Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Šlēgelmilhs pagaidām brauks Vācijas F3 čempionātā

Šlēgelmilhs pagaidām brauks Vācijas F3 čempionātā
Haralds Šlēgelmilhs pie "HS Technik" komandas formulas stūres
Foto: www.f1.lv

Latviešu autosportists Haralds Šlēgelmilhs šajā nedēļas nogalē Nīderlandē piedalīsies Asenas trasē notiekošajā Vācijas F3 čempionāta sestajā posmā.

''Kamēr visas sponsoru lietas pašlaik ir procesā, tikmēr braukšu F3,'' portālam eSports.lv šodien apliecināja Šlēgelmilhs. ''Iespējams, ka braukšu visu sezonu (bez šīm sacensībām paliks vēl četri posmi - aut), taču pagaidām vienošanās ir uz vienu posmu. Pilnīgi iespējams, ka pēc šī posma jau pārcelšos uz WSR čempionātu. F3 startēšu "HS Technik" komandā, kura ir spēcīga un bagāta komanda. Man jau ir pieredze ar viņiem, jo šīs komandas sastāvā jau esmu braucis (2006.gadā - aut.). Svarīgais faktors ir tāds, ka viņi man ļauj startēt pa velti.''

''Šajā čempionātā startēšu, kamēr tiek kārtoti visi nepieciešami jautājumi startam WSR. Lai nezaudētu iemaņas, nolēmu piedalīties F3. Kad varētu startēt WSR? Īsti nezinu vēl. Viss atkarīgs no tā, cik ātri tiks sakārtotas visas formalitātes. Domāju, ka uz starta varētu iziet jau šogad.''

''Jau parīt došos uz Holandi, kur sākšu gatavoties sestajam posmam. Būs interesanti, jo braukt ar šīm formulām ir daudz savādāk nekā ar "World Series by Renault". Nesen biju Hokenheimas trasē, kur aizvadīju divu dienu testus pēc kuriem biju ļoti patīkami pārsteigts, jo ar šīm formulām braukt ir ļoti grūti. Jebkurā gadījumā būs interesanti. Braukšana ar šīm formulām ir grūtāka nekā ar GP2 un WSR, taču tas noteikti man nāks tikai par labu, jo tā būs jauna pieredze.''

''Par spēka samēru. Jebkurā gadījumā WSR līmenis ir spēcīgāks nekā F3, taču braukšana ir pavisam savādāka. Domāju, ka visam jābūt kārtībā.''

Jāatzīmē, ka 2006.gadā Haralds šajā Asenas trasē "HS Technik" komandas sastāvā startēja četras reizes, no kurām trijās viņš uzvarēja, bet vienā braucienā palika trešais.

Jānovēl, lai arī šoreiz izdodas atkārtot tikpat veiksmīgu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:20, pirms 15 gadiem
lai veicas

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 14:20, pirms 15 gadiem
Limenis atpakaļ.. butu nauda sen jau laikam brauktu F1..

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:22, pirms 15 gadiem
Jāparāda sevi tā labāk,tagad ar tām jaunajām F-1 komandām var paspīdēt iespēja moš tur kaut kā tikt,sākumā kaut vai par testa pilotu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 14:24, pirms 15 gadiem
nemaz nav tik slikti. vacijas F3 ir viens no diviem specigakajiem F3 cempionatiem eiropa(vacija un GB) un ja delfi raksta taisnibu ka haris testos lietuir bijis 1.5 sek. atraks par parejiem tad tapat nobraucot ari sacensibas ta lieta beidzot var ari aiziet.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 14:51, pirms 15 gadiem
vot ja viņš brauktu gp2 tad viņam iespējams spīdētu f1, un beidzat sapņot nebrauks viņs f1, un liekat mīnusus cik gribat, no tā viņš tāpat f1 nebrauks

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:53, pirms 15 gadiem
Buhanka rakstīja: vot ja viņš brauktu gp2 tad viņam iespējams spīdētu f1, un beidzat sapņot nebrauks viņs f1, un liekat mīnusus cik gribat, no tā viņš tāpat f1 nebrauks
+1 , kāds vēl f1, viņam tur iespējas braukt ir tikpat lielas kā man , tātad 0

     [+] [-]

, 2009-08-03 15:02, pirms 15 gadiem
kas tas pa f1 pilotu kas lēkā no klases uz klasi, reāli nekur nav pat gadu viena seriālā nobraucis, a jau grib f1 braukt, un haralda fani viens jautājums cik gonkas viņš ir vinnējis?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 15:06, pirms 15 gadiem
ervains91 rakstīja: Limenis atpakaļ.. butu nauda sen jau laikam brauktu F1..
nē jau nauda visu nosaka....tad f-1 jau sen brauktu kādi 3 arābu priņči.....

