Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Driķis

Video: Vasiļjevs: "Nezinu, vai tajā situācijā bullītis bija jādod"

Piedāvājam Herberta Vasiļjeva un Teda Nolana komentārus pēc Latvijas un Vācijas mača, kurā mūsējie piedzīvoja sāpīgu zaudējumu ar 2:3.

, 2014-05-11 17:09, pirms 11 gadiem
TIESHI taaa,bet mees jau visi zinam,ka tiesneshi shogad ir ljoti vaaji....

taada sajuuta,ka muuusu EHL ir daudz labaaki tiesneshi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 17:16, pirms 11 gadiem
bullitis bij jaadod,tik domaaju ka Pujacam nevajadzeeja parkaapt noteikumus,jo ertaak ir iemest nevienu netrauceetam un ar izdomu,neka atri noorentejoties situaacija,kura elpo speeleetaajs pakausii,pie tam skjita ka vacietis bij jau pārāk satuvojies ar gudlevski un buutu bijis gruutiGudiju parspeet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 17:17, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: es gan zinu ! Bija tur jādod bullītis, jo spēlētājs gāja uz vārtiem, un viņu turēja, kādas vēl problēmas?

turklāt, tie , kas ieskatījās, roka jau tika pacelta uzreiz, kad tika turēts vācu tīģertanks.
Pats nonāci pretrunā...ja roka tika pacelta kad tika turēts vācu tīģertanks,tad bullītis točna nebija jādod!Normāls tiesnesis četras min.līdz spēles beigām šādu bullīti nedotu.Patiesībā līmenis ir tā izlīdzinājies,ka katra tiesneša kļūda var ļoti daudz ko izšķirt.
, 2014-05-11 17:18, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: es gan zinu ! Bija tur jādod bullītis, jo spēlētājs gāja uz vārtiem, un viņu turēja, kādas vēl problēmas?

turklāt, tie , kas ieskatījās, roka jau tika pacelta uzreiz, kad tika turēts vācu tīģertanks.
Tāds baigais viszinis esi!Pajols!!!
, 2014-05-11 17:19, pirms 11 gadiem
besī klausīties jautajumus un cerēt ka noformulēs kaut ko sakarīgu!
, 2014-05-11 17:21, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: es gan zinu ! Bija tur jādod bullītis, jo spēlētājs gāja uz vārtiem, un viņu turēja, kādas vēl problēmas?

