Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Savickis runā, ezītis iznāk no miglas...

Savickis runā, ezītis iznāk no miglas...
Laba kompānija - visi smaida, bet mazie duncīši paslēpti aiz muguras... Abi īkšķi gaisā - Juris Savickis.

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Kad runā Rīgas Dinamo kluba lielākais akcionārs Juris Savickis, tad teiktajam ir vairākas nozīmes. Zemtekstos var atrast daudz noderīga, jo kā VDK virsnieks, Savickis visu līdz galam nepasaka, bet mietiņus spēles laukumā sasprauž. Ja ezītis pirms tam bija miglā, tagad viņš tur nav...

Par VDK virsniekiem nesaka „bijušais”, jo tā nemēdz būt. Dinamo kluba padomes loceklis un viens no īpašniekiem Juris Savickis patiesībā ir galvenais notikumu virzītājs šajā projektā – bez viņa piekrišanas komandā pat aspirīnu nepērk. Mazliet pārspīlēju, taču patiesība nav tālu – tieši Savicka vadītajai kompānijai Itera Latvija tika uzticēts apgūt Krievijas gāzes kompānijas Gazprom mērķziedojumu jeb sponsorējumu, ko jānovirza tikai un vienīgi projektam ar publisko nosaukumu „Rīgas Dinamo”. Zinot, ka faktiski Krievijā valsts asinsriti šobrīd kontrolē Valsts drošības komitejas (VDK) cilvēki, sākot no politiskā troņa un beidzot ar dabas resursu koncentrāciju šauras cilvēku grupas rokās, Savicka parādīšanās ar Gazprom naudas koferīti ir tikai loģiska. Kam citam čekisti lai uztic savu humanitārās ietekmes zonas paplašināšanu tuvējās ārzemēs?

Savickis reti iet tautā runāt par Rīgas Dinamo jautājumiem, bet vismaz reizi gadā tas tomēr notiek. Pērn viņš atvēra muti par Latvijas valsts uzņēmumu naudas novirzīšanu šādam sporta projektam, izpelnoties kritisku sabiedrības reakciju. Tagad viņš ieminas par komandas sportiskajiem jautājumiem, jo tam ir pamats – Dinamo nule kā no Gagarina kausa izcīņas izslēdza bagātos Sanktpēterburgas SKA, kuru budžets ir vismaz trīs reizes lielāks. Uzaicināts piedalīties ik vakara ziņu raidījumā 100. pants, Savickis runāja ne tikai par hokeju – kā gāzes monopolistam viņam nācās atbildēt arī par šī dabas resursa pakalpojuma kvalitāti un cenām. Tomēr šīs kopas ietvaros mēs paliksim tikai pie hokeja. Jura Savicka atbildes bija raitas, tiešas un nepārprotams, bet vēl bija – aisbergi un to neredzamās daļas, kas ieviesa dažu labu skaidrību un perspektīvu par Rīgas Dinamo nākamo sezonu. Tātad, noklausoties sarunu ar Savicki, mēs uzzinājām sekojošo.

PAR BUDŽETU

Pērn Savickis nosauca komandas kopējo budžetu, kas šim gada tikšot plānots 15 miljonu dolāru apmērā. Tagad viņš saka, ka nākamsezon to varēšot palielināt par 5 jeb augstākais – 10 procentiem. Tātad – kopējā summa ko mēģinās apgūt Dinamo būs 16-18 miljonu dolāru robežās. Savickis nepateica, uz kā rēķina, jo maz ticams, ka tā būs Gazprom papildus injekcija. Cerība, ka uz rudens vēlēšanu fona izdodies savākt politiskās konjuktūras naudu – reāla, bet atkarīga no valsts lielo uzņēmumu un koalīcijas stabilitātes.

