Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Dānijas sastāvā trīs NHL spēlētāji

Jānis Pārums

Dānijas sastāvā trīs NHL spēlētāji
Mikels Bedkers
Foto: AP/Scanpix

Dānijas hokeja izlases treneru korpuss ar galveno treneri Pēru Bekmanu priekšgalā nosaucis valstsvienības sastāvu gaidāmajam pasaules čempionātam, kas maija sākumā sāksies Zviedrijā un Somijā.

Komandas sastāvā iekļauti trīs Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlētāji – aizsargi Filips Lāsens (Dalasas "Stars") un Olivers Lauridsens (Filadelfijas "Flyers"), kā arī uzbrucējs Mikels Bedkers (Fīniksas "Coyotes").

Vēl viens spēlētājs pārstāv Amerikas Hokeja klubu, bet lielāko daļu izlases veido Zviedrijas, Somijas, Dānijas un Vācijas čempionātu spēlētāji. Kopumā izlasē iekļauti trīs vārtsargi, deviņi aizsargi un 14 uzbrucēji.

Pasaules čempionātā Dānijas izlase spēlēs vienā apakšgrupā ar Čehiju, Zviedriju, Norvēģiju, Kanādu, Baltkrieviju un Slovēniju, pirmo cīņu aizvadot 4. maijā, kad tiksies ar Kanādas izlasi.





Dānijas izlases sastāvs startam pasaules čempionātā

Vārtsargi Patriks Galbraits ("Frölunda", Zviedrija), Simons Nīlsens (Raumas "Lukko", Somija), Sebastians Dāms (Rödovre, Dānija)
Aizsargi: Filips Lāsens (Dalasas "Stars", NHL), Olivers Lauridsens (Filadelfijas "Flyers", NHL), Markus Lauridsens (Leikerijas "Monsters", AHL), Daniels Nīlsens (Hamburgas "Freezers", Vācija), Jespers B. Jensens ("Rögle", Zviedrija), Stefans Lāsens, Mads Bedkers, Filips Hersbijs (visi - Malmes "Redhawks", Zviedrija), Rasmuss Nīlsens ("Herning", Dānija), Emīls Kristensens ("Esbjerg", Dānija)
Uzbrucēji: Mikels Bedkers (Fīniksas "Coyotes", NHL), Mads Kristensens (Berlīnes "Eisbären", Vācija), Mortens Grēns (Hannoveres "Scorpions", Vācija), Julians Jakobsens (Hamburgas "Freezers", Vācija), Niklass Hārds (Helsinku "Jokerit", Somija), Mortens Madsens ("Modo", Zviedrija), Kirils Starkovs, Mortens Poulsens (abi – "Oskarshamn", Zviedrija), Patriks Bjorkstrands ("Mora", Zviedrija), Jespers Jensens ("Karlskrona", Zviedrija), Frederiks Storms (Malmes "Redhawks", Zviedrija), Lase Lasens ("Herning", Dānija), Kims Stāls, Tors Dreslers (abi – "Herlev", Dānija)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2013-04-29 18:27, pirms 12 gadiem
Dāņi iet uz priekšu, vismaz vienu spēli NHL šosezon aizvadīja 9 dāņi... Kas to varēja iedomāties 5 gadus atpakaļ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-04-29 18:32, pirms 12 gadiem
Uz papīra noteikti labāki. Vai šogad viņi būs augstāk par mums tas jau būs lielā mērā atkarīgs arī no mums pašiem. Pēc pāris nedēļām viss būs skaidrs. Pagaidām panikai nav vietas.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 18:39, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Iespaidigi ir klubi ko parstav Dāņi!
Noteikti – puse Allsvenskan un DEN līga, ja uz papīra, tad LV izlasei nav sliktāts izskats Vienīgi 3 NHL spēlētāji dāņiem.

