Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Video: Miķelis Rēdlihs aicina balsot PRET divvalodību

Viens no Latvijas spožākajiem hokejistiem, Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Miķelis Rēdlihs izteicis aicinājumu valsts pilsoņiem 18. februārī paredzētajā referendumā balsot pret krievu valodu kā otro oficiālo valsts valodu.

, 2012-01-30 22:13, pirms 14 gadiem
Īsts Latvietis,ar īstu,Latviešu vārdu !
, 2012-01-30 22:20, pirms 14 gadiem
Prognozēju pokemonu cīņu pie šī raksta! Bet pats 18tajā būšu pirmajās rindās, lai aizstāvētu savu valodu!
, 2012-01-30 22:20, pirms 14 gadiem
Kā gan vēl savādāk?!
, 2012-01-30 22:20, pirms 14 gadiem
MALACIS,visiem ar iesaku doties un nobalsot PRET.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
, 2012-01-30 22:25, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Miķelis noliek mazo RD fanu divodmīgā situācijā pret krievu valodu un pret Krievijas projeku RD?
Tu pamuļķi, jābalso ir par savu valodu - latviešu valodu- nevis kkādu projektu...
Tpc es jau 6os no rīta, kad atvērs manu tuvāko iecirkni, būšu klāt un balsošu PRET!!!!
, 2012-01-30 22:26, pirms 14 gadiem
Respekt Miķim par uzdrīkstēšanos
Slēpts komentārs: Timofejs
, 2012-01-30 22:29, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: Respekt Miķim par uzdrīkstēšanos
Par uzdrīkstēšanos savā valstī runāt latviski?
, 2012-01-30 22:30, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Miķelis noliek mazo RD fanu divodmīgā situācijā pret krievu valodu un pret Krievijas projeku RD?
Miķelis noliek valodu jautājumu tā, kā tam Latvijā jābūt! Un malacis viņš ir! Es arī iešu un balsošu PRET!
, 2012-01-30 22:35, pirms 14 gadiem
Timofejs rakstīja: Latvieti, sākumā iemācies savu valodu
Iespējams, ka viņš zin par vārda ''latvietis'' un ''latviešu'' vārdu rakstību ar mazo sākumburtu, bet šeit viņš drošvien cenšas izcelt LATVIJU. TU!
, 2012-01-30 22:37, pirms 14 gadiem
gaidam nizivija video ar aicinajumu balsot par :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ikrnpk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: silk182
, 2012-01-30 22:42, pirms 14 gadiem
Cicuks rakstīja: Tu pamuļķi, jābalso ir par savu valodu - latviešu valodu- nevis kkādu projektu...
Tpc es jau 6os no rīta, kad atvērs manu tuvāko iecirkni, būšu klāt un balsošu PRET!!!!
protams ar savu pret es balsošu pret RD un krievu valodu.
Slēpts komentārs: Ikrnpk
, 2012-01-30 22:42, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: Dzintaram jau patīk atbalstītājus vākt arī caur sportistiem-nožēlojami(pirms ārkārtas vēlēšanās Irbi filmēja, tagad Miķeli) Nu tad jau Zemļinskis aizcinās PAR , jo 10 saeimā sēdējā vēl SC frakā
Ušakovs ar kaķiem visus pārliecinās
, 2012-01-30 22:43, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Par uzdrīkstēšanos savā valstī runāt latviski?
Ne daudzi sportisti uzdrošinās līst politiskajos procesos. Miķis tā pat kā Irbe skaidri un gaiši pasaka, kādas ir viņa vērtības.

P.S. un tikai dēļ Latviešiem pašiem krievu un citu tautības cilvēki nerunā latviešu valodā, jo 80% latviešu mugurkauls lokās tik pat labi,kā mēle. Smieklīgi, ka daudzi arzemnieki, kas te gadiem dzīvo iztiek ar angļu valodu, jo redz visi tač ar viņiem angliski runā, vienīgais labi ka viņi te ir maz.... nāktu iekšā tūstošiem mēle tapat visiem lieliem nacionālistiem locītos angliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 22:44, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ušakovs ar kaķiem visus pārliecinās
Urbanovičs, Rēzeknes prodažnaja škura nelietis vēl sataisīs apbižota bērna seju un sāks apelēt pie pensionāriem, kuriem nav ko ēst un tā, ka balsojums par krievu valodu k-kā viņiem palīdzēs
, 2012-01-30 22:44, pirms 14 gadiem
To viņam vajadzēja izdarīt arenā, hokeja mača starplaikā kopā ar Ozo, tas būtu vareni un pacilāti.
, 2012-01-30 22:46, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
varbūt lasies prom uz savu Tēvzemi austrumu galā un dzīvo savu skaisto dzīvi pie Putina/Medvedeva un co mafijas? neviens Tev šeit nespiež uzturēties, okupants nelaimīgais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 22:51, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: Ne daudzi sportisti uzdrošinās līst politiskajos procesos. Miķis tā pat kā Irbe skaidri un gaiši pasaka, kādas ir viņa vērtības.

P.S. un tikai dēļ Latviešiem pašiem krievu un citu tautības cilvēki nerunā latviešu valodā, jo 80% latviešu mugurkauls lokās tik pat labi,kā mēle. Smieklīgi, ka daudzi arzemnieki, kas te gadiem dzīvo iztiek ar angļu valodu, jo redz visi tač ar viņiem angliski runā, vienīgais labi ka viņi te ir maz.... nāktu iekšā tūstošiem mēle tapat visiem lieliem nacionālistiem locītos angliski
Jautājumā par valodām Latvijā es vispār negribu rakstīt-tik daudz ir runāts pārrunāts un izrunāts
Nesaprotami vienīgi,par kādiem politiskajiem procesiem ir runa,par kādu līšanu . ? Latvijā, tāpat kā visās citās valstīs ir pamatnācija un valsts valoda ir latviešu. Par ko vispār runa?? Visu gaišu,nesarežģīsim vienkāršas un pašsaprotamas lietas.Baigā politika..
, 2012-01-30 22:51, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
sportacentrs.com par nepareiziem politiskajiem uzskatiem, kuri tiek propagandēti SPORTA portālā, varētu uzlikt banu, vai ne?
, 2012-01-30 22:55, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Un vel,ja butu iespeja balsot par anglu ka otro valsts valodu,ko Jus kungi daritu???aizstavetu savu valodu ka tagad,vai listu pakala amerikaniem?domaju,ka otrais variants
Es zinu, ka daudziem būtu otrais variants, jo viņiem vnk nepatīk krievi un Krievija.... un šis jautājums nav par valodu. Es gan pat, ja būtu balsojums par angļu valodu arī balsotu pret, jo tas būtu tas pats ar krievu valodu- gan angļu, gan krievu kultūrtepa ir daudz plašāka un var izmest miljoniem naudas, lai pakļautu citas kultūras, tāpēc dot šīm valodām (un tātad arī lielā mērā kultūrām) tādu pašu statusu kā latviešu valodai būtu ceļš uz latviešu kultūras pašnāvību.

