Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2274, Did:0, useCase: 3

Pēc sudraba Tokijā nāk zelts Parīzē: Snikus triumfē paralimpisko spēļu paraiejādē

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Pēc sudraba Tokijā nāk zelts Parīzē: Snikus triumfē paralimpisko spēļu paraiejādē
Rihards Snikus un King of the Dance. Foto: Reuters/Scanpix

LETA. Latvijas parasportists Rihards Snikus ar zirgu "King of the Dance" otrdien izcīnīja zelta medaļu Parīzes paralimpisko spēļu paraiejādes sacensībās "Grade I" grupā, pirmo reizi kļūstot par paralimpisko čempionu.

Snikus ar "King of the Dance" saņēma vērtējumu 79,167%, vien iejādes pēdējās komponentēs pārspējot iepriekšējo līderi Roksanu Trannelu no ASV, kura ar "Fan Tastico H" guva vērtējumu 78,000%. Bronzas godalgu izcīnīja itāliete Sāra Morganti ar "Mariebelle", saņemot vērtējumu 74,625%.

Astoņu labāko rezultātu īpašnieki no 22 parasportistiem kvalificējās sestdien gaidāmajām sacensībām brīvajā stilā.

Snikus Tokijas paralimpiskajās spēlēs ar "King of the Dance" izcīnīja sudraba medaļas abās šajās disciplīnās.

Otrdien Latvijas parasportisti izcīnījuši divas zelta medaļas, jo iepriekš šodien par paralimpisko čempioni šķēpa mešanā kļuva paravieglatlēte Diāna Krūmiņa. Svētdien sudraba medaļu diska mešanā izcīnīja Aigars Apinis.

Parīzes paralimpiskās spēles norisināsies līdz 8.septembrim, latviešiem startējot vieglatlētikā, paralimpiskajā iejādē, velobraukšanā, peldēšanā un šaušanā.

Paralimpiskajās spēlēs ir pārstāvēti 22 sporta veidi, kuros startē apmēram 4400 sportistu.

Paraiejāde, ''Grade 1'' grupa

VSportistsValstsRezultāts (%)
1.Rihards SnikusLatvija79.167
2.Roksana TrannelaASV78.000
3.Sāra MorgantiItālija74.625
4.Annemarieka NobelaNīderlande72.792
5.Laurentija TanaSingapūra72.000
6.Mari Durvorda-EkharstaLielbritānija71.792

Izmantotie resursi:
LETA

  -1 [+] [-]

, 2024-09-03 21:30, pirms 2 mēnešiem
go135639 rakstīja: Bravo Rihard!!! Mum ir zelts!!!!! Prēmija pelnīta. Starp citu Rihards palīdz arī slimiem bērniem.
..Krūmiņa un Apini gribētos ari par jums dzirdēt,ka tautieši un novadnieki to saka ari par jums...

  -2 [+] [-]

, 2024-09-03 21:31, pirms 2 mēnešiem
hahahahahaa rakstīja: Protams prēmijām nebūtu jābūt tādām pašām kā klasiskajās Olimpiskajās spēlēs. Ir milzīga diference starp dalībnieku skaitu & konkurenci. Kaut gan Lavija bagāta valsts, tikko kā norakstījām 520 miljonus nodokļu maksātāju naudas Parex 2 - Airbaltic afērā. Aizņemsimies vēl dažus miljardus lai ir ko izpļeckarēt, un lai mazmazbērni domā kā to visu atdot. Pēc mums kaut ūdensplūdi.
Uz AirBaltic afēras fona tie 700-800 tūkstoši, kurus paralimpieši ( un viņu treneri, atbalsta personāls un federācija) noslauks no budžeta, tāds nieks vien ir! Tāpēc priecāsimies par šo unikālo dienu, kas mums ir atnesusi uzreiz divus olimpiskos čempionus!

