Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Dinamo" mēģinās atgūties ar spēli pret somu debitantiem HPK

"Dinamo" mēģinās atgūties ar spēli pret somu debitantiem HPK
Foto: dinamoriga.lv

Šodien pulksten 16:10 91. Špenglera kausa izcīņas Toriāni grupas otrajā spēlē Rīgas "Dinamo" hokejisti centīsies atgūties pēc vakar piedzīvotās sakāves un uzveikt Somijas komandu "Hameenlinnan Pallokerho" (HPK), kam šī būs debijas spēle slavenajā turnīrā.

Špenglera kausa izcīņai šī ir jau 91. gadskārta, bet iepriekšējos 12 gadus turnīrā nepiedalījās neviena Somijas komanda. Šovakar šis somu hokeja "sausuma periods" tiks pārtraukts, jo dalību turnīrā uzsāks HPK. Līdz šim pēdējā Somijas pārstāve 2004. gadā bija Helsinku HIFK, kas zaudēja visās četrās spēlēs un palika pēdējā vietā turnīrā. Vienīgā Somijas komanda, kas tikusi Špenglera kausa finālā, ir Somijas izlase - 1975. gada finālā tā zaudēja Čehslovākijas olimpiskajai izlasei.

HPK komanda šosezon Somijas čempionātā pagaidām tikusi pie 35 punktiem, ar ko pietiek vien priekšpēdējai 14. vietai 15 komandu konkurencē. Pirms Špenglera kausa izcīņas tā piedzīvoja sešu zaudējumu sēriju - garāko vietējā čempionātā. Pēdējās desmit spēlēs Hāmēnlinna izcīnījusi tikai divus panākumus.

HPK ir komanda, kas dod iespējas jaunajiem talantiem sevi apliecināt pieaugušo hokejā un arī šajā sezonā lielākā daļa hokejistu dzimuši pagājušā gadsimta pēdējā desmitgadē. Par komandas rezultatīvāko spēlētāju kļuvis 25 gadus vecais centrs Oula Palve, kurš sakrājis 21 rezultativitātes punktu (7+14). Par diviem mazāk 22 gadus vecā uzbrucēja Tēmu Turunena (11+8) un tikai 18 gadus vecā uzbrucēja Kristiana Vesalainena (8+11) pierakstos.

Pēdējo šī gada NHL draftā ar 24. numuru pirmajā kārtā izvēlējās Vinipegas "Jets", bet Špenglera kausa izcīņā viņš piedalīties nevar, jo pārstāv Somijas U20 izlasi šobrīd notiekošajā pasaules čempionātā. Savukārt Turunens, kurš ar 11 vārtiem ir labākais vārtu guvējs komandā, Somijas augstākajā līgā aizvada tikai otro sezonu un jau šobrīd guvis tikpat vārtus, cik visā iepriekšējā sezonā kopā.

"Spēle pret Šveices izlasi ir jāaizmirst pēc iespējas ātrāk. Cerams, nākamajā spēlē būs vieglāk. Pret somiem arī būs ātrs hokejs, viņi skries un sitīsies. Mums jābūt tam gataviem un jāiet ar pilnu ručku," sacīja "Dinamo" kapteinis un pirmās spēles labākais spēlētājs Miks Indrašis.

Špenglera kauss, Toriāni grupa

V.KomandaSUUPZPZVAP
1.Šveice110006:13
2.HPK000000:00
3.Dinamo100011:60

Izmantotie resursi:
Spēles ievadlapa — Hokeja kluba Dinamo Rīga...
Internationales Eishockeyturnier | Spengler Cup
LETA


