Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Zutils: "Hamiltons nav tik labs pilots kā viņš pats domā"

Juris Grīns
Juris Grīns

Zutils: "Hamiltons nav tik labs pilots kā viņš pats domā"
Adrians Zutils
Foto: Digitale/Scanpix

Adrians Zutils nedomā atjaunot kādreizējo draudzību ar Luisu Hamiltonu un paziņojis, ka "Mercedes" pilots nemaz nav tik ātrs braucējs kā pats domā.

"Ja tu sāc teikt, ka esi labākais, tas ir beigu sākums," skaidro Zutils. "Tas tādēļ, ka šajā brīdī tu pārstāj strādāt ar sevi. Neviens nav perfekts. Vai Hamiltons ir labākais? Viņš bija pasaules čempions, taču tas notika pirms vairākiem gadiem. Kas ir labākais? Sebastians Fetels, jo viņš ir bijis čempions pēdējās trīs sezonas pēc kārtas un aizvien ir priekšā. Tas, ko Fetels dara šobrīd, iespējams, ir daudz grūtāk nekā izcīnīt pirmo F1 titulu."

Hamiltons un Zutils bija draugi kopš abi startēja Formulā 3, tomēr 2011. gadā šī draudzība izjuka, kad Hamiltons atteicās sniegt liecību kā liecinieks, kad Zutils tika apsūdzēts uzbrukumā kādam cilvēkam bārā Ķīnā. Kopš tā laika Hamiltons centies izlūgties savam kādreizējam draugam piedošanu un Monako GP nedēļas nogalē presei atzina, ka vēlas satikties ar viņu.

"Monako viņš teica, ka vēlas, lai mums atkal būtu patiesa draudzība," skaidro Zutils. "Tomēr kopš tā brīža neko par viņu neesmu dzirdējis. Ja viņš kaut ko teiks, mēs varam izdiskutēt to, kas ir diskutējams. Tomēr tā paliks mūsu privāta lieta."

Zutils atzīst, ka pēdējos gados sācis saprast, kas ir īsti draugi.

"Dzīvē bieži nākas izjust sarūgtinājumus," viņš saka. "Tomēr no tiem var mācīties, piemēram, kuri ir patiesi uzticami cilvēki. Man nesagādā problēmas tas, ja kāds pasaka, ka es viņam nepatīku. Tas vismaz ir godīgi."

Izmantotie resursi:
Motorsport.com | Racing News, Race Results -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-26 12:50, pirms 11 gadiem
Domāju, ka Hamis ir labākais, jo viņš ir ātrākais TopGear trasē Pie tam tur auto visiem ir vienāds, kamēr F1 lielāko īpatsvaru nosaka tieši automašīna. Lūk tā!

  +2 [+] [-]

