Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Petīcija pret daiļslidošanas rezultātiem savāc vairāk nekā miljonu parakstu

Petīcija pret daiļslidošanas rezultātiem savāc vairāk nekā miljonu parakstu
Adelina Sotņikova
Foto: AP/Scanpix

Vakar Soču olimpiskajās spēlēs ar 17 gadus vecās sportistes Adelinas Sotņikovas uzvaru noslēdzās daiļslidošanas sacensību programma. Krievijas daiļslidotājas sniegums uz ledus salīdzinājumā ar galveno konkurenti gan bijis par pamatu, lai varētu apšaubīt Sotņikovas triumfu.

Jau vairāk kā 1,3 miljoni cilvēku ir parakstījuši Starptautiskajai slidošanas apvienībai (ISU) paredzētu petīciju, kurā lūgts pārskatīt un izmeklēt tiesnešu piešķirtās atzīmes daiļslidošanas sieviešu sacensībās.

Par iemeslu tam kalpojuši, galvenokārt, divi iemesli. Pirmkārt, apšaubīta tiek vismaz četru (no deviņiem) tiesnešu neitralitāte dāmu slidojumā.

Viens no tiesnešiem bija Ukrainas pārstāvis Jurijs Balkovs, kurš savulaik saņēmis gada diskvalifikāciju par centieniem sarunāt rezultātus Nagano olimpisko spēļu daiļslidošanas dejās. Krievijas tiesnese Alla Šehovceva ir Krievijas daiļslidošanas federācijas ģenerāldirektora Valentīna Pisejeva sieva.

Atlikušie tiesneši pārstāvēja Igauniju (Žanna Kuļika) un Franciju (Elēna Kukufā). Pirms 12 gadiem Soltleiksitijā Francijas delegācija tika turēta aizdomās par iespējamo rezultātu sarunāšanu ar Krieviju daiļslidošanas pāru un dejas disciplīnās.

Otrais iemesls, kāpēc apšaubīt rezultātus, ir uzvarētājas Sotņikovas demonstrētais sniegums salīdzinājumā ar korejietes Junas Kimas rādīto slidojumu. Lai gan abas sportistes pieļāva kļūdas, Sotņikovai tā esot bijusi krietni izteiktāka, pie tam tāda, kas neļautu uzrādīt rezultātu, kas būtu tik tuvu pasaules rekordam.

Petīcijas autori uzsver, ka šī vēstule netika sūtīta Korejas sportistes dēļ, bet gan tāpēc, lai sportā saglabātu vienlīdzību un taisnīgumu. "Visur redzēja šo netaisnību, tikai ne Krievijā," minēts paziņojumā.

Petīcijas iesniegšanai ISU nepieciešami vēl nepilni 200 tūkstoši parakstu, kas, visticamāk, šodien jau tiks iegūti.

Izmantotie resursi:
change.org
USA TODAY: Latest World and US News -...

  +5 [+] [-]

, 2014-02-21 10:59, pirms 11 gadiem
Ha, labs! Tik, vai tas kaut ko mainīs rezultātos? Katrā ziņā atkal ir zelts par visām varītēm

  -2 [+] [-]

, 2014-02-21 11:01, pirms 11 gadiem
Lai būtu godīgāk, vajag darīt kā driftā, viens parādā triku otrs atkārto un tad uz reiz var redzēt, kurš ir labāks.

 +12 [+] [-]

, 2014-02-21 11:02, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Ha, labs! Tik, vai tas kaut ko mainīs rezultātos? Katrā ziņā atkal ir zelts par visām varītēm
Rezultātus nemainīs, bet atkal atsāksies diskusijas par daiļslidošanas izmešanu no OS.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-21 11:06, pirms 11 gadiem
Jā es ar nesapratu! Korejiete daudz labāk darija tos visus griezienus! Abiem rezultātiem bija jābut līdzīgiem lai gan korejiete bija labāka! Nesaprotu kapēc viņai iedeva par 6PUNKTIEM mazāk!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 11:14, pirms 11 gadiem
Tur kur būs šādā subjektīva vērtēšana sistēma, vienmēr būs arī diskusijas un neapmierinātie bet tas ka krieviem daiļslidošana ir medaļu kalve, protams ir fakts.

 +26 [+] [-]

, 2014-02-21 11:19, pirms 11 gadiem
Vispār mani uzskati ir tādi, ka visi šie "žūrijas" sporta veidi ir jāņem ārā no OS, kaut arī pašam patīk skatīties to pašu Half-pipe u.tml. disciplīnas, tie tomēr ir ļoti diskutabli sporta veidi. Tad jau vasaras OS vēl varētu iekļaut arī sporta dejas?! Jāpaliek pie klasikas - kas ātrāk finišā, tas uzvar, Kas tālāk aizlec (tramplīnlekšanā) - tas uzvar utt., nevis, piemēram, vēl redziet piešķir kaut kādus punktus par to, cik skaists leciens tramplīnlecējam... da kāda starpība cik skaists leciens!!! Kaut vai tas ir visneglītākais un neticamākais, bet vistālākais - tam jābūt uzvarētājam....

