Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Nedzer un nesmēķē

Nedzer un nesmēķē
Ernests Gulbis sāk lēnām demonstrēt profesionāla un pieauguša tenisista attieksmi...

Foto: ATP

Šonedēļ Ernests Gulbis atgriežas pasaules tenisa ranga pirmajā simtniekā. Kaut kur blakus viņam esot arī spēlētāji, kas gluži nepieder vai neiederas šajā bariņā – tādi, kas nemāk tenisu tik labi spēlēt... Gulbis māk!

Ernests ir atgriezies un tā ir laba ziņa visiem Latvijas sporta līdzjutējiem. Viņa uzvaru Delrejbīčā pamanīja arī tenisa pasaule – ievērojot Gulbja stabilitāti izspēlēs, analizējot viņa tehniku, iespaidīgo servi un tamlīdzīgi. Tas viss nāk kopā ar Ernesta otru pusi – viņa verbālo caureju, kas pamazām sāk izskatīties kā uzspēlēts un apzināti veidots teātris. Vēl tam ir gaumes robežas... Nav slikti, ja cilvēkam ir ko teikt, ka viņš neslēpj savas domas, ka viņam ir viedoklis. Savā ziņā latvietis ir labi novērtējis tenisa sabiedrības piefrizēto stīvumu, mākslīgo smaidu un nogurušo standartu. Uz šāda fona viņa balto zobu rinda un asā mēle patiešām izceļas un, ja vēl tam pieliek klāt paša spēli, kuras ietvars pēdējā mēneša laikā sāk attaisnot daudzinātā talanta izpausmes, mēs iztēlē iegūstam pasaules tenisa klases jaunekli... Bravurīgu, pašpārliecinātu, mērķtiecīgu, gribošu, meistarīgu. Nav nekādu šaubu, ka jau šogad Ernests pasaules rangā būs turpat, kur jau reiz bija – pie divdesmitnieka. Pagaidām ir maz tādu blakusapstākļu, kas šo prognozi varētu novirzīt, ja tiek saglabāts uzsāktais temps. Viņš jau bija kritis gana zemu, tāpēc tagad lēcieni pa ranga peļķēm uz tuvāko sausāko vietu, būs kā rotaļa. Ārēji Ernests noteikti gribētu saglabāt šo naivo bezrūpību, vieglumu, jo tā ir viņa būtība, neizrādīt vājumus – tiesa, ja kādam liekas, ka Gulbja atgriešanās pieminētajā simtniekā ir balstīta tikai uz talantu vien, tad šie ļaudis smagi maldās.

