Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ja nu uz letes izliktu...Ozoliņu

Ja nu uz letes izliktu...Ozoliņu
Sandis Ozoliņš joprojām ir iekārojams Krievijā, kāpēc Dinamo to nevarētu izmantot. Ķecerīgi?

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Rīgas Dinamo sezonas otro pusi spēlē ar pamatotām cerībām par play off turnīru. Tostarp komandas menedžerim un administrācijai galva plīst pušu no domām – kā noturēt vai savākt sastāvu nākamajam gadam.

Par tiem, kas noteikti paliks, vai – kam jau ir noslēgti līgumi – jau rakstīju. No šī groza lietderību ar pievienoto vērtību var saskatīt vārtsargā Jučerā, kas šogad tiek iespēlēts kā otrais numurus. No aizsargu korpusa ar līgumu ir tikai Cibuļskis, no uzbrucējiem - Džeriņš, Lusenius, Šindels, Bukarts, Podziņš. Ja pieņemam, ka treneris varētu būt tas pats, kas šobrīd, tad pēc baltā zvirbuļa te izskatās Bukarts – Robertam pagaidām nav izdevies pārliecināt Rautakalio par savu attaisnotu klātbūtni pamatsastāvā. Jā, viņš nav nekāds nogurušais veterāns, kas visu jau dzīvē sasniedzis un dzied dziesmu – ņem kāds esmu... Pēc potenciāla vai pazīmēm, kas dominē, Bukartu varētu saukt par pirmo divu maiņu uzbrucēju, vienīgi – Peka prasa vēl konkrētu darbu aizsardzībā, neatkarīgi no talanta lieluma. Tāpat lielais jautājums būs Šindels, kas, kā izskatās – tā īsti pēc sezonas sākumā gūtā savainojuma (visa priekšzobu rinda tika izārdīta), nav tāds darītājs, kāpēc viņu paņēma Sējējs. Tiesa, līguma lielums/mazums ļauj eksperimentēt – ja sanāks, būs labi, ja nē – paldies par kopā pavadīto laiku. Džeriņam šī ir tukšā sezona, jo lauzta roka – tostarp kā centrs viņš tiek lolots un cerēts. Būtu mazliet lielāks niknums un mazāks latvietis uz laukuma – iespējams, izveidotos par labu pamatvērtību, tomēr – ne augstāk par trešo maiņu. Podziņam it kā viss kārtībā ar niknumu, pašatdevi un fizisko gatavību, taču nūjas tehnika un spēles izpratne arī nevelk augstāk par trešo virknējumu. Tomēr – tur viņš iederas bez citām atkāpēm. Savukārt, Luseniusa personā uzzied hokejists – centrs! – kas atgādina Ņiživiju jaunībā. Viņš jau šobrīd lietderībā ir pārspējis gaidīto un paliks tikai labāks – vismaz otrās maiņas uzbrucējs. Lūk, tāda izskatās Sējēja bodīte šobrīd.
Ideja: Šindelu atbrīvojam, Bukartu izīrējam citām komandām.

