Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Prēmijas, stulbums un juristi

Prēmijas, stulbums un juristi
Māris Štrombergs nepiedzima tāpēc, ka to paredzēja Ministru kabineta noteikumi...

Foto: AP/Scanpix

Vai kādam ir jautājumi, ko Londonas olimpiskajās spēlēs izcīnīja mūsu labākie pludmales volejbolisti? Pat Lācītis ķepainītis (viņš arī premjers Dombrovskis) atzina, ka par tādām medaļām jādod maksimālās prēmijas... Tās bija viņa emocijas, kuras nebalstīja MK noteikumi.

Tomēr piektdienas pievakarē Latvijas mediju vidē uzpeldēja ziņu aģentūras sagatavots domraksts, kurā tika aizsākta diskusija...vai pludmales volejbols ir komandu sporta veids, vai tomēr – individuālais? Sākumā domāju, ka tā ir kaut kāda muļķošanās, kādam nav ko darīt, bet tad palasos tekstus – nudien, nopietni cilvēki vāvuļo par pludmales volejbola pielietojumu un tam izrietošo valsts apdāvināšanu. Kur sāls? Latvieši savos normatīvajos aktos ir nostiprinājuši kārtību, kādai jābūt, ja valsts vēlas ar prēmijām apbalvot savus labākos atlētus. Piemēram, individuālo sporta veidu censoņiem ir viens apjoms, komandu sporta veidos – cits. Loģiski. Kārtībai ir jābūt...

Tagad atbildiet uz jautājumu – vai pludmales volejbols ir individuālais, vai komandu sports? Latvijas olimpiskās komiteja un olimpiskā vienība savā grāmatvedībā šo pāri (Plāviņš/Šmēdiņš) atbalsta pa vienam, nosacīti pielīdzinot viņus individuālajiem sportiem. Tomēr – tā ir tikai un vienīgi grāmatvedība. Un tā patiešām nav pludmales volejbola problēma, ka latvieši nemāk savādāk savu finansiālo atbalstu konkrētam sporta veidam iegrāmatot. Man būtu kauns LOK sabiedrisko attiecību speciālistes vietā, kas domā, ka „par to, vai Pļaviņš un Šmēdiņš ir individuālie sportisti vai komanda, jālemj juristiem.” Vai juristiem dosim arī izvērtēšanai, kāpēc Londonas olimpisko spēļu rīkotāji Latviešiem uz abiem iedeva divas medaļas, nevis vienu? Tā vietā, lai volejbola federācijas ģenerālsekretārs pateiktu – pludmales volejbols ir komandu sporta veids, jo savādāk nemaz nevar būt pēc jebkuras loģikas – viņš saka "par to, vai viņi tiks apbalvoti kā individuāli sportisti vai kā komanda, jājautā vispirms LOK un Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim”. Lūk, kāds mugurkauls, kāda vēlme aizstāvēt sava sporta veida pozīciju un godu! Varbūt labāk uzreiz vaicāt Starptautiskajam valūtas fondam, ko šajā gadījumā darīt – tas būtu vēl tipiskāk ļenganajiem latviešiem, kas atskatās pār plecu un baidās saukt lietas īstajos vārdos. Šāda polemika vienkārši bija jānokauj saknē, nevis jāizvērš kā varbūtības teorija ar atkāpēm, par ko lemšot juristi... Pludmales volejbols ir komandu sports, tā ir komandas disciplīna. Ja valsts ir paredzējusi prēmiju par sasniegumiem, tad tās Pļaviņam un Šmēdiņam pienākas kā komandu disciplīnai. Jā, šī prēmija ir lielāka, bet – tā viņiem vienkārši pienākas! Par ko tirgus? Vai tā ir skaudība, greizsirdība, stulbums, vai – viss kopā? Varbūt pieprasīsim no Londonas olimpisko spēļu organizācijas komitejas rakstisku apliecinājumu, ka tās patiešām bija olimpiskās spēles, kurās latvieši izcīnīja medaļas? Jo tas taču mums vajadzīgs, lai juristi varētu izlemt – kādas prēmijas pienākas pludmales volejbolistiem...