Profesionālais sports vispirms ir smags darbs, bet pēc tam - tā ir izrāde. Izklaides industrija. Ja cilvēks sadomājas, ka viņš vispirms būs aktieris un pēc tam – strādās, tad tādus sauc par pašdarbniekiem. Gulbis šobrīd ir pamainījis prioritātes sev apkārt, tāpēc tagad viņš ir tuvāk profesionālajai skatuvei. Pirms tam bija untumains amatieris, kas ievīstīts pamperos un apčubināts, ik pa brīdim prasīja sev pievērst uzmanību... Tas nav pārmetums – dzimis un audzis ģimenē, kur vārdam trūkums ir izveidota muzeja ekspozīcija – Ernests nemaz nevarēja iznākt priekšplānā pa citu ceļu vai durvīm. Te drīzāk ir jāapbrīno viņa vecāku (tēva) pacietības mērs, kas ap savu porcelāna lellīti veidoja spilventiņu etīdes. Talants prasa noteiktu uzmanību un aprūpi – arī tā ir vērtība, ja apkārt šādam indivīdam veidojas izpratnes, iecietības un piedošanas mērs. Ja kāds nav pamanījis, tad profesionālajā tenisā Ernests Gulbis jau ir astoņus gadus. Lai arī uz papīra ar tenisa spēli būs nopelnījis ap trīs miljoniem dolāru, šaubos vai savus tēriņus šajā spēlē viņš spēj apmaksāt pats... Vēl ne. Arī tā ir liela priekšrocība, ka vari šādu dzīvesveidu atļauties. Tāpēc Ernesta vulkāna izvirdums par dažiem kolēģiem, kas pēc meistarības neatbilst ranga pirmajam simtniekam, drīzāk ir uzskatāms par bērnišķīgu aizvainojumu un, nevis par varenā Gulbja uzdrīkstēšanos pateikt, ko domā. Jo neba jau tie „nīkuļi” vai „nespējnieki” paši izdomāja šādu kārtību, šādu rangu un šādu punktu skaitīšanas mehānismu, kas tagad viņiem tur ļauj atrasties un smelt virtuālo apbrīnu. Latvietis šajā ziņā atgādināja nevis Robinu Hudu, bet gan piedzērušos, talantīgu dzejnieku, kas piedraud kolēģiem nedzērājiem – sak, pēc atskurbšanas radīšu šedevru... Ja paskatāmies uz šīm atklāsmēm no to puses, kas vēl pagājušajā nedēļā bija tajā mistiskajā ATP ranga simtniekā, tad viņi ar tik pat nosvērtu intonāciju var Ernestam ierīvēt zem zoda citas patiesībās – nu, piemēram, ka pasaulē nav nemaz tik daudz tādu tenisistu, kas var atļauties spēlēt šo spēli un, nedomāt par naudu, par iztikšanu, par ienākumiem. Un vēl būs kādi divi vai trīs simti, atvainojos, iespējams, pat tūkstoši, kas mierīgi pateiks, ka viņi ir vai – ir bijuši talantīgāki par Gulbi, tikai viņiem nav tik bagāts tētis... Eu, Ernest, maināmies vietām! Viņi varētu kliegt. Tomēr viņi paklusēs... Jo ne jau par tēviem šis stāsts, bet gan par elementāru cieņu.

Starp tiem, kas pagājušajā nedēļā vēl atradās pasaules tenisa ranga pirmajā simtniekā, Gulbis dažādos laikos bija spēlējis ar 75. Tātad – ar trīs ceturtdaļām no visa bara. Ja esam korekti, tad noliekam uzreiz malā tos 25, ar kuriem Ernests nav ticies kortā – teorētiski var pieņemt, ka pat ar neapbruņotu aci var saskatīt kāda spēju vai nespēju, tomēr, šī ir tā reize, ka princips zobs pret zobu strādā vislabāk. Jo kā Gulbis var zināt, ka kāds no šiem neklātniekiem ir sliktāks par viņu pašu? Redz? Dzird? Domā? Tas nav arguments. No atlikušajiem septiņdesmit pieciem, divdesmit četri ir tādi, kam pret Ernestu ir negatīva spēļu (uzvara/zaudējums) bilance. Ar 14 viņš ir kortu brālīgi dalījis, bet tiekoties ar 37 citiem, savstarpējos mačos zaudējis. Varam pieņemt, ka Gulbis tos nespējniekus atrod starp tiem 24, kurus viņš ir dažādos laikos apspēlējis. Tādā gadījumā, pie vispārējās noskaņas, ko viņš izspēlē, būtu tikai dabiski, ka Ernests sāktu saukt arī uzvārdus. Kāpēc viņš to nedara? Baidās dabūt pa muti? Tad, lai sauc to uzvārdus, kas šādu kārtību ir izdomājuši... Nebūt nesaku, ka Ernests šajā situācijā ir aplauzies ar kolēģu vērtējumu, vien atļaujos pasvītrot to vienkāršo kārtību – spēlētāji nav vainīgi, ja viņi, izmantojot esošos noteikumus, spēj iekļūt tur, kur Gulbis pēdējo pusotru gadu nebija. Un nebija nevis tāpēc, ka latvieti kāds izmuļķoja, piemānīja vai vēl triviālāk – viņam nepateica, bet gan tāpēc, ka tobrīd Ernests Gulbis bija sliktāks tenisists par tiem citiem. Objektīvi, viņš bija sliktāks, ko pats parādīja ar savu spēli kortā.

