Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:338, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Cīrulis

Samoilovs un Sorokins sāk ar uzvaru

Samoilovs un Sorokins sāk ar uzvaru
Aleksandrs Samoilovs
Foto: Renārs Buivids

Norvēģijas pilsētas Kristiansandas FIVB pasaules kausa posma sacensību pamatturnīru ar uzvaru iesākuši Latvijas sportisti Aleksandrs Samoilovs un Ruslans Sorokins, kuri divos setos uzveica vāciešus Jonatanu Erdmanu un Keju Matisiku – 21:13, 25:23.

Kristiansandas turnīrā Samoilova un Sorokina duets ir izlikts ar 14. numuru un pirmajā cīņā tikās ar vāciešiem Jonatanu Erdmanu un Keju Matisiku, kuri turnīrā izlikti ar 19. numuru. Pirmo setu izdevās uzvarēt ļoti viegli (21:13), bet otrajā izdevās triumfēt vien saspringtā galotnē – 25:23. Nākamā cīņa par uzvarētāju zaru viņiem būs jāaizvada jau šodien pēcpusdienā, kad pretī stāsies krievi Dmitrijs Barsuks un Igors Kolodinskis.

Otrs Latvijas duets Mārtiņš Pļaviņš un Toms Šmēdiņš pirmo maču aizvadīs 16:00 pēc Latvijas laika, kad centrālajā kortā spēkosies ar mājiniekiem, ar 9. numuru izliktajiem Tarjeju Skarlundu un Martinu Spinangru.

