Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3
Autors: Germans Baumbarts

Video: Āris Aivars: "Vainu atzīstu, bet arī olimpiskajā vienībā ir ārsti"

Dinamo Rīga ārsts Āris Aivars par Pavlova dopinga gadījumu, skaidrojot, kā situācija radās

, 2014-03-01 09:21, pirms 11 gadiem
Pat neskatījos video, pietika ar repliku- arī olimpiskajā vienībā ir ārsti... Skanstes ielas organizācija nekad ne pie kā nav vainīga... Nekā jauna
, 2014-03-01 09:27, pirms 11 gadiem
Visu jau pareiz pasaka,gan par izlases arstiem,gan tiesi par komandu sportiem.
Bet vai tiesam sadi lidzekli ir japerk interneta?
Driz sportisti vispar vairs neko nevares lietot,jo katra lidzekli bus kaut kas aizliegts.
Tpt ka zviedram,kurs savas alergijas del nevares spelet vairs hokeju
Slēpts komentārs: loook ploik!
Slēpts komentārs: Kavits
, 2014-03-01 09:36, pirms 11 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Pat neskatījos video, pietika ar repliku- arī olimpiskajā vienībā ir ārsti... Skanstes ielas organizācija nekad ne pie kā nav vainīga... Nekā jauna
es brīnos, ka Svētais nav nācis ar paziņojumu klajā, ka izlase izdarījusi nr.1 hokeja komandai zaudējumus un nebūtu bijusi izlase, tad viņš nebūtu pieķerts.
, 2014-03-01 09:37, pirms 11 gadiem
Interneta veikalā norādītais preces apraksts bieži nesakrīt ar nopirkto. Jocīgi, ka uz to paļāvās.
, 2014-03-01 09:37, pirms 11 gadiem
Kads var pateikt cik ilgi ta viela paliek organisma?Nav jau,ka istajam dopingam kuru var nokert pec daudziem menesiem.
, 2014-03-01 09:44, pirms 11 gadiem
Un ko tas dotu ja LOV ārsti uzzinātu, ka Pavlovam ir tā viela? Tāpat viņā tā aizliegtā viela ir. Neļautu spēlēt, bet Pavlovu jau tā pat pārbaudītu
, 2014-03-01 09:48, pirms 11 gadiem
Visstulbāk jau Paulovam- par neko iespējams karjera izčakarēta....
, 2014-03-01 09:50, pirms 11 gadiem
krievu medijos klīst informācija, ka otrais dopingotājs arī ir no Dinamo Rīga, nevis Ralfs Freibergs!
R.Freibergs turpina spēlēt NCAA, jo nav saņemti nekādi dokumenti par dopinga lietošanu...
Сборной Латвии по хоккею грозит дисквалификация...

Updated 10:48 p.m., NCAA says Freibergs still...

skatoties uz šām Dinamo bundžām un Ozoliņa nespēlēšanu, ka tik otrs tiešām varētu būt Ozoliņš nevis Freibergs...
p.s. katrā ziņā šī lieta ir diezgan dīvaina, ja ir pozitīva A prove, tad par to informē spēlētāju vispirms...
, 2014-03-01 09:51, pirms 11 gadiem
Lai arī cik tā situācija varbūt ir banāla savā būtībā, bet noteikumi ir noteikumi un Āra Aivara atbildes šajā situācijā skan nedaudz neadekvāti... nedomāju, neuzskatu, nenokontrolēju...
Vai, tad algu Dinamo nemaksā par to, lai komandas dakteris domātu, uzskatītu un kontrolētu???
, 2014-03-01 09:52, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kads var pateikt cik ilgi ta viela paliek organisma?Nav jau,ka istajam dopingam kuru var nokert pec daudziem menesiem.
6 stundās
, 2014-03-01 09:53, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Visu jau pareiz pasaka,gan par izlases arstiem,gan tiesi par komandu sportiem.
Bet vai tiesam sadi lidzekli ir japerk interneta?
Driz sportisti vispar vairs neko nevares lietot,jo katra lidzekli bus kaut kas aizliegts.
Tpt ka zviedram,kurs savas alergijas del nevares spelet vairs hokeju
Nu a kāda starpība kur pirkt?
Te ne jau veikals ir vainīgs, bet kolektīvā bezatbildība. Tīri no personīgās pieredzes - kad pērku JEBKĀDU uztura bagātinātāju ar kuru iepriekš nav bijusi saskare, vispirms VIENMĒR pārbaudu kas ir sastāvā, iepazīstos ar komentāriem un atsauksmēm par produktu no pašiem lietotājiem, bet jau nopērkot izlasu visu kas rakstīts uz burkas (taču ne dopkontroles dēļ, bet tāpēc, ka IR jāzina ko tu dzer).

Turklāt, ja tie ir enerģijas/tauku dedzināšanas produkti, tad vēl jo vairāk ir jāskatās kas tur ir, jo, atšķirībā no kkāda kreatīna vai proteīna, tajos vienmēr ir daudz visa kā par kura vajadzību konkrētā formulā var rasties jautājumi.

Par alerģijām runājot - Žozē Teodors pirms 2006. gada OS arī stāstīja, ka pie viņa pozitīvajām dopinga provēm vainojams kkāds matu augšanas līdzeklis.
Nebūsim naivi, pseidoefedrīns uzlabo elpošanas procesus, tādējādi palielina organisma veiktspēju un dod arī enerģiju, kas hokejā ir ļoti noderīgi.

Stāstīt jau var visu ko (kā V.Ščerbatihs stāstīja, ka viņa pozitīvajos testos, kas uzrādīja nandrolonu vainīgs ir kreatīns) un lielākā sabiedrības daļa tam arī noticēs, taču par muļķiem visus nevajag uzskatīt.
, 2014-03-01 09:59, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: krievu medijos klīst informācija, ka otrais dopingotājs arī ir no Dinamo Rīga, nevis Ralfs Freibergs!
R.Freibergs turpina spēlēt NCAA, jo nav saņemti nekādi dokumenti par dopinga lietošanu...
Сборной Латвии по хоккею грозит дисквалификация...

Updated 10:48 p.m., NCAA says Freibergs still...

skatoties uz šām Dinamo bundžām un Ozoliņa nespēlēšanu, ka tik otrs tiešām varētu būt Ozoliņš nevis Freibergs...
p.s. katrā ziņā šī lieta ir diezgan dīvaina, ja ir pozitīva A prove, tad par to informē spēlētāju vispirms...
Es teiktu, ka šajā situācijā visu nolažoja Tikmera kungs.
Viņš pasaka - tā ir konfidenciāla info, es neko nedrīkstu teikt, bet... viens Latvijas hokejists ir ar aizdomīgu doptestu.

NU JOMAJO! Ja sāki runāt, tad saki, ja pats tā īsti neesi pārliecināts - klusē kamēr nav ofic. versijas.

Pašlaik šādas replikas dēļ jau ir bijušas TIK DAUDZ versijas, par pozitīviem testiem aizdomās turēti faktiski visi hokejisti (izņemot Pavlovu ) utt. Tas ir ļoti neprofesionāls gājiens, patiesībā.
, 2014-03-01 10:02, pirms 11 gadiem
Germans Baumbarts rakstīja: 6 stundās
Analīžu nodevēju aprindās figurē citi skaitļi - tā vidēji 4 dienas, bet drošības pēc, lai nav jāstresojas, jo katram organisms ir dažāds un citam iziet pa 2 diennaktīm, citam pa 6, iesaka nedēļu pirms potenciālā testa to nelietot.
, 2014-03-01 10:04, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es teiktu, ka šajā situācijā visu nolažoja Tikmera kungs.
Viņš pasaka - tā ir konfidenciāla info, es neko nedrīkstu teikt, bet... viens Latvijas hokejists ir ar aizdomīgu doptestu.

NU JOMAJO! Ja sāki runāt, tad saki, ja pats tā īsti neesi pārliecināts - klusē kamēr nav ofic. versijas.

Pašlaik šādas replikas dēļ jau ir bijušas TIK DAUDZ versijas, par pozitīviem testiem aizdomās turēti faktiski visi hokejisti (izņemot Pavlovu ) utt. Tas ir ļoti neprofesionāls gājiens, patiesībā.
protams Tikmera laža! kamēr B prove nav atvērta un zināmi rezultāti, viņš nedrīkst izpaust neko...
Tam kuram A prove ir pozitīva un kurš tiek turēts aizdomās, gan ir lietas kursā!
, 2014-03-01 10:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: protams Tikmera laža! kamēr B prove nav atvērta un zināmi rezultāti, viņš nedrīkst izpaust neko...
Tam kuram A prove ir pozitīva un kurš tiek turēts aizdomās, gan ir lietas kursā!
Kaut kur tač figurēja info, ka Freibergs esot informēts un tāpēc pēc OS vēlreiz čurājis mēģenē.
, 2014-03-01 10:10, pirms 11 gadiem
Vaitad dmaa ir tauku dedzinataajs? vecais jack 3 tak nebija tauku dedzinatajs
, 2014-03-01 10:11, pirms 11 gadiem
Trūkst vārdu. Kā var vainu velt uz izlases ārstiem? Viņiem ir jāapšauba Dinamo ārsta kompetence? Un Dinamo dakteris, kur skatījās, kad nopirka līdzekli? Vai tad tiešām var kaut ko pasūtīt tādu no interneta, saņemt un tad neskatoties pat uz pudelīti dot spēlētājam? Trūkst vārdu!!
, 2014-03-01 10:11, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kaut kur tač figurēja info, ka Freibergs esot informēts un tāpēc pēc OS vēlreiz čurājis mēģenē.
piemēram, šeit: TVNET :: Olimpiskās spēles - Freibergs: Pirms... .
, 2014-03-01 10:12, pirms 11 gadiem
tak apollo ir intervija ar Freibergu, kur viņš pasaka, ka nav. Tad jau vecais labais kapteinis būs paņēmis kaut ko štengrēku par vīnu.
, 2014-03-01 10:12, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kaut kur tač figurēja info, ka Freibergs esot informēts un tāpēc pēc OS vēlreiz čurājis mēģenē.
daudz dīvainības...
A un B proves čurā vienā laikā!
p.s. pēc tam ņemtās analīzes tāpat nebūs attaisnojums. viņš nav informēts oficāli, bet baumu līmenī padzirdējis!
, 2014-03-01 10:14, pirms 11 gadiem
mikins2 rakstīja: Vaitad dmaa ir tauku dedzinataajs? vecais jack 3 tak nebija tauku dedzinatajs
DMAA ir arī citā USPLabs produktā - OxyELITE PRO un vēl kaudzē citu pirmstreniņu pulveru vai tauku dedzinātāju (kas paši neko nededzina un ir tādi paši enerģijas dzērieni, tik ar dažām piedevām kas palīdz vielmaiņai un taku transportam) sastāvā.
, 2014-03-01 10:15, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: daudz dīvainības...
A un B proves čurā vienā laikā!
p.s. pēc tam ņemtās analīzes tāpat nebūs attaisnojums. viņš nav informēts oficāli, bet baumu līmenī padzirdējis!
Nē, šamam bija 3 testi sanāk - pirms OS, OS laikā (te ir oficiālās A un B proves vienlaicīgi čurātās) un pēc...
, 2014-03-01 10:17, pirms 11 gadiem
Kas tās par muļķībām, ka sporta spēļu komandās nelieto dopingu un ka dopings sporta spēlēs neko nedod!!!! Tad priekš kam vispār trenēt fizisko kondīciju pirms sezonas, jo pēc ārsta teiktā 0.3 vai 3 sek pārsvars slidojumā pār pretinieku neko nenozīmē - nu tās ir lielākās muļķības, ko es vispār esmu dzirdējis!!! Jebkuras fizisko īpašību pārsvars, kaut vai 0.01 sek., pār pretinieku ir milzīgs, jo sporta spēlēs viss notiek zibenīgi un katram cm un 0.01 sek noteikti izšķir spēles rezultātu!!!
Šis ārsts ir vienkārši iegājis darba rutīnā un viņš ir nekavējoties jānomaina vai jāaizrotē(kas tagad ir ļoti moderni) uz citu amatu!!!
, 2014-03-01 10:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, šamam bija 3 testi sanāk - pirms OS, OS laikā (te ir oficiālās A un B proves vienlaicīgi čurātās) un pēc...
testi trīs, bet katrā testā jau ir A un B prove!
Ja OS laikā ņemtā analīzes(A prove) būtu pozitīva, tad tās pašas analīzes B provi vērtu vaļā, nevis ļautu vēlreiz čurāt!
To trešo analīzi viņš pats uztaisīja pēc OS, padzirdot par baumām...
p.s. tu tik labi pārzini dopingu, bet kā doptests notiek līdz galam īsti nezini un neizproti...vakara ar lažoji par B proves atvēršanu!
, 2014-03-01 10:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: testi trīs, bet katrā testā jau ir A un B prove!
Ja OS laikā ņemtā analīzes(A prove) būtu pozitīva, tad tās pašas analīzes B provi vērtu vaļā, nevis ļautu vēlreiz čurāt!
To trešo analīzi viņš pats uztaisīja pēc OS, padzirdot par baumām...
p.s. tu tik labi pārzini dopingu, bet kā doptests notiek līdz galam īsti nezini...
Pag, vai ted es kaut kurā momentā esmu apgalvojis, ka tas trešais tests tagad būs īstais?

Es īstenībā pat līdz galam nesaprotu kāpēc šādā vīzē iegāja diskusija.

Rakstīju, ka Freibergs bija aizdomīgs, tāpēc viņam lika vēlreiz iziet testus. Tb pārbaudīt viņu vēlreiz, nevis to, ka tagad šamam atļauj pa jaunu iečurāt.
, 2014-03-01 10:27, pirms 11 gadiem
Kāpēc vakar nespēlēja Ozoliņš? Ceru, ka es kļūdos...
, 2014-03-01 10:30, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rakstīju, ka Freibergs bija aizdomīgs, tāpēc viņam lika vēlreiz iziet testus. Tb pārbaudīt viņu vēlreiz, nevis to, ka tagad šamam atļauj pa jaunu iečurāt.
ko nozīmē aizdomīgs?
tests var būt pozitīvs vai negatīvs! kamēr nav paziņots oficāli, aizdomas krīt uz visiem hokejistiem!
tie LOK darboņi visiem prātu tik čakarē!
, 2014-03-01 10:31, pirms 11 gadiem
Wtf? Tač skaidrs, ka jāpērk UB no sen atzītiem zīmoliem - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar un citiem. Nejau kko tādu, ko redzēju video. ; D
, 2014-03-01 10:39, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Wtf? Tač skaidrs, ka jāpērk UB no sen atzītiem zīmoliem - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar un citiem. Nejau kko tādu, ko redzēju video. ; D
Gaspari?
Tiem pašiem Gaspari, kuru produktos pirms kāda laika atrada anaboliskos steroīdus?
Arī tie paši Weider pirms kāda laika pamatīgi aptaisījās.
, 2014-03-01 10:44, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Wtf? Tač skaidrs, ka jāpērk UB no sen atzītiem zīmoliem - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar un citiem. Nejau kko tādu, ko redzēju video. ; D
Tev skaidrs, man skaidrs... bet sistēma strādā. Dinamo daudz ko nepērk no atzītiem zīmoliem. Arī citas komandas, jo katram dakterītim ir sava vetiņa no kurenes ņemt it kā lētāk, caur kabatiņu.
, 2014-03-01 10:51, pirms 11 gadiem
Nu ja mūsu izlase tiks diskvalificēta un spēlētājiem pāris gadus aizliegs hokeju spēlēt, tad nevis cietumā rindā jāstājas, bet vari pārvākties uz citu valsti! Jo te tevi pat cietumā nomušīs.
, 2014-03-01 11:11, pirms 11 gadiem
Un tagad lai izcilais dopinga eksperts (ja jau pats visādus sūdus lieto, turklāt ņemoties tautas līmenī, jo lielajā sportā viens Miņins ir dzirdēts, tak tikai cits...) Miņins man izskaidro par tiem Norvēģijas biatlona izlases astmatiķiem ar visu veco kraķīti Uli Eināru priekšgalā (mūsējam vecajam četriekam ar laikam divi astmas vājnieki bija, vismaz Upenieks noteikti). Astmatiķis lielajā sportā, piedevām biatlonā? Jebkurš lauku feldšeris smieklu krampjos iegāztos akā, šitādus pekstiņus dzirdot. Kas mums vēl ir astmas vājnieki? Maratonisti, triatlonisti, peldētāji? Kurš turpinās šo tiešām smagi cienījamo slimnieku rindu?
, 2014-03-01 11:12, pirms 11 gadiem
Gribes majas iedzers,arsts jau uz majam neiet ta vai ta Ta ka nez kas un ka ir...

Uzskatu ka OSK ur no musas uzputusi ziloni...
, 2014-03-01 11:14, pirms 11 gadiem
Kāda atbildība dakterim?Kriminālatbildība.Latvijai ceturtdaļa dopingotāji Olimpiskajās spēlēs Šausminoši,un ļoti aizskaroši mūsu vadošajiem sportistiem un medaļniekiem,kas būtu pelnijuši Latvijas vārdu nest pasaulē skaļāk nekā DOPINGS.DIEMŽĒL...........
, 2014-03-01 11:23, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Un tagad lai izcilais dopinga eksperts (ja jau pats visādus sūdus lieto, turklāt ņemoties tautas līmenī, jo lielajā sportā viens Miņins ir dzirdēts, tak tikai cits...) Miņins man izskaidro par tiem Norvēģijas biatlona izlases astmatiķiem ar visu veco kraķīti Uli Eināru priekšgalā (mūsējam vecajam četriekam ar laikam divi astmas vājnieki bija, vismaz Upenieks noteikti). Astmatiķis lielajā sportā, piedevām biatlonā? Jebkurš lauku feldšeris smieklu krampjos iegāztos akā, šitādus pekstiņus dzirdot. Kas mums vēl ir astmas vājnieki? Maratonisti, triatlonisti, peldētāji? Kurš turpinās šo tiešām smagi cienījamo slimnieku rindu?
Pirms kaut ko rakstīt, būtu ĻOTI ieteicams iepazīties ar tēmu un to kas ir uztura bagātinātāji, kam tie ir domāti un kāpēc tos lieto. Tas par to komentāra sākumu.

Par visiem astmatiķiem - noteikumos ir caurums, tas arī tiek izmantots un no lielajām valstīm, Norvēģija ziemas sportos tāda ir, arī aktīvi lobēts, lai netiktu taisīts ciet.

Sportists dabū ārsta atzinumu, ka ir astmatiķis un var mierīgi lietot noteiktu klāstu WADA sarakstos iekļauto medikamentu pilnīgi bez nekādiem ierobežojumiem.
Ko tas nozīmē reāli un kas ir šie preparāti? Piemēram, tas pats pseidoefedrīns (uz ko iekrita Zviedrijas hokejists Bekstrēms) ir astmatiķu zālēs diezgan biežs ingredients utt.
, 2014-03-01 11:23, pirms 11 gadiem
Cilvēcīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 11:47, pirms 11 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Pat neskatījos video, pietika ar repliku- arī olimpiskajā vienībā ir ārsti... Skanstes ielas organizācija nekad ne pie kā nav vainīga... Nekā jauna
Būtu labāk noskatījies interviju, tad nebūtu varbūt muļķības rakstījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 11:52, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Protams cilvēcīgi žēl ir ari dr Aivars, kā pats teica 35 gadus strādā par sporta ārstu un šis ir pirmais gadījums (cerams pēdējais), nu cerēsim ka IIHF iedos Pavlovam max 3 mēnešu DQ!


Ko bija lietojis un cik iedeva Antonam Belovam DQ kad vinju pieķēra KHL finalserijas laikā?

Kkad nesen iedeva ari vienam Baltkrievu hokejistam DQ! Cik iedeva un ko viņs bija lietojis?

Kāds zinātājs var pastāstīt par šiem gadījumiem?
Abi tika saķeri uz to pašu DMAA uz kuru iekrita Pavlovs.
Tagad Belovs spēlē NHL. Mihaļovam tika iedoti 2 gadi diskvalifikācija, kas 35 gadus vecam hokejistam (uz šo brīdi jau 36), visdrīzāk, nozīmē arī karjeras beigas, lai gan moš kādā BAČ vēl uzspēlēs, tagad ir bez kluba, protams, jo uz Ziemeļameriku braukt ar, laikam jau, tādā vecumā nav jēgas.
, 2014-03-01 11:56, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Protams cilvēcīgi žēl ir ari dr Aivars, kā pats teica 35 gadus strādā par sporta ārstu un šis ir pirmais gadījums (cerams pēdējais), nu cerēsim ka IIHF iedos Pavlovam max 3 mēnešu DQ!


Ko bija lietojis un cik iedeva Antonam Belovam DQ kad vinju pieķēra KHL finalserijas laikā?

Kkad nesen iedeva ari vienam Baltkrievu hokejistam DQ! Cik iedeva vinjam DQ un ko viņs bija lietojis?