PAR SASTĀVU

Savickis diezgan skaidri pateica, ka Hosas palikšana komandā ir saistīta nevis ar trenera Šuplera jautājumu, bet gan ar naudu, ko šis uzbrucējs vēlas. Šupleru viņš nosauca, lai nerastos liekas spekulācijas un iedomāti situācijas ķīlnieki – sak, divi vienā vai tamlīdzīgi... Pieminot Rīgas priekšrocības sadzīves jautājumos, visticamāk Savickis lika saprast, ka ir gatavs pieņemt saprātīgas prasības no Hosas puses. Vien aizmirsa, ka Marsels nav ģimenes cilvēks, kam būtu bērni jāaudzina „Krievijas kazarmās”... Tad arī lieku miljonu var paņemt, pieciešot neērtības.

PAR ŠUPLERU

Savickis ne uz mirkli neapmulsa jautājumā par trenera Šuplera devumu. Viņš nepārprotami pateica, ka rudenī šis pats treneris nebija ticis galā ar darbu un, tikai pēc padomes iesaistīšanās šo jautājumu sakārtošanā, darbs un rezultāti normalizējušies. „Mēs daudz strādājām, runājām, komandu sapurinājām”, strikti pasvītroja Savickis, kur nepārprotami bija skaidrs, ka starp „mēs” nebija domāts Šuplers. Trenera jautājumu viņš uzreiz pārspēlēja padomei, bet pats viedokli šobrīd neizteikšot. Bet viedoklis slēpās vārdā „mēs” – bez Šuplera...

PAR ARNASONU

Savickis apgalvoja, ka Arnasona piesaistīšana esot bijusi ļoti veiksmīga, jo tā sapurinājusi komandu. Tas tikai apstiprina seno stāstu, ka patiesībā lēmumu par gurdenā amerikāņa iegādi Savickis pieņēma pats, ieklausoties padomniekos. Arnasona gadījumā vēl tika pieminēts treneris, kas varējis arī izmantot hokejistu vairāk un tad arī viņam statistika būtu cita. Šī replika atkal bija Šuplera dārzā... Atbilde par Arnasonu spēcīgi pasvītroja fonu – kurš te ir galvenais.

PAR LATVISKO

Ļoti principiāli Savickis uzsvēra Latvijas hokeja interešu aizstāvēšanu. „Mūsu komandai jābūt latviskai!”. Ja vēl atceras, ka vienā no padomes sēdēm pirms gada galvenais akcionārs visai demonstratīvi esot publiski sūnījis Lipmanu (viņam klātesot), piesaucot žīdus un citas vēsturiskas realitātes, var pieņemt, ka Kirovs pie Dinamo projekta būs gaidīts tikai gadījumā, ja noliks uz galda miljonu. Nav izslēgta Savicka inspirētas rokādes federācijas lielā portfeļa pārdalē.

PAR OZOLIŅU

Lai gan Savickis ar Ozoliņu par nākamo gadu vēl nav runājis, tas viņam netraucēja paziņot, ka „ar viņu jau ir runāts par nākamo sezonu, sarunas tiks turpinātas un es gribu, lai viņš paliek”. Tas varētu nozīmēt, ka patiesībā komanda rēķinās, ka spēs piedāvāt komandas kapteinim tādus noteikumus, kas Sandi ieinteresēs kā profesionālu hokejistu, rēķinoties arī ar tirgus kontekstu.

PAR TELEVĪZIJU

Ļoti piesardzīgs Savickis bija jautājumā par televīzijas līgumu, pasvītrojot, ka galvenais lēmums tomēr jāpieņem, saistībā ar līgas esošajiem nosacījumiem. Starp citu, Viasat ir spēkā līgums ar KHL, kas paredz konkrētas saistības, arī attiecībā uz Latvijas tirgu. Jaunajā sezonā tas varētu nozīmēt arī papildus finansējumu līgas klubiem no TV kontrakta. Arī Dinamo katlam.

