Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Uzvaru deva raksturs un sportiskā nekaunība!"

Znaroks: "Uzvaru deva raksturs un sportiskā nekaunība!"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēcspēles preses konferencē Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks izteicās, ka "uzvaru atnesa sportiskā nekaunība un raksturs, bet, lai cik arī grūti tas nebūtu, šī spēle pēc iespējas ātrāk ir jāaizmirst."

Oļegs Znaroks: "Lai arī hokejs ir spēle, kur bez nelielas nervozitātes neiztikt, tomēr nekāds stress spēles beigās nebija. Bijām labi sagatavojušies šai spēlei, sākot no zviedru video izpētes, līdz noticēšanai saviem spēkiem. Zinājām, ka zviedri spēlē ar trim aizsargu pāriem, tāpēc centāmies maksimāli viņus noslogot."

Jautāts par Aleksandra Ņiživija sūtīšanu mest soda metienu divreiz, Znaroks izteicās, ka "Aleksandrs ļoti labi šo lietu pieprot, tāpēc bez ilgas domāšanas tā arī bija mana pirmā izvēle."

Uz jautājumu, vai Karsuma spēka paņēmienā, pēc kura zviedrs guva traumu, nebija nekas nesportisks, treneris ar smaidu teica - "izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri. Nekā nesportiska tur nebija – tāds ir hokejs."

"Vēlos pateikties saviem puišiem par paradīto raksturu un sportisko nekaunību, kā arī sestajam spēlētājam – faniem par palīdzību šīs uzvaras sasniegšanā. Lai cik arī grūti nebūtu šādas spēles aizmirst, tas tomēr ir jādara, jo jau parīt ir ļoti svarīga spēle ar Austriju."

Zviedrijas izlases galvenais treneris Gustafsons: "Protams, ka esam ļoti vīlušies, ka nespējām uzvarēt, bet Latvija šodien spēlēja pārāk labi. Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."

 +45 [+] [-]

, 2009-04-28 00:41, pirms 16 gadiem
Mala4i ve4i tieshaam mala4i...

+145 [+] [-]

, 2009-04-28 00:41, pirms 16 gadiem
Gustafsonam ZELTA VARDI !

 +67 [+] [-]

, 2009-04-28 00:41, pirms 16 gadiem
tagad ir uzdevums iekapāt b*e

 +83 [+] [-]

, 2009-04-28 00:42, pirms 16 gadiem
Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."

Skaisti vārdi

 +45 [+] [-]

, 2009-04-28 00:42, pirms 16 gadiem
Paldies tev Oleg un visai komandai,spele tiesam bij skaista
Un emocijam pārbagata
Vel ilgi neiesu gulet

 +29 [+] [-]

, 2009-04-28 00:42, pirms 16 gadiem
Oļeg, malacis bļ... !!! Sarauj!

  +7 [+] [-]

, 2009-04-28 00:42, pirms 16 gadiem
Daudzi pa dienu rakstija, ka nav cerību. hehehehe iepūšat tiem kas ticēja, mēs jums mīksto uzlikām.

 +31 [+] [-]

, 2009-04-28 00:42, pirms 16 gadiem
Tur notika cīņa uz dzīvību un nāvi, drauga mājai tika nocelts jumts! Vājprāts, trūka vārdu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:43, pirms 16 gadiem
laps

 +13 [+] [-]

, 2009-04-28 00:43, pirms 16 gadiem
Znarok, Kirovs tev uzsauks kasti LB šovakar, stabili!

 +25 [+] [-]

, 2009-04-28 00:43, pirms 16 gadiem
Par Oļegu un viņa puišiem! (kilobaits iet iedzert)

 +21 [+] [-]

, 2009-04-28 00:43, pirms 16 gadiem
Varonis (Znaroks) : Lai cik arī grūti nebūtu šādas spēles aizmirst, tas tomēr ir jādara, jo jau parīt ir ļoti svarīga spēle ar Austriju."

pilnīgi piekrītu

 +11 [+] [-]

, 2009-04-28 00:43, pirms 16 gadiem
Nu nervozēja jau gan bišķiņ tomēr, neskatījās taču, kā mūsējie meta pa vārtiem bullīšus. Bet tiešām prieks!!!