  -4 [+] [-]

, 2013-04-29 18:40, pirms 12 gadiem
Īstenībā mums stingri noveicies ar grupu ir,šinī grupā tomēr būtu daudz sarežģītāka dzīve

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 18:41, pirms 12 gadiem
Interesanta grupa.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-29 18:46, pirms 12 gadiem
Dāņu spēlētāju klubi izklausās draudīgi pat tad, ja nebūtu NHListu. Mums nebūtu 3 KHL grandu spēlētāji, tad pārējo spēlētāju pieraksta vietas nobāl. Nez, Kulda PČ tiks pieteikts, kā ''Jets'' spēlētājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 18:52, pirms 12 gadiem
Mēs varem cerēt uz Zemgusu spērija "Americans" zaudē 2-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-29 18:56, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Dāņu spēlētāju klubi izklausās draudīgi pat tad, ja nebūtu NHListu. Mums nebūtu 3 KHL grandu spēlētāji, tad pārējo spēlētāju pieraksta vietas nobāl. Nez, Kulda PČ tiks pieteikts, kā ''Jets'' spēlētājs?
Vienīgie, kas bojā paskatu LV izlasei ir Saviels un Bērziņš.

13 - KHL
1 – NLA Šveice
1 – NLB Šveice
1 – SM Somija
1 – Extra līga SVK
1 - DEL
1 - NHL
2 - UKR superlīga
1 – USA NCAA
Aptuveni tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 18:59, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Vienīgie, kas bojā paskatu LV izlasei ir Saviels un Bērziņš.

13 - KHL
1 – NLA Šveice
1 – NLB Šveice
1 – SM Somija
1 – Extra līga SVK
1 - DEL
1 - NHL
2 - UKR superlīga
1 – USA NCAA
Aptuveni tā.
Nuu, jā, bet tie KHL klubi, nuu statistika, nu labi, nebūtu Dinamo, gan jau tas pats Dārziņš, Redlihs spēlētu Allsvenskan, Sprukts iespējams SM-liga, bet fakts, ka tik daudz NHL spēlētāju-9 kā dāņiem kuri uzspēlējuši NHL vienā sezonā mums nekad nav bijis.

  +6 [+] [-]

, 2013-04-29 19:04, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu, jā, bet tie KHL klubi, nuu statistika, nu labi, nebūtu Dinamo, gan jau tas pats Dārziņš, Redlihs spēlētu Allsvenskan, Sprukts iespējams SM-liga, bet fakts, ka tik daudz NHL spēlētāju-9 kā dāņiem kuri uzspēlējuši NHL vienā sezonā mums nekad nav bijis.
Mums rekords bija 2000/2001. gadā, kad 7 mūsējie spēlēja NHL. Protams, ne visi viņi bija no viena plaukta.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:05, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Mums rekords bija 2000/2001. gadā, kad 7 mūsējie spēlēja NHL. Protams, ne visi viņi bija no viena plaukta.
Un, kad mēs nākotnē varam gaidīt tikpat daudz vienā sezonā?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:06, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu, jā, bet tie KHL klubi, nuu statistika, nu labi, nebūtu Dinamo, gan jau tas pats Dārziņš, Redlihs spēlētu Allsvenskan, Sprukts iespējams SM-liga, bet fakts, ka tik daudz NHL spēlētāju-9 kā dāņiem kuri uzspēlējuši NHL vienā sezonā mums nekad nav bijis.
Eksperti .
Paskatoties, tikai uz dāņu spēlētāju komandām, visi var pateikt, ka šie šausmīgi kruta komanda . Nevajag nemaz redzēt, kā viņi dzīvē spēlē .

Un par tiem NHL spēlētājiem arī pilnīgs mēsls – 2 gadi – 86. un 89. sanāca viņiem veiksmīgs, tagad ir tukšums no pārējo pretendentu puses...

  -3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:06, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu, jā, bet tie KHL klubi, nuu statistika, nu labi, nebūtu Dinamo, gan jau tas pats Dārziņš, Redlihs spēlētu Allsvenskan, Sprukts iespējams SM-liga, bet fakts, ka tik daudz NHL spēlētāju-9 kā dāņiem kuri uzspēlējuši NHL vienā sezonā mums nekad nav bijis.
Tak pumpulim rozā brilles uz acīm, nav jēgas ar viņu par kaut ko diskutēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:07, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un, kad mēs nākotnē varam gaidīt tikpat daudz vienā sezonā?
Nevaram, un nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:08, pirms 12 gadiem
Kāpēc tagad netiek pārtulkoti spēlētāju uzvārdi?