PAR ARĒNU RĪGA

Pats esot gāzes monopolists, Savickis diezgan populistiski izrādīja neapmierinātību ar Arēnas Rīga diktētajiem noteikumiem. Viņi ņemot divreiz vairāk naudas no Dinamo, nekā esot tirgus līmenis. Vienīgi, tirgū jau nav izvēles, tāpēc nevar runāt par līmeni. Ja neizdošoties atrast kompromisu ar arēnas saimniekiem, tad Savickis draudēja celt savu halli. Nez vai šie draudi izbiedēja arēnas īpašniekus, bet Dinamo akcionāra publiskais stress skaidri parādīja, ka no hokeja projekta arēnieši patiešām labi dīrā...

PAR PRĒMIJĀM

Savickis ar lielu azartu runāja par prēmijām, ko vajadzēšot izmaksāt komandai pēc paveiktā play off sērijas pirmajā kārtā. „Atradīsim iespēju...”, tā viņš teica. Iespējams, ka akcionāru vienkārši izprovocēja žurnālista jautājums un Dinamo kluba līdzīpašnieks paturēja zem sava goda atbildēt apmērām tā: „Hokejisti saņem algu par savu darbu un līgumos viņiem ir atrunātas piemaksas par individuālo sniegumu.” Šis prēmiju jautājums tikai vēlreiz apliecina, ka sveša nauda dalās vieglāk... Pat, ja hokejisti to ir pelnījuši.

PAR ULMANI

Runājot par kluba darbu un padomes strādāšanu, Juris Savickis pārspīlēti un diezgan samāksloti uzsvēra Gunta Ulmaņa lielo devumu. Eksprezidenta loma netika izcelta tikai Dinamo uzvarā par SKA, visos citos gadījumos Ulmaņa vārds izskanēja. Var nojaust, ka Savickim šī politiskā lelle spēlē noteiktu izrādi un ir aizdomas, ka pats aktieris jau sen ir sajaucis, kurā brīdī ir teātris, bet kurā – dzīve. Varbūt Savickis kaut kā gribēja izcelt Ulmaņa darbošanos, lai sabiedrība pie sevis nodomātu – jā, tieši to mūsu hokejs visus šos gadus arī gaidīja... Efekts gan ir pretējs.

 +17 [+] [-]

, 2010-03-16 21:14, pirms 15 gadiem
Labs raksts.. !!1

  +9 [+] [-]

, 2010-03-16 21:14, pirms 15 gadiem
Tad Arnasons paliek uz naakamo sezonu, bet Supleram buy, buy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kazino

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 21:55, pirms 15 gadiem
kazino rakstīja: zivs puust no galvas,taapat kaa dinamo projekts
jā,tavi vārdi no dieva mutes!
pilnīgi piekrītu tev idiņ!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-16 21:56, pirms 15 gadiem
pelikans rakstīja: Tad Arnasons paliek uz naakamo sezonu, bet Supleram buy, buy
IMHO Ja treneris būtu kāds ar Znarokam raksturīgām iezīmēm, tad Arnasons būtu tikai ieguvums.

 +15 [+] [-]

, 2010-03-16 22:05, pirms 15 gadiem
Es būtu priecīgs, ja pienāktu tādi laiki, ka RD varētu pastāvēt bez visādām Iterām un Juriem.....

 +17 [+] [-]

