Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" un KHL - tās nav zāles no visām kaitēm

Anatolijs Kreipāns
Anatolijs Kreipāns

Rīgas "Dinamo" un KHL - tās nav zāles no visām kaitēm
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Būtu muļķīgi noliegt, ka Rīgas "Dinamo" hokeja komandas izveidošana un tās iekļaušanās KHL nāk tikai par labu arī Latvijas hokeja izlasei. Kaut vai tāpēc, ka lielākā daļa vietējo dinamiešu tāda līmeņa līgā tik daudz iepriekš nekad nebija spēlējuši un diezin vai arī būtu spēlējuši. Taču RD izveidošana un tās spēlēšana KHL neatrisinās visas izlases problēmas un nenodrošinās izlasei četras augsta līmeņa spēlētāju maiņas. Mums gluži vienkārši nav tik daudz attiecīga līmeņa hokejistu.

Tāpat kā spēlēšana NHL vēl nenozīmē, ka tā ir pasaules līmeņa zvaigzne, tāpat arī spēlēšana KHL vēl negarantē, ka šis ir vismaz otrās maiņas spēlētājs Latvijas izlasē un noteikti viens no izlases līderiem. Svarīgāk ir tas, nevis kur, bet kādu lomu savā komandā tu spēlē. Diezin vai tik drīz piedzīvosim dienu, kad Rīgas "Dinamo" būs tikai pašmāju hokejisti un ar viņiem vien varēs nodrošinās sekmīgu spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā. Klubam ir savi mērķi, tas nepiedalās KHL tikai tāpēc, lai uzspēlētu, tas nav arī labdarības iestāde vai mūžīgais izlases kandidātu audzināšanas poligons - RD ir savi uzdevumiem un tam vajag spēlētājus, ar kuriem tos var sasniegt. Mūsējie - par laimi - neaizraujas ar tik liela skaita leģionāru aicināšanu, kā to dara, piemēram, kaimiņos Baltkrievijā jeb Minskas "Dinamo", taču rīdziniekiem arī nepietiek tikai savējo spēlētāju, lai nodrošinātu kaut vai iekļūšanu Gagarina kausa izcīņā jeb izslēgšanas turnīrā, nerunājot nemaz par kaut ko vairāk. Tie paši, kas kliedz, ka RD jāpakārto izlases interesēm un nekam vairāk, būs pirmie kliedzēji un kritizētāji, ja tā patiešām notiks un ja gadu no gada RD netiks (bet sākumā tā arī būs!) KHL izslēgšanas turnīrā. Tā ka visdusceļš laikam ir tas īstais, pa kuru jābrauc, un pa to brauc ne tikai izlases pirmie numuri.

Nedaudz ķecerīgs jautājums - cik Latvijas labāko hokejistu 2008./2009. gada sezonā (pirmajā KHL sezonā) spēlētu KHL klubos, ja nebūtu izveidots Rīgas "Dinamo"? Varētu saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem. Vai mums pirms KHL izveidošanas bija daudz spēlētāju Krievijas superlīgā, zviedru un somu virslīgās, kaut vai vācu DEL un Šveices NLA? Varat paskaitīt un tas jums daudz laika un pirkstu neaizņems. Izlases sastāvs nesanāks, pierēķinot klāt arī dažus no NHL. Trīs maiņas nesanāks. Rīgas "Dinamo" rindās no pašmāju hokejistiem līderi ir tikai daži, tāpēc nav jābrīnās, ka viņi kā pēc burvju mājiena nekļūst par līderiem un "netaisa rezultātu" izlasē. Tā nenotiek! Tiklīdz spēle nepaiet līderiem, tā nav, kam īsti stāties viņu vietā vai pajūk arī klāt pieliktā jaunā talantīgā censoņa spēle, tiklīdz izkrīt 3-4 pamatspēlētāji jeb līderi, tā viņu vietā nav, ko ņemt un izlasē jāņem spēlētājs, kurš netiek sastāvā Krievijas augstākās līgas klubā (kaut gan tieši pēdējā sakarā domas dalās).
Tas nekādā gadījumā nav mūsu hokejistu nosodījums, viņi ir labi spēlētāji, kuri godprātīgi dara savu darbu un spēlē savu spēju robežās. Vai tad tas ir kaut kas slikts? No spēlētāja var prasīt tikai tik daudz, cik daudz viņš var un prot izdarīt. Un arī tas nav nekas nosodāms vai apkaunojošs, ja nevar izdarīt vairāk par norvēģu, dāņu, vācu vai šveiciešu hokejistiem. Varētu domāt, ka Latvijas izlase iepriekš to vien darījusi, kā pasaules čempionātos spēlējusi vismaz ceturtdaļfinālā. Cita lieta, ka jātiecas izdarīt vairāk ne tikai par minēto valstu spēlētājiem. Bet... Katram ir savi griesti un katrs gluži vienkārši nevar būt augstākajā vai vismaz nākamajā augstākajā līmenī.