Normālā sabiedrībā Pļaviņa un Šmēdiņa izcīnīto vietu valsts vīri un ierēdņi nevis aprunātu, bet gan iedotu katram pa 100 tūkstošiem latu, un - brangu zemes gabalu Latgalē piedevās. Nu, un – ka tā nav rakstīts aktos un grāmatās, nu un, ka tā neparedz Ministru kabinets? Vai daudz mums to medaļnieku... Štromberga otrajam zeltam vispār nav lineāla, ko mērīt... Mēs runājam par leģendu, par paraugu jaunajai paaudzei. 500 000 latu jeb Zatlera dzīvoklīša cena, arī pensija... Viņš to ir pelnījis! Jo mēģiniet noticēt, ka katru gadu mums tādi štrombergi nedzims un nesmels. Ak, atvainojiet, ka atkal pārkāpju savās iedomās Ministru kabineta izstrādātos noteikumus, tomēr atļaušos pavaicāt – kurš tos sastāda, kurš nolemj? Izrādās, cilvēki. Tad esiet cilvēki arī šoreiz un dodiet, nevis kā paredz papīrs, bet – kā vajadzētu, lai neizskatītos pēc ērcīgām un nenovīdīgām plukatām. Ja mēs ar viņiem lepojamies, tad atalgojam! Tam nevajag koalīcijas padomes balsojumu...

 +19 [+] [-]

, 2012-08-11 10:34, pirms 12 gadiem
labs raksts

 +20 [+] [-]

, 2012-08-11 10:41, pirms 12 gadiem
Nu reiz piekrītu 100+%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-08-11 11:14, pirms 12 gadiem
daudz kur esmu saskāries ar ierēdņu slēpšanos un triumfu vienlaicīgi aiz/zem MK normām... to māca LU juristos jau pašā saknē, jurists nav persona bet gan burta kalps un tad tikai cilvēks... tā tas ir, tāda profesija

 +14 [+] [-]

, 2012-08-11 11:26, pirms 12 gadiem
Armand, nenoniecini latviešus! Norādi uz kļūdām, bar un lamā par neizdarību, muļķību, gļēvulību, vienalga. Bet nepadari tās par latvieša pamatīpašībām. Jo kļūdas var labot, muļķis var kļūt gudrs, un gļēvs - drosmīgs. Bet, ja muļķība un viss pārējais sliktais ir tipisks jeb izriet no būtības - tad tas ir uz mūžu. Piespriest mūžam būt lempim, muļķim, skauģim utt. - tas ir nežēlīgi. Latvieši daudz ko dara aplam un par to pelna pērienu, bet nedot iespēju savas kļūdas labot - tas ir pārmēru cietsirdīgi.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-11 11:44, pirms 12 gadiem
Malacis Armand! Patiesi žēl, ka Cīrulis ar savu pārspīlēto, pat lišķīgo toleranci neaizstāv savu sportistu intereses.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-11 12:16, pirms 12 gadiem
Perfekts raksts.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-11 12:44, pirms 12 gadiem
Nē, šis nav labs raksts, tas ir lēts populisms. Ja visiem būtu uzspļaut uz to, kas rakstīts noteikumos, likumos u.tml., "jo vai tad daudz mums to medaļnieku", tad būtu iespējams pa pilsētas centru braukt ar 200 km stundā - vai tad daudz tādu? Varētu nemaksāt nodokļus u.tml. Noteikumi vienmēr ir uzlabojami, taču autora attieksme ir pilnīgs absurds. Aicinātu autoru apsvērt, kas notiktu, ja, piemēram, Zviedrijā vai Anglijā kāds pateiktu - uzspļaujam noteikumiem, še jums 100 000 nodokļu maksātāju naudas. Tajās valstīs no amata atkāpjas jau arī par to, ka ar dienesta kredītkarti ir apmaksāts Dirol košļeņu pirkums...

Iepriekš minētais nav domāts, lai noniecinātu mūsu sportistu sasniegumus!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-11 13:05, pirms 12 gadiem
Cīrulis acīmredzot vienkārši ir pietiekoši godīgs, atšķirībā no dažiem citiem kam patīk pazīmēties, izrādīt ka aizstāv sportistus un sportu. Sportistu aizstāvība nenozīmē vienu reizi četros gados uzsist uz galda un paprasīt lielākas prēmijas.
Kapēc piemēram SA tik rūpīgi neaizstāv sporta intereses un vienādas iespējas visiem veidiem ikdienā? Tapēc ka tas ir daudz grūtāk un sarežģītāk nekā to darīt brīžos, kad viennozīmīgi visi būs Tavā pusē.

