Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Turpinot kreklu un karogu lietu...

Turpinot kreklu un karogu lietu...
Nevis tautai ir jāzina savi varoņi, bet varoņiem jāsaprot - kas ir tauta, kas stāv aiz viņiem.

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64.

Aplūkoju pastkasti – redzu, ļaudīm Latvijas hokeja izlases jautājums nav vienaldzīgs. Nav brīnums – tā tam arī jābūt. Neko vairāk neprasām arī no mūsu labākajiem sportistiem – lai nav vienaldzība.

No jautājumu un atbilžu kopas izķeksēju tās lasītāju pārdomas, kas izteicās par Latvijas hokeja izlases gaidāmo pavasari. Atgādināšu, ka SA+ rīcībā nonāca ziņas par vairāku hokejistu nevēlēšanos šajā pavasarī pārstāvēt izlases krāsas. Argumentu nav daudz – pēcsezonas nogurums, prēmiju lielums un... Jā, patiesībā nekā vairāk jau nav, ko teikt. Ja džeki Znarokam atsaka (vispār, vairāk tiek piesaukts Lipmans), tad situācija nav tik nevainīga un neviennozīmīga. Lūk, ko cilvēki prasa un komentē.

Pipars2323: Sveiks,Armand!Ažiotāžu jau sacēli pamatīgu,bet,ja godīgi,Tev neliekas,ka vajadzētu nosaukt attiecīgi arī uzvārdus,kas atļāvās "nosmirdēt" šādā(izlases un līdz ar to arī Latvijas valsts kontekstā) veidā,jo pretējā gadījumā ir pamats domāt,ka tā "ūdens bangošana" ir izdevīga LHF,bet to visu ir uzsākuši ne tikai hokejisti,bet arī Jūs abi ar Kiru!
P.S.Tāda veida personas,kas atļāvās tā izteikties par izlasi un valsti ir pelnījušas sporta mēslaini,jo vēstures mēslaini viņiem sagādātu pati dzīve un līdzjūtēji,kas vnk (tēlainā un pārnestā nozīmē)nolinčotu viņus,apskaties,kas notika ar "baigās vasaras"dalībniekiem,viņi ir un būs,kamēr neizlabos ar darbiem savus sataisītos mēslus,nulles lielākās līdzjūtēju daļas acīs!

Tā noteikti nebija domāta kā ažiotāžas celšana. Vienkārši – nebūtu smuki un godīgi, ja pavasarī mēs vienu otru kadru pie izlases neredzētu, bet viņš visiem stāstītu, ka ir guvis... savainojumu. Kā šīs ziņas ir izdevīgas Lipmanam? Viņam jau vajag panākumus, kas nes federācijai attiecīgu finansiālo atdevi gan no starptautiskās federācijas, gan no Latvijas valsts. Ja es būtu uzsācis kaut ko kopā ar Kirovu, tad sauktu arī uzvārdus. Taču – šī ir mana pašdarbība, tāpēc uzvārdu nebūs. Jo hokejisti ir tikai un vienīgi cilvēki, viņi krāj un gūst pieredzi gan laukumā, gan dzīvē – šādas pārdomas, kādās viens otrs tagad ir nonācis, tas var notikt ar katru. Jautājums – kā no šīs situācijas iegūt labumu izlasei. Ļaudīm ir dažādas domas, attieksmes. Bet es uzsveru vēlreiz: hokeja izlases gadījumā runa ir nevis par Lipmanu, bet gan par Latviju. To jāmāk atšķirt. Nolinčot nevienu nevajag – vienkārši, ik pa brīdim ir jānovērtē vieta un laiks, kurā atrodies. Manuprāt, šo situāciju var saukt par vērtību atgādināšanu.