, 2013-06-26 12:51, pirms 11 gadiem
Normāls čalis tas Zutils, sadzeras, sapsihojas, sadur cilvēku un apvainojas, ka čoms neliecina viņam par labu riskējot pats iesēsties restotajā mājā
Ja tiesa atzina Zutilu par vainīgu uzbrukumā cilvēkam, tad acīm redzot tā arī bijis. Prasīt lai tavs draugs glābj tavu pakaļu stāstot to, kā nav bijis no paša Zutila puses nav īsti korekti, pret savu toreizējo draugu.
Nav jau nekāds Mazpisānu zaļumballes incidents, abi viņi ir publiskas personas un nepatiesas liecības sniegšana var ievērojami sačakarēt cilvēkam viņa visu atlikušo mūžu.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 13:02, pirms 11 gadiem
Ocho cincho rakstīja: Domāju, ka Hamis ir labākais, jo viņš ir ātrākais TopGear trasē Pie tam tur auto visiem ir vienāds, kamēr F1 lielāko īpatsvaru nosaka tieši automašīna. Lūk tā!
Hamim ir apbrīnojams ātruma talants, tomēr viņam pietrūkst šādas blakus lietas, kas ir ļoti svarīgas F1 pilotiem. F1 pasaulē reti kurš apšauba to, ka reāli labākais ir Alonso, jo viņš no visiem F1 pilotiem ir vistuvāk pilnībai. Visprofesionālākais no pilotiem lai gan varbūt ne tik ātrs vienā aplī.
Hills nesen pareizi izteicās par Hamiltonu, ka viņš ne līdz galam izprot F1 biznesu, ka daudz kas ir atkarīgs arī no lietām ko viņš nevar ietekmēt. Hamis grib iet savu ceļu, iekāpt mašīnā un parādīt, ka viņš ir labākais, bet tā nekļūst par čempionu.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 13:18, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Hamim ir apbrīnojams ātruma talants, tomēr viņam pietrūkst šādas blakus lietas, kas ir ļoti svarīgas F1 pilotiem. F1 pasaulē reti kurš apšauba to, ka reāli labākais ir Alonso, jo viņš no visiem F1 pilotiem ir vistuvāk pilnībai. Visprofesionālākais no pilotiem lai gan varbūt ne tik ātrs vienā aplī.
Hills nesen pareizi izteicās par Hamiltonu, ka viņš ne līdz galam izprot F1 biznesu, ka daudz kas ir atkarīgs arī no lietām ko viņš nevar ietekmēt. Hamis grib iet savu ceļu, iekāpt mašīnā un parādīt, ka viņš ir labākais, bet tā nekļūst par čempionu.
F1 jau kādu laiku ir nevis pilotu sacensības, bet gan mašīnu un naudas sacensības.

     [+] [-]

, 2013-06-26 14:27, pirms 11 gadiem
Man jau skiet ka Hamiltons un Battona tituli ir tadi veikmes gadijumi, trapities pareiza vieta un pareiza laika, jo tajas sezonas viniem masinas bija galvastiesu parakas par visiem, vairak vini pie tituliem netiks, ja vien viniem neiedos labako masinu, ar Fetelu lidzigi. Protams lielaka dala pilotu ir tadi, kas par cempionu netiktu pat ar labako masinu, ta ka vinu tituli tomer ir pelniti, tacu lielam mera tas ir masinas nopelns.

Sobrid labakie piloti mana izpratne ir Alonso un Kimi, ne Fetelu ne Hami negribi ierindot pat pirmaja trijnieka, tam drizak tuvak ir Rosbergs vai Battons.

     [+] [-]

, 2013-06-26 14:34, pirms 11 gadiem
Ocho cincho rakstīja: F1 jau kādu laiku ir nevis pilotu sacensības, bet gan mašīnu un naudas sacensības.
Nu bet beigu beigās jau tomēr tie labākie piloti arī brauc labākajās komandās. Fetels līderis buļļiem, Alonso līderis sarkaniem, Hamiltons meršiem utt... Tu taču negribi teikt, Marussiai ir krutāki piloti, tik tačka nevelk ne?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 14:38, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Man jau skiet ka Hamiltons un Battona tituli ir tadi veikmes gadijumi, trapities pareiza vieta un pareiza laika, jo tajas sezonas viniem masinas bija galvastiesu parakas par visiem, vairak vini pie tituliem netiks, ja vien viniem neiedos labako masinu, ar Fetelu lidzigi. Protams lielaka dala pilotu ir tadi, kas par cempionu netiktu pat ar labako masinu, ta ka vinu tituli tomer ir pelniti, tacu lielam mera tas ir masinas nopelns.

Sobrid labakie piloti mana izpratne ir Alonso un Kimi, ne Fetelu ne Hami negribi ierindot pat pirmaja trijnieka, tam drizak tuvak ir Rosbergs vai Battons.
Un ko tieši tik labu Rosbergs ir izdarījis, ka šo vērtē augstāk kā hami?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 15:03, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Man jau skiet ka Hamiltons un Battona tituli ir tadi veikmes gadijumi, trapities pareiza vieta un pareiza laika, jo tajas sezonas viniem masinas bija galvastiesu parakas par visiem, vairak vini pie tituliem netiks, ja vien viniem neiedos labako masinu, ar Fetelu lidzigi. Protams lielaka dala pilotu ir tadi, kas par cempionu netiktu pat ar labako masinu, ta ka vinu tituli tomer ir pelniti, tacu lielam mera tas ir masinas nopelns.