 +15 [+] [-]

, 2009-04-28 00:44, pirms 16 gadiem
Znarox kapātājs
(atceros kā 96. gadā Dienas pirmo lapu greznoja virsraxts 'Znaroka zelta vārti (vārdi)')
-šī spēle man atgādināja kautko no '97 gada

Paldies

 +17 [+] [-]

, 2009-04-28 00:44, pirms 16 gadiem
Tiešām-super nervus kutinoša spēle! Visi spēlēja ar atdevi un līdz pēdējam mirlim!
Paldies par šo skaisto uzvaru!

 +13 [+] [-]

, 2009-04-28 00:44, pirms 16 gadiem
kush kush..tagad visi guleet...jo austrija gatavojaas tikai tai vienai speelei..nedriikst uzkaapt uz vecaa graabeklja..bet nu shitas bija ko veerc...

 +32 [+] [-]

, 2009-04-28 00:45, pirms 16 gadiem
"Lai arī hokejs ir spēle, kur bez nelielas nervozitātes neiztikt, tomēr nekāds stress spēles beigās nebija." Kurš tad neskatījās, kad Saša meta bullīti? Ak tad nebija stresa !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 00:45, pirms 16 gadiem
Gaidām nopublicētu turnīra tabulu!

 +13 [+] [-]

, 2009-04-28 00:45, pirms 16 gadiem
Atvainojos komandai, par neticēšanu...

Bet zviedri mums izrādījās par mīkstu... Tieši tā par mīkstu... Tehniski viņi bija labāki, bet mēs bijām spēcīgāki un nekaunīgāki...

 +13 [+] [-]

, 2009-04-28 00:45, pirms 16 gadiem
Neticēju šādai uzvarai ne par ko! Un nebija jau arī pamata (neesam ne reizi uzvarējuši un pēdējos gados tikai sagrāves piedzīvojuši)
Likās būs kā vienmēr (pēdējos gados, protams,pat tā reti kad sanāca)- varam noturēt 1-2 periodus un tad pretinieks tomēr aizskrien. Šoreiz viss savādāk! Prieks par atklātu hokeju! Šķiet, ka Dārziņa, Miķeļa un Bērziņa kritika nākusi par labu.

Man kā vienkāršam līdzjutējam, protams, likās nesaprotama izvēle likt Naumovu vārtos bulišos (lai arī, iespējams, bulīšos labāks, tomēr neiesildījies), ļaut mest Vasiļjevam un varbūt Karsumam, bet visu cieņu Znarokam . Šāda izvēle attaisnojās par visiem 100%.

Cerams, ka Karsumam neiedos sodu kādu (vai var pēc spēles?). Jo visticamāk, ka pret mūsējo kāds tāizdarītu, visi vainotu tiesnešus, ka nedod sodu. Bet sodu - vismaz 5 min tur gan varēja iedot. Bet visu cieņu Karsumam, ka bija cilvēcīgs pēc šī neveiksmīgā spēka paņēmiena.

Skaisti! Prieks par spēlētājiem, kuri dziedāja himnu. Prieks, ka bulīšos komanda bija vienota. Tādas emocijas ir nepieciešamas gan mums, gan viņiem. Liels paldies!

Als Nu ko- vajadzēja par visiem 100% šodien kapāt, vai tomēr varējām par 70 - 80%? ha ha ...Labi, es jau liekuļoju, jo pats neticēju uzvarai.

