Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Šuplers rotaļlietu veikalā

Šuplers rotaļlietu veikalā
Treneris Šuplers ir labs un sirsnīgs cilvēks, taču play off laiks nav domāts, lai priecātos par pretinieku meistarību...

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Ja Rīgas Dinamo grib šajā sērijā patiešām uzvarēt, tad katra nianse spēlē lielu lomu. Arī tad, ja nākas vērt muti vaļā preses konferencē. Ja Berijs Smits saka, ka vēl nekas nav zaudēts, tad mūsējais varēja par savām patiesajām izjūtām delikāti paklusēt...

Varbūt esmu piesējies Šupleram kā spītīgs auns – kāpēc tā nevarētu būt? – bet viena lieta man šajā sērijā pret SKA patiešām nepatika. Pēc otrās uzvaras, Rīgas Dinamo galvenais treneris prese konferencē teica:
- Mēs esam sajūsmā, ka otro reizi pēc kārtas esam apspēlējuši tādus meistarus!
Par sajūtām – tā varētu būt, bet – tā publiski nerunā treneris, kas šobrīd atrodas piecu minūšu vai vienas uzvaras attālumā no sezonas lielākās sensācijas. Droši vien, treneris bija domājis savādāk un mēs pat varam iztēloties, ko patiesībā ar šo teikumu gribēja Dinamo vadītājs pateikt, taču... Tā nerunā treneris, kas grib vinnēt šo sēriju! Tā nedrīkst runāt treneris, kas vada komandu vienā no sezonas atbildīgākajiem posmiem. Kas tie ir par signāliem, kurus raida Šuplers? Sak, mēs joprojām nespējam noticēt, ka esam kaut ko tādu paveikuši... Jūli, beidz! Pēc divām uzvarām, kurās komanda nodemonstrēja uz ledu pašaizliedzību un disciplīnu, savu spēku un meistarības robežās, saprātīgākais, ko vajadzētu šobrīd publiski paust, tā ir vēlme katrā spēlē cīnīties par uzvaru. SKA joprojām ir sērijas favorīts un viņi patiešām var atspēlēties no šī šķietami bezcerīgā rezultāta. Tāpēc trenerim labāk mēģināt nevis kā bērnam priecāties par divām uzvarām (pie sevis viņš var lēkāt kā rotaļlietu veikalā), bet mērķtiecīgi gatavot komandu nākamajai spēlei, lai tā patiešām būtu pēdējā šajā sērijā. Saprotu, ka līdzjutēji var teikt – liec mierā Šupleru, lai viņš runā, ko grib, jo komanda taču ir vinnējusi. Jā, piekrītu – ja vien Rīgas Dinamo šajā turnīrā vēlas uzvarēt dažas kaujas, bet – ne karu. Jo karā pretinieki neļauj sajust savu vājumu... Sajūsmā Šuplers varēs būt pēc sezonas, kad viss būs beidzies – tagad liekas, ka viņš pats kā treneris neko tādu nav gaidījis. Nespēj noticēt tam, ko hokejisti ir paveikuši. Ko tad stāvi uz soliņa? Ej sēdi tribīnēs... Vai tad tas nav trenera (-u) darbs, sagatavot komandu uzvarai pār jebkuru pretinieku? Vēl tikai pietrūka no viņa mutes teksts – nu, mums šodien paveicās...