Gena@Traktors Jasaka, ka, ja šis info par tām prēmijām ir patiess, tad mūsu vadošie hokejistitiešām ir .......... (nosaukumu katrs var piedomāt pats). Intresanti,ko viņi ir izlases rindās ir tādu parādijuši, ka jau iepriekš var pieprasīt prēmijas? Vai viņi sevi uzsakata par krievu,kanādiešu vai kaut vai somu līmeņa spēlētājiem, kas vel pirms katra turnīra tiek pieskaitīti favorītiem?
Arī agrāk praktizētā prakse, ka pirms PČ samaksāt vai apsola samaksāt tikai par piedalīšanos ir galīgi aplama.

Redz, arī citās izlasēs ar pasaules čempionāta jautājumu nav tik vienkārši. Ne jau velti, Kanādas un ASV izlases savu sastāvu komplektē ar papildus izmaksās, kas domātas hokejistu ģimenēm. Vienīgi – viņiem tas bars ir tik liels, ka ir salīdzinoši viegli meklēt un dabūt. Mums – tā nav! Tāpēc ir jāatrod šobrīd labākais risinājums no šīs situācijas, kas var izvērsties diezgan perversa, ja nepamanīsim, kas patiesībā nodarbina hokejistu prātus. Acīmredzot, iepriekšējos gados vienīgā vērtība, kas izlases sakarā ir bijusi – tā ir līdzjutēju kustība. Tagad, kad fani sevi izliek arī Dinamo spēlēs, šī kustība nav nekas ārkārtējs vai oriģināls. Attiecīgi, kas ir nākamais, kā dēļ, hokejistiem izlases sakarā skrien pa ķermeni skudriņas? Manuprāt, federācija ir bijusi diezgan nolaidīga šajā sakarā – sākot jau ar to, ka mūsu bijušie varoņi tiek atzīmēti visai žēlīgi, beidzot ar formālo pieeju pavasara gaidīšanai. Sak, atnāks pavasaris, arī hokejā viss būs kārtībā. Tagad redzam, ka tā nenotiks. Uzskatu, ka Latvijas hokeja izlases prestižs ir jānoliek uz tāda plaukta, ka nav jautājumu – vai es gribu, vai negribu šajā komandā spēlēt. Uz šo komandu hokejistiem ir jāraujas! Pagaidām tā nav un attiecīgi, notiek vērtību kulšana. Viens prasa lielāku prēmiju, cits grib atpūsties utml. Prēmija nav nekas slikts – tai patiešām ir jābūt. Taču – izlases sakarā tā vispār nav diskusija vai iegribu apmierināšana. Pirmais – tas ir krekls un karogs. Lipmans nav tas cilvēks, kas rada vēlmi domāt nesavtīgi par šiem ideāliem, tajā pašā laikā nenoliegšu – Kirovs ir LHF finansiālās stabilitātes garants. Tur gan viņš ir gatavs apliecināties. Bet – ko darīt situācijās, ja spēlētāji saka – dodiet izlases sakarā vairāk? Lipmans drīzāk domā par došanu, nevis stingru vērtību sistēmu, kas būtu balstīti uz nacionālpatriotismu. Jo nav neviena komanda uz šīs zemes, ka lielas uzvaras izcīnījusi tikai tāpēc, ka viņiem vairāk piesolīja. Latvijai nav jāpārbauda šo patiesību daba.

Žirga: Nu dinamo jau tg zvaigznes dara ko grib.. ,Tadi mums nav vajadzigi pie izlases lai brauc tie kuri grib parstaveet Latviju ....!!!!

Nedomāju, ka viņi dara, ko grib. Vienkārši, cilvēki ir pārdomu brīdī. Vai viņi ir zvaigznes? Ja jau šādi svaru kausi tagad tiek vilkti ārā no pagultes, laikam jau viņi tā jūtas. Mēs paši darām visu, lai viņi tā justos. Bet izlases sakarā vēlreiz uzsveru – spēlē nevis tie, kas var, bet tie – kas grib. Lipmans (un arī Znaroks) ar savas paaudzes izpratni ir kaut kādā mērā nonivelējis dažus vērtību balstus, taču – tos vienmēr var atjaunot, vai vismaz – rīkoties savādāk. Tas nav vajadzīgs vienam pavasarim – tas ir nepieciešams uz laikiem.

