Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs, mērķis - labāko astoņnieks

Zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs, mērķis - labāko astoņnieks
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", "f64"

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks šodien paziņojis izlases sastāvu – hokejistus, kuri jau rīt dosies uz pasaules čempionātu Vācijā. Pirmajam čempionāta posmam tiks pieteikti 12 uzbrucēji, astoņi aizsargi un trīs vārtsargi.

Znaroks nolēmis uz Vāciju vest 13 uzbrucējus, astoņus aizsargus un trīs vārtsargus. Mājās paliks Armands Bērziņš, Roberts Jekimovs, Oskars Cibuļskis, Maksims Širokovs, bet Kaspars Saulietis dosies uz Vāciju, lai pēc pirmā posma sacensībām nomainītu Miķeli Rēdlihu, kurš personīgu iemeslu dēļ spēlēs vien pirmajā čempionāta posmā. Latvijas Hokeja federācija (LHF) vadība izlasei izvirzījusi uzdevumu iekļūt labāko astoņu komandu skaitā.

Pirmo spēli pasaules čempionātā Manheimā Latvijas izlase aizvadīs jau šo sestdien pulksten 21.15, kad tiksies ar Šveices izlasi. Vēl B apakšgrupā kopā ar Latvijas un Šveices izlasēm spēlē Kanādas un Itālijas izlases.

Latvijas izlases sastāvs pasaules čempionātā

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Edgars Lūsiņš, Mārtiņš Raitums
Uzbrucēji: Mārtiņš Cipulis, Herberts Vasiļjevs, Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Karsums, Jānis Sprukts, Kaspars Daugaviņš, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Lauris Dārziņš, Juris Štāls, Sergejs Pečura, Gints Meija.
Aizsargi: Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Jānis Andersons, Kristaps Sotnieks, Māris Jass un Jēkabs Rēdlihs.

Rezervē: Kaspars Saulietis


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:20, pirms 15 gadiem
Spēks ir ūsās lai veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:21, pirms 15 gadiem
izkatas cerigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:22, pirms 15 gadiem
Atkal autors sapi saas meistariibaa
, 2010-05-05 15:23, pirms 15 gadiem
OOOO,kamaniņu braucējs jau Hokeja izlasē ticis.Perfekti.No coment SC līmenis.
Slēpts komentārs: Guevara
, 2010-05-05 15:23, pirms 15 gadiem
Rhyno rakstīja: Atkal autors sapi saas meistariibaa
viena kljuuda un jau shitaadi komenti, nu gan.. bet vsp jau shis ir otrais raksts shodien kuraa ir kljuudinja un autors abiem Celminsh ;D
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
Jekimovs tā centās
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
Kā,un trešā vārtsarga nav?
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
veltīgi vispār Miķelis ir paņemts - tāda cūkošanās ar sastāvu vien sanāk. Kā saprotu - iemesls ir gaidāmais bērns. Taču bērna dzimšana ir prognozēm nepateicīga lieta - kas notiks, ja tas bēbis nāks pasaulē, teiksim, jau parīt? tad Miķelis ņems fraciņu jau pirms pirmās spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
visvairak uztrauc aizsargi un vartsargi...
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
Bērziņš nav! Nav jauslikts čalis, bet nu ar realizāciju (no ~99% labām iespējām) un tās muļķīgās kļūdas... Viņam pašam jāmēgīna saprast, ko grib un ko var, jo liekas, ka viņš var!

Žēl, ka MR nebūs 2.posmā..

Latvija uzpriekšu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:24, pirms 15 gadiem
"Mājās paliks Armands Bērziņš"
Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:25, pirms 15 gadiem
labs celminj dzeesham komentaarus
, 2010-05-05 15:26, pirms 15 gadiem
Apollo teikts, ka otrais nr. vārtsargu līnijā ir Raitums... Kam ticēt?
, 2010-05-05 15:26, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Man šķiet,ka šitas joks nav smieklīgs.
Čakam gan tā neliekas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:28, pirms 15 gadiem
bet katram gadaas kljuudiities...taa ka viss tiek piedots...
un domaaju ka shogad meija izskatiijaas taads bezzobains...saulietis bija nedaudz bet tomeer labaaks...taadeelj vinjus apmainiitu vietaam...bet viss paareejais jau nekaadu paarsteigumu taa ka ceram uz labu startu PČ
, 2010-05-05 15:28, pirms 15 gadiem
Debitanti - Lūsiņš, A.Džeriņš, Pečura, Meija, Andersons un Saulietis.
Slēpts komentārs: ledinja
, 2010-05-05 15:28, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Apollo teikts, ka otrais nr. vārtsargu līnijā ir Raitums... Kam ticēt?
delfos ir nosaukti visi 3 sports.delfi.lv: Zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs dalībai... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:28, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: veltīgi vispār Miķelis ir paņemts - tāda cūkošanās ar sastāvu vien sanāk. Kā saprotu - iemesls ir gaidāmais bērns. Taču bērna dzimšana ir prognozēm nepateicīga lieta - kas notiks, ja tas bēbis nāks pasaulē, teiksim, jau parīt? tad Miķelis ņems fraciņu jau pirms pirmās spēles?
Paņemts tāpēc, ka cita līdzvērtīga nav, ko ielikt vietā.

Ja piedzims ātrāk, tad brauks prom ātrāk. Labi, ka viņš vispār piekrita spēlēt kaut pirmo posmu, jo ģimene ir svarīgāka par hokeju.

Pie tam šis ir tikai PČ, nevis OS vai līgas play-off.
, 2010-05-05 15:29, pirms 15 gadiem
Apollo rakstīts, ka Jekimovs ir, bet Meija nav
Slēpts komentārs: gabagris
, 2010-05-05 15:29, pirms 15 gadiem
Sastāvs izskatās labs. Jāuzvar Šveice un Itālija un no grupas varam iziet, kā otrā komanda... Ceru, ka tā tas arī būs... veiksmi mūsu varoņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:29, pirms 15 gadiem
a, kur Raitums? Manupraat, kaa otraja vajadzeeja buu Raitumam.
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Apollo teikts, ka otrais nr. vārtsargu līnijā ir Raitums... Kam ticēt?
Sportacentrā bija rakstīts, izlasē ticis Guntis Reķis. Pēc kamaniņu sportista karjeras beigām izdomājis pamēģināt sevi hokejā
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
Kurš portāls melo?
Apollo raksta, ka Jekimovs ir iekļauts sastāvā!? Un ka trešais vartsargs ir Raitums!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Debitanti - Lūsiņš, A.Džeriņš, Pečura, Meija, Andersons un Saulietis.
Nu Lūsiņš gan jau neditēs, par Saulieti vēl pāragri teikt
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
Man gribējās lai ir Cibuļskis. Bet tā veiksmi!
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
gabagris rakstīja: a Bukarts?
atskaitiija jau pirms paarbaudes speeleem ar Slovaakiju.
, 2010-05-05 15:30, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vinam jau sava izlase speele E apakshgrupaa!!
Cakam jau ir tituli visas apaksgrupas un visos liimenjos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Jā, Znaroks tomēr nepaņēma lempi Bērziņu. Un te vēl nesen viens taisījās derēt uz puskaraļvalsti, ka Bērzs būs sastāvā. Tagad varbūt tas derētājs ir atdots parādu verdzībā!
Līdzīgi komentāri bija arī par Jekimova drošo vietu. Dažs eksperts koferus uz mājām lika kravāt Pečuram, bet Širokovu jau bija ielicis sastāvā! Nav viss tik vienkārši ar ūsaino...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:31, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Latvijas valstsvienības sastāvs pasaules čempionātam:

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Mārtiņš Raitums un Edgars Lūsiņš.

Aizsargi: Georgijs Pujacs - Arvīds Reķis, Guntis Galviņš - Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Māris Jass - Jānis Andersons.

Uzbrucēji: Herberts Vasiļjevs - Aleksandrs Ņiživijs - Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts - Mārtiņš Karsums - Kaspars Daugaviņš, Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs - Lauris Dārziņš, Sergejs Pečura - Gints Meija - Juris Štāls.

"Apollo"
Latvijas hokeja izlases sastāvs 2010.gada pasaules čempionātā:

vārtsargi: Edgars Masaļskis, Mārtiņš Raitums, Edgars Lūsiņš
aizsargi: Georgijs Pujacs, Arvīds Reķis, Guntis Galviņš, Māris Jass, Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks, Jānis Andersons, Jēkabs Rēdlihs
uzbrucēji: Mārtiņš Cipulis, Herberts Vasiļjevs, Aleksandrs Ņiživijs, Kaspars Daugaviņš, Jānis Sprukts, Mārtiņš Karsums, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Lauris Dārziņš, Juris Štāls, Sergejs Pečura, Gints Meija, Kaspars Saulietis.

"Delfi"
, 2010-05-05 15:31, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Latvijas valstsvienības sastāvs pasaules čempionātam:

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Mārtiņš Raitums un Edgars Lūsiņš.

Aizsargi: Georgijs Pujacs - Arvīds Reķis, Guntis Galviņš - Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Māris Jass - Jānis Andersons.