Sobrid labakie piloti mana izpratne ir Alonso un Kimi, ne Fetelu ne Hami negribi ierindot pat pirmaja trijnieka, tam drizak tuvak ir Rosbergs vai Battons.
Batons un Rosbergs ir ļoti labi piloti, tiešām augstākā līmeņa piloti, taču viņi ir un vienmēr būs tipiski otrā numura tipi.
Par Hamiltona 2008. gada titulu pilnīgi noteikti nepiekrītu, jā 2007. gadā Mclaren bija ātrākie, bet titulu pazaudēja, bet 2008. gadā cīņa ar Massu gāja ritenis ritenī, abas formulas bija vienlīdz ātras. Teikt, ka Hamiltona rīcībā bija labākā formula būtu muļķīgi. Cita lieta ir ar Batonu un 2009. gadu, kad Brawn sezonu sāka ar 1,5 sek. atrāvienu no pārējiem...
Hamiltons 7 sezonu laikā ko pavadījis F1 tikai vienu reizi kopvērtējumā piekāpies savam komandas biedram un tā pati bija sezona, kad viņu vajāja problēmas gan F1, gan privātajā dzīvē un viņš pat apsvēra iespēju pamest lielo sportu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-26 15:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Par Hamiltona 2008. gada titulu pilnīgi noteikti nepiekrītu, jā 2007. gadā Mclaren bija ātrākie, bet titulu pazaudēja, bet 2008. gadā cīņa ar Massu gāja ritenis ritenī, abas formulas bija vienlīdz ātras. Teikt, ka Hamiltona rīcībā bija labākā formula būtu muļķīgi.
Tas tikai pierada to, ka vins nepej uzvaret ari ar atru formulu 2007. gada nespej uzvaret, 2008. gada mocijas ar Masu, kuru visi uzskata par vidusmera brauceju. Kads tad izriet secinajums. Protams, ka vins bija atraks par komandas biedriem, jo vins McLren tika izlikts ka pirmais numurs un uzmaniba tiek vinam vairak pieversta, privata dzive nav attaisnojums, ja vins nevar suni nemet uz saciktem un brute neklausa vai ar tevu vairs nevar saprasties, ir tikai vina problema.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-26 15:58, pirms 11 gadiem
Draugus iepazīst nelaimē.Hamiltons mīzals.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 16:21, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Tas tikai pierada to, ka vins nepej uzvaret ari ar atru formulu 2007. gada nespej uzvaret, 2008. gada mocijas ar Masu, kuru visi uzskata par vidusmera brauceju. Kads tad izriet secinajums. Protams, ka vins bija atraks par komandas biedriem, jo vins McLren tika izlikts ka pirmais numurs un uzmaniba tiek vinam vairak pieversta, privata dzive nav attaisnojums, ja vins nevar suni nemet uz saciktem un brute neklausa vai ar tevu vairs nevar saprasties, ir tikai vina problema.
Nu tu uz visu skaties pārāk vienkāršoti. Neaizmirsti kādas intrigas makos bija 2007. gadā. Tur nebija cīņa pret Ferrari, bet vienam pret otru.
Un to cik ''vājš'' pilots ir Masa mēs redzējām šīs sezonas sākumā, kad viņš vairākās kvalifikācijās pēc kārtas bija ātrāks par Alonso. Epizodiski Masa spēj Alonso sagādāt ļoti lielas galvas sāpes. 2008. gadā karogs nonāca Masas rokās un mēs redzējām uz ko viņš patiesībā ir spējīgs, ja komanda koncentrējas tieši uz viņu.
F1 ir pārāk komplicēts pasākums lai tā varētu teikt, ka tas ir labāks par to vai to.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 16:24, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Man jau skiet ka Hamiltons un Battona tituli ir tadi veikmes gadijumi, trapities pareiza vieta un pareiza laika, jo tajas sezonas viniem masinas bija galvastiesu parakas par visiem, vairak vini pie tituliem netiks, ja vien viniem neiedos labako masinu, ar Fetelu lidzigi. Protams lielaka dala pilotu ir tadi, kas par cempionu netiktu pat ar labako masinu, ta ka vinu tituli tomer ir pelniti, tacu lielam mera tas ir masinas nopelns.

Sobrid labakie piloti mana izpratne ir Alonso un Kimi, ne Fetelu ne Hami negribi ierindot pat pirmaja trijnieka, tam drizak tuvak ir Rosbergs vai Battons.
Kad Hamiltons kļuva par čempionu, viņam nebija ti ļoti pārāka mašīna, kā tas bija Batona gadījumā (kurš, ja nemaldos, uzvarēja pirmos 6 posmus) un Fettela otrā titula sezonā, kad viņš vispār nebija pārspējams. Hamiltons diezgan sīvi cīnījās ar Massu, kuram formula bija ļoti ātra un Hamiltons tikai pēdējā līkumā Brazīlijā izrāva titulu.

Var jau būt, ka viņš nav labākais, bet viens no gan!

     [+] [-]

, 2013-06-26 16:32, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Tas tikai pierada to, ka vins nepej uzvaret ari ar atru formulu 2007. gada nespej uzvaret, 2008. gada mocijas ar Masu, kuru visi uzskata par vidusmera brauceju. Kads tad izriet secinajums. Protams, ka vins bija atraks par komandas biedriem, jo vins McLren tika izlikts ka pirmais numurs un uzmaniba tiek vinam vairak pieversta, privata dzive nav attaisnojums, ja vins nevar suni nemet uz saciktem un brute neklausa vai ar tevu vairs nevar saprasties, ir tikai vina problema.
Tu saki, ka Alonso un Kimi ir labākie tavā izpratnē un Massa ir viduvējība, BET tā visuvējība 2008. gadā izkonkurēja Kimi no pirmā pilota statusa un kļuva par Ferrari līderi. Kimi bija kaut kādas problēmas, dzeršana vai kas tur vēl?! Tās ir viņa paša privātās lietas, paša darīšana un problēmas - tevis paša vārdi!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-26 16:52, pirms 11 gadiem
Hamiltons arī ir izbridis daudzām grūtībām cauri, gan privātajā dzīvē, gan pašā sportā, daudzās ķibeles ar mašīnu, neveiksmes, izstāšanās, bet viņš tam visam ir izgājis cauri, to norijot, nesūkstoties un nevaimanājot. Twitterī visu laiku rakstot, ka viss kārtībā, jāiet uz priekšu, jātrennējas, jācīnās un jākļūst labākam.

Nekas arī netika dzirdēts, ka viņš būtu vaimanājis 2007. gadā, kad zaudēja titulu, var teikt pēdējā līkumā. Atšķirībā no Ferrari un Alonso, kuri vaimanāja, ka Fettels apdzinis dzelteno karogu zonā un par katru cenu, raudot un vienalga kā gribēja dabūt to titulu, nevarēja samierināties ar zaudējumu!

     [+] [-]

, 2013-06-26 17:33, pirms 11 gadiem
Lai jau ta butu, sadi mes varam aizstavet gandriz jebkuru vadoso pilotu, kurs nu kuram tuvaks, skiet tikai Fetels ir izvairijies no problemam komanda gan privataja dzive, vismaz skali neviens par to neruna.

     [+] [-]

, 2013-06-27 01:52, pirms 11 gadiem
Zutils peras un gozējas presē ar jēliem paziņojumiem - Zauberiem publicitāte aug. Bet sekojot diskusijai - lielākie F1 ieguvumi pēdējo sezonu laikā manuprāt ir KERS, DRS un, galvenokārt, Kimi atgriešanās. Mums, letiņiem, patīk šis F1 "bad-boy`s" tikpat ļoti kā tenisa aizkulisēm nepiemērotais Ernests Gulbis.