Par ko vajadzētu pacīnīties?Aizsardzībā noteikti vajadzētu iedot līgumus Sotniekam, Jēkabam un – arī Andersonam. Tie būtu tā sauktie ātrie darbi. Pāris Krišjānis un Galviņš nomināli ir kopā turami, taču abiem atšķirīgi statusi – vecākais no Rēdlihiem ir brīvais aģents, savukārt Guntis ir savā izvēlē ierobežots jeb – Dinamo stingri tur viņa tiesības. Krišam ne tikai būtu jāiedod lielāks kontrakts kā šobrīd, viņš to būtu arī pelnījis pēc spēles – komandā nav labāka aizsarga. To redz arī līgā un zinot, ka viņa aģents ir Pols Teofanuss, var prognozēt, ka šīs sarunas būs argumentētas – atstājot uz brīdi Sējēju ar grūtu sirdi... Neaizmirsīsim arī par Rēdlihu zīmolu KHL ietvaros, ko pacēlis ir jaunākais brālis – arī tas emocionāli krievu klubiem ir kairinātājs. Būs komandas, kas Krišjāni gribēs pie sevis arī ārzemnieka statusā. Vai viņš pats tur vēlas braukt – jau stāsts par karjeras iespējām, kokiem un zīlēm. Galviņš visticamāk paliks ar divu gadu līgumu, kas pēc tā beigām viņam ļauj iet pārbaudīt citu līgas komandu maksātspēju. Reķi, Laviņu un Ozoliņu jaunajā Dinamo versijā īsti neredzu, lai gan Arvīda pieredze allaž ir ļāvusi justies aizsardzībā atviegloti un omulīgi. Teiksim tā – Reķis paliek, divi citi – brīvi. Tostarp Ozoliņa sakarā, iespējams, komandai vajadzētu apsvērt kādu netradicionālu gājienu. Piemēram, atļaušos būt nepopulārs – viņu pārdot vai samainīt. Līdz 15. janvārim, kad notiek pēdējās maiņas. Austrumu konferencē ir vismaz divas liela budžeta komandas, kas vēlētos pastiprināt savu skaitliskā vairākuma izspēli un – tās šādās rokādēs labprāt iesaistītos. Dinamo tas arī būtu izdevīgi, jo komandas kapteinim pie pašreizējā spēles modeļa nav tāda loma, kāda tā bija pirms gada vai diviem. Arī vairākumā viņš spēlē otrajā virknējumā... Krievi par Ozoliņu šobrīd klubam maksātu, jo izskatās, ka citi blakus ieņēmumi no spēlētāju līgumiem Dinamo starpsezonā nespīd. Kā tas bija pērn ar Dārziņu. Protams, var jau rēķināt savādāk – ka Ozoliņš mūsu aizsardzības bildē šobrīd pašiem ir vajadzīgs, noderīgs, ka viņš tomēr ir komandas kapteinis, kas nav mazsvarīgi, ka viņa līgums, kas beigsies pavasarī, tīri tehniski būs komandai atvieglojums un – šo naudiņu varēs tērēt jau citu hokejistu algošanai. Tomēr – ņemot vērā, cik daudzus no pašreizējā sastāva vajadzēs noturēt vai viņiem piedāvāt līgumus, kas noteikti nebūs mazāki par pašreizējo apjomu - Ozoliņa pārdošana vai maiņa, kur rezultātā tiek iegūti vai nu labi aktīvi, vai skaidrā nauda – nav slikts scenārijs. Komanda tāpat piedzīvo pārmaiņas, tās ilgtermiņā nekādā gadījumā nesaistās ar Sanda vārdu un varējumu – kāpēc to nedarīt? Protams, atliek tāds „sīkums” – vai pats spēlētājs to vēlas un – vai klubs atļausies šo soli spert...
Ideja: parakstam ar Sotnieku, Jēkabu, Krišjāni, Andersonu, Galviņu, plus viens ārzemnieks. Reķi – ja paliek nauda.

Kapteiņa tirgošanu uzsveru arī tāpēc, ka tas šobrīd Dinamo ir vienīgais reālais darījums, ja vēlamies redzēt hokeja tirgu kā biznesu. Interese par Miķeli Rēdlihu no citiem klubiem arī ir liela, taču komandas interesēs – tieši šobrīd atvadīties no labākā uzbrucēja būtu daudz sāpīgāk, nekā no aizsarga Ozoliņa. Tāpat vajadzētu jau tagad atmest ilūzijas, ka Miķeli izdosies pēc sezonas noturēt – Dinamo nemaksās viņam 1,5 vai 2 miljonus eiro sezonā, ko šobrīd ir gatavi nolikt uz galda bagātie krievu klubi. Te nav runa – patīk Rīga vai Latvija – runa ir par profesionālu līgu un komandu (-ām), kas atrodas noteiktā tirgus placī, kur pieprasījums un piedāvājums iet roku rokā. Ja Rēdlihs jaunākais nav pārdots šobrīd, kas bija diezgan ticams scenārijs vēl pirms pusotra mēneša, tad tagad jau klubs to noteikti nedarīs – jo viņus nesapratīs līdzjutējs. Arī pirmās maiņas loma Dinamo kopējā spēlē ir milzīga – tas arī nosaka šo izvēli. Pēc sezonas Dinamo par Rēdlihu nedabūs neko, jo viņš ir brīvais aģents – var iet, kur pats vēlas. Saprotams, ka sentiments šobrīd nosaka daudzas rīcības, taču profesionālais sports nav nekas vairāk kā izklaides industrija ar darījumu piegaršu. Ja tas ir izdevīgi – tad jādara. Cita lieta, ka Rīgas Dinamo administratori nav īpašnieki – tāpēc viņus daudzos gadījumos vadā ap arēnu nevis haizivju instinkti, bet gan kaut kas līdzīgs bērnu priekam Lieldienu rītā...
Ideja: samainīt līdz 15. janvārim Ozoliņu – par kompensāciju vai diviem spēlētājiem (aizsargs, uzbrucējs).