Uzbrucēji: Herberts Vasiļjevs - Aleksandrs Ņiživijs - Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts - Mārtiņš Karsums - Kaspars Daugaviņš, Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs - Lauris Dārziņš, Sergejs Pečura - Gints Meija - Juris Štāls.

"Apollo"
Interesantākais, ka LHF mājaslapā vēl nekas nav publicēts.
, 2010-05-05 15:32, pirms 15 gadiem
labs mērķis
, 2010-05-05 15:33, pirms 15 gadiem
zheel ka Krishjaanis nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:34, pirms 15 gadiem
Treneris jau ir tādēļ, lai zinātu un izlemtu, tomēr, no malas skatoties, Jass un Saulietis manī neradīja pārliecību, ka būtu pelnījuši braukt - pārāk daudz brāķa un nevajadzīgu sodu. Jekimovs, salīdzinot ar Saulieti, ir ātrāks un tehniskāks, vienīgi masas nav un precizitāte varētu būt labāka. Citādi noteikti varētu būt cienīgs Miķeļa aizvietotājs!

Savādi arī tas, ka Lūsiņš apspēlēja Raitumu, jo pēc vienas spēles īpaši lielu atšķirību nevarēja redzēt. Bet par izvēli atbild treneris, viņš arī dabūs pa "mizu", ja kaut kas noies greizi. Cerams gan, ka līdz tam neaizies!
, 2010-05-05 15:34, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vai tad tiešām jādzemdē PČ laikā?!
dabai ne vienmēr var pavēlēt
, 2010-05-05 15:35, pirms 15 gadiem
prieks ka Saulietis beidzot ir ticis izlasē. Man ļoti patīk viņa spēle,bet diemžēl viņam vēl nav bijusi iespēja sevi pilnā mērā apliecināt..
, 2010-05-05 15:35, pirms 15 gadiem
Kur tad Raitumu aizmirsa pierakstit?
Nav rakstits ka atskaitits, ne ka ņem līdzi?!?!?
, 2010-05-05 15:35, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: visvairak uztrauc aizsargi un vartsargi...
Nu par vārtusargiem es neuztrauktos... Ja Lūsiņš (tfu tfu tfu lai Masaļskim viss kārtībā) spēs parādīt tik pat labu sniegumu kā pārb. sp., tad tur nu galīgi nav ko raizēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:36, pirms 15 gadiem
Nu galvenais lai aizsargi censhas
, 2010-05-05 15:36, pirms 15 gadiem
ALELUJA, JĒKABS BŪS! un vai tu re kā, Bērziņš tomēr nav iekļauts sastāvā.. patiesību sakot, man gan pret viņu lielu pretenziju nav, bet PČ lai viņš labāk vēro no malas. ajajaj, žēl, ka Miķelis tā, bet nu... OS Dārziņš, PČ Miķelis. viss kārtībā, Miķeli, ģimene pirmajā vietā, TURĀS !

par Jekimovu runājot - čābīgi, ka nesanāca, bet viņam tāpat kā Bukartam viss priekšā, nekas nav nokavēts. nākamgad...
un patīk, ka nr2 vārtsargs ir Lūsiņš. tikai, vai tad nebija jābūt trim vārtu vīriem???
Slēpts komentārs: RavenHolm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:37, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Bet izrēķināt datumus gan var. Dzemdībām parasti aiziet konstants laika periods.
muļķības! Kas Tev ko tādu ir stāstījis? +/-10 dienas - tā ir norma!
, 2010-05-05 15:37, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vai tad tiešām jādzemdē PČ laikā?!
Tu domā, ka to tā var pats izdomāt kad dzemdēt un kad nē?
, 2010-05-05 15:38, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Pareizi! Varēja taisīt tā lai dzemdetu vasarā!!
a moš no sērijas "tā gadījās"
, 2010-05-05 15:38, pirms 15 gadiem
un pļin, man jau liekas, ka Cibuļskim gan bija jābūt...
, 2010-05-05 15:38, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: kas ir pilnā mērā?...
ar parbaudes spelem nepietiek?
viņam nepietiek trenera uzticības,ja viņam būtu nedaudz vairāk spēles laika un uzdevuns nevis neielaist,bet gan iesist pašam viņš pierādītu ka spēj būt līderis! Kad Kasparam uzticas viņš rāda fantastisku sniegumu!
, 2010-05-05 15:39, pirms 15 gadiem
izskatās, ka aizsardzība būs šīs izlases vājā vieta, ja nu vienīgi Bārtulis un Kulda (mazāk ticams) nepastiprinās izlases rindas...
Uzbrukums ir ok, tikai vairākums atkal nekāds...
Mērķis- augsts un grūti sasniedzams., bet par laimi Šveicei ar pamatīgas pārmaiņas izlasē.. tas uz labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: eske
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:40, pirms 15 gadiem
Dandris rakstīja: zheel ka Krishjaanis nav!
traumiņa
, 2010-05-05 15:40, pirms 15 gadiem
Ir arī Raitums, sportacentrs.lv kļūdījies sniedzot info!

Apollo.lv un Delfi ziņo:

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks trešdien oficiāli paziņoja valstsvienības sastāvu, kādā komanda spēlēs 2010.gada pasaules čempionātā Vācijā.

Atgādinām, ka Latvijas izlase pirms pasaules čempionāta aizvadīja sešas pārbaudes spēles – pirmajās divās ar 4:1 un 2:0 uzvarēja Franciju, tad 3:2 un 2:1 pieveica arī Baltkrieviju, piektajā spēlē piedzīvoja vienīgo zaudējumu pret Slovākiju (3:4), bet pēdējā pārbaudes mačā uzvarēja slovākus ar 2:0.

Latvijas hokeja izlase uz pasaules čempionātu Vācijā izlidos ceturtdien, 6.maijā, ar reisu uz Frankfurti pulksten 14:45.

2010.gada pasaules čempionāta priekšsacīkstēs B grupā Latvija spēlēs pret Šveici (8.maijā), Kanādu (10.maijā) un Itāliju (12.maijā).
Latvijas hokeja izlases sastāvs 2010.gada pasaules čempionātā:

vārtsargi: Edgars Masaļskis, Mārtiņš Raitums, Edgars Lūsiņš
aizsargi: Georgijs Pujacs, Arvīds Reķis, Guntis Galviņš, Māris Jass, Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks, Jānis Andersons, Jēkabs Rēdlihs
uzbrucēji: Mārtiņš Cipulis, Herberts Vasiļjevs, Aleksandrs Ņiživijs, Kaspars Daugaviņš, Jānis Sprukts, Mārtiņš Karsums, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Lauris Dārziņš, Juris Štāls, Sergejs Pečura, Gints Meija, Kaspars Saulietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:41, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Kas šeit vispār baumas palaida par dzemdībām? Nekur tas nav rakstīts. Varbūt iemesls ir pavisam cits!
Miķelim būs ģimenes pieaugums, šī ziņa tika palaista internetā jau kaut kad ziemā, tā ka...
, 2010-05-05 15:41, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Bet izrēķināt datumus gan var.
Diez vai kāds tādos brīžos domā par PČ vai hokeju vispār
, 2010-05-05 15:41, pirms 15 gadiem
LHF joprojām klusē.
, 2010-05-05 15:42, pirms 15 gadiem
evertonian rakstīja: izskatās, ka aizsardzība būs šīs izlases vājā vieta, ja nu vienīgi Bārtulis un Kulda (mazāk ticams) nepastiprinās izlases rindas...
Uzbrukums ir ok, tikai vairākums atkal nekāds...
Mērķis- augsts un grūti sasniedzams., bet par laimi Šveicei ar pamatīgas pārmaiņas izlasē.. tas uz labu.

vispār tā aizsardzība nav arī tik vāja, tīri normāla Georgijs Pujacs - Arvīds Reķis , Guntis Galviņš - Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs neteiktu ka te kāds izkristu!
, 2010-05-05 15:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: muļķības! Kas Tev ko tādu ir stāstījis? +/-10 dienas - tā ir norma!
Arī nobīdi var ierēķināt.

Bet nu muļķības, kas muļķības. Protams ģimene svarīgāka, nav jau pēdējais PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:44, pirms 15 gadiem
Pirmajās trīs spēlēs divas jāņem.
, 2010-05-05 15:45, pirms 15 gadiem
Iedomājaties, kā mūsu aizsardzību pastiprinātu Skrastiņš, Kulda un Bārtuils. Tik žēl, ka viņu nebūs, jo aizsardzībā varētu būt lielas problēmas. Viņi līdzsvarotu uzbrukumu un azisardzību un tad mēs pat par augstām vietām varētu domāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:46, pirms 15 gadiem
Znaroks normāls 4alis nepaņēma Bērziņu. Bērziņš tikai haltūrē laukumā un viss. labi ka šogad viņš nebūs lai citi kapā
, 2010-05-05 15:46, pirms 15 gadiem
zheel, ka Ankipaana nav!
, 2010-05-05 15:46, pirms 15 gadiem
Nu ko Znaroks kļudijās?vajadzēja kā rezervistu Bukartu ņemt!Miķelja vietā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:48, pirms 15 gadiem
pins19 rakstīja: Nu ko Znaroks kļudijās?vajadzēja kā rezervistu Bukartu ņemt!Miķelja vietā!
Tici man, tu jau to4 labāk nezini, kā būtu labāk.
, 2010-05-05 15:48, pirms 15 gadiem
Iespējams, ka es sapņoju un esmu iluzijās par sastāva veidošanu, bet ja iespējamie rezervisti, kas piebiedrojas uz 2. posmu var būt vairāki, vai nav prātīgāk arī viņus pieteikt, jo nekad nevar zināt, kādas var būt traumas pirmajā posmā un kādi būs pretinieki otrajā posmā vai iespējams pat vēl tālāk?
, 2010-05-05 15:49, pirms 15 gadiem
reedlihu trio baigi saraustiitais....
, 2010-05-05 15:50, pirms 15 gadiem
Isteniibaa KUldam arii vareeeja piedaavaat jo shis pa AHL arii plosaas kaa zveers es domaaju tur Znaroks pielaavis kluudu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:51, pirms 15 gadiem
Zel ka aizsardziba nav sada!
OZOLINS - SKRASTINS
KULDA - BARTULIS
SOROKINS - PUJACS
butu labs!
, 2010-05-05 15:51, pirms 15 gadiem
jipo142 rakstīja: Isteniibaa KUldam arii vareeeja piedaavaat jo shis pa AHL arii plosaas kaa zveers es domaaju tur Znaroks pielaavis kluudu...
Kuldam ir playoffi tieši tāpēc arī nav sarakstos. Gluži kā Bārtulis.
, 2010-05-05 15:52, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Kur tad Čaks Noriss ?
Ozoliņa vietā!
, 2010-05-05 15:52, pirms 15 gadiem
Žēl par vairākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:55, pirms 15 gadiem
Par sportu.lv:

Latvijas hokeja izlasē būs septiņi debitanti, varēs spēlēt arī Jēkabs Rēdlihs

Latvijas hokeja izlases treneri Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš trešdien nosauca komandas sastāvu, kas piedalīsies pasaules čempionātā Vācijā. Latvijas izlasē ir septiņi pasaules čempionātu debitanti. Komandas rindās ir arī Jēkabs Rēdlihs, kurš traumas dēļ izlaida pēdējos pārbaudes mačus.

Tiesa, vienam no viņiem - vārtsargam Edgaram Lūsiņam - diezin vai iznāks pasaules čempionātā debitēt, jo viņš ir trešais vārtu vīrs aiz Edgara Masaļska un Mārtiņa Raituma.
Pirmo reizi pasaules čempionātā piedalīsies aizsargi Māris Jass un Jānis Andresons, kā arī uzbrucēji Gints Meija, Andris Džerinš, Sergejs Pečura un Kaspars Saulietis.

Ārpus sastāva palika Armands Bērziņš, Roberts Jekimovs, Oskars Cibuļskis un Maksims Širokovs.

Šie hokejisti vēl piedalījās trešdien notikušajā čempionātā, taču uz Vāciju viņi nebrauks. Toties sastāvā iekļauti aizsargi Aleksandrs Jerofejevs un Jēkabs Rēdlihs, kuri pēdējās spēles nepiedalījās savainojuma dēļ. Savukārt Miķelis Rēdlihs piedalīsies apakšgrupu turnīrā, lai pēc tam pievienotos ģimenei, kurai gaidāms pieaugums. Tad viņu aizvietos Kaspars Saulietis. Kā otru spēlētāju pieteikt varētu vai nu Oskaru Bārtuli vai Artūru Kuldu. Kā zināms, pēc apakšgrupu turnīra katra izlase sastāvu var papildināt ar diviem jauniem spēlētājiem

Latvijas izlases rindās ir pieteikti trīs vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji.
Pirmo spēli pasaules čempionātā Latvijas izlase aizvadīs 8. maijā pret Šveici, 10. maijā turnīra pirmajā posmā spēlēsim ar Kanādu un 12. maijā - ar Itāliju.
, 2010-05-05 15:56, pirms 15 gadiem
beidzot normaals meerkjis - labaako astonnieks! nevis kaa parasti desmitnieks!
, 2010-05-05 15:57, pirms 15 gadiem
moskits rakstīja: Zel ka aizsardziba nav sada!
OZOLINS - SKRASTINS
KULDA - BARTULIS
SOROKINS - PUJACS
butu labs!
jā, pasapņot nav slikti
, 2010-05-05 15:57, pirms 15 gadiem
Paskatās uz sastāvu. Un salīdzinam ar uzvārdiem 10 gadus atpakaļ. Latvijas izlasē tagad 90% kapā letiņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 15:58, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jaa bet tie nekad nav par daudz..!!
nau jay jaa bet Caks parasti hokeja cempi uzvar 5x gadaa un cik var?garlaicigi paliek
, 2010-05-05 15:59, pirms 15 gadiem
jipo142 rakstīja: Isteniibaa KUldam arii vareeeja piedaavaat jo shis pa AHL arii plosaas kaa zveers es domaaju tur Znaroks pielaavis kluudu...
play-off spēles jau nu nav nekāds šķērslis, jūs ko... Značoks jau sen pateica, ka Kuldam un Bārtulim ir vietas izlasē, ja tiek no klubiem vaļā. Bārtulis visdrīzāk tiks, par Kuldu ir šaubas, šim varētu būt garāka sērija.
, 2010-05-05 15:59, pirms 15 gadiem
Puisi, lai izdodas. Dodied daudz, bet pozitivu emociju, Par LATVIJU!!!
, 2010-05-05 16:01, pirms 15 gadiem
siikais62 rakstīja: Puisi, lai izdodas. Dodied daudz, bet pozitivu emociju, Par LATVIJU!!!
kaa jau vienmeer!!
Slēpts komentārs: pins19
, 2010-05-05 16:01, pirms 15 gadiem
Miķelis sagaidīs un uz pusfinālu būs atpakaļ kā likts!
, 2010-05-05 16:01, pirms 15 gadiem
Prieks, ka Miķelis būs uz pirmo posmu!