Profesionālajā sportā milzu nozīme ir psiholoģijai un var pieņemt, ka Ernesta ārējās vaļības ar muti, ir daļa no spēles, kas viņam gluži vienkārši nepieciešama. Viņš darbojas ar ieročiem, kas ir viņa rīcībā. Ja kādu šī muldēšana satrauc, uzbudina vai tracina – neko darīt! Neviens nevar šajā brīvajā pasaulē liegt otram iespēju izteikties. Iespējams, ka šī izrunāšanās vairāk ir domāta pašam Gulbim – kā savdabīga terapija, kā spēja ar kaut ko uz vispārējās konkurences fona izcelties. Tā ir spilgta viņa rakstura iezīme, kas, visticamāk, organiski papildina Ernesta būtību, rada viņā komfortu, harmoniju, pašapmierinājumu un, visbeidzot – padara viņu stiprāku arī uz laukuma. Vai pamanījāt triku Delrejbīčā, kad Gulbis uzsāka diskusiju ar tiesnesi – pirms pretinieks gatavojās izspēlēt savu karjeras svarīgāko geimu? Rezultāts tobrīd bija 5:4... Šī mazā pauzīte izsita francūzi no ritma un iedeva trumpjus latvietim. Tas nebija aizliegts, tomēr – zaudētājs pēc mača atzina, ka tas viņam nav paticis. Lūk, tā šie gladiatori rāpo – ar visām četrām, ja ir vajadzīgs. Meklē tās spraudziņas, kas viņus padara par uzvarētājiem. Tomēr, ārkārtīgi šaura ir tā līnija, kas labu spēlētāju un viņa niķus, stiķus, šķir no aprobežota un dumja raketes turētāja... Kad Ernestam Gulbim spēle nevedās - un tas patiešām nebija tik sen! – vai mēs dzirdējām no viņa sprakšķus un dzirksteles par apkārtējo vidi, par dzīvi, par pretiniekiem? Tagad mēs zinām, ka latvietis vairs nedzer un nesmēķē, iet laicīgi gulēt, ievēro citus režīmus, kas nepieciešams tam līmenim, ko sauc par pasaules klases tenisu. Lūk, tā esot daļa no viņa veiksmes, no šī brīža spēles panākumu atslēgām. Cik atklāti? Jā, atklāti gan, vien žēl tos iepriekšējos izcilos trenerus, kas nesavāktajam Ernestam mēģināja kaut ko mācīt un rādīt pa ceļam uz viņa nākamo pieredzes pieturu, tā arī nesatiekoties ar to Ernestu, kas... nedzer un nepīpē. Gulbis mainīja trenerus un raketes, bet izrādījās, ka vajadzēja pašam...mainīties. Cik vienkārši!

     [+] [-]

, 2013-03-04 14:11, pirms 12 gadiem
jbk rakstīja: Pareizi atgādināts, ka Gulbis no sevi sadomājis sazin ko, bet joprojām pasaules mērogā ir stipri viduvējs spēlētājs, par kura verbālajām caurejām pirmais simtnieks tikai pasmaida. Paskatīsmies , kā viņam ies laukumos tālāk. Man tā bravūra visu laiku kritusi uz nerviem, jo īpaši pēc viņa spēlēm Deivisa kausā Rīgā pret poļiem, kad vietējie tiesneši bija akli, skatītāji neizglītoti, bumbas ne tādas un pašam p-auti par lielu.
interesanti zināt, kas pēc Tavām domām ir stipri viduvējs spēlētājs pasaules mērogā? Delray beach turnīrs pat nav tuvu ''strpri viduvējs turnīrs''

  +2 [+] [-]

, 2013-03-04 14:19, pirms 12 gadiem
Tie Gulbja teksti ar lielu humora devu, nevis stulbi pašpārliecināti, un pārsvarā līdzjutājos un pretiniekos izraisa tikai pozitīvu smaidu.

