Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Fāzels: "12 komandas pasaules čempionātā Elites divīzijā būtu ideāls variants"

Krišs Upenieks

Fāzels: "12 komandas pasaules čempionātā Elites divīzijā būtu ideāls variants"
Renē Fāzels
Foto: Vladimir Gerdo/TASS

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) prezidents Renē Fāzels sarunā ar medijiem piekritis, ka, iespējams, Elites divīzijā būtu jāsamazina komandu skaits, lai izvairītos no graujošiem rezultātiem.

Sarunā ar žurnālistiem IIHF prezidents atbildējis uz jautājumu, vai, redzot vairākus šī pasaules čempionāta rezultātus, komandu skaits Elites divīzijā nebūtu jāsamazina: "Tas jau ir vecs jautājums. Es piekrītu tiem, kas saka, ka 12 komandas pasaules čempionātā Elites divīzijā ir ideālais variants.''

''Tas jau būtu cits līmenis, bet ir ļoti sarežģīti kaut ko tādu realizēt dzīvē. Bet, ja skatāmies no otras puses, tad šobrīd mums Dānijā nebūtu pasaules čempionātā, jo tas risinātos tikai spēcīgāko hokeja izlašu valstīs,'' turpina Fāzels. Jāpiemin, ka mājiniece Dānija vakar sensacionāli ar 3:2 pieveica lieliski čempionātu uzsākušo Somiju.

''Pašreizējais komandu skaits Elites divīzijā ir labs balanss. Piekrītu, ka šajā gadā mums diezgan daudz graujošu rezultātu, to skaitā arī Kanādas 10:0 uzvara pret Dienvidkoreju. Bet nākamajā nedēļā izslēgšanas spēļu turnīrā viss jau būs citādāk,'' noslēgumā piebilst Fāzels.

Izmantotie resursi:
https://allhockey.ru/news/show/3251...

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2018-05-10 14:18, pirms 7 gadiem
Ideāls variants būtu spēlēt kvalifikācijas turnīru un finālturnīru aizvadīt ik pēc 2 gadiem, kā tas ir vairumā komandu sporta veidos.
PČ jau kādu laiku ir tāds ne īpaši interesants, gandrīz katru gadu pret vienām un tām pašām komandām. PČ pa lielam sastāv no spēcīgajām valstīm - Krievija, Zviedrijas, Kanādas, kurām seko Čehija, Somija, ASV un par divām brīvajām vietām astotniekā cīnās 8 komandas, kuru starpā jau arī ir labs noslāņojums, bet par palikšanu cīnās vien 2 komandas, kuras cenšas atņemt kādai izlasei pa punktam.

Nerunāsim par zemākajām divīzijām, kurās gadu no gada spēlē gandrīz vienas un tās pašas komandas, izņemot 1a divīziju, kurā 2 tiek uz augšu un vien izkrīt.

Ja būtu kvalifikācija turnīri, tad tikšana un spēlēšana PČ finālturnīrā būtu pavisam cits smeķis. Pats hokejs ar to tikai iegūtu, būtu plašāka auditorija, ģeogrāfija un pat lielajām izlasēm iespējams vairs nebūtu tik viegli.

Bet kamēr federāciju vadīs putina zobārsts, stagnācija turpināsies, jo NHL kā diktē, tā arī diktēs hokeja noteikumus.
Slēpts komentārs: Skudriniekss

 +11 [+] [-]

, 2018-05-10 14:19, pirms 7 gadiem
Neko viņi neīsinās, jo diezgan regulāri tādas lielas valstis kā Vācija, Francija un retāk arī Šveice paliek ārpus šo minēto 12 skaita.
Tas uzreiz ietekmē reklāmas tirgu un sponsoru interesi.
IIHF naudu skaitīt prot.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 14:31, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Ideāls variants būtu spēlēt kvalifikācijas turnīru un finālturnīru aizvadīt ik pēc 2 gadiem, kā tas ir vairumā komandu sporta veidos.
PČ jau kādu laiku ir tāds ne īpaši interesants, gandrīz katru gadu pret vienām un tām pašām komandām. PČ pa lielam sastāv no spēcīgajām valstīm - Krievija, Zviedrijas, Kanādas, kurām seko Čehija, Somija, ASV un par divām brīvajām vietām astotniekā cīnās 8 komandas, kuru starpā jau arī ir labs noslāņojums, bet par palikšanu cīnās vien 2 komandas, kuras cenšas atņemt kādai izlasei pa punktam.

Nerunāsim par zemākajām divīzijām, kurās gadu no gada spēlē gandrīz vienas un tās pašas komandas, izņemot 1a divīziju, kurā 2 tiek uz augšu un vien izkrīt.

Ja būtu kvalifikācija turnīri, tad tikšana un spēlēšana PČ finālturnīrā būtu pavisam cits smeķis. Pats hokejs ar to tikai iegūtu, būtu plašāka auditorija, ģeogrāfija un pat lielajām izlasēm iespējams vairs nebūtu tik viegli.

Bet kamēr federāciju vadīs putina zobārsts, stagnācija turpināsies, jo NHL kā diktē, tā arī diktēs hokeja noteikumus.
un kā Tu iedomājies to kvalifikāciju??? Lai, Zviedrija, piemēram, spēlētu vienā apakšgrupā ar Turciju un Islandi?
Tas būtu riktīgi bezjēdzīgs pasākums.

Ja rīkotu tāpat kā OS kvalifikāciju - atkal neklas baigi saistošs nesanāktu. Atcerēsimies, pēdējo turnīru Rīgā - 2 garlaicīgas spēles (pret AUT un JAP) un viena noipietna - pret Vāciju. Līdz ar to divās no trim spēlēm bija pustukšas tribīnes.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:36, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Neko viņi neīsinās, jo diezgan regulāri tādas lielas valstis kā Vācija, Francija un retāk arī Šveice paliek ārpus šo minēto 12 skaita.
Tas uzreiz ietekmē reklāmas tirgu un sponsoru interesi.
IIHF naudu skaitīt prot.
kopš Šveice atgreizās Elitē 1998.g., viņi nekad PČ nav bijuši zemāk par 11. vietu. Bet ja pieņem, tādā variantā krīt ārā 11. un 12. vieta, tad, jā, 2x (2012. un 2016.g.) viņi bija 11. vietā un būtu izkritiši pie tāda formāta.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-10 15:06, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Ideāls variants būtu spēlēt kvalifikācijas turnīru un finālturnīru aizvadīt ik pēc 2 gadiem, kā tas ir vairumā komandu sporta veidos.
PČ jau kādu laiku ir tāds ne īpaši interesants, gandrīz katru gadu pret vienām un tām pašām komandām. PČ pa lielam sastāv no spēcīgajām valstīm - Krievija, Zviedrijas, Kanādas, kurām seko Čehija, Somija, ASV un par divām brīvajām vietām astotniekā cīnās 8 komandas, kuru starpā jau arī ir labs noslāņojums, bet par palikšanu cīnās vien 2 komandas, kuras cenšas atņemt kādai izlasei pa punktam.

Nerunāsim par zemākajām divīzijām, kurās gadu no gada spēlē gandrīz vienas un tās pašas komandas, izņemot 1a divīziju, kurā 2 tiek uz augšu un vien izkrīt.

Ja būtu kvalifikācija turnīri, tad tikšana un spēlēšana PČ finālturnīrā būtu pavisam cits smeķis. Pats hokejs ar to tikai iegūtu, būtu plašāka auditorija, ģeogrāfija un pat lielajām izlasēm iespējams vairs nebūtu tik viegli.

Bet kamēr federāciju vadīs putina zobārsts, stagnācija turpināsies, jo NHL kā diktē, tā arī diktēs hokeja noteikumus.
Nepiekrītu, man tieši patīk, ka PČ ir katru gadu, un šogad izlašu sastāvi ir superīgi, varbūt izņemot LV un vēl dažus!

Man tie ir ikgadējie pavasara svētki, man nafik nav vajadzīgs gaidīt tos 2 gadus!

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:08, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Ideāls variants būtu spēlēt kvalifikācijas turnīru un finālturnīru aizvadīt ik pēc 2 gadiem, kā tas ir vairumā komandu sporta veidos.
PČ jau kādu laiku ir tāds ne īpaši interesants, gandrīz katru gadu pret vienām un tām pašām komandām. PČ pa lielam sastāv no spēcīgajām valstīm - Krievija, Zviedrijas, Kanādas, kurām seko Čehija, Somija, ASV un par divām brīvajām vietām astotniekā cīnās 8 komandas, kuru starpā jau arī ir labs noslāņojums, bet par palikšanu cīnās vien 2 komandas, kuras cenšas atņemt kādai izlasei pa punktam.

Nerunāsim par zemākajām divīzijām, kurās gadu no gada spēlē gandrīz vienas un tās pašas komandas, izņemot 1a divīziju, kurā 2 tiek uz augšu un vien izkrīt.

Ja būtu kvalifikācija turnīri, tad tikšana un spēlēšana PČ finālturnīrā būtu pavisam cits smeķis. Pats hokejs ar to tikai iegūtu, būtu plašāka auditorija, ģeogrāfija un pat lielajām izlasēm iespējams vairs nebūtu tik viegli.

Bet kamēr federāciju vadīs putina zobārsts, stagnācija turpināsies, jo NHL kā diktē, tā arī diktēs hokeja noteikumus.
Blenas, kapec obligati vajag, ka citos sporta veidos? Tev pasam nepatik PC skatities katru gadu, pats sev kaja gribi saut? Pat ja turnirs butu reizi 2 gados, tapat sastavi nebutu labaki, ka saja cempi.

Hokejs varbut nav tavs sporta veids, man gan ir interesanti!

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:15, pirms 7 gadiem
Es domāju, ka neko nevajag mainīt. lejas gals jau kļūst stiprāks spēlējot ar stiprajām nevis vāroties savā sulā. Un tak gadās ar sensācijas.
Un kādēļ nevar notikt katru gadu? Es nacionālajai izlasei sekoju daudz vairāk nekā kaut kādiem klubiem, kuros bieži vien ir maz mūsējo.
Un kvalifikācijas turnīrs - mums jau baksetbolā ir, kur 3 līmeņ izlases spēlē, un īsti nav vairs tas smeķis, jo nav stiprākie.
Un kvalifikācija ir tikai kvalifikācija, tas nav čempis un garša ir pavisam cita.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:27, pirms 7 gadiem
protams, ka A līgā un 1. līgā vajadzētu spēlēt pa 12 komandām katru otro gadu, taču fāzeļa vecā dziesma ir 16 dalībnieces katru gadu, jo gribās vislaik pelnīt..

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:31, pirms 7 gadiem
Ideālais formāts ir Florbolam.TOP 16.4 apakšgrupas pēc spēka izspēlē apli.Tālāk mazais ceturtdaļfināls,lielais ceturtdaļfināls,pusfināls un fināls.

Otrs variants,paliek pie 16 komandām,bet abu grupu 7-8 vietas saliek vienā grupā un izspēlē vājāko,Kas pamet eliti

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:38, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Ideālais formāts ir Florbolam.TOP 16.4 apakšgrupas pēc spēka izspēlē apli.Tālāk mazais ceturtdaļfināls,lielais ceturtdaļfināls,pusfināls un fināls.

Otrs variants,paliek pie 16 komandām,bet abu grupu 7-8 vietas saliek vienā grupā un izspēlē vājāko,Kas pamet eliti
Vēl nesen tak bija 4 komandas grupā - trīs tiek tālāk. Man tā labāk patika, tas gan. Lielāka intriga, jo lielāks mišmašs.

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:47, pirms 7 gadiem
Maddie rakstīja: Vēl nesen tak bija 4 komandas grupā - trīs tiek tālāk. Man tā labāk patika, tas gan. Lielāka intriga, jo lielāks mišmašs.
florbolā tās grupas ir pēc reitinga,pēc 3 spēlēm visi turpina spēlēt.vecajā scenārijā virkne valstu iziet uz gatavošanos vienai galvenajai spēlei par 3 vietu grupā.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:49, pirms 7 gadiem
Koks ar diviem galiem, jo ņemot vērā, ka ar Kanādas hokeju nopietni nodarbojas 14-15 valstīs, tad daudzām izlasēm, piemēram, GBR,SLO,HUN utt. var tikt Elite aizklapēta uz visiem laikiem. Vai tas palīdzētu hokeja attīstībai viņu valstīs šobrīd nevarētu atbildēt neviens.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-10 15:50, pirms 7 gadiem
Nu... Citos sporta veidos.... Varbūt ASV izlasei nepiedalīties basketbolā? Pasaules kausu futbolā bez Āfrikas un Āzijas? Jebkur kāds pagrūdīs favorītēm, maigi izsakoties, ar nesmuku rezultātu.