Kur būs vajadzīgs zvērīgs sakodiens (ar to domāju arī naudu)? Karsumam būs jāmaksā vairāk nekā Sējējs jau šodien domā – ne velti šonedēļ, caurskrienot, bija Rīgā ieradies Mārtiņa un Kriša Rēdliha aģents, jau pieminētais Teofanuss. Pārmijot ar viņu teikumus, ir skaidrs, ka viņš KHL lietu un drēbi kož gana labi – bez ilūzijām, ko var Rīga, ko nevar Minska, vai – kas ir Ufas kabatā. Runājot par savu klientu interesēm – Pols spiedīs labāko. Tāpat viņš gana skaidri novērtē KHL specifiku un gaidāmo NHL lokautu. Ja pēdējais notiks, tad spēlētāju it kā tirgū būs vairāk – bet, tas nenotiks ātrāk par 2012. gada oktobri, kad KHL sezonas jau būs aizvadījusi mēnesi. Tātad, šo komandu komplektācija notiks kā allaž – līdz maija beigām, vēlākais – jūnijam, ar atsevišķiem izņēmumiem vasaras otrajā pusē. Ko vajadzētu paturēt no esošā sastāva? Tos uzbrucējus, kam šobrīd Rautakalio uzticas. Attiecīgi, nez vai Štāls te būtu, lai gan Jura attieksme treniņos un fiziskā kondīcija ir labs sparings jebkuram no Dinamo pamatsastāva. No ārzemniekiem ir vērts pacīnīties par Varja darba ētiku, citiem – paldies par darbu. Šajās dienās Sējējs meklē tirgū vēl vienu agresīvu centra spēlētāju un vienīgais, uz kuru pusi šobrīd skatīties – tā ir Ziemeļamerika – a’la Daugaviņam līdzīgie, bet, kas nav tikuši savos NHL klubos. Zināms, ka interese bijusi par Troteru, bet pats hokejists īpaši neraujoties... Tas nozīmē, ka vismaz vēl divus labus ārzemju uzbrucējus jaunajā sezonā vajadzēs. Plus – līgums ar Holtu, kas pēc vecuma KHL ietvaros tālāk par Rīgu nemaz nevar skatīties. Vai vajag?
Ideja: līgumi ar Ņiživiju, Cipuli, Meiju, Varju, plus vēl klāt jaunie – Upītis un Vilkoits. Ārzemnieku sadaļā jāizvēlas divus uzbrucējus, no kuriem vismaz viens ir centrs. Ja var atļauties – piedāvāt Spruktam, bet – necīnīties.

Ja saliek visu kopā, tad provizoriski 2012. gada sezona sastāvs izskatās šādi:
pirmā maiņa – Karsums, leģionārs, leģionārs, otrā maiņa – Ņiživijs – Luseniuss – leģionārs, trešā maiņa – Meija – Varjs – Cipulis; ceturtā maiņa – Podziņš – Džeriņš – Upītis/Vilkoits; Aizsargi: Krišjānis – Galviņš, Sotnieks – Jēkabs, Cibuļskis -Andersons un viens leģionārs. Vārtsargi: Jučers un meklēt izteiktu pirmo numuru. Nosacījums – kopējais algu budžets netiek palielināts. Prognozējot NHL lokautu, Rīgas sastāvā sezonas laikā iespējama Daugaviņa, Bārtuļa un arī Kuldas parādīšanās. Tomēr – tas nevar notikt ātrāk par oktobri.

 +13 [+] [-]

, 2011-12-08 12:04, pirms 13 gadiem
Sandim tā būtu reāla iespēja noslēgt karjeru ar vēl vienu (citu) kausu

 +21 [+] [-]

, 2011-12-08 12:08, pirms 13 gadiem
Nu nez, kapteinis ir kapteinis, vecs vai jauns, bet domaju ka nu vismaz saja sezona tas butu relas un jutams zaudejums, un tas ka ar izmantoto naudu dabutu speletaju kurs vilktu Dinamo ari nav nekadas garantijas.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-08 12:21, pirms 13 gadiem
Ozoliņu uz Ufu, pretī -Ščastļiviju un kādu masīvu aizsargu.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-08 12:24, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Ozoliņu uz Ufu, pretī -Ščastļiviju un kādu masīvu aizsargu.
khe, khe - finansiāli jau to RD nespētu pavilkt - sanāktu diezgan krietns 7-ciparu skaitlis
Slēpts komentārs: zanessa
Slēpts komentārs: Kadrs23

  +3 [+] [-]

, 2011-12-08 12:32, pirms 13 gadiem
zanessa rakstīja: Tas nav uzbrauciens, bet paskaidrojiet man, lūdzu, ko nozīmē "mazāks latvietis uz laukuma"?
Es to saprotu tā, ka nav pietiekama agresivitāte un pārāk daudz respektē pretinieku. Citiem vārdiem - bremze.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 12:33, pirms 13 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Kaa tad, Ufa neparakstiisies ne uz ko taadu.... Vareetu vnk Ozo uzdaavinaat Ufai vai AK Barsam lai dzeks tiek pie kausa....
Kas tu slims esi, Ozo nav nekāda z-svētku dāvana...
Slēpts komentārs: juings

 +23 [+] [-]

, 2011-12-08 12:38, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Sandim tā būtu reāla iespēja noslēgt karjeru ar vēl vienu (citu) kausu
es tomēr sliecos domāt, ka Ozo savas PRO karjeras pēdējos spēli gribētu aizvadīt Rīgā...