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: comon88
, 2017-12-27 11:39, pirms 7 gadiem
Kolhoza frontavikiem iesaku nenoskatīties kārtējo drāti. Šis būs vēl vairāk sirdi plosošāks atklājums, kad Somijas absolūtie autsaideri izģērēs KHL vidusmēra komandu. Mana prognoze 4:1 HPK. Priekā!
, 2017-12-27 11:40, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ceru uz HPK uzvaru , lai vēl lielāks pažors rižajiem būtu
Atkorķē bairīti un izbaudi savu cerību pie TV ekrāna. Labs vakars gaida Tevi. Priekā!
, 2017-12-27 11:42, pirms 7 gadiem
Somu līgas pastarīši HPK protams šajā spēlē uzskatāmi par favorītiem, taču ceru, ka mūsu čaļi sagādās patīkamu pārsteigumu un uzvarēs!
, 2017-12-27 11:46, pirms 7 gadiem
somi ar savu kalendāru piekārtoja Špenglerim?
, 2017-12-27 11:49, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: somi ar savu kalendāru piekārtoja Špenglerim?
Jā, piekārtoja. Somijā parasti līgas spēles turpinās starp Ziemassvētkiem un Jauno gadu. Tas bija iemesls kāpēc viņi iepriekšējos gadus nevarēja piedalīties Špenglera kausā.
, 2017-12-27 11:50, pirms 7 gadiem
Atskiriba no vakardienas, sodienas pretinieks ir no "nemamo" kategorijas, teiksim ta. Tiesa, mes vakar spelejam, bet somi atputas. Tapec viniem varetu but neliela prieksrociba. Bet nu tad jau redzes, ka bus, vel jo vairak tapec ka ari sodien viss saksies no 0:0. Lai, veicas, RD!
, 2017-12-27 11:51, pirms 7 gadiem
Smieklīgi, ka dinamo uzlikti kā pārliecinoši favorīti. Mēs jau redzējām, kā "favorīti" vakar spēlēja pret Šveices kapļiem.
, 2017-12-27 12:05, pirms 7 gadiem
HPK ir favorīti, taču iespējams spēlēs ar pusspēku treniņa režīmā.
, 2017-12-27 12:09, pirms 7 gadiem
JankS rakstīja: HPK iespējams spēlēs ar pusspēku treniņa režīmā.
Tad jau gaidāms sīvs mačs
, 2017-12-27 12:11, pirms 7 gadiem
Prognozēju 3:1, somu vīri brīvdienu režīmā apspēlēties rabilitēties alkstošos kolhozniekus.
, 2017-12-27 12:12, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Atskiriba no vakardienas, sodienas pretinieks ir no "nemamo" kategorijas, teiksim ta. Tiesa, mes vakar spelejam, bet somi atputas. Tapec viniem varetu but neliela prieksrociba. Bet nu tad jau redzes, ka bus, vel jo vairak tapec ka ari sodien viss saksies no 0:0. Lai, veicas, RD!
Somi iepriekšējo maču ir aizvadījuši 19. decembrī. Tātad, ir bijusi nedēļa laika, lai gatavotos šodienas spēlei. Dinamo pa to laiku paceļoja tālajos austrumos. Atkal jāsaka banālo - šodien apmēram 50/50 mačs.
, 2017-12-27 12:14, pirms 7 gadiem
Tikai Riga, tikai KGB !
, 2017-12-27 12:15, pirms 7 gadiem
JankS rakstīja: HPK ir favorīti, taču iespējams spēlēs ar pusspēku treniņa režīmā.
Kurš normāls spēlētājs trennējās ar pusspēku??? Tikai SC dīvānu ģērētāji!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:17, pirms 7 gadiem
Vispārībā,vakar viņi spēlēja pret Šveices olimpisko izlasi,kura pie labas veiksmes var kandidēt olimpiādē uz medaļām.Šodien vajadzētu parādīt jēdzīgāku hokeju.Par kalendāru gan te nav ko sūdzēties ,jo kalendāru veido paši klubi ar savu parādīto sniegumu..Tikai 1.vietai grupā būs vairāk atpūtas pirms pusfināla.(Būtu vakar uzvarējuši ,varētu šodien atpūsties).Man šķiet ,ka šajā turnīrā finālā spēlēs Šveices un Kanādas izlases,cits variants būtu sensācija,manuprāt.
, 2017-12-27 12:17, pirms 7 gadiem
Noģērēs! vīri vakar laida atpūtas režīmā, kamēr švieciešu sieri skrēja kā driģenes sarijušies. un, ja vēl pieskaita tās cūcenes....
, 2017-12-27 12:18, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Somi iepriekšējo maču ir aizvadījuši 19. decembrī. Tātad, ir bijusi nedēļa laika, lai gatavotos šodienas spēlei. Dinamo pa to laiku paceļoja tālajos austrumos. Atkal jāsaka banālo - šodien apmēram 50/50 mačs.
Vēl jau tā nianse, ka ši spēle atkal sākšoties no 0:0. tā te eksperts, kurš tiešām saprot hokeju, izstāstīja!
, 2017-12-27 12:18, pirms 7 gadiem
ja turpinās gulēt, būs vakars
, 2017-12-27 12:19, pirms 7 gadiem
Starp citu ,arī šodienas rezultāts neko īpašu nemainīs.Pirmo vietu grupā vairs neizcīnīt,bet otrā vai trešā,kāda šķirba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:21, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: ... šajā turnīrā finālā spēlēs Šveices un Kanādas izlases,cits variants būtu sensācija,manuprāt.
uz to turnīra organizētāji noteikti cer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:29, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: ... rabilitēties ...
Šis man patika - kaut kas no truša angļu valodā, ne?
, 2017-12-27 12:31, pirms 7 gadiem
Bet vispār uz Špenglera bāzes varētu veidot nopietnu EČ. Augsts līmenis, tradīcijas, kvalitāte. PK izlasēm un špengleris klubiem varētu būt galvenie turnīri.
, 2017-12-27 12:32, pirms 7 gadiem
serso rakstīja: Šis man patika - kaut kas no truša angļu valodā, ne?
Cepts trusis pats savā sulā.
, 2017-12-27 12:33, pirms 7 gadiem
Pēc vakardienas lielākās sensācijas Špeņgļera vēsturē, kad pastarīši tik pārliecinoši apspēlēja favorītu, šodien viss būs likumsakarīgi! Dinamieši ģērēs bez ierunām!
, 2017-12-27 12:34, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Vēl jau tā nianse, ka ši spēle atkal sākšoties no 0:0. tā te eksperts, kurš tiešām saprot hokeju, izstāstīja!
Ta ir nevis nianse, bet aksioma, ka spele sakas no 0:0. Un jebkura sporta spele tas ta ir, ne tikai hokeja.
, 2017-12-27 12:36, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Vispārībā,vakar viņi spēlēja pret Šveices olimpisko izlasi,kura pie labas veiksmes var kandidēt olimpiādē uz medaļām.Šodien vajadzētu parādīt jēdzīgāku hokeju.Par kalendāru gan te nav ko sūdzēties ,jo kalendāru veido paši klubi ar savu parādīto sniegumu..Tikai 1.vietai grupā būs vairāk atpūtas pirms pusfināla.(Būtu vakar uzvarējuši ,varētu šodien atpūsties).Man šķiet ,ka šajā turnīrā finālā spēlēs Šveices un Kanādas izlases,cits variants būtu sensācija,manuprāt.
Nevis Šveices olimpisko izlasi, bet Šveices NLA izlasi! Daudzi šeit brēc, ka NLA esot švaks līmenis, bet redz - bez problēmām paņēma priekšā Kolhoza klubu!
Bez tam - nedaudz smieklīgi cik daudzi šeit pin iekšā to, ka redz Šveicei esot ''olimpiskā'' izlase, kamēr DJinamo esot vien 1/3 daļa Latvijas izlases.. kad Latvijas izlase gūst panākumus, tad Djinamo fani ir pirmie, kas bļauj, ka DJinamo bez maz vai ir Latvijas izlase. Tagad, kad zaudē - met kažoku uz otru pusi un bļaustās, ka spēlējot vien daļa maza daļa latvijas izlases..hue.
, 2017-12-27 12:40, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Pēc vakardienas lielākās sensācijas Špeņgļera vēsturē, kad pastarīši tik pārliecinoši apspēlēja favorītu, šodien viss būs likumsakarīgi! Dinamieši ģērēs bez ierunām!
Tu laikam ļoti labi esi informēts par Špenglera vēsturi, ne?
, 2017-12-27 12:40, pirms 7 gadiem
Par kārtējo zāģi krievu klubelim!
, 2017-12-27 12:40, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Nevis Šveices olimpisko izlasi, bet Šveices NLA izlasi! Daudzi šeit brēc, ka NLA esot švaks līmenis, bet redz - bez problēmām paņēma priekšā Kolhoza klubu!
Bez tam - nedaudz smieklīgi cik daudzi šeit pin iekšā to, ka redz Šveicei esot ''olimpiskā'' izlase, kamēr DJinamo esot vien 1/3 daļa Latvijas izlases.. kad Latvijas izlase gūst panākumus, tad Djinamo fani ir pirmie, kas bļauj, ka DJinamo bez maz vai ir Latvijas izlase. Tagad, kad zaudē - met kažoku uz otru pusi un bļaustās, ka spēlējot vien daļa maza daļa latvijas izlases..hue.
Tieši tā. Šveicei NHL 14 spēlētāji, cik no šiem vispār tiktu olimpiskajā izlasē.
, 2017-12-27 12:44, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Vispārībā,vakar viņi spēlēja pret Šveices olimpisko izlasi,kura pie labas veiksmes var kandidēt olimpiādē uz medaļām.Šodien vajadzētu parādīt jēdzīgāku hokeju.Par kalendāru gan te nav ko sūdzēties ,jo kalendāru veido paši klubi ar savu parādīto sniegumu..Tikai 1.vietai grupā būs vairāk atpūtas pirms pusfināla.(Būtu vakar uzvarējuši ,varētu šodien atpūsties).Man šķiet ,ka šajā turnīrā finālā spēlēs Šveices un Kanādas izlases,cits variants būtu sensācija,manuprāt.
Būsim korekti, Šveices otro izlasi jeb čekeriem. Pirmās trīs švaiciešu maiņas spēlē NHL, ja nu kas. Priekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:51, pirms 7 gadiem
Varbūt neviens to nav piefiksējis, bet NLA kapļiem tā bija pirmā pārbaudes spēle šādā sastāvā, kamēr kolhoznieki jau pussezonu ir saspēlējušies. Ar visu to, NLA čekeri izjāja Nadeždas līgavaini pēc visiem parametriem. Spējat iztēloties, kāds būtu rezultāts, ja švaicieši būtu nospēlējuši jau 20 pārbaudes spēles? Kolhozs varētu trīs periodus slidināties apkārt saviem vārtiem. Vārtos varētu likt uzreiz divus varočikus, tāpat būtu smaga ģēre. Priekā!
, 2017-12-27 12:52, pirms 7 gadiem
Tiešraide MATCH IGRA 16.05!!!
, 2017-12-27 12:52, pirms 7 gadiem
Tiešraide MATCH IGRA 16.05!!
, 2017-12-27 12:52, pirms 7 gadiem
Tiešraide MATCH IGRA 16.05!
, 2017-12-27 12:52, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Varbūt neviens to nav piefiksējis, bet NLA kapļiem tā bija pirmā pārbaudes spēle šādā sastāvā, kamēr kolhoznieki jau pussezonu ir saspēlējušies. Ar visu to, NLA čekeri izjāja Nadeždas līgavaini pēc visiem parametriem. Spējat iztēloties, kāds būtu rezultāts, ja švaicieši būtu nospēlējuši jau 20 pārbaudes spēles? Kolhozs varētu trīs periodus slidināties apkārt saviem vārtiem. Vārtos varētu likt uzreiz divus varočikus, tāpat būtu smaga ģēre. Priekā!
dinamo 10 gados kopā spēlē, šveiciešu kapļi pirmo reizi izslidoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:54, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Varbūt neviens to nav piefiksējis, bet NLA kapļiem tā bija pirmā pārbaudes spēle šādā sastāvā, kamēr kolhoznieki jau pussezonu ir saspēlējušies. Ar visu to, NLA čekeri izjāja Nadeždas līgavaini pēc visiem parametriem. Spējat iztēloties, kāds būtu rezultāts, ja švaicieši būtu nospēlējuši jau 20 pārbaudes spēles? Kolhozs varētu trīs periodus slidināties apkārt saviem vārtiem. Vārtos varētu likt uzreiz divus varočikus, tāpat būtu smaga ģēre. Priekā!
jau vakar šito fīču rakstiju
, 2017-12-27 12:54, pirms 7 gadiem
Partijas uzstādījums- Šodien tikai uzvara! Atkāpties nevaram- aiz mums Maskava!
, 2017-12-27 12:54, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: dinamo 10 gados kopā spēlē, šveiciešu kapļi pirmo reizi izslidoja.
Paldies par precizējumu! Priekā!
, 2017-12-27 12:54, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!!! rakstīja: Tas ir tapat kaa kanadcu chekeri vai jenku studenti katru gadu sanak kopaa un izjaaj Kolhoza Sbornaju!!!