  +9 [+] [-]

, 2014-02-21 11:19, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: Jā es ar nesapratu! Korejiete daudz labāk darija tos visus griezienus! Abiem rezultātiem bija jābut līdzīgiem lai gan korejiete bija labāka! Nesaprotu kapēc viņai iedeva par 6PUNKTIEM mazāk!
Joks jau bija tāds, ka krieviete vienkārši vāca punktus par elementiem. Jā, bija lieliski, bet noteikti bija jābūt zemākam vērtējumam par artistiskumu, jo krieviete koncentrējās tikai uz tehniku. Un ja paskatās uz tiesnešu sastāvu, tad patiešām var rasties šaubas. Es jau ilgu laiku atpakaļ pārtraucu regulāri sekot daiļslidošanai tieši dēļ subjektīvās tiesāšanas.

     [+] [-]

, 2014-02-21 11:24, pirms 11 gadiem
Tomēr neskatoties uz visu, es piekrītu, ka krievietei varēja dot zelta medaļu, lai arī pārsvaram bija jābūt minimālam.
Slēpts komentārs: BVV

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 11:36, pirms 11 gadiem
Kamēr pastāvēs šie dīvainie "sporta" veidi, kur subjektīva tiesnešu attieksme nosaka rezultātu, būs šādas problēmas.

Iedomājieties, cik stulba sistēma? Jo realitātē tiesnesis pat pilnīgi neitrāls vienā dienā var būt labā noskaņojumā, bet otrā viņam ir depresija. Divos identiskos dejojumos otrais saņems sliktāku atzīmi.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-21 11:38, pirms 11 gadiem
Protams, ka zelta medaļa paliks krievietei! Bet peticiju vajag iesniegt, lai starptautiskā federācija izvēlētos neitrālus, objektīvus tiesnešus. Krievi taču uzvaras dēļ gatavi uz visādām negodīgām mahinācijām. Principā jau viņi nopirka arī Soču olimpiādi, blēdības viņiem ir asinīs, turklāt valsti vada čekists!

     [+] [-]

, 2014-02-21 11:40, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Vispār mani uzskati ir tādi, ka visi šie "žūrijas" sporta veidi ir jāņem ārā no OS, kaut arī pašam patīk skatīties to pašu Half-pipe u.tml. disciplīnas, tie tomēr ir ļoti diskutabli sporta veidi. Tad jau vasaras OS vēl varētu iekļaut arī sporta dejas?! Jāpaliek pie klasikas - kas ātrāk finišā, tas uzvar, Kas tālāk aizlec (tramplīnlekšanā) - tas uzvar utt., nevis, piemēram, vēl redziet piešķir kaut kādus punktus par to, cik skaists leciens tramplīnlecējam... da kāda starpība cik skaists leciens!!! Kaut vai tas ir visneglītākais un neticamākais, bet vistālākais - tam jābūt uzvarētājam....
kaa naglai uz galvas! pilniigi iitu!

  +7 [+] [-]

, 2014-02-21 11:41, pirms 11 gadiem
Skatītos daiļslidošanu, ja vien Latvijas pārstāvji tur piedalītos. Savādāk galīgi nesaista šis sports.
Neredzēju priekšnesumus, tāpēc nespriedīšu, kam taisnība.
Bet kā Olimpiskajās spēlēs var norīkot tiesnešus, kuri vēl nesen tika turēti aizdomās, vai pat vēl labāk, ir bijuši diskvalificēti par rezultātu sarunāšanu?!? Kā starp tiesnešiem var būt kādas atsevišķas valsts federācijas šefa sieva?!? Jūs varat iedomāties, ka hokeja spēli starp Kanādu un Latviju tiesā Lipmana sieva, brālis vai cits ģimenes pārstāvis?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-21 11:44, pirms 11 gadiem
Kim Yuna bija izlikti adekvāti vērtējumi, šaubas vienīgi par Ashley Wagner atzīmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-21 11:50, pirms 11 gadiem
Daiļslidošana ir skaista, bet sacensību rezultāti būs gan subjektīvi, gan politiski, kamēr atzīmes nesāks likt neitrālu ekspertu programmēti roboti

  -1 [+] [-]

, 2014-02-21 11:52, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Vispār mani uzskati ir tādi, ka visi šie "žūrijas" sporta veidi ir jāņem ārā no OS, kaut arī pašam patīk skatīties to pašu Half-pipe u.tml. disciplīnas, tie tomēr ir ļoti diskutabli sporta veidi. Tad jau vasaras OS vēl varētu iekļaut arī sporta dejas?! Jāpaliek pie klasikas - kas ātrāk finišā, tas uzvar, Kas tālāk aizlec (tramplīnlekšanā) - tas uzvar utt., nevis, piemēram, vēl redziet piešķir kaut kādus punktus par to, cik skaists leciens tramplīnlecējam... da kāda starpība cik skaists leciens!!! Kaut vai tas ir visneglītākais un neticamākais, bet vistālākais - tam jābūt uzvarētājam....
Pag pag pag. es tākā daļēji piekrītu, BET, tai pašai tramplīnlēkšanai arī ir žūrija, kas liek balsis par lidojuma kvalitāti. Tad pēc tavām domām, to arī jāņem ārā tomēr?

     [+] [-]

, 2014-02-21 11:52, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Kā starp tiesnešiem var būt kādas atsevišķas valsts federācijas šefa sieva?!? Jūs varat iedomāties, ka hokeja spēli starp Kanādu un Latviju tiesā Lipmana sieva, brālis vai cits ģimenes pārstāvis?
nē nevaru. un nevaru iedomāties, ka spēli tiesātu Latvijas tiesnesis. bet izrādās, ka Kanādas tiesnesis var tiesāt ...

es gribētu redzēt visus 9 tiesnešus un viņu pārstāvētās valstis.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-21 11:56, pirms 11 gadiem
Erviins rakstīja: Pag pag pag. es tākā daļēji piekrītu, BET, tai pašai tramplīnlēkšanai arī ir žūrija, kas liek balsis par lidojuma kvalitāti. Tad pēc tavām domām, to arī jāņem ārā tomēr?
Protams, ka tie tiesneši ir jāņem nost! tad jau tāllēkšānā un kārtslēkšanā arī vajadzētu tiesnešus, kas vērtē lēciena skaistumu un cik taisni kārts piezemējas un vai tāllēcējs nav lēcis nesimetriski...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-21 12:00, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Vispār mani uzskati ir tādi, ka visi šie "žūrijas" sporta veidi ir jāņem ārā no OS, kaut arī pašam patīk skatīties to pašu Half-pipe u.tml. disciplīnas, tie tomēr ir ļoti diskutabli sporta veidi. Tad jau vasaras OS vēl varētu iekļaut arī sporta dejas?! Jāpaliek pie klasikas - kas ātrāk finišā, tas uzvar, Kas tālāk aizlec (tramplīnlekšanā) - tas uzvar utt., nevis, piemēram, vēl redziet piešķir kaut kādus punktus par to, cik skaists leciens tramplīnlecējam... da kāda starpība cik skaists leciens!!! Kaut vai tas ir visneglītākais un neticamākais, bet vistālākais - tam jābūt uzvarētājam....
hahaha, tu kaut reizi esi skatījies tramplīnlēkšanu? Tur arī tiesneši dod atzīems par lēciena/piezemēšanās tehniku.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-21 12:10, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Skatītos daiļslidošanu, ja vien Latvijas pārstāvji tur piedalītos. Savādāk galīgi nesaista šis sports.
Neredzēju priekšnesumus, tāpēc nespriedīšu, kam taisnība.
Bet kā Olimpiskajās spēlēs var norīkot tiesnešus, kuri vēl nesen tika turēti aizdomās, vai pat vēl labāk, ir bijuši diskvalificēti par rezultātu sarunāšanu?!? Kā starp tiesnešiem var būt kādas atsevišķas valsts federācijas šefa sieva?!? Jūs varat iedomāties, ka hokeja spēli starp Kanādu un Latviju tiesā Lipmana sieva, brālis vai cits ģimenes pārstāvis?
Ja tramplīnā nebūtu punktu par nosēdienu - cik sportsti vēl būtu dzīvi? Dragātu ka tik tālāk un sistos nost!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-21 12:12, pirms 11 gadiem
var vākt tos parakstus cik grib, re kur jau ir atbilde-Международный олимпийский комитет (МОК) не будет расследовать обстоятельства победы российской фигуристки Аделины Сотниковой в одиночном фигурном катании на Олимпиаде в Сочи, информирует Олимпийский новостной сервис. Официальный протест на результаты произвольной программы подан не был, а значит, оснований для анализа оценок или их пересмотра нет.

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:12, pirms 11 gadiem
Raiteens rakstīja: hahaha, tu kaut reizi esi skatījies tramplīnlēkšanu? Tur arī tiesneši dod atzīems par lēciena/piezemēšanās tehniku.
Nezinu kā daiļslidošanā, bet tramplīnlēkšana neņem vērā augstāko un zemāko atzīmi, līdz ar to mazinot iespējamo "vilkšanu"un "gremdēšanu"!
Tāpat tramplīnlēkšanā kā faktors ir gan vējš, gan "vārtu"kompensācija, ja tiesneši tos pārceļ drošības apsvērumu dēļ!
Tā kā, salīdzinot ar subjektivitāti daiļslidošana, tad tramplīnlēkšanā ir pārdesmit galvastiesu augstāka objektivitāte!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:18, pirms 11 gadiem
Ernijzz rakstīja: Ja tramplīnā nebūtu punktu par nosēdienu - cik sportsti vēl būtu dzīvi? Dragātu ka tik tālāk un sistos nost!!
par tālumu punktus ar dod, kas sastāda liekāko daļu punktu...piezemēšanās ir tikai piedeva tāluma punktiem, kas ietekmē tikai praktiski vienāda tāluma lecienus!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:26, pirms 11 gadiem
Uzskatu, ka ne tikai dailjslidoshanai, bet arii slopestyle, half pipe, akrobaatikai, mogulam un citiem liidziigiem sporta veidiem, kuriem uzvareetaaju nenosaka peec principa "augstaak, taalaak, aatraak", nav vietas olimpiskajaas speelees. Trampliineleekshanaa iznjemt stila atziimes veel aaraa.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:29, pirms 11 gadiem
Lai butu objektivi, tad visam daiļslidotajam butu vel japiedalas ātrslidoshana, kur būtu kaa iedzishana(biatlonaa). Pārējais ir pupu mizas...

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: par tālumu punktus ar dod, kas sastāda liekāko daļu punktu...piezemēšanās ir tikai piedeva tāluma punktiem, kas ietekmē tikai praktiski vienāda tāluma lecienus!
Plus FIS tramplīnlēšanā ir atraduši ''zelta vidusceļu'', ka izsvītro (neieskaita) vienu visaugstāko, un vienu viszemāko atzīmi. Tas ir devis to,ka viens tiesnesis principā vairs nevar ietekmēt kopējo atzīmju rezultātu.

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:35, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nezinu kā daiļslidošanā, bet tramplīnlēkšana neņem vērā augstāko un zemāko atzīmi, līdz ar to mazinot iespējamo "vilkšanu"un "gremdēšanu"!
Tāpat tramplīnlēkšanā kā faktors ir gan vējš, gan "vārtu"kompensācija, ja tiesneši tos pārceļ drošības apsvērumu dēļ!
Tā kā, salīdzinot ar subjektivitāti daiļslidošana, tad tramplīnlēkšanā ir pārdesmit galvastiesu augstāka objektivitāte!
nu redzi-daiļslidošanā arī svītro augstāko un zemāko atzīmi.
Un lai šo sporta veidu svītrotu no olimpiādes...tas nekas nenotiks-aqizmirstiet-tas tomēr ir pārāk populārs. Tad jau hokeju arī var svītrot ārā dēļ nepareizi ieskaitītiem/neieskaitītiem vārtiem, subjektīvo noraidījumu došanas/nedosānas utt. Tas tač ir smieklīgi!

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:38, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Ha, labs! Tik, vai tas kaut ko mainīs rezultātos? Katrā ziņā atkal ir zelts par visām varītēm
Soldleiksitijā taču rezultāti tika pārskatīti, un diviem pāriem piešķīra zelta medaļas.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:39, pirms 11 gadiem
Raiteens rakstīja: nu redzi-daiļslidošanā arī svītro augstāko un zemāko atzīmi.
Un lai šo sporta veidu svītrotu no olimpiādes...tas nekas nenotiks-aqizmirstiet-tas tomēr ir pārāk populārs. Tad jau hokeju arī var svītrot ārā dēļ nepareizi ieskaitītiem/neieskaitītiem vārtiem, subjektīvo noraidījumu došanas/nedosānas utt. Tas tač ir smieklīgi!
Jaa...smiekliigi. Varbuut aatrslidotaajiem pielikt veel zhuurijas veerteejumu cik skaisti noliecies, rokas kustiibas un purngalinju nostiepies. Taa teikt, lai izshkjirtu kursh labaaks vienaada rezultaata sasniegshanas gadiijumaa?

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:39, pirms 11 gadiem
izskatās ka arī daiļslidošanas ekspertus nevar pat saskaitīt, izrādās ļoti populārs sporta veids.
bet ja kāds grib iedziļināties, šo gan derētu izlasīt (experta analīze):

Log In - The New York Times

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:41, pirms 11 gadiem
Raiteens rakstīja: nu redzi-daiļslidošanā arī svītro augstāko un zemāko atzīmi.
Un lai šo sporta veidu svītrotu no olimpiādes...tas nekas nenotiks-aqizmirstiet-tas tomēr ir pārāk populārs. Tad jau hokeju arī var svītrot ārā dēļ nepareizi ieskaitītiem/neieskaitītiem vārtiem, subjektīvo noraidījumu došanas/nedosānas utt. Tas tač ir smieklīgi!
Daiļslidošanas ''zelta vidusceļš''-izstrādāt datorprogrammu,kas automātiski fiksē snieguma kļūdas un neprecizitātes. Gala rezultātā saskaitot kopējo kļūdu summu tiek dota kopējā atzīme. Tādējādi tiek izslēgts jebkurš cilvēcisko kļūdu (un ne tikai) faktors.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:44, pirms 11 gadiem
kukberns rakstīja: Jaa...smiekliigi. Varbuut aatrslidotaajiem pielikt veel zhuurijas veerteejumu cik skaisti noliecies, rokas kustiibas un purngalinju nostiepies. Taa teikt, lai izshkjirtu kursh labaaks vienaada rezultaata sasniegshanas gadiijumaa?
Kā var runāt par kaut kādiem tiesnešiem sporta veidos, kuros ir pavisam savādāki rezultātu noteikšanas kritēriji. Daiļslidošanā šis kritēriji ir pavisam skaidri, un tāpēc tur ir tiesneši,kas dod balles par izpildījumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 12:45, pirms 11 gadiem
Par snowbordu un slēpošanu rampā un slopestyle nepiekrītu, tur kritēriji bija ļoti skaidri, Ja kaut vienu triku izpildiji neprecīzi, pieskaroties ar rokām pie zemes, tad viss cauri, citādi arī uzvarēja tie kas varēja precīzi izpildīt augtstāk, tālāk vairāk. Daiļslidošanā krieviete reizēm var noraut uz mutes un mierīgi izcelt zeltu.

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Plus FIS tramplīnlēšanā ir atraduši ''zelta vidusceļu'', ka izsvītro (neieskaita) vienu visaugstāko, un vienu viszemāko atzīmi. Tas ir devis to,ka viens tiesnesis principā vairs nevar ietekmēt kopējo atzīmju rezultātu.
tas arī, plus vēl tur ir kaut kādi punkti, no kuras vietas uzsāk lekt(gate), vējš, bet tie ir sīkumi...noteicošais tomēr ir lēciena tālums!