Atceros Gulbja karjeras sākumā Armands Puče jau tādus neizprotami "pozitīvos" rakstiņus par Gulbi cepa. Iemesls laikam bija Lemberga un Gulbja seniora nopietnās nesaskaņas.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-04 14:38, pirms 12 gadiem
jbk rakstīja: Pareizi atgādināts, ka Gulbis no sevi sadomājis sazin ko, bet joprojām pasaules mērogā ir stipri viduvējs spēlētājs, par kura verbālajām caurejām pirmais simtnieks tikai pasmaida. Paskatīsmies , kā viņam ies laukumos tālāk. Man tā bravūra visu laiku kritusi uz nerviem, jo īpaši pēc viņa spēlēm Deivisa kausā Rīgā pret poļiem, kad vietējie tiesneši bija akli, skatītāji neizglītoti, bumbas ne tādas un pašam p-auti par lielu.
Ja vertee pec sasniegumiem, tad vinam ir 5 ATP tituli(3 vienspeles), Masters 1/2 un 1/4. 1/4 Grand Slam . Bijis 21 vietaa rankaa.

Pec sasniegumiem - vinsh ir top30 un pec Roland Garros- esmu pilnigi droshs, ka top30 atgriezisies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-04 15:31, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: atļaušos painteresēties- kas tiek reklamēts?
Veselīgs dzīvesveids un hūte kā galvassega.

     [+] [-]

, 2013-03-04 15:42, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Cik no raksta saprotu, tad Puče uzskata, ka Gulbis tēlo tādu brīvdomātāju lai gan patiesībā tāds vairs nav?
Nu nezinu, nezinu, man jau šķiet, ka patiesāka cilvēka Latvijas sportā par Gulbi nav. Drīzāk jau tēlo tie, kas saka, ka visi konkurenti ir spēcīgi un bla, bla, bla... jo cilvēka dabā ir izvērtēt citus un ja vēl tu esi gana spēcīgs sportists, tad domāt, ka esi labāks par lielāko daļu no tiem.
Pilnība piekrītu Tev...Vismaz pasaka tieši...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-04 15:44, pirms 12 gadiem
jbk rakstīja: Pareizi atgādināts, ka Gulbis no sevi sadomājis sazin ko, bet joprojām pasaules mērogā ir stipri viduvējs spēlētājs, par kura verbālajām caurejām pirmais simtnieks tikai pasmaida. Paskatīsmies , kā viņam ies laukumos tālāk. Man tā bravūra visu laiku kritusi uz nerviem, jo īpaši pēc viņa spēlēm Deivisa kausā Rīgā pret poļiem, kad vietējie tiesneši bija akli, skatītāji neizglītoti, bumbas ne tādas un pašam p-auti par lielu.
Stipri vidējs...

Tu zini cik ATP ranking atrodas tenisisti...

Bet kā jau parasti pinla d i r s a ar Latviešu Heiteriem....

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 15:50, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Puče jau sen es esmu beidzis uztvert nopietni, lai gan ir labi, ka Latvijas sporta žurnālistikā ir cilvēks ar savu viedokli, kas konsekventi pie tā arī pieturas, nevis lēkā apkārt vai kam viedokļa vispār nav.

Gulbis ir nopelnījis 3 miljonus dolāru tenisa laukumā un Pučesprāt joprojām pats nevar apmaksāt savus izdevumus tenisa sakarā?? Manuprāt tas ir milzīgs bulšits, jo ja tā būtu, tad kāda jēga to tenisu spēlēt... ? Vairāk par Gulbi laukumā var nopelnīt mož top 20 tenisisti pasaulē, vai tas nozīmē, ka tenisu spēlēt neatmaksājas...? Kur tad ir tie izdevumi- koučam jāmaksā, viesnīcas un lidmašīnas? Ekipējumu piegādā sponsori, gan jau kādu naudu ar dod reklāmisti.... Cita lieta, ka Gulbja dzīvesveids varbūt arī prasa tēva naudu, tā ir cita lieta, bet grūti noticēt, ka tenisists, kas laukumā nopelnījis 3 miljonus USD nav spējīgs pats sevi uzturēt....
Nu nu, labak apskaties kads treneris ar Gulbi agrak ir individuali stradajis, fiz sagatavosanas treneri utt, plus vel atnem no ta visa nodoklus, un tad skaiti cik tur paliek pari.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 16:07, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Nu nu, labak apskaties kads treneris ar Gulbi agrak ir individuali stradajis, fiz sagatavosanas treneri utt, plus vel atnem no ta visa nodoklus, un tad skaiti cik tur paliek pari.
Tomēr 3 ļimoni ir 3 ļimoni, tad man grūti saprast kāpēc ir tādi čaļi, kas pa 200. vietām rangā visu laiku kapā un braukā apkārt... Nez, mož tiem ar ir turīgi vecāki hvz...

