Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ulmaņa singls

Ulmaņa singls
Izrādās, ka būt par akcionāru ir ne tikai patīkami, bet arī atbildīgi.
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Cerēt, ka pirms vēlēšanām kāda no politiskajām apvienībām izmantos iespēju paklusēt, ir visai naivi. Piemēram, Guntis Ulmanis jau otro vasaru pēc kārtas kāpj uz grābekļa, kas saucas – valsts uzņēmumiem jādod nauda Dinamo hokeja projektam.

Eksprezidents savā ziņā ir unikāls – viņš bauda visas sev likumā paredzētās privilēģijas (maxipensija, dzīvoklis, mašīna, šoferis utml.), viņš palīdz ļaudīm no kapa izcelt Rīgas Dinamo līķautu, viņš atgriežas laicīgājā politikā... Ja esi atpakaļ pie bļodas, tad ar ēšanu vien nepietiks – vajag virināt muti ar skaņu. Nule kā Guntis atkal ir aktualizējis jautājumu par valsts uzņēmumu naudu – sak, tiem vajadzētu piedalīties Rīgas Dinamo atbalstīšanā. Ja ņem vērā, ka šajā brīdī Dinamo mazais akcionārs izskatās arī pēc Stendzenieka lokomotīves, šādus tekstus jāaplūko tuvējo vēlēšanu kontekstā. Vai Ulmanis ar to gribēja iezīmēt savas partijas politiku sporta jautājumā? Ja atbilde ir pozitīva, tad viņu var apsveikt – labieši (PLL) ir pirmie, kas no partijām vispār kaut ko saka par šo nozari. Cita lieta – kādu krustu grib Ulmanis nest?

Man patīk ideja, ka lielajiem uzņēmumiem jāpiedalās sporta atbalstīšanā, ko patiesībā viņi arī dara, izmantojot Latvijas olimpiskās komitejas programmas. Ja Dinamo sevi pozicionē kā nacionāla mēroga vai nozīmes pasākums – lai tā būtu! Vieniem Opera, citiem – Dinamo. Tikai jautājums – kādā sakarā? Ja Ulmanis lūdz valsts uzņēmumus atbalstīt privātu biznesa projektu, tad jādomā, viņš ir gatavs dalīties ar valsti gan priekos, gan bēdās. Dalīties, nevis ņemt! Tad projekts vairs nevar būt privāts – tad Rīgas Dinamo sāk izskatīties pēc publiskas partnerības kopdarba. Tādā gadījumā pašreizējie akcionāri vienkārši atsakās no savām īpašuma tiesībām, ko paredz komerclikums un pieņem citus noteikumus, kas nosaka valsts dotētu uzņēmumu pastāvēšanu. Nav mana darīšana, bet nebūs solīdi, ja atklātos, ka patiesībā šis klubs jau šobrīd tiek uzturēts par nodokļu maksātāju naudu. Lūk, tikai hipotēze un sapnis, kas šajās dienās nelaiž vaļā: vai nav tā, ka Krievijas gāzes giganta Gazprom dāsnums pret Dinamo patiesībā izpaužas nevis sponsorējumā, bet gan cenas atlaidē, ko tas dod par noteiktu gāzes apjoma iepirkšanu mūsu pašu monopolistam no Iteras? Iespējams, ka starpība starp gāzes cenu un pēc atlaides iegūto, veido Rīgas Dinamo pamata budžetu, kas esot ap 15 miljoniem dolāru... Varbūt maldos, nezinu, taču tāds sapnis bija...

Ja esat izveidojuši biznesa projektu un tam apakšā nolikuši biznesa plānu, tad laikam jau sapratāt, kas ar to visu notiks pēc viena, diviem vai desmit gadiem. Ja otrajā gadā puikas grib padarīt valsti par ķīlniekiem, tas nav smuki... Var mēģināt saprast Savicki, kura uzņēmums savulaik ieguva monopola tiesības Latvijā piedāvāt publisko pakalpojumu. Viņš pelna labu naudu. Nu, tad, vecīt, nevajag tagad gausties, ka esi nesis lielu upuri, atjaunojot Rīgas Dinamo hokeja projektu. No valsts savulaik paņēmi (un ņem joprojām!), biji manīgs – visu cieņu. Tagad laiks varbūt šo to atdot – skaidrā neviens no maka ārā neplēš, arī savulaik noslēgtos ekskluzīvos līgumus nelauzīs, lai nav pa tiesām jāķēpājas un - arī domas par privatizēto aktīvu piespiedu nacionalizāciju dzīsim prom. Nē, lai ir kā pie cilvēkiem. Ja biji tik veikls pie gāzes krātuvēm, ko nojaušu – neviens no Iteras akcionāriem nemantoja kā ģimenes dārgumus – tad esi tikpat mudīgs ar entuziasmu, ziedojot, piemēram – šajā gadījumā hokejam. Jo daba mīl līdzsvaru. Ja Ulmanim kā akcionāram, politiķim un citādi omulīgas cilvēkam pensijas vecumā, ir tikai viens singls vai hīts Dinamo sakarā – piedosim. Taču pie reizes norādīsim – varbūt pirmatnēja kapitāla uzkrāšanas un vispārējā apjukuma laikā vienam otram piedeva deviņdesmito gadu izdarības. Divtūkstoši desmitajā šī valoda neskan...

