Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Nepiekrītu Sējējam

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Nepiekrītu Sējējam
Ja Normunds Sējējs papildinājumu "Dinamo" redz tikai 14-17 gadus veco hokejistu pulkā, tad šodienas HK "Rīga" ir jāizformē.

Foto: Sportacentrs.com arhīvs

Rīgas "Dinamo" GM Normunds Sējējs intervijā kolēģei Margitai Sprancmanei vaicā, vai viņa varētu piedāvāt kādu Latvijas hokejistu bez Daugaviņa, Bārtuļa un Kuldas, kuri pastiprinātu "Dinamo". Ne tādus, kas tikai spēlētu ceturtajā maiņā un brīdi pa brīdim tiktu nosūtīti uz fārmklubu, bet tos, kuri pretendētu uz otro vai trešo maiņu.

Mjā, daudz mums nav šo lielo meistaru, bet vēl trīs bez Daugaviņa, Kuldas un Bārtuļa ir noteikti. Tie ir Dārziņš, kurš gan pērn "Dinamo" spēlēja tikai trešajā maiņā, Pujacs, kurš ir kapteinis "Sibirj" un Masaļskis. Taču šiem trim Rīgai nepietiek naudas... Tāpat kā pērn nepietika Vasiļjevam, kurš tad vēl bija Latvijas izlases kapteinis.

Nākamie trīs, kuri varētu pretendēt uz trešo maiņu: Saulietis, Ķēniņš un Jekimovs. Taču Saulietis gribēja vienvirziena līgumu, bet Ķēniņš, kurš būtu ideāls materiāls Pekam, un Somijas SM līgā spēlējošais Jekimovs sev labākas izaugsmes iespējas atrada Šveicē un Somijā. Droši vien pareizi darīja. Pretendēt uz trešo maiņu varētu arī Pelšs, bet laikam jau viņu tāpat kā Girgensonu Rīgas "Dinamo" sastāvā tik ātri nesagaidīsim.

Taču man Sējējam ir cits jautājums? Kuri ir tie spēlētāji HK "Rīga", ar kuriem "Dinamo" saista savas nākotnes cerības? Un kuri ir tie, kam fārmklubs Liepājā ir pēdējais solis pirms "Dinamo"? Ja tie labie ir tikai 14-17 gadus veci, tad nav ko māžoties ar "Liepājas metalurgu", bet HK "Rīga" ir steidzami jāizformē...

Slēpts komentārs: Mr.Smart

 +16 [+] [-]

, 2011-10-10 14:15, pirms 13 gadiem
Jāni, tas tak ir aunam skaidrs, ka par 95% visi HK Rīga spēlējošie bratani pēc 20.g sasniegšanas vai nu metīs mieru hokejam vai papildinās neskaitāmās amatieru hokeja komandas krāsas. Ja Tu 19-20 gadu vecumā neko nevari izdarīt pie vienaudžiem, tad ir maz cerību, ka atvērsies vēlāk. Ok, ir mums Cipulis, kas atvēras 24 gados un daļēji arī Sprukts, kas par normālu špileri sāka veidoties pēc leģendāras spēles vecajā sporta pilī, kad sasitām Belarus ar 5:4, kad Janka ielika 2 golus Šabanovam. Problēma ir tā, ka tas lēciens no LM uz KHL ir milzīogs. Tas būtu apmēram tas pats, ja Tev prasītu, kādēļ, Tu nevelc līmeni žurnālistikā uz CNN vai ESPN hokeja apskatnieku. Mēs esam tādi, kādi esam, un ir jāpriecājās, ka vismaz 2-3 cilvēki no tās HK Rīga paliks lielajā hokejā.

 +11 [+] [-]

, 2011-10-10 14:15, pirms 13 gadiem
A kurš ir teicis, ka Sējējs ir labs menedžeris? Ka viņš ir spējīgs atrast un sameklēt un galvenais saredzēt?
Ārzemnieki? 6 bet viduvēji, nevis divi, bet normāli.
Viens divi LABI ārzemnieki varētu atļaut arī turēt ceturtā maiņā latviešu viduvējības. Bet ja ir 5 tāda paša līmeņa kā mūsu 4. maiņa, tad tgd nav ko likt trešajā. Un kas tas par Čehu tgd ir nogrābts? Par kuru letiņu tad tas ir labāks?