     [+] [-]

, 2014-02-21 12:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tas arī, plus vēl tur ir kaut kādi punkti, no kuras vietas uzsāk lekt(gate), vējš, bet tie ir sīkumi...noteicošais tomēr ir lēciena tālums!
Zini, bet vairs nē.
Kopš sāka aprēķināt pēc speciālas formulas vēja ātrumu un virzienu, tad tālums ir ieguvis sekundāru faktoru. Protams, ja tu lec tālāk par 5+ metriem tālāk nekā konkurenti, tad pat vēja ātrums un virziens īsti nevar ietekmēt rezultātu, bet lecot tālāk tikai par,piemēram, 4 metriem, tagad jau vairs nevar būt drošs, ka punktu summa būs lielāka nekā konkurentiem.
Kad sāka izmantot šīs vēja ātruma un virziena aprēķināšanas formulas pirmās divās sezonās visi spļaudījās (īpaši komentētāji), bet tagad jau +/- pieraduši, un lielu brēku neceļ.

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tas arī, plus vēl tur ir kaut kādi punkti, no kuras vietas uzsāk lekt(gate), vējš, bet tie ir sīkumi...noteicošais tomēr ir lēciena tālums!
nu Vasiļjevs aizlidoja pārdesmit metus tālāk par medaļniekiem un palika trešajā desmitā ...

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:07, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: nu Vasiļjevs aizlidoja pārdesmit metus tālāk par medaļniekiem un palika trešajā desmitā ...
Viņš aizlidoja tālāk 5 metrus tālāk nekā labākie konkureti, bet piezemējoties ar rokām pieskārās zemei (sniegam), un tas automātiski ņem nost apmēram 6-7 balles no katra tiesneša. Pie kam viņš pirmajā lēcienā jau bija trešajā desmitā.

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, bet vairs nē.
Kopš sāka aprēķināt pēc speciālas formulas vēja ātrumu un virzienu, tad tālums ir ieguvis sekundāru faktoru. Protams, ja tu lec tālāk par 5+ metriem tālāk nekā konkurenti, tad pat vēja ātrums un virziens īsti nevar ietekmēt rezultātu, bet lecot tālāk tikai par,piemēram, 4 metriem, tagad jau vairs nevar būt drošs, ka punktu summa būs lielāka nekā konkurentiem.
Kad sāka izmantot šīs vēja ātruma un virziena aprēķināšanas formulas pirmās divās sezonās visi spļaudījās (īpaši komentētāji), bet tagad jau +/- pieraduši, un lielu brēku neceļ.
neesmu tik dziļi iekšā tramplīnā, lai ko teiktu...
prasta skatītāja acīm, kurš tikai reizi četro gados tramplīnu skatās, neredzu būtisku atšķirību, vismaz šajās OS kuri leca tālāk tie bija medaļās, nianses varbūt atškiras, bet kaut kā neredzēju, ka kāds ar tālu lecienu un labu piezemēšanos tiktu apdalīts...komentētaji(krievu) ar neko tādu neizteica!

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:11, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: nu Vasiļjevs aizlidoja pārdesmit metus tālāk par medaļniekiem un palika trešajā desmitā ...
tev jau Namejs paskaidroja...piezemēšanās nebija tīra!

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:11, pirms 11 gadiem
Daiļslidošana ir tas, kur mācās slidot bērni, kas vēl nespēlē hokeju?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-21 13:17, pirms 11 gadiem
Sākas! Tas nu ir skaidrs ka amerikāņi neprot zaudēt! Jau Soltleiksitijā ši dīvainā ''izmeklēšana'' un papildus zelta medaļas piešķiršana atgādināja cirku Tikai par cik dolāriem papildinājās banku konts ''izmeklētājiem'' un tiesnesei kura''kaunīgi atzinās'',nezina neviens
Tajā pat laikā divainos notikumus sieviešu slidojumā neviens netaisījās izmeklēt,jo uzvarēja amerikāniete
Atgādināšu ka pēc īsās programmas vadībā bija Kvana otrā Slucka trešā Koena ceturtā Hjūdža Kvana un Koena savas izvēles programmas pilnīgi izgāza Nelielas kļūdas arī Sluckai,tad uz pirmo vietu tika izbīdīta Hjūdža,kura savu programmu veica tīri,bet neparādīja pilnīgi neko.Izslidoja laukumā un pagrozīja dibentiņu
Punktu summa Sluckai labāka bet Hjūdža viņu apsteidza pēc vietu summas,jo itālijas tiesnesis(e) viņu ierindoja vie 4.vietā.Tā lūk!

Nevajag dzīvot ilūzijās,ka amerikāņi nu ir tie godīgie un kristāltīrie tādi pat pērkami un divkosīgi,tikai naudas viņiem vairāk
P.S.Tā parakstu vākšana ir lielākais stulbums,tad jau visur kur neapmierinās rezultāti sniegsim protestus un vāksim parakstus
Lielajām nācijām te ir milzīga priekšrocība! Nu ko,tās tad protestējot lai arī sadala medaļas

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu tik dziļi iekšā tramplīnā, lai ko teiktu...
prasta skatītāja acīm, kurš tikai reizi četro gados tramplīnu skatās, neredzu būtisku atšķirību, vismaz šajās OS kuri leca tālāk tie bija medaļās, nianses varbūt atškiras, bet kaut kā neredzēju, ka kāds ar tālu lecienu un labu piezemēšanos tiktu apdalīts...komentētaji(krievu) ar neko tādu neizteica!
Ja kādreiz izdomāsi,ka sāksi aktīvi sekot tramplīnlēkšanai, tad bez sekojošās informācijas nekādi:

Berkutschi.com - Encyclopedia

Sočos tramplīnlēcējiem paveicās, ka ar laika apstākļiem viss +/- bija Ok, bet PK posmos var tādus brīnumus redzēt. Neretas ir situācijas, ka starp diviem tramplīnlēcējiem, kuri lec viens aiz otra, vēja kompensācijas ir lielākas par +15 punktiem, vai arī - 15 punktiem.
Vel pagājušā PČ Predazzo treneri aktīvi saviem lecējiem nodarbojas ar beņķīšana bīdīšanu, kas arī automātiski dod ''+'' vai ''-'' punktus. Šosezon tas vairs nav tik aktuāli no treneru puses. Vairāk sacensību drošībnieki bīda beņķīšus.

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:25, pirms 11 gadiem
zigfrids_egle rakstīja: Par snowbordu un slēpošanu rampā un slopestyle nepiekrītu, tur kritēriji bija ļoti skaidri, Ja kaut vienu triku izpildiji neprecīzi, pieskaroties ar rokām pie zemes, tad viss cauri, citādi arī uzvarēja tie kas varēja precīzi izpildīt augtstāk, tālāk vairāk. Daiļslidošanā krieviete reizēm var noraut uz mutes un mierīgi izcelt zeltu.
Tieshi taa,pat Shons Vaits ar saviem trikiem palika ceturtais,jo viena kluda maksaja medalu!
Nevienam nebija nekadu pretenziju!(ja nu vienigais pasham uz sevim)

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kādreiz izdomāsi,ka sāksi aktīvi sekot tramplīnlēkšanai, tad bez sekojošās informācijas nekādi:
vienīgais, kas var aktīvāk sekot tramplīnam mani pievērst, ja Latvijas sportisti sāks lēkāt pasaules kausos un pasaules čempionātos.
tagad jau ik pa laikam uz kādu pasaules kausu posmu uzdoros slēdzot kanālus, kad nav ko darīt un skatīties, bet tā diezvai...
p.s. agrāk gadus 10-15 atpakaļ, kad sports nebija tik plaši pieejams TV kanālos un internetā, pa Europort, ZDF vai ARD daudz biežāk skatījos...pat četru tramplīnu sacenes nelaidu garām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-21 13:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vienīgais, kas var aktīvāk sekot tramplīnam mani pievērst, ja Latvijas sportisti sāks lēkāt pasaules kausos un pasaules čempionātos.
tagad jau ik pa laikam uz kādu pasaules kausu posmu uzdoros slēdzot kanālus, kad nav ko darīt un skatīties, bet tā diezvai...
p.s. agrāk gadus 10-15 atpakaļ, kad sports nebija tik plaši pieejams TV kanālos un internetā, pa Europort, ZDF vai ARD daudz biežāk skatījos...pat četru tramplīnu sacenes nelaidu garām!
Pērn viens letiņš leca PČ. Tiesa gan ļoti vāji.
Berkutschi.com - Personal Statistics -...

Klusībā ceru,ka ar laiku letiņi regulāri parādīsies tramplīnlēkšanas apritē, jo kaut kas jau Siguldā notiek šai virzienā.:
Tramplīnlēkšana

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:32, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: Sākas! Tas nu ir skaidrs ka amerikāņi neprot zaudēt! Jau Soltleiksitijā ši dīvainā ''izmeklēšana'' un papildus zelta medaļas piešķiršana atgādināja cirku Tikai par cik dolāriem papildinājās banku konts ''izmeklētājiem'' un tiesnesei kura''kaunīgi atzinās'',nezina neviens
Tajā pat laikā divainos notikumus sieviešu slidojumā neviens netaisījās izmeklēt,jo uzvarēja amerikāniete
Atgādināšu ka pēc īsās programmas vadībā bija Kvana otrā Slucka trešā Koena ceturtā Hjūdža Kvana un Koena savas izvēles programmas pilnīgi izgāza Nelielas kļūdas arī Sluckai,tad uz pirmo vietu tika izbīdīta Hjūdža,kura savu programmu veica tīri,bet neparādīja pilnīgi neko.Izslidoja laukumā un pagrozīja dibentiņu
Punktu summa Sluckai labāka bet Hjūdža viņu apsteidza pēc vietu summas,jo itālijas tiesnesis(e) viņu ierindoja vie 4.vietā.Tā lūk!

Nevajag dzīvot ilūzijās,ka amerikāņi nu ir tie godīgie un kristāltīrie tādi pat pērkami un divkosīgi,tikai naudas viņiem vairāk
P.S.Tā parakstu vākšana ir lielākais stulbums,tad jau visur kur neapmierinās rezultāti sniegsim protestus un vāksim parakstus
Lielajām nācijām te ir milzīga priekšrocība! Nu ko,tās tad protestējot lai arī sadala medaļas
Varbut es kko jaucu,bet STC pieshkira medalu Kanadieshiem,bet ne ASV sportistiem! Un tieshi Kanada bija ka palika neapmierinata!
Vai ari tev liekas ka Kanada un ASV ir viena liela valsts!
(2002. gada Soltleiksitijas olimpiskās spēles aizēnoja tiesnešu skandāls pāru daiļslidošanas sacensībās. Vēl pirms sacensību uzsākšanas tiesneši savā starpā vienojušies, ka uzvara tiks piešķirta Krievijas pārim Jeļenai Berežnajai un Antonam Siharulidzem. Abi slidotāji savā priekšnesumā pieļāva acīmredzamas kļūdas, bet tāpat ieguva zelta medaļas. Kanādas pāris Džeimija Seila un Deivids Peletjē, kuri ieguva otro vietu, iesniedza protestu un ilgstoši cīnījās par savu taisnību. Vēlāk franču tiesnesis atzina pieļauto netaisnību tiesāšanā un zelta medaļas tika piešķirtas pārim no Kanādas.)

