Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase uz pasaules čempionātu brauks bez Dārziņa

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase uz pasaules čempionātu brauks bez Dārziņa
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Gatavošanos pasaules čempionātam hokejā turpina Latvijas izlase, kas iesoļojusi treniņu otrajā nedēļā. Šodien kļuvis zināms, ka uz Dāniju nedosies uzbrucējs Lauris Dārziņš. Viņš turpina rehabilitāciju pēc iepriekš gūtā savainojuma, vēsta Latvijas Hokeja federācija.

Pagājušajā pavasarī Lauris Dārziņš kopā ar komandas biedriem gatavojās pasaules čempionātam, tomēr pārbaudes spēlē īsi pirms turnīra sākuma viņš iedzīvojās krustenisko saišu savainojumā, kas laukumā liedza doties pusgadu. Tāpat starp Dārziņu un Latvijas Hokeja federāciju vēlāk izveidojās publisks dialogs par ārstēšanās izmaksu segšanu un situāciju ap spēlētāju apdrošināšanu kopumā.

Šodien noskaidrojies, ka Dārziņš nepiedalīsies arī 2018. gada pasaules čempionātā, kas 4. maijā startēs Dānijā. Uzbrucējs turpina rehabilitācijas procesu pēc iepriekš gūtā savainojuma, vēsta Latvijas Hokeja federācija. Dārziņš iepriekš piedalījās pārbaudes spēlē pret Kanādas valstsvienību, kas norisinājās pirms Phjončhanas olimpiskajām spēlēm.

Oficiālā turnīrā Dārziņš Latviju iepriekšējo reizi pārstāvēja 2016. gadā, olimpisko spēļu kvalifikācijā trīs mačos izceļoties ar trim piespēlēm. Savukārt 2015. gada pasaules čempionātā viņš septiņos mačos sakrāja desmit punktus, palīdzot Latvijas valstsvienībai tomēr noturēties spēcīgāko komandu pulkā.

Pēc atgriešanās no savainojuma Dārziņš parakstīja līgumu ar Kontinentālās hokeja līgas klubu Rīgas "Dinamo", kura rindās aizvadīja 24 spēlēs un sakrāja 18 punktus, kļūstot par piekto rezultatīvāko spēlētāju komandā. Iepriekšējā sezonā Dārziņš 56 spēlēs sakrāja 29 punktus.

Iepriekš kļuva zināms, ka uz pasaules čempionātu nebrauks komandas kapteinis Kaspars Daugaviņš. Tāpat maz ticama ir vārtsarga Jāņa Kalniņa pievienošanās.

  +8 [+] [-]

, 2018-03-27 11:34, pirms 7 gadiem
Žēl...jau divi līderi ārā. Cerams, ka kāds cits no tā izmantos savu iespēju.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:36, pirms 7 gadiem
kas ir "iepriekš gūtais savainojums"?

šis diezgan droši ļauj prognozēt, ka atteikumi būs vēl - tikai tagad tie tiek pasniegti solīdi

  +7 [+] [-]

, 2018-03-27 11:38, pirms 7 gadiem
Daugaviņš, Dārziņš... aiziet

 +10 [+] [-]

, 2018-03-27 11:39, pirms 7 gadiem
Opā. Nu tikai sāksies Hārtlija pavasaris.

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:40, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kas ir "iepriekš gūtais savainojums"?

šis diezgan droši ļauj prognozēt, ka atteikumi būs vēl - tikai tagad tie tiek pasniegti solīdi
Viņam bija operācija un tad ilgs atlabšanas laiks. Laikam vēl nav līdz galam sadzījis.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:42, pirms 7 gadiem
Pirms pāris gadiem Latvija elites komandā palika pateicoties Masaļskim, Dārziņam un Daugaviņam... Neviena šogad nebūs.
Nu ok, es ticu, ka Dienvidkoreju jau nu mēs šā vai tā paņemsim, bet diezgan bēdīgi. Cerams, ka jaunie spēs sevi apliecināt.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:46, pirms 7 gadiem
Varbūt ir doma uzspēlēt kādā normālā klubā, tāpēc jāsaved kārtībā veselība.

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:48, pirms 7 gadiem
Desmitgade ir pagājusi un jāveido jauna paaudžu maiņa!

  +5 [+] [-]

, 2018-03-27 11:48, pirms 7 gadiem
Ceturtdaļfināls arvien grūtāk sasniedzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:49, pirms 7 gadiem
varbūt tomēr 22. ākstīšanās reize būs liktenīga A grupai. Nekad, nekad nebūtu noticējis, ja kāds man 1997. tajā būtu teicis, ka mēs vēl 2018. gadā būsim A grupā. Tolaik domāju, ka max. 2005. gads un mēs atgriežamies B grupā.

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:49, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Pirms pāris gadiem Latvija elites komandā palika pateicoties Masaļskim, Dārziņam un Daugaviņam... Neviena šogad nebūs.
Nu ok, es ticu, ka Dienvidkoreju jau nu mēs šā vai tā paņemsim, bet diezgan bēdīgi. Cerams, ka jaunie spēs sevi apliecināt.
ja tiktu visi mūsu labākie no ZAmerikas, tad jau tas skats nebūtu tik bēdīgs...

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:50, pirms 7 gadiem
Dandris rakstīja: Ceturtdaļfināls arvien grūtāk sasniedzams
Kas tas par uzstādījumu?

  +6 [+] [-]

, 2018-03-27 11:50, pirms 7 gadiem
Pārsteigums būtu ja viņš piekristu jo viņa atteikums bija paredzams tāpat kā Bārtuļa visticamāk un Kalniņa.Domāju būs vēl daži atteikumi.

  +9 [+] [-]

, 2018-03-27 11:50, pirms 7 gadiem
es domāju visticamāk atcerējās kā gāja pērn ar apdrošināšanu..

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:50, pirms 7 gadiem
B grupa laikam spīd nākamgad.

 +15 [+] [-]

, 2018-03-27 11:51, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: varbūt tomēr 22. ākstīšanās reize būs liktenīga A grupai. Nekad, nekad nebūtu noticējis, ja kāds man 1997. tajā būtu teicis, ka mēs vēl 2018. gadā būsim A grupā. Tolaik domāju, ka max. 2005. gads un mēs atgriežamies B grupā.
nav apnicis? šitādas bada dzeguzes jau kūkoja arī pagājušā gadsimta beigās Suņi rej, bet karavāna iet tālāk

  +3 [+] [-]

, 2018-03-27 11:52, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
Dienvidkorejai noteikti!

 +11 [+] [-]

, 2018-03-27 11:52, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
Tūlīt būs 20 gadi kā nav nekādas B grupas, bet Latvijas hokeja heiteri vienalga izlasi uz turieni grib nosūtīt.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 11:52, pirms 7 gadiem
Nedomāju, ka vajadzētu baigi pārdzīvot.
Jā, bez šaubām, šajā PČ tas ir zaudējums izlasei (tāpat kā Daugaviņa nespēlēšana) - bet, ja paskatās ilgtermiņā, tad viņam ir jau 33 gadi un aiziešana no izlases ir tuvāko gadu jautājums šā vai tā.
Šis pavērsiens tikai mazliet paātrinās izlases sastāva atjaunošanās procesu.

 +17 [+] [-]

, 2018-03-27 11:53, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
B grupā jau Latvija spēlē šogad:
Group
B
Canada CAN - Canada
Finland FIN - Finland
USA USA - USA
Germany GER - Germany
Norway NOR - Norway
Latvia LAT - Latvia
Denmark DEN - Denmark
Korea KOR - Korea
skat. Teams - 2018 IIHF Ice Hockey World Championship...

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:54, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
Kas ir B grupa?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 11:54, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tūlīt būs 20 gadi kā nav nekādas B grupas, bet Latvijas hokeja heiteri vienalga izlasi uz turieni grib nosūtīt.
a ko Tu gribi no viena trula baša pseidofana, kuram par hokeju ir sajēga kā cūkai no aviācijas

  +8 [+] [-]

, 2018-03-27 11:58, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
Ja izkritīsim no Elites, tātad vairs nebūsim pelnījuši tur spēlēt - tieši tik vienkārši. Ja šī jautājuma cena ir vien dažu spēlētāju būšana vai nebūšana izlasē, tad uzreiz var teikt, ka mēs neesam pelnījuši tur būt.

Jebkurā gadījumā, pat ar tādu pavērsienu hokejs jau Latvijā nebeigsies.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 11:58, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pārsteigums būtu ja viņš piekristu jo viņa atteikums bija paredzams tāpat kā Bārtuļa visticamāk un Kalniņa.Domāju būs vēl daži atteikumi.
protams, ka būs. A Tu domā, ka Sprukts un Cipulis Hārtlija uzmanības lokā ir vien tikai joka pēc?
Vēl joprojām ir iemesls šaubīties par veselu rindu no līderiem...

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:59, pirms 7 gadiem
Vēl pat marts nav beidzies un jau atteikumi. Kas būs vēlāk?

     [+] [-]

, 2018-03-27 11:59, pirms 7 gadiem
Tā būs iespēja kādam jaunajam. Arī labi. Priekā!

  +9 [+] [-]

, 2018-03-27 12:00, pirms 7 gadiem
Dandris rakstīja: Vēl pat marts nav beidzies un jau atteikumi. Kas būs vēlāk?
katru gadu tā ir. Šogad nekas nav savādāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:00, pirms 7 gadiem
Piekrītu, ka Lauris ir viens no retajiem, kas izlasē ir ar vārtu garšu, jo ar realizāciju mums pieklibo. Taču Hārtlija prasības grauzt ledu nav Laura stilā, viņš tomēr ir "baltrocītis" atšķirībā no Daugaviņa - fizisks spēlētājs ar vārtu garšu.
Lai spēlē, kas var uzsēsties pretiniekam krāgā un pārkost rīkles
Ceru uz ZA papildinājumiem, kā ievirzi jaunam sākumam čempim Rīgā.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:00, pirms 7 gadiem
Zheel, jo parasti "lielaas" izlases olimpiskajaa gadaa brauc novaajinaataa sastaavaa uz Pasaules Chempionaatu un taadaam izlaseem kaa muusu buutu jaabrauc optimaalajaa sastaavaaja ja ir veelme paciiniities par kaut ko "lielu"! Shinii gadiijumaa Daugavinsh un Daarzinsh jau ir atteikushies... buus gruuti.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ka būs. A Tu domā, ka Sprukts un Cipulis Hārtlija uzmanības lokā ir vien tikai joka pēc?
Vēl joprojām ir iemesls šaubīties par veselu rindu no līderiem...
Kuri ir tajā rindā?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:02, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: es domāju visticamāk atcerējās kā gāja pērn ar apdrošināšanu..
Tieši tas visticamāk ir iemesls, bet tā atteikumu jau nepasniegsi.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:03, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Ja izkritīsim no Elites, tātad vairs nebūsim pelnījuši tur spēlēt - tieši tik vienkārši. Ja šī jautājuma cena ir vien dažu spēlētāju būšana vai nebūšana izlasē, tad uzreiz var teikt, ka mēs neesam pelnījuši tur būt.

Jebkurā gadījumā, pat ar tādu pavērsienu hokejs jau Latvijā nebeigsies.
Nezinu, LV vairs nav labāka par tādām izlasēm, kā FRA, SLO un ITA ja nav vadošo spēlētāju.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-27 12:04, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kuri ir tajā rindā?
Pirmajā rindā visi tie , kuriem nav līgumu uz nākošo sezonu...A.Kulda piemēram...
p.s. par Dārziņu man bija taisnība...otreiz nekāps uz ledus bez līguma vairs pavasarī.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:04, pirms 7 gadiem
Cerams mūsu jaunie Z-A gribēs sevi pierādīt !!!!

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:04, pirms 7 gadiem
Protams, ka labi tas nav. No otras puses, Laura nebija arī pagājušogad un kaut kā iztika.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:05, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ja tiktu visi mūsu labākie no ZAmerikas, tad jau tas skats nebūtu tik bēdīgs...
Teorētiski Balcers, Kivlenieks varētu jo farmi šiem plovos netiks, bet lielie klubi izskatās, ka gan tiks. Nav zināms vai lielie klubi šos gribēs ta laist uz PČ vai tomēr paturēt kā rezervi uz PO. Bļugeram spīd PO un gan jau arī pati Pitsburga arī gana tālu tiks PO....

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:06, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, LV vairs nav labāka par tādām izlasēm, kā FRA, SLO un ITA ja nav vadošo spēlētāju.
beidz muldēt par lietām, kur Tev nav sajēgas... ITA! ar itāļiem mēs mocījāmiesm pirms gadiem 15-20 (pēdējo reizi itāļi mūs piesmēja 2007.g. PČ Maskavā), šobrīd itāļi vairs nav tik spēcīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:07, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a ko Tu gribi no viena trula baša pseidofana, kuram par hokeju ir sajēga kā cūkai no aviācijas
Abrag, tev jau kā vienmēr sajēga ir liela! Pastāsti mums, kādā formā ir Sprukts? Būs palīgs šogad? Varbūt pārāk lēns ir palicis?

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:08, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Teorētiski Balcers, Kivlenieks varētu jo farmi šiem plovos netiks, bet lielie klubi izskatās, ka gan tiks. Nav zināms vai lielie klubi šos gribēs ta laist uz PČ vai tomēr paturēt kā rezervi uz PO. Bļugeram spīd PO un gan jau arī pati Pitsburga arī gana tālu tiks PO....
ar centriem varētu būt drusku sāpe... redzēs, vai Džeriņš būs, tikko pēc traumas (jautājums, cik vesels viņš šobrīd ir), sezona vēl turpinās.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:09, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, LV vairs nav labāka par tādām izlasēm, kā FRA, SLO un ITA ja nav vadošo spēlētāju.
Ja mēs reāli izrādīsimies vājāki par viņiem, tad kāpēc lai mēs būtu Elitē?

Vēlreiz saku - ja tas ir atkarīgs tikai no dažu spēlētāju būšanas vai nebūšanas izlasē, tad tas tāpat nav normāli un izkrišana būs objektīvs rādītājs mūsu spēkam.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Protams, ka labi tas nav. No otras puses, Laura nebija arī pagājušogad un kaut kā iztika.
Daugavas nebūs, Laura nebūs šogad... kas tur to vezumu vilks? Indulis viens? Vairāk jau mums normālu metēju nav.... pa lieliem svētkiem jau visi kapļi var šad tad iemest, bet tad kad vajag kā tas bija Daugavas un Laura gadijumā ne tik senā pagātnē, kad gandrīz no elites izlidojām.... tādus kadrus pašreiz varam tik pameklēt.... tādam Balceram vai Bļugeram arī vēl ir ātiek līdz PČ un nav "zvanīts" ka šie pēc garās sezonas arī tagad te būs beigie metēji un glābēji. Nav jau arī iznāms vai Karsums būs...

  +3 [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Zheel, jo parasti "lielaas" izlases olimpiskajaa gadaa brauc novaajinaataa sastaavaa uz Pasaules Chempionaatu un taadaam izlaseem kaa muusu buutu jaabrauc optimaalajaa sastaavaaja ja ir veelme paciiniities par kaut ko "lielu"! Shinii gadiijumaa Daugavinsh un Daarzinsh jau ir atteikushies... buus gruuti.
Tu laikam esi gulējis ziemas miegu, tagad izlīdis no migas, palaidis pirdienu vari droši līst atpakaļ.. Kuras būtu tās top izlases, kas šogad pēc Olimpiādes brauks ar novājinātu sastāvu? Nu tāds alnis..

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
arcuna rakstīja: Abrag, tev jau kā vienmēr sajēga ir liela! Pastāsti mums, kādā formā ir Sprukts? Būs palīgs šogad? Varbūt pārāk lēns ir palicis?
kad (ja) Sprukts tiks izsaukts, tad arī par to parunāsim.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, LV vairs nav labāka par tādām izlasēm, kā FRA, SLO un ITA ja nav vadošo spēlētāju.
Itāliju te vispār varēji nepieminēt! Viņi jau 15 gadus "liek autobusu" pret visām A grupas komandām!
Slovēņu sastāvs ir stipri gājis uz augšu(atrodami ļoti daudzās līgās)
Vadošie Francijas spēlētāji ir top līgu spēlētāji un viss atkarīgs no viņu sastāva!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Zheel, jo parasti "lielaas" izlases olimpiskajaa gadaa brauc novaajinaataa sastaavaa uz Pasaules Chempionaatu un taadaam izlaseem kaa muusu buutu jaabrauc optimaalajaa sastaavaaja ja ir veelme paciiniities par kaut ko "lielu"! Shinii gadiijumaa Daugavinsh un Daarzinsh jau ir atteikushies... buus gruuti.
Kā reizi šogad izskatās būs pretēji, lielās izlases būs spēcigas, OS tad notika bez NHL spēlētājiem. Piemēram USA izskatā, ka ir nopietni gatavojas, tāpat CAN arī būs ar NHL zvaigznēm.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:10, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nezinu, LV vairs nav labāka par tādām izlasēm, kā FRA, SLO un ITA ja nav vadošo spēlētāju.
Par tādu Franciju pat stiprākajā sastāvā Latvija nav labāka.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:11, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: beidz muldēt par lietām, kur Tev nav sajēgas... ITA! ar itāļiem mēs mocījāmiesm pirms gadiem 15-20 (pēdējo reizi itāļi mūs piesmēja 2007.g. PČ Maskavā), šobrīd itāļi vairs nav tik spēcīgi.
Ne, agrāk grāvām norvēģus uz vāciešus.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:11, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Zheel, jo parasti "lielaas" izlases olimpiskajaa gadaa brauc novaajinaataa sastaavaa uz Pasaules Chempionaatu un taadaam izlaseem kaa muusu buutu jaabrauc optimaalajaa sastaavaaja ja ir veelme paciiniities par kaut ko "lielu"! Shinii gadiijumaa Daugavinsh un Daarzinsh jau ir atteikushies... buus gruuti.
Šajā olimpiskajā gadā lielās izlases brauks ar labiem sastāviem jo OS spēcīgākajām izlasēm bija vāji sastāvi.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:14, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Daugavas nebūs, Laura nebūs šogad... kas tur to vezumu vilks? Indulis viens? Vairāk jau mums normālu metēju nav.... pa lieliem svētkiem jau visi kapļi var šad tad iemest, bet tad kad vajag kā tas bija Daugavas un Laura gadijumā ne tik senā pagātnē, kad gandrīz no elites izlidojām.... tādus kadrus pašreiz varam tik pameklēt.... tādam Balceram vai Bļugeram arī vēl ir ātiek līdz PČ un nav "zvanīts" ka šie pēc garās sezonas arī tagad te būs beigie metēji un glābēji. Nav jau arī iznāms vai Karsums būs...
pagājušajā čempī rezultaīvākais bij Džeriņš... bet ar vēl nav 100% garantija, ka šamais būs...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:15, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ne, agrāk grāvām norvēģus uz vāciešus.
pirms 20 gadiem...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:15, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ne, agrāk grāvām norvēģus uz vāciešus.
Vācieši vienkārši uzrāvās pāris reizes uz Latviju (viņi objektīvi nebija TIK slikti), tāpēc daudziem sāka likties, ka viņi ir Latvijas "klienti", lai gan pēc tam viņi paši Latviju ir situši, turklāt - ļoti svarīgos mačos, kuros izšķiras vai nu 1/4 fināli, vai OS vietas vai vēl kkas.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:15, pirms 7 gadiem
Kuri būs tie arī spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-27 12:16, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Daugavas nebūs, Laura nebūs šogad... kas tur to vezumu vilks? Indulis viens? Vairāk jau mums normālu metēju nav.... pa lieliem svētkiem jau visi kapļi var šad tad iemest, bet tad kad vajag kā tas bija Daugavas un Laura gadijumā ne tik senā pagātnē, kad gandrīz no elites izlidojām.... tādus kadrus pašreiz varam tik pameklēt.... tādam Balceram vai Bļugeram arī vēl ir ātiek līdz PČ un nav "zvanīts" ka šie pēc garās sezonas arī tagad te būs beigie metēji un glābēji. Nav jau arī iznāms vai Karsums būs...
Kas pagājušajā čempī meta un kapājās?
eliteprospects.com
Faktiski visi, izteikta līdera nebija. Hārtlijs liek uzsvaru uz komandas spēli. bet, metēji, protams , vajadzīgi. ja nebūs Džeriņa un Bukarta sen., tad var sākt kreņķi .

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:16, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Šajā olimpiskajā gadā lielās izlases brauks ar labiem sastāviem jo OS spēcīgākajām izlasēm bija vāji sastāvi.
tad jau redzēs, kas ko savāks...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:18, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vācieši vienkārši uzrāvās pāris reizes uz Latviju (viņi objektīvi nebija TIK slikti), tāpēc daudziem sāka likties, ka viņi ir Latvijas "klienti", lai gan pēc tam viņi paši Latviju ir situši, turklāt - ļoti svarīgos mačos, kuros izšķiras vai nu 1/4 fināli, vai OS vietas vai vēl kkas.
Vispār jau galvenais arguments: NHL vārtsargs pret DEL špīleriem, kuri savā komandā nespēlēja pirmās vijoles!
Šobrīd DEL līmenis ne tikai ir audzis, bet pamazām jau vācieši tur ieņem labākas lomas komandā!

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:19, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: B grupa laikam spīd nākamgad.
nebūs, protams,
bet, kas tad notiktu Tavā dzīvē, ja arī izkristu uz B ?
nākamgad vai aiznākamgad tiktu atpakaļ

ko tas mainītu Tavā dzīvē ?
ko maina LV izlases 7. vieta Tavā dzīvē,
ko 13.vieta ?

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:21, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Dienvidkorejai noteikti!
Nenovērtē D-Koreju par zemu, OS viņi nebija tik slikti, arī ņemot vērā ka viņiem tur naturalizētie ir labi daudz.
https://en.wikipedia.org/wiki/South...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:21, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vācieši vienkārši uzrāvās pāris reizes uz Latviju (viņi objektīvi nebija TIK slikti), tāpēc daudziem sāka likties, ka viņi ir Latvijas "klienti", lai gan pēc tam viņi paši Latviju ir situši, turklāt - ļoti svarīgos mačos, kuros izšķiras vai nu 1/4 fināli, vai OS vietas vai vēl kkas.
Tas gan jo Vācieši domāja ,ka ar uzbrukuma hokeju nospiedīs Latviju ,bet Latvija pretuzbrukumos viņus sarāva pa vīlēm.Ar to domāju tās divas pārliecinošās uzvaras.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:23, pirms 7 gadiem
karlosm rakstīja: Nenovērtē D-Koreju par zemu, OS viņi nebija tik slikti, arī ņemot vērā ka viņiem tur naturalizētie ir labi daudz.
https://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea_men%27s_national_ice_hockey_team#Current_roster
Savās mājās pie sava atbalsta ir pavisam savādāk, kā atbraukt uz Eiropu!

  -4 [+] [-]

, 2018-03-27 12:23, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tūlīt būs 20 gadi kā nav nekādas B grupas, bet Latvijas hokeja heiteri vienalga izlasi uz turieni grib nosūtīt.
tev kā hokeja "ekspertam" vajadzētu zināt, ka komandas neizkrīt uz nekādu B grupu. Ir divīzijas utt. Bet boldā rakstīt visu laiku māki...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:23, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Kas pagājušajā čempī meta un kapājās?
eliteprospects.com
Faktiski visi, izteikta līdera nebija. Hārtlijs liek uzsvaru uz komandas spēli. bet, metēji, protams , vajadzīgi. ja nebūs Džeriņa un Bukarta sen., tad var sākt kreņķi .
Nu nav jau zināms vai Džera šogad būs. Bukijs vecākais arī... ja vēl to divu nebūs tad skats tiešām var būt gana bēdīgs. Skaties vēl pie Sprukta un Cipas pa "flangu" būs Zolmanis jāņem! Normāla viduvēju izlašu "paraža" - pašmāju čempiņu pirmā maiņa!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:24, pirms 7 gadiem
karlosm rakstīja: Nenovērtē D-Koreju par zemu, OS viņi nebija tik slikti, arī ņemot vērā ka viņiem tur naturalizētie ir labi daudz.
https://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea_men%27s_national_ice_hockey_team#Current_roster
Koreja savu gada svarīgāko turnīru (OS savās mājās!) jau ir aizvadījusi, grūti viņiem būs šogad vēlreiz ar maksimālu pašatdevi šo turnīru nospēlēt. It sevišķi tāpēc, ka šis ir garāk turnīrs par OS...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:26, pirms 7 gadiem
Jālēkā uz papēžiem tagad...

  +4 [+] [-]

, 2018-03-27 12:26, pirms 7 gadiem
Franko rakstīja: tev kā hokeja "ekspertam" vajadzētu zināt, ka komandas neizkrīt uz nekādu B grupu. Ir divīzijas utt. Bet boldā rakstīt visu laiku māki...
eu, nu beidz tuftu dzīt.
Tev jau veinreiz skaidroja, ka Jurim kā SC.com autoram komentāri boldā ir AUTOMĀTISKI pēc noklusējuma.
Otrkārt, atlaid rokasbremzi!!! Par B grupu nevis Juris runāja, bet gan viens jamapampiņš.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pirms 20 gadiem...
Tagad varbūt arī nav mums sagrāves no viņiem, bet situācija ir otrāda... norges, friči ir ja ne soli, tad pussoli jau noteikti priekšā! Un ne tikai viņi vien arī dāņi...

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Koreja savu gada svarīgāko turnīru (OS savās mājās!) jau ir aizvadījusi, grūti viņiem būs šogad vēlreiz ar maksimālu pašatdevi šo turnīru nospēlēt. It sevišķi tāpēc, ka šis ir garāk turnīrs par OS...
tas skaidrs.
jautājums, kāds ir mūsu mērķis - neizkrist, vinnēt koreju un viss.
vai sasniegt ko vairāk. es nezinu, bet tā kā runā par 1/4

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:31, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Tagad varbūt arī nav mums sagrāves no viņiem, bet situācija ir otrāda... norges, friči ir ja ne soli, tad pussoli jau noteikti priekšā! Un ne tikai viņi vien arī dāņi...
Neviens nekur nav priekšā! Ir top6+ un ir situācijas un iespējas, kur katra no valstīm(izmanto vai neizmanto, vai strādā, lai izmantotu)!
Loģiski, ka Vācija izmanto, ka viņu līga ir top5 vai tuvu tam Eiropā!
Dāņi izmanto zviedru līgu kā placdarmu!

  -4 [+] [-]

, 2018-03-27 12:31, pirms 7 gadiem
Dirsā.. mati

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:35, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Tagad varbūt arī nav mums sagrāves no viņiem, bet situācija ir otrāda... norges, friči ir ja ne soli, tad pussoli jau noteikti priekšā! Un ne tikai viņi vien arī dāņi...
Friči jā, ar viņu resursiem tas bija tikai laika jautājums.
Norges? Es apšaubu, ka viņi ir mums priekšā - šobrī norvēģu hokejā ir zināmi atplūdi - īsti jauno talantu nav, vecie līderi pamazām pa vienam aiziet pensijā...
Dāņiem ir atsevišķi talanti - nosacīti 2. Dānija izlase nav nemaz stiprāka par nosacīto LV 2. izlasi....

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pirmajā rindā visi tie , kuriem nav līgumu uz nākošo sezonu...A.Kulda piemēram...
p.s. par Dārziņu man bija taisnība...otreiz nekāps uz ledus bez līguma vairs pavasarī.
Kuldam pēc eliteprospects info līgumz ar Spartu ir arī uz 18/19 gada sezonu

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:44, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kuldam pēc eliteprospects info līgumz ar Spartu ir arī uz 18/19 gada sezonu
nav. Viņam līgums ar Spartu bija līdz sezonas beigām.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:52, pirms 7 gadiem
nu pizģets
Vajag vēl nebraukt Karsumam uz čempi un tad izlasi varēs aiz ausīm vilkt "Čehu uzbrucēji"

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 12:53, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Žēl...jau divi līderi ārā. Cerams, ka kāds cits no tā izmantos savu iespēju.
vot nosauc reālu kandidātu , kurš varētu izmantot savu iespēju?

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:53, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nu pizģets
Vajag vēl nebraukt Karsumam uz čempi un tad izlasi varēs aiz ausīm vilkt "Čehu uzbrucēji"
Dodu 99%, ka Karsums nav braucējs...pavasaros viņš vairs nespēlē.

     [+] [-]

, 2018-03-27 12:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vot nosauc reālu kandidātu , kurš varētu izmantot savu iespēju?
Tralmaks, piemēram.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:57, pirms 7 gadiem
vnk esiet reāli un neuzstādiet nereālus mērķus, lai pašiem nav jāviļās izlases sniegumā,
uz ko Jūs cerat, medaļām ?
izlases iepriekšējie rezultāti liecina, ka esam 9-13 .vietas cienīga komanda.
Tātad brīnumainā kārtā zaudējums 1/4 finālā būtu griesti.
nemaldiniet sevi ar pārāk augstiem mērķiem,
ja maldiniet, tad lieciet simtiem eur uz to, tad ar laiku sapratīsiet, ka sporta prognozēšanā, ekspektācijās jāieslēdz prāts, nevis sirds

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 12:59, pirms 7 gadiem
Nevajadzēja Dārziņu uzmest ar tām apdrošināšanas naudām....šīs ir sekas!!!

  -3 [+] [-]

, 2018-03-27 12:59, pirms 7 gadiem
Pilnīgi saprotams lēmums. Izlasē nekādu dižo naudu nenopelnīsi, drīzāk kādas traumas gadījumā ieberzīsies uz skaidrošanos ar apdrošināšanu. Veterāna vecumā otro reizi sezonas laikā, pēc mēneša pauzes, dzīt augšā formu? Nu kam to vajag. Mocīties Hārtlija treniņos? Nafig. Mierīgi atpūtīsies, uzspēlēs golfiņu, aizbrauks uz dienvidiem un jūnijā sāks kārtīgi gatavoties klubu sezonai. Tik neērta situācija - kāds ticamāks iemesls jāpiemeklē, citādi te visi sāks nez ko bļaut par patriotismu.
Paredzu, Laurim būs citi sekotāji, bet PČ vienīgā intriga gan jau būs - apsteigsim vai nē tos korejiešus.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-27 13:04, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vot nosauc reālu kandidātu , kurš varētu izmantot savu iespēju?
Dzierkals, Tralmaks, Zolmanis un citi, kuri izlasē sevi nav parādījuši.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:06, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: vnk esiet reāli un neuzstādiet nereālus mērķus, lai pašiem nav jāviļās izlases sniegumā,
uz ko Jūs cerat, medaļām ?
izlases iepriekšējie rezultāti liecina, ka esam 9-13 .vietas cienīga komanda.
Tātad brīnumainā kārtā zaudējums 1/4 finālā būtu griesti.
nemaldiniet sevi ar pārāk augstiem mērķiem,
ja maldiniet, tad lieciet simtiem eur uz to, tad ar laiku sapratīsiet, ka sporta prognozēšanā, ekspektācijās jāieslēdz prāts, nevis sirds
muļķīgs komentārs.
Ar totalizatoru neaizraujos (man ir īpaši negatīvi uzskati par azartspēlēm).
Runājot par "ekspektācijām" - spēli skato laukumā, nevis uz papīra, un, kā Tu saki, "ieslēdzu sirdi", cerot, ka mūsējie tomēr parādīs ko vairāk nekā "papīra ekspektācijās". Ja tas tiešām notiek, tad ir svētki. Ja ne, nu tad ir kā parasti.
Ja kādam spēlētājam ir tādi uzskati kā Tev, tad viņam izlasē nav ko meklēt.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:08, pirms 7 gadiem
Vēl uz jautājuma zīmes ir Kristapa Sotnieka spelēšana izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 13:11, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nav. Viņam līgums ar Spartu bija līdz sezonas beigām.
Iečeko Arturs Kulda - Eliteprospects.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:12, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Iečeko http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11357
ko tur čekot - kārtējais EP gļuks.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-27 13:14, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Iečeko http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11357
Artūrs(vai viņa aģents) pats intervijā teica, ka līgums ar Spartu tik līdz sezonas beigām, lai nav dīkstāves pēc Kunluna fiasko. Nākošgad atkal spēlēs Krievijā.(slinkums meklēt interviju).

  -3 [+] [-]

, 2018-03-27 13:14, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: varbūt tomēr 22. ākstīšanās reize būs liktenīga A grupai. Nekad, nekad nebūtu noticējis, ja kāds man 1997. tajā būtu teicis, ka mēs vēl 2018. gadā būsim A grupā. Tolaik domāju, ka max. 2005. gads un mēs atgriežamies B grupā.
Nu nav pasaulē tik daudz stipru hokeja komandu, lai mēs neturētos 16niekā, lai tur vai kas B grupa jau pusamatieru līmenis.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Artūrs(vai viņa aģents) pats intervijā teica, ka līgums ar Spartu tik līdz sezonas beigām, lai nav dīkstāves pēc Kunluna fiasko. Nākošgad atkal spēlēs Krievijā.(slinkums meklēt interviju).
Spartas mājas lapā jau arī bija minēts, ka Kuldam līgums līdz sezonas beigām.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:16, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: muļķīgs komentārs.
Ar totalizatoru neaizraujos (man ir īpaši negatīvi uzskati par azartspēlēm).
Runājot par "ekspektācijām" - spēli skato laukumā, nevis uz papīra, un, kā Tu saki, "ieslēdzu sirdi", cerot, ka mūsējie tomēr parādīs ko vairāk nekā "papīra ekspektācijās". Ja tas tiešām notiek, tad ir svētki. Ja ne, nu tad ir kā parasti.
Ja kādam spēlētājam ir tādi uzskati kā Tev, tad viņam izlasē nav ko meklēt.
spēlētāji saka, ka uzvarēs PČ ?
ka tiks 1/4 finālā? un tad kāpēc ne 1/2 vai fināls?

Latvijas izlase ir tik stipra, cik ir
Tev viņa liekas stiprāka kā citas mūsu līmeņa komandas, jo Tu vnk vairāk zini par Lv izlasi, sastāvu un vairāk redzi spēles.
Tāpat norvēģi domā Norvēģijā, dāņi Dānijā utt.

Atbalstīt Lv izlasi, protams, vajag, bet nelieciet uz spēlētājiem papildus spiedienu ar nereāliem mērķiem. Padomā pats, Tevi tagad labākais draugs divus mēnešu visu laiku kūdīs kļūt pa bioķīmijas pētnieku. Skaidrs, ka Tu nekļūsi, bet viņš gribētu.
Rezultātā, Tu nekļūsi, viņš vilsies Tevī (lai gan pašam IQ līmenis neļauj spriest loģiski un reāli), jo neesi izpildījis viņa nosprausto redzējumu.
Ceru, ka ar šo piemēru saprati, kura puse ir tā ar mazo IQ līmeni attiecībā uz Latvijas izlases sniegumu un sasniegumiem čempī

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:17, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tralmaks, piemēram.
grūti kaut ko pateikt par viņu man pašlaik , nekad neēsmu darbībā redzējis viņu kā viņš spēlē

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:19, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Iečeko http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11357
Un vispār cik tevi var mācīt, ka rakstīto EP info labāk pārbaudīt pirms lietot

  -4 [+] [-]

, 2018-03-27 13:21, pirms 7 gadiem
Par Bobu te visiem baigā eiforija ,tikaij Vācijā cempī bija problēmas.Bārtulim nav ko zaudēt vinš tuvu pateica kas un kā.
Domāju ka Daugava nebūs vienīgais.Ta kā dīvānu speciālistiem būs iespēja pašiem iet pie kūlā Boba un trenēties.Un plus vēl Kozols visam pa starpu.(Vis vairāk viņam patīk nauda)pārējais pēc tam.........Nu ko manas prognozes ístenojas un tie nebús vienígie.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:22, pirms 7 gadiem
AllBlacks rakstīja: Nu nav pasaulē tik daudz stipru hokeja komandu, lai mēs neturētos 16niekā, lai tur vai kas B grupa jau pusamatieru līmenis.
nu kādas 24 komandas jau spēlet prot normāli , vot pārējās gan hobija līmenī

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:22, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: spēlētāji saka, ka uzvarēs PČ ?
ka tiks 1/4 finālā? un tad kāpēc ne 1/2 vai fināls?

Latvijas izlase ir tik stipra, cik ir
Tev viņa liekas stiprāka kā citas mūsu līmeņa komandas, jo Tu vnk vairāk zini par Lv izlasi, sastāvu un vairāk redzi spēles.
Tāpat norvēģi domā Norvēģijā, dāņi Dānijā utt.

Atbalstīt Lv izlasi, protams, vajag, bet nelieciet uz spēlētājiem papildus spiedienu ar nereāliem mērķiem. Padomā pats, Tevi tagad labākais draugs divus mēnešu visu laiku kūdīs kļūt pa bioķīmijas pētnieku. Skaidrs, ka Tu nekļūsi, bet viņš gribētu.
Rezultātā, Tu nekļūsi, viņš vilsies Tevī (lai gan pašam IQ līmenis neļauj spriest loģiski un reāli), jo neesi izpildījis viņa nosprausto redzējumu.
Ceru, ka ar šo piemēru saprati, kura puse ir tā ar mazo IQ līmeni attiecībā uz Latvijas izlases sniegumu un sasniegumiem čempī
Uzvarēs PČ? To es neteicu, to Tu pats piedzejoji.
Spēle sākās ar 0:0 - uz spēlētājam laukumā ir jāiet ar domu uzvarēt. To, starp citu, saka arī Hārtlijs.

Tev viņa liekas stiprāka kā citas mūsu līmeņa komandas.. - Tu pats ar sevi diskutē vai kā? Es to neteicu!

Piemērrs ar bioķimiju Tev ir galīgā ūkstā.
Hokeja spēle, pirmk'ārt, ir tikai spēle. Otrkārt, jebkura spēle sķas ar 0:0. Bioķimijā ir nepieciešamas pirkšzināšanas. Treškārt, Tur nepastāv nejaušibas faktors, tur viss tomēr ir vairāk vai mazāk paredzams. u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:23, pirms 7 gadiem
ir kaut kādi highlighti par Tralmaku?

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:23, pirms 7 gadiem
riga81 rakstīja: Par Bobu te visiem baigā eiforija ,tikaij Vācijā cempī bija problēmas.Bārtulim nav ko zaudēt vinš tuvu pateica kas un kā.
Domāju ka Daugava nebūs vienīgais.Ta kā dīvānu speciālistiem būs iespēja pašiem iet pie kūlā Boba un trenēties.Un plus vēl Kozols visam pa starpu.(Vis vairāk viņam patīk nauda)pārējais pēc tam.........Nu ko manas prognozes ístenojas un tie nebús vienígie.
bet katru gadu jau irs pēlētāji, kas atsaka izlasei - tā bija Beresņeva, Znaroka, Nolana u.t.t. tā it arī pie Hārtlija, nekādu Ameriku jau Tu neatklāji.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:26, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ir kaut kādi highlighti par Tralmaku?
ir.
Pameklē, piemēram, to Tralmaka "gadsimta" golu, kurš pa visiem medijiem klīda.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:28, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ir.
Pameklē, piemēram, to Tralmaka "gadsimta" golu, kurš pa visiem medijiem klīda.
"Visi" safanojušies par Tralmaku šajā pavasarī, paskatīšos kā šim ies izlasē...varbūt tiešām izšauj. Iemest prot, kā būs ar realizāciju.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:29, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: spēlētāji saka, ka uzvarēs PČ ?
ka tiks 1/4 finālā? un tad kāpēc ne 1/2 vai fināls?

Latvijas izlase ir tik stipra, cik ir
Tev viņa liekas stiprāka kā citas mūsu līmeņa komandas, jo Tu vnk vairāk zini par Lv izlasi, sastāvu un vairāk redzi spēles.
Tāpat norvēģi domā Norvēģijā, dāņi Dānijā utt.

Atbalstīt Lv izlasi, protams, vajag, bet nelieciet uz spēlētājiem papildus spiedienu ar nereāliem mērķiem. Padomā pats, Tevi tagad labākais draugs divus mēnešu visu laiku kūdīs kļūt pa bioķīmijas pētnieku. Skaidrs, ka Tu nekļūsi, bet viņš gribētu.
Rezultātā, Tu nekļūsi, viņš vilsies Tevī (lai gan pašam IQ līmenis neļauj spriest loģiski un reāli), jo neesi izpildījis viņa nosprausto redzējumu.
Ceru, ka ar šo piemēru saprati, kura puse ir tā ar mazo IQ līmeni attiecībā uz Latvijas izlases sniegumu un sasniegumiem čempī
Un cik liels IQ nepieciešams, lai labāko draugu pielīdzinātu anonīmiem komentētājiem netā?

  -2 [+] [-]

, 2018-03-27 13:31, pirms 7 gadiem
Dārziņš Daugaviņš Bārtulis Kalniņš 100 vēl būss kāds līdz čempim!!!Tās traumas nav tik nopietnas!!! Līdz čempim ir 5nedēļas. Skaidrs ir viens , Koziols jau var teikt,ka tagad ar jauno fedrāciju viss ir Super,bet patiesībā spriežot pēc visa nav.....LATVIJAS IZLASEI DAUGAVIŅŠ UN DĀRZIŅŠ IR PAR DAUDZ!!! NEKO VAIRĀK BEZ LABĀKAJIEM PAR 13.vietu nav jēgas cerēt! Zūd jau intrese,ja nav labāko spēlētāju,jo PAVLOV veidīgie jau nu pekšņi nesāks mest vārtus pret Kanādu,Somiju un Ameriku.....Karoč Paldies Dievam laicīgi paziņoja ,šogad uz čempi nebraukšu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: "Visi" safanojušies par Tralmaku šajā pavasarī, paskatīšos kā šim ies izlasē...varbūt tiešām izšauj. Iemest prot, kā būs ar realizāciju.
Pirms dažiem gadiem Jevpalovs bija tādā statusā, t.i., kad visi no viņa gaidīja supersniegumu un lamāja Beļavski, kurš, redz, nepaņēma šamo komandā.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: "Visi" safanojušies par Tralmaku šajā pavasarī, paskatīšos kā šim ies izlasē...varbūt tiešām izšauj. Iemest prot, kā būs ar realizāciju.
Esot teicama fizuha. Paskatīsimies.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:36, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Te nu bija bāzes klubs.........

Kāds vispār no Dinamo spēlēs izlasē?
Pavlovs

  +4 [+] [-]

, 2018-03-27 13:36, pirms 7 gadiem
Kāpēc Bārtuli vēl kāds piemin pie atteicējiem? Viņs ir kā tāds Podziņš, tip uzvārds kā latvietim, bet nav Latvijas izlases spēlētājs un neko nevar atteikt. Pagaidām atteikuši ir Daugava (es ticu traumas nopietnībai), Kalniņs (ar ticu), Dārziņs (neticu ka nevar spēlēt).
Respektīvi viens atteikums.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:41, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ir kaut kādi highlighti par Tralmaku?
Eduards Tralmaks: Koledžas hokejs ir mazais NHL...

izlasi šo interviju ar Tralmaku- tur ir arī video, un ar viņa vārdu un viņa komes nosaukumu pagūglē, pameklē Jūtjūbē- gan atradīsi hailaitus vairāk.

es neesmu safanojies par Tralmaku, bet varbūt no viņa nākotnē izaugs lietaskoks. skatīsimies viņa spēli pārbaudenēs un vrb arī čempī.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:47, pirms 7 gadiem
Toties Karsums būs, tas patiešām ir brīnums, jo neticēju, mūžīgās atmazkas, visus gadus!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 13:48, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Toties Karsums būs, tas patiešām ir brīnums, jo neticēju, mūžīgās atmazkas, visus gadus!!!
vēl jau nevar teikt, ka būs... tad, kad ieradīsies pie Boba nometnē, tad varēsim sākt ticēt...

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:49, pirms 7 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2018-03-27 13:50, pirms 7 gadiem
Vispāŗ varēja ielikt federācija vai spirtacentrs aiziet uz treniņu un nosaukt sastāvus tos divus, kas šonedēļ trenējas...otrdiena jau, a info pilnīga nav.

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:51, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau nevar teikt, ka būs... tad, kad ieradīsies pie Boba nometnē, tad varēsim sākt ticēt...
Nu parasti viņš jau uzreiz teica, ka nebūs, šogad teica, ka būs, domāju, ka tā arī būs, bet nu kas zin!!!

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Vispāŗ varēja ielikt federācija vai spirtacentrs aiziet uz treniņu un nosaukt sastāvus tos divus, kas šonedēļ trenējas...otrdiena jau, a info pilnīga nav.
ceri, ka Koba pa kluso ielavījies treniņnometnē?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 13:54, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Nu parasti viņš jau uzreiz teica, ka nebūs, šogad teica, ka būs, domāju, ka tā arī būs, bet nu kas zin!!!
Nesen vienu pavasari ar bija atnācis uz nometni, uzkāpa uz slidām, pateica, ka sāpot un meta mieru...

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:54, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Nu parasti viņš jau uzreiz teica, ka nebūs, šogad teica, ka būs, domāju, ka tā arī būs, bet nu kas zin!!!
pirms 3 gadiem Karsums ar vilka garumā par savu dalību PČ, kamēr beigās atteica...

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:55, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ceri, ka Koba pa kluso ielavījies treniņnometnē?
neceru, bet pagājušā nedēļā tripero, ka būs Punnenovs, tomēr izrādās nemaz nav...tā intereses pēc varotčiki visvairāk interesē, kas tur ņemas pa divām komandām!

     [+] [-]

, 2018-03-27 13:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neceru, bet pagājušā nedēļā tripero, ka būs Punnenovs, tomēr izrādās nemaz nav...tā intereses pēc varotčiki visvairāk interesē, kas tur ņemas pa divām komandām!
Tad Tev atliek kā detektīvam pēc bildēm "atkost" https://lhf.lv/lv/article/5761/foto... .
No vorotčikiem Rauza, Naumovs un Tomass, nav dzirdēts, ka vēl kāds nācis klāt, bet nu nebrīnītos, ja tomēr būtu.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:00, pirms 7 gadiem
Tad nafiga vispār sezonas otrajā pusē Tu līdi spēlet? tak varēji sēdēt dīvānā un olas kasīt.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-27 14:01, pirms 7 gadiem
Makleins rakstīja: Tad nafiga vispār sezonas otrajā pusē Tu līdi spēlet? tak varēji sēdēt dīvānā un olas kasīt.
Olas kasot nauda nebirst makā

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:02, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Toties Karsums būs, tas patiešām ir brīnums, jo neticēju, mūžīgās atmazkas, visus gadus!!!
Operācijas par atmazkām gan nav labi saukt

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Olas kasot nauda nebirst makā
...ja vien kasītājs nav pоrnomodelis

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:10, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tad Tev atliek kā detektīvam pēc bildēm "atkost" https://lhf.lv/lv/article/5761/foto... .
No vorotčikiem Rauza, Naumovs un Tomass, nav dzirdēts, ka vēl kāds nācis klāt, bet nu nebrīnītos, ja tomēr būtu.
Naumovs? Ir lietas kas nekad nemainās, nu jopcik!

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Naumovs? Ir lietas kas nekad nemainās, nu jopcik!
6.un 7.aprīlī, laikam šie ar spēlēs...vismaz neredzu citus, kas varētu ātrāk ierasties.

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:16, pirms 7 gadiem
Ja savainojums butu nopietns, vai tad uzreiz Dārziņš nevarēja pateikt ka nepalīdzēs izlasei? Skaļie virsraksti, IZlasei Nav Atteicis Neviens Līderis", nu jau domino efekts, kurš būs nākamais kas atteiks?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:21, pirms 7 gadiem
vf rakstīja: Ja savainojums butu nopietns, vai tad uzreiz Dārziņš nevarēja pateikt ka nepalīdzēs izlasei? Skaļie virsraksti, IZlasei Nav Atteicis Neviens Līderis", nu jau domino efekts, kurš būs nākamais kas atteiks?
Rīt Ekselim saruna ar Robertu Bukartu...

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: 6.un 7.aprīlī, laikam šie ar spēlēs...vismaz neredzu citus, kas varētu ātrāk ierasties.
Punnenovs jau it kā nākamnedēļ būšot...

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:24, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Punnenovs jau it kā nākamnedēļ būšot...
It kā, tas nozīmē, ka vēl tik runās Ekselis...un uzreiz kastē liks? Ivars manuprāt nav stāvējis kastē kādas dažas spēles Šveicē, savainojums?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: 6.un 7.aprīlī, laikam šie ar spēlēs...vismaz neredzu citus, kas varētu ātrāk ierasties.
Nu labi ja spēlē juniori, bet kāpēc ņem zaļu čali bez neviens spēles sezonā?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:25, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: es neesmu safanojies par Tralmaku, bet varbūt no viņa nākotnē izaugs lietaskoks. skatīsimies viņa spēli pārbaudenēs un vrb arī čempī.
Daudz jau mums to potenciālo "lietas koku" ir bijis, bet lielākā daļa ir tikai tāda palikusi uz papīra un fanu fantāzijās, reālus lietas kokus uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt.... kad Tralmaks izaugs par lietas koku, tad arī runāsim par viņu kā tādu!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:26, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu labi ja spēlē juniori, bet kāpēc ņem zaļu čali bez neviens spēles sezonā?
Neesmu Ekselis, nemācēšu atbildēt ko ytur dara Naumovs un tas Ernests, da vispār visi trīs varotčiki garām pagaidām, arī Rauza, daudz piespēlējis šogad? No Somijas uz HK Rīga aizspēlējies un esmu izlases nometnē
p.s. patīk Ekseļa skaistās runas, bardaks kas valdīja Kirova laikā ir beidzies

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:33, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. patīk Ekseļa skaistās runas, bardaks kas valdīja Kirova laikā ir beidzies
Es gan nedomāju, ka tur iekšienē būtu baigais bardaks. Tas principā ir normāli, ka situācija ir mainīga.
Drīzāk viņi par daudz runā uz āru un tāpēc sanāk tā, ka vienā dienā publiski teiktais trešajā dienā vairs nav aktuāli un no malas tas izskatās pēc klaunādes.

Es viņu vietā par kaut kādiem uzvārdiem publiski runātu tikai pirms katras pārbaudes spēles.
OK, nu varbūt pašā sākumā uzreiz nopublicētu visus 80 vai cik tur kopā bija to kandidātu, un pēc tam žurnālisti lai paši seko, kurš kurā treniņā piedalās.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:37, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Daudz jau mums to potenciālo "lietas koku" ir bijis, bet lielākā daļa ir tikai tāda palikusi uz papīra un fanu fantāzijās, reālus lietas kokus uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt.... kad Tralmaks izaugs par lietas koku, tad arī runāsim par viņu kā tādu!
Tralmakam jau 21 gads! Tur vairs nav runas par "augšanu", džekam ir jāspēlē!
Tā tik pie mums - mūžīgi perspektīvie Meijas u.c.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:38, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Es gan nedomāju, ka tur iekšienē būtu baigais bardaks. Tas principā ir normāli, ka situācija ir mainīga.
Drīzāk viņi par daudz runā uz āru un tāpēc sanāk tā, ka vienā dienā publiski teiktais trešajā dienā vairs nav aktuāli un no malas tas izskatās pēc klaunādes.

Es viņu vietā par kaut kādiem uzvārdiem publiski runātu tikai pirms katras pārbaudes spēles.
OK, nu varbūt pašā sākumā uzreiz nopublicētu visus 80 vai cik tur kopā bija to kandidātu, un pēc tam žurnālisti lai paši seko, kurš kurā treniņā piedalās.
Bardaks ir Kozjola ekselī un runās...nedēļu iepriekš runā, ka neviens nav atteicis...izrādās nemaz nav runājis ar daudziem. Kaut gan sezonas sen jau beigušās...piemēram ar Artūru Kuldu ekseļa kungs vispār taisās runāt? Rīt lūk tik ar Robertu Bukartu runās...un tā tālāk, ka tik skaisti parunāt, cik bija hrenova Kirova laikā. Iekšā neesmu, bet no malas kāds bija bardaks , tāds ir...vecās dziesmas, apdrošināšanas, visādi flopi nometnē, par kuriem pat dzirdēts nav u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 14:42, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Es gan nedomāju, ka tur iekšienē būtu baigais bardaks. Tas principā ir normāli, ka situācija ir mainīga.
Drīzāk viņi par daudz runā uz āru un tāpēc sanāk tā, ka vienā dienā publiski teiktais trešajā dienā vairs nav aktuāli un no malas tas izskatās pēc klaunādes.

Es viņu vietā par kaut kādiem uzvārdiem publiski runātu tikai pirms katras pārbaudes spēles.
OK, nu varbūt pašā sākumā uzreiz nopublicētu visus 80 vai cik tur kopā bija to kandidātu, un pēc tam žurnālisti lai paši seko, kurš kurā treniņā piedalās.
Bardaks ne bardaks, bet normāli tas nav, ka Koziols (kurš nav īsti hokeja cilvēks!) pats kūrē to "ekseli".
Normāli būtu, ka ja to darītu, piemēram, Baldonieks kopā ar vēl dažiem hokeja speciem, konsultējoties ar Hārtliju.

...bet komunikācijā ir bardaks. Šobrīd mani pārņem sajūta, ka Koziols un LHF preses dienests funkcionē katrs par sevi, ar minimiālu komunikāciju savā starpā...

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:47, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Daudz jau mums to potenciālo "lietas koku" ir bijis, bet lielākā daļa ir tikai tāda palikusi uz papīra un fanu fantāzijās, reālus lietas kokus uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt.... kad Tralmaks izaugs par lietas koku, tad arī runāsim par viņu kā tādu!
Tā patiešām ir.
Tomēr kurš tad jau tagad runā par Tralmaku kā "lietaskoku"?

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:52, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bardaks ne bardaks, bet normāli tas nav, ka Koziols (kurš nav īsti hokeja cilvēks!) pats kūrē to "ekseli".
Normāli būtu, ka ja to darītu, piemēram, Baldonieks kopā ar vēl dažiem hokeja speciem, konsultējoties ar Hārtliju.
Pie Baldonieka ar visādi "brīnumi" bija nometnē, piemēram Roberts Maziņš...

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:53, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tralmakam jau 21 gads! Tur vairs nav runas par "augšanu", džekam ir jāspēlē!
Tā tik pie mums - mūžīgi perspektīvie Meijas u.c.
Tieši tā, Tralmakam jau jācīnās par vietu sastāvā

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pie Baldonieka ar visādi "brīnumi" bija nometnē, piemēram Roberts Maziņš...
Es ne visai saprotu, kāpēc tas vispār kādu tik ļoti uztrauc, kurš tur ir - īpaši jau sākuma periodā. Lai taču tie jaunie tur ņemās, uzkrāj pieredzi un tā.
Kā rāda vēsture, uz PČ var aizbraukt arī kāds, kurš tur nav (vai gandrīz nav) bijis un nav aizvadījis nevienu pārbaudes spēli.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 14:56, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Es ne visai saprotu, kāpēc tas vispār kādu tik ļoti uztrauc, kurš tur ir - īpaši jau sākuma periodā.
Tā ir Latvijas izlase, nevis TRTD...tāpēc uztrauc tas visai Latvijai!

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:58, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tā ir Latvijas izlase, nevis TRTD...tāpēc uztrauc tas visai Latvijai!
Tobrīd tā vēl nav izlase, bet gan tikai kandidāti.
Izlase tā būs, kad oficiāli paziņos sastāvu.

     [+] [-]

, 2018-03-27 14:58, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pie Baldonieka ar visādi "brīnumi" bija nometnē, piemēram Roberts Maziņš...
Atceros tādu - savulaik par šo brīnījās, kā tika U20, bet nē, vēl nebija miers un pasauca arī uz lielo izlasi

  +3 [+] [-]

, 2018-03-27 15:01, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tobrīd tā vēl nav izlase, bet gan tikai kandidāti.
Izlase tā būs, kad oficiāli paziņos sastāvu.
Nu arī kandidātu atlasē kaut kādai kārtībai ir jābūt, tip ja netiek pirmie četri vārtsargi, itkā iespēju būtu jādod piektajam, nevis piecpadsmitajam.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu arī kandidātu atlasē kaut kādai kārtībai ir jābūt, tip ja netiek pirmie četri vārtsargi, itkā iespēju būtu jādod piektajam, nevis piecpadsmitajam.
Tāda kandidātu "ranga" taču nav un nekad nav bijis. Īpaši jau starp mazāk zināmajiem kandidātiem.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:15, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tāda kandidātu "ranga" taču nav un nekad nav bijis. Īpaši jau starp mazāk zināmajiem kandidātiem.
Tad sanāk Koziolam nemaz nav nekādas ekseļa tabulas?
no malas skatoties, ko piesaucis, īpaši kastē stāvēt pagaidam, tā varētu būt visdrīzāk

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:15, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tāda kandidātu "ranga" taču nav un nekad nav bijis. Īpaši jau starp mazāk zināmajiem kandidātiem.
Nometnē ir vārtsargs, kuram vispār nav ranga. Neiet jau kasīšanās par "paņēma Mickeviču, bet nepaņēma Jekimovu", bet gan par dažiem pilnīgi apbsurdiem lēmumiem. Vienkāši pie Koziola ir tāds pats bardaks, lai kā nu šis sevi neslavētu, tas ir viss ko varu pateikt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:17, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tūlīt būs 20 gadi kā nav nekādas B grupas, bet Latvijas hokeja heiteri vienalga izlasi uz turieni grib nosūtīt.
Juri, tie nav heiteri. Vai nu Lo*i vai sīkie čurātāji biksēs, kuru neko citu pateikt nemāk

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vienkāši pie Koziola ir tāds pats bardaks, lai kā nu šis sevi neslavētu, tas ir viss ko varu pateikt.
Nez.
Kā jau teicu, man šķiet, ka ne tik daudz bardaks pašā gatavošanās procesā, cik pārāk liela un nekoordinēta publicitāte. Varbūt to var saukt par publiskās komunikācijas bardaku.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:22, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Nez.
Kā jau teicu, man šķiet, ka ne tik daudz bardaks pašā gatavošanās procesā, cik pārāk liela un nekoordinēta publicitāte. Varbūt to var saukt par komunikācijas bardaku.
Ja, nākošnedēļ ar Norvēgiju kastē stāvēs Naumovs un Rauza vai pat Tomass, tas nebūs bardaks ar varotčikiem? Jo izrādās Punnenovs tik varbūt būs nākošnedēļ un uzreiz brauks uz Norgi, lai tā būtu...

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:23, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Nez.
Kā jau teicu, man šķiet, ka ne tik daudz bardaks pašā gatavošanās procesā, cik pārāk liela un nekoordinēta publicitāte. Varbūt to var saukt par publiskās komunikācijas bardaku.
Antons Naumovs. Ko tur komunicēt? Tas vispaŗ nav spēlējis. Un liekas tur daži jaunie ir viduvējības savā vecuma grupā, kāpeč tādi ja'velk uz izlasi?

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:23, pirms 7 gadiem
Visādi var būt ar tiem atteikumiem.Vajadzētu pateikt Čalpam,lai neatslābinās un sāk gatavoties PČ.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:23, pirms 7 gadiem
Visādi var būt ar tiem atteikumiem.Vajadzētu pateikt Čalpam,lai neatslābinās un sāk gatavoties PČ.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 15:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tad sanāk Koziolam nemaz nav nekādas ekseļa tabulas?
no malas skatoties, ko piesaucis, īpaši kastē stāvēt pagaidam, tā varētu būt visdrīzāk
Nu, bet padomā loģiski. Pēc kaut kāda nosacītā vārtsargu "ranga" tā ap 5-6 vietu būtu veterāns Muštukovs (ja būtu brīvs no kluba). It kā būtu jāsauc viņš, kamēr "īsto" vēl nav. Bet realitātē taču ne viņu sauks, ne viņš pats gribēs, zinot, ka tāpat nebrauks uz PČ.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:25, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Antons Naumovs. Ko tur komunicēt? Tas vispaŗ nav spēlējis. Un liekas tur daži jaunie ir viduvējības savā vecuma grupā, kāpeč tādi ja'velk uz izlasi?
Skat. manu tekstu augstāk.

Kamēr nav vēl "īsto", principā nav nozīmes, kas tur ir vārtos.
Treniņu procesam der visi.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:26, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Nu, bet padomā loģiski. Pēc kaut kāda nosacītā vārtsargu "ranga" tā ap 5-6 vietu būtu veterāns Muštukovs (ja būtu brīvs no kluba). It kā būtu jāsauc viņš, kamēr "īsto" vēl nav. Bet realitātē taču ne viņu sauks, ne viņš pats gribēs, zinot, ka tāpat nebrauks uz PČ.
Kas zin, Kalniņs atteicis, Punnenovs uz jautājuma zīmes, Merzļikinam plejofi...tik daudz būtu jāsaprot, ka kāds pieredzējis jāsauc, nevis kaut kādi , ka tik ir!
p.s. Un kā Tu zini , ka atteiktu, ja zvanītu Muštukam, Jučeram piemēram, varbūt kādam no OHL...ja jau tik sūdīgi iet ar varotčikiem pagaidām.
p.p.s. Vilks pasen jau bija metis intervijas, ka visi būtu gatavi no LAČ plēst tirsu, ja sauktu uz izlasi...

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:27, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Skat. manu tekstu augstāk.

Kamēr nav vēl "īsto", principā nav nozīmes, kas tur ir vārtos.
tad nafig to nometni vipār taisa? tai nometnei nav nozīmes, slidinās krievu čempa juniorkomandiņa, no kuriem vairums pēc gada spēlēs amatieros.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:28, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: tad nafig to nometni vipār taisa? tai nometnei nav nozīmes, slidinās krievu čempa juniorkomndiņa, no kuriem vairums pēc gada spēlēs amatieros.
Jā, man arī šķiet, ka marta pirmā puse ir pārāk agri, lai sāktu.
Cik var saprast, viņi to dara "nākotnes vārdā".
Var jau būt, ka kāds no tiem jaunajiem vēlāk tiešām spēlēs izlasē. No katra gada beigās kāds jau izsitās. Dažreiz pat vairāki.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:33, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Jā, man arī šķiet, ka marta pirmā puse ir pārāk agri, lai sāktu.
Cik var saprast, viņi to dara "nākotnes vārdā".
Var jau būt, ka kāds no tiem jaunajiem vēlāk tiešām spēlēs izlasē. No katra gada beigās kāds jau izsitās. Dažreiz pat vairāki.
It kā nav agri, ja pirmās spēles aprīļa pirmajā nedēļā...protams pietiktu ar nedēļu, ja zinātu ko konrēti jau saukt, bet nu līdz tam vēl tālu mums iet...nav nekāda sistēma izveidota. Loģiski būtu, ja sāktu vietējie čaļi, kā citus, pēc tam piebrauc leģionāri un kas izkrituši no plejofiem. Bet nu mums jau izlasi no vietējā čempja neveido, tāpēc ar bardaks veidojas.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:35, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Jā, man arī šķiet, ka marta pirmā puse ir pārāk agri, lai sāktu.
Cik var saprast, viņi to dara "nākotnes vārdā".
Var jau būt, ka kāds no tiem jaunajiem vēlāk tiešām spēlēs izlasē. No katra gada kāds jau izsitās.
Izsniedz individuālās gatavošanās plānu tiem kuriem beidzas sezona, nometni sāk 3 ned pirms PČ, treniņi un trīs vai četras pārbaudes spēles, no 30 atlasa tos 23 un dodas uz PČ. Tagad notiek klaunāde - tas tāpat negribēs, tāpēc lai vārtos pastāv mana čoma dēls un laukumā lai paspēlē cita mana čoma audzēknis. Tiek šķērdēta nauda un vēl bļauj, ka valstij kaut ko prasīs.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:36, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: It kā nav agri, ja pirmās spēles aprīļa pirmajā nedēļā...
Tajās pirmajās spēlēs jau vēl nekas neizšķiras sastāva ziņā.
Lai pirms tām ieslidotos, pietiktu arī ar nedēļu.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:36, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Tajās pirmajās spēlēs jau vēl nekas neizšķiras sastāva ziņā.
Lai pirms tām ieslidotos, pietiktu arī ar nedēļu.
sk. papildināto komentu atpakaļ...

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:37, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Jā, man arī šķiet, ka marta pirmā puse ir pārāk agri, lai sāktu.
Cik var saprast, viņi to dara "nākotnes vārdā".
Nākotnes vārdā var ņemt tos, kam tiešām prognozē nākotni, piejaucēt "vēlos ziedus" un pielikt mazzināmos no ZA, LAČ labākos...

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Izsniedz individuālās gatavošanās plānu tiem kuriem beidzas sezona, nometni sāk 3 ned pirms PČ, treniņi un trīs vai četras pārbaudes spēles, no 30 atlasa tos 23 un dodas uz PČ. Tagad notiek klaunāde - tas tāpat negribēs, tāpēc lai vārtos pastāv mana čoma dēls un laukumā lai paspēlē cita mana čoma audzēknis. Tiek šķērdēta nauda un vēl bļauj, ka valstij kaut ko prasīs.
Pats zini, ka Latvijai ir jāpiedalās Euro Hockey Challenge spēlēs, kuras sākas jau ar aprīļa 1. nedēļu. Protams, no tām var atteikties, bet tad nebūs ar ko spēlēt tās Tavas minētās 3-4 pārbaudes spēles...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 15:42, pirms 7 gadiem
Lai, kā arī nebūtu ar Dārziņu uz PČ Bobs paņems labākos no palikušiem , tāpēc novēlēsim veiksmi un beidziet riet.

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:44, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Daugavas nebūs, Laura nebūs šogad... kas tur to vezumu vilks? Indulis viens? Vairāk jau mums normālu metēju nav.... pa lieliem svētkiem jau visi kapļi var šad tad iemest, bet tad kad vajag kā tas bija Daugavas un Laura gadijumā ne tik senā pagātnē, kad gandrīz no elites izlidojām.... tādus kadrus pašreiz varam tik pameklēt.... tādam Balceram vai Bļugeram arī vēl ir ātiek līdz PČ un nav "zvanīts" ka šie pēc garās sezonas arī tagad te būs beigie metēji un glābēji. Nav jau arī iznāms vai Karsums būs...
Induļa būšana izlasē starpcitu arī ļoti lielā mērā ir atkarīga no tā vai izdosies līgumu uz nākošo sezonu noslēgt jau kaut kad tagad.. Laura stāsts ar apdrošināšanām ir atrisināts tikai daļēji, ja var ticēt tam, ko stāsta hokeja ģērbtuvēs

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:46, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Pats zini, ka Latvijai ir jāpiedalās Euro Hockey Challenge spēlēs, kuras sākas jau ar aprīļa 1. nedēļu. Protams, no tām var atteikties, bet tad nebūs ar ko spēlēt tās Tavas minētās 3-4 pārbaudes spēles...
Var nepiedalīties, sastāvs tāpat skaidrs

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:53, pirms 7 gadiem
a-aigars rakstīja: Induļa būšana izlasē starpcitu arī ļoti lielā mērā ir atkarīga no tā vai izdosies līgumu uz nākošo sezonu noslēgt jau kaut kad tagad.. Laura stāsts ar apdrošināšanām ir atrisināts tikai daļēji, ja var ticēt tam, ko stāsta hokeja ģērbtuvēs
Indulim prioritāte palikt Rīgā?

     [+] [-]

, 2018-03-27 15:54, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Indulim prioritāte palikt Rīgā?
Par to izteicās neskaidri, vakar bija pagara intervija Dienā

     [+] [-]

, 2018-03-27 16:11, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tralmakam jau 21 gads! Tur vairs nav runas par "augšanu", džekam ir jāspēlē!
Tā tik pie mums - mūžīgi perspektīvie Meijas u.c.
Ja jau 21 gads, tad tiešām ir jāspēlē, lai vismaz izceltos uz pārējo vienaudžu un tuvāko gadu fona un ne jau pa junioriem. Cik saprotu viņš pie studentiem tagad kapā. Bišķi pa sezonu pazīmējās, bet neko vairāk nekas baigi pa viņu nav dzirdēts, lai tagad sistu plaukstas un aiz priekiem lēkātu vai kristu eiforijā, ka vēl viens potenciālais "lietas koks" ir izaudzis!

     [+] [-]

, 2018-03-27 16:17, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Visādi var būt ar tiem atteikumiem.Vajadzētu pateikt Čalpam,lai neatslābinās un sāk gatavoties PČ.
Pasarg die's.... gribi divciparu zāģi pret Koreju? tie būs gana meistarīgāki par Zemgali!

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 16:19, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Pasarg die's.... gribi divciparu zāģi pret Koreju?
Saki ar Naumovu būs uzvara?

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 16:44, pirms 7 gadiem
Nebūs arī Bartulis un uz lielas jautājuma zīmes ir vēl 3 pieredzējušie aizsargi. Izskatās, ka aizsardzības līnija būs ļoti jauna.
Uzbrukumā Dārziņš ar Daugaviņu ir divi leilākie iespējamie zaudējumi, diemžēl.
Bļugeru un Balceru mēs, ticamākais, varēsim ieraudzīt tikai čempionāta gaitā, ja vispār redzēsim, un viņiem vietas vajadzētu pataupīt. Nesaku, ka būs brīnumi, bet pastiprinājums tas būs.
Tad jau sanāktu pieklājīgāk:

Karsums, Džeriņš, Indrašis, Girgensons, Bļugers, Balcers, Miķelis, Ābols, Sprukts, Ķēniņš, Bukarts, Dzierkals(domāju, ka Dzierkals būs lielākais pārsteigums mūsu izlasē, viņš vairāk par visiem grib pierādīt sevi un viņš var)

Ja būtu Dārziņš un Daugaviņš, tad varētu pasapņot reālāk arī par 1/4finālu.

     [+] [-]

, 2018-03-27 17:06, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Nebūs arī Bartulis un uz lielas jautājuma zīmes ir vēl 3 pieredzējušie aizsargi. Izskatās, ka aizsardzības līnija būs ļoti jauna.
Uzbrukumā Dārziņš ar Daugaviņu ir divi leilākie iespējamie zaudējumi, diemžēl.
Bļugeru un Balceru mēs, ticamākais, varēsim ieraudzīt tikai čempionāta gaitā, ja vispār redzēsim, un viņiem vietas vajadzētu pataupīt. Nesaku, ka būs brīnumi, bet pastiprinājums tas būs.
Tad jau sanāktu pieklājīgāk:

Karsums, Džeriņš, Indrašis, Girgensons, Bļugers, Balcers, Miķelis, Ābols, Sprukts, Ķēniņš, Bukarts, Dzierkals(domāju, ka Dzierkals būs lielākais pārsteigums mūsu izlasē, viņš vairāk par visiem grib pierādīt sevi un viņš var)

Ja būtu Dārziņš un Daugaviņš, tad varētu pasapņot reālāk arī par 1/4finālu.
Tralmaks? Ri.Bukarts? (abi Bukarti un Ābols bija rezultatīvākie izlasē šis sezonas 6 EIHC spēlēs)

     [+] [-]

, 2018-03-27 17:10, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Ja jau 21 gads, tad tiešām ir jāspēlē, lai vismaz izceltos uz pārējo vienaudžu un tuvāko gadu fona un ne jau pa junioriem. Cik saprotu viņš pie studentiem tagad kapā. Bišķi pa sezonu pazīmējās, bet neko vairāk nekas baigi pa viņu nav dzirdēts, lai tagad sistu plaukstas un aiz priekiem lēkātu vai kristu eiforijā, ka vēl viens potenciālais "lietas koks" ir izaudzis!
Tralmaks itká varbút nav slikts bet skatot NCAA majas lapu vinam pa sezonu savákti 25 punkti ká uzbrucéjs tajá pašā laikā aizsargs Jaks 23 punkti ,tā kā prieks uzbrucēja pamaz punktu.

     [+] [-]

, 2018-03-27 17:26, pirms 7 gadiem
jau 2.x Dārzs zināmā mērā piečakarē Bobu, paliek vēl cerība tikai uz Miku, varbūt vēl dažiem

     [+] [-]

, 2018-03-27 18:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Saki ar Naumovu būs uzvara?
Ko var zināt varbūt būs! Fāters ir gana savā laikā izlasei palīdzējis. Naumovu nākotnes vārdā kā trešo (tribīnēs sēdētāju) varētu paņemt! Kamēr Čalpa un izlase (ja vien nav klubu izlase Baltijas kausā) ir divi nesavienojami jēdzieni.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-27 18:21, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Ko var zināt varbūt būs! Fāters ir gana savā laikā izlasei palīdzējis. Naumovu nākotnes vārdā kā trešo (tribīnēs sēdētāju) varētu paņemt! Kamēr Čalpa un izlase (ja vien nav klubu izlase Baltijas kausā) ir divi nesavienojami jēdzieni.
Kādas nākotnes? Norakstīt viņu pašlaik negribas, protams, taču, būsim godīgi gan pret sevi, gan viņu - profesionālajā hokejā viņam būs ļoti, ļoti, ļoti grūti sevi pierādīt.

Un nez kāpēc nāk prātā stāsts par Tretjaka mazdēlu, kurš +/- KHL kontekstā tiek izskatīts tikai uzvārda dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-27 18:35, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Ko var zināt varbūt būs! Fāters ir gana savā laikā izlasei palīdzējis. Naumovu nākotnes vārdā kā trešo (tribīnēs sēdētāju) varētu paņemt! Kamēr Čalpa un izlase (ja vien nav klubu izlase Baltijas kausā) ir divi nesavienojami jēdzieni.
Tu to nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 18:35, pirms 7 gadiem
Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!