 +11 [+] [-]

, 2011-10-10 14:19, pirms 13 gadiem
Jautājums bija - "kuri pastiprinātu"
Masaļskis - vai labāks par Holtu ? Cenas ziņā noteikti nē.
Pujacs - Dinamo jau spēlēja. Ok, varbūt Šupis pie vainas.
Dārziņš - piekrītu, būtu pastiprinājums.
Saulietis, Jekijs - vismaz šobrīd viņi ir aptuveni tas pats līmenis. Jekijs kad būs nospēlējis sezonu vai vairāk somijā, varbūt būs klasi pārāks
Ķeniņš jau ir Lion sistēmā. Vai KHL būtu labāks par citiem - maz ticams.
Vasiļjevs ir diezgan skaidri licis saprast ka ar Dinamo nesaista plānus, ģimene pirmajā vietā + priekš kam plēsties uz KHL, ja DEL nodrošina komfortu.
Respektīvi - kāda jēga mainīt trešās maiņas spēlētāju ar citu tāda paša līmeņa spēlētāju ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 14:33, pirms 13 gadiem
Cipanz rakstīja: Jautājums bija - "kuri pastiprinātu"
Masaļskis - vai labāks par Holtu ? Cenas ziņā noteikti nē.
Pujacs - Dinamo jau spēlēja. Ok, varbūt Šupis pie vainas.
Dārziņš - piekrītu, būtu pastiprinājums.
Saulietis, Jekijs - vismaz šobrīd viņi ir aptuveni tas pats līmenis. Jekijs kad būs nospēlējis sezonu vai vairāk somijā, varbūt būs klasi pārāks
Ķeniņš jau ir Lion sistēmā. Vai KHL būtu labāks par citiem - maz ticams.
Vasiļjevs ir diezgan skaidri licis saprast ka ar Dinamo nesaista plānus, ģimene pirmajā vietā + priekš kam plēsties uz KHL, ja DEL nodrošina komfortu.
Respektīvi - kāda jēga mainīt trešās maiņas spēlētāju ar citu tāda paša līmeņa spēlētāju ?
Doma pielauju ka bija tada..nah turet legionarus kuri stitas ari 3-4 maina ja tiesi tada pasa limena latvieti varetu tur ielikt?Turpinot domu-kas notiks kad Ozo aizies no hokeja un ja kads no jaunajiem Redlihiem or something aizies uz citu komandu-bazisim legionaru pec legionara?100% esmu parliecinats ka pienaks diena un ari RD bus legionaru limits.Tad gan bus jasak lauzit galvu kur ko kert un kur ko grabt-izsijat visus mozaikas kaulinus(lasi LV speletajus)un tad savakt atpakal bus gana dargi

  +9 [+] [-]