     [+] [-]

, 2011-12-08 12:43, pirms 13 gadiem
Stratēģis rakstīja: Kas tu slims esi, Ozo nav nekāda z-svētku dāvana...
Ozo un kā vēl ir dāvana jebkurai komandia kurā viņš spēlē. I Ziemassvētku i dzimšanas dienas i valentīndienas un citu dienu dāva.a

  +6 [+] [-]

, 2011-12-08 12:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es tomēr sliecos domāt, ka Ozo savas PRO karjeras pēdējos spēli gribētu aizvadīt Rīgā...
Gan jau viņš pats izdomās. Šis ir tas gadījums, kad bez viņa paša piekrišanas nekas nenotiks.

 +22 [+] [-]

, 2011-12-08 12:46, pirms 13 gadiem
Puči par Dinamo ģenerālmenedžeri... un mēs kļūsim par čempioniem

  +8 [+] [-]

, 2011-12-08 12:49, pirms 13 gadiem
Izskatās,ka nākotnē RD gaida grūtas dienas (sezonas?)...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-08 12:49, pirms 13 gadiem
Par maiņu , godīgi sakot, ideāls variants. Tieši tā vajadzētu rīkoties, bet Dinamo vadībai dūšas nepietiks, tas nu ir skaidrs.
Izcils raksts Armand! Kaut 50% no visas vadības domātu kā Tu!

 +45 [+] [-]

, 2011-12-08 12:51, pirms 13 gadiem
o, lūk tas tik būtu gājiens - Ozoliņu, kurš, ierodoties Rīgā, deklarēja ka vēlas pabeigt karjeru Rīgā, pārdot kaut kur prom aiz Urālu kalniem, lai finišē tur Paldies, Sandi, kā pāris gadus bija lojāls un paspēlēji par 1/2 no tās,naudas, ko varēji pelnīt kādā citā KHL klubā, paldies par pašatdevi un vīrišķību, bet mums tagad vajag "divus spēlētājus", savādāk nevaram nekā pilnībā noformēt 3. un 4. maiņu tikai no leģionāriem, visu laiku tajās jālāpās ar vietējiem ko vēl, varbūt pēc tam vēl palūgsim, lai Sandis nosponsorē par savu naudu savu atvadu maču Rīgā? jo mums švaki ar finansēm...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-08 12:51, pirms 13 gadiem
Cipuli un Ņiživiju nevajag. Lundmarks labāks par šiem abiem

  +3 [+] [-]

, 2011-12-08 13:00, pirms 13 gadiem
Iegūto naudu no Sanda un Miķeļa pārdošanas . Samaksājam Mārtiņam Karsumam un parakstam uz 3-4 g.
Nākošā gada gada triecienmaiņa Karsums - C leģionārs neskopojamies ar naudām nopērkam labu , nevis kā šgad iepērkamies humpalu veikalā - Upītis ( tak saviem jaunajiem ar jādod iespēja )

 +10 [+] [-]

, 2011-12-08 13:01, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: ...
Izcils raksts Armand! Kaut 50% no visas vadības domātu kā Tu!
pag, pag - Armands jau pārsvarā domā (vismaz raksta tā) tāpat kā komandas vadība

atgādināšu, ka Puče vasarā bija tas, kurš:
- teica, ka 'vadošais un virzošais dzinējspēks' būšot Melins Kas uz ledus? Kucēni...
- minēja, ka viens no RD snaiperiem šajā sezinā būšot Luceniuss 5 lietas, kas (ne-)uztrauc Dinamo sakarā
u.c.
Tās ir atziņas, kuras nāca arī no komandas vadības. Tā ka Puče ir tas, kas ļoti bieži proponē komandas vadības viedokli (un nevis otrādi).

 +14 [+] [-]

, 2011-12-08 13:09, pirms 13 gadiem
sen tadi murgi pa ritiem nebija lasiti!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-08 13:10, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es tomēr sliecos domāt, ka Ozo savas PRO karjeras pēdējos spēli gribētu aizvadīt Rīgā...
Vel jo vairāk tāpēc,ka atšķirībā no iepriekšējām sezonām, šobrīd KHL līmenis starp Top komandām ir izlīdzinājies, un zināt kura tā īstā komanda kurai pievienoties ne tuvu nav zināms.
Ja vel pagājušā sezonā uz Gagarina kausu reāli pretendēja tikai 5-6 komandas, tad šosezon kā minimums astoņas komandas. No Austrumu konferences (Salavat,Ak Bars,Avangard un Traktor), bet no Rietumu konferences (SKA,Maskavas Dinamo,Atlant un Minskas Dinamo).
Ej nu uzmini, kura ir tā īstā komanda,kurai vajadzētu pievienoties.

  +7 [+] [-]

, 2011-12-08 13:11, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - Armands jau pārsvarā domā (vismaz raksta tā) tāpat kā komandas vadība

atgādināšu, ka Puče vasarā bija tas, kurš:
- teica, ka 'vadošais un virzošais dzinējspēks' būšot Melins Kas uz ledus? Kucēni...
- minēja, ka viens no RD snaiperiem šajā sezinā būšot Luceniuss 5 lietas, kas (ne-)uztrauc Dinamo sakarā
u.c.
Tās ir atziņas, kuras nāca arī no komandas vadības. Tā ka Puče ir tas, kas ļoti bieži proponē komandas vadības viedokli (un nevis otrādi).
piekrītu. Taču tas ir Pučes viedoklis. Padalies ar savu, salīdzināsim!

     [+] [-]

, 2011-12-08 13:12, pirms 13 gadiem
Quim rakstīja: Puči par Dinamo ģenerālmenedžeri... un mēs kļūsim par čempioniem
Jāāāā!
Un tāpēc RD automātiski dubultojas budžets,jo Ozo taču ir GM.

 +15 [+] [-]

, 2011-12-08 13:13, pirms 13 gadiem
Pirmkārt nesen bija tāds raksts, otkārt nepatīk man Armand tava izpratne par sastāvu. Pārāk daudz tev tos ārzemniekus gribās sastāvā. Un Wargs jāpatur, bet Lundmarku pat nepieminēji!? Paskaties kāds ir Warga plus mīnus koeficents (-11) un viņš ir iemetis 30 spēlēs tikpat vārtu cik Lundmarks 25. Kā arī Lundmarkam ir tāda tehnika un metiens par ko mūsu spēlētāji var tikai sapņot, kad uz sezonas beigām Miķelīts ar Karsumu nosēdīsies Lundmarks būs tas kas vilks komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-08 13:18, pirms 13 gadiem
Vienu gan nesaprotu, Nafig Ņiživiju?

     [+] [-]

, 2011-12-08 13:25, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - Armands jau pārsvarā domā (vismaz raksta tā) tāpat kā komandas vadība

atgādināšu, ka Puče vasarā bija tas, kurš:
- teica, ka 'vadošais un virzošais dzinējspēks' būšot Melins Kas uz ledus? Kucēni...
- minēja, ka viens no RD snaiperiem šajā sezinā būšot Luceniuss 5 lietas, kas (ne-)uztrauc Dinamo sakarā
u.c.
Tās ir atziņas, kuras nāca arī no komandas vadības. Tā ka Puče ir tas, kas ļoti bieži proponē komandas vadības viedokli (un nevis otrādi).
Es vien izteicu savas domas. Tava atbilde manam komentāram diemažēl lieka.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 13:32, pirms 13 gadiem
Lūk, viens no retajiem analītiskajiem un argumentētiem iztirzājumiem Latvijas sporta žurnālistikā!

  +5 [+] [-]

, 2011-12-08 13:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - Armands jau pārsvarā domā (vismaz raksta tā) tāpat kā komandas vadība

atgādināšu, ka Puče vasarā bija tas, kurš:
- teica, ka 'vadošais un virzošais dzinējspēks' būšot Melins Kas uz ledus? Kucēni...
- minēja, ka viens no RD snaiperiem šajā sezinā būšot Luceniuss 5 lietas, kas (ne-)uztrauc Dinamo sakarā
u.c.
Tās ir atziņas, kuras nāca arī no komandas vadības. Tā ka Puče ir tas, kas ļoti bieži proponē komandas vadības viedokli (un nevis otrādi).
Puče jau arī tikai cilvēks,un nevis Vanga vai Nostradamuss.

  +8 [+] [-]

, 2011-12-08 13:39, pirms 13 gadiem
Armands pastiprināti "gatavo augsni", lai komandas menedžments arī sāktu domāt par citu klubu Ozoliņam
Smieklīgi tas viss no malas vienkārši liekas

  -4 [+] [-]

, 2011-12-08 13:49, pirms 13 gadiem
Nu nepiekrītu-kāpēc Niživijs un Cipulis???Abiem jau šogad maza lietderība,arī Saša nekļūst jaunāks.Piekrītu,ka vajag 1 vairākuma aizsargu leģionāru ar labu metienu.Patreiz problemātiska ir vārtsargu līnija,jo Holts kā 1.vārtsargs dažkārt pavelk,bet bieži vien ir nestabils-arī ar Salavatu tā ripa no nulles leņķa bija uz viņa sirdsapziņas.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-08 14:32, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: o, lūk tas tik būtu gājiens - Ozoliņu, kurš, ierodoties Rīgā, deklarēja ka vēlas pabeigt karjeru Rīgā, pārdot kaut kur prom aiz Urālu kalniem, lai finišē tur Paldies, Sandi, kā pāris gadus bija lojāls un paspēlēji par 1/2 no tās,naudas, ko varēji pelnīt kādā citā KHL klubā, paldies par pašatdevi un vīrišķību, bet mums tagad vajag "divus spēlētājus", savādāk nevaram nekā pilnībā noformēt 3. un 4. maiņu tikai no leģionāriem, visu laiku tajās jālāpās ar vietējiem ko vēl, varbūt pēc tam vēl palūgsim, lai Sandis nosponsorē par savu naudu savu atvadu maču Rīgā? jo mums švaki ar finansēm...
Hokejs ir bizness. Nejauc divas atšķirīgas lietas vienā maisā. Viens ir ko viņš vēlas, bet otrs ir ko vēlētos DR vadība. Ja viņi nolemtu aizmainīt, Sandim teikšanas nebūtu.