Vēl bija divi citāti, kas šo sēriju padara krāsaināku. Vai atminiet kā krievu hokeja speciālists Boriss Majorovs izrunājās pirms SKA un Dinamo dueļa? Tur bija teksti no sērijas – Sanktpēterburga uzvarēs Rīgu bez variantiem. Interesanti, ka viņš savas domas nav mainījis:
- Joprojām nesaprotu, kā pīterieši pamanījās zaudēt. Versijai, ka SKA hokejistus pievīla nervi – neticu. Padomājiet paši – kā var uz laukuma sanervozēties tādi meistari kā Jašins, Zubovs vai Čajaneks? Viņi taču ir izgājuši caur uguni un ūdeni! Labi, pieņemsim, ka spēles pirmajās piecās desmit minūtēs nervi patiešām bija uzvilkti. Bet pēc tam visam vajadzētu nostāties savās vietās. Hokejista daba ir tāda, ka mandrāža nevar būt visu spēles laiku – dažas veiksmīgas izspēles un pašsajūta atgriežas normas robežās. Es zinu, ko runāju, jo pats tam esmu gājis cauri. Man liekas, ka SKA zaudējumu iemesli ir daudz vienkāršāki: pirmajā spēlē rīdzinieki bija veiksmīgāki. Ja paskatās, Dinamo taču nav neviena trumpja. Viņi ir pašaizliedzīgi un disciplinēti, bet šis nav tas gadījums, kad kārtībai vajadzētu apspēlēt meistarību. Man nav šaubu, ka Sankpēterburga šajā sērijā uzvarēs.
Te mazai atkāpei derētu ietarpināt, ka disciplīna un pašaizliedzība tomēr ir lieli trumpji – īpaši, ja runājam par play off izcīņas garu. Bet, raug, kas notika pēc otrās spēles SKA ģērbtuvē:
- Kad ienācu ģērbtuvē, ieraudzīju, ka puiši nav nolaiduši rokas – viņi viens otru uzmundrināja, - tā SKA treneris Berijs Smits: - Teicu viņiem – savulaik Detroitas Red Wings sērijā zaudēja Vankūverai pirmos trīs mačus, taču mēs vienalga vinnējām, jo bijām labāki nākamajos četros. Ja pretinieks tagad divas reizes uzvarēja mūsu arēnā, kāpēc mēs to pašu nevaram izdarīt viņu laukumā?

Vārdu sakot, play off nesākas un nebeidzas uz ledus. Tā ir liela māksla, kurā pat vismazākie sīkumi spēj izšķirt sērijas gaitu. Viens skatiens, viens vārds, viena kustība var nogremdēt daudz lielākus cerību kuģus, kāds šobrīd ir pietauvots pie Arēnas Rīga.

1 2 47 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2010-03-12 08:22, pirms 15 gadiem
ja šis teiktu, ka ir pārsteigts, tad tu varētu Armand kasīties, a šitā, normāls sakāmais, visi ir sajūsmā, arī trenneris, un to jau nu publiski var paust. ja nu intonācijas un konteksts bija tāds, ka vairāk izklausijās pēc izbrīna un pārsteiguma, tad gan...

 +15 [+] [-]

, 2010-03-12 08:28, pirms 15 gadiem
Nu nezinu Armand..
Atceries, ko Dons Nelsons presei runāja pirms un pašā sērijā pret MAWS?!!
Es drīzāk redzu šeit tādu taktiku
Man jau liekas, ka skaldi matus un piesienies nevietā...
Slēpts komentārs: Jānis_Bērziņš

  +6 [+] [-]

, 2010-03-12 08:41, pirms 15 gadiem
nu tā jau ir tāda piesiešanās.... lai tak priecājās tomēr 2 uzvaras pret SKA vel pie tam playoff tomeer ir aarkaartiigi izcils sasniegums!

 +10 [+] [-]

, 2010-03-12 08:44, pirms 15 gadiem
Es domāju ka šajos izteikumos nav jāmeklē likumsakarības - pēc spēles es domāju emocijas ņem virsroku un tad protams nedomā īsti ko saka. Ja būtu preses konference pēc laika kad galva jau nomierinājusies runas būtu citādākas

 +13 [+] [-]

, 2010-03-12 08:45, pirms 15 gadiem
Manuprat shi piesieshanas shoreiz nu pilnigi nav vietaa... Zinot Shuplera krievu valodas zinibu apjomus, manuprat vinjsh bija domajis pilnigi ko citu. Un vispaar - labaak, lai ir shaads treneris, par kuru visi grauzh ledu, nekaa katordznieks, kas visus izdzenaa ar riiksti!
Slēpts komentārs: Zemekis

 +13 [+] [-]