  +6 [+] [-]

, 2009-04-28 00:45, pirms 16 gadiem
Ko Jūs lejat par dzeršanu - nomierinās.... bērnudārzs, sen vairs nav tie laiki, kad Značoks spēlēja varbūt, bet ne tagad!...Galvenais neatlaist uz Austriju - noteikti jāņem ničs, lai tiktu ar 2 p tālāk!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-04-28 00:46, pirms 16 gadiem
vienkārši nav ko teikt fantastiska uzvara? cepure nost hokejistu priekšā :*

 +15 [+] [-]

, 2009-04-28 00:46, pirms 16 gadiem
ja atzisos es ari noliku znaroku..bet parbaudes speles jau ari bija (vismaz sakuma) šauzmigas...
ari par ivananu es biju,bet saprotu ka raitim sada speles modeli tiesam gruti butu atrast vietu..
tas viss norakstams uz emocijam...loti daudzi lamaja znaroku un vitolinu...bet vini mums pieradija ka esam kludijusies..un tas ir tikai labi..
un ta tas bus nakosgad un vienmer..tadi mes fani esam visa pasaulē...
nu jabut astotniekā sogad..janotic dzekiem un jaspele ka sovakar,tad ari busim tur...

 +11 [+] [-]

, 2009-04-28 00:47, pirms 16 gadiem
"izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri.
LABS LABS

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 00:47, pirms 16 gadiem
Spēka spēle bija ok, vienīgi Karsums paņēmiena beigās ar celi tīši vai netīši piebeidza zviedru. Redzēs, ko organizatori teiks. Bet tādā garā turpināt, lai pretiniekiem ir respekts. Galvenais, lai Znaroks atrod pareizo pieeju pret austriešiem. Pirmās 2 spēles ir ok.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:48, pirms 16 gadiem
Man prieks ka Puče apdi....sās!
Mana prognoze bija 3:3 un papildlaikā Spruktam haļava, bet bija patiesībā vēl labāk!

 +10 [+] [-]

, 2009-04-28 00:48, pirms 16 gadiem
2 punkti jau nāk klāt uz 2. kārtu Tas palielina mūsu izredzes iekļūt 1/4. Pēc šādām spēlēm grūti noskaņoties nākamajai spēlei, bet mēs to paveiksim. Tik labu LV sniegumu nebiju redzējis daudzus gadus! Malači!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 00:48, pirms 16 gadiem
Znaroks jau nu varēja mazliet līdzjūtības izteikt cietušajam zviedram - tak gandrīz jau likās, ka sprandu pārlauza tā šķeļot pret bortu. Sportisks negadījums cīņā, bet tomēr...

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:49, pirms 16 gadiem
Zviedrijas izlases galvenais treneris Gustafsons: "Protams, ka esam ļoti vīlušies, ka nespējām uzvarēt, bet Latvija šodien spēlēja pārāk labi. Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."

un ari nesasniegsiet vismaz šajā čempī noteikti

 +19 [+] [-]

, 2009-04-28 00:49, pirms 16 gadiem
Pats galvenais neaizmirst, ka austrieši ar nav ar pliku roku ņemami... jo ja viņus nezuvaram, tad šij uzvarai tik pat kā nav jēgas... Priecājamies, bet tā prātīgi
Slēpts komentārs: Straka

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 00:49, pirms 16 gadiem
treneris ar smaidu teica - "izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri. Nekā nesportiska tur nebija – tāds ir hokejs."

Malacis mežonis, malacis Značoks!!! Par Lielu Latviju!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-28 00:50, pirms 16 gadiem
Psycho Dad rakstīja: Znaroks jau nu varēja mazliet līdzjūtības izteikt cietušajam zviedram - tak gandrīz jau likās, ka sprandu pārlauza tā šķeļot pret bortu. Sportisks negadījums cīņā, bet tomēr...
da nekas TĀĀDS tur nemaz nebija
pats zviedrs jau arī bija vainīgs

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:50, pirms 16 gadiem
šonakt izbaudīsim šo mirkli!!! Bet rīt jau domāsim par Austriju, kas ir arī ĻOTI ciets rieksts!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 00:50, pirms 16 gadiem
Neaizmirsiisim, ka vienu gad, mees uzvareeja ASV, ebt treshajaa speelee zaudeejaam ukrainjiem, kaa rezultaataa palikaam peedeejie grupaa, jaasakapaa taa Austrija mums....