, 2011-10-10 14:57, pirms 13 gadiem
Visprātīgākais būtu organizēt debiju VHL (Krievijas augstākā Līga), kur varētu spēlēt labākie jaunie un tie, kas vēl netiek Dinamo (Saulietis, Pečura, Vilkoits utt.) vai vienkārši atgūst formu pēc traumām. Mums ir vajadzīgs īsts farmklubs ne viss parodija uz papīra kā Liepājas Metalurgs!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 15:01, pirms 13 gadiem
Mums būtu jāuztraucas KAPĒC mūsu hokeja sistēma nespēj sagatavot vismaz vienu trešās , ceturtās maiņas spēlētāju , katru gadu , pēdējais laikam ir Cibuļskis , kas ienācis uz palikšanu , jo Podziņš jau ir Krievijas hokeja skolas audzēknis.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-10 15:08, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Visprātīgākais būtu organizēt debiju VHL (Krievijas augstākā Līga), kur varētu spēlēt labākie jaunie un tie, kas vēl netiek Dinamo (Saulietis, Pečura, Vilkoits utt.) vai vienkārši atgūst formu pēc traumām. Mums ir vajadzīgs īsts farmklubs ne viss parodija uz papīra kā Liepājas Metalurgs!
Tāds jau bija - "Rīga 2000" pirmajā KHL sezonā un "Dinamo/Juniors" otrajā sezonā. RD vadībai likās, ka tas ir pārāk dārgs prieks.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:11, pirms 13 gadiem
precīzi pajautāts par HK Rīga. Kur patreiz ir labākais (manuprāt, un MHL ekspertu prāt, arī) pagājušās sezonas Rīgas spēlētājs Vilkoits???? Pēc Sējēja domām, viņš nav sasniedzis KHL līmeni. Nožēlojami! Un Luceniuss- ir? Un Bukarts? Indrašis , Džeriņš, Melins, Meija? Ir???? Kādas sajūtas ir patreiz HK Rīga spēlējošajiem čaļiem, lasot Sējēja izteikumus? Ja Kučerovs, Gusevs un virkne citu pagājušās sezonas MHL zvaigžņu spēles dalībnieku jau veiksmīgi šogad spēlē KHL, tad Sējēja kunga prāt, Vilkoits tāds nav. Uzskatu, ka tādi kā Sējējs ir jādzen ar sūdainu mietu tālu prom no visa , kam sasitība ar Latvijas hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:11, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Visprātīgākais būtu organizēt debiju VHL (Krievijas augstākā Līga), kur varētu spēlēt labākie jaunie un tie, kas vēl netiek Dinamo (Saulietis, Pečura, Vilkoits utt.) vai vienkārši atgūst formu pēc traumām. Mums ir vajadzīgs īsts farmklubs ne viss parodija uz papīra kā Liepājas Metalurgs!
nezinatajiem ta liekas bet kad RD atteicas no LM tad rinda gaidija 3 klubi kuri velejas LM redzet par savu farmklubu.Liepaja jauniesu piramida ir labaka valsti sakot no mazakiem un beidzot ar to ka ir iespeja spelet BAC...pietam nauda tiek virzitam 3 lietam hokejam,futbolam un sieviesu basitim.Budzets ir salidzinosi niecigs bet mazie parasti visados turniros vakj medalas.Ja tu zinatu tos 3 klubus kas LM gribeja ka farmklubu tad ari saprastu ka vaina ir taja ka RD nedod iespeju or netiek izplanots ka savejiem kaut kur izsisties.

  +8 [+] [-]

, 2011-10-10 15:20, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: precīzi pajautāts par HK Rīga. Kur patreiz ir labākais (manuprāt, un MHL ekspertu prāt, arī) pagājušās sezonas Rīgas spēlētājs Vilkoits???? Pēc Sējēja domām, viņš nav sasniedzis KHL līmeni. Nožēlojami! Un Luceniuss- ir? Un Bukarts? Indrašis , Džeriņš, Melins, Meija? Ir???? Kādas sajūtas ir patreiz HK Rīga spēlējošajiem čaļiem, lasot Sējēja izteikumus? Ja Kučerovs, Gusevs un virkne citu pagājušās sezonas MHL zvaigžņu spēles dalībnieku jau veiksmīgi šogad spēlē KHL, tad Sējēja kunga prāt, Vilkoits tāds nav. Uzskatu, ka tādi kā Sējējs ir jādzen ar sūdainu mietu tālu prom no visa , kam sasitība ar Latvijas hokeju.
Bet jautājums, vai tas ir slikti ka Vilkoits spēlē Allsvenskan, nevis marinē soliņu KHL....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:37, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Visprātīgākais būtu organizēt debiju VHL (Krievijas augstākā Līga), kur varētu spēlēt labākie jaunie un tie, kas vēl netiek Dinamo (Saulietis, Pečura, Vilkoits utt.) vai vienkārši atgūst formu pēc traumām. Mums ir vajadzīgs īsts farmklubs ne viss parodija uz papīra kā Liepājas Metalurgs!
Lai atgūtu formu pēc traumām pilnīgi pietiek ar LM. Un pagaidām man liekas prātīgāk tomēr sagatavot jauniešus lielajam hokejam, lai viņi varētu startēt jau pieaugušajās komandās, nevis auklēties ar mūžīgi jaunajiem un perspektīvajiem... Saulietis neizmantoja iespēju nostiprināties SM-liiga, Pečura neko nerādija VHL...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-10 15:37, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ārzemnieki? 6 bet viduvēji, nevis divi, bet normāli.
6 viduvēji ir lētāki par 2 labiem, pat par 1 labu. Runa protams par sevi jau pierādijušajiem.

