Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

21 dienu laikā...

21 dienu laikā...
Hokeju spēlē uz ledus, nevis pie televizora... Kulda spēlē hokeju, nevis kompjūterspēles.

Foto: scarhivs

Latvijas hokeja izlase ir pelnījusi cieņu par attieksmi un nav pat svarīgi, no kā tas viss izriet, kā tas nākas vai – kam par godu viņi tā spēlē. Tagad šis hokejistu stāsts ir jāpapildina ar vēl vienu attieksmes demonstrāciju ierēdņu koridoros. Šoreiz no izlases vadības puses.

Latvijas izlases aizsargs Artūrs Kulda pēc spēles ar Čehiju saņēma sodu – diskvalifikāciju uz trīs čempionāta spēlēm. Tas nozīmē, ka mēs šo spēlētāju nevaram izmantot turnīra svarīgākajā posmā. Ko Kulda izdarīja? Vienā no mača epizodēm, savā aizsardzības zonā, viņš izpildīja spēka paņēmienu, kādus hokejā veic ik dienas tūkstošiem spēlētāju. Saticies aci pret aci ar savu pretspēlētāju Martineku, fiziski spēcīgais Kulda viņu akadēmiski ielīmēja apmalē. Tas bija pamatots spēka paņēmiens gan no spēles situācijas, gan no hokejista rīcības puses. Martineks redzēja, ka viņam nāksies šo konfrontāciju piedzīvot, tā nebija piezagšanās no aizmugures vai sitiens, ko var nosaukt par mērķētu. Kulda vienkārši pabeidza spēles epizodi, kā to darītu jebkurš normāls hokeja spēlētājs. Pretinieks tam nebija gatavs un pēc šī grūdiena sabruka uz ledus. Tiktāl – redzamais.

Kas notiek tālāk? Spēles tiesneši, kas tobrīd atrodas šai situācijai tuvāk kā jebkurš IIHF Disciplinārās komisijas loceklis vai parastais līdzjutējs, esot blakus šim notikumam, vienkārši fiksē notiekošo. Viņi neskatās šo fragmentu atrauti no spēles konteksta vai kopējās gaisotnes, viņi saprot, ka tas ir hokejs. Viņi redz, ka Latvijas izlase no spēles pirmās minūtes nevis izmisīgi atspēlējas pret saviem titulētajiem pretiniekiem, bet gan līdzvērtīgi nostājas blakus čehiem katrā no spēka vai meistarības divcīņām. Tur nebija ne smakas no pastarīša mēģinājumiem ieķerties otra biksēs vai bezspēcības, ko tādās situācijas varētu sagaidīt no šķietami vājākā. Spēles galvenie tiesneši zviedri – Larkings un Pēršons, piepalīdzot līnijniekiem Kornatanam (ASV) un Holenšteinam (Šveice), ne mirkli nešaubījās, ka notikušais ir hokeja spēles mirklis, kurā diemžēl vienam no hokejistiem nepaveicās. Un nepaveicās nevis tāpēc, ka tas otrs bija rupjš un neprasmīgs, bet gan tikai tāpēc, ka nelaimīgais čehs vienkārši tajā konkrētajā pussekundē nebija gatavs šai sadursmei. Ja esi pazaudējis koncentrāciju, uzmanību vai līdzsvaru, tad sekas ir tieši tādas, kādas vēlāk sagaidījām. Kuldas uzdevums nebija tajā brīdī analizēt pretspēlētāja nodomus vai domu graudus, kas viņa zemapziņā kārtoja pavisam citu spēles gaitu. Artūrs izdarīja to, ko no viņa prasa un, ko atļauj spēles noteikumi. Tieši tāpēc pēc tās konkrētās saķeres, kur čehu aizveda no laukuma uz nestuvēm, neviens no tiesnešiem negrasījās pieņemt lēmumu par Kuldas it kā nodarīto pārkāpumu. Jo tāds vienkārši nebija. Arī citu čehu hokejistu attieksme pret šo epizodi bija skaidra – Martinekam nepaveicās. Viņi bija blakus, viņi redzēja – ja būtu kaut nieka tiesa no rupjības vai apzināta mēģinājuma savainot Čehijas izlases hokejistu, nešaubieties, Kuldam tiktu norauta galva jau nākamajā sekundē... Tomēr tas nenotika.

