokomplektēta jauniešu komanda, ko viņš var paņemt, kā tuvāko rezervi? Kādas ir Fārmkluba funkcijas?
Principā palaisti ir visi Bērziņi un viņam līdzīgie, viņu vietā ir jāņem leģionāri, turklāt par lielāku ciparu, bet devums laukumā tāds pats.
Fiziskās sagatavotības treneris. Katru sezonu komandai ir problēmas šai lauciņā.
Šī gada pluss - iemetieni, ir centri, kas māk uzvarēt iemetienus, beidzot.
Ir laba sistēma ar vārtsargiem, lai vai kāds būtu Holts, bet ir viens vietējais vārtsargs, kuram ir iespēja un ir vēlēšanās.
Sējējs ir maza budžeta kluba menedžeris, viņš nevar riskēt un mainīt spēlētājus, cik uziet, viņam nav tam līdzekļi. Bet viņš raujas uz laimi, tā itkā viņam būtu divreiz dziļākas kabatas.
No visiem gadiem - vis švakākais leģionāru iesaukums.

     [+] [-]

, 2011-10-17 16:03, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: No visiem gadiem - vis švakākais leģionāru iesaukums.
Un tam ir ļoti vienkāršs izskaidrojums-RD budžets palicis iepriekšējā līmenī, bet izmaksas daudz kur augušas. Takā RD nevar baigi izvērsties uz spēlētāju algām.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:10, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā, šo to man ir ko pastāstīt.
Par Sējēja darbu...
Miķeli viņš noturēs pēc šīs sezonas?
Pēc manām domām nākamo sezon nespēleš Ņiživijs, Ankipāns, Laviņš, Ozoliņš. Kaut kā nekādas maiņas nav, kas tiktu gatavotas - Šindels? viņam divu gadu līgums, vienīgais atkāpšanās ceļš - kompensācija...
Divu gadu līgums, par nezināmas kvalitātes un fiziskās formas spēlētāju - nopietns darbs?
Kas nerunā viņam par labu, pagājušā gadā - periperijas ar centriem un malējiem, Petrovcki, Mikušu utt.
Aizsardzība, švaki nokomplektēta, 4. sezonu nav spēcīga un precīza metiena īpašnieks starp aizsargiem, nav fiziski spēcīgs aizsargs.
Kapēc ir tik šaurs spēlētāju uzraudzības loks?
No Latvijas ir dārgi pa Eiropu paceļot, spēles paskatīties?
Kāda ir nokomplektēta jauniešu komanda, ko viņš var paņemt, kā tuvāko rezervi? Kādas ir Fārmkluba funkcijas?
Principā palaisti ir visi Bērziņi un viņam līdzīgie, viņu vietā ir jāņem leģionāri, turklāt par lielāku ciparu, bet devums laukumā tāds pats.
Fiziskās sagatavotības treneris. Katru sezonu komandai ir problēmas šai lauciņā.
Šī gada pluss - iemetieni, ir centri, kas māk uzvarēt iemetienus, beidzot.
Ir laba sistēma ar vārtsargiem, lai vai kāds būtu Holts, bet ir viens vietējais vārtsargs, kuram ir iespēja un ir vēlēšanās.
Sējējs ir maza budžeta kluba menedžeris, viņš nevar riskēt un mainīt spēlētājus, cik uziet, viņam nav tam līdzekļi. Bet viņš raujas uz laimi, tā itkā viņam būtu divreiz dziļākas kabatas.
No visiem gadiem - vis švakākais leģionāru iesaukums.
Es jautāju pēc salīdzinājuma ar citu menedžeri, jo galu galā, savā dzīvē vairāk par vienu neesi redzējis, proti par Sējēju un nu arī viņu mazgā pēc pilnas programmas. Bet zini kā to sauc? Plika iršana! Un tici man, visi šie jautājumi ko gudri izteici, komandai ir zinām, bet tev, sēžot pie TV tos nekad neuzzināt! Lai to zinātu ir jābūt hokeja virtuvē. Jaunie? Visiem Latvijas jaunajiem ir vaļā durvis uz Dinamo, bet te ir lielā problēma, viņi neder MHL līmenim, beidzot ir jāsakārto hokejs pie mums, ko Dinamo arī darba ar savām bērnu komandām, bet kamēr bēri izaugs līdz MHL vecumam, pacietība un vēlreiz pacietība!