 +12 [+] [-]

, 2011-12-08 14:34, pirms 13 gadiem
lai ozolinu pardotu vai aizmainitu, Sejejam sobrid ir japaraksta ar Ozo velviena gada ligums. Ozo sosezon beidzas ligums un vinu nekur neviens nevar ne pardot ne aizmainit.
99%, ka vins sobrid skeptiski raugas uz iespeju velvienu sezonu spelet RD, visticamak beigs karjeru. iespeju spelet kautkur krievija domaju vins vispar pat negrib izskatit, nav jau vairs nekads puika, nauda ar vinam ir pietiekosi sapelnita. neredzu iemeslu kapec vinam 40 gadu vecuma vajadzetu sevi mocit, atkal meklet lielo rubuli un dzivot kautkur Krievijas vidiene.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-08 14:37, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Hokejs ir bizness. Nejauc divas atšķirīgas lietas vienā maisā. Viens ir ko viņš vēlas, bet otrs ir ko vēlētos DR vadība. Ja viņi nolemtu aizmainīt, Sandim teikšanas nebūtu.
Teikšana ir.
Šis ir gadījums, kad visiem citiem vajag vairāk nekā viņam. Viņš jebkurā brīdī var pateikt, ka vairs nespēlēs. Un viss. Ko tad viņš var pazaudēt tādā situācijā? Algu par dažiem mēnešiem? Domā viņam baigi vajag?

     [+] [-]

, 2011-12-08 14:38, pirms 13 gadiem
Armand, a ko Ņiživijs dara Tevis uzzīmētajā 2012. gada sastāvā? Ja nu kāds no visiem uzskaitītajiem "nevelk kājas", tad tas ir tieši viņš...

     [+] [-]

, 2011-12-08 14:40, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Jāpārdod, gan Sandis , gan Miķelis pēc sezonas beigām mēs par viņiem dabūsim 0. Tagad par abiem ir iespēja dabūt apmēram 2 ļimonus , atšķirība takšs ir . Ja vēl mēs ar viņiem nesaistām nākotnes plānus , ja nu Ozoliņš varētu būt kā GM .
Domā ar galvu? Jebšu Tev šķiet, ka pārdodot līgas 1./2. rezultatīvāko uzbrucēju mēs par tiem 2 miljoniem nopirksim citu labāku??? Kuru???

  +7 [+] [-]

, 2011-12-08 14:49, pirms 13 gadiem
Visā šitajā lietā ir tāds nesmukums - Rīgas Dinamo budžetu veido viens sponsors ( nu lauvas tiesu ) un tas viss notiek mākslīgi, kā jau visos KHL klubos. Iegūstot kompensāciju par kādu spēlētāju mēs palielinam savu budžetu, vai ņemam mazāk naudas no ITERAS? Tāpatās Savickis ir gājis un izdiedelējis kko vairāk. Ko mēs gribam? Uzvarēt KHL čempionātā, izveidot rentablu klubu vai atmazgāt naudu?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-08 15:11, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Teikšana ir.
Šis ir gadījums, kad visiem citiem vajag vairāk nekā viņam. Viņš jebkurā brīdī var pateikt, ka vairs nespēlēs. Un viss. Ko tad viņš var pazaudēt tādā situācijā? Algu par dažiem mēnešiem? Domā viņam baigi vajag?
Ja jau spēlē, tad jau vajag. Ne jau aiz labas sirds . Tad jau miljonu neprasītu

     [+] [-]

, 2011-12-08 15:20, pirms 13 gadiem
pisec... ar līgumiem vēl ir visi kurus vajadzētu patriekt (nu varbūt izņemot Bukartu un Luseniusu)....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-08 15:43, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ja jau spēlē, tad jau vajag. Ne jau aiz labas sirds . Tad jau miljonu neprasītu
Ja viņam naudu vajadzētu,tad viņš spēlētu Krievijā.Tajā sezonā,ko viņš izlaida Maskavas ''Dinamo'' bija ar mieru viņu ņemt pat 3 miljoniem USD.Nedomāju,ka pagājušās sezonas labākā KHL aizsarga cena būtu īpaši kritusies.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 15:56, pirms 13 gadiem
Maneejs rakstīja: Es to saprotu tā, ka nav pietiekama agresivitāte un pārāk daudz respektē pretinieku. Citiem vārdiem - bremze.
Tā arī ir! Džeriņa mīļākā nodarbe uz laukuma ir ielīst stūrī pie borta un bakstīties ar ripu kamēr viņš to ripu pazaudē vai viņam to vienkārši atņem un ta aiziet bīstams pretuzbrukums uz mūsu vārtiem! Aizsardzībā arī viņš ir tuvu apaļai nullei, bet centram ir kaut kas jāmāk darīt arī aizsdardzībā!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 16:01, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es tomēr sliecos domāt, ka Ozo savas PRO karjeras pēdējos spēli gribētu aizvadīt Rīgā...
Un droši vien arī kluba vadība no sava kapteiņa ne īpaši tagad grib šķirties! Cik saprotu arī pēc sezonas viņiem ir doma, ja Ozo beidz spēlēt, piedāvāt viņam kādu amatu klubā (un iespējams Normim būtu jau tagad jāsāk trīcēt par savu krēslu).....