Neuzskaitīšu visus tos, kuri dažādu iemeslu dēļ šoreiz pasaules čempionātā nevarēja palīdzēt, jo viņu klātbūtne un izlases iekļūšana ceturtdaļfinālā lietas būtību nemainītu. Rīgas "Dinamo" - tas ir ļoti svarīgs, taču tikai viens ķēdes posms izlases kontekstā. Tā ka nav nemaz tik daudz argumentu, kāpēc mums noteikti vajadzēja būt starp astoņām labākajām komandām, un nav iemesla tāpēc raut no galvas matus. Vienkārši ar katru nākamo sezonu jātiecas kļūt labākam neatkarīgi no tā, kurā līgā un komandā spēlē.

1 2 40 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2012-05-15 17:01, pirms 12 gadiem
Varbūt beidzam vaimanāt ..... Diemžēl secinajumi jaizdara ne mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 17:10, pirms 12 gadiem
un ar ko tad mūsu pirmais piecinieks atpalika no norvēģu pirmā un tik krasi bija pārāks par vācu pirmo piecinieku? Šī filozofēšana ne uz kurieni neved... jautājums ir ATTIEKSMĒ!!!! Par šādu spēli Spruktu, Miķeli, Galviņu (mazāk, bet arī) un Krišjāni Peka nosēdinātu malā pēc pirmās spēles ! Mūsējie nevērtē spēli izlasē kā godu un prestižu, bet kā spaidu darbus un katorgu, par ko neko nemaksā!
Jāgaida, kad izaugs nākamā paaudze - Pelšs, Girgensons, Koļesņikovs, Bļugers, Jevpalovs, Jeļisejevs, Lipsbergs; nobriedīs Indrašis, Vilkoits, Upītis, Biezais, Bičevskis, Gudļevskis.... šķiet, ka jaunajiem patriotisms ir augstākā līmenī nekā nauda, patreizējie ir vēl padomju produkts, un materiālo labklājību vērtē augstāk par dzimtenes godu un karogu... skarbi, bet tā ir taisnība! Arī es pats esmu no tādiem.... kauns, bet tā ir..