Daudz mož pāri nepaliek, bet ne jau nu tā, ka 3 ļimonus nopelnījušam nav pa ko istabu īrēt...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-04 18:06, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Puče jau sen es esmu beidzis uztvert nopietni, lai gan ir labi, ka Latvijas sporta žurnālistikā ir cilvēks ar savu viedokli, kas konsekventi pie tā arī pieturas, nevis lēkā apkārt vai kam viedokļa vispār nav.

Gulbis ir nopelnījis 3 miljonus dolāru tenisa laukumā un Pučesprāt joprojām pats nevar apmaksāt savus izdevumus tenisa sakarā?? Manuprāt tas ir milzīgs bulšits, jo ja tā būtu, tad kāda jēga to tenisu spēlēt... ? Vairāk par Gulbi laukumā var nopelnīt mož top 20 tenisisti pasaulē, vai tas nozīmē, ka tenisu spēlēt neatmaksājas...? Kur tad ir tie izdevumi- koučam jāmaksā, viesnīcas un lidmašīnas? Ekipējumu piegādā sponsori, gan jau kādu naudu ar dod reklāmisti.... Cita lieta, ka Gulbja dzīvesveids varbūt arī prasa tēva naudu, tā ir cita lieta, bet grūti noticēt, ka tenisists, kas laukumā nopelnījis 3 miljonus USD nav spējīgs pats sevi uzturēt....
Sadali šos 3 miljonu uz 8 gadiem, tad sanāk 375 tk gadā, jeb aptuveni 200 tk LVL gadā. Un par šo summu jāceļo pa pasauli, pašam jāmaksā par viesnicām, kortiem, treneriem un citām lietām. Naudas ziņā tad jau izdevīgāk spēlēt DR par 50tk gadā.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-04 19:36, pirms 12 gadiem
jbk rakstīja: Pareizi atgādināts, ka Gulbis no sevi sadomājis sazin ko, bet joprojām pasaules mērogā ir stipri viduvējs spēlētājs, par kura verbālajām caurejām pirmais simtnieks tikai pasmaida. Paskatīsmies , kā viņam ies laukumos tālāk. Man tā bravūra visu laiku kritusi uz nerviem, jo īpaši pēc viņa spēlēm Deivisa kausā Rīgā pret poļiem, kad vietējie tiesneši bija akli, skatītāji neizglītoti, bumbas ne tādas un pašam p-auti par lielu.
100% piekrītu +10

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 19:40, pirms 12 gadiem
Edgars Bērziņš rakstīja: diemžēl šādu rakstu dēļ Gulbis nedod intervijas latviešu medijiem
Šis konkrētais raksts ir labākais kāds var būt, Puče ar vieglu, filozofisku ironiju izsaka komplimentu Gulbim...jo šis (pēdējā nedēļa) ir Ernesta ne jau pats neveiksmīgākais karjeras posms...

Varbūt kāds te kko nesaprata, man personīgi ir viss skaidrs, Ernests ir pelnījis kritiku par savu nerealizēto talantu un tas, ka viņš nedod intervijas nav slikto žurnālistu nopelns, bet gan paša nopelnītā attieksme pret sevi - ko gan vēl var labu par viņu pateikt ?! šitā vajag mācēt 8 gadus čakarēt prātu sev un faniem...arī tēvam starp citu, kurš savu izlutināto dēliņu vēl pacieš - jau vismaz kādus 5 gadus varēja pelnīt piķi ar tenisu esot ja ne 10-niekā, tad 20-niekā jau nu stabili...