Bet lūdzu, vēlos menedžeru salīdzinājumu! Paņemt kaut vai Avtomobilist un Minska, kas regulāri iegrābjās leģionāros!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-17 16:13, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: ....

Bet lūdzu, vēlos menedžeru salīdzinājumu! Paņemt kaut vai Avtomobilist un Minska, kas regulāri iegrābjās leģionāros!
????
Automobīlistu lieki piesauci - viņi katru sezonu spēlē praktiski vispār bez leģionāriem

  +1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tam ir ļoti vienkāršs izskaidrojums-RD budžets palicis iepriekšējā līmenī, bet izmaksas daudz kur augušas. Takā RD nevar baigi izvērsties uz spēlētāju algām.
Bet ja ir visādi sapņu lidojumi par haļļu celtniecību, kas zināms nemaksā tūkstošos, tad jau kur pasmelties naudiņu ir, turklāt vai tiešām visas izmaksas ir augušas, turklāt, ja ir ar to budžetu tā pašvaki, kapēc tad ir tik vieglprātīga rotaļāšanās ar spēlētāju atlasi?
2. Jau pagājušo gad apliecinājās, ka budžets ir pietiekams, RD taču pats izspļāva, ka ne komercbankas ne šādi tādi investori viņiem nav vajadzīgi, izlepuši. Tātad nevajag - pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:14, pirms 13 gadiem
acidacid rakstīja: es jau gaidīju, ka Armands uzceps šādu pasaciņu...tas ir viņa stilā... jo tas šobrīd patīk līdzjutējiem, ka kāds pasaka kaut ko līdzīgu, ko domā daudzi...un Puče ir snaiperis (nejaukt ar Šindelu).
Armand...kritizēt un rakstus cept katru dienu ir viegli...tad ja jau esi tāds specs, pasaki Sējējam priekšā, kuru ņemt un kuru ne, pirms sezonas, lai Tev mazāk būtu uz ko audzēt savus tekstiņus, savādāk neko jau citu vairs nedari, kā tikai uzmet putukrējumu uz ķīsēļa pats laimīgi smaidot, ka atkal esi uzd... kādam, tā īsti nespējot piedāvāt neko labāku!!!
visu vasaru te pat, SC, čaļi pilnām saujām rakstīja par izbrāķētajiem NHL večiem, labiem prospektiem no skandināvijas, bija daži džeki , kuri paši teica, ka grib spēlēt Rīgā (šķiet, no Torpēdo) utt. Sējējam bija 1000 variantu! Nevajag pūst pīlītes, ka paņēma to, kas bija pāri palicis.

     [+] [-]

, 2011-10-17 16:15, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ????
Automobīlistu lieki piesauci - viņi katru sezonu spēlē praktiski vispār bez leģionāriem
Tas bija vairāk uz Minsku attiecinās, Avto tāpēc ka ir tabulā kur mēs, Minska, jo ir regulāra pieturvieta leģionāriem

     [+] [-]

, 2011-10-17 16:16, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet ja ir visādi sapņu lidojumi par haļļu celtniecību, kas zināms nemaksā tūkstošos, tad jau kur pasmelties naudiņu ir, turklāt vai tiešām visas izmaksas ir augušas, turklāt, ja ir ar to budžetu tā pašvaki, kapēc tad ir tik vieglprātīga rotaļāšanās ar spēlētāju atlasi?
2. Jau pagājušo gad apliecinājās, ka budžets ir pietiekams, RD taču pats izspļāva, ka ne komercbankas ne šādi tādi investori viņiem nav vajadzīgi, izlepuši. Tātad nevajag - pietiek.
Tav nav nekādas sajēgas, ja? Halli cels ja spēs piesaistīt citu finansējumu, respektīvi sponsori piešķir naudu HALLEI, nevis KLUBAM!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:26, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Es jautāju pēc salīdzinājuma ar citu menedžeri, jo galu galā, savā dzīvē vairāk par vienu neesi redzējis, proti par Sējēju un nu arī viņu mazgā pēc pilnas programmas. Bet zini kā to sauc? Plika iršana! Un tici man, visi šie jautājumi ko gudri izteici, komandai ir zinām, bet tev, sēžot pie TV tos nekad neuzzināt! Lai to zinātu ir jābūt hokeja virtuvē. Jaunie? Visiem Latvijas jaunajiem ir vaļā durvis uz Dinamo, bet te ir lielā problēma, viņi neder MHL līmenim, beidzot ir jāsakārto hokejs pie mums, ko Dinamo arī darba ar savām bērnu komandām, bet kamēr bēri izaugs līdz MHL vecumam, pacietība un vēlreiz pacietība!

