Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ivanāns grib palikt NHL

Ivanāns grib palikt NHL
Raitis Ivanāns pagaidām par citiem piedāvājumiem nedomā - tikai NHL.

Foto: AP/Scanpix

Runas par Raita Ivanāna pievienošanos Rīgas Dinamo sastāvam šoreiz ir bijuši virtuāli dūmi. Attiecīgs bijis arī uguns – nekāds... Hokejists sarunā ar SA+ pasaka skaidri – vispirms būs dienas kārtībā NHL piedāvājumi.

Iepriekšējo reizi ar Raiti runāju pirms kādiem pieciem sešiem gadiem, kad viņš vēl nebija iekļuvis NHL, taču pa zemākajām līgām muskuļus jau sāka rādīt. Bicepsi puikam labi, lai gan pats Raitis saka – tagad jau vairs nav tā kā bija agrāk, lūk, tad gan esot bijis ko rādīt... Ar šķību aci paskatos uz hokejista elkoni – nē, labāk tādam virsū neskriet. NHL jau neskrien ar, jo tā sauktajiem policistiem dienas kārtība spēlēs ir visai paredzama. „Man ir jālasa spēle, jo tur ir tik daudz nianšu... Jūtu, ka vajag kaut ko pamainīt, ķeros pie lietas. Bet tas notiek brīžos, kad patiešām vairs citu argumentu nav. Starp citu, ne vienmēr kulakam jāiet pa priekšu – dažreiz pietiek ar draudīgu skatu un pāris teikumiem, lai pretinieks noraustītos... Ja nu galīgi neviens no pretējās komandas nepavelkas uz provokāciju, tad tiek izmantota pārbaudīta metode – atliek ielīmēt apmalē viņu līderi un jau nākamajā maiņā rokas būs pa gaisu...”
Raitis grib palikt NHL un aģents sola, ka tā nebūšot problēma. Lai gan sarunas par jaunajiem līgumiem nesāksies ātrāk par 1. jūliju, kādiem trīs četriem klubiem par viņu esot interese. Par Dinamo viņš pasaka bez aplinkiem: „Kaut kur pa ausu galam esmu kaut ko dzirdējis, taču nekā nopietna... Pagaidām tā nebūs mana prioritāte, jo varu vēl spēlēt NHL.” Rādu uz aizvadītās sezonas statistiku, kur nuļļu ir daudz – Raitis nopūšas: „Jā, par to pats neesmu sajūsmā... Bet – kā teica Lonsandželosas treneris – tie, kam vajadzēs tavu pakalpojumu, tie arī sapratīs šīs nulles.” Vai tās nesaprot Latvijas izlases treneris Oļegs Znaroks? Raitis mirkli apdomā atbildi un tad pasaka...

Video sarunu ar Raiti Ivanānu varēsiet novērtēt ceturtdien. Būs labi!

     [+] [-]

, 2010-06-08 10:38, pirms 14 gadiem
haha labs gaidu video

  +8 [+] [-]

, 2010-06-08 10:39, pirms 14 gadiem
Dinamo viņu nevis negrib, bet nevar atļauties. Pie kam KHL līgā, ja netiks ieviesta izmaiņa, ka par rubīšanos dod tikai 5min, tikmēr Raitim te nav ko darīt.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-08 10:42, pirms 14 gadiem
Četri klubi interesējas? Tad jau ir +/- pavisam labi, iepriekš bija nojausma/pusinformācija par 2 komandām, kam varētu būt interese.

Pareizi jau LA treneri saka - "tie, kam vajadzēs tavu pakalpojumu, tie arī sapratīs šīs nulles."