Bet nu - emocijas bija vienkaarshi neaprakstaami lieliskas un ir veel joprojaam..
Slēpts komentārs: Krokodils

  -2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:50, pirms 16 gadiem
Es tak jums visiem teicu ka vinesim!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 00:51, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: vot, tas gan vienīgais, kas nav labs.
ĪSten
ib
a, tur arī nekas baih=gi rupjsh nebija, pat grūdiens nebija ar rokām, vairāk tāda iestumšana bortā. Kurš tad varēja pateikt iepriekš, ka Zviedrs paklups pirms borta... un iebrauksd apmalē ar seju... Nesmuki, bet nekas ārkārtēji rupjsh...

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:51, pirms 16 gadiem
Interesanti kura vieta kaarteja Power rankaa buus Latvijai !

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:52, pirms 16 gadiem
neticu, ko tādu dzirdēt no Bengta Okes Gustavsona mutes

  +8 [+] [-]

, 2009-04-28 00:52, pirms 16 gadiem
Znaroks... lieliskā brīdī paņēma pusminūtes pārtraukumu pagarinājumā, kad galīgi sākām zviedriem zaudēt... perfekti izvēlējās spēlētājus, kurus izvirzīt bullīšiem... uz soda metieniem attaisnojoši (kā vēlāk izrādījās) vārtos ielika Naumovu... bija vienots ar visiem saviem spēlētājiem. patīk!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:52, pirms 16 gadiem
Del tadam spelem Znaroks pat himnu butu gatavs iemacities, lai varetu padziedat.

  +9 [+] [-]

, 2009-04-28 00:53, pirms 16 gadiem
riat80, 01:40, pirms 8 stundām, citēt
jebal cik te pesimistu, kas sevi grib dēvēt par reālistiem, pilnīgi vēmiens nāk..... zviedri labi, zviedri ar rezervi.... tufta, noslaucīsim viņus kā drupačas no galda kā es te sēžu!!!! un nav tā ka litrs hektora ar manu muti runātu, vienkārši mēdz būt parocīgi un neparocīgi pretinieki, saku to kā sportists (bijušais gan). bet zviedriem vienkārši bija vājš pretinieks šodien, kas NEKO nevarēja....

riat80, 01:34, pirms 8 stundām, citēt
katrā ziņā pret Latviju, viņiem tas neies cauri, neredzēju trupmjus, ar kuriem viņi varētu uzvarēt mūs..... paskatīsimies, kas stiprāks KHL vai Allsvinske, domāju, ka viņiem nav izredžu, ja tā reāli.... viņi nav nekas salīdzinot kaut vai ar gados jauno, bet reāli labi spēlējošo ASV, vai ne tā?

Aizvakar es smaidīju par šiem komentiem.Nu ko puis,cepuri nost tavā priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 00:53, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats galvenais neaizmirst, ka austrieši ar nav ar pliku roku ņemami... jo ja viņus nezuvaram, tad šij uzvarai tik pat kā nav jēgas... Priecājamies, bet tā prātīgi
Mums pietiek arii ar zaudeejumi pagarinaajumaa vai buliishos!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:54, pirms 16 gadiem
Līdz trešdienai bez balss.....

MALAČI!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 00:54, pirms 16 gadiem
Oļeg..nemuldies ka nebij uztraukuma..
Kur tava galva atradās..ka Niža bullīti meta,man liekas tu biji noslēpies...
Vispār nu moins tādas emocijas...vnk superr.... Apsveicu vēlreiz...visus spēlētājus,trenerus,fanus visus,visus,visus.Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:55, pirms 16 gadiem
Par šito uzvaru Znarokam tak beidzot ūsas jānodzen.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 00:55, pirms 16 gadiem
Kas bija ar himnu man likas kaut kada ljeva