Miķeli - lai veiksmīga bērniņa sagaidīšana!
, 2010-05-05 16:01, pirms 15 gadiem
mums 2.vieta grupa
, 2010-05-05 16:02, pirms 15 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: mums 2.vieta grupa
Ha ha ha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:03, pirms 15 gadiem
Jau laicīgi jāiepērk aliņi vai jārezervē vietas bāriņos.
, 2010-05-05 16:05, pirms 15 gadiem
Aizsardzības līnija nepārliecina!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:06, pirms 15 gadiem
Noteikti jāsāk čempis ar uzvaru pamatlaikā!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mēs to esam pelnījuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:08, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Nav skaidrs, kurš kīpers īstenībā ir otrais nr un kurš #3. Dažādos saitos Lūsiņš un Raitums nosaukts dažādā secībā, bet federācijas mājaslapā oficiālās informācijas vēl nav.
klusībā ceru, ka Lūsiņš
, 2010-05-05 16:09, pirms 15 gadiem
Otrajā posmā bez raķetes . Lai veicas un izdodas atkārtot vai pārspēt labākos izlases sasniegumus!
, 2010-05-05 16:10, pirms 15 gadiem
nu ko, mēs par Jums!!
, 2010-05-05 16:10, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Aizsardzības līnija nepārliecina!!
Par Jasu man ko grūti teikt, nav iekritis acīs, bet par Cibuļski gan man žēl.
bez tam nezinu, ko visi fano par Pujacu. Pārbaudes spēlēs viņš tik daudz lažas nolaida - nezinu kāds =/-, bet ripa pie nūjas neturējās, kā savulaik Krišjānim un Rodrigo pa abiem kopā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chau! ataa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:15, pirms 15 gadiem
chau! ataa rakstīja: Pa cik nespeelee Ozo, Skrastinsh, Lavinsh un Sorokins,izskataas, ka ar ITA varees samachoties un tikt valjaa no uusainaa inteligjenta.
Varbūt izskatās savādāk, būs uzvaras, būs vieta 1/4, ūsainis ar Vītoliņu paliek
, 2010-05-05 16:18, pirms 15 gadiem
Vienīgi žēl ka nav Ankipāns, Sorokins, Ozo, Skrastiņa, Bārtuļa, Kuldas vel Laviņa firmas zīme...
Bet nu domāju ka tā pat ir ok..
, 2010-05-05 16:19, pirms 15 gadiem
prieks par J. Redlihu
, 2010-05-05 16:20, pirms 15 gadiem
manuprāt labs mērķis. Zinot citu komandu sastāvus varētu pat beidzot iešmaukt 6iekā, jo manuprāt paši esam auguši. Kaut gan arī pašiem sastāvs ir apm. 60-75% no optimālā
, 2010-05-05 16:22, pirms 15 gadiem
No pieejamiem kadriem optimāls sastāvs! Kapēc Znars šogad neņem Bukartu viņš ļoti labi SA+ rakstā Pučem ir izstāstijis....
, 2010-05-05 16:25, pirms 15 gadiem
Ja paskatās globāli (uz sāncenšu fona), tad sastāvs nemaz tik stiprs nav. Neesmu skatījusies sīkāk, bet varbūt kāds var ielikt objektīvu rakstu salīdzinot mūs ar konkurentiem cīņā uz 8 vietu. Cik es zinu 7-8 vieta ir max, ko mēs izcīnījām un man liekas pagrūti to būs atkārtot šogad.
Būtu jau forši, ja es kļūdītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:27, pirms 15 gadiem
Viss čikeniekā (ja vien rakstā nebūtu izlasījis rindkopu par Miķeli)
, 2010-05-05 16:28, pirms 15 gadiem
serso rakstīja: Par Jasu man ko grūti teikt, nav iekritis acīs, bet par Cibuļski gan man žēl.
Cibuļskim ir vēl padaudz diezgan bērnišķīgu kļūdu, bet pieredze un sajēga ko un kā vajag labāk darīt nāk ar laiku..... pēc pāris gadiem, domāju, izlasē būs gan Cibuļskis, gan Bukarts.... šiem čaļiem vēl ir jāpieliek un viņi var pielikt (un ceru ka pieliks gan meistarībā, gan spēlēs izpratnē) un tad arī viss būs ok un viņi spēlēs izlasē!
, 2010-05-05 16:29, pirms 15 gadiem
Viss ok, lai jau Miķelis brauc dzemdēt. Ģimene svarīgāka.
Bet ne no zila gaisa tak tas bērns uzradās; varēja jau paredzēt, ka kas tāds var gadīties un kaut vienā spēlē ielikt to Saulieti pie Dārziņa maiņā. Varēja... Citādi tagad viņi nav saspēlējušies, stulbi sanāk.
, 2010-05-05 16:29, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Ja paskatās globāli (uz sāncenšu fona), tad sastāvs nemaz tik stiprs nav. Neesmu skatījusies sīkāk, bet varbūt kāds var ielikt objektīvu rakstu salīdzinot mūs ar konkurentiem cīņā uz 8 vietu. Cik es zinu 7-8 vieta ir max, ko mēs izcīnījām un man liekas pagrūti to būs atkārtot šogad.
Būtu jau forši, ja es kļūdītos
Tā pati Batlkrievija Slovākija, sastāvi arī nav labākie, bet vi;ni ir vienā grupā
Domāju mums būs grūti, ja paveicas un paņemam Šveici, tad pret Norvēģiju klāsies diezgan grūti, jo viņi spēlē diezgan labi aizsardzībā ar labiem pretuzbrukumiem, kas jau mūs pārspējuši nesenā pagātnē
, 2010-05-05 16:29, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Pujacs olimpiādē bija viens no vislabākajiem izlases aizsargiem, spēlēja droši, pārliecinoši un bez rupjām kļūdām.
Bija... es neapšaubu, ka bija...
, 2010-05-05 16:31, pirms 15 gadiem
Un vēl kas. Ceru, ka otrais būs Raitums. Nekas nav pret Lūsiņu, bet ceru, ka Raitums. Ļoti ceru. Ļoti.
, 2010-05-05 16:32, pirms 15 gadiem
Var kad sapstastit nlikumu pec kura sogad speles??
KAS NOTIEK PEC GRUPU TURNIRA???
JA KADS IR ZInoss saja jautajuma ludzu padalaties ar info!!
, 2010-05-05 16:36, pirms 15 gadiem
[quote als]
Nu pujacs man ar savām zīdaiņa kļūdām vairāk krita acīs
, 2010-05-05 16:38, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Var kad sapstastit nlikumu pec kura sogad speles??
KAS NOTIEK PEC GRUPU TURNIRA???
JA KADS IR ZInoss saja jautajuma ludzu padalaties ar info!!
iihf.com: Format & Rules .
, 2010-05-05 16:39, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Var kad sapstastit nlikumu pec kura sogad speles??
KAS NOTIEK PEC GRUPU TURNIRA???
JA KADS IR ZInoss saja jautajuma ludzu padalaties ar info!!
Paveicini no manis savu latviešu valodas skolotāju!
, 2010-05-05 16:41, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Un vēl kas. Ceru, ka otrais būs Raitums. Nekas nav pret Lūsiņu, bet ceru, ka Raitums. Ļoti ceru. Ļoti.
no parsportu.lv
"Tiesa, vienam no viņiem - vārtsargam Edgaram Lūsiņam - diezin vai iznāks pasaules čempionātā debitēt, jo viņš ir trešais vārtu vīrs aiz Edgara Masaļska un Mārtiņa Raituma."
cik nu patiesības, to nezinu
, 2010-05-05 16:43, pirms 15 gadiem
ruucha rakstīja: no parsportu.lv
"Tiesa, vienam no viņiem - vārtsargam Edgaram Lūsiņam - diezin vai iznāks pasaules čempionātā debitēt, jo viņš ir trešais vārtu vīrs aiz Edgara Masaļska un Mārtiņa Raituma."
cik nu patiesības, to nezinu
Kuš, Tevi tūlīt nobanos. Tu nosauci TO vārdā.