Sējējs mēģina uzminēt, bet tas ne vienmēr sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:37, pirms 13 gadiem
Nu, daļa taisnības ir! Kāpēc , piemēram Vilkota nav, nekur?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:41, pirms 13 gadiem
Piekriitu par visiem 200 procentiem!!! Lai speelee Alsvenskaa un progress buus lielaaks!
Bicevskis rakstīja: Bet jautājums, vai tas ir slikti ka Vilkoits spēlē Allsvenskan, nevis marinē soliņu KHL....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:44, pirms 13 gadiem
rainmaker rakstīja: Liepaja jauniesu piramida ir labaka valsti sakot no mazakiem un beidzot ar to ka ir iespeja spelet BAC...pietam nauda tiek virzitam 3 lietam hokejam,futbolam un sieviesu basitim.
sieviešu basketa vairs nav.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 16:17, pirms 13 gadiem
Dinamo - tas ir biznesa plāns, ar kuru saimniekiem ir jāpelna.
Diemžēl domāšana ir īstermiņā.
Uzaudzinājām "musīšus" Hossam, Dārziņam. Pārdevām. It kā naudu nopelnījām, bet vai par iegūto strpību budžets palielinājās? Nē. Nauda tika iebāzta kabatās.
Ja varēs uzvārīties, saimnieki iespēju garām nelaidīs. Nākamā kārta tiek gatavota Miķelim...varbūt vēl kādam....

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 16:18, pirms 13 gadiem
kā strādā GM RD
stāsts no KHL labaka bombadiri:

- Предложение из Хабаровска стало для вас сюрпризом?

- Сначала меня приглашали в рижское "Динамо", но, когда договор с клубом был практически подписан, новый наставник рижан финн Пекка Раутакаллио заявил, что хочет видеть команде только финских легионеров и мой переход в Латвию сорвался..Вскоре со мной связались представители "Амура"

  -2 [+] [-]

, 2011-10-10 16:21, pirms 13 gadiem
zini Tev taisnība ,ja HKRiga ir šāds,tad viņš ir jālikvidē,jo no viņa nebūs labuma Latvijas hokejam ne izlašu, ne Dinamo sakarā.Protams mums būs uztrenēti vārtsargi,lietaskoks varētu sanākt arī no Kuzmenkova,Libsberga uzbrucēja,Freiberga aizsarga,kurš gan netiek laukumā,bet tas arī pa lielam viss.Kāpēc netiek iespēlēts tāds Kulda jaunākais,vidējais Bukarts,aizsargi Brikainis,Rosinskis,Eisaks nav saprotams .Ja par Dinamo sistēmu,tad laikam kaut kas nav kārtībā šajās jauniešu komandās un par to Sējējam vajadzētu nest zināmu atbildību,jo vēl nedaudz un Juniors, pēc baumām šķirsies no veselas rindas jauno censoņu,jo treniņu pakārtojums liedz apmeklet skolu,proti tiek darīts viss,lai tie kas neiekļūs hokeja mekā varētu restorānos mazgāt traukus.Bet viņi ir tikai skolnieki,no kuriem tikai daļa nodarbosies ar šo arodu.Kas liedz savlaicīgi pateikt treneriem-nu piedod,bet Tev nav šo 1.85,nu nebūsi Tu aizsargs augstākajā līmenī,spēlē savam priekam,bet uzspied uz mācībām ,protams ir izņēmumi,bet palielam šie puiši dzīvo ar veltām cerībām.Neviens taču neliedz atjaunināt HKRīga ar perspektīvākajiem Prizmas un Juniora puišiem,pat netiekot izslēgšanas spēlēs būs izdarīts solis progresa virzienā un varbūt tad Sējējam pēc trīs gadiem nevajadzēs blenzt ar skumīgām alpu govs acīm-nav taču ar ko nomainīt

  -3 [+] [-]

, 2011-10-10 16:27, pirms 13 gadiem
biezais rakstīja: Dinamo - tas ir biznesa plāns, ar kuru saimniekiem ir jāpelna.
Diemžēl domāšana ir īstermiņā.
Uzaudzinājām "musīšus" Hossam, Dārziņam. Pārdevām. It kā naudu nopelnījām, bet vai par iegūto strpību budžets palielinājās? Nē. Nauda tika iebāzta kabatās.
Ja varēs uzvārīties, saimnieki iespēju garām nelaidīs. Nākamā kārta tiek gatavota Miķelim...varbūt vēl kādam....
pie esošā treneru pundurzaķu koncepta arī nopelnīt tuvākajā laikā neizdosies-būtu paņemts Pelšs,Koļesņikovs-domāju pēc pāris gadiem peļņa būtu-Laviņu vai Ankipānu taču vairs neizdosies pārdot

