Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Hokejisti izgāžas vācu eksāmenā, ieskābējot Komula pirmo vārtu prieku

Emils Ozerinskis

Hokejisti izgāžas vācu eksāmenā, ieskābējot Komula pirmo vārtu prieku
Mārtiņš Dzierkals un Markuss Komuls. Foto: Guntis Lazdāns/LHF

Pasaules hokeja čempionāta ceturtā spēle Latvijas hokeja līdzjutējiem un portāla Sportacentrs.com lietotājiem nāca ar smagu vilšanos. Latvijas izlase pilnībā izgāza spēli pret tiešajiem konkurentiem uz vietu ceturtdaļfinālā, kapitulējot Vācijai ar 1:8. Bēdīgo sniegumu laukumā atspoguļoja ari pieticīgas atzīmes portāla apmeklētāju balsojumā.

Uzvarā pār Kazahstānu visi laukumā gājušie Latvijas hokejisti saņēma vērtējumu virs sešu baļļu robežas. Savukārt mačā pret Vāciju Harija Vītoliņa trenētās komandas spēlētāju atzīmes noripoja lejā pa kalnu.

Savus debijas vārtus pasaules čempionātos guva Markuss Komuls, kurš izcēlās ar rezultatīvu metienu otrās trešdaļas beigās. Lielu sajūsmu par pirmo rezultatīvo raidījumu aizsargam gan laupīja apstāklis, ka tobrīd Latvijas komanda jau bija ielaidusi septiņas ripas savos vārtos. Portāla apmeklētāji no Talsiem nākošajam hokejistam atvēlēja pārliecinoši augstāko atzīmi balsojumā - 5,6 balles.

Vienigais bez Komula, kurš tika pāri piecu baļļu robežai, bija kapteinis Kaspars Daugaviņš, saņemot atzīmi 5,1 balles vērtībā. Viesi pārējie izlases spēlētāji palika zem piecu baļļu robežšķirtnes, trešdaļai no izlases spēlētājiem netiekot pat pie sekmīgas atzīmes un paliekot pie trīniekiem.

Eduards Tralmaks tika pie trešā augstākā vērtējuma no laukuma spēlētājiem. Ja Vācijas treneru pieprasītais trenera izaicinājums nebūtu laupījis Tralmakam viņa debijas vārtus, tad arī uzbrucējs būtu noteikti pretendējis uz ierāpšanos piecu baļļu zonā, taču šoreiz jāsamierinās ar atzīmi 4,7.

Uz kopējā fona balsojuma dalībnieki galvenos pārmetumus neraidīja izlases vārtsargiem. Pa četrām ripām savos vārtos ielaida gan Kristers Gudļevskis, gan Elvis Merzļikins. Abiem izlases vārtu vīriem tika pa atzīmei 4,7 balles, kas viņus abus ierindoja balsojuma pirmajā pieciniekā.

Latvijas hokejistu atzīmes pret Vāciju

HokejistsVērt.HokejistsVērt.
Markuss Komuls5.6Rihards Bukarts4.1
Kaspars Daugaviņš5.1Kristaps Zīle4.1
Kristers Gudļevskis4.7Jānis Jaks4.1
Eduards Tralmaks4.7Mārtiņš Dzierkals4.1
Elvis Merzļikins4.7Renārs Krastenbergs3.9
Rodrigo Ābols4.6Roberts Bukarts3.9
Haralds Egle4.5Fēlikss Gavars3.9
Ralfs Freibergs4.3Roberts Mamčics3.8
Dans Ločmelis4.2Miks Indrašis3.7
Kārlis Čukste4.2Oskars Cibuļskis3.7
Oskars Batņa4.1Raivis Ansons3.7

Balsojumu rezultāti

pret Polijupret Francijupret Kazahstānupret Vāciju

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

     [+] [-]

, 2024-05-16 11:06, pirms pusgada
Komuls pirmais. Tā laikam jābūt. Sausais zaudējums 0-8 vai 0-9 būtu traghiskāk.

     [+] [-]

, 2024-05-16 11:12, pirms pusgada
1-8 ir normāls standarta zaudējums. Sagrāve ir 0:72.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 11:12, pirms pusgada
kāpēc "ieskābējot"? kā intervijā žurnālists un Markuss komentēja, nav priecīgas sajūtas par spēles rezultātu, bet pirmie vārti ir pirmie, lai arī tādā spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-16 11:50, pirms pusgada
Gudļevskis atvaira 6 no 10 metieniem, pietaisa gultu. Spēle zaudēta.

3. augstākais vērtējums un vienāds ar Elvi.

Komuls lažoja visu spēli, spējas ievadīt uzbrukumu ļoti ierobežotas, piļī ripu gar bortu no visa spēka un tas arī viss. Atmetās, kad ir brīva ripas kontrole. Tas nav izlases materiāls.