Ja būtu tikpat daudz krievu pie mums kā tagad, bet Krievija būtu 1 miljona iedzīvotāju liela valsts ar apm. tādu pašu ekonomiku kā tagad, es iespējams arī balsotu ''par'', jo tas nebūtu apdraudējums latviešu kultūrai.... bet tā kā Krievija ir liela valsts, nevajag pat imigrācijas vai ko citu, tikai jāturpina tērēt simtiem miljonu dolāru mūzikas industrijai, tv u.t.t. un ar laiku ieguldītā nauda arī palīdzēs izspiest mazo latviešu kultūru, kas tādu naudu sevis popularizēšanai tērēt nevar....

Ja tagad Latgalē jaunatne dejo pie ''znaeš ļi ti'', apkārt skan tikai krievu radiostacijas un visi skatās kačātās filmas krievu valodā, visādus tur "Internus'' un Naša Russia.... es redzu kas notiek, tāpēc nevaru balsot par krievu valodu, lai gan sirds dziļumos esot lielam demokrātam man ir žēl, ka 30% pāri cilvēku minoritētei nav valsts valodas statusa (pat neskatoties uz to kāpēc šī minoritāte ir te)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 22:59, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
un kas mainīsies, ka krievu valoda būs otrā valoda valstī- mēs bagātāk dzīvosim? Pirmkārt jau dokumentu kalnu kļūs tikai vairāk, jo visam būs jābūt divās valodās = vairāk vējā izmestas naudas, otrkārt- amatos varēs tikt tikai cilvēki, kas perfekti pārzin abas valodas = strādāt netiks tie, kuriem varbūt valodas nepadodas, bet matemātika u.t.t. un arī nebūs vairāk jēgas no tā....

Ko mēs reāli iegūsim no tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: santech
, 2012-01-30 23:05, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un kas mainīsies, ka krievu valoda būs otrā valoda valstī- mēs bagātāk dzīvosim? Pirmkārt jau dokumentu kalnu kļūs tikai vairāk, jo visam būs jābūt divās valodās = vairāk vējā izmestas naudas, otrkārt- amatos varēs tikt tikai cilvēki, kas perfekti pārzin abas valodas = strādāt netiks tie, kuriem varbūt valodas nepadodas, bet matemātika u.t.t. un arī nebūs vairāk jēgas no tā....

Ko mēs reāli iegūsim no tā?
Tak netērē laiku un nemēģini tādam kaut ko ieskaidrot, visiem būs labāk
, 2012-01-30 23:08, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: nu vot ja nepatik krievi,tad var ta ari pateikt nevis plutit te intervijas un komentaros par baigo patriotismu.Atkartosos - kur tad jus esat,patrioti,kuri dzivo uk un interenta fano par savu valsti.un PRET balsosiet nevis patriotisma,bet PRINCIPA pec!
Kas Tev teica ka cilvēki UK balsos par krievu valodu, kas tās par muļķībām? Ja kāds tā arī darīs, tas jau nenozīmē ka tas notiks masveidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:08, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: var jau risket,ka jauni cilveki pacels valsti.mes jau neko nezaudesim.sliktak neka tagad ja nebus tochna...
kuri jauni cilvēki un ko pacels? Visi cēlāji, kas jau ir savēlēti jau ir savēlēti. Referendums nav par valsts iekārtas maiņu, pilsonību visiem vai ko citu... Tie, kuri ir Saeimā tāpat jau zina gan latviešu, gan krievu valodas , tāpat kā visi pārējie, kas jau ir kaut kādos amatos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:11, pirms 14 gadiem
malacis
, 2012-01-30 23:12, pirms 14 gadiem
Timofejs rakstīja: Latvieti, sākumā iemācies savu valodu
un tu būtu tas kaurs mācētu Latviešu valodu???
, 2012-01-30 23:13, pirms 14 gadiem
santech rakstīja: Ну кто тебя за язык танул, Микелис??? Ну голосуй молча, право каждого гражданина. Твоё дело играть в хоккей, а не лезть в политику. Не порть свой имидж. Думай что хочешь, но стоило этого делать на публику!!!
smerdeli iemācies Laviski rakstīt ja reiz dzīvo Latvijā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:13, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: es neko tadu neteicu,idiots.
Savaldies puisi, pats tā samudžināji teikumu, ka nevar saprast kādā valodā raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:15, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: var jau risket,ka jauni cilveki pacels valsti.mes jau neko nezaudesim.sliktak neka tagad ja nebus tochna...
TU esi debīls vai izliecies par tādu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:16, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Jautājumā par valodām Latvijā es vispār negribu rakstīt-tik daudz ir runāts pārrunāts un izrunāts
Nesaprotami vienīgi,par kādiem politiskajiem procesiem ir runa,par kādu līšanu . ? Latvijā, tāpat kā visās citās valstīs ir pamatnācija un valsts valoda ir latviešu. Par ko vispār runa?? Visu gaišu,nesarežģīsim vienkāršas un pašsaprotamas lietas.Baigā politika..
ir un tiks runāts, jo neprot ekonomiku taisīt.
, 2012-01-30 23:18, pirms 14 gadiem
labs Miķeli! šeit ir Latvija un latviešu tautas zeme. psrs iebraucēji, lai runā savā starpā pēc izvēles, bet latviešu valoda būs vienmēr vienīgā Latvijas valoda. balsojam PRET!
, 2012-01-30 23:23, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: niks atbilst logikai
Ar to pirkstu savu krievu pakalu slauki??? Imigrants!
, 2012-01-30 23:28, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Un vel,ja butu iespeja balsot par anglu ka otro valsts valodu,ko Jus kungi daritu???aizstavetu savu valodu ka tagad,vai listu pakala amerikaniem?domaju,ka otrais variants
Vai tad šie arī pieprasa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-30 23:31, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
Kāds te sakars ar badu? Pats saprati ko uzrakstīji?
, 2012-01-30 23:34, pirms 14 gadiem
Katrai tautai sava zeme, sava valsts, sava valoda! ŠĪ IR LATVIJA!!!