Kāds zinātājs var pastāstīt par šiem gadījumiem?
Belovam iedeva 3 mēnešu diskābeli Новости NEWSru.com :: Хоккеист "Авангарда"... no 21. aprīļa līdz 21. jūlijam...
, 2014-03-01 11:57, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abi tika saķeri uz to pašu DMAA uz kuru iekrita Pavlovs.
Tagad Belovs spēlē NHL. Mihaļovam tika iedoti 2 gadi diskvalifikācija, kas 35 gadus vecam hokejistam (uz šo brīdi jau 36), visdrīzāk, nozīmē arī karjeras beigas, lai gan moš kādā BAČ vēl uzspēlēs, tagad ir bez kluba, protams, jo uz Ziemeļameriku braukt ar, laikam jau, tādā vecumā nav jēgas.
Belovam diskābeli iedeva 2012. gadā. Uz NHL viņš aizbrauca 2013.g. - dopinga gadījumam ar to nav nekāda sakara.
, 2014-03-01 11:59, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Belovam diskābeli iedeva 2012. gadā. Uz NHL viņš aizbrauca 2013.g. - dopinga gadījumam ar to nav nekāda sakara.
Es jau neapgalvoju pretējo, tik vien kā pierakstīju ko šams dara tagad.
, 2014-03-01 12:00, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abi tika saķeri uz to pašu DMAA uz kuru iekrita Pavlovs.
Tagad Belovs spēlē NHL. Mihaļovam tika iedoti 2 gadi diskvalifikācija, kas 35 gadus vecam hokejistam (uz šo brīdi jau 36), visdrīzāk, nozīmē arī karjeras beigas, lai gan moš kādā BAČ vēl uzspēlēs, tagad ir bez kluba, protams, jo uz Ziemeļameriku braukt ar, laikam jau, tādā vecumā nav jēgas.
Pavlovs pieķerts SOK un IIHF rīkotajās sacensībās atceraties to...
2 gadi visiem dot!
Belovu pieķēra KHL un spriedumu iznesa viņi!
varat nesapņot par 3 mēnešiem, visi hokejisti kopš 2002.gada kuri pieķerti OS un PČ ir saņēmuši 2 gadus...
, 2014-03-01 12:03, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau neapgalvoju pretējo, tik vien kā pierakstīju ko šams dara tagad.
varēji vēl piebilst, ka valkā baltas zeķes un lieto iPhone
, 2014-03-01 12:05, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: varēji vēl piebilst, ka valkā baltas zeķes un lieto iPhone
Nu tādas info man nav, bet ja nu tu tā saki...
, 2014-03-01 12:16, pirms 11 gadiem
Jurim EM. Ar raksta tēmu iepazinos, varbūt neveicu gan pirms komentāra rakstīšanas kādu disertācijas apmēra pētījumu. Pats esmu ļoti ilgus gadus sportojis, mums gan nekādus sūdus mutē bāzt ne prātā nenāca. Varbūt cienījamais hokeja eksperts (nekā personīga JM!) pats mazliet papētīs šo jautājumu un atklās, ko par tā saucamajiem uztura bagātinātājiem saka oficiālā medicīna. Sakarīgs ārsts, ieejot aptiekā, uzreiz pateiks - vismaz 90% no šajos plauktos redzamajiem uztura bagātinātājiem ir pilnīgs blefs, meli un kaķim zem astes pat neberams. Daži no tiem ir ne tikai kaitīgi, bet pat bīstami. Neesmu uztura speciālists, endokrinologs utt., taču gana ir dzirdēts par tā saucamajām blaknēm, kas bieži iestājas pēc šādu sūdu rīšanas. Aknu vai nieru mazspēja, hepatīts, iekšēja asiņošana, vitamīnu pārdozēšana (nekas bīstams, tikai var palikt pliks pauris un iestāties neauglība vai impotence)utt.ut.jpr. Labu veselību!
Raksts / Uztura bagātinātāji – lieki, bīstami,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 12:22, pirms 11 gadiem
Kavits rakstīja: no bērnības dienu klasikas... "a viņš pirmais sāka". pats nekad nebūs vainīgs, vienmēr atradīsies, kam to piespēlēt.
Uzgriez 3:40 - 4:00 un ieklausies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 12:28, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tādas info man nav, bet ja nu tu tā saki...
Atkal jau superizcilais pārgudrītis Abrags uzdarbojas. Visi pi..pji, tik viņš viszinošs krutaks!
, 2014-03-01 12:32, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jurim EM. Ar raksta tēmu iepazinos, varbūt neveicu gan pirms komentāra rakstīšanas kādu disertācijas apmēra pētījumu. Pats esmu ļoti ilgus gadus sportojis, mums gan nekādus sūdus mutē bāzt ne prātā nenāca. Varbūt cienījamais hokeja eksperts (nekā personīga JM!) pats mazliet papētīs šo jautājumu un atklās, ko par tā saucamajiem uztura bagātinātājiem saka oficiālā medicīna. Sakarīgs ārsts, ieejot aptiekā, uzreiz pateiks - vismaz 90% no šajos plauktos redzamajiem uztura bagātinātājiem ir pilnīgs blefs, meli un kaķim zem astes pat neberams. Daži no tiem ir ne tikai kaitīgi, bet pat bīstami. Neesmu uztura speciālists, endokrinologs utt., taču gana ir dzirdēts par tā saucamajām blaknēm, kas bieži iestājas pēc šādu sūdu rīšanas. Aknu vai nieru mazspēja, hepatīts, iekšēja asiņošana, vitamīnu pārdozēšana (nekas bīstams, tikai var palikt pliks pauris un iestāties neauglība vai impotence)utt.ut.jpr. Labu veselību!
http://www.lsm.lv/lv/raksts/zinju-analiize/analize/uztura-bagatinataji--lieki-biistami-tachu-populari.a78500/
Kas attiecas uz uztura bagātinātāju un kas kam un kur berams... man jau liekas, ka tieši to nosaukumā viss ir pateikts - uztura bagātinātāji. Tb tos var lietot, kad uzturā ir kādi robi, vai nav iespējas uzņemt konkrētus nutrientus.

Tu taču nesāksi dzert kko tādu, kas tev ikdienā nav nepieciešams?

Ir jāsaprot, ko, priekš kam, kad, kā utt. ir jālieto. Tas ir tas pats stāsts kas bija ar šiem DMAA produktiem, kad daži idioti sadomājās, ka saberot zirga devas kokteilī šamie kļūs par nezin ko. 3 no viņiem kļuva par līķīšiem.
Blaknes ir JEBKURAM produktam. Arī kkādiem bērnu polivitamīniem, ja tos milzīgi neadekvātos daudzumos ēd. Tieši tāpēc ir tāda lieta kā veselais saprāts un instrukcija.

Kas attiecas uz visām mazspējām - pirms kāda jau laba laika bija pa Krievijas kkuru TV rīta raidījumā sižets ar domu, ka uztura bagātinātāji, konkrēti proteīna pulveris ir visas pasaules ļaunuma centrs, jo kkādam tīnim no tā parādījās problēmas ar tām pašām aknām vai nierēm. Nu vot... stāsta, stāsta (pie tam jaucot visu vienā katlā - uztura bagātinātājus un anaboliskos steroīdus) un tad intervē šo jaunieti, kurš ar nevainīgām ačtelēm skatoties kamerā stāsta kā viņš dažus mēnešus ar karoti smēlis no brukām proteīnu un lielās devās (pat priekš nopietna līmeņa atlēta) to ēdis (tieši ēdis, sausā veidā, nevis kokteili taisījis)... jautājums - proteīns slikts, vai, tomēr, tā lietotājam kkas ar apkārtējās pasaules uztveri nav tā?

Par to kas ir derīgs no visiem UB un kas nav... katram jau ir jāsaprot ko viņam vajag un tikai tad jāiet pirkt un lietot. Ja tas ir parasts proteīns, kreatīns, vitamīni vai zivju eļļa, tad tas ir viens, bet ja sāk lietot kkādus UB, kuru nosaukumi ir no sērijas "mega-super-ultra anabolic superdruper formula muscle growth", kuru ražotāji nav zināmi un kuru sastāvs ir, maigi sakot, apšaubāms... nu tad jau jāvaino tikai pašam sevi.

Problēma ir nevis uztura bagātinātājos, bet to lietotājos, kuri paši nezina ko un priekš kam lietot, tāpēc lieto visu un lielos apmēros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 12:33, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: biju nepatīkami pārsteigts, kad vistas gaļā un piena produktos tika konstatēta proteīna klātbūtne

ar ko mūs baro? un mēs paši nemaz nezinām ko lietojam ikdienā
Tas ir tāpēc, ka tās ir ģenētiski modificētas vistas un viņas baro ar tiem steroīniem. Un tev izaugs pupi.
, 2014-03-01 12:34, pirms 11 gadiem
Man patik sitas doktors-kaut tu resnajam tusnim kalvitim butu personiskais arsts-udens vieta iedod esenci-piedodiet druscin nenokontroleju.Visa Latvija tev sitis uz pleca un visas tavas kludas tiks piedotas.
, 2014-03-01 12:38, pirms 11 gadiem
Kvēpam bija jāveic analīzes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 12:50, pirms 11 gadiem
Chazz rakstīja: Tas ir tāpēc, ka tās ir ģenētiski modificētas vistas un viņas baro ar tiem steroīniem. Un tev izaugs pupi.
Tagad tas viss ir nopietni, vai trollings?

Starp citu, a tu zini cik maksātu vista, kas ir barota ar steroīdiem?
, 2014-03-01 12:59, pirms 11 gadiem
Vecs paliek doktors, mušas vairs neķer.
, 2014-03-01 12:59, pirms 11 gadiem
Tikmers nocēlās kārtējo reizi atkal ...
, 2014-03-01 13:05, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas attiecas uz uztura bagātinātāju un kas kam un kur berams... man jau liekas, ka tieši to nosaukumā viss ir pateikts - uztura bagātinātāji. Tb tos var lietot, kad uzturā ir kādi robi, vai nav iespējas uzņemt konkrētus nutrientus.