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:35, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Protams, ka zelta medaļa paliks krievietei! Bet peticiju vajag iesniegt, lai starptautiskā federācija izvēlētos neitrālus, objektīvus tiesnešus. Krievi taču uzvaras dēļ gatavi uz visādām negodīgām mahinācijām. Principā jau viņi nopirka arī Soču olimpiādi, blēdības viņiem ir asinīs, turklāt valsti vada čekists!
Īsti nesapratu par ko Tu gribi iesniegt to petīciju,ka valsti vada čekists,vai ,ka nopirka OS
Devīņdesmitajos visa sporta pasaule bija sašutusi,ka par 1996.gada OS mājvietu tika izvēlēta nevis Atēnas(mūsdienu OS simtgade) ,bet gan Atlanta,tā ka OS jau sen kā tiek pirktas,bet dzīvo vie savās naivajās ilūzijās ur raksti petīcijas

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pērn viens letiņš leca PČ. Tiesa gan ļoti vāji.
Berkutschi.com - Personal Statistics -...

Klusībā ceru,ka ar laiku letiņi regulāri parādīsies tramplīnlēkšanas apritē, jo kaut kas jau Siguldā notiek šai virzienā.:
http://www.siguldassports.lv/notikumi/tramplinleksana
par šo kadru biju dzirdējis...tāpēc rakstu, ka varbūt kāds izlien ar laiku talants, kas liks sekot mūs tramplīnam!
Man tik nav skaidrs, kāpēc igauņiem joprojām nav parādījušies normāli tramplīnlēcēji...
Divcīņņieki viņiem visu laiku ir...pie tam katrās OS viņus redzu, ka tālu lec un slikti slēpo
Slēpotāji jau viņiem ar bijuši labi, tik šīs OS galīgi nekādas!

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:47, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Varbut es kko jaucu,bet STC pieshkira medalu Kanadieshiem,bet ne ASV sportistiem! Un tieshi Kanada bija ka palika neapmierinata!
Vai ari tev liekas ka Kanada un ASV ir viena liela valsts!
(2002. gada Soltleiksitijas olimpiskās spēles aizēnoja tiesnešu skandāls pāru daiļslidošanas sacensībās. Vēl pirms sacensību uzsākšanas tiesneši savā starpā vienojušies, ka uzvara tiks piešķirta Krievijas pārim Jeļenai Berežnajai un Antonam Siharulidzem. Abi slidotāji savā priekšnesumā pieļāva acīmredzamas kļūdas, bet tāpat ieguva zelta medaļas. Kanādas pāris Džeimija Seila un Deivids Peletjē, kuri ieguva otro vietu, iesniedza protestu un ilgstoši cīnījās par savu taisnību. Vēlāk franču tiesnesis atzina pieļauto netaisnību tiesāšanā un zelta medaļas tika piešķirtas pārim no Kanādas.)
Kā zināms tad kanādieši tika pie zelta ar lielu ASV ''akceptu" Man mazliet smieklīga liekas visa tā francijas tiesneša ''atzīšanās'' tipa sāka mocīt sirdsapziņa un kāpēc netika veikta izmeklēšana par sieviešu slidojumu un itāļu tiesnesis''neatzinās'' Šoreiz traci ceļ tieši amerikāņi,jo viņu slidotāja palika bez medaļas

     [+] [-]

, 2014-02-21 13:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: par šo kadru biju dzirdējis...tāpēc rakstu, ka varbūt kāds izlien ar laiku talants, kas liks sekot mūs tramplīnam!
Man tik nav skaidrs, kāpēc igauņiem joprojām nav parādījušies normāli tramplīnlēcēji...
Divcīņņieki viņiem visu laiku ir...pie tam katrās OS viņus redzu, ka tālu lec un slikti slēpo
Slēpotāji jau viņiem ar bijuši labi, tik šīs OS galīgi nekādas!
Igauņiem ir diezgan daudz lēcēji, bet tikai Nurmsalu šad tad ielec starp Top 30,kas dod ieskaites punktus PK. Viņiem diezgan daudz lēcēji startē Kontinentālā kausā (otrs stiprākais aiz PK).
Viņiem kopš Otepē atklāja K-90 tramplīnu lietas iet uz augšu. Ja vel izdotos nolīgt pasaules līmeņa trenerus, tad vispār būtu ideāli.

