Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Matulis par Leitānu, Masaļski un citiem talantiem

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Parāds nav brālis. Bija mazliet brīva laika. Atbildu uz kārtējiem Jūsu vaicājumiem.

1. huy
Jāni, vai varētu ieviest skaidrību ar pēdējā laikā diezgan aprunāto, OHL spēlējošo Leitānu - Rinki? Viņš vnk nebija vajadzīgs U20, pats nevēlējās, ar pasēm kaut ka saistīts vai vēl kāds iemesls. Gan jau pa saviem kanāliem ir iespēja noskaidrot precīzāk

Vēl rudenī pirms Žoltoka memoriāla Leitāns (dzimis 1991. gada 26. jūlijā) bija Latvijas izlases kandidātos. Un Maticins ar viņu rēķinājās, taču vasarā Edijs izvēlējās Vācijas pasi. Diemžēl Latvijas likumdošana dubultpilsonību nepieļauj. Un nevaram taču pieteikt čempionātam hokejistu, kuram Vācijas pase.

2. ansiso.
Sveiki. Man Jums ir šādi sasāpējušies jautājumi iekrājušies par U-20 izlasi.
1. Kurš no šī gadagājuma junioriem vēl bez Bukarta varētu būt labi lietaskoki lielajai izlasei?
2. Kāpēc Indrašim tik vājš sniegums? 1+2. No Dinamo Juniora uzbrukuma līdera tika gaidīts nedaudz tomēr vairāk
3. Vilkoitam lietderības koeficients -2! Kā viņš to dabūja gatavu, ņemot vērā, ka viņš pietiekami daudz spēlēja?
4. Vai tomēr mēs par daudz nesatraucamies, ka mūsu jaunatnes hokejs grimst? 2001. gadā mēs taču pat izkritām uz C divīziju, bet no tā gadagājuma 4 spēlējuši izlasē? Un vispār no tiem bezcerīgajiem laikiem, kad mūsu U-20 izlase grozījās ap otrā desmita beigām, kā jūs pats rakstījāt, nāk labi kadri.
5. Ar Jā vai Nē atbildiet lūdzu: vai Kārļa Kalvīša tēva faktors palīdzēja viņam tikt sastāvā šajā U-20 izlasē?
6. Kas mums tur par stabiem stāv U-20 izlasē?! Vai te neparādās pirmie brīdinājuma signāli, ka kaut kas mums ar to vārtusargu skolu nav kārtībā, jo diezgan daudz ķeramu ripu laida iekšā Ermičs ar Kalniņu?

1. Par Bukartu jau iepriekš atbildēju, ka gribētos viņu redzēt Dinamo arī nākamajā sezonā, kad Robertam vairs nebūs šīs juniora kvotas. Lielajā izlasē parasti iekļūst 2-3 no katra gadagājuma, bet tā nav aksioma, ka tas, kurš tagad labāks, tāds būs arī pēc pāris gadiem. Dod Die's Cinkam veselību. Baltkrievijas čempionātā man tīri labi patīk Indrašis un Vilkoits, arī Freibergs. Saprotams, ka ārzemēs spēlējošos esmu redzējis mazāk, taču labs ir Iliško. Par 1991. gadu, izņemot Freibergu, šoreiz neizteikšos.
2. Arī es gaidīju vairāk. Acīmredzot nav tik laba fiziskā sagatavotība. Un tā mūsu U-20 ļoti daudziem ir viduvēja.
3. Ceru, ka Vilkoits speciāli nost no laukuma neleca, redzot, ka briest nepatikšanas. Tas jāprasa pašam hokejistam. Kā variet nojaust, tad nākamajā ''Sporta Avīzē'' būs lielāks raksts par U-20.
4. Es domāju, ka negrimst, bet viss ir relatīvs. Ļoti tuvu A grupai bija 1976./77. gads, kad Sosnovecā poļi ar Zabavu priekšgalā mūs piečakarēja. Man tā komanda patika. Pēc gada Kijevā 1977./78. gadam arī bija 12. vieta, bet ar daudz mazākām cerībām tikt A grupā. Labi turnīru 1998. gada decembrī Ungārijā sāka 1979./80. gads, bet pēc stulba zaudējuma trešajā spēlē Dānijai salūza. Ja nekļūdos, mūsu pirmā maiņa Reķis - Ivanāns, Fiļimonovs - Širokovs - Mamonovs toreiz mikromaču zaudēja ar 1:4. Bet, re, tagad visi spēlē.
5. Jā, bet nākamais kandidāts nebūt nebija pusgalvas tiesu pārāks par mazo Kalvīti.
6. Vārtsargiem vispirms ir jāspēlē visu sezonu. Kalniņš, kurš beigās izrādījās pirmais numurs, spēlē LM-2 Latvijas čempionātā. Jo lielajā komandā priekšā ir Žabotinskis un Jučers. Man patiktu, ja Kalniņš (1,74m ) būtu garāks.

