Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource627 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource627), Fid:2934, Did:0, useCase: 3

"eXi": Salāks, Murigins, Reme - vai kāds no viņiem papildinās "Dinamo" rindas?

Ints Megnis
Ints Megnis

"eXi": Salāks, Murigins, Reme - vai kāds no viņiem papildinās "Dinamo" rindas?
Kristers Gudļevskis. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Jau tuvākajās dienās sezonu neveiksmīgi iesākušās Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Rīgas "Dinamo" rindas varētu papildināt jauns vārtsargs, esot palīgs un reizē konkurents Kristeram Gudļavskim, vēsta "eXi Sports" Facebook.com lapa.

Rīgas "Dinamo" jauno sezonu iesākusi ar trim uzvarām desmit spēlēs un atkritusi uz pēdējo vietu Rietumu konferencē. Pēc tam, kad ceturtdien rīdzinieki ar 0:4 atzina Jaroslavļas "Lokomotiv" komandas pārākumu, galvenais treneris Ģirts Ankipāns lika manīt, ka gaidāmas izmaiņas sastāvā. "Teikšu tā – paldies tiem hokejistiem, kuri šodien sitās un parādīja nesliktu hokeju. Par pārējiem – brauksim mājās un tiksim ar to galā," pēc kārtējā zaudējuma pauda Ankipāns.

Tikmēr "eXi Sports" eksperts Edgars Lūsiņš izsecinājis, ka jau tuvākajās dienās Rīgas “Dinamo” rindas varētu papildināt jauns vārtsargs.

"Tirgū redzu trīs potenciālos Kristera Gudļevska palīgus un reizē konkurentus. Manā sarakstā ir soms Karri Reme, krievs Aleksejs Murigins un čehs Aleksandrs Salāks. Nav noslēpums, ka paļauties tikai uz Gudļevska sniegumu ilgtermiņā nevar, tāpēc domāju, ka jaunumi būs jau pavisam drīz. Dzīvosim, redzēsim!" saka Lūsiņš.

Pirms sezonas bija noprotams, ka Rīgas "Dinamo" izteikta pirmā vārtsarga lomu atvēlējusi Gudļevskim, jo kā viņa aizvietotājs tika nolīgts Maksims Tretjaks, kurš sevi pieaugušo līmenī vēl nav spējis pierādīt. Tomēr Gudļevskim sezonas sākums izvērties neveiksmīgs un viņš deviņās spēlēs vidēji ielaidis 3,45 ripas, atvairot tikai 86,3% metienu. Savukārt Tretjaks aizvadījis vienu pilnu maču, kurā atvairīja 21 no 24 metieniem zaudējumā Maskavas "Dynamo", bet pusi spēles aizvadīja pret Helsinku "Jokerit", tiekot galā vien ar 11 no 14 raidījumiem. Līdz ar to viņš atvairījis tikai 84,2% metienu un ielaidis vidēji 3,85 ripas.

Reme pagājušajā sezonā bija Boba Hārtlija trenētajā Omskas "Avangard" komandā, tomēr neaizvadīja nevienu spēli. Kā šonedēļ rakstīja portāls "hockeyfans.ch", viņš pašlaik sportisko formu uztur, trenējoties ar Šveices vienību "Rapperswil-Jona Lakers". Savulaik viņš vairākas sezonas pavadījis arī Nacionālās hokeja līgas (NHL) vienībās Tampabejas "Lightning" un Kalgari "Flames".

Arī Murigins daļu pagājušās sezonas spēlēja "Avangard" sastāvā, bet otro pusi Habarovskas "Amur" rindās, kopā dodoties laukumā 19 spēlēs. Viņš savā karjerā spēlējis tikai Krievijas komandās. Savukārt čehs Salāks pagājušajā sezonā bija "Lokomotiv" vārtsargs, aizvadot 20 spēles regulārajā sezonā, bet sešas izslēgšanas turnīrā.

Tikmēr "eXi Sports" veiktajā vairāk nekā 250 līdzjutēju aptaujā kā galvenie vainīgie tiek uzskatīti treneru kolektīvs un vadība, kamēr Gudļevski līdzjutēji atzīst kā vismazāk vainīgo esošo.

