Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Neizmantotas iespējas un vājš pirmais periods Latvijai neļauj uzvarēt arī šoreiz

Neizmantotas iespējas un vājš pirmais periods Latvijai neļauj uzvarēt arī šoreiz
Rodrigo Ābols guva savus trešos vārtus pārbaudes spēļu ciklā
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Piekto zaudējumu pēc kārtas pārbaudes spēļu ciklā pirms pasaules čempionāta piedzīvojusi Latvijas hokeja izlase, kas Mihalovcē ar 1:4 atzina Slovākijas valstsvienības pārākumu. Goda vārtus viesu rindās guva Rodrigo Ābols, kuram trešais precīzais metiens sagatavošanās ciklā.

Šovakar pirmo pārbaudes spēli šajā sagatavošanās ciklā Latvijas izlasē aizvadīja tādi hokejisti kā Roberts Bukarts un Miķelis Rēdlihs, kuri ar Ņikitu Jevpalovu veidoja pirmo uzbrucēju trijnieku, kā arī Mārtiņš Karsums. Kā septītais aizsargs spēlei tika pieteikts nupat sezonu AHL noslēgušais Kristofers Bindulis, savukārt vārtu drošība tika uzticēta Mārim Jučeram.

Jau spēles pašā sākumā latviešiem nācās pasvīst aizsardzībā, jo mazākumā komandu atstāja Jevpalovs. Tiesa, četratā pret pieciem vārtus mūsējie nosargāja neskartus. Pēc uzbrucēja Pauloviča individuāla reida komandu nācās glābt Jučeram. Perioda vidū iespēja izcelties vairākumā jau bija mūsējiem, spēlējot formātā pieci pret trim. Spēle vairākumā Latvijai turpināja sagādāt grūtības - vienīgā labā iespēja pēc Bukarta piespēles radās Karsumam, tomēr pieredzējušais uzbrucējs meta garām vārtiem.

Latviešiem lielas problēmas sagādāja uzbrukumu uzsākšana, bieži vien piespēlēm nesasniedzot adresātus. Spēles 15. minūtē pēc zaudēta iemetiena aizsardzības zonā Slovākija atklāja rezultātu, viesu aizsargi nenosargāja vārtu priekšu un Martins Bakošs iebakstīja ripu vārtos - 1:0. Mājinieki uzbruka krietni bīstamāk un pārliecinoši pārņēma mača iniciatīvu. Neilgi pirms trešdaļas beigām viesi vēlreiz palika mazākumā, un 100. spēli Slovākijas izlasē aizvadošais Mihels Miklīks ar plaukstas metienu panāca jau 2:0. Pēc otro vārtu zaudējuma Jučera vietu vārtos ieņēma Uldis Čalpa. 20 nospēlētās minūtēs Latvija pa Patrika Ribara sargātajiem vārtiem izdarīja tikai vienu metienu.

Otro trešdaļu abas komandas centās uzsākt ļoti augstā tempā, kur labāki izskatījās slovāki. Perioda ceturtajā minūtē pirmoreiz mačā kapitulēt nācās arī Čalpam, kurš nespēja atvairīt spēcīgu Juraja Valaha metienu - 3:0. Latviešiem nācās izturēt vēl vienu mazākumu, bet pēc tā viesi vienus vārtus atguva. Pretuzbrukumā pēc acīgas Indraša piespēles savus trešos vārtus šajā pārbaudes spēļu ciklā guva Rodrigo Ābols - 3:1.

Guvuši pirmos vārtus, Latvijas izlases hokejisti laukumā darbojās ar jaunu sparu. Ābolam brīdi vēlāk radās vēl viena iespēja izcelties, tomēr pēdējā brīdī patraucēja aizsargs. Slovāki tikmēr aizskrēja pretuzbrukumā divi pret vienu, tomēr ugunsgrēku paspēja apdzēst Ševčenko, patraucējot Svitanam izdarīt metienu. Diemžēl perioda izskaņā Latvija zaudēja vēl vienus vārtus, kad Binduli apskrēja un Čalpu pārspēja Davids Bondra - 4:1. Ar individuālu reidu, apspēlējot teju visus pretspēlētājus, izcēlās Razgals, taču Frenka metienu atvairīja vārtsargs.

Trešā perioda sākumā Latvijas izlasei izdevās izveidot lielāku spiedienu uz Ribara sargātajiem vārtiem, ar bīstamiem metieniem izcēlās aizsargi Salija un Ševčenko. Viesi tika pie otrā vairākuma spēlē, taču arī šoreiz bez panākumiem. Pēc teicamas saspēles ar Pavlovu un Rēdlihu labā metiena pozīcijā nonāca Bukarts, tomēr mājiniekus glāba Ribars. Slovāki turpināja noraidīties un dot latviešiem iespējas, bet viesi tās neizmantoja. Brīnumainā veidā savu komandu glāba vārtsargs, pēc Ābola raidījuma ripu izvelkot no tukšiem vārtiem.

Pēdējās trešdaļas minūtēs, kad mājinieki nopelnīja jau ceturto mazākumu 12 minūšu ietvaros, viesi teju vai zaudēja piektos vārtus, tomēr pēc partneru pieļautas kļūdas mazākumā savu komandu glāba Uldis Čalpa. Rīt abas komandas Popradā tiksies atkārtoti, mūsējiem cenšoties revanšēties par pelnīto zaudējumu un demonstrēt labāku sniegumu.