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 17:13, pirms 12 gadiem
Rakstam varētu kaut cik piekrist, ja šosezon Dinamo sastāvā būtu bijuši kādi ārzemnieki, kuri būtu tie lielie vezuma vilcēji. Un vienlaikus nav skaidra doma - kāda tad ir jēga no Dinamo dalības KHL? Manuprāt, problēma ir tieši tajā, ka tagadējā Latvijas izlasē ir ļoti maz tādu hokejistu, kas spētu būt īsti komandas vilcēji pat ne KHL, bet kaut vai Itālijas līgā. Nebija tā, ka deviņdesmito gadu beigu izlasē visi hokejisti pārstāvēja super klubus - tie paši Znaroks, Vītoliņš, Semjonovs, Beļavskis nespēlēja grandiozos klubos, bet tur kur viņi spēlēja, viņi bija komandu līderi. Tikām šosezon no izlases spēlētājiem visas sezonas garumā, šķiet, tikai Indrašis ir guvis vairāk kā 20 vārtus, un tieši viņš ir labākais vārtu guvējs arī PČ. Un nekas, ka vārti gūti MHL, BAČ un LAČ, kas nav stiprākās līgas pasaulē. Bet realitāte ir tāda, ka snaiperu Latvijas izlasē šobrīd nav, un arī no NHL atbraukušais Daugaviņš par tādu noteikti nav saucams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:16, pirms 12 gadiem
=> Calvin, tu tiešām esi pārliecināts par šo "patreizējie ir vēl padomju produkts, un materiālo labklājību vērtē augstāk par dzimtenes godu un karogu"?
proti, ka materiālā labklājība ir padomju sistēmas vērtība?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:24, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: => Calvin, tu tiešām esi pārliecināts par šo "patreizējie ir vēl padomju produkts, un materiālo labklājību vērtē augstāk par dzimtenes godu un karogu"?
proti, ka materiālā labklājība ir padomju sistēmas vērtība?
Padomju cilveeks- labklajibu nav redzejis, tapec tagad censhas to iegut.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-15 17:24, pirms 12 gadiem
Dark_Side rakstīja: un ja mūsējie tiktu 1/4 finālā un nedod Dievs tālāk, tad visi dziedātu pretējo... ne ne ne... ar 1 komandu un 3 slinkiem nekas nebus!!! ja nav sistemas, tad nebus panakumu... un ta gadu no gada
Mums jātiecas uz Vācijas sistēmu, lai tad var pagrūst norvēģiem ar 4:12? Vai arī uz baltkrievu sistēmu? Vai arī jāskatās uz Šveices sistēmu, kas ir zem frančiem?

Kā jau pirmajā komentārā tika minēts - jābeidz vaimanāt. LV līmenī uzvar nevis labākās hokeja sistēmas, bet tā komanda, kura vairāk grib uzvarēt. Mūsējie - nezinu, kas viņiem notika - bet nu forma pēdējās divās spēlēs pilnīgi nekāda. Kā vispār var tik ātri mainīties fiziskā kondīcija, ja salīdzina spēli ar Vāciju un spēles ar Norvēģiju/Dāniju.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 17:29, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: Un vienlaikus nav skaidra doma - kāda tad ir jēga no Dinamo dalības KHL?
Raksta doma ir tāda, ka LV hokejistiem Rīgas Dinamo ir pateicīga vieta, kur spēlēt augstā līmenī un progresēt. Loģiski, ka spēlētājs krietni vairāk progresēs, spēlējot KHL, nevis BAČ.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:30, pirms 12 gadiem
Dark_Side rakstīja: un ja mūsējie tiktu 1/4 finālā un nedod Dievs tālāk, tad visi dziedātu pretējo... ne ne ne... ar 1 komandu un 3 slinkiem nekas nebus!!! ja nav sistemas, tad nebus panakumu... un ta gadu no gada
bet netika...

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:34, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Mums jātiecas uz Vācijas sistēmu, lai tad var pagrūst norvēģiem ar 4:12? Vai arī uz baltkrievu sistēmu? Vai arī jāskatās uz Šveices sistēmu, kas ir zem frančiem?

Kā jau pirmajā komentārā tika minēts - jābeidz vaimanāt. LV līmenī uzvar nevis labākās hokeja sistēmas, bet tā komanda, kura vairāk grib uzvarēt. Mūsējie - nezinu, kas viņiem notika - bet nu forma pēdējās divās spēlēs pilnīgi nekāda. Kā vispār var tik ātri mainīties fiziskā kondīcija, ja salīdzina spēli ar Vāciju un spēles ar Norvēģiju/Dāniju.
Visvairāk no KHL ir cietuši baltkrievi, kuriem pirms KHL izveides bija pat ļoti laba līmeņa čempionāts, un arī nacionālā izlase bija uz viļņa.
Tagad viņiem no visa tā ir tikai siltas atmiņas.
Par Šveici nevajag pārspīlēt. Viņiem vienkārši šajā čempionātā TOTĀLI neveicās. Ja veiks dažas izmaiņas (iespējams pat izlases treneru korpusa nomaiņu), tad šī izlase atkal būs tur kur tā bija ar Krīgeru pie stūres.
Vāciešiem ar steigu jamaina treneru korpuss, ja nevēlās atkal piedzīvot spēcīgu lejupslīdi IIHF rangā. To ka vāciešiem ir potenciāls mēs redzējām tad kad šo komandu trenēja Uve Krups.
Atiecībā uz RD un KHL-meistarīgs spēlētājs savu vietu atradīs pasaules hokejā lai arī kādā līmenī tas nespēlētu, bet aiz matiem ievilkts spēlētājs gana augstā līmenī meistarīgāks no tā nekļūs. tam ir spilgts apliecinājums-RD un LV izlases muļļāšanās uz vietas jau n-tos gadus. Un galvenais, nav redzams, ka kaut kas varētu mainīties.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:36, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Raksta doma ir tāda, ka LV hokejistiem Rīgas Dinamo ir pateicīga vieta, kur spēlēt augstā līmenī un progresēt. Loģiski, ka spēlētājs krietni vairāk progresēs, spēlējot KHL, nevis BAČ.