Ceru, ka TAM var ticēt.
, 2010-05-05 16:48, pirms 15 gadiem
nu lai tad veicas
, 2010-05-05 16:49, pirms 15 gadiem
Ok,tā vienmēr būs gan pie Ūsaiņa vai pie cita trenera ka vienu paņēma otru nepaņēma,galvenais lai ir rezultāts komandai!!! Un prieks ka Znaroks izprot hokejistu privāto dzīvi piem OS Laurim deva iespēju ilgāk uzkavēties Latvijā,tagad Miķelim!!!
, 2010-05-05 16:49, pirms 15 gadiem
Diemžēl sastāvs uz papīra nav tas labākais. Nedabūjām veselu kaudzi ar Z-amerikāņiem + Sorokins, Ankipāns...bet rezultāti parādīs.... vismaz pārbaudes spēlēs izskatījāmies labi.
, 2010-05-05 16:51, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: visvairak uztrauc aizsargi un vartsargi...
nu par vārtusargiem man šķiet nav ko uztraukties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 16:52, pirms 15 gadiem
Vienkārši lai veicas. Es par Latviju!!
, 2010-05-05 16:53, pirms 15 gadiem
rafs7 rakstīja: Vienkārši lai veicas. Es par Latviju!!
Par ko citu Tu vēl varētu būt? Par Burkinafaso?
, 2010-05-05 16:55, pirms 15 gadiem
A kur laviņš . ?
, 2010-05-05 16:56, pirms 15 gadiem
Tukumnieks # 15 rakstīja: A kur laviņš . ?
Pie Duļevskas
, 2010-05-05 16:57, pirms 15 gadiem
Tukumnieks # 15 rakstīja: A kur laviņš . ?
labrīt
, 2010-05-05 16:57, pirms 15 gadiem
Uz priekšu, LATVIJA !
, 2010-05-05 17:00, pirms 15 gadiem
Njā. Skatoties tās zelta spēles, ko pa TV6 rāda, visi labākie. Tāds kaifs skatīties. Piem. vakar, kur mēs Krieviju 3:2 uzvarējām - Beļavskis, žoltoks,ozoliņš,skrastiņš,vītoliņš,Kerčš,Irbe u.t.t. Nu pasakiet, kad mums labāks sastāvs bijis. Njā, vecie labie laiki.
, 2010-05-05 17:02, pirms 15 gadiem
Laiks nestāv uz vietas!!!
DinamoRiiga rakstīja: Njā. Skatoties tās zelta spēles, ko pa TV6 rāda, visi labākie. Tāds kaifs skatīties. Piem. vakar, kur mēs Krieviju 3:2 uzvarējām - Beļavskis, žoltoks,ozoliņš,skrastiņš,vītoliņš,Kerčš,Irbe u.t.t. Nu pasakiet, kad mums labāks sastāvs bijis. Njā, vecie labie laiki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 17:03, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Njā. Skatoties tās zelta spēles, ko pa TV6 rāda, visi labākie. Tāds kaifs skatīties. Piem. vakar, kur mēs Krieviju 3:2 uzvarējām - Beļavskis, žoltoks,ozoliņš,skrastiņš,vītoliņš,Kerčš,Irbe u.t.t. Nu pasakiet, kad mums labāks sastāvs bijis. Njā, vecie labie laiki.
Nu nu. Tas, ko izcīnīja tā paaudze ir tieši tikpat labs, kā tas, ko izcīnīja pagājušā gada izlases modelis. Vai tā nav? Man domāt sastāvs uz papīra ir mazāk svarīgs kā reāli sasniegtie rezultāti. Pēc rezultātiem jāvērtē, nevis pēc uzvārdiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 17:12, pirms 15 gadiem
itkaa ok... galvenais lai ar edžu viss kaartiibaa..
vieniigi man jau prasaas bik ''lielāki'' ''smagaaki'' aizsargi...
bet nu jaaiet uz laukumu un jaasitaas ..
pAR lielaam uzvaraam..
, 2010-05-05 17:13, pirms 15 gadiem
Par galarezultātu atbildēs treneri.Skaidrs ir tas ka aizsardzība ir ļoti zaļa.
, 2010-05-05 17:15, pirms 15 gadiem
cerams ,ka buusim 8 !!
, 2010-05-05 17:15, pirms 15 gadiem
Kāpēc Cibuļski atstāja mājās.?
Labi spēlēja.
, 2010-05-05 17:17, pirms 15 gadiem
Sveiki,
vai kads nevar 5 letiņu hokeja faniem palidzet no frankfurt hahn lidostas nokļūt manheimā!
Ielidojam 08.05 plkst.15.15,vienkārši autobuss ir tikai 17.20 tas nozimē ka ar skriešanu bus jaskrien uz viesnīcu jamet somas un uz spēli!
Varbūt kads kas jau būs tur ar Busiņu vai minivenu var atvizināt mums pakaļ!
Attālums apm.110 km uz vienu pusi!Apmaksāsim jums degvielu kā arī 30Ls par vešanu un teiksim Liels liels paldies!
Rakstat seit,vai uz epastu:armands.skrodelis@tvnet.lv vai zvanat 29702029
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 17:20, pirms 15 gadiem
bez pārsteigumiem! Jācīnās!
, 2010-05-05 17:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: No pieejamiem kadriem optimāls sastāvs! Kapēc Znars šogad neņem Bukartu viņš ļoti labi SA+ rakstā Pučem ir izstāstijis....
Tieši tā! Un aizbāztas žaunas visiem umņikiem, kuri runāja par blatiem (Bērzs, Jekimovs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 17:25, pirms 15 gadiem
Varēja vienreiz izvirzīt mērķi tikt pieciniekā vismaz. Mērķim ir ar katru gadu jāaug savādāk mīcīšanās uz vietas sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 17:27, pirms 15 gadiem
Tiko lasiju ice box rakstu par to ka Bukartu neņēma, jo vins ir tā kā pirmo 3 maiņu speletajs maleejais!
Tad jau tiešam ja ar Miķeli čakars, vajadzeja iespēlēt Bukartu tur!
Un Saulietis ka tika minēts izteikts 4 maiņas spēlētajs, ganjau arii tiks paspēlēt sava maiņā!
, 2010-05-05 17:30, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: toties Ankipana vita pie Sprukta speles Daugavins.. domaju ka tas ir lielaks ieguvums.. jaunaks, enerģiskaaks ir Daugavins..
Kaut gan Ankipāns ir ļoti labs -gan aizsardzībā, gan Uzbrukumā. Šī maiņa arī bija ļoti spēcīga, jo Daugaviņš ir ātrs, bet vēl daudz jatrenējas. Bet veiksmi mūsējiem.
, 2010-05-05 17:34, pirms 15 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Kāpēc nav Šašovs un Varjanovs!!!
Izlasi rakstu, tur vis minēts.
, 2010-05-05 17:35, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Njā. Skatoties tās zelta spēles, ko pa TV6 rāda, visi labākie. Tāds kaifs skatīties. Piem. vakar, kur mēs Krieviju 3:2 uzvarējām - Beļavskis, žoltoks,ozoliņš,skrastiņš,vītoliņš,Kerčš,Irbe u.t.t. Nu pasakiet, kad mums labāks sastāvs bijis. Njā, vecie labie laiki.
Nebija tajā čempionātā ne OZO ne Žoltoka, bet Znaroks tiešām iecietīgs pret jaunajiem tēviem , piemēram pie Tihanova par šādiem gājieniem pat izlases tuvumā nelaistu.
, 2010-05-05 17:41, pirms 15 gadiem
Veiksmi puišiem
Fani noteikti bus daudz un atbalstīs jus
Lai IZDODAS
LATVIJA!
, 2010-05-05 17:43, pirms 15 gadiem
Ja gribam tikt ceturtdaļfinālā, tad šveicieši ir jāsit pušu
, 2010-05-05 17:49, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Nebija tajā čempionātā ne OZO ne Žoltoka, bet Znaroks tiešām iecietīgs pret jaunajiem tēviem , piemēram pie Tihanova par šādiem gājieniem pat izlases tuvumā nelaistu.
Te nedaudz cita konkurence un šais laikos izlase nav vienīgā iespēja tikt uz ārzemēm
, 2010-05-05 17:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tieši tā! Un aizbāztas žaunas visiem umņikiem, kuri runāja par blatiem (Bērzs, Jekimovs).
Paklau, neesmu to SA lasījis, nevari īsos vārdos pastāstīt? ( par Bukartu)
, 2010-05-05 17:54, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Varēja vienreiz izvirzīt mērķi tikt pieciniekā vismaz. Mērķim ir ar katru gadu jāaug savādāk mīcīšanās uz vietas sanāk.
Tu neesi pirmais kas izsaka šādu domu.
1.Vai ir kāds nopietns arguments, kapēc izvirzīt izlasei tik augstu mērķi??? Izlasei protams ir jāaug.
2.Vai Tev šķiet ka citās valstīs hokeja līmenis neaug? Varētu domāt ka viņi to vien dara, kā mūs gaida
, 2010-05-05 17:56, pirms 15 gadiem
kur tas eksperts Bano tik miikstie palicis ???? izraadijaas ,ka tomeer vinjsh neko nejeedz un labaak shim tomeer paklusset . Kaa jau teicu Berzinjam jaapaliek maajaas un Pecura brauks uz chempi
, 2010-05-05 18:00, pirms 15 gadiem
Лучше бы в место Мейи, поставили Букартса
, 2010-05-05 18:02, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Paklau, neesmu to SA lasījis, nevari īsos vārdos pastāstīt? ( par Bukartu)
Znaroks: Robčiks ir domājošs jaunietis, viņam viss vēl priekšā, taču šobrīd – man nebūtu viņam, ko piedāvāt. Meklējām izteiktus ceturtās maiņas izpildītājus, kam nebūtu jāstāv uz zilās līnijas un jāgaida kolēģu piespēles pretuzbrukumiem. Šī maiņa atvieglo citiem dzīvi – iedod līderiem atelpu. No viņiem neprasa gūt vārtus, bet – zaudēt arī nedrīkst. Ko es vēlos sagaidīt no kreisā malējā uzbrucēja šajā maiņā? Viņš ir tā sauktais izejošais uzbrucējs, kam jāuzvelk uz sevi abus pretinieku aizsargus. Piemēram, Saulietis to var izdarīt, bet Bukarts – nevar. Roberts drīzāk atbilstu pirmo trīs maiņu uzbrucēju potenciālam, taču meistarības vēl pietrūkst. Ceturtajā maiņā viņam nav ko darīt, bet – vai tad man būtu mājās jāatstāj Miša Rēdlihs, Lauris vai Saška Ņiživijs, lai atbrīvotu vietu Bukartam? Būsim saprātīgi... Citādi – pret viņu pretenziju nav.”
, 2010-05-05 18:03, pirms 15 gadiem
Manuprat, bus 6-8 vieta
, 2010-05-05 18:03, pirms 15 gadiem
Pirmajā spēlē spēlēs E.Masaļskis un otrais vārtsargs būs M. Raitums!
, 2010-05-05 18:22, pirms 15 gadiem
[quote abrags]
Paldies. No tā var secināt, ka znaroks nav izsvēris visu līdz galam - pēc "Mišas" aizbraukšanas trešajā maiņā kā reiz nebūs malējā uzbrucēja, kura lomai Saulietis tātad neder, jo viņš ir 4 maiņas uzbrucējs. Ja Saulieti ieliek ceturtajā, ko tad pacels uz trešo no ceturtās - Pečura atkrīt, tātad Štāls vai Meija. Bukarts, manuprāt, te iederētos labāk. Taču ar savu izvēli znaroks liek noprast - galvenais ir saglabāt vietu elitē, respektīvi, akcents uz pirmajām trīs spēlēm vai pat vienu (Itālija), pēc tam - kā sanāks, kas īpaši nesaskan ar mērķi - cīņa par 1/4 finālu, jo tas ir taktiskās nevis stratēģiskās domāšanas paraugs.
, 2010-05-05 18:23, pirms 15 gadiem
Teorētiski jau Bukartu varēja ņemt uz otro posmu Saulieša vietā. Ja ir tā, kā Znaroks saka, tad jau viņš būtu trešajā maiņā, nevis ceturtajā.