Slovākija - Latvija 4:1 (0:2;1:2;0:0)

Vārti: 14:13 Bakošs (Miklīks, Hovorka) 1:0, 18:43 Miklīks (Kudrna, Čaikovskis, vair.) 2:0, 23:23 Valahs (Bondra, Svitana) 3:0, 29:24 Ābols (Indrašis) 3:1, 35:36 Bondra (Valahs, Ribāržs) 4:1
Soda minūtes: 12:8
Vārtsargi: Patriks Ribars - Māris Jučers (no 18:43 Uldis Čalpa)

Latvijas izlases sastāvs

Māris Jučers (Uldis Čalpa); Guntis Galviņš - Ēriks Ševčenko, Kristaps Zīle - Edgars Siksna, Artūrs Salija - Uvis Balinskis, Kristofers Bindulis; Miķelis Rēdlihs - Ņikita Jevpalovs - Roberts Bukarts, Mārtiņš Karsums - Rodrigo Ābols - Miks Indrašis, Gints Meija - Vitālijs Pavlovs - Mārtiņš Cipulis, Frenks Razgals - Oskars Batņa - Gunārs Skvorcovs, Māris Bičevskis.


, 2018-04-20 20:19, pirms 7 gadiem
Labāk reklāmu rādīt, nekā bullīšus! Lieliski!!!
, 2018-04-20 20:20, pirms 7 gadiem
Jacer uz Merzlikina brinumdarbiem vartos,savadak variantu maz!
, 2018-04-20 20:21, pirms 7 gadiem
Vislielākās problēmas, manuprāt, sagādāja tieši mūsu pašu aizsargu spēle. Iziet no presinga ar precīzu piespēli vai mierīgi pieturēt ripu neprata gandrīz neviens no aizsargiem, pozicionāli arī ļoti daudzas kļūdas, bet gan jau ar Sotnieka un Cibuļska pievienošanos tas skats nebūs vairs tik bēdīgs.
, 2018-04-20 20:21, pirms 7 gadiem
Pavlovi, Batņas, Skvorcovi, Meijas, Cipuļi... ehhhh... Ko var no viņiem prasīt? Visi malkas skaldītāji.
, 2018-04-20 20:21, pirms 7 gadiem
atgādina DR labākajos gados 0:5 ) ar smagiem treniņiem nodzenāti džeki, saspēle u18 izlases līmenī
, 2018-04-20 20:22, pirms 7 gadiem
Autors uzskata, ka tikai 1.periods bija vājš?
, 2018-04-20 20:23, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Pavlovi, Batņas, Skvorcovi, Meijas, Cipuļi... ehhhh... Ko var no viņiem prasīt? Visi malkas skaldītāji.
Pavlovs šodien bija pat viens no labākajiem izlasē.
, 2018-04-20 20:24, pirms 7 gadiem
Indrašim amazing piespēle bija. Čempiņš.
, 2018-04-20 20:24, pirms 7 gadiem
Dzīvespriecīgs rakstīja: Jacer uz Merzlikina brinumdarbiem vartos,savadak variantu maz!
nu pietiks jau ar normālu Merzlikina spēli vārtos, jo šie abi varočiki ielaida visu, ko varēja ielaist!
, 2018-04-20 20:25, pirms 7 gadiem
ko Pavlovam varat piesieties?
tāds Cipulis, Batņa , Meija , Jevpavlovs , Skvorcovs ne ar ko nav labāki par viņu
, 2018-04-20 20:25, pirms 7 gadiem
Izsmiekls!!!
, 2018-04-20 20:27, pirms 7 gadiem
Vitok rakstīja: Izsmiekls!!!
un kas tieši?
, 2018-04-20 20:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Pavlovs šodien bija pat viens no labākajiem izlasē.
Kādā jomā? Skriešanā bez galvas?
, 2018-04-20 20:28, pirms 7 gadiem
Ja vārtos ir Latvijas čempionāta vārtsargs,tad lidz ar to visa komanda spēlē Latvijas čempionāta līmenī!
, 2018-04-20 20:28, pirms 7 gadiem
Kaut gan trešais periods mūsu izpildijumā man ļoti patika
, 2018-04-20 20:28, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: nu pietiks jau ar normālu Merzlikina spēli vārtos, jo šie abi varočiki ielaida visu, ko varēja ielaist!
ar vienu Merzļikinu par maz, kādam arī ir goli jāmet. Jo nav starpība vai zaudē ar 0:1 vai 0:10...
, 2018-04-20 20:29, pirms 7 gadiem
šī bij' tikai iesildīšanās, Bobs viņus šovakar drāzīs un rīt bez māra-zāģa šos cze/svk paņems / maybe
, 2018-04-20 20:29, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kas tieši?
Pārbaudes spēļu rezultāti.
, 2018-04-20 20:31, pirms 7 gadiem
Vitok rakstīja: Pārbaudes spēļu rezultāti.
Nebūtu patīkami, ja zaudētu pilnīgi visas pārbaudenes...Protams, galvenais, lai labi iet PČ.
, 2018-04-20 20:31, pirms 7 gadiem
Vis kārtībā ,izskatās ka tā Boba lielā taktika ,slēpjam taktiku ,tagad visiem zaudēsim un cempī iesim pa medaļām.Būtu jautri ja nebūtu tik bēdīgi.
Slēpts komentārs: arny72
, 2018-04-20 20:32, pirms 7 gadiem
Vitok rakstīja: Ja vārtos ir Latvijas čempionāta vārtsargs,tad lidz ar to visa komanda spēlē Latvijas čempionāta līmenī!
sākumā jau nebija Latvijas čempionāta vārtsargs...
, 2018-04-20 20:33, pirms 7 gadiem
arny72 rakstīja: Vienīgais ko es varu pateikt.. Puse no komentāristiem- pilnīgs klaunu bars. Vannā pirdēji!!
Ar ko Tavs komentārs labāks?
, 2018-04-20 20:34, pirms 7 gadiem
Vnk,skumji. Vairākumu varējām trenēt uz nebēdu,taču rezultātā-kā vienmēr.
PČ brīnumu ar šo sastāvu nebūs.Izspēlējušies būs daudzi,tas gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:36, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar ko Tavs komentārs labāks?
Ar to,ka gaidam PČ un beidzam tupi muldēt pēc katras nospēlētas minūtes.
, 2018-04-20 20:37, pirms 7 gadiem
rītā ar visticamāk zaudēs, jo vienas dienas laikā ātrāki nepaliks un meistarību neuzlabos , bet nu ja šāds skats būtu uz izlasi pēc Sveices spēlēm , tad gan panikai vajadzētu būt
, 2018-04-20 20:37, pirms 7 gadiem
Nekas nav noticis, parasta pārbaudes spēle. Uz īstajām ģērēm vīri būs formā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:38, pirms 7 gadiem
striker rakstīja: Vnk,skumji. Vairākumu varējām trenēt uz nebēdu,taču rezultātā-kā vienmēr.
PČ brīnumu ar šo sastāvu nebūs.Izspēlējušies būs daudzi,tas gan
uz PČ šajā sastāvā klāt varētu nākt kādi 7-8 spēlētāji, kas būs būtisks pastiprinājums
, 2018-04-20 20:38, pirms 7 gadiem
Jāsaka kā ir, pagaidām izskatās ļoti bēdīgi, kremļa troļļi priecājas, jo viņu kvēlākais sapnis piepildās, Hartlijs nav uzdevumu augstumos, bet nu, man nez kapēc nepamet sajūta, ka tā ir tikai mazliet daļa no taktikas, iemidzināt pretiniekus ar hujovo spēli pārbaudes spēlēs...
, 2018-04-20 20:39, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: rītā ar visticamāk zaudēs, jo vienas dienas laikā ātrāki nepaliks un meistarību neuzlabos , bet nu ja šāds skats būtu uz izlasi pēc Sveices spēlēm , tad gan panikai vajadzētu būt
Izskatās, ka Tu jau tagad paniko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:40, pirms 7 gadiem
Paredzams rezultāts spēlējot bez vārtsarga..
Kad beidzot tiks atrasti normāli komentētāji? Laikreipāns iemidzina futbola draugus, bet nu hoķi kāda mārutka pēc dod komentēt tam flegmam.. viņš tak pat nespēj izsekot notikumiem laukumā!!!
, 2018-04-20 20:40, pirms 7 gadiem
Vispār traki. Ok, aizsardzībā pievienosies Sotnieks & Cibuļskis, Freibergs, tad kaut kā vilksim. Bet mani uztrauc līdera trūkums. Daugaviņš Ķelnē ar kleino roku punktus nevāca, bet vismaz uzņēmās to lomu, sapurinaja komandu un meta pa vārtiem... Tagad pat nevar saprast, kas ir kas. Pirmā maiņa šodien patika, vēl būs laiks džekiem saspēlēties. Bet viss pārējais mani uztrauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:41, pirms 7 gadiem
tagad jāģērē ādu uzpircējs perņa/herņa, solīja jau citu rēķinu
, 2018-04-20 20:42, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Galvenais, ka trenerim alga 1,5 miljoni, bet labākie spēlētāji atsakās izlase spēlēt, pie Kirova max 1 spēlētājs atteica, tgd ar zagļiem Lhf amatā 11 spēlētāji atteijusi
Kas tad ir tie 11 spēlētāji?? 2015. gada čempi jau esi aizmirsis?
, 2018-04-20 20:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ar vienu Merzļikinu par maz, kādam arī ir goli jāmet. Jo nav starpība vai zaudē ar 0:1 vai 0:10...
Nu, es laikam esmu mūžīgais optimist LV izlases sakarā - norakstu šo uz fizuhas bedri... Bet kopumā pašlaik stipri bēdīgi izskatās, bet nu pagaidām, cerams, uz fizuhas rēķina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:43, pirms 7 gadiem
Savu mūžu nekad nav redzēta tāda impotence vairākumā,kāda ir pēdējā laikā Latvijas izlasei...5 pret 3,pat lāgā zonā nevar nostāties!!! Un vīri ar hokeju pelna sev iztiku...citās nozarēs uzreiz atlaistu no darba,ja tu nemāki darīt savu darbu!!! Bērnudārzs gatavais...
, 2018-04-20 20:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izskatās, ka Tu jau tagad paniko.
tomēr gribās ,lai vismaz vienu uzvaru pārbaudes spēles izcīnam lai nav pesimistisks skats
, 2018-04-20 20:46, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tomēr gribās ,lai vismaz vienu uzvaru pārbaudes spēles izcīnam lai nav pesimistisks skats
Domā, ka citi arī to negrib?
, 2018-04-20 20:47, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: uz PČ šajā sastāvā klāt varētu nākt kādi 7-8 spēlētāji, kas būs būtisks pastiprinājums
Laikam esmu kļuvis šajā jomā pesimists.Ja redzētu sastāvā Daugavu,Lauri arī Kuldu,vēl kādu,tad Dānija liktos sakarīga.
Cerēsim,ka no tikko iekļautiem kāds izšaus.Par pirmajām pārbaudes spēlēm,to nozīmīgumu labāk paklusēšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:48, pirms 7 gadiem
Bet runājot par vārtsargiem, tomēr likt vārtos šos kadrus, manuprāt, ir galīgi garām, jo no šiem jau neko vairs neizveidos. Tad labāk tādu Vori ielikt šitādā spēlē, puika jauns un ir cerība, ka kkas sanāks. Vai tiešām ir ticība, ka viņi pēkšņi sāks vilkt?
, 2018-04-20 20:49, pirms 7 gadiem
Jekseļs ar bobiku brauc auzās. pagaidām.
vai būs 180 grādu transformācijas čempionātā?
zoni iegūs formu, papildināsies sastāvs, varbūt kkas mainīsies.
neviens neaizdara secinājumus pēc pārs pārbaudenēm, bet kaut kādai cieņai arī ir jābūt.
, 2018-04-20 20:50, pirms 7 gadiem
Pozitīvais pienesums:1) Čalpa labāks par Jučeru, 2) beidzot gūti kaut vieni vārti, 3) trešais periods parādīja LV spējas vismaz kapāties par vietu zem saules.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 20:51, pirms 7 gadiem
Vārti, vārti, ir gūti vārti!!!!!!!!!! Indraši par prezidentu, Ābolu par premjerministru!
, 2018-04-20 20:52, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Vārti, vārti, ir gūti vārti!!!!!!!!!! Indraši par prezidentu, Ābolu par premjerministru!
Ko dzer?
, 2018-04-20 20:55, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Tas pats Vorobjovs spētu nodrošināt izlasei kādu uzvaru ar algu 200'000, gada , bet te 1,5 milj dārgs treneris, kas tjip atnācis nolasīt lekciju aitu baram kas pēc tam sajūsmā, ka sapratuši 20% no lekcijas
"Tas pats Vorobjovs" lika čaļiem pa laukumu riepu vazāt,lai uztrenētu motoru un kājas.. Un tekstus bīdīja ar sulīgam,precīzām frāzēm teikumu sākumā un beigās.Hartlijs to nezin
, 2018-04-20 20:55, pirms 7 gadiem
Neticu ka mūsu izlase kaut ko slēpj
, 2018-04-20 20:58, pirms 7 gadiem
PIlnīgi nekāda optimisma pirms gaidāmā čempja. Tik švaki ar vārtu gūšanu par pārbaudenēs nav bijis man šķiet sen.