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:55, pirms 16 gadiem
Pauly rakstīja: Interesanti kura vieta kaarteja Power rankaa buus Latvijai !
Lv 7tie,bet zviedri zem mums 8tie

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 00:55, pirms 16 gadiem
Galvenais lai neatkaartojas tas gads kad izgjeerbaam ASV ar 2:1 un tad pagruudaam Ukrainai 2:4 un palikaam peedeejies grupaa, tpu tpu tpu triis reizes paar kreiso plecu

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:56, pirms 16 gadiem
nekad nebūtu domājis,ka lasīšu no Zviedrijas izlases trenera tādus vārdus!

fantastika!

bet Znarokam taisnība-tādas spēles ir ātri jāaizmirst. faniem varbūt nē,jo tas padarīs viņus vēl vienotākus,brt pašiem hokejistiem noteikti.

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:56, pirms 16 gadiem
tiešām neparedzamie lēmumi Znarokam, visu cieņu par to, jo tas izrādījās pareizi

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:57, pirms 16 gadiem
Neticami, ka Gustafsons saka kaut ko tādu.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 00:57, pirms 16 gadiem
A zviedrs dabūja no Mārčas bortā, bļ....!!!

Labais, džeki, labais!!!

Mēs tak zinājām, ka nāks tā diena, kad TRĪS KROŅI NO TROŅA KRITĪS!!!

Visa Latvija par Jums priecājās un ir ar Jums!!! Turās!!

Oļeg, ved viņus līdz pusfinālam, ka minimums!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 00:58, pirms 16 gadiem
Znarok, sac tagad kaklasaites uz maciem valkat. Visu laiku ies ka vajag.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 00:58, pirms 16 gadiem
OĻEG!!!

ŪSAS NOST!!! ŪSAS NOST!!! ŪSAS NOST!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 00:59, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: ĪSten
ib
a, tur arī nekas baih=gi rupjsh nebija, pat grūdiens nebija ar rokām, vairāk tāda iestumšana bortā. Kurš tad varēja pateikt iepriekš, ka Zviedrs paklups pirms borta... un iebrauksd apmalē ar seju... Nesmuki, bet nekas ārkārtēji rupjsh...
skaidrs, ka nekas ārkārtēji rupjš..bet pretinieks ar seju pret bortu bija un ielikt bortā - skaidrs, ka visticamāk trauma.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 01:00, pirms 16 gadiem
Znaroks pareizi pateica kā šādas spēles ātri jāizmirst un maksimāli jākoncentrējas trešdienas spēlei ar Austriju, negribētos, lai vēsture atkārtojas.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 01:06, pirms 16 gadiem
morfeus rakstīja: Znaroks pareizi pateica kā šādas spēles ātri jāizmirst un maksimāli jākoncentrējas trešdienas spēlei ar Austriju, negribētos, lai vēsture atkārtojas.
ceru,ka shii izlase lauziis dazjus ieradumus un buus maaciijusies no pagaatnes kljuudaam!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 01:07, pirms 16 gadiem
Nu tur reaali pats Zviedrs vien vainiigs bija ka nebija pamaniijis ka Karsums kad izpilda speeka panjeemienu tad liidz galam!Zviedrs lieliski redzeeja ka vinjam no aizmugures naak virsuu Karsums un arii sagrupeejaas itkaa pareizi lai nostveetu,bet nebija reekjinaajies ka Karsumam tik daudz speeka!!!Shaadi NHL laukumos Karsums visu laiku nosleedz speeka panjeemienus,vieniigaa atshkjiriiba ka tur pretinieki ir kaartiigi tam gatavi!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 01:08, pirms 16 gadiem
es nevienu nenoliku.. un klusiba ticeeju,,, jo musejie izshauj kad vismazak to gaidam un ari pashiem speletajiem nebija spiediena! Patiesiba SVIEDRIEM pat paveicas ar abiem vartiem ( vispirms pec musu 99% izdevibas un pec tam mazakuma perioda sakumaa) Skjiet ka Znaroku ne tikai respekte, bet dzeki tiri cilvecigi speleja pa Znaroka noraditajam stiigam! Malachi, nu tie kam acis mala!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 01:09, pirms 16 gadiem
krapaalis rakstīja: Daudzi pa dienu rakstija, ka nav cerību. hehehehe iepūšat tiem kas ticēja, mēs jums mīksto uzlikām.
Es biju viens no tiem kurš rakstīja ka mums nav cerību pret Zviedriem.. Bet kļūdīties prognozēs tachu ir cilvēcīgi..

