Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

A moška sanāks...

A moška sanāks...
Nolans ar lūgšanām pie izlases nenodarbojas. Ja būs attieksme, būs rezultāts. Par meistarību ilūziju nav...

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Latvijas hokeja izlase ir gatava darbam. Kam ir gatavi līdzjutēji? Vai viņi spēs pieņemt, ka šī komanda nevienu neraus gabalos? Vai mēs saprotam, ka šobrīd Latvijas hokejā notiek process, ko sauc par sevis apzināšanos, izprašanu un novērtēšanu? Fons ir pateicīgs, jo mūsu lielums patiesībā slēpjas labi piesegtā ubaga tarbā...

Latvijas hokeja federācijas valde ir nosaukusi mērķi, kas izvirzīts komandai – ceturtdaļfināls. Publiskotā prasība vai gaidas atgādina atsaldētu izpratni, bet – kas liedz hokeja vadošajam un virzošajam spēkam to uzrakstīt uz papīra un pasvītrot? Neviens. Tā mēs sevi mānam ar kaut kādu iedomātu ilūziju, liekot trenerim Tedam Nolanam no sūda izspiest kanēļmaizīti. Nesaku, ka mūsu komanda vai spēlētāji ir mēsli – nekā tamlīdzīga. Vienkārši hokeja sabiedrībai vajadzētu mazliet lielāku realitātes sajūtu, mazliet skaidrāku nojēgu... Mēs runājam par sporta veidu, kas dīvainā kārtā jau pusotra gadu desmitu Latvijas apstākļos sevi pieskaita šīs disciplīnas augstākajai sabiedrībai, vien aizmirstot, ka tendence ir nepielūdzama – mēs nesēžam pasaulē pie lielā galda A grupas kamīnzālē. Latvijas vieta ir istabas stūrī, pie krāsns. Pie norvēģiem, dāņiem, frančiem, baltkrieviem, vāciešiem, austriešiem, slovēņiem, dažreiz arī kazahiem, itāļiem... Tas, ka mūsu dūša visus nosauktos atsakās pieņemt kā mūsu līmeņa komandas – te vairāk darbs mediķiem, nevis statistiķiem. Jo pēdējie jums pateiks skaidri – Latvija pasaules hokejā ir tuvāk divpadsmitajai, nevis astotajai vietai. Turklāt, tā divpadsmitā nāk nevis kā kritiens no devītās vai desmitās, bet gan kā kāpiens no padsmitajām – 13., 14., 15...

Un arī šī komanda, kas tagad spēlēs Helsinkos, vispirms cīnīsies par godu, par palikšanu A grupā un tikai pēc tam nāks vai nu laimīgā loze, vai izmisīgais glābšanas riņķis. Protams, izkrišana no līgas nav patīkama, tomēr tā ir iespējama. Tam ir pamats, jo mēs savu hokeju balstām vispirms uz entuziasmu un fanātismu, racionālo graudu vispār ignorējot kā šķiru. Jaunatnes hokeja sistēma ir būvēta kā mākslīgā ledus halles – vispirms darām, pēc tam... darām, darām, darām... Doma vai ideja šajā ziņā netiek lutināta. Rezultāts tiek gaidīts vai veidots pēc principa – a moška sanāks? Ik pa brīdim kaut kas sanāk tikai tāpēc, ka mums ir tradīcijas, vēsturiskā atmiņa un tā visa fragmentārs pielietojums. Tāpēc Latvijas gadījums hokejā ir nevis fenomens, bet gan spilgts spogulis šīs spēles kopējam ietvaram – sešas, septiņas lielās valstis un pārējie utubungas. Mums ir paveicies, ka A grupā spēlē nevis 10 vai 12, bet 16 komandu. Mums stabili ir noplaucis, ka nevienā no tām valstīm, kas ir mūsu kalibrs, hokejs nav ne pirmais un – pat ne otrais sporta veids... Tiesa, šo nevajag saukt par mūsu lielo trumpi, vai to citu problēmu. Nē, tas drīzāk ir spēles lauks, kas jārespektē, jāciena un jāizprot.

Tagad pie laicīgā pasākuma. Nolans ir nosaucis sastāvu. Viņš jau agrāk ir teicis, ka uz pasaules čempionātu brauks tie, kas vēlas, kas grib. Ja palūkojas uz klubu pārstāvniecību, tad nu nekādi nevar teikt, ka Rīgas „Dinamo” veido valstsvienības bāzes kodolu. Te laikam ir skaidrs mājiens minētās organizācijas vadībai, cik profesionālu selekcijas darbu viņi veic, nemaz nerunājot par spēlētāju sezonālo motivāciju, kas atspoguļojas KHL turnīra tabulā. Tāpēc atsevišķos gadījumos Nolans izlases nometnē ir spiests nodarboties nevis ar virknējuma sijāšanu, bet gan ar pieaugušu un labi atalgotu sportistu izpratnes veidošanu, kopšanu vai vēl prastāk – elementāriem audzināšanas darbiem. Vēl mazliet un dinamiešu veidotā kārtība nogulēs brīdi, kad hokejists Latvijas galvaspilsētā kļūs par lamu vārdu. Jo augsne pagaidām no viņu puses tiek irdināta tieši šajā virzienā... Izlasē ir visi labākie, ja neskaita savainotos spēlētājus. Tie, kas ir veseli, bet nav valstsvienībā – neatbilst trenera redzējumam par vienotu komandu. Nolans šajā ziņā neliekuļo un viņam var ticēt. Fantāzijas par kāda atstāšanu malā vai nenovērtēšanu atstāsim vakara pasaciņu cienītājiem... Laiks Latvijas hokejistiem pierasts pie domas, ka izlase nav siltumnīca - lai cik pliekana arī būtu konkurence par vietu sastāvā. Turklāt, Nolana spēles plāns vēl mazāk paredz izredzēto čubināšanu, sildīšanu vai aizvējā turēšanu. Jo šajā komandā izredzēto nav! Lūk, jums viens no Latvijas hokeja racionālisma iedīgļiem, ko būtu vērts pārnest uz jaunatnes komandām.

Lai arī par kapteini nozīmēts Dārziņš, būsim atklāti – Laurim šis ir pamatīgs uzticības avanss. Līdz šim viņš ir bijis foršs puika uz ledus, tagad ir jākļūst par garīgo līderi, par rakstura piemēru citiem – par veci, kurš nepadodas, sastopoties ar pirmajām grūtībām. Paaudze, kuru viņš pārstāv, kaut kā ir centusies pielāgoties laikmeta diktētajām prasībām un realitātei, tajā pašā laikā, jāatzīst – ja viņi patiešām dotu kaulā, nevajadzētu no kūts otras puses uz olimpisko kvalifikācijas turnīru saukt ārā veterānus Ozoliņu un Ņiživiju. Jo atzīsim – lai arī Sanda loma tajā pēdējā Soču cēlienā bija liela, normāli tas nav, ka četrdesmitgadnieks ir uzlūkojams šajā desmitgadē par pēdējo sērkociņu. Tāpēc Dārziņa uzšuvei uz krekla ir jābūt ar izteiktu emocionālo grūdienu, ar lielu pievienoto vērtību un atbildību. Tā, lai pēc čempionāta nenāktos vaicāt – pag, kurš tur mums pildīja kapteiņa pienākumus? Nedomāju, ka šim sastāvam varētu būt problēmas ar attieksmi vai pašatdevi laukumā un ir aizdomas, ka arī sportiskā režīma ievērošana konkrētajam iesaukumam netiks ieskaitīta pārdabisko parādību iedaļā... Ja kāds nesaprata, tad pēdējā doma ir vienkārša – čempionāta laikā nav jāplosto.

Apkārt komandai veidojas diezgan radoša palīgu rota. Tātad - Nolans latviešu utis savā kažokā šajos divos pavasaros ir atpazinis, iztiekot bez diklofosa (kaitēkļiem nāvējošs šķidrums). Viens no palīgiem tagad būs viņa draugs no Amerikas – psihologs Toms Kūlens. Starp citu, ļoti pieredzējis sporta spēļu speciālists, neieciklējoties tikai uz hokeju vien... Blakus viņiem ir Artūrs Irbe – cilvēks, kura autoritāte ir neapšaubāma, kura pieredze, stāja un piemērs var tikai iedvesmot, pārliecināt. Pazīst hokeju gan kā drēbi, gan kā neapstrādātu izejmateriālu. Video treneris Kārlis Zirnis ir uz tās pašas frekvences atrodams – tātad, turnīra laikā uz komandtiltiņa it kā nevajadzētu būt radošajam vājprātam. Pēdējo trīs nedēļu svaigākais pienesums vadības galā meklējams fizioterapeites Sofijas Meļņikas personā – saka, ka tik profesionāli pārliecinošu sava aroda lietpratēju neatrast pat NHL klubos. Nu, labi, kurš mums tur no izlases spēlētājiem NHL gaisu ostījis, labāk paklusēsim, bet – kā neticēsi Artūram Irbem? Sāk izklausīties pēc rožu dārza... Lai tā nebūtu, velku plāniņa priekšā LHF prezidentu Kirovu Lipmanu, kurš simts punktu atkal bāzīsies pa vidu ar prēmijām. Eh, Kirov, Kirov – ja vienreiz tu varētu ar to tradicionālo naudas kuli palikt malā... Nu, vismaz līdz čempionāta beigām, kad padarīto var novērtēt. Jo, soli ko solīdams – ja viņi (hokejisti) varēs, tad pacels, bet, ja nevarēs – tad nekāda nauda vietu A grupā nenosargās., kur nu vēl ceturtdaļfināli... Vai to ir tik grūti saprast?
Jo - algotņiem citi karogi un citas komandas...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:04, pirms 12 gadiem
...sanāks,sanāks...

 +19 [+] [-]

, 2013-05-01 22:14, pirms 12 gadiem
jau pāris gadus esmu samierinājies ar mūsu vietu A grupas lejasgalā, priecājos par ikvienu mazo uzvaru un vietas saglabāšanu šinī grupā... un tajā pat laikā nesaprotu, vai tiešām lielākā daļa līdzjutēju uzskata savādāk vai arī tā tomēr ir tikai tāda žurnālistu radīta "pilsētas leģenda", ka mēs, līdzjutēji, esam tik stulbi, neko nesaprotam, pieprasām uzvarēt visus pēc kārtas un dzīvojam ilūzijās, kamēr tikai viedie žurnālisti visu redz reālās krāsās un noskatās ar pārākumu no augšas...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 22:16, pirms 12 gadiem
par Kiru traapiits labi - par karogu un valsti nav jaaciinaas deelj preemijaam...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:17, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: jau pāris gadus esmu samierinājies ar mūsu vietu A grupas lejasgalā, priecājos par ikvienu mazo uzvaru un vietas saglabāšanu šinī grupā... un tajā pat laikā nesaprotu, vai tiešām lielākā daļa līdzjutēju uzskata savādāk vai arī tā tomēr ir tikai tāda žurnālistu radīta "pilsētas leģenda", ka mēs, līdzjutēji, esam tik stulbi, neko nesaprotam, pieprasām uzvarēt visus pēc kārtas un dzīvojam ilūzijās, kamēr tikai viedie žurnālisti visu redz reālās krāsās un noskatās ar pārākumu no augšas...
Palasi komentārus pie rakstiem par šīs sezonas U18 vai U20 izlašu spēlēm Elites divīzijā - tur lielākajai daļai galīgi nav saprotams, kā var zaudēt pasaules Top komandām.
Nezin kāpēc liela daļa neredz atšķirību, ka jauniešiem Elite nozīmē tikai 10 komandas, bet pieaugušajiem veselas 16. Ja večiem kārtība būtu tāda pati kā jaunajiem, mēs pilnīgi objektīvi jau kādu laiku vairs nebūtu Elitē.

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:22, pirms 12 gadiem
1.KHL minimālās algas pacelšana RD jauno spēlētāju psihei arī par labu nenāks.
2. Kas tad ir tās būtiskās atšķirības sastāvā kādēļ šogad tiks ievērots režīms atšķirībā no pagājušā gada?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 22:47, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Palasi komentārus pie rakstiem par šīs sezonas U18 vai U20 izlašu spēlēm Elites divīzijā - tur lielākajai daļai galīgi nav saprotams, kā var zaudēt pasaules Top komandām.
Nezin kāpēc liela daļa neredz atšķirību, ka jauniešiem Elite nozīmē tikai 10 komandas, bet pieaugušajiem veselas 16. Ja večiem kārtība būtu tāda pati kā jaunajiem, mēs pilnīgi objektīvi jau kādu laiku vairs nebūtu Elitē.
tie komentētāji manā uztverē vispār ir tādi garāmgājēji pa ceļam no delfiem.lv uz spokiem.lv par lietu kārtību Elitē piekrītu - kādreiz, ja nemaldos, A grupā vispār bija tikai 8 komandas, t.i., 7 komandas + 1, kas katru gadu lidoja ārā un tika aizvietota ar nākamo "lidotāju", skarbi, bet kaut kādā ziņā, saprotami...

     [+] [-]

, 2013-05-01 23:18, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: tie komentētāji manā uztverē vispār ir tādi garāmgājēji pa ceļam no delfiem.lv uz spokiem.lv par lietu kārtību Elitē piekrītu - kādreiz, ja nemaldos, A grupā vispār bija tikai 8 komandas, t.i., 7 komandas + 1, kas katru gadu lidoja ārā un tika aizvietota ar nākamo "lidotāju", skarbi, bet kaut kādā ziņā, saprotami...
Sads formats jau nu galigi neveicinatu hokeja popularitati drizak pargimumu! Junioriem sads formats gan ir ok!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 00:42, pirms 12 gadiem
Redzes, redzes kas tur beigas sanaks! Bus interesanti sogad, var nospidet super veiksme vai nu tiesam lieli sudi sanakt! Atbalstisim musejos visas speles!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 06:16, pirms 12 gadiem
Ja svētio tic Cien A. Pučes rakstīta, tad Latvijas izlasei sen jau bija jāspēlē B grupā vai vēl zemāk.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 06:57, pirms 12 gadiem
airgix24 rakstīja: Ja svētio tic Cien A. Pučes rakstīta, tad Latvijas izlasei sen jau bija jāspēlē B grupā vai vēl zemāk.
Un kas tad pa lielam rakstā ir nepareizi uzrakstīts,diezgan reāls Latvijas hokeja novērtējums.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 07:38, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Un kas tad pa lielam rakstā ir nepareizi uzrakstīts,diezgan reāls Latvijas hokeja novērtējums.
Pa lielam..raksts par neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 07:39, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Pat ja man pavaicātu kā Latvija nospēlēs ar Krieviju ,es teiktu ,ka uzvarēs ar 3:2 ,ar apziņu ,ka krievi ir 10x labāki viss ir kārtībā ,bet tā milzīgā ticība Latvijas izlasei jebkurā situācijā nekad nezudīs ,tāpat nezudīs ticība pirms katra čempionāta ,ka Latvija tiks 1/4 finālā...
Precīzi....cepums tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 07:58, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Un kas tad pa lielam rakstā ir nepareizi uzrakstīts,diezgan reāls Latvijas hokeja novērtējums.
Nevar nepamanīt A. Pučes noliedzošo formu pret hokeju un hokejistiem kā tādu. protams ir taisnība, bet stipri melni Pučes kungs raksta par Dinamo un Hokeju.
Ja es būtu Dinamo vai Lv hokejists pat bez sevišķiem norādījumiem nesbniegtu intervijas A. Pučes kungam.
Domāju ka pat izlases izkrišana no A grupas dotu pat mazu prieku pučam.
Protams esmu reālists, U20, U18 izkrišana no elites ir pie lietas, tā pat tam bija jābūt. Netiksmim mēs tuvu Slovākijas vai Šveices hokejam - ne mums to iespeju ne mums to resursu.

     [+] [-]

, 2013-05-02 08:38, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: nepareizi ir pilnigi viss nezinu,vai Armands vienkarsi kliudas,vai ari tendenciozi pilda kaut ka pasutijumu! vienu reizi tas viniam itin labi izdevas,noliekot Nadezdas kausu manuprat,mes butu stabila astotnieka komanda, ja atgrieztos pie 2009.-2011. gada izlases modelia,sakot ar speles shemam,beidzot ar sastava kopmlektaciju un mainiu "kimijam" 2009.gada ienemam 7.vietu,PELNITI! 2010. un 2011.gada pietruka SIKUMI. pirmaja gadijuma "sagurusa" Sprukta robs centra izradijas parak liels,ka rezultata mums nebija pilnvertigas pirmas mainias otraja gadijuma pietruka vieni varti vai viens bullis pret Daniju ja Dzeram nenodrebetu roka,nekadus Nolanus un OS kvalifikacijas musu izlase nepiedzivotu,un Kira nesaktu "revoluciju" ar izlases vadibas tirisanu uzskatu,ka tiesi tas bridis bija sidsienas "nespejiguma" iluzijas pamats nezinu,varbut butu pat labak,ja mes uz vienu gadu atstatu Eliti tiktu valia no Indiania ar vinia"progresivo" kapataju hokeju un vinia salasitajiem kadriem-"kapliem",atgrieztos pie ierasta speles stila,un tadiem talantiem ka Bukarts nebutu jaizliekas par traumetiem,lai nekristu kauna par to,ka Tedis so principiali ignore! tas nav nekads noslepums,tas ir ACIMREDZAMI,ka Bukijs pat budams vesels un vislabakaja forma pie Teda izlase netiktu NE PIE KADIEM APSTAKLIEM! Latvijas hokeja gadijuma daudz reiz izdevigak butu pazaudet Nolanu,neka Bukartu!
Nu nu turpini to sapņot ,U-18 un U-20 tak vada treneri ,kuri domā tev līdzīgi un sapņo pirms 'PČ ,ka mēs tik parādīsim ,bet beigās ne kā.Bet lai kaut cik līdzīgi sistos ar lielvalstīm ,mazajām komandām ir tikai viena recepte un tā ir Šveices izlases stils,jā nesmuks ,bet reizēm rezultātu dod.Nu nav Latvijai tādu spēlētāju kā krieviem un čehiem ,lai paļautos uz to ,ka pa smuko spēlēsim,atliek dzīt iekšā fizisko maksimāli ,presingot un ķert pretiniekus uz kļūdām.Starp citu tevis slavētā Tihanova Dinamo arī PSRS laikā neskaitījas tehniska komanda ,bet darba komanda,kura tolaik tieši spieda uz fizisko sagatavotību un presingu ,spēlējot praktiski pirmajiem ar četrām maiņām.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:07, pirms 12 gadiem
Šoreiz precīzākie vārdi no Pučes k-ga visdrīzāk skan -
''No sūda izspiest kanēļmaizīti!''
Pagaidīsim!Tad jau redzēs ko Nolans ''izspiedīs'' no šīs izlases.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:47, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: jau pāris gadus esmu samierinājies ar mūsu vietu A grupas lejasgalā, priecājos par ikvienu mazo uzvaru un vietas saglabāšanu šinī grupā... un tajā pat laikā nesaprotu, vai tiešām lielākā daļa līdzjutēju uzskata savādāk vai arī tā tomēr ir tikai tāda žurnālistu radīta "pilsētas leģenda", ka mēs, līdzjutēji, esam tik stulbi, neko nesaprotam, pieprasām uzvarēt visus pēc kārtas un dzīvojam ilūzijās, kamēr tikai viedie žurnālisti visu redz reālās krāsās un noskatās ar pārākumu no augšas...
Diemžēl jebkura no pēdējo vismaz 10 pasaules čempionātu laikā (pats sekoju tam visam līdz jau vairāk kā 20 gadus) ir vismaz vienreiz ar kādu pie bāra letes pēc kārtējā zaudējuma jāstrīdas vai jāskaidro par to, vai šis zaudējums bija loģisks vai arī "mūsējie ir mīkstie", kāpēc, piemēram, nepaņēma to un to, bet paņēma "to tizlo to un to", kāpēc nav šajā čempī Skrastiņa, Ozoliņa vai Daugaviņa utt. Vidējais latviešu līdzjutējs seko līdz tikai Dinamo un Latvijas izlasei, neko citu viņš neredz, līdz ar to runāt par sajēgu par hokeja tendencēm, vērtībām utt. ir ļoti grūti.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:52, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: nepareizi ir pilnigi viss nezinu,vai Armands vienkarsi kliudas,vai ari tendenciozi pilda kaut ka pasutijumu! vienu reizi tas viniam itin labi izdevas,noliekot Nadezdas kausu manuprat,mes butu stabila astotnieka komanda, ja atgrieztos pie 2009.-2011. gada izlases modelia,sakot ar speles shemam,beidzot ar sastava kopmlektaciju un mainiu "kimijam" 2009.gada ienemam 7.vietu,PELNITI! 2010. un 2011.gada pietruka SIKUMI. pirmaja gadijuma "sagurusa" Sprukta robs centra izradijas parak liels,ka rezultata mums nebija pilnvertigas pirmas mainias otraja gadijuma pietruka vieni varti vai viens bullis pret Daniju ja Dzeram nenodrebetu roka,nekadus Nolanus un OS kvalifikacijas musu izlase nepiedzivotu,un Kira nesaktu "revoluciju" ar izlases vadibas tirisanu uzskatu,ka tiesi tas bridis bija sidsienas "nespejiguma" iluzijas pamats nezinu,varbut butu pat labak,ja mes uz vienu gadu atstatu Eliti tiktu valia no Indiania ar vinia"progresivo" kapataju hokeju un vinia salasitajiem kadriem-"kapliem",atgrieztos pie ierasta speles stila,un tadiem talantiem ka Bukarts nebutu jaizliekas par traumetiem,lai nekristu kauna par to,ka Tedis so principiali ignore! tas nav nekads noslepums,tas ir ACIMREDZAMI,ka Bukijs pat budams vesels un vislabakaja forma pie Teda izlase netiktu NE PIE KADIEM APSTAKLIEM! Latvijas hokeja gadijuma daudz reiz izdevigak butu pazaudet Nolanu,neka Bukartu!
Interesanti, ka Bukarts ir sēdināts malā pie vairākiem treneriem, un pats Teds arī ir viņu pietiekoši pārbaudījis. Viņš tikai izskatās pēc kanēļmaizītes. Viņš atsevišķās eizodēs var spīdēt, viņš ir labs, bet viņš nav STABILS komandas spēlētājs un gaisotnes ne-maisītājs.

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:30, pirms 12 gadiem
Bolder rakstīja: Interesanti, ka Bukarts ir sēdināts malā pie vairākiem treneriem, un pats Teds arī ir viņu pietiekoši pārbaudījis. Viņš tikai izskatās pēc kanēļmaizītes. Viņš atsevišķās eizodēs var spīdēt, viņš ir labs, bet viņš nav STABILS komandas spēlētājs un gaisotnes ne-maisītājs.
Pilnīgi piekrītu šim novērtējumam-ja jau būtu tik labs-tad sen jau būtu pametis Dinamo un pārcēlies uz citu klubu,kur viņu novērtē-nevis sēdina uz rezervistu soliņa-labi atceros aizpagājušo sezonu,kad maiņa Bukarts-Džeriņš-Meija labi iesāka un pēc tam sāka spēlēt arvien vājāk un vājāk-tieši aizsardzībā bija problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:36, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: prieks kam viniam butu japamet Dinamo? manuprat, tiesi nakama sezona varetu but vinia zvaigzniu sezona es nemaz nebrinitos,it seviki ja treneris ir pret viniu lojalais Abols,un kapteinia un lidera loma bus pats OZO,kurs noliks viniu pie vietas,ja saks lazot jeb slinkot
Ar Tevi jau bezcerīgi te diskutēt-Tu tikai Bukarts,Bukarts-redz nepaņēma viņu izlasē nabadziņu,Dinamo nenovērtē-Tu te stāsti,ka nez ko Cerību kausā viņš sameta-bet Tu labāk apskaties viņa statistiku pa visām sezonām KHL regulārajā sezonā-tā ir pavāja...Un aizsardzībā viņš ir vājš un slinko!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:36, pirms 12 gadiem
Vai tik Armands Puče nav Bimbambols, čota 90% tēzu sakrīt

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:53, pirms 12 gadiem
Puches izteikumi no psihologiskaa viedokla ir augstaakaa meeraa neprofesionaali un pat kaitnieciski. mes nekad neieklusim ceturtdalfinaalaa ja lidzjuteji un komanda tam neticees un ja netiks dots taads uzdevums. vajadzetu jau Pucem pastudet elementaras psihologiskaas likumsakariibas ja jau keras pie rakstiisanas

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:33, pirms 12 gadiem
Nelasot citus komentārus, cepuri nost, Pučes kungam! Viss patekts, un spēcīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-03 10:06, pirms 12 gadiem
Protams, fani vienmēr vēlēsies, lai komanda uzvar, kurš normāls fans gribēs, lai komanda zaudē Krieviem vai Kanādai, kaut gan tam tā vajadzētu būt, vienmēr mēs ceram uz mazo brīnumu, tas arī padara tās emocijas daudz, daudz patīkamākas, tad arī rodas bauda skatīties tās spēles, jo ceri ,bet ja nu tomēr.....

  -1 [+] [-]

, 2013-05-03 13:12, pirms 12 gadiem
Vidziņš rakstīja: Šoreiz precīzākie vārdi no Pučes k-ga visdrīzāk skan -
''No sūda izspiest kanēļmaizīti!''
Pagaidīsim!Tad jau redzēs ko Nolans ''izspiedīs'' no šīs izlases.
muļķības. kas ir kanēļmaizīte - medaļas? to neviens neprasa. uzvarēt Austriju, Franciju, Itāliju vai Slovēniju kautkāds nereāls -mērķis?
neviens neprasa medaļas, apmēram zinām līmeni, kādā mūsu hokejisti var nospēlēt - ja nospēlēs labi, ja ne - citi secinājumi.

     [+] [-]

, 2013-05-03 14:02, pirms 12 gadiem
Čaļi turaties!!! Būšu priecīgs par katru uzvaru un gaidām lielos hokeja svētkus arī nākošgad,zaudējumus sapratīsim!!!