Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Slovākija pieveic ASV, Latvija netiek ceturtdaļfinālā

Slovākija pieveic ASV, Latvija netiek ceturtdaļfinālā
Slovāki svin iekļūšanu ceturtdaļfinālā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien pasaules hokeja čempionāta spēlē Slovākijas izlase ar 4:1 pārspēja ASV valstsvienību, tādējādi jau pirms vakarā gaidāmas spēles ar Somiju izdzēšot Latvijas izlases pēdējās cerības kvalificēties ceturtdaļfinālam. Uzvarētājiem vārtus guva četri dažādi hokejisti, bet divas rezultatīvas piespēles nopelnīja komandas veterāns Miroslavs Šatans.

Jau spēles 15.sekundē tika atklāts mača rezultāts, kad Benu Bišopu ASV vārtos pārspēja Branko Radivojevičs. Jau pēc minūtes amerikāņi nopelnīja noraidījumu, kura laikā slovāki ielika pamatu otrajam vārtu guvumam, kas tika gūts pusminūti pēc vairākuma beigām – precīzs bija Barteks.

Otrā perioda vidū Renē Vidarenijs izmantoja Kreiga Smita noraidījumu un panāca jau 3:0, tomēr trešdaļas pēdējā minūtē Denijs Kristo samazināja slovāku pārsvaru līdz diviem vārtiem, vēl saglabājot ASV cerības uz pozitīvu mača iznākumu.

Trešajā periodā tomēr priekšlaicīgi vietu ceturtdaļfinālā nodrošinājušie amerikāņi nespēja gūt vārtus, gluži pretēji, noraidījumus nopelnīja Ēriks Džonsons un Kreigs Smits. Mača izskaņā ASV galvenais treneris Džo Sakko nomainīja Bišopu pret sesto laukuma spēlētāju, tomēr tas deva negatīvu rezultātu – ripu tukšos vārtos raidīja Marko Daņo, uzstādot mača beigu rezultātu 4:1.

Līdz ar šo uzvaru Slovākijas izlase nodrošināja sev ceturto vietu grupā un vietu ceturtdaļfinālā. Tikpat punktus teorētiski vēl var iegūt Vācijas izlase, tomēr tā vienāda punktu skaita gadījumā atrastos zemāk kā Slovākija, jo savstarpējā spēlē vācieši piekāpās ar 2:3.

Pasaules hokeja čempionāts, Helsinku grupa

Slovākija – ASV 4:1 (2:0, 1:1, 1:0)

Vārti: 0:15 Radivojevičs (Kopeckis) 1:0, 3:44 Barteks (Šatans) 2:0, 30:48 Vidarenijs (Zaborskis, Kukumbergs, vair.) 3:0, 39:14 Kristo (Karls) 3:1, 58:36 Daņo (Šatans, t.v.) 4:1.
Soda minūtes: 4:20
Metieni: 26:21
Vārtsargi: Rastislavs Staņa – Bens Bišops (57:43 – 58:36 – tukši vārti)

H apakšgrupas tabula:

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Krievija7500229:1415
2.ASV7500224:1515
3.Somija6410120:1214
4.Slovākija7301318:1710
5.Vācija6201310:147
6.Latvija6200412:226
7.Francija6200410:186
8.Austrija7110518:295

Izmantotais avots:
Start

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: ļoti iespējams!
pirmie četri metieni četri vārti!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
No sērijas: fū, vismaz nebūs Somija jāuzvar!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 14:49, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: re kaa slovaaki, zaudee suuda latvieshiem, austrieshiem, bet taapat tiek astotniekaa
No sūda dzirdu.
Kā tu vari rakstīt kaut ko tādu par Latviešiem. Kas TU pats esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:50, pirms 12 gadiem
aLatvietis rakstīja: No sūda dzirdu.
Kā tu vari rakstīt kaut ko tādu par Latviešiem. Kas TU pats esi?
Domāju, ka tās vienkārši ir emocijas. Ar vārdu "sūda" cilvēks bija domājis spēku samēru.. Mazliet par asu pateica nevajag jau uzreiz kasīties vienam ar otru

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:51, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Kas te neparedzams? 4 klasiskie 1/4 un 4 izlidošanas cīnītāji. Vismaz mūsu grupā. Keponi vēl rīt rēķinās, kā labāk nospēlēt, lai tiktu 1/2!
Izskatās, ka tu tikai tabulas skaties nevis spēles. Skaties, ka šveicieši neizcīna medaļas pēc tavas "klasiskās" formulas

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:52, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?
Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:52, pirms 12 gadiem
vis ir ta ka jabut jo pasiem vajadzeja dabut p no austrijas un vacijas un tad tikai domat par 1/4! Slovaki malaci sanemas.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:53, pirms 12 gadiem
Pasaules hokejā bez izmaiņām - tālāk tiek mūžīgais "milzu septītnieks" un Šveice. Maz ticams, ka norvēģi to šodien būs spējīgi izbojāt. Pārējie dala asakas. Un tā jau gadus 30-40 (ar sīkām novirzītēm šur un tur).