Katrā gadījumā jūlijs būs visai interesants mēnesis.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-08 10:52, pirms 14 gadiem
Ajj, nevarēs 4dienu sagaidīt. Baigi maz tā hokeja tagad, katrs mazumiņš jāķer

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 11:08, pirms 14 gadiem
Ivanāns Latvijā? Būs garā sarunā vai kāda īsa intervija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 11:16, pirms 14 gadiem
Raitis mirkli apdomā atbildi un tad pasaka...
----------
fui. kā tāds coitus interruptus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 11:25, pirms 14 gadiem
Man jau labu laiku bija nojausma, ka agrāk vai vēlāk šāda saruna būs.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-08 11:43, pirms 14 gadiem
velns.....un tagad līdz 4dienai ir jāraustās agonijā, gaidot šo interviju!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 12:16, pirms 14 gadiem
Puče māk uzturēt intrigu >_<

     [+] [-]

, 2010-06-08 12:23, pirms 14 gadiem
Beidzot! Puče malacis!
Būs iteresanti pavērot Raiti Ivanānu bez formas un slidām!

     [+] [-]

, 2010-06-08 12:38, pirms 14 gadiem
Bāc, a man ceturtdien jau būs beidzies maksājums Nāksies dēl Ivanāna pirkt atkal. Nu ko lai dara. Redzēt gribās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-08 13:02, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Lonsandželosas treneris – tie, kam vajadzēs tavu pakalpojumu, tie arī sapratīs šīs nulles.” Vai tās nesaprot Latvijas izlases treneris Oļegs Znaroks? Raitis mirkli apdomā atbildi un tad pasaka...---Znaroks jebalā no Raičas dabūs
ko var gribēt no padomju laiku hokēja trenera, kas var vadīt labi klubu kur budžets ir tāds, cik vajag tik iedos. Un tajā pašā laikā diezgan atklāti pēc čempionāta ar izlasi pateikt: "nu ko jūs gribat, es te ar šitādiem neko jums labu nevaru sasniegt. Būtu man normāli spēlētāji, būtu es jums parādījis" Tas nekas, ka treneris arī ieradās praktiski tikai uz čempionātu un mēs vairākumā ielaidām vairāk ripas nekā iesitām.
Slēpts komentārs: Imigrants

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 13:06, pirms 14 gadiem
Juutos atvieglots, ar Ivanaana vietu NHL visam vajadzeetu buut kaartiibaa.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-08 13:08, pirms 14 gadiem
Imigrants rakstīja: Nafig tās garās video sarunas, ne visiem ir tik daudz laika gaidīt kamēr viņas ielādējas un tad stundu garas intervijas. Būtu labāk ielikuši saturīgu rakstu un miers.
Tas tikai parāda uz žurnālista slinkumu, nointervē un ieliek video, tā vietā lai izveidotu normālu rakstu.
Vispaar jau pie peedeejaam intervijaam ir paraadiijushies apraksti, kuraa minuutee mainaas teema, un kaada taa ir, taapeec, manupraat, te vairaak runa ir par tavu slinkumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 13:26, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Znaroks tiešām līdz galam nenovērtē Raiču,tas nu ir fakts!
Būtu mums spēlētājs,kas normāli cīnas vārtu priekšā,spēj radīt respektu pretiniekiem.Aizstāvēt komandu,varbūt pat iemest kko! Viņam ir normāla pieredze.
Nē,Znaroka kungam vajag kkādu Bērziņu,kas tikai kā talismans tiek ņemts līdz dēļ sava CF pozīcijas!
piekrītu par visiem 100%. Un pēctam brīnās, kāpēc mēs necīnamies gar apmalēm, kāpēc netaisam presingu jau pretinieku zonā utt. jo mums jau izlasē 70% tādi gari tievi kā saku "zīmuļi" savākti. Bet redz arī tādam lai viņš varētu brīvi kombinēties un slidināties blakus jānoliek tādu kā Ivanāns, kas viņu piesedz un atbrīvo ceļu.

Tāpēc jau tādas komandas kā Kanāda, Zviedrija, Somija, Šveice uzspiež savu spēles stilu jo praktiski katra cīņa beidzās ar grūdienu bortā BET uzsveru nepārkāpjot noteikumus un tādā veidā viņi lēnām izsit pretinieku no ierindas, liek pretiniekam gribot negribot nedaudz baidīties un jebkuru metienu izdarīt par pussekundi ātrāk, kā ruzltātā samazinās precizitāte.