Ernests nedod intervijas mūsu žurnālistiem, jo tie uzdod āķīgus jautājumus par Gulbja neadekvāto spēli

     [+] [-]

, 2013-03-04 20:04, pirms 12 gadiem
Claudio Paul Caniggia rakstīja: Ernests nedod intervijas mūsu žurnālistiem, jo tie uzdod āķīgus jautājumus par Gulbja neadekvāto spēli
Tie ir tie paši žurnālisti, kas uzdod tos "āķīgos", jautājumus, piemēram, Sandim Ozoliņam, kurš jau visus ir nolicis pie vietas.
Atzīstu - Pučes intervijas ir lieliskas un viņš māk uzdot labus jautājumus, bet lielākā daļa Latvijas sporta žurnālistu ir slikti amatieri, kurtus nevajadzētu laist klāt nevienam sportistam.

     [+] [-]

, 2013-03-04 20:11, pirms 12 gadiem
Tā bravūra Deivisā ir norakstāma uz jaunību un zaļumu. Enests tomēr ir audzis un vēl augs, skaidrs arī, ka viņa intervijas ir jāuztver ar humoru - malacis. Federers jaunībā (Gulbja vecumā) ar visādus brīnumus rādīja un arī Jezijs Janovičs un daudzi citi, nesen Djoko trieca raketi pret zemi...tā, ka tāds tas teniss ir bezkompromisa cīņa ar sevi un visi līdzekļi ir labi. Aiziet Ernest!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-04 20:19, pirms 12 gadiem
Dartele rakstīja: Tie ir tie paši žurnālisti, kas uzdod tos "āķīgos", jautājumus, piemēram, Sandim Ozoliņam, kurš jau visus ir nolicis pie vietas.
Atzīstu - Pučes intervijas ir lieliskas un viņš māk uzdot labus jautājumus, bet lielākā daļa Latvijas sporta žurnālistu ir slikti amatieri, kurtus nevajadzētu laist klāt nevienam sportistam.
ir tā, ka Sandis nedod iemeslu sevi ap*irst un tāpēc viņam ir samērā viegli atšūt žurnālistus, taču Ernests ar savu jēlo spēli pats uzprasās...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-04 21:29, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: par spēli tur nav ne vārda, tāpēc nešaubos, ka Puče nevienu Gulbja spēli šogad nav redzējis
Tā izskatās. AP glory hunters.

     [+] [-]

, 2013-03-04 21:59, pirms 12 gadiem
Claudio Paul Caniggia rakstīja: ir tā, ka Sandis nedod iemeslu sevi ap*irst un tāpēc viņam ir samērā viegli atšūt žurnālistus, taču Ernests ar savu jēlo spēli pats uzprasās...
nu šeit gan grūti piekrist, Ozoliņam savā karjerā pietiekami daudz melnu ierakstu. Ja runājam par vienu un to pašu Ozoliņu

     [+] [-]

, 2013-03-04 22:37, pirms 12 gadiem
Nikestyle rakstīja: nu šeit gan grūti piekrist, Ozoliņam savā karjerā pietiekami daudz melnu ierakstu. Ja runājam par vienu un to pašu Ozoliņu
Ozo ir kritis ar seju dubļos, taču spēja piecelties ...uzvarās netēlo gudro, zaudējumos nesašķīst kā veca čaumala...

cerēsim ka Gulbim vēl viss priekšā

     [+] [-]