Hokejā pret šādiem savainojumiem cīnās, mēģina tos izskaust. Spēles tiesnešiem ir dots uzdevums nežēlot nevienu tādu gadījumu. Tomēr tajā konkrētajā epizodē viņi neredzēja dibinātu vai vismaz ticamu iemeslu, kāpēc to vajadzētu darīt. Martineks pēc sitiena palika pie apmales, viņš guva kakla skriemeļu savainojumu, tāpēc spēli nevarēja turpināt. Taču varēja jau būt tā, ka par skriemeļu tiesu viņš neciestu, atguvies no apdullinošā sitiena, viņš atgrieztos laukumā un turpinātu spēlēt. Tā notiktu, nav šaubu, jo Martineks taču bija viens no sešiem čehu aizsargiem. Viņu nevarēja aizstāt ar kādu citu aizsargu spēles gaitā, jo cits nemaz nebija šai spēlei pieteikts. Kamēr aizsargs gulēja uz ledus, tiesneši noteikti iztēlojās arī šādu notikumu pavērsienu. Atcerēsimies, kā mačā pret somiem pa kaklu ar nūju ievilka Sotniekam. Nemērķētais sitiens bija tik spēcīgs, ka mūsu aizsargs uz mirkli no sāpēm izslēdzās, bet pretinieks apskatījās uz savu salauzto nūju... Arī tajā epizodē cieta kakla skriemeļi vai galvas daļa un, ja veiktu magnētisko rezonansi, mēs noteikti varētu parādīt, ka Sotniekam vismaz žokļa vai zoda daļa ir deformēta. Jā, pretinieks tā negribēja, mūsējam nepaveicās, tiesneši bija blakus... Turklāt, Kristaps atgriezās pēc tam laukumā. Paklausieties - kāpēc Disciplinārā komisija šīs epizodes nemet pār vienu kārti? Tikai tāpēc, ka Sotnieka skriemeļus daba veidojusi izturīgākus?

Tieši IIHF Disciplinārā komisija bija tā, kas pieņēma lēmumu diskvalificēt Kuldu uz trīs spēlēm. Pēc video noskatīšanās un visu pušu liecību saņemšanas, federācijas ģenerālsekretārs Jans Ake Edvinsons ar kolēģiem lēma bargi... Vismaz attiecībā pret Latvijas interesēm. Šajā komisijā vēl darbojas vācietis Moslangs (komisijas vadītājs), spēnis de Robls, šveicietis Eisebio, vēl viens zviedrs Holmgrens un slovēnis Popovičs. Viņi bija tie, ka tomēr saskatīja Kuldas darbībās pārkāpumu. Vai vēl precīzāk – viņiem vajadzēja atrast morāli atbildīgo, par šo notikumu ar sekām. Komisijas lēmumi ir negrozāmi un neatkarīgi, tos nevar ietekmēt turnīra laikā neviena cita amatpersona vai personu grupa. Jā, var iesniegt apelāciju, taču tas vairs jau neattiektos uz šo turnīru un neviens ar atpakaļejošu datumu Kuldas diskvalifikāciju nemainītu. Ja arī izmanītu, ko tas palīdzētu Latvijai, kam trīs mačos bija jāiztiek bez sava nomināli vadošā aizsarga? Nākamā un pēdējā instance, kur šo lēmumu var apstrīdēt, tā ir Starptautiskā sporta arbitrāža Lozannā, kur šīs pretenzijas jāiesniedz nākamo 21 dienu laikā.