tu, sīkais kirilicas murgotāj, piekop savus murgus patstāvīgi un citā vietā!
santech rakstīja: Ну кто тебя за язык танул, Микелис??? Ну голосуй молча, право каждого гражданина. Твоё дело играть в хоккей, а не лезть в политику. Не порть свой имидж. Думай что хочешь, но стоило этого делать на публику!!!
, 2012-01-30 23:35, pirms 14 gadiem
santech rakstīja: Ну кто тебя за язык танул, Микелис??? Ну голосуй молча, право каждого гражданина. Твоё дело играть в хоккей, а не лезть в политику. Не порть свой имидж. Думай что хочешь, но стоило этого делать на публику!!!
Viņš ir pilsonis un pauž savu videkli par jautājumiem, kuri viņu uztrauc, it seviški tādi svēta lieta kā dzimtā valoda. Kas tev nepatīk?
, 2012-01-30 23:37, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: http://tautastribunals.eu/?p=6642
izskatās ka vienu aizmirsusi... kautkādu CONCORDI
, 2012-01-30 23:41, pirms 14 gadiem
vai tad var būt varianti???Tikai pret!
, 2012-01-30 23:42, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Filmets lidostamoshka redlihs uzreiz pec agetacijas aizmucis uz Iriju,pie savejiem?
Vins aizlidoja uz iriju pie taviem senciem...
, 2012-01-30 23:48, pirms 14 gadiem
santech rakstīja: Ну кто тебя за язык танул, Микелис??? Ну голосуй молча, право каждого гражданина. Твоё дело играть в хоккей, а не лезть в политику. Не порть свой имидж. Думай что хочешь, но стоило этого делать на публику!!!
skatos, ka urlēniem jau bail sāk palikt, ka latvieši savāks pietiekami daudz balsu PRET pozitīvi, vismaz smaids sejā, ka arī jums jau kājas un rokas trīc par balsojuma rezultātiem gribiet runāt krieviski, tad kas jums liedz doties uz Krieviju? vienmēr esmu gribējis dzirdēt atbildi uz šo jautājumu, bet neviens nespēj normāli atbildēt. laikam jau nav ko, trūkst argumentu.
, 2012-01-30 23:51, pirms 14 gadiem
malacis Miķeli !!!
it īapši... ka tev spīd Dārziņa celš... jeb līgumi ar krievu klubiem...bet Tu spēj pateikt to ko vēlas katra normāla latvieša sirds...
pēc šī soļa es jūtu pastiprinātu cieņu pret Tevi...
un Paldies arī ģimenei
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs: Fedorov91
, 2012-01-31 00:20, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Visi zina, ka PAR balsis nekad nesavāks tik daudz, lai panāktu divvalodību.
Ja savāks daudz balsu pret ,tad Dzintariņš varēs atviegloti uzelpot, jo pats šo s*du 2 miljonu apmērā ievārija un neizskatīsies tik slikti.
kādā sakarā viņš ievārīja? Varbūt viņš ievārīja arī tās parakstu vākšanas par krievu valodu, kuras norisinās citās postpadomju valstīs?
Tak neesi īblis...vienreiz tāpat visiem būs jāmācās latviešu valodā skolās, ne krievu! Pietiks te visiem izpatikt un locīties uz visām pusēm!
Mēs dzīvojam Latvijā un te būs tikai viena valsts valoda!

