Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Mūsu hokeja galerts ar krievu etiķi

Mūsu hokeja galerts ar krievu etiķi
Šī nav Latvijas izlases un tas nav pasaules čempionāts...

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Izlašu pārtraukums ļauj ievilkt elpu un novērtēt – kas pēc pirmajām 22 sezonas spēlēm ir noticis ar šo komandu, kas notiks un – kas paliks pāri, ja vispār paliks. Rīgas Dinamo nervozās pārmaiņas un viņu vieta KHL.

Sāksim ar treneri Rautakalio, kas no priekšgājēja Šuplera paņēmis tikai vienu – šī Dinamo versija tāpat kā vecā, spēj KHL turnīrā uzvarēt jebkuru pretinieku un – viņi var mierīgi arī jebkuram zaudēt. Jūli šāds komandas nevienmērīgs sniegums īpaši nesatrauca – vismaz publiski viņš to neizrādīja. Peka gan - met zibeņus un, ja būtu pa rokai – lidinātu arī mēbeles. Kā virzienā? Ar muti pagaidām viņš ir sabraucis augumā spēlētājiem. Jaunā trenera paģērētā komandas spēles stila maiņa nav nekāda Amerikas atklāšana – tādu taktiku, kādu vēlas no saviem padotajiem izspiest somu speciālists, piekopj teju vai visas KHL komandas. Šajā ziņā akcenti vai rokādes ir pareizas – ja gribi ēst ar citiem vilkiem no vienas bļodas, jāpaliek par vilku. Ar brālīša trusīša kostīmu pie tās paša trauka nav ko meklēt. Rautakalio ir autoritārs treneris – visus lēmumus, kas attiecas uz komandas taktiku, viņš pieņem vienpersoniski. Protams, palīgi ir blakus, viņu lomu arī nevar noliegt – īpaši treniņprocesā, taču pēdējais vārds vienalga pieder Pekam. Viens no retajiem izņēmumiem ir vārtsargi. Tur Rautakalio pilnībā uzticas Naumova kompetencei, kas pēdējam patīk – tieši tā mačā pret Magņitku vārtos nonāca Jučers, lai gan tur pēc loģikas, saprašanas un fona vajadzēja būt Holtam. Tāpat galvenais treneris savu darbu ļauj darīt komandas fiziskās sagatavošanas trenerim, masieriem un ārstiem, nejaucoties viņu pieredzes un saprašanas mērogos. Rautakalio ir izteikts vienpatnis un, ja vajag – viņš var neizskaidrojami apvainoties un klusēt. Cits jautājums – vai vajag un, kāpēc tā notiek?

Acīmredzot šis ir KHL pirmgadnieka sindroms, kad jāsastopas ar konkrētu atklāsmi par savas un citu komandu potenciālu. Tajā pašā laikā treniņdarbā soms ir sīkumains līdz kaulam – viņš spēj gan izskaidrot, gan iemācīt, gan pamatot. Veco viņi vēl nav aizmirsuši, jauno – izpratuši? Tā daļēji var izskaidrot šūpoles, kuras uz ledus demonstrē Dinamo hokejistu. Izcilas trešdaļas mijas ar pilnīgi bezzobainiem vakariem. Ir bijis tikai viens gadījums, kad ar pacietību un stingru spēles plānu mēs paņemam divus pēc kārtas – kad izbraukumā vispirms izteiktā spēka spēlē pieveicām Lev un divas dienas vēlāk izsitām zobus Znarokam. Pārējie gadījumi ir kaut kas starp etiķi un galertu. Kluba vadība publiski par sezonas mērķiem pateica tikai brīdī, kad Dinamo vilka uz zaudēto spēļu rekordu. Tagad mēs zinām, ka šī sezona var tikt arī upurēta. Tas pie reizes arī nozīmē, ka neupurēs treneri – pagaidām... Ātrākais, ja visas kurpju šņores izrādīsies padilušas, šo treneri viņi varētu padzīt nākamās sezonas sākumā. Tas gadījumā, ja Pekam galīgi nekā nebūs ko nolikt uz galda, ar to domāju – uzvaras. Ja viņu dzen ātrāk, tad jāmaina arī menedžeris, jo tieši Normunds Sējējs atveda un nolika visiem priekšā nu jau mums zināmo sirmo somu bārdu. Tieši menedžeris paturēja Pekam rociņu, kad treneris kluba administrācijai klāstīja savu kompetenci un filozofiju. Tātad – ja kapļa vietā koku bijām nolēmuši dabūt gar zemi ar cirvi, tad nevajadzētu vēlāk stāstīt, ka patiesībā ar cirvi bija domāts ravēt biešu vagas. Citiem vārdiem sakot – Rautakalio pats te neatnāca un neparakstīja ar sevi līgumu, viņu izvēlējās. Ja tas notika, tad konkursa žūrija labi saprata, kāpēc tieši šis treneris derēs tieši šai komandai.

Attiecīga ir komandas komplektācija. Jā, tā ir notikusi ar trenera un menedžera kopīgi rakstītām notīm, taču lielākā tiesa no sastāva ir palikusi no vecā iesaukuma. Leģionāri nevelk, bet savējie izrādās arī šo kārtību apgūst teciņus - nevis platiem soļiem, kā bija iecerēts. Dienā, kad Rīgas Dinamo sapratīs, ka KHL turnīrā nevar apmierināt Latvijas hokeja intereses un – reizē arī gūt sportiskos panākumus – mēs sāksim ne tikai runāt, bet arī piedzīvot reālu kluba konkurētspēju. Pagaidām šis process atgādina traģikomisku ainu intensīvās terapijas nodaļā – tā kā koma, tā kā nē, varētu operēt, bet varbūt labāk iedot aspirīnu... Aizmirstam vārdu leģionāri – meklējam vienkārši labākus spēlētājus. Ar Latvijas resursu vien mēs pēdējoreiz uzspēlējām trīsdesmit sestā gada olimpiādē un maz būs tādu, kas ar lepnumu atcerēsies šī turnīra galarezultātu. Ja Dinamo misija ir Latvijas hokeja attīstības prioritāte, tad laikam jau būtu vēlama ciešāka sadarbība ar federāciju, bet – tas nenotiek. Ja mums valsts hokeja intereses stāv augstāk par kluba sportiskajiem iekarojumiem, tad nav ko vaidēt par zaudējumiem komandām, kas patiesībā nav vājas, maigi izsakoties. Jebkura no KHL blicēm, ieģērbta Latvijas izlases formā, spētu mierīgi izcīnīt to vienu vienīgo uzvaru pasaules čempionātā, kas mums līdz šim ir bijis iztikas minimums, lai saglabātu savu hokeja pašlepnumu – būt hokeja elitē. Tad kāpēc domāt, ka Latvijas izlase (lasi – Dinamo pamatkodols), pastiprināta ar dažiem citiem spēlētājiem, šādā konkurencē sezonas garumā būs bezgalīgs veiksmes stāsts? Nebūs. Nav. Tātad – vai nu mēs sakām Dinamo un domājam Latvijas izlase, vai – vienkārši komplektējam komandu, kurai jāspēlē KHL. Ar krieviem, kanādiešiem, somiem un čehiem, kur blakus būtu arī labākie latvieši. Dārgi? Pag, pag – tad nevajag sākt...

Pastāv mīts, ka patiesībā mēs nemaz neesam tik vāji, jo iepriekšējos gados varējām gan kaut ko vinnēt, gan kaut kam atņemt. Ar to tiek dots mājiens, ka trenera nomaiņa ir bijis brāķis. Atļaušos oponēt. Šajos trīs gados KHL ietvarā ir mainījušās daudzas lietas – pieaugusi visu komandu izpratne, arī pieredze un rīcībspēja. Lielie krievu klubi ir palikuši ar to pašu rocību, bet tagad viņiem blakus stājās mazāko brāļu ambīcijas – arī tie ir sapratuši, ka nauda ir vajadzīga, bet vēl būtiskāk – kā tā tiek tērēta? Praktiski, krievi no emocionālā līmeņa ir nokļuvuši pragmatiskajā. Tas skaidri redzams šosezon turnīra gaitā – komandu spēki ir izlīdzinājušies, izteikta favorīta vairs nav un pateikt šobrīd, ka čempions būs vai nu A vai B, bet noteikti no Austrumu konferences – neatļaujas vairs neviens. KHL projekts pilnībā izmainījis arī Krievijas jaunatnes hokeja milzīgā resursa piepildījumu. Tagad jaunie talanti skaidri redz, ka viņi var atrast karjeru turpinājumus savās mājās – nav vairs jāpakļaujas aģentu vilinājumiem un aizjūru solījumiem vai - mistiskiem NHL divvirziena līgumiem. Tur krievi apraka daudzus savus talantus, jo nebija jau alternatīvas. Tagad tāda ir! Tagad ir vērts ēst zemi tepat, jo miljonu ar hokeju var nopelnīt gan Maskavā, gan Čerepovecā, gan Habarovskā. Tas izteikti motivē. Līga mainās, mainās arī komandas. Vai Rīgas Dinamo to redz un saprot? Ja mainīja treneri, varēja domāt, ka – saprot. Ja komandas komplektācijas tehnisko modeli atstāja pamatā kā bija – sak, Hartigana vietā būs Varjs, Trorera – Luseniuss u.t.t. – tad acu gaišumu varēja vēlēties lielāku. Par mūsu komandas šīs sezonas sastāva modeli – jau citās starprindās...

1 2 38 komentāri

 +14 [+] [-]

, 2011-11-09 09:24, pirms 13 gadiem
"Dārgi? Pag, pag – tad nevajag sākt..."

Šis komentārs ir vienkārši nepanesams. Armand, nē, Tev nav taisnība, Tev vienkārši nav taisnība!!! Sporta klubam ir jādzīvo no saviem resursiem, atbilstoši saviem resursiem, pat tad, ja esam ielekuši vilku barā. Tieši tad, ja esam ielekuši vilku barā. Tieši tad ir jādzīvo ar pieejamajiem līdzekļiem un kaut kā, ar aspirīniem un klistīru, ir jāiet uz priekšu, jācīnās un jālepojas par panākumiem vairāk, nekā par to pašu var lepoties kāds, kam visos caurumos pūš naudu.
Slēpts komentārs: NJDevils

 +11 [+] [-]

, 2011-11-09 09:41, pirms 13 gadiem
Armands nu jau pārspīlē.

citāts no raksta:
"Jebkura no KHL blicēm, ieģērbta Latvijas izlases formā, spētu mierīgi izcīnīt to vienu vienīgo uzvaru pasaules čempionātā, kas mums līdz šim ir bijis iztikas minimums, lai saglabātu savu hokeja pašlepnumu – būt hokeja elitē "

Bet tā jau nav taisnība - ir fakti, kas pierāda pretējo: 2010.g. PČ - Kazahstānas izlase stats.iihf.com , kuras sastāvā bija 21 spēlētājs no KHL zaudēja VISĀS PČ spēlēs - tai skaitā arī Francijai un Itālija: stats.iihf.com .

arī pagājušogad Kazahstāna EIHC turnīrā pamanījās izcelties, zaudējot Rumānijai(!!!) EIHC Championships | Home Page Arī toreiz kazahu sastāvā bija 20 KHL spēlētāji: EIHC Championships | Home Page ...

  +6 [+] [-]

, 2011-11-09 09:43, pirms 13 gadiem
NJDevils rakstīja: un jākuļas pa pēdējām vietām?
nu i - un kāpēc tad ir vajadzīgs tas "ģinama riga"? To kā Meija, Štāls, Galviņš, Cibuļskis, Ankipāns spēlē BAČ jau esam pieredzējuši - arī bez Dinamo, pirms tā dibināšanas.

  +5 [+] [-]

, 2011-11-09 09:44, pirms 13 gadiem
Piemērs jau nav tālu jāmeklē - Matulis savos rakstos ik pa laikam salīdzina veco un jauno Rīgas "Dinamo". Kamēr vecajā spēlēja leģionāri un tikai daži labākie Latvijas hokejisti, tikmēr komanda turējās desmitniekā un vienreiz pat medaļas izcīnīja. Kad laiki mainījās un palika tikai vietējie "Pārdaugavas" izskatā, tad komanda atradās pārsvarā tabulas apakšdaļā.

Kāpēc lai tagad būtu savādāk?

 +12 [+] [-]

, 2011-11-09 09:51, pirms 13 gadiem
Armand, vajag saņemties un strikti aizmirst par saikni Dinamo=Latvijas izlase. Tur spēlē kodols? nu iespējams:
Vārtsargi: Jučers
Aizsargi: Sotnieks, Reķis, KRēdlihs(?), Galviņš, Cibuļskis
Uzbrucēji: Rēdlihs, Cipulis, Karsums, Meija, Podziņš&Bukarts (?).

50% jau sanāk.
Jā Dinamo nav slikta vieta, kur viņiem spēlēt, taču lielākā daļa savu līmeni spēs noturēt, spēlējot arī citā klubā/līgā. Tātad - izlasei viņi nepazūd nekur.

Savukārt, Dinamo bez latviešiem ar vidusmēra čehiem, somiem, kanādiešiem sastāvā arēnas trešo skatītāju stāvu droši var aizklāt ar melnajiem aizkariem.

 +10 [+] [-]

, 2011-11-09 09:52, pirms 13 gadiem
Es arī nepiekrītu šoreiz... nav viss tik melni kā to mālē jau no pašām pirmajām 3 spēlēm šosezon... ( labi ka mūsu klubs nav Magņitka, tad vispār būtu visas valsts sēras ). Mūsējie, protams, nav nekādi teicamnieki, un ir jācīnās ar tām galvām, kādi mums ir... Ja mūsējie nesaprot, ka visu spēli jāspēlē vienādi aktīvi...tad tas pirms nākamās spēles ir jaatkārto - kamēr sapratīs un ieiesies automātiski. Leģionāri arī jau nav nemaz tik sūdīgi ( par laimi Melinu aizsūtīja mājās - viņš gan man likās lieks..)... re kā Lusēniuss cīnās... Varjs ir apmēram 4x labāks par spruktu ... un maiņa Nieminens+Varjs+Lundmarks noteikti gāzīs brīnumus... tākā, viss būs labi ! Būs vēl kritumi, būs arī panākumi - PlayOff neizpaliks ! Peace !

  +8 [+] [-]

, 2011-11-09 10:04, pirms 13 gadiem
notika Peka-Puče sadarbība
domāju ka Pekam jāpastrada par HK Rīga galveno treneri 2-3 gadus, ja viņam tā izdodas atrast jaunos talantus + vēl iemācīt "pareizo" hokeju..
par RD treneri ielikt Znaroku.. Dārgi?? Pag, pag - domāju varēsim sarunāt samazināt ciparu

  -3 [+] [-]

, 2011-11-09 10:11, pirms 13 gadiem
Labāk mainīt treneri.Un dot iespēju Abolam.Tas vienveidīgais hokejs Dinamo izpildījumā besī.Pagājušogad vismaz Abols analizēja spēles,bija
dažada taktika .Un ja komandā nebūs m''ūsu spēlētāju,tad arī interese zudīs...
Slēpts komentārs: Handry

  +8 [+] [-]