Vienkāršifans: Sveiks Armand!Nav jau labi citu maciņos ieskatīties,bet nu tomēr-Tu saki,ka patreiz Norvēģijā izlasē spēlējošajiem hokejistiem maksā dienas naudu-bet varbūt tā ir ļoti neliela(tīri simboliska?).Varbūt konkretizēsi?Un,vai attiecībā uz izlasi -nav bijis tā,ka solītās prēmijas un lidmašīnu biļetes tiek atmaksātas pēc nesamērīgi ilga laika?

Jā, Kirovs šajā ziņā vienmēr ir attaisnojis ebreju ieradumus – maksāt vai solījumu pildīt tikai tad, kad nav, kur atkāpties. Tāpēc jau saku – tā ir viņa līdzatbildība, ka izlases hokejisti domā – es Lipmanam šogad atteikšu. Bet atsaka viņi Latvijai. Kirovs var knauzerēties, kad runa ir par hokeja saimniecību kopumā, tur viņš var ņemties, kasīties un apliecināties. Taču piramīdas augšgalam ir jābūt skaidram – izlases sakarā nekādas žīdu bodītes nevajadzētu pieļaut, pat, ja tas viņam ir organiski nepieciešams. Kas solīts, tas tiek pildīts, ir strikta izpratne par hokejistu vajadzībām un sajūtām, nav nekādu problēmu ar inventāru vai apdrošināšanām, arī dienas naudām. Jo Latvijas izlase ir tikai viena komanda! Godīgi sakot, bija dīvaini skatīties Norvēģijas turnīrā uz mūsu komandas formas krekliem – tur kaut kas nebija, kā vajag. Kaut kāda mazuma piegarša – nezinu, vai krekli lēti, vai krāsa pirkta pie poļiem. Izskatījās, ka Pujacs pats ar baltu līmlenti un šķērēm bija uz krūts salicis to svarīgo K burtu... Tie ir sīkumi, bet izlases sakarā tā nedrīkst būt. Ja nebūtu iespējas, tad cits stāsts, bet – tās ir! Tā arī rodas attieksmes mozaīka.

the drEamEr!: Tur tev, Armand, savā ziņā taisnība par drāmas buršanu, +zināma pieredze arī Latvijas basketbola izlasi, kad visi "profesionāļi" drāmu sacēla pēc čempionāta. Laikam šo vēsturi nevajadzētu atkārtot jau hokeja kontekstā! Lai Kirovs domā, kā puikām "maizi" dalīt, mums vajag Latvijas hokeja izlasi pasaules čempionātā visā tā krāšņumā!

Jā, pareizs vārds – krāšņums. Komandā var būt vai nebūt kāds no svarīgajiem spēlētājiem, taču viņa aizvietotājs izdarīs ar centību un attieksmi uz ledus visu, lai to nepamanītu. Jo izlase ir krāšņums. Manuprāt, šī situācija ir laba, ja domājam par valstsvienību ilgtermiņā. Tas, ka Kirovs nodrošina vajadzības, ir ļoti labi. Bet – ir jābūt kārtībai! Tās visbiežāk ir Latvijas izlasē bijis kā pie čigāniem – kas ratos, ar to braucam. Tā nedrīkst būt! Ja esmu izlasē, es zinu, ka tā ir atbildība, gods un lepnums. Tikai pēc tam nāk dienas naudas, nūjas un prēmijas... Bet arī tas – pēc tam – ir būtisks. Jo tas veido attieksmi. Sīkumu dēļ ļaudis ir sākuši karus, kur nu vēl tāds nieks kā attieksme pret vērtībām.