  +2 [+] [-]

, 2010-07-15 15:21, pirms 14 gadiem
Neaizmirsīsim arī to, ka pateicoties ĻV tā laika Šķēles noslēgtajam devigājam līgumam ar Latvijas gāzi, LV par gāzi maksā vairāk nekā Lietuva un Igaunija....

Es nemaz nerunāju par Savicki kurš kaut kādā prātā aptumsumā paziņo, ka valstij esot vairāki uzņēmumi kuriem peļņa ir miljoniem latu...

 +11 [+] [-]

, 2010-07-15 15:22, pirms 14 gadiem
100% taisnība, Pučes kungs! Kas tad notiks pēc tam - vismaz pāris miljonus vajadzēs VEFam , par to ir 200% pārliecība, jo jau pašlaik sirmais čalis smeļ no LDz; gan jau BK Ventspils ar pilnām tiesībām pajautās savu artaviņu utt. Ja grib valsts naudu, pārdodiet (atdodiet) kluba akciju kontrolpaketi.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-15 15:25, pirms 14 gadiem
Lai Gunča paprasa bārdam, viņš tikko Lattelecomam notirgoja vecos dekoderus, naudas papilno

 +10 [+] [-]

, 2010-07-15 15:26, pirms 14 gadiem
Pana Klekša stilā! Bet pilnībā piekrītu šeit rakstītajam, tikai ņemt ņemt šie grib...tā jau ir ka šei latvijas miljonāri no reāla biznesa maz ko jēdz, viņi māk izkruķīt, nevis radīt-vadīt-pelnīt.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-15 15:37, pirms 14 gadiem
Eh,Latvija unikālo shēmotāju valsts. Un galvenais,ka visas shēmas iziet cauri pat bez slīdošām smērvielām.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-15 15:44, pirms 14 gadiem
Spēcīgi...

  +8 [+] [-]

, 2010-07-15 15:46, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Neaizmirsīsim arī to, ka pateicoties ĻV tā laika Šķēles noslēgtajam devigājam līgumam ar Latvijas gāzi, LV par gāzi maksā vairāk nekā Lietuva un Igaunija....

Es nemaz nerunāju par Savicki kurš kaut kādā prātā aptumsumā paziņo, ka valstij esot vairāki uzņēmumi kuriem peļņa ir miljoniem latu...
šķēle, kā barons rīkojas ar valsts mantu ceļot ar to savu labumu mūs padarot par dzimtcilvēkiem un viss ir nopirkts, tā ka neviens pat patiekt nejko pretī nespēj, viss, jom pat mēdiji tiek pirkti, cenzūra un demokrātijas trūkums noteikti ne sliktāks, kā ulzmaņlaikos, tikai jaunās mūsdienīgās sulās ar brīvā tirgus ekonomiaks svirām, aks diemz''el turas vienigi uz politikas...

Guntis laiza dirsu leilajam andrim, pretīgi metās...

  +3 [+] [-]

, 2010-07-15 15:47, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: prātā aptumsumā paziņo, ka valstij esot vairāki uzņēmumi kuriem peļņa ir miljoniem latu...
Tādi uzņēmumi tiešām ir. Nosaukumus nesaukšu, neesi slinks, papēti gada pārskatus

Tas gan, protams, uzreiz nenozīmē, ka kaut ko no tā būtu jādod Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-15 16:08, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Tādi uzņēmumi tiešām ir. Nosaukumus nesaukšu, neesi slinks, papēti gada pārskatus

Tas gan, protams, uzreiz nenozīmē, ka kaut ko no tā būtu jādod Dinamo.
Atvainojos sajaucu miljonus ar miljardiem Latvenergo apgrozījums varbūt ir miljards bet ne jau peļņa

  +3 [+] [-]

, 2010-07-15 16:09, pirms 14 gadiem
sportu vajag atbalstīt no valsts puses vai pa valsts naudu, bet ir jābūt kaut kādai koncepcijai un vadlīnijām - kam, ko un cik dodam / dotējam

ulmanis - vecs vīrs, kurš diemžēl maz ko saprot no hokeja, vēl mazāk - ko un kad drīkst runāt. lai viņam vieglas vecumdienas...