Var jau būt ka spēlējam paslēpes, bet šobrīd neredzu pamatu optimismam, kad LV vidēji ir gūti mazāk par 1.5 golu.
, 2018-04-20 20:58, pirms 7 gadiem
Ko jus te raudat pagajusaja cempii salikam Slovakus 3-1
, 2018-04-20 20:58, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Neticu ka mūsu izlase kaut ko slēpj
Mums jau nav tādu resursu lai kaut ko slēptu, mums ir viss redzams kā uz paplātes.
, 2018-04-20 20:59, pirms 7 gadiem
ta neviens te neko nesaprot. īstie 23 hokejisti, kas brauks un visus saraus, ir paslēpti slepenā bāzē Baldonē pie radona glabātuves. šis viss ir tikai, lai aizmālētu acis tiem lohiem, kas domā, ka LV neko nevarēs. ļoti viltīgi! (ja kāds nesaprot, tā ir ironija par viltīgajiem plāniem un fizuhas bedrēm)
, 2018-04-20 20:59, pirms 7 gadiem
Iisi un konkreeti - Ar taadiem kaa Pavlovs un visaadi Batnnas var aiziet paskatiities kaadu muzeju Daanijaa
, 2018-04-20 21:00, pirms 7 gadiem
mazais23 rakstīja: Ko jus te raudat pagajusaja cempii salikam Slovakus 3-1
Kāds tam sakars ar šo spēli?
, 2018-04-20 21:02, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Iisi un konkreeti - Ar taadiem kaa Pavlovs un visaadi Batnnas var aiziet paskatiities kaadu muzeju Daanijaa
īsi un konkrēti. Pavlovs bija viens no labākajiem šodien laukumā.
, 2018-04-20 21:05, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: īsi un konkrēti. Pavlovs bija viens no labākajiem šodien laukumā.
Pat ja taa...
, 2018-04-20 21:07, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nebūtu patīkami, ja zaudētu pilnīgi visas pārbaudenes...Protams, galvenais, lai labi iet PČ.
Manuprāt dzīvē viss ir loģiski un likumsakarīgi.
Ja visi šie izlases spēlētāji šajā sezonā, maigi sakot, nekādu uber rezultativitāti nerādīja, nedara to arī tagad, tad es nezinu kāds pamats domāt, ka PČ šie spēlētāji kļūs baigi rezultatīvie.
Vienīgā cerība, ka kāds no vārtsargiem komandu pavilks, vai arī paši pratīs izmantot kādas pretinieku nolaidības. Kā tas n-tās reizes jau ir bijis.
, 2018-04-20 21:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Autors uzskata, ka tikai 1.periods bija vājš?
Jā,jo pārējie divi metienos un rezultātos visai līdzīgi...
, 2018-04-20 21:10, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: īsi un konkrēti. Pavlovs bija viens no labākajiem šodien laukumā.
haha! Tu spēli vispār skatījies, vai tas slotas kāts ir tavs radinieks?!
, 2018-04-20 21:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manuprāt dzīvē viss ir loģiski un likumsakarīgi.
Ja visi šie izlases spēlētāji, maigi sakot, nekādu uber rezultativitāti nerādīja, nedara to arī tagad, tad es nezinu kāds pamats domāt, ka PČ šie spēlētāji kļūs baigi rezultatīvie.
Vienīgā cerība, ka kāds no vārtsargiem komandu pavilks, vai arī paši pratīs izmantot kādas pretinieku nolaidības. Kā tas n-tās reizes jau ir bijis.
Līderi iespēlēsies, tāds kā Karsums, Roberts! Nāks talkā papildinājumi visās līnijās. Tāpēc domāju, ka visam jābūt ok! Atceros to vienu gadu, kad pārbaudenes visas gandrīz tika vinnētas, bet kā gāja čempionātā visi zinam!
, 2018-04-20 21:11, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: tagad jāģērē ādu uzpircējs perņa/herņa, solīja jau citu rēķinu
Tagad ģērē ķetnā uz savas klaviatūras un iedomājies ka solījums ir izpildīts!
, 2018-04-20 21:13, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manuprāt dzīvē viss ir loģiski un likumsakarīgi.
Ja visi šie izlases spēlētāji šajā sezonā, maigi sakot, nekādu uber rezultativitāti nerādīja, nedara to arī tagad, tad es nezinu kāds pamats domāt, ka PČ šie spēlētāji kļūs baigi rezultatīvie.
Vienīgā cerība, ka kāds no vārtsargiem komandu pavilks, vai arī paši pratīs izmantot kādas pretinieku nolaidības. Kā tas n-tās reizes jau ir bijis.
Vārtsargi nevar palikt komandu,jo tie ne par mata tiesu nav svarīgāki par jebkuru laukuma spēlētāju (tie ir tavi vārdi). Tagad zināšu ka vārtsargam nav liela nozīme komandā. Tā ir tikpat liela kā jebkuram spēlētājam.
, 2018-04-20 21:14, pirms 7 gadiem
Hārtlijs māk skaisti mūldēt,un par to lielu naudu paprasīt,tikai sorī citur viņam nemaksā Latvijā mulķus atradis.Patika ko Karsums intervijā pateica,ka hokeijs ir komandas spēle,un pārs spēlētāji brīnumus neuztaisīs,tā laikam bija atbilde Hartlija rakstam ka tagad pārs cali pievienojās nu būs jauda nu būs uzvaras.Mūsu puiši kādi ir tādi ir un Latvijaij tie ir labākie.Un nav labi Bobi celt debesīs un puišus nolikt ka neko nevar.
, 2018-04-20 21:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manuprāt dzīvē viss ir loģiski un likumsakarīgi.
Ja visi šie izlases spēlētāji šajā sezonā, maigi sakot, nekādu uber rezultativitāti nerādīja, nedara to arī tagad, tad es nezinu kāds pamats domāt, ka PČ šie spēlētāji kļūs baigi rezultatīvie.
Vienīgā cerība, ka kāds no vārtsargiem komandu pavilks, vai arī paši pratīs izmantot kādas pretinieku nolaidības. Kā tas n-tās reizes jau ir bijis.
Bukarts 21+28=49
Indrašis 21+21=42