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:10, pirms 16 gadiem
Super! Piekritu daudziem komentiem (Karsums nemaz nebija rupjs,totala pasatdeve un speles plans,utt).Tacu,ka arvien,uzmanigu dara taa nelaagaa latviesu (sportistu) nespeja mobilizeties pret relativi vajaku pretinieku.Taapeec,tiesaam,vismaz uz paaris dienaam sis rezultaats jaapiemirst.Sarauj!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 01:12, pirms 16 gadiem
Unikalais rakstīja: Par šito uzvaru Znarokam tak beidzot ūsas jānodzen.
Jāturpina šlipse valkāt, lai gan nepiestāv uzvaras sasniegšanai visi līdzekļi labi

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:14, pirms 16 gadiem
Jā, nu neaprakstāmi skaisti!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 01:15, pirms 16 gadiem
no iihf tagadējais power rankings:

7.LATVIA
WE HAVE THE BEST, NOISIEST, AND BLONDEST FANS!!!

8.SWEDEN
These former Soviet republics are really starting to get on our nerves
Slēpts komentārs: Darkmen

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:16, pirms 16 gadiem
jā prieks,kad aŗi pretinieks nenoveļ vianu uz to,kad nebija sagatavotība,vai kādi citi apstākļi...bet atzīst,kad mums ir labi spēlētāji un labi spēlējam...
prieks,kad gustafsons nav iedomīgs...

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:27, pirms 16 gadiem
Tas ir tikai normāli, ka pretinieku treneris slavē pretiniekus. Iedomājies situāciju pēc spēles: Mums bija daudz reiz labāka komanda, latvieši vispār neko neuzspēja un tomēr mēs zaudējām!
Gan jau ka līgumu tad ar viņu nepagarinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-28 01:34, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ja atzisos es ari noliku znaroku..bet parbaudes speles jau ari bija (vismaz sakuma) šauzmigas...
ari par ivananu es biju,bet saprotu ka raitim sada speles modeli tiesam gruti butu atrast vietu..
tas viss norakstams uz emocijam...loti daudzi lamaja znaroku un vitolinu...bet vini mums pieradija ka esam kludijusies..un tas ir tikai labi..
un ta tas bus nakosgad un vienmer..tadi mes fani esam visa pasaulē...
nu jabut astotniekā sogad..janotic dzekiem un jaspele ka sovakar,tad ari busim tur...
visu rādīs spēle ar Austriju,mēs uz urrā vienmēr esam stipri,bet Austriešiem pietiek ar vienu uz varu(starp citu Austrija ir Šveices kaimiņvalsts,kas ar var spēlēt lomu(tiesneši un tt.),Šveice ar labāk spēlētu pret Austriju,tā ka nekas nav zināms,jācer,ka mums pietiks spēka ļoti grūtam mačam pret Austriju!
Basketbolā ar Latvija ar putām uz lūpām vinnēja Horvātiju un pēc tam sekoja kauns pret Portugāli,un čau....
Jāatzist,ka uzvara skaista un LATVIJA !beidzot nodemonstrēja spēka spēli,bet te Ivanāns komandu tikkai pastiprinātu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:41, pirms 16 gadiem
tagad tikai atleik uzvareet austrsieshus un ja tiekam nakamjaagrupaa kaadu no tiem un viss buus kaartiibaa !!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 01:42, pirms 16 gadiem
Pats smieklīgākais ir tas, ka uz Latvijas izases krekliem ir "Swedbank" uzlīmes. Tad jau zinām, kas mums palīdzēja.