Tiktāl faktu konstatācijas un sekas. Ko darīt tālāk? Pieņemsim IIHF noteikumus un attiecīgās komisijas lēmumus. Tomēr uz Starptautisko sporta arbitrāžu mums noteikti jāiet – ja tiek dota šāda iespēja, tad šis ceļš ir principiāls un goda jautājums. Ja mūsu taisnība ir tik cieta, tad pierādām to, apliecinām ar argumentiem. Droši vien LHF prezidents Lipmans vispirms painteresēsies – cik tas viss maksā? Normāls jautājums. Taču lēmums tiesāties neizriet no izmaksu lieluma – tas vienkārši ir jādara. Komandas ģenerālajam menedžerim Ozoliņam tieši tagad ir jāizmanto autoritāte un stingrā griba, lai aizsargātu Latvijas intereses. Jo edvinsoni un citi karlsoni to mūsu vietā nedarīs. Tas jādara Artūra Kuldas dēļ, tas jādara komandas interesēs. Tās pašas komandas, kas šobrīd pašaizliedzīgi cīnās uz ledus par Latvijas krāsām. Ja mēs to nedarām, tad esam lupatas. Jā, arī mīkstie... Tad mēs neesam pelnījuši neko vairāk, kā galvenā trenera grabēšanu par riebīgajiem tiesnešiem, kas patiesībā, nav nekāda varonība un atgādina kulaku vicināšanu pēc kaujas. Jā, pateikt vajag un, iespējams, ka Znaroks tādā veidā nolaiž tvaiku – nekas cits tas nav... Bet Kuldas gadījums ir mazliet principiālāks – tur tiesneši nebija pie vainas, viņi spēli lasīja un visu saprata. Kāpēc šo situāciju izvērtēja pie ierēdņu galda, kas pēc - nu jau zināmā lēmuma, vājināja Latvijas komandu? Tad, lai viņi arī atbild un skaidrojas starptautiskās arbitrāžas priekšā, lai pierāda, ka viņiem ir taisnība. Mums nav jābaidās zaudēt šo prāvu vai apelāciju, jo zaudējums būs tad – ja atstāsim visu, kā viņi ir tagad pie saviem rakstāmgaldiem nolēmuši. Arbitrāža ir legāls instruments, ko varam izmantot, kāpēc to nedarīt? Mēs nedzīvojam kokos, lai nesaprastu, ka, iespējams, liela jēga tur nebūs un, ja arī būs, tad turnīru vai spēli (-es) nepārspēlēs. Tomēr savu principiālo stāju vajag nodemonstrēt. Kaut vai šīs komandas dēļ, Latvijas dēļ. Hokeja spēles rezultātu nedrīkst izlemt cilvēku grupiņa, kas tērpti uzvalkos un skatās televizoru. Turklāt lemj nevis tā, kā to paredz hokeja noteikumi, bet gan tā, kā to videoierakstā kāds saskata vai iztēlojas.
21 dienu laikā ir iespēja iesniegt apelāciju – rīkojamies... Protams, ja mēs patiešām vēlamies, lai mūs uz šīs skatuves kāds cienītu un respektētu.

 +22 [+] [-]

, 2011-05-03 09:01, pirms 14 gadiem
Pilnībā piekrītu katram vārdam

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:02, pirms 14 gadiem
Nevis cilvēki žaketītēs, bet idiotu idioti

 +13 [+] [-]

, 2011-05-03 09:02, pirms 14 gadiem
Bet šo tendenciozo tiesāšanu,man liekas,nekad neizskaust - tad jāapmāca un jāņem kaut kādi tiesneši no mozambikas vai gvatemalas,kam nav ne mazākā sakara vai intereses par to,kas notiek pasaules/eiropas hokejā, jo šī līderu "vilkšana" un piesegšana ir vienkārši pretīga.. un neko jau tas nemaina,ja pēc spēles tiek pierādīts, ka jā... tiesnesis kļūdijies (atceramies Miķeļa neieskaitītos vārtus KHL). Bet jācīnās ir.. un vislabāk mēs varam cīnīties uz laukuma,kur, neskatoties uz strīpaino murmuļu dīvainajiem izgājieniem un svilpēm, mums ir jāpierāda,ka varam uzvarēt arī šādās situācijās,kad viss ir pret mums... kā bija pret somiem... arī tur tiesneši, kas ir PASAULES LABĀKIE, neredz,ka ir zona,kā mūsējamiedo pa cimdiem,bet prieks par puišiem,kas cīnijās... mazliet nepaveicās,bet tagad jāņem dāņi, pēctam vēl iekodīsim kādam pasaules varenajam.... prieks par puišiem,kas cīnās... tas pats tagad jādara federācijai...jāiet līdz galam....
Un arī visi šitie karlsoni un pārējie čučmeki ir jāpārmāca, pirmkārt. uz laukuma un arī garajos IIHF gaiteņos,jācīnās....

  +5 [+] [-]

, 2011-05-03 09:16, pirms 14 gadiem
Neviens mūsu vietā neko nedarīs, pašiem vis jāizcīna

 +16 [+] [-]

, 2011-05-03 09:21, pirms 14 gadiem
Nedaudz "uzjautri" komisijas nacionālais sastāvs - nu īsti pasaules hokeja lielvalstu pārstāvji - spānis, slovēnis... Bet jācīnās ir, un pareizi Armands saka - ne jau atceltā diskvalifikācija, bet gan Latvijas Hokeja gods. Lai Ozo cīnās, lai viņam veicās! Uz ledus mūsējie jau pierāda, ka nav no sūnu ciena un cīnās vienlīdzīgi gan ar "pārnadžiem" (somiem), gan mūžīgajiem īdētājiem - čehiem!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:37, pirms 14 gadiem
Aizrakstīju uz šīs komisijas oficiālo e-pasta adresi info@2011.iihfworlds.com, ko es domāju šās situācijas sakarā.
Aicinu arī jūs izmantot šo publiski pieejamo e-pasta adresi savas nostājas paušanai.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 09:44, pirms 14 gadiem
viss pareizi - ja esi pārliecināts par savu taisnību, tad jārīkojās....un taisnība ir mūsu pusē
Slēpts komentārs: Gena@Traktors

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 10:10, pirms 14 gadiem
zulus rakstīja: Bet šo tendenciozo tiesāšanu,man liekas,nekad neizskaust - tad jāapmāca un jāņem kaut kādi tiesneši no mozambikas vai gvatemalas,kam nav ne mazākā sakara vai intereses par to,kas notiek pasaules/eiropas hokejā, jo šī līderu "vilkšana" un piesegšana ir vienkārši pretīga.. un neko jau tas nemaina,ja pēc spēles tiek pierādīts, ka jā... tiesnesis kļūdijies (atceramies Miķeļa neieskaitītos vārtus KHL). Bet jācīnās ir.. un vislabāk mēs varam cīnīties uz laukuma,kur, neskatoties uz strīpaino murmuļu dīvainajiem izgājieniem un svilpēm, mums ir jāpierāda,ka varam uzvarēt arī šādās situācijās,kad viss ir pret mums... kā bija pret somiem... arī tur tiesneši, kas ir PASAULES LABĀKIE, neredz,ka ir zona,kā mūsējamiedo pa cimdiem,bet prieks par puišiem,kas cīnijās... mazliet nepaveicās,bet tagad jāņem dāņi, pēctam vēl iekodīsim kādam pasaules varenajam.... prieks par puišiem,kas cīnās... tas pats tagad jādara federācijai...jāiet līdz galam....
Un arī visi šitie karlsoni un pārējie čučmeki ir jāpārmāca, pirmkārt. uz laukuma un arī garajos IIHF gaiteņos,jācīnās....
To ne māzāko intereresi ar vienu skaistu ciparu var izveidot par vislielāko interesi...
Bet ko tur čīkstēt, vai tad Latviju vienīgo notiesā?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 10:10, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Hm,nedomāju,ka Ozo IIHF birokrātiem ir kāda autoritāte. Viņiem varbūt Lipmans vel ir autoritāte, jo arī viņš ir no šo birokrātu sugas.
IIHF birokraatiem skaidrs ka po Ozo, bet Kiru gan vinjsh var pabakstiit, jo shis nebriinos ka savaa ebreju taupiibaa ir izreekinaajis ka nav veerts teereeties un chakareeties

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 10:13, pirms 14 gadiem
232 rakstīja: Aizrakstīju uz šīs komisijas oficiālo e-pasta adresi info@2011.iihfworlds.com, ko es domāju šās situācijas sakarā.
Aicinu arī jūs izmantot šo publiski pieejamo e-pasta adresi savas nostājas paušanai.
Tavu e-pastu, kā simtiem citus e-pastus viņi saņem pie mēstuļu sadaļas, kuru iztīra pāris reizes nedēļa, vienkārši izdzēšot tās saturu...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 10:14, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: IIHF birokraatiem skaidrs ka po Ozo, bet Kiru gan vinjsh var pabakstiit, jo shis nebriinos ka savaa ebreju taupiibaa ir izreekinaajis ka nav veerts teereeties un chakareeties
Ne jau viņš naudā rēkina, cik tas maksā, bet gan cik tas maksā viņa niecīgajai ietekmei, cieņai un atpazīstamībai tajos tumšajos koridoros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 10:36, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ne jau viņš naudā rēkina, cik tas maksā, bet gan cik tas maksā viņa niecīgajai ietekmei, cieņai un atpazīstamībai tajos tumšajos koridoros.
Tas arii variants, gan jau pazvaniija lielais Zobaarsts un pateica Kiram -"Es labs un netaisi shmuci" sevishki ja gribi 2017 gadaa PC ieksh LV...

     [+] [-]

, 2011-05-03 10:39, pirms 14 gadiem
3 variants paarkaapums bija un shitaa ir tikai vaariishaas vaarishaanas peec

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 10:49, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka šogad kā ne vienu gadu var just profesionālu pietiesāšanu "lielajiem", vismaz spēlēs ar Latviju un Slovēniju.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-03 10:59, pirms 14 gadiem
Malacis Armands!Kā pēc labākajiem advokatūras paraugiem! Pēc šī raksta izlasīšanas gribas izsaukties :''Svabodu Arturu Kuldu!''

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:03, pirms 14 gadiem
Manuprāt tā ir cīņa ar milzīgu mašinēriju, kurai ,,apakšā'' ir totalizātoru nauda, PR stratēģijas un reklāmu nauda , izsakoties vispārīgi. Bet ir jācīnās ar to, kaut vai parādītu ka neesam mīkstie!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:03, pirms 14 gadiem
man jau liekas, ka ir vērts padomāt no otras puses - ko mēs teiktu, ja Martineks to pašu izdarītu Kuldam? Vai mēs dziedātu to pašu dziesmu, ko tagad - ka viss bija ok? Diezin vai. Tāds pats stāsts par Karsuma gājienu pret to zviedru.
tas ka aizstāvam savējo, protams, ir normāli, bet cepties par to vēl nedēļ no vietas un tad n-tos gadus par tiesāšanu.. Nu varbūt tomēr varētu pieņemt ka esam par kapeiku švakāki nekā čehi un somi. Nu tā taču varētu būt?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 11:29, pirms 14 gadiem
domis rakstīja: man jau liekas, ka ir vērts padomāt no otras puses - ko mēs teiktu, ja Martineks to pašu izdarītu Kuldam? Vai mēs dziedātu to pašu dziesmu, ko tagad - ka viss bija ok? Diezin vai. Tāds pats stāsts par Karsuma gājienu pret to zviedru.
tas ka aizstāvam savējo, protams, ir normāli, bet cepties par to vēl nedēļ no vietas un tad n-tos gadus par tiesāšanu.. Nu varbūt tomēr varētu pieņemt ka esam par kapeiku švakāki nekā čehi un somi. Nu tā taču varētu būt?
vecīt, Tu laikam nesaproti īsti par ko ir runa.Ne jau problēma ir atzīt ka CZE ir nedaudz spēcīgāki par LAT, bet gan tiesnešu ne visai loģiskā darbībā (ir nenormāli spēles laikā atzīt ka viss ir noteikumu robežās un pēc spēles kkādai komisijai piespriest 3 spēļu diskābeli.....uzsveru - diskvalifikācijas pamatā bija smagās traumas sekas)...iesaku uzmanīgāk pavērot vēlreiz video...
....un nesalīdzini Karsuma ''spēka paņēmienu'' pret zviedru...tas bija tīrs grūdiens bortā...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:39, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: vecīt, Tu laikam nesaproti īsti par ko ir runa.Ne jau problēma ir atzīt ka CZE ir nedaudz spēcīgāki par LAT, bet gan tiesnešu ne visai loģiskā darbībā (ir nenormāli spēles laikā atzīt ka viss ir noteikumu robežās un pēc spēles kkādai komisijai piespriest 3 spēļu diskābeli.....uzsveru - diskvalifikācijas pamatā bija smagās traumas sekas)...iesaku uzmanīgāk pavērot vēlreiz video...
....un nesalīdzini Karsuma ''spēka paņēmienu'' pret zviedru...tas bija tīrs grūdiens bortā...
OK, labi es nesaprotu.
1. nav pirmā un pēdējā reize, kad tiesneši kļūdās. un tas notiek ne tikai hokejā.
2. Un Armanda rakstītajā ir neliela pretruna - no vienas puses norāda, ka jācīnās pret šādiem savainojumiem (Martineks varēja reāli palikt par invalīdu), bet no otras tas tā kā uz šo gadījumu nav attiecināms, jo viens bija negatavs un principā pats vainīgs, ka ielidoja bortā.
3. Tu neatbildēji, ko teiktu, liekot roku uz sirds, ja Martineks tā izsmērētu Kuldu?

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:13, pirms 14 gadiem
Ok, ja zviedram un krievam arī iedotu diskvalifikāciju, tad es neko neteiktu, bet zviedrs tīri ar elkoni iebrauca galvā... Lai gan viss jau ir loģiski- 3 pārkāpumi un 3 spēļu diskvalifikācijas, kuras ērtības labad iedotas vienam spēlētājam

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:20, pirms 14 gadiem
domis rakstīja: OK, labi es nesaprotu.
1. nav pirmā un pēdējā reize, kad tiesneši kļūdās. un tas notiek ne tikai hokejā.
2. Un Armanda rakstītajā ir neliela pretruna - no vienas puses norāda, ka jācīnās pret šādiem savainojumiem (Martineks varēja reāli palikt par invalīdu), bet no otras tas tā kā uz šo gadījumu nav attiecināms, jo viens bija negatavs un principā pats vainīgs, ka ielidoja bortā.
3. Tu neatbildēji, ko teiktu, liekot roku uz sirds, ja Martineks tā izsmērētu Kuldu?
1. es saprotu, ka tiesneši kļūdās un tā tas arī būs turpmāk, bet ir viena nianse - varbūt tās tiesnešu kļūdas ir apzinātas .....kārtīga fana pienākums ir ne tikai skaļi bļaut arēnā un fanot par savējiem, bet arī analizēt un izprast strīdīgas situācijas....mums ir pilnas tiesības(pienākums) neklusēt un iebilst - vienaldzība ir pati sliktākā...
2. nekādu pretrunu nav - te ir slidens jautājums - par paša hokejista godaprātu....vai viņš iet apzināti uz pretspēlētāja traumēšanu vai nē...Kuldas gadījumā nebija ļaunu nodomu un tas ir ļoti svarīgs arguments par labu Kuldam.....tāpēc arī esmu sašutis par bargo sodu ...taisnība arī tā ka čehs bijs negatavs, pie tam labi redzēja momentu pirms spēka paņēmiena - tātad kontrolēja situāciju un tas ir vēl viens arguments par labu Kuldam...
3. ja Martineks tā izsmērētu Kuldu - liekot roku uz sirds - teiktu - ''spēles moments'' ......sliktākā gadījumā klusētu, taču nemestu ar akmeni čeham...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:24, pirms 14 gadiem
domis rakstīja: man jau liekas, ka ir vērts padomāt no otras puses - ko mēs teiktu, ja Martineks to pašu izdarītu Kuldam? Vai mēs dziedātu to pašu dziesmu, ko tagad - ka viss bija ok? Diezin vai. Tāds pats stāsts par Karsuma gājienu pret to zviedru.
tas ka aizstāvam savējo, protams, ir normāli, bet cepties par to vēl nedēļ no vietas un tad n-tos gadus par tiesāšanu.. Nu varbūt tomēr varētu pieņemt ka esam par kapeiku švakāki nekā čehi un somi. Nu tā taču varētu būt?
Principā kāda Tev starpība ko kurš teiktu? Kā vienmēr būtu viedokļu dažādība un tas ir normāli.

Nenormāla situācija ir hokeja tiesāšanā kas vērojama visos līmeņos, mēs šausminamies par KHL soģu kvalifikāciju, bet kas darās šajā PČ! Ir redzama mūsdienu hokeja tendence tiesneši netiek galā ar saviem pienākumiem. Tā vairs nav normāla situācija, spēlei ir noteikumi, bet viņu paliek ar vien grūtāk nospēlēt pēc šiem noteikumiem. Krāmē arvien vairāk viņus uz laukuma, bet labāk nepaliek.

Mans priekšlikums ir novākt divus no laukuma un cik vajag, divus, trīs, septiņus vienalga cik, salikt aiz bortiem, lai viņi saka priekšā galvenajam. Šobrīd ātrajā spēlē tiesnešiem jāizvairās no saskriešanās ar spēlētājiem, jāskatās lai nemaisītu spēlēt, kamēr to dara palaiž garām būtiskas epizodes.

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:32, pirms 14 gadiem
[quote agris_77]

Mans priekšlikums ir novākt divus no laukuma un cik vajag, divus, trīs, septiņus vienalga cik, salikt aiz bortiem, lai viņi saka priekšā galvenajam.
ar to Tu problēmu neatrisināsi, jo vaina ir tiesnešu tendenciozitātē - viņi pietiesā lielajām komandām - apzināti vai neapzināti...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 12:35, pirms 14 gadiem
Neiebilstu pret tiesībām protestēt, analizēt un paust viedokli. Vien mūsu spriedumi pamatā tomēr balstās uz emocijām. It īpaši par tiesāšanu un dažādu komisiju lēmumiem, kas negatīvi ietekmē mūsu izlasi.

Vēl pēdējais ar Kuldas gadījumu - šodienas sporta avīzē ir LHF tiesnešu asociācijas vadītāja komentārs, ka Kuldam bija nepareizs uzbrukums (soļu skaits, kakls utt)... Līdz ar to jautājums kļūst vēl slidenāks.

Var piekrist, ka nepieciešama konsekvence attiecībā uz līdzīgiem pārkāpumiem, to nenoliedzu un ka droši vien vajadzēs kaut ko domāt par tiesāšanu kopumā.

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:44, pirms 14 gadiem
domis rakstīja: Neiebilstu pret tiesībām protestēt, analizēt un paust viedokli. Vien mūsu spriedumi pamatā tomēr balstās uz emocijām. It īpaši par tiesāšanu un dažādu komisiju lēmumiem, kas negatīvi ietekmē mūsu izlasi.

Vēl pēdējais ar Kuldas gadījumu - šodienas sporta avīzē ir LHF tiesnešu asociācijas vadītāja komentārs, ka Kuldam bija nepareizs uzbrukums (soļu skaits, kakls utt)... Līdz ar to jautājums kļūst vēl slidenāks.

Var piekrist, ka nepieciešama konsekvence attiecībā uz līdzīgiem pārkāpumiem, to nenoliedzu un ka droši vien vajadzēs kaut ko domāt par tiesāšanu kopumā.
tur jau ta lieta ka vienīgais pie kā var piesieties ir - nepareizs soļu skaits un to viņi (korumpētie ierēdņi) izmanto pilnā mērā....bet gribu uzsvērt - tie soļi ir tikai formalitāte...
....mūsu spriedumi balstās uz emocijām ??? .....es neuzticos vārdiņam ''mēs'' (mūsu)......cilvēki tomēr ir daudz un dažādi un arī viedokļi ir dažādi.....tāpēc katrs jāizskata atsevišķi...

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:46, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: [quote agris_77]

Mans priekšlikums ir novākt divus no laukuma un cik vajag, divus, trīs, septiņus vienalga cik, salikt aiz bortiem, lai viņi saka priekšā galvenajam.
ar to Tu problēmu neatrisināsi, jo vaina ir tiesnešu tendenciozitātē - viņi pietiesā lielajām komandām - apzināti vai neapzināti...
es Tev piekrītu par tendenciozitāti PČ, tas notiek jau ilgus gadus. Atkārtošos ko rakstiju vakar PČ rīkošanu jāatdod kādai pašpietiekamai valstij, atsevišķu pašpietiekamu federāciju apvienībai, vai vēl kādam, lai samazinātu atkarību no sponsoriem. Es protams neko negarantēju, bet tā mazinātu atskatīšanos uz sponsoriem.

Vakar krievu komentētājs pat nešauboties pateica mēs ar dāņiem pretendējam uz PČ rīkošanu 2016 gadā, bet skaidrs ka atdos mums Ja tiešām tā notiks, to mēs vēl redzēsim, bet loģiski ka tas nebūs dēļ lielas mīlestības pret Krieviju.

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:59, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: tur jau ta lieta ka vienīgais pie kā var piesieties ir - nepareizs soļu skaits un to viņi (korumpētie ierēdņi) izmanto pilnā mērā....bet gribu uzsvērt - tie soļi ir tikai formalitāte...
....mūsu spriedumi balstās uz emocijām ??? .....es neuzticos vārdiņam ''mēs'' (mūsu)......cilvēki tomēr ir daudz un dažādi un arī viedokļi ir dažādi.....tāpēc katrs jāizskata atsevišķi...
Nu tad jau jebkurš noteikumu punkts ir tikai formalitāte.