     [+] [-]

, 2009-08-03 15:08, pirms 15 gadiem
Dante rakstīja: +1 , kāds vēl f1, viņam tur iespējas braukt ir tikpat lielas kā man , tātad 0
varētu jau Play Station nobraukt sezonu, bet ceru, ka kļūdos! Es gan vairāk cerību lieku uz Indy!

 +13 [+] [-]

, 2009-08-03 15:08, pirms 15 gadiem
Buhanka rakstīja: kas tas pa f1 pilotu kas lēkā no klases uz klasi, reāli nekur nav pat gadu viena seriālā nobraucis, a jau grib f1 braukt, un haralda fani viens jautājums cik gonkas viņš ir vinnējis?
30 uzvaras, 42 pjedestāli, 24 pirmās starta vietas. Vēl kautko?

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 15:10, pirms 15 gadiem
Buhanka rakstīja: vot ja viņš brauktu gp2 tad viņam iespējams spīdētu f1, un beidzat sapņot nebrauks viņs f1, un liekat mīnusus cik gribat, no tā viņš tāpat f1 nebrauks
iespejas ir, laigan loti minimalas, bet tomer ir! un ganjau ka kada f1 komanda patur acis sleglemilhu, nevelti vins ir viens no labakajiem jaunajiem pilotiem eiropa.
un pat ja vinam nebutu izredzes noklut F1, ko tad ivnam darit, mest visu pie malas un klut par brauksanas instruktoru teva 333 trase? nebus F1, bus indycar, nascar, DTM, WTCC, FIA GT vai kads cits augstaka limena cempionats. slegelmilhs jau nu nebus tas kurs paliks bez darba.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-03 15:11, pirms 15 gadiem
Buhanka rakstīja: kas tas pa f1 pilotu kas lēkā no klases uz klasi
Nu tad iedod naudu, lai viņš var startēs GP2, vai WSR Iedosi, tad viņš nelēkās un brauks vienā čempī

     [+] [-]

, 2009-08-03 15:14, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: iespejas ir, laigan loti minimalas, bet tomer ir! un ganjau ka kada f1 komanda patur acis sleglemilhu, nevelti vins ir viens no labakajiem jaunajiem pilotiem eiropa.
un pat ja vinam nebutu izredzes noklut F1, ko tad ivnam darit, mest visu pie malas un klut par brauksanas instruktoru teva 333 trase? nebus F1, bus indycar, nascar, DTM, WTCC, FIA GT vai kads cits augstaka limena cempionats. slegelmilhs jau nu nebus tas kurs paliks bez darba.
Desmitniekā! Tieši uz to jau arī tiek iets.

Ko tad jūs, cienījamie, cenšaties panākt? Nu ja nesanāks kļūt par izcilu uzņēmēju, politiķi vai vēl ko, tad strādāsiet iespējami labākajā darbā, bet ne jau mērķēsiet uz apkopēja amatu stājoties augstskolā vai uzsākot stradāt pirmo darbu, ne tā?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-03 15:42, pirms 15 gadiem
Vituks rakstīja: 30 uzvaras, 42 pjedestāli, 24 pirmās starta vietas. Vēl kautko?
nu viss laižat viņu uz f1,kamēr viņš lēkās no komandas uz komandu un no viena seriāla uz otru seriālu viņam nekas nespīdēs.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-03 15:53, pirms 15 gadiem
turklat tam ka haralds nespej nostailizeties viena vieniga cempionata ir ari viens loti liels pluss. vinam ir loti liela pieredze dazados cempionatos(precizi vairs nepateiksu kam, bet esmu redzejis tikai vienu jauno pilotu kuram butu tik krasns CV ka harim). haralds sogad vien jau ir braucis atlantic, WSR, f-masters vairakas komandas un brauks F3. lidzsim sava karjera haris ir braucis formula BMW, f-renault 2000, F3, F3 euroseries, gp2 asia series, f-masters, atlantic championship, atkal f-masters, WSR, un atkal F3.
harim ir 8(!!!) dazadu cempionatu pieredze. no jaunajiem piemeram fettelam ir 4 dazadu zemako seriju cempionatu pieredze.(turklat tikai formula BMW vins kluva par cempionu, parejos cempionatos vins nespeja klut par cempionu), hamiltonam tikai tris formulu cempionatu pieredze un tris cempiona tituli. kubicam piecu dazadu cempionatu pieredze un viens tituls.
buemi ir piecu dazadu cempionatu pieredze bet neivens tituls.
mazajma nelsonam ir 6 cempionati un divi tituli. glokam 7 cempionati un 3 tituli, rosbergam tikai 3 cempionati un 2 tituli. zutilam 5 cempionati un 2 tituli.
vel gandriz visiem seit minetajiem pilotiem ir ari macau vai kadas citas F3 supersacikstes pieredze(nolasas visi labakie f3 piloti no visiem F3 cempionatiem un vienas sacikstes laika noskaidro labako).
taka haraldam ir lielaka pieredze ar tehniku ka ivisem si briza jaunajiem un netik jaunajiem F1 pilotiem. pat ja haris netiks F1 amerika vinu novertes. nejau kuram katram eiropietim amerikani pec vienas aizvaditas sacikstes atlantic cempionata piedava braukt indycar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 16:12, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ko dod taa pieredze braukt tik daudzos čempionaatos ja rezultātu kā nav tā nav!!! kad bus rezultati labi un stabili un augstaa limenii, tad vares runat pa F1! Bet pagaidam Slegelmiha runam par F1 nav nekada pamata!! Nav tachu rezultaati nekaadi!!


Beidz Harald sapnjot par F1!! Tapat tachu ir zinams ka tur nekad netikt!!

Taadi kaa Tu ir 100iem vacieshu un 10iem somu!!! Kam bus priekšroka? Tev vai vinjiem?? Vinjiem prootams..


Jau apmeram 7 vai 8 meneshus meklee sponsoru!! Nu ja pa sho laiku neesi atradis, tad ari neatradiisi!!


un vel kas.. Pilotu vietas F1 vairak nepaliek.. komandas bankrotee un atsakas no nakamaa gada F1 sacensibaam, taatad vietas paliek tikai mazaak!!


reiz intervija Tu teici ka Villijs Vebers esot Tevi slavejis un teicis Tev ja Tu buutu vacietis tad sen jau brauktui F1!! Nu neklausies Tu vinju.. vinji Tev nekad neteiks ka Tu esi slikts vai vel kkads.. vienmer buus pieklajibas frazes un ar to arii vis beigsies!!


Paruna par sho lietu ar latvieshu hokejistiem kas sev ir celju lauzishu uz NHL!! Vissus slavee kaa apmeram Grecki vai Lemjee, bet ligumu nedabu NEVIENS!!!
man vislabaka patik si dala

un vel kas.. Pilotu vietas F1 vairak nepaliek.. komandas bankrotee un atsakas no nakamaa gada F1 sacensibaam, taatad vietas paliek tikai mazaak!!

izlasot sito uzreiz ir skaidrs cik loti tu seko F1 un tapec nav verts pat strideties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 16:25, pirms 15 gadiem
Novēlu mazāk aizkavēties F3 un žigli prom uz WSR!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-03 16:40, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ja? un ko teiksi par BMW pazinojumu?? ja nemaldos tad Toyota arii aizgaja no F1!!!
toyota nav aizgajusi no F1 kur tu tadas stulbibas izravi. BMW aizgaja bet vini iespejams pardos komandu un ja to kads nopirks tad komanda paliks F1 tikai ar citu nosaukumu. un pat ja nepardos tad BMW vieta naks cita komanda, iespejams epsilon.
un no nakama gada F1 bus 13 komandas lidzsinejo 10 komandu vieta. tatad bus nevis 20 bet 26 piloti.
nesaprotu ka tads cilveks ka tu kurs pat nezin to ka F1 iesaistisies tris vai cetras jaunas komandas un no F1 netaisas aiziet toyota var spriest kurs jaunais pilots ir spejigs noklut F1 un kurs nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-03 17:07, pirms 15 gadiem