  -2 [+] [-]

, 2024-09-03 21:33, pirms 2 mēnešiem
MazaisRagnars rakstīja: Ok, bet tad, lai mēs kopsaucēju atrastu, vai Tu piekristu, ka labāk būtu tās lielās prēmijas nedot, bet teiksim - valsts katru mēnesi piešķir lielākas stipendijas, lai šie cilvēki var turpināt trenēties, iegādāties nepieciešamo ekipējumu, maksāt treneriem utt.? Neatkarīgi no sporta un vai olimpietis, vai paralimpietis. Ja Tu startē pietiekami nopietnā līmenī (pārstāvi valsts krāsas), tad valsts Tev palīdz trenēties / gatavoties.
Pilnīgi garām! Es pilnībā piekrītu Pučes viedoklim. Valstij nav jādod neviens cents. Ne sportistiem, ne māksliniekiem. Kā ir visā normālā pasaulē. Tikai bērnu un jauniešu sportam. Visā normālā Pasaulē sportu uztur klubi un mecenāti,

     [+] [-]

, 2024-09-03 21:38, pirms 2 mēnešiem
Boston United rakstīja: Pilnīgi garām! Es pilnībā piekrītu Pučes viedoklim. Valstij nav jādod neviens cents. Ne sportistiem, ne māksliniekiem. Kā ir visā normālā pasaulē. Tikai bērnu un jauniešu sportam. Visā normālā Pasaulē sportu uztur klubi un mecenāti,
Nosauc kādu paralimpiešu klubu un paralimpiešu mecenātu?

  +4 [+] [-]

, 2024-09-03 21:39, pirms 2 mēnešiem
Visu cieņu! Abi labi, gan zirgs, gan jātnieks!

  -1 [+] [-]

, 2024-09-03 21:45, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Nosauc kādu paralimpiešu klubu un paralimpiešu mecenātu?
valsts šo kārtību nosaka, veicina. nevis kā tagad - svaida naudu bezsakarā.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-03 22:09, pirms 2 mēnešiem
portal rakstīja: Paralimpiskajā sportā (piemēram zirgu iejādē vai tas pats Apinis diskā) var piedalīties līdz pat pensijas vecumam. Tas noteikti nav iespējams profesionālajā sportā konkurences dēļ.

Tas nozīmē, ka iegūt medaļas un valsts prēmijas kā labam sportistam ir iespējams daudz ilgāk. Kā tas ir godīgi pret parastajiem profesionālajiem sportistiem, kuriem šis te ''sporta mūžs'' ir salīdzinoši daudz mazāks un tehniski mazāk iespēju iegūt šīs prēmijas?

Piemēram tas pats Snikus tagad varēs nodarboties ar iejādi līdz teiksim 65 gadiem un ik pēc 4 gadiem vākt prēmijas no valsts, kas kopsummā būs lielākas nekā valsts vēsturiski izcilākajiem sportistiem.
ja tev idiot skauž..tu vari kļut invalīds..un mēģināt tikt uz olimpiādi...arī varēsi lidz 65 gadiem vākt valts prēmijas !

  +2 [+] [-]

, 2024-09-03 22:13, pirms 2 mēnešiem
Apsveicu Rihardu un viņa komandu ar triumfu!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-09-03 22:48, pirms 2 mēnešiem
svans rakstīja: ja tev idiot skauž..tu vari kļut invalīds..un mēģināt tikt uz olimpiādi...arī varēsi lidz 65 gadiem vākt valts prēmijas !
Kāpēc uzreiz skauž? Ja tiek notrallināta VALSTS nodokļu maksātāju nauda, tad uz to nedrīkst norādīt?

     [+] [-]

, 2024-09-03 22:58, pirms 2 mēnešiem
optimuss rakstīja: Kāpēc uzreiz skauž? Ja tiek notrallināta VALSTS nodokļu maksātāju nauda, tad uz to nedrīkst norādīt?
tu esi tas kurš daudz samaksā nodokļos ?

     [+] [-]

, 2024-09-03 23:04, pirms 2 mēnešiem
portal rakstīja: Jā, tur tev taisnība.

Varētu gan izdomāt kādus algoritmus/formulas, kur piemēram par paralimpisko zeltu vieglatlētikā pienākas maksimālā iespējamā summa (piemēram tie paši 140k), un tad šis prēmiju apjoms procentuāli samazinātos pret sportaveida popularitāti.

Es būtu par šādiem vai līdzīgiem algoritmiem arī profesionālajā sportā, kad tiek runāts par prēmijām.

Tas būtu tikai godīgi pret sportistiem, kuri ir izcīnijuši ievērojamus panākumus konkurencē, kura ir nesalīdzināmi lielāka.
var redzēt ka spriež cilvēki kuriem nav nekādas nojausmas par sportu un invaliditāti...kāda starpība cik cilvēki piedalās?,,,viņi arī piedalās 4 gadus sacensībās lai kvalificētos!un olimpiādē piedalās labākie !vai tiešām jums idioti tas nav saprotams ?!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-03 23:06, pirms 2 mēnešiem
portal rakstīja: Jā, tur tev taisnība.

Varētu gan izdomāt kādus algoritmus/formulas, kur piemēram par paralimpisko zeltu vieglatlētikā pienākas maksimālā iespējamā summa (piemēram tie paši 140k), un tad šis prēmiju apjoms procentuāli samazinātos pret sportaveida popularitāti.

Es būtu par šādiem vai līdzīgiem algoritmiem arī profesionālajā sportā, kad tiek runāts par prēmijām.

Tas būtu tikai godīgi pret sportistiem, kuri ir izcīnijuši ievērojamus panākumus konkurencē, kura ir nesalīdzināmi lielāka.
izdomā algoritmu kurš tev iedotu vairaak smadzenes

     [+] [-]

, 2024-09-03 23:20, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Nosauc kādu paralimpiešu klubu un paralimpiešu mecenātu?
Es rakstīju par sportu un mākslu kā tādu! Tas ka Latvijā to nav ir Padomju mantojuma sekas! Izkropļotā ekonomika un sistēma!

     [+] [-]

, 2024-09-03 23:26, pirms 2 mēnešiem
Bērnu olimpiādē ar maksā 100 pakas par zelta medaļām?

     [+] [-]

, 2024-09-04 03:58, pirms 2 mēnešiem
portal rakstīja: Jā, 3x3 basītis principā ir hobijsports, grozi kā gribi. Tur spēlē un medaļas uzvar LBL/LBL2 līmeņa parastā basketbola čaļi.

Novāktos tas pats KP, Lomažs, Žagars un Šmits, kopā patrennētos pus gadu vai gadu un tam četriniekam nebūtu absolūti nekādas konkurences.

Nianse ir tajā, ka šiem čaļiem tāda olimpiskā medaļa nav un nebūs vajadzīga, jo tā pati piektā vieta PČ parastajā basītī ir 100x vērtīgāka par olimpisko zeltu 3x3.

Un tieši tā - visaugstākās prēmijas būtu jāsaņem sportistiem, kuriem ir jākonkurē ar vislielāko skaitu profesionāļu. Un kas tur tāds, ka visaugstākās prēmijas būtu ļoti retu reizi? Mūsu prēmijas jau tā ir nesalīdzināmi lielākas par jebkuras citas bagāto valstu prēmijām.
Ir jau daudz taisnības, kopumā varam vispār sākt bīdīt uz to, ka sports ir hobijs un neviens par to nav jāprēmē.. Savukārt tie, kuri ir izcili super populāros sporta veidos, tāpat nopelna naudu bez visām valsts prēmijām.
Bet, takā mums ir paredzētas prēmijas, nav ko šķirot.. nosaka normālu ciparu un piešķir, ja ir dabūta tā medaļa.. Populārakā sporta veidā medaļas izcīnītajs tāpat būs labi paēdis. KP par prēmiju 140k varētu sev paņemt ļoteni atpakaļ pie darba devēja..
Ja gribas patiešam pārskatīt prēmijas - tad tās vispār jāņem nost. Labāk dodam to naudu fiziskas, ķīmijas, matemātikas olimpiāžu uzvarētajiem - no tā tautsaimniecībai būs lielāka jēga, bet sports - lai ir izprieca un veselības veicināsanas nodarbe, nevis darbs uz nodokļu maksātaju rēķina.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-04 08:57, pirms 2 mēnešiem
super bilde!!!

     [+] [-]

, 2024-09-04 11:54, pirms 2 mēnešiem
Beidzot es komentāros redzu kaut ko līdzīgu diskusijai. super, prieks lasīt

     [+] [-]

, 2024-09-04 15:09, pirms 2 mēnešiem
Malacis! Apsveicu!

     [+] [-]

, 2024-09-04 20:47, pirms 2 mēnešiem
cookro rakstīja: Apsveicu!!!!Lai jau tiek tās prēmijas,ja reiz ir tā nolemts.Jāšanas sports vispār nav lēta izprieca daudz jāiegulda.Vismaz kaut ko ar uzvaru var atsist.Vairākk jau jāuztraucas par to ka tev var paprasīt atskaitīties par pirkumu skaidrā naudā virs 750 eur,vot tas ir marasms.Jo daudzi tomēr lai savilktu galus ir spiesti iet haltūrēt lai kaut cik normāli dzīvotu.
nu ja, gaidam, kad iekļaus F1 OS, ar prieku apmaksāšu no saviem nodokļiem