Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Hosam pēdējais izbraukums?

Hosam pēdējais izbraukums?
Marsels Hosa
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas "Dinamo" jau atrodas ceļā uz Sanktpēterburgu, kur trešdien un ceturtdien KHL "play off" pirmajā kārtā aizvadīs pirmos divus mačus ar vietējo SKA. Iespējams, ka visas līgas vienas sezonas rezultativitātes rekorda līdzautoram Marselam Hosam šīs būs pēdējās izbraukuma spēles "Dinamo" kreklā.

KHL joprojām nav un vēl ilgi nesasniegs NHL demokrātijas līmenī, kur jebkurā diennakts laikā vari uzzināt par algas summām, kuras ierakstītas hokejistu līgumos. Pie mums ir jāiztiek ar to, ko pa kluso ausī iečukst kāda klubam tuvu stāvoša persona, vai, ja kāds labprātīgi atklāj šī darba līguma interesantāko sadaļu. Ar "Dinamo" spēlētāju algām ir līdzīgi - informācija par tām tiek turēta deviņos seifos kurus apsargā deviņi labi noauguši tēvaiņi. Tik un tā arī šādā situācijā pasprūk kāds valdziņš no aizliegtā augļa. Konkrētas summas gan netiek minētas, taču nav pat jāmin, kuri "Dinamo" spēlētāji ir vislabāk atalgotie. Protams, mūsu Sandis Ozoliņš un Marsels Hosa. Kolēģis Jānis Matulis izzinājis, ka Ozo skaitļi sasnieguši miljonu, bet Hosas - ap 700 tūkstošiem.

Tieši šo abu spēlētāju lenkšana ir kļuvusi par aktuālāko jautājumu nākamās sezonas kontekstā. Ar Ozoliņu ir pavisam vienkārši. Spēlēt grib un ja Sandis spēlēs arī nākamajā sezonā, tad tikai "Dinamo". Kaut gribētāju Ozoliņu dabūt pie sevis Krievijā netrūkst. Un, par daudz lielākām naudas summām nekā spēj piedāvāt "Dinamo". Arī Hosu krievi medī atspērušies un izskatās, ka savu beidzot būs panākuši. Acīmredzot pēc pagājušās sezonas krievi bija par skopiem, lai Hosa, kaut zobus sakodis, dotos uz Krieviju. Šogad Marsels savu tirgus cenu Krievijas hokejā ir pacēlis vēl augstāk, taču apetīte pēc slovāka pakalpojumiem nav gājusi mazumā. Izbraukuma tūrē satiekot vairāku klubu oficiālās personas, neoficiālās sarunās izdevās izmānīt summas, kādas krievi ir gatavi maksāt par KHL regulārās sezonas labāko metēju. Hosas aģents esot labi pastrādājis un gribētāju slēgt laulību ar Hosu esot kādi četri klubi. Protams, starp tīkotājiem nav ne "Lada", ne "Amur" vai vēl kāda komanda no nabadzīgo gala. Hosu var nopirkt tikai maksātspējīgs klients un tādu pat Krievijā nav nemaz tik daudz.

Cik naudiņas par Hosu prasa viņa aģents? Nepilni pieci miljoni dolāru par divām sezonām. Tā ir summa, kuru "Dinamo" nevar atļauties maksāt, bet dažiem krievu klubiem pāris miljoni sezonā ir kā neliela kabatas nauda. Hosa vairs nav pusaudža vecumā, tāpēc pamazām tuvojas laiks, kad jāsāk domāt par priekšdienām. Hosa visās intervijās ir uzsvēris, ka "Dinamo" ir viņa komanda, ka Rīgā viņam ir ideāli darba apstākļi, bet ne katram dzīvē pienāk brīdis, kad galdā tiek nolikts līgums, no kura nav iespējams atteikties. Hosam šāds brīdis ir pienācis un mums viņa izvēle ir jārespektē!

1 2 40 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2010-03-09 09:30, pirms 15 gadiem
Lai jau. Varbūt nāks mums vietā kāds cits...kāds, kurš ne tikai māk iešaut golu no viena punkta, bet arī veiksmīgi spēlēt aizsardzībā un dalīt piespēles.
Nav Hossa neaizvietojams un pēc šīs sezonas nav nekāds pārsteigums, ka viņu vēlas citur.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-09 09:34, pirms 15 gadiem
Kā pierādija pagājušā starpsezona, tad tik dikti daudz to Hossas grbētāju nemaz nebija.
Krievu treneri nav muļķi un ļoti labi saprot uz ko veidojas Hossas labā rezultivitāte. Pirmām kārtām ar lielo spēles laiku ko viņam dod Šuplers, un otrkārt ar to, ka jebkura maiņa kurā spēlē Hossa strādā tīri uz viņu.
Nemaz nerunājot par Hossas slinkumu aizsardzībā un cīņās pie borta.
Ja vien neatradīsies kāda komanda, kas būs nolēmusi savu uzbrukumu veidot uz dažiem izteiktiem līderiem,tad Hossam nekas dižs nespīd.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-09 09:35, pirms 15 gadiem
Labs hokejists, ir labs jebkurā komandā! Un ja viņš ir profesionāls, tad rāda sniegumu! Bet Slovākijas izlasē viņš bija neredzams, vai tik kas līdzīgs nevarētu gadīties arī kādā spēcīgākā KHL klubā!?! To mēs redzēsim 10/11

