Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Grūta cīņa pārvēršas Norvēģijas sagraušanā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Grūta cīņa pārvēršas Norvēģijas sagraušanā
Latvieši līksmo
Foto: AP/Scanpix

Piekto spēli pasaules hokeja čempionātā aizvadījusi Latvijas izlase, kas tikās ar Norvēģijas valstsvienību. Saspringtā mačā mūsu komanda beigās tomēr izcīnīja rezultāta ziņā pārliecinošu uzvaru ar 5:0. Latvija turpina cīņu par ceturtdaļfinālu!

Latvijas izlasei šī spēle bija pēdējā iespēja iesaistīties cīņā par ceturtdaļfinālā – vajadzēja uzveikt Norvēģiju, kuras kontā jau bija trīs punkti par negaidītu uzvaru pār Čehiju 1. posmā. Par labu Latvijai liecināja pēdējais norvēģu bezcerīgais zaudējums pret Kanādu (1:12), kā arī komandas kapteiņa Tomija Jakobsena diskvalifikācija.

Norvēģi piesardzīgi, 1. periods pa nullēm

Norvēģijas komanda, apzinoties turnīra situāciju, uzsāka ļoti uzmanīgi, praktiski visu uzmanību veltot aizsardzībai. Pēc 10 spēlētām minūtēm metienu attiecība bija tikai 3:1... Tiesa, viens no trim mūsējo metieniem tikpat labi varēja beigties ar vārtu guvumu – pēc Mārtiņa Cipuļa piespēles Aleksandra Ņiživija raidītā ripa trāpīja pa pretinieku vārtu stabu. Otrajā perioda pusē Norvēģija aktivizējās, īpaši pēc pirmā vairākuma (noraidījumu izpelnījās Kaspars Saulietis) iegūšanas. 1. trešdaļas beigās pie Latvijas vārtiem brīžiem gāja karsti, taču Edgars Masaļskis ar visu tika galā. Mūsu rindās var atzīmēt jaunizceptā 4. maiņas uzbrucēja Jēkaba Rēdliha bīstamu metienu. Pēc 20 minūtēm – 0:0.

Neizmantoto vairākumu 2. periods – joprojām 0:0

2. trešdaļu Latvijas izlase aizvadīja ļoti aktīvi, reizi pa reizei nopelnot vairākumus. Perioda vidū mūsējie pat tika pie vienas minūtes vairākuma piecatā pret trim norvēģiem. Diemžēl latvieši nespēja ne tikai iemest, bet arī izveidot bīstamus momentus – Ņiživija varianti (piespēles uz vārtu priekšu) negāja cauri, bet metieni no tālas distances tika bloķēti, Norvēģijas hokejisti aizstāvējas ļoti blīvi. Jāatzīst, ka arī Latvijas komanda savus divus mazākumus nospēlēja nevainojami un Masaļska palīdzība visvairāk bija nepieciešama vienādos sastāvos, kad norvēģu triecienmaiņa (Toresens, Āsens un Fredriksens) pāris reizes radīja satraukumu pie Latvijas vārtiem. Arī pēc 40 minūtēm – 0:0.

Pieci vārti un sagrāve!

3. periods Latvijai sākās iepriecinoši - beidzot vārti! 3. maiņas centra uzbrucējs Andris Džeriņš uzvarēja iemetienā, un Kristaps Sotnieks nekavējoties meta ripu vārtu virzienā - to pielaboja Lauris Dārziņš un 1:0 Latvijas labā! Drīz Latvijas izlasei bija jāpārdzīvo grūti brīži, jo pusotru minūti(!) nācās spēlēt trijatā pret pieciem pretiniekiem. Norvēģija apzinājās, ka tā ir lielā iespēja izlīdzināt, taču arī tai ļoti labus momentus radīt neizdevās - daudzus metienus latvieši bloķēja, bet kad vajadzēja, vietā bija arī Masaļskis. Izturējusi šo grūto mazākumu, Latvijas komanda tika pie vairākuma un ļoti ātri to realizēja! 1. maiņas kvalitatīvu kombināciju ar spēcīgu un precīzu metienu noslēdza Cipulis - 2:0! Norvēģi vēl pielika lielas pūles rezultāta starpības samazināšanai, taču jau tā mazās cerības vēl niecīgākas padarīja pretinieku noraidījums pret Gintu Meiju. Vēl vairāk - mūsējie otro reizi mačā izmantoja vairākumu, panākot jau 3:0! Tālu Gunta Galviņa metienu pielaboja vārtu priekšā esošais Jānis Sprukts. Norvēģija, tikusi pie vairākuma, pat pie 0:3 nomainīja vārtsargu pret sesto spēlētāju, bet rezultātā ielaida vēl vienus vārtus - tukšos vārtus trāpīja Sprukts. Savukārt pašā mača izskaņā pretuzbrukumā precīzs bija Galviņš! Latvija uzveica Norvēģiju ar 5:0. Sausa spēle Masaļskim, bet par labāko mūsējo rindās atzīts Georgijs Pujacs!

2. posma pēdējo un izšķirošo spēli Latvijas izlase aizvadīs pirmdienas vakarā plkst.21:15 ar Čehiju. Uzvara pār čehiem ievedīs mūsējos ceturtdaļfinālā!

Pasaules čempionāts, F apakšgrupa

Latvija - Norvēģija 5:0 (0:0, 0:0, 5:0)
Vārti: 42:06 Dārziņš (Sotnieks, Džeriņš) 1:0, 48:45 Cipulis (Ņiživijs, Vasiļjevs, vair.) 2:0, 57:02 Sprukts (Galviņš, Daugaviņš, vair.) 3:0, 58:25 Sprukts (tukšos vārtos) 4:0, 59:54 Galviņš (Jerofejevs) 5:0
Vārtsargi: Masaļskis - Grotness (līdz 57:45 un no 58:25)
Metieni: 29:30
Soda minūtes: 12:12

F apakšgrupa:

VKomandaSU-ZVārtiP
1.Šveice33-010–49
2.Kanāda32-119–66
3.Zviedrija32-110–66
4.Latvija41-39–133
5.Norvēģija41-36–243
6.Čehija31-26–73

Kurš bija labāks?

  • 200

  • 84

  • 34

  • 499


 +81 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
2 periodi bez nerviem... bet nu tresajaa emocijas sit augstu vilni..

 +13 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Smieklīgi jau teikt, bet varēja pārcliecinošāk (par spēli, ne rezultātu)

 +20 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Beigās parādījām kas ir kas Pirmajai maiņai ļoti daudz izdevības.
Kulda bija ļoti pamanāms, par to prieks
Nu vismaz iemeta tos divus vārtus vairākumā, savādāk vairākums ļoti bēdīgs.
Edžus SAUSĀ!

 +61 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Janka Sprukts šodien fenomenāls! Pa smuko samizoja!
pirmās minūtes un pēdējā trešdaļa bija zbis.. Na Jums dažiem pesimistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
MALAČI! KAS LĒNINĀK, TAS LABI NĀK!

 +58 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Nu beigās sagrāvām norvēģus un Edžam sausā spēle.

 +42 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
novēlu Edžam nostāvēt rīt arī sausā

 +56 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
5:0 jau izskatās pavisam skaisti!

Edžam beidzot sausais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Rezultāts jau ļoti skaists. Sausa spēle - Masaļskis sāk iespēlēties, spēle nevienādos sastāvos arī uzlabojas. Nu jā, un atkal izšķirošā spēle būs pret čehiem, cerams veiksies labāk nekā OS un pārkāpsim viņiem pāri.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Edžam beidzot sausā spēle

 +66 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
Vismaz 3. periods uzlaboja noskaņojumu, par to Paldies džekiem. ';

 +36 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
JAAAAAAAAA! TAGAD JANEM CEHI!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:22, pirms 14 gadiem
vienkārši nomētājām beigās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Pārāk laimīgas beigas šai spēlei. Ka nesacerētos pret čehiem tāpat spēlēt.

Spēle bija krimināla. Tā spēlēt nedrīkst, ja grib ko vairāk. Tā ja.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Super! Apsweicu visus ar uzvaru, un Edžu ar sauso!3.periods super! Veiksi pret Čehiem! Jūs to varat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Lieliski! Uzvaram Čehus un tiekam 1/4 finālā pret Krieviem, laiks atriebties par Olimpiādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Daugaviņš 2, KArsums 2 un tgd ar Sprukts 2, visa maiņa trīs spēlēs norotēja, suupeer, cerams kārta aizsargiem!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Masaļskis monstrs! Fantastiska pēdējā trešdaļa.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Beigaas jau sagrāve!

 +11 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Sprukts malacis kaa vienmer.. Galvinjs skaisti ielika!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
yaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaa

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
viss labs kas labi beidzas ;DDD cipula varti teicami tapat ari sprukta vairak tadas izspeles, aizsardziba ari teicama

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
MALAČI, MALAČI, MALAČI! Latvijāaaaa, uzvarāaaa!

P.S. Beidzot pierādīja, ka prot spēlēt vairākumā. Masaļskim piespēle + sausā spēle. Visi malači.
SAGRĀVE!

Oij kā visi kabina te mīnusus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Beigas izcilas!
Apsveicu Edžu ar sauso spēli un 1.maiņu ar vārtu guvumu!
Beigās rezultāts pavisam graujošs.

 +23 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
3. periods visā čempī ir vislabākais

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
pēc 2 grūtiem periem, 3.- LUPATĀS!

 +40 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
uzvaras pamats - Masaļskis!

 +32 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Rīt Čehi kritiis!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Nu kaut ko tādu es nebiju gaidījis
Jāuzlabo vairākums un Čehi brauks mājas

 +12 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Komentētājs vienmēr "zin" spēles labāko nevienu reizi vēl nav uzminējis, bet tik pārliecinoši zin

 +25 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Labi ka 3. periodaa saprata, ka lai IEMESTU, ir JAAMET pa vaartiem

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Latvija sāk ''izšaut'' ! Masaļskis lielisks gan vārtos, gan piespēlēs un 5;0, kas to būtu domājis?
Slēpts komentārs: Tu saki?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Paldies!!!! 1 un 2 periods labs, 3 fantastisks!!!! Rīt jāuzvar Čehija un ejam uz 1/4 finālu!!!
Slēpts komentārs: kewlaiz

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Galviņa 'ieslidinātāja' žests lielisks punkts sagrāvei!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
bet nu skatoties, kā Saulietis noraidās, atcerējos pats savu ironisko iesmējienu pie Saulieša izteikuma, ka komandai mazāk jānoraidās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2010-05-16 19:23, pirms 14 gadiem
Pret Čehiju galvenais noturēt 0:0 pēc 2. perioda, tad būsim 1/4finālā!!!
Slēpts komentārs: Rihards09

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Latviju šodien varēja gāzt tikai Čaks Noriss.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
wildo rakstīja: Dārziņš laikam kļūs par viszemāk novērtēto gola guvēju
Un pareizi vien būs. Domā, vienu haļavno golu gūstot, var izpirkt visus nolohošanās gadījumus?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
muuseejiem par labu naaktu,ja hokejaa ieviestu tikai vienu periodu!
Slēpts komentārs: kasparoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Pret itāļiem 2 vārti Daugaviņam, pret zviedriem divi Karsumam, šodien divi Spruktam. Žel, ka tai maiņā nav ceturtā uzbrucēja, kam divus pret čehiem iemest.