Malacis Miķelis, vajag vairāk šādus video ar sabiedrībā populāriem un respektējamiem cilvēkiem, kuri pauž atbalstu tikai vienai valsts valodai - latviešu!
, 2012-01-31 00:28, pirms 14 gadiem
Neslinkosim, iesim un velesim pret krievu valodu!!!!!
Jo si lieta ir jauztver nopietni!
, 2012-01-31 00:30, pirms 14 gadiem
Stulbākais šai referendumā ir tas, ka būs cilvēki, kas balsos par tikai tāpēc, lai ieriebtu valdībai. Stulbāku veidu tik tiešām grūti iedomāties - būt gatavam upurēt savu valodu un saknes, lai tikai pateiktu, ka kāds kaut kur tur ir muļķis. Tādi cilvēki man nudien uzdzen dusmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 01:21, pirms 14 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Дебил ты латышарский, научись с начало писать и потом умного строй из себя! И вообще типо не похуй на каком языке говорить, так уж повелось что мы живём в этой стране вместе не первый год и не важно кто ты русский или латыш, нужно помнить одно Латвия это наша родина и мне лично насрать что я русский я всегда в сердце буду хранить Латвию как государство в котором я родился и вырос! Это моя земля! Dievs Svētī Latviju!
pat pretīgi lasīt..
būtu uzrakstījis latviski, vēl padomātu.
Slēpts komentārs: Teniss
Slēpts komentārs: greatable
, 2012-01-31 02:28, pirms 14 gadiem
Teniss rakstīja: Tu muļķis esi? Izrādi cieņu pret citiem cilvēkiem. Ja viņam vieglāk rakstīt krievu valodā, tad kur problēma? Nav te šajā portālā nekur likums, ka jāraksta latviski. Tas, ka man draugs ir ukrainis (kurš ir pilsonis un dzīvo Latvijā kopš dzimšanas) un sazinās ar mani krieviski neliks man viņu necienīt, ienīst vai vēl izdomāt sūtīt prom no šīs valsts. Padomā pirms raksti, drīzāk kauns, ka tādi, kā Tu dzīvo Latvijā.
Es izrādu cienju pret cilvēkiem, bet ne pret krieviem. Un žēl, ka Tev nav kauns atzīt, ka Tu ar Latvijas pilsoni, pats būdams Latvijas pilsonis, runā ne latviski.
Un man vienīgais par ko ir kauns- ka es saprotu krieviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 06:45, pirms 14 gadiem
Latvijai nav vajadzīga otra valoda kā krievu valoda,nez kāda būtu Krievijas reakcija,ja vien mēs vēlētos,lai Krievijā būtu otra valoda Latviešu?Protams,kad to viņi nevēlētos,tad lai nebrīnās,kad mums Latviešiem ir kaut kādas pretenzijas! nepietiek ar to,kad pa labi,pa kreisi runā Latvijā Krieviski?Ar to jau pietiek,nevajag jau kaut kādas divvalodības ieviest! un vispār šitā ir tīrākā naida kurināšana pret krievu valodu! tas mums Latviešiem nav vajadzīgs,mums ir labas attiecības ar kaimiņu valsti!Bet tos,kad saka,kad Latvijā negrasās runāt latviski,tad man nav ko teikt! man pašam ir pazīstami daudzi krievvalodīgie,un viņiem cepuri nost,dažs labāks pat pa kādu latvieti labāks!
, 2012-01-31 07:31, pirms 14 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Tu doma es neprotu rakstīt ari latviski, atšķirība no tevis dzīvojot Latvija esmu kaut ko iemacijies un es vismaz cienu cittautibu cilvekus, kas dzīvo manā valstī, toties tu kā suns tikai vari noriet cik slikti ir krievi, ka viņi ir urlas un tā tālāk... Interesanti ko tev mēs krievu tautibas cilveki esam nodarijuši, ka tu mus necieni, kas es esmu vainigs, ka piedzimu krievu gimene ?? Un vispar man nav vajadziga tava cieņa, jo pats tu neesi neko izdarijis lai kaut drusku uzlabotu dzivi sava valsti, bet tikai saasini konfliktus starp latviesiem un krieviem, sededams pie monitora un lejot virsuu sudus uz mums! Atvaino par garumzimem visuvarenais LATVIETI!
nepārdzīvo un neņem galvā visas muļķības, ko kāds uzraksta! cienu Tavu attieksmi, ja tā domātu vairākums Latvijas krievu, varbūt arī latvieši saņemtos un spētu būt atvērtāki jums svarīgajos jautājumos... diemžēl, patreiz politiķi ir ierāvuši Latviju un tās iedzīvotājus tādā konfrontācijā, kurai ir pilnīgi bezcerīgi rast kādu risinājumu, kas ļautu kādai no pusēm piekāpties, nezaudējot pašcieņu... un starpnacionālo attiecību veidošanā esam atmesti tur pat kur bijām 90to gadu sākumā, pie jebkura raksta diskusijas komentāru sadaļā beigās nonāk pie nacionālā jautājuma - man tas tiešām ir apnicis
, 2012-01-31 08:30, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Balsojiet PRET,ta ari dzivosiet visu muzu "bada",toties ka patrioti
Labak pliks un nabags neka zem krievu valodas...
, 2012-01-31 08:36, pirms 14 gadiem
tiem 60, kas šobrīd atzīmējušu par, droši vien tā pagrūtāk salasīt kas sportacentrs.com sarakstīts, jo viens no retajiem saitiem, kas netulkojas!!
, 2012-01-31 08:48, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Un vel,ja butu iespeja balsot par anglu ka otro valsts valodu,ko Jus kungi daritu???aizstavetu savu valodu ka tagad,vai listu pakala amerikaniem?domaju,ka otrais variants
Izskatās, ka tev ir ļoti grūti šeit? Kā tā var dzīvot, ja esi tik ļoti neapmierināts? Ko tu esi izdarījis, lai būtu labāk?
, 2012-01-31 09:00, pirms 14 gadiem
Magnijs rakstīja: Stulbākais šai referendumā ir tas, ka būs cilvēki, kas balsos par tikai tāpēc, lai ieriebtu valdībai. Stulbāku veidu tik tiešām grūti iedomāties - būt gatavam upurēt savu valodu un saknes, lai tikai pateiktu, ka kāds kaut kur tur ir muļķis. Tādi cilvēki man nudien uzdzen dusmas!
Tādu cilvēku nebūs, bet tas ir sauklis ar ko referenduma rīkotaji aicina balsot latviešus PAR. Bet reāli tādi cilvēku nebūs. Neveins nav tik stulbs lai tā rīkotos. Tik pat labi var iet uz slimnīcu un izgriezt sev vienu nieri, lai ieriebtu valdībai. Ja arī kāds tā dara, tad viņām tāpat dzīvē ir smagi nepaveicies ka piedzimis ar tādu prātiņu.
, 2012-01-31 09:04, pirms 14 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Дебил ты латышарский, научись с начало писать и потом умного строй из себя! И вообще типо не похуй на каком языке говорить, так уж повелось что мы живём в этой стране вместе не первый год и не важно кто ты русский или латыш, нужно помнить одно Латвия это наша родина и мне лично насрать что я русский я всегда в сердце буду хранить Латвию как государство в котором я родился и вырос! Это моя земля! Dievs Svētī Latviju!
Tā ir bijis un tā būs, ka neiecietība ir no abām pusēm. Vairāk vai mazāk, bet tā ir...padomju gados es dzīvoju centrā. Tur krievu plus mīnus bija maz. Bet vienmēr nācās runāt krieviski, lai tas puika tevi saprastu. Kādēļ? Viņš vienkārši uzskatīja par nevajadzīgu (lasi viņa ģimene - audzināšanas vaina). Mēs latvieši tusējām savā barā, bet kad spēlējām bumbu, tad komunicēšana bija krieviski. Nācās...bet pēc neatkarības atgūšanas tas riebums pret padomju varu bija izteikts...un te nu aizgāja viss otrādi. Krievs sāka ienīst mūs latviešus, jo mēs atteicāmies bumbu dalīt viņa mēlē. Cits iemācījās un runāja. Man daudz draugu bija krievi. Vēlāk rajonā dzīvojot bija krievi ar ko kāvāmies, bija ar ko kopā tusējām. Bija krievs kas regulāri mūs jaunākos aizstāvēja...