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 16:50, pirms 13 gadiem
rainmaker rakstīja: nezinatajiem ta liekas bet kad RD atteicas no LM tad rinda gaidija 3 klubi kuri velejas LM redzet par savu farmklubu.Liepaja jauniesu piramida ir labaka valsti sakot no mazakiem un beidzot ar to ka ir iespeja spelet BAC...pietam nauda tiek virzitam 3 lietam hokejam,futbolam un sieviesu basitim.Budzets ir salidzinosi niecigs bet mazie parasti visados turniros vakj medalas.Ja tu zinatu tos 3 klubus kas LM gribeja ka farmklubu tad ari saprastu ka vaina ir taja ka RD nedod iespeju or netiek izplanots ka savejiem kaut kur izsisties.
LM ir neaqtkarīgs klubs kurš primāri domā par saviem mērķiem. ar kuru noslēgts sadarbības līgums, nevis fārmklubs tādā izpratnē lai strādātu tieši uz RD

  +6 [+] [-]

, 2011-10-10 16:51, pirms 13 gadiem
musu problema ir ta, ka pie mums ir salidzinosi neliels skaits hokejistu.
tie ir apmeram 2000 hokejistu, rupji rekinot ja mums butu 10 000 hokejistu, tad mums butu piecreiz vairak labu hokejistu
kvalitate jau mums ir laba, tik klibo kvantitate.
p.s. ja nebutu izveidots RD tad padomajiet, kur speletu sobrid liela dala no si briza sastava. Cibulskis veljoprojam kapatos pa austriju, Bukarts kautkur VHL(KHL ka legionars vins neiklutu), Soca veljoprojam kapatos pa BACu, Galvins butu kads triskartejais Ungarijas cempions...
Masalskis veljorpjam speletu BACa.
kamer hokeja pasaule nav nav atcelti legionaru ierobezojumi, tikmer latviesiem ir loti gruti kautkur izsisties, jo augsta limena ligas tevi gaidis tikai ka lideri, bet no LACa vai BACa to ir loti gruti panakt.
tapec RD ir labs projekts, jo dod latviesiem kas nav KHL limena speletaji, iespeju sevi apliecinat taja limeni.

     [+] [-]

, 2011-10-10 20:05, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: A kurš ir teicis, ka Sējējs ir labs menedžeris? Ka viņš ir spējīgs atrast un sameklēt un galvenais saredzēt?
Ārzemnieki? 6 bet viduvēji, nevis divi, bet normāli.
Viens divi LABI ārzemnieki varētu atļaut arī turēt ceturtā maiņā latviešu viduvējības. Bet ja ir 5 tāda paša līmeņa kā mūsu 4. maiņa, tad tgd nav ko likt trešajā. Un kas tas par Čehu tgd ir nogrābts? Par kuru letiņu tad tas ir labāks?
Tā arī izskatās, ka ja nu kas būtu jāmaina RD sakarā, tad liekas, ka pirmais rindā būtu pats RD GMs.... pāris feili ir jau ar neapbruņotu aci redzami.... 1) labāko pieejamo jauno kadru - Vilkoita, Jekija palaišana, 2) apšaubāma līmeņa leģionāru piesaiste (Melinam 8 spēlēs 0+0 -7 "izcili" stati priekš leģionāra.... tagad vēl ir kaut kāds apšaubāmas kvalitātes čehs paņemts), kuri nebūt nav labāki (daži pat pagaidām ir sliktāki) par lielu daļu vietējo kadru.... kas tad tas ir ja ne GMa feils? acīmredzot arī Normis ir sevi izsmēlis šajā amatā un RD "papučiem" vajag meklēt jaunu GMu, kas labāk tiks galā ar uzdotajiem pienākumiem....
Slēpts komentārs: Stivs

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 20:39, pirms 13 gadiem
belluschi rakstīja: kādēļ, Tu nevelc līmeni žurnālistikā uz CNN vai ESPN hokeja apskatnieku.
Uz šo jautājumu es gribētu dzirdēt atbildi.Manuprāt izcilākais jautājums SA+ vēsturē.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 21:02, pirms 13 gadiem
Būtu normāls fārms, kas spelē Krievijas augstākajā līgā, nebūtu problēmu saslēgt divvirzienu līgumus ar to pašu Saulieti vai Jekimovu un vēl dažu labu. Tak negrib tajā LM neviens spēlēt un tapēc spēlētāju ir tikai tik cik pamatsastāvs un konkurences nekādas. Kā kāds dabon traumu vai sūdīgi spelē, tā vietā jāpērk jauns spelētājs, nu nav tas KHL kluba cienīgi, tāpēc arī esam tur kur esam.