  +4 [+] [-]

, 2011-12-08 16:28, pirms 13 gadiem
Ozoliņu dinamo, kaut lidz 50 gadu vecumam.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-08 16:31, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Hokejs ir bizness. Nejauc divas atšķirīgas lietas vienā maisā. Viens ir ko viņš vēlas, bet otrs ir ko vēlētos DR vadība. Ja viņi nolemtu aizmainīt, Sandim teikšanas nebūtu.
apsmējos ko tad šie - uzslies ap laukumu metāla sētu un bakstīs Ozoliņu ar nokaitētiem iesmiem, lai šis spēlē? Savickis var palikt sarkans kā tomāts un ārdīties ka siekalas šķīst, diez vai tas ko mainīs, drīzāk Ozolinš lauztu līgumu un uzspēlētu kaut kur civilizētā Eiropā nekā muļļātu kaut kādā industriālā Sibīrijas pilsētelē (mans subjektīvs viedoklis), jo šis ir gadījums, kur "nolemj" hokejists un nevis kaut kāds krievu gāzes ieliktenis, to Sandis Ozoliņš skaidri un gaiši lika manīt brīdī, kad pievienojās RD, tā kā sorry, bet šoreiz tu būsi ko sajaucis
p.s. RD vai KHL hokeju nosaukt par biznesu būtu stipri pārspīlēti, par politekonomisku projektu ar nelielu saimniecisku aspektu - jā, bet par biznesa projektu - absolūti nepareizi...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-08 16:34, pirms 13 gadiem
Armand, cik noprotams no Taviem pēdējām publikācijām, Tu gribi kļūt par RD ģeenerālmenedžeru, Seja vietā. Kāda Tavuprāt ir RD īpašnieku straģtēgija komandas finandsēšanā. Pārdot labākos spēlētājus kā to dara Amsterdamas "Ajaks" futbolā, un pelnīt naudu kā grbēja G Inriksons basketbolā un futbolā? Vai komandas budžets atkarībā no spēlētāju pārdošanas nākamajam gadam paliek tāds pats vai par attiecīgu summu pieaug? Ģenerālmenedžeris sameklē gan trenerus, gan sēlētājus, lai izveidotu uzvarēt spējīgu komandu. Šobrīd gan RD vadība, gan trenneris GM pārak iespaido. Ka tikai neizveidojas Maskavas ''Spartakam'' līdzīgs variants.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 17:37, pirms 13 gadiem
Cipuli uz Vitjaz

  -1 [+] [-]

, 2011-12-08 18:05, pirms 13 gadiem
nu-aizsargi uz nākošo sezonu-abi Rēdlihi Galviņš Cibuļskis Andersons Koļesņikovs Jakovļevs +viens no ZA-kulda,Bārtulis,vai vēl kāds jaunais,labie,bet maziņie uz Franciju vai citām KHL komandām,QZO uz DR administratīvo darbu.Uzbrucēji-jāsaglabā,ko var, izņemot Sindeļus Ankipānus Bukartus Cipuļus Upīšus Stālus un diemžēl arī Niživiju,no kuriem pienesums būs nākotnē stipri nosacīts vai nebūs vispār ,paņemot Pelšu,Indraši,Kuzmenkovu ut.t.AR vārtsargiem viss ir normāli+ lieliska jaunā maiņa-Gudļevskis ar Auziņu,tā ka viss būs labi

     [+] [-]

, 2011-12-08 18:42, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nu-aizsargi uz nākošo sezonu-abi Rēdlihi Galviņš Cibuļskis Andersons Koļesņikovs Jakovļevs +viens no ZA-kulda,Bārtulis,vai vēl kāds jaunais,labie,bet maziņie uz Franciju vai citām KHL komandām,QZO uz DR administratīvo darbu.Uzbrucēji-jāsaglabā,ko var, izņemot Sindeļus Ankipānus Bukartus Cipuļus Upīšus Stālus un diemžēl arī Niživiju,no kuriem pienesums būs nākotnē stipri nosacīts vai nebūs vispār ,paņemot Pelšu,Indraši,Kuzmenkovu ut.t.AR vārtsargiem viss ir normāli+ lieliska jaunā maiņa-Gudļevskis ar Auziņu,tā ka viss būs labi
Tu Gudļevski uzskati par lielisku jauno maiņu?