Patiesībā man jau personīgi ne jau tieši šis gadījums uztrauc, bet nepatīk tas, ka lielai daļai liekas, ka visur ir kaut kādas sazvērestības un noteikti kāds ir nopirkts. Un tas attiecas uz daudzām lietām. Jo es tiešām neatceros, hokejā točna, oficiālās spēlēs, kad publiskajā telpā dominējošais viedoklis būt tas, ka pretinieks bija stiprāks - parasti ir vainu mūsējie murmuļi un memļaki, tiesneši, ierēdņi vai krievi

tas ir tāpat kā krieviem, kad viņi zaudēja olimpiskajās kanādiešiem - visi žurnālisti klupa virsū Bikova ar b*** na** līmenī. Ko nesaprata kanādiešu žurnālisti, jo Kanāda bija pārādījusi labāko spēli iespējams pasaules vēsturē, nevis krievi slikti nospēlējuši.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 13:17, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: es Tev piekrītu par tendenciozitāti PČ, tas notiek jau ilgus gadus. Atkārtošos ko rakstiju vakar PČ rīkošanu jāatdod kādai pašpietiekamai valstij, atsevišķu pašpietiekamu federāciju apvienībai, vai vēl kādam, lai samazinātu atkarību no sponsoriem. Es protams neko negarantēju, bet tā mazinātu atskatīšanos uz sponsoriem.

Vakar krievu komentētājs pat nešauboties pateica mēs ar dāņiem pretendējam uz PČ rīkošanu 2016 gadā, bet skaidrs ka atdos mums Ja tiešām tā notiks, to mēs vēl redzēsim, bet loģiski ka tas nebūs dēļ lielas mīlestības pret Krieviju.
arī ''pašpietiekamu valsti'' var uzpirkt....tāda ir cilvēka būtība - dot un ņemt kukuļus.....
...pēc tam kad RUS vinnēja tiesības rīkot PK futbolā 2018.g., sarīkot 2016.g. hokeja čempi nav problēmu - dāņi nav pretinieki....krievi var nopirkt visu !!!
...starp citu 2022.g. PK futbolā būs Katarā......miljardieri-naftas magnāti šeihi vārda tiešā nozīmē ''sametās'' un nopirka Pasaules futbola čempi...........nauda izšķir visu......

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:52, pirms 14 gadiem
Vienīgi neteiktu, ka mūsu komanda palika vājāka - Jēkabs tomēr arī rādīja lielisku spēli un ar aizsargiem mums viss ir kārtībā. varbūt tagad puiši spēlēs arī par Kuldu, lai šamējam ar izdodas vairāku uzspēlēt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 14:59, pirms 14 gadiem
Dartele rakstīja: Vienīgi neteiktu, ka mūsu komanda palika vājāka - Jēkabs tomēr arī rādīja lielisku spēli un ar aizsargiem mums viss ir kārtībā. varbūt tagad puiši spēlēs arī par Kuldu, lai šamējam ar izdodas vairāku uzspēlēt
Kulda jau dabūs arī uzspēlēt, ja netiksim ārā no grupas

     [+] [-]

, 2011-05-03 16:15, pirms 14 gadiem
apelācija tomēr netiks iesniegta - TVNET :: Hokejs - Artūra Kuldas... .

     [+] [-]

, 2011-05-04 11:45, pirms 14 gadiem
Dartele rakstīja: Vienīgi neteiktu, ka mūsu komanda palika vājāka - Jēkabs tomēr arī rādīja lielisku spēli un ar aizsargiem mums viss ir kārtībā. varbūt tagad puiši spēlēs arī par Kuldu, lai šamējam ar izdodas vairāku uzspēlēt
Pārliecinoša spēle un atbilstošā brīdī 5min pirms beigām izsista somam nūja... ar visām no tā izrietošajām sekām. Arī RD Jēkaabam ir tādi gājieni, kas nav obligāti. Jā, Jēkabam ir pārliecinoša spēka spēle, bet Kuldas spēle tomēr ir inteliģentāka.

Nu šajā čempī tendenciozitāte gan ir minimāla. Tikpat arī Latvijas spēlētājiem vairākas reizes nav iedots noraidījums, kur pat Ābols no komentētāja vietas kliedz, lai spēlētājs kustina kājas un nebrauc ieķēries viņam līdzi.