Vienkārši salīdzinājumi - kapēc airētāju divniekus līdz šim nav vērtējuši kā komandu veidus, attiecīgi atbalstījuši un SA par to nav iestājusies? Viņiem trūkst vietas 10-niekā Pasaulē? Tai pat laikā ko no valsts saņem basketboli, hokeji utt. par šādām vietām? Vai tas pats biatlona četrinieks? Tā nav komanda? Nagano spēlēs 6.vieta! Kas pienākas komandu veidam par vietu sešiniekā Olimpiādē?
Vai komanda ir tikai tāpēc, ka tas ir zem sporta spēļu federācijas, izveidojies atzars, atsevišķs sporta veids? Tad jau nu pat Jauniešu Olipiādē Vasiļonoks iegūdams zeltu arī arī ir izcīnījis komandu sporta veida prēmiju par zelta medaļu. Viņš ir viens, nav komanda? A kapēc 2 ir komanda un viens nav? Arī Vasiļonokam bija komanda - viņš, treneris, vēl kāds palīgs...
P.S. Man nav nekas par lielu prēmiju ne Pļaviņam/Šmēdiņam ne Štrombergam, ne arī kādam citam. Man vienkārši gribas lai mēs paši ievērotu savus iepriekš akceptētos noteikumus, praksi un nemainītu spēles noteikums cīņas laikā. Ja esam bijuši tik stulbi un pirms tam nepareizi nolēmuši, nepievērsuši tam uzmanību, tad paklusējam un turpmāk esam gudrāki un izdaram tā lai nākošreiz nav šādu stulbu manipulēšanu un strīdu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-11 13:48, pirms 12 gadiem
Magnijs rakstīja: Armand, nenoniecini latviešus! Norādi uz kļūdām, bar un lamā par neizdarību, muļķību, gļēvulību, vienalga. Bet nepadari tās par latvieša pamatīpašībām. Jo kļūdas var labot, muļķis var kļūt gudrs, un gļēvs - drosmīgs. Bet, ja muļķība un viss pārējais sliktais ir tipisks jeb izriet no būtības - tad tas ir uz mūžu. Piespriest mūžam būt lempim, muļķim, skauģim utt. - tas ir nežēlīgi. Latvieši daudz ko dara aplam un par to pelna pērienu, bet nedot iespēju savas kļūdas labot - tas ir pārmēru cietsirdīgi.
noniecināt latviešus Armandam būtībā ir morālas tiesības, jo viņš pats galu galā ir latvietis - tas pirmkārt....otrkārt, Tavā replikā jau daļēji ir ietverts stereotips par tipiskā latvieša pamatīpašībām - tās ir tās pašas Tevis pieminētā gļēvulība un skaudība - viss pareizi, tātad nekā cietsirdīga un nežēlīga, tā vnk ir aksioma...treškārt - lūpu uzmest var tikai tie, kas Armanda rakstā saskata sevi...

un visbeidzot - laboties nekad nav par vēlu - neviens jau neliedz labot savas kļūdas....

 +10 [+] [-]

, 2012-08-11 14:13, pirms 12 gadiem
Es kā nodokļu maksātājs pilnībā neiebilstu, ka manu naudu izmanto Šmēdiņa, Pļaviņu un kur nu vēl Štromberga prēmēšanai.
Ministur kabinets varētu nospriest par nāves sodu Latvijā, nebūtu par nodokļu maksātāja naudu jāuztur pabiras un necilvēkus, būtu vairāk medaļniekiem.
Respektīvi, Zatleram ir audi un dzīvoklis, bezjēdzīgi un nevajadzīgi lepns, ar ko Štrombergs ir sliktāks? Ja runājam par Latvijas vārdu pasaulē, tad viennozīmīgi mūsu medaļnieki un netikai (Radēviča, piem.) to nes daudz cēlāk, daudz skanīgāk un nevajadzētu piemisrt, ka uz ilgu laiku.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-11 14:16, pirms 12 gadiem
Sporta Ģēnijs rakstīja: Nē, šis nav labs raksts, tas ir lēts populisms. Ja visiem būtu uzspļaut uz to, kas rakstīts noteikumos, likumos u.tml., "jo vai tad daudz mums to medaļnieku", tad būtu iespējams pa pilsētas centru braukt ar 200 km stundā - vai tad daudz tādu? Varētu nemaksāt nodokļus u.tml. Noteikumi vienmēr ir uzlabojami, taču autora attieksme ir pilnīgs absurds. Aicinātu autoru apsvērt, kas notiktu, ja, piemēram, Zviedrijā vai Anglijā kāds pateiktu - uzspļaujam noteikumiem, še jums 100 000 nodokļu maksātāju naudas. Tajās valstīs no amata atkāpjas jau arī par to, ka ar dienesta kredītkarti ir apmaksāts Dirol košļeņu pirkums...