, 2010-03-12 08:51, pirms 15 gadiem
Un veel nevajag aizmirst ka tiesi Suplers soreiz ir pamatiigi apspeeleejis slaveno Smitu vina laukumaa. Un ka tiesi tas kas notiek uz ledus ir nesaliidzinaami svariigaak nevis tas ko runaa geerbtuvees vai preses konferencees. Ja saliidzina piemeeram ko Znaroks teica OS un kaadas bija sekas uz ledus. Nu ne vienmeer taada kluseesana vai publiska nopietniiba paliidz. Sis var mieriigi buut veel viens slazds. Arii tagad SKA domaas ka jaa - buus jau labi. Dinamo paveicaas. Un mees tik speeleesim savu speeli. Bet ja dies dos un muuseejie Riigaa aizkjersies kaut vienaa speelee un saciisim otrais periods beigsies ar muusu paarsvaru vai neizskirtu - mums buus lieliska prieksrociiba. Jo ar "buus jau labi" taktiku var nepietikt. :-) lai veicas.

 +10 [+] [-]

, 2010-03-12 08:51, pirms 15 gadiem
Un kāpēc viņš nevar teikt, ka ir sajūsmā? Un kā pēc godājamā Pučes kunga domām vajadzētu runāt trenerim, kurš grib vinnēt sēriju? Vārdus taču var iztulkot dažādi. Varbūt Šuplers ir sajūsmā par Dinamo pašatdevi un gribasspēku uz ledus? varbūt hokejistiem to tik vien vajag, lai viņus atbalsta, pasaka, cik ļoti treneris arī novērtē to, ko viņi izdara? Un vispār, vai iepriekšējā komentāra autors Jānis Bērziņš pats ir treneris, kurš labi pārzina hokeja taktiku un tāpēc var teikt, ka Dinamo taktika ir haoss?

  +6 [+] [-]

, 2010-03-12 08:52, pirms 15 gadiem
Un kur nu protams bez muusu playoff speciaalista Puches padoma. Shajaa raksta taada nolemtibas sajuuta naak no autora. Kaapeec?

Shuplers var priecaaties !!! Arii atklaati !!! Tam ir pamats !!!
A Puches k-gs, lai seezh kruumos ar "katikkautkasnenotiek" sajuutu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-12 09:02, pirms 15 gadiem
tu puče laikam esi galvā izdrāsts, tavs draugs skurdra jau vienu dināmo iesmērēja, ko mājās atstāja. laikam nevari pārdzīvot. man žēl naudas ko par šiem murgiem esmu samaksējis.

  +9 [+] [-]

, 2010-03-12 09:04, pirms 15 gadiem
Varbūt uzprasam Pučam ... kurš bija lielākais bļāvejs ka PČ hokējā Rīgā nebūs,kurš bija lielkākais bļāvējs ka Rīgas Dināmo nebūs,tagad katrā rakstā viņš mēģina melnot Šupleru u n starpcitu jo labājk nospēlē jo viņš vairāk meklē utis,man jau liekas ka tas stāst par kanādiešu trenneri nāk no viņa un intriganta Skudras ... ka tik tur nav kāds plāniņš ....??? Zini ko tu vairāk esi tāda pļāpu tante nevis žurnālists ....
A par teikto , man arī Šuplers sevišķi neiet pie sirds,bet šoreiz teikto redzu tā - mums vienkārši paveicās mēs esam švakāki un tapēc esmu laimīgs .... bet patiesībā pans domā galīgi ko citu,viņs ar šiem vārdiem vēlās panākt, lai vis turpinās kā ir un ASK pat nespēj atjēgties un savakties .....
Slēpts komentārs: angelz

 +16 [+] [-]

, 2010-03-12 09:23, pirms 15 gadiem
Lasu un brīnos - visu laiku atrodas kāds gudrais, kurš noliek Šupleru - ne to teicis, ne tā darījis un vispār ir rūķis!
Viņš 2 reizes uzvilka SKA!!!!! Saņemieties - mums tiešām nav trumpju, bet tomēr esam 2 spēles vinnējuši!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-03-12 09:33, pirms 15 gadiem
Armand!
Dinamo vinnēja. Kapēc visu laiku jāmeklē kašķis un jānoliek uzvarētāji. Kāds ne tur paskatījās, ne to pateica. Ja nav pa ko rakstīt, tad labāk ej sniegu tīrīt.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-12 10:08, pirms 15 gadiem
Nu šis raksts ir nevietā. Šupleru var lamāt, var kritizēt, bet atbildīgos brīžos, kā jau Tu pats raksti - "vajag kopīgu atbalstu kritiskajos brīžos".

  +6 [+] [-]

, 2010-03-12 10:28, pirms 15 gadiem
varbūt mūsu lielākais trumpis izrādīsies Šuplers??? Viņa izskats nav salīdzināms ar veco vilku Smitu, un varbūt tieši tas apmāna SKA? Rīt būs interesants vakars!

     [+] [-]

, 2010-03-12 10:46, pirms 15 gadiem
ATKAL Sākās raksti ar Slima zirga murgojumiem - pirmais raksts pēc pirmās spēles bija labs, bet tagad atkal kritikas meklēšana - VARBūT PAMēģINIET ATKāRTOT AKCIJU AR FANU NEIERAšANOS ARēNā - tieši tajā spēlē čaļi uzvarēja SKA............viss te izklausās pēc lēta zīlnieka salona gan raksts, gan "profesoru" komentāri

  -1 [+] [-]

, 2010-03-12 10:58, pirms 15 gadiem
Varbūt Jūlis iemidzina ar saviem tekstiem...

 +11 [+] [-]

, 2010-03-12 10:59, pirms 15 gadiem
Pirms laika Armands rakstīja, ka Jūlis patiesībā nespējot vadīt komandu... Pēc šīm spēlēm nu ir mute ciet. Tagad jauns temats - Jūlis ne tā runājot... Kas talāk, Armand? Jūlim nepareiza frizūra, nesimetriskas ausis un neīstajā krāsā acis, un tapēc viņš ir nekam nederīgs treneris?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-12 11:00, pirms 15 gadiem
Vērojot panu Šupleru esmu secinājis,ka viņš ir viltīgāks kā sākumā var likties.Viņš salīdzināms(tikai mazākos apjomos) ar visām vēsturiskām maza auguma personām Napoleonu,Staļinu Krievijas prezidentu Lāci un Putinu. Visos viņos ir rūķiska viltība savu plānu perināšanā un piepildīšanā.Aprakstītais gadījums tikai apstiprina ,ka Smitam šis "vīriņš" jāpieņem par "pamuļķīti"un jānotic tam.Apstiprinājumu redzēsim sestdien uz ledus!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-12 11:00, pirms 15 gadiem
bychevskii rakstīja: Lasu un brīnos - visu laiku atrodas kāds gudrais, kurš noliek Šupleru - ne to teicis, ne tā darījis un vispār ir rūķis!
Viņš 2 reizes uzvilka SKA!!!!! Saņemieties - mums tiešām nav trumpju, bet tomēr esam 2 spēles vinnējuši!!!
Nē, Šuplers neuzvilka SKA, to izdarija komanda..

  +3 [+] [-]

, 2010-03-12 11:00, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jā, man arī nepatika ne Šuplera, ne Ābola paziņojumi. Bet Ābols vien ir tāds "latviešu Šuplers". Šuplers un Ābols izturas tā it kā šī uzvara nebūtu tāpēc, ka tika veiksmīgi izvēlēta taktika, bet gan mums patiešām paveicās. Slikts signāls spēlētājiem - "mēs nezinam ko mēs daram, bet izskatās, ka tas strādā" Bet neviens nav ideāls un, ja man prasītu vai Šuplers jāatstāj par treneri es neteiktu, ka viennozīmīgi nē. Attiecīgi, varbūt treneris, kurš nerunātu šādi, kura vadībā komanda spēlētu taktiski gudrāk, varbūt šāds treneris nemaz neievestu RD izslēgšanas turnīrā. Varbūt šāds treneris nespētu izvirzīt komandu vadībā ar 2-0 sērijā pret SKA. Varbūt RD ir vajadzīgs tieši šāds treneru kolektīvs - Mr. Haoss un viņa padotie.
..nav nemaz tik slikts signāls spēlētājiem manuprāt - drzīzāk šādi izteikumi čaļiem neļaus atslābināties, jo joprojām paliks apziņa, ka pretinieks ir favorīts, un tas ir labi, jo šādā gadījumā latviešiem bieži vien zobi ir daudz asāki...