Bet lūdzu, vēlos menedžeru salīdzinājumu! Paņemt kaut vai Avtomobilist un Minska, kas regulāri iegrābjās leģionāros!
Minskai ar leģionāriem bija galejība, tur bija vainu piezemētākas personības, vai stingrāks terneris. Citādi sanāk tāds šī gada AkBars variants, kur Treneris ar saviem padotajiem netiek nekādi galā - Krievijai Izlase ir svarīgāka.
Es tev nesaukšu (pat nevaru nosaukt) nevienu konkrētu uzvārdu, jo viņiem nepievērsu uzmanību, kāda man daļa par krievu problēmām. Ko tu gribi lai tev minu, pagājušā gada Atlant, kas noziedoja komandas spēlētājus, lai izšautu ar treneri uz gāja maksimumu? Šī gada Amur? Viņiem ir kaut kas sanācis - labs terneris, kurš ir panācis, ka spēlētājs ir ar mieru upurēt savu personīgo statistiku, lai tiek dāvātas brīvas rokas abiem malējiem spēlētājiem? Viņi maksā trīs reiz vairāk tiem čaļiem kā Rīga. Maskavas klubus? Viņi naudu neskaita, viņiem vienalga, cik reizes maina spēlētājus.
Lev - tur menedžeris ir lieliski pastrādājis. Nokomplektēta spēcīga komanda. Tieši fiziski spēcīga. taktika brīžiem pieklibo, kaut gan nevarētu to teikt, pēc spēles ar AkBars, bet spēlētāji ir rūpīgi atlasīti, nevis grābti, kas nāk pretim. Visiem ir skaidrs, ka'viņi var uzvarēt (pēc plāna tā pat kā mēs) tai virzienā ir atlasīti spēlētāji (Rīgai īsti nav).
Tukša muldēšana vai nē, bet man vismaz ir viedoklis, kurš nav no gaisa pagrābts.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:29, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Minskai ar leģionāriem bija galejība, tur bija vainu piezemētākas personības, vai stingrāks terneris. Citādi sanāk tāds šī gada AkBars variants, kur Treneris ar saviem padotajiem netiek nekādi galā - Krievijai Izlase ir svarīgāka.
Es tev nesaukšu (pat nevaru nosaukt) nevienu konkrētu uzvārdu, jo viņiem nepievērsu uzmanību, kāda man daļa par krievu problēmām. Ko tu gribi lai tev minu, pagājušā gada Atlant, kas noziedoja komandas spēlētājus, lai izšautu ar treneri uz gāja maksimumu? Šī gada Amur? Viņiem ir kaut kas sanācis - labs terneris, kurš ir panācis, ka spēlētājs ir ar mieru upurēt savu personīgo statistiku, lai tiek dāvātas brīvas rokas abiem malējiem spēlētājiem? Viņi maksā trīs reiz vairāk tiem čaļiem kā Rīga. Maskavas klubus? Viņi naudu neskaita, viņiem vienalga, cik reizes maina spēlētājus.
Lev - tur menedžeris ir lieliski pastrādājis. Nokomplektēta spēcīga komanda. Tieši fiziski spēcīga. taktika brīžiem pieklibo, kaut gan nevarētu to teikt, pēc spēles ar AkBars, bet spēlētāji ir rūpīgi atlasīti, nevis grābti, kas nāk pretim. Visiem ir skaidrs, ka'viņi var uzvarēt (pēc plāna tā pat kā mēs) tai virzienā ir atlasīti spēlētāji (Rīgai īsti nav).
Tukša muldēšana vai nē, bet man vismaz ir viedoklis, kurš nav no gaisa pagrābts.
Tad es tev atbildēšu vienkārši, nevajag mēst akmeņus Sējēja dārziņa, ja nespēj viņu pat salīdzināt ar citiem GM, tas ka tu viņu salīdzini ar sevi.. sorry, kas tu tāds esi lai atļautos kritizēt Sējēja darbu, pat nezinot kādi ir viņa pienākumi? Aizbergam ir redzamā daļā un neredzamā

     [+] [-]

, 2011-10-17 16:30, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Tav nav nekādas sajēgas, ja? Halli cels ja spēs piesaistīt citu finansējumu, respektīvi sponsori piešķir naudu HALLEI, nevis KLUBAM!
Kurš sponsors piešķirs tos miljonus?
To visu sponsorēs tas pats krievs, kurš tgd, kā to publiski prezentēs būs cits jautājums.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:33, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kurš sponsors piešķirs tos miljonus?
To visu sponsorēs tas pats krievs, kurš tgd, kā to publiski prezentēs būs cits jautājums.
Tevi uztrauc sponsora tautība? Un kādi tev miljoni, nav tā LV valdība Oj, atcerējos, halli tak grib būvēt kopā ar LHF, sakarā ar vēlmi rīkot PČ 2017gadā.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-17 16:36, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Tad es tev atbildēšu vienkārši, nevajag mēst akmeņus Sējēja dārziņa, ja nespēj viņu pat salīdzināt ar citiem GM, tas ka tu viņu salīdzini ar sevi.. sorry, kas tu tāds esi lai atļautos kritizēt Sējēja darbu, pat nezinot kādi ir viņa pienākumi? Aizbergam ir redzamā daļā un neredzamā
nedomāju viss. Vai man par kļūdām viņa procesos, sistēmās vai kā to sauc būtu jāpaklusē tapēc, ka es nepārzinu viņa ikdienas pienākumus?
Viņš Rimītī par nepareizu cenu nolamās kasieri nevis centīsies iedziļināties cenošanas procesos un salīdzinjāt citu veikalu sistēmas un rezultātus.
Es esmu hokeja skatītājs, viņa darbu es vērtēju pēc redzētā laukumā nevis salīdzinot citus menedžerus. To lai dara Savickis.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-17 16:40, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Tevi uztrauc sponsora tautība? Un kādi tev miljoni, nav tā LV valdība Oj, atcerējos, halli tak grib būvēt kopā ar LHF, sakarā ar vēlmi rīkot PČ 2017gadā.
Jā un tapēc Lipmans visu laiku taranē Dinamo ar noziegumiem LV hokeja virzienā un sūdzas par Rīgas pašvaldības nekonsekvenci savos solījumos. Dinamo par savu halli jau runā no pirmās sezonas, cik nu kuru gadu skaļi, bet runā. Lipmans tikai tgd ir atradis sev jājamzirdziņu un iespēju atkal atvilkt te čempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-17 17:42, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet ja ir visādi sapņu lidojumi par haļļu celtniecību, kas zināms nemaksā tūkstošos, tad jau kur pasmelties naudiņu ir, turklāt vai tiešām visas izmaksas ir augušas, turklāt, ja ir ar to budžetu tā pašvaki, kapēc tad ir tik vieglprātīga rotaļāšanās ar spēlētāju atlasi?
2. Jau pagājušo gad apliecinājās, ka budžets ir pietiekams, RD taču pats izspļāva, ka ne komercbankas ne šādi tādi investori viņiem nav vajadzīgi, izlepuši. Tātad nevajag - pietiek.
Par halli cits stāsts, kas visiespējamākais nekādi neietekmēs RD budžetu.
Varbūt es pamatīgi kļūdos, bet es zinu ka šai pasaulē nekas nenotiek tāpat vien.
Un ,pieļauju ka šādas publiskas akcijas virtuālā vidē pret Sējēju arī nenotiek tāpat vien. tautu taču kaut kā japieradina,ka Sējējs nebūt ne vienīgais var būt labs RD GM.
Kurš viņu varētu aizvietot???????
Uzmini nu!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-17 17:52, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā un tapēc Lipmans visu laiku taranē Dinamo ar noziegumiem LV hokeja virzienā un sūdzas par Rīgas pašvaldības nekonsekvenci savos solījumos. Dinamo par savu halli jau runā no pirmās sezonas, cik nu kuru gadu skaļi, bet runā. Lipmans tikai tgd ir atradis sev jājamzirdziņu un iespēju atkal atvilkt te čempi.
Tā ir politika. Viņi viens bez otra nevar, ja jau Lipmanam tik slikti no viņiem un otrādāk, tad kādēļ Lipmans Nolanam izrāda arenu un Dinamo sistēmu?