, 2010-03-16 22:20, pirms 15 gadiem
Mani skatoties no malas Šuplers kā cilvēks simpatizē krietni vairāk par, piemēram, Znaroku, kuru nedaudz pazīstu arī dzīvē. Bet kā treneris Juliuss pārāk lielu autoritāti tomēr nav ieguvis. Izšķirošos mirkļos komandas grožus tur Ozoliņš, Sorokins un vēl daži veči. Protams, Šuplers nav sliktākais variants, viņš varētu palikt, bet diezvai tā notiks. Galvenais, lai netiek ielikts kāds kanādietis, jeņķis u.t.t., tikai tāpēc ka kādreiz nedaudz ostijis NHL ģērbtuves un kurš nāks ar savu ideju, ka visu vajag darīt pilnīgi savādāk. Varbūt, jau izskanējušais variants ar jau n-tos gados Eiropā strādājošo Krīgeru varētu būt optimāls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-03-16 22:49, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: un kādēļ tu negribi kādu no ZA?
Palabo mani, ja kļūdos, bet man uz sitienu nenāk prātā neviens ZA treneris, kurš pēkšņi ierodoties Eiropā sasniedz panākumus. Tas pats B.Smits, kurš, droši vien, nav slikts treneris, 3 gadu laikā tā ar neizcīnija neko. Pārāk jau tomēr ir atsķirīgs ir eiropiešu, postsovjetu un Ziemeļamerikas holeka koncepts. Mūsu komadai ir stabils kodols un iestrādāta spēles maniere, to vajag saglabāt, nevis mācīt spēlēt kā Kanadā.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-16 23:03, pirms 15 gadiem
kriigers buutu ok. raksts tiešām labs!
Slēpts komentārs: gadas

  +3 [+] [-]

, 2010-03-17 00:05, pirms 15 gadiem
Iepriecināja lasītais sadaļās "par budžetu" un "par Šupleru".... Cerams, ka tā arī notiks un būs gan bišķi lielāks budžets, gan arī hokejistiem būs jauns virsvadonis..... Arnasonu gan vajadzētu nahrenizēt.... jo savādāk izskatās, ka viņš arī vēl nākamgad pa Rīgu varēs tusoties (nevis spēlēt)....

  +4 [+] [-]

, 2010-03-17 00:11, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: IMHO Ja treneris būtu kāds ar Znarokam raksturīgām iezīmēm, tad Arnasons būtu tikai ieguvums.
Ja Arnasons spēlētu tā kā savā laikā viņš spēlēja Čikāgā, tad viņš arī tagad vēl NHL spēlētu nevis sēdētu Arēnas tribīnēs vai Rīgas bāros... katrā ziņā pie Znara būtu tā - "iļi igraješ v polnuju silu, iļi pašol nah..j"!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-17 00:17, pirms 15 gadiem
nu par Shupleru mes nevaram spriest.ja tiekam play off ka vins var but slikts?

  +6 [+] [-]

, 2010-03-17 00:33, pirms 15 gadiem
Par Arnasonu... domāju, ka nedaudz tomēr viņu "noēda". Visi taču skaidri redzēja, ka viņu neviens komandā neuzņēma ar atplēstām rokām (žurnālisti pat darīja visu, lai parādītu tautai Arnasonu no negatīvās puses). Pieņemu, ka patiesi pietrūka tās uzticības no treneru puses.

Par Šupleru... Nu ir jau viņš Latvijai daudz devis arī... R2000 arī tomēr savu pudu sāls "apēdis". Tomēr jāņem vērā divas lietas: 1) Koziols jau ir izstumts (kurš Šupleru arī iekārtoja), 2) Rudenī izskanējušie Šuplera izteikumi Krievijas presē par Latvijas izlasi un RD nav piedodami (Znarkam gan mute ir vēl lielāka).

     [+] [-]

, 2010-03-17 01:41, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Par Arnasonu... domāju, ka nedaudz tomēr viņu "noēda". Visi taču skaidri redzēja, ka viņu neviens komandā neuzņēma ar atplēstām rokām (žurnālisti pat darīja visu, lai parādītu tautai Arnasonu no negatīvās puses). Pieņemu, ka patiesi pietrūka tās uzticības no treneru puses.
Bet viņam tas bija pie vienas vietas....ja pacenstos, simpatijas nopelnitu ātri..ka Petrovickis, jo parādija ka grib spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2010-03-17 02:12, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Bet viņam tas bija pie vienas vietas....ja pacenstos, simpatijas nopelnitu ātri..ka Petrovickis, jo parādija ka grib spēlēt
Redzi... Daudz ko nosaka arī raksturs. Kā vienā intervijā izteicās Naumovs(necitēšu precīzi, bet pateikšu tikai domu): "Tikai tad es varu sevi parādīt laukumā, ja man tic treneris. Ja man netic, tad labāk nelaidiet nemaz laukumā. Tāpat es tur neko nevarēšu parādīt, jo satraukšos."

Un vai nav smieklīgi no žurnālistu puses pārmest Arnasonam McDonalds apmeklējumu? Protams arī Tev taisnība par to centību pierādīt ko citu, tomēr atkal jāmin raksturu dažādība... Diskutabla tēma, bet es tomēr uzskatu, ka Arnasons tika "norakts". Tā, pieklājības pēc iedeva uzspēlēt(varbūt pat ne tajā laikā un neizmantojot viņa trumpjus)...

P.S. Petrovicki gan nevar te vienā maisā bāzt, jo tas mums savējais(lasi - Šuplera cilvēks).

  +5 [+] [-]

, 2010-03-17 07:33, pirms 15 gadiem
Malacis,Armands. Labs raksts.
Smaidu izraisa draudi celt pašiem savu arēnu. Kamēr draudēs,tikmēr lētais celtniecības vilciens jau būs lielā gabalā.
Attiecībā uz Šupleru Savickis tiešām pierādija,ka nav bijušo čekistu,bet ir čekisti uz mūžu. Nekas nav ticis aizmirsts un viss ir ierakstīts melnajā dosje.

     [+] [-]

, 2010-03-17 08:52, pirms 15 gadiem
PAR BUDŽETU

.... Tātad – kopējā summa ko mēģinās apgūt Dinamo būs 16-18 miljonu dolāru robežās.
Es saku - Lai paņem ''Gagarina kausu'' šogad un būs (ja nemaldos) 50 milj. USD! Veiksmi!

     [+] [-]

, 2010-03-17 09:00, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Malacis,Armands. Labs raksts.
Smaidu izraisa draudi celt pašiem savu arēnu. Kamēr draudēs,tikmēr lētais celtniecības vilciens jau būs lielā gabalā.
Attiecībā uz Šupleru Savickis tiešām pierādija,ka nav bijušo čekistu,bet ir čekisti uz mūžu. Nekas nav ticis aizmirsts un viss ir ierakstīts melnajā dosje.
Bet faniem gan izskatās, ka tā atmiņa ir īsa un kā jau te augstāk Jurčiks rakstija, visi nez kapēc ir tagad aizmirsuši kādas samazgas Jūlis sezonas sākumā krievu presē lēja gan par savu komandu (LV izlases spēlētājiem) gan arī LV izlasi kopumā.... pēc tās reizes viņš manās acīs nokrita zemāk pa zemi un manispēc kaut tagad RD to Gagarina kausu paņems es tāpat uzskatīšu ka Jūlis ir jāmaina, jo viņš sevi ar RD ir izsmēlis un vairāk izskatās, ka šis labais sezonas nobeigums ir pašu spēlētāju nopelns (Ozo kā kapteiņa un arī spēlētāju pašmotivācija, saņemšanās čerez "ņemagu") nevis Jūļa kā trenera nopelns ....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-17 09:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bet faniem gan izskatās, ka tā atmiņa ir īsa un kā jau te augstāk Jurčiks rakstija, visi nez kapēc ir tagad aizmirsuši kādas samazgas Jūlis sezonas sākumā krievu presē lēja gan par savu komandu (LV izlases spēlētājiem) gan arī LV izlasi kopumā.... pēc tās reizes viņš manās acīs nokrita zemāk pa zemi un manispēc kaut tagad RD to Gagarina kausu paņems es tāpat uzskatīšu ka Jūlis ir jāmaina, jo viņš sevi ar RD ir izsmēlis un vairāk izskatās, ka šis labais sezonas nobeigums ir pašu spēlētāju nopelns (Ozo kā kapteiņa un arī spēlētāju pašmotivācija, saņemšanās čerez "ņemagu") nevis Jūļa kā trenera nopelns ....
Lai cik tas arī nebūtu dīvaini,bet uz maniem vairākkārtējiem lūgumiem parādīt to rakstu, kurā Šuplers itkā gānot mūsējos džekus, tā arī neviens nevarēja to izdarīt. Cik saprotu,tad visi par to rakstu gānās,bet reti kurš viņu patiesībā ir lasijis.
Kas attiecās uz Šuplera darbību sezonas laikā,tad teikšu ka esmu no tiem,kas cāļus skaita rudenī jeb secinājumus izdara kad ir saniegts konkrēts rezultāts. Jā,varbūt ka Ozo nospēlēja lielu lomu komandā kā tās līderis,bet varbūt ir bijuši citi blakus apstākļi,tomēr Šupleram var uzsist pa plecu tāpēc vien,ka viņš nav kavējis šos blakus procesus.
epārproti,jo neesmu baigais Šuplera fans,bet vismaz šobrīd nav pamata Šupleru atlaist. Nevajag RD ieveist RU komandu praksi mainīt trenerus kā cimdus, jo gan jau Šuplers būs ko iemācijies no šīs sezonas kļūdām,un nākošā sezonā uz tiem pašiem grābekļiem neuzkāptu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-17 10:19, pirms 15 gadiem
Sporta Avīzes žurnālisti, vai jūs negribiet tādā pat stilā rakstīt arī par politiskajiem notikumiem valstī? no jūsu kolēģiem daudz mazāk ko var saprast

