Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Latvija Sočos! Eh, tas jau tāds nieks vien ir...

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Latvija Sočos! Eh, tas jau tāds nieks vien ir...
Iespējams, ka svētdien Mārtiņš Karsums guva savas karjeras līdz šim nozīmīgākos vārtus.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Laikā, kad spēlē kāda no Latvijas hokeja izlasēm, tauta ir gluži vai elektrizēta. Protams, neiztikt arī bez filozofiski sholastiskām pārdomām un tekošā momenta kritiska vērtējuma. Nu, kas gan tas par sasniegumu - piedalīties olimpisko spēļu hokeja turnīrā? Tāpat visiem taču skaidrs, ka Latvijai tur būs atvēlēta statista loma un mūsu izlase ne par ko tur necīnīsies...

Ja jau Latvijas hokejs būtu tik varens, tad uz Sočiem tiktu pa taisno - bez kvalifikācijas. Kā Norvēģija, Šveice un vēl sptiņas zemes. A mēs? Knapi tiekam galā ar Kazahstānu, kas būtībā ir B grupas komanda... Zaudējam Francijai! Iedomājieties tikai - Francijai... Vai tad franči prot spēlēt hokeju? Futbolu, regbiju - jā, bet hokeju taču viņi nopietni nekultivē. Ja jau mūsu paši labākie spēki tā mocījās ar kazahiem un frančiem, tad ko viņi cer parādīt Sočos, kur čehiem un zviedriem sastāvs plīsīs no NHL profesionāļiem? Šveice jau arī pasen no mums aizskrējusi vismaz gaismas gada attālumā... Ja vēl kvalifikācijas kārtā uzskriesim uz Kanādu vai ASV, viņi taču mūs samals...

Liberālās demokrātijas apstākļos, kādi esot arī Latvijā, tiesības uz savu viedokli var būt katram - arī tiem, kas noliedz pilnīgi visu un mīl tikai mazo zemes gabaliņu, kur okšķerējas paša tārpi, bet visu kopību, ko sauc par Latviju, dziļi nicina. Jo visa tā Dombrovska/Godmaņa/Kalvīša/Repše utt. banda mūs ir apzagusi un pelnījuši dziļu nicinājumu.

Bet atgriezīsimies pie hokeja. (Tur gan arī Lipmans par savu pašlabumu vien domā!). Laikam nevienam nav noslēpums, ka Eiropas lielākā ekonomika ir Vācijā. Ar nieka 81 miljonu iedzīvotājiem, gandrīz 200 slēgtajām hokeja hallēm, ar 8000 pieaugušo vecuma hokejistiem, ar vienu no labākajām hokeja līgām Eiropā - DEL. Bet Vācijas Sočos nebūs.
Tāpat kā nebūs vēl vienas bagātas un pārtikušas valsts - Francijas. Nebūs arī ar mums samērojamās Dānijas (dāņu vietējais čempionāts gan ir kudī labāks par mūsējo). Nebūs arī mūsu "brāļu tautu" PSRS draudzīgajā saimē - Baltkrievijas, Kazahstānas un Ukrainas. Ukraiņi varbūt arī nopietni par Sočiem nemaz nedomāja, ko nevar teikt par Baltkrieviju (Lukašenko) un Kazahstānu (galvenais hokejists - Nazarbajevs). Abi izgrūž baigo naudu hokejam. Klubu budžeti nav pati atklātākā tēma sporta, taču nule baltkrievu sporta funkcionāri šokēja, paziņojot, ka Baltkrievijas čempionātā (!)spēlējošā Žlobinas "Metallurg" budžets ir 8,3 miljoni dolāru, Grodņas "Neman" un "Gomeļ" - pa 7,5 miljoniem. Bet kur ir Baltkrievijas izlase?!