Nesalīdzini Dinamo menedžementu ar Rimi lielveikalu tīklu! Uzstādījums ir veidot komandu no Lv spēlētājiem, tādēļ nedomā šeit ieraudzīt kaut kādus grandus, viņi mums nav vajadzīgi! Un par tiem spēlētājiem kurus nosauci, kas nespēlēs, afigena viņi tev vajadzīgi? Veci, karjeras beigu galā un spēle laukuma šosezon.. Ozo vienīgais brīžiem uzplaiksnī. Nevar vainot Sējēju pie tā ka viņš turas pie plāna, komandu veidot no latviešu spēlētājiem, tie mums ir kādi tie ir, a par ārzemniekiem.. ne viņš vienīgas iegrābjas, tie kas Hosu ņēma, ar ir iegrābušies, starp citu! Un nevajag pārlieku uzvērt GM lomu, ja treneris nemāk izmantot šos spēlētājus vainīgs GM? Varbūt tiešām Liepajā viņiem tiktu atrasts pielietojums

  +2 [+] [-]

, 2011-10-17 19:58, pirms 13 gadiem
motorolers2 rakstīja: Kas tev pa daļu cik viņš pelna, viņš noteikti nepelna vairāk par vidusmēra algu KHL, vienam latvietim vienmēr būs žēl ja otram ir vairāk - nožēlojami...Nav viņš apveltīts ar baigo talantu, bet statistikā viņam nulles arī nestāv un mazākums bez viņa klibotu...
Nav tev taisnība mans draugs. Spruktam alga ir diezgan virs vidusmēra. Ok, nav tuvu Mozjakina, Radulova, Svitova, Ņikuļina cipariem, bet no tāda Červenkas, Lehteras un arī Dārziņa daudz neatpaliek. Atceries, cik ātri Jānītis vasarā noslēdza līgumu.
Un starp citu, te nevienam nav žēl, vienkārši cilvēki runā par mūsu valsts populārāko komandu un tās spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-17 20:13, pirms 13 gadiem
Tā jau ir tradīcīja,ka Dinamo vajag kādus vismaz divus nesakarīgus leģionārus(Mikušs,Perle,Petrovicki,Karamnovs utt.) katru sezonu ,kuriem pie tam vajadzīgs normāls spēles laiks, un uz Liepāju ar nedrīkst sūtīt.Štālu,gan var pačakarēt,gan uz Liepāju,gan ik pēc spēles noņemt.Nedomāju,ka viņš šobrīd ir sliktāks par Melinu,bet alga gan noteikti atšķiras.Šo bezjēdzīgo leģionāru sāga varētu finišēt ar vietējā trenera stāšanos pie Dinamo stūres.Divi,trīs labi leģionāri(kā Elisons,Holts,Hosa) un pārējie vietējie,kuri būtu lielāki komandas patrioti un arī labāk nobriestu izlasei.

     [+] [-]

, 2011-10-17 21:45, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Nav tev taisnība mans draugs. Spruktam alga ir diezgan virs vidusmēra. Ok, nav tuvu Mozjakina, Radulova, Svitova, Ņikuļina cipariem, bet no tāda Červenkas, Lehteras un arī Dārziņa daudz neatpaliek. Atceries, cik ātri Jānītis vasarā noslēdza līgumu.
Un starp citu, te nevienam nav žēl, vienkārši cilvēki runā par mūsu valsts populārāko komandu un tās spēlētājiem.
Cik tad īsti ir - 300?? Dārziņam vajadzētu būt diezgan vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 12:01, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ????
Automobīlistu lieki piesauci - viņi katru sezonu spēlē praktiski vispār bez leģionāriem
Izskatās, ka šogad RD arī mierīgi varēja darīt tāpat! Domāju diži zemāk tāpat nebūtu! Katrā ziņā atdeve no leģionāriem (neskaitot Holtu un Varju) ir tuvu apaļai 0! Lundmarks kaut ko sākumā sameta, bet tagad izskatās, ka ir aizgājis uz "ziemas migu"... Melins vispār vēl nav pat "pamodies"... un tie ir spēlētāji no kuriem RD gaidija kaut kādu rezultātu, kaut kādu atdevi vārtu un punktu izteksmē.... cik ilgi viena paša Sprukta maiņa ar Karsumu + "Mišku" var tik tur kaut ko vēl viedot...? Arī pārējiem ir jāsaprot, ka Sprukta maiņa viena pati visu laiku arī nevarēs izšķirt spēles likteni (divās spēlēs tā faktiski bija) kamēr pārējie varēs tik vienkārši atslidināt nummuru...

     [+] [-]

, 2011-10-19 18:54, pirms 13 gadiem
Atceros tādu leģionāru - miega miku, Arnasonu, kuru lielākā daļa fanu izsmēja. Liekas, ka viņš bija viens no labākajiem Dinamo leģionāriem. Katrā gadījumā vērtīgāks un noderīgāks par šīs sezonas leģionāriem kopā.