H, bet pirmās trīs maiņas pirmajā posmā mums ir dikti skaistas. Super vienkārši. Uzbrukums un vārtsargs mums šogad ir līmenī.
, 2010-05-05 18:24, pirms 15 gadiem
Reyz rakstīja: šaubos,ka Raitumu liks pret kanādu,tur vnk nobambardēs!
Tāpat nobombardēs.
, 2010-05-05 18:26, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: [quote abrags]
Paldies. No tā var secināt, ka znaroks nav izsvēris visu līdz galam - pēc "Mišas" aizbraukšanas trešajā maiņā kā reiz nebūs malējā uzbrucēja, kura lomai Saulietis tātad neder, jo viņš ir 4 maiņas uzbrucējs. Ja Saulieti ieliek ceturtajā, ko tad pacels uz trešo no ceturtās - Pečura atkrīt, tātad Štāls vai Meija. Bukarts, manuprāt, te iederētos labāk. Taču ar savu izvēli znaroks liek noprast - galvenais ir saglabāt vietu elitē, respektīvi, akcents uz pirmajām trīs spēlēm vai pat vienu (Itālija), pēc tam - kā sanāks, kas īpaši nesaskan ar mērķi - cīņa par 1/4 finālu.
Nav vis par to akcentu. Nepiekrītu. Uzvarot Šveici un Itāliju, teorētiski otrajā var pietikt ar uzvaru pār Franciju/Norvēģiju. Bet par Bukartu - es tomēr mainu savas domas no sava iepriekšējā komenta. Bukarts vairāk tendēts uz uzbrukumu, brīžiem pavisam atstājot novārtā aizsardzību. Un Znaroks to nepiedod, tāpēc jau arī Jekijs nav sastāvā. Bukarta laiks vēl pienāks.
, 2010-05-05 18:27, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tāpat nobombardēs.
nuuuu jau, nuuu jau... cerēsim, ka tik traki nebūs. pēc OS, jeb OS laikā, Masaļskis teica, ka ļoti gribētu uzspēlēt pret Kanādu. un VAI TU RE KĀ, te nu būs tev, Edžu, kanāda! nu būs jārada, ko mākam!
, 2010-05-05 18:28, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tāpat nobombardēs.
To Tu spried pēc pagājušā gada cīņas pret Kanādu?
, 2010-05-05 18:31, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nuuuu jau, nuuu jau... cerēsim, ka tik traki nebūs. pēc OS, jeb OS laikā, Masaļskis teica, ka ļoti gribētu uzspēlēt pret Kanādu. un VAI TU RE KĀ, te nu būs tev, Edžu, kanāda! nu būs jārada, ko mākam!
Edža jau sen zināja, pret ko čempī jāspēlē.
, 2010-05-05 18:32, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: To Tu spried pēc pagājušā gada cīņas pret Kanādu?
To es spriežu pēc šī gada robiem aizsardzībā.
, 2010-05-05 18:34, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Edža jau sen zināja, pret ko čempī jāspēlē.
man liekas, ka šogad pret Kanādu varētu sanākt, ja ne ļoti labi(uzvara), tad vismaz cienīgi(cienīgs zaudējums, tā teikt). Edža būs tas, kurš būs noskaņojies tai spēlei visvairāk. pamatīgs pārbaudījums un izaicinājums!
, 2010-05-05 18:35, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: To es spriežu pēc šī gada robiem aizsardzībā.
vismaz kāds atzīst, ka mums IR robi
, 2010-05-05 18:37, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: vismaz kāds atzīst, ka mums IR robi
bet, vai tad nav?
, 2010-05-05 18:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: bet, vai tad nav?
es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar
, 2010-05-05 18:40, pirms 15 gadiem
Nu gan Miķelim būs jakapā ,ja jau laidīs prom pec 1. posma ...
, 2010-05-05 18:42, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar
+ vēl nav stabilo balstu.
, 2010-05-05 18:42, pirms 15 gadiem
Latvijas izlase savu pēdējo spēli aizvadīs 23.maijā 17.15. Ka es jums saku.
, 2010-05-05 18:43, pirms 15 gadiem
Lai izdodas PČ!
, 2010-05-05 18:43, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: es jau saku, ka ir... ja uzbrukumā ir nākuši klāt jaunie, tad par aizsargiem to teikt nevar
Jaunie pāri okeanam sitās...laigan tikai divi tomer ļoti,ļoti labā līmenī..
, 2010-05-05 18:44, pirms 15 gadiem
es1ns rakstīja: Jaunie pāri okeanam sitās...
nu jā, tas gan. Kulda un Bārtulis. izlasei viņus TĀ vajag...
, 2010-05-05 18:45, pirms 15 gadiem
es1ns rakstīja: Nu gan Miķelim būs jakapā ,ja jau laidīs prom pec 1. posma ...
nav pat šaubu, ka to viņš arī darīs!
, 2010-05-05 18:46, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nav vis par to akcentu. Nepiekrītu. Uzvarot Šveici un Itāliju, teorētiski otrajā var pietikt ar uzvaru pār Franciju/Norvēģiju. Bet par Bukartu - es tomēr mainu savas domas no sava iepriekšējā komenta. Bukarts vairāk tendēts uz uzbrukumu, brīžiem pavisam atstājot novārtā aizsardzību. Un Znaroks to nepiedod, tāpēc jau arī Jekijs nav sastāvā. Bukarta laiks vēl pienāks.
Nedaudz jau apnicis tas "Bukarta laiks vel pienaks" bet nu labi redzēs ko rādīs šie 6 jaunie...
, 2010-05-05 18:49, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: To es spriežu pēc šī gada robiem aizsardzībā.
Tu vēl nezini, kādi šie robi būs. Īstenībā nekas traks nav. Ja ir, tad tikai K.Rēdlihs. Jo ne Sorokins, ne Laviņš, ne Skrastiņš nav mūžīgi, tas bija skaidrs, ka kādreiz aizies. Bet nu redzēsi - nav tik traki. Laiks arī jaunajiem. Un pret Kanādu pagājšgad tieši aizsargi lažojās. It Sevišķi - Krišjānis un Sotnieks. Kurš skrien mainīties, kad kanādietis skrien pretuzbrukumā?
, 2010-05-05 18:50, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: + vēl nav stabilo balstu.
Kuru?
Par aizsargiem tā kā izrunāts, bet tā - kuru? Ankipāns ir veiksmīgi aizstāts ar Daugaviņu.
, 2010-05-05 18:52, pirms 15 gadiem
Kā jūs nesaprotat, ka arī izlasei jāmainās. Un varbūt tie, ko jūs tagad saucat par robiem, būs mūsu izlases balsti nākotnē un arī šogad. Pēc pārbaudes spēļu snieguma nav jāvērtē, jo, piemēram, kā Krievija spēlēja ar itāļiem? Vai tas mazina viņu spējas? Nē.

Es ticu izlasei.
, 2010-05-05 18:52, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kuru?
Par aizsargiem tā kā izrunāts, bet tā - kuru? Ankipāns ir veiksmīgi aizstāts ar Daugaviņu.
Es arī par aizsardzību, protams, runāju.
Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, arī Laviņš.
, 2010-05-05 18:54, pirms 15 gadiem
Krišjānis Rēdlihs. patika tandēms - Skrastiņš-Kr.Rēdlihs
, 2010-05-05 19:01, pirms 15 gadiem
Aizsardzība šogad švaka, ļoti noderētu Sorokins un Skrastiņš.
, 2010-05-05 19:04, pirms 15 gadiem
Mikelis nevar vinus pamest! :S
, 2010-05-05 19:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es arī par aizsardzību, protams, runāju.
Skrastiņš, Bārtulis, Sorokins, arī Laviņš.
Piedod, bet Bārtuli par balstu uzskatīt vēl ir naivi. Jā, viņš spēlē NHL, bet nu par izlases balstu varēs nosaukt tikai pēc kāda laika. Par pārējiem jau teicu - viņi nav mūžīgi. Laviņš man patīk kā hokejists, bet OS viņš pēc balsta neizskatījās. Sorokins tur pat nebija. Tā ka īdēt gluži nav iemesla. Varbūt viss izrādīsies labāk nekā tagad daudzi raud.
, 2010-05-05 19:11, pirms 15 gadiem
Sastāvs super, tiekai Bukarta trūkst. Galvenais uzvarēt Šveici, neiegāzt pret Kanādu un uzvarēt Itāliju.

=================================
lvhokejs.lv - Hokejs vieno!
, 2010-05-05 19:19, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Piedod, bet Bārtuli par balstu uzskatīt vēl ir naivi. Jā, viņš spēlē NHL, bet nu par izlases balstu varēs nosaukt tikai pēc kāda laika. Par pārējiem jau teicu - viņi nav mūžīgi. Laviņš man patīk kā hokejists, bet OS viņš pēc balsta neizskatījās. Sorokins tur pat nebija. Tā ka īdēt gluži nav iemesla. Varbūt viss izrādīsies labāk nekā tagad daudzi raud.
Ne jau tikai par NHL ir runa, OS viņš spēlēja pietiekami pārliecinoši + tajā pašā NHL ir tīri labi nostiprinājies.
, 2010-05-05 19:20, pirms 15 gadiem
Av Age: 26.09 years | Av Ht: 183.61 cm | Av Wt: 86.87 kg

Bijus gaidijis, ka izlase buus nedaudz jaunaaka, bet vienalga shi ir visu laiku jaunaaka izlase kopsh spelejam A grupaa (shis buus jau 14 gads)
Citus gadus ir bijis 30 vai tuvu tam.

Par sastaavu: Nedomaaju, ka aizsardziiba mums loti shvaaka, visi kuri nespelee KHL, spelee loti zoliidaas liigas Vaacija, Slovaakija, Čehija, kur tomeer liimenis krietni augstaaks par Itaalu liigu un nemaz tik daudz neatpaliek no Šveices liigas, kur izlases aizsargi tomeer nespele vadoshaas lomas.

Uzbrukums mums ir loti zoliids, nesliktaaks kaa Bernee, kur 4 maina taa isti neatbilda 4 mainai.