Bet par to kādā valodā runāt un vai nav pohuj čali es tev nepiekrītu! Ģimenē runā kā tev patīk. Tās ir tavas tiesības un neviens viņas nenoniecina un neliek tev runāt latviski. Bet saziņā jau nu gan vajadzētu...Vismaz pacensties. Ja tu necieni valsti, valodu, tās cilvēkus un spītīgi atsakies no tās pamatvērtībās - par ko tas liecina?
, 2012-01-31 09:15, pirms 14 gadiem
Pareizi, Miķel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 09:22, pirms 14 gadiem
Viens ir skaidrs - šis referendums skaitļos parādīs kopējo, zināmo pavalstnieku nostāju! Lielais vairums pret, mazākums par. un viss. nekāds cits pienesums... bet kad bija jābalso par latviešu skolām, tad gan aitas nevarēja savākties... lūk tas ir kauns!
a, tagad, prese paskandina un visi pārākie patrioti...
pats, protams, iešu pārstāvēt viedokli, bet uzskatu, to par politisku teātri, no kura ir maz jēgas, tik vien kā pasē zīmogs...
, 2012-01-31 09:25, pirms 14 gadiem
Gaidām līdzīgu video no Matuļa
, 2012-01-31 09:28, pirms 14 gadiem
Iešu un ievilkšu treknu krustu PRET!
, 2012-01-31 09:38, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: Viens ir skaidrs - šis referendums skaitļos parādīs kopējo, zināmo pavalstnieku nostāju! Lielais vairums pret, mazākums par. un viss. nekāds cits pienesums... bet kad bija jābalso par latviešu skolām, tad gan aitas nevarēja savākties... lūk tas ir kauns!
a, tagad, prese paskandina un visi pārākie patrioti...
pats, protams, iešu pārstāvēt viedokli, bet uzskatu, to par politisku teātri, no kura ir maz jēgas, tik vien kā pasē zīmogs...
Tas notika tāpēc , ka par to nekur nerakstīja! Nebija reklāmas. Par to es visu laiku brīnījos???? Notiek parakstu vākšana, bet nekur nav info!!!!! Tikai pēdējās dienās parādījās informācija, ka turpinās parakstu vākšana. Ņemot vērā šo lielo klusumu , mēs savācām 120 000 parakstu!!!!! Iedomājies? Bez nekādiem uzsaukumiem un reklāmām!!!! A kas notiktu ja parakstītos 500 000? Valdība būtu gatava uzreiz slēgt krievu skolas??? Jautājums labs!
Kas ar krievu parakstiem notika? Ja nebūtu Ņils pavēris muti vaļā , nesavāktu nekādus parakstus. Un vari salīdzināt , ka tolaik visur i presē, i TV, i netā, cītīgi apsprieda, cik tad pa nedēļu parakstu ir savākts. Plus vēl nenormālā reklāma, par ko tā arī neviens drōsības instancēm nav atskaitījies, no kurienes tie līdzekļi ir nākuši.
Tā kā nenosodi tautiešus. Valodu mēs aizsargāsim un priekšnoteikumi tam ir!!!! Latvijā esam jau 62% latviešu. Skolās , latviešu valodā jau mācās pie 80% skolnieku un 20% krievu valodā. Tātad nākotnē latviešu skaits tikai pieaugs. Vai esam gatavi latviskai Latvijai????? Jā ! Esam!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 09:48, pirms 14 gadiem
gunnars rakstīja: Tas notika tāpēc , ka par to nekur nerakstīja! Nebija reklāmas. Par to es visu laiku brīnījos???? Notiek parakstu vākšana, bet nekur nav info!!!!! Tikai pēdējās dienās parādījās informācija, ka turpinās parakstu vākšana. Ņemot vērā šo lielo klusumu , mēs savācām 120 000 parakstu!!!!! Iedomājies? Bez nekādiem uzsaukumiem un reklāmām!!!! A kas notiktu ja parakstītos 500 000? Valdība būtu gatava uzreiz slēgt krievu skolas??? Jautājums labs!
Kas ar krievu parakstiem notika? Ja nebūtu Ņils pavēris muti vaļā , nesavāktu nekādus parakstus. Un vari salīdzināt , ka tolaik visur i presē, i TV, i netā, cītīgi apsprieda, cik tad pa nedēļu parakstu ir savākts. Plus vēl nenormālā reklāma, par ko tā arī neviens drōsības instancēm nav atskaitījies, no kurienes tie līdzekļi ir nākuši.
Tā kā nenosodi tautiešus. Valodu mēs aizsargāsim un priekšnoteikumi tam ir!!!! Latvijā esam jau 62% latviešu. Skolās , latviešu valodā jau mācās pie 80% skolnieku un 20% krievu valodā. Tātad nākotnē latviešu skaits tikai pieaugs. Vai esam gatavi latviskai Latvijai????? Jā ! Esam!!!!
Piedod, var meklēt attaisnojumus. Var meklēt vainīgos (prese, reklāma utml), bet fakts ir tāds, ka latviešiem latviskas skolas laikam nav vajadzīgas... Tiem, kuriem šī tēma interesēja, atrada laiku un parakstījās bez visas reklāmas. Man kauns, ka nesavācām tos parakstus. Man kauns, ka Latvijā ir referendums par valodu. Tas vispār pašā pamatā ir nonsenss! Un tā mūžīgā salīdzināšana ar citām valstīm, pēc manām domām, ir manipulācija ar vidusmēra cilvēku, kurš skrien pakaļ visam, ko kāds cits pasaka priekšā...
PS
bet par skolām gan vajadzēja savākt, ai kā vajadzēja...
Slēpts komentārs: QuiproQuo
Slēpts komentārs: Buloņas mežs
, 2012-01-31 10:55, pirms 14 gadiem
Buloņas mežam ar kaučuku trāpīts. Tas ir dabiski, ka Latvijā valsts valoda ir latviešu valoda! Sporta komandās vispār bieži valoda ir angļu, bet tāpēc jau nav angļu valoda jāpasludina par valsts valodu!
, 2012-01-31 11:17, pirms 14 gadiem
Platais59 rakstīja: Buloņas mežam ar kaučuku trāpīts. Tas ir dabiski, ka Latvijā valsts valoda ir latviešu valoda! Sporta komandās vispār bieži valoda ir angļu, bet tāpēc jau nav angļu valoda jāpasludina par valsts valodu!
Ja mūsu Dinamo spēlētu Zviedrijas līgā, zviedri mums dotu naudu komandas uzturēšanai un klubs būtu kaut uz pusi tik populārs, cik šobrīd, spēlējot Krievijā, es apsvērtu balsot par zviedru valodu kā oficiālo.
Par cik šobrīd ir tā kā ir, Dinamo fanam nav variantu- ja gribi atbalstīt komandu, esi par visu krievisko. Tikai tas ir īsts atbalsts komandai.
Pajautā sev- Ko tu esi gatavs izdarīt savas komandas labā?
Slēpts komentārs: santech
, 2012-01-31 11:37, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Tādu cilvēku nebūs, bet tas ir sauklis ar ko referenduma rīkotaji aicina balsot latviešus PAR. Bet reāli tādi cilvēku nebūs. Neveins nav tik stulbs lai tā rīkotos. Tik pat labi var iet uz slimnīcu un izgriezt sev vienu nieri, lai ieriebtu valdībai. Ja arī kāds tā dara, tad viņām tāpat dzīvē ir smagi nepaveicies ka piedzimis ar tādu prātiņu.
Kaut nu Tev būtu taisnība, tas tiešām ir absurds. Taču tepat komentos viens izteicās, ka "sliktāk jau vairs nebūs, tāpēc balsošu PAR, varbūt kaut kas mainīsies". Tādi komentāri pavīd arī citviet, tā ka tādi cilvēki ir. Varbūt ne pārāk daudz, bet ir. Varbūt vienīgi dusmu vietā jāsāk just žēlums.
, 2012-01-31 12:13, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: Piedod, var meklēt attaisnojumus. Var meklēt vainīgos (prese, reklāma utml), bet fakts ir tāds, ka latviešiem latviskas skolas laikam nav vajadzīgas... Tiem, kuriem šī tēma interesēja, atrada laiku un parakstījās bez visas reklāmas. Man kauns, ka nesavācām tos parakstus. Man kauns, ka Latvijā ir referendums par valodu. Tas vispār pašā pamatā ir nonsenss! Un tā mūžīgā salīdzināšana ar citām valstīm, pēc manām domām, ir manipulācija ar vidusmēra cilvēku, kurš skrien pakaļ visam, ko kāds cits pasaka priekšā...
PS
bet par skolām gan vajadzēja savākt, ai kā vajadzēja...
Piekrītu! Jautājums , ko darītu valdība? Būtu gatava tam jeb nē?
Tauta negrib liekus kašķus, strīdus un naidu. Viss notiek lēnām un dabiski. 90gadu sākumā mēs bijām tikai 52% latviešu!! Iedomājies tikai 52% savā zemē!!!! Protams, ka varēja mēģināt un riskēt izspiest nelatviešus lielākā skaitā, bet tolaik svešā armija vēl atradās mūsu zemē un kurš tad uzņemtos atbildību, ja tas karaspēks netiktu nekad izvākts, kā tas notiek Piedņestrā, Osetijā, Abhāzijā? Esam pacietīgi gaidījuši 20 gadus. Latviešu pieaugums jau ir 62% un paldies šim referendumam, ka mēs esam sapratuši , kas tad īsti Latvijā notiek! Un notiek sekojošais. Krievi sen jau sapratuši, ka viņi šeit izmirst. Nebrauc šeit vairāk migrantu pūļi. Viņiem ir liels veco ļaužu īpatsvars, bet palikt Latvijā dzīvot , ta gribās. Neviens negrib braukt uz Krieviju. Lai viņus neaizdzītu uz turieni, pēdējasi salmiņš ir šādi referendumi. A mēs viņus nedzīsim nekur. Mēs pārlatviskosim viņus! Tāpēc jau jāsāk ar pāreju skolās uz latviešu mācību valodu. Un krievi ļoti ātri integrēsies latviskajā vidē. Ja paskatās tad, Rīga un Latgales puse ir tā, kur varētu būt zināmas grūtības, bet atrisināt var. Vidzeme un pārējā Latvija, ja krievs nav galīgs auza, sen jau runā latviešu valodā.
, 2012-01-31 12:14, pirms 14 gadiem
Par shito jau nav jautajumu, te vienkarshi atkal tautai ko cepties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 13:06, pirms 14 gadiem
Miķelīt Mēs ar Tevi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 13:38, pirms 14 gadiem
iedvesmojošs video
, 2012-01-31 15:41, pirms 14 gadiem
114 cilvēki, kas balso par ir LO*I!!!
, 2012-01-31 16:34, pirms 14 gadiem
Timofejs rakstīja: Latvieti, sākumā iemācies savu valodu
Latvieti- aizrādītāj, iemācies ielikt punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 17:17, pirms 14 gadiem
Šis ir tieši TAS gadījums, kurā vajag visiem skaidri izteikt savu gribu! Nekādas mājās sēdēšanas, šis letiņu netikums beidzot ir jāmet piemalas!!! Par Latvisku Latviju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 17:48, pirms 14 gadiem
Nu tādā gadijumā tinies prom no Latvijas. Katram cilvēkam būtu jāizstāv sava valsts un tauta. Bet redzu ka tev tas ir vienalga. Poltiskās aprindas zinu ļoti labi, un tāpēc ja tu kādreiz bļausi ka Lavtijā būs slikti, tad zini TU NĒESI CIENĪGS LATVIETIS! ieraudzītu tevi uz ielas, dzīvs tu nepaliktu. hahaha.
SuperMary rakstīja: Pilnīgi pa seju gribās te pāris cilvēkiem sadot.
Dēļ tādiem gudriniekiem arī iešu balsot PAR!
Jums nav tiesību runāt latviešu valoda, uzvedoties ar necieņu pret citiem CILVĒKIEM(!!!)! Jūs tik tiešam esat zaudējuši visas morālas vērtības. Skumji paliek, paskatoties uz mūsu tautu.
, 2012-01-31 17:49, pirms 14 gadiem
Malacis Miķeli, esmu par tevi. Prieks ka vismaz kādam Latvijā pazīstamam cilvēkam rūp Latvijas liktenis.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 18:50, pirms 14 gadiem
Komentāros ieskicējas tipiskā uztveres problēma. Ne Miķelis, ne citi neaģitē pret krieviem, krievu valodas lietojumu ģimenēs un sadzīvē vai kas tmldz. Runa ir par oficiālas valodas statusu un sekām, ko tas var radīt. Nav jābūt futurologam, lai saprastu, ka otra oficiālā valoda latviešu valodu iznīcinās divu trīs paaudžu laikā. Dzimtā valoda ir viena no lielākajām mūsu vērtībām un mūsu gadījumā arī Latvijas valsts identitāte. Nav svarīgi politiķis vai sportists esi, bet ja runa ir par pamatvērtību apdraudējumu, pret to ir jācīnās. Un tas nekādi neizslēdz mierīgu līdzās pastāvēšanu.
, 2012-01-31 19:06, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 20:48, pirms 14 gadiem
denlu rakstīja: Ахаха он в Динамо на всю жизнь останется играть , дибил ваш Микелис
A nu ka fiksi skrien pēc bamšļa un siemenēm urlēn, citādi nokavēsi, un paliksi skaidrā, no tumsas nobīsies....
, 2012-01-31 21:25, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: Телеграф.lv: В мире никто не считает Латвию...
palasi šito
Vecīt to pašu varēji iekopēt no kāda portāla latviešu valodā. Nav brīnums par taviem vārdiem. Krievu medijs, kurš skalo galvu ar promaskaviskām herņām...adios
, 2012-01-31 21:50, pirms 14 gadiem
Tikai pret, nost ar tiem krieviem. Liekat mierā valodu
, 2012-01-31 22:15, pirms 14 gadiem
Teniss rakstīja: Tu muļķis esi? Izrādi cieņu pret citiem cilvēkiem. Ja viņam vieglāk rakstīt krievu valodā, tad kur problēma? Nav te šajā portālā nekur likums, ka jāraksta latviski. Tas, ka man draugs ir ukrainis (kurš ir pilsonis un dzīvo Latvijā kopš dzimšanas) un sazinās ar mani krieviski neliks man viņu necienīt, ienīst vai vēl izdomāt sūtīt prom no šīs valsts. Padomā pirms raksti, drīzāk kauns, ka tādi, kā Tu dzīvo Latvijā.
Tas daudz pasaka par tavu draugu... Kopš dzimšanas? Tad jau viņš ir tas, kas neciena valsti, ja pa šiem gadiem nav spējis iemācīties valsts valodu. Tevi pašu es apsveicu, ka esi kārtējais pakaļā līdējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-31 23:45, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: pilnīgs duraks.
Nekad nedrīkst jaukt sportu ar politiku!
Un jā, diezgan interesanti ka tai pašā laikā Miķelis vādāja KHL pārstāvi pa Vecrīgu, mēģinot viņam izstāstīt kaut ko krievu valodā! Kāpēc tad Miķelitis neatteica viņam, kā to dara mūsu "gudrie" politiķi?