A Latvija mierīgi ļauj pretiniekam slidināties, uzsākt lēnām uzbrukumu un loģiski ka tādā veidā piepsēļu precizitāte ir ļoti augta un tas ir tāpēc ka mēs vispaŗ nepiekopjam nekādu spēka hokēju. Tikai spēles pēdējās kādās 3 min, kad ir jāatspēlējas

     [+] [-]

, 2010-06-08 14:05, pirms 14 gadiem
yes,. armands atkal uzdarbojas! gaidaam interviju ar lielu nepacietiibu!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 14:08, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Znaroks tiešām līdz galam nenovērtē Raiču,tas nu ir fakts!
Būtu mums spēlētājs,kas normāli cīnas vārtu priekšā,spēj radīt respektu pretiniekiem.Aizstāvēt komandu,varbūt pat iemest kko! Viņam ir normāla pieredze.
Nē,Znaroka kungam vajag kkādu Bērziņu,kas tikai kā talismans tiek ņemts līdz dēļ sava CF pozīcijas!
Shajaa chempii Beerzinja it kaa nebija.

     [+] [-]

, 2010-06-08 14:09, pirms 14 gadiem
Armands ir vienigais, kas kadam pazvana vai kadu nointerve, lai mes kaut ko zinatu, neskatoties uz to, ka darit vinjam pietiek ko, paldies vinjam!

     [+] [-]

, 2010-06-08 14:11, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: piekrītu par visiem 100%. Un pēctam brīnās, kāpēc mēs necīnamies gar apmalēm, kāpēc netaisam presingu jau pretinieku zonā utt. jo mums jau izlasē 70% tādi gari tievi kā saku "zīmuļi" savākti. Bet redz arī tādam lai viņš varētu brīvi kombinēties un slidināties blakus jānoliek tādu kā Ivanāns, kas viņu piesedz un atbrīvo ceļu.

Tāpēc jau tādas komandas kā Kanāda, Zviedrija, Somija, Šveice uzspiež savu spēles stilu jo praktiski katra cīņa beidzās ar grūdienu bortā BET uzsveru nepārkāpjot noteikumus un tādā veidā viņi lēnām izsit pretinieku no ierindas, liek pretiniekam gribot negribot nedaudz baidīties un jebkuru metienu izdarīt par pussekundi ātrāk, kā ruzltātā samazinās precizitāte.

A Latvija mierīgi ļauj pretiniekam slidināties, uzsākt lēnām uzbrukumu un loģiski ka tādā veidā piepsēļu precizitāte ir ļoti augta un tas ir tāpēc ka mēs vispaŗ nepiekopjam nekādu spēka hokēju. Tikai spēles pēdējās kādās 3 min, kad ir jāatspēlējas
Speeka speele ir jaapiekopj vismaz daljai komandas, nevis vienam Ivanaanam. Pasham skatoties, arii dazhkaart prasaas, lai tachu pabeidz to situaaciju ar speeka panjeemienu. Un laikam nav gluzhi taa, ka fiziskais neatljauj, jo, kad jaatspeeleejas (un taas nav tikai peedeejaas 3 minuutes), tad bortaa panjem arii, piemeeram, Vasiljevs.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-08 14:41, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Speeka speele ir jaapiekopj vismaz daljai komandas, nevis vienam Ivanaanam. Pasham skatoties, arii dazhkaart prasaas, lai tachu pabeidz to situaaciju ar speeka panjeemienu. Un laikam nav gluzhi taa, ka fiziskais neatljauj, jo, kad jaatspeeleejas (un taas nav tikai peedeejaas 3 minuutes), tad bortaa panjem arii, piemeeram, Vasiljevs.
Tieši tā.
Viena paša Ivanāna ielikšana komandā neko neatrisinātu, iespējams, tikai pasliktinātu. Ir jābūt vienotai komandas koncepcijai šai jautājumā. Nevar būt tā, ka puse komandas "tehnarit" un puse "sitas" un ripu tikai tālāk no vārtiem met.
Bet nu izlase ir tāda kāda tā ir (fizisko dotumu ziņā) + gadu gaitā ieaudzinātās hokeja vērtības (un ne jau Znaroks tās audzināja), līdz ar to rezultāts ir tāds kāds tas ir.