Izmantotie resursi:
fivb.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-13 14:39, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Manuprāt labākais LV pludmales volejbola pāris
šaubos >>> par gaumi nestrīdas :*
, 2009-08-13 14:39, pirms 15 gadiem
alchamons rakstīja: Man noteikti mīnusu ielika Mārtiņš Pļaviņš
es arī
, 2009-08-13 15:06, pirms 15 gadiem
siipolinjsh rakstīja: šaubos >>> par gaumi nestrīdas :*
kursh tad ir labakais tavupraat??? Plavinsh ar Shmedinju?
, 2009-08-13 15:07, pirms 15 gadiem
siipolinjsh rakstīja: šaubos >>> par gaumi nestrīdas :*
Šis nav gaumes jautājums!
Un kurš ta būtu labāks pāris? Pļaviņš ar Šmēdiņu?
, 2009-08-13 15:09, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: kursh tad ir labakais tavupraat??? Plavinsh ar Shmedinju?
I agree
, 2009-08-13 15:15, pirms 15 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: I agree
man liekas ka tie, kuri atblsta Plavinju/ Shmedinju vienkrashi ir draugi, pazinjas, bet ne cilveki, kuri tiesham spej noverteet vinju profesionalo " pusi". Ja Plavinsh nebutu Samojlova parinieks ilgus gadus, un ja " sliktais" G. Samojlovs netrenetu Martinju, tad ej nu sazin vai Martinsh sasniegtu un klutu par to, kas vinsh ir tagad. Bet Shedinsh ir talantigs, bet tomeer veel nesasniedza Sorokina limeni., ta kaa busim objektivi.
, 2009-08-13 15:23, pirms 15 gadiem
var kāds ielikt lūdzu linku uz Pļaviņa/Šmēdiņa spēli?
, 2009-08-13 15:24, pirms 15 gadiem
ieiej bwin. com tur atrod pludmales volejbolu vai livescore un skaties
, 2009-08-13 15:27, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: man liekas ka tie, kuri atblsta Plavinju/ Shmedinju vienkrashi ir draugi, pazinjas, bet ne cilveki, kuri tiesham spej noverteet vinju profesionalo " pusi". Ja Plavinsh nebutu Samojlova parinieks ilgus gadus, un ja " sliktais" G. Samojlovs netrenetu Martinju, tad ej nu sazin vai Martinsh sasniegtu un klutu par to, kas vinsh ir tagad. Bet Shedinsh ir talantigs, bet tomeer veel nesasniedza Sorokina limeni., ta kaa busim objektivi.
Par šī brīža spēcīgāko pāri arī varētu padiskutēt, jo cien. speciālisti nav precizējuši kurš Šmēdiņš, Jānis vai Toms!!! Ja Pļaviņš ar Jāni tad varētu pastrīdēties!!!
Par slikto G. Samoilovu! A ja Saša šos gadus nebūtu cīnījies kopā ar Pļaviņu, vai viņš būtu sasniedzis to līmeni???
Un cik atceros, tad Pļaviņš jau nenoliedz Genādija ietekmi uz viņa meistarību!
, 2009-08-13 15:36, pirms 15 gadiem
allexx rakstīja: Par šī brīža spēcīgāko pāri arī varētu padiskutēt, jo cien. speciālisti nav precizējuši kurš Šmēdiņš, Jānis vai Toms!!! Ja Pļaviņš ar Jāni tad varētu pastrīdēties!!!
Par slikto G. Samoilovu! A ja Saša šos gadus nebūtu cīnījies kopā ar Pļaviņu, vai viņš būtu sasniedzis to līmeni???
Un cik atceros, tad Pļaviņš jau nenoliedz Genādija ietekmi uz viņa meistarību!
Juus laikam esat viens no Martinja draugiem, jaa? Gribu Jums atbildeet- ja Sasha nebutu trenejies ar Martinju, tad vinsh butu ar kadu citu un sasniegtu tik pat labu rezultatu, jo G. Samojlovs nav tikai vinja treneris bet ari teevs, kursh visnotalj jebkuraa gadijumaa trenetu tieshi Sashu. Un ja Jus zinat sho situaciju tik labi, tad laikam atceraties ari to, ka pirms shiis sadarbibas, Martinsh bija videja limenja ( ja ne zema) speletajs. Un es vairakas reizes lasiju vinja domas par sho sadarbibu un G. Samojlovu un man pec taam intervijaam galva tikai viena doma- " nepateicigs.."
, 2009-08-13 16:16, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: Juus laikam esat viens no Martinja draugiem, jaa? Gribu Jums atbildeet- ja Sasha nebutu trenejies ar Martinju, tad vinsh butu ar kadu citu un sasniegtu tik pat labu rezultatu, jo G. Samojlovs nav tikai vinja treneris bet ari teevs, kursh visnotalj jebkuraa gadijumaa trenetu tieshi Sashu. Un ja Jus zinat sho situaciju tik labi, tad laikam atceraties ari to, ka pirms shiis sadarbibas, Martinsh bija videja limenja ( ja ne zema) speletajs. Un es vairakas reizes lasiju vinja domas par sho sadarbibu un G. Samojlovu un man pec taam intervijaam galva tikai viena doma- " nepateicigs.."
Jā, es tiešām esmu viens Mārtiņa draugiem un arī Saša man ir normāls čoms un pat tik ļoti peltais Genādijs ar mani ir uz TU!
Jā es piekrītu ka varēja jau kādu tekstu arī Pļaviņš nepateikt, bet lai nu kur bet tajā ka Genādijs bija ļoti neobjektīvs un tendenciozs es Pļaviņam piekrītu! Ja komanda zaudēja, tad tikai vainīgs bija viens un nekad otrs!!! Tā nu tas bija!
Runājot par tehnisku un taktiku, domāju ka Genādijs reti kad runā un liek darīt ko nevajadzīgu, bet jautājums ir citā- forma kādā tas tiek pasniegts ir ārpus jebkādas kritikas! Psiholoģijā Genādijs kā treneris nav spēcīgs!!! un no šejienes arī Pļaviņa"" nepateicība"".
Runājot par to kurš būtu un kurš nebūtu labs spēlētājs, tas viss ir filozofisks jautājums, jo kā būtu ja būtu mēs diemžēl neuzzināsim!!! Un ja Tu saki ka Mārtiņš, pirms sāka sadarbību ar Samoiloviem, bijavidēja līmeņa(ja ne zema) spēlētājs, tad varu Tev atgādināt ka Saša uz to momentu noteikti bija ZEMA līmeņa volejbolists!!!
, 2009-08-13 16:30, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: Juus laikam esat viens no Martinja draugiem, jaa? Gribu Jums atbildeet- ja Sasha nebutu trenejies ar Martinju, tad vinsh butu ar kadu citu un sasniegtu tik pat labu rezultatu, jo G. Samojlovs nav tikai vinja treneris bet ari teevs, kursh visnotalj jebkuraa gadijumaa trenetu tieshi Sashu. Un ja Jus zinat sho situaciju tik labi, tad laikam atceraties ari to, ka pirms shiis sadarbibas, Martinsh bija videja limenja ( ja ne zema) speletajs. Un es vairakas reizes lasiju vinja domas par sho sadarbibu un G. Samojlovu un man pec taam intervijaam galva tikai viena doma- " nepateicigs.."
Man abi pāri ir pilnīgi neitrāli, bet zinot nedaudz voleju, var redzēt kurš ir trenējies profesionāli un kurš ne. Protams, pludmalē ir nedaudz savādāk. Pēc manām domām Pļaviņš un Ingars ir labākie LV aizsardzībā, Ruslans blokā, bet abi brāļi Šmēdiņi ir vispusīgākie jebkurā elementā.
paskatieties kā bumbu pludmalē uzceļ Vāvers no augšiņas, bet viņš taču nav cēlājs. Kāpēc tā nevar Saša? Saša ir labs, bet viņš nav trenējies profesionāli.
Kāpēc G. Celitāns nespēlē pludmali? Tāpēc ka tur viņš maz ko varētu izdarīt, arī nav trenējis pamatus, ar nepareizo kāju atspers utt.
Bieži nosaka arī veiksme un psiholoģiskā sagatavotība konkrētajā mačā.
, 2009-08-13 16:33, pirms 15 gadiem
To Nopietns