labi kepkas, uz speeli bushu ierindaa, tas noteikti ir jaaredz kaa somu liigas pedeja vieta draazh Kolhozniekus
ko ta tagad grasies darīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 12:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jau vakar šito fīču rakstiju
Katram gadījumam, uzraksti vēlreiz.
, 2017-12-27 12:59, pirms 7 gadiem
Kas par turnīru, kur izlases spēlē ar otršķīriem klubiem. Ne nopietns izlašu līmenis, ne klubu. Kāda tam turnīram vērtība.
, 2017-12-27 13:20, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Katram gadījumam, uzraksti vēlreiz.
Bet šito ir vērts atkārtot un atkārtot. Saspēlējusies komanda pret no ielas savāktiem kapļiem.
, 2017-12-27 13:21, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Kas par turnīru, kur izlases spēlē ar otršķīriem klubiem. Ne nopietns izlašu līmenis, ne klubu. Kāda tam turnīram vērtība.
Necepies, tas ir vienīgais turnīrs, kur KHL cer uzvarēt. Bet nevar. Izņēmuma gadījumi, kad pārējās komadas reāli plosto turnīra laikā. Tas ir vienīgais uz ko var cerēt dinamieši, jo somi jau nu točno dod kārtīgi pa bundžām. Lai gan, arī paģiraini HPK būs klasi labāki par KHL sbornuju. Priekā!
, 2017-12-27 13:22, pirms 7 gadiem
KHL 26.vieta pret Somijas 14.vietu (no 15). Somu klubs zaudējis pamatlaikā pēdējās 6 spēles pēc kārtas un pēdējās 10 no 12 spēlēm.
DR pēdējās 7 spēlēs 4 uzvaras 3 zaudējumi (visi pamatlaikos).
Špenglera kausā atslēgas vārds ir motivācija. Ir vai nav. It kā uzvarēt grib visi, bet... Tādēļ interesanti pavērot kā komanda bloķē metienus, cik spēka paņēmieni, vai atdod spēlē visus spēkus utt. Pirmās divas spēles var zaudēt un pat tad ir iespējas uzvarēt turnīrā.
No 6 komandām vislielākai motivācijai jābūt Šveices izlasei. Izlase savā laukumā gatavojas OS.
, 2017-12-27 13:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL 26.vieta pret Somijas 14.vietu (no 15). Somu klubs zaudējis pamatlaikā pēdējās 6 spēles pēc kārtas un pēdējās 10 no 12 spēlēm.
DR pēdējās 7 spēlēs 4 uzvaras 3 zaudējumi (visi pamatlaikos).
Špenglera kausā atslēgas vārds ir motivācija. Ir vai nav. It kā uzvarēt grib visi, bet... Tādēļ interesanti pavērot kā komanda bloķē metienus, cik spēka paņēmieni, vai atdod spēlē visus spēkus utt. Pirmās divas spēles var zaudēt un pat tad ir iespējas uzvarēt turnīrā.
No 6 komandām vislielākai motivācijai jābūt Šveices izlasei. Izlase savā laukumā gatavojas OS.
Paldies par izsmeļošo statistiku, kura neko pēc būtības neatklāj. Šobrīd DR ir stabila plovu komanda, ja skaita punktus pēc Dārziņa atgriešanās. Tas arī ir reālais spēku samērs. Tas nozīmē, ka somu autsaideri, kuri šobrīd ir absolūtā fiziskās formas bedrē ("Somu klubs zaudējis pamatlaikā pēdējās 6 spēles pēc kārtas un pēdējās 10 no 12 spēlēm. ") spēkosies ar KHL 10-12 spēcīgāko klubu. Un te viss būs kā uz delnas, paģirainie somieši izkaplēs vienu no retajām uzvarām šajā sezonā. Šie nu ir neapgāžami fakti.
, 2017-12-27 13:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL 26.vieta pret Somijas 14.vietu (no 15). Somu klubs zaudējis pamatlaikā pēdējās 6 spēles pēc kārtas un pēdējās 10 no 12 spēlēm.
DR pēdējās 7 spēlēs 4 uzvaras 3 zaudējumi (visi pamatlaikos).
Špenglera kausā atslēgas vārds ir motivācija. Ir vai nav. It kā uzvarēt grib visi, bet... Tādēļ interesanti pavērot kā komanda bloķē metienus, cik spēka paņēmieni, vai atdod spēlē visus spēkus utt. Pirmās divas spēles var zaudēt un pat tad ir iespējas uzvarēt turnīrā.
No 6 komandām vislielākai motivācijai jābūt Šveices izlasei. Izlase savā laukumā gatavojas OS.
Fun, jūs nepiedalīsieties Latvijas ''me too'' variācijā?
, 2017-12-27 13:42, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Paldies par izsmeļošo statistiku, kura neko pēc būtības neatklāj. Šobrīd DR ir stabila plovu komanda, ja skaita punktus pēc Dārziņa atgriešanās. Tas arī ir reālais spēku samērs. Tas nozīmē, ka somu autsaideri, kuri šobrīd ir absolūtā fiziskās formas bedrē ("Somu klubs zaudējis pamatlaikā pēdējās 6 spēles pēc kārtas un pēdējās 10 no 12 spēlēm. ") spēkosies ar KHL 10-12 spēcīgāko klubu. Un te viss būs kā uz delnas, paģirainie somieši izkaplēs vienu no retajām uzvarām šajā sezonā. Šie nu ir neapgāžami fakti.
Skaidrs. Tu no vienas spēles uzreiz izdari secinājumus par spēku samēriem līgās.
, 2017-12-27 13:42, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Vēl jau tā nianse, ka ši spēle atkal sākšoties no 0:0. tā te eksperts, kurš tiešām saprot hokeju, izstāstīja!
Šķiet, ka neko daudz nesaproti no sporta. Visas spēles sākas no 0:0, bet tas nenozīmē, ka tajās visās ir 50/50 iespēja uzvarēt katrai no komandām. Ar savu ieraksti gribēju pateikt, ka, manuprāt, bukmeikeri ir nedaudz pārvērtejuši Dinamo.
, 2017-12-27 13:46, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šķiet, ka neko daudz nesaproti no sporta. Visas spēles sākas no 0:0, bet tas nenozīmē, ka tajās visās ir 50/50 iespēja uzvarēt katrai no komandām. Ar savu ieraksti gribēju pateikt, ka, manuprāt, bukmeikeri ir nedaudz pārvērtejuši Dinamo.
Man vienkārši patīk lasīt, kā "sapratēji" iedomātā pārākuma apziņā ar putām uz lūpām skaidro vispārzināmas lietas ka spēle sākas no 0:0 u.t.t. protams noslēdzot to ar secinājumu "tu no sporta neko nesaproti" šī infa tevi tiešām uzrauj ekspertu topa galvgalī
, 2017-12-27 13:55, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šķiet, ka neko daudz nesaproti no sporta. Visas spēles sākas no 0:0, bet tas nenozīmē, ka tajās visās ir 50/50 iespēja uzvarēt katrai no komandām. Ar savu ieraksti gribēju pateikt, ka, manuprāt, bukmeikeri ir nedaudz pārvērtejuši Dinamo.
Iespējams ka ir pārvērtējuši. DR ir divi mīnusi šodienas spēlei. Spēlējam otro dienu pēc kārtas un redzot vakardienu mums ir problēmas ar motivāciju. Varbūt kaut kas mainīsies šodien. Vēl viena lieta bet tā ir abām komandām. Šodienas spēlei ir maza nozīme, tā nav spēle būt vai nebūt.
Mūsu plusi bukmeikeru skatījumā. KHL mēs pēdējā laikā spēlējam normāli, ielaižam maz vārtus, aizsardzība sakārtota, ir izteikta spēcīga viena maiņa. Somu klubs nav formā pēdējā laikā. Somu motivāciju mēs nezinām.
Skatos šo turnīru mierīgā atpūtas režīmā. Nav tāda līdzjušana kā KHL spēlēs. Ja mēs tiktu finālā tad līdzjušana būtu pavisam cita, bet šī ir tā reize kad turnīrā ir viens izteikts favorīts- Šveices izlase. Patīkami ka favorīti ne vienmēr uzvar. Turnīrā vēlētos Kanādas uzvaru, jo DR uzvarai turnīrā maz ticu, pat ļoti maz. Galvenais lai normāli atpūšas, nezaudē spēkus , bez traumām.
Nu ja tiek finālā, tad gan jāgrauž ledus.
, 2017-12-27 14:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Iespējams ka ir pārvērtējuši. DR ir divi mīnusi šodienas spēlei. Spēlējam otro dienu pēc kārtas un redzot vakardienu mums ir problēmas ar motivāciju. Varbūt kaut kas mainīsies šodien. Vēl viena lieta bet tā ir abām komandām. Šodienas spēlei ir maza nozīme, tā nav spēle būt vai nebūt.
Mūsu plusi bukmeikeru skatījumā. KHL mēs pēdējā laikā spēlējam normāli, ielaižam maz vārtus, aizsardzība sakārtota, ir izteikta spēcīga viena maiņa. Somu klubs nav formā pēdējā laikā. Somu motivāciju mēs nezinām.
Skatos šo turnīru mierīgā atpūtas režīmā. Nav tāda līdzjušana kā KHL spēlēs. Ja mēs tiktu finālā tad līdzjušana būtu pavisam cita, bet šī ir tā reize kad turnīrā ir viens izteikts favorīts- Šveices izlase. Patīkami ka favorīti ne vienmēr uzvar. Turnīrā vēlētos Kanādas uzvaru, jo DR uzvarai turnīrā maz ticu, pat ļoti maz. Galvenais lai normāli atpūšas, nezaudē spēkus , bez traumām.
Nu ja tiek finālā, tad gan jāgrauž ledus.
Kāpēc vnk nespēj atzīt, ka pretinieks vakar bija spēcīgāks? Pašam labāk paliek, ja zaudējumu noraksta tikai uz motivācijas trūkumu?
, 2017-12-27 14:10, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Man vienkārši patīk lasīt, kā "sapratēji" iedomātā pārākuma apziņā ar putām uz lūpām skaidro vispārzināmas lietas ka spēle sākas no 0:0 u.t.t. protams noslēdzot to ar secinājumu "tu no sporta neko nesaproti" šī infa tevi tiešām uzrauj ekspertu topa galvgalī
Es nekur neesmu rakstījis, ka spēle sākas no 0:0, tas bija kāds cits. Es uzrakstīju, ka, manuprāt, abu komandu izredzes uz uzvaru ir vienādas, kas ir atšķirīgi no bukmeikeru viedokļa.
, 2017-12-27 14:12, pirms 7 gadiem
Toto speci baigie optimisti
, 2017-12-27 14:23, pirms 7 gadiem
>>>WreckLV
Sauc kā tu gribi,bet neapstrīdams ir fakts,ka no šīs Šveices izlases vismaz 2/3 brauks uz olimpiādi Korejā. Tieši tāpēc es to dēvēju par šī brīža Šveices olimpisko izlasi.Tev patīk,ka viņus dēvē par NLA šveiciešu izlasi.Dēvē,ja tā vēlies.Arī tā nebūs kļūda,jo visi spēlētāji spēlē Šveices nacionālajā līgā.Atgādināšu,ka NHL hokejisti ne šajā ,ne iespējams arī nākošajā olimpiādē nepiedalīsies un tāpēc Šveices olimpiskajā izlasē šveiciešu nhlieši varēs iekļūt tikai atstājot NHL.ES saprotu ,ka jaunā paaudze vēl nevar uztvert,ka olimpiskajā izlasē nespēlē spēcīgākie valsts hokejisti.Laiks pārslēgt domāšanu,vismaz uz astoņiem gadiem,ka Olimpiskais hokeja turnīrs tagad būs pat vājāks par pasaules čempionātu.Tā tas bija arī agrāk un tāpēc līdzjūtējus ar stāžu tas nepārsteidz.