3. Gena@Traktors
Labs vakars!
Es kā zinātkārs cilvēks esmu nobriedinājis kārtējos dažus jautājumus manā skatijumā vienam no labākiem LV rakstošās spalvas meistariem,kas raksta par hokeju.
1. Kā Jums šķiet kāpēc LV hokejs pēc Latvijas neatkarības atgūšanas startējot no +/- vienādām starta pozīcijām ar LV futbolu, ir pēdējā desmitgadē ir strauji zaudējis savā attīstībā futbolam gan pašu mājās, gan starptautiskā arēnā?
2. Kā Jums šķiet kāpēc A.Starkovs pieņemot Maskavas Spartak piedāvājumu atteicās trenēt LV futbola izlasi, un vai šeit nesaskatat zināmas paralēles ar šībrīža LV hokeja izlases trenēšanu?
3. Vai K.Lipmanam nevajadzētu atmest lepnumu, un doties pārņemt pieredzi pie G.Indriksona un A.Starkova?

1. Nepiekrītu. Hokejam pozīcijas bija labākas, futbols 1991. gadā nebija nekas. Tagad tas ir tuvojies hokejam un man patika 2004. gada Eiropas čempionāts Portugālē, bet hokejs savas pozīcijas nav zaudējis. Šobrīd precīzi nepateikšu, cik mums hokejistu ārzemēs, taču pāri simtam ir, jā dažādas kvalitātes, bet kuri tad ir tie futbolisti, kas spēlē futbola NHL (Anglijas premjerlīga, Itālija, Spānija, Vācijas bundeslīga). Hokejā tomēr ir Skrastiņš, Ivanāns, nu arī Bārtulis (1987), esot jābūt Kuldam (1988). Un 15 dinamieši no pašmāju (!) komandas brauks uz olimpiskajām spēlēm.

2. Futbolā ir daudz grūtāk savienot darbu ekstraklases ārzemju klubā un izlasē, jo Eiropas un PČ kvalifikācijas spēles notiek arī tad, kad trenerim jābūt klubā. Hokejā PČ tomēr ir pēc tam, kad Eiropā viss jau beidzies. Olimpiskās spēles, protams, ir izņēmums.

3. Šķiet atbildēju 2. punktā.

4. Jānis_Bērziņš
Sveicināti!
Vai taisnība, ka Miķeilim Rēdliham un Lauri Dārziņam šis ir pēdējais līguma gads ? Un, ja tā, tad cik lielas ir iespējas, ka abi minētie hokejisti ar Dinamo pagarinās līgumu ?
Vai Jūs nezinat, kāpēc Šuplers tik ļoti nemīl Miķeli Rēdlihu ? Miķelis pēc punktiem ir 4. labākais, bet pēc spēles laika... par viņu mazāk spēlē tikai Pjotra Muraveja aizmuguriski piegādātais Arnasons, Karija, Bērziņš un jaunie hokejisti.
Kurš no Dinamo hokejistiem, jūsuprāt ir lielakā vilšanās / komplektācijas kļūda ?
Vai bija pareizi pirms sezonas parakstīt līgumu ar Pruseku ?
Kā jūs domājat vai Pjotrs Muravejs Dinamo dos vairāk labu, vai vairāk ļaunu ?
Paldies par atbildēm jau iepriekš !

Vajadzētu būt, ka abiem ir pēdējais līguma gads. Es domāju, ka abi paliks Dinamo, jo Krievijas klubos viņi tomēr ir leģionāri. Ja nebūtu šā piecu leģionāru ierobežojuma Krievijas klubos, tad abi varbūt varētu spēlēt arī kut kur citur.
Par Miķeli un viņa spēles laiku pamanīju jau pērn. Katram trenerim ir savi stereotipi un man liekas, ka par Miķeli tas ir, ka viņš slikti spēlē aizsardzībā.
1) Svets, 2) Arnasons. Pruseks labi spēlēja pērn un ļoti iespējams, ka treneri nebija pārliecināti par Masaļski. Dinamo kluba bijušais prezidents Koziols vēl pirms pusotra mēneša teica, ka līgums ar Masaļski esot kļūda... Gan jau Dinamo kluba vadībā un treneru korpusā arī kāds šaubījās par Edžu.
Oi, par Pēteri gan nezinu. Dumjš jau viņš nav un arī NHL pieredze liela, bet man nekad nav paticis, ja kāds kārto darījumus pa sētas durvīm. Šoreiz gan tas vairāk pārmetums Savicka kungam.

5. Jānis_Bērziņš.
Kādi hokejisti, jums vairāk simpatizē ? Mazie ātrie, lielie lēnie, vidējie ātrie ? Varbūt nedaudz smieklīgs jautājums, jo ir ļoooti daudz hokejistu par kuriem nevar pateikt, ka tie būtu īpaši ātri/ lēni, lieli / mazi, un tomēr met ripas iekšā un vāc pa punktam spēlē. Tāču man visvairāk simpatizē vai nu mazie tehniskie Ņiživijs, vai arī lielie kauslīgie Ivanāns.
Vai esat vairāk Kānadas hokeja vai Eiropas hokeja piekritējs ?

Man patīk tehniskie, bet vēlams, lai nav nīkuļi. Balderis, Beļavskis, Kerčs, arī Ņiživijs.
No lielajiem man patika Hatuļevs, Aleksandrs Jakuševs, arī Vītoliņš III, kad bija vislabākajā kondīcijā.
Laikam jau Eiropas, jo tādu īstu un labu Kanādas hokeju ar savām acīm esmu redzējis tikai Nagano, Soltleiksitijā un Turīnā. Pirmajā turnīrā uzvarēja čehi, pēdējā - zviedri.

6. kaspirs
Sveiks!
Nupat sportacentrs.com intervijā U-20 izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks, uz jautājumu par junioru sadzīves apstākļiem Kanādā, izteicās, ka, piemēram, tās pašas spēlētāju ģerbtuves tiek piešķirtas pēc valstu ranga, proti, ja esat rangā 8.vietā, tad jums būs tādas ģērbtuves. Nu jā, izklausās pēc ģedovščinas. Tas ir tiesa? Un tas esot visos līmeņos! Tas nozīmē, ka Ungārijai, kas pagājušo gadu debitēja elites grupā, vajadzēja ģērbties pie halles celtnieku vagoniņos?
Savukārt U-20 izlases treneris A.Maticins izteicās, ka junioru līmeni nākotnē varot celt tikai dalība Starptautiskajā hokeja līgā, tas ir, Krievijā, tikai tāds nieks, kā budžets 500 000 latu (vai dolāru - lūgums precizēt!)

Nē, tā nav ģedovščina. Tā tas tiešām ir visa līmeņa turnīros un tā būs arī Vankūverā. Ka nekļūdos, tad 1997. gada Eiropas U-18 čempionātā Merkurja Čukā Latvijas puikām ģērbtuves bija ārpus halles lielākā konteinerā un pa gumijas paklāju bija jāiet prāvs gabals.
Ja Jūs aicināt pie sevis Zatleru, Ulmani, Vīķi-Freibergu, Dombrovski un Repši, Jums taču arī nav iespējams pie svētku galda sēdēt blakus visiem pieciem. Tikai diviem...

Ja, precīzi, tad Maticins runāja, ka no 500 000 dolāru līdz miljonam.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 00:50, pirms 15 gadiem
Interesanti palasīt,runājot par Leitānu, nevajag mums tādu kurš nomet mūsu pasi zemē un PČ spēlētu tikai dēļ statistikas kādam klubam, nevis apr valsts godu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 01:13, pirms 15 gadiem
Sveiks
Nav par hokeju, bet ceru ka tu interesejies ari par citiem sporta veidiem
Jautājums būs par F1
Vai tu seko līdzi ja jā kurš ir tavs favorīts
2)Atbalsti Raikkonena pāreju uz WRC(world rally championship)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 05:25, pirms 15 gadiem
Paldies par atbildēm! Ļoti vērtīgi un arī interesanti. It sevišķi par Leitānu. Diez, kā ar viņa brāli - tā situācija arī tāda pati ?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 07:58, pirms 15 gadiem
Hm,zinot kāda konkurence pasaulē ir starp futbola izlasēm, tad jasaka, ka LV futbola izlases iekļūšana Eiropas čempionāta fināla fāze (un cik cienijami viņi tur nospēlēja) ir tas pats,kas ja LV hokeja izlase izcīnītu 3-4 vietu Pasaules čempionātā hokejā.