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 19:12, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu, jā, bet tie KHL klubi, nuu statistika, nu labi, nebūtu Dinamo, gan jau tas pats Dārziņš, Redlihs spēlētu Allsvenskan, Sprukts iespējams SM-liga, bet fakts, ka tik daudz NHL spēlētāju-9 kā dāņiem kuri uzspēlējuši NHL vienā sezonā mums nekad nav bijis.
Un ko nozīmē, nebūtu Dinamo? Būtu tantei metamais, būtu onkulis
Pujacs, Kulda, Bārtulis, Širokovs, Cipulis, Dārziņš, M.Rēdlihs, Sprukts, Masaļskis, K. Rēdlihs, M. Jass ir spēlējuši citās KHL komandās, Koba Jass-VHL un CZE extraliga, Jekimovs izcīnija vietu SM-liiga, Ķēniņš – NLA
tā ka nevajag te glorificēt dāņus

  +6 [+] [-]

, 2013-04-29 19:12, pirms 12 gadiem
Nu nav nemaz tik iespaidīgi... Esmu dzirdējis cilvēkus sakām - ja gribi redzēt īstu hokeju, brauc pāri tiltam... tas ir tieši attiecināms uz Dāņu līgas līmeni attiecībā pret Alsvenskan (Nemaz nerunājot par Elitessēriju)! Kopenhāgena un Malmo ir ļoti tuvu viena otrai un daudzi hokeja cienītāji izvēlas skatīties Malmo spēles tā vietā, lai skatītos Kopenhāgenas kluba spēles... biju intereses pēc aizbraucis uz vienu spēli Kopenhāgenā un tur līmenis tomēr nav tik augsts (Nebiju gan laikā, kad Lūsiņš tur bija)... Pilnīgi pieļauju, ka mūsu SMS varētu vien kārpīties pa Dāņu līgas tabulas vidusdaļu (iespējams nedaudz tomēr uz tās lejas daļas pusi) domājams, ka tas pats BAČ līmenis ir pa kripatiņu labāks.... Arī Malmo klubs vairs nav nemaz tik labs, jo lielākais viņu sponsors vairs naudu tik ļoti nedod, jo, lai arī klubam ir viena no lielākajām Zviedrijas arēnām, Elitē viņi netiek.... Karlskrona bija tuvu izkrišanai uz divīziju zemāk.... Rogle izkrita uz Alsvenskan... Ar to gribēju teikt tikai to, ka nav viņiem tie špīleri no nezin kāda kosmosa... Vārtusargu līnija, protams, laba... grūti spriest par tiem SM līgas un Del spēlētājiem... Neteikšu, ka izskatamies sliktāk uz viņu fona... turklat mums ar Dāņiem ir maza iespēja tikties šajā čempī....
Slēpts komentārs: Krokodils

  +7 [+] [-]

, 2013-04-29 19:15, pirms 12 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Nu nav nemaz tik iespaidīgi... Esmu dzirdējis cilvēkus sakām - ja gribi redzēt īstu hokeju, brauc pāri tiltam... tas ir tieši attiecināms uz Dāņu līgas līmeni attiecībā pret Alsvenskan (Nemaz nerunājot par Elitessēriju)! Kopenhāgena un Malmo ir ļoti tuvu viena otrai un daudzi hokeja cienītāji izvēlas skatīties Malmo spēles tā vietā, lai skatītos Kopenhāgenas kluba spēles... biju intereses pēc aizbraucis uz vienu spēli Kopenhāgenā un tur līmenis tomēr nav tik augsts (Nebiju gan laikā, kad Lūsiņš tur bija)... Pilnīgi pieļauju, ka mūsu SMS varētu vien kārpīties pa Dāņu līgas tabulas vidusdaļu (iespējams nedaudz tomēr uz tās lejas daļas pusi) domājams, ka tas pats BAČ līmenis ir pa kripatiņu labāks.... Arī Malmo klubs vairs nav nemaz tik labs, jo lielākais viņu sponsors vairs naudu tik ļoti nedod, jo, lai arī klubam ir viena no lielākajām Zviedrijas arēnām, Elitē viņi netiek.... Karlskrona bija tuvu izkrišanai uz divīziju zemāk.... Rogle izkrita uz Alsvenskan... Ar to gribēju teikt tikai to, ka nav viņiem tie špīleri no nezin kāda kosmosa... Vārtusargu līnija, protams, laba... grūti spriest par tiem SM līgas un Del spēlētājiem... Neteikšu, ka izskatamies daudz sliktāk uz viņu fona... turklat mums ar Dāņiem ir maza iespēja tikties šajā čempī....
Ko arī gribēju pateikt, bet mūsu "eksperti" jau paskatoties uz klubu nosaukumiem uzreiz pasaka vai izlase laba vai slikta