Rīgas "Dinamo" komandai pašlaik ir pāris dienu pauze. Nākamajā mačā tā pirmdien savā laukumā uzņems Sanktpēterburgas SKA, kamēr trešdien Latvijā viesosies Hārtlijs un "Avangard" komanda.

Seko "eXi" sociālajos tīklos:

YouTube: https://ej.uz/eXiSportsYouTube
Facebook: https://www.facebook.com/exisports/
Instagram: https://www.instagram.com/exi_sports/
Twitter: https://twitter.com/eXi_Sports

Ko vēlies redzēt Dinamo vārtos?

  • 357

  • 68

  • 226

  • 133


1 2 58 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2019-09-26 12:45, pirms 5 gadiem
Gudlevskim jātiek galā pašam ar sevi! Kā otrais numurs būs ļoti pat labs!

  +5 [+] [-]

, 2019-09-26 12:46, pirms 5 gadiem
Te ar vartu vīru vien nepietiks, normālas komandas uzreiz maina galveno , Ābolu neredzu kā aizvietotāju , no vārtsargiem visi 3 ir labi , bet dotu priekšroku Somam . Labāk mainīt gan trenneri gav vartusargu.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 12:56, pirms 5 gadiem
Vai tad somu vārtsargs nav Kari Ramo nevis Reme... vai es ko jaucu. moš suveizdojums kārtējais

  -4 [+] [-]

, 2019-09-26 12:59, pirms 5 gadiem
skaidrs ka Gudlevskis nav Nr1 limena GK, vajag Cehu jeb somu,un vienu labu uzbruceju un Play off mums neizpaliks!!!!

  +8 [+] [-]

, 2019-09-26 13:00, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: skaidrs ka Gudlevskis nav Nr1 limena GK, vajag Cehu jeb somu,un vienu labu uzbruceju un Play off mums neizpaliks!!!!
Durak, iemācies vārda "jeb" nozīmi. Čehs jeb soms.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 13:03, pirms 5 gadiem
Jā, vārtsargu vajag, bet tas noteikti nav galvenais iemesls, jo ne jau vārtsargi ir tie, kuri gūst vārtus!

P.S mana balss aiziet Salākam, kurš KHL sevi ir vairāk un labāk pierādījis.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-26 13:09, pirms 5 gadiem
Vairāk jau gribētos Salāku. Pārbaudīta vērtība Sibir. Zin ko darīt vārtos neparastos brīžos, pārējos nezinu. Ramo lai iet uz Šveici!

     [+] [-]

, 2019-09-26 13:21, pirms 5 gadiem
Bet ar uzbrukumu viss ir kārtībā DR? Dalītā pēdēja vietā pēc iemestajiem vārtiem

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 13:26, pirms 5 gadiem
Pašlaik trauslākā pozīcija komandā ir 1.vātrsargs un galv.treneris, kurš nesaprot, jo ir apjucis un tups vai arī izliekas nesaprotam savu vainu, jo pieķēdējies pie krēsla. Ar ierobežotu sapratni aizņemt tik daudz vietas head coach + GM 1 slīkstošā komandā un draud pārējiem par atlaišanu. Viņam vajadzētu paņemt slimības lapu un iet pie psihologa un pēc izietā kursa jau apzināti atvaļināties..

  +4 [+] [-]

, 2019-09-26 13:29, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: skaidrs ka Gudlevskis nav Nr1 limena GK, vajag Cehu jeb somu,un vienu labu uzbruceju un Play off mums neizpaliks!!!!
Kā jau Tu redzi, esi galīgi iebraucis auzās ar vārda "jeb" lietošanu. Šis vārds saista vienādas nozīmes vārdus. Piemēram, Dinaburga jeb mūsdienu Daugavpils, Mītava jeb Jelgava. Teorētiski čehs nevar būt tajā pašā laikā soms. Tāpēc ir jāsaka "čehs VAI soms".

     [+] [-]

, 2019-09-26 13:34, pirms 5 gadiem
Es domāju, ka vaina nav tikai vārtsargos. Ja komanda noraidās un pelna mazākumus, tas nozīmē, ka spēlētāji ieņem nepareizas pozīcijas uz laukuma, attiecībā pret pretinieku spēlētājiem, vai/un viņiem trūkst fiziskās sagatavotības/masas. Ja daudz laiž mazākumā, tas nozīmē, ka tas nav atstrādāts. Jauns vārtsargs spēlētāju vietā nesāks pareizāk spēlēt uz ledus vienādos sastāvos, neievēros laukuma spēlētāju vietā disciplīnu, bet mazākumā nesāks bloķēt vairāk metienus un spēlēt pareizāk. Uzbrukums nemet ripas, bet mēs mainam vārtsargu... Līdz ar to, ja paņems jaunu vārtsargu, rēķini, ka nekas nav izdarīts.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-26 13:44, pirms 5 gadiem
Nu ja Edgars Lūsiņš izskaitļojis, tad jau viss kārtībā! jāņem tik ciet kāds no šiem flopiem, vislabāk visus trīs, izbraukumiem tak stjuarts ar nepieciešams

  +4 [+] [-]

, 2019-09-26 13:46, pirms 5 gadiem
tāpat lidzjutēju aptauja parāda, ka ģinamo ir sapuvusi vadība ar Savickiju priekšgalā un neveiksmju cēloņi jāmeklē tur, nevis laukumu spēlētājos un vismazāk vārtsargā...

     [+] [-]

, 2019-09-26 13:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Durak, iemācies vārda "jeb" nozīmi. Čehs jeb soms.
varbūt viņš zin ko vairāk šim potenciālajam vārtsargam ir dubultpilsonība - čehu un somu... un tad teorētiski varētu lietot "jeb"... jo cilvēks viens tik dažādas pilsonības

bet ja par vārtsargiem... nedomāju, ka liela starpība - zaudēt ar 1:5, 1:4, 0:4 vai 1:2, 0:2, 1:3... turnīra tabulā abos variantos 0 punkti...

  +8 [+] [-]

, 2019-09-26 13:58, pirms 5 gadiem
Lūsiņam, ko, elit-prospektus kāds parādīja un viņš tagad, kā jebkurš piektklasnieks sāk zīmēt shēmas?

Ramo kopš 2017. gada vasaras ir aizvadījis 25 spēles un izlaidis visu iepriekšējo sezonu, 33 gadu vecumā atgriežoties no krustenisko saišu savainojuma. Tiešām viņš būs tas, kurš glābs Dinamo?

Vai norietā esošais Salāks, kurš jau vairākas sezonas spēlē sliktāk un siktāk, bet pagājušsezon zaudēja pirmā vārtsarga vietu Jaroslavļā?
Līdzīga situācija ir arī ar Muriginu.

Nosaukt skaļākos uzvārdus no FA tirgus ir viena lieta, cita, atrast vārtsargu, kurš bezcerīgu komandu ja ne izvilks no tās bedres, tad vismaz ļaus pacīnīties par uzvarām, neielaižot uzreiz 3+ vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-26 14:21, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vienmēr lietojot VAI nekad nekļūdīsies
Tas ir tieši tāpat, kā Franku mēlē ar tādiem vārdiem kā MADAM un MUADMAZEĻ
Pēdējais variants prokatit jeburā gadījumā, jo nevienu sievišķi neaizvainos
Es nemaz nešaubos, ka tu tā arī to visu izrunā

  +3 [+] [-]

, 2019-09-26 14:24, pirms 5 gadiem
Es Dinamo nesaprotu! Vārtsargs ir viena no beidzamajām pozīcījām, kas uztrauc. Tā kā jau daži iepriekš minēja problēma ir uzbrucējos un vājā spēle mazākumā un vairākumā. Vai tad vadība to neredz?!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-26 14:24, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vienmēr lietojot VAI nekad nekļūdīsies
Tas ir tieši tāpat, kā Franku mēlē ar tādiem vārdiem kā MADAM un MUADMAZEĻ
Pēdējais variants prokatit jeburā gadījumā, jo nevienu sievišķi neaizvainos
skatos ka 9 heiteri no saviem 100 profiliem, tev pa visim kopā vienu mīnusu ievālējuši

  -3 [+] [-]

, 2019-09-26 14:32, pirms 5 gadiem
Ļoti labi, principā ikviens no minētajiem ir labāks par Gudļevski. Lai dabūtu jaunu vārtsargu būs 1 vai 2 leģi jāatlaiž. Vēl nekas sezonas griezumā nav ne iegūts ne zaudēts. Visticamāk jādod iespēja Ābolam, lai vada komandu, ja nu Lielais Juris nevar Ankipānu galīgi patriekt, lai paliek par ģenerālmenedžeru. Piekrītu ar 0 vārtiem spēles neuzvar, bet arī ar ielaistiem 4-5 nē!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-26 14:40, pirms 5 gadiem
Dinamo nevajag nevienu papildinājumu komanda nespēj sasniegt izvirzīto rezultātu pēdējo vietu khl

     [+] [-]

, 2019-09-26 14:41, pirms 5 gadiem
zelts rakstīja: Ļoti labi, principā ikviens no minētajiem ir labāks par Gudļevski. Lai dabūtu jaunu vārtsargu būs 1 vai 2 leģi jāatlaiž. Vēl nekas sezonas griezumā nav ne iegūts ne zaudēts. Visticamāk jādod iespēja Ābolam, lai vada komandu, ja nu Lielais Juris nevar Ankipānu galīgi patriekt, lai paliek par ģenerālmenedžeru. Piekrītu ar 0 vārtiem spēles neuzvar, bet arī ar ielaistiem 4-5 nē!
fullback jau ieskicēja , kas šie ir par vārtsargiem. viņi agrāk bija labāki...tagad? nu ja vajag , tad ņemat. ļoti apšaubu, ja kāds būs labāks par Gudi!
p.s. labi vārtsargi brīvajā tirgū praktiski nav palikuši...man slinkums skautot, nav mans uzdevums, bet noteikti varētu atrast pāris labus varotčikus 25-28 gadu vecumā, kas noteikti būtu labāki par Gudi, bet nespēlē pagaidām nevis , kā šie trīs varotčiki kuru forma slīd neglābjami zemē, bet gan nevar vienoties ar klubu par atalgojumu vai iespējams tiek marinēts aiz kāda nopietna varotčika.

     [+] [-]

, 2019-09-26 14:48, pirms 5 gadiem
ir jāmaina vadība... jāmaina filozofija... Kurbada līmeņa hokejistiem ar vienu KHL vidēju maiņu nekas nebūs... nav vietas KHL...
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2019-09-26 15:27, pirms 5 gadiem
Kas tas par hokeja izrādi. RD uzbrucēji neprot gūt vārtus, bet zaudējumā vaino vārtsargu. Par sliktiem rezultātiem atbildīgs ir treneris. Parasti tiek atlaists treneris kā piemēram citā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 15:53, pirms 5 gadiem
janis_silmalis_106563077329889 rakstīja: Kas tas par hokeja izrādi. RD uzbrucēji neprot gūt vārtus, bet zaudējumā vaino vārtsargu. Par sliktiem rezultātiem atbildīgs ir treneris. Parasti tiek atlaists treneris kā piemēram citā komandā.
Piekrītu , ja pirmajā maiņā spēlē Razgals ,tad mēs vārtus ilgi gaidīsim .Razgals , Lipsbergs , Meija , un vēl daži ir OHL līmenis un nekas cits .
Vēl vairāki VHL līmenis un kas tad paliek pāri ? Dāži kas atbilst KHL līmenim . Tapēc nav ko vārtus un uzvaras gaidīt ! Katru gadu viens un tas pats . Kad beidzot vadībā sapratīs , ja neveiks kapilālo tīrīšanu rezultātu nebūs !!!!! Tas kad Māršalu un Berglundu atlaidīs neko nemainīs !

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 16:03, pirms 5 gadiem
Gudļevskis ir vainīgs, ka Dinamo uzbrukumā spēlē vietējie nespējnieki bet neesmu dzirdējis nevienu komentāru par to, šīs sezonas sastāvs ir ļoti netalantīgs.

Iesaku iepazīties ar šīs sezonas Latvijas uzbrucēju karjeras statistiku RD sastāvā:

Miķelis 116 G, 577 GP
Dārziņš 112 G, 494 GP
Džeriņš 44 G, 327 GP
Meija 38 G, 466 GP
Pavlovs 15 G, 253 GP
Lipsbergs 5 G, 95 GP
Ģēģeris 5 G, 96 GP
Marenis 4 G, 43 GP
Razgals 3 G, 72 GP
Batņa 3 G, 74 GP
Bērziņš 2 G, 50 GP

Ar Dzierkalu nespēja vienoties, Jevpalovu nespēja noturēt un Bukarta jaunākā potenciālu nespēja realizēt.

Dzierkals 5 G, 42 GP
Jevpalovs 5 G, 46 GP
Ri. Bukarts 1 G, 14 GP

Pēc minimāliem ieguldījumiem nekur tālu nav jāmeklē, OHL ir neliels resurss īstermiņa ielāpiem kā piemēram Jeļisējevs, Begovs, Upītis, kuri ir ar lielāku vārtu gūšanas talantu apveltītāki par tiem pašiem Razgalu, Batņu un Bērziņu, kurus viegli var aizvietot.

Vārtos Tretjaka vietā var arī iemest Māri "Zāģi" un Muštukovu, kuri nebūs sliktāki.

Lai komanda spētu uzvarēt, vispirms ir nepieciešāms talants uzbrukumā. Pašlaik 2/3 no šī RD sastāva būtu labi OHL spēlētāji, nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2019-09-26 16:25, pirms 5 gadiem
Murigins vienīgais kas varētu Dinamo glābt... Jo kādreiz Loko sastāvā bija necaursaujams ar viss vairāk sausām spēlēm

  +4 [+] [-]

, 2019-09-26 16:32, pirms 5 gadiem
Armands Puče būtu pateicis, ka Dinamo tiek uzturēts kā citu komandu spārdāmie, bet viņu patrieca.Pārējie Savicka pakalpiņi savus maigos rubļus atpelna caram un čekai pazemīgi, ar īstu latviešu lokanību.

     [+] [-]

, 2019-09-26 16:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: fullback jau ieskicēja , kas šie ir par vārtsargiem. viņi agrāk bija labāki...tagad? nu ja vajag , tad ņemat. ļoti apšaubu, ja kāds būs labāks par Gudi!
p.s. labi vārtsargi brīvajā tirgū praktiski nav palikuši...man slinkums skautot, nav mans uzdevums, bet noteikti varētu atrast pāris labus varotčikus 25-28 gadu vecumā, kas noteikti būtu labāki par Gudi, bet nespēlē pagaidām nevis , kā šie trīs varotčiki kuru forma slīd neglābjami zemē, bet gan nevar vienoties ar klubu par atalgojumu vai iespējams tiek marinēts aiz kāda nopietna varotčika.
Par Gudļu noteikti visi trīs līmeņa ziņā ir galvas tiesu pārāki.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-26 16:53, pirms 5 gadiem
Nesaprotu stresu no fuņu virziena.Dinamo tak esot izlases bāzes klubs izmest leģionārus un krievijas čempī iespēlēt mūsu spēlētājus PČ,bet Lūsiņš murgo par ārzemnieku vārtsargiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 16:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tāpat lidzjutēju aptauja parāda, ka ģinamo ir sapuvusi vadība ar Savickiju priekšgalā un neveiksmju cēloņi jāmeklē tur, nevis laukumu spēlētājos un vismazāk vārtsargā...
Visvieglāk jau ir norakstīt visu uz vārtsargu! A ko vārtsargs viens var izdarīt, ja visa komanda flopo un loxojas un nebēdu? Un olgalvis tik stāv un kasa pauri... cirks uz ledus! Ceru ka šitam čekas maigās varas projektam šī būs pēdējā sezona un krieviem pašiem beidzot apniks to jura projektu finansēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-26 17:01, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par Gudļu noteikti visi trīs līmeņa ziņā ir galvas tiesu pārāki.
Reme jā ,bet neviens nezin kāds viņš būs pēc traumas.Salaks NHL bija sliktāks par Gudiju un AHL apmēram tās pat,bet krievs spēlējis tikai krievijā.
1 2 58 komentāri