Tu taču nesāksi dzert kko tādu, kas tev ikdienā nav nepieciešams?

Ir jāsaprot, ko, priekš kam, kad, kā utt. ir jālieto. Tas ir tas pats stāsts kas bija ar šiem DMAA produktiem, kad daži idioti sadomājās, ka saberot zirga devas kokteilī šamie kļūs par nezin ko. 3 no viņiem kļuva par līķīšiem.
Blaknes ir JEBKURAM produktam. Arī kkādiem bērnu polivitamīniem, ja tos milzīgi neadekvātos daudzumos ēd. Tieši tāpēc ir tāda lieta kā veselais saprāts un instrukcija.

Kas attiecas uz visām mazspējām - pirms kāda jau laba laika bija pa Krievijas kkuru TV rīta raidījumā sižets ar domu, ka uztura bagātinātāji, konkrēti proteīna pulveris ir visas pasaules ļaunuma centrs, jo kkādam tīnim no tā parādījās problēmas ar tām pašām aknām vai nierēm. Nu vot... stāsta, stāsta (pie tam jaucot visu vienā katlā - uztura bagātinātājus un anaboliskos steroīdus) un tad intervē šo jaunieti, kurš ar nevainīgām ačtelēm skatoties kamerā stāsta kā viņš dažus mēnešus ar karoti smēlis no brukām proteīnu un lielās devās (pat priekš nopietna līmeņa atlēta) to ēdis (tieši ēdis, sausā veidā, nevis kokteili taisījis)... jautājums - proteīns slikts, vai, tomēr, tā lietotājam kkas ar apkārtējās pasaules uztveri nav tā?

Par to kas ir derīgs no visiem UB un kas nav... katram jau ir jāsaprot ko viņam vajag un tikai tad jāiet pirkt un lietot. Ja tas ir parasts proteīns, kreatīns, vitamīni vai zivju eļļa, tad tas ir viens, bet ja sāk lietot kkādus UB, kuru nosaukumi ir no sērijas "mega-super-ultra anabolic superdruper formula muscle growth", kuru ražotāji nav zināmi un kuru sastāvs ir, maigi sakot, apšaubāms... nu tad jau jāvaino tikai pašam sevi.

Problēma ir nevis uztura bagātinātājos, bet to lietotājos, kuri paši nezina ko un priekš kam lietot, tāpēc lieto visu un lielos apmēros.
Protams, Juri, ka visumā tev ir taisnība, šādas lietas ir jālieto ar varen lielu piesardzību un saprātu. Ne saprāta, ne piesardzības mūsdienu sabiedrības dominējošajā vairākumā nav. BET - tās ir nepieciešamas galvenokārt tiem (otra grupa varētu būt kaut kādi superreti slimnieki), kas ir lielajā sportā, kuriem ir pārcilvēciskas pārslodzes un nepieciešama iespējami ātrāka organisma relaksācija. Visiem pārējiem tās ir tikpat nepieciešamas un svarīgas kā tagad jaunatnē modernais spaiss vai parastiem ierindas cilvēkiem - Mēness amosfēra vai pterodaktila pirdiena smārds. Tas, ka šādu vielu pārspīlēta lietošana ir kaitīga, manuprāt, ir jau apstiprināts fakts. Kaut kā neatminos, ka, piemēram, septiņdesmitajos,astoņdesmitajos vai pat vēl deviņdesmitajos gados jauni, divdesmitgadīgi sportisti mirtu uz laukuma no sirds mazspējas vai vēl neticamākām kaitēm. Cik mums basketbolā jau šādi ir aizsoļojuši pie debesu trenera - trīs vai vairāk? Saproti, viens - tā var būt nejaušība, divi - nejaušība un vēl sakritība. Trīs un vairāk - likumsakarība. Neticu, ka šie puikiņi dzēra pa septiņiem enerģijas dzērieniem dienā un tāpēc atmeta pakavus, gan jau, ka tas bija oficiālās, "atļautās" farmakoloģijas rezultāts. Un visā pasaulē mirst - futbolisti ik pa brīdim. Nu kādreiz neviens nemira sporta laukumā...
, 2014-03-01 13:06, pirms 11 gadiem
Kādas ir Vitaļika nākotnes izredzes? Uz echl pie Ševčenko? AHL varētu tikt, augstāk- diezin-vai.
, 2014-03-01 13:07, pirms 11 gadiem
FU, un gandrīz piemirsu Žoltoku...
, 2014-03-01 13:09, pirms 11 gadiem
nu ko bled ārel,pie staba,un publiski sitieni ar pletni?
, 2014-03-01 13:11, pirms 11 gadiem
Aivars vainu ta atzīst, bet Vitaļikam jau no tā labāk nepaliks, jo kaut kādu diskābekli jau tieši pats Vitaļiks dabūs.... biški arī izlases dokiņam uz galvas uzkakāja Aivara kungs, bet savā ziņā pa tēmu, jo vai ta Kvēps arī nevarēja pačekot ko tur Pavlovs tādu dzer... moš onkām(abiem) jāiet pensijā, ja jau vairs lāga nevar pat pudelītes izčekot?
, 2014-03-01 13:13, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Nu kādreiz neviens nemira sporta laukumā...
Ja jau salīdzini ar agrākiem laikiem, tad jāsalīdzina arī pats sports tad un tagad. Mūsdienās komandu sporta veidos ir daudz lielākas slodzes, nekā bija agrāk. Kaut vai tas pats futbols, kur gan spēles temps ir audzis miljons reižu (hiperbola), gan arī pats spēļu daudzums ir daudz lielāks.
, 2014-03-01 13:22, pirms 11 gadiem
1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.

Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!

2. Pilnīgi saprotama un, domāju, attaisnojama Dr.Aivara kļūda - Dinamo produktu ikdienā lieto jau 6 gadus un līdz šim nav bijušas nekādas problēmas.
Vai tad Jūs ikdienā pārbaudiet, kādas sastāvdaļas rakstītas uz pārtikas sāls iepakojuma?
, 2014-03-01 13:26, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Protams, Juri, ka visumā tev ir taisnība, šādas lietas ir jālieto ar varen lielu piesardzību un saprātu. Ne saprāta, ne piesardzības mūsdienu sabiedrības dominējošajā vairākumā nav. BET - tās ir nepieciešamas galvenokārt tiem (otra grupa varētu būt kaut kādi superreti slimnieki), kas ir lielajā sportā, kuriem ir pārcilvēciskas pārslodzes un nepieciešama iespējami ātrāka organisma relaksācija. Visiem pārējiem tās ir tikpat nepieciešamas un svarīgas kā tagad jaunatnē modernais spaiss vai parastiem ierindas cilvēkiem - Mēness amosfēra vai pterodaktila pirdiena smārds. Tas, ka šādu vielu pārspīlēta lietošana ir kaitīga, manuprāt, ir jau apstiprināts fakts. Kaut kā neatminos, ka, piemēram, septiņdesmitajos,astoņdesmitajos vai pat vēl deviņdesmitajos gados jauni, divdesmitgadīgi sportisti mirtu uz laukuma no sirds mazspējas vai vēl neticamākām kaitēm. Cik mums basketbolā jau šādi ir aizsoļojuši pie debesu trenera - trīs vai vairāk? Saproti, viens - tā var būt nejaušība, divi - nejaušība un vēl sakritība. Trīs un vairāk - likumsakarība. Neticu, ka šie puikiņi dzēra pa septiņiem enerģijas dzērieniem dienā un tāpēc atmeta pakavus, gan jau, ka tas bija oficiālās, "atļautās" farmakoloģijas rezultāts. Un visā pasaulē mirst - futbolisti ik pa brīdim. Nu kādreiz neviens nemira sporta laukumā...
Man liekas, ka te visā dopinga-uztura bagātinātāju kišmišā ir kkāda nesaprašanās sanākusi.

Tātad - Uztura bagātinātāji ir tikai bagātinātāji, ko, ja vien draudzējas ar prātu, var lietot ikviens. Teiksim, ja cilvēks, kaut vai kā tautā saka "priekš sevis" trenējas, viņam ir jāuzņem noteikts daudzums kaloriju un makro/mikro nutrientu.
JA viņš to var izdarīt tāpat, no parastās pārtikas - ĻOTI LABI! Es pat teiktu - superlabi!
Diemžēl, bet tādi ir vai nu ļoti vieglā svara kategorijā (tb kuriem nav daudz jāēd) vai kkādi es pat nezinu kas,. jo mūsdienās strādājošam cilvēkam, kas nesver 70 kg, bet vairāk, to izdarīt varētu rasties problēmas, virs 90 kg - jau ļoti konkrēti smagi kļūst apēst visu to kas jāapēd.
Tieši tāpēc arī ir šīs koncentrētās nutrientu formas. Piemēram - apēst 10 olas lielā izmēra dienā, vai, 4 olas un izdzert vienu proteīna kokteili? Vai kad dienas laikā ir jāuzņem noteikts daudzums tauku. Var jau visādu trešu ēst, bet var izdzert zivju eļļu (Jā, arī tas ir uztura bagātinātājs).

Kas attiecas uz to kas jālieto TOP atlētiem un retiem slimniekiem, tas ir jau pārsvarā stipras iedarbības zāles, piemēram, anaboliskie steroīdi. Tie paši pa sevi, lai arī reti, bet tiek izmantoti smagu slimību ārstēšanā - apdegumi plaši, HIV/AIDS, vēzis. Arī ja ir distrofija. Ja ir zems testesterona līmenis, izraksta testesterona šprices utt. Taču viss tas ir pilnīgi no citas operas.

Šajā gadījumā ir sanācis tā, ka UZTURA BAGĀTINĀTĀJĀ ir viela no dopinga sarakstiem. Iemesls - vēl pirms dažiem gadiem DMAA bija atļauts un tāpēc ir mazie ražotāji kas to vēl izmanto, lielie gan ir atteikušies no DMAA.

Par letālajiem iznākumiem... tie ir bijuši visu laiku, jautājums ir tikai cik daudz tam ir pievērsta uzmanība. Pašalik vienkārši info pieejamība ir daudz lielāka, tāpēc arī liekas, ka visur viss sprāgst, deg, mirst... lai gan tā ir bijis visu laiku, vnk informācijas aprite bija lēnāka un bieži vien daudzi nemaz nezināja kas notiek blakus ciemā (tāds pārspīlējums, protams), nemaz nerunājot par tālākām vietām.

Un vēl par atļauto farmakoloģiju - jautājums ir daudz plašāks un sarežģītāks un faktoru ir daudz. Iedzimtība, sagatavotība, slodze, farma utt. Teikt, ka mirst tikai dēļ viena no šiem faktoriem... nez vai ir pareizi. PROTAMS, ka, ja šie jaunieši nesportotu PRO līmenī, šādu problēmu, iespējams, viņiem nebūtu, BET... tāds ir sports.

Nobeigumā frāze, ko es atkārtoju un atkārtošu - nevajag domāt, ka dopinga lietotāji ir kaut kāda maza ļauno "tumšo sportistu" grupiņa. Tas ka kādam ir negatīvas dopinga proves nenozīmē, ka viņš nelieto, tas nozīmē tikai to, ka viņa dopinga proves ir negatīvas.

Frāze vairāk vērsta uz to, ka pašlaik daudz ko noveļ uz uztura bagātinātājiem, kas patiesībā ir kkāda smagā dopinga sekas.
, 2014-03-01 13:45, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: 1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.
Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!
Nu tā devīze jau visāda var skatnēt, jo neviens jau nerakstīs - mēs gribam pa lēto saražot un pa dārgo pārdot kkādsu pulverus, kas jums no tā būs, mums po.
Bet nu tas tā.

MM USA produkti ir tāds pats līmenis kā ON utt. produkti. Kas atšķir MM USA prduktus no tevis un Onslova pieminētajiem ir tas, ka lielie "meinstrīma" ražotāji neko tādu vnk neražo, jo tie ir ļoti specifiski produkti, kas tādam ikdienas sportistam nav vajadzīgi (un tieši tā ir ražotāju lielākā auditorija), jo vienkārši šamais nejutīs nekādu starpību starp šādu kreatīna serumu un parasto monohidrātu.

MMUSA ir iespringusi un sataisījusi kko tādu, atradusi savu nišu, kā saka. Taču kvalitāte un līmenis viņiem ir +/- tāds pats kā citur.

Piemēram, tas pats Optimum Nutrition tāpat jau ir nevis kaktu kantoris, bet Glanbia koncerna sastāvā esošs uzņēmums.
, 2014-03-01 14:03, pirms 11 gadiem
DROŠI VIEN TEV TAISNĪBA - atbilstošāks salīdzinājums būtu: MAXIMĀ nopērkamā kosmētika un , teiksim - "DCL Dermatologic Cosmetic Laboratories" ādas kopšanas līdzekļi

Juris Miņins rakstīja: Man liekas, ka te visā dopinga-uztura bagātinātāju kišmišā ir kkāda nesaprašanās sanākusi.

Tātad - Uztura bagātinātāji ir tikai bagātinātāji, ko, ja vien draudzējas ar prātu, var lietot ikviens. Teiksim, ja cilvēks, kaut vai kā tautā saka "priekš sevis" trenējas, viņam ir jāuzņem noteikts daudzums kaloriju un makro/mikro nutrientu.
JA viņš to var izdarīt tāpat, no parastās pārtikas - ĻOTI LABI! Es pat teiktu - superlabi!
Diemžēl, bet tādi ir vai nu ļoti vieglā svara kategorijā (tb kuriem nav daudz jāēd) vai kkādi es pat nezinu kas,. jo mūsdienās strādājošam cilvēkam, kas nesver 70 kg, bet vairāk, to izdarīt varētu rasties problēmas, virs 90 kg - jau ļoti konkrēti smagi kļūst apēst visu to kas jāapēd.
Tieši tāpēc arī ir šīs koncentrētās nutrientu formas. Piemēram - apēst 10 olas lielā izmēra dienā, vai, 4 olas un izdzert vienu proteīna kokteili? Vai kad dienas laikā ir jāuzņem noteikts daudzums tauku. Var jau visādu trešu ēst, bet var izdzert zivju eļļu (Jā, arī tas ir uztura bagātinātājs).

Kas attiecas uz to kas jālieto TOP atlētiem un retiem slimniekiem, tas ir jau pārsvarā stipras iedarbības zāles, piemēram, anaboliskie steroīdi. Tie paši pa sevi, lai arī reti, bet tiek izmantoti smagu slimību ārstēšanā - apdegumi plaši, HIV/AIDS, vēzis. Arī ja ir distrofija. Ja ir zems testesterona līmenis, izraksta testesterona šprices utt. Taču viss tas ir pilnīgi no citas operas.

Šajā gadījumā ir sanācis tā, ka UZTURA BAGĀTINĀTĀJĀ ir viela no dopinga sarakstiem. Iemesls - vēl pirms dažiem gadiem DMAA bija atļauts un tāpēc ir mazie ražotāji kas to vēl izmanto, lielie gan ir atteikušies no DMAA.

Par letālajiem iznākumiem... tie ir bijuši visu laiku, jautājums ir tikai cik daudz tam ir pievērsta uzmanība. Pašalik vienkārši info pieejamība ir daudz lielāka, tāpēc arī liekas, ka visur viss sprāgst, deg, mirst... lai gan tā ir bijis visu laiku, vnk informācijas aprite bija lēnāka un bieži vien daudzi nemaz nezināja kas notiek blakus ciemā (tāds pārspīlējums, protams), nemaz nerunājot par tālākām vietām.

Un vēl par atļauto farmakoloģiju - jautājums ir daudz plašāks un sarežģītāks un faktoru ir daudz. Iedzimtība, sagatavotība, slodze, farma utt. Teikt, ka mirst tikai dēļ viena no šiem faktoriem... nez vai ir pareizi. PROTAMS, ka, ja šie jaunieši nesportotu PRO līmenī, šādu problēmu, iespējams, viņiem nebūtu, BET... tāds ir sports.

Nobeigumā frāze, ko es atkārtoju un atkārtošu - nevajag domāt, ka dopinga lietotāji ir kaut kāda maza ļauno "tumšo sportistu" grupiņa. Tas ka kādam ir negatīvas dopinga proves nenozīmē, ka viņš nelieto, tas nozīmē tikai to, ka viņa dopinga proves ir negatīvas.

Frāze vairāk vērsta uz to, ka pašlaik daudz ko noveļ uz uztura bagātinātājiem, kas patiesībā ir kkāda smagā dopinga sekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 14:25, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Nu kĀ var dopings ietekmēt hokeju??? Slima zirga murgi ir SOK
Tu iepriekšējos komentārus vismaz pacenties izlasīt, veselais zirg.
, 2014-03-01 14:36, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Nu kĀ var dopings ietekmēt hokeju??? Slima zirga murgi ir SOK
Vai neesi ievērojis, ka dažās KHL spēlēs kādas komandas spēlētāji velkās kā pussprāguši, bet 3.periodā aiznesās kā plēsti un īsā brīdī sagrauj pretinieku?
Vai kaut kas nav skaidrs?
, 2014-03-01 14:37, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: Vai neesi ievērojis, ka dažās KHL spēlēs kādas komandas spēlētāji velkās kā pussprāguši, bet 3.periodā aiznesās kā plēsti un īsā brīdī sagrauj pretinieku?
Vai kaut kas nav skaidrs?
Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
, 2014-03-01 15:02, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
NOTEIKTI NĒ! Pietiek ar atbilstošiem taurīna, ..., utt kokteiļiem, kas ir pilnīgi legāli, bet nav izslēgts arī dopings - t.i. neatļautu vielu lietošana.
Atbildēju ar primitīvu piemēru, kā dopings var ietekmēt hokeja vai cita komandu sporta rezultātus.
Ļoti daudz kas atkarīgs no ārsta vai pareizāk - kluba sporta medicīnas kapacitātes. Dažu KHL klubu sporta medicīnas iespējas daudzkārt pārsniedz visas LV sp.mediķu sapņus.
, 2014-03-01 15:10, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
Ja man būtu interesējis tas viss, ko Tu zini, celšanas laikā....
es tak 18 kg savarā piejēmos vienā gadā
ar zirga porcijām lauku labumu un 3 l piena dienā + smags darbs laukos, kur nevajag tauku dedzinātājus, un vakarā vēl treniņš 1.5 - 2 h

vienīgi par saitēm aizmirsu un iedzīvojos hroniskā saišu iekaisumā, jo ziemā trenējos vēsā pagrabā :/
, 2014-03-01 15:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
Juri - Tu kaut kur te minēji, ka Eiropā puiši pēc 50 spēlēm noguruši, bet NHL pēc 82 reg. sezonas vēl PO mauc kā traki. Neaizmirsīsim ka NHL spēlē visi pasaules labākie, izturīgākie hokejisti. Un tas nenozīmē dopingu. KHL? Tur tomēr pēc pirms 4 gadiem tāds caurbira kā Cipulis spēlēja pirmajā maiņā KHL 10. vietas komandā. Secinājumi? NHL līmenis ir vismaz trīsreiz labāks kā jebkuras citas līgas līmenis.
, 2014-03-01 15:24, pirms 11 gadiem
A tos "pudelītes" ražotājus iesūdzēt slabo?
, 2014-03-01 15:30, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Juri - Tu kaut kur te minēji, ka Eiropā puiši pēc 50 spēlēm noguruši, bet NHL pēc 82 reg. sezonas vēl PO mauc kā traki. Neaizmirsīsim ka NHL spēlē visi pasaules labākie, izturīgākie hokejisti. Un tas nenozīmē dopingu. KHL? Tur tomēr pēc pirms 4 gadiem tāds caurbira kā Cipulis spēlēja pirmajā maiņā KHL 10. vietas komandā. Secinājumi? NHL līmenis ir vismaz trīsreiz labāks kā jebkuras citas līgas līmenis.
Un kāda ir iespējamība, ka VISI PO komandu spēlētāji, a tās, tomēr ir 16 komandas pa 25 spēlētājiem, nosacīti, ir tādi frīki, kuri tā var nospēlēt?
Un kāda varbūtība ir tajā, ka Eiropas hokejisti, kuri arī ir spēlējuši NHL utt. pēkšņi to vairs nevar izdarīt?

Man liekas, ka tu tagad jauc divas dažādas lietas - meistarību un fiziskās kvalitātes. Meistarība ir viena lieta, kur, jā, protams, KHL vidējais līmenis atpaliek (cik daudz - nez), cita lieta ir fiziskā sagatavotība, līdz kurai ir ļoti tālu.

VISI NHL hokejisti +/- vienkārši nevar būt tādi frīki, kas visu sezonu nocīnās un uz PO skrien vēl trakāk... . Es nenoliedzu, ka arī fiz. sagatavotībā tur ir ļoti labi kadri, taču saliekot kopā visus saskaitāmos nu nesanāk tā bilde tik viennozīmīga.

Tīri intereses pēc vari salīdzināt kā izskatās NHL hokejists, kurš tur spēlē vai ir tikko spēlējis un kā - pēc pāris sezonām. Tāli piemēri nav jāmeklē, izvēles pietiek arī no Latvijas hokeja faniem ļoti zināmiem uzvārdiem.
, 2014-03-01 16:17, pirms 11 gadiem
A uz pudelītes viss bija rakstīts.
Nesportists rakstīja: A tos "pudelītes" ražotājus iesūdzēt slabo?
, 2014-03-01 16:27, pirms 11 gadiem
IOC - Starptautiskā olimpiskā komiteja - Lozanna, Šveice
IIHF - Starptautiskā hokeja federācija - Cīrihe, Šveice
WADA - Pasaules antidopinga aģentūras Eiropas birojs - Lozanna, Šveice

Kvalifikācijas spēle ceturtdaļfinālam Latvija-Šveice 3-1...

p.s.
WADA Pasaules antidopinga aģentūra - Monreāla, Kanāda
Ceturtdaļfināls Latvija-Kanāda 0-1...
Nedod dievs mēs būtu uzvarējuši Kanādu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-01 16:29, pirms 11 gadiem
Nu, Kanādā šādu sporta ārsta stostīšanos momentā prese un publika izsvilptu.
, 2014-03-01 16:38, pirms 11 gadiem
diez kā st. juris taisās kompensēt Latvijas izlasei un Latvijas valstij nodarīto kaunu un kaitējumu, kuru izraisījis viņa sistēmā strādājošais?
, 2014-03-01 17:06, pirms 11 gadiem
Viesturs Zariņš rakstīja: Nu, Kanādā šādu sporta ārsta stostīšanos momentā prese un publika izsvilptu.
Ko tas mainītu Latvijas gadījumā? Cik tad Latvijā ir to sporta ārstu, pie tam vēl kvalificētu?
, 2014-03-01 17:20, pirms 11 gadiem
Huks rakstīja: Starp citu, ražotāja mājas lapā tik tiešām nav pieminēts "1,3-Dimethylamylamine Hydrochloride", bet citviet, kur to arī var iegādāties, šī sastāvdaļa ir preces aprakstā...
Īstenībā, ja mēģināt situācijā kā saka razobratsa, tā visdrīzāk ir sekojoša - kā tikko WADA iekļāva DMAA sarakstos, tā MMUSA, tāpat kā citi, sāka ražot savu jauno produktu bez tā, nomainīja info utt.

TAČU, saražoto jau dopingoto produktu takš kkur ar ir jāliek. Vot viņi ik pa laikam neta pasūtījumos to ielika starp citām pudelītēm. Viņi tā pa lielam jau nezina kam sūta... Dinamo vai parastam kkādam svētdienas fizkultūrietim. Tam fizkultūrietim nekas nenotiks, vēl vairāk, šams būs priecīgs, ka ticis pie superforšas mantas. PRO sportā gan sanāk tā kā sanāk.

Ja nu kādam ir interese par to cik daudzos produktos bija/ir DMAA un ja kāds grib salīdzināt ar savu lietoto UB, tad te ir foršs saraksts ar visiem produktiem, kas satur vai DMAA, kā pārdošanā esošiem, tā no oficiālās pārdošanas izņemtiem (arī MMUSA produkts tur ir, kā no ražošanas izņemts figurē).

hprc-online.org
, 2014-03-01 17:26, pirms 11 gadiem
velnos:-((( ar šito šmuci gan negribētos ,lai viens no mūsu mega sportistiem beidz karjeru.
interesanti ,sekojam, kaa tiks pasniegts tālākais
vai kāds atminās par ko tika atbrīvots ,tagadējais RD ārsts,no darba Vācijas izlasē?....tieši tā...dopings:-((((
, 2014-03-01 19:11, pirms 11 gadiem
izskatas ka doktors ari pats ir salietojies
, 2014-03-01 21:19, pirms 11 gadiem
es domaju ka vieniga kas butu jaizcakare butu ta firma, jo ka var uz sertifikaata atsevisku info rakstit ka uz pudelites. sastavdalas utt.???
tadas lietas tak ir jaasaskano. un firmai tass buutu jadara.
, 2014-03-01 22:27, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: 1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.

Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!

2. Pilnīgi saprotama un, domāju, attaisnojama Dr.Aivara kļūda - Dinamo produktu ikdienā lieto jau 6 gadus un līdz šim nav bijušas nekādas problēmas.
Vai tad Jūs ikdienā pārbaudiet, kādas sastāvdaļas rakstītas uz pārtikas sāls iepakojuma?
Par otro punktu, tak skaidri pasaka, ka faktiski lieto 6 gadus, bet šitas bija citas modifikācijas....
, 2014-03-02 11:15, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu a kāda starpība kur pirkt?
Te ne jau veikals ir vainīgs, bet kolektīvā bezatbildība. Tīri no personīgās pieredzes - kad pērku JEBKĀDU uztura bagātinātāju ar kuru iepriekš nav bijusi saskare, vispirms VIENMĒR pārbaudu kas ir sastāvā, iepazīstos ar komentāriem un atsauksmēm par produktu no pašiem lietotājiem, bet jau nopērkot izlasu visu kas rakstīts uz burkas (taču ne dopkontroles dēļ, bet tāpēc, ka IR jāzina ko tu dzer).

Turklāt, ja tie ir enerģijas/tauku dedzināšanas produkti, tad vēl jo vairāk ir jāskatās kas tur ir, jo, atšķirībā no kkāda kreatīna vai proteīna, tajos vienmēr ir daudz visa kā par kura vajadzību konkrētā formulā var rasties jautājumi.

Par alerģijām runājot - Žozē Teodors pirms 2006. gada OS arī stāstīja, ka pie viņa pozitīvajām dopinga provēm vainojams kkāds matu augšanas līdzeklis.
Nebūsim naivi, pseidoefedrīns uzlabo elpošanas procesus, tādējādi palielina organisma veiktspēju un dod arī enerģiju, kas hokejā ir ļoti noderīgi.

Stāstīt jau var visu ko (kā V.Ščerbatihs stāstīja, ka viņa pozitīvajos testos, kas uzrādīja nandrolonu vainīgs ir kreatīns) un lielākā sabiedrības daļa tam arī noticēs, taču par muļķiem visus nevajag uzskatīt.
Nu kā lai neuzskata par muļķi cilvēku, kurš raksta boldā?
, 2014-03-02 12:33, pirms 11 gadiem
Pandora rakstīja: Nu kā lai neuzskata par muļķi cilvēku, kurš raksta boldā?
Tā lai tu saprastu kādas muļķības esi sarakstījis, neliels info - tā kā savā laikā sanāca aktīvāk piedalīties portāla satura veidošanā, tad arī sanāca nopelnīt tiesības būt autoru komandā, kuru komentāri savukārt VISI tiek attēloti boldā (gribu to vai nē).
, 2014-03-02 13:45, pirms 11 gadiem
aigarstarvids rakstīja: izskatas ka doktors ari pats ir salietojies
;D +10
, 2014-03-02 14:01, pirms 11 gadiem
Bar14 rakstīja: Interneta veikalā norādītais preces apraksts bieži nesakrīt ar nopirkto. Jocīgi, ka uz to paļāvās.
Jocīgi liktos, ka prof sportists pirktu "uzturbundžiņas" interveikalā
, 2014-03-02 14:45, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā lai tu saprastu kādas muļķības esi sarakstījis, neliels info - tā kā savā laikā sanāca aktīvāk piedalīties portāla satura veidošanā, tad arī sanāca nopelnīt tiesības būt autoru komandā, kuru komentāri savukārt VISI tiek attēloti boldā (gribu to vai nē).
Tas neizslēdz to, ka tas ir muļķīgi - uznāk tāda logoreja kā Tev, un komentāri vairs nav lasāmi, jo viens pa vidu histēriski bļaustās boldā. Mazvērtības kompleksi, lielummānija? Kāpēc autoriem būtu jāraksta boldā? Pārcilvēki?
, 2014-03-02 16:05, pirms 11 gadiem
Pandora rakstīja: Tas neizslēdz to, ka tas ir muļķīgi - uznāk tāda logoreja kā Tev, un komentāri vairs nav lasāmi, jo viens pa vidu histēriski bļaustās boldā. Mazvērtības kompleksi, lielummānija? Kāpēc autoriem būtu jāraksta boldā? Pārcilvēki?
Visas pretenzijas šāda risinājuma izstrādātājiem un ieviesējiem (jebšu, atkārtošos, pirms kādu saukt par muļķi, labi padomā kurš beigu rezultātā būs galvenais kandidāts uz šo nosaukumu). Acīmredzot, kad šāds variants tika izskatīts un atzīts par labu esam, tad bija gada daudz argumentu par.
Personīgi es, tāpat kā lielākā daļa autoru, šādu risinājumu saņēma jau gatavā veidā.
, 2014-03-02 19:11, pirms 11 gadiem
Vajadzēja pavaicāt. vai centīsies piedzīt kompensāciju no firmas, vai varbūt paša ārsta? :/
, 2014-03-02 23:13, pirms 11 gadiem
Gan jau Kvēps uzticējās Aivara iedalītajiem medikamentiem, bet , ja jau citiem Dinamo spēlētājiem tika iedalīts šis uztura bagātinātājs, tad var gaidīt vēl veselu lērumu dopinga skandālu. Vēl viens jau ir tikai visi klusē, visdrīzāk jau mūsu kapteinis arī būs vairāk šīs dziras lietojis, pagaidām nespēlē. jautājums , kāpēc/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-03 18:32, pirms 11 gadiem
Atlaist šito tipiņu!