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:17, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Un ko nozīmē, nebūtu Dinamo? Būtu tantei metamais, būtu onkulis
Pujacs, Kulda, Bārtulis, Širokovs, Cipulis, Dārziņš, M.Rēdlihs, Sprukts, Masaļskis, K. Rēdlihs, M. Jass ir spēlējuši citās KHL komandās, Koba Jass-VHL un CZE extraliga, Jekimovs izcīnija vietu SM-liiga, Ķēniņš – NLA
tā ka nevajag te glorificēt dāņus
Neuztraucies

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:17, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu saproti, ka tikko noliki veselas 2 hokeja līgas, amatieri SMS Dānijas augstākās līgas vidusdaļā? Tu nopietni?
Tu iedomājies, ka dāņu līga baigi krutā?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-29 19:18, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Tu iedomājies, ka dāņu līga baigi krutā?
Galvenais,ka pašiem ir normāla līga.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:18, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Tu iedomājies, ka dāņu līga baigi krutā?
Labi labi, kad pēdējo reizi Latvija ar Dāniju tikās PČ tur no tās dāņu amatieru līgas bija vesels bars spēlētāju, rezultātu , pieļauju, ka atceries. Tā kā nevajag šos nolikt.

     [+] [-]

, 2013-04-29 19:19, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: Galvenais,ka pašiem ir normāla līga.
Es neuztveru sarkasmu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:23, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: Galvenais,ka pašiem ir normāla līga.
Galvenais, ka tev ar uztveri "viss ir kārtībā" un tu saprati, par ko vispār ir stāsts

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:27, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi labi, kad pēdējo reizi Latvija ar Dāniju tikās PČ tur no tās dāņu amatieru līgas bija vesels bars spēlētāju, rezultātu , pieļauju, ka atceries. Tā kā nevajag šos nolikt.
Kāpēc uzreiz pārspīlēt? Nav Dānijas līga amatieru, bet uz Eiropas striprāko līgu fona viņa ir vāja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-29 19:28, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Kāpēc uzreiz pārspīlēt? Nav Dānijas līga amatieru, bet uz Eiropas striprāko līgu fona viņa ir vāja...
Es jau nesaku, ka šie ir mega stipri, bet tāpat, čempis parādīs kura izlase būs augstāk, nav jau raķešzinātne.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 19:29, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec daanji tik viegli tiek uzspeeleet NHL?
Tak paskaties, visi ir draftēti, draftēti parasti uzspēlē fārmā un skatās kas notiek tālāk, cik latvieši tika draftēti pēdējos gados 5 pirmajās 4 kārtās?