  +1 [+] [-]

, 2010-03-17 12:00, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Lai cik tas arī nebūtu dīvaini,bet uz maniem vairākkārtējiem lūgumiem parādīt to rakstu, kurā Šuplers itkā gānot mūsējos džekus, tā arī neviens nevarēja to izdarīt. Cik saprotu,tad visi par to rakstu gānās,bet reti kurš viņu patiesībā ir lasijis.
es pats to rakstu lasīju un pat Liepajas bagačam metu linku. Toc zinu ka tas bija publicēts ari ōlhokeja, ja baigi vajag mekle pats, es nerakšos pēc kaut kāda oktobra raksta. Tas raksts bija daudz kur, par to runāja vai iceboxa vai Sporta studija (precizi neatceros) un tapēc daudzi ir informēti.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-17 12:13, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es pats to rakstu lasīju un pat Liepajas bagačam metu linku. Toc zinu ka tas bija publicēts ari ōlhokeja, ja baigi vajag mekle pats, es nerakšos pēc kaut kāda oktobra raksta. Tas raksts bija daudz kur, par to runāja vai iceboxa vai Sporta studija (precizi neatceros) un tapēc daudzi ir informēti.
Es jau Tev ar varu nepieprasu,lai Tu man obligāti atrodi to linku.
Jā,taisnība runāja daudz kur. Pat Armands un Pēteris VSB studijā izanalizēja to rakstu,bet man līdz šim tā arī nav sanācis to izlasīt. Visādi izmeklējos,bet čučss vien ir sanācis,

  -2 [+] [-]

, 2010-03-17 12:22, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es jau Tev ar varu nepieprasu,lai Tu man obligāti atrodi to linku.
Jā,taisnība runāja daudz kur. Pat Armands un Pēteris VSB studijā izanalizēja to rakstu,bet man līdz šim tā arī nav sanācis to izlasīt. Visādi izmeklējos,bet čučss vien ir sanācis,
Vienigais ko varu pateikt - oktobris un allhockey....
karoč, ja pats neatrodi un redzi kadu dienu mani te daudz spamojam tad atgadini, mos uzsit smeķi parakties neta dzīlēs. meklēšana tak ar jatrenē. Tagad nav laika un arī vēlmes

  +1 [+] [-]

, 2010-03-17 12:42, pirms 15 gadiem
Gena. Kur Tu biji oktobrī, kad bija gan linki, gan raksti? Tankā? <- Šo uztvert kā joku bez ļauna nodoma.