maris777 Par pašreizējo izlases spēlētāju attieksmi esmu šokā. Prēmijas var prasīt tikai tādā gadījumā, ja tiekam astotniekā. Jo ja kuļamies pa 10-14 vietu, tur jau nav vajadzīgi labākie spēki. Ja negrib spēlēt izlasē, tad nevajag. Ļoti gribētu dzirdēt, kuri ir tie varoņi, kuriem materiālās intereses ir svarīgākas par savu valsti, bez kuras viņi nekad nebūtu kļuvuši par līdzjutēju mīļuļiem un arī tik lieliem algas čekiem klubā. Armand, viņi varbūt ir ļoti atrāvušies no zemes un lidinās mākoņos? Lai paskatās cik Latvijā saņem ārsti, policisti, skolotāji ar augstāko izglītību un vismaz bakalaura vai maģistra grādu. Un tad padomā, vai ir pareizi par neko nedarīšanu (par palikšanu ārpus astotnieka) prasīt kaut kādu samaksu. Būtu viņiem sirdsapziņa, arī dienas naudu atmaksātu atpakaļ.

Zini, daži patiešām nesaprot, ka nebūtu Latvijas izlases – viņiem nebūtu arī pašreizējās tirgus cenas. Vai tad Dinamo sastāvā ņemtu spēlētājus, kas sevi ir parādījuši uz Igaunijas vai Rumānijas fona? Tā nebūtu! Iespēja sevi salīdzināt pasaules čempionātos uz labāko fona, viņiem dod pievienoto vērtību kā profesionāliem atlētiem. Nedomāju, ka hokejisti nostāda materiālo pasauli augstāk par izlases karogu, taču viņi noteikti patur prātā, ka izlasē noteiktos gadījumos attiecības tiek būvētas pēc mistiska principa – kaulēšanās, bičošana, lūgšanās... Tas ir akmens, kas jāmet pa Kirova logiem. Vai tās būtu prēmijas vai nūjas – nav svarīgi. Bet čakarēšanās ir bijusi vienmēr... Gandarījumam jābūt arī par palikšanu augstākajā grupā, taču šo nedrīkst pārvērst par lielveikalu. Iespējams, ka šī paaudze būtu pelnījusi izkrišanu no A grupas – lai ar sviedriem tiek atpakaļ un saprot, kur bijuši, ko tas nozīmē.

Burundukovičs Bieži jau tā bijis, sākas nometne un tad ņemas par prēmiju lielumu. Lipmans varētu skaidri definēt jau pirms nometnes - nosaukt prēmijas lielumu, cik paredzēts par konkrēto vietu. Pateikt, ka savādāk nebūs. Tad, tie, kuri negrib var nespēlēt. Lai tauta redz savus varoņus. Izbeigtu šo tirgošanos.
Ja paredzēta intervija ar Lipmanu, tad būtu interesanti dzirdēt viņa viedokli. kāpēc federācija nevar būt ar stingrāku nostāju. Bija jau skaidrs, ka pēc RD izveidošanas sāksies problēmas ar raušanos uz izlasi. Līdzīgi kā tas citās izlasēs. PČ arī tomēr nav tas prestižs. Tomēr pierunāt, lūgties spēlēt izlasē laikam nevajadzētu.

Jā, ir paredzēta intervija ar Lipmanu, esam jau vienojušies par laiku. Zinu, ka LHF prezidents patiešām šajās dienās pārdzīvo visu notikušo. Viņam nav viegli, bet – pats šo putru ir uz plīts sildījis. Tagad vajadzētu pārskatīt dažus jautājumus, akcentus. Ieviest jaunu kārtību izlases sakarā, jo līdzšinējā kā redzams, neko vairāk par līdzjutēju entuziasmu nav ģenerējusi. Kad arī tas noplok, izrādās, arī hokejistiem Latvijas izlases krekls ir tikai parasts krekls, bet – Lipmana lūgumu palīdzēt, viņi uztver kā... ko viņam atkal vajag? Vai tautai ir jāredz savi varoņi? Nē, varoņiem ir jāredz tauta... Tas izlases sakarā būtu pareizāk. Ja puikas to redzēs, viņi par izlasi nediskutēs. Viņi tur būs!

     [+] [-]

, 2011-02-13 12:07, pirms 14 gadiem
Es arī ievēroju formas un tiešām tur kautkā trūka,kautkādas nepilnīgas,varbūt baltās būs smukākas ...

     [+] [-]

, 2011-02-13 12:13, pirms 14 gadiem
Ar tām formām mums kaut kāds čakars. Visas komandas pa lielam spēlē pārbaudes spēles tādās pat formās, kā spēlē čempionātā. Mums ir kaut kāds sviests. Pirms pāris gadiem, kad bija Olimpiādes kvalifikācija, tad vispār bija interesanti pavērto, ka tajā mūsējie spēlē ar 2006-08 gada formām, pārbaudes spēles tiek spēlētas ar 2005. gada formām (piedevām ģērbonis noplēsts nost), bet čempionātā spēlē atkal ar jaunām formām.

 +19 [+] [-]

, 2011-02-13 12:14, pirms 14 gadiem
cik saprotu tie ir spēlētāji no Dinamo kuri negrib spēlēt, pēc pēdējās spēles pret CSKA kur jaunie viņus masēja, būtu ko padomāt viņiem
varbūt japasauc Irbi un Astašenko lai paskalo viņiem smadzenes ?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 13:24, pirms 14 gadiem
hm.. varbūt skanēs naivi un banāli, taču Latvijas fani šajā sakarā varētu uztaisīt kādu pozitīvu, patriotisku video par iepriekšējām LV hokeja izlases gaitām, faniem, čempionātiem u.t.t., satikties ar dinamo (un ne tikai) hokejistiem, parunāt, nodot video un vienkārši pateikt, ka nevēlas ka spēlētāji atsakās spēlēt izlasē minēto iemeslu dēļ..
domāju tas varētu uz hokejistiem iedarboties labāk kā kirova pierunāšanas metodes un solījumi..

  +7 [+] [-]

, 2011-02-13 13:26, pirms 14 gadiem
aloizs rakstīja: hm.. varbūt skanēs naivi un banāli, taču Latvijas fani šajā sakarā varētu uztaisīt kādu pozitīvu, patriotisku video par iepriekšējām LV hokeja izlases gaitām, faniem, čempionātiem u.t.t., satikties ar dinamo (un ne tikai) hokejistiem, parunāt, nodot video un vienkārši pateikt, ka nevēlas ka spēlētāji atsakās spēlēt izlasē minēto iemeslu dēļ..
domāju tas varētu uz hokejistiem iedarboties labāk kā kirova pierunāšanas metodes un solījumi..
efektīvāk būtu ja tagad uz dinamo mājas spēli ierastos kādi pāris 100 cilvēki

     [+] [-]

, 2011-02-13 13:42, pirms 14 gadiem
mjā intresanti , tiešām liek padomāt , nekas gaidam pavasari un tad jau redzēsim kurš ir Latvijas patriots un kurš domā tik par skanošo , ticu ka čīkstētāji ir jaunās mūsu "zvaigznes "

  +3 [+] [-]

, 2011-02-13 14:06, pirms 14 gadiem
Armand! Ja pateici ,,A'' ,tad pasaki arī ,,B''!Pagaidām tas viss izklausās pēc smadzeņu skalošanas līdzjutējiem.Tiek pamesta kaut kāda informācija ,bez kādiem paskaidrojumiem.Es saprotu ka spēlētāju vārdus ir pāragri nosaukt ,bet konkretizēt viņu prasības varētu.

 +10 [+] [-]

, 2011-02-13 14:18, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Armand! Ja pateici ,,A'' ,tad pasaki arī ,,B''!Pagaidām tas viss izklausās pēc smadzeņu skalošanas līdzjutējiem.Tiek pamesta kaut kāda informācija ,bez kādiem paskaidrojumiem.Es saprotu ka spēlētāju vārdus ir pāragri nosaukt ,bet konkretizēt viņu prasības varētu.
Kāpēc līdzjutējiem? Domāju, ka tā ir arī laba smadzeņu skalošana pašiem spēlētājiem, jo domā ka viņi par šiem Armanda tekstiem neko nav dzirdējuši/lasījuši? Un attiecīgi redzot 'tautas' sašutumu, iespējams (un cerams) viņi pārdomās savas vērtības... Puče dod šiem spēlētājiem iespēju nenorakt sevi līdzjutēju acīs - jācer, ka šie daži kadri būs saprātīgi un to izmantos

  +2 [+] [-]

, 2011-02-13 14:27, pirms 14 gadiem
Ja cilvēks negrib spēlēt, tad labāk lai arī nespēlē. Nebūs labi, ja sanāks kā ar "tagad vai nekad", kad gribējās gan visus uzvarēt, gan atpūsties pēc grūtās sezonas. Lai trenējas un spēlē, kas to tiešām grib un var, atliekot atpūtu uz vēlāku laiku. Galvenais, lai godīgi pret sevi un savu valsti.
Cik saprotu, tad agrāk PČ bija ideāla vieta, kur hokejistam sevi parādīt un tikt pie laba līguma. Tagad sanāk, ka dinamieši vai arī ne tikai ir pārliecināti par savu nākotni līgumu sakarā. Manuprāt, daudziem joprojām ir ko pierādīt. Sevišķi, kas runā par NHL un KHL top komandām!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-13 14:41, pirms 14 gadiem
hmm rakstīja: Kāpēc līdzjutējiem? Domāju, ka tā ir arī laba smadzeņu skalošana pašiem spēlētājiem, jo domā ka viņi par šiem Armanda tekstiem neko nav dzirdējuši/lasījuši? Un attiecīgi redzot 'tautas' sašutumu, iespējams (un cerams) viņi pārdomās savas vērtības... Puče dod šiem spēlētājiem iespēju nenorakt sevi līdzjutēju acīs - jācer, ka šie daži kadri būs saprātīgi un to izmantos
Piekrītu.Bet vai šadus rakstus,kur visa pamatā ir : kāds ,kaut kur,kaut ko ir teicis,vai šādi raksti ir jāliek maksas sadaļā?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 14:47, pirms 14 gadiem
Ja negrib spēlēt, lai nespēlē. Bet Lipmanam jau tagad vajadzēja atklāti pateikt kādas būs dienas naudas un kādas un par ko prēmijas. Protams prēmijas pienākas tikai par iekļūšanu astotniekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 15:00, pirms 14 gadiem
godiigi sakot lasu a pasam ar katru vaardu sliktaak paliek uz sirds,diezgan neaptikama putra sanaak((( kautgan es peec dabas diezgan strikts cilveeks un kaa dinamo fans gribeetu redzeet labaakos speletajus izlasee bet sinii situacijaa laikam nemtu tos kas ir pelnijushi un veelaaas atkaartoju veelas nest latvijas vardu hokeja pasaulee skatijos siis speles ar ekspermentaalo sastavu kautkaa jau truuka bet cinjas spars jaun o izpildijuma ljoti un ljoti patika ,patika muusu jauno atrums un cinja itsevishkji pedejaa spele pret vikingiem ti atvainojos kraani gan sita musejos gan karaajas uz rokaam nu teiksim speleeja viszemakajaa limenii kadu esmu redzejis musejie nepadevaas u8n es esmu lepns ka mums ir tadi hokejisti. bet tadus kas negrib nest latvijas vaardu un brauc ar gariem zobiem ka jaabrauc man kaa fanam nav vajadzigi es gribu redzet cinju un pasatdevi.es pieljauju ka mees neesasam vislabakaa komanda bet mees esam vislabakie liidzjuteeji griobeetos ari no hokejistiem redzet to pashu

  -1 [+] [-]

, 2011-02-13 15:08, pirms 14 gadiem
Nu jau iet vaļā pilnā sparā.Vēl nezinām kurus un kādēļ,bet jau saucam par lopiem un nodevējiem.Varbūt viss ir vienkāršāk.Piemēram: Katru gadu Fāzela katoris nacionālajām federācijām pārskaita zināmu summu.Gadiem ejot šī summa ir pieaugusi par x procentiem.Attiecīgi hokejisti prasa prēmijas palielināt par x proc. Ja strīda iemesls ir šāds (vai līdzīgs),tad tam ir saprotams pamats.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 15:13, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Nu jau iet vaļā pilnā sparā.Vēl nezinām kurus un kādēļ,bet jau saucam par lopiem un nodevējiem.Varbūt viss ir vienkāršāk.Piemēram: Katru gadu Fāzela katoris nacionālajām federācijām pārskaita zināmu summu.Gadiem ejot šī summa ir pieaugusi par x procentiem.Attiecīgi hokejisti prasa prēmijas palielināt par x proc. Ja strīda iemesls ir šāds (vai līdzīgs),tad tam ir saprotams pamats.
cilveek miljais tu runaa par premijam bet es runaju par lepnumu kuru es pedejos gados neredzu latvijas hokejistos.valsts izlase tas ir augstakaa pilotaza bet musejie tikaj par pikji var speleet . skumji(((

  +2 [+] [-]

, 2011-02-13 15:20, pirms 14 gadiem
cicerons123456 rakstīja: cilveek miljais tu runaa par premijam bet es runaju par lepnumu kuru es pedejos gados neredzu latvijas hokejistos.valsts izlase tas ir augstakaa pilotaza bet musejie tikaj par pikji var speleet . skumji(((
Piekrītu katram Tavam vārdam,bet es te cepjos par to,ka mēs tiekam turēti informācijas vakumā.

     [+] [-]

, 2011-02-13 15:22, pirms 14 gadiem
Grib spēlē -grib nespēlē. ASV un Kanādiešiem , piemēram, PČ nav tik nozīmīgs notikums, tāpec viņi katru gadu savāc kreisos satāvus un spēlē, neviens viņiem neko nepārmet par patriotisma trūkumu, vai ka viņi "nosmird" , vai sazin ko vēl. Problēma ir attieksmē, jājautā tad, kuram tās smadzenes ir vairāk izskalotas- līdzjutējiem vai hokejistiem?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 15:32, pirms 14 gadiem
Ir jau arī lietas otra puse-atceros,ka pēc Rīgas pasaules čempionāta žurnālisti jautāja Lipmanam-nu kādi tad ir tie finansiālie rezultāti,vai tad nopelnījām arī kaut ko organizējot PČ-atbilde skanēja apmēram tā-mums taču nav jāatskaitās-mēs esam sabiedriska organizācija,kas atskaitās saviem biedriem-dibinātājiem.Un sabiedrībai mūsu maciņā deguns nav jābāž...Bet tad,kad bija pilsētas zeme pa lēto jāiegulda Merka būvētajā Arēnā Rīga-tad gan bija citas runas-mums taču visiem būs labums no PČ utt.Tāpat tagad droši vien ir ar starptautiskās hokeja federācijas naudu-interesanti-cik liela tā ir,kā tā tiek izlietota,cik no tās izmaksā pašiem hokejistiem-šaubos,vai Lipmans konkrēti atbildēs...
Slēpts komentārs: krahs

  +3 [+] [-]

, 2011-02-13 15:46, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka spēlētāju vēlmi pārstāvēt savu valsti var sabojāt ar bičošanu, kaulēšanu, prasīšanu un citām nenormālām lietām, ja runa iet par izlasi....protams var teikt, ka džeki nespēlē Kirovam, bet faniem,prestižam, valstij utt. ...taču Pirmajam Hokeja Federācijas cilvēkam jābūt tādam, lai viņš spētu izlases kandidātiem dot iedvesmu ar savu rīcību ... nu nevar Kirovs spēlētājiem likt sajusties latvijas patriotiem ...atceros gadījumu ar - ja nemaldos A.Semjonovu - kad lidmašīnā Lipmans esot kaulējis biļetes cenu....nezinu cik tur taisnības, bet - nav dūmu bez uguns...katrā ziņā tāda rīcība ļoti piestāv KL...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-13 16:26, pirms 14 gadiem
Būtu jau labi varoņus uzināt laicīgi un izsvilpt Dinamo spēļu laikā , bet uz to apmātie Dinamo fani jau nav spējīgi,piemēram 80 gados ja vecais Dinamo spēlēja slikti komandu reizēm arī izsvilpa un demonstratīvi aplaudēja pretiniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-13 17:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Būtu jau labi varoņus uzināt laicīgi un izsvilpt Dinamo spēļu laikā , bet uz to apmātie Dinamo fani jau nav spējīgi,piemēram 80 gados ja vecais Dinamo spēlēja slikti komandu reizēm arī izsvilpa un demonstratīvi aplaudēja pretiniekiem.
OK, es ar fanoju par Dinamo, bet man nebūtu nekas pretī arī kādu spēlētaju izsvilpt. Pareizi vien saki, ka uz to praktiski visi Dinamo faneļi nav spējīgi. Pirmkārt, temperaments, otrkārt, bailes no tā, ko gan citi padomās.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-13 18:12, pirms 14 gadiem
Teiksu tā, ka atseviskiem DR spēlētajiem ir sakāpis galva ne tikai zvaigznes....lai padoma, kur vinu butu, ja nebutu RD? Kapatu vieteja Latvijas čempionata, labakaja gadijuma AHL sistos vai dotos spelet, kur limenis zemaks, bet vairak naudas! Tā musu varoņi attiecas pret Latvijas izlasi! Mūsu "lepnums"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 18:48, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Nu jau iet vaļā pilnā sparā.Vēl nezinām kurus un kādēļ,bet jau saucam par lopiem un nodevējiem.Varbūt viss ir vienkāršāk.Piemēram: Katru gadu Fāzela katoris nacionālajām federācijām pārskaita zināmu summu.Gadiem ejot šī summa ir pieaugusi par x procentiem.Attiecīgi hokejisti prasa prēmijas palielināt par x proc. Ja strīda iemesls ir šāds (vai līdzīgs),tad tam ir saprotams pamats.
Ir tikai tāds sīkums,ka IIIHF šo naudu nepārskaita hokejistu prēmēšanai, bet nacionālo čempionātu attīstībai.
Tas ka šī nauda ne vienmēr nonāk tur kur tā ir paredzēta tas jau ir cits stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-13 18:51, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: pilnigi pareizi, hokejisti nopelna naudu federacijai, bet vinus vel par vainigiem pataisa, un vel jau neviens nezin cik vini pelna DR, tapat cik sanem federacija no iihf un kadas ir hokejistu premijas.......??? ta ka nav ko te nolikt hokejistus, sini valsti nevienam neko negrib maksat, hokejisti nav iznemums....hokejisti pareizi dara !
Kādu naudu viņi nopelna?
Vai Tu pat konkrētas summas vari nosaukt??
Ja ņemtu vērā kur un ar kādiem panākumiem piedalās LV izlase, tad LHF birokrāti jau pasen aiz bada būtu uzkārušies.

     [+] [-]

, 2011-02-14 19:08, pirms 14 gadiem
Jau sen LV hokejs ir nācijas pašlepnums un patriotisma dzirkstele, bet nu nesaprotu, kāda velna pēc ir jācūkojas par prēmiju apmēru pirms esi parādījis uz ko esi spējīgs laukumā. Tagad sanāk - sarunā prēmiju, atslido un ar dievas līdz nākamai sezonai bet aiz muguras palikusi kārtējā 11-12 vieta PČ.

     [+] [-]

, 2011-02-15 21:11, pirms 14 gadiem
Astašenko ar savu viedokli studijā!