  +2 [+] [-]

, 2010-07-15 16:15, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Atvainojos sajaucu miljonus ar miljardiem Latvenergo apgrozījums varbūt ir miljards bet ne jau peļņa
Labs i' - iekopēšu un mēģināšu šeit Tev pajautāt!

Kāpēc Tu neprotestē, kad tavs partijas biedrs un vārdabrālis smeļ naudu no VAS Latvijas Valsts meži, savam biznesa projektam, kam ir uzvilkts cits, padomju laika sporta granda, krekls ar abreviatūru VEF uz krūtīm. Nav vecais stāsts par dubultmorāli, Edgariņ???

  -1 [+] [-]

, 2010-07-15 16:59, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Es nemaz nerunāju par Savicki kurš kaut kādā prātā aptumsumā paziņo, ka valstij esot vairāki uzņēmumi kuriem peļņa ir miljoniem latu...
Nu Latvenergo peļņa tiešām ir vairāki miljoni. Latvijas valsts mežu kapitāls naudas izteiksmē varētu būt astronomisks, nezinu, cik daudz pelna Latvijas dzelzceļš, katrā ziņā, no tranzīta ienākumiem pa sliežu ceļiem atlec diezgan liela summa.
Lai gan kontrolpakete pieder Valstij, tomēr akciju sabiedrība ir un paliek Akciju sabiedrība un līdzekļu iepludināšana no valsts kases nevar būt ikdienišķa parādība. Pelnošiem uzņēmumiem tas nav pat nepieciešams, nepelnošos, jeb nerentablos valsts pārdot. Ja ņem vērā, ka šo uzņēmumu pirkšanā valsts nav ieguldījusi naudu, vismaz no budžeta, kas gūts no pašreizējo paaudžu maksātajiem nodokļiem, neredzu da jeb kādu minētu uzņēmumu atkarību no nodokļu maksātājiem! Ja kāds var man to pierādīt, uz priekšu!

     [+] [-]

, 2010-07-15 18:26, pirms 14 gadiem
Piekrītu autoram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-15 23:13, pirms 14 gadiem
Pa ledu skraida tik dievīgi čaļi, bet aiz viņu mugurām naudu skaita izbadējušies kuiļi... Stulbi nu! Varētu kāds sakarīgs džeks, kuram daudz naudas un hokejs sirdī nopirkt to Dinamo. Žēl skatīties kā kaut kādi āksti čakarē hokeju.
Būtu man kāda Itera vai cits naudas pumpis...

     [+] [-]

, 2010-07-15 23:51, pirms 14 gadiem
itkaju,

     [+] [-]

, 2010-07-16 00:56, pirms 14 gadiem
Nevarēju noturēties, neizpaust savu viedokli, mums visiem tik nozīmīgajā jautjumā kā "Dinamo Rīga"! Pirmajā DR gadā "privātā biznesa haizivis " skaļi deklamēja : DR ir privāts biznesa projekts! Nepagāja pat VIENS gads kad izbijušās politiskās prostitūtas mutes vadīti, ķērc vēl pēc papildus valsts (mūsu kopējās) naudas, neliela pielikuma! DR ir projekts,kas tievajos gados patiesi sniedza kaut nelielu veldzi no visiem tiem sūdiem, kas darījās LR. Paldies, BRIGĀDEI, ka spēja to izveidot.........taču visam tak i savs mērs...... ITERA ar neradās no zila gaisa - nosacīti - valsts uzņēmums!
Kaut Latvijā nebūtu tik stipri izteikta "LATVIJAS" biznesa!!!!!!
Slēpts komentārs: Bosnis

  +1 [+] [-]

, 2010-07-16 11:32, pirms 14 gadiem
Bosnis rakstīja: Smird šie rakstiņi ar politisko piesitienu un biezā gala prostitūtēm......tad, jau, labāk, Armand, varēju uzcept rakstiņu par copes sacensībām.

un pārējiem gribēju teikt, ka labāk tā valsts naudiņa lai aiziet Dinamo un sportam kopumā, kā tiek ieslidināta...ziniet paši kur
piedod, stulbs Tev tas komentārs.