Vasiļjevs var censties un brīžiem viņam arī sanāk labi nospēlēt, taču tam ir otra puse, ja pret viņu sataisa spēka paņēmienu (no sērijas - dots devējam atdodas), tad man paliek tiešām bēdīgi (Ņiživija, M.Rēdliha situācija ir līdzīga).

Tb Latvijas izlase, dotajā situācijā, nemaz tā izteikti fiziski spēlēt nevar. Spēlējot sīksti viss aiziet uz spēli no aizsardzības (Vorobjova, "Devils" gaumē), kas atkal izlasei neder... līdz ar to sanāk kkas pa vidu, un spēlētājiem līdz ar to arī jābūt tādiem - pa vidu. Kas prot no visa pa druskai, bet pasaules klases meistari nav nevienā elementā.

Īsumā - Latvijas izlases trumpji ir gribēšana un disciplīna + iespējas variēt ar spēles plānu, jo ir spēlētāji, kas var spēlēt dažādos ampluā (IIHF hokeja izpratnē). Ivanāns ir vairāk vai mazāk sistēmas, pie tam Ziemeļamerikas hokeja klasiskās sistēmas, spēlētājs. Lai viņu ņemtu komandā, ir jāpārveido visas vienības spēle (izejot no esošās situācijas). Kurš treneris to darītu? Neviens.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 18:39, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā.
Viena paša Ivanāna ielikšana komandā neko neatrisinātu, iespējams, tikai pasliktinātu. Ir jābūt vienotai komandas koncepcijai šai jautājumā. Nevar būt tā, ka puse komandas "tehnarit" un puse "sitas" un ripu tikai tālāk no vārtiem met.
Bet nu izlase ir tāda kāda tā ir (fizisko dotumu ziņā) + gadu gaitā ieaudzinātās hokeja vērtības (un ne jau Znaroks tās audzināja), līdz ar to rezultāts ir tāds kāds tas ir.

Vasiļjevs var censties un brīžiem viņam arī sanāk labi nospēlēt, taču tam ir otra puse, ja pret viņu sataisa spēka paņēmienu (no sērijas - dots devējam atdodas), tad man paliek tiešām bēdīgi (Ņiživija, M.Rēdliha situācija ir līdzīga).

Tb Latvijas izlase, dotajā situācijā, nemaz tā izteikti fiziski spēlēt nevar. Spēlējot sīksti viss aiziet uz spēli no aizsardzības (Vorobjova, "Devils" gaumē), kas atkal izlasei neder... līdz ar to sanāk kkas pa vidu, un spēlētājiem līdz ar to arī jābūt tādiem - pa vidu. Kas prot no visa pa druskai, bet pasaules klases meistari nav nevienā elementā.

Īsumā - Latvijas izlases trumpji ir gribēšana un disciplīna + iespējas variēt ar spēles plānu, jo ir spēlētāji, kas var spēlēt dažādos ampluā (IIHF hokeja izpratnē). Ivanāns ir vairāk vai mazāk sistēmas, pie tam Ziemeļamerikas hokeja klasiskās sistēmas, spēlētājs. Lai viņu ņemtu komandā, ir jāpārveido visas vienības spēle (izejot no esošās situācijas). Kurš treneris to darītu? Neviens.
ja, agrak domaju, ka tu esi viens no retajiem ,kas kaut ko saprot no hokeja, bet izradas esmu kludijies. nu kur tu izravi, ka japarveido visas vienibas spele ? ja komanda ir 4 mainas, un katra spele savadak , tad jau pretiniekam rodas problemas...sogad loti labi bija redzams, ka labaka maina ir Sprukts, Karsums, Daugavins, un piemram ja pie Stala un Pecuras pieliktu Ivananu, tad mums butu jau 2 realas mainas kas var spelet speka hokeju...slinkums te rakstit un apgaismot diletantus...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-08 21:31, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: ja, agrak domaju, ka tu esi viens no retajiem ,kas kaut ko saprot no hokeja, bet izradas esmu kludijies. nu kur tu izravi, ka japarveido visas vienibas spele ? ja komanda ir 4 mainas, un katra spele savadak , tad jau pretiniekam rodas problemas...sogad loti labi bija redzams, ka labaka maina ir Sprukts, Karsums, Daugavins, un piemram ja pie Stala un Pecuras pieliktu Ivananu, tad mums butu jau 2 realas mainas kas var spelet speka hokeju...slinkums te rakstit un apgaismot diletantus...
man jau ar likās, ka hokēja bieži tiek veidotas maiņas tā, ka ir viena vadošā jeb tehniskā utt. un vienu maiņu veido kā spēka maiņu, kas traucē pretinieku ''stāriem" izvērsties, ļoti aktīvi darbojas pie pretinieku vārtiem un vajadzības gadījumā "atvēsina pretinieku prātus" un nevienmēr tam jābūt kautiņam. Mēs jau redzējām ka pietiek arī ar "labu vārdu" tikai ja to pasaka tāds kā Ivanāns, nevis Miķelītis. Atceros bija epizode kādā no spēlēm, kur Kanādietis bakstīja Masaļski un Miķelītis tur kautko sāka lekties pus metru garākam kanādietim virsū un viņš sāka smieties. tādu epizodi toč atceros. un loģiski ka viena tāda epizode, otra tāda epizode un psiholoģiski tas viņiem dot papildus iedvesmu pret tādiem kā bērniem uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2010-06-08 22:18, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā.
Viena paša Ivanāna ielikšana komandā neko neatrisinātu, iespējams, tikai pasliktinātu. Ir jābūt vienotai komandas koncepcijai šai jautājumā. Nevar būt tā, ka puse komandas "tehnarit" un puse "sitas" un ripu tikai tālāk no vārtiem met.
Bet nu izlase ir tāda kāda tā ir (fizisko dotumu ziņā) + gadu gaitā ieaudzinātās hokeja vērtības (un ne jau Znaroks tās audzināja), līdz ar to rezultāts ir tāds kāds tas ir.

Vasiļjevs var censties un brīžiem viņam arī sanāk labi nospēlēt, taču tam ir otra puse, ja pret viņu sataisa spēka paņēmienu (no sērijas - dots devējam atdodas), tad man paliek tiešām bēdīgi (Ņiživija, M.Rēdliha situācija ir līdzīga).

Tb Latvijas izlase, dotajā situācijā, nemaz tā izteikti fiziski spēlēt nevar. Spēlējot sīksti viss aiziet uz spēli no aizsardzības (Vorobjova, "Devils" gaumē), kas atkal izlasei neder... līdz ar to sanāk kkas pa vidu, un spēlētājiem līdz ar to arī jābūt tādiem - pa vidu. Kas prot no visa pa druskai, bet pasaules klases meistari nav nevienā elementā.

Īsumā - Latvijas izlases trumpji ir gribēšana un disciplīna + iespējas variēt ar spēles plānu, jo ir spēlētāji, kas var spēlēt dažādos ampluā (IIHF hokeja izpratnē). Ivanāns ir vairāk vai mazāk sistēmas, pie tam Ziemeļamerikas hokeja klasiskās sistēmas, spēlētājs. Lai viņu ņemtu komandā, ir jāpārveido visas vienības spēle (izejot no esošās situācijas). Kurš treneris to darītu? Neviens.
Fiziskais tur lielai daljai nemaz nav tik drankjiigs, ir reizes, kad, no malas, skatoties vienkaarshi prasaas pabeigt to epizodi ar speeka panjeemienu, un tur jau gan laikam ir taa audzinaashanas puse, ko mineeji.
Par Vasiljevu un paareejiem - es saprotu, ka tehnikji, utml., tachu varbuut tomeer vienmeer negaidiit, kad pirmais sanjemsi speeka panjeemienu?

     [+] [-]

, 2010-06-08 23:40, pirms 14 gadiem
Raitim pluss, lai noturētos MHL ir viņa salidzinoši lētā cena. Mīnuss- statistikas nulles un arī kautiņi šogad nebija diezko pārliecinoši. Par policistiem līgā raujas vesels bars jauno... No sarunas ar Raiti sapratu, ka ļoti reāls patlaban ir Vankūveras Canucks vai Minesottas Wild piedāvājums

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:05, pirms 14 gadiem
Pārbaudiitaa vērtiiba vienmeer ir skataama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja