Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Video: Āris Aivars: "Vainu atzīstu, bet arī olimpiskajā vienībā ir ārsti"

Germans Baumbarts
Germans Baumbarts
Dinamo Rīga ārsts Āris Aivars par Pavlova dopinga gadījumu, skaidrojot, kā situācija radās
Vērtējums: +27

  +2 [+] [-]

, 2014-03-01 13:22, pirms 11 gadiem
1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.

Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!

2. Pilnīgi saprotama un, domāju, attaisnojama Dr.Aivara kļūda - Dinamo produktu ikdienā lieto jau 6 gadus un līdz šim nav bijušas nekādas problēmas.
Vai tad Jūs ikdienā pārbaudiet, kādas sastāvdaļas rakstītas uz pārtikas sāls iepakojuma?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 13:26, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Protams, Juri, ka visumā tev ir taisnība, šādas lietas ir jālieto ar varen lielu piesardzību un saprātu. Ne saprāta, ne piesardzības mūsdienu sabiedrības dominējošajā vairākumā nav. BET - tās ir nepieciešamas galvenokārt tiem (otra grupa varētu būt kaut kādi superreti slimnieki), kas ir lielajā sportā, kuriem ir pārcilvēciskas pārslodzes un nepieciešama iespējami ātrāka organisma relaksācija. Visiem pārējiem tās ir tikpat nepieciešamas un svarīgas kā tagad jaunatnē modernais spaiss vai parastiem ierindas cilvēkiem - Mēness amosfēra vai pterodaktila pirdiena smārds. Tas, ka šādu vielu pārspīlēta lietošana ir kaitīga, manuprāt, ir jau apstiprināts fakts. Kaut kā neatminos, ka, piemēram, septiņdesmitajos,astoņdesmitajos vai pat vēl deviņdesmitajos gados jauni, divdesmitgadīgi sportisti mirtu uz laukuma no sirds mazspējas vai vēl neticamākām kaitēm. Cik mums basketbolā jau šādi ir aizsoļojuši pie debesu trenera - trīs vai vairāk? Saproti, viens - tā var būt nejaušība, divi - nejaušība un vēl sakritība. Trīs un vairāk - likumsakarība. Neticu, ka šie puikiņi dzēra pa septiņiem enerģijas dzērieniem dienā un tāpēc atmeta pakavus, gan jau, ka tas bija oficiālās, "atļautās" farmakoloģijas rezultāts. Un visā pasaulē mirst - futbolisti ik pa brīdim. Nu kādreiz neviens nemira sporta laukumā...
Man liekas, ka te visā dopinga-uztura bagātinātāju kišmišā ir kkāda nesaprašanās sanākusi.

Tātad - Uztura bagātinātāji ir tikai bagātinātāji, ko, ja vien draudzējas ar prātu, var lietot ikviens. Teiksim, ja cilvēks, kaut vai kā tautā saka "priekš sevis" trenējas, viņam ir jāuzņem noteikts daudzums kaloriju un makro/mikro nutrientu.
JA viņš to var izdarīt tāpat, no parastās pārtikas - ĻOTI LABI! Es pat teiktu - superlabi!
Diemžēl, bet tādi ir vai nu ļoti vieglā svara kategorijā (tb kuriem nav daudz jāēd) vai kkādi es pat nezinu kas,. jo mūsdienās strādājošam cilvēkam, kas nesver 70 kg, bet vairāk, to izdarīt varētu rasties problēmas, virs 90 kg - jau ļoti konkrēti smagi kļūst apēst visu to kas jāapēd.
Tieši tāpēc arī ir šīs koncentrētās nutrientu formas. Piemēram - apēst 10 olas lielā izmēra dienā, vai, 4 olas un izdzert vienu proteīna kokteili? Vai kad dienas laikā ir jāuzņem noteikts daudzums tauku. Var jau visādu trešu ēst, bet var izdzert zivju eļļu (Jā, arī tas ir uztura bagātinātājs).

Kas attiecas uz to kas jālieto TOP atlētiem un retiem slimniekiem, tas ir jau pārsvarā stipras iedarbības zāles, piemēram, anaboliskie steroīdi. Tie paši pa sevi, lai arī reti, bet tiek izmantoti smagu slimību ārstēšanā - apdegumi plaši, HIV/AIDS, vēzis. Arī ja ir distrofija. Ja ir zems testesterona līmenis, izraksta testesterona šprices utt. Taču viss tas ir pilnīgi no citas operas.

Šajā gadījumā ir sanācis tā, ka UZTURA BAGĀTINĀTĀJĀ ir viela no dopinga sarakstiem. Iemesls - vēl pirms dažiem gadiem DMAA bija atļauts un tāpēc ir mazie ražotāji kas to vēl izmanto, lielie gan ir atteikušies no DMAA.

Par letālajiem iznākumiem... tie ir bijuši visu laiku, jautājums ir tikai cik daudz tam ir pievērsta uzmanība. Pašalik vienkārši info pieejamība ir daudz lielāka, tāpēc arī liekas, ka visur viss sprāgst, deg, mirst... lai gan tā ir bijis visu laiku, vnk informācijas aprite bija lēnāka un bieži vien daudzi nemaz nezināja kas notiek blakus ciemā (tāds pārspīlējums, protams), nemaz nerunājot par tālākām vietām.

Un vēl par atļauto farmakoloģiju - jautājums ir daudz plašāks un sarežģītāks un faktoru ir daudz. Iedzimtība, sagatavotība, slodze, farma utt. Teikt, ka mirst tikai dēļ viena no šiem faktoriem... nez vai ir pareizi. PROTAMS, ka, ja šie jaunieši nesportotu PRO līmenī, šādu problēmu, iespējams, viņiem nebūtu, BET... tāds ir sports.

Nobeigumā frāze, ko es atkārtoju un atkārtošu - nevajag domāt, ka dopinga lietotāji ir kaut kāda maza ļauno "tumšo sportistu" grupiņa. Tas ka kādam ir negatīvas dopinga proves nenozīmē, ka viņš nelieto, tas nozīmē tikai to, ka viņa dopinga proves ir negatīvas.

Frāze vairāk vērsta uz to, ka pašlaik daudz ko noveļ uz uztura bagātinātājiem, kas patiesībā ir kkāda smagā dopinga sekas.

     [+] [-]

, 2014-03-01 13:45, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: 1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.
Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!
Nu tā devīze jau visāda var skatnēt, jo neviens jau nerakstīs - mēs gribam pa lēto saražot un pa dārgo pārdot kkādsu pulverus, kas jums no tā būs, mums po.
Bet nu tas tā.

MM USA produkti ir tāds pats līmenis kā ON utt. produkti. Kas atšķir MM USA prduktus no tevis un Onslova pieminētajiem ir tas, ka lielie "meinstrīma" ražotāji neko tādu vnk neražo, jo tie ir ļoti specifiski produkti, kas tādam ikdienas sportistam nav vajadzīgi (un tieši tā ir ražotāju lielākā auditorija), jo vienkārši šamais nejutīs nekādu starpību starp šādu kreatīna serumu un parasto monohidrātu.

MMUSA ir iespringusi un sataisījusi kko tādu, atradusi savu nišu, kā saka. Taču kvalitāte un līmenis viņiem ir +/- tāds pats kā citur.

Piemēram, tas pats Optimum Nutrition tāpat jau ir nevis kaktu kantoris, bet Glanbia koncerna sastāvā esošs uzņēmums.

     [+] [-]

, 2014-03-01 14:03, pirms 11 gadiem
DROŠI VIEN TEV TAISNĪBA - atbilstošāks salīdzinājums būtu: MAXIMĀ nopērkamā kosmētika un , teiksim - "DCL Dermatologic Cosmetic Laboratories" ādas kopšanas līdzekļi

Juris Miņins rakstīja: Man liekas, ka te visā dopinga-uztura bagātinātāju kišmišā ir kkāda nesaprašanās sanākusi.

Tātad - Uztura bagātinātāji ir tikai bagātinātāji, ko, ja vien draudzējas ar prātu, var lietot ikviens. Teiksim, ja cilvēks, kaut vai kā tautā saka "priekš sevis" trenējas, viņam ir jāuzņem noteikts daudzums kaloriju un makro/mikro nutrientu.
JA viņš to var izdarīt tāpat, no parastās pārtikas - ĻOTI LABI! Es pat teiktu - superlabi!
Diemžēl, bet tādi ir vai nu ļoti vieglā svara kategorijā (tb kuriem nav daudz jāēd) vai kkādi es pat nezinu kas,. jo mūsdienās strādājošam cilvēkam, kas nesver 70 kg, bet vairāk, to izdarīt varētu rasties problēmas, virs 90 kg - jau ļoti konkrēti smagi kļūst apēst visu to kas jāapēd.
Tieši tāpēc arī ir šīs koncentrētās nutrientu formas. Piemēram - apēst 10 olas lielā izmēra dienā, vai, 4 olas un izdzert vienu proteīna kokteili? Vai kad dienas laikā ir jāuzņem noteikts daudzums tauku. Var jau visādu trešu ēst, bet var izdzert zivju eļļu (Jā, arī tas ir uztura bagātinātājs).

Kas attiecas uz to kas jālieto TOP atlētiem un retiem slimniekiem, tas ir jau pārsvarā stipras iedarbības zāles, piemēram, anaboliskie steroīdi. Tie paši pa sevi, lai arī reti, bet tiek izmantoti smagu slimību ārstēšanā - apdegumi plaši, HIV/AIDS, vēzis. Arī ja ir distrofija. Ja ir zems testesterona līmenis, izraksta testesterona šprices utt. Taču viss tas ir pilnīgi no citas operas.

Šajā gadījumā ir sanācis tā, ka UZTURA BAGĀTINĀTĀJĀ ir viela no dopinga sarakstiem. Iemesls - vēl pirms dažiem gadiem DMAA bija atļauts un tāpēc ir mazie ražotāji kas to vēl izmanto, lielie gan ir atteikušies no DMAA.

Par letālajiem iznākumiem... tie ir bijuši visu laiku, jautājums ir tikai cik daudz tam ir pievērsta uzmanība. Pašalik vienkārši info pieejamība ir daudz lielāka, tāpēc arī liekas, ka visur viss sprāgst, deg, mirst... lai gan tā ir bijis visu laiku, vnk informācijas aprite bija lēnāka un bieži vien daudzi nemaz nezināja kas notiek blakus ciemā (tāds pārspīlējums, protams), nemaz nerunājot par tālākām vietām.

Un vēl par atļauto farmakoloģiju - jautājums ir daudz plašāks un sarežģītāks un faktoru ir daudz. Iedzimtība, sagatavotība, slodze, farma utt. Teikt, ka mirst tikai dēļ viena no šiem faktoriem... nez vai ir pareizi. PROTAMS, ka, ja šie jaunieši nesportotu PRO līmenī, šādu problēmu, iespējams, viņiem nebūtu, BET... tāds ir sports.

Nobeigumā frāze, ko es atkārtoju un atkārtošu - nevajag domāt, ka dopinga lietotāji ir kaut kāda maza ļauno "tumšo sportistu" grupiņa. Tas ka kādam ir negatīvas dopinga proves nenozīmē, ka viņš nelieto, tas nozīmē tikai to, ka viņa dopinga proves ir negatīvas.

Frāze vairāk vērsta uz to, ka pašlaik daudz ko noveļ uz uztura bagātinātājiem, kas patiesībā ir kkāda smagā dopinga sekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-01 14:25, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Nu kĀ var dopings ietekmēt hokeju??? Slima zirga murgi ir SOK
Tu iepriekšējos komentārus vismaz pacenties izlasīt, veselais zirg.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-01 14:36, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Nu kĀ var dopings ietekmēt hokeju??? Slima zirga murgi ir SOK
Vai neesi ievērojis, ka dažās KHL spēlēs kādas komandas spēlētāji velkās kā pussprāguši, bet 3.periodā aiznesās kā plēsti un īsā brīdī sagrauj pretinieku?
Vai kaut kas nav skaidrs?

     [+] [-]

, 2014-03-01 14:37, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: Vai neesi ievērojis, ka dažās KHL spēlēs kādas komandas spēlētāji velkās kā pussprāguši, bet 3.periodā aiznesās kā plēsti un īsā brīdī sagrauj pretinieku?
Vai kaut kas nav skaidrs?
Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.

     [+] [-]

, 2014-03-01 15:02, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
NOTEIKTI NĒ! Pietiek ar atbilstošiem taurīna, ..., utt kokteiļiem, kas ir pilnīgi legāli, bet nav izslēgts arī dopings - t.i. neatļautu vielu lietošana.
Atbildēju ar primitīvu piemēru, kā dopings var ietekmēt hokeja vai cita komandu sporta rezultātus.
Ļoti daudz kas atkarīgs no ārsta vai pareizāk - kluba sporta medicīnas kapacitātes. Dažu KHL klubu sporta medicīnas iespējas daudzkārt pārsniedz visas LV sp.mediķu sapņus.

     [+] [-]

, 2014-03-01 15:10, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
Ja man būtu interesējis tas viss, ko Tu zini, celšanas laikā....
es tak 18 kg savarā piejēmos vienā gadā
ar zirga porcijām lauku labumu un 3 l piena dienā + smags darbs laukos, kur nevajag tauku dedzinātājus, un vakarā vēl treniņš 1.5 - 2 h

vienīgi par saitēm aizmirsu un iedzīvojos hroniskā saišu iekaisumā, jo ziemā trenējos vēsā pagrabā :/

  -1 [+] [-]

, 2014-03-01 15:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr tas tiešā veidā nenorāda uz dopinga klātbūtni šai stāstā.
Juri - Tu kaut kur te minēji, ka Eiropā puiši pēc 50 spēlēm noguruši, bet NHL pēc 82 reg. sezonas vēl PO mauc kā traki. Neaizmirsīsim ka NHL spēlē visi pasaules labākie, izturīgākie hokejisti. Un tas nenozīmē dopingu. KHL? Tur tomēr pēc pirms 4 gadiem tāds caurbira kā Cipulis spēlēja pirmajā maiņā KHL 10. vietas komandā. Secinājumi? NHL līmenis ir vismaz trīsreiz labāks kā jebkuras citas līgas līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-01 15:24, pirms 11 gadiem
A tos "pudelītes" ražotājus iesūdzēt slabo?

  +2 [+] [-]

, 2014-03-01 15:30, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Juri - Tu kaut kur te minēji, ka Eiropā puiši pēc 50 spēlēm noguruši, bet NHL pēc 82 reg. sezonas vēl PO mauc kā traki. Neaizmirsīsim ka NHL spēlē visi pasaules labākie, izturīgākie hokejisti. Un tas nenozīmē dopingu. KHL? Tur tomēr pēc pirms 4 gadiem tāds caurbira kā Cipulis spēlēja pirmajā maiņā KHL 10. vietas komandā. Secinājumi? NHL līmenis ir vismaz trīsreiz labāks kā jebkuras citas līgas līmenis.
Un kāda ir iespējamība, ka VISI PO komandu spēlētāji, a tās, tomēr ir 16 komandas pa 25 spēlētājiem, nosacīti, ir tādi frīki, kuri tā var nospēlēt?
Un kāda varbūtība ir tajā, ka Eiropas hokejisti, kuri arī ir spēlējuši NHL utt. pēkšņi to vairs nevar izdarīt?

Man liekas, ka tu tagad jauc divas dažādas lietas - meistarību un fiziskās kvalitātes. Meistarība ir viena lieta, kur, jā, protams, KHL vidējais līmenis atpaliek (cik daudz - nez), cita lieta ir fiziskā sagatavotība, līdz kurai ir ļoti tālu.

VISI NHL hokejisti +/- vienkārši nevar būt tādi frīki, kas visu sezonu nocīnās un uz PO skrien vēl trakāk... . Es nenoliedzu, ka arī fiz. sagatavotībā tur ir ļoti labi kadri, taču saliekot kopā visus saskaitāmos nu nesanāk tā bilde tik viennozīmīga.

Tīri intereses pēc vari salīdzināt kā izskatās NHL hokejists, kurš tur spēlē vai ir tikko spēlējis un kā - pēc pāris sezonām. Tāli piemēri nav jāmeklē, izvēles pietiek arī no Latvijas hokeja faniem ļoti zināmiem uzvārdiem.

     [+] [-]

, 2014-03-01 16:17, pirms 11 gadiem
A uz pudelītes viss bija rakstīts.
Nesportists rakstīja: A tos "pudelītes" ražotājus iesūdzēt slabo?

     [+] [-]

, 2014-03-01 16:27, pirms 11 gadiem
IOC - Starptautiskā olimpiskā komiteja - Lozanna, Šveice
IIHF - Starptautiskā hokeja federācija - Cīrihe, Šveice
WADA - Pasaules antidopinga aģentūras Eiropas birojs - Lozanna, Šveice

Kvalifikācijas spēle ceturtdaļfinālam Latvija-Šveice 3-1...

p.s.
WADA Pasaules antidopinga aģentūra - Monreāla, Kanāda
Ceturtdaļfināls Latvija-Kanāda 0-1...
Nedod dievs mēs būtu uzvarējuši Kanādu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 16:29, pirms 11 gadiem
Nu, Kanādā šādu sporta ārsta stostīšanos momentā prese un publika izsvilptu.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-01 16:38, pirms 11 gadiem
diez kā st. juris taisās kompensēt Latvijas izlasei un Latvijas valstij nodarīto kaunu un kaitējumu, kuru izraisījis viņa sistēmā strādājošais?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 17:06, pirms 11 gadiem
Viesturs Zariņš rakstīja: Nu, Kanādā šādu sporta ārsta stostīšanos momentā prese un publika izsvilptu.
Ko tas mainītu Latvijas gadījumā? Cik tad Latvijā ir to sporta ārstu, pie tam vēl kvalificētu?

     [+] [-]

, 2014-03-01 17:20, pirms 11 gadiem
Huks rakstīja: Starp citu, ražotāja mājas lapā tik tiešām nav pieminēts "1,3-Dimethylamylamine Hydrochloride", bet citviet, kur to arī var iegādāties, šī sastāvdaļa ir preces aprakstā...
Īstenībā, ja mēģināt situācijā kā saka razobratsa, tā visdrīzāk ir sekojoša - kā tikko WADA iekļāva DMAA sarakstos, tā MMUSA, tāpat kā citi, sāka ražot savu jauno produktu bez tā, nomainīja info utt.

TAČU, saražoto jau dopingoto produktu takš kkur ar ir jāliek. Vot viņi ik pa laikam neta pasūtījumos to ielika starp citām pudelītēm. Viņi tā pa lielam jau nezina kam sūta... Dinamo vai parastam kkādam svētdienas fizkultūrietim. Tam fizkultūrietim nekas nenotiks, vēl vairāk, šams būs priecīgs, ka ticis pie superforšas mantas. PRO sportā gan sanāk tā kā sanāk.

Ja nu kādam ir interese par to cik daudzos produktos bija/ir DMAA un ja kāds grib salīdzināt ar savu lietoto UB, tad te ir foršs saraksts ar visiem produktiem, kas satur vai DMAA, kā pārdošanā esošiem, tā no oficiālās pārdošanas izņemtiem (arī MMUSA produkts tur ir, kā no ražošanas izņemts figurē).

hprc-online.org

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 17:26, pirms 11 gadiem
velnos:-((( ar šito šmuci gan negribētos ,lai viens no mūsu mega sportistiem beidz karjeru.
interesanti ,sekojam, kaa tiks pasniegts tālākais
vai kāds atminās par ko tika atbrīvots ,tagadējais RD ārsts,no darba Vācijas izlasē?....tieši tā...dopings:-((((

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 19:11, pirms 11 gadiem
izskatas ka doktors ari pats ir salietojies

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 21:19, pirms 11 gadiem
es domaju ka vieniga kas butu jaizcakare butu ta firma, jo ka var uz sertifikaata atsevisku info rakstit ka uz pudelites. sastavdalas utt.???
tadas lietas tak ir jaasaskano. un firmai tass buutu jadara.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-01 22:27, pirms 11 gadiem
pauls rakstīja: 1. Prof. sportā MM USA produkti ir top līmenis daudzos sporta veidos - domāju, ka OS tos lietoja vismaz 20% sportistu.
(Onslova nosauktie - ON, Gaspari, Weider, BSN, Isostar - ir "fizkultūriešu" un sētas "kačoku" līmeņa produkti, kuri tiešām var būt pilni ar visādiem neatļautiem un uz etiķetes neminētiem mēsliem.)
MM USA devīze - We passionately pursue just one mission. The creation of the safest and most effective athletic supplements on the planet. We are quality control fanatics.

Tādēļ it īpaši nav saprotams, kā šāda līmeņa firmas produktā varēja tikt iekļauta specifikācijā neminēta neatļauta sastāvdaļa, kura tomēr iekļauta produkta sastāvdaļu sarakstā uz pudelītes etiķetes (!?)
(Skat oficiālo specf. http://www.mmusa.com/product.php?id_product=54)
Izmeklēšanai vajadzētu pievērsties tieši šim apstāklim!

2. Pilnīgi saprotama un, domāju, attaisnojama Dr.Aivara kļūda - Dinamo produktu ikdienā lieto jau 6 gadus un līdz šim nav bijušas nekādas problēmas.
Vai tad Jūs ikdienā pārbaudiet, kādas sastāvdaļas rakstītas uz pārtikas sāls iepakojuma?
Par otro punktu, tak skaidri pasaka, ka faktiski lieto 6 gadus, bet šitas bija citas modifikācijas....

  +1 [+] [-]

, 2014-03-02 11:15, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu a kāda starpība kur pirkt?
Te ne jau veikals ir vainīgs, bet kolektīvā bezatbildība. Tīri no personīgās pieredzes - kad pērku JEBKĀDU uztura bagātinātāju ar kuru iepriekš nav bijusi saskare, vispirms VIENMĒR pārbaudu kas ir sastāvā, iepazīstos ar komentāriem un atsauksmēm par produktu no pašiem lietotājiem, bet jau nopērkot izlasu visu kas rakstīts uz burkas (taču ne dopkontroles dēļ, bet tāpēc, ka IR jāzina ko tu dzer).

Turklāt, ja tie ir enerģijas/tauku dedzināšanas produkti, tad vēl jo vairāk ir jāskatās kas tur ir, jo, atšķirībā no kkāda kreatīna vai proteīna, tajos vienmēr ir daudz visa kā par kura vajadzību konkrētā formulā var rasties jautājumi.

Par alerģijām runājot - Žozē Teodors pirms 2006. gada OS arī stāstīja, ka pie viņa pozitīvajām dopinga provēm vainojams kkāds matu augšanas līdzeklis.
Nebūsim naivi, pseidoefedrīns uzlabo elpošanas procesus, tādējādi palielina organisma veiktspēju un dod arī enerģiju, kas hokejā ir ļoti noderīgi.