vai Tu esi redzējis kā trenējas SS kopā ar Genu?
, 2009-08-13 16:39, pirms 15 gadiem
allexx rakstīja: Jā, es tiešām esmu viens Mārtiņa draugiem un arī Saša man ir normāls čoms un pat tik ļoti peltais Genādijs ar mani ir uz TU!
Jā es piekrītu ka varēja jau kādu tekstu arī Pļaviņš nepateikt, bet lai nu kur bet tajā ka Genādijs bija ļoti neobjektīvs un tendenciozs es Pļaviņam piekrītu! Ja komanda zaudēja, tad tikai vainīgs bija viens un nekad otrs!!! Tā nu tas bija!
Runājot par tehnisku un taktiku, domāju ka Genādijs reti kad runā un liek darīt ko nevajadzīgu, bet jautājums ir citā- forma kādā tas tiek pasniegts ir ārpus jebkādas kritikas! Psiholoģijā Genādijs kā treneris nav spēcīgs!!! un no šejienes arī Pļaviņa"" nepateicība"".
Runājot par to kurš būtu un kurš nebūtu labs spēlētājs, tas viss ir filozofisks jautājums, jo kā būtu ja būtu mēs diemžēl neuzzināsim!!! Un ja Tu saki ka Mārtiņš, pirms sāka sadarbību ar Samoiloviem, bijavidēja līmeņa(ja ne zema) spēlētājs, tad varu Tev atgādināt ka Saša uz to momentu noteikti bija ZEMA līmeņa volejbolists!!!
Es negribu nevienam likt domaat, taa pat ka es, bet Plavinju neviens aiz ausim nevilka treneties pie G. Samojlova, un kaads vinsh arii nebuutu, tieshi vinsh vienigais treneris kursh sagatavoja speletajus Olim. speleem. Es domaaju, tas kaut ko nozimee.
, 2009-08-13 16:40, pirms 15 gadiem
Brex rakstīja: To Nopietns

vai Tu esi redzējis kā trenējas SS kopā ar Genu?
ja, redzu to diezgan biezhi.
, 2009-08-13 16:56, pirms 15 gadiem
plavins ar smeedinu tikko uzvareeja norveegjus 21-15,25-23
, 2009-08-13 17:02, pirms 15 gadiem
Jaaa , tas labais!!! Un vēl Norvēģijā un uz centrālā korta, kur skatītāju ka biezs.... Malači!
, 2009-08-13 17:14, pirms 15 gadiem
A jums vēl nav apnicis cilāt šo tēmu?
būtu priecājušies, ka mums tagad ir divi pāri, kas spēlē pamatturnīrā, tā vietā, lai meklētu te pludmales volejbola eņģeļus un melnos putnus. Veiksmi abiem pāriem. Man liekas ka paši mūsu vadošie bīčisti daudz vieglāk to pārdzīvojuši kā dažs te labs "bīča gudrinieks". Beidziet meklēt labākos un sāciet atbalstīt savējos, jūs muļļas!!
, 2009-08-13 17:25, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: ja, redzu to diezgan biezhi.
Tad jau mēs spēlējam un skatāmies kopā!
, 2009-08-13 17:57, pirms 15 gadiem
moriss86 rakstīja: A jums vēl nav apnicis cilāt šo tēmu?
būtu priecājušies, ka mums tagad ir divi pāri, kas spēlē pamatturnīrā, tā vietā, lai meklētu te pludmales volejbola eņģeļus un melnos putnus. Veiksmi abiem pāriem. Man liekas ka paši mūsu vadošie bīčisti daudz vieglāk to pārdzīvojuši kā dažs te labs "bīča gudrinieks". Beidziet meklēt labākos un sāciet atbalstīt savējos, jūs muļļas!!
Es atvainojos, bet es te nevienu sliktu vardu neteicu par Martinju vai kadu citu un nesaku arii ka S/S ir engelji. es izsaku savu viedokli. Pats vairakas reizes rakstiju dazhiem " gudriniekiem", ka ir jaaatbalsta savejie nevis ar lielu skaudiibu kritizeet , bet shoreiz gribeeju izteikt tikai savu viedokli, ja runa iet par labaako shi briizha pari.
, 2009-08-13 20:56, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: kursh tad ir labakais tavupraat??? Plavinsh ar Shmedinju?
ar Jāni 100% Dubultos nepamanīji kurš vinēja??? ...
, 2009-08-13 21:45, pirms 15 gadiem
vot tikai ja Dubultos neuztveru latvijas chempi nopietni vispaar.
, 2009-08-13 21:53, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: vot tikai ja Dubultos neuztveru latvijas chempi nopietni vispaar.
Un loti nepareizi ka taa uzskati! Jaa PK ir balvu fonds, bet savstarpejas speles nevar salidzinaat ne ar ko!!!
ja esi tuvu sportam, tad vajadzetu to saprast!!!!
, 2009-08-13 21:57, pirms 15 gadiem
allexx rakstīja: Un loti nepareizi ka taa uzskati! Jaa PK ir balvu fonds, bet savstarpejas speles nevar salidzinaat ne ar ko!!!
ja esi tuvu sportam, tad vajadzetu to saprast!!!!
zini, laikam man vienkarshi ir apribjies viss kas te notiek , precizaak teikt NENOTIEK sporta labaa un pludmales volejbola attistibai, tapeec man daudz vairaak ir noziimes tam ka puishi spelee pasaulee, bet tas ir tikai manas domas.
, 2009-08-13 23:06, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: zini, laikam man vienkarshi ir apribjies viss kas te notiek , precizaak teikt NENOTIEK sporta labaa un pludmales volejbola attistibai, tapeec man daudz vairaak ir noziimes tam ka puishi spelee pasaulee, bet tas ir tikai manas domas.
Apriebies, vai nav apriebies, bet ko Tu pats esi izdariijis sporta un tai skaitaa beach labaa....
Es jau ari nesaku ka Tavs viedoklis ir nepareizs, bet iespeejams ka Tu visu nezini un tadeel izdari nekorektus secinajumus!!!
, 2009-08-14 01:05, pirms 15 gadiem
allexx rakstīja: Apriebies, vai nav apriebies, bet ko Tu pats esi izdariijis sporta un tai skaitaa beach labaa....
Es jau ari nesaku ka Tavs viedoklis ir nepareizs, bet iespeejams ka Tu visu nezini un tadeel izdari nekorektus secinajumus!!!
vai tad man butu kas jaaizdara, lai saprastu, redzeetu ka Latvijaa pludmales volejbolaa viss nenotiek taa kaa tam butu janotiek, netiek finanseets pietiekami shis sporta veids, tieshi tapeec uzskatu ka latvijas smiltiis vareetu ari iipashi necinities, jo tas ir amatiera limenii, ja taa vareetu teikt. Un es nedomaaju ka man butu jaabuut profesionalam vai kaut ko butu jaasasniedz pludmales volejbolaa lai es vareetu izteikt savas domas un neredzeetu kadaa valstii mees dziivojam.
, 2009-08-14 09:54, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: vai tad man butu kas jaaizdara, lai saprastu, redzeetu ka Latvijaa pludmales volejbolaa viss nenotiek taa kaa tam butu janotiek, netiek finanseets pietiekami shis sporta veids, tieshi tapeec uzskatu ka latvijas smiltiis vareetu ari iipashi necinities, jo tas ir amatiera limenii, ja taa vareetu teikt. Un es nedomaaju ka man butu jaabuut profesionalam vai kaut ko butu jaasasniedz pludmales volejbolaa lai es vareetu izteikt savas domas un neredzeetu kadaa valstii mees dziivojam.
Lūk, lūk... Par šo varētu atsevišķu topiku taisīt. Domāju, ka daudziem sakrājies daudz kas sakāms.