Trijās spēļu dienās Rīgas arēnā es, protams, biju par Latviju, taču cilvēciski man žēl bija franču trenera Hendersona, kurš Sočiem bija gatavojis komandu četrus gadus. Nu nebija franči slikti. Līdz Sočiem pietrūka vienas ripas... Žēl man bija arī kazahu trenera Krikunova - viņa vadītā komanda nebūt nebija sliktāka par Latviju.

Acīmredzot mūsu filozofijai jābūt tādai, ka priecāsimies par to, kas mums ir un nevis bēdāsimies par iespējamiem zaudējumiem kaut kad nākotnē. Jo tad jau vispār nav jēgas dzīvot, jo galu galā mirsim taču visi...
Bet šobrīd priecāsimies par to, ka būsim Sočos! Leposimies ar to, ka tikai deviņas valstis piedalījušās pēdējo triju olimpisko spēļu hokeja turnīros. Ka Latvija olimpiskajā hokejā četrus olimpiskos ciklus ir kopā ar Kanādu, Krieviju, ASV, Zviedriju, Somiju, Čehiju, Šveici un Slovākiju.

Soltleika'02Turīna'06Vankūvera'10Soči'14
Kanāda1.7.1.+
ASV2.8.2.+
Krievija3.4.6.+
Baltkrievija4.-9.-
Zviedrija5.1.5.+
Somija6.2.3.+
Čehija7.3.7.+
Vācija8.10.11.-
Latvija9.12.12.+
Ukraina10.---
Šveice11.6.8.+
Austrija12.--+
Slovākija13.5.4.+
Francija14.---
Kazahstāna-9.--
Itālija-11.--
Norvēģija--10.+
Slovēnija---+

1 2 47 komentāri

 +19 [+] [-]

, 2013-02-11 16:26, pirms 11 gadiem
mjaa, ja paskatās pēdējo teikumu, ar ko kopā visu laiku esam olimpiādē, tad respect!

 +13 [+] [-]

, 2013-02-11 16:35, pirms 11 gadiem
Pretī kazahu un belarusu lielajam ''piķim'' ,letiņi ceļu sev izsita ar Ozo&Co bandu! Tāda lūk ir Latvijas nacionālā hokeja īpatnība!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 16:44, pirms 11 gadiem
vācijai regress
8., 10., 11. un tagad vispar nepiedalās
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +9 [+] [-]

, 2013-02-11 16:45, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: vācijai regress
8., 10., 11. un tagad vispar nepiedalās
Mums turpretim iestājusies stabilitāte. 12, 12, un nākamgad arī zemāk nebūsim

     [+] [-]

, 2013-02-11 16:47, pirms 11 gadiem
Atkal nepieciešams izsludināt vispārēju mobilizāciju.Šoreiz ir reāla iespēja pirmoreiz tikt astoņniekā,jo uzvarot Šveici un smagi nezaudējot grupas grandiem reālākais pretinieks astotdaļfinālā ir NOR( 4 UN 5 vieta bez pirmā četrinieka)

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 16:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,labi ka Jānis vel nepiesauca Nīderlandi,Beļģiju,Austrāliju u.t.t., kur arī spēlē hokeju ar ripu. Arī tām mēs esam priekšā ar visiem maziem cilvēku resursiem.
Nevar salīdzināt lietas kas nav salīdzināms. Ja vienīgi ar mums līdzīgiem baltkrieviem (un šobrīd varbūt arī Kazahstānu) mēs varam salīdzināties ledus hokeja nozīmei šo valstu sabiedrībā. Tad pārējās hokeja nozīme to sportā, piemēram, tas pats kas mums regbijs.
No kura laika komandu spēku mēra "nozīmēs"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-11 16:58, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Milzīgs prieks ari par tādam valstim ka Austrija un Slovēnija!

Arī viņu zvaigznes Vaneks un Kopitars piepildīs savus sapņus - ar izlasēm uz olimpiskās skatuves!
Vaneks gan laikam ir etniskais čehs..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 16:58, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: No kura laika komandu spēku mēra "nozīmēs"?
Jo lielāka nozīme valsts dzīvē, jo lielāks atbalsts visās jomās.
Ja Jānis uzrakstītu,ka mēs esam Vācijai vai Dānijai priekšā futbolā, tad es teiktu-oho, tas tik ir super.
Varu iedomāties,kas darītos Francijā,ja mūsu futbola (vai regbija) izlase viņu izlasi izslēgtu PČ kvalifikācijā.
Būtu interesanti uzzināt cik lielā mērā tajā pašā Francijā viņu prese atspoguļoja notiekošo OS kvalifikācijas turnīru Rīgā.
Starp citu,ai Tu zini LV regbija izlases gaitas pasaulē?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 17:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,labi ka Jānis vel nepiesauca Nīderlandi,Beļģiju,Austrāliju u.t.t., kur arī spēlē hokeju ar ripu. Arī tām mēs esam priekšā ar visiem maziem cilvēku resursiem.
Nevar salīdzināt lietas kas nav salīdzināms. Ja vienīgi ar mums līdzīgiem baltkrieviem (un šobrīd varbūt arī Kazahstānu) mēs varam salīdzināties ledus hokeja nozīmei šo valstu sabiedrībā. Tad pārējās hokeja nozīme to sportā, piemēram, tas pats kas mums regbijs.
Pats saki, ka nevar salīdzināt nesalīdzināmas lietas, bet Latviju, Baltkrieviju, Kazahstānu saki, ka var salīdzināt, jo tur vienādi svarīgs ir hokejs.
Kāpēc šis rādītājs ir noteicošais, lai viņu ņemtu par būtiskāko?
Man gan vairāk liekas, ka noteicošais faktors ir sistēma un stratēģija, vietējā līga, kura ražo laba līmeņa hokejistus. Nevaram cerēt, ka ar labiem 3.maiņas spēlētājiem visu laiku uzvarēsim

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jo lielāka nozīme valsts dzīvē, jo lielāks atbalsts visās jomās.
Ja Jānis uzrakstītu,ka mēs esam Vācijai vai Dānijai priekšā futbolā, tad es teiktu-oho, tas tik ir super.
Varu iedomāties,kas darītos Francijā,ja mūsu futbola (vai regbija) izlase viņu izlasi izslēgtu PČ kvalifikācijā.
Būtu interesanti uzzināt cik lielā mērā tajā pašā Francijā viņu prese atspoguļoja notiekošo OS kvalifikācijas turnīru Rīgā.
Starp citu,ai Tu zini LV regbija izlases gaitas pasaulē?
Nepin iekšā regbiju. Varu ludzu iegūt pārskatu par to kā hokeju atbalsta Latvijā, salīdzinot ar Dāniju, Franciju, Vāciju, Slovēniju, Slovakiju, Austriju, Baltkrieviju, Kazahstānu?

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu interesanti uzzināt cik lielā mērā tajā pašā Francijā viņu prese atspoguļoja notiekošo OS kvalifikācijas turnīru Rīgā.
Ir, ir, slēpošanas sekcijā. Adjē, Suši!

Adieu Sotchi - Ski - Sports.fr

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 17:06, pirms 11 gadiem
piekrītu Namejam, Vācijas un Francijas interese un sasniegumi hokejā ir samērojami ar Latvijas iespēto šajos sporta veidos, ja pat ne nedaudz vājāki. Un hokejs noteikti nav Francijas un Vācijas pat TOP 5.
P.S. Janka, ko nepieminēji Lielbritāniju, Spāniju ?

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:08, pirms 11 gadiem
Calvin rakstīja: piekrītu Namejam, Vācijas un Francijas interese un sasniegumi hokejā ir samērojami ar Latvijas iespēto šajos sporta veidos, ja pat ne nedaudz vājāki. Un hokejs noteikti nav Francijas un Vācijas pat TOP 5.
P.S. Janka, ko nepieminēji Lielbritāniju, Spāniju ?
Tātad būtiskais nav klubi, infrastruktūra, klubu un spēlētāju skaits, valsts un privāto atbalsts?