, 2017-12-27 14:26, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc vnk nespēj atzīt, ka pretinieks vakar bija spēcīgāks? Pašam labāk paliek, ja zaudējumu noraksta tikai uz motivācijas trūkumu?
Kur nu.. DJinamo ir spēks! Un Kolhozs pāri visam! Kad Djinamo pakāš pārbaudes spēles (arī Latvija) tad parasti arī saka, ka neesot motivācijas. Te pēkšņi Šveicei pārbaudes spēlēs milzīga motivācija..hue!
, 2017-12-27 14:27, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc vnk nespēj atzīt, ka pretinieks vakar bija spēcīgāks? Pašam labāk paliek, ja zaudējumu noraksta tikai uz motivācijas trūkumu?
Protams ka vakar bija spēcīgāks un pie tam daudz spēcīgāks. Šveices izlase pret KHL 26.klubu. Tur pat jautājumi nav kurš stiprāks. Ne jau vienmēr uzvar spēcīgākais. Ar labu motivāciju varētu mēģināt ieķerties spēlē.
, 2017-12-27 14:30, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kur nu.. DJinamo ir spēks! Un Kolhozs pāri visam! Kad Djinamo pakāš pārbaudes spēles (arī Latvija) tad parasti arī saka, ka neesot motivācijas. Te pēkšņi Šveicei pārbaudes spēlēs milzīga motivācija..hue!
Špenglera kausā vairākus pēdējos gadus novērojams stiprs motivācijas trūkums. Neatkarīgi no DR izcīnītās vietas - pirmās vai sestās to saku. Tas nav tas turnīrs kur kāds grauzīs ledu. īstā motivācija visiem klubiem ir savs čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 14:32, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kur nu.. DJinamo ir spēks! Un Kolhozs pāri visam! Kad Djinamo pakāš pārbaudes spēles (arī Latvija) tad parasti arī saka, ka neesot motivācijas. Te pēkšņi Šveicei pārbaudes spēlēs milzīga motivācija..hue!
DR ir spēks un KHL stiprākais Eiropā (nevis pāri visam). Pārbaudes spēles, turnīri ir tikai pārbaude. Tie nav nekas nopietns.
, 2017-12-27 14:33, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Esmu vīlies, jo pat Funs nevar piefiksēt, ka komandas uz šo turnīru pastiprinās ar skaļiem uzvārdiem. Autors arī kkādus ūdeņus lej par speletajiem, kas šeit nepiedalīsies.
Uz Špengleri somi izīrējusi Čehijas čempionu Vinokuru no Kometa un Santalu, kas spēlē Šveicē. Taka ar motivaciju vajadzetu būt OK. Vairak jau uztrauc somu vartsargu līnija, jo galvenais kīpers ir savainots un vartos visticamak būs 22 g.v. Karjalainens. Tas būtu tas pats, ja Dinamo uz Špengleri brauktu ar Petkusu un Vori/Naumovu.
Vel būs interesanti paskatīties uz 2metrīgajiem somu aizsargiem Niemelainenu un Karjalainenu(nejaukt ar GK).
Atpūsties jau daudzi vēlas. Kāpēc nepastiprināties , ja to drīkst darīt. Padzīvot pa Šveici, atpūsties ar ģimeni un uzspēlēt hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 14:36, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Cik komanda saņem par uzvaru saja turnīra?
Kaut ko jau saņem,bet prioritāte ir un paliek čempionāts. Pēdējos gadus regulāri skatos šo turnīru un ļoti labi redzams kā komandas spēlē.
, 2017-12-27 14:38, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Atkal ūdeņi
Santalam nav jabrauc atpūsties uz Šveici, jo viņs tur dzīvo
Špenglera kauss ir prestižs . Kādēļ neuzspēlēt ja var uzspēlēt. Patīkamās svētku noskaņās.
, 2017-12-27 14:40, pirms 7 gadiem
Par motivāciju trūkumu Funis gan te raksta muļķības.Laikam pats nekad nav sportojis.Par tādu domāšanu vien treneris izlidina spēlētāju ārā no komandas,kā šampanieša korķi.Un kur vēl tagad motivācijas trūkums,kad sports ir kļuvis arī par naudas mašīnu.
, 2017-12-27 14:43, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kur nu.. DJinamo ir spēks! Un Kolhozs pāri visam! Kad Djinamo pakāš pārbaudes spēles (arī Latvija) tad parasti arī saka, ka neesot motivācijas. Te pēkšņi Šveicei pārbaudes spēlēs milzīga motivācija..hue!
Dinamo jau vispār ir tik "daudz" trofeju un uzvaru daažādos turnīros, ka tagad jau grūti savākties.
, 2017-12-27 14:44, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Par motivāciju trūkumu Funis gan te raksta muļķības.Laikam pats nekad nav sportojis.Par tādu domāšanu vien treneris izlidina spēlētāju ārā no komandas,kā šampanieša korķi.Un kur vēl tagad motivācijas trūkums,kad sports ir kļuvis arī par naudas mašīnu.
Motivācijas trūkumu redzēju vairākus gadus skatoties un man būtiski mainījās priekšstats par šo turnīru. Ļoti prestižs patīkams svētku. Esmu turnīrs. Esmu pēdējo 10 gadu laikā daudz spēles redzējis un tie kuri bez emocijām vēro to, arī ir teikuši ka pat atklāti redzams motivācijas trūkums, ja salīdzina kā spēlē čempionātos. Spēles pārbaudes turnīra režīmā. Jābūt pilnīgi aklam lia to neredzētu. Jā tas daudziem nepatīk jo tomēr ŠPENGLERA KAUSS-prestižs, tur vēlas piedalīties utt. Bet ir tā kā ir.
, 2017-12-27 14:45, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Dinamo jau vispār ir tik "daudz" trofeju un uzvaru daažādos turnīros, ka tagad jau grūti savākties.
Nadežda un sudrabs PSRS čempionātos ir vienmēr sirdīs...
, 2017-12-27 14:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Špenglera kauss ir prestižs . Kādēļ neuzspēlēt ja var uzspēlēt. Patīkamās svētku noskaņās.
izlaida ārā pavaukšķēt
, 2017-12-27 14:47, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Par motivāciju trūkumu Funis gan te raksta muļķības.Laikam pats nekad nav sportojis.Par tādu domāšanu vien treneris izlidina spēlētāju ārā no komandas,kā šampanieša korķi.Un kur vēl tagad motivācijas trūkums,kad sports ir kļuvis arī par naudas mašīnu.
+
, 2017-12-27 14:47, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: +
-
, 2017-12-27 14:48, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Dinamo jau vispār ir tik "daudz" trofeju un uzvaru daažādos turnīros, ka tagad jau grūti savākties.
Biedrenes Krupskajas kauss, PSRS čempionāta sudraba medaļa, kā arī 1937.g Ļeņina ordenis. Nav daudz, bet nav arī maz.
, 2017-12-27 14:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: -
tu tak stulbs čekas krancis...
, 2017-12-27 14:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nadežda un sudrabs PSRS čempionātos ir vienmēr sirdīs...
sudrabs nav šiem, tā bij cita kome
, 2017-12-27 14:52, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tu tak stulbs čekas krancis...
Vau, vau
, 2017-12-27 14:58, pirms 7 gadiem
Man gan liekas ,ka nu jau vairākus gadus,kopš KHL komandas spēlē Špenglera kausā ir komentāru sadaļā uzradušies gudrinieki,kuri skandē par motivācijas trūkumu un vēl visādām blakuslietām,lai attaisnotu šo komandu visai regulāru izgāšanos šajā turnīrā.Nekur es neesmu intervijās dzirdējis konkrēti no hokejistiem ,ka šis turnīrs viņiem būtu atpūtas mači.Un tikai nevajag man sacīt,ka to viņi nedrīkst teikt.Vienmēr kāds atradīsies,kurš palaidīs muti.Aklam ir jābūt,lai neredzētu cik nopietni spēlētāji cīnās un sevi nežēlojot metās ripas ceļā,sevišķi izslēgšanas spēlēs,jo tas arī ir viņu darbs.
, 2017-12-27 14:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka vakar bija spēcīgāks un pie tam daudz spēcīgāks. Šveices izlase pret KHL 26.klubu. Tur pat jautājumi nav kurš stiprāks. Ne jau vienmēr uzvar spēcīgākais. Ar labu motivāciju varētu mēģināt ieķerties spēlē.
tad jau KHL Dināmo ar nav motivācijas , tādēļ zaud diezgan bieži?
, 2017-12-27 14:59, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Man gan liekas ,ka nu jau vairākus gadus,kopš KHL komandas spēlē Špenglera kausā ir komentāru sadaļā uzradušies gudrinieki,kuri skandē par motivācijas trūkumu un vēl visādām blakuslietām,lai attaisnotu šo komandu visai regulāru izgāšanos šajā turnīrā.Nekur es neesmu intervijās dzirdējis konkrēti no hokejistiem ,ka šis turnīrs viņiem būtu atpūtas mači.Un tikai nevajag man sacīt,ka to viņi nedrīkst teikt.Vienmēr kāds atradīsies,kurš palaidīs muti.Aklam ir jābūt,lai neredzētu cik nopietni spēlētāji cīnās un sevi nežēlojot metās ripas ceļā,sevišķi izslēgšanas spēlēs,jo tas arī ir viņu darbs.
tāds tiem fuņiem darbs - ignorēt patiesību, melot un slavēt krievu čempionātu.
, 2017-12-27 15:03, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Man gan liekas ,ka nu jau vairākus gadus,kopš KHL komandas spēlē Špenglera kausā ir komentāru sadaļā uzradušies gudrinieki,kuri skandē par motivācijas trūkumu un vēl visādām blakuslietām,lai attaisnotu šo komandu visai regulāru izgāšanos šajā turnīrā.Nekur es neesmu intervijās dzirdējis konkrēti no hokejistiem ,ka šis turnīrs viņiem būtu atpūtas mači.Un tikai nevajag man sacīt,ka to viņi nedrīkst teikt.Vienmēr kāds atradīsies,kurš palaidīs muti.Aklam ir jābūt,lai neredzētu cik nopietni spēlētāji cīnās un sevi nežēlojot metās ripas ceļā,sevišķi izslēgšanas spēlēs,jo tas arī ir viņu darbs.
To nu gan neviens hokejists neteiks. Ir liela cieņa pret šo turnīru un uzvarēt tajā ir prestiži. Tikai kad sāku skatīties , laukumā redzu pārbaudes turnīru.
, 2017-12-27 15:03, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Dinamo jau vispār ir tik "daudz" trofeju un uzvaru daažādos turnīros, ka tagad jau grūti savākties.
Cerību kauss tomēr varētu būt, uz to mirkli, kāda top6 trofeja Eiropas hokejā.
, 2017-12-27 15:05, pirms 7 gadiem
[quote comon88]
tad jau KHL Dināmo ar nav motivācijas , tādēļ zaud diezgan bieži?
[/quot