, 2009-08-14 12:06, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: vai tad man butu kas jaaizdara, lai saprastu, redzeetu ka Latvijaa pludmales volejbolaa viss nenotiek taa kaa tam butu janotiek, netiek finanseets pietiekami shis sporta veids, tieshi tapeec uzskatu ka latvijas smiltiis vareetu ari iipashi necinities, jo tas ir amatiera limenii, ja taa vareetu teikt. Un es nedomaaju ka man butu jaabuut profesionalam vai kaut ko butu jaasasniedz pludmales volejbolaa lai es vareetu izteikt savas domas un neredzeetu kadaa valstii mees dziivojam.
Redz kā sanāk, es runāju par organizatorisko pusi, Tu par sevis sasniegumiem! Es nedomāju ka Tev kādam vajag ko pierādīt uz laukuma, bet netā runāt ka nav labi un teikt ka citur ir labāk jau ir pats krutākais kas var būt!
Neviens jau pat neprasa Tev naudu, bet aizej un padalies ar kādu vērtīgu ideju kā to lietu padarīt labāku un interesantāku, tas taču Tev nebūs par grūtu? Un es domāju ka organizatori labprāt Tevi uzklausīs!
Jā, netiek finansēts, bet ko Tu saproti ar to! Šobrīd labākie ir LOV, ok tas nav daudz, bet tomēr nāk no valsts. Jautājums tāds, vai tad volejbols vispār ir bijis kādreiz dāsni atbalstīts no valsts puses!
Runājot par to amatieru līmeni, es atvainojos, bet Tu parādi savu nekompetenci! Pāris piemēru Norvēģija, domāju ka rezultāti mums ir pat augstāki nekā viņiem! Šveice- ir viņiem 2-3 ļoti labas komandas un kas pēc tam- amatieri, bet redz viņiem nav zapadlo startēt vietējā čempionātā!
, 2009-08-14 12:44, pirms 15 gadiem
allexx rakstīja: Redz kā sanāk, es runāju par organizatorisko pusi, Tu par sevis sasniegumiem! Es nedomāju ka Tev kādam vajag ko pierādīt uz laukuma, bet netā runāt ka nav labi un teikt ka citur ir labāk jau ir pats krutākais kas var būt!
Neviens jau pat neprasa Tev naudu, bet aizej un padalies ar kādu vērtīgu ideju kā to lietu padarīt labāku un interesantāku, tas taču Tev nebūs par grūtu? Un es domāju ka organizatori labprāt Tevi uzklausīs!
Jā, netiek finansēts, bet ko Tu saproti ar to! Šobrīd labākie ir LOV, ok tas nav daudz, bet tomēr nāk no valsts. Jautājums tāds, vai tad volejbols vispār ir bijis kādreiz dāsni atbalstīts no valsts puses!
Runājot par to amatieru līmeni, es atvainojos, bet Tu parādi savu nekompetenci! Pāris piemēru Norvēģija, domāju ka rezultāti mums ir pat augstāki nekā viņiem! Šveice- ir viņiem 2-3 ļoti labas komandas un kas pēc tam- amatieri, bet redz viņiem nav zapadlo startēt vietējā čempionātā!
jocigi tu raksti.. " Neviens jau pat neprasa Tev naudu, bet aizej un padalies ar kādu vērtīgu ideju kā to lietu padarīt labāku un interesantāku, tas taču Tev nebūs par grūtu?" - tu doma kadu interesees manas vai citu cilveeku idejas??? jocigi, ka daudzi cilveeki domaa taa pat kaa es, bet Tu saki ka es paradu nekompetenci. Es neesu pludmales vol., bet es jau sen parzinu shis lietas, un ilgu laiku dzivoju arzemees un redzu kaa tur viss notiek - cilveeku atbalsts ir nesamakslots un neviens nemeklee iespeeju pakritizeet, paradiit savu gudriibu, vienkarshi atbalsta savejos, valsts ciena sportistus ko pierada ar savu finansejumu. A te labi ja basketbols, furbols un hokejs ir topaa. Bet arii neparaak. Atvaino, ja manas domas tik ljoti tevi aizvainoja bet taa diemzheel ir tiesa.
, 2009-08-14 14:56, pirms 15 gadiem
nopietns rakstīja: jocigi tu raksti.. " Neviens jau pat neprasa Tev naudu, bet aizej un padalies ar kādu vērtīgu ideju kā to lietu padarīt labāku un interesantāku, tas taču Tev nebūs par grūtu?" - tu doma kadu interesees manas vai citu cilveeku idejas??? jocigi, ka daudzi cilveeki domaa taa pat kaa es, bet Tu saki ka es paradu nekompetenci. Es neesu pludmales vol., bet es jau sen parzinu shis lietas, un ilgu laiku dzivoju arzemees un redzu kaa tur viss notiek - cilveeku atbalsts ir nesamakslots un neviens nemeklee iespeeju pakritizeet, paradiit savu gudriibu, vienkarshi atbalsta savejos, valsts ciena sportistus ko pierada ar savu finansejumu. A te labi ja basketbols, furbols un hokejs ir topaa. Bet arii neparaak. Atvaino, ja manas domas tik ljoti tevi aizvainoja bet taa diemzheel ir tiesa.
Nē, Tavas domas nepavisam mani neaizvainoja! Ar Tevi jau ir interesanti padiskutēt, jo tas ko runā jau ir par lietas būtību!
Tu kļūdies ja domā ka neviens negribēs Tevi uzklausīt, labas idejas vienmēr ir vērtas!
Valsts ciena savus sportistus, ko pierāda ar finasējumu! Es arī vienmēr esmu teicis, ka lai mēs būtu vesela nācija, sports ir jāatbalsta, bet šobrīd Latvijā ir tāda situācija( un šajā brīdi nevajag apspriest kāpēc tā ir), ka valstij vairāk jādomā par bērnu un pensionāru izdzīvošanas iespējām! kas protams nav normāli!
Un vēl mans viedoklis-Valstij NAV jāuztur profesionālais sports, bērnu un jauniešu, jā tas ir valsts uzdevums, bet profesionālais-nav. Valsts šobrīd nav tik bagāta lai to darītu. Visu cieņu LOK kas ir izveidojis LOV kur iekļauj individuālos sporta veidus, un tas jau nav maz!
Līva Ēbere un Deniela Konstantinova. Foto: Latvijas Volejbola federācija