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 19:33, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec daanji tik viegli tiek uzspeeleet NHL?
2 labi metieni – 86. un 89. gads padevušies dāņu mammām. Un Zviedri izaudzināja šos, visa māksla...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:34, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es jau nesaku, ka šie ir mega stipri, bet tāpat, čempis parādīs kura izlase būs augstāk, nav jau raķešzinātne.
Savulaik R2000 dāņus KK nonesa ar 7:2. Līga nav slikta, bet nekas uberkruts nav. Izlasē tak nekā daudz no dāņu līgas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-29 19:41, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: a krievi muus galiigi nevar izaudzinaat pienaaciigaa NHL liimenii
Pie krieviem esam tikai 5 gadus – un pāgājušogad pienesums neslikts – 4 kadri CHL un + 2 nekrievi NHL pirmā un otrā kārta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-29 19:55, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: 2 labi metieni – 86. un 89. gads padevušies dāņu mammām. Un Zviedri izaudzināja šos, visa māksla...
Godīgi sakot Dāņu līga priekš jaunajiem arī ir laba! Labākie jau tāpat pēc tam tiek uz Alsvenskan vai Elitsēriju... Turklāt par līgas līmeni varētu teikt ka tur ir +- LM līmeņa klubi! Ja LAČ būtu 9 LM, tad būtu arī pārītis spēlētāju, ko paņemt uz lielo izlasi! Manuprāt, Dāņu hokejs ir sasniedzis maksimumu un nekāda dižā izaugsme tuvākajos gados tur nebūs... Dāņiem vairāk interesē futbols un handbols! Kāda attīstība bez skatītāju intereses...

     [+] [-]

, 2013-04-29 20:05, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un, kad mēs nākotnē varam gaidīt tikpat daudz vienā sezonā?
Droši vien būs grūti atkārtot. Īpaši ņemot vērā, ka vairāki no tiem spēlētājiem bija patiešām stabilas vērības NHL. Galu galā, viena lieta ir uzspēlēt tur. Pavisam kas cits, spēlēt ilgstoši, un, nozīmīgu lomu komandā.

     [+] [-]

, 2013-04-29 20:14, pirms 12 gadiem
A.V.A.N.G.A.R.D rakstīja: Godīgi sakot Dāņu līga priekš jaunajiem arī ir laba! Labākie jau tāpat pēc tam tiek uz Alsvenskan vai Elitsēriju... Turklāt par līgas līmeni varētu teikt ka tur ir +- LM līmeņa klubi! Ja LAČ būtu 9 LM, tad būtu arī pārītis spēlētāju, ko paņemt uz lielo izlasi! Manuprāt, Dāņu hokejs ir sasniedzis maksimumu un nekāda dižā izaugsme tuvākajos gados tur nebūs... Dāņiem vairāk interesē futbols un handbols! Kāda attīstība bez skatītāju intereses...
Labākie jau 16-18 gados brauc uz SWE junioriem..

     [+] [-]

, 2013-04-29 20:23, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Labākie jau 16-18 gados brauc uz SWE junioriem..
maz brauc 16 gados. Parasti, 17-18 gados un vēlāk.

     [+] [-]

, 2013-04-29 20:27, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Savulaik R2000 dāņus KK nonesa ar 7:2. Līga nav slikta, bet nekas uberkruts nav. Izlasē tak nekā daudz no dāņu līgas nav.
2011.g., kad pakāsām dāņiem, dānu izlasē Dānijas līga bija plašāk pārstāvēta - skat. stats.iihf.com .

     [+] [-]

, 2013-04-29 21:02, pirms 12 gadiem
3 - tas jau vēl ir maz, dāņi NHL ir krietni vairāk. Domāju Bedkers ir labākais no šīs kompānijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-29 21:26, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: 2011.g., kad pakāsām dāņiem, dānu izlasē Dānijas līga bija plašāk pārstāvēta - skat. stats.iihf.com .
Bet kur viņi pirms tam spēlējuši?

     [+] [-]

, 2013-04-29 21:32, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Dāņiem labs sastāvs , būs nopietni pretinieki jebkuriem pretiniekiem !

Būs nopietni pretinieki norvēģiem, belariem, slovenijai – čehi, zviedri, kanāda viņus samizos ar lielāku vai mazāku rezultāu, bet samizos un nav viņi TOP 7-8 spēka samēros.