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Malači!

 +12 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Vieni mīnusi

 +20 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Kāpēc visiem mīnusi?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
prieks par musejiem, veel tadus macus sini cempi

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Znaroks laikam na haļavu tās balvas dod.
tā izskatās

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:24, pirms 14 gadiem
Smējos kārtīgi!!!

Tāds prieks, ka šitā graujam kādu! MALAČI VISI!!! EDGARS ITĪPAŠI!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
wtf, pujacs labakais..edža bija 1000%

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Lauris kā veterāns spēlēja šodien

  +8 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Kas te ar minusiem uzdarbojas ? tik daudz - sava dzive nebiju redzejis.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
nu ko, jābrauc braukāties!

 +19 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Sprukts labi dzied

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Malači! Ja zviedri domāja kā atriebties par kāsienu 2009. gada PČ, tad mēs zinām kā atriebt zaudējumu Čehiem OS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAR 8NIEKU UN NE TIKAI!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

 +33 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Oo visi liek mīnusiņus . No burn for you!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
edijs023 rakstīja: Janka Sprukts šodien fenomenāls! Pa smuko samizoja!
pirmās minūtes un pēdējā trešdaļa bija zbis.. ;D
Kad Janka nav bijis labs?

 +57 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Atdodiet Masaļskim piespēli

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
Da ir bijušas grūtākas spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: _Gattča_

  -4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:25, pirms 14 gadiem
sestos, sestos...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
tabula kuraa esam 4 gan izskatas smuki iznak ka mums ritaa pietiek kaut vineet papildlaikaa cehus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
Kurš dau*is visu laiku liek mīnusus.. dēļ vienas pudeles gatavi uz visu, līmenis

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
To burn lietu citi parak nopietni uztver ar saviem minusiniem... lai tik kadam netiktu sviests

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
indza09 rakstīja: Kāpēc visiem mīnusi?
visi grib melno rāmīti dabūt, rakstot jēlus komentārus pa fikso,šoreiz nebūs. ;D

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nevajadzētu tagad pievērt acis uz neveiksmīgo vairākumu. Ķipa dažreiz paveicas un tagad jāslavē, ka ir labs?
Uzvarējām tak, kas tev vēl nepatīk?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
Visi grib Burnus sev
Slēpts komentārs: Ontario

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
sprukts, fenomens + ar edžam galviņam un sočam!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
Lieliska speele! Veel labaaks nobeigums!!! Apsveicu!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:26, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: ļoti jēla spēle, norvēģi nepamatoti zaudēja ar 0-5, rezultāts neatspoguļo patiesos spēkus. ar šitādu spēli pret čehiju pašiem būs 0-5. saultietis ir iditos.
manuprāt idiots esi tu!
Ka tik nolikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
Nahrenam pujacam iedeva?! Spruktam vai Edzam vaidzej dot!!!!!!!

 +30 [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
fani pieprasīja sestos ...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
forši mīnusi

beidzot atļāva Galviņam piesēgties uzbrukumam malači

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
Kur bija tā grūtā cīņa? Visu laiku jau bija tāda miegaina, apātiska spēle, beigas mūsējie parādīja līmeņa atšķirību, viss kārtībā 5:0.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
Malaci vienk nav vardu par so speli

 +18 [+] [-]

, 2010-05-16 19:27, pirms 14 gadiem
Tā jau ir parodija tagad visi par BURN cīnās

P.S: Masaļskim piespēli !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-05-16 19:28, pirms 14 gadiem
Tāpat mežā galvenais ir un paliks - Čiekurs egles dēls

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:28, pirms 14 gadiem
AlterB rakstīja: Pret itāļiem 2 vārti Daugaviņam, pret zviedriem divi Karsumam, šodien divi Spruktam. Žel, ka tai maiņā nav ceturtā uzbrucēja, kam divus pret čehiem iemest.
pret čehiem katram jāiemet pa diviem
Slēpts komentārs: Ontario

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:28, pirms 14 gadiem
beidzot!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:29, pirms 14 gadiem
TIO vēsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:29, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: aizveries peģik. tu neredzeji ka saulietis to tik vien izdarija ka dabuja divus tizlus noraidijumus?
Izklausās, ka tu gribētu, la es būtu peģiks, piedod neesmu!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:29, pirms 14 gadiem
kewlaiz rakstīja: Uzvarējām tak, kas tev vēl nepatīk?
Man nepatīk pirmo divu periodu spēle, pirmās maiņas spēle un trešās maiņas spēle - izņemot Meiju - uzbrukumā. Un nevajag man stāstīt, ka tā nav, lai es neteiktu, kur Tev iet.

Uzvarēja Norvēģiju, bet vai ar tādu spēli var vinnēt Čehiju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-16 19:29, pirms 14 gadiem
Labak nesmuka uzvara,neka smuks zaudejums.Nesaprotu,ka Norvegija vareja uzvaret Cehiju.Musejie pagalam svaki izskatijas,nu bet Norvegija vispar bija nekada,iznemot dazas epizodes.Tada sajuta ka musejie ir iedomajusies,ka vini jau ir superzvaigznes,bet Znarokam,ka seit dazi rakstija,viss pofig.

 +21 [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
1. lapa vnk iespārda

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: ļoti jēla spēle, norvēģi nepamatoti zaudēja ar 0-5, rezultāts neatspoguļo patiesos spēkus. ar šitādu spēli pret čehiju pašiem būs 0-5. saultietis ir iditos.
tā komentējot Burn nedabūsi

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
Apsveicam SC vadību. Burn akcija oficiāli izgāzusies

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
Menestinjs rakstīja: Oo visi liek mīnusiņus . No burn for you!
Šādas mīnusu licēju performances ik pa laikam ir bijušas tik ilgi cik pastāv šis portāls

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
Malači puiši, nokapāja godam. No sākuma līdz beigām kapāja un izkapāja. Nākamais pēc saraksta Čehija, lai izdodas un par 1/4 finālu!!!
Slēpts komentārs: anti-gravitation

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
VISIEM ------

 +17 [+] [-]

, 2010-05-16 19:30, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: aizveries peģik. tu neredzeji ka saulietis to tik vien izdarija ka dabuja divus tizlus noraidijumus?
Saulietis vismaz cīnījās, nevis apātiski slidoja kā Dārziņš.

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:31, pirms 14 gadiem
Kas par Burn? Kas tur ir ar viņu?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:31, pirms 14 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Smieklīgi jau teikt, bet varēja pārcliecinošāk (par spēli, ne rezultātu)
haha, par ko šitas čalis sapelnijis 50 mīnusiņus?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:31, pirms 14 gadiem
Uzvaram ceHus un 8nieks garanteets

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
nu tik daudz mīnusu 1. lapā redzu pirmoreiz

  +8 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Saulietis vismaz cīnījās, nevis apātiski slidoja kā Dārziņš.
Pilnīgi piekrītu, Dārziņam kkas galīgi nav pēdējā laikā, pārāk pasīvs!

 +30 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
1. lapa - EPIC FAIL Noņemiet tak to Burnu pie velna

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
Hokeja dievība LABIKATĀ no pohmeļa pamodās tikai trešajā periodā !!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: haha, par ko šitas čalis sapelnijis 50 mīnusiņus?
Tev ar gribaas ja!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
Te vienkārši ir iesācies mīnusi karš laikam norvēģi grib dabūt Burn, ja nevar hokejā tad vismaz SP vinēs kaut kādu balvu..

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
kas tā pa mīnusu jūru te visiem??

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
Kā iemeta trešajā, tā spēle aizgāja.
malači.
rīt čehija jāpaņem pēc pilnas programmas.

 +19 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: haha, par ko šitas čalis sapelnijis 50 mīnusiņus?
vnk bomzis, tpc

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:32, pirms 14 gadiem
Kaapeec te visiem tik daudz miinusu?
Guncham beigaas smuki izdevaas iemest, bij ok, nesaprotu ko te citi trako un nolika ka pirmie divi periodi bija galiigi garaam un muuseejie ir nevariigi utt. Meta uz vaartiem jau arii pirmajaa un otrajaa periodaa tik taa tizlaa ripa negaaja vaartos, bet treshajaa periodaa beidzot viss izdevaas kaa naakaas - skaisti! Chehus ar uzvareesim

 +18 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
Darzinjsh tak vsp psc ir... Cik labs bij KHL, tik sudigs chempi..

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
Visime apriebušies vnk šitie "Lieliska uzvara " komentāru rakstītāji tapēc arī liek mīnusus un pelnīti

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Un pareizi vien būs. Domā, vienu haļavno golu gūstot, var izpirkt visus nolohošanās gadījumus?
Es jau nesaku, ka nepareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: haha, par ko šitas čalis sapelnijis 50 mīnusiņus?
neviens viņam burnu negrib dot
Slēpts komentārs: Līvānietis

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
apsveicu ar uzvaru. Prieks par Spruktu, kurš pēdējo reizi Pasaules Čempionātā pēdējo reizi iemeta 2005 gadā. Man ir lūgums, varat kāds lūdzu uzrakstīt Masaļska statistiku šā gada PČ?

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
Visiem komentāriem tikai mīnusiņi salikti

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:33, pirms 14 gadiem
cik nu sagrāve, bet spēle laba!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
cik nuujas znaroks salauza pirms peedeejaa perioda?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Darzinjsh tak vsp psc ir... Cik labs bij KHL, tik sudigs chempi..
Domaa par to ir jaasmaida??? ir jaaraud

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: neviens viņam burnu negrib dot
nu jā, viņš nav pelnijis.

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
Puikas malači !

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
Menestinjs rakstīja: Oo visi liek mīnusiņus . No burn for you!
nevienam vēl beigās nebūs Burns

 +10 [+] [-]

, 2010-05-16 19:34, pirms 14 gadiem
LATVIJA THE BEST

Jūs jau sapratāt kas jādara

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
Malačagas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
kur sakars slēpt komentārus!? tik daudz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
malači!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
Spruktam uz operu jāiet.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
prieks kad pirmai mainai sodien izdevas guut vartus
vel tikai cehiju un vis ir supper

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
Joprojām Dārziņš tāds viens no nepamanākamajiem šajā čempionātā, lai gan šodien guva vārtus. Cerams ka vārti viņu pamodinās un dos viņam spēku.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
Ļoti iepriecināja Sotnieka un Kuldas spēle aizsardzībā!
Par lielu Latviju!

 +14 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Visime apriebušies vnk šitie "Lieliska uzvara " komentāru rakstītāji tapēc arī liek mīnusus un pelnīti
Lieliska uzvara?! Pec 3:5 vairakuma, es gribeju kasti izslegt, aizmirst IIHF un SC majaslapu adreses un pa hokji LV izpildijuma izdzirdet ne atrak, ka septembri, kad saksies KHL

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:35, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Man nepatīk pirmo divu periodu spēle, pirmās maiņas spēle un trešās maiņas spēle - izņemot Meiju - uzbrukumā. Un nevajag man stāstīt, ka tā nav, lai es neteiktu, kur Tev iet.

Uzvarēja Norvēģiju, bet vai ar tādu spēli var vinnēt Čehiju?
Bļaviens,tu man tā besī. Tev vispār kādreiz kaut kas apmierinās?? Vai vienkārši sen neesi dabujis????

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:36, pirms 14 gadiem
Darzins monstrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:36, pirms 14 gadiem
wooohooo tīk superīgs iznākums!!!
malači puiši, tāpat arī pret čehiem!!!
nekādas žēlastības!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:36, pirms 14 gadiem
mituris rakstīja: Malači cepuri nost hokejistu priekša !

Latvijas fani vislabākie pirms pirmajiem vārtiem latviešu fans teica : Dārziņ pamosties, un viņš arī pamodās
godiigi sakot nemaniiju ka Lauris buutu pamodies bet kam gan negadaas melnaas sviitras, gan buus labi.Lauris daudz prieceeja Dinamo rindaas, taa ka nevajag jau vinju tagad nozaakaat par neveiksmiigo speeli chempii...

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:36, pirms 14 gadiem
Patika speele, kautvai pirmajaas 2 tresdaalaas neiemetaam, bija laba speele, tomeer beigas viss izdevaas un sanaaca uzvareet diezgan paarliecinosi

 +28 [+] [-]

, 2010-05-16 19:37, pirms 14 gadiem
spraud man minusu pogas caurumā

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:38, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Man nepatīk pirmo divu periodu spēle, pirmās maiņas spēle un trešās maiņas spēle - izņemot Meiju - uzbrukumā. Un nevajag man stāstīt, ka tā nav, lai es neteiktu, kur Tev iet.

Uzvarēja Norvēģiju, bet vai ar tādu spēli var vinnēt Čehiju?
Tu izklausies pec Krievu pensjonara... Pofig pa ko, bet vnm pa kko japasudzas plashakai publikai

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:38, pirms 14 gadiem
Rīt Čehijā sēras !

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:38, pirms 14 gadiem
loti nervozi 2 periodi,bet beigas pat loti skaista uzvara!!!
Rit spele taa teikt uz dzivibu un naavi,izdzivos tikai vieni.
Beidzot ari Cehiem ir jakriit!
LATVIJA UZVARA!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:38, pirms 14 gadiem
Iemāciet priecāties Cipulim!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-16 19:38, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Joprojām Dārziņš tāds viens no nepamanākamajiem šajā čempionātā, lai gan šodien guva vārtus. Cerams ka vārti viņu pamodinās un dos viņam spēku.
nepamanāms?? Daudzas reizes labi nospēlēja aizsardzībā. Guva vārtus. Cīnijās. bet jums vēljoprojām nepamanāms.
Vienkārši jums vajag kādu uz ko "uzēsties". RD laikos -Sprukts. Olimpiskajās- Laviņš&Galviņš. PČ - Dārziņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:39, pirms 14 gadiem
Čehija šodien spēlē pret Kanādu?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:39, pirms 14 gadiem
Kāds nav ievērojis, ka sarkanie izlases krekli mums palīdz ? Piem. tagad pret Norvēģiju, pret Zviedriju tikai 4:2, lkm bija arī pret Itāliju.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:39, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: Iemāciet priecāties Cipulim!
da varbuut iemaacieties beidzot saprast, ka vinsh taads ir un vnm ir bijis,cilveeks kursh neizraada uz aaru emocijas. Lieciet tak mieru vinjam!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:39, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Čehija šodien spēlē pret Kanādu?
nea, otrdien 5os

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:40, pirms 14 gadiem
Masaļskis fenomens,gribēja palikt uz nulles un palika!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:40, pirms 14 gadiem
Visi tā liek mīnusus, ka varētu padomāt, ka cilvēkiem vairs nav mazāk kā 80 santīmu, lai nopirktu Burn 0,5l pudeli paši. Vai tiešām viena enerģijas dzēriena pudelīte ir tā vērta?

P.S. Spēle laba. Pirmie divi periodi bija klusāki, lai gan mūsējiem bija vairāki labi momenti (kaut vai vārtu stabs pašā sākumā), taču 3. periods jau pilnībā mūsu zīmē aizritēja.
P.P.S. Kāpēc visu laiku bija tāds čakars ar to, kurš ir guvis vārtus/piespēlējis? Atkārtojumā visu varēja labi redzēt (piemēram, to, ka 3. vārtus guva Sprukts).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:40, pirms 14 gadiem
Ģeometrija rakstīja: vnk bomzis, tpc
Brut, tu arī?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:41, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Man nepatīk pirmo divu periodu spēle, pirmās maiņas spēle un trešās maiņas spēle - izņemot Meiju - uzbrukumā. Un nevajag man stāstīt, ka tā nav, lai es neteiktu, kur Tev iet.

Uzvarēja Norvēģiju, bet vai ar tādu spēli var vinnēt Čehiju?
Vienmēr cenšos izprast komentārus kuriem nepiekrītu-arī tagad saprotu ka kādan spēle var nepatikt-arī man spēles pret Zviedriju un īpaši pret Itāliju patika labāk, bet nevaru saprast kāpēc Tev šodien 1 maiņa nepatika-tieši šodien beidzot pirmā maiņa nospēlēja labi.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:41, pirms 14 gadiem
Malači! Viennozīmīgi līdz šim labākā spēle šajā PČ!
Tā tik turēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:41, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: Iemāciet priecāties Cipulim!
Bet cilvēki ir dažādi, nevar jau visi lekt bortā kā to dara Miķelis, vispār man pat vairāk patīk ka hokejisti tā vēsi pēc vartu guvuma nereaģē gandrīz nekā, nevis bezsakarā ārdās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
Liels paldies par dāvanu vārda dienā!!! Malači!

 +24 [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
ja burn vietā būtu alus es uzrakstītu pozitīvu komentu bet tagad ēdīšu salātus

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
Pumalv rakstīja: Visi tā liek mīnusus, ka varētu padomāt, ka cilvēkiem vairs nav mazāk kā 80 santīmu, lai nopirktu Burn 0,5l pudeli paši. Vai tiešām viena enerģijas dzēriena pudelīte ir tā vērta?
Bet tas tachi ur BURN! Logjisk ka verta... Saprot, krize valsti, mammas unteti to 80sant puikam iedot nevar...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
tie minusi liekas ja neielogojies lietotajs liek + pts tiko redzeju, nebiju ielogojies, uzspiedu + bet ielikās -

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet cilvēki ir dažādi, nevar jau visi lekt bortā kā to dara Miķelis, vispār man pat vairāk patīk ka hokejisti tā vēsi pēc vartu guvuma nereaģē gandrīz nekā, nevis bezsakarā ārdās.
jaa tas taa interesanti un varbuut kaitina pretinieku redz es iemetu bet man vienalga

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:42, pirms 14 gadiem
kurs sa4akareja minusu akciju? iedomajaties cik smuka butu pirma lapa, ja visi komenti butu slepti

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
JAAAA uzvaraaaaa labiiii
Paldies chaljiem par sho speeli... Paldies Masaljskim...Tu shoreiz biji pelniijis buut labaakais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
Norvēģieši brīnījās, kā latvieši cīnījās!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: nepamanāms?? Daudzas reizes labi nospēlēja aizsardzībā. Guva vārtus. Cīnijās. bet jums vēljoprojām nepamanāms.
Vienkārši jums vajag kādu uz ko "uzēsties". RD laikos -Sprukts. Olimpiskajās- Laviņš&Galviņš. PČ - Dārziņš.
Dārziņš tiek pieklājīgi kritizēts , bet Sprukts UN Laviņš jau tiek lamāts-Spriktu tikai tagad sāk atzīt-kaut gan viņš nespēlē labāk kā iepriekš-tikai dažiem lēni pielec kas Sprukta spēlē ir labs un Laviņš tika ēsts visu šo sezonu , bet viņš Dinamo sezonu beidza ar labāko lietderības koeficientu komandā-tas vien jau pierāda ka fani kļūdās.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: pēc šī pč dauziem izlases vīriem NHL durivs ir atvērtas,īpaši Saulietim un Dārziņam
Tev,krupi sen jau vajadzēja pie grāmatām sēdēt.

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: tagad fiksi pie kada ezera un cep galu un iedzer kadu alinu
Jau biju tieši pirms spēles!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
Piedodiet,bet es labāk Niživija vietā redzētu Bukartu,tā viena piespēle neatsver to,kādus sūdus vāra!! -3

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: ja burn vietā būtu alus es uzrakstītu pozitīvu komentu bet tagad ēdīšu salātus
Tu iedomajies, cik katram butu fake profili sheit? lai tik to leto alinju dabutu? SC 5tak nedos, normal alu Noteikt butu maximas spec pasutijums, Optima linija 0.5

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:43, pirms 14 gadiem
Skaista spēle!! nu ja vinnēs vēl čehus, tad Lipmana uzdevums izpildīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:44, pirms 14 gadiem
baboon_x rakstīja: kurs sa4akareja minusu akciju? iedomajaties cik smuka butu pirma lapa, ja visi komenti butu slepti
ej spēlējies kaut kur citur, bērns.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:44, pirms 14 gadiem
Norvēģus vienkārši paņēma priekšā bez vazelīna.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:44, pirms 14 gadiem
Malači, beidzot arī aizgāja spele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: ej spēlējies kaut kur citur, bērns.
velk uz fightu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Dārziņš tiek pieklājīgi kritizēts , bet Sprukts UN Laviņš jau tiek lamāts-Spriktu tikai tagad sāk atzīt-kaut gan viņš nespēlē labāk kā iepriekš-tikai dažiem lēni pielec kas Sprukta spēlē ir labs un Laviņš tika ēsts visu šo sezonu , bet viņš Dinamo sezonu beidza ar labāko lietderības koeficientu komandā-tas vien jau pierāda ka fani kļūdās.
Nu es to par pieklājīgu kritizēšanu nesauktu.Palasi komentārus.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
teodoro rakstīja: kas te pa idiotiem kas visiem liek minusus komentariem???? Normali komentari a visiem miinusi,psc! Spēle nervoza,bet ar laimigaam beigām! Aizsardzība un vārtsargs cepuri nost!!!! :O
beernudaarznieki, kuri alkst peec Burn. Totaals idiotisms!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
baboon_x rakstīja: velk uz fightu?
ar tevīm labprāt !

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
speele laba--lielisks tresais periods .
nu speeleetaajiem viennoziimiigi cepures celju nost
aizsardziiba tresajaa periodaa arii laba
man nav ko teikt es zinaaju

 +14 [+] [-]

, 2010-05-16 19:45, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Rit nav bridiena rit 17:15 hokjis
21:15

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:46, pirms 14 gadiem
Sprukts katra spele dara melno darbu tas bija DINAMO un izlase vins turpina ka zvers spelet malacis ,protas malaci ir visa komanda beidzot skaista un pelnita uzvara ,edza bija muris ,velu veiksmi rit pret cehiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:47, pirms 14 gadiem
uraa malachi

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:47, pirms 14 gadiem
Nu tad trīs šādus periodus arī pret Čehiju!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:47, pirms 14 gadiem
ticu ,ka pulveris palika ,lai sakautu šveiku ar....
super
turās

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:47, pirms 14 gadiem
NU KO ... LETINJI TAGAD SĀK IESKRIETIES ŠAJĀ CHEMPĪ

  -3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:47, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: ar tevīm labprāt !
davai pec stundas busu pie tevis. Pakersu vel Tinkiju Vinkiju ar Dipsiju lidzi

PS- iemacies rakstit un tad brauc man virsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:48, pirms 14 gadiem
AlterB rakstīja: Pret itāļiem 2 vārti Daugaviņam, pret zviedriem divi Karsumam, šodien divi Spruktam. Žel, ka tai maiņā nav ceturtā uzbrucēja, kam divus pret čehiem iemest.
Pret Čehiem katram pa diviem

 +11 [+] [-]

, 2010-05-16 19:48, pirms 14 gadiem
Mums tikai tagad čempionāts sākas

 +25 [+] [-]

, 2010-05-16 19:48, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Es esmu peģiks

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:49, pirms 14 gadiem
Galviņš baigais malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-05-16 19:50, pirms 14 gadiem
Labs 3.periods,ļoti labs Masaļska sniegums.Vēlēsim Dārziņam atrast savu spēli,ja tā būs ir cerība pārspēt arī čehus.Saulieti izlases formā tik drīz gan negribētos redzēt.Vispār-malači!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 19:51, pirms 14 gadiem
Autor? "Uzvara pār čehiem ievedīs mūsējos ceturtdaļfinālā!" Ja cehi uzvares kanadu, tad diez vai Latvija delj zaudejuma kanadai ar 1-6 spes kvalificeties, BET protams, ceram uz Kanadieshiem un muuusu uzvaru par Cehiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-16 19:51, pirms 14 gadiem
ar šitādu spēli , jāpriecājas , ka palikām augstākajā divīzijā , vnk gandrīz aizmigu skatoties pirmos 2 periodus

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 19:51, pirms 14 gadiem
Pret ko mums iznaaks speeleet play-off,ja uzvareesims Cehus?Krieviem?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:52, pirms 14 gadiem
skabargene rakstīja: Piedodiet,bet es labāk Niživija vietā redzētu Bukartu,tā viena piespēle neatsver to,kādus sūdus vāra!! -3
Nu ,manuprāt, Ņiživijs šodien nospēlēja normāli.... Vairāk nepatika Vasiļeva spēle, viņš vairāk klūdijās. Manuprāt, pirmā maiņa katru spēli nospēlē labāk,jo ja pārbaudes spēlēs nespēlē, kā var atkal saspēlēties, ja Dinamo Cipulis ar Sašu nespēlēja tik bieži kopā. 3. maiņai pietrūkst sapēlētība, 2. maiņa vienkārši saprot viens otru, un malači spēlē savu labāko čempionātu, jo pagājušajā labākie bija Vasiļeva maiņa. Visiem liels paldies, puiši malači. Visu cieņu Edgaram...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:52, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: ar šitādu spēli , jāpriecājas , ka palikām augstākajā divīzijā , vnk gandrīz aizmigu skatoties pirmos 2 periodus
Kau tu nosprāgtu

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 19:53, pirms 14 gadiem
Liels prieks par uzvaru! Tagat jācer ka izdosies kautkas jēdzīgs arī pret Čehiem.

Tik viena lieta - vai tad nevajadzēja ieskaitīt arī piespēli Masaļskim pēdējo vārtu gūšanā?

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:53, pirms 14 gadiem
Jaa pret Krieviem

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:55, pirms 14 gadiem
Eu nu kaads spec pasaka pret ko muuseejiem sanaaks speeleet taalaak,ja uzvareesim Cehus?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:55, pirms 14 gadiem
Krieviem

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:56, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Krieviem
tnx

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:56, pirms 14 gadiem
Nu būs ko rīt pacīnīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 19:57, pirms 14 gadiem
man patīk kulda, kā tik kādu ielikt bortā, super

 +11 [+] [-]

, 2010-05-16 19:58, pirms 14 gadiem
Latvija - Labāka 3. perioda izlase.
3. periods- ierastais Dinamo stils. (spēles sākums)

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:58, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: ar šitādu spēli , jāpriecājas , ka palikām augstākajā divīzijā , vnk gandrīz aizmigu skatoties pirmos 2 periodus
ej izaudz. Viņi taupija spēkus. Rīt ir svarīgākā spēle. Kāda jēga bija skriet pār galvu un kaklu??

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 19:58, pirms 14 gadiem
Priecee,ka ar katru speeli juutams progres muusu izlasej,ja uzvarees Cehus buus iespeeja uztaisiit vislielaako sencaaciju shajaa chempii!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:58, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Autor? "Uzvara pār čehiem ievedīs mūsējos ceturtdaļfinālā!" Ja cehi uzvares kanadu, tad diez vai Latvija delj zaudejuma kanadai ar 1-6 spes kvalificeties, BET protams, ceram uz Kanadieshiem un muuusu uzvaru par Cehiem!
Tāpēc vajag, lai Kanādai būtu vairāk kā 6 punkti, t.i., lai viņi šodien dabū kaut punktiņu pret zviedriem.

     [+] [-]

, 2010-05-16 19:59, pirms 14 gadiem
pasakat ka beidzas danija pret cehiju

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 19:59, pirms 14 gadiem
Malači, pirmo reizi par mums raktsa iihf.com
labā nozīmē
Latvija izsmēre Norvēģiju un saglabā cerību par 1/4finālu.
Latvija sāka uguņot trešajā periodā...(biki piedomāju, lai labāk skan)

Tālāk, ja interesē, paši lasiet un tulkojiet

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:01, pirms 14 gadiem
SHUTEX rakstīja: pasakat ka beidzas danija pret cehiju
Nekā, viņi nav spēlējuši

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:01, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Priecee,ka ar katru speeli juutams progres muusu izlasej,ja uzvarees Cehus buus iespeeja uztaisiit vislielaako sencaaciju shajaa chempii!
Tā nebūtu lielākā

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:02, pirms 14 gadiem
mute

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:03, pirms 14 gadiem
uzrakstat lūdzu Masaļska status šā gada PČ!

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:04, pirms 14 gadiem
Normaaalno, molodci!!! 4to to kazhetsja, 4to poboremsja s 4ehami!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:05, pirms 14 gadiem
Ja vienāds punktu skaits, tad skatās savstarpējo vai +/-?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:05, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: uzrakstat lūdzu Masaļska status šā gada PČ!
stats.iihf.com
Pagaidi, kamēr IIHF atjauno info, tur visu vārtsargu stati

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:06, pirms 14 gadiem
desperado, kā tev liekas, kā es caur wapu tur ieiešu?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:07, pirms 14 gadiem
Ja atjaunos, tad uzrakstīšu, uzspied uz linka un ieiesi

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 20:08, pirms 14 gadiem
Mūsējiem jāsāk spēlēt ātrāk nekā tikai 3. periodā, jo rīt tas cauri neies...
Bet nu Čehi zaudēs (cerams)

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 20:10, pirms 14 gadiem
Paldies jāsaka čalim, kurš pirms 1jiem vārtiem nobļāvās- LAURI, PAMOSTIES. Bēt beigās jau viss nostājās savās vietās. Tāpat pret Čehiju. GO GO

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 20:10, pirms 14 gadiem
Rezultāts jau skaists, tikai realizacija tik un tā švaka, bija jamet iekša arī 1 un 2 perioda, pret Čehiem ar tadu realizaciju būs auzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:13, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: 17.8 % nav svaka realizacija
ir gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:15, pirms 14 gadiem
Es nezinu ka jums ,bet manuprat si spele bija visparliecinosaka spele un piekritu tam apaksminetajam komentaram par progeresu tas tiesam ir redzams

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:15, pirms 14 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Ja vienāds punktu skaits, tad skatās savstarpējo vai +/-?
savstarpējās spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:16, pirms 14 gadiem
ja mēs šitā domājam muļļāt pret čehiem, tad nav jēgas vispār ģērbties spēlei...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:17, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: 17.8 % nav svaka realizacija
Nja tu nonem 3 periodu un panem par piemeru speles 2 periodu cik ilgi spelejam vairakuma, pat 5-3 vairak par minuti, realizacija pilniga nule.

Ielidot ta ielido reizem kaut kas, tikai pret Čehiem tas toč neies cauri, tie nav Norveģi, kas nespej savas iespejas izmantot.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 20:17, pirms 14 gadiem
p.s tik pat nožēlojami, kā pret itāļiem...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:18, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: tad tu lunis esi Kanadieshi ir labakie cempi ar metienu realizaciju 15.58 un ari tieshi del speles ar Norvegiju ta statistika ir tik laba
Tas ir vidēji visās spēles, cik kopā ir latviešiem?
Vienā spēlē paveicās, un tad kopā baigi kruti???

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 20:18, pirms 14 gadiem
Es tikai nesaprotu-tas ir treneru uzstādījums vai kā,bet kapēc neviens no mūsu aizsargiem neizdara vairākumā šķīlienus par vārtiem?Pujacam vispā neviens,Galviņam viens šķīliens(neuzskaitu plaukstas metienus,kuri pret šo komandu deva rezultātu)!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:18, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Es nezinu ka jums ,bet manuprat si spele bija visparliecinosaka spele un piekritu tam apaksminetajam komentaram par progeresu tas tiesam ir redzams
kas par murgiem??? ko tu ko lieto??? spēli vispār skatījies???

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:19, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: p.s tik pat nožēlojami, kā pret itāļiem...
Pats nejuties nozelojams sadi komentejot ko tu gribi vel? 12 :0? kads rezultats tevi apmierinas?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:19, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: kas par murgiem??? ko tu ko lieto??? spēli vispār skatījies???
Ja es skatijos.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:21, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: Es tikai nesaprotu-tas ir treneru uzstādījums vai kā,bet kapēc neviens no mūsu aizsargiem neizdara vairākumā šķīlienus par vārtiem?Pujacam vispā neviens,Galviņam viens šķīliens(neuzskaitu plaukstas metienus,kuri pret šo komandu deva rezultātu)!
Tu losis esi? Kad bija 5:3 vairākums, Reķis kādas 5reizes šķīla, bija rezultāts? Meta plaukstas uzreiz bija!!! JA spēlētu hokeju zinātu, ja šķeļ, tad vārtsargs zin kad ripa lidos, bet plaukstas metieni ir negaidāmi!!! Vairākumā ir jāiet uz vārtu priekšu, jākustās nevis pa malām jāsaspēlējās, jo ja kustās, tad kausē pretinieku, bet ja vnk saspēlē viņi tikai knapi izkustās!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:23, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Ja es skatijos.
5;0 haļava būsim reālisti!!!
Ja jau tik labi bija, kur tad pirmais un otrais periods?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:23, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Ja es skatijos.
nepamanīji, ka 2 periodus mēs izskatījāmies nožēlojami, nespējām realizēt nevienu sk. vairākumu??? NOr bija ik pat tuvu momentu realizācijai cik mūsu KHL zvaigznes! beigās pāris neloģisku golu, un šie atkal nacionālie varoņi? ierīsim pret čehiem tā, ka maz neliskies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:25, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: nepamanīji, ka 2 periodus mēs izskatījāmies nožēlojami, nespējām realizēt nevienu sk. vairākumu??? NOr bija ik pat tuvu momentu realizācijai cik mūsu KHL zvaigznes! beigās pāris neloģisku golu, un šie atkal nacionālie varoņi? ierīsim pret čehiem tā, ka maz neliskies...
Ja šādi spēlēsim, tad varbūt!!!
Tas to4na uz veiksmi uzdzīvojām un esam kruti? (Tiesa jāatzīst, ka šogad mums ir tikai neveiksme nevis veiksme, tā kā lai jau tiek prieka )

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:26, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: nepamanīji, ka 2 periodus mēs izskatījāmies nožēlojami, nespējām realizēt nevienu sk. vairākumu??? NOr bija ik pat tuvu momentu realizācijai cik mūsu KHL zvaigznes! beigās pāris neloģisku golu, un šie atkal nacionālie varoņi? ierīsim pret čehiem tā, ka maz neliskies...
Tu sajedz ka vini taupijaas 3.? vini saprata ka vinus tapat apspeles un neiespringa. un kas tev par problemam tevi kads sodien sasita ka zulti uz citiem izgaaz?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:26, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: 5;0 haļava būsim reālisti!!!
Ja jau tik labi bija, kur tad pirmais un otrais periods?
1:0 ir halava 5:0 ir apspelesana gudriit.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:27, pirms 14 gadiem
Kurš par kiru tgd dirsiis?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:27, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: ak dievs pec sitas speles mes tapat busim apmeram 7vieta cempi metienu realizacija ,kas tev nepatikk ja kopeja realizacija ir pari 10% ,un sim 10% robezai ir pari tikai 6izlases un tagad 7 :p
Nepatīk, ka tagad esam kruti, haļavas vārtu pilns un tagad esam TOP 7?
Pēc spēles esam pēc manām domām, priekšā ASV, Kazahstānai, Itālijai un Francija, nekur augstāk!!!
Tieši aiz sliktākajām komadām nevis TOP 7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:28, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: 1:0 ir halava 5:0 ir apspelesana gudriit.
Vārti vnk HAĻAVAS, nu 2bija labi, bet pārējie?

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:28, pirms 14 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Oij kā visi kabina te mīnusus.
Ontario skraida pa internetbāriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:29, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Vārti vnk HAĻAVAS, nu 2bija labi, bet pārējie?
Visi bija diezgan labi varti un ja norvegi ir tadi PROFI ka cehus apspeleja ko ta vini mums ta padirs*?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:29, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: kas par murgiem??? ko tu ko lieto??? spēli vispār skatījies???
Tu esi nožēlojams

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 20:29, pirms 14 gadiem
edzaa rakstīja: Paldies jāsaka čalim, kurš pirms 1jiem vārtiem nobļāvās- LAURI, PAMOSTIES. Bēt beigās jau viss nostājās savās vietās. Tāpat pret Čehiju. GO GO
tas bij baigais frukts laikam jau Dārziņš sadzirdēja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:30, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tas ir tikai tavs personiskais viedoklis,un izskatas ka hokeju"izproti" loti labi
Tu vnk esi dau*is!!!
TĒMA SLĒGTA!!!
Runāsim pēc rītdienas spēles!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:30, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Visi bija diezgan labi varti un ja norvegi ir tadi PROFI ka cehus apspeleja ko ta vini mums ta padirs*?
jā. tad jau sanāk, ka rīt čehus uz vienas slidas paņemsim

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:30, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Tu sajedz ka vini taupijaas 3.? vini saprata ka vinus tapat apspeles un neiespringa. un kas tev par problemam tevi kads sodien sasita ka zulti uz citiem izgaaz?
bet tu vispār hoķi kādreiz skaties, izņemot PČ un mūsu spēles tajā??? ka'ds blc 3, periods??? dāņi SLO sasita šķembās 1. periodā, tāpat SUI pret CAN - tas tāpēc, ka vai nu ir noskaņojums spēlei un degsme vai nu tās nav (no sērijas "gan jau kaut kā nomuļļāsim") sekoju LAT spēlēm no B grupas (C grupā nebija iespēju sekot spēlēm) - šitā izlase šogad ir tik remdena un nebaudāma kā nekad!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:31, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Vārti vnk HAĻAVAS, nu 2bija labi, bet pārējie?
Tu esi savu vecāku haļava, stulbais 14 gadīgais

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:31, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Visi bija diezgan labi varti un ja norvegi ir tadi PROFI ka cehus apspeleja ko ta vini mums ta padirs*?
Lieku, ka rīt Jāgrs&CO mus sakapās, beidzam cepties!!!
OK?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:32, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā. tad jau sanāk, ka rīt čehus uz vienas slidas paņemsim
Viņi vnk mūs tā saliks, ka būs tikai viena slida palikusi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:32, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Lieku, ka rīt Jāgrs&CO mus sakapās, beidzam cepties!!!
OK?
Jāgrs varbūt. pret norvēģiem viesn pats divus golus ielādēja, visiem pārējiem mazspēja, jeb kas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:32, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Lieku, ka rīt Jāgrs&CO mus sakapās, beidzam cepties!!!
OK?
Un kas tad būs, idoņ? Mēs uzvaram to ko mēs varam, un zaudējam komadām kuras ir stiprākas par mums. Mēs aizvadam normālu čempi. Un tu tiešām esi dau nis ar saviem smaidiņiem

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:32, pirms 14 gadiem
Gingerninja rakstīja: Tu esi savu vecāku haļava, stulbais 14 gadīgais
Tu stulbais dabas kļūda aizveries!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:33, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā. tad jau sanāk, ka rīt čehus uz vienas slidas paņemsim
Yo kamii,dzirdi palidzi man ar sito runcuku kas ir viens no tiem kas piekasiisies par da jebko tads vsp vinsh man megina ieskaidrot ka visa musu uzvara ir farss un ka isteniba bija jauzvar norvegijai... es nevaru..

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:33, pirms 14 gadiem
Gingerninja rakstīja: Un kas tad būs, idoņ? Mēs uzvaram to ko mēs varam, un zaudējam komadām kuras ir stiprākas par mums. Mēs aizvadam normālu čempi. Un tu tiešām esi dau nis ar saviem smaidiņiem
Ja šis ir normāls čempis... ?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:34, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Tu stulbais dabas kļūda aizveries!!!
stulbais 14 gadīgais interneta varonis, hahaha

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:34, pirms 14 gadiem
nu jā mūsējie kā vienmēr tur saspringumā gandrīz līdz pašām spēles beigām

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:35, pirms 14 gadiem
[quote runcuks]
bet tu vispār hoķi kādreiz skaties, izņemot PČ un mūsu spēles tajā??? ka'ds blc 3, periods??? dāņi SLO sasita šķembās 1. periodā, tāpat SUI pret CAN - tas tāpēc, ka vai nu ir noskaņojums spēlei un degsme vai nu tās nav (no sērijas "gan jau kaut kā nomuļļāsim") sekoju LAT spēlēm no B grupas (C grupā nebija iespēju sekot spēlēm) - šitā izlase šogad ir tik remdena un nebaudāma kā nekad!
[/quote
tu sevi par fanu sauc ej un fano par kanadu...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:35, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Tu losis esi? Kad bija 5:3 vairākums, Reķis kādas 5reizes šķīla, bija rezultāts? Meta plaukstas uzreiz bija!!! JA spēlētu hokeju zinātu, ja šķeļ, tad vārtsargs zin kad ripa lidos, bet plaukstas metieni ir negaidāmi!!! Vairākumā ir jāiet uz vārtu priekšu, jākustās nevis pa malām jāsaspēlējās, jo ja kustās, tad kausē pretinieku, bet ja vnk saspēlē viņi tikai knapi izkustās!!!
Par losi tu atbildēsi!!!Kas te par bērnudārzu-kā te kāds kko uzraksta,tā uzreiz jānoliek ar lamu vārdiem!Es arī māku lamāties,tikai tu neesi tā vērts lai es tērētu savu energiju un laiku,lai tevi noliktu ar trīsstāvīgiem vārdiem!Bet par to vairākumu-cik piemēram tie paši kānādieši vairākumā guva vārtus spēlē ar Latviju ar skaistu izspēli?Visi bija kārtīgi metieni un šķīlieni!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:36, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Yo kamii,dzirdi palidzi man ar sito runcuku kas ir viens no tiem kas piekasiisies par da jebko tads vsp vinsh man megina ieskaidrot ka visa musu uzvara ir farss un ka isteniba bija jauzvar norvegijai... es nevaru..
Es saku, ka mums bija jāuzvar, bet ne jau jātēlo, ka esam PRO, 5:0 un tagad visiem dir*am virsū un kļūstam par čempiņiem!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-16 20:36, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: Par losi tu atbildēsi!!!Kas te par bērnudārzu-kā te kāds kko uzraksta,tā uzreiz jānoliek ar lamu vārdiem!Es arī māku lamāties,tikai tu neesi tā vērts lai es tērētu savu energiju un laiku,lai tevi noliktu ar trīsstāvīgiem vārdiem!Bet par to vairākumu-cik piemēram tie paši kānādieši vairākumā guva vārtus spēlē ar Latviju ar skaistu izspēli?Visi bija kārtīgi metieni un šķīlieni!
No ko tu vari gribēt no stulba mazgadīgā?

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 20:36, pirms 14 gadiem
Teicami. Jāpiekrīt Ābola vārdiem - kas labi nāk, tas lēni nāk. Norvēģiem ilgi veicās, bet, cik tad var. Nolikām visu pa vietām!

Tagad tāpat pret Čehiju, un 1/4 fināls jau gaida!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:36, pirms 14 gadiem
Norvēģus kā mazos salikām, viņiem smagi paviecās, ka nebija 10:0

  +5 [+] [-]

, 2010-05-16 20:38, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Yo kamii,dzirdi palidzi man ar sito runcuku kas ir viens no tiem kas piekasiisies par da jebko tads vsp vinsh man megina ieskaidrot ka visa musu uzvara ir farss un ka isteniba bija jauzvar norvegijai... es nevaru..
nebija norvēģiem jāuzvar. mūsējie ir meistarīgāki. principā, tas pats, kas ar itāļiem. vnk bija jāuzvar un viss, nav divu domu. lai var iet tālāk..

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:38, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: Par losi tu atbildēsi!!!Kas te par bērnudārzu-kā te kāds kko uzraksta,tā uzreiz jānoliek ar lamu vārdiem!Es arī māku lamāties,tikai tu neesi tā vērts lai es tērētu savu energiju un laiku,lai tevi noliktu ar trīsstāvīgiem vārdiem!Bet par to vairākumu-cik piemēram tie paši kānādieši vairākumā guva vārtus spēlē ar Latviju ar skaistu izspēli?Visi bija kārtīgi metieni un šķīlieni!
Tā bija saspēle piespiežot pretinieku kustēties, viņi turās līdzi nogurst un tad ātra saspēle un vārti
Visi vārti, kad bija pagājusi 1-1:30min

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 20:38, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Es nezinu ka jums ,bet manuprat si spele bija visparliecinosaka spele un piekritu tam apaksminetajam komentaram par progeresu tas tiesam ir redzams
šodien spēle bija vājāka kā pret SWE un īpaši jau ar ITA. Spēle ar itāļiem bija jau ļoti labā līmenī, ar NOR bija redzams ka mēs esam pagaidāk tomēr nedaudz augstākas klases komanda, bet norvēģi prot labi,,ieķerties,, un to viņi izdarīja un spēle ritēja līdzīgi.

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:38, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Es saku, ka mums bija jāuzvar, bet ne jau jātēlo, ka esam PRO, 5:0 un tagad visiem dir*am virsū un kļūstam par čempiņiem!!!
Paradi man to vietu kur es teicu ka esam PRO ?! pradi man!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:39, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Teicami. Jāpiekrīt Ābola vārdiem - kas labi nāk, tas lēni nāk. Norvēģiem ilgi veicās, bet, cik tad var. Nolikām visu pa vietām!

Tagad tāpat pret Čehiju, un 1/4 fināls jau gaida!
tb - kas lēni nāk, tas labi nāk

  -3 [+] [-]

, 2010-05-16 20:39, pirms 14 gadiem
Norvēģus kā mazos salikām, viņiem smagi paviecās, ka nebija 10:0

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:39, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: nebija norvēģiem jāuzvar. mūsējie ir meistarīgāki. principā, tas pats, kas ar itāļiem. vnk bija jāuzvar un viss, nav divu domu. lai var iet tālāk..
Vai ne? es to pasu saku bet ne atrodas vienmer kuram savas dusmas interneta jaizgaz

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:43, pirms 14 gadiem
Domāju ka par labāko spēlētāju vajadzēja nosaukt Edžu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 20:43, pirms 14 gadiem
Tu vnk saki, ka labākais sniegums, kaut sniegums bija visšvakākais, jā ar haļavu vārtiem 3-ajā periodā sniegums bija krutākais, bet otrais periods?

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 20:44, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: [quote runcuks]
bet tu vispār hoķi kādreiz skaties, izņemot PČ un mūsu spēles tajā??? ka'ds blc 3, periods??? dāņi SLO sasita šķembās 1. periodā, tāpat SUI pret CAN - tas tāpēc, ka vai nu ir noskaņojums spēlei un degsme vai nu tās nav (no sērijas "gan jau kaut kā nomuļļāsim") sekoju LAT spēlēm no B grupas (C grupā nebija iespēju sekot spēlēm) - šitā izlase šogad ir tik remdena un nebaudāma kā nekad!
[/quote
tu sevi par fanu sauc ej un fano par kanadu...
Kam tad mēs esam tā pārliecinoši zaudējuši ja 2-3 minūtes pirms spēles beigām mēs no 5 spēlēm smagi zaudējam tikai CAN ar SUI un pat SWE tikai vienu vārtu pārsvars viņiem-tas pie tā ka Masaļski čempī nav tai labākā formā-nesaku ka esam labi bet normāli noteikti.
10 ballu sistēmā vērtējot ar SUI -6, CAN-5, ITA-9,SWE-7, NOR-6.
Ņemu vērā arī pretinieku spēku un kā mēs izskatāmies uz viņu fona.
Slikti esam spēlējuši ar SUI 1 periodu ar SWE -2 periodu un arCAN varētu teikt kopumā, bet nesaku jo CAN šo spēli aizvadīja labi un esam pilnīgi dažādās svaru kategorijās ja kanādieši spēlē labi-tad viņi nav ņemami.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:44, pirms 14 gadiem
Desperado1996 rakstīja: Tu vnk saki, ka labākais sniegums, kaut sniegums bija visšvakākais, jā ar haļavu vārtiem 3-ajā periodā sniegums bija krutākais, bet otrais periods?
Sniegums nebija vajs un neviens gols nebija halav tu pats esi viena halava!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:45, pirms 14 gadiem
Nu, kāpēc gan es nevarētu pakritizēt, ja līdz šim to neesmu darījis?

A kas ir ar pirmo maiņu? Vai viņiem piespēles precīzākas palikušas? Vai varbūt kā? Vai man jāsāk slavēt par vienu kaut cik spēli?

Un nolikt es joprojām nevienu nenolieku un nenolikšu. Ja es saku, ka paslidinās, pabumbulē, tā nav nolikšana. Tas ir tas, kā man liekas. Ja jums liekas, ka spēle kā tāda bija laba, tad man jūs žēl.

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:45, pirms 14 gadiem
Malaci, tikai cerams, ka pret čehiem visi periodi būs labi !

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 20:49, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu, kāpēc gan es nevarētu pakritizēt, ja līdz šim to neesmu darījis?

A kas ir ar pirmo maiņu? Vai viņiem piespēles precīzākas palikušas? Vai varbūt kā? Vai man jāsāk slavēt par vienu kaut cik spēli?

Un nolikt es joprojām nevienu nenolieku un nenolikšu. Ja es saku, ka paslidinās, pabumbulē, tā nav nolikšana. Tas ir tas, kā man liekas. Ja jums liekas, ka spēle kā tāda bija laba, tad man jūs žēl.
nu, ne labi ne slikti šodien... labi, ka uzvara, savādāk nevarēja būt. ja ar šādu spēli pret norvēģiem sanāca, tad pret čehiem nē, cerams, ka čaļi to saprot un novērtēs pretinieku. ceru uz sportisku niknumu. nu tas tā, par OS..

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:50, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: bet tu vispār hoķi kādreiz skaties, izņemot PČ un mūsu spēles tajā??? ka'ds blc 3, periods??? dāņi SLO sasita šķembās 1. periodā, tāpat SUI pret CAN - tas tāpēc, ka vai nu ir noskaņojums spēlei un degsme vai nu tās nav (no sērijas "gan jau kaut kā nomuļļāsim") sekoju LAT spēlēm no B grupas (C grupā nebija iespēju sekot spēlēm) - šitā izlase šogad ir tik remdena un nebaudāma kā nekad!
Izteikšu vienu precizējumu, Dānijas valstsvienība uzvarēja Slovākiju, nevis Slovēniju!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:50, pirms 14 gadiem
par Lielu Latviju

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:50, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: nu, ne labi ne slikti šodien... labi, ka uzvara, savādāk nevarēja būt. ja ar šādu spēli pret norvēģiem sanāca, tad pret čehiem nē, cerams, ka čaļi to saprot un novērtēs pretinieku. ceru uz sportisku niknumu. nu tas tā, par OS..
Nu kur vini nesapratis ,ka cehi ir cehi un vini ir jauztver nopietnak par nopietnu btw ja mes tiekam 1/4 kas nak pretii?

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:52, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Nu kur vini nesapratis ,ka cehi ir cehi un vini ir jauztver nopietnak par nopietnu btw ja mes tiekam 1/4 kas nak pretii?
nē nu... norvēģi apspēēja, tagad mēs šos paņēmām... būs labi

jā, man arī gribētos zināt, kas tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:53, pirms 14 gadiem
vai kāds var paskaidrot, kāpēc Latvija pēc čehu uzvarēšanas tiktu ceturtdaļfinālā? izskatās, ka, ja čehi uzvar Kanādu, viņi pēc labākas vārtu attiecības tiek tālāk

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:54, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: nē nu... norvēģi apspēēja, tagad mēs šos paņēmām... būs labi

jā, man arī gribētos zināt, kas tālāk
Kamii pec principa cehi zaudeja norvegiem mes uzvarejam norvegus nav ko vadiities ,jo vienkarsi manuprat cehiem nepaveicas un spele pret cehiju bus nezeligi siva ceram uz to labako

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:54, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: KRIEVIJA 100%
Tad ir dir**

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:55, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: vai kāds var paskaidrot, kāpēc Latvija pēc čehu uzvarēšanas tiktu ceturtdaļfinālā? izskatās, ka, ja čehi uzvar Kanādu, viņi pēc labākas vārtu attiecības tiek tālāk
Maza iespejamiiba turam ikskus par kanadu GO CANADA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 20:58, pirms 14 gadiem
maize rakstīja: Izteikšu vienu precizējumu, Dānijas valstsvienība uzvarēja Slovākiju, nevis Slovēniju!!!
atvainojos, kļūdījos abriavatūra, bet ne tēmas būtībā un ar šo attieksmi mēs pret čehiem esam pelnuršķītes monstru ballē

     [+] [-]

, 2010-05-16 20:58, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Bladaac tu tiesham pilna nopietniba doma ka Kanada zaudes gan zviedriem sodien gan cehiem parit
bladaac es pēc spēles esmu ķirsī un gribu saprast situāciju, jo nemāku neskaidrā spreist par mūsu grupas tabulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:01, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: Cukarello Āsens
Mūsu izlasei tikai pietrūkst spēlētāja ar vārdu Jelgava un uzvārdu Cukurfabrika..
Anyway, pirmās divas trešdaļas skatoties nāca miegs, un rosījās prātā viedā tēze par to, ka tie, kas pirmie iešaus, uzvarēs spēli kopumā. Sanāca, izdevās, apsveicu... Bet nākošā spēle būs riktīgs kaulu zāģis...

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:03, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Kamii pec principa cehi zaudeja norvegiem mes uzvarejam norvegus nav ko vadiities ,jo vienkarsi manuprat cehiem nepaveicas un spele pret cehiju bus nezeligi siva ceram uz to labako
tieši tā. es jau nemaz nesaku, ka būs viegli

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:05, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ok kanadiesheim divas speles vajadzigs 1pts lai mums pietiktu ar uzvaru par cehiju lai tiktu 1/4 finala
yep. CZE,LAT un NOR pa sešiem un skatās savstarpējās spēles. paldies

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:07, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: yep. CZE,LAT un NOR pa sešiem un skatās savstarpējās spēles. paldies
Ja nemaldos, Norvēģiem ir tikai trīs punkti. Un es nemaldos.

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:08, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: tieši tā. es jau nemaz nesaku, ka būs viegli
Man patiik tie "fani" pirms speles saka ai bus siva cinja mes uzvaram norvegus parliecinoshi atkal nav labi kas vinus vispar apmierina?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 21:08, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Ja nemaldos, Norvēģiem ir tikai trīs punkti. Un es nemaldos.
nē, tu nemaldies. bet ar ko mēs spēlējam tālāk??