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:54, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Priecājamies ka palikām vēl A grupā un izvilka mūs trešais vārtsargs!Štrunts ar 1/4!
Neņem galvā, jo normāli domājoši cilvēki pirms PČ jau tāpat zināja,ka LV izlase ir tuvāk izkrišanai nekā 1/4. finālam.
Bērneļu arguments kāpēc LV būtu jākvalifikacējas 1/4. finālam - savai valstsvienībai vienmēr jātic.

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:55, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.
Varbūt pārmaiņas pēc vajadzētu padomāt par hokeja vides sakārtošanu neizkrītot no A grupas? Varbūt vajadzētu pārgudrajam filantropam Lipmanam beidzot strādāt nevis simulēt darbu un bruģēt atkāpšanās ceļus? Ja jūs zinātu cik izmaksā viens treniņš bērnam, tad nepļurkstētu. brīnums, ka vispār kāds hokeju spēlē. Un tiem, kuri spēlē, ir bagāti vecāki. Šeit kaut kā neredz to LHF naudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:56, pirms 12 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis4 rakstīja: Vismaz varēs bez psihošanas ar somiem nospēlēt. Nu nebijām pelnījuši vietu starp 8 labākajām. Būtu izpipelēta Austrija un izdrāzta Vācija, tad cita runa
Un Tu teiksi, ka SLovāki ar savu zaudējumu pret AUstriju un mums bija pelnījusi spēlēt 1/4finālā, bet mēs ar zaudējumiem pret Austriju un Vāciju neesam pelnījuši? Loģiskais latvietis

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:56, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Kāds vēl kapitālremonts ja izkristu, nekas nenotiktu, absolūti.
Par to jau 100 reizes runāts, neviens saprātīgs cilvēks tam
netic.
Interesanti.
Tic,ka mūsu izlase var kvalikacēties 1/4. finālam, bet netic,ka mūsu hokejā ir iespējamas reformas.
Kurš Tavuprāt no abiem variantiem ir/bija neticamāks variants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:57, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Pasaules hokejā bez izmaiņām - tālāk tiek mūžīgais "milzu septītnieks" un Šveice. Maz ticams, ka norvēģi to šodien būs spējīgi izbojāt. Pārējie dala asakas. Un tā jau gadus 30-40 (ar sīkām novirzītēm šur un tur).
Nez, nez. Pirms gadiem padsmit Šveice pat tuvu nebija top8. Pārmaiņas notiek, parādās daudz jaunu izlaši, kas uzlabojušas
ievērojami savu sniegumu (NOR, DEN, SLO, FRA). Šogad bija stipri daudz punktu zaudējumu pastarīšiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-14 14:58, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Varbūt pārmaiņas pēc vajadzētu padomāt par hokeja vides sakārtošanu neizkrītot no A grupas? Varbūt vajadzētu pārgudrajam filantropam Lipmanam beidzot strādāt nevis simulēt darbu un bruģēt atkāpšanās ceļus? Ja jūs zinātu cik izmaksā viens treniņš bērnam, tad nepļurkstētu. brīnums, ka vispār kāds hokeju spēlē. Un tiem, kuri spēlē, ir bagāti vecāki. Šeit kaut kā neredz to LHF naudu!
Hmm, a kur LHF nauda radīsies? No bagāta onkuļa?

     [+] [-]

, 2013-05-14 14:59, pirms 12 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Izskatās, ka tu tikai tabulas skaties nevis spēles. Skaties, ka šveicieši neizcīna medaļas pēc tavas "klasiskās" formulas
Drusku nesapratu? Es šveiciešiem noteikti dotu medaļas. Spēles skatos. Un redzu, ka tā saucamie stiprie, reizēm klaunādi taisa. Ja ieslēgtu pilnus apgriezienus, Fāzels baisi nosirmotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
Neticu, ka vairs nav variantu, nu parēķiniet vēl, kaut kādai kombinācijai vēl taču jābūt, lai Latvija tiktu 1/4 finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
Vsp.3/3 izskatījās, ka tiesnesim ļoti labpatiktos redzēt Slovākus 1/4finālā, tik daudz sodus par labu slovākiem, kurā viņi pārsvarā notēloja, bet tai pat laikā slovāki nesaņēma 2min 3/3 par Zaborska tēlošanu (ļoti uzkrītošu, futbolista cienīgu), par bīstamu spēli ar augstu paceltu nūju, kura trāpīja Giontam pa seju (tiesnešu acu priekšā), plus vēl par spēlētāju bloķēšanu bez ripas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:00, pirms 12 gadiem
žēl, ka šodien neredzēsim īstu cīņu par 4daļfinālu, tas būtu bijis viens labs hokeja mačs, tagad vairs nav nekādas intrigas. Mums būs tikušas dažas uzvaras, kas paveiktas paniskās bailēs no izkrišanas, nevis cīņas par reālu panākumu. Skumīgi. Bet tāds nu ir tas hokejs šosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:01, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Un ļoti žēl man mūsu vietējo biksēs slapinātāju, jo 1/4fināls izčābējis. Vēl tikai kaut kā tās rozā brilles dabūt no deguna.
Kā Tev trūkst? Ko Tu vienmēr ņemies? Ja vēl Tavi komentāri būtu sakarīgi, bet izskatās, ka Tev pašam stipri tālu līdz Tevis pieminētajiem inteliģentajiem somu jauniešiem. Labāk ej strādāt!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-14 15:01, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Beidz te pasaciņas stāstīt. Ik pa laikam PČ notiek brīnumi,bet Top - 7 ir nemainīgs. Un pat Sierēdājiem līdz tam aizsniegties nav reāli.
Līdz top7 šveicieši nevar aizsniegties? Viņi pēdējos 5 gados vismaz 3 x reizes jau pabijuši top7. Par u18 un u20 līmeni nemaz nerunājot. Tur viņi ir top7 jau gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:06, pirms 12 gadiem
Līdz ar šito zāģi ASV nosprauž atkal ikgadējo kursu - kāsiens 1/4 finālā...gan jau uzrausies uz krieviem un tur arī viss beigsies. Lai gan kopumā jau spēli rādīja labu, bet izšķirošā momentā kā jau ierasts nolaiž ūdeni.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-14 15:07, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Beidz te pasaciņas stāstīt. Ik pa laikam PČ notiek brīnumi,bet Top - 7 ir nemainīgs. Un pat Sierēdājiem līdz tam aizsniegties nav reāli.
Piekrītu, pie tam biežāk ir brīnumi, kad kāda no top 7 spēlē sliktāk un uz vienu PČ atrodas zemāk, nekā ka kāda no vājā gal pēkšņi sasistu top 7 komandas.

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:11, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Latvijai nav ko raudāt. Varēja būt vēl sliktāk. Bet atkal izsprukām sveikā (nenokritām divīziju zemāk). Bet šāds scenārijs ir pieredzēts jau daudzkārt, un sāk kaitināt, un vakar- aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?
"...aizvakar pieķēru sevi pie domas- "ja nav, tad nav- lai krītam ar labāk ārā, nekā visu laiku baidīties no izkrišanas". Varbūt, kā jau daži kolēģi rakstīja, tad nāksies veikt kapitālremontu LV hokeja saimniecībā un arī spēlētāju, un visu hokejam pietuvināto galvās?..."

Nu un kādu kapitālremontu tu taisies veikt?
Ir jau lietas, kuras nestu augļus, bet pēc 10 gadiem vismaz, bet nevis uzreiz pēc 2 gadiem LV izlase spēlētu PČ pusfinālā... .

LHF jau nekas nepieder, ne klubi, ne halles, būtībā LHF organizē visu līmeņu Latvijas čempionātus un nodrošina visu līmeņu izlašu pastāvēšanu un dalību starptautiskajos turnīros.

1. LHF var atļaut vai aizliegt vai atļaut kādas LV komandas dalību citu valstu čempionātos.
2. LHF var rīkot papildus nometnes spēlētājiem un seminārus treneriem
3. LHF var kaut kā mēgināt padarīt pievilcīgāku LAČ, bet bez normāla līmeņa komandu piedalīšanās tas ir diezgan nereāli...

Īpaši es vairāk neredzu, ko var LHF padarīt. Spēlētāji tāpat dosies spēlēt, kur vairāk maksā, vai kur lielākas izredzes pacelties...

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:12, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Hmm, a kur LHF nauda radīsies? No bagāta onkuļa?
Redzi, ja es būtu LHF prezidents, tad piepūlētos un pat mēģinātu atbildēt uz šo jautājumu, bet es neesmu.. Nauda ir, tikai tā jāmāk paņemt,nopelnīt, iegūt Nedrīkst domāt: "ā nu jā, naudas nav, kur dabūt - nezinu, nju tad neko nedarām. viss forši. starp citu, brīdinu, ka kuru katru brīdi būs krīze un iespējams izkritīsim. pie tā vainīga būs Krievijas jauniešu līga, jo tur jāspēlē jaunajiem" - K.Lipmans!

     [+] [-]

, 2013-05-14 15:12, pirms 12 gadiem
kalibubs rakstīja: Piekrītu, pie tam biežāk ir brīnumi, kad kāda no top 7 spēlē sliktāk un uz vienu PČ atrodas zemāk, nekā ka kāda no vājā gal pēkšņi sasistu top 7 komandas.
Nu ja piemeram pedejos 5 gados slovaki tikai vienu reizi ir bijusi TOP8,