  +7 [+] [-]

, 2010-03-12 11:06, pirms 15 gadiem
Te jau smird pēc personīgas nepatikas. Puče varētu saņemties un izkratīt sirdi sabiedrībai - ko tad īsti ļaunais , nelietīgais šupis ir viņam tik briesmīgu nodarījis? Vai varbūt tiešām, sameties uz vienu roku ar Latvijas visu laiku dižāko hokeja aģentu Skudru un gatavo augsni vēl vienam Pēterīša "tīrradnim", šoreiz jau trenera izskatā?
Arnasonu par RD treneri!!!!! hahaha

  +2 [+] [-]

, 2010-03-12 11:07, pirms 15 gadiem
angelz rakstīja: Nu Šuplers arī man sāk nepatikt.. Vakar pats sāku beigās lamāties uz mūsējiem.. Labi saprotams, ka SKA uzbruka, viņiem vaidzēja izlīdzināt, mūsējiem noturēt.. Bet kā saka, vislabākā aizsardzība ir uzbrukums... tas, ka mūsējie izmet ripu un dod SKA jauna uzbrukuma iespējas tikai pašus vairāk nogurdina, uzbrukumā ir vieglāk spēlēt. Bet nē, mūsējie aizejot 2 pret 2 pat nemēģina pa vārtiem uzmest.. Hossa vienīgi uzmet..
Nav jāskrien pa galvu pa kaklu uzbrukumā, bet normālus uzbrukumus veidot, lai arī SKA pakapā aizsardzībā, lai izsistu viņus no tā uzbrukuma viļņa un kas zin, varbūt kamēr SKA pārņemti ar uzbrukumu, iemest ceturtos vārtus.
Pret acīmredzami meistarīgākiem pretiniekiem uzbrukuma hokeju var sev par prieku uzmočīt regulārajā čempī, kad iznākumam tik lielas nozīmes nav. Pleiofos ierakšanās aizsardzībā un ātri pretuzbrukumi ar tūlītēju atgriešanos aizsardzībā, ja redz, ka nekas jēdzīgs nesanāk, ir vienīgais iespējamais variants. Un, kā nupat pats, cerams, redzēji, tas darbojas! Kāds bija rezultāts, izvēloties "labākā aizsardzība - uzbrukums" taktiku regulārajā čempī? 1:3 mums par sliktu. Kāds rezultāts ir tagad? 2:0 mūsu labā! Kādi vēl argumenti Tev vajadzīgi?
Slēpts komentārs: Jānis_Bērziņš

     [+] [-]

, 2010-03-12 11:18, pirms 15 gadiem
Es gan ,Armanda vietā pievērstu uzmanību B.Majorova ''tuvredzību'' vai ''aklumu'' attiecībā uz lielo meistaru un ,atklāti sakot ,''pensiķu ''komandu',kura vairs fiziski nevelk!Vai tik šeit atkal nav jāsaskaras ar viena ,padomju laika lielšovinistu ,Majorova personā!

  +9 [+] [-]

, 2010-03-12 11:37, pirms 15 gadiem
Vārdu spēle ir interesanta... Nevar nemaz uzreiz tā izsecināt, kā pateiktais var ietekmēt kādu no komandām. Piemēram, Majorovs tikai palīdz Dinamo, liek grauzt ledu un pierādīt pretējo, savukārt SKA šāds komentārs var tikai iemidzināt.
Ko Šuplers pateica ne tā? Spēcīgākai komandai nemaz tā nepatīk, kad šādi punduri ierāda vietu un vēl ir par to sajūsmā. Vai tas var kā palīdzēt spēlēt labāk SKA - šaubos. Ja Jūlis intervijā sāktu sprēgāt, ka redz cik mēs kruti, kā mēs viņus utt., tad domāju, ka tie būtu vārdi, kurus Smits kā bullim sarkanu lupatu vicinātu savu spēlētāju priekšā.