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:19, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nepin iekšā regbiju. Varu ludzu iegūt pārskatu par to kā hokeju atbalsta Latvijā, salīdzinot ar Dāniju, Franciju, Vāciju, Slovēniju, Slovakiju, Austriju, Baltkrieviju, Kazahstānu?
Pārskats Tev ir tribīnēs.
Kurš no LV sporta veidiem šobrīd var savākt 10+ tūkstošus skatītājus?
Par to cik visās Tevis nosauktās valstīs (izņemot Kazahstānu un Baltkrieviju) ir futbola,handbola fanu tribīnēs nav nemaz vērts runāt. Kur vel vairāki 10 tūkstoši uz kalna slēpošanas,tramplīnlēkšanas,biatlona u.t.t. sacensībām.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 17:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārskats Tev ir tribīnēs.
Kurš no LV sporta veidiem šobrīd var savākt 10+ tūkstošus skatītājus?
Par to cik visās Tevis nosauktās valstīs (izņemot Kazahstānu un Baltkrieviju) ir futbola,handbola fanu tribīnēs nav nemaz vērts runāt. Kur vel vairāki 10 tūkstoši uz kalna slēpošanas,tramplīnlēkšanas,biatlona u.t.t. sacensībām.
Un tas rāda valsts hokeju spēku? Tad jau PČ nevajag, saskaita ck iet uz hokeju un sadala vietas.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 17:35, pirms 11 gadiem
Lai arī kazahiem un frančiem bija labas komandas, man ne brīdi nenāk prātā bēdāties par to, ka viņi nebrauks uz Sočiem. Tieši pretēji, jo lielāks prieks, ka mūsējie uzvarēja turnīru.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-11 17:36, pirms 11 gadiem
>> taču cilvēciski man žēl bija franču trenera Hendersona, kurš Sočiem bija gatavojis komandu četrus gadus. Nu nebija franči slikti. Līdz Sočiem pietrūka vienas ripas...

Līdz Sočiem francūžiem pietrūka divu ripu [pamatlaikā]

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un tas rāda valsts hokeju spēku? Tad jau PČ nevajag, saskaita ck iet uz hokeju un sadala vietas.
Stop,kur es rakstīju ka nevajag?
Es tikai oponēju Matulim, ka varbūt nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas.
Jā,sporta veida popularitāte pavisam noteikti veido katra sporta veida spēku. Kur pārsvarā dosies pieteikties trenēties komandu sporta veidos, kaut vai franču jaunieši? Hokejā jeb tomēr vispirms futbolā un regbijā?

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:42, pirms 11 gadiem
izklausījās, ka Matulim jāpriecājās piespiedu kārtā...

  +6 [+] [-]

, 2013-02-11 17:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stop,kur es rakstīju ka nevajag?
Es tikai oponēju Matulim, ka varbūt nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas.
Jā,sporta veida popularitāte pavisam noteikti veido katra sporta veida spēku. Kur pārsvarā dosies pieteikties trenēties komandu sporta veidos, kaut vai franču jaunieši, hokejā, jeb tomēr vispirms futbolā un regbijā?
Viņiem ir vairāk pro komandu, vairāk naudas, vairāk spēlētāju, vairāk klubu, vairāk haļļu, daudz spēcīgāka vietējā līga. Tas ka tur regbijs un futbols ir populārāks nepadara hokejistus par lohiem. Pēc Tavas mērauklas bimbambolā leišiem hamburgergalvas ir jafukā pīpējot!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-11 17:42, pirms 11 gadiem
Ja tā piem. domātu Dukuri kā to piedāvā Matuļa kungs atskatoties uz citu resursiem būt pieticīgiem tad nekad nebūtu apsteiguši Vāciju ar tās lielo rūpniecību un finansējumu kamanu būvē. Agrāk ar divām ledus hallēm Latvijā varēja uztrenēt komandu kas ar grandiem var spēlēt līdzīgi un apspēlēt Frančus, bet tagad ledus haļļu kā nekad agrāk tikai ir pazudusi kvalitāte