Šī gada lielākais ieguvums ir tas, ka apskatījāmies uz dažiem jaunajiem un sapratām, ka nebūs. Un sapratām, ka Krastenbergs arī īsti nav izlases materiāls. Vāji. Dzierkalam arī ļoti augsts uzticības kredīts.

Daudz noderīgu atziņu pirms Olimpiskās kvalifikācijas.

Pagaidām plusiņi Tralmakam, Eglem.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-16 12:09, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Gudļevskis atvaira 6 no 10 metieniem, pietaisa gultu. Spēle zaudēta.

3. augstākais vērtējums un vienāds ar Elvi.

Komuls lažoja visu spēli, spējas ievadīt uzbrukumu ļoti ierobežotas, piļī ripu gar bortu no visa spēka un tas arī viss. Atmetās, kad ir brīva ripas kontrole. Tas nav izlases materiāls.

Šī gada lielākais ieguvums ir tas, ka apskatījāmies uz dažiem jaunajiem un sapratām, ka nebūs. Un sapratām, ka Krastenbergs arī īsti nav izlases materiāls. Vāji. Dzierkalam arī ļoti augsts uzticības kredīts.

Daudz noderīgu atziņu pirms Olimpiskās kvalifikācijas.

Pagaidām plusiņi Tralmakam, Eglem.
Dzierkals ir Zviedrijas čempions, bet klubs attiecas no viņa. Un es domāju kā dzierkals lai dabūtu jaunu līgumu uzstadijā Kalvītis ultimatu- vai nu pirmā maiņa vai nebrauks uz čempi. Arī spēlētājiem ir savas prasības un intereses, ne nu tur Vītoliņš visu lemj. Problēma tāda ka labāka par Dzirkalis nav, tāpēc sanāk ņemt. Vai tu gribēji vēl kādu pabiru no studentu līgām Dzirkala vietā ???

     [+] [-]

, 2024-05-16 12:12, pirms pusgada
Machimol, domā Haris uz olimpisko kvali mēģinās eksperimentēt ar vēl kādu debitantu?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:18, pirms pusgada
guntis86 rakstīja: Machimol, domā Haris uz olimpisko kvali mēģinās eksperimentēt ar vēl kādu debitantu?
Atkarīgs no tā, kādi spēlētāji būs pieejami.

Ar Bļugeru, Balceru un Girgensonu mums ir pilnīgi cits uzbrukums. Ir starpība, vai otrais centrs ir Ābols vai Batņa. Un, vai ceturtais ir mazs pīpeskāts-malējais, kas uzvar 1 no 5 iemetieniem vai Girgensons, kurš dominē gar bortiem.

No iespējamiem jaunajiem uz OS kvali mums var pretendēt Vilmanis, Veinbergs. Vilmanis šajā modelī visdrīzāk lieti noderētu.

     [+] [-]

, 2024-05-16 12:19, pirms pusgada
guntis86 rakstīja: Machimol, domā Haris uz olimpisko kvali mēģinās eksperimentēt ar vēl kādu debitantu?
Debitantus nevajadzēs nāk klāt NHL spēlētāji un Balcers un varbūt Ķēniņš.

     [+] [-]

, 2024-05-16 12:20, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Dzierkals ir Zviedrijas čempions, bet klubs attiecas no viņa. Un es domāju kā dzierkals lai dabūtu jaunu līgumu uzstadijā Kalvītis ultimatu- vai nu pirmā maiņa vai nebrauks uz čempi. Arī spēlētājiem ir savas prasības un intereses, ne nu tur Vītoliņš visu lemj. Problēma tāda ka labāka par Dzirkalis nav, tāpēc sanāk ņemt. Vai tu gribēji vēl kādu pabiru no studentu līgām Dzirkala vietā ???
Dzierkala vietā ir mēģināti 0 spēlētāji.

Opcijas: Tralmaks, Egle, Vilmanis. Tam ir domātas pārbaudes spēles. Šajā ciklā tas nebija iespējams, jo Ābols pievienojās pa taisno uz čempi. Faktiski pirmā maiņa un pirmais vairākums mums palika nesagatavoti. Bet saglabājam 1. maiņu bez izmaiņām, jo sanāca uzvarēt 1. divīzijas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:21, pirms pusgada
Ja fani un federācija nebūtu tik prasīgi pret rezultātu, tad varētu iespēlēt U20 kadrus un kādā spēlē arī Vītolu PČ. Šobrīd neredzu, ka pārbaudītās vērtības būtu galvas tiesu labākas par Machimola " pabirām". Šogad lielākā daļa spēlētāju rāda sniegumu zem sava līmeņa. Sāksies sezona, visi šī brīža nespējnieki plosīsies klubos.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 12:26, pirms pusgada
Neesmu sīkumains spēles analizētājs, bet studijā eksperti norāda, ka Tralmaks ir Hosas tipa spēlētājs, kuram ir jāspēlē pa malu un jābliež vantaimeri nevis jādara centra divvirziena darbs.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:32, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Dzierkala vietā ir mēģināti 0 spēlētāji.

Opcijas: Tralmaks, Egle, Vilmanis. Tam ir domātas pārbaudes spēles. Šajā ciklā tas nebija iespējams, jo Ābols pievienojās pa taisno uz čempi. Faktiski pirmā maiņa un pirmais vairākums mums palika nesagatavoti. Bet saglabājam 1. maiņu bez izmaiņām, jo sanāca uzvarēt 1. divīzijas komandas.
Tralmaks un Egle jau spēlēja uz vaiirakumiem pirmajā spēlē. Neko tie impotenti nevarēja parādīt, bija tik svaki ka Vītoliņš pat nosēdināja viņus malā un pārgāja uz 2 maiņām lai saglabātu vietu elitē.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 12:33, pirms pusgada
guntis86 rakstīja: Neesmu sīkumains spēles analizētājs, bet studijā eksperti norāda, ka Tralmaks ir Hosas tipa spēlētājs, kuram ir jāspēlē pa malu un jābliež vantaimeri nevis jādara centra divvirziena darbs.
Es to saku jau vairākas nedēļas un vairākus gadus par Tralmaku.

Viņš ir jābaro ar ripām un jāliek top 6.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:36, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tralmaks un Egle jau spēlēja uz vaiirakumiem pirmajā spēlē. Neko tie impotenti nevarēja parādīt, bija tik svaki ka Vītoliņš pat nosēdināja viņus malā un pārgāja uz 2 maiņām lai saglabātu vietu elitē.
Tralmakam un Eglem nav jāspelē kopā, uz Tralmaku ir jātaisa set-plays. Tas ir uzticības un taktiskā zīmējuma jautājums. Hallo.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-16 12:54, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Tralmakam un Eglem nav jāspelē kopā, uz Tralmaku ir jātaisa set-plays. Tas ir uzticības un taktiskā zīmējuma jautājums. Hallo.
Tu laikam neredzot kādu hokeju spēlē Vītoliņš. Latvija spēlē nežēlīgāko darba hokeju tieši tādu kā Maskavas Dinamo. Trīs periodos pretiniekiem uzspiež fizisku spēlēi lai rociņas paliek vājas, kājas paliek lēnas piespeles un metieni neprecīzi. Bet paši uzbrūk pamatā no vārtu prieksas. Tavam Tralmakam jau pēc 10 pirmajām minūtēm rociņas paliks mīkstas un trīcošas un viņš piļis 5 metrus no vārtiem. Tad nu viņam būs jāiet uz vārtu priekšu cīnities un golus mest no turienes, bet tas impotenti to vispār prot??? Tu pats raksti ka viņam ir tikai Hosas točka, vairāk nekā cita nav. Un tāds lai spēlē pirmajā maiņa?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 12:56, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Atkarīgs no tā, kādi spēlētāji būs pieejami.

Ar Bļugeru, Balceru un Girgensonu mums ir pilnīgi cits uzbrukums. Ir starpība, vai otrais centrs ir Ābols vai Batņa. Un, vai ceturtais ir mazs pīpeskāts-malējais, kas uzvar 1 no 5 iemetieniem vai Girgensons, kurš dominē gar bortiem.

No iespējamiem jaunajiem uz OS kvali mums var pretendēt Vilmanis, Veinbergs. Vilmanis šajā modelī visdrīzāk lieti noderētu.
No uzbrucējiem, lai gan vairs nav kas bija kādreiz, Ķēniņš ar savu pieredzi, jaudu un mikroklimata uzlabošanu ļoti noderētu tādos mazajos Play-off tipa mačos kā OS kvalifikācija, kur ir pamatīgs kapiņš. Meistarības ziņā noteikti ne sliktāks par jaunajiem, bet pārējās kvalitātēs galvas tiesu pārāks par jebkuru debitantu.
Nemaz nerunājot par diviem svarīgākajiem aizsargiem kā Rubīns un īpaši Balinskis, kurš ir pats galvenais atslēgas spēlētājs Latvijas vairākumā.

     [+] [-]

, 2024-05-16 13:08, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tu laikam neredzot kādu hokeju spēlē Vītoliņš. Latvija spēlē nežēlīgāko darba hokeju tieši tādu kā Maskavas Dinamo. Trīs periodos pretiniekiem uzspiež fizisku spēlēi lai rociņas paliek vājas, kājas paliek lēnas piespeles un metieni neprecīzi. Bet paši uzbrūk pamatā no vārtu prieksas. Tavam Tralmakam jau pēc 10 pirmajām minūtēm rociņas paliks mīkstas un trīcošas un viņš piļis 5 metrus no vārtiem. Tad nu viņam būs jāiet uz vārtu priekšu cīnities un golus mest no turienes, bet tas impotenti to vispār prot??? Tu pats raksti ka viņam ir tikai Hosas točka, vairāk nekā cita nav. Un tāds lai spēlē pirmajā maiņa?
Vai nu pirmās maiņas vai vispār nespēlē, tieši tā. Nav jāliek aplītis trijstūrī.