     [+] [-]

, 2013-04-29 22:00, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec daanji tik viegli tiek uzspeeleet NHL?
Kā jau Āris saka, vienkārši bija viņiem vienu brīdi lielais talantu sprādziens.
Turklāt dāņi iziet zviedru skolu, ja mēs par latviešiem varam teikt, ka tas slikti slido, tam ir vāja nūjas tehnika, bet tam vāja spēles izpratne, tad zviedru skola ir iespējams visprofesionālākos spēlētājus sagatavojošā hokeja skola.
Visa dāņu varenība slēpjas Zviedrijā un attiecīgos gados hokeja dievu pēkšņai labvēlībai pret dāņiem.
Tā nekādā gadījumā nav ne sistēma ne likumsakarība, ka dāņiem šajos dažos gados pēkšņi izauga tādi talanti. Ja tā būtu likumsakarība, tad šajai dāņu invāzijai NHL būtu turpinājums. Ir viņiem labi jaunie hokejisti, bet vairs nav tā, ka uz NHL aiziet vesela u20 izlases maiņa.
Arī mums šāds izlēcēju gads ir - 94 gads, ar Girgensonu, Bļugeru un Lipsbergu. Gads ar trīs spēlētājiem ar reālām un pat ļoti labām iespējām izsisties līdz NHL, plus vēl vairākiem labiem jaunajiem hokejistiem. Bet arī tā nav likumsakarība, tikai sakritība.

     [+] [-]

, 2013-04-29 23:24, pirms 12 gadiem
Daniem ir divas ligas, Latvija tuvako 10 gados ta nebus, Dani razo talantus, paradiet kadu kurs ir Latvija lidzigs Ehleram Eliteprospects.com - Nikolaj Ehlers vai Bjorgstronam eliteprospects.com viniem no katra gada 2 tiek Amerika spelet vai Drafta, un hokejs Danija tikkai aug sosezn Danija hokejs bija otrs popularakais sports apmeklejuma zina, videji uz speli 1700 cilveku, Latvija uz kuru komandu nak tik daudz skatitaji iznemot uz Dinamo???? Taka tuvakos gados Dani bus top 8 komanda, un tas sak paradities, viniem ir gan 91 vai 92 gada talanti kas jau spele NHL. Mums ir ceriba pagaidam vieniga Girgensons. Taka redzesim kas notiks ar LV izlase pec paris gadiem, kad tie kas netiek Dinamo, nevares atrast specigu ligu, un bez vieteja cempja neka spidosa nav!!!

     [+] [-]

, 2013-04-29 23:47, pirms 12 gadiem
Ja jau te sākts runāt par hokeja sistēmām.

Cik vispār valstīs var runāt par sistemātisku, uz rezultātu balstītu un konsekventi rezultātus nesošu jauno talantu ražošanu profesionālajam hokejam (ar to es domāju, ka hipotētiskā gadījumā katras sezonas U-20 izlases 1. maiņu bez lieliem iebildumiem varētu droši likt vismaz kā lielās izlases 4. maiņu)?

Reāli tās ir 5 valstis: Kanāda, ASV, Krievija, Zviedrija, Somija. Viss.
Pat ne Čehija, Slovākija, Vācija utt. nē. Kad kādam paveicas - kad ne visai (stāsts par veiksmīgo un ne tik veiksmīgo gadu). Līdz ar to nav ko iespringt.

Dāņiem sakrita kārtis un viņi, ne bez zviedru palīdzības, dabūja rezultātu. Latvijai savulaik 10 gadus pēc kārtas vismaz 1 spēlētājs tika draftēts (kopā 16, līdz NHL no viņiem tika 7) un tas bija laiks, kad tagadējie izlases līderi U- izlašu keklos nevarēja tos pašus dāņus apspēlēt (un spēlēja viņi tā laika U-20 hokeja 3. līmenī).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-30 00:12, pirms 12 gadiem
amatieris99 rakstīja: Daniem ir divas ligas, Latvija tuvako 10 gados ta nebus, Dani razo talantus, paradiet kadu kurs ir Latvija lidzigs Ehleram Eliteprospects.com - Nikolaj Ehlers vai Bjorgstronam eliteprospects.com viniem no katra gada 2 tiek Amerika spelet vai Drafta, un hokejs Danija tikkai aug sosezn Danija hokejs bija otrs popularakais sports apmeklejuma zina, videji uz speli 1700 cilveku, Latvija uz kuru komandu nak tik daudz skatitaji iznemot uz Dinamo???? Taka tuvakos gados Dani bus top 8 komanda, un tas sak paradities, viniem ir gan 91 vai 92 gada talanti kas jau spele NHL. Mums ir ceriba pagaidam vieniga Girgensons. Taka redzesim kas notiks ar LV izlase pec paris gadiem, kad tie kas netiek Dinamo, nevares atrast specigu ligu, un bez vieteja cempja neka spidosa nav!!!
kaut ko tu te smagi safleiteji. Kuri tad ir tie 91 un 92 gada dāņi, kas spēlē NHL?
Mums bez Girgensona ir arī Kļaviņš, Bļugers, Lipsbergs, Freibergs, Gudļevskis, Indrašis, Bukarts, Egle u.c. spēlētāji, kuri ja strādās tad nokļūs līdz NHL.
Un ka jau te pareizi minēja, nav DEN čempionāts TIK spēcīgs kā daudzi min. Protams, tas ir ļoti labs līmenis jaunajiem, kas pēc tam brauc uz SWE, būtu mums tāds... Taču nevajag pārspīlēt tā līmeni.

     [+] [-]

, 2013-04-30 00:22, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jau te sākts runāt par hokeja sistēmām.

Cik vispār valstīs var runāt par sistemātisku, uz rezultātu balstītu un konsekventi rezultātus nesošu jauno talantu ražošanu profesionālajam hokejam (ar to es domāju, ka hipotētiskā gadījumā katras sezonas U-20 izlases 1. maiņu bez lieliem iebildumiem varētu droši likt vismaz kā lielās izlases 4. maiņu)?

Reāli tās ir 5 valstis: Kanāda, ASV, Krievija, Zviedrija, Somija. Viss.
Pat ne Čehija, Slovākija, Vācija utt. nē. Kad kādam paveicas - kad ne visai (stāsts par veiksmīgo un ne tik veiksmīgo gadu). Līdz ar to nav ko iespringt.

Dāņiem sakrita kārtis un viņi, ne bez zviedru palīdzības, dabūja rezultātu. Latvijai savulaik 10 gadus pēc kārtas vismaz 1 spēlētājs tika draftēts (kopā 16, līdz NHL no viņiem tika 7) un tas bija laiks, kad tagadējie izlases līderi U- izlašu keklos nevarēja tos pašus dāņus apspēlēt (un spēlēja viņi tā laika U-20 hokeja 3. līmenī).
Piekrītu, ne jau sistēma nokļūst līdz NHL, bet gan atseviški spēlētāji.
Savulaik, kad mēs tikai nereālākajos sapņos murgojām kaut ko par u18 un u20 eliti, kad mūsu sīvākie pretinieki bija Japāna, mums bija savi NHL prospekti. Šogad mums bija abas izlases elitē, bet NHL sakarā ir iestājies sausuma periods. Pienāks tā diena, kad mums no viena gada NHL spēlēs 3-4 spēlētāji (kāpēc lai tie nebūtu Girgensons, Bļugers, Lipsbergs?), bet tas nenozīmēs, ka Latvijas hokeja sistēma ir gājusi uz augšu. Vienkārši veiksmīgs gads, tā pat kā dāņiem.
Par šī gada u18 izlasi varētu teikt, ka tā ir tipiska Latvijas hokeja sistēmas atspulgs. Pieitekoši spēcīga lai līdzīgi spēlētu ar Slovākiju, bet bez visādiem ''apgreidiem'' milzīgu talantu veidolā. Parasts vidusmērs.

     [+] [-]

, 2013-04-30 01:26, pirms 12 gadiem
Manuprāt mums arī ir gana konkurētspējīgs sastāvs, turklāt spējīgi spēlēt visai dažādveidīgi - domāju būs paliels uzsvars uz aizsargiem, bet tas tīri subjektīvi...