     [+] [-]

, 2011-12-08 19:23, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tu Gudļevski uzskati par lielisku jauno maiņu?
Poh#j, ka spēlē tā ņevažņeņka.... toties čalis nav "pundurzaķis", kas pintasprāt ir galvenais!

     [+] [-]

, 2011-12-08 22:00, pirms 13 gadiem
Paldies par rakstu. Bet man liekas ka maiņa ir pilnīgi neiespējama, jo domāju ka ozoliņš vnk visus pasūtītu un ietu spēlēt golfu. Nedomāju ka viņš alkst pēc braukāšanās ikarusā pa krievzemes skaistajām ārēm.

     [+] [-]

, 2011-12-08 22:39, pirms 13 gadiem
Armand, ko tad tev Sandis ir tik ljoti sliktu izdariijis, kad jau kuraa peec kaartas rakstaa, vinja ir tas, kursh jaapaardod, janoseedina maalaa, jaatlaizh !?

     [+] [-]

, 2011-12-08 23:37, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Poh#j, ka spēlē tā ņevažņeņka.... toties čalis nav "pundurzaķis", kas pintasprāt ir galvenais!
arī vārtsargam augums ir ļoti liels pluss,bet protams -tas nav galvenais

  -1 [+] [-]

, 2011-12-08 23:38, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tu Gudļevski uzskati par lielisku jauno maiņu?
par normālu maiņu

     [+] [-]

, 2011-12-08 23:40, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Poh#j, ka spēlē tā ņevažņeņka.... toties čalis nav "pundurzaķis", kas pintasprāt ir galvenais!
un kas tad mums spēlē tik važeņko

  +1 [+] [-]

, 2011-12-08 23:46, pirms 13 gadiem
Jānotur Mežonis...

     [+] [-]

, 2011-12-08 23:53, pirms 13 gadiem
njā un Cipuli prom un Niziviju uz lokomativ(gan jau atjaunos)

     [+] [-]

, 2011-12-09 00:15, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: un kas tad mums spēlē tik važeņko
HK Rīga dotajā momentā važņeņka spēlē "jauno gurķu" - masku maiņa! Pārējās vairāk vai mazāk lažojas! Es piem. neredzu ar ko tāds Avotiņš būtu dikti (uzsvēršu vēlreiz DIKTI) sliktāks par tādu Gudļevski! Pat pēc Tavas "vērtību skalas" nav nekāds "pundurzaķis"! Pēc ielaisto vārtu spēlē koefa pat labāks vienīgais uzvaru Gudļevskim ir vairāk!

     [+] [-]

, 2011-12-09 00:19, pirms 13 gadiem
Tikai viens jautājums Armandam-kur ta Spruksts?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 00:21, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: arī vārtsargam augums ir ļoti liels pluss,bet protams -tas nav galvenais
Ļoti labi šo auguma pārsvaru Holtā var redzēt.... Un it sevišķi bullīsos vai izgājienos, kur viņu apspēlē kā dēlu un samet visu ko var un nevar starp kājām! Garās Holta kājas ir "mēmais pluss"!!!! Pa laimi Pekam pietika prāta šo lietu arī pamanīt un uz bullīšiem viņš tagad konsekventi laiž Jučeru! Cik esmu pavērojs ar Gudļevski nav diez ko labāk kā ar Holtu tajos pašos bullīšos...

     [+] [-]

, 2011-12-09 00:22, pirms 13 gadiem
sorry,atradu atbildi rakstā

     [+] [-]

, 2011-12-09 08:55, pirms 13 gadiem
Tagad kaut ko minēt ir pāragri, daudz kas atkarīgs kurā vietā Dinamo būs pēc šīs sezonas. Nemaz nevar zināt vai arī Pekkas kungs paliks pie mums. GM vietā pirmais , ko darītu meklētu labu, stabilu vārtsargu (tā ap limonu) + agresīvu aizsargu, kas vārda tiešā nozīmē dominēs uz mūsu petaka, bet pārējo piekomplektēs!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 09:24, pirms 13 gadiem
Aizmainiit Ozo tieshi pirms zvaigznu speeles.... Kkur jau redzeets scenaarijs

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:51, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Iegūto naudu no Sanda un Miķeļa pārdošanas . Samaksājam Mārtiņam Karsumam un parakstam uz 3-4 g.
Nākošā gada gada triecienmaiņa Karsums - C leģionārs neskopojamies ar naudām nopērkam labu , nevis kā šgad iepērkamies humpalu veikalā - Upītis ( tak saviem jaunajiem ar jādod iespēja )
Kāpēc Karsumam tik lielu līgumu?Nevar zināt kāds viņš izskatīsies bez Sprukta un Miķeļa...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 19:17, pirms 13 gadiem
Man joprojām šķiet, ka laba 2-3 maiņa būtu Meija-Luceniuss-Bukarts.