4. maiņa ir kļūda.

     [+] [-]

, 2024-05-16 13:11, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Komuls lažoja visu spēli, spējas ievadīt uzbrukumu ļoti ierobežotas, piļī ripu gar bortu no visa spēka un tas arī viss. Atmetās, kad ir brīva ripas kontrole. Tas nav izlases materiāls.
nez kāpēc Bergmani marinē....Komuls izskatās apmaldījies, domāju ka Bergmanis būtu labāks

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 13:11, pirms pusgada
tommy90 rakstīja: No uzbrucējiem, lai gan vairs nav kas bija kādreiz, Ķēniņš ar savu pieredzi, jaudu un mikroklimata uzlabošanu ļoti noderētu tādos mazajos Play-off tipa mačos kā OS kvalifikācija, kur ir pamatīgs kapiņš. Meistarības ziņā noteikti ne sliktāks par jaunajiem, bet pārējās kvalitātēs galvas tiesu pārāks par jebkuru debitantu.
Nemaz nerunājot par diviem svarīgākajiem aizsargiem kā Rubīns un īpaši Balinskis, kurš ir pats galvenais atslēgas spēlētājs Latvijas vairākumā.
Jap, diemžēl šis čempis parādīja, ka arī Ķēniņu vēl ir par agru norakstīt.

Jaunajiem vēl ir jāpieliek. Labā ziņa ir tāda, ka jauno ir daudz un vesels bars drīz klauvēs pie izlases durvīm. Nākamie 2-3 gadi būs tāda neliela paaudžu maiņa.

Bet kopumā jau ļoti labi, ka paskatījāmies uz jaunajiem, tas ir jāturpina darīt katru gadu. Prioritātei jābūt rezultātam Olimpiādē.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 13:17, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Vai nu pirmās maiņas vai vispār nespēlē, tieši tā. Nav jāliek aplītis trijstūrī.

4. maiņa ir kļūda.
Šogad Kalvītim galvenais uzdevums bija palikt elitē un papetit jaunos uz nākamo PČ un OS. Tas uzdevums jau ir izpildits. Es domāju ka nākamajā PČ Latvija atkal būs ar labu sastāvu un tāds impotenti ka Tralmaks vairāk nebūs izlasei pat tuvumā.

     [+] [-]

, 2024-05-16 13:31, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Šogad Kalvītim galvenais uzdevums bija palikt elitē un papetit jaunos uz nākamo PČ un OS. Tas uzdevums jau ir izpildits. Es domāju ka nākamajā PČ Latvija atkal būs ar labu sastāvu un tāds impotenti ka Tralmaks vairāk nebūs izlasei pat tuvumā.
Neko nezinu par Tralmaka seksuālo funkciju, iespējams, ka tevi viņš ir pievīlis dziļi personiskā līmenī, bet runājot par hokeju - viņš ir no pāris labākajiem snaiperiem Latvijas hokejā šobrīd.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 13:43, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Neko nezinu par Tralmaka seksuālo funkciju, iespējams, ka tevi viņš ir pievīlis dziļi personiskā līmenī, bet runājot par hokeju - viņš ir no pāris labākajiem snaiperiem Latvijas hokejā šobrīd.
Snaiperis viņš ir konkrēti tanī čehu klubā kurā viņs šogad spēlēja, iespējams Šuplera hokeju, nekur citur viņš nav bijis snaiperis un arī izlase viņš nebūs.

     [+] [-]

, 2024-05-16 13:55, pirms pusgada
Šis man atgādina stāstu par Girgensonu, tad kad Nolans sāka trenet Seibrus , viņš Girgensonu sāka likt pirmajā maiņa un vairākums. Klubs stāv pedejā vieta, bet Girgensonam statistika aug- un latvieši to redz un saka- Ej.. Girgensons taču ir snaiperis un punktu mašina. Un iebalso zvaigžnu spēlē par superzvaigzni. Nolans aizgāja projām, atnāca cits treneris un Girgensonu atkal ielika par čekeri un viņš vairāk nav snaiperis. Kas tad patiesībā ir Girgensons- snaiperis vai čekeris?

     [+] [-]

, 2024-05-16 14:02, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Šis man atgādina stāstu par Girgensonu, tad kad Nolans sāka trenet Seibrus , viņš Girgensonu sāka likt pirmajā maiņa un vairākums. Klubs stāv pedejā vieta, bet Girgensonam statistika aug- un latvieši to redz un saka- Ej.. Girgensons taču ir snaiperis un punktu mašina. Un iebalso zvaigžnu spēlē par superzvaigzni. Nolans aizgāja projām, atnāca cits treneris un Girgensonu atkal ielika par čekeri un viņš vairāk nav snaiperis. Kas tad patiesībā ir Girgensons- snaiperis vai čekeris?
Viņš ir cilvēks, kuram viss apmierina un nevēlas pārmaiņas,izaugsmi.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-16 14:07, pirms pusgada
Tas pats stāsts ir ar Tralmaku. Šogad Tralmaks atklāja ka viņam ir unikāls metiens hokejā, neviens cits hokejists tā neprot mest no točkas tā kā viņš čehu klubā. Viņš atklāja jaunu metienu un pārvērtās par snaiperi.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 14:10, pirms pusgada
Es nedaudz nesaprotu šo dažu siekalošanos ap Tralmaku... Nu ir iemetis Čehijā dažus vārtus, nu un? Čehijas līga ir kāds rādītājs, ka viņš super-puper mega snaipers? Es vēl saprastu, ja tā būtu Šveice...Atceros futenē bija tāds Kolesņičenko, sita par 3 vārtiem vietējās līgas mačos, bet kā izlases spēles (un attiecīgi cits līmenis), tā uzreiz tukšā...

  +3 [+] [-]

, 2024-05-16 14:24, pirms pusgada
Ulrihs rakstīja: Es nedaudz nesaprotu šo dažu siekalošanos ap Tralmaku... Nu ir iemetis Čehijā dažus vārtus, nu un? Čehijas līga ir kāds rādītājs, ka viņš super-puper mega snaipers? Es vēl saprastu, ja tā būtu Šveice...Atceros futenē bija tāds Kolesņičenko, sita par 3 vārtiem vietējās līgas mačos, bet kā izlases spēles (un attiecīgi cits līmenis), tā uzreiz tukšā...
protams, kāpēc likt kādu kurš met kaut kādā Čehijā, ja ir pilns ar tādiem kuri nemet nekur

     [+] [-]

, 2024-05-16 14:54, pirms pusgada
huy rakstīja: protams, kāpēc likt kādu kurš met kaut kādā Čehijā, ja ir pilns ar tādiem kuri nemet nekur
Izlasi kārtīgi, es nesaprotu šo apjūsmošanu, ka nu tik šis lādēs. Tas, ka citi met vēl mazāk tajā pašā Čehijā neliecina it nemaz, ka šis metīs katrā spēlē pa golam.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 15:11, pirms pusgada
Ulrihs rakstīja: Izlasi kārtīgi, es nesaprotu šo apjūsmošanu, ka nu tik šis lādēs. Tas, ka citi met vēl mazāk tajā pašā Čehijā neliecina it nemaz, ka šis metīs katrā spēlē pa golam.
Nevajag pārspīlēt par kaut kādu apjūsmošanu.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-16 16:11, pirms pusgada
Rīt 5:00 varētu labāk Canucks paskatīties. Šilovs, Bļugers, Zadorovs.

     [+] [-]

, 2024-05-16 16:51, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Snaiperis viņš ir konkrēti tanī čehu klubā kurā viņs šogad spēlēja, iespējams Šuplera hokeju, nekur citur viņš nav bijis snaiperis un arī izlase viņš nebūs.
Roberts Bukarts ir čehu hokeja produkts. Paraugpiemērs šādam gadījumam.

Tralmaks līdzīgā vidē ir ievērojami labāks. Šis nav diskutabli. Dzierkalam Čehijā bija 7 goli, 10 golu sezonas. Tralmakam 21.

Tā kā, ja mēs ejam pēc taviem argumentiem, Bukarts ir ar zābaku jāpendelē ārā no sastāva. Tāpat kā Dzierkals, kurš ārpus Čehijas nu neko nav parādījis uzbrukumā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 16:53, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tas pats stāsts ir ar Tralmaku. Šogad Tralmaks atklāja ka viņam ir unikāls metiens hokejā, neviens cits hokejists tā neprot mest no točkas tā kā viņš čehu klubā. Viņš atklāja jaunu metienu un pārvērtās par snaiperi.
Tur jau tā lieta, ka viņš nav ne pārvērties, ne mainījies. Viņu beidzot kāds izmanto pareizi. Atšķirībā no Latvijas izlases.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 16:55, pirms pusgada
Ulrihs rakstīja: Izlasi kārtīgi, es nesaprotu šo apjūsmošanu, ka nu tik šis lādēs. Tas, ka citi met vēl mazāk tajā pašā Čehijā neliecina it nemaz, ka šis metīs katrā spēlē pa golam.
Protams, ka neliecina, bet šis nav labākais maiņu izkārtojums, tās ir nelielas nianses, nelieli uzlabojumi.

Tralmaks nav nekāds Makdeivids, viņš vienkārši ir gadiem ilgi bijis nenovērtēts Latvijā. Tas pats ar Egli. AHL aizmirstie sprīdīši. Tas nekas, ka Dzierkalu no turienes izpendelēja pēc dažām spēlēm.

     [+] [-]

, 2024-05-16 17:11, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Šogad Kalvītim galvenais uzdevums bija palikt elitē un papetit jaunos uz nākamo PČ un OS. Tas uzdevums jau ir izpildits. Es domāju ka nākamajā PČ Latvija atkal būs ar labu sastāvu un tāds impotenti ka Tralmaks vairāk nebūs izlasei pat tuvumā.
Pats tu impotents, varbūt tā ir arī tava lielākā problēma!

     [+] [-]

, 2024-05-16 17:11, pirms pusgada
Si ir viena no sliktakajam komandam pec speles , nav ne atruma , ne precizu piespelu , aizsardziba vienkarsi cilveki izlemusi nespelat !!!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 17:21, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Roberts Bukarts ir čehu hokeja produkts. Paraugpiemērs šādam gadījumam.

Tralmaks līdzīgā vidē ir ievērojami labāks. Šis nav diskutabli. Dzierkalam Čehijā bija 7 goli, 10 golu sezonas. Tralmakam 21.

Tā kā, ja mēs ejam pēc taviem argumentiem, Bukarts ir ar zābaku jāpendelē ārā no sastāva. Tāpat kā Dzierkals, kurš ārpus Čehijas nu neko nav parādījis uzbrukumā.
Lv izlase viņš neder. Robčikam nevajag točkas viņs met svarīgus golus pret Kazahstānu un Poliju spelē, bet tas nemākulis nevar iemest ne vairākumā ne spēlē.

     [+] [-]

, 2024-05-16 18:16, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Lv izlase viņš neder. Robčikam nevajag točkas viņs met svarīgus golus pret Kazahstānu un Poliju spelē, bet tas nemākulis nevar iemest ne vairākumā ne spēlē.
Lai mestu vajag maiņas biedrus ,kuri ir spējīgi piespēli iedot.Nevelti Jāgrs bija pārsteigts dzirdot,ka Tralmaks nekad nav spēlējis PČ.Redz Kladno māk uz viņu izspēlēt vairākumu ,bet mūsu izlase to neprot.Pilnīgi bezjēdzīgi likt vairākumā kopā Tralmaku ar bračkām,jo tie izspēli veic savā starpā nevis uz Tralmaku.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 19:31, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Gudļevskis atvaira 6 no 10 metieniem, pietaisa gultu. Spēle zaudēta.

3. augstākais vērtējums un vienāds ar Elvi.

Komuls lažoja visu spēli, spējas ievadīt uzbrukumu ļoti ierobežotas, piļī ripu gar bortu no visa spēka un tas arī viss. Atmetās, kad ir brīva ripas kontrole. Tas nav izlases materiāls.

Šī gada lielākais ieguvums ir tas, ka apskatījāmies uz dažiem jaunajiem un sapratām, ka nebūs. Un sapratām, ka Krastenbergs arī īsti nav izlases materiāls. Vāji. Dzierkalam arī ļoti augsts uzticības kredīts.

Daudz noderīgu atziņu pirms Olimpiskās kvalifikācijas.

Pagaidām plusiņi Tralmakam, Eglem.
Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 20:00, pirms pusgada
coffijs rakstīja: Lai mestu vajag maiņas biedrus ,kuri ir spējīgi piespēli iedot.Nevelti Jāgrs bija pārsteigts dzirdot,ka Tralmaks nekad nav spēlējis PČ.Redz Kladno māk uz viņu izspēlēt vairākumu ,bet mūsu izlase to neprot.Pilnīgi bezjēdzīgi likt vairākumā kopā Tralmaku ar bračkām,jo tie izspēli veic savā starpā nevis uz Tralmaku.
Godīgi sakot paliek jau smieklīgi lasit- Tralmakam ir mega metiens un nākamajā sezonā viņs speles NHL. Visi spēles uz viņu un viņš metis 30 golus sezonā. Tas ka viņs vēl nespēlē NHL tur ir Dzierkals vainīgs, Brāļi Bukarti, Vītoliņš un visa pasaule. Bet Jags to nokartos un viņš spēles NHL. Tāda sajūta ka šeit komentē galva sistie.

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:04, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tāda sajūta ka šeit komentē galva sistie.
Tas gan

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:06, pirms pusgada
edgefall23 rakstīja: Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.
Ūja, Krastenbergs un Komuls ir puse izlases?

Komuls te vispār nebūtu, ja būtu pieejami Rubins un Balinskis. Nākamo pāris gadu laikā nāk klāt vēl vairāki spēcīgi junioru spēlētāji aizsargiem.

Dzierkals būtu lietderīgāks 4. maiņas malā/enerģijas maiņā, nav jau uzreiz jāmet no izlases ārā.

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:31, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Tas gan
Es lasīju ka Buffalo šogad kratīsies vaļa no Girgensona un es ļoti ceru ka Jāgrs ieteiks Bufallo lai ņem Tralmaku vieta jo Tralmaks ir apslēptas talants, Tāda metiena no točkas nav nevienam hokejistam vairāk. NHL ir 82 spēles tas nozīmē ka Tralmakam sezonā sanāks apmēram 30 goli- tas ir tāds Ovečkina līmenis. Es jau redzu kā tas notiek. Tralmaks staves savā točkā, visi spēles uz viņu, viņš metis golus un Bufallo uzvarēs. Goli ripos, uzvaras ripos un Tralmaks noslēgs miljonu vērtus līgumus. Buffalo ir vairākums- Trālmaks lēnām iespaido savā punktā, visi partneri skatās uz viņu, Trālmaks atvēzējas... un visa zāle skandina- Tralmaks snai-per-is...! Tralmaks snai- per- is...!

     [+] [-]

, 2024-05-16 21:03, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Es lasīju ka Buffalo šogad kratīsies vaļa no Girgensona un es ļoti ceru ka Jāgrs ieteiks Bufallo lai ņem Tralmaku vieta jo Tralmaks ir apslēptas talants, Tāda metiena no točkas nav nevienam hokejistam vairāk. NHL ir 82 spēles tas nozīmē ka Tralmakam sezonā sanāks apmēram 30 goli- tas ir tāds Ovečkina līmenis. Es jau redzu kā tas notiek. Tralmaks staves savā točkā, visi spēles uz viņu, viņš metis golus un Bufallo uzvarēs. Goli ripos, uzvaras ripos un Tralmaks noslēgs miljonu vērtus līgumus. Buffalo ir vairākums- Trālmaks lēnām iespaido savā punktā, visi partneri skatās uz viņu, Trālmaks atvēzējas... un visa zāle skandina- Tralmaks snai-per-is...! Tralmaks snai- per- is...!
Jokdaris.

Čehijas Ekstralīgā par Tralmaku vairāk iemeta 10 spēlētāji. Starp viņiem 3 spēlē Čehijas izlasē šobrīd, pārējie to darījuši iepriekš vai bijuši izsaukti šosezon uz Eiropas Hokeja Tūri. Čehijas izlasē, zaķīt.

Tuvākie sekotāji, par kuriem Tralmaks iemetis vairāk golus:
Lantoši
Panīks
Mozess
Fleks

Tu burtiski nesaproti, par ko tu runā. Šādu spēlētāju nav daudz un visi ir izlašu redzeslokā. Izlašu, kas ir pilnīgi citā plauktā par Latvijas izlasi.

Mums šāds spēlētājs ir 4. maiņas kaplis. Hallo.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 21:09, pirms pusgada
MachimoI rakstīja: Jokdaris.

Čehijas Ekstralīgā par Tralmaku vairāk iemeta 10 spēlētāji. Starp viņiem 3 spēlē Čehijas izlasē šobrīd, pārējie to darījuši iepriekš vai bijuši izsaukti šosezon uz Eiropas Hokeja Tūri. Čehijas izlasē, zaķīt.

Tuvākie sekotāji, par kuriem Tralmaks iemetis vairāk golus:
Lantoši
Panīks
Mozess
Fleks

Tu burtiski nesaproti, par ko tu runā. Šādu spēlētāju nav daudz un visi ir izlašu redzeslokā. Izlašu, kas ir pilnīgi citā plauktā par Latvijas izlasi.

Mums šāds spēlētājs ir 4. maiņas kaplis. Hallo.
Ropčiks Bukatrts vienu gadu atpakaļ tanī pašā Čehijas līgā iemeta tieši tik pat daudz golus kā Trālmaks. Bet es nedzirdēju ka tu kliedzi - Bukats ir golu mašīna- jāliek pirmajā maiņā. Acīm redzot, Tralmaks ir tavs radinieks, draugs vai gultas biedrs. Es slēdžu šo tēmu par Tralmaku.

     [+] [-]

, 2024-05-16 23:33, pirms pusgada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Ropčiks Bukatrts vienu gadu atpakaļ tanī pašā Čehijas līgā iemeta tieši tik pat daudz golus kā Trālmaks. Bet es nedzirdēju ka tu kliedzi - Bukats ir golu mašīna- jāliek pirmajā maiņā. Acīm redzot, Tralmaks ir tavs radinieks, draugs vai gultas biedrs. Es slēdžu šo tēmu par Tralmaku.
..jo viņš spēlēja 2. maiņā un vairākumā

1. bija Balcers.

Es nererdzu tevi bļaujam, ka Robertam ir jāsēž uz beņķa vai ka viņš ir impotents. Nu tā ir, ka matemātiku un loģiku vairs skolās nemāca.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 08:31, pirms pusgada
Ulrihs rakstīja: Es nedaudz nesaprotu šo dažu siekalošanos ap Tralmaku... Nu ir iemetis Čehijā dažus vārtus, nu un? Čehijas līga ir kāds rādītājs, ka viņš super-puper mega snaipers? Es vēl saprastu, ja tā būtu Šveice...Atceros futenē bija tāds Kolesņičenko, sita par 3 vārtiem vietējās līgas mačos, bet kā izlases spēles (un attiecīgi cits līmenis), tā uzreiz tukšā...
Vispār Čehija bez šaubām ir rādītājs. Ne velti Balniskis tieši no Čehijas aizbrauca uz NHL. Ne velti čehiem NHL ir daudz spēlētāju. Ne velti, iepriekšējo gadu izlases līderi nāca no čehu līgas.

Tevis minētajā Šveicē līmenis diez vai ir stipri augstāks. NLA līmeni ceļ un uztur nevis vietējie (kā tas ir Čehijā), bet ārzemnieki. Vietējiem treneriem ne tuvu nav tādu tradīciju kā Čehijā. Ja kritiski paskatās uz Šveici, tad, izņemot lielu naudu, iemeslu spēlētiem uz turieni braukt nav. NLA līmenis nav augstāks par DEL, bet vietējais junioru sagatavošanas līmenis ir labi ja virs mūsējā, ko labi parāda visu vecumu izlašu rezultāti. Šveices jaunieši tā pat no ASV saņem savas 8-9 ripas spēlē, bet pieaugušo izlase tā pat kā Vācija izcīna kādu medāli reizi 10 gados. Īsāk sakot, tālu Šveicei līdz Cehijai, Somijai vai Zviedrijai jauno spēlētāju sgatavošanas, bet līdz ar to arī līgas līmeņa ziņā.

     [+] [-]

, 2024-05-17 08:44, pirms pusgada
edgefall23 rakstīja: Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.
Pilnībā piekrītu par PČ svarīgumu! Mums ir svarīgi izcīnīt pēc iespējas augstāku vietu kopvērtējumā KATRU GADU, lai turētos IIHF rangā pēc iespējas augstāk VISU LAIKU! Kategoriski nepiekrītu tiem planprātiņiem, kuri neredz šķirbu starp 9. un 14. vietu, proti, plovā netikām, uz Bē grupu neizkritām, viss pārējais ir neaktuāli, tālāk var neiespringt Ar tādu attieksmi mums Olimpiādes mūžā neredzēt!

     [+] [-]

, 2024-05-17 09:23, pirms pusgada
Ovelis rakstīja: Vispār Čehija bez šaubām ir rādītājs. Ne velti Balniskis tieši no Čehijas aizbrauca uz NHL. Ne velti čehiem NHL ir daudz spēlētāju. Ne velti, iepriekšējo gadu izlases līderi nāca no čehu līgas.

Tevis minētajā Šveicē līmenis diez vai ir stipri augstāks. NLA līmeni ceļ un uztur nevis vietējie (kā tas ir Čehijā), bet ārzemnieki. Vietējiem treneriem ne tuvu nav tādu tradīciju kā Čehijā. Ja kritiski paskatās uz Šveici, tad, izņemot lielu naudu, iemeslu spēlētiem uz turieni braukt nav. NLA līmenis nav augstāks par DEL, bet vietējais junioru sagatavošanas līmenis ir labi ja virs mūsējā, ko labi parāda visu vecumu izlašu rezultāti. Šveices jaunieši tā pat no ASV saņem savas 8-9 ripas spēlē, bet pieaugušo izlase tā pat kā Vācija izcīna kādu medāli reizi 10 gados. Īsāk sakot, tālu Šveicei līdz Cehijai, Somijai vai Zviedrijai jauno spēlētāju sgatavošanas, bet līdz ar to arī līgas līmeņa ziņā.
NLA līmenis ir gan nedaudz augstāks, tikai pareizi pateici, ka līmeni ceļ ārzemnieki lielās naudas dēļ. Čehijā līmeni ceļ t.sk. vietējie spēlētāji pēc Ziemeļamerikas/NHL pieredzes. Ne velti Špačeks, Červenka un citi čehi spēlē NL, nevis šveicieši Ekstralīgā

     [+] [-]

, 2024-05-17 09:23, pirms pusgada
Un Šveice diezgan droši, ka spēlēs par medaļām šogad.