Edgars manupraat pa sho gadu ir progreseejis un iespeejams var gaidit vel stabilaaku sniegumu nekaa Bernee ( speeles pret ASV, Krieviju nebija no taam labaakajaam)
, 2010-05-05 19:21, pirms 15 gadiem
pretiigs kofs uz pirmo speeli, stulbie bukmeikeri
, 2010-05-05 19:24, pirms 15 gadiem
par mērķi vaidzētu nospraus pusfinālu,jo astotnieka ir tikts vairākas reizes.Bet sastāvs labs.
, 2010-05-05 19:28, pirms 15 gadiem
sporta fans28 rakstīja: par mērķi vaidzētu nospraus pusfinālu,jo astotnieka ir tikts vairākas reizes.Bet sastāvs labs.
Ne tik labs kā pagājušajā gadā, tomēr. Bet laiks rādīs, ko tie jaunie parādīs.
, 2010-05-05 19:35, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ne tik labs kā pagājušajā gadā, tomēr. Bet laiks rādīs, ko tie jaunie parādīs.
pagājuš gadu bija labāks sastāvs tur es tev piekrītu.
, 2010-05-05 19:35, pirms 15 gadiem
Neko vairāk par 8-nieku nedabūs (diemžēl).
, 2010-05-05 19:36, pirms 15 gadiem
Rexis95 rakstīja: Kā,un trešā vārtsarga nav?
Raitums
, 2010-05-05 19:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ne jau tikai par NHL ir runa, OS viņš spēlēja pietiekami pārliecinoši + tajā pašā NHL ir tīri labi nostiprinājies.
Tas vēl nav iemesls saukt par balstu. Balsts manā uzskatā ir kaut kas tāds, uz kuru var paļauties. Ne jau tikai vienā turnīrā, bet jau vairākus gadus.

Un par to, ka sastāvs sliktāks, lūdzu nesteigties. Cāļus skaita rudenī jeb hokejistus vērtēsim pēc padarītā nevis pēc uzvārdiem, lūdzu. Man nav taisnība? Uzvārdi hokeju nespēlē, atkārtoju vēlreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 19:51, pirms 15 gadiem
Uz viņu var paļauties, tici man. To viņš jau ir pierādījis. Kā jau pats teici, tie 'vecie' balsti arī nebūs visu mūžu.
Nu, sastāvs nosacīti ir sliktāks,ko viņi parādīs, tā jau ir cita runa.
, 2010-05-05 19:53, pirms 15 gadiem
igors1002 rakstīja: Neko vairāk par 8-nieku nedabūs (diemžēl).
vajag ticēt ka dabus.
, 2010-05-05 19:56, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Uz viņu var paļauties, tici man. To viņš jau ir pierādījis. Kā jau pats teici, tie 'vecie' balsti arī nebūs visu mūžu.
Nu, sastāvs nosacīti ir sliktāks,ko viņi parādīs, tā jau ir cita runa.
Kā Tu vari teikt, ka sliktāks, ja vēl neesi nevienu spēli redzējusi? Ja dabūs ceturto, teiksim, vietu, arī tad būs sliktāks? Tu esi tik labs, cik labs ir Tavs pēdējais rezultāts. Tāpēc spriedīsim pēc čempionāta.

Jā, es nesaku, ka Bārtulis ir slikts. Bet iepriekšējā pč (2008) viņš neko neparādīja un necik labi neizskatījās. Tagad OS izskatījās labi. Kur ir garantija, ka viņš būtu labs tagad? Tas ir vienkārši jautājums par to, ko Tu sauc par balstu. Balsts = pamatvērtība, pārbaudīta vērtība, uz kuras balstās izlase, kā jau var spriest pēc vārda saknes. Vai uz Bārtuli jelkad ir balstījusies izlase? Nē. Vai kādreiz balstīsies? Noteikti. Bet līdz tam vēl jāpaiet kādam laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 20:00, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas ka Pečura un arī Džeriņš brauks uz izlasi liecina tikai par to, ka mums ir ļoti bēdīgi ar centriem, nevis ka viņi ir baigi labie spēlētāji ...
Pečura ir labs spēlētājs! Kāpēc viņš, Tavuprāt, ir slikts? Kad vēl jaunajiem sākt spēlēt? Vai mums visu Bērziņa hokejista mūžu ir jāpaļaujas tikai uz viņu, ja ir citi - labāki?
, 2010-05-05 20:02, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Neteiktu, ka sastāvs būtu baigi ideālais 2arpusi normālas maiņas un puse stipri viduvēji aizsargi. Kā pēdējos gadus pieredzēts, ja Masalam būs lielā diena, tad varbūt kādu punktu no favorītkomandām varētu dabūt, bet visticamākais, ka izmocīs uzvaru ar itāļiem, aizies tālāk bez punktiem, pret norvēģiem 60/40 uzvara un paliks savā 9-12 vietā. Ja nu vienīgi mūsu jaunais ''superstārs'' Pečura taisīs hetriku katrā spēlē...
Ā, Bērziņ, tas Tu? Ko var nolikt Pečuru katrā rakstā un katrā komentā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 20:22, pirms 15 gadiem
Lai kā gribētos redzēt vienu vai otru spēlētāju sastāvā Znaroks ir tas, kurš izlemj, kas baruks, kas nē. Veiksmi puišiem :*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 20:30, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man nav vajadzīgs, lai izlasē būtu Bērziņš, labāk es gribētu, lai būtu 4 vismaz Sprukta vai Vasiļjeva un labāki centri. Par jauno viņu grūti vairs nosaukt, 87. gads, Pečuram ir centram ļoti atbilstošs augums un masa, bet ar to meistarību diemžēl pašvakāk, tas ka viņš 23 gadu vecumā ir ticis tikai uz ļoti viduvēju Krievijas augstākās līgas klubu diez vai liecina viņam par labu un arī junioru vecumā viņš atškirībā no Karsuma, Bārtuļa u.c. nebija nekāds spīdeklis. Atliek tikai cerēt ka čempī nebūs daudz lieku noraidījumu no viņa puses un ka jums nebūs pēc PČ lielā vilšanās un Pečura nebūs Bērziņa vietā, kā galvenais vaininieks visās problēmās
Bet pārbaudes spēlēs Pečura ļoti, ļoti labi izskatījās. Nē? Daudz labāk kā Bērziņš un labāk arī nekā Saulietis. Nav jauns? Nu klausies, jaunākajam izlases spēlētājam ir 22. Tad ta bēda, par gadu vecāks.

A par Džeriņu - viņš tai maiņā izskatītos daudz labāk, ja Dārziņš un Rēdlihs neiedomātos sevi par superstāriem, kas var vienatnē apspēlēt jebkuru pretinieku. Vadās, vadās un zaudē ripu, bet aizmirst, ka var arī piespēlēt Andrim.
, 2010-05-05 20:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Nevari norīt krupi, ka izlasē paņēma Pečuru nevis Bērzu?
Izrādās, ka Znaroks ir gudrāks par Tevi.
Tieši tā. Viņš nav tas, kurš solīja puskaraļvalsi par Bērziņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 20:43, pirms 15 gadiem
Cibuļskis labāks pa Jerofejevu! Tad ti kredzēsiet Feja savu noraidijumus taisiis! Ta kā katru reizi kad šis spēlē!
, 2010-05-05 20:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vēl viens gudrinieks
Tā nav mana problēma, ja Bērziņš neparādīja sevi un netika izlasē un man nav jānorij nekāds krupis, un par to Znaroka gudrību redzēs, kad kanādieši apjās mūsu ''jaunos talantus'' uz vietas stāvot. Man nevajag Bērziņu izlasē, mani tikai uztrauc un paliek bēdīgi, ka izlasē ir jāņem izlases līmenim neatbilstoši spēlētāji, jo labāki diemžēl nav...Un tā jau ir nevis mana, bet Latvijas hokeja problēma. Pēdējajos gados neviens nav ziemeļamerikas junioru draftā, nerunājot par NHL. Es daudz labāk gribētu, ka 4. maiņā spēlētu kāds 19 gadīgs tiešām jaunais talants...
Pagājušā gada 2:4 pret Kanādu, pēdējās 5 minūtes praktiski neizejot no viņu zonas laikam tagad skaitās apjāšana. Jauki, tagad zināšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 20:56, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas nebija mūsu ''jauno talantu'' nopelns, viņi vēl tikai sapņoja par izlasi. Bet šogad protams, tāds Stamkos varēs aiziet nokaunēties stūrī, skatoties uz mūsu dažu centru spīdošo spēli...
Es Tev atkārtoju vēlreiz, latviešu valodā. Pečura ir labāks par Bērziņu! Džeriņš ir labāks par Bērziņu. Viņi vismaz māk ripu iedabūt vārtos un nepelnīt tik daudz noraidījumu. Kā vēl mums trūkst? Ankipāna? Es nedomāju, ka Daugaviņš, kurš klauvē pie NHL namdurvīm, būtu sliktāks, sorry.