Bet vispār, attiecībā uz referendumu, runājot, tad visiem ir skaidrs, ka krievu valoda tagad jau nu noteikti nekļūs par otru valsts valodu, bet labāk mūsu iedzīvotāji tā uztrauktos par ekonomiku, 5 miljadiem kredīta un pensionāriem, kuri nevis dzīvo, bet izdzīvo. Tā Latvija vien paliks ar SAVU VALODU, un neko citu.
Viņs runā par valodu, nevis politiku, ko piemini Tu.
, 2012-02-01 00:28, pirms 14 gadiem
Gluži vienkārši uzprasiet krieviem - ja Krievijā ieceļos pāris simtu miljonu ķīniešu (ņemot vērā ķīniešu skaitlisko īpatsvaru pasaulē,. tas ir pilnīgi iespējams) , vai viņi skries ar baigo pacilātību uz tuvāko vēlēšanu iecirkni , lai nobalsotu par ķīniešu valodu , kā otru valsts valodu Krievijā.
, 2012-02-01 01:07, pirms 14 gadiem
Patiesībā, es domāju, ka krievi nav nemaz tik slikti džeki. Arī tad, ja visi latvieši paliks mājās, un visi krievi dosies balsot PAR, vairāk par pusi balsstiesīgo nesavāks, un to viņi paši labi zin. Tas ir protests pret mūsu tuvredzīgajiem politiķiem, jā gan, tā ir nevardarbīga demonstrācija. Un kāda velna pēc, man jāatbalsta, plānā galdiņa urbējus, kas visu šito ievārījumu savārījuši? Vai mūsu valsts tāpēc tiks ārā no tās pakaļas., kurā mēs atrodamies? Bet Mikam, manuprāt, būtu labāk trenēties vārtu gūšanā, nevis pamācīt, kā rīkoties. Kas , tauta ir pilnīga nejēga, un nezin kā rīkoties????
, 2012-02-01 01:34, pirms 14 gadiem
nav jau jautājums kā nobalsos,bet gan vai viduvējais Latvietis vispār aizies līdz tam iecirknim ierakstīt krustiņu pret lodziņam pret,no daudziem letiņiem esu dzirdējis,ka tāpat jau nobalsos pret,es labāk pagulēšu,uz to jau tikai cer,saņematies,piecas min jums neko neatņems,bet parādīs ka mēs esam vienoti un visādi Ušakovi var šālēt dillēs
, 2012-02-01 01:37, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rēdliham nespīd līgums KHL diemžēl, nedrīkst balsot pret saviem darba devējiem.
kāds te sakars ar līgumu,vēlējies izcelties,nu idiņu topā esi iekļuvis
, 2012-02-01 01:43, pirms 14 gadiem
ovečka rakstīja: Tas daudz pasaka par tavu draugu... Kopš dzimšanas? Tad jau viņš ir tas, kas neciena valsti, ja pa šiem gadiem nav spējis iemācīties valsts valodu. Tevi pašu es apsveicu, ka esi kārtējais pakaļā līdējs.
nu man jau liekas,ka džekiņš nekad nav bijis tajās valsts iestādēs,bet tikai izlasījis kas likumā rakstīts,sorry,bet ieej vienalga kur un sāc runāt krieviski un tā tev ar atbildēs,vismaz centīsies vai ar pasauks kādu kas saprot labāk,tāpat ja runāsi angliski un ja nepratīsi uzrakstīt,tad tavā vietā uzskribilēs,sorry,bet nav tā kā rādīja pa baltic 1 kanālu,ka jāiet balsot par divvalodību,jo ja tava vecāmāte,kas runā tikai krieviski,izsauks ātro palīdzību,tad neviens viņai nepalīdzēs,jo redz nerunā latviski
, 2012-02-01 10:48, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es zinu, ka daudziem būtu otrais variants, jo viņiem vnk nepatīk krievi un Krievija.... un šis jautājums nav par valodu. Es gan pat, ja būtu balsojums par angļu valodu arī balsotu pret, jo tas būtu tas pats ar krievu valodu- gan angļu, gan krievu kultūrtepa ir daudz plašāka un var izmest miljoniem naudas, lai pakļautu citas kultūras, tāpēc dot šīm valodām (un tātad arī lielā mērā kultūrām) tādu pašu statusu kā latviešu valodai būtu ceļš uz latviešu kultūras pašnāvību.

