Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Hokejisti izgāžas vācu eksāmenā, ieskābējot Komula pirmo vārtu prieku

Emils Ozerinskis

Hokejisti izgāžas vācu eksāmenā, ieskābējot Komula pirmo vārtu prieku
Mārtiņš Dzierkals un Markuss Komuls. Foto: Guntis Lazdāns/LHF

Pasaules hokeja čempionāta ceturtā spēle Latvijas hokeja līdzjutējiem un portāla Sportacentrs.com lietotājiem nāca ar smagu vilšanos. Latvijas izlase pilnībā izgāza spēli pret tiešajiem konkurentiem uz vietu ceturtdaļfinālā, kapitulējot Vācijai ar 1:8. Bēdīgo sniegumu laukumā atspoguļoja ari pieticīgas atzīmes portāla apmeklētāju balsojumā.

Uzvarā pār Kazahstānu visi laukumā gājušie Latvijas hokejisti saņēma vērtējumu virs sešu baļļu robežas. Savukārt mačā pret Vāciju Harija Vītoliņa trenētās komandas spēlētāju atzīmes noripoja lejā pa kalnu.

Savus debijas vārtus pasaules čempionātos guva Markuss Komuls, kurš izcēlās ar rezultatīvu metienu otrās trešdaļas beigās. Lielu sajūsmu par pirmo rezultatīvo raidījumu aizsargam gan laupīja apstāklis, ka tobrīd Latvijas komanda jau bija ielaidusi septiņas ripas savos vārtos. Portāla apmeklētāji no Talsiem nākošajam hokejistam atvēlēja pārliecinoši augstāko atzīmi balsojumā - 5,6 balles.

Vienigais bez Komula, kurš tika pāri piecu baļļu robežai, bija kapteinis Kaspars Daugaviņš, saņemot atzīmi 5,1 balles vērtībā. Viesi pārējie izlases spēlētāji palika zem piecu baļļu robežšķirtnes, trešdaļai no izlases spēlētājiem netiekot pat pie sekmīgas atzīmes un paliekot pie trīniekiem.

Eduards Tralmaks tika pie trešā augstākā vērtējuma no laukuma spēlētājiem. Ja Vācijas treneru pieprasītais trenera izaicinājums nebūtu laupījis Tralmakam viņa debijas vārtus, tad arī uzbrucējs būtu noteikti pretendējis uz ierāpšanos piecu baļļu zonā, taču šoreiz jāsamierinās ar atzīmi 4,7.

Uz kopējā fona balsojuma dalībnieki galvenos pārmetumus neraidīja izlases vārtsargiem. Pa četrām ripām savos vārtos ielaida gan Kristers Gudļevskis, gan Elvis Merzļikins. Abiem izlases vārtu vīriem tika pa atzīmei 4,7 balles, kas viņus abus ierindoja balsojuma pirmajā pieciniekā.

Latvijas hokejistu atzīmes pret Vāciju

HokejistsVērt.HokejistsVērt.
Markuss Komuls5.6Rihards Bukarts4.1
Kaspars Daugaviņš5.1Kristaps Zīle4.1
Kristers Gudļevskis4.7Jānis Jaks4.1
Eduards Tralmaks4.7Mārtiņš Dzierkals4.1
Elvis Merzļikins4.7Renārs Krastenbergs3.9
Rodrigo Ābols4.6Roberts Bukarts3.9
Haralds Egle4.5Fēlikss Gavars3.9
Ralfs Freibergs4.3Roberts Mamčics3.8
Dans Ločmelis4.2Miks Indrašis3.7
Kārlis Čukste4.2Oskars Cibuļskis3.7
Oskars Batņa4.1Raivis Ansons3.7

Balsojumu rezultāti

pret Polijupret Francijupret Kazahstānupret Vāciju

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

  -1 [+] [-]

, 2024-05-16 17:21, pirms 4 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Roberts Bukarts ir čehu hokeja produkts. Paraugpiemērs šādam gadījumam.

Tralmaks līdzīgā vidē ir ievērojami labāks. Šis nav diskutabli. Dzierkalam Čehijā bija 7 goli, 10 golu sezonas. Tralmakam 21.

Tā kā, ja mēs ejam pēc taviem argumentiem, Bukarts ir ar zābaku jāpendelē ārā no sastāva. Tāpat kā Dzierkals, kurš ārpus Čehijas nu neko nav parādījis uzbrukumā.
Lv izlase viņš neder. Robčikam nevajag točkas viņs met svarīgus golus pret Kazahstānu un Poliju spelē, bet tas nemākulis nevar iemest ne vairākumā ne spēlē.

     [+] [-]

, 2024-05-16 18:16, pirms 4 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Lv izlase viņš neder. Robčikam nevajag točkas viņs met svarīgus golus pret Kazahstānu un Poliju spelē, bet tas nemākulis nevar iemest ne vairākumā ne spēlē.
Lai mestu vajag maiņas biedrus ,kuri ir spējīgi piespēli iedot.Nevelti Jāgrs bija pārsteigts dzirdot,ka Tralmaks nekad nav spēlējis PČ.Redz Kladno māk uz viņu izspēlēt vairākumu ,bet mūsu izlase to neprot.Pilnīgi bezjēdzīgi likt vairākumā kopā Tralmaku ar bračkām,jo tie izspēli veic savā starpā nevis uz Tralmaku.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-16 19:31, pirms 4 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Gudļevskis atvaira 6 no 10 metieniem, pietaisa gultu. Spēle zaudēta.

3. augstākais vērtējums un vienāds ar Elvi.

Komuls lažoja visu spēli, spējas ievadīt uzbrukumu ļoti ierobežotas, piļī ripu gar bortu no visa spēka un tas arī viss. Atmetās, kad ir brīva ripas kontrole. Tas nav izlases materiāls.

Šī gada lielākais ieguvums ir tas, ka apskatījāmies uz dažiem jaunajiem un sapratām, ka nebūs. Un sapratām, ka Krastenbergs arī īsti nav izlases materiāls. Vāji. Dzierkalam arī ļoti augsts uzticības kredīts.

Daudz noderīgu atziņu pirms Olimpiskās kvalifikācijas.

Pagaidām plusiņi Tralmakam, Eglem.
Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 20:00, pirms 4 mēnešiem
coffijs rakstīja: Lai mestu vajag maiņas biedrus ,kuri ir spējīgi piespēli iedot.Nevelti Jāgrs bija pārsteigts dzirdot,ka Tralmaks nekad nav spēlējis PČ.Redz Kladno māk uz viņu izspēlēt vairākumu ,bet mūsu izlase to neprot.Pilnīgi bezjēdzīgi likt vairākumā kopā Tralmaku ar bračkām,jo tie izspēli veic savā starpā nevis uz Tralmaku.
Godīgi sakot paliek jau smieklīgi lasit- Tralmakam ir mega metiens un nākamajā sezonā viņs speles NHL. Visi spēles uz viņu un viņš metis 30 golus sezonā. Tas ka viņs vēl nespēlē NHL tur ir Dzierkals vainīgs, Brāļi Bukarti, Vītoliņš un visa pasaule. Bet Jags to nokartos un viņš spēles NHL. Tāda sajūta ka šeit komentē galva sistie.

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:04, pirms 4 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tāda sajūta ka šeit komentē galva sistie.
Tas gan

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:06, pirms 4 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.
Ūja, Krastenbergs un Komuls ir puse izlases?

Komuls te vispār nebūtu, ja būtu pieejami Rubins un Balinskis. Nākamo pāris gadu laikā nāk klāt vēl vairāki spēcīgi junioru spēlētāji aizsargiem.

Dzierkals būtu lietderīgāks 4. maiņas malā/enerģijas maiņā, nav jau uzreiz jāmet no izlases ārā.

     [+] [-]

, 2024-05-16 20:31, pirms 4 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Tas gan
Es lasīju ka Buffalo šogad kratīsies vaļa no Girgensona un es ļoti ceru ka Jāgrs ieteiks Bufallo lai ņem Tralmaku vieta jo Tralmaks ir apslēptas talants, Tāda metiena no točkas nav nevienam hokejistam vairāk. NHL ir 82 spēles tas nozīmē ka Tralmakam sezonā sanāks apmēram 30 goli- tas ir tāds Ovečkina līmenis. Es jau redzu kā tas notiek. Tralmaks staves savā točkā, visi spēles uz viņu, viņš metis golus un Bufallo uzvarēs. Goli ripos, uzvaras ripos un Tralmaks noslēgs miljonu vērtus līgumus. Buffalo ir vairākums- Trālmaks lēnām iespaido savā punktā, visi partneri skatās uz viņu, Trālmaks atvēzējas... un visa zāle skandina- Tralmaks snai-per-is...! Tralmaks snai- per- is...!

     [+] [-]

, 2024-05-16 21:03, pirms 4 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Es lasīju ka Buffalo šogad kratīsies vaļa no Girgensona un es ļoti ceru ka Jāgrs ieteiks Bufallo lai ņem Tralmaku vieta jo Tralmaks ir apslēptas talants, Tāda metiena no točkas nav nevienam hokejistam vairāk. NHL ir 82 spēles tas nozīmē ka Tralmakam sezonā sanāks apmēram 30 goli- tas ir tāds Ovečkina līmenis. Es jau redzu kā tas notiek. Tralmaks staves savā točkā, visi spēles uz viņu, viņš metis golus un Bufallo uzvarēs. Goli ripos, uzvaras ripos un Tralmaks noslēgs miljonu vērtus līgumus. Buffalo ir vairākums- Trālmaks lēnām iespaido savā punktā, visi partneri skatās uz viņu, Trālmaks atvēzējas... un visa zāle skandina- Tralmaks snai-per-is...! Tralmaks snai- per- is...!
Jokdaris.

Čehijas Ekstralīgā par Tralmaku vairāk iemeta 10 spēlētāji. Starp viņiem 3 spēlē Čehijas izlasē šobrīd, pārējie to darījuši iepriekš vai bijuši izsaukti šosezon uz Eiropas Hokeja Tūri. Čehijas izlasē, zaķīt.

Tuvākie sekotāji, par kuriem Tralmaks iemetis vairāk golus:
Lantoši
Panīks
Mozess
Fleks

Tu burtiski nesaproti, par ko tu runā. Šādu spēlētāju nav daudz un visi ir izlašu redzeslokā. Izlašu, kas ir pilnīgi citā plauktā par Latvijas izlasi.

Mums šāds spēlētājs ir 4. maiņas kaplis. Hallo.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-16 21:09, pirms 4 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Jokdaris.

Čehijas Ekstralīgā par Tralmaku vairāk iemeta 10 spēlētāji. Starp viņiem 3 spēlē Čehijas izlasē šobrīd, pārējie to darījuši iepriekš vai bijuši izsaukti šosezon uz Eiropas Hokeja Tūri. Čehijas izlasē, zaķīt.

Tuvākie sekotāji, par kuriem Tralmaks iemetis vairāk golus:
Lantoši
Panīks
Mozess
Fleks

Tu burtiski nesaproti, par ko tu runā. Šādu spēlētāju nav daudz un visi ir izlašu redzeslokā. Izlašu, kas ir pilnīgi citā plauktā par Latvijas izlasi.

Mums šāds spēlētājs ir 4. maiņas kaplis. Hallo.
Ropčiks Bukatrts vienu gadu atpakaļ tanī pašā Čehijas līgā iemeta tieši tik pat daudz golus kā Trālmaks. Bet es nedzirdēju ka tu kliedzi - Bukats ir golu mašīna- jāliek pirmajā maiņā. Acīm redzot, Tralmaks ir tavs radinieks, draugs vai gultas biedrs. Es slēdžu šo tēmu par Tralmaku.

     [+] [-]

, 2024-05-16 23:33, pirms 4 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Ropčiks Bukatrts vienu gadu atpakaļ tanī pašā Čehijas līgā iemeta tieši tik pat daudz golus kā Trālmaks. Bet es nedzirdēju ka tu kliedzi - Bukats ir golu mašīna- jāliek pirmajā maiņā. Acīm redzot, Tralmaks ir tavs radinieks, draugs vai gultas biedrs. Es slēdžu šo tēmu par Tralmaku.
..jo viņš spēlēja 2. maiņā un vairākumā

1. bija Balcers.

Es nererdzu tevi bļaujam, ka Robertam ir jāsēž uz beņķa vai ka viņš ir impotents. Nu tā ir, ka matemātiku un loģiku vairs skolās nemāca.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 08:31, pirms 4 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Es nedaudz nesaprotu šo dažu siekalošanos ap Tralmaku... Nu ir iemetis Čehijā dažus vārtus, nu un? Čehijas līga ir kāds rādītājs, ka viņš super-puper mega snaipers? Es vēl saprastu, ja tā būtu Šveice...Atceros futenē bija tāds Kolesņičenko, sita par 3 vārtiem vietējās līgas mačos, bet kā izlases spēles (un attiecīgi cits līmenis), tā uzreiz tukšā...
Vispār Čehija bez šaubām ir rādītājs. Ne velti Balniskis tieši no Čehijas aizbrauca uz NHL. Ne velti čehiem NHL ir daudz spēlētāju. Ne velti, iepriekšējo gadu izlases līderi nāca no čehu līgas.

Tevis minētajā Šveicē līmenis diez vai ir stipri augstāks. NLA līmeni ceļ un uztur nevis vietējie (kā tas ir Čehijā), bet ārzemnieki. Vietējiem treneriem ne tuvu nav tādu tradīciju kā Čehijā. Ja kritiski paskatās uz Šveici, tad, izņemot lielu naudu, iemeslu spēlētiem uz turieni braukt nav. NLA līmenis nav augstāks par DEL, bet vietējais junioru sagatavošanas līmenis ir labi ja virs mūsējā, ko labi parāda visu vecumu izlašu rezultāti. Šveices jaunieši tā pat no ASV saņem savas 8-9 ripas spēlē, bet pieaugušo izlase tā pat kā Vācija izcīna kādu medāli reizi 10 gados. Īsāk sakot, tālu Šveicei līdz Cehijai, Somijai vai Zviedrijai jauno spēlētāju sgatavošanas, bet līdz ar to arī līgas līmeņa ziņā.

     [+] [-]

, 2024-05-17 08:44, pirms 4 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Tāds ģēnijs norakstīja pusi izlases... Kas tad spēlēs? Mums jau tajā PČ jāturas katru gadu kaut cik līmenī lai vispār varētu cerēt uz labu Olimpisko kvalifikāciju. Kā tad mēs tos spēlētājus dabūsim ja neļausim viņiem spēlēt, jā ir kļūdas un no kļūdām ir jāmācās. Runā tā itkā mums vēl viena tikpat laba plejāde ar hokejistiem palika mājās sēdēt.
Pilnībā piekrītu par PČ svarīgumu! Mums ir svarīgi izcīnīt pēc iespējas augstāku vietu kopvērtējumā KATRU GADU, lai turētos IIHF rangā pēc iespējas augstāk VISU LAIKU! Kategoriski nepiekrītu tiem planprātiņiem, kuri neredz šķirbu starp 9. un 14. vietu, proti, plovā netikām, uz Bē grupu neizkritām, viss pārējais ir neaktuāli, tālāk var neiespringt Ar tādu attieksmi mums Olimpiādes mūžā neredzēt!

     [+] [-]

, 2024-05-17 09:23, pirms 4 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Vispār Čehija bez šaubām ir rādītājs. Ne velti Balniskis tieši no Čehijas aizbrauca uz NHL. Ne velti čehiem NHL ir daudz spēlētāju. Ne velti, iepriekšējo gadu izlases līderi nāca no čehu līgas.

Tevis minētajā Šveicē līmenis diez vai ir stipri augstāks. NLA līmeni ceļ un uztur nevis vietējie (kā tas ir Čehijā), bet ārzemnieki. Vietējiem treneriem ne tuvu nav tādu tradīciju kā Čehijā. Ja kritiski paskatās uz Šveici, tad, izņemot lielu naudu, iemeslu spēlētiem uz turieni braukt nav. NLA līmenis nav augstāks par DEL, bet vietējais junioru sagatavošanas līmenis ir labi ja virs mūsējā, ko labi parāda visu vecumu izlašu rezultāti. Šveices jaunieši tā pat no ASV saņem savas 8-9 ripas spēlē, bet pieaugušo izlase tā pat kā Vācija izcīna kādu medāli reizi 10 gados. Īsāk sakot, tālu Šveicei līdz Cehijai, Somijai vai Zviedrijai jauno spēlētāju sgatavošanas, bet līdz ar to arī līgas līmeņa ziņā.
NLA līmenis ir gan nedaudz augstāks, tikai pareizi pateici, ka līmeni ceļ ārzemnieki lielās naudas dēļ. Čehijā līmeni ceļ t.sk. vietējie spēlētāji pēc Ziemeļamerikas/NHL pieredzes. Ne velti Špačeks, Červenka un citi čehi spēlē NL, nevis šveicieši Ekstralīgā

     [+] [-]

, 2024-05-17 09:23, pirms 4 mēnešiem
Un Šveice diezgan droši, ka spēlēs par medaļām šogad.