Zaudējumi KHL ir meistarības trūkums.
, 2017-12-27 15:07, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Cerību kauss tomēr varētu būt, uz to mirkli, kāda top6 trofeja Eiropas hokejā.
naģja ir otrā aiz jurkas! fuņiem.
, 2017-12-27 15:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: [quote comon88]
tad jau KHL Dināmo ar nav motivācijas , tādēļ zaud diezgan bieži?
[/quot

Zaudējumi KHL ir meistarības trūkums.
motivācijas trūkums , pārbaudes spēļu līga,lai varētu sagatavoties PČ
, 2017-12-27 15:11, pirms 7 gadiem
>>>FUNS
Grūti apstrīdēt vārdus"es redzu",jo katrs indivīds redzēs to ,ko gribēs redzēt un ir vēl pat trakāki kadri.Viņi melnu sauks par baltu,vai otrādi.Ar tādiem cilvēkiem ir grūti diskutēt,vēl sliktāk, tā ir tīrā laika zaudēšana.
, 2017-12-27 15:11, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: sudrabs nav šiem, tā bij cita kome
tā varētu būt...
, 2017-12-27 15:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vau, vau
neko citu negaidīju no kranča...
, 2017-12-27 15:13, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>FUNS
Grūti apstrīdēt vārdus"es redzu",jo katrs indivīds redzēs to ,ko gribēs redzēt un ir vēl pat trakāki kadri.Viņi melnu sauks par baltu,vai otrādi.Ar tādiem cilvēkiem ir grūti diskutēt,vēl sliktāk, tā ir tīrā laika zaudēšana.
Es vēlos redzēt kā komandas spēlē ar pilnu spēku atdevi. Kā sitās laukumā no pirmās līdz pēdējai minūtei. Jocīgi apgalvot ka hokeja līdzjutējs vēlas redzēt nemotivētas komandas. Priekšstats par motivācijas trūkumu veidojās kad skatījos ne jau DR , bet gan citu līgu pārstāvjus.
, 2017-12-27 15:13, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neko citu negaidīju no kranča...
Ņau, ruk, mū...
, 2017-12-27 15:14, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tā varētu būt...
Nedomāju, ka šos var saukt par tās komandas mantiniekiem, ja pa laukumu skraida 19 nr un Balderim uz tās spēlēm jāpērk biļete Šis ir jauns veidojums ar veco nosaukumu
, 2017-12-27 15:16, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ņau, ruk, mū...
Domā ja čekas krancis rukšēs kā hrujks, tad tevi pārsauks par čekas ruksi
, 2017-12-27 15:17, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Nedomāju, ka šos var saukt par tās komandas mantiniekiem, ja pa laukumu skraida 19 nr un Balderim uz tās spēlēm jāpērk biļete Šis ir jauns veidojums ar veco nosaukumu
piekrītu...atliek tik Nadežda
, 2017-12-27 15:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Domā ja čekas krancis rukšēs kā hrujks, tad tevi pārsauks par čekas ruksi
Kā tu vēlies, tā vari sevi saukt.
, 2017-12-27 15:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu vēlies, tā vari sevi saukt.
Kāds sakars ar mani...
, 2017-12-27 15:21, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Smieklīgi, ka dinamo uzlikti kā pārliecinoši favorīti. Mēs jau redzējām, kā "favorīti" vakar spēlēja pret Šveices kapļiem.
Ja nemuldētu tukši, bet kādreiz pievērstu uzmanību faktiem, tad zinātu, ka vakar pārliecinoši favorīti bija Šveices hokejisti. Betfair bija 3.6 Moneyline uz Dinamo.
, 2017-12-27 15:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds sakars ar mani...
Diezgan bieži esmu rakstījis , kā es uztveru jau kopš bērnības , ja kāds kādu personīgi apsaukā. Kā tu mani sauc , tā es automātiski uztveru tevi. Ja bieži atkārtojās , tad tas jau iesēžas zemapziņā un pat nedomājot tā uztveru otru. Tas notiek neapzināti zemapziņas līmenī. Tu man esi kā kā krancis. Namejs kā miskaste utt. Ja tik ļoti patīk šie vārdi.
, 2017-12-27 15:30, pirms 7 gadiem
Dinamo kungi nav pelnijusi izpriecas Sveices kurortos!
, 2017-12-27 15:31, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ja nemuldētu tukši, bet kādreiz pievērstu uzmanību faktiem, tad zinātu, ka vakar pārliecinoši favorīti bija Šveices hokejisti. Betfair bija 3.6 Moneyline uz Dinamo.
Neko par to nezinu, bet Latvijas vadošajā sporta portālā dinamo tagad karinās kā izteikti favorīti pret HKP. Būs jāuzliek uz zāģi.
, 2017-12-27 15:41, pirms 7 gadiem
Liekas ka mūsu daiļslidotāji spēlē totalizatorā....jo tik bālu sniegumu negadās bieži redzēt un jāšaubās vai hokeja laukums ir pareiza vieta kur var nodarboties ar daiļslidošanas paraugdemonstrējumiem?
, 2017-12-27 16:09, pirms 7 gadiem
šodien varēs vērot 2 daiļslidošanas komandas.
, 2017-12-27 16:10, pirms 7 gadiem
PSRS sudraba medaļas deva latviešu tautai pašapziņu virzoties uz valsts neatkarību.
Re kā sports var palīdzēt tautai. Gaidīsim labus pārsteigumus no DR tagad.
, 2017-12-27 16:13, pirms 7 gadiem
Šeit pat Šveices turnīrs ir priekšā kolhozlīgai, tribīnes vienmēr piepildītas nav kā kkādiem himikiem kur uz padomjulaiku kūti nāk 500 skatītāji!
, 2017-12-27 16:13, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS sudraba medaļas deva latviešu tautai pašapziņu virzoties uz valsts neatkarību.
Re kā sports var palīdzēt tautai. Gaidīsim labus pārsteigumus no DR tagad.
tik tiešām, ja rižskaja ģinama uzvarēs, tad tas būs viens liels pārsteigums, jo kolhoznieki jau kuro sezonu ir pierādījuši cik viņi ir nevarīgi salīdzinot ar citām līgām.
, 2017-12-27 16:18, pirms 7 gadiem
Krievu klubam pat mēsliņš iekrita.
, 2017-12-27 16:19, pirms 7 gadiem
Ja šodien klubs kurā spēlē vairāk kā puse no izlases nespēs uzvarēt somu junioru klubu ,tad nav ko teikt.
, 2017-12-27 16:19, pirms 7 gadiem
Ei tu nost lētākās biļetes 90 euro! Ak kolhoznieki nokaunaties par savu līgu, biļetes 10x lētākās bet tribīnes lielākajai daļai tukšas!
, 2017-12-27 16:20, pirms 7 gadiem
kā Funis teiktu šodien ir motivācija Rīgai , tādēļ iemeta
, 2017-12-27 16:22, pirms 7 gadiem
Sāniņš rakstīja: Ei tu nost lētākās biļetes 90 euro! Ak kolhoznieki nokaunaties par savu līgu, biļetes 10x lētākās bet tribīnes lielākajai daļai tukšas!
kā zini ,ka 90 euro biļetes maksā?
, 2017-12-27 16:22, pirms 7 gadiem
Četri somi noskatās kā Indrašis ar Skvorcovu šos izvaro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 16:24, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kā zini ,ka 90 euro biļetes maksā?
Tikko kā komentētājs teica- uz visām spēlēm lētākās biļetes no 90 līdz pat 200eur! Visas spēles tiek izpārdotas!
, 2017-12-27 16:24, pirms 7 gadiem
Lieliski - ātrs izlīdzinājums.
, 2017-12-27 16:24, pirms 7 gadiem
1:1 malači HPK
, 2017-12-27 16:24, pirms 7 gadiem
hahahahaha sākas, kolhozs sāk klabēt pret junioru vājo klubu
, 2017-12-27 16:25, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kā Funis teiktu šodien ir motivācija Rīgai , tādēļ iemeta
Nē ,motivācija liela mums turnīrā kopumā nebūs neatkarīgi no uzvarām vai zaudējumiem.
, 2017-12-27 16:25, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Četri somi noskatās kā Indrašis ar Skvorcovu šos izvaro
Atbildes akts nebija sliktāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 16:25, pirms 7 gadiem
Skatos mums arī te ir daži somu fani. Es gan par latviešiem.
, 2017-12-27 16:26, pirms 7 gadiem
Miķelis nepaspěja izbaudīt mīkstos pěļus
, 2017-12-27 16:26, pirms 7 gadiem
portal rakstīja: hahahahaha sākas, kolhozs sāk klabēt pret junioru vājo klubu
Lai tik grab līdz vispār izjūk tas krievu klubelis.
, 2017-12-27 16:26, pirms 7 gadiem
Sāniņš rakstīja: Tikko kā komentētājs teica- uz visām spēlēm lētākās biļetes no 90 līdz pat 200eur! Visas spēles tiek izpārdotas!
Rīga dod biļetes pa veLti un vienalga tik daudz cilvēku arēna nav
, 2017-12-27 16:26, pirms 7 gadiem
PSRS sudraba medaļas deva latviešu tautai pašapziņu virzoties uz valsts neatkarību.

Interesanti kas šādus vārdus varētu teikt šobrīd.
, 2017-12-27 16:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos mums arī te ir daži somu fani. Es gan par latviešiem.
Komentos izņemot Funi esmu viens
, 2017-12-27 16:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nē ,motivācija liela mums turnīrā kopumā nebūs neatkarīgi no uzvarām vai zaudējumiem.
TU PAT NEZINI KO SPORTĀ NOZĪMĒ MOTIVĀCIJA , VIENKĀRŠI AIZVERIES
, 2017-12-27 16:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS sudraba medaļas deva latviešu tautai pašapziņu virzoties uz valsts neatkarību.

Interesanti kas šādus vārdus varētu teikt šobrīd.
Tikai un vienīgi tu. Lielāka pajoļa te nav
, 2017-12-27 16:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nē ,motivācija liela mums turnīrā kopumā nebūs neatkarīgi no uzvarām vai zaudējumiem.
Jā, Fuņka, jau ir psihologs no tālienes, kurš skatoties TV visu zin par spēlētāju motivāciju.
Nenosmieties!
, 2017-12-27 16:28, pirms 7 gadiem
Hpk šodien nav trīs vadošie spēlētāji!
, 2017-12-27 16:28, pirms 7 gadiem
Somi ir krietni ātrāki un tehniskāki par rīdziniekiem.
, 2017-12-27 16:29, pirms 7 gadiem
kur HMB? solijās atpakaļ būt
, 2017-12-27 16:29, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: TU PAT NEZINI KO SPORTĀ NOZĪMĒ MOTIVĀCIJA , VIENKĀRŠI AIZVERIES
Motivācija sportā ir perfekti zināma lieta. Man motivācija pašam sportojot bija vienmēr. Pat zaudējot futbolā 0-10 atradu motivāciju. Motivācijā lielu lomu spēlē zemapziņa, ko ir grūti apmānīt.
, 2017-12-27 16:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Fuņka, jau ir psihologs no tālienes, kurš skatoties TV visu zin par spēlētāju motivāciju.
Nenosmieties!
Normāls skatītājs atšķir laukumā motivētu un nemotivētu komandu.
, 2017-12-27 16:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS sudraba medaļas deva latviešu tautai pašapziņu virzoties uz valsts neatkarību.