Ja būtu tikpat daudz krievu pie mums kā tagad, bet Krievija būtu 1 miljona iedzīvotāju liela valsts ar apm. tādu pašu ekonomiku kā tagad, es iespējams arī balsotu ''par'', jo tas nebūtu apdraudējums latviešu kultūrai.... bet tā kā Krievija ir liela valsts, nevajag pat imigrācijas vai ko citu, tikai jāturpina tērēt simtiem miljonu dolāru mūzikas industrijai, tv u.t.t. un ar laiku ieguldītā nauda arī palīdzēs izspiest mazo latviešu kultūru, kas tādu naudu sevis popularizēšanai tērēt nevar....

Ja tagad Latgalē jaunatne dejo pie ''znaeš ļi ti'', apkārt skan tikai krievu radiostacijas un visi skatās kačātās filmas krievu valodā, visādus tur "Internus'' un Naša Russia.... es redzu kas notiek, tāpēc nevaru balsot par krievu valodu, lai gan sirds dziļumos esot lielam demokrātam man ir žēl, ka 30% pāri cilvēku minoritētei nav valsts valodas statusa (pat neskatoties uz to kāpēc šī minoritāte ir te)...
Par Latgali. Piemēram Kārsavā, pārsvarā, visi krievi runā latgaliski (protams ne savā starpā). Lai gan krievu ir daudz uzskatu, ka latgaļi joprojām ir šeit noteicēji.
Apkārt skan visas pasaules radiostacijas, lejuplādētās filmas lielākā daļa latviešu skatās krievu valodā, jo nezin angļu valodu un arī krievu raidījumi ir nereti interesantāki par mūsējiem. Uzskatu krievu valodas zināšanas par lielu plusu, ne jau tā ir problēma. Problēma ir krievu ekspansīvajā dabā(negrib runāt latviski) un kā ar to cīnīties ir jādomā.
, 2012-02-01 12:36, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: Sākumā apskaties kas deva interviju
Es lieliski redzu, kurš sniedza interviju. Iedziļinies citu rakstītajā...es tev teicu, ka šis raksts ir pieejams latviešu portālos. Un mans ieraksts bija vērsts uz ko citu....dooh!
, 2012-02-01 15:04, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: pilnīgs duraks.
Nekad nedrīkst jaukt sportu ar politiku!
Un jā, diezgan interesanti ka tai pašā laikā Miķelis vādāja KHL pārstāvi pa Vecrīgu, mēģinot viņam izstāstīt kaut ko krievu valodā! Kāpēc tad Miķelitis neatteica viņam, kā to dara mūsu "gudrie" politiķi?