Iepriekš minētais nav domāts, lai noniecinātu mūsu sportistu sasniegumus!
Teorētiski viss ir pareizi, tikai tāda lieta... Ja MK noteikumus pieminētu deputātu, ministru, ierēdņu prēmēšanas sakarā, vai teiksim viņu dēla, māsasdēla prēmēšanas skarā, tad jau pirms Olimpieši atgrieztos mājās, tie MK noteikumi jau būtu mainīti. Tur tā sāls. Gļēvi aizbildināties ir vieglāk, nekā pacelt savu pakaļu un kaut ko darīt lietas labā.

     [+] [-]

, 2012-08-11 14:16, pirms 12 gadiem
Šī ir viena no retajam reizēm kad īsti nepiekritu Armandam. Prēmijas protams vajag un manis pēc tas var būt pat 1mil. apmērā!! Bet siem noteikumiem ir jābūt noregulētiem un atrunātiem ministru kabineta noteikumos!!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-11 14:54, pirms 12 gadiem
konkrēti sportam man naudas nav žēl un ceru, ka mūsu varoņi tiešām pelnīti saņems maximumu bez diskusijām!

bet jāsaka ka bīča sacensībās dalībnieki vienmēr tiek rakstīti Uzvārds/Uzvārds nevis kā valstu izlases(tāpat kā pāri tenisā, badmintonā, daiļslidošanā). tāpat arī basketbolā u.c. katram spēlētājam dod atsevišķi medaļu. kā izņēmums prātā nāk bobsleja divnieki.. tāpēc cerams pieturēsies pie prakses un vērtēs tādās pašās kategorijās kā iepriekš bobsleja divniekus.

ps - tāpat jāatceras kā sumināja leģendāros K.Serģi/A.Rasmani - kā pāri/ekipāžu vai izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-11 15:04, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Teorētiski viss ir pareizi, tikai tāda lieta... Ja MK noteikumus pieminētu deputātu, ministru, ierēdņu prēmēšanas sakarā, vai teiksim viņu dēla, māsasdēla prēmēšanas skarā, tad jau pirms Olimpieši atgrieztos mājās, tie MK noteikumi jau būtu mainīti. Tur tā sāls. Gļēvi aizbildināties ir vieglāk, nekā pacelt savu pakaļu un kaut ko darīt lietas labā.
Arī tas ir tāds pats populisms - pretstatīt ļaunos "ierēdņus un deputātus" labajiem sportistiem. Ne ierēdņi, ne deputāti Latvijā nesaņem normālu samaksu par savu darbu - cita lieta, ka arī darba kvalitāte nereti nav visai laba (lūgums saistībā ar šo tēzi nesākt tirādes par nabaga pensionāriem, uz Īrijju izbraukušajiem u.tml.)
Tavs arguments tā arī neizskaidroja to, kādēļ sportistu prēmēšanas gadījumā ir pieļaujams ignorēt normatīvos aktus.
Jebkurā gadījumā, ja pareizi saprotu, runa šoreiz ir par interpretāciju - proti, kas īsti ir "komandas sporta veids". Nešaubos, ka viss būs OK un pludmales volejbolisti tiks novērtēti kā komanda un saņems pienācīgas prēmijas par savu sniegumu.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-11 17:17, pirms 12 gadiem
Sporta Ģēnijs rakstīja: Arī tas ir tāds pats populisms - pretstatīt ļaunos "ierēdņus un deputātus" labajiem sportistiem. Ne ierēdņi, ne deputāti Latvijā nesaņem normālu samaksu par savu darbu - cita lieta, ka arī darba kvalitāte nereti nav visai laba (lūgums saistībā ar šo tēzi nesākt tirādes par nabaga pensionāriem, uz Īrijju izbraukušajiem u.tml.)
Tavs arguments tā arī neizskaidroja to, kādēļ sportistu prēmēšanas gadījumā ir pieļaujams ignorēt normatīvos aktus.
Jebkurā gadījumā, ja pareizi saprotu, runa šoreiz ir par interpretāciju - proti, kas īsti ir "komandas sporta veids". Nešaubos, ka viss būs OK un pludmales volejbolisti tiks novērtēti kā komanda un saņems pienācīgas prēmijas par savu sniegumu.
Tu esi netikai LOHS, bet arii pilniigi truls, debiils izdzimums. Tu esi pamatiiga NULLE, es tavaa vietaa uzkaaptu vanshu tiltaa, un pieprasiitu, lai Usakovam, lielaaku algu maksaa. To ko ir sasniegushi Pludmales volejbolisti, nemaz nav iespeejams aprakstiit, bet tu mazais nejeega raksti par, to kad deputaatiem mazu algu maksaa... Ej klusi nomirsti stuurii...

  -1 [+] [-]

, 2012-08-11 17:33, pirms 12 gadiem
Sporta Ģēnijs rakstīja: Arī tas ir tāds pats populisms - pretstatīt ļaunos "ierēdņus un deputātus" labajiem sportistiem. Ne ierēdņi, ne deputāti Latvijā nesaņem normālu samaksu par savu darbu - cita lieta, ka arī darba kvalitāte nereti nav visai laba (lūgums saistībā ar šo tēzi nesākt tirādes par nabaga pensionāriem, uz Īrijju izbraukušajiem u.tml.)
Tavs arguments tā arī neizskaidroja to, kādēļ sportistu prēmēšanas gadījumā ir pieļaujams ignorēt normatīvos aktus.
Jebkurā gadījumā, ja pareizi saprotu, runa šoreiz ir par interpretāciju - proti, kas īsti ir "komandas sporta veids". Nešaubos, ka viss būs OK un pludmales volejbolisti tiks novērtēti kā komanda un saņems pienācīgas prēmijas par savu sniegumu.
Kas liekt kaut ko pārkāpt? Uztaisa grozījumus, uztaisa pielikumu ar atrunu..
Varētu domāt, ka būtu pirmā reize.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-11 19:08, pirms 12 gadiem
Magnijs rakstīja: Armand, nenoniecini latviešus! Norādi uz kļūdām, bar un lamā par neizdarību, muļķību, gļēvulību, vienalga. Bet nepadari tās par latvieša pamatīpašībām. Jo kļūdas var labot, muļķis var kļūt gudrs, un gļēvs - drosmīgs. Bet, ja muļķība un viss pārējais sliktais ir tipisks jeb izriet no būtības - tad tas ir uz mūžu. Piespriest mūžam būt lempim, muļķim, skauģim utt. - tas ir nežēlīgi. Latvieši daudz ko dara aplam un par to pelna pērienu, bet nedot iespēju savas kļūdas labot - tas ir pārmēru cietsirdīgi.
ko tu tur muldi. Latvieši vienmēr ir švauksti, kad jādala nauda

  +1 [+] [-]

, 2012-08-12 08:04, pirms 12 gadiem
Tie, kas savu ikdienas darbu dara godprātīgi, nomaksājot visus nodokļus, nekad neiebildīs, lai izcili sportisti, no nodokļos nomaksātās naudas, tiktu prēmēti pēc maksimālās programmas.

     [+] [-]

, 2012-08-12 19:50, pirms 12 gadiem
boleks rakstīja: Cīrulis acīmredzot vienkārši ir pietiekoši godīgs, atšķirībā no dažiem citiem kam patīk pazīmēties, izrādīt ka aizstāv sportistus un sportu. Sportistu aizstāvība nenozīmē vienu reizi četros gados uzsist uz galda un paprasīt lielākas prēmijas.
Kapēc piemēram SA tik rūpīgi neaizstāv sporta intereses un vienādas iespējas visiem veidiem ikdienā? Tapēc ka tas ir daudz grūtāk un sarežģītāk nekā to darīt brīžos, kad viennozīmīgi visi būs Tavā pusē.

Vienkārši salīdzinājumi - kapēc airētāju divniekus līdz šim nav vērtējuši kā komandu veidus, attiecīgi atbalstījuši un SA par to nav iestājusies? Viņiem trūkst vietas 10-niekā Pasaulē? Tai pat laikā ko no valsts saņem basketboli, hokeji utt. par šādām vietām? Vai tas pats biatlona četrinieks? Tā nav komanda? Nagano spēlēs 6.vieta! Kas pienākas komandu veidam par vietu sešiniekā Olimpiādē?
Vai komanda ir tikai tāpēc, ka tas ir zem sporta spēļu federācijas, izveidojies atzars, atsevišķs sporta veids? Tad jau nu pat Jauniešu Olipiādē Vasiļonoks iegūdams zeltu arī arī ir izcīnījis komandu sporta veida prēmiju par zelta medaļu. Viņš ir viens, nav komanda? A kapēc 2 ir komanda un viens nav? Arī Vasiļonokam bija komanda - viņš, treneris, vēl kāds palīgs...
P.S. Man nav nekas par lielu prēmiju ne Pļaviņam/Šmēdiņam ne Štrombergam, ne arī kādam citam. Man vienkārši gribas lai mēs paši ievērotu savus iepriekš akceptētos noteikumus, praksi un nemainītu spēles noteikums cīņas laikā. Ja esam bijuši tik stulbi un pirms tam nepareizi nolēmuši, nepievērsuši tam uzmanību, tad paklusējam un turpmāk esam gudrāki un izdaram tā lai nākošreiz nav šādu stulbu manipulēšanu un strīdu.
cīrulis bija skaidraa... ja jaa,tad briinums