turklāt, tie , kas ieskatījās, roka jau tika pacelta uzreiz, kad tika turēts vācu tīģertanks.
Tev gan saprašana liela
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 17:23, pirms 11 gadiem
tapat sudigi spelejat, ta ka pelnits zaudejums un nav ko parmest tiesnesim
, 2014-05-11 17:23, pirms 11 gadiem
Matuļ Janka ar tāds salīdzinoši svaigs un smaidīgs grozījās starp žurnālistiem pēc vakardienas tusiņa! Malacis, kā nekā vecais rūdījums!
, 2014-05-11 17:27, pirms 11 gadiem
Tiesāšana čempī zem katras kritikas,pirmais jau ka mūsu gols ar slidu nebija jāskaita,un kāds te bullitis...vnk divas minutes un viss!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 17:31, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: par maz atpūtas pa vidu..tagad jāņem SUI,BEL un Borati
BEL - nezināju, ka Beļģija arī spēlē
, 2014-05-11 17:31, pirms 11 gadiem
furios rakstīja: Tiesāšana čempī zem katras kritikas,pirmais jau ka mūsu gols ar slidu nebija jāskaita,un kāds te bullitis...vnk divas minutes un viss!!!
Ja labāk pavērotu ,tad redzētu ,ka ripai pēdējais ar slidu pieskārās tieši vācijas hokeists ,tādēļ vārti tika ieskaitīti pareizi!!!
, 2014-05-11 17:38, pirms 11 gadiem
Loģiski, ka Nolans neteikts, ka Gudļevskis pasūdīgi nostāvēja, savus spēlētājus nelamā.
, 2014-05-11 17:43, pirms 11 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ja labāk pavērotu ,tad redzētu ,ka ripai pēdējais ar slidu pieskārās tieši vācijas hokeists ,tādēļ vārti tika ieskaitīti pareizi!!!
Ko tas maina,ja bija kustiba ar slidu no Latvijas spēlētāja puses?vārti tika gūti ar slidu un viss..tas,ka vācietis vēl piesk;ar;as tak neko nemaina,ne ar nūju bet slidu tika izdarīts metiens....ir tak punkts noteikumos,par kustību uz vārtiem ar slidu.
, 2014-05-11 17:44, pirms 11 gadiem
taisniba jau Herbim ir!!!!neredzeju nevienu bridi kad vinji butu labaki........
ceru ka vini savu dziesmu nodziedaja saja cempi
, 2014-05-11 17:44, pirms 11 gadiem
Nu beidziet! Bulliitis bija. Pujacs no mugurspuses uzsita pa rokaam, ja pa taadiem nedood, tad par ko dod? Turklaat deelj taa sitiena vaacietim pazuda ripas kontrole, un Gudijs vareeji atvairiit meteinu. Kaada noziime, cik liidz speeles beigaam palicis. Ja ir noteiktumu paarkaapums, tad ir jaadod.
, 2014-05-11 17:45, pirms 11 gadiem
furios rakstīja: Ko tas maina,ja bija kustiba ar slidu no Latvijas spēlētāja puses?vārti tika gūti ar slidu un viss..tas,ka vācietis vēl piesk;ar;as tak neko nemaina,ne ar nūju bet slidu tika izdarīts metiens....ir tak punkts noteikumos,par kustību uz vārtiem ar slidu.
Tu kaut vai no otra gala vari maukt ar slidu pa vārtiem. Ja pa ceļam nekam nepieskarsies un ielidos vārtos, tad neskaitīs. Ja kādu aizķers tad protams , ka skaitīs
, 2014-05-11 17:46, pirms 11 gadiem
Creeper^ rakstīja: Tu kaut vai no otra gala vari maukt ar slidu pa vārtiem. Ja pa ceļam nekam nepieskarsies un ielidos vārtos, tad neskaitīs. Ja kādu aizķers tad protams , ka skaitīs
Nu varbūt ar,bet es šo punktu izprotu šādi...
, 2014-05-11 17:52, pirms 11 gadiem
[quote creeper]
ja nezinaaji nav atskjiriibas vai kaads pieskaras ripai vai nee,metiens tiek izdariits ar kaaju nevis nuuju,liidz ar to tiesnesim jaskatas vai apzinaata kustiiba vai nee un jasecina vai jaskaita vaarti vai nee.NAV ATSKJIRIIBAS VA PEC TAM KAADA PRETINIEKA KAJU SKAARA VAI NEE RIPA.bija jaskaita vai ne,to jau katrs labaak zina...
, 2014-05-11 17:57, pirms 11 gadiem
andzuus rakstīja: [quote creeper]
ja nezinaaji nav atskjiriibas vai kaads pieskaras ripai vai nee,metiens tiek izdariits ar kaaju nevis nuuju,liidz ar to tiesnesim jaskatas vai apzinaata kustiiba vai nee un jasecina vai jaskaita vaarti vai nee.NAV ATSKJIRIIBAS VA PEC TAM KAADA PRETINIEKA KAJU SKAARA VAI NEE RIPA.bija jaskaita vai ne,to jau katrs labaak zina...
Tieši šādi arī es saprotu šo punktu,un es tok neskaitītu šādus vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 18:02, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: es gan zinu ! Bija tur jādod bullītis, jo spēlētājs gāja uz vārtiem, un viņu turēja, kādas vēl problēmas?

turklāt, tie , kas ieskatījās, roka jau tika pacelta uzreiz, kad tika turēts vācu tīģertanks.
Visapaar jau, roka paceelaas, kad nuuja pieskaaraas cimdam... un nesaprotu, kas tiesnesha galvaa notikaas, kad vinjsh paceela roku, un tieshi Gudijs izsita ripu, nevis taa kkur aizsliideeja... liidz ar to 2min - ok, bet buliitis... da landa... bet nu what ever... tas tik uzvilks muuseejos Kazahu spaardiishanai Cerams...
, 2014-05-11 18:12, pirms 11 gadiem
furios rakstīja: Ko tas maina,ja bija kustiba ar slidu no Latvijas spēlētāja puses?vārti tika gūti ar slidu un viss..tas,ka vācietis vēl piesk;ar;as tak neko nemaina,ne ar nūju bet slidu tika izdarīts metiens....ir tak punkts noteikumos,par kustību uz vārtiem ar slidu.
tur bija cīņa vārtu priekšā, tur pat nevarēja redzēt,ka tieši no Pujaca iegāja iekšā vnk. ar spēku tu iegāja,speciāli ar kāju neviens neko nespēra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-11 18:18, pirms 11 gadiem
Skaista intervētāja
, 2014-05-11 19:59, pirms 11 gadiem
furios rakstīja: Ko tas maina,ja bija kustiba ar slidu no Latvijas spēlētāja puses?vārti tika gūti ar slidu un viss..tas,ka vācietis vēl piesk;ar;as tak neko nemaina,ne ar nūju bet slidu tika izdarīts metiens....ir tak punkts noteikumos,par kustību uz vārtiem ar slidu.
idiots
, 2014-05-11 20:01, pirms 11 gadiem
jautajums
Does Gudlevski was...?

kamoooon
, 2014-05-11 20:30, pirms 11 gadiem
Paldies!
, 2014-05-11 20:43, pirms 11 gadiem
Tiesneši šogad peramie zēni, vēl ņems un iegāzīs citās spēlēs.
, 2014-05-11 20:46, pirms 11 gadiem
ļabs iznākums, ja jaspēlē pēc 14 h pauzes
es neko nepārmetu
gaidīju lielāku pērienu
, 2014-05-11 22:02, pirms 11 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: jautajums
Does Gudlevski was...?

kamoooon
? formas ir grūtākais anglenē
nepelsim

ja eesmi dzīvojis Anglijā, grūti to uzsūkt
, 2014-05-11 22:02, pirms 11 gadiem
Negribu izklausīties baigais prātvēders, bet kā var strādāt žurnālistikas jomā bez jebkādām valodu prasmēm? Paldies Dievam, ka Nolans tik saprotošs un mēģina saprast jautājumu cik labi vien var! Bet nu kauns jums - Does Gudļevskis was??? wtf 6 klases skolnieki mācās teikuma uzbūvi un jautājumus ar Do/Does!!!! Domājat, ko sūtat ārpus LV.

Kas attiecas uz spēli un komentāriem, tad pilnīgi piekrītu, ka augstas klases tiesneši nebūtu devuši bullīti, bet gan 2 min! Bet malači tāpat, paldies par cīņu līdz galam!
, 2014-05-11 23:29, pirms 11 gadiem
LieliskaisDzonsons rakstīja: Negribu izklausīties baigais prātvēders, bet kā var strādāt žurnālistikas jomā bez jebkādām valodu prasmēm? Paldies Dievam, ka Nolans tik saprotošs un mēģina saprast jautājumu cik labi vien var! Bet nu kauns jums - Does Gudļevskis was??? wtf 6 klases skolnieki mācās teikuma uzbūvi un jautājumus ar Do/Does!!!! Domājat, ko sūtat ārpus LV.

Kas attiecas uz spēli un komentāriem, tad pilnīgi piekrītu, ka augstas klases tiesneši nebūtu devuši bullīti, bet gan 2 min! Bet malači tāpat, paldies par cīņu līdz galam!
Ārzemēs "slang" vārdus saprot labāk kā politikā izmantojamos. Ne pa velti visās intervijās "they was, nevis they were" un tā. Turklāt, šī nesaprotamā izloksne arī ir viens no iemesliem kāpēc krievi, kas saprot latviesu valodu pēc skolas mācītā, nesaprot sarunvalodu, jo tā ir reāli sa*ista, bet galvenais lai saprot un nekas vairāk.
, 2014-05-11 23:48, pirms 11 gadiem
EddieMiami rakstīja: Ārzemēs "slang" vārdus saprot labāk kā politikā izmantojamos. Ne pa velti visās intervijās "they was, nevis they were" un tā. Turklāt, šī nesaprotamā izloksne arī ir viens no iemesliem kāpēc krievi, kas saprot latviesu valodu pēc skolas mācītā, nesaprot sarunvalodu, jo tā ir reāli sa*ista, bet galvenais lai saprot un nekas vairāk.
Ne jau par slangiem iet stāsts te, pats dzīvoju ārzemēs, mācos un piestrādāju, bet nu ja tev uzdod jautājumu tā, ka pat tur ne slangi ne pareizība nav pie vainas, bet nezināšana, tad piedod atvaino man, nevajag kļūt par izsmieklu piesakoties tādam darbam!
, 2014-05-12 01:12, pirms 11 gadiem
Ka ir,ir,rit jasagatavojas un jacinas par 1/4 finalu Janem Kazahi un miers...Nu ceru ka viss bus ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja