Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Atklāti vēl 45 dopinga pārkāpumi Pekinas un Londonas OS

Starptautiskā Olimpiskā komiteja (IOC) paziņojusi par vēl 45 pozitīviem dopinga pārbaužu rezultātiem no 2008. gada Pekinas un 2012. gada Londonas olimpiskajām spēlēm.

No šīm 45 pozitīvajām dopinga analīzēm 23 pieder 2008. gada Pekinas olimpisko spēļu medaļniekiem. Pēc atkārtoto pārbaužu veikšanas otrās sesijas rezultātiem 2008. un 2012. gada olimpiskajās spēlēs aizliegto vielu lietošanā pieķerto sportistu skaits sasniedzis jau 98. Paredzams, ka tiks veiktas vēl divas atkārtotās pārbaudes.

Otrajā atkārtoto pārbaužu vilnī tika izvēlēti 386 paraugi no 2008. gada Pekinas olimpiskajām spēlēm. Pozitīvas izrādījās 30 analīzes četru sporta veidu pārstāvjiem no astoņām dažādām valstīm. No 2012. gada Londonas olimpiādes kopumā tika izvēlēti 138 paraugi. Pozitīvas izrādījās 15 analīzes divu sporta veidu pārstāvjiem no deviņām dažādām valstīm.

Atgādinām, ka pirmajā atkārtoto pārbaužu veikšanas reizē no 2008. Gada olimpiādes tika pārbaudīti 454 paraugi. Pozitīvas izrādījās 30 sportistu analīzes sešos sporta veidos no 12 dažādām valstīm. Bet no Londonas olimpiādes atkārtoti tika pārbaudīti 265 paraugi. Pozitīvas izrādījās 23 atlētu analīzes piecos sporta veidos no sešām dažādām valstīm.

Sportisti un attiecīgo valstu olimpiskās komitejas, kā arī starptautiskās federācijas tiek informētas par jauno pārbaužu rezultātiem.

Izmantotie resursi:
BBC Sport

     [+] [-]

, 2016-07-22 16:04, pirms 8 gadiem
Bodibildingā ir dopinga kontrole. Vēl vairāk, steroīdu izplatīšana ir aizliegta un krimināli sodāma viosmaz iekš US. Rez pat Stallonem sanāca nopietnas nepatikšanas, jo veda pāri robežai tipa savai lietošanai.

     [+] [-]

, 2016-07-22 16:08, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ne jau burtiski. Nu paņem provi pēc sacenēm nosūta uz laboratoriju, pārbauda - ir - diskābelis, nav - tīrs un viss. Nu cik tas viss process var aizņemt??? Mēnesi maksimums? Un visiem viss ir skaidrs.
Pieņemu, ka galvenā problēma jau ir tajā, ka ar laiku attīstās tehnoloģijas un metodes, kā tās specifiskās aizliegtās vielas konstatēt. Kaut kādam noilgumam ir jābūt. Piekrītu gan, ka tas varētu būt max 1 olimpiskais cikls, lai tas neizvēršas par cirku, ka sodīts tiek kāds, kas jau sen ar sportu vairs nenodarbojas, un kaut kāda DSQ ir vien formalitāte.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 16:09, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: IFBB PRO līgā dopinga kontroles vienkārši NAV. Par to, ka lieto... a redzēt nevar? Vai tu reāli domā, ka tas viss no proteīna pulvera. Paši sportisti to nenoliedz, taču publiski par to arī nerunā.

IFBB PRO kartes ir ĻOTI daudziem sportistiem. Protams, ka tas nav ne futbols, ne basketbols, jo tas ir individuāls sporta veids, taču nav nekāda pamata domāt, ka tā ir čupiņa frīku un uz šīs kopas pamata nevar izdarīt kaut kādus secinājumus.

A otrais jautājums ir sīkprovokācija, jo sākumā bija runa, ka, redz, neesot sporta veidu, kur dopings ir atļauts, bet, ja būtu, tad visiem būtu slikti.