 +10 [+] [-]

, 2013-02-11 17:58, pirms 11 gadiem
Kaut jeel mazaak muusu Latvijaa buutu taadu "nameju", "ekspertu" un citu chiikstulu, kas visus pasi iisti neko nemaak, bet pirmie visus kritizee - esmu paarliecinaats, ka latviesi buutu daudz laimiigaa un dziivesprieciigaaka naacija

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 17:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stop,kur es rakstīju ka nevajag?
Es tikai oponēju Matulim, ka varbūt nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas.
Jā,sporta veida popularitāte pavisam noteikti veido katra sporta veida spēku. Kur pārsvarā dosies pieteikties trenēties komandu sporta veidos, kaut vai franču jaunieši? Hokejā jeb tomēr vispirms futbolā un regbijā?
Saprotu, ko tu ar to domā, bet tas noteikti nav a priore rādītājs. Pa lielam hokejam Latvijā bez lielā atbalsta nekā sevišķi nozīmīga nav:
- vietējā līga, kas pēc spēka ir zemāka par daudzu top 16 valstu līgām,
- saimniecība, kura saražo mazāk NHL spēlētāju kā Dānija, Šveice, Vācija, Norvēģija u.c. valstīs
- mazāk skaits junioru un piegaušo spēlētāju skaita
- pāri visam zemāks labklājības līmenis par gandrīz visām vismaz top 12 valstīm ir augstāks

Ir vienīgi arī tevis minētā sporta popularitāte, kas liek vecākiem pieteikt savus bērnus treniņiem, veido sponsoru atbalstu utt

ja gribi salīdzināt divas lietas, tad jāņem vērā vairāki kritēriji pēc kā viņas salīdzināt.

     [+] [-]

, 2013-02-11 18:01, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Viņiem ir vairāk pro komandu, vairāk naudas, vairāk spēlētāju, vairāk klubu, vairāk haļļu, daudz spēcīgāka vietējā līga. Tas ka tur regbijs un futbols ir populārāks nepadara hokejistus par lohiem. Pēc Tavas mērauklas bimbambolā leišiem hamburgergalvas ir jafukā pīpējot!
Ja Tu zem sinonīma hamburgergalvas domā jeņķus, tad kamēr leišu izlase nesastāvēs no melnajiem,tikmēr viņiem nespīd viņus uzvarēt. Tīri fizioloģiski. Bet basketbola attīstība leišos tiešām ir labā līmenī.
Ko dod tas,ja tajā pašā Austrijā cik zinu, lielākā daļa pro komandu sastāv no dažāda kalibra leģionāriem, bet jaunieši mulļājas vienā grupā ar Austrāliju. Tas pats Francijā un Vācijā. Nauda un halles ir, bet jauniešu vēlme doties uz tām trenēties ir tāda kāda tā ir. Labāk iedomāties sevi par nākošo Balaku vai Anri, nekā Uvi Krupu vai Sašu Treljē.

     [+] [-]

, 2013-02-11 18:06, pirms 11 gadiem
kalibubs rakstīja: Saprotu, ko tu ar to domā, bet tas noteikti nav a priore rādītājs. Pa lielam hokejam Latvijā bez lielā atbalsta nekā sevišķi nozīmīga nav:
- vietējā līga, kas pēc spēka ir zemāka par daudzu top 16 valstu līgām,
- saimniecība, kura saražo mazāk NHL spēlētāju kā Dānija, Šveice, Vācija, Norvēģija u.c. valstīs
- mazāk skaits junioru un piegaušo spēlētāju skaita
- pāri visam zemāks labklājības līmenis par gandrīz visām vismaz top 12 valstīm ir augstāks