     [+] [-]

, 2014-02-21 14:57, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: Kā zināms tad kanādieši tika pie zelta ar lielu ASV ''akceptu" Man mazliet smieklīga liekas visa tā francijas tiesneša ''atzīšanās'' tipa sāka mocīt sirdsapziņa un kāpēc netika veikta izmeklēšana par sieviešu slidojumu un itāļu tiesnesis''neatzinās'' Šoreiz traci ceļ tieši amerikāņi,jo viņu slidotāja palika bez medaļas
1.)Kam zinams,tev vienigajam zinams vai vel kadam tas zinams(info)? Kur tu ravi tadu informaciju ka Kanada tika pie zelta medalam ar ASV akceptu?
2.) Tada sajuta ka tu neproti lasit!( Krievijas daiļslidotājas sniegums uz ledus salīdzinājumā ar galveno konkurenti gan bijis par pamatu, lai varētu apšaubīt Sotņikovas triumfu)! Kura bija galvena konkurente???? Pareizi,Italijas un Korejas sportiste!
Lasam talak!
(Otrais iemesls, kāpēc apšaubīt rezultātus, ir uzvarētājas Sotņikovas demonstrētais sniegums salīdzinājumā ar korejietes Junas Kimas rādīto slidojumu. Lai gan abas sportistes pieļāva kļūdas, Sotņikovai tā esot bijusi krietni izteiktāka, pie tam tāda, kas neļautu uzrādīt rezultātu, kas būtu tik tuvu pasaules rekordam)!

Kads sakars ASV ar to ka te cinas par pirmo,otro vietu? ASV sportiste palika ceturta,lidz medalai vinai bija patalu,tapec savu apgalvojumu iebaz tur lur saule nespid!

     [+] [-]

, 2014-02-21 15:13, pirms 11 gadiem
Erviins rakstīja: Pag pag pag. es tākā daļēji piekrītu, BET, tai pašai tramplīnlēkšanai arī ir žūrija, kas liek balsis par lidojuma kvalitāti. Tad pēc tavām domām, to arī jāņem ārā tomēr?
Tramplīnlēkšana, lai paliek, kā tāda, bet ārā jāņem tiesnešu sadaļa! Lai paliek tikai attāluma mērīšana, tāda kā tā ir tāllekšana vieglatlētikā!

     [+] [-]

, 2014-02-21 15:14, pirms 11 gadiem
Raiteens rakstīja: hahaha, tu kaut reizi esi skatījies tramplīnlēkšanu? Tur arī tiesneši dod atzīems par lēciena/piezemēšanās tehniku.
Jā, esmu skatījies! Izlasi manu komentāru - VISU!

     [+] [-]

, 2014-02-21 16:12, pirms 11 gadiem
stapo rakstīja: Tramplīnlēkšana, lai paliek, kā tāda, bet ārā jāņem tiesnešu sadaļa! Lai paliek tikai attāluma mērīšana, tāda kā tā ir tāllekšana vieglatlētikā!
Muļķības.
Tramplīnlēkšanā nav iespējams izmērīt attālumu līdz centimetram. Maksimums pusmetra robežās. Ja nebūs žūrijas vērtējuma, tad uzvarētāju nekad neizdotos noskaidrot.

     [+] [-]

, 2014-02-21 22:08, pirms 11 gadiem
Jā!!! Un futbolā videoatkārtojumus ar tiesnešiem!!!!

Rakstam petīciju!!!

     [+] [-]

, 2014-02-22 00:58, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: 1.)Kam zinams,tev vienigajam zinams vai vel kadam tas zinams(info)? Kur tu ravi tadu informaciju ka Kanada tika pie zelta medalam ar ASV akceptu?
2.) Tada sajuta ka tu neproti lasit!( Krievijas daiļslidotājas sniegums uz ledus salīdzinājumā ar galveno konkurenti gan bijis par pamatu, lai varētu apšaubīt Sotņikovas triumfu)! Kura bija galvena konkurente???? Pareizi,Italijas un Korejas sportiste!
Lasam talak!
(Otrais iemesls, kāpēc apšaubīt rezultātus, ir uzvarētājas Sotņikovas demonstrētais sniegums salīdzinājumā ar korejietes Junas Kimas rādīto slidojumu. Lai gan abas sportistes pieļāva kļūdas, Sotņikovai tā esot bijusi krietni izteiktāka, pie tam tāda, kas neļautu uzrādīt rezultātu, kas būtu tik tuvu pasaules rekordam)!

Kads sakars ASV ar to ka te cinas par pirmo,otro vietu? ASV sportiste palika ceturta,lidz medalai vinai bija patalu,tapec savu apgalvojumu iebaz tur lur saule nespid!
Ar savu stulbumu tā nevajadzētu plātīties; ASV ar Krieviju cīnās par uzvaru medaļu kopvērtējumā un tieši amerikāņi ir iniciatori šai parakstu vākšanai
Par Soltleiksitiju runājot,tad šādas tiesnešu'' atzīšanās'' notiek naudas maisu ietekmē ,lai amerikāņi pēc tam varētu bazūnēt pa visu pasauli; redz kādi mēs godīgi un labiņi,kā mēs cīnāmies par taisnību sportā
Tas,kas notika sieviešu daiļslidošanā Soltleiksitijā ir desmit reiz lielāka netaisnība nekā tagad,tikai nezin kāpēc amerikāņi par to klusēja un nepiespieda itāļu tiesnesi ''atzīties''
Amerikāņi vienmēr izcēlušies ar divējādu morāli

     [+] [-]

, 2014-02-28 20:00, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Rezultātus nemainīs, bet atkal atsāksies diskusijas par daiļslidošanas izmešanu no OS.
cerams ka tā būs jo sporta veids ir tik pat netiesājams kā soļošana