, 2013-03-05 09:27, pirms 12 gadiem
Ārprāts! Tiešām, tagad pārmetīsim Gulbim, ka viņš par daudz muti brāķē? Visu mūžu latviešus sauc par mīkstajiem, jo nav iekšā tas asums, tā "naglastj", kas ir leišiem, paniem un visiem slāviem! Te viens parādās, kurš spēj jau psiholoģiski pirms spēles sačakarēt pretiniekam galvu, jo tas domās kā pierādīt, ka viņš nav tas "lohs" par ko Gulbis runāja, nevis koncentrēsies uz savu spēli.
Un, Armand Puče, ja Tev patīk šādi provocēt savējos, tad uztaisi interviju ar Ozoliņu un iztaujā sīki 1,5h par šmigu, koksu un visām mau*ām. Domāju, ka uz ko tādu Tu nebūtu spējīgs, un līdzjutēji Tevi diez vai cienītu. Tad labāk aizver savu pāksti un nemēģini mācīt profesionālu tenisistu kā uzvesties. Viņš mums tāds viens un labāk ir paklusēt nekā mācīt dzīvot kādam kurš ielauzies tur kur neviens no mūsējiem nav bijis.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-05 10:12, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Gulbis ir nopelnījis 3 miljonus dolāru tenisa laukumā un Pučesprāt joprojām pats nevar apmaksāt savus izdevumus tenisa sakarā?? Manuprāt tas ir milzīgs bulšits, jo ja tā būtu, tad kāda jēga to tenisu spēlēt... ? Vairāk par Gulbi laukumā var nopelnīt mož top 20 tenisisti pasaulē, vai tas nozīmē, ka tenisu spēlēt neatmaksājas...? Kur tad ir tie izdevumi- koučam jāmaksā, viesnīcas un lidmašīnas? Ekipējumu piegādā sponsori, gan jau kādu naudu ar dod reklāmisti.... Cita lieta, ka Gulbja dzīvesveids varbūt arī prasa tēva naudu, tā ir cita lieta, bet grūti noticēt, ka tenisists, kas laukumā nopelnījis 3 miljonus USD nav spējīgs pats sevi uzturēt....
Savickis intervijā Playboyā apstiprina - pelna tikai top 20 džeki, top 100 var normāli izdzīvot, bet viņiem visus ienākumus apēd treneri, fizuhas treneris, utt. "Gulbis nav plusos, viņš it kā nopelna naudu, bet visu uzreiz iztērē, maksādams par viesnīcām, pārbraukumiem, ēšanu, apmaksādams papa vai mammas lidojumus". Citāts no intervijas.

     [+] [-]

, 2013-03-05 12:36, pirms 12 gadiem
Edgars Bērziņš rakstīja: diemžēl šādu rakstu dēļ Gulbis nedod intervijas latviešu medijiem
jā, pareizi, jo visiem ir jālien viņam tirsā, lai varētu tikt pie intervijas. Ja viņš nedod intervijas tikai tāpēc, ka tiek izteikta kritika viņam, kad tā ir pamatota, tad lai nedod.
Viņš intervijas nedod dzeltenajai presei. Sportacentrā dažkārt ir video intervijas ar viņu.

     [+] [-]

, 2013-03-05 12:40, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Tie Gulbja teksti ar lielu humora devu, nevis stulbi pašpārliecināti, un pārsvarā līdzjutājos un pretiniekos izraisa tikai pozitīvu smaidu.

Atceros Gulbja karjeras sākumā Armands Puče jau tādus neizprotami "pozitīvos" rakstiņus par Gulbi cepa. Iemesls laikam bija Lemberga un Gulbja seniora nopietnās nesaskaņas.
Lūdzu, studijā. Arī gribu palasīt.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-05 14:26, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Lūdzu, studijā. Arī gribu palasīt.
Tas laikam bija peec taa atgadiijuma ar maukaam Zviedrijaa, kad Armands Puče, manuprāt diezgan neadekvātu kritiku Gulbim veltīja. Zinot kā daudzi sportisti, kaut vai tas pats Sandis Ozoliņš jaunības dienās, pa Rīgas restorāniem, ir uzdzīvojuši, izvēlēties vienu sportistu par grēkāzi....... Tas vairāk izskatās pēc personīgas nepatikas, vai citiem iemesliem. Varbūt man nav taisnība, bet no malas tā izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 10:55, pirms 12 gadiem
Precizi ,tā bravura bija pielnigi lieka ,ar to vinš paradija tikai savu limeni ,ka dzive viss ir iedots uz paplātes ........

     [+] [-]

, 2013-03-06 10:58, pirms 12 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Ko var prasīt no jauna džeka? Ļaujiet viņam nobriest, tad arī atnāks stabilitāte un spēle.
Prasīt stilu var no prezidenta, kurš mums ir nekāds, bet ne jau no jaunekļa 24 gados
Kāda jauna džeka ,tu ko, kur tu dzivo ,tu salidzini Melbardi 24 gadi un Gulbi kā melns pret baltu un abiem ir vienads vecums ......

Un Zemgusu 19 gadi un Gulbi 24 gadi ,kā melns pret baltu ......

Gulbis savos 24 gados vel uzvedas ka 17 ........