Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Kobajaši fani japāņu braucējam īsā laikā saziedo pusmiljonu

Kobajaši fani japāņu braucējam īsā laikā saziedo pusmiljonu
Kamui Kobajaši
Foto: AFP/Scanpix

Japāņu F1 braucējs Kamui Kobajaši pateicies visiem tiem faniem, kuri īsā laika posmā saziedoja pusmiljonu sterliņu mārciņu, tādējādi cerot uz to, ka Kobajaši spēs saglabāt vietu F1.

Pēc tam, kad Kobajaši nespēja ''Sauber'' vienībai nodrošināt finansiālo nodrošinājumu, viņa vietā tika paņemts meksikānis Estebans Gutjerezs. Kobajaši nepadevās un izveidoja mājas lapu ''Kamui Support'', kurā ikviens atbalstītājs varēja ziedot naudu.

Lai arī šī mājas lapa darbojas tikai pāris dienas, japāņu braucējs šodien paziņoja, ka interese esot bijusi ļoti liela un ka fani īsā laika periodā saziedoja apmēram 500 000 sterliņu mārciņu. Sportists ar Twitter palīdzību pateicās visiem ziedotājiem. ''Paldies jums ikvienam par atbalstu. Liels paldies.''

Pēc šī brīža pieejamās informācijas ar šiem līdzekļiem vēl nepietiek, lai segtu dalību kādā komandā. Pēc Brazīlijas F1 posma pilots atzina, ka veicot pārrunas ar citu komandu, taču variantu neesot daudz.

''Mēs šobrīd gaidām, kad ienāksies vēl nauda, taču būs grūti. Veicu pārrunas ar citu komandu, bet šobrīd grūti kaut ko teikt. Ja nerunātu ar citām komandām, tas nozīmētu, ka es izstājos.

Šosezon Kobajaši ar izcīnītiem 60 punktiem kopvērtējumā ieņēma 12. vietu.

Šī brīža F1 komandu sastāvi

KomandaPilotsPilots
Red Bull-RenaultSebastian VettelMark Webber
FerrariFernando AlonsoFelipe Massa
McLaren-MercedesJenson ButtonSergio Perez
Lotus-RenaultKimi RaikkonenRomain Grosjean (*)
MercedesLewis HamiltonNico Rosberg
Sauber-FerrariNico HulkenbergEsteban Gutierrez
Force India-MercedesPaul di RestaVieta brīva
Williams-RenaultPastor MaldonadoValtteri Bottas (*)
Toro Rosso-FerrariDaniel RicciardoJean-Eric Vergne
Caterham-RenaultCharles PicVieta brīva
Marussia-CosworthTimo GlockMax Chilton (*)
HRT-Cosworth (**)Pedro de la RosaVieta brīva

(*) Braucējs vēl oficiāli nav apstiprināts
(**) HRT komandas nākotne vēl nav zināma

Izmantotie resursi:
autosport.com - the authority on Formula One,...

Vai Kobajaši bija pelnījis vietu kādā F1 komandā arī nākamsezon?

  • 125

  • 16


     [+] [-]

, 2012-11-27 21:36, pirms 12 gadiem
blakus Di Restam, kā otrais pilots varētu būt tīri labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:43, pirms 12 gadiem
japanā tādu summu jau ātri var savākt, kaut vai katrs piemet pa mārciņai!

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:49, pirms 12 gadiem
Ne pa tēmu, bet der izlasīt. Fettels Interlagosā gājis uz visu banku un apdzinis pie dzeltanajiem karogiem
Fetels Brazīlijā trīs reizes apdzen zem...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:50, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: japanā tādu summu jau ātri var savākt, kaut vai katrs piemet pa mārciņai!
Un ja Latvijā katrs piemet pa mārciņai,ātri var 1,5 M savākt. Ko tu ar to gribēji teikt?

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:50, pirms 12 gadiem
viens no piemeriem ,ka nauda nosaka visu F1.. varbut lielajam komandam ir savadak..
var but ka esi labakais formulu pilots pasaule, bet lidz F1 nekad netiksi jo vnk nav kas tevi atbalsta...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:51, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ne pa tēmu, bet der izlasīt. Fettels Interlagosā gājis uz visu banku un apdzinis pie dzeltanajiem karogiem
http://www.f1.lv/?p=10280
nu ja vinam atnems titulu, tad bus kaut kas neredzets. kaut ari noteikumiem visiem jabut vienadiem ,saubos, ka kads to daris...alonso so tituli ir vel jo vairak pelnijis del tadiem fetela gajieniem.

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:51, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ne pa tēmu, bet der izlasīt. Fettels Interlagosā gājis uz visu banku un apdzinis pie dzeltanajiem karogiem
http://www.f1.lv/?p=10280
Tu neietu ?

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:08, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ne pa tēmu, bet der izlasīt. Fettels Interlagosā gājis uz visu banku un apdzinis pie dzeltanajiem karogiem
http://www.f1.lv/?p=10280
Ferrari jau esot iesnieguši protestu, bet negribētos, lai tituls tiktu paņemts tādā veidā. Vispār tiesneši nebija pienākoši sagatavojušies šai sacīkstei

  +5 [+] [-]

, 2012-11-27 22:33, pirms 12 gadiem
par to , ka visu nosaka nauda liecina šī raksta tabula

paskatieties kam Haralds priekšā

Schlegelmilch wins Nurburgring race 2 - F3 news...