Ēbere/Konstantinova pārliecinoši uzvar trešajā setā, tiekot Madrides pusfinālā

Spānijas galvaspilsētā Madridē turpinās "Beach Pro Future" posms pludmales volejbolā. 1/4 finālā Latvijas tandēms Līva Ēbere/Deniela Konstantinova (#9) šovakar uzvarēja (21:23, 21:19, 15:9) spānietes Sofiju Isuskisu/Karolīnu Fernandesu (#14). Rīt plkst. 12.30 būs pusfināls - tiešraide šajā rakstā!
Līva Ēbere un Deniela Konstantinova. Foto: volleyballworld.com

Ēbere/Konstantinova iesoļo Madrides 1/4 finālā

Spānijas galvaspilsētā Madridē turpinās "Beach Pro Future" posms pludmales volejbolā. Izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Latvijas tandēms Līva Ēbere/Deniela Konstantinova (#9) uzvarēja (21:12, 21:18) spānietes Anu Vergaru/Anju Esarti (#15). Plkst. 19.00 būs ceturtdaļfināls - tiešraide šajā rakstā!
Līva Ēbere un Deniela Konstantinova. Foto: Artūrs Stiebriņš, CEV
2

Ēbere/Konstantinova Madridē piekāpjas galvenajām favorītēm un turpinās rīt

Spānijas galvaspilsētā Madridē risinās "Beach Pro Future" posms pludmales volejbolā. Latvijas tandēms Līva Ēbere/Deniela Konstantinova (#9) otrajā mačā zaudēja (21:16, 18:21, 10:15) pirmo kopīgo turnīru aizvadošām spānietēm Marijai Karro/Sofijai Gonsalesai (#1) un ieguva otro vietu A grupā. 18. maijā plkst. 12.00 izslēgšanas spēļu pirmā kārta.