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:04, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Koks ar diviem galiem, jo ņemot vērā, ka ar Kanādas hokeju nopietni nodarbojas 14-15 valstīs, tad daudzām izlasēm, piemēram, GBR,SLO,HUN utt. var tikt Elite aizklapēta uz visiem laikiem. Vai tas palīdzētu hokeja attīstībai viņu valstīs šobrīd nevarētu atbildēt neviens.
Es domāju kā nē, jo tomēr Elite ir līmenis,kā mērķis uz ko tiekties

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 16:04, pirms 7 gadiem
lēkā no viena grāvja otrā
bet pasaule tak neapstājas pēc tiem dažiem 1:8, 0:10
hokeja popularitāti tas tik veicina, ja piedalās 16 komandas, lai arī Rietumeiropā sacensties ar futbolu, regbiju, basketbolu nevar

  +6 [+] [-]

, 2018-05-10 16:11, pirms 7 gadiem
Un ne jau arī katru gadu ir tik daudz sagrāves. Nu, šogad ir. Tā sanācis. To pat nevar skaidrot ar NHL spēlētāju īpatsvaru komandā, jo ir bijuši gadi, kad amīši vai krievi savākuši nez ko, bet tāpat zaudēja šur tur vājākiem. Pagājušo gad 10. maijā bija sniegs, šogad nav, tāda dzīve.

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:16, pirms 7 gadiem
Viss tiek pielāgots Šveices un Vācijas biznesam, ne jau kanādiešu nevēlēšanās spēlēt 10-0 mačus.Nezinu nevienu, kuram nepatiktu vinnēt ar 10-0.Dir sējējs tas krievu apmaksātais zobārsts.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Koks ar diviem galiem, jo ņemot vērā, ka ar Kanādas hokeju nopietni nodarbojas 14-15 valstīs, tad daudzām izlasēm, piemēram, GBR,SLO,HUN utt. var tikt Elite aizklapēta uz visiem laikiem. Vai tas palīdzētu hokeja attīstībai viņu valstīs šobrīd nevarētu atbildēt neviens.
Ko tu define ar "nopietnu"? Tavuprat, briti nav nopietni ar savu cienijamo profesionalo ligu? Ungari? Kads pamatojums?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:20, pirms 7 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: lēkā no viena grāvja otrā
bet pasaule tak neapstājas pēc tiem dažiem 1:8, 0:10
hokeja popularitāti tas tik veicina, ja piedalās 16 komandas, lai arī Rietumeiropā sacensties ar futbolu, regbiju, basketbolu nevar
Stridigs jautajums par to basketbolu, jo seviski Rietumeiropa... Hokejs ir popularaks Skandinavija, Vacija, Sveice, Austrija... Basketbola popularitates svars vairak sanak Dienvideiropa, turklat Balkani... Arpus siem regioniem baskets zaude hokejam.

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:41, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko tu define ar "nopietnu"? Tavuprat, briti nav nopietni ar savu cienijamo profesionalo ligu? Ungari? Kads pamatojums?
GBR līga ir laba līmeņa, bet.........izlases līmenis viņiem ir tāds kāds ir, jo tajās viņu līgās pārsvarā spēlē leģionāri.

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: GBR līga ir laba līmeņa, bet.........izlases līmenis viņiem ir tāds kāds ir, jo tajās viņu līgās pārsvarā spēlē leģionāri.
Tātad ligai ir nopietns limenis + GBR tika Elite... ko tev vel vajag "nopietnam limenim"??

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:02, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un kā Tu iedomājies to kvalifikāciju??? Lai, Zviedrija, piemēram, spēlētu vienā apakšgrupā ar Turciju un Islandi?
Tas būtu riktīgi bezjēdzīgs pasākums.

Ja rīkotu tāpat kā OS kvalifikāciju - atkal neklas baigi saistošs nesanāktu. Atcerēsimies, pēdējo turnīru Rīgā - 2 garlaicīgas spēles (pret AUT un JAP) un viena noipietna - pret Vāciju. Līdz ar to divās no trim spēlēm bija pustukšas tribīnes.
Tas ir koks ar diviem galiem. Tām valstīm, kuras pie teikšanas elitē tiek ļoti reti ir grūtāk attīstīt hokeju savā valstī un līdz ar to arī hokeja popularitāte stagnē tik pat ļoti, cik attiecīgās valsts izlase savā divīzijā.
Tukšās, pustukšās tribīnes Latvijas hokejā ir realitāte un hokeja popularitāte nu jau liekas vairāk kā mīts. Pirms pāris dienām skatījos šī čempionāta apmeklējuma statistiku un Latvija bija tabulas pašā apakšā, varētu precizēt, bet mājas lapa nestrādā.

Visabsurdākais šajā visā sakarā ir zemāko divīziju čempionātu rīkošana aprīlī.

Čempionāta izspēles formulas un kvalifikācijas formulas var būt visdažādākās, OS un KK var ņemt kā piemēru un tās pašas TOP valstis var ielikt automātiski finālturnīrā. Izmanto savu fantāziju.

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:03, pirms 7 gadiem
Pasaules spēcīgāko komandu vislabāk ir noteikt Pasaules kausā, ko rīko NHL. IIHF varētu rīkot savu turnīru ar kādām 12-16 komandām, kas nevar iekļut PK. Sportiski būtu varbūt būtu līdzīgi. Uzvarētājs saņemtu tiesības ar savu komandu spēlēt Pasaules kausā. Kaut kā tā. Protams nevajag katru gadu tos PČ rīkot. Reizi 4 gados, vai divos (ja NHL turpina boikotēt olimpiādi) būtu OK

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:06, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nepiekrītu, man tieši patīk, ka PČ ir katru gadu, un šogad izlašu sastāvi ir superīgi, varbūt izņemot LV un vēl dažus!

Man tie ir ikgadējie pavasara svētki, man nafik nav vajadzīgs gaidīt tos 2 gadus!
Kurš teica, ka nenotiks ikgadēji pavasara svētki. Vienā pavasarī izspēlē kvalifikācijas turnīrus un nākošajā čempionāts. Izej ieelpo svaigu gaisu, šodien ārā baigi labs laiks.

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:09, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Kurš teica, ka nenotiks ikgadēji pavasara svētki. Vienā pavasarī izspēlē kvalifikācijas turnīrus un nākošajā čempionāts. Izej ieelpo svaigu gaisu, šodien ārā baigi labs laiks.
Hahaha, salildzinaji kvali ar pasaules cempionatu! Pilnigi garam. Kurs normals cilveks gribes gaidit cempi 2 gadus, pa visam dabujot dazas speles?

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:11, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Tas ir koks ar diviem galiem. Tām valstīm, kuras pie teikšanas elitē tiek ļoti reti ir grūtāk attīstīt hokeju savā valstī un līdz ar to arī hokeja popularitāte stagnē tik pat ļoti, cik attiecīgās valsts izlase savā divīzijā.
Tukšās, pustukšās tribīnes Latvijas hokejā ir realitāte un hokeja popularitāte nu jau liekas vairāk kā mīts. Pirms pāris dienām skatījos šī čempionāta apmeklējuma statistiku un Latvija bija tabulas pašā apakšā, varētu precizēt, bet mājas lapa nestrādā.

Visabsurdākais šajā visā sakarā ir zemāko divīziju čempionātu rīkošana aprīlī.

Čempionāta izspēles formulas un kvalifikācijas formulas var būt visdažādākās, OS un KK var ņemt kā piemēru un tās pašas TOP valstis var ielikt automātiski finālturnīrā. Izmanto savu fantāziju.
Tatad kvalis bez top valstim? Tatad ikgadejo spelu ar Zviedriju, ASV vieta mes dabusim tris speles ar Ukrainu, Franciju, Koreju? Ne, nu forss tavs ieteikums, hokeja festa vieta megina iesmeret kaut kadu mazu, isu pasedesanu

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:12, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: Pasaules spēcīgāko komandu vislabāk ir noteikt Pasaules kausā, ko rīko NHL. IIHF varētu rīkot savu turnīru ar kādām 12-16 komandām, kas nevar iekļut PK. Sportiski būtu varbūt būtu līdzīgi. Uzvarētājs saņemtu tiesības ar savu komandu spēlēt Pasaules kausā. Kaut kā tā. Protams nevajag katru gadu tos PČ rīkot. Reizi 4 gados, vai divos (ja NHL turpina boikotēt olimpiādi) būtu OK
Muļķības, šogad ir teicami sastāvi, augsta līmeņa turnīrs, priekš kam reizi 2, 4 gados? Kāds no tā mums būs labums, ko??? Mazāk laba hokeja?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 17:16, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Tas ir koks ar diviem galiem. Tām valstīm, kuras pie teikšanas elitē tiek ļoti reti ir grūtāk attīstīt hokeju savā valstī un līdz ar to arī hokeja popularitāte stagnē tik pat ļoti, cik attiecīgās valsts izlase savā divīzijā.
Tukšās, pustukšās tribīnes Latvijas hokejā ir realitāte un hokeja popularitāte nu jau liekas vairāk kā mīts. Pirms pāris dienām skatījos šī čempionāta apmeklējuma statistiku un Latvija bija tabulas pašā apakšā, varētu precizēt, bet mājas lapa nestrādā.

Visabsurdākais šajā visā sakarā ir zemāko divīziju čempionātu rīkošana aprīlī.

Čempionāta izspēles formulas un kvalifikācijas formulas var būt visdažādākās, OS un KK var ņemt kā piemēru un tās pašas TOP valstis var ielikt automātiski finālturnīrā. Izmanto savu fantāziju.
Hokeja popularitāte neaugs no retākiem turnīriem, tieši otrādi. Tāpat kā basketbolā, var novērot, kā vienā valstī tā aug, citā krītās... Kā jau te teica, galīgi negribu, ka man ikgadējo svētku vietā mēģina iešķiebt kkādu kvaļa turnīreli, gribu, lai saglabājas esošais formāts, varbūt var apsvērt 14 izlašu formātu, mani priecē, ka atšķirībā no citiem sporta veidiem, hokejā čempis ir katru gadu. Priecē!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 18:56, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: Tas ir koks ar diviem galiem. Tām valstīm, kuras pie teikšanas elitē tiek ļoti reti ir grūtāk attīstīt hokeju savā valstī un līdz ar to arī hokeja popularitāte stagnē tik pat ļoti, cik attiecīgās valsts izlase savā divīzijā.
Un vienreiz divos gados pilnas tribīnes 1-2 spēlēs baigo hokeja popularitāti cels?? Muļķības!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 18:59, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: ...

Visabsurdākais šajā visā sakarā ir zemāko divīziju čempionātu rīkošana aprīlī.
šis ir Tavs visabsurdākais apgalvojums!
Ja Tu šogad būtu skatījies 1. divīzijas izlašu spēles, tad es teiktu, ka turnīri gan Budapoeštā, gan arī Kauņā bija vieni no visu laiku labākajiem 1. divīzijas turnīriem. Lūk, šādi turnīri visvairāk ceļ popularitāti tā teikt otrā/trešā ešelona hokeja valstīs

     [+] [-]

, 2018-05-10 19:00, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: ...

Čempionāta izspēles formulas un kvalifikācijas formulas var būt visdažādākās, OS un KK var ņemt kā piemēru un tās pašas TOP valstis var ielikt automātiski finālturnīrā. Izmanto savu fantāziju.
Un OS un KK būtu labāki piemēri par esošo PČ struktūru? Mans viedoklis, ka noteikti nē.

     [+] [-]

, 2018-05-10 19:02, pirms 7 gadiem
Oscars-Cards rakstīja: ..
Tukšās, pustukšās tribīnes Latvijas hokejā ir realitāte un hokeja popularitāte nu jau liekas vairāk kā mīts. Pirms pāris dienām skatījos šī čempionāta apmeklējuma statistiku un Latvija bija tabulas pašā apakšā, varētu precizēt, bet mājas lapa nestrādā.

...
Latvijā ir skumīga statistika praktiski jebkura sporta veida pasākumu apmeklētāju skaita ziņā.

     [+] [-]

, 2018-05-10 20:56, pirms 7 gadiem
iihf ir no sakuma jaatrod kopiga valoda ar specigako ligu pasaulee NHL, kas par olimpiadi kad taja nepiedalas labakie hokejisti uz pasaules-oveckins,malkins,krosbijs un citi? olimpiskajas ir japiedalas labakajiem uz pasaules
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 38 komentāri