Dinamo ir ļoti populāra tēma, par ko raksta, tāpēc, lai atrastu tik vecas lietas, būtu jāveic nopietna meklēšana.

     [+] [-]

, 2010-03-17 12:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vienigais ko varu pateikt - oktobris un allhockey....
karoč, ja pats neatrodi un redzi kadu dienu mani te daudz spamojam tad atgadini, mos uzsit smeķi parakties neta dzīlēs. meklēšana tak ar jatrenē. Tagad nav laika un arī vēlmes
Mēģināšu vel.
Pamet orientieri kāds varēja būt apmēram tā raksta virsraksts.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-17 12:52, pirms 15 gadiem
Pučem baigi negatīvā attieksme pret Savicki... Jā viņš ir bijušais čekists, bet DINAMO sakarā viņš neko sliktu nav savārijis. Nu par Arnasonu nekur netika pieminēts ģeniālais spēlētāju aģents un Pučes studijas kolēģis Skudra. Nu, viņš taču Savickim iesmērēja Arnasonu kā superīgu NHL veci, bet tagad ne Savickis ne Šuplers nezin ko ar viņu darīt. Tas, ka jādomā par DINAMO finansājuma modeli ir skaidrs, jo ja vienā brīdī Itera pateiks, ka naudu vairs nedod, tad mēs būsim uz pakaļas (pie tam plikas). Manā skatījumā Savicka velns nav tik melns, kā viņu māle (vismaz pagaidām).

  +2 [+] [-]

, 2010-03-17 12:57, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Redzi... Daudz ko nosaka arī raksturs. Kā vienā intervijā izteicās Naumovs(necitēšu precīzi, bet pateikšu tikai domu): "Tikai tad es varu sevi parādīt laukumā, ja man tic treneris. Ja man netic, tad labāk nelaidiet nemaz laukumā. Tāpat es tur neko nevarēšu parādīt, jo satraukšos."

Un vai nav smieklīgi no žurnālistu puses pārmest Arnasonam McDonalds apmeklējumu? Protams arī Tev taisnība par to centību pierādīt ko citu, tomēr atkal jāmin raksturu dažādība... Diskutabla tēma, bet es tomēr uzskatu, ka Arnasons tika "norakts". Tā, pieklājības pēc iedeva uzspēlēt(varbūt pat ne tajā laikā un neizmantojot viņa trumpjus)...

P.S. Petrovicki gan nevar te vienā maisā bāzt, jo tas mums savējais(lasi - Šuplera cilvēks).
Liela mērā var piekrist...
Bet tomer ja pavēro ciparus neta, neba tik ieks RD sakās Tailera lejupslide, tendences tomēr rāda ka vaina ir viņā pašā...bet bik skrobe ir, tak ar neapbrunotu aci redzams ka iekša viņam ir.....

     [+] [-]

, 2010-03-17 22:42, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Iepriecināja lasītais sadaļās "par budžetu" un "par Šupleru".... Cerams, ka tā arī notiks un būs gan bišķi lielāks budžets, gan arī hokejistiem būs jauns virsvadonis..... Arnasonu gan vajadzētu nahrenizēt.... jo savādāk izskatās, ka viņš arī vēl nākamgad pa Rīgu varēs tusoties (nevis spēlēt)....
Ja Savickim negribeesies atziit savu kljuudu, Arnasons to mieriigi varees dariit (domaaju gan, ka ne naakamsezon).

     [+] [-]

, 2010-03-18 21:03, pirms 15 gadiem
Arnijs sapurinaajaa komandu