Interesanti kas šādus vārdus varētu teikt šobrīd.
Artūrs Irbe. PSRS izlases vārtsargs.
, 2017-12-27 16:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos mums arī te ir daži somu fani. Es gan par latviešiem.
Nē tiekas SM-liiga pret khl[krievijas līgu]
, 2017-12-27 16:30, pirms 7 gadiem
pepperoni rakstīja: Somi ir krietni ātrāki un tehniskāki par rīdziniekiem.
KrHuLv trešajā periodā vispār knapi kājas vilks pa ledu, jo vakar spēlēja, kamēr somiem bija brīvdiena.
, 2017-12-27 16:31, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls skatītājs atšķir laukumā motivētu un nemotivētu komandu.
Normāls cilvēks uzreiz pateiks, ka tu esi idiots!
, 2017-12-27 16:31, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Artūrs Irbe. PSRS izlases vārtsargs.
Lasīt un atrast info māki. Malacis.
, 2017-12-27 16:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Normāls cilvēks uzreiz pateiks, ka tu esi idiots!
Ja tas normālais cilvēks esi tu , tad tev 100% taisnība.
, 2017-12-27 16:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lasīt un atrast info māki. Malacis.
Labrīt!!! Mums taču ir vesels ziņu pienesēju tīkls. Mēs tak Dinamo.
, 2017-12-27 16:33, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tas normālais cilvēks esi tu , tad tev 100% taisnība.
Par manīm lai spriež citi, bet par tevi es savu spreidumu izdarīju.
, 2017-12-27 16:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: KrHuLv trešajā periodā vispār knapi kājas vilks pa ledu, jo vakar spēlēja, kamēr somiem bija brīvdiena.
Tas nedrīkst būt par attaisnojumu! Īstais hokejs būs šovakar 19:15...
Kurš uzvarēs Tava Liepāja, vai mans Kurbads?
, 2017-12-27 16:34, pirms 7 gadiem
Latviešu puikas atbalstīsim pret Kanādu, kad izies laukumā savējie ir LV izlase! Dinamo spēlē krievi,leiši,kreņķi uc.
, 2017-12-27 16:34, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par manīm lai spriež citi, bet par tevi es savu spreidumu izdarīju.
Tu to jau izdarīji daudzus gadus atpakaļ, bet tik un tā paldies par komplimentu.
, 2017-12-27 16:34, pirms 7 gadiem
pepperoni rakstīja: Tas nedrīkst būt par attaisnojumu! Īstais hokejs būs šovakar 19:15...
Kurš uzvarēs Tava Liepāja, vai mans Kurbads?
Tas kurš vairāk gribēs uzvarēt, jo komandas savos spēku samēros vienādas.
, 2017-12-27 16:34, pirms 7 gadiem
Ko es gribēju teikt, Fun. Jūs tāds nervozs pēdējā laikā, varbūt būtu labāk, ka jūs arī izietu no skapja, jeb pareizāk sakot, izkāptu no maisa. Jānis Rokpelnis to izdarīja, tagad uzreiz sirdī miers.
, 2017-12-27 16:34, pirms 7 gadiem
pepperoni rakstīja: Somi ir krietni ātrāki un tehniskāki par rīdziniekiem.
Viņi arī izskatās krietni organizētāki uzbrukumā - visu laiku var redzēt, ka ir konkrēts mērķis. Tajā pašā laikā krievu klubs tik vizina ripu(kad tiek ielaisti zonā) un cer uz kārtējo mēsliņu. Domāju, ka drīzumā ģinamka nosēdīsies un somu jaunie džeki parādīs SM pārākumu pār kolhozu.
, 2017-12-27 16:35, pirms 7 gadiem
pepperoni rakstīja: Tas nedrīkst būt par attaisnojumu! Īstais hokejs būs šovakar 19:15...
Kurš uzvarēs Tava Liepāja, vai mans Kurbads?
Ceru uz finālu Liepāja : Zemgale.
, 2017-12-27 16:36, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Ceru uz finālu Liepāja : Zemgale.
Es gan ceru uz Kurbads : Zemgale.
, 2017-12-27 16:37, pirms 7 gadiem
Ienākt sc.com komentos un ko uzrakstīt tā jau ir diagnoze.
Hokeja fanu te tikpat kā nav. Katrs tik propogandě kas pareizi, kas ně.
, 2017-12-27 16:40, pirms 7 gadiem
K. Rēdliham visticamāk pēdējā sezona DR sastāvā. nez vai piedāvās viņam jaunu līgumu. Sezonas sākums vēl bija normāls, tagad kļūdu daudzums strauji aug.
, 2017-12-27 16:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: K. Rēdliham visticamāk pēdējā sezona DR sastāvā. nez vai piedāvās viņam jaunu līgumu. Sezonas sākums vēl bija normāls, tagad kļūdu daudzums strauji aug.
ķipa esi baigais eksperts ka zini ar ko slēgs līgumu un ar ko nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 16:50, pirms 7 gadiem
Aizsardzībā pilnīgs bardaks jo izņemot Salmelu un Stoleriju pārējie zema līmeņa kadri, somi atkal parāda kapēc esam pēdējie KHL, piespēles RD zem katras kritikas, vienīgi 1.maiņa kaut cik uztur intrigu, pārējie švah...
, 2017-12-27 16:51, pirms 7 gadiem
Apanasenko rakstīja: Ko es gribēju teikt, Fun. Jūs tāds nervozs pēdējā laikā, varbūt būtu labāk, ka jūs arī izietu no skapja, jeb pareizāk sakot, izkāptu no maisa. Jānis Rokpelnis to izdarīja, tagad uzreiz sirdī miers.
ko teiksiet par pārējiem biedriem, ģenerālsekretār? Viss normas robežās?
, 2017-12-27 16:52, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ķipa esi baigais eksperts ka zini ar ko slēgs līgumu un ar ko nē
Tieši mans komentārs tev šķita visdīvainākais no visiem . Laikam nezini ka šeit notek domu apmaiņa. Tev tad K. Rēdlihs šķiet labs un līgums viņam būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:01, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vecajam DR ir krietni lielāks sakars ar atjaunoto, nekā 80.gadu Madrides Reālam ar mūsdienu!
, 2017-12-27 17:02, pirms 7 gadiem
linku varētu kāds iedot?
paldies
, 2017-12-27 17:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši mans komentārs tev šķita visdīvainākais no visiem . Laikam nezini ka šeit notek domu apmaiņa. Tev tad K. Rēdlihs šķiet labs un līgums viņam būs?
man jau šķiet , ka Tu viens pats Apmainies ar savām domām par Dināmo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:04, pirms 7 gadiem
skuc rakstīja: linku varētu kāds iedot?
paldies
Lūdzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:06, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Redz spelejot datorspeles juus redzat cilveciniem kaads ir POWER un cik dzivibas palikushas! mums ar funu ir tik attisitita Ekspertu ace, ka mees verojot hokeju redzam cik liela motivaacija procentos sobriid ir katram speletajam! varu pachuksteet ka razgalis mauca uz 127%
Izmantoja boosterus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:07, pirms 7 gadiem
Kāds rezultāts?
, 2017-12-27 17:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kāds rezultāts?
1:1 Somi pagaidām žēlo ģinamku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:08, pirms 7 gadiem
Ar Somijas līgas pirmspēdējo vietu kolhoznieki var cīnīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:13, pirms 7 gadiem
Spēli laikam komentē Auziņš kurš atkal pasakas stāsta,ka Saulietis joprojām bez kluba esot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:16, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: K. Rēdliham visticamāk pēdējā sezona DR sastāvā. nez vai piedāvās viņam jaunu līgumu. Sezonas sākums vēl bija normāls, tagad kļūdu daudzums strauji aug.
Tas būtu normāli nepagarināt, bet ne iekš Dinamo. Amur spěles varonis nākamā spēlě 1.aizsargu pārī. Vareni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:17, pirms 7 gadiem
, 2017-12-27 17:18, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Tas būtu normāli nepagarināt, bet ne iekš Dinamo. Amur spěles varonis nākamā spēlě 1.aizsargu pārī. Vareni.
Krišjānis labi nospēlēja Ķīnā. Pie tam ļoti labi. Nākošā spēlē spēki pietrūka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:20, pirms 7 gadiem
Līdz Šveices līmenim organizatoriskā ziņā aizsniegties daudzas līgas nevar. Tādu organizācijas līmeni sasniegt. KHL līdz tādam augt un augt un tik un tā nesasniegt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Krišjānis labi nospēlēja Ķīnā. Pie tam ļoti labi. Nākošā spēlē spēki pietrūka.
Olas traucěja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:22, pirms 7 gadiem
Kaut kā spēka spēli redzu ļoti maz. Cīņa par katru ripu nav līdz galam. Kurš netic lai tieši pievērš tagad uzmanību cīņas niansēm, cik ļoti līdz galam spēlē katru epizodi abas komandas. Tā arī ir motivācija- vai vajag ļoti censties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:23, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Olas traucěja
Vecums traucēja.
, 2017-12-27 17:23, pirms 7 gadiem
Beidzot
, 2017-12-27 17:23, pirms 7 gadiem
somu vārtsargs nolohojās
, 2017-12-27 17:24, pirms 7 gadiem
Tas Auzāns zajebaļi
, 2017-12-27 17:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vecums traucēja.
Tad jau attā bija jāsaka pirms sezonas
, 2017-12-27 17:24, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: 1:1 Somi pagaidām žēlo ģinamku.
Tieši tā. Somiem vajadzētu uzvarēt vismaz 8-1 pēc daudzu domām. Somijas līga taču ir galvas tiesu pārāk par KHL.
, 2017-12-27 17:25, pirms 7 gadiem
Psc, somi galīgi atslābuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:26, pirms 7 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Tas Auzāns zajebaļi
Tieši tā, atdodiet Toļiku
, 2017-12-27 17:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kaut kā spēka spēli redzu ļoti maz. Cīņa par katru ripu nav līdz galam. Kurš netic lai tieši pievērš tagad uzmanību cīņas niansēm, cik ļoti līdz galam spēlē katru epizodi abas komandas. Tā arī ir motivācija- vai vajag ļoti censties.
nav pagājušas kaut divas stundas un tu atkal stāsti par motivāciju
Tev čista nav pilns rubulis
, 2017-12-27 17:26, pirms 7 gadiem
Indrašim 2 stabi 1 metienā, netika prom no Dinamo, cerams, ka vismaz ar draudzeni veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:29, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nav pagājušas kaut divas stundas un tu atkal stāsti par motivāciju
Tev čista nav pilns rubulis
Saku spēles laikā , lai cilvēki paskatās tieši šo aspektu. Pilns rubulis nav, bet eiro gan ir pilns.
, 2017-12-27 17:36, pirms 7 gadiem
Somi varētu būt visvājākā komanda turnīrā. Iespējams ka šodien spēlē divas vājākās turnīra komandas, abas izlases ir stiprākas. Davosa arī ir stiprāka (3.vieta NLA). Jautājums par Džeriņa klubu , bet it kā Čehijas 2.vietai vajadzētu būt stiprākai par KHL 26.vietu.
, 2017-12-27 17:38, pirms 7 gadiem
DR var šodien atkal palikt pēdējā vietā KHL, ja Jugra uzvar (pagaidām Jugra zaudē 2-3).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:44, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Huli, tas būtu tas pats, ka tagad uz Spenleri mājās atstatu Kalnu ar Armali un virta paņemtu Petkusu no Zemgales un Vori no HK Rīgas!


Ja , Batņa lauva, 2+2
Huļi Tu vari rakstīt ja esi bloķēts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:48, pirms 7 gadiem
malači HPK 2:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:50, pirms 7 gadiem
Oranžie narkomāni paņems !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:51, pirms 7 gadiem
Caumuras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:53, pirms 7 gadiem
Somi rāda kā jātrāpa
, 2017-12-27 17:53, pirms 7 gadiem
Lietuviešu caurumas vakar arī šādu ielaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:54, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Tjoma kaa mazs beerns liek minusus, heh kepka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:55, pirms 7 gadiem
Redzēs kādas atrunas būs fuņiem, ja varenā Krievijas čempionāta klubs pagrūdīs somu junioriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:57, pirms 7 gadiem
Un tagad somi atspēlēties un aizies vadībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 17:58, pirms 7 gadiem
Jebal caurums , zem zāles oranžais !!! HE HE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:00, pirms 7 gadiem
Un ieklausieties šajai lejasgala somu komandai trūkst 3 labu spēlētāju kas spēlē Somijas izlasē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:00, pirms 7 gadiem
cik tam somu kīperam gadi.... izskatās pajauns... pec sejas vismaz.... 18 ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:02, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Funi, redzeeji kaa salmela metaas ripas celaa, kaa blokeja metienu??? a tu saki motivacijas nav
Kad es rakstīju ka neviens nevienu metienu nebloķēs. Tas jau būtu par traku.
, 2017-12-27 18:03, pirms 7 gadiem
Auziņš nav pakonsultējies ar namejiem, zaipjiem, bansiem un pārējiem ... Viņš DR nosauca par Latvijas klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:04, pirms 7 gadiem
Sāniņš rakstīja: Un ieklausieties šajai lejasgala somu komandai trūkst 3 labu spēlētāju kas spēlē Somijas izlasē!
U-20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:05, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Hallē arī ir Latvijas karogs, nevis Krievijas
Arī Šveice tad jau kļūdās pēc visu pārgudro SC komentētāju domām.
, 2017-12-27 18:06, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Hallē arī ir Latvijas karogs, nevis Krievijas
Tikai nesaki to skaļi lai kāds zaipis vai Namejs neizdzird. Viņu sirdis to nespēs pārdzīvot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:07, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: halle izsvilpj kad RD ar ripu
jo šveice uzskata latviešus par krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:08, pirms 7 gadiem
dcws rakstīja: jo šveice uzskata latviešus par krieviem
krievu čekas klubs spēlē, tāpēc var arī sajaukt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:11, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Man tik interesee cik no tribines esoshajiem ir feministes, zhelejgalvas un vegaani???
Cik diez lezbas !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:12, pirms 7 gadiem
Ir OK skrien un met hokejs , skatītājiem saistošs !!!!
, 2017-12-27 18:12, pirms 7 gadiem
''Vai Šveicē taisa mazākus vārtus?'' -Auzāna ''pērle''!
, 2017-12-27 18:13, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Tev ar gribas paproveet lezbas??? es domaju Jaunaja gadaa japamegina kas jauns
puiciskas jau ir , bet tas poh !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:14, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: esi meginajis???
nē , man paziņa lezba !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:15, pirms 7 gadiem
Tiesneši ar savu formas izvēli skaidri parāda, kurā pusē viņi ir..
, 2017-12-27 18:15, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: pazina ir lezba vai meginajis lezbas???
pazīstu lezbu !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:16, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Smagi pie tam vēl kļūdījās, visi turnīra organizētāji, jau otro reizi, ja kas
Visa Eiropa kļūdās, jo uzskata DR par Latvijas klubu. Tikai pāris cilvēki Latvijā zina, ka tas nav Latvijas klubs. Viņi ir veikuši ļoti sarežģītu pasaules mēroga izmeklēšanu, atklājuši super sazvērestību.
, 2017-12-27 18:17, pirms 7 gadiem
Auziņš varētu beigt verbāli spamot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:18, pirms 7 gadiem
kā sprotu tie somi ir studenti-amatieri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:18, pirms 7 gadiem
3-3 ble kadi tie dinamo isteniba luzeri ir,varstargi vsp ar tricosam rokam stav
, 2017-12-27 18:18, pirms 7 gadiem
Salagas.
, 2017-12-27 18:19, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: kā sprotu tie somi ir studenti-amatieri?
vini ne,dinamo
, 2017-12-27 18:19, pirms 7 gadiem
Kurā līgā RD tiktu play off?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:20, pirms 7 gadiem
jerofejev > tizlums ?
, 2017-12-27 18:20, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: kā sprotu tie somi ir studenti-amatieri?
Tālu no patiesības nav, viņiem 3 labi spēlētāji spēlē jauniešu PČ ASV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:20, pirms 7 gadiem
Savickis nebūs pikts?
, 2017-12-27 18:20, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: kā sprotu tie somi ir studenti-amatieri?
Juniori-nūjotāji!
, 2017-12-27 18:21, pirms 7 gadiem
Varbūt mums būs iespēja redzēt vairāk hokeju. Kā spēlē papildlaiku? 3 pret 3?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:21, pirms 7 gadiem
Paskaījos to pa pusei murgu - "ģinamka" tik kļūdaini, neveiksmīgi, pat dumji spēlē...ka jānovēl zāģis arī pret somu virslīgas autsaideriem!
Vairs nevienu turnīra spēli ar ģinamkiniem neskatīšos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:22, pirms 7 gadiem
butu ble kacajusies normali,visas divcinas studentiem zaud
, 2017-12-27 18:23, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: jerofejev > tizlums ?
Tizlums - no, meistarības trūkums - jes.
, 2017-12-27 18:23, pirms 7 gadiem
Kā tie kolhoznieki mocās😂tas vnk ir vāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:24, pirms 7 gadiem
mastrojani rakstīja: Paskaījos to pa pusei murgu - "ģinamka" tik kļūdaini, neveiksmīgi, pat dumji spēlē...ka jānovēl zāģis arī pret somu virslīgas autsaideriem!
Vairs nevienu turnīra spēli ar ģinamkiniem neskatīšos.
Malacis. Ar to arī tevi apsveicu.
, 2017-12-27 18:24, pirms 7 gadiem
FUNI kad alu sāksi dzert?
, 2017-12-27 18:25, pirms 7 gadiem
Podriks rakstīja: FUNI kad alu sāksi dzert?
Kad skolēni uzdāvinās.
, 2017-12-27 18:25, pirms 7 gadiem
Maločiki somu juniori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:25, pirms 7 gadiem
mastrojani rakstīja: Paskaījos to pa pusei murgu - "ģinamka" tik kļūdaini, neveiksmīgi, pat dumji spēlē...ka jānovēl zāģis arī pret somu virslīgas autsaideriem!
Vairs nevienu turnīra spēli ar ģinamkiniem neskatīšos.
neskaties, tas nav katru reizi jāatgādina
, 2017-12-27 18:25, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kad skolēni uzdāvinās.
Vai tad Savickis nedot par brīvu?
, 2017-12-27 18:27, pirms 7 gadiem
Podriks rakstīja: Vai tad Savickis nedot par brīvu?
Par brīvu dod savu veco d...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:28, pirms 7 gadiem
Podriks rakstīja: Vai tad Savickis nedot par brīvu?
Kādreiz deva, tagad Žerdevs visu atņem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:28, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: Viņs bez alus dzeršanas ir debīls
pārliecība, ka tu kļūdies, jo vispār nespēj saprast lietu būtību
, 2017-12-27 18:28, pirms 7 gadiem
HMB kur meituks?
, 2017-12-27 18:29, pirms 7 gadiem
Bet skumjš skats uz latviešu spēlētājiem. Daži vispār nesaprot kur un kādēļ atrodas
, 2017-12-27 18:29, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Kolhoza pelavi mocas ar SM liigas vajako blici
nemelo statistiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:31, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Jaungadaa jamekle

tu pa klosteriem joprojam dzivojies???
nē, mani izdzina no viļānu baznīcas.. meiģinās citus variantus.. varbūt uz sektu purvčikā, tik bail ka pašu dir## nepaņem
, 2017-12-27 18:32, pirms 7 gadiem
HMB-SHPENGLERIS!2!!! rakstīja: Dzirdi Funi, pat Auzinsh sak viduveejs klubs pasreiz KHL esam. Tev tak patic citet komentetajus
Es arī saku ka DR ir vidējs klubs. Vai tad 26.vieta nav kaut kur KHL vidū.
Vēl Auziņš teica ka Saulietis esot bez kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:34, pirms 7 gadiem
Indrašis ir kaut kādā superformā. Gan vārti, gan piespēles, gan ripas turēšana. Veidojas par tādu super līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-27 18:42, pirms 7 gadiem
Atkal jau te lielie līmeņotāji savākušies. Te ir vienalga, kāds komandai līmenis, ja komandā ir Jerofejevs. Ielieciet jebkurā līgā Jerofejevu, un līgas līmenis strauji nokritīsies.