Padomā tagad vēlreiz - ja mēs pagājšgad, ar Bērziņu sastāvā (kurš kā atceries, ir vājjāks par Pečuru un Džeriņu), spējām kā līdzīgi cīnīties ar Kanādu, tad kādus secinājumus jāizdara? Reāli jau trūkst tikai Ankipāns, bet to es Tev arī jau paskaidroju. Uzbrukums mums šogad ir reti labā līmenī, pirmās trīs maiņas stabīli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 21:11, pirms 15 gadiem
Aizsardzība rada bažas .Žēl ka nav Bukarta .Labi ka nav Bērziņš un Jekimovs .
Bailes rada Džeriņš , ka džeku tik ātri neizsit no ierindas .
, 2010-05-05 21:13, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Aizsardzība rada bažas .Žēl ka nav Bukarta .Labi ka nav Bērziņš un Jekimovs .
Bailes rada Džeriņš , ka džeku tik ātri neizsit no ierindas .
Kas Džeriņam vainas?
, 2010-05-05 21:17, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Aizsardzība rada bažas .Žēl ka nav Bukarta .Labi ka nav Bērziņš un Jekimovs .
Bailes rada Džeriņš , ka džeku tik ātri neizsit no ierindas .
varbūt Tu jauc ar Jekimovu. neviens viņu neizsitīs. nav viņam ne vainas
, 2010-05-05 21:23, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas nebija mūsu ''jauno talantu'' nopelns, viņi vēl tikai sapņoja par izlasi. Bet šogad protams, tāds Stamkos varēs aiziet nokaunēties stūrī, skatoties uz mūsu dažu centru spīdošo spēli...
labaak buutu pakluseejis , no tevis eksperts ,kaa no manis centra uzbruceejs. Buutu labaak nokauneejies ,ka izgaazies ,kaa veca seeta ar saviem izteikumiem par Berzinju un Pecuru
, 2010-05-05 21:44, pirms 15 gadiem
apollo nepareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 21:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pečura un Džeriņš vēl sevi nav pierādījuši kaujas asptākļos un tu jau viņus cel debesīs, kā tu zini, kā viņiem būs ar noraidījumiem un kā ar rezultivitāti. Ja tu man teiktu, ka Daugaviņš ir galvastiesu pārāks par Meiju vai Bukartu, es piekristu uzreiz. Džeriņš no WHL netika pat AHL un bija mazrezultatīvs, būdams vecākais komandā, tagad arī nekas īpašs... Pečura junioros bija nekas īpašs, ne arī bebros vai R2000 ne ar ko nespīdēja, tagad spēlē pasūdīgā līgā viduvējā komandā. Un tagad tu man apgalvo, ka šie spēlētāji būs tie, kas cels izlasi. Piemēram Džeriņa maiņa izskatijās daudz sliktāk, nekā ja pie Miķeļa un Dārziņa būtu labs centrs
kaa pats te ieprieksh gudri muldeeji , Znaroks un Vitolinjsh ir labaaki speciaalisti un noteikti zin labaak par tevi ,ko njemt un kas ir labaaks
, 2010-05-05 21:51, pirms 15 gadiem
Bērziņš ir kļuvis par neatņemamu komentāru sadaļas apspriešanas objektu. vienalga vai viņš ir izlasē, vai nav - tāpat tiks apspriests. tomēr iekritis Jūsu sirdīs
, 2010-05-05 22:06, pirms 15 gadiem
Žēl par Cibuļski. Izskatijās labāks par Jassu. Un uz otro posmu ta jau labāk būtu maiņā kurā vajadzētu mest golus Bukartu ne Saulieti par kura vārtu ožu man tomēr pārliecības nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 22:14, pirms 15 gadiem
žēl ka jekimova un bērziņa nebūs cerams saulietis nepelnīs daudz noraidījumu
, 2010-05-05 22:15, pirms 15 gadiem
Paskatījos IIHF.COM Šogad PČ tiesās arī LAT labvēļi Vladimirs Šindlers un Riks Lūkers. Jācer ka ne LAT spēles.
, 2010-05-05 22:20, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ceru, ka tev nav traucēta uztvere. Es ļoti labi varu iztikt bez Širokova, Bērziņa izlasē, un ja Znaroks ar Vītoliņu tā izvēlējās, tad sanāk, ka no mūsu pasūdīgajiem centriem Pečura un Džeriņš ir uz šo brīdi mazliet labākā formā par pārējiem. Man ir cits žēl, ka šogad visdrīzāk atkal būs vienas spēles čempis - spēle ar Itāliju. Jo ar 2 normālām maiņām būs grūti uz ko vairāk cerēt...
taa domaa tu , ka tik peec chempja atkal nav nedaudz savaadaak un tev atkal buus jaatdziist ,ka tomeer hokjii tu iisti neesi specs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-05 23:03, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Paņemts tāpēc, ka cita līdzvērtīga nav, ko ielikt vietā.

Ja piedzims ātrāk, tad brauks prom ātrāk. Labi, ka viņš vispār piekrita spēlēt kaut pirmo posmu, jo ģimene ir svarīgāka par hokeju.

Pie tam šis ir tikai PČ, nevis OS vai līgas play-off.
Ja, ja..bet tautai (vismaz man) PČ ir svarīgāks nekā tur kaut kādas līgas play-off!!!!
, 2010-05-05 23:13, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kas Džeriņam vainas?
Vaitad Džeriņam nebija tā lielā muguras trauma kad gandrīz hokejam bija jāsaka ardievas ???
, 2010-05-05 23:22, pirms 15 gadiem
Sastāvs ļoti labs, manuprāt. Vārtsargu līnija pēc pārbaudes spēlēm izskatās cerīgi. Raitums un Lūsiņš sevi labi parādīja, par Masaļski nemaz nerunāsim...

Jā, žēl, ka pie aizsargiem nav Kuldas, Bārtuļa un Skrastiņa - piekritīšu jau teiktajam. Jūtu, ka būs labs rezultāts mums šogad!
, 2010-05-05 23:24, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Vaitad Džeriņam nebija tā lielā muguras trauma kad gandrīz hokejam bija jāsaka ardievas ???
Gunčam.
, 2010-05-05 23:53, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pečura un Džeriņš vēl sevi nav pierādījuši kaujas asptākļos un tu jau viņus cel debesīs, kā tu zini, kā viņiem būs ar noraidījumiem un kā ar rezultivitāti. Ja tu man teiktu, ka Daugaviņš ir galvastiesu pārāks par Meiju vai Bukartu, es piekristu uzreiz. Džeriņš no WHL netika pat AHL un bija mazrezultatīvs, būdams vecākais komandā, tagad arī nekas īpašs... Pečura junioros bija nekas īpašs, ne arī bebros vai R2000 ne ar ko nespīdēja, tagad spēlē pasūdīgā līgā viduvējā komandā. Un tagad tu man apgalvo, ka šie spēlētāji būs tie, kas cels izlasi. Piemēram Džeriņa maiņa izskatijās daudz sliktāk, nekā ja pie Miķeļa un Dārziņa būtu labs centrs
Kā lai šie sevi pierāda kaujas apstākļos, ja jābaidās par viņu spējām?
, 2010-05-05 23:54, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Kur tad Čaks Noriss ?
Sitie chaka norisa joki jau paliek jeeli..

Veiksmi Latvijai un ciinu par 4dal finalu
, 2010-05-06 00:04, pirms 15 gadiem
Man jau patīk tas, ka ne tik daudzus gadus atpakaļ ar pieredzējušo sastāvu, tika virzīti mērķi noturēties elitē! Šogad ar mūsu tuvāko gadu jaunajām kontūrām(nedaudz pārspīlēju) mērķis 8.vieta! Vispār jau pavasara hokeja fani ir ļoti izlepuši, pietika iepriekšējā čempī parādīt atzīstamu sniegumu, un šogad jau zākās ja netiks 1/4 finālā! Kopumā ļoti cerīgs skats izlasē turpmākajiem gadiem...
, 2010-05-06 00:24, pirms 15 gadiem
Kur var redzēt spēlētāju klubus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-06 13:18, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Kur tad Čaks Noriss ?
Kas tu nezināji ka Čaks tuvāk par 4000 km Znarakom klāt neiet?
, 2010-05-06 15:06, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Vaitad Džeriņam nebija tā lielā muguras trauma kad gandrīz hokejam bija jāsaka ardievas ???
man liekas, ka Cinkam bija
, 2010-05-06 15:51, pirms 15 gadiem
A kaa ar O. Bārtuli? Viņš spēlēs?
, 2010-05-06 15:59, pirms 15 gadiem
Oskara Bartulja komandai draud izstaashanaas no PO, un tad Baartulis iespejams pat tiks sastaavaa... ja neuzvarees 4 speles peec kaartas.
, 2010-05-06 18:16, pirms 15 gadiem
Snaky115 rakstīja: Oskara Bartulja komandai draud izstaashanaas no PO, un tad Baartulis iespejams pat tiks sastaavaa... ja neuzvarees 4 speles peec kaartas.
kas skan visai..aaam...nuuu...nereāli. nē, protams, VISS ir iespējams, bet... nu diezvai
, 2010-05-07 00:34, pirms 15 gadiem
varēja Oskaru Cibuļski un Jekimovu paņemt
, 2010-05-07 16:33, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vai tad tiešām jādzemdē PČ laikā?!
ja pamatus ieliek vasarā - tad jā!
, 2010-05-08 15:22, pirms 15 gadiem
bukarts ar nebuus??!