Stāstīt jau var visu ko (kā V.Ščerbatihs stāstīja, ka viņa pozitīvajos testos, kas uzrādīja nandrolonu vainīgs ir kreatīns) un lielākā sabiedrības daļa tam arī noticēs, taču par muļķiem visus nevajag uzskatīt.
Nu kā lai neuzskata par muļķi cilvēku, kurš raksta boldā?

     [+] [-]

, 2014-03-02 12:33, pirms 11 gadiem
Pandora rakstīja: Nu kā lai neuzskata par muļķi cilvēku, kurš raksta boldā?
Tā lai tu saprastu kādas muļķības esi sarakstījis, neliels info - tā kā savā laikā sanāca aktīvāk piedalīties portāla satura veidošanā, tad arī sanāca nopelnīt tiesības būt autoru komandā, kuru komentāri savukārt VISI tiek attēloti boldā (gribu to vai nē).

     [+] [-]

, 2014-03-02 13:45, pirms 11 gadiem
aigarstarvids rakstīja: izskatas ka doktors ari pats ir salietojies
;D +10

     [+] [-]

, 2014-03-02 14:01, pirms 11 gadiem
Bar14 rakstīja: Interneta veikalā norādītais preces apraksts bieži nesakrīt ar nopirkto. Jocīgi, ka uz to paļāvās.
Jocīgi liktos, ka prof sportists pirktu "uzturbundžiņas" interveikalā

     [+] [-]

, 2014-03-02 14:45, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā lai tu saprastu kādas muļķības esi sarakstījis, neliels info - tā kā savā laikā sanāca aktīvāk piedalīties portāla satura veidošanā, tad arī sanāca nopelnīt tiesības būt autoru komandā, kuru komentāri savukārt VISI tiek attēloti boldā (gribu to vai nē).
Tas neizslēdz to, ka tas ir muļķīgi - uznāk tāda logoreja kā Tev, un komentāri vairs nav lasāmi, jo viens pa vidu histēriski bļaustās boldā. Mazvērtības kompleksi, lielummānija? Kāpēc autoriem būtu jāraksta boldā? Pārcilvēki?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-02 16:05, pirms 11 gadiem
Pandora rakstīja: Tas neizslēdz to, ka tas ir muļķīgi - uznāk tāda logoreja kā Tev, un komentāri vairs nav lasāmi, jo viens pa vidu histēriski bļaustās boldā. Mazvērtības kompleksi, lielummānija? Kāpēc autoriem būtu jāraksta boldā? Pārcilvēki?
Visas pretenzijas šāda risinājuma izstrādātājiem un ieviesējiem (jebšu, atkārtošos, pirms kādu saukt par muļķi, labi padomā kurš beigu rezultātā būs galvenais kandidāts uz šo nosaukumu). Acīmredzot, kad šāds variants tika izskatīts un atzīts par labu esam, tad bija gada daudz argumentu par.
Personīgi es, tāpat kā lielākā daļa autoru, šādu risinājumu saņēma jau gatavā veidā.

     [+] [-]

, 2014-03-02 19:11, pirms 11 gadiem
Vajadzēja pavaicāt. vai centīsies piedzīt kompensāciju no firmas, vai varbūt paša ārsta? :/

     [+] [-]

, 2014-03-02 23:13, pirms 11 gadiem
Gan jau Kvēps uzticējās Aivara iedalītajiem medikamentiem, bet , ja jau citiem Dinamo spēlētājiem tika iedalīts šis uztura bagātinātājs, tad var gaidīt vēl veselu lērumu dopinga skandālu. Vēl viens jau ir tikai visi klusē, visdrīzāk jau mūsu kapteinis arī būs vairāk šīs dziras lietojis, pagaidām nespēlē. jautājums , kāpēc/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-03 18:32, pirms 11 gadiem
Atlaist šito tipiņu!