Mīts, kas tiek izmantots, lai attaisnotu LV hokeja saimniecības atdošanu krieviem.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visvairāk no KHL ir cietuši baltkrievi, kuriem pirms KHL izveides bija pat ļoti laba līmeņa čempionāts, un arī nacionālā izlase bija uz viļņa.
Tagad viņiem no visa tā ir tikai siltas atmiņas.
Par Šveici nevajag pārspīlēt. Viņiem vienkārši šajā čempionātā TOTĀLI neveicās. Ja veiks dažas izmaiņas (iespējams pat izlases treneru korpusa nomaiņu), tad šī izlase atkal būs tur kur tā bija ar Krīgeru pie stūres.
Vāciešiem ar steigu jamaina treneru korpuss, ja nevēlās atkal piedzīvot spēcīgu lejupslīdi IIHF rangā. To ka vāciešiem ir potenciāls mēs redzējām tad kad šo komandu trenēja Uve Krups.
Atiecībā uz RD un KHL-meistarīgs spēlētājs savu vietu atradīs pasaules hokejā lai arī kādā līmenī tas nespēlētu, bet aiz matiem ievilkts spēlētājs gana augstā līmenī meistarīgāks no tā nekļūs. tam ir spilgts apliecinājums-RD un LV izlases muļļāšanās uz vietas jau n-tos gadus. Un galvenais, nav redzams, ka kaut kas varētu mainīties.
Baltkrieviem bija ļoti spēcīgs vietējais čempionāts, tas tiesa, taču viņi nedaudz nepareizi veidojuši Minskas DInamo konceptu, bet nu ja atsevišķi kadri te saka, ka tur ir sapuvusi jauniešu sistēma, tad laikam jau jāpiekrīt, lai gan man žēl viņus, jo viņiem ir visa vajadzīgā infrastruktūra un resursi, vajag tikai rakt.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 17:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Baltkrieviem bija ļoti spēcīgs vietējais čempionāts, tas tiesa, taču viņi nedaudz nepareizi veidojuši Minskas DInamo konceptu, bet nu ja atsevišķi kadri te saka, ka tur ir sapuvusi jauniešu sistēma, tad laikam jau jāpiekrīt, lai gan man žēl viņus, jo viņiem ir visa vajadzīgā infrastruktūra un resursi, vajag tikai rakt.
Nevis nepareizi veidots Minskas Dinamo koncepts kā tāds, bet gan vispār liela kļūda to izveidojot, jo tas apēd milzu līdzekļus kas tiek noēsti BAČ.
Es brīnos par slovākiem un čehiem, kas pieļauj KHL invāziju savā līdz šim normāli nostādītā hokeja saimniecībā. Laikam tāpat kā belari vienu dienu grib attapties pie sasistas siles.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevis nepareizi veidots Minskas Dinamo koncepts kā tāds, bet gan vispār liela kļūda to izveidojot, jo tas apēd milzu līdzekļus kas tiek noēsti BAČ.
Es brīnos par slovākiem un čehiem, kas pieļauj KHL invāziju savā līdz šim normāli nostādītā hokeja saimniecībā. Laikam tāpat kā belari vienu dienu grib attapties pie sasistas siles.
Slovāki nenormāli nīkuļo pēdējos gadus, kaut kas viņiem ir jādara, citādi būs skuju taka. Vispār tā jau nav Minskas DInamo vaina, ka baltkrieviem ir tik švaka izlase. Atļaušos tev oponēt tajā ziņā, ka visam pie vainas ir sapuvusi jauniešu hokeja sistēma. Varbūt arī latvieši strādā skapī, taču var kaut ko sagatavot. Nekad neesmu sapratis, kāpēc baķka nestrādā uz ārzemju speciālistu piesaisti, tas būtu vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:43, pirms 12 gadiem
Tolik nebrauc graavi---- visi te cepaas par chalju attieksmi uz laukuma speeles laikaa- pret daanjiem vsp izgaajaa kaa pusaizmigushi, bez dzirksteles u.t.t

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 17:47, pirms 12 gadiem
Bet vispār Toļiks totāli noblefojis visa šā sakarā, jo pāris gadus pirms RD izveides LV notika ļoti aizkavējusies hokeja paaudžu nomaina, un tieši tāpēc salīdzinoši bija maz LV spēlētāji Eiropas un Z-amerikas hokeja līgās. Tomēr pat neskatoties uz to mums salīdzinoši daudz hokejisti spēlēja gan RU Superlīgā, gan Skandinavijas un Z-amerikas hokeja līgās.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:48, pirms 12 gadiem
RD vajadzētu tikt skaidrībā kas viņi ir un kāda viņu misija. Izcīnīt Gagarinu ? Tam vajag daudz naudas ,kuru nekad neviens nedos.Kas atliek? Atliek dot nopietnu ieguldījumu LV hokejā.Protams šis ieguldījums var liegt spēlēt PO,bet ar laiku tas var atmaksāties abās frontēs ,gan KHLā,gan PČ.Bez tam, spēlēšana PO ar katru gadu kļūs sarežģītāka.Krievu klubi pamanās izkaulēt naudu ,budžeta palielināšanai,bet RD par superklubu nekļūs nekad.Tas nozīmē - laiks izvēlēties prioritātes!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Slovāki nenormāli nīkuļo pēdējos gadus, kaut kas viņiem ir jādara, citādi būs skuju taka. Vispār tā jau nav Minskas DInamo vaina, ka baltkrieviem ir tik švaka izlase. Atļaušos tev oponēt tajā ziņā, ka visam pie vainas ir sapuvusi jauniešu hokeja sistēma. Varbūt arī latvieši strādā skapī, taču var kaut ko sagatavot. Nekad neesmu sapratis, kāpēc baķka nestrādā uz ārzemju speciālistu piesaisti, tas būtu vajadzīgs.
Nenoliegšu ka belariem ir arī nopietnas problēmas jaunatnes hokejā, jo trūkst labu speciālistu, bet patreizējā situācija pavisam noteikti neveicina labu speciālistu parādīšanās BLR.

     [+] [-]

, 2012-05-15 17:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Mīts, kas tiek izmantots, lai attaisnotu LV hokeja saimniecības atdošanu krieviem.
Pateicoties tam hokejisti var spēlēt labā līmenī un labi pelnīt.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:55, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Kā jau pirmajā komentārā tika minēts - jābeidz vaimanāt. LV līmenī uzvar nevis labākās hokeja sistēmas, bet tā komanda, kura vairāk grib uzvarēt. Mūsējie - nezinu, kas viņiem notika - bet nu forma pēdējās divās spēlēs pilnīgi nekāda. Kā vispār var tik ātri mainīties fiziskā kondīcija, ja salīdzina spēli ar Vāciju un spēles ar Norvēģiju/Dāniju.
Fiči visu laiku spēlē kā pa viļņiem - vienā gadā tiek 1/4 vai pat 1/2, bet nākamajā var arī pretendēt uz izlidošanu no Elites... nebrīnīšos, ja nākamgad viņi atkal tiks 1/4! Vai mēs tur nākamgad ar saviem "brīvmāksliniekiem" varēsim tikt...? Man ir zināmas šaubas.... un neba nu tur vaina būtu tik daudz treneros jāmeklē cik daudz pašu spēlētāju galvās un attieksmē pret izlasi.... var jau te Toļoks protams teikt, ka RD tagadējo izlases spēlētāju līmeni ir pacēlis (pa daļai tā arī ir), bet tāpat atkal ir uzradusies viena cita problēma šajā sakarā.... ja agrāk spēlētāji uz izlasi brauca sisties ne tikai par valsti, bet arī par savām jaunajām darba vietām (spēlētāji labi atrādoties PČ varēja tikt gan pie laba līguma, gan arī pie spēlēšanas kādā labākā līgā nekā iepriekš), tad tagad mūsu spēlētājiem braucot uz PČ pa 80-90% šo spēlētāju nākamās darba vietas jau ir zināmas .... līdz ar to čaļiem vairs par neko nav jāuztraucas... var spēlēt, var arī vispār nespēlēt un no tā nekas viņu klubu karjerā ("maizes darbā") diži nemainīsies .... tur arī acīmredzami ir tā problēma kapēc viņi spēlēja pēdējās divas spēles tā kā spēlēja.... un tur nav nekāda sakara ar sportisko formu! Pa divām spēlēm (un dienu starpā) nevar zaudēt sportisko formu... tur drīzāk pie vainas ir pašu negribēšana un poh*jisms...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 18:04, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Pateicoties tam hokejisti var spēlēt labā līmenī un labi pelnīt.
Par pelnīšanu nezinu, bet ,vismaz tā šķiet, ka viena daļa RD spēlētāji (Štāls,Andersons u.t.t.) nekādu krējumu nesmeļ.
Jā, spēlē laba līmenī, bet šeit bija runa par to ko šī spēlēšana dod kopējā LV hokeja kontekstā.
Starp citu, patreizējie labākie izlases spēlētāji (tīri manā skatijumā) Bartulis, Daugaviņš,Ķēniņš un vel pāris nav bijuši nekādās attiecībās ar RD.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:05, pirms 12 gadiem
als rakstīja: ja agrāk spēlētāji uz izlasi brauca sisties ne tikai par valsti, bet arī par savām jaunajām darba vietām (spēlētāji labi atrādoties PČ varēja tikt gan pie laba līguma, gan arī pie spēlēšanas kādā labākā līgā nekā iepriekš), tad tagad mūsu spēlētājiem braucot uz PČ pa 80-90% šo spēlētāju nākamās darba vietas jau ir zināmas .... līdz ar to čaļiem vairs par neko nav jāuztraucas... var spēlēt, var arī vispār nespēlēt un no tā nekas viņu klubu karjerā ("maizes darbā") diži nemainīsies .... tur arī acīmredzami ir tā problēma kapēc viņi spēlēja pēdējās divas spēles tā kā spēlēja.... un tur nav nekāda sakara ar sportisko formu! Pa divām spēlēm (un dienu starpā) nevar zaudēt sportisko formu... tur drīzāk pie vainas ir pašu negribēšana un poh*jisms...
It kā varētu piekrist, bet tomēr nepiekrītu. Tipa pirmās 4 spēles nevienam vēl nebija līgumi? Jo atzīsim - tās tika aizvadītas OK. Savukārt pēc spēles ar Čehiju pēkšņi visi saprata, ka līgums kabatā, vieta elitē nodrošināta un palika pohujisti un vairs neko negribēja?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:09, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Fiči visu laiku spēlē kā pa viļņiem - vienā gadā tiek 1/4 vai pat 1/2, bet nākamajā var arī pretendēt uz izlidošanu no Elites... nebrīnīšos, ja nākamgad viņi atkal tiks 1/4! Vai mēs tur nākamgad ar saviem "brīvmāksliniekiem" varēsim tikt...? Man ir zināmas šaubas.... un neba nu tur vaina būtu tik daudz treneros jāmeklē cik daudz pašu spēlētāju galvās un attieksmē pret izlasi.... var jau te Toļoks protams teikt, ka RD tagadējo izlases spēlētāju līmeni ir pacēlis (pa daļai tā arī ir), bet tāpat atkal ir uzradusies viena cita problēma šajā sakarā.... ja agrāk spēlētāji uz izlasi brauca sisties ne tikai par valsti, bet arī par savām jaunajām darba vietām (spēlētāji labi atrādoties PČ varēja tikt gan pie laba līguma, gan arī pie spēlēšanas kādā labākā līgā nekā iepriekš), tad tagad mūsu spēlētājiem braucot uz PČ pa 80-90% šo spēlētāju nākamās darba vietas jau ir zināmas .... līdz ar to čaļiem vairs par neko nav jāuztraucas... var spēlēt, var arī vispār nespēlēt un no tā nekas viņu klubu karjerā ("maizes darbā") diži nemainīsies .... tur arī acīmredzami ir tā problēma kapēc viņi spēlēja pēdējās divas spēles tā kā spēlēja.... un tur nav nekāda sakara ar sportisko formu! Pa divām spēlēm (un dienu starpā) nevar zaudēt sportisko formu... tur drīzāk pie vainas ir pašu negribēšana un poh*jisms...
Man gan liekās,ka ar patriotisma un atdeves trūkumu mēs bieži pārspīlējam.Ar ko gan vācietis,norvēģis,dānis lielāks patriots kā latvietis?

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:11, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Fiči visu laiku spēlē kā pa viļņiem - vienā gadā tiek 1/4 vai pat 1/2, bet nākamajā var arī pretendēt uz izlidošanu no Elites... nebrīnīšos, ja nākamgad viņi atkal tiks 1/4! Vai mēs tur nākamgad ar saviem "brīvmāksliniekiem" varēsim tikt...? Man ir zināmas šaubas.... un neba nu tur vaina būtu tik daudz treneros jāmeklē cik daudz pašu spēlētāju galvās un attieksmē pret izlasi.... var jau te Toļoks protams teikt, ka RD tagadējo izlases spēlētāju līmeni ir pacēlis (pa daļai tā arī ir), bet tāpat atkal ir uzradusies viena cita problēma šajā sakarā.... ja agrāk spēlētāji uz izlasi brauca sisties ne tikai par valsti, bet arī par savām jaunajām darba vietām (spēlētāji labi atrādoties PČ varēja tikt gan pie laba līguma, gan arī pie spēlēšanas kādā labākā līgā nekā iepriekš), tad tagad mūsu spēlētājiem braucot uz PČ pa 80-90% šo spēlētāju nākamās darba vietas jau ir zināmas .... līdz ar to čaļiem vairs par neko nav jāuztraucas... var spēlēt, var arī vispār nespēlēt un no tā nekas viņu klubu karjerā ("maizes darbā") diži nemainīsies .... tur arī acīmredzami ir tā problēma kapēc viņi spēlēja pēdējās divas spēles tā kā spēlēja.... un tur nav nekāda sakara ar sportisko formu! Pa divām spēlēm (un dienu starpā) nevar zaudēt sportisko formu... tur drīzāk pie vainas ir pašu negribēšana un poh*jisms...
Arī tas, ka PČ virknei spēlētāju PČ vairs nav jaizmanto kā tramplīns uz jaunu līgumu.
Tie spēlētāji, kas savu nākotni saista ar KHL sevi apliecina KHL čempionāta laikā saviem iespējamiem pircējiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:13, pirms 12 gadiem
rolex rakstīja: Man gan liekās,ka ar patriotisma un atdeves trūkumu mēs bieži pārspīlējam.Ar ko gan vācietis,norvēģis,dānis lielāks patriots kā latvietis?
Drīzāk šeit jarunā par profesionālu attieksmi pret to ko un kā viņi dara. Neatkarīgi no tā vai tas ir KHL,BAČ vai Pasaules čempionāts