FIA apstiprina visu F-1 komandu dalību 2010. gadam
tu doma ka F1 ir kautkads pagrides cempionats? protams ka ir apstiprinats. ir apstiprinatas visas 13 komandas. vieniga izmaina ir ta ka nebus bmw sauber, bus vainu tapate komanda tikai ar citu nosaukumu, vai ari kada no tam 12 komandam kas velejas klut par vienu no tam trim komandam kam tiktu dota iepseja iesaistities F1 no 2010 gada, bet neiztureja konkurenci.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 17:19, pirms 15 gadiem
Taadi kaa Tu ir 100iem vacieshu un 10iem somu!!! Kam bus priekšroka? Tev vai vinjiem?? Vinjiem prootams..
100% piekrītu. Cik pilotus f1 jūs zināt , kas ir braukuši vai brauc un ir nākuši no tādas sūdu bedres kā Latvija?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 17:44, pirms 15 gadiem
Dante rakstīja: 100% piekrītu. Cik pilotus f1 jūs zināt , kas ir braukuši vai brauc un ir nākuši no tādas sūdu bedres kā Latvija?
viens ir-polis Kubica! taatad arii Haraldam teoreetiski ir iespeeja!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 17:55, pirms 15 gadiem
Dante rakstīja: 100% piekrītu. Cik pilotus f1 jūs zināt , kas ir braukuši vai brauc un ir nākuši no tādas sūdu bedres kā Latvija?
bernijam jau ir apnikusi tie vaciesi un briti. vins pats nenoliedz ka vins grib vienu pilotu no bijusas padomju savienibas, no austrumeiropas, kinieti, indieti un melnadainu ebreju sievieti. taka haris atbilst pat diviem no siem kriterijiem.
turklat F1 ir braukusi piloti no polijas, cehijas, danijas, indijas, izraelas, ungarijas, ziemel irijas, dienvidafrikas u.c. neautosporta valstim.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 18:10, pirms 15 gadiem
ja Amerikaa laikam nekas nesanaca !

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 19:27, pirms 15 gadiem
-atā f1...

  -4 [+] [-]

, 2009-08-03 19:27, pirms 15 gadiem
Normāls karjeras noriets, augstāk visticamāk neuzleks. Drīz jau viņš vairs nebūs jaunais pilots un perspektīvais, tātad interese par viņu ari zudīs. Nu nav tie rezultāti nekādi izcilie bijuši, lai runātu par F1, tikai atrunas ka vot tas cits netalantīgais pilots ar naudu visu sasniedz

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 20:17, pirms 15 gadiem
3SOLIS rakstīja: ja Amerikaa laikam nekas nesanaca !
amerika sanaca un pat loti labi, harim pat bija iespeja pec vienas sacikstes atlantic cempionata aizvietot slikti braucosu pilotu indycar

  +2 [+] [-]

, 2009-08-04 13:35, pirms 15 gadiem
Pleygamme, tagad redzu, ka esi lietpratējs un arī izskaties pēc Haralda fana. Suņi rej un skauģi komentē, bet karavāna dodas tālāk.
Papildinājumam- 2002 gadā divas sacīksstes biķerniekos ar Rukuta Estoniju, 2003 ar Muckes BMW Baltijas čempionāts 6v. kopvērtējumā Valensijā BMW skola, kur no 42 ir labāko astotniekā ar iepēju noslēgt līgumu uz 2004 gada sezonu ar BMW Motorsporta šefu M.Tiesenu. 2004 sezona BMW Lista Junior čempions un Roocki uzvarētājs- statistikai 156 sacīkstes kas ir otrs pieredzējušākais pilots aiz Buemi.

     [+] [-]

, 2009-08-04 17:14, pirms 15 gadiem
veciits rakstīja: Normāls karjeras noriets, augstāk visticamāk neuzleks. Drīz jau viņš vairs nebūs jaunais pilots un perspektīvais, tātad interese par viņu ari zudīs. Nu nav tie rezultāti nekādi izcilie bijuši, lai runātu par F1, tikai atrunas ka vot tas cits netalantīgais pilots ar naudu visu sasniedz
Šitais rēcamais gabals. 21 gada vecumā karjeras noriets Tad man ar saviem 24 laikam smiltis birst

  -1 [+] [-]

, 2009-08-04 17:15, pirms 15 gadiem
Blakusvāģis rakstīja: Pleygamme, tagad redzu, ka esi lietpratējs un arī izskaties pēc Haralda fana. Suņi rej un skauģi komentē, bet karavāna dodas tālāk.
Papildinājumam- 2002 gadā divas sacīksstes biķerniekos ar Rukuta Estoniju, 2003 ar Muckes BMW Baltijas čempionāts 6v. kopvērtējumā Valensijā BMW skola, kur no 42 ir labāko astotniekā ar iepēju noslēgt līgumu uz 2004 gada sezonu ar BMW Motorsporta šefu M.Tiesenu. 2004 sezona BMW Lista Junior čempions un Roocki uzvarētājs- statistikai 156 sacīkstes kas ir otrs pieredzējušākais pilots aiz Buemi.
Lūk, tie jau ir pamatoti skaitļi.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 19:29, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-08-07 18:15, pirms 15 gadiem
Regulāri tur rakstītajam sekoju līdzi.