Bet vispār, attiecībā uz referendumu, runājot, tad visiem ir skaidrs, ka krievu valoda tagad jau nu noteikti nekļūs par otru valsts valodu, bet labāk mūsu iedzīvotāji tā uztrauktos par ekonomiku, 5 miljadiem kredīta un pensionāriem, kuri nevis dzīvo, bet izdzīvo. Tā Latvija vien paliks ar SAVU VALODU, un neko citu.
Pilnīgs duraks te esi tikai tu. Tas ir pavisam normāli, ka viņš ar KHL pārstāvi runā krievu valodā, jo šis pārstāvis noteikti nedzīvo Latvijā, līdz ar to dabiski, ka nezin latviešu valodu. Cepšanās jau nav par krievu valodu kā tādu, bet gan par to, ka Latvijas krievi, kuri te jau dzīvo n-tos gadus joprojām nemāk/nevēlās runāt latviešu valodā!
Miķelim respekts!
, 2012-02-01 22:19, pirms 14 gadiem
Armands55 rakstīja: Patiesībā, es domāju, ka krievi nav nemaz tik slikti džeki. Arī tad, ja visi latvieši paliks mājās, un visi krievi dosies balsot PAR, vairāk par pusi balsstiesīgo nesavāks, un to viņi paši labi zin. Tas ir protests pret mūsu tuvredzīgajiem politiķiem, jā gan, tā ir nevardarbīga demonstrācija. Un kāda velna pēc, man jāatbalsta, plānā galdiņa urbējus, kas visu šito ievārījumu savārījuši? Vai mūsu valsts tāpēc tiks ārā no tās pakaļas., kurā mēs atrodamies? Bet Mikam, manuprāt, būtu labāk trenēties vārtu gūšanā, nevis pamācīt, kā rīkoties. Kas , tauta ir pilnīga nejēga, un nezin kā rīkoties????
Jā, daļa no viņiem arī to cenšas ieskaidrot, tikai kāds tam sakars ar valodu, trūkst citu veidu, kā protestēt?
, 2012-02-02 08:59, pirms 14 gadiem
Tikai un vienigi PRET
, 2012-02-02 09:50, pirms 14 gadiem
Varbūt ne ar kādiem skaistiem sacerējumiem, bet pateica kā ir pats ar saviem vārdiem! Malacis! Ikvienam Latvijas pilsonim tā būtu jādara - jābalso PRET latviešu valodas graušanu! Tāpat kā ikviens, kurš balsos par krievu valodas statusa maiņu, klaji parādīs, cik viņš ir "lojāls" šai valstij un ka domās jau sen dzīvo PSRS vai vismaz Krievijā!

Manuprāt tādiem, kas ļaunprātīgi nemācās latviešu valodu UN vēl atļaujas par to bļaut un sūdzēties, ka viņus te apbižo un viņiem ir slikti, jau sen vajag atņemt Latvijas pilsonību par elementārāko pilsoņu pienākumu nepildīšanu - valsts valodas nemācēšanu!
, 2012-02-02 09:54, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: pilnīgs duraks.
Nekad nedrīkst jaukt sportu ar politiku!
Un jā, diezgan interesanti ka tai pašā laikā Miķelis vādāja KHL pārstāvi pa Vecrīgu, mēģinot viņam izstāstīt kaut ko krievu valodā! Kāpēc tad Miķelitis neatteica viņam, kā to dara mūsu "gudrie" politiķi?

Bet vispār, attiecībā uz referendumu, runājot, tad visiem ir skaidrs, ka krievu valoda tagad jau nu noteikti nekļūs par otru valsts valodu, bet labāk mūsu iedzīvotāji tā uztrauktos par ekonomiku, 5 miljadiem kredīta un pensionāriem, kuri nevis dzīvo, bet izdzīvo. Tā Latvija vien paliks ar SAVU VALODU, un neko citu.
Pilnīgs duraks esi tu! Kurā vietā te tiek jaukts sports ar politiku??!? Valsts valodas jautājums tālu iziet ārpus kaut kādas parastās politikas rāmjiem! Tas skar katru pilsoni ļoti personiski un ļoti emocionāli, vai vismaz tam tā vajadzētu būt! Sava viedokļa izteikšana un cilvēku aicināšana būt lojāliem pret savu valsti ir ļoti apsveicama rīcība!
, 2012-02-02 09:59, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: Pilnīgi pa seju gribās te pāris cilvēkiem sadot.
Dēļ tādiem gudriniekiem arī iešu balsot PAR!
Jums nav tiesību runāt latviešu valoda, uzvedoties ar necieņu pret citiem CILVĒKIEM(!!!)! Jūs tik tiešam esat zaudējuši visas morālas vērtības. Skumji paliek, paskatoties uz mūsu tautu.
Šis nu nav gadījums, kur balsot kaut kāda muļķīga protesta dēļ! Ja cilvēks pat šādā jautājumā balsos, lai kādam ieriebtu, tad tas vienkārši ir traģiski. Bet, ja tu tiešām iesi balsot PAR, tad, lai nezaudētu savu pēdējo morālo cieņu, labāk uzreiz pēc referenduma atsakies no Latvijas pilsonības un pārcelies uz Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-02 14:13, pirms 14 gadiem
AlexUSA rakstīja: Aktívajiem sportistiem nav vélams publiski izteikties par politiskajiem jautájumiem un procesiem. Tas var atsaukties uz vinju karjeru un kontraktiem. Pabeidz sportot, njemies ar politiku cik uziet!!! Diemzhél uzstádíjums, ka sports nav politika, kopsh 1936.gada nav vairs aktuáls. Cik saprotu, tad Mikelis nav pakonsultéjies ar savu agentu par sho jautájumu.
Tieši sportistu, kā arī citu sabiedrībā zināmu/populāru cilvēku, personīgās nostājas paušana ir ļoti vēlama, lai vērstu cilvēku uzmanību uz svarīgiem jautājumiem. KHL ir Krievijas līgā, kamēr valodas referendums ir Latvijas iekšējā lieta, vismaz oficiāli. Ja reiz KHL cenšas tiekties uz NHL līmeni, tad šādi gadījumi nekādi nedrīkst ietekmēt sportistu karjeras. Tas būtu absurdi! Kluba īpašniekiem/sponsoriem, līgas vadībai nav tiesību norādīt sportistiem kā viņiem balsot referendumos un vēlēšanās. Tad jau tikpat labi tavs darba devējs var atnāk un pateikt, kā tev ir jābalso, kas jārunā un tamlīdzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-03 09:59, pirms 14 gadiem
Malacis Mikelis!!!
, 2012-02-04 22:20, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rēdliham nespīd līgums KHL diemžēl, nedrīkst balsot pret saviem darba devējiem.
paldies ierecu labi
, 2012-02-07 20:06, pirms 14 gadiem
labi labi. balsojiet pret. latvijas driz vispar nebus. varat papriecaties dazus gadus. tieir jums pedejie neatkaribas gadi
, 2012-02-08 12:58, pirms 14 gadiem
maksimis rakstīja: labi labi. balsojiet pret. latvijas driz vispar nebus. varat papriecaties dazus gadus. tieir jums pedejie neatkaribas gadi
Lieliski apliecini krievvalodīgo vidū valdošo krievu nacismu.