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:16, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: It kā varētu piekrist, bet tomēr nepiekrītu. Tipa pirmās 4 spēles nevienam vēl nebija līgumi? Jo atzīsim - tās tika aizvadītas OK. Savukārt pēc spēles ar Čehiju pēkšņi visi saprata, ka līgums kabatā, vieta elitē nodrošināta un palika pohujisti un vairs neko negribēja?
Man ar tā līgumu lietas liekas aiz matiem pievilkta. Pretī ar spēlē čaļi ar līgumiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:17, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Pateicoties tam hokejisti var spēlēt labā līmenī un labi pelnīt.
Un PČ sāk uztvert kā apgrūtinājumu. Laikam latvietim jabūt izsalkušam, lai plēstos idejas vārdā.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:21, pirms 12 gadiem
Tieshi taa, hokejistam ejot uz laukuma ir jaabuut attieksmei!!! Neatkariigi vai ir liigums uz naakosho gadu vai nav.... Ja ir attieksme, tad arii zaudeejums nav tik ruugts!
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk šeit jarunā par profesionālu attieksmi pret to ko un kā viņi dara. Neatkarīgi no tā vai tas ir KHL,BAČ vai Pasaules čempionāts

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk šeit jarunā par profesionālu attieksmi pret to ko un kā viņi dara. Neatkarīgi no tā vai tas ir KHL,BAČ vai Pasaules čempionāts
Tas jau būtu pārāk liels ,,uzbrauciens'' mūsu hokejistiem.Es teiktu saudzīgāk - meistarības trūkums.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:41, pirms 12 gadiem
nu ko tu te atkal murgo ?!! pietiek tak analītiņu bez tevīm...

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:43, pirms 12 gadiem
rolex rakstīja: Tas jau būtu pārāk liels ,,uzbrauciens'' mūsu hokejistiem.Es teiktu saudzīgāk - meistarības trūkums.
Vakar Bartulis pēc spēles intervijā ļoti labi pateica-ja spēlētājs spēles laikā neiet cīnīties pie vārtiem, tad vārtus gūt ir ļoti grūti.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar Bartulis pēc spēles intervijā ļoti labi pateica-ja spēlētājs spēles laikā neiet cīnīties pie vārtiem, tad vārtus gūt ir ļoti grūti.
Latviešu hokejs un pretinieka ,,petaks'' - tās jau sen ir divas nesavienojamas lietas.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:59, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: It kā varētu piekrist, bet tomēr nepiekrītu. Tipa pirmās 4 spēles nevienam vēl nebija līgumi? Jo atzīsim - tās tika aizvadītas OK. Savukārt pēc spēles ar Čehiju pēkšņi visi saprata, ka līgums kabatā, vieta elitē nodrošināta un palika pohujisti un vairs neko negribēja?
Pēc spēles ar Čehiju visi saprata, ka paliekam atkal Elitē (pa 99%) un varam tālāk paslidināties... jo iespējams pašiem hokejistiem ne īpaši gribējās vēlreiz ar krieviem spēlēt un "pakaļu plēst tur kaut kādā 1/4" (kur visdrīzākais - varētu atkal dabūt pa to pakaļu vēlreiz)....

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par pelnīšanu nezinu, bet ,vismaz tā šķiet, ka viena daļa RD spēlētāji (Štāls,Andersons u.t.t.) nekādu krējumu nesmeļ.
Jā, spēlē laba līmenī, bet šeit bija runa par to ko šī spēlēšana dod kopējā LV hokeja kontekstā.
Starp citu, patreizējie labākie izlases spēlētāji (tīri manā skatijumā) Bartulis, Daugaviņš,Ķēniņš un vel pāris nav bijuši nekādās attiecībās ar RD.
Nu Štālam un 4. maiņai kopumā šogad varētu kaut ko vismazāk pārmest! Čaļi nospēlēja savā līmenī un kopumā diezgan labi darija savu darbu - jauca spēli pretiniekiem bieži vien pavazājot viņus pa viņu pašu zonu. Tas ka pārējās trīs (2,5) vadošās maiņas neko nevarēja iespēt... tās jau ir šo maiņu problēmas.... ja arī kāda maiņa (kopumā) mūsu komandā šajā čempī daudz maz labi paveica savu darbu, tad tie bija tieši ceturtie! Arī viņiem protams bija lažas un "brāķi", bet pārējām maiņām to bija krietni vairāk.... kamēr ceturtie tiešām sitās un kapājās (savu spēju robežās protams)....
1 2 40 komentāri