Manuprāt, neko tādu nepateica, vismaz neko tādu, lai SKA tagad nenormāli uzvilktos. Lai turpina domāt, ka ir lieliska komanda, bet mums tikai veicas.

Armands ir interesantākais sporta žurnālists Latvijā. Raksti interesanti, objektīvi, ne visam var piekrist, bet tas normāli. Līdz runa nesākas par Šupleru. Kādi panākumi Dinamo ir priekšā, ja komanda šādi spēlē bez trenera vai ar sliktāko treneri?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-12 11:39, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Dārgā, zannessa, manuprāt, nav jābūt hokeja trenerim, lai redzētu to cik liels haoss valda RD uzbrukumā. To es redzu pats un par to runā arī hokeja speciālisti, kā piemēram - Armands Puče. Atbildi godīgi, kā Tev šķiet vai RD vinnēja šīs spēles tāpēc, ka Šuplera taktika bija tik lieliska vai arī tomēr spēlētāju cīņasspars, pašatdeve bija tas, kas ļāva vinnēt šīs spēles ? Un vai ne tā, ka Dinamo šosezon atmodās tad, kad tika spēlēts pret SKA un Sandis Ozoliņš (nevis Jūliuss Šuplers) noskaņoja komandu cīnīties pa katru laukuma centimetru ? Varbūt mani spriedumi ir pavisam aplami, varbūt es tik tiešām neko nesaprotu no hokeja, bet tad, Tu cienītā zanessa, varbūt paskaidrosi, kas ir tas īpašais kāpēc Šuplers Tev liekas labs treneris un labs taktiķis. Un, kas tieši Tev šķiet tik lielisks Šuplera rīcībā, ja šīs spēles vinnēja RD ar pašatdevi un pašaizliedzīgu cīņu, nevis ar trenera taktiskajām viltībām.
Godājamais Jāni Bērziņ! pieklājīgs jautājums prasa pieklājīgu atbildi. Pirmkārt, es nezinu, kuri ir tie hokeja speciālisti, atskaitot Jūsu minēto Armandu Puči, kas runā par haosu RD uzbrukumā. Taču pieļauju, ka tā drīzāk ir mana neinformētība . Otrkārt, piedodiet, bet es domāju, ka tikai ar cīņassparu un pašatdevi spēles uzvarēt nevar. Tas ir pilnīgi aplams spriedums. Treškārt, nekādā veidā netaisos apšaubīt Sanda Ozoliņa lomu komandas noskaņošanā, tomēr to nevar izvirzīt par galveno argumentu uzvarās. Te nav amerikāņu kino. Ceturtkārt, es neapgalvoju, ka Šuplera rīcība bija lieliska, taču man trūkst informācijas un arī zināšanu (atšķirībā, šķiet, no Jums), lai apgalvotu, ka Šuplers ir Mr. Haoss. Turklāt, kā zināms, arī haosā pastāv stingri noteikta kārtība. Piektkārt, es esmu tikai parasta līdzjutēja un tāpēc būtu naivi cerēt, ka tagad baigi analizēšu spēli. Es priecājos un baudu hokeju.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-12 11:54, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Godājamais Jāni Bērziņ! pieklājīgs jautājums prasa pieklājīgu atbildi. Pirmkārt, es nezinu, kuri ir tie hokeja speciālisti, atskaitot Jūsu minēto Armandu Puči, kas runā par haosu RD uzbrukumā. Taču pieļauju, ka tā drīzāk ir mana neinformētība . Otrkārt, piedodiet, bet es domāju, ka tikai ar cīņassparu un pašatdevi spēles uzvarēt nevar. Tas ir pilnīgi aplams spriedums. Treškārt, nekādā veidā netaisos apšaubīt Sanda Ozoliņa lomu komandas noskaņošanā, tomēr to nevar izvirzīt par galveno argumentu uzvarās. Te nav amerikāņu kino. Ceturtkārt, es neapgalvoju, ka Šuplera rīcība bija lieliska, taču man trūkst informācijas un arī zināšanu (atšķirībā, šķiet, no Jums), lai apgalvotu, ka Šuplers ir Mr. Haoss. Turklāt, kā zināms, arī haosā pastāv stingri noteikta kārtība. Piektkārt, es esmu tikai parasta līdzjutēja un tāpēc būtu naivi cerēt, ka tagad baigi analizēšu spēli. Es priecājos un baudu hokeju.
Cienītā, zanessa. Man prieks par tik korektu atbildi, bet tomēr mieru neliek, tas, ka, Jūs neesat atbildējusi uz nevienu no maniem jautājumiem.
Armands Puče, Matulis, Zembergs - vai pietiek ar šiem speciālistiem vai man piesaukt arī, kādu no sportacentra komentētājiem - ekspertiem ?
Protams tikai ar cīņassparu spēles vinnēt nevar, es neapšaubu, ka RD ir komandas taktika un arī taktiskās shēmas eksistē. Mani nepārliecina vienīgi taktisko spēju potenciāls un tā materiālā realizācija. Jebšu vienkāršāk - šo shēmu līmenis. Es ne ar vārdu nepieminēju, ka RD šīs spēles vinnēja tikai ar pašatdevi, šo aplamo spriedumu neattiecinu uz sevi, lai gan, šķiet, tas bija tēmēts manā virzienā.
Par trešo punktu palūgšu pamatojumu, gribētos dzirdēt izvērstāku viedokli, par šo, Jūsu, argumentu.
Prieks, ka ceturtajā punktā, atvieglojāt man pūles un ielikāt tādu teikumu, kā, citēju: "Turklāt, kā zināms, arī haosā pastāv stingri noteikta kārtība." Par to arī es runāju, ka haosā pastāv kārtība vai stingra par to, šķiet, labāk spriest jums, jo es nepretendēju uz tādu apgalvojumu.
Es arī priecājos un baudu hokeju, vismaz kaut kas mums ir kopīgs.
Patiesā cieņā un laimi vēlot, Jānis Bērziņš.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-12 11:56, pirms 15 gadiem
porjadok bjot klass! slotaskāts arī izšauj reizi 100 gados u.t.t.!
pē cbūtības ska vajadzēja izsist putekļus no dinamo - bet man liekas,ka ska vienkārši nebija gatavi (varbūt nenovērtēja) play off!
gribētos jau no jūļa dzirdēt kaut ko līdzīgu pana ržigas teiktajiem - nu mazliet pašpārliecinātības unvarbūt arī uzpūtības derētu!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-12 12:05, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Cienītā, zanessa. Man prieks par tik korektu atbildi, bet tomēr mieru neliek, tas, ka, Jūs neesat atbildējusi uz nevienu no maniem jautājumiem.
Armands Puče, Matulis, Zembergs - vai pietiek ar šiem speciālistiem vai man piesaukt arī, kādu no sportacentra komentētājiem - ekspertiem ?
Protams tikai ar cīņassparu spēles vinnēt nevar, es neapšaubu, ka RD ir komandas taktika un arī taktiskās shēmas eksistē. Mani nepārliecina vienīgi taktisko spēju potenciāls un tā materiālā realizācija. Jebšu vienkāršāk - šo shēmu līmenis. Es ne ar vārdu nepieminēju, ka RD šīs spēles vinnēja tikai ar pašatdevi, šo aplamo spriedumu neattiecinu uz sevi, lai gan, šķiet, tas bija tēmēts manā virzienā.
Par trešo punktu palūgšu pamatojumu, gribētos dzirdēt izvērstāku viedokli, par šo, Jūsu, argumentu.
Prieks, ka ceturtajā punktā, atvieglojāt man pūles un ielikāt tādu teikumu, kā, citēju: "Turklāt, kā zināms, arī haosā pastāv stingri noteikta kārtība." Par to arī es runāju, ka haosā pastāv kārtība vai stingra par to, šķiet, labāk spriest jums, jo es nepretendēju uz tādu apgalvojumu.
Es arī priecājos un baudu hokeju, vismaz kaut kas mums ir kopīgs.
Patiesā cieņā un laimi vēlot, Jānis Bērziņš.
Godājamais Jāni Bērziņ! Mums ir vēl kas kopīgs. Abi esam samaksājuši, lai varētu lasīt Sportacentra maksas rakstus.
Jūs, šķiet, vēlējāties, lai es kaut ko vairāk pasaku par Sandi Ozoliņu kā galveno faktoru RD uzvarās? Diemžēl nevarēšu šo lūgumu izpildīt, jo, kā jau minēju iepriekš, man trūkst informācijas par to, kas notiek komandas iekšienē. Tāpēc nav jēgas ieslīgt tukšos prātojumos. Tiem nav nekādas nozīmes. Vienīgais, varbūt kādam ir interesanti izlasīt mūsu polemiku. Tas arī viss.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-12 12:12, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Godājamais Jāni Bērziņ! Mums ir vēl kas kopīgs. Abi esam samaksājuši, lai varētu lasīt Sportacentra maksas rakstus.
Jūs, šķiet, vēlējāties, lai es kaut ko vairāk pasaku par Sandi Ozoliņu kā galveno faktoru RD uzvarās? Diemžēl nevarēšu šo lūgumu izpildīt, jo, kā jau minēju iepriekš, man trūkst informācijas par to, kas notiek komandas iekšienē. Tāpēc nav jēgas ieslīgt tukšos prātojumos. Tiem nav nekādas nozīmes. Vienīgais, varbūt kādam ir interesanti izlasīt mūsu polemiku. Tas arī viss.
Cienītā, zanessa. Diemžēl, man būs, Jūs jāapbēdina - par šo sadaļu es neesmu samaksājis, man šis bonuss pienācās par Sporta Avīzes abonēšanu.
Vēl vairāk žēl, par to, ka, Jūs mani esat pāpratusi - es nevēlos, lai, Jūs Sandi Ozoliņu atzīstat par galveno faktoru RD uzvarās. Man vienīgi ir nedaudz žēl, ka Jūs vēlaties diskutēt (uz ko norāda atbildes uz manu komentāru), bet nevēlaties izteikt kaut cik nopietnus argumentus.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-12 12:26, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Cienītā, zanessa. Diemžēl, man būs, Jūs jāapbēdina - par šo sadaļu es neesmu samaksājis, man šis bonuss pienācās par Sporta Avīzes abonēšanu.
Vēl vairāk žēl, par to, ka, Jūs mani esat pāpratusi - es nevēlos, lai, Jūs Sandi Ozoliņu atzīstat par galveno faktoru RD uzvarās. Man vienīgi ir nedaudz žēl, ka Jūs vēlaties diskutēt (uz ko norāda atbildes uz manu komentāru), bet nevēlaties izteikt kaut cik nopietnus argumentus.
Pieņemu Jūsu kritiku, taču, runājot par argumentiem, paskatieties komentāru Nr.3 pie šī paša raksta. Šupleru esat nosaucis par Mr. Haosu pilnīgi bez kādas argumentācijas.
Domāju, ka nu jau pietiks sarakstes...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-12 12:29, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu,jo trenerim tāda nīkuļošanās ir nevietā!
P.S.Lai pamācās no Masaļska intervijas-Edgars Masaļskis: „Mēs nebraucām uz Ņevas pilsētu, lai zaudētu, tāpēc neesmu pārsteigts, ka uzvarējām abās spēlēs. Ar tādu formu, kādu demonstrējam pēc Jaunā gada, varam uzveikt jebkuru. Šodien mūsu spēlētājiem bija 100% pašatdeve – burtiski ķērām ripas ar zobiem. Otrajā spēlē bija grūtāk nekā pirmajā. Taču puiši aizsardzībā nospēlēja vienkārši lieliski. Pētījām video, kā spēlē „SKA”, zinājām visas viņu stiprās un vājās puses. Taču atkārtošos, galvenais ir mūsu komandas pašatdeve.”
1 2 47 komentāri