     [+] [-]

, 2013-04-30 07:59, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Piekrītu, ne jau sistēma nokļūst līdz NHL, bet gan atseviški spēlētāji.
Savulaik, kad mēs tikai nereālākajos sapņos murgojām kaut ko par u18 un u20 eliti, kad mūsu sīvākie pretinieki bija Japāna, mums bija savi NHL prospekti. Šogad mums bija abas izlases elitē, bet NHL sakarā ir iestājies sausuma periods. Pienāks tā diena, kad mums no viena gada NHL spēlēs 3-4 spēlētāji (kāpēc lai tie nebūtu Girgensons, Bļugers, Lipsbergs?), bet tas nenozīmēs, ka Latvijas hokeja sistēma ir gājusi uz augšu. Vienkārši veiksmīgs gads, tā pat kā dāņiem.
Par šī gada u18 izlasi varētu teikt, ka tā ir tipiska Latvijas hokeja sistēmas atspulgs. Pieitekoši spēcīga lai līdzīgi spēlētu ar Slovākiju, bet bez visādiem ''apgreidiem'' milzīgu talantu veidolā. Parasts vidusmērs.
pajautāšu: par kuru "veiksmīgo gadu" Tu runā dāņiem?
ja runā par NHL draftu, tad dāņiem kopš 2007. gada katru gadu ir vismaz viens draftētais. Šis gads nebūs izņēmums.

Par šī gada u18 izlasi varētu teikt, ka tā ir tipiska Latvijas hokeja sistēmas atspulgs. Pieitekoši spēcīga lai līdzīgi spēlētu ar Slovākiju... - jā, bet cik no mūsu U18 spēlētājiem ir šī gada NHL drafta kandidātu sarakastā? Neviens... Toties no Slovākijas U18 - kādi 5-6...

     [+] [-]

, 2013-04-30 08:35, pirms 12 gadiem
Varbut Danijas liga nav stipra, bet vina ir sakartota un tapec ari ir kvalitativi speletaji. Latvija diemzel ekonomiska situacijas delj paliek aiz tadam izlasem ka Danija, Norvegija, Vacija. Visu nosaka nauda..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-30 09:15, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ka tad,visu nosak nauda! ja pie ripas nepielimesi Sprukta GOLDEN MASTERCARD ,tad ripa neies vartos! Masalskis,savukart kerajcimda tur savu 4eku gramatiniu,kas pievelk ripu ka magnets
galīgi ne pa tēmu. Nav jau runa par Masaļski vai Spruktu. Bet gan par tiem, kas varēja būt nākamās hokeja zvaigznes, bet līdz pirmajam hokeja treniņam vispār nenonāca (kaut arī varbūt ļoti gribēja) - jo vecākiem nebija naudas.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-30 09:18, pirms 12 gadiem
extremists rakstīja: Dāņi iet uz priekšu, vismaz vienu spēli NHL šosezon aizvadīja 9 dāņi... Kas to varēja iedomāties 5 gadus atpakaļ....
Parsteigums ir tikai tiem , kas neorjentējas hokejā, tie kas seko juniešu un junioru hokejam tas viss ir likumsakarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 09:30, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es vienkarsi velejos pateikt,ka jaizbeidz ta demagogija par "naudas trukumu",vieteja 4empionata svakumu un citi bla bla bla,kas nekada veida neattiecas uz TAGEDEJO izlases sniegumu! iemetis Sprukts banku,neiemetis,nokers Edgars Ripu,nenokers,ir atkarigs no pavisam citiem faktoriem,nevis no finansem un vieteja 4empja limenia! un tiesi tie CITI FAKTORI ari bus noteicosie pasaules 4empionata,nevis KASHAS mineta naudas problema
un atkal Tev nav taisnība.
iemetis Sprukts banku,neiemetis,nokers Edgars Ripu,nenokers - tās jau ir tikai sekas tam ""naudas trukumam",vieteja 4empionata svakumam"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 14:30, pirms 12 gadiem
Veiksmes atslēga ir stabils savs čempionāts, ja no nacionālā čempionāta nav iespējams iekļūt izlasē, tad no tā nav nekādas jēgas. Tas, ka Metalurgs tagad spēlēs tikai Latvijā, manuprāt, pat ir pozitīvi..ja vēl Daugavpils nāktu klāt un stabili spēlētu čempī, tad ar laiku kaut kas līdzīgs čempionātam izveidotos.