Jānis Matulis rakstija:
2. Futbolā ir daudz grūtāk savienot darbu ekstraklases ārzemju klubā un izlasē, jo Eiropas un PČ kvalifikācijas spēles notiek arī tad, kad trenerim jābūt klubā............

Vai tad hokeja treneriem šajā ziņā ir vieglāk?
Hokejā tāpat kā futbolā ir tā saucamie ,,caurumi'' regulārā čempionātā, kas tiek izmantoti valstu izlašu labā. Futbolistiem tās ir kvalifikācijas spēles, draudzības spēles u.t.t., bet hokejā arī ir dažādi turnīri ,kvalifikācias OS, pārspēļu turnīri un protams draudzības spēles.
Cits stāsts jau ir,ka Latvijas hokeja izlase (lasi LHF) neizmanto šīs iespējas ko sniedz IIHF valstīm savu izlašu pieslīpēšanai. manuprāt, tā ir liela kļūda no LHF darboņu puses, jo mums ļoti pietrūkst izlasei spēles kurās var aplūkot,kas ir kas uz doto brīdi.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 09:27, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors
Hm,zinot kāda konkurence pasaulē ir starp futbola izlasēm, tad jasaka, ka LV futbola izlases iekļūšana Eiropas čempionāta fināla fāze (un cik cienijami viņi tur nospēlēja) ir tas pats,kas ja LV hokeja izlase izcīnītu 3-4 vietu Pasaules čempionātā hokejā.

Piekrītu, bet tikai daļēji. Portugālē futbolisti spēlēja labi, bet šaubos, vai viņi var nopietni konkurēr ar pasaules lielajiem dūžiem un to jau Portugālē arī parādīja mačs ar Holandi. Hokejā mēs vēl neesam uzvarējuši tikai Kanādu un Čehiju.

Mans uzskats ir ļoti vienkāršs: ja mums Dinamo ir 15 izlases spēlētāji, tad sezonas laikā izlasei piedalīties turnīros vai pārbaudes spēlēs nav jēgas. Kad bija visi izkaisīti pa pasauli, tad, protams, šei Loto Cup un Vācijas kauss ir nepieciešami. Tagad pilnīgi pietiek ar pārbaudes spēlēm pirms PČ. Un viņi jau Dinamo ir pieslīpējušies līdz riebumam. Ja Dinamo vairs nebūs, tad atkal šajās pauzēs jāspēlē.