     [+] [-]

, 2018-03-27 18:37, pirms 7 gadiem
Tas pats Rihards Bukarts arī uznem formu+ Rodrigo Ābols ir labā formā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:12, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!
Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:29, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādas nākotnes? Norakstīt viņu pašlaik negribas, protams, taču, būsim godīgi gan pret sevi, gan viņu - profesionālajā hokejā viņam būs ļoti, ļoti, ļoti grūti sevi pierādīt.

Un nez kāpēc nāk prātā stāsts par Tretjaka mazdēlu, kurš +/- KHL kontekstā tiek izskatīts tikai uzvārda dēļ.
Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu to nopietni?
Par Čalpu nopietni, par Naumovu ne visai!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?
Kamēr smiltis nesāks par d... birt būs jaunais! Tā vismaz mums te daudziem jau pasen ir pierasts mērīt....

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:37, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.
Nemaz tik bezcerīgi trešie numuru Latvijas izlasē nav, jo nē, nē, bet ik pa dažiem gadiem visi trīs arī dabū uzspēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-27 19:40, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Negribas norakstīt, bet sanāk jau, ka noraksti! Vairāk jau kā hohmu to domāju! Par trešo vārtsargu jau tur kaut mēs ar tevi varētu arī braukt tribīnēs pasēdēt, jo iespējamība, ka viņam vajadzēs iet laukumā ir diezgan tuva nullei! Pat, ja formāli pirmais satraumējas, tad trešais varēs tik uz beņķa patusot.
Gudļevskis aizbrauca kā trešais...uz čempja beigām kļuva par pirmo, tad drafts, NHL līgums...diez vai varētu Tu tā nosēdēt par trešo
p.s. tagad ja visi labākie varotciki būtu pieejami, būtu pasmagi izvēlēties kurus vest manuprāt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:44, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Kamēr smiltis nesāks par d... birt būs jaunais! Tā vismaz mums te daudziem jau pasen ir pierasts mērīt....
Atceros 2000. gadā uz pīteru atbrauca jaunais Herberts. Tā tas bijis vienmēr. Liekas vecākais no jaunajiem savulaik bija Ankipāns, tam bija kādi 27 vai 28 kad par jauno dēvēja Un principā jā, Bļuders un citi nav jaunie kontekstā "juniori" bet jauni vēl ir. Nu pienemam ka veča karjera ir no 20 līdz 35 gadiem, tad tā ar var dalīt līdz 25 jaunais, tad vnk spēlētājs un no 30 var sākt apsaukāt par pensi, ņirgt ka smiltis birst u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-03-27 19:45, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bļugers arī jaunais? Bļugeram jau 23 (šogad būs 24), viņam un Zemgum ir viens dzimšanas gads. Jeb Girgensonu Tu arī vēl joprojām sauc par jauno?
Pēc ZA gradācijas Bļugers vēl skaitās prospekts Girgensons pensis virs 300 spēlēm

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc ZA gradācijas Bļugers vēl skaitās prospekts Girgensons pensis virs 300 spēlēm
NHL rūkijs vari būt līdz 26 gadiem, ja nemaldos.
Bet nu "prospect" arī ir bišķīt cita nozīme, nekā vienkārši "jaunais".

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 19:57, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Atceros 2000. gadā uz pīteru atbrauca jaunais Herberts. Tā tas bijis vienmēr. Liekas vecākais no jaunajiem savulaik bija Ankipāns, tam bija kādi 27 vai 28 kad par jauno dēvēja Un principā jā, Bļuders un citi nav jaunie kontekstā "juniori" bet jauni vēl ir. Nu pienemam ka veča karjera ir no 20 līdz 35 gadiem, tad tā ar var dalīt līdz 25 jaunais, tad vnk spēlētājs un no 30 var sākt apsaukāt par pensi, ņirgt ka smiltis birst u.t.t.
Ankipāns un Cipulis par jaunajiem vēl aizvien tika dēvēts 2005. gadā, kad viens gatavojās 30. gadu dzē-dē svinēt, bet otrs - 25. Starp citu, abiem vienā dienā svinības iekrīt (kā izrādās).

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 20:08, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ankipāns un Cipulis par jaunajiem vēl aizvien tika dēvēts 2005. gadā, kad viens gatavojās 30. gadu dzē-dē svinēt, bet otrs - 25. Starp citu, abiem vienā dienā svinības iekrīt (kā izrādās).
Man ar likās ka tas bija uz Insbrukas čempi, šie tak vēl vienā maiņā spēlēja, pa vidu šiem abiem jauniešiem vispār mazs bērns bija ielikts

  +1 [+] [-]

, 2018-03-27 20:09, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man ar likās ka tas bija uz Insbrukas čempi, šie tak vēl vienā maiņā spēlēja, pa vidu šiem abiem jauniešiem vispār mazs bērns bija ielikts
Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:14, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā
nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:20, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā
Trineca vēl spēlē plejofos, ka Roberts Bukarts vēl līgumu nav parakstījis?

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Atceros, ka Namejs vienreiz mauca savā garā, ka hokejisti var progresēt līdz 40 gadiem(vai tuvu tam), jo redz Nedveds pirmo reizi tika Čehijas izlasē uz PČ šajā vecumā
"Progresē" ir tik plašs jēdziens, ka to nevar ne pierādīt, ne apgāzt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:26, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu, čehi jau laikam tāda lēni progresējoša nācija - šitais Ivo Prorok - Eliteprospects.com jau arī PČ debitēja 36 gadu vecumā
Abrag Ābols nākošsezon arī Zviedrijā?

     [+] [-]

, 2018-03-27 20:27, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kas ir "iepriekš gūtais savainojums"?

šis diezgan droši ļauj prognozēt, ka atteikumi būs vēl - tikai tagad tie tiek pasniegti solīdi
ja neseko hokejam līdzi, tad šādu komentāru vispār varēji nerakstīt.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:20, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Abrag Ābols nākošsezon arī Zviedrijā?
pieļauju, ka pats Ābols arī to vēl nezina...

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:21, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Trineca vēl spēlē plejofos, ka Roberts Bukarts vēl līgumu nav parakstījis?
nu ja, pret HC Mountfield, starp citu

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:28, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu ja, pret HC Mountfield, starp citu
jā, pats apskatījos. pusfinālā pirmā spēle tik ceturdien būs.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:30, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pieļauju, ka pats Ābols arī to vēl nezina...
Ābols uz diviem gadiem parakstījis līgumu ar Orebro...protams līgums nav akmenī iekalts.

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:54, pirms 7 gadiem
Ok bija savainojums,bet nu Dinamo taču spēlēja kā velns!Likās pat tīri labā formā bija..Un vienu brīdi jau likās,ka uz šo čempi varētu savākties tiešām labs sastāvs,te tev nu bija..

     [+] [-]

, 2018-03-27 22:57, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Uzskatu, šis gan bija gājiens, saistībā ar to nesamaksāto aprošināšanu! Bet ja brēc ka būs slikti čempī, nepiekrītu, jo Lauris pern arī nebija un sniegums izlasei bija labs, un Daugaviņš arī tad nebija formā( 1+2)!
Savukārt runājot par līderiem, uzskatu ka (Indrašis+Andris Džeriņš+ Roberts Bukarts) ir līderu maiņa! (Ķēniņš+Zemgus Girgensons+ Karsums) ir arī laba maiņa! Es nelieku maiņas, bet norādu uz to, ka līderu ir vēl pietiekami, un jaunie īpaši Tralmaks ir ar lielu degsmi čalis! Ceru ka pievienosies Jaunie talanti pēdējā mirkli Balcers, Bļugers! Viss būs kārtībā! Ir beidzot jāsaprot, ka Dinamo hokejisti mums nav jāņem kā bāze izlasei!!!
Nu jā,izlase daudziem čaļiem nav galvenais..!

     [+] [-]

, 2018-03-28 00:48, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Pirms pāris gadiem Latvija elites komandā palika pateicoties Masaļskim, Dārziņam un Daugaviņam... Neviena šogad nebūs.
Nu ok, es ticu, ka Dienvidkoreju jau nu mēs šā vai tā paņemsim, bet diezgan bēdīgi. Cerams, ka jaunie spēs sevi apliecināt.
Nesaprotu, kāpēc visi uzskata, ka mums LV izlasē ir tikai divi spēlētāji???
Šogad ierindā būs Karsums, kas spēs Lauri noteikti aizvietot krietni efektīgāk, jā Daugaviņš būs iztrūkums, bet Hārtlijs prot noskaņot komandu.
Mums ir lērums vēl spēlētāju, kas spēj un spēlē augstākajā līmenī - Girgensons, Ķēniņš, Bukarti, Kuldas, Merzļikins, iepriekšminētais Karsums utt. Pagaidām neredzu iemeslu par ko raudāt.
Domāju, ka pasmieties vienīgi par Bārtuļa atrunu varēs.
Vienīgi, ja ir Karsums, tad jau Bārtulis mošk ar tomēr būs, viņi lieli čomi un Bārtulis, kā puišels Karsumam visās līgās pakaļ skrien.

     [+] [-]

, 2018-03-28 11:04, pirms 7 gadiem
vanagz rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi uzskata, ka mums LV izlasē ir tikai divi spēlētāji???
Šogad ierindā būs Karsums, kas spēs Lauri noteikti aizvietot krietni efektīgāk, jā Daugaviņš būs iztrūkums, bet Hārtlijs prot noskaņot komandu.
Mums ir lērums vēl spēlētāju, kas spēj un spēlē augstākajā līmenī - Girgensons, Ķēniņš, Bukarti, Kuldas, Merzļikins, iepriekšminētais Karsums utt. Pagaidām neredzu iemeslu par ko raudāt.
Domāju, ka pasmieties vienīgi par Bārtuļa atrunu varēs.
Vienīgi, ja ir Karsums, tad jau Bārtulis mošk ar tomēr būs, viņi lieli čomi un Bārtulis, kā puišels Karsumam visās līgās pakaļ skrien.
Laikraksts: Artūrs Kulda ceļgala savainojuma... .

     [+] [-]

, 2018-03-29 23:33, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: varbūt tomēr 22. ākstīšanās reize būs liktenīga A grupai. Nekad, nekad nebūtu noticējis, ja kāds man 1997. tajā būtu teicis, ka mēs vēl 2018. gadā būsim A grupā. Tolaik domāju, ka max. 2005. gads un mēs atgriežamies B grupā.
97g bija top12