 +21 [+] [-]

, 2010-03-09 09:38, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka Hossa ne tuvu nesametīs tik daudz ripas, ja nomainīs komandu.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-09 09:39, pirms 15 gadiem
Līdzīgas runas bija arī pirms gada..

  +3 [+] [-]

, 2010-03-09 09:40, pirms 15 gadiem
svetat rakstīja: Labs hokejists, ir labs jebkurā komandā! Un ja viņš ir profesionāls, tad rāda sniegumu! Bet Slovākijas izlasē viņš bija neredzams, vai tik kas līdzīgs nevarētu gadīties arī kādā spēcīgākā KHL klubā!?! To mēs redzēsim 10/11
Tieši tā arī var notikt, nejau katrā klubā spēlēs uz viņu vienu, Slovākijas izlasē, kur bija citas zvaigznes, Hossa izskatījās bāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-03-09 09:42, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja Hosu par šādu summu pārdos, varēs vietā nopirkt 3-4 tādus spēlētājus.
Ne jau mums to naudu tie klubi maksās. Līgums beidzas un mums Hossa vairs nepieder.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-09 09:44, pirms 15 gadiem
Hosa vēl būs vajadzīgs piektajā "play of " spēlē :-)

  +8 [+] [-]

, 2010-03-09 09:47, pirms 15 gadiem
es arii uzskatu, ja citaa komandaa vinjsh vairs nesasniegs shaadas statistikas

 +14 [+] [-]

, 2010-03-09 09:48, pirms 15 gadiem
Vismaz divas sezonas pa lēto papriecājāmies... jāmeklē nākošais fēniks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-03-09 09:51, pirms 15 gadiem
Hosas mērķis kā zināms bija tikt atpakaļ NHL. Nešķiet, ka viņš tam būtu pietuvojies būdams pat labākais vārtu guvējs KHL.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-09 09:52, pirms 15 gadiem
Hossa ir tāds spēlētājs, kas nokļūstot starp labākiem spēlētājiem uzreiz pazūd aiz viņu mugurām. Viņš pats to noteikti zin un jūt. Viņš vairs nspēj atvērties un rādīt to sniegumu, kādu no viņa gaida. To var ļoti labi redzēt salīdzinot Hossas sniegumu pagājušā PC un sajās OS. Kāpēc, pieļauju, ka Hossa visu laiku ir bijis sava brāļa ēnā un tas viņam jau ir kā zīmogs, kas ir uzspiests uz pieres. Viņš saprot, ka aizbraucot piemēram uz SKA viņš var pats sev negribot ielīst kādā tumšā kaktiņā un nelīst arā. Viņš to saprot un domāju, ka centīsies palikt tieši Dinamo, jo reālu konkurentu viņam uz līdera statusu nav, visi uz viņu paļaujas, neviens viņu nelamā un naudu tomēr mēs arī maksājam. Bet nu tas tik mans viedoklis!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-09 09:52, pirms 15 gadiem
Pēc pagājušās sezonas Hossa jau gandrīz oficiāli bija Omskā. Pēc tam tika runāts vēl šis un tas. Kas no tā visa sanāca, mēs labi redzam. Tāpēc nevajag izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.

  +9 [+] [-]

, 2010-03-09 09:53, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu es jau arī rakstu JA pārdos. Vēl jau var pārdot kamēr sezona nav beigusies.
Nevar pārdot, jo šajā sezonā spēlētāju pārejas laiks jau ir beidzies. Bet pēc šīs sezonas Hossa ir brīvs.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-09 10:03, pirms 15 gadiem
taisnatiesa rakstīja: Hossa ir tāds spēlētājs, kas nokļūstot starp labākiem spēlētājiem uzreiz pazūd aiz viņu mugurām. Viņš pats to noteikti zin un jūt. Viņš vairs nspēj atvērties un rādīt to sniegumu, kādu no viņa gaida. To var ļoti labi redzēt salīdzinot Hossas sniegumu pagājušā PC un sajās OS. Kāpēc, pieļauju, ka Hossa visu laiku ir bijis sava brāļa ēnā un tas viņam jau ir kā zīmogs, kas ir uzspiests uz pieres. Viņš saprot, ka aizbraucot piemēram uz SKA viņš var pats sev negribot ielīst kādā tumšā kaktiņā un nelīst arā. Viņš to saprot un domāju, ka centīsies palikt tieši Dinamo, jo reālu konkurentu viņam uz līdera statusu nav, visi uz viņu paļaujas, neviens viņu nelamā un naudu tomēr mēs arī maksājam. Bet nu tas tik mans viedoklis!
Ja Šuplers aizies, un vietā nāks cits treneris,tad nekur nav teikts ka viņš pats gribēs Hossu paturēt.
Katram trenerim savi komandas veidošanas principi. Viss būs jaunā trenera rokā. Tas pats attiecās uz mūsu vietējiem bāleliņiem. Ja viņi iekļausies jaunā trenera redzējumā, tad viņi būs,ja nē,tad varēs meklēt citu komandu.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-09 10:09, pirms 15 gadiem
bet jūs pamanījāt? kā atnāca Marsels uz dinamo ta visi mūsējie saka mest neapturot ripu, vārtu stūros tēmēt, citiem vārdiem kad runā apkārt tas ir viens bet kad reāli treniņos katru dienu kopā ar tādu, redz kā viņš strādā tad gribot negribot pārējie uzbrucēji pieliek, tas ka mūsējie visi praktiski 2kāršoja savu punktu ražu salīdzinot ar pag. sezonu daļēji ir hosas(daļēji arī vājo leģu dēļ, kad vairākumā mūsējie vairāk mauc) un daļēji arī spēlējot pret spēcīgiem pretiniekiem..

ja es būtu dinamas GM es paņemtu izcilu spēlētāju ar spēles stilu ko gribētu ieaudzināt citiem..ja tas ir aizsargs ar ļoti labu metienu un laukuma redzēšanu tad tādu, ja uzbrucējs kas iet visulaiku tikai un vienīgi uz vārtiem un kapā tur tad tādu, tikai noteikti nhl līmeņa spēlētāju, labāk pārmaksāt vienam spēlētājam un pievilkt klāt vietējos čaļus nekā sapirkt 3-4 eiropas līmeņa leģus jno ka iemācīties nav iespējams.

es personīgi ņemtu aizsargu kas ir lielisks vairakumā - labs metiens, laba piespēle un lai mūsu aizsargi liek klāt savā metienā un pārējos, ozo protams ir labs bet metiena viņam nav, ne jau tas ka vājš, nemaz ne, bet viņš nemet! tur jābūt "hosas" metienam - ripa slīd neapstrādājot bliež un ja māk precīzi mest tad tikai jākapā pjetakā un būs 50% PP realizācija, bet mūsējie ir BREMZES, saņem ripu ar nolaistām galvām un tad sāk skatīties kur dot, slikti apstrādā ripu pie saņemšanas un pretinieks klāt, vai tieši otrādi - jau skatās kur mest kam dot bet ripa pārlec, nu aizsargam jādara viss automātiski.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-09 10:34, pirms 15 gadiem
rezultāts sērija līdz trīs uzvarām starp SKA un DR ir 0:0! ja arī iespēja, ka DR uzvarēs SKA ir tuvu 0, kāpēc jau tagad žurnālistam dīvainajās brillēs ir jāraksta, ka DN jau ir zaudējusi? spēles tak notiek, vai ne...?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-09 11:14, pirms 15 gadiem
tā arī ir, visi grib būt gudri pirms laika.
Varbūt nav vērts iet uz Arēnu vai ieslēgt TV? Tāpat zaudēs?

Par Helmūtu teica to pašu: necīnās pie bortiem, slinks aizsardzībā...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-09 12:05, pirms 15 gadiem
Bet varbūt viņš tik labs bija tieši Dinamo Rīga sastāvā ,kur uz viņu spēlēja vesela komanda!Bet kad viņš nonāks ''biezo'' klubā ,kur vē kādi sešas hosas priekšā ,tad varbūt paliks tikpat pelēks un neievērojams kā Slovākijas izlases sastāvā!Tā kā es teiktu ,tas ir koks ar diviem galiem!Tā kā ''varenais '' Hosa viņš varēja būt tikai Dinamo sastāvā!

     [+] [-]

, 2010-03-09 12:26, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Bet varbūt viņš tik labs bija tieši Dinamo Rīga sastāvā ,kur uz viņu spēlēja vesela komanda!Bet kad viņš nonāks ''biezo'' klubā ,kur vē kādi sešas hosas priekšā ,tad varbūt paliks tikpat pelēks un neievērojams kā Slovākijas izlases sastāvā!Tā kā es teiktu ,tas ir koks ar diviem galiem!Tā kā ''varenais '' Hosa viņš varēja būt tikai Dinamo sastāvā!
Pirmkārt, arī lielajos klubos nav grūti salikt Hosu ar lieliskiem piespēlētājiem, otrkārt, no tā Hosas līgums nemainīsies. Cik var noprast, no Sējēja teiktā, visticamāk, nākamsezon Hosam tiks piedāvāts superlīgums, no kura neatsakās, kas nozīmē, ka Hosas un RD ceļi šķirsies.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-09 12:33, pirms 15 gadiem
ir citi spēlētāji, kuriem jācīnās pie bortiem. Jā, aizsardzībā viņš ir paslinks, bet piekrītu, ka no viņa mūsu čaļi ir iemācījušiem mest neapturot ripu un mest devītniekos... vienīgi Cipulis joprojām met vārtsargam vēderā...
Nedomāju, ka vajag pārmaksāt, bet pie iespējas, paturēt vajadzētu..

  +2 [+] [-]

, 2010-03-09 12:36, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: ir citi spēlētāji, kuriem jācīnās pie bortiem. Jā, aizsardzībā viņš ir paslinks, bet piekrītu, ka no viņa mūsu čaļi ir iemācījušiem mest neapturot ripu un mest devītniekos... vienīgi Cipulis joprojām met vārtsargam vēderā...
Nedomāju, ka vajag pārmaksāt, bet pie iespējas, paturēt vajadzētu..
Par Cipuli žetons

  +1 [+] [-]

, 2010-03-09 13:55, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Bet varbūt viņš tik labs bija tieši Dinamo Rīga sastāvā ,kur uz viņu spēlēja vesela komanda!Bet kad viņš nonāks ''biezo'' klubā ,kur vē kādi sešas hosas priekšā ,tad varbūt paliks tikpat pelēks un neievērojams kā Slovākijas izlases sastāvā!Tā kā es teiktu ,tas ir koks ar diviem galiem!Tā kā ''varenais '' Hosa viņš varēja būt tikai Dinamo sastāvā!
Tas neesmu es!

     [+] [-]

, 2010-03-09 13:59, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ja Šuplers aizies, un vietā nāks cits treneris,tad nekur nav teikts ka viņš pats gribēs Hossu paturēt.
Katram trenerim savi komandas veidošanas principi. Viss būs jaunā trenera rokā. Tas pats attiecās uz mūsu vietējiem bāleliņiem. Ja viņi iekļausies jaunā trenera redzējumā, tad viņi būs,ja nē,tad varēs meklēt citu komandu.
paklausies, ko runā, nebūs tāds treneris, kurš negribētu paturēt HKL rezultatīvāko golu mašīnu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-09 14:05, pirms 15 gadiem
Jaa, Matulis min tos skaitlus, bet Strausa k-gs, vienam ir $, otram EUR. Starpiiba tak ir.
A kaada Hosam starpiiba, speelees uz vinu vai ne, ja dod taadu summu un 2 gadus. Jaapelna kameer dod.

     [+] [-]

, 2010-03-09 14:22, pirms 15 gadiem
šeit diezgan interesants raksts par šo pašu tēmu:
kasjauns.lv: Kasjauns.lv – Nacionālais ziņu portāls

  +2 [+] [-]

, 2010-03-09 14:30, pirms 15 gadiem
Neee Hossa!
Tava vieta ir tikai RĪIGA!

     [+] [-]

, 2010-03-09 14:36, pirms 15 gadiem
tvnet.lv: TVNET :: Hokejs - Hosa un Ozoliņš labprāt...

te gan ir radikāli pretēja informācija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-09 15:06, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Tas neesmu es!
Atvaino! Es nebiju domājis konkrēti Tevi!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-09 15:28, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: čali neviens no speletajiem neteiks šādus vārdus: "ai nē es gribu pec iespejas atrak tikt prom no Rīgas un sanjemt lielo naudu"


Tu laikam pirmo reizi saskaries ar shaadu situaaciju..


par OZO jaa tur nav variantu.. OZO pat varetu buus fanu sauklis: "tikai Riga, tikai Dinamo"


ar Hossu ir pavisam savadak.. ja Tev cita darba vieta piedavatu 3īs reizes lielaku algu Tu atteiktos? Labi neatbildi.. mulkjiigas atbildes nav vajadziigas...
nu ja godīgi, es personīģi krievijā negribētu strādāt par nekādu atalgojumu. bet tas tīri personīgs viedoklis.

bet nu protams, diezgan loģiski, ja tur cilvēkam piedāvā miljonus, te pat nav miljons, kāpēc lai nepadomātu par vecumdienām.

nu lai vai kā, tomēr ceru, ka hosa paliks šeit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 40 komentāri