Krievi un ne tikai viņi jau sen domā, ka četri obligātie turnīri izlasēm sezonas laikā nav vajadzīgi. Un daudzas valstis, šogad arī Vācija, varbūt vēl kāds cits šajās pauzēs nespēlē. Un nebija jāspēlē arī Latvijai ar Dāniju. Mums galvenais treneris principā vajadzīgs tikai uz PČ.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:38, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Mans uzskats ir ļoti vienkāršs: ja mums Dinamo ir 15 izlases spēlētāji, tad sezonas laikā izlasei piedalīties turnīros vai pārbaudes spēlēs nav jēgas. Kad bija visi izkaisīti pa pasauli, tad, protams, šei Loto Cup un Vācijas kauss ir nepieciešami. Tagad pilnīgi pietiek ar pārbaudes spēlēm pirms PČ. Un viņi jau Dinamo ir pieslīpējušies līdz riebumam. Ja Dinamo vairs nebūs, tad atkal šajās pauzēs jāspēlē.
Vai tomēr nebūtu lietderīgi šajās izlašu pauzēs spēlēt t.s. "otrajai" izlasei? Pārbaudīt tuvākās rezerves - Dinamo 4. maiņu, BAČ, Slovākijas čempionāta spēlētājus, utt.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 12:39, pirms 15 gadiem
eDzuliC rakstīja: Interesanti palasīt,runājot par Leitānu, nevajag mums tādu kurš nomet mūsu pasi zemē un PČ spēlētu tikai dēļ statistikas kādam klubam, nevis apr valsts godu
Spēlēja viņš valsts dēļ un bez visa čempionāta viņam bija vieta OHL, tik valsts ir tāda, ja tev ir iespēja izvēlēties, labāk ko citu... nedod dievs, ja tev kādu dienu ieliek bortā tā, ka hokejam jāmet miers ar LV kaut kādu palīdzību vari nereiķināties....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 13:29, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Šoreiz ļoti interesanti jautājumi trāpījušies un ļoti labas atbildes tiek sniegtas.
Jautajumi patiesam labi, bet sakara par Leitanu neprecizi. Vai Leitanam vajadzeja nosapnot ka Maticins vinu ir ieklavis kandidatu saraksta ??? otrs moments,visu vasaru Leitans trenejas kopa ar DJ ,bet uz Zoltoka kausu vinu neviens neaicinaja. Nedelu pirms izlidosanas uz Canadu izlases treneri saka par vinu intereseties ??/ Ka vienmer Matula kungam ir stipri virspuseja informacija..... Vasara ,kad Leitans trenejas pie Beresneva ,Matulim bija iespeja parunat ar vienigo sogad CHL drafteto speletaju no Latvijas,bet vinam tas nebija vajadzigs?//? Leitana vecaki dzivo Riga,interesanti ko vini saka par so situaciju ????? SAkara par dubultpilsonibu, vai tad Latvija tikai hokejistiem ta ir aizliegta ???? Latvija ir pilns dubultpilsoniem no ASV ,Canada, Iraela,Austrija,Armenija.......Kapec izlases vadiba nebija gatava kartot Leitanam dubultpilsonibu ??? Vel jo vairak tapec , ka Leitans bija gatavs spelet Latvijas izlase.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:30, pirms 15 gadiem
zzk
Vai tomēr nebūtu lietderīgi šajās izlašu pauzēs spēlēt t.s. "otrajai" izlasei? Pārbaudīt tuvākās rezerves - Dinamo 4. maiņu, BAČ, Slovākijas čempionāta spēlētājus, utt.

Jā, būtu lietderīgi. Ja ir nauda. Cik noprotu, šobrīd tās nav.
Teorētiski spēlēt var arī 3. un 4. izlase, bet kādam par to jāmaksā. Grabovskim jau 2000. gadā bija plāns dabūt mājās visus, kas spēlē ECHL, WHL un līdzīgās līgās, Mironovičs arī pārbrauca, bija viens turnīrs otrajai izlasei, un tas viss. Un vēl vienu reizi Znaroks ar 1. izlasi aizbrauca laikam uz Sanoku, bet otrā izlase spēlēja Baltkrievijā.

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:38, pirms 15 gadiem
krahs.
Jautajumi patiesam labi, bet sakara par Leitanu neprecizi. Vai Leitanam vajadzeja nosapnot ka Maticins vinu ir ieklavis kandidatu saraksta ??? otrs moments,visu vasaru Leitans trenejas kopa ar DJ ,bet uz Zoltoka kausu vinu neviens neaicinaja. Nedelu pirms izlidosanas uz Canadu izlases treneri saka par vinu intereseties ??/ Ka vienmer Matula kungam ir stipri virspuseja informacija..... Vasara ,kad Leitans trenejas pie Beresneva ,Matulim bija iespeja parunat ar vienigo sogad CHL drafteto speletaju no Latvijas,bet vinam tas nebija vajadzigs?//? Leitana vecaki dzivo Riga,interesanti ko vini saka par so situaciju ????? SAkara par dubultpilsonibu, vai tad Latvija tikai hokejistiem ta ir aizliegta ???? Latvija ir pilns dubultpilsoniem no ASV ,Canada, Iraela,Austrija,Armenija.......Kapec izlases vadiba nebija gatava kartot Leitanam dubultpilsonibu ??? Vel jo vairak tapec , ka Leitans bija gatavs spelet Latvijas izlase.....

Jūtu, ka šeit iesaistās Edija tuvinieki. Tāpēc diskutēt nav jēgas. Man arī nepatīk Latvijas likumi, bet šobrīd tie nepieļauj dubultpilsonību Edija gadījumā. Un treneri tur varēja skraidīt apkārt pa iestādēm ar pavērtām mutēm, tāpat neko nepanāktu.

Vai tad kāds ar varu spieda viņu pieņemt Vācijas pilsonību? Laikam jau nē.

Lai Edijam veicas!

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:08, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: krahs.
Jautajumi patiesam labi, bet sakara par Leitanu neprecizi. Vai Leitanam vajadzeja nosapnot ka Maticins vinu ir ieklavis kandidatu saraksta ??? otrs moments,visu vasaru Leitans trenejas kopa ar DJ ,bet uz Zoltoka kausu vinu neviens neaicinaja. Nedelu pirms izlidosanas uz Canadu izlases treneri saka par vinu intereseties ??/ Ka vienmer Matula kungam ir stipri virspuseja informacija..... Vasara ,kad Leitans trenejas pie Beresneva ,Matulim bija iespeja parunat ar vienigo sogad CHL drafteto speletaju no Latvijas,bet vinam tas nebija vajadzigs?//? Leitana vecaki dzivo Riga,interesanti ko vini saka par so situaciju ????? SAkara par dubultpilsonibu, vai tad Latvija tikai hokejistiem ta ir aizliegta ???? Latvija ir pilns dubultpilsoniem no ASV ,Canada, Iraela,Austrija,Armenija.......Kapec izlases vadiba nebija gatava kartot Leitanam dubultpilsonibu ??? Vel jo vairak tapec , ka Leitans bija gatavs spelet Latvijas izlase.....

Jūtu, ka šeit iesaistās Edija tuvinieki. Tāpēc diskutēt nav jēgas. Man arī nepatīk Latvijas likumi, bet šobrīd tie nepieļauj dubultpilsonību Edija gadījumā. Un treneri tur varēja skraidīt apkārt pa iestādēm ar pavērtām mutēm, tāpat neko nepanāktu.

Vai tad kāds ar varu spieda viņu pieņemt Vācijas pilsonību? Laikam jau nē.

Lai Edijam veicas!
nesapratu, kapec nav jega diskutet ? Edijs nav pirmais un pedejais, kas zudis LV hokejam, sis valsts nesakartotibas del....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-09 00:31, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Respektīvi Edijs domāja, ka ar viņu nerēķinās?
yes

     [+] [-]

, 2010-01-09 00:34, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Respektīvi Edijs domāja, ka ar viņu nerēķinās?
Tikai tad ,kad OHL saka golus mest ,tad atcerejas.......bet hokeja dievs nav mazais berns,sodija vinus pec pilnas programmas.........

  -1 [+] [-]

, 2010-01-09 23:26, pirms 15 gadiem
Kas jums ir sakāms par Aināru Podziņu un vai viņš patiešām ir tik varens kā runā(viens no tā gada krievu labākajiem spēlētājiem,ja tā tad žēl kad viņam ir krievu pase)?paldies

  +2 [+] [-]

, 2010-01-10 19:57, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: zzk
Vai tomēr nebūtu lietderīgi šajās izlašu pauzēs spēlēt t.s. "otrajai" izlasei? Pārbaudīt tuvākās rezerves - Dinamo 4. maiņu, BAČ, Slovākijas čempionāta spēlētājus, utt.

Jā, būtu lietderīgi. Ja ir nauda. Cik noprotu, šobrīd tās nav.
Teorētiski spēlēt var arī 3. un 4. izlase, bet kādam par to jāmaksā. Grabovskim jau 2000. gadā bija plāns dabūt mājās visus, kas spēlē ECHL, WHL un līdzīgās līgās, Mironovičs arī pārbrauca, bija viens turnīrs otrajai izlasei, un tas viss. Un vēl vienu reizi Znaroks ar 1. izlasi aizbrauca laikam uz Sanoku, bet otrā izlase spēlēja Baltkrievijā.
Ja jau sarīkoja spēles ar Dāniju Arēnā, tad kaut kāda nauda taču atradās

Doma bija tāda, ka varbūt būtu bijis lietderīgāk šajās divās spēlēs piedalīties "otrajai" izlasei (vienā spēlē tas zināmā mērā tā arī bija) un spēlēt nevis Arēnā, bet, piemēram, Liepājā vai Daugavpilī. Gan lieki neraustītu Dinamo spēlētājus, gan paskatītos tuvākās rezerves, gan izmaksas par halli būtu mazākas, gan vietējiem skatītājiem interese lielāka.