Ir tādi sporta veidi, turklāt gana daudz.
Nesekoju līdzi bodibildingam, tādēļ neorientējos šī sporta veida aizkulisēs. Tāpēc godīgi atvainojos par savu ignoranci.

Taču zini, ar ko man asociējās tas, ka tu piesauci bodibildingu, un kāpēc prasīju par masveidību? Pastāstīšu. Šur tur pasaulē mīt daži radikāli dīvaiņi, kas uzskata, ka sievietes sportā varētu sasniegt tādus pašus rezultātus kā vīrieši, jo viņas ierobežo nevis bioloģija, bet opresīvā patriarhālā iekārta vai kaut kas tamlīdzīgs. Tie arī saka, ka maratonā drīz sievietes panākšot vīriešus, jo sieviešu pasaules rekords laika gaitā progresējis straujāk. Kad viņus aicina nosaukt kādu sporta veidu, kur labākās sievietes bezcerīgi nezaudētu vīriešiem, viņi labākajā gadījumā piesauc kaut kādas ultraekstrēmas marginālas sacensības, kur vienā vai otrā posmā sieviete bijusi starp līderiem. Bet tie nekad nav "klasiskie" sporta veidi, kur abi dzimumi startētu masveidīgi un tendences būtu desmitiem gadu garumā pārbaudītas.

Tāpat arī šajā gadījumā - bodibildings un citi popularitātes, masveidības, zinātnes ziņā trešās šķiras sporta veidi nav spēcīgs arguments, lai izdarītu kaut kādus secinājumus par dopinga nekaitīgumu visu sporta veidu pārstāvjiem. Pārsvarā visas diskusijas ir par olimpiskajiem un citādi populārajiem sporta veidiem. Jā, tev taisnība, ka olimpiskajos veidos patvaļa vairs nav iespējama. Bet tas tikai nozīmē, ka, ņemot vērā vēl arī politiskās un komerciālās intereses, "neitrālos apstākļos" kaut kādas universālas hipotēzes par dopingu masveidā pārbaudīt ir grūti. Atliek mācīties tikai no pagātnes pieredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 16:35, pirms 8 gadiem
Ar nepacietību gaidu kad ķīniešus beidzot sāks kratīt..maigi sakot šaubos ka viņi Pekinā 100 % godīgi vinnēja

     [+] [-]

, 2016-07-22 16:39, pirms 8 gadiem
arhivs X rakstīja: Un ko tu lieto? Arī izklausies īpaši zinošs
Gramatantu un tuponātu - šie abi līdzekļi ļoti palīdz, kad jāraksta inteliģentus komentārus bez gramatiskām kļūdām.

     [+] [-]

, 2016-07-22 17:37, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: kā jau viens te teica, apmēram kā F1, ko gadiem jau neskatos, jo tur konkrēti dominē vāģis, nevis talants.
Daudzi neaizdomājas, ka tajos krutākajos vāģos jau arī sēž tie talantīgākie.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 17:53, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Nesekoju līdzi bodibildingam, tādēļ neorientējos šī sporta veida aizkulisēs. Tāpēc godīgi atvainojos par savu ignoranci.

Taču zini, ar ko man asociējās tas, ka tu piesauci bodibildingu, un kāpēc prasīju par masveidību? Pastāstīšu. Šur tur pasaulē mīt daži radikāli dīvaiņi, kas uzskata, ka sievietes sportā varētu sasniegt tādus pašus rezultātus kā vīrieši, jo viņas ierobežo nevis bioloģija, bet opresīvā patriarhālā iekārta vai kaut kas tamlīdzīgs. Tie arī saka, ka maratonā drīz sievietes panākšot vīriešus, jo sieviešu pasaules rekords laika gaitā progresējis straujāk. Kad viņus aicina nosaukt kādu sporta veidu, kur labākās sievietes bezcerīgi nezaudētu vīriešiem, viņi labākajā gadījumā piesauc kaut kādas ultraekstrēmas marginālas sacensības, kur vienā vai otrā posmā sieviete bijusi starp līderiem. Bet tie nekad nav "klasiskie" sporta veidi, kur abi dzimumi startētu masveidīgi un tendences būtu desmitiem gadu garumā pārbaudītas.

Tāpat arī šajā gadījumā - bodibildings un citi popularitātes, masveidības, zinātnes ziņā trešās šķiras sporta veidi nav spēcīgs arguments, lai izdarītu kaut kādus secinājumus par dopinga nekaitīgumu visu sporta veidu pārstāvjiem. Pārsvarā visas diskusijas ir par olimpiskajiem un citādi populārajiem sporta veidiem. Jā, tev taisnība, ka olimpiskajos veidos patvaļa vairs nav iespējama. Bet tas tikai nozīmē, ka, ņemot vērā vēl arī politiskās un komerciālās intereses, "neitrālos apstākļos" kaut kādas universālas hipotēzes par dopingu masveidā pārbaudīt ir grūti. Atliek mācīties tikai no pagātnes pieredzes.
Tu pareizi pieminēji, tas ir tavs subjektīvais redzējums.

Bodibildings pēc būtības ir viens no populārākajiem sporta veidiem pasaulē, jo katrs fitnesa zāles apemklētājs faktiski ir tāds iesācēja līmeņa bodibildinga amatieris. Cik tas ir nopietni, tas ir cits jautājums, taču, ja mēs runājam par futbola popularitāti, ir taču populāri teikt, ka futbolau spēlē katrā pagalmā... .

Ja mēs ņemam par pamatu tieši organizēto sportu, tad tur ir arī ļoti liela popularitāte, jo pasaules mērogā sacensības notiek katru nedēļu un tajās piedalās desmitiem un simtiem sportistu, bet pašos svarīgākajos un lielajos turnīros atlētu ir tikpat cik kādā vieglatlētikas pasaules čempionātā.

Nosaukt bodibildingu par trešās šķiras sportu... tas ir ļoti drosmīgi, bet tā kā pats teici, ka maz par to zini, tad nu neba jau nu tas būs galvenais.

Par ietekmes novērtēšanu - tā kā bodibildings ir sporta veids, kur uzdevums ir parādīt maksimālās ķermeņa spējas, tad arī dopings tiek lietots atbilstoši un lielos daudzumos. Tas nav futbols, kur vajag saspārdīt bumbu vārtos (kas vispār neko neparāda no cilvēka absolūtajām spējām), vai arī tā pati riteņbraukšana, kur lielu lomu spēlē arī taktika utt.

Tāpat bodibildings ir pats pateicīgākais sporta veids šādiem pētījumiem, jo tur NAV šīs kontroles (amatieriem gan ir), ir tas, ka šajā sporta veidā jau ir ļoti laba rezultātu un sportistu bāze, plašas iespējas apskatīt problēmu utt. Nosacīti, jau gadus 50 šajā sportā visi lieto nekontrolēti tāpēc, piekritīsi, ka, ja viss būtu briesmīgi, tad nekādus Švarcenegerus, Zeinus vai Jeitsus mēs tagad neredzētu starp dzīvajiem... bet nē, dzīvo un labi dzīvo.

Un vēlreiz - sportā dopinga lietošana kā galvenais nāves cēlonis, pat ja ir fiksēts, tad tie ir atsevišķi gadījumi, kad sportisti ir lietojuši kaut ko ļoti nesaprotamu un lielos daudzumos (abi apstākļi ir noteikti ar to, ka pētījumi, tā kā daudzas vielas ir aizliegtas, oficiāli ir ļoti apgrūtināti un pat zinātnieki īsti nezina ko un kā lietot). Visiem pārējiem, kurus mēģina sasaistīt ar dopingu, nāves iemesli ir vai nu kāda ielaista slimība, vai iedzimtība vai paša fanātisms un neapdomīgā rīcība.

Tāpēc atļaušos izteikties, ka dopings nerada nāves, nāves rada idioti.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 17:56, pirms 8 gadiem
EkspertsPaDziivi rakstīja: Minins pats lieto dopingu tapec sijaa jomaa ir ipasi zinosh
Es nelietoju dopingu, jo nestartēju sacensībās, kuras būtu ar kādu aizliegto vielu un paņēminu sarakstu.

TAČU, to, ka lietoju aizliegto vielu sarakstā iekļautās vielas, jā, to esmu atzinis un pat aprakstījis! Neticēsi, bet liela daļa to dara, nemaz neapzinoties!

     [+] [-]

, 2016-07-22 18:01, pirms 8 gadiem
Olimpiāde kā starptautiska mēroga pasākums jau ir zaudējusi savu interesi kāda tā bija kaut vai pagājušajā reizē, atlikušas liela mēroga sacensības, kuras arī par starptautiskajām ir grūti nosaukt, piedalās atsevišķas valstis.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 18:40, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neuztver personiski, bet tieši šādu skatītāju dēļ atbildīgie sporta vadoņi, NEKAD neatzīs dopinga lietošanas patiesos apmērus sportā. NEKAD. Viņi labāk mēģinās imitēt kaut kādu cīņu, nekā atzīs - jā, mēs zaudējām, no dopinga tīrs sports nav iespējams, jo cilvēka spējas ir ierobežotas un viņš nespēj konstanti uzlabot savus rezultātus.

Sabiedrība nav gatava atzīt, ka dopings patiesībā nav nekāds dopings, bet nepieciešamība, ja cilvēks grib būt sportists.
Precīzi pateikts! Tas pats ar daudzām lietām dzīvē, cilvēki negrib saskatīt patiesību, par to var daudz filozofēt

     [+] [-]

, 2016-07-22 18:44, pirms 8 gadiem
ARĪ BOLTS

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:15, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau iepriekš minēju, ka šajā lietā noilgums ir jāsamazina uz vienu olimpisko ciklu (ja runājam tieši par OS sacensībām).

Lai nav tā, ka notiek 2008. gada OS, bet 2017. gadā, kad jau vēl pa starpam 2 olimpiādes ir bijušas, izrādās, ka kāds jau tad bija jādiskvalificē. Nevarējāt atrast? Neko darīt, pamēģināsiet vēlreiz.

Prasts piemērs - sportistam rezultāts ir jāparāda konkrētā laikā un vietā, bet WADA var ķēmoties 10 gadus... varbūt, tad arī, pēc pieķeršānas gadījuma, sportistiem arī ļaut "pamēģināt vēlreiz"?
Agrāk bija 8 gadi. Vismaz tad , kad pašam bija dopinanalīzes jānodot. It kā ilgāk par 8 gadiem viņi nedrīkstot uzglabāt un arī izmantot pētījumiem

     [+] [-]

, 2016-07-23 11:01, pirms 8 gadiem
Prankeri piezvanīja WADA vadītājam, stādījās priekšā kā Ukrainas sporta ministrs. Šis atklāj, ka bez tā, uz ASV aizmukušā, krieva teiktā, viņam nav nekādu pierādījumu. Vēl viņš apstiprināja, ka visu publikāciju avots ir ASV mēdīji + viņš pats to uzzināja no avīzes. Tātad visa tā lieta balstās tikai un vienīgi uz NY times avīzes raksta
https://youtu.be/cNkWlgTH5Kc

     [+] [-]

, 2016-07-27 23:38, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, kāpēc uzreiz to nevar turpat pārbaudit sacensību laikā? Kāpēc jāpāriet 8ņiem gadiem, kad kaut ko konstatē....kas tas par cirku tagad?