Ir vienīgi arī tevis minētā sporta popularitāte, kas liek vecākiem pieteikt savus bērnus treniņiem, veido sponsoru atbalstu utt

ja gribi salīdzināt divas lietas, tad jāņem vērā vairāki kritēriji pēc kā viņas salīdzināt.
Latvijā hokejam ir viena būtiska lieta u.t.i. šim sporta veidam ir spēcīgas tradīcijas. Kazahiem un belariem tas tā īsti populārs kļuva salīdzinoši nesen. Un jebkuras tradīcijas veidojas ļoti pakāpeniski.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 18:07, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pēc Tavas mērauklas bimbambolā leišiem hamburgergalvas ir jafukā pīpējot!
Šito tu kruta pateici!! Paldies, garastāvoklis reāli pacēlās,un to saku bez mazākās ironijas!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 18:16, pirms 11 gadiem
Runčuks rakstīja: Kaut jeel mazaak muusu Latvijaa buutu taadu "nameju", "ekspertu" un citu chiikstulu, kas visus pasi iisti neko nemaak, bet pirmie visus kritizee - esmu paarliecinaats, ka latviesi buutu daudz laimiigaa un dziivesprieciigaaka naacija
Nabadziņ, mēs Tev nolaupījām iespēju būt laimīgam, jo piespiedām ar varu lasīt mūsu komentārus?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 18:23, pirms 11 gadiem
Paldies izlasei, pēc Dinamo šīs spēles bija kā svaiga gaisa malks plaušās.
Un Olimpiskās izlases gājiens arī izskatīsies iespaidīgāks

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 18:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijā hokejam ir viena būtiska lieta u.t.i. šim sporta veidam ir spēcīgas tradīcijas. Kazahiem un belariem tas tā īsti populārs kļuva salīdzinoši nesen. Un jebkuras tradīcijas veidojas ļoti pakāpeniski.
Jā, tas arī ir rādītajs un, manuprāt, mēs jau gadus 10 tikai pateicoties šim punktam izbraucam, tomēr vienalga, tas nevar būt pamats, lai teiktu, ka esam neadekvātā vietā salīdzinājumā ar dāņiem, vāciešiem, baltkrieviem. Es uzskatu, ka mūsu vieta ir pat negodīga attiecībā pret šīm valstīm, vismaz baltkrieviem noteikti.

     [+] [-]

, 2013-02-11 18:56, pirms 11 gadiem
kalibubs rakstīja: Jā, tas arī ir rādītajs un, manuprāt, mēs jau gadus 10 tikai pateicoties šim punktam izbraucam, tomēr vienalga, tas nevar būt pamats, lai teiktu, ka esam neadekvātā vietā salīdzinājumā ar dāņiem, vāciešiem, baltkrieviem. Es uzskatu, ka mūsu vieta ir pat negodīga attiecībā pret šīm valstīm, vismaz baltkrieviem noteikti.
Jā,mēs izmantojam baltkrievu resursus (tagad mazliet mazāk), bet tas mūs netraucē viņus notirst.

     [+] [-]

, 2013-02-11 19:09, pirms 11 gadiem
Kāda problēma sporta veida popularitāti izmērīt. Ir iedzīvotāju skaits, ir konkrētā sporta veida profesionāļu skaits. Vienkārša matemātika un viss skaidrs.
Bet prioritāte, cik attiecīgā valsts sezonā tērē uz vienu profesionāli.

     [+] [-]

, 2013-02-11 19:21, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Kāda problēma sporta veida popularitāti izmērīt. Ir iedzīvotāju skaits, ir konkrētā sporta veida profesionāļu skaits. Vienkārša matemātika un viss skaidrs.
Bet prioritāte, cik attiecīgā valsts sezonā tērē uz vienu profesionāli.
Valstij jau nav jātērē uz profesionāļiem, bet uz bērniem + uz izlasēm. Profi paši par sevi var parūpēties.
1 2 47 komentāri