1. H.Schlegelmilch Dallara/Mercedes 40:01.354
2. Romain Grosjean Dallara/Mercedes + 0.352
3. Sebastien Buemi Dallara/Mercedes + 1.110
4. N.Hulkenberg

Not classified:
Kamui Kobayashi Dallara/Mercedes

     [+] [-]

, 2012-11-27 23:47, pirms 12 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Un ja Latvijā katrs piemet pa mārciņai,ātri var 1,5 M savākt. Ko tu ar to gribēji teikt?
tik tāda maza atšķirība, ka japānā ir gandrīz 127milj., bet LV labi ja 1.5milj. iedzīvotāju... un japāņi paši par sevi ir gana fanātiska tauta.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 23:48, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: par to , ka visu nosaka nauda liecina šī raksta tabula

paskatieties kam Haralds priekšā

Schlegelmilch wins Nurburgring race 2 - F3 news...

1. H.Schlegelmilch Dallara/Mercedes 40:01.354
2. Romain Grosjean Dallara/Mercedes + 0.352
3. Sebastien Buemi Dallara/Mercedes + 1.110
4. N.Hulkenberg

Not classified:
Kamui Kobayashi Dallara/Mercedes
Ļoti interesanti, bet kāpēc viņi raksta Šlegelmilha uzvārdu itkā viņš būtu kaut kāds vācietis?

     [+] [-]

, 2012-11-28 00:13, pirms 12 gadiem
Interesanti cik lielā mērā tā nauda nosaka vietas? Ja es atnāktu ar 20M moška mani arī paņemtu
Par kobajaši gan kkā jocīgi- džeks pelna vairāk nekā viņa fani var sapņot, bet fani ziedo naudu

     [+] [-]

, 2012-11-28 00:44, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ne pa tēmu, bet der izlasīt. Fettels Interlagosā gājis uz visu banku un apdzinis pie dzeltanajiem karogiem
http://www.f1.lv/?p=10280
Kāda tur visa banka...pirmajā gadījumā vēsi paspēja apdzīt pirms dzeltenās zonas, otrajā gadījumā apdzīšanas manevrs jau labu gabalu pēc dzeltenās zonas, trešajā gadījumā kkāds mudžeklis - tiesnesis vicina zaļo karogu, elektronika rāda dzelteno zonu...jebkurā gadījumā būtu muļķīgi domāt, ka tajā trešajā gadījumā Fetels tur apzināti dzina garām Verņē, jo nu ne jau nu viņam būtu kādas problēmas Verņē, kurš brauc Red Bull satelītkomndā apdzīt pāris līkumus vēlāk...vienkārši tur tāda putra - vienā līkumā tas, otrā tas + vēl tiesnešu un elektronikas rādītais ir pretrunā viens ar otru...

     [+] [-]

, 2012-11-28 09:07, pirms 12 gadiem
runaajot par Kobajashi... mans viedoklis ir taads ka shis japaanis jau nu noteiktiu ir pelnijis vietu kaadaa no komandaam un nejau tajaas lejasdalja bet kaut vidusmeera komandaa, tikai ljoti zeel ka ir tikai 3-4 komandas kas speej pashas sevi nodroshinaat.. un taa saucas autosporta karaliene... nozeelojami

     [+] [-]

, 2012-11-28 10:57, pirms 12 gadiem
teemusalami rakstīja: Ļoti interesanti, bet kāpēc viņi raksta Šlegelmilha uzvārdu itkā viņš būtu kaut kāds vācietis?
Tāpat kā SC.com ekspertautori raksta Lāšons, Seterberjs utt.

     [+] [-]

, 2012-11-28 11:10, pirms 12 gadiem
viņš algu nepelna, no savas kabatas lai maksā ja grib braukt/...

     [+] [-]

, 2012-11-28 12:07, pirms 12 gadiem
yuka rakstīja: Interesanti cik lielā mērā tā nauda nosaka vietas? Ja es atnāktu ar 20M moška mani arī paņemtu
Par kobajaši gan kkā jocīgi- džeks pelna vairāk nekā viņa fani var sapņot, bet fani ziedo naudu
Kurš katrs tā nemaz nevar sēsties pie F1 stūres, tev vispirms ir jādabū pilota licence, ko pa naudu nevar nopirkt.
Un Kobajashi kā pilots nesaņem neko vai gandrīz neko Visi šie lejas gala piloti brauc pa ļoti simbolisku algu, ko viņiem nodrošina nevis komanda, bet viņu sponsori. Un ir tādi, kas pat to nesaņem. F1 ir palikušas tikai 4 komandas kas maksā stabilu algu - Red Bull, Ferrari, Mclaren un Lotus. Pārējie, ar Sauber un Williams priekšgalā ja maksā algu, tad izmaksā to, ko komanda saņemusi no pilota personīgajiem sponsoriem. Un reti kad šī summa ir lielāka par 1 milj.

     [+] [-]

, 2012-11-28 12:10, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Kāda tur visa banka...pirmajā gadījumā vēsi paspēja apdzīt pirms dzeltenās zonas, otrajā gadījumā apdzīšanas manevrs jau labu gabalu pēc dzeltenās zonas, trešajā gadījumā kkāds mudžeklis - tiesnesis vicina zaļo karogu, elektronika rāda dzelteno zonu...jebkurā gadījumā būtu muļķīgi domāt, ka tajā trešajā gadījumā Fetels tur apzināti dzina garām Verņē, jo nu ne jau nu viņam būtu kādas problēmas Verņē, kurš brauc Red Bull satelītkomndā apdzīt pāris līkumus vēlāk...vienkārši tur tāda putra - vienā līkumā tas, otrā tas + vēl tiesnešu un elektronikas rādītais ir pretrunā viens ar otru...
Būtu palaidis, nebūtu, bet jāievēro to, ka trasē mirgo dzeltenā zona un šie noteikumi attiecas kā uz tiem, kas cīnās par pēdējām vietām tā arī uz tiem, kas cīnās par titulu. Galu galā šie dzeltenie karogi ir nevis lai traucētu braukt, bet gan ievērotu drošības pasākumus kamēr tiek aizvākta avarējusī mašīna. Šādi pilots principā parāda, ka viņam vienalga tā pilota drošība, kas varbūt vēl joprojām ir avārējušajā mašīnā vai tikko no tās ir izkāpis.

     [+] [-]

, 2012-11-28 12:41, pirms 12 gadiem
Temusalami > Žēl arī ka viņš nav vācietis, nebūtu latvietis būtu Hunkelberga vietā

     [+] [-]

, 2012-11-28 13:34, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Būtu palaidis, nebūtu, bet jāievēro to, ka trasē mirgo dzeltenā zona un šie noteikumi attiecas kā uz tiem, kas cīnās par pēdējām vietām tā arī uz tiem, kas cīnās par titulu. Galu galā šie dzeltenie karogi ir nevis lai traucētu braukt, bet gan ievērotu drošības pasākumus kamēr tiek aizvākta avarējusī mašīna. Šādi pilots principā parāda, ka viņam vienalga tā pilota drošība, kas varbūt vēl joprojām ir avārējušajā mašīnā vai tikko no tās ir izkāpis.
Nevajag dramatizēt...kāda tur avarējuša pilota dzīvība ja tur pārdesmit metrus priekšā skaidri saskatāma zaļā gaisma Kur tur kāda runa par dzīvībām Nevaig tādas muļķibas gvelzt. Tas ir tas pats, kas pateikt, ka ja tu ceļa remonta zonā, kurā atļauts braukt uz 30km/h skaidrā dienas laikā pārredzamā posmā kurā nav neviena strādnieka, brauc uz 35km/h, ka tu parādi ka tev vienalga par ceļu strādnieku dzīvībām Nu nevajag pārspīlēt - jā formāli apdzina dzeltenajā zonā un likums ir likums tam es tev piekrītu, bet nu nevajag te pīt iekšā kkādus pārspīlējumus par dzīvībām - tas absolūti nebija bīstams manevrs.

     [+] [-]

, 2012-11-29 10:30, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Nevajag dramatizēt...kāda tur avarējuša pilota dzīvība ja tur pārdesmit metrus priekšā skaidri saskatāma zaļā gaisma Kur tur kāda runa par dzīvībām Nevaig tādas muļķibas gvelzt. Tas ir tas pats, kas pateikt, ka ja tu ceļa remonta zonā, kurā atļauts braukt uz 30km/h skaidrā dienas laikā pārredzamā posmā kurā nav neviena strādnieka, brauc uz 35km/h, ka tu parādi ka tev vienalga par ceļu strādnieku dzīvībām Nu nevajag pārspīlēt - jā formāli apdzina dzeltenajā zonā un likums ir likums tam es tev piekrītu, bet nu nevajag te pīt iekšā kkādus pārspīlējumus par dzīvībām - tas absolūti nebija bīstams manevrs.
Ir runa par principu, ja noteikumi paredz, ka pie dzeltenajiem karogiem nedrīkst apdzīt, tad nedrīkst! Un punkts!
Šie dzeltenie karogi ir drošības apsvērumu dēļ, to nevar salīdzināt ar situāciju uz ielas dēļ milzīgās ātruma atšķirības, avārija ar 250km/h zonā, kur tikko avarējusi mašīna no kuras varbūt pilots vēl tikai kāpj āra vai ap to darbojas 4 trases darbinieki, ir daudz daudz bīstamāka situācija par tevis minēto sitāuciju uz ielas
Nevar šķirot cik šī situācija bija vai nebija bīstama. Apdzīšanas gadījumos (ik īpaši jau lietū) avārijas risks ir liels un neviens nezin ko šīs avarējušās formulas lidos.
Pēc kara jau visi gudri, bet ja Fettels būtu saķēries ar Verņē un abi būtu izlidojuši no trases?