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 21:12, pirms 14 gadiem
Vislabākais tagad būtu, ja Kanāda un Zviedrija aizspēlētos līdz pagarinājumam. Tad pilnīgi droši pietiktu ar jebkādu uzvaru pamatlaikā ar čehiem.

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:20, pirms 14 gadiem
Vikingu palidziba generalmeginajuma,un trenina,ritdienai.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 21:20, pirms 14 gadiem
Ja godīgi tad pati spēle kā suga mūsējo izpildijumā jau diez ko laba nebija.... ok, šodien nebija īpaši rupju kļūdu aizsardzībā, bet arī uzbrukums līdz 3. periodam bija zem katras kritikas..... pie tam vēl spēlējot minūti "ar kapeikām" 5 pret 3 pat nevarējām vienus vārtus iemest.... lūzuma punkts bija drīzāk nevis pirmie iemestie vārti, bet tas, ka mūsējie paši labi izturēja 3 pret 5 mazākumu un tad arī ātri otrie vārti iekrita un tas pa lielam arī bija tas lūzuma punkts.... ja norges viņu lielajā vairākumā būtu izlīdzinājuši rezultātu, tad iespējams nekādu 3 punktu tagad nebūtu un hvz kā tā spēle tad vēl beigtos.... pret čehiem ar šādu spēli būs smagi.... čehi ir ātri, tehniski! Iespējams pat vēl ātrāki pat zviedriem (sanāca viņu abu spēli pavērot un čehi kopumā bija labāki)....

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:21, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Ja nemaldos, Norvēģiem ir tikai trīs punkti. Un es nemaldos.
es skatījos mums neizdevīgāko variantu. arī mums un čehiem ir 3, ja nemaldos

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 21:22, pirms 14 gadiem
Malači , rit Čehus vinesim

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 21:23, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ja godīgi tad pati spēle kā suga mūsējo izpildijumā jau diez ko laba nebija.... ok, šodien nebija īpaši rupju kļūdu aizsardzībā, bet arī uzbrukums līdz 3. periodam bija zem katras kritikas..... pie tam vēl spēlējot minūti "ar kapeikām" 5 pret 3 pat nevarējām vienus vārtus iemest.... lūzuma punkts bija drīzāk nevis pirmie iemestie vārti, bet tas, ka mūsējie paši labi izturēja 3 pret 5 mazākumu un tad arī ātri otrie vārti iekrita un tas pa lielam arī bija tas lūzuma punkts.... ja norges viņu lielajā vairākumā būtu izlīdzinājuši rezultātu, tad iespējams nekādu 3 punktu tagad nebūtu un hvz kā tā spēle tad vēl beigtos.... pret čehiem ar šādu spēli būs smagi.... čehi ir ātri, tehniski! Iespējams pat vēl ātrāki pat zviedriem (sanāca viņu abu spēli pavērot un čehi kopumā bija labāki)....
Kas tev apmierinatu ? ja mes katra perioda pa 5 samestu? es nesaprotu ja kkas nepatiik ej fano par krieviju vai kanadu "fans" saucas!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 21:25, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ja godīgi tad pati spēle kā suga mūsējo izpildijumā jau diez ko laba nebija.... ok, šodien nebija īpaši rupju kļūdu aizsardzībā, bet arī uzbrukums līdz 3. periodam bija zem katras kritikas..... pie tam vēl spēlējot minūti "ar kapeikām" 5 pret 3 pat nevarējām vienus vārtus iemest.... lūzuma punkts bija drīzāk nevis pirmie iemestie vārti, bet tas, ka mūsējie paši labi izturēja 3 pret 5 mazākumu un tad arī ātri otrie vārti iekrita un tas pa lielam arī bija tas lūzuma punkts.... ja norges viņu lielajā vairākumā būtu izlīdzinājuši rezultātu, tad iespējams nekādu 3 punktu tagad nebūtu un hvz kā tā spēle tad vēl beigtos.... pret čehiem ar šādu spēli būs smagi.... čehi ir ātri, tehniski! Iespējams pat vēl ātrāki pat zviedriem (sanāca viņu abu spēli pavērot un čehi kopumā bija labāki)....
piekrītu, man līdz trešā perioda vidum likās, ka abas komandas uzbrukumā spēlē tik nemākulīgi, ka neviena nav pelnījusi uzvarēt, tomēr tāpat prieks, ka vismaz norvēģus vēl varam uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 21:29, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: piekrītu, man līdz trešā perioda vidum likās, ka abas komandas uzbrukumā spēlē tik nemākulīgi, ka neviena nav pelnījusi uzvarēt, tomēr tāpat prieks, ka vismaz norvēģus vēl varam uzvarēt
....pie tam spēlējot (kopumā) ne to labāko spēli.... izskatās, ka tiešām lielai daļai izlases džeku emocijas tiešām ir palikušas kaut kur KHL PO + dažiem vienkārši vēl nav tādas PČ pieredzes un tas arī "sit" pa slidām un galvu....

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:35, pirms 14 gadiem
als rakstīja: ....pie tam spēlējot (kopumā) ne to labāko spēli.... izskatās, ka tiešām lielai daļai izlases džeku emocijas tiešām ir palikušas kaut kur KHL PO + dažiem vienkārši vēl nav tādas PČ pieredzes un tas arī "sit" pa slidām un galvu....
Man vispār liekas, ka PČ katru gadu ir par daudz, varētu reizi divos gados rīkot.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-16 21:38, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Man vispār liekas, ka PČ katru gadu ir par daudz, varētu reizi divos gados rīkot.
Pilnīgi piekrītu... un tādos OS gados faktiski varētu nemaz nerīkot....

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 21:38, pirms 14 gadiem
Rīt kritīs čehi.
Šodienas pirmie divi periodi manā galvā - Wtf?
3. - Wuhū,Latvija vinēja.. wuhūū!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 21:49, pirms 14 gadiem
Loti simpatize Meijas cinas spars un vispar veids ka vins spele

     [+] [-]

, 2010-05-16 21:59, pirms 14 gadiem
Venmēr esmu ticējusi Edgaram

     [+] [-]

, 2010-05-16 22:07, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: es skatījos mums neizdevīgāko variantu. arī mums un čehiem ir 3, ja nemaldos
Pēc rītdienas spēles nekādi vairs nebūs mums vienāds punktu skaits ar čehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 22:09, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Kas tev apmierinatu ? ja mes katra perioda pa 5 samestu? es nesaprotu ja kkas nepatiik ej fano par krieviju vai kanadu "fans" saucas!
TU esi pavasara fans, kam ir svarīgs konkrētais rezultāts. Jā, beigu galā rezultāts sanāca iespaidīgs. Taču redzētā spēle pirmajos periodos nevar apmierināt tādus, kam izlases spēle ir ne mazāk svarīga kā rezultāts. Ja Tevi apmierināja, KĀ mēs šodien spēlējām (nevis kā NOspēlējām), tad viss skaidrs ar Tevi.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-16 22:17, pirms 14 gadiem
Trešais periods vienkārši bija super-vislabākais šinī čempī,pie kam ar pārliecinošu uzvaru 5:0 malači-paldies visiem!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 22:44, pirms 14 gadiem
Jebkurā gadījumā CZE ir jāvinnē.
Diemžēl CAN zaudē SWE 0:3. Attiecīgi vajag. lai NOR vinnē SUI..... lai tad arī NOR ir 6 p. un nāk līdzi šāsdienas uzvara. Tad var būt pat 4 komandām vienlaicīgi 6p. un LAT tiek tālāk, jo būs uzvarējusi 2 komandas no 4. Ja NOR zaudē, tad CAN jāpaņem vismaz viens punkts no CZE un LAT tiek tālāk. Bet CAN var arī neiespringt, jo visdrīzāk ar minimālu zaudējumu viņi arī tiek tālāk, cital lieta, ka tad pretī nāk RUS, kas ir acīmredzami specīgākā pēc sastāva komanda čempionātā. Чем дальше в лес, тем больше дров.
Vārdu sakot, gaidam NOR-SUI rezultātu rīt un skatamies tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-16 22:49, pirms 14 gadiem
Prieks par uzvaru
Un par soču

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:03, pirms 14 gadiem
nahimovs rakstīja: Jebkurā gadījumā CZE ir jāvinnē.
Diemžēl CAN zaudē SWE 0:3. Attiecīgi vajag. lai NOR vinnē SUI..... lai tad arī NOR ir 6 p. un nāk līdzi šāsdienas uzvara. Tad var būt pat 4 komandām vienlaicīgi 6p. un LAT tiek tālāk, jo būs uzvarējusi 2 komandas no 4. Ja NOR zaudē, tad CAN jāpaņem vismaz viens punkts no CZE un LAT tiek tālāk. Bet CAN var arī neiespringt, jo visdrīzāk ar minimālu zaudējumu viņi arī tiek tālāk, cital lieta, ka tad pretī nāk RUS, kas ir acīmredzami specīgākā pēc sastāva komanda čempionātā. Чем дальше в лес, тем больше дров.
Vārdu sakot, gaidam NOR-SUI rezultātu rīt un skatamies tālāk.
Toč nevajag, lai Norvēģija vinnē Šveici. Apstāsti man, kāpēc. Kāpēc? Norvēģijai, ok - vinnējām. Bet kas tā par dīvainu sistēmu, ka tālāk tiek tā komanda, kas divas no tām vinnējusi? Ja ir vienāds punktu skaits vairākām komandām, tad skatās vārtu attiecības. Norvēģijai tā ir graujoša, LV, ja vinnējam Čehus, būs pozitīva, po ļubomu, bet Kanāda - Kanāda jau nu ārā nepaliks. Taisni labi, ka Zviedrija paņēma punktus, nebūs mums ar viņiem vienāds punktu skaits. Bet tam, ka Kanāda kāsīs gan zviedriem, gan čehiem, neticu. Kāsa Šveicei, nākamajā spēlē izdrāza norvēģus. Analoģija? Nu čehus varbūt gluži nedrāzīs, bet diez vai zaudēs divas spēles pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:05, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Pēc rītdienas spēles nekādi vairs nebūs mums vienāds punktu skaits ar čehiem.
nav jau runa par rītdienas spēli, bet par situāciju, kad mēs ņemam 3 no čeha un čehs 3 no kanādieša

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:05, pirms 14 gadiem
Masalskis512XF rakstīja: Tu sajedz ka vini taupijaas 3.? vini saprata ka vinus tapat apspeles un neiespringa. un kas tev par problemam tevi kads sodien sasita ka zulti uz citiem izgaaz?
Taupījās trešajam periodam, jo saprata, ka tāpat apspēlēs? Neesi galvu durvju stenderē iespiedis? Šī spēle bija must win un te nekāda taupīšanās nemaz iespējama nebija. Tas, ka norvēģi trešajā trešdaļā salūza ir fakts, bet kāda tev vēl taupīšanās? Un pie tam diezgan interesanta tad ir taktika. Ja jau esam tik pārāki par norvēģiem, tad pirmajā vajadzēja samest tos golus un tad 40min slidināties, nevis taupīties trešajam

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 23:06, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: nav jau runa par rītdienas spēli, bet par situāciju, kad mēs ņemam 3 no čeha un čehs 3 no kanādieša
Čehi neņems trīs punktus no Kanādas, ja Kanāda šodien kāš zviedriem. Tik nevarīgi viņi nav, lai divas spēles pēc kārtas zaudētu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:06, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pilnīgi piekrītu... un tādos OS gados faktiski varētu nemaz nerīkot....
Tas gan. Ja pč rīkotu bik retāk (nu kaut reizi divos gados), tad domāju, ka katrs atsevišķs turnīrs izlasēm tomēr nozīmētu vairāk. Citādi tagad izskatās, ka tie čempionāti visiem grandiem, izņemot krievus, ir ķeksīša pēc.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:08, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Toč nevajag, lai Norvēģija vinnē Šveici. Apstāsti man, kāpēc. Kāpēc? Norvēģijai, ok - vinnējām. Bet kas tā par dīvainu sistēmu, ka tālāk tiek tā komanda, kas divas no tām vinnējusi? Ja ir vienāds punktu skaits vairākām komandām, tad skatās vārtu attiecības. Norvēģijai tā ir graujoša, LV, ja vinnējam Čehus, būs pozitīva, po ļubomu, bet Kanāda - Kanāda jau nu ārā nepaliks. Taisni labi, ka Zviedrija paņēma punktus, nebūs mums ar viņiem vienāds punktu skaits. Bet tam, ka Kanāda kāsīs gan zviedriem, gan čehiem, neticu. Kāsa Šveicei, nākamajā spēlē izdrāza norvēģus. Analoģija? Nu čehus varbūt gluži nedrāzīs, bet diez vai zaudēs divas spēles pēc kārtas.
Norvēģijas uzvaru mums vajag, lai mēs paratu līdzi uzvaru pret šiem situācijā, kad dalīs vietas komandām ar vienādu punktu skaitu. Nolikums saka, ka vienādu punktu skaita gadījumā skatās uzvaras/zaudējumus un vārtu starpību tikai tām komandām, kuras ir uz vienādiem punktiem

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:09, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: Norvēģijas uzvaru mums vajag, lai mēs paratu līdzi uzvaru pret šiem situācijā, kad dalīs vietas komandām ar vienādu punktu skaitu. Nolikums saka, ka vienādu punktu skaita gadījumā skatās uzvaras/zaudējumus un vārtu starpību tikai tām komandām, kuras ir uz vienādiem punktiem
Čehi nevinnēs Kanādu pamatlaikā. Nevinnēs.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:10, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Čehi neņems trīs punktus no Kanādas, ja Kanāda šodien kāš zviedriem. Tik nevarīgi viņi nav, lai divas spēles pēc kārtas zaudētu.
Lai neņem, tad mums pietiks arī ar uzvaru pagarinājumā vai buļļos

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 23:12, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: Lai neņem, tad mums pietiks arī ar uzvaru pagarinājumā vai buļļos
Nē, ja grib tikt tālāk, jāņem pamatlaikā. Nav ko kā vienmēr rēķināt, jo tad nekas labs tāpat nesanāk. Jāņem pamatlaikā (ja, protams, spēs) un tad varēs mierīgi iet gulēt, nesatraucoties par citiem.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:15, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Čehi nevinnēs Kanādu pamatlaikā. Nevinnēs.
Vēl mazākas čehu izredzes padara tas, ka kanādieši dabūs atpūsties. Es katrā ziņā arī neticu čehu uzvarai, tomēr šogad visādi pārsteigumi redzēti.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:16, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nē, ja grib tikt tālāk, jāņem pamatlaikā. Nav ko kā vienmēr rēķināt, jo tad nekas labs tāpat nesanāk. Jāņem pamatlaikā (ja, protams, spēs) un tad varēs mierīgi iet gulēt, nesatraucoties par citiem.
bet vai nebūs patīkami 5min pirms spēles beigām ja nu rezultāts gadās, teiksim, 2:2, apzināties ka varam izvilkt spēli arī pagarinājumā nu velns viņu zin, man vienmēr čempī patīk, ka es zinu visas iespējas grupā un visi varianti izrēķināti

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:23, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Vēl mazākas čehu izredzes padara tas, ka kanādieši dabūs atpūsties. Es katrā ziņā arī neticu čehu uzvarai, tomēr šogad visādi pārsteigumi redzēti.
Ja godīgi, es vairs neticu arī rītdienas letiņu uzvarai pār čehiem, bet nu tas tā... Jācer.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:24, pirms 14 gadiem
dumbris rakstīja: bet vai nebūs patīkami 5min pirms spēles beigām ja nu rezultāts gadās, teiksim, 2:2, apzināties ka varam izvilkt spēli arī pagarinājumā nu velns viņu zin, man vienmēr čempī patīk, ka es zinu visas iespējas grupā un visi varianti izrēķināti
Jau nez pie kā tā rēķināšana mūs ir novedusi. Kad ar Vāciju arī pietika tikai neizšķirts. Bet hops, 5 minūtes un mēs jau braucam mājās. Labāk nerēķināt un cīnīties abos trijos periodos.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 23:29, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Ja godīgi, es vairs neticu arī rītdienas letiņu uzvarai pār čehiem, bet nu tas tā... Jācer.
Es arī nē, bet tomēr vienā spēlē var notikt viss. Pagaidām es īsti neredzu kārtīgus argumentus, lai uzvilktu čehus, taču viena spēle ir viena spēle.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:36, pirms 14 gadiem
iespējams pietiks arī ar niču!!!

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:41, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: iespējams pietiks arī ar niču!!!
Tas nu gan nav iespējams. Uzvarēt tā vai tā ir jāuzvar, jo ar vienu punktu nepietiek, jo tad čehiem ir vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:45, pirms 14 gadiem
labi, ka iesitām 3/3dalaa golus. a tā, sūdīga spēle, nu dien... ja ņem vērā, ka pretī bija norvēģi. jā, viņi bija vinējuši čehus, bet tas nedod mums tik sūdīgi spēlēt.

ja iekļūsim nākamajā kārtā, tad tas pa tiesi būs brīnums, es uzskatu.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:45, pirms 14 gadiem
Vispār es uzskatu tā, ja nu mēs pārvaram čehus un tiekam ceturtdaļfinālā, tad mēs pavisam noteikti tiksim arī pusfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:48, pirms 14 gadiem
Zviedri uzvareja Kanadu, tatad, ja ari mes uzvaram cehus, viss izskiras pedeja spele Cehija-Kanada. Cehi vinn, trim komandam pa sesam acim, skaita savstarpejos vartus un mes aiz borta...Dikti jau interesanti sastadits kalendars...

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:50, pirms 14 gadiem
eclipse9 rakstīja: Zviedri uzvareja Kanadu, tatad, ja ari mes uzvaram cehus, viss izskiras pedeja spele Cehija-Kanada. Cehi vinn, trim komandam pa sesam acim, skaita savstarpejos vartus un mes aiz borta...Dikti jau interesanti sastadits kalendars...
Skatas savstarpejas speles.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:54, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: Skatas savstarpejas speles.
Trim komandam, tas ir Latvijai, Cehijai, Kanadai. Katrai pa uzvarai un zaudejumam.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:57, pirms 14 gadiem
Es 35 rublus uzliku uz muusejiem

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:57, pirms 14 gadiem
eclipse9 rakstīja: Trim komandam, tas ir Latvijai, Cehijai, Kanadai. Katrai pa uzvarai un zaudejumam.
Kanāda nezaudēs pamatlaikā divas spēles pēc kārtas. Pēc Tevis teiktā sanāk, ka viņi čempī vispār būs tikai mūs, itāļus un norvēģus apspēlējuši.

     [+] [-]

, 2010-05-17 00:04, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kanāda nezaudēs pamatlaikā divas spēles pēc kārtas. Pēc Tevis teiktā sanāk, ka viņi čempī vispār būs tikai mūs, itāļus un norvēģus apspēlējuši.
Busim objektivi, komanda Kanadai pasvaka, nevienas nopietnas uzvaras, zaudejumi Sveicei un Zviedrijai diezgan parliecinosi. Cehi grauzis ledu, bet Kanada var zaudet ar -2 un tapat paliek tresie.

     [+] [-]

, 2010-05-17 00:04, pirms 14 gadiem
Lai cik tas varbūt liktos stulbi, bet šī spēle personīgi man likās kā tāds treninņš, īpaši nepiepūloties, saglabājot spēkus spēlei ar čehiju. (kā nekā otrā spēle pēc kārtas)

  -1 [+] [-]

, 2010-05-17 00:06, pirms 14 gadiem
RelOzuS rakstīja: Lai cik tas varbūt liktos stulbi, bet šī spēle personīgi man likās kā tāds treninņš, īpaši nepiepūloties, saglabājot spēkus spēlei ar čehiju. (kā nekā otrā spēle pēc kārtas)
Nu cereesim

     [+] [-]

, 2010-05-17 00:07, pirms 14 gadiem
Czech Republic - Latvia

World Championship
1,20 7,00 9,63

     [+] [-]

, 2010-05-17 00:27, pirms 14 gadiem
kira tur mastjuhu!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-17 00:29, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tas gan. Ja pč rīkotu bik retāk (nu kaut reizi divos gados), tad domāju, ka katrs atsevišķs turnīrs izlasēm tomēr nozīmētu vairāk. Citādi tagad izskatās, ka tie čempionāti visiem grandiem, izņemot krievus, ir ķeksīša pēc.
Nu pa lielam tā arī ir (it sevišķi ASV un Kanādai).... diez ko nopietni tos čempjus viņi neņem it sevišķi tagad pēc OS.... krieviem, savukārt, tagad tas sastāvs nav diez ko sliktāks kā OS un viņiem šī ir vienīgā iespēja šogad vēl kaut ko izcīnīt ( ne vairāk, ne mazāk, kā tieši PČ zeltu).... bet vai viņi to izcīnīs rādīs laiks!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-17 00:59, pirms 14 gadiem
RĪT JĀATRIEBJ ČEHIEM PAR OLIMPIĀDI!!!
Sarauj!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-17 07:15, pirms 14 gadiem
Kanādai un ASV ir slikts sastavs, jo viņi jau ir OS, zelts un sudrabs, ko vēl vajag?
Turpretī, krieviem ir tikai izgāšanās!!! :0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-17 10:08, pirms 14 gadiem
p*zģec janem chehi

  -2 [+] [-]

, 2010-05-17 10:08, pirms 14 gadiem
Neko uzvara pār Čehiem uzriez nedod!!!!!
Ja Čehi rīt vinē Kanādu ,tad
3 kom pa 6p. un mums -5 vārti no Kanādas.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-17 10:11, pirms 14 gadiem
Neko uzvara pār čehiem negarantē!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-17 12:51, pirms 14 gadiem
man prieks par vakardienas speeli, par taam emocijaam - muuseejiem buus papildus stimuls shovakar!