daži jau tādi bija...
, 2018-04-20 21:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manuprāt dzīvē viss ir loģiski un likumsakarīgi.
Ja visi šie izlases spēlētāji šajā sezonā, maigi sakot, nekādu uber rezultativitāti nerādīja, nedara to arī tagad, tad es nezinu kāds pamats domāt, ka PČ šie spēlētāji kļūs baigi rezultatīvie.
Vienīgā cerība, ka kāds no vārtsargiem komandu pavilks, vai arī paši pratīs izmantot kādas pretinieku nolaidības. Kā tas n-tās reizes jau ir bijis.
Tieši tā. Ja tu visu mūžu esi bijis debils, tad nav pamata domāt, ka šo pavasar paliksi normāls.
, 2018-04-20 21:14, pirms 7 gadiem
Cerams, ka šoreiz Jučers pierādīja Hārtlijam. Ko pierādīja , lai lemj katrs pats.
, 2018-04-20 21:15, pirms 7 gadiem
ukačaka rakstīja: Pozitīvais pienesums:1) Čalpa labāks par Jučeru, 2) beidzot gūti kaut vieni vārti, 3) trešais periods parādīja LV spējas vismaz kapāties par vietu zem saules.
Tāpat jau čempionātā nespēlēs ne viens ne otrs
, 2018-04-20 21:15, pirms 7 gadiem
Franko rakstīja: haha! Tu spēli vispār skatījies, vai tas slotas kāts ir tavs radinieks?!
kā reizi skatījos. Bet Tu gan , kā redzu, neskatījies.
, 2018-04-20 21:16, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Līderi iespēlēsies, tāds kā Karsums, Roberts! Nāks talkā papildinājumi visās līnijās. Tāpēc domāju, ka visam jābūt ok! Atceros to vienu gadu, kad pārbaudenes visas gandrīz tika vinnētas, bet kā gāja čempionātā visi zinam!
Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.
, 2018-04-20 21:17, pirms 7 gadiem
Vēl pievienosies Merzlikins, Gudļevskis, Sotnieks, Cibuļskis, Freibergs, Džeriņš, Ķēniņš, Ri. Bukarts, varbūt Balcers. Un tad cilvēki, kas ir uz lielas jautājuma zīmes par pieejamību. Visamz 2.5 pieklajigas maiņas mums sanāk, tā kā uztraukties varam, bet raudāt vēl nav iemesls. Šaubos, ka ar +6 pieklājīgiem laukuma spēlētājiem un top līmeņa (nevis Kurbada, sorry) vārtsargiem rezultāts būs tāds pats
, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsargi nevar palikt komandu,jo tie ne par mata tiesu nav svarīgāki par jebkuru laukuma spēlētāju (tie ir tavi vārdi). Tagad zināšu ka vārtsargam nav liela nozīme komandā. Tā ir tikpat liela kā jebkuram spēlētājam.
Tu atkal sev vēlamo uzdod par faktisko.
Mana doma par vārtsargiem bija ļoti elementāra u.t.i. vārtsargi labi pildīs savus tiešos pienākumus, un visādus ''tauriņus'' vārtos nesalaidīs. Pārējais jau ir aizsargu un uzbrucēju rokās, galvās un kājās.
, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.
Beidz ticēt Ziemassvētku vecītim un katros Ziemassvētkos prasīt viņam, lai Latvija izkrīt no elites, jo kā pienāk pavasaris tā nav ne Ziemassvētku vecīša, ne izkrišanas neesi tak sen jau vairs nekāds mazais bērns...
, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: īsi un konkrēti. Pavlovs bija viens no labākajiem šodien laukumā.
spēli neredzēju, bet ja Pavlovs bija labākais, tad mūsējie pēc pāris gadiem kā traki sitīsies čempī pret rumāņiem, lietuviešiem un ķīniešiem
, 2018-04-20 21:21, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bukarts 21+28=49
Indrašis 21+21=42


daži jau tādi bija...
Nezinu kā Bukartam, bet Indrašim bija labi maiņas biedri.
, 2018-04-20 21:22, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: spēli neredzēju, bet ja Pavlovs bija labākais, tad mūsējie pēc pāris gadiem kā traki sitīsies čempī pret rumāņiem, lietuviešiem un ķīniešiem
Tikko jau viena mūsu izlase zaudēja lietuviešiem divas spēles-1:4 un 2:3,tā kā ilgi nav jāgaida...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2018-04-20 21:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu atkal sev vēlamo uzdod par faktisko.
Mana doma par vārtsargiem bija ļoti elementāra u.t.i. vārtsargi labi pildīs savus tiešos pienākumus, un visādus ''tauriņus'' vārtos nesalaidīs. Pārējais jau ir aizsargu un uzbrucēju rokās, galvās un kājās.
Nezināju ka tu ar vārdiem "vārtsargs pavilks komandu" patiešibā domā pildīs tiešos pienākumus un neielaidīs vieglus metienus. Pavelk komandu un pilda tiešos pienākumus tomēr ir dibas atšķirīgas frāzes. Manā izpratnē normāls vārtsargs regulāri katrā spēlē to dara un vēl vairāk. Vārtsargs ir puse no komandas-tie nav mani vārdi, to teikuši vairāki droši vien daudzi labi treneri. Es pilnībā tiem piekrītu. Laba komanda sākās ar labu galveno treneri (tāds mums ir) un labu vārtsargu-tie ir divi galvenie cilvēki komandā.
, 2018-04-20 21:24, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.
Jums jau kā vienmēr, dzīvē viss ir nolāpīti slikti, netic arī pats sev un radiem, un veikala pārdevējai taņai par desas svaigumu
, 2018-04-20 21:24, pirms 7 gadiem
riga81 rakstīja: Hārtlijs māk skaisti mūldēt,un par to lielu naudu paprasīt,tikai sorī citur viņam nemaksā Latvijā mulķus atradis.Patika ko Karsums intervijā pateica,ka hokeijs ir komandas spēle,un pārs spēlētāji brīnumus neuztaisīs,tā laikam bija atbilde Hartlija rakstam ka tagad pārs cali pievienojās nu būs jauda nu būs uzvaras.Mūsu puiši kādi ir tādi ir un Latvijaij tie ir labākie.Un nav labi Bobi celt debesīs un puišus nolikt ka neko nevar.
Bet LABU komandas spēli var uztaisīt tikai LABI spēlētāji. Jā, mums nav NHL zvaigznes, bet labi spēlētāji gan. Tas sastāvs, kas bija pirmajās četrās spēlēs, nekādu komandas spēli uztaisīt nevarēja. Nebija vai vēl nebija tas līmenis. Protams, ka Bobs & LV gaida konkrētu spēlētāju ierašanos. Šodien 3. periods bija diezgan labs, bet vareja redzēt, ka maiņas vēl nebija iespelējušās. Un klāt būs vēl daži labi spēlētāji. Lidz čempim būs ok.
, 2018-04-20 21:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nezināju ka tu ar vārdiem "vārtsargs pavilks komandu" patiešibā domā pildīs tiešos pienākumus un neielaidīs vieglus metienus. Pavelk komandu un pilda tiešos pienākumus tomēr ir dibas atšķirīgas frāzes. Manā izpratnē normāls vārtsargs regulāri katrā spēlē to dara un vēl vairāk. Vārtsargs ir puse no komandas-tie nav mani vārdi, to teikuši vairāki droši vien daudzi labi treneri. Es pilnībā tiem piekrītu. Laba komanda sākās ar labu galveno treneri (tāds mums ir) un labu vārtsargu-tie ir divi galvenie cilvēki komandā.
Ja no uzbrucējiem un aizsargiem var neprasīt augstu rezultativitāti, labu spēli aizsardzībā, tad kāpēc kāds ir iedomājies, kā vārtsargam vienmēr ir jābūt pārcilvēkam, kurš sasmels laukuma spēlētāju savārītās ziepes?! Tā reti mēdz būt, jo vārtsargs tāds pats cilvēks vien ir kā pārējie spēlētāji. Ja viņš tāds nav, tad viņš spēlē NHL vadošajās komandās, un pelna lielu naudu.
, 2018-04-20 21:28, pirms 7 gadiem
Trešā trešdaļa tieši bija sūdīga. Ja spēlē skaitl.pārsvarā,tad ir jāmet goli.
, 2018-04-20 21:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man pie pakaļas izkrīt, vai atkal paliek, jo reāli apzinos mūsu vietu pasaules hokejā.
Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...
, 2018-04-20 21:29, pirms 7 gadiem
Gan jau būs labi! Elvis pavilks! Ro, Indrašis, Karsums vēl nav formā! Būs vēl Džeriņš. Protams, jābūt palīdzībai no Razgala un Jēpja. Lielākie robi droši vien aizsardzībā! Ok, būs Soča, bet... Balinskis ir labs, bet, diemžēl, kā slidotājs - aizsardzībā draņķīgs! Nu tāds OZO dalīts ar 10
, 2018-04-20 21:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja no uzbrucējiem un aizsargiem var neprasīt augstu rezultativitāti, labu spēli aizsardzībā, tad kāpēc kāds ir iedomājies, kā vārtsargam vienmēr ir jābūt pārcilvēkam, kurš sasmels laukuma spēlētāju savārītās ziepes?! Tā reti mēdz būt, jo vārtsargs tāds pats cilvēks vien ir kā pārējie spēlētāji. Ja viņš tāds nav, tad viņš spēlē NHL vadošajās komandās, un pelna lielu naudu.
Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.
, 2018-04-20 21:38, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...
Kāpēc negācijas?
Vai labāk stāstīt pirms katra čempionāta, ka nu tik rausim visus gabalos, un pēc tam piedzīvot kārtējo vilšanos, ka ne nu rāva ne nu kā, un savā tradicionālajā vietā, kura LV izlasei pēc realitātes pienākas, vien ir?.
Ja Tev vieglāk dzīvot pēc Repšes principa -kā var nesolīt (necerēt)-tad netraucēšu Tev to darīt.
, 2018-04-20 21:38, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Gan jau būs labi! Elvis pavilks! Ro, Indrašis, Karsums vēl nav formā! Būs vēl Džeriņš. Protams, jābūt palīdzībai no Razgala un Jēpja. Lielākie robi droši vien aizsardzībā! Ok, būs Soča, bet... Balinskis ir labs, bet, diemžēl, kā slidotājs - aizsardzībā draņķīgs! Nu tāds OZO dalīts ar 10
domā, ka Razgalu paņems uz PČ? es par to 100% nebūtu pārliecināts...
, 2018-04-20 21:40, pirms 7 gadiem
Bukartam 0+1 pagaidām
, 2018-04-20 21:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.
Smieklīgi!
Īpaši par to, ka vārtsargus ir grūtāk nosēdināt malā, un viņus nekritizē.
, 2018-04-20 21:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: domā, ka Razgalu paņems uz PČ? es par to 100% nebūtu pārliecināts...
Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.
, 2018-04-20 21:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.
Pilnīgākās muļķibas!
, 2018-04-20 21:48, pirms 7 gadiem
elvis lai cik labi nostaves,bet ar vieniem iemestajiem vārtiem nekas nebūs.
, 2018-04-20 21:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi!
Īpaši par to, ka vārtsargus ir grūtāk nosēdināt malā, un viņus nekritizē.
kritizē
, 2018-04-20 21:53, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.
pirmajās maiņās viņu neliks, savukrāt, 4. maiņā būs čekeri, jeb kā Tu saki kapļi... ja vēl nāk Ķēniņš, Ri.Bukarts un beigu beigās ja nospīd Balcers, tad galīgi neredzu vietu viņam sastāvā.
, 2018-04-20 21:53, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man pie pakaļas izkrīt, vai atkal paliek, jo reāli apzinos mūsu vietu pasaules hokejā.
Spēli neredzēju, rakstu nelasīju, bet prieks redzēt, ka vismaz Ivars joprojām ir reāls!
, 2018-04-20 21:54, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Līderi iespēlēsies, tāds kā Karsums, Roberts! Nāks talkā papildinājumi visās līnijās. Tāpēc domāju, ka visam jābūt ok! Atceros to vienu gadu, kad pārbaudenes visas gandrīz tika vinnētas, bet kā gāja čempionātā visi zinam!
kuru no tiem vairākiem , kad tika izmantota šī viltīgā stratēģija?
, 2018-04-20 21:54, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.
un šodien viņš arī bija stipri nemanāms (tik vienā epizodē izcēlās) pat uz šodienas spēles fona, salīdzinot ar ctiem.
, 2018-04-20 21:55, pirms 7 gadiem
Fandarms rakstīja: Bet LABU komandas spēli var uztaisīt tikai LABI spēlētāji. Jā, mums nav NHL zvaigznes, bet labi spēlētāji gan. Tas sastāvs, kas bija pirmajās četrās spēlēs, nekādu komandas spēli uztaisīt nevarēja. Nebija vai vēl nebija tas līmenis. Protams, ka Bobs & LV gaida konkrētu spēlētāju ierašanos. Šodien 3. periods bija diezgan labs, bet vareja redzēt, ka maiņas vēl nebija iespelējušās. Un klāt būs vēl daži labi spēlētāji. Lidz čempim būs ok.
jūs tiešā nesaprotat kāpēc trešais periods bija labs ? tāpēc, ka bija 4:1 un slovāki varēja palidot uz vienas slidas.
, 2018-04-20 22:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pirmajās maiņās viņu neliks, savukrāt, 4. maiņā būs čekeri, jeb kā Tu saki kapļi... ja vēl nāk Ķēniņš, Ri.Bukarts un beigu beigās ja nospīd Balcers, tad galīgi neredzu vietu viņam sastāvā.
Nu pie labākā razklada ( trijnieki uz dullo) Ro, Indrašis, Karsums - Džera, Miķelis, Balcers - Ri, Meija, Ķēniņš- Jēpis, Batņa, jo var iemetienus vinnēt. Pavlovs, laikam dēļ aizsardzības skiliem. Nu kā 13 būtu Razgals. Un jāņem vērā, ka pirms gada PČ Razgals pret štatiem iemeta, ja nemaldos...
, 2018-04-20 22:02, pirms 7 gadiem
kads tas jucers siets,kur tik svaki var spelet,nav jau tas sastavs tik nevarigs,slovaki pasi ari tur nekadi dizie nav
, 2018-04-20 22:03, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...
iebāzt galvu smiltīs un domāt, ka LV nekad nevarētu izkrist... te daži laikam domā, ka lV izlasei ir mistisks magnētisks aizsardzības kupols apkārt. pastāstīt par 30 sek pirms spēles beigām un FRA izgājienu 1 pret vārtsargu? hokejs mainās, spēki izlīdzinās, vienādu komandu otrajā ešelonā ir arvien vairāk. un tik un tā te parādās kadri, kas atceras, ka Vācija tak ar 8-0 tika uzvarēta
, 2018-04-20 22:05, pirms 7 gadiem
Tās ir šausmas , Skvorcovi ,Pavlovi, Batņas, Resgaļi, Cipuļi. ĀRPRĀTS!!!!!!
vIENKĀRŠI AIZBRAUKUŠI ,KĀ TŪRISTI.
, 2018-04-20 22:08, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi!
Īpaši par to, ka vārtsargus ir grūtāk nosēdināt malā, un viņus nekritizē.
Vārtsargus maina reti, bet ja uzbrucējs vai aizsargs nav formā , to viegli uz laiku var nosēdināt malā. Protams ka nerakstītais likums ir vārtsargus publiski nekritizēt. Pat komentatori izturas saudzīgāk pret vārtsargiem. Treneri vārtsargus kritizē ļoti, ļoti reti. Vārtsargs tēlaini izsakoties ir puse no komandas.
, 2018-04-20 22:09, pirms 7 gadiem
kreesls rakstīja: Tās ir šausmas , Skvorcovi ,Pavlovi, Batņas, Resgaļi, Cipuļi. ĀRPRĀTS!!!!!!
vIENKĀRŠI AIZBRAUKUŠI ,KĀ TŪRISTI.
spēli arī skatījies, vai tikai vaimanā, tāpēc, ka dabas balss to liek - kā jau katru pavsarai pirms PČ...
, 2018-04-20 22:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsargus maina reti, bet ja uzbrucējs vai aizsargs nav formā , to viegli uz laiku var nosēdināt malā. Protams ka nerakstītais likums ir vārtsargus publiski nekritizēt. Pat komentatori izturas saudzīgāk pret vārtsargiem. Treneri vārtsargus kritizē ļoti, ļoti reti. Vārtsargs tēlaini izsakoties ir puse no komandas.
biedri Funi, latviski pareizi ir komentētāji nevis komentatori... Tas Tev laikam no saimnieka būs pielipis....
, 2018-04-20 22:15, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: te vispār pilns neadekvātu. necitē tos, lai neredzu.
zaudēs formu bez citēšanas
, 2018-04-20 22:15, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: te vispār pilns neadekvātu. necitē tos, lai neredzu.
mums laikam tas ignore lists katram ir savādāks
, 2018-04-20 22:16, pirms 7 gadiem
rīt būs vinne, ja perņax pirms tam neģērēs
, 2018-04-20 22:17, pirms 7 gadiem
interesanti, kas izdzēsa manu komentu?
, 2018-04-20 22:18, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: mums laikam tas ignore lists katram ir savādāks
da nē, domāju, ka līdzīgs
, 2018-04-20 22:20, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: interesanti, kas izdzēsa manu komentu?
gan jau šī raksta autors kam nepatika tavs komentārs
, 2018-04-20 22:20, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: interesanti, kas izdzēsa manu komentu?
Jā, tas biju es
, 2018-04-20 22:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: gan jau šī raksta autors kam nepatika tavs komentārs
nebija jau nekāda iemesla, lai nepatiktu
, 2018-04-20 22:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nebija jau nekāda iemesla, lai nepatiktu
varbūt autors domāja,ka viņš aizskāra citus SC lietotājus ar šiem vārdiem ,ka te apgrozās kaut kādi pajoļi
, 2018-04-20 22:26, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nebija jau nekāda iemesla, lai nepatiktu
domā, ka te kāds vispār spamu ravē? gan jau pats izdzēsa nejauši un viss...te tak var spamot cik uziet un par ko uziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 22:29, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Lai drošāk, pārliecinošāk un sekmīgāk darbotos vairākumā, ir JĀUZVAR IEMETIENI, it sevišķi pretinieku zonā! Izskatās, ka pie šī svarīgā spēles komponenta netiek strādāts VISPĀR Pirmais lielais vairākums tam bija lielisks pierādījums, pakāsti iemetieni, kā rezultātā sačakarēts vairākums
lai drošāk un sekmīgāk aizmigtu par maz mīzalu paņēmi šodien, ja jau vēl spēj pa klaviatūras taustiņiem trāpīt
, 2018-04-20 22:30, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: biedri Funi, latviski pareizi ir komentētāji nevis komentatori... Tas Tev laikam no saimnieka būs pielipis....
Nekad komentāru sadaļā nepiedomāju īpaši pie pareizrakstības. Ja tev labpatiks kritizēt manu pareizrakstību, tad varu iepriecināt. Varēsi darīt to bieži, biedri,Abrag. Lia tev būtu atkal jauna iespēja izcelties ar latviešu valodas kritiku tad uzrakstīšu teikumu ar vairākām kļūdām. Vismaz tev būs ko darīt. Šajā teikumā man būs daudz kļūdas un runa iet tieši par kļudām latviešu valodā. Nu vari ķerties pie darba, biedri.
Tikai neaizmirsti iekļaut kritikā vārdus "nākamā", "runa ir".
, 2018-04-20 22:36, pirms 7 gadiem
Jācer kaut vienu uzvaru izcīnīs
, 2018-04-20 22:38, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: domā, ka te kāds vispār spamu ravē? gan jau pats izdzēsa nejauši un viss...te tak var spamot cik uziet un par ko uziet!
Edmunds Novickis ir ravējis savus rakstus , ja komenti nav par tēmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 22:48, pirms 7 gadiem
Apskatieties, kāda statistika ir šiem Dinamo lūzeriem,Pavlovam Skvorcovam, batņai u.c , un tagad visi gaida ,ka šie sāks mest golus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 23:02, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Jācer kaut vienu uzvaru izcīnīs
Rīt
, 2018-04-20 23:09, pirms 7 gadiem
kreesls rakstīja: Apskatieties, kāda statistika ir šiem Dinamo lūzeriem,Pavlovam Skvorcovam, batņai u.c , un tagad visi gaida ,ka šie sāks mest golus.
nu, arī tie ar labo statistiku nemet....
, 2018-04-21 00:10, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Edmunds Novickis ir ravējis savus rakstus , ja komenti nav par tēmu
jo vairāk komentu, jo populārā Latvijas izlase hokejā
, 2018-04-21 00:16, pirms 7 gadiem
Jā,par Pavlovu,Skvorcovu,Meiju un pensionāru Cipuli var teikt to ko daudzi šeit jau rakstīja -viņi ir koka mieti,kam vieta ir trešajā Vācijas oberlīgā nevis KHL vai Latvijas izlasē !
Ja neatbrauks Balcers un Bļugers,tad čempī mūsējiem būs lielas problēmas ar vārtu gūšanu...
, 2018-04-21 10:06, pirms 7 gadiem
Ar šito treneri Latvijas hokeja noriets garantēts!