     [+] [-]

, 2011-10-10 22:15, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: musu problema ir ta, ka pie mums ir salidzinosi neliels skaits hokejistu.
tie ir apmeram 2000 hokejistu, rupji rekinot ja mums butu 10 000 hokejistu, tad mums butu piecreiz vairak labu hokejistu
kvalitate jau mums ir laba, tik klibo kvantitate.
p.s. ja nebutu izveidots RD tad padomajiet, kur speletu sobrid liela dala no si briza sastava. Cibulskis veljoprojam kapatos pa austriju, Bukarts kautkur VHL(KHL ka legionars vins neiklutu), Soca veljoprojam kapatos pa BACu, Galvins butu kads triskartejais Ungarijas cempions...
Masalskis veljorpjam speletu BACa.
kamer hokeja pasaule nav nav atcelti legionaru ierobezojumi, tikmer latviesiem ir loti gruti kautkur izsisties, jo augsta limena ligas tevi gaidis tikai ka lideri, bet no LACa vai BACa to ir loti gruti panakt.
tapec RD ir labs projekts, jo dod latviesiem kas nav KHL limena speletaji, iespeju sevi apliecinat taja limeni.
Par soču nepiekrītu, pats vienā intervijā teica, ka nopietni spēlēt būtu beidzis, droši vien tāpat kā Meija, Džeriņš...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-11 04:48, pirms 13 gadiem
Beidzot piekritu gandriz visam Matula kunga rakstitaham, iznemot vienu lietu:

HK Rīga nav jāizformē (vai vismaz ne obligāti) - vienkārši ir kardināli jāmaina galveno treneru izraudzīšanās iespējas. Ir jāizbeidz variants, ka par treneriem liek ''brālēnus'' bijušos Dinamo un Izlases kolēģus, kam nav nemazākās sajēgas par trenešanu. Vajag viņus visus patriekt, un vietā, ja līdzekļi atļauj ņemt ārzemju profesionāļus (trenerus), ja rociba neatļauj, tad kaut vai vietējos trenerus, bet TRENERUS - profesionālus, kas tam macījušies, bet bijušie spēletāji, lai iet macīties, ja grib būt treneri, vai strādā par asistentiem un tā mācās, bet ja negrib lai biet bekot. Man šķiet, ka visa problēma ir treneru izraudzīšanas sistēmā - būtu labi treneri, būtu laba atlase/selekcija.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 13:20, pirms 13 gadiem
Latvija pat nevar salasīt pietiekami spēcīgu izlasi, kas varētu pacīnīties par kaut ko vairāk kā par palikšanu A grupā.

Netēlojam muļķi- ne Ķēniņš, ne Jekīmovs ne Vilkots nebūs tie kas Rīga

     [+] [-]

, 2011-10-11 18:14, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Beidzot piekritu gandriz visam Matula kunga rakstitaham, iznemot vienu lietu:

HK Rīga nav jāizformē (vai vismaz ne obligāti) - vienkārši ir kardināli jāmaina galveno treneru izraudzīšanās iespējas. Ir jāizbeidz variants, ka par treneriem liek ''brālēnus'' bijušos Dinamo un Izlases kolēģus, kam nav nemazākās sajēgas par trenešanu. Vajag viņus visus patriekt, un vietā, ja līdzekļi atļauj ņemt ārzemju profesionāļus (trenerus), ja rociba neatļauj, tad kaut vai vietējos trenerus, bet TRENERUS - profesionālus, kas tam macījušies, bet bijušie spēletāji, lai iet macīties, ja grib būt treneri, vai strādā par asistentiem un tā mācās, bet ja negrib lai biet bekot. Man šķiet, ka visa problēma ir treneru izraudzīšanas sistēmā - būtu labi treneri, būtu laba atlase/selekcija.
tā kā balzāms uz dvēseles