, 2011-11-09 10:59, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: savācam pa visu pasauli savus jaunos un citus perspektīvos(girgensons, kulda, Pelšs, Daugava,Bārtulis, Masals utt.),
Ko nozīmē "savācam"? Kāpēc Tu esi iedomājies, ka viņi paši tik ļoti gribēs spēlēt RD? Girgensons ir iecerējis studēt Amerikā, Kuldam, Bārtulim un Daugaviņam ir izredzes aizķerties NHL - kam viņiem tāds RD?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-11-09 11:09, pirms 13 gadiem
Par ko mēs te vispār raudam nepārtraukti? ''Magņitkai'' ir tikpat punktu kā mums, ''Salavatam'' par 4 vairāk - tiem ir jāraud par '' izčurāto'' naudu ! Ja ''leģionāri'' sāks mest kādu goliņu, tad viss būs iepriekšējo gadu līmenī.
Pietiek nolikt vietējos spēlētājus - ir divi augstas klases KHL līmeņa uzbrucēji Latvijai "Dinamo'' komandā ( Miķelis un Mārtiņš ) -apskatieties KHL statistiku! ''Klaviernesēji'' arī cīnās ,priecāsimies par to, kas no mūsu resursiem ir salipināts. Bet tie ir savējie.
''Kāpēc visi latvieši nemet daudz golus KHL līmenī?'' - ir tik pat stulbs jautājums kā - ''kāpēc mēs nedzīvojam tik pat labi kā vācieši un amerikāņi?''

     [+] [-]

, 2011-11-09 11:20, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es nezinu, liekas, ka tu esi normāls, gudrs cilvēks, bet dažreiz izdod kaut kādus brīnumus.......
Vai Kazahstānas izlase ir KHL klubs? Protams, ja mēs nolasām Meijveidīgos, pieliekam 0 motivācijas un aizsūtām komandu uz PČ, tad nez vai tur kas sanāks... kādu laiku atpakaļ arī USA izlase nokļuva spēlēs par izdzīvošanu, kaut tur bija pāri 10 NHL spēlētāju noteikti...


Ja tu gribi šādus salīdzinājumus veikt, kāpēc neskaties LV izlases vai Baltkrievijas virzienā, kas daudz reālāk ir KHL komandas PČ, nevis uz kazahu izlasi, kur spēlēja Kuzņas, Auto 4.maiņa un Barys rezervisti no kazahu čemja, kam pielikta birka "Barys Astana" pieteikumā....
tas ir PČ - analoģiski notiktu, ja, piem., Jugru, Avtomobiļist vai Kuzņu saģērbtu X izlases kreklos un noliktu laukumā. Tur jau ir tas motivācijas un nacionālās apziņas (ja tā var teikt) jautājums. Jā, arī ar ASV izlasi (sastāvā 18 no NHL) notika līdzīgi - piemērs vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-09 11:39, pirms 13 gadiem
''Kāpēc visi latvieši nemet daudz golus KHL līmenī?'' - ir tik pat stulbs jautājums kā - ''kāpēc mēs nedzīvojam tik pat labi kā vācieši un amerikāņi?''

Tieši tā !!! Nav ko raudāt - jāspēlē - jādzīvo !

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 11:46, pirms 13 gadiem
Populāri atkārtot, ka DR tik zemu arī tāpēc, ka krievi beidzot palikuši gudri un prātīgi tērē naudu ..

Muļķības! Salavat, Magņitagorska, Atlant, arī Ak Bars - gandrīz pussezona jau izgāzta. Mentalitāte nemainās 1 gada laikā un krievi tralinās tāpat arī turpmāk, tikai klubi mainās - bet slikti ka DR piepulcējies sliktajiem piemēriem ..

  +2 [+] [-]

, 2011-11-09 12:08, pirms 13 gadiem
Kā vienmēr labs raksts, tikai šo reiz vēstījums pilnīgi garām. Galīgi nepiekrītu ka vajag kaudzi ar ārzemniekiem, tad klubu var pārdēvēt par HK "Pribaltjika" un skatītāji uz spēlēm arī gandrīz vairs nenāks un tie kas nāks tie nebūs fani, bet skatītāji.

Labāk lai cīnās mūsu puiši ar piešprici(pāris ārzemnieki) un ātrāk vai vēlāk komanda izšaus un nospēlēs iespaidīgi, iedomājies kādas tad būs emocijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-09 12:25, pirms 13 gadiem
raksts sūdīgs., nu labi, raksts varbūt ari labs, bet messidžs sūdīgs.
ja DR salasīs pa malu malām importus un piekombinēs klāt kādus 5 mūsējos, tad pilnīgi pietiks ar halli Piņķos vai volvo ledu. un pie vienas vietas kāds gagarins vai stenlijs spīd pie apvāršņa.
diez vai vidusmēra Latvijietim interesees daudztautu rasols uz ledus.

 +15 [+] [-]

, 2011-11-09 12:26, pirms 13 gadiem
Mūsu spēlētāji bija pietiekoši gudri, lai paši sanāktu kopā un izdomātu kā apspēlēt pretinieku, bet par šo vasaru kļuva tik dumji ka nespēj iemācīties Pekas "skrien,met" hokeju, un izrādās tas saistīts ar to ka krievi ir gudrāku kļuvuši. Laikam neredzam gaismu tuneļa galā.

  +8 [+] [-]

, 2011-11-09 13:08, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Mūsu spēlētāji bija pietiekoši gudri, lai paši sanāktu kopā un izdomātu kā apspēlēt pretinieku, bet par šo vasaru kļuva tik dumji ka nespēj iemācīties Pekas "skrien,met" hokeju, un izrādās tas saistīts ar to ka krievi ir gudrāku kļuvuši. Laikam neredzam gaismu tuneļa galā.
Jā, šitas koments labs Pēc Pučes saprašanas. Tie riktīgi gudrie mūsu hokejisti, neliekoties ne zinis par Šupi, paši ņēma un izplānoja kā uzvilkt SKA un OHK Dynamo Bet atnāk Peka, un viņi vairs nespēj

Puče tā uzēdies uz Šupi, tik nesaprotu kāpēc. Laikam kādu interviju SA+ būs atteicis. Peka var (ne)darīt ko grib, tāpat Pučes acīs būs labāks par Šupi. Un pofig, ka Šupis arī šogad droši vien būs augstāk par Peku. Es pat paredzu Pučes atbildi - tā ir Jāsina komanda, Jašins tur faktiski vada spēli

Plus vēl divas neprecizitātes rakstā, vismaz ja tic SA+ intervijai ar Sējēju. Pirmkārt - visai nosacīti, ka RD izlēma mainīt treneri, jo Šupis pats atteicās pagarināt līgumu (un ne jau tāpēc, ka viņam būtu gribējuši mazāk maksāt). Otrkārt - nevar apgalvot, ka Sējējs viens pats novāca sastāvu un Peka ņepričom. Kaut vai Petružaleka gadījums, kur Peka parādīja savu viedo hokeja pārzināšanu. Tā ka komandu komplektēja kopā. Protams, bija hokejisti ar esošiem līgumiem, bet tā būs vienmēr, lai uz kuru komandu treneris pārietu.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-09 13:18, pirms 13 gadiem
Dinamo ir viena problema, investicijas jau nenak no LV puses, normala situacija varbut ari tiktu panemts klat kads augstas klases uzbrucejs, tacu seit toni nosaka ne jau musu dizie biznesmeni.Jautajums cik ilgi kadam bus interesanti uzturet Dinamo pie pasreizeja speles limena, skatitaju skaita samazinasanos,protams, ari ne jau tikai nauda ir vaina, tacu vai kads nav aizdomajies ka daziem speletajiem vairs ta nedeg acis ka pirms sezonas vai divam? Lielie ligumi ir kabata, kapec sisties ja tapat zin ka Dinamo ar lielako dalu parakstis ligumu atkal, jo nav jau to vietejo zvaigznu ko likt vieta. Pedejo spelu rezultatos, manuprat tiesi ir vainojams pasatdeves trukums, ko labi parada kludas aizsardziba, izgajieni viens pret vienu.
Slēpts komentārs: Handry

  +8 [+] [-]

, 2011-11-09 14:13, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Vajag PĀRPIRKT, jo teorētiski varam uztaisīt labu komandu tikai no LV hokejistiem. Ja nav naudas, atvērt kontu ziedošanai, meklēt sponsorus galu galā...
Es domāju pavisam droši - ver tik kontu un skaiti piķi iekšā, gan vēl kāds pamuļķis uzradīsies

  +3 [+] [-]

, 2011-11-09 14:32, pirms 13 gadiem
ne jau tikai nauda ir vaina, tacu vai kads nav aizdomajies ka daziem speletajiem vairs ta nedeg acis ka pirms sezonas vai divam? Lielie ligumi ir kabata, kapec sisties ja tapat zin ka Dinamo ar lielako dalu parakstis ligumu atkal, jo nav jau to vietejo zvaigznu ko likt vieta. Pedejo spelu rezultatos, manuprat tiesi ir vainojams pasatdeves trukums, ko labi parada kludas aizsardziba, izgajieni viens pret vienu.
[/quote]

Pilnībā piekrītu teiktajam.Mūsu spēlētāji nejūt konkurenci,nav dzinuļa.Ja RD būtu kārtīgs fārmklubs,kur pēc katra izgājiena viens pret vārtusargu vainīgais tiktu nosūtīts pārdomāt dzīvi,hoķis būtu pavisam cits.Turklāt, nosūtot uz fārmu, algas tiktu samazinātas.Žēl,ka tagad līgumi tādi,ka gandrīz nevienu nevar nosūtīt uz LM.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 14:39, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Vajag PĀRPIRKT, jo teorētiski varam uztaisīt labu komandu tikai no LV hokejistiem. Ja nav naudas, atvērt kontu ziedošanai, meklēt sponsorus galu galā...
Kāpēc gan daži uzskata,ka Kulda un Bārtulis būs tie RD glābēji? AHL ir labs līmenis,bet ne jau tāds,lai tagad domātu,ka RD viss notiks tiklīdz te ieradīsies Kulda un Bārtulis.AHL līmeņa spēlētājus jau mēs te periodiski redzam,nevajag pārspīlēt viņu lietderību.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-09 15:11, pirms 13 gadiem
būtu labi, ja vēl pāris čaļu spēlētu Somijas augstākajā divīzijā, pāris Zviedrijā, bet Cipulis un Sprukts - citos KHL klubos. Tad būtu spēcīga izlase. Dinamo vietējie izlaižas kā sūds uz šķipeles, paraugaties uz spēļu kvalitāti! Tomēr esot leģionāram, tā spēlēt nevienam neļaus, neizliksies par 100% - brīvs!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-09 15:42, pirms 13 gadiem
Ir skaidri redzams, ka liela daļa vietējo KHL līmeni nevelk. Priekš kam tādiem tērēt naudu Iterai? Bezjēdzīgi... Es gaidu to brīdi, kad Rīgas Dinamo vadība (gan Makarovs, gan Savickis) sāks domāt par augstākā līmeņa komandas izveidi. Ar tiem resursiem, kas mums ir - domāju, ka vairāk par 10-12 leģionāriem mums nevajag. Latvijas izlasei lai džeki rūdās citur.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 17:06, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Armands nu jau pārspīlē.

citāts no raksta:
"Jebkura no KHL blicēm, ieģērbta Latvijas izlases formā, spētu mierīgi izcīnīt to vienu vienīgo uzvaru pasaules čempionātā, kas mums līdz šim ir bijis iztikas minimums, lai saglabātu savu hokeja pašlepnumu – būt hokeja elitē "

Bet tā jau nav taisnība - ir fakti, kas pierāda pretējo: 2010.g. PČ - Kazahstānas izlase stats.iihf.com , kuras sastāvā bija 21 spēlētājs no KHL zaudēja VISĀS PČ spēlēs - tai skaitā arī Francijai un Itālija: stats.iihf.com .

arī pagājušogad Kazahstāna EIHC turnīrā pamanījās izcelties, zaudējot Rumānijai(!!!) EIHC Championships | Home Page Arī toreiz kazahu sastāvā bija 20 KHL spēlētāji: EIHC Championships | Home Page ...
Armands ne tikai pārspīlē, bet pēdējā laikā izteikti neobjektīvs palicis, nevar pārdzīvot, ka pirms sezonas viņa galvā izpūsta pasaka, ka nu Peka vedīs RD uz Gagarinu acīmredzami ir izgaisis un to nespēj pieņemt!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 17:07, pirms 13 gadiem
baraviks rakstīja: Jā, šitas koments labs Pēc Pučes saprašanas. Tie riktīgi gudrie mūsu hokejisti, neliekoties ne zinis par Šupi, paši ņēma un izplānoja kā uzvilkt SKA un OHK Dynamo Bet atnāk Peka, un viņi vairs nespēj

Puče tā uzēdies uz Šupi, tik nesaprotu kāpēc. Laikam kādu interviju SA+ būs atteicis. Peka var (ne)darīt ko grib, tāpat Pučes acīs būs labāks par Šupi. Un pofig, ka Šupis arī šogad droši vien būs augstāk par Peku. Es pat paredzu Pučes atbildi - tā ir Jāsina komanda, Jašins tur faktiski vada spēli

Plus vēl divas neprecizitātes rakstā, vismaz ja tic SA+ intervijai ar Sējēju. Pirmkārt - visai nosacīti, ka RD izlēma mainīt treneri, jo Šupis pats atteicās pagarināt līgumu (un ne jau tāpēc, ka viņam būtu gribējuši mazāk maksāt). Otrkārt - nevar apgalvot, ka Sējējs viens pats novāca sastāvu un Peka ņepričom. Kaut vai Petružaleka gadījums, kur Peka parādīja savu viedo hokeja pārzināšanu. Tā ka komandu komplektēja kopā. Protams, bija hokejisti ar esošiem līgumiem, bet tā būs vienmēr, lai uz kuru komandu treneris pārietu.
Zelta vārdi par 100% piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 17:31, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Labi, tas ir motivācijas jautajums... bet skatoties uz to murņu, ko katru gadu rāda Austrija, Itālija, Francija, Slovēnija nu grūti iedomāties kura KHL komanda viņus nesamizotu, varbūt izņemot Automobilist šogad... lai gan viņi arī skrien un cīnās. Katrā ziņā vēl jautājums pa Vityaz būtu... tālāk jau tur maz šansu, Sibir ar Lehtera, Enlundu, Tarasenko??? Lev???
Skatījos visas Slovēnijas spēles PČ un nerunājot par KHL vājā gala komandām ,pat līgas vadošajām izlasēm būtu ļoti smagas spēles pret Slovēniju.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 18:26, pirms 13 gadiem
TRENNERA NOMAIŅA IR BIJIS BRĀĶIS--- jOPCIK aRMAND KĀ TU PATS NOLIKI ŠUPLERU, KĀ TU PATS SLAVĒJI PEKU,UN ARĪ TAVS ČOMS OZOLIŅŠ TO TEICA KA IR LABĀKS, A TADAG KAD ATĻĀVĀS OZOLIŅU NOLIKT MALĀ KA 3 REIZES IEKRITA AIZSARDZĪBĀ(VAI NEVARĒJA PASPĒT PAREIZĀK), TAD TAGAD PEKA IR BRĀĶIS -- COMON VECĪT?....

     [+] [-]

, 2011-11-09 22:34, pirms 13 gadiem
Arii sarkangalviite shad tad var apchakareet vilku

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 23:47, pirms 13 gadiem
Jaa, Armand, skaisti izsakies, bet soreiz 80% esi aizsavis garam! Dinamo bez mūsu balelinjiem mus neinteresetu. 5-7 legionari pietiek, bet vajag tadus, kam musejie grib turet lidz un kaut ko macities nevis 3shas skjiras.
1 2 38 komentāri