  +1 [+] [-]

, 2012-08-13 13:36, pirms 12 gadiem
picoo rakstīja: Šī ir viena no retajam reizēm kad īsti nepiekritu Armandam. Prēmijas protams vajag un manis pēc tas var būt pat 1mil. apmērā!! Bet siem noteikumiem ir jābūt noregulētiem un atrunātiem ministru kabineta noteikumos!!
bet viss noteikumos ir atrunāts. jautājums ir nevis par prēmēšanu, bet par to vai tas ir komandu sporta veids un tas ir 100% komandu spaorta veids. mani pārsteidz ka LVF vispār varēja rasties šaubas par to. KAUNS

  +2 [+] [-]

, 2012-08-13 14:29, pirms 12 gadiem
Anglijā, vietējam varonim - Krisam Hojam piešķīra Pēra godu. Tātad - kā aristokrātam arī zemi un vietu pārvaldes struktūrā - Lordu ložā. Tas tā - pārdomām.
Esmu pārliecināts, ka Māris nav godkārīgs un visādi citādi ne pieprasītu sev visādus labumus. Te tiešām, runa ir par likumu atbilstību statusam un labumiem, ko tauta vēlētu savam varonim un aristokrātam pēc būtības, jo tas, kas ir izdarīts - atbilst leģendāram varoņdarbam par ko pienākās pārtikuša dzīves atlikušā daļa.

     [+] [-]

, 2012-08-14 12:07, pirms 12 gadiem
Vai preizāk tomēr nebūtu piešķirt prēmijas maksimāli tik cik pienākas un papildus atbalstīt federācijas tieši vai netieši, uzbūvējot pāris BMX trases vai ierīkojot volejbola laukumus mūs 500km garajās pludmalēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-14 14:16, pirms 12 gadiem
Piekrītu! Esmu jurists, tomēr šajā situācijā, šķiet, juristi ir bez vainas vainīgie. Mums liks - mēs vērtēsim. Jebkurā gadījumā pilnībā atbalstu Armanda viedokli. Kauns LVF.

     [+] [-]

, 2012-08-15 10:37, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Es kā nodokļu maksātājs pilnībā neiebilstu, ka manu naudu izmanto Šmēdiņa, Pļaviņu un kur nu vēl Štromberga prēmēšanai.
Ministur kabinets varētu nospriest par nāves sodu Latvijā, nebūtu par nodokļu maksātāja naudu jāuztur pabiras un necilvēkus, būtu vairāk medaļniekiem.
Respektīvi, Zatleram ir audi un dzīvoklis, bezjēdzīgi un nevajadzīgi lepns, ar ko Štrombergs ir sliktāks? Ja runājam par Latvijas vārdu pasaulē, tad viennozīmīgi mūsu medaļnieki un netikai (Radēviča, piem.) to nes daudz cēlāk, daudz skanīgāk un nevajadzētu piemisrt, ka uz ilgu laiku.
Pilnīgi piekrītu par nāves soda atjaunošanu.

     [+] [-]

, 2012-08-29 16:25, pirms 12 gadiem
Noteikumus pārkāpt nevajag, bet kremt tas, ka varas viiri atkal noteikti shtuko, kaa likumiigi vareetu izmaksaat vinjiem mazaak nekaa pienaakas.
p.s. Es buutu par to, ka izmaksaatu likumaa noteikto summu + atrastu likumiigu veidu, kaa zeeniem uzmest kko pa virsu, par to, cik cilveekiem vinji deva labas emocijas, kas noteikti naak par labu tautas veseliibai. Taatad tiek ietaupiits veseliibas apruupes budzhets - starpiibu medaljniekiem