     [+] [-]

, 2009-04-28 01:47, pirms 16 gadiem
Darkmen rakstīja: Sveiki,
Es gribētu tev ieteikt interesantu projektu, tā mājas lapa ir powerplaymanager.com. Tas ir menedžera sporta spēļu komplekts. Pašlaik jau ir iespējams reģistrēties pirmajam sporta veidam - hokejam, kurš tikko kā pabeigts. Mums ir iespēja piedalīties šajā projektā jau no paša sākuma. Ar laiku Tev būs iespēja spēlēt arī tādus sporta veidus kā basketbols, futbols, volejbols, handbols, beisbols, teniss, biatlons un formula 1.
Spēles ir iespēja vērot dzīvajā pāraidē, turklāt tas viss ir bezmaksas un latviešu valodā.
Reklāmas stendu atradis...

  +7 [+] [-]

, 2009-04-28 02:02, pirms 16 gadiem
Stupid rakstīja: Kas bija ar himnu man likas kaut kada ljeva
himna pirmo reizi, kopš skatos hokeju un citus internacionālus sporta pasākumus, kur piedalās Latvijas izlase, skan pilnā garumā.
hokejisti pie tā nav pieraduši, laikam

     [+] [-]

, 2009-04-28 02:31, pirms 16 gadiem
Tātad neuzvarēti PČ palika vēl tikai Čehija, Somija, Kanāda un Šveice.

Ungāriju neskaitīsim

     [+] [-]

, 2009-04-28 02:49, pirms 16 gadiem
spēle perfekta, reāli necerēja ka būs tik labi čista malači, pat mani frendi no ASV un Kanādas izteica atzinību tagad tim tādā pašā līmenī nospēlēt ar Austruju un būs ideāli gaidam 3dienu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 02:51, pirms 16 gadiem
petrush rakstīja: himna pirmo reizi, kopš skatos hokeju un citus internacionālus sporta pasākumus, kur piedalās Latvijas izlase, skan pilnā garumā.
hokejisti pie tā nav pieraduši, laikam
aga bet skrastinjsh godam atnaca atpakalj un dziedaj lidz un visi parejie ar + halle + tie kas pie TV

     [+] [-]

, 2009-04-28 06:22, pirms 16 gadiem
piedodiet, es neticēju... bet kad redzēju 1/3 sapratu ka varam.... pizdu tos svergus, mēs varam vairāk....

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 06:58, pirms 16 gadiem
Gustafsons: "Protams, ka esam ļoti vīlušies, ka nespējām uzvarēt, bet Latvija šodien spēlēja pārāk labi. Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."
Laikam lielāku komplimentu nav....

     [+] [-]

, 2009-04-28 07:28, pirms 16 gadiem
Kaut nu to līmeni,kāds bija parādīts pret zviedriem,džeki parādītu arī pret Austriju.Lai pietiek spēka arī nākamajām cīņām!

     [+] [-]

, 2009-04-28 07:35, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Als Nu ko- vajadzēja par visiem 100% šodien kapāt, vai tomēr varējām par 70 - 80%? ha ha ...Labi, es jau liekuļoju, jo pats neticēju uzvarai.
Jāsaka godīgi, ka arī es neticēju šādam spēles iznākumam, bet atsķirībā no iepriekšējās spēles vakar musējie izkatijās pēc pavisam citas komandas! Pat ja mūsejie tajos bullīsos būtu zaudējuši man tāpat būtu prieks, jo vakar laukumā bija pavisam cita komanda, kas rādija pavisam citu- saturīgāk spēli (salīdzinājumā ar ASV)! Ar tādu spēli tiešām varam arī par ceturtdafinālu pacīnīties, bet pie viena noteikuma, JA vinnejam austriešus..... un viegli tas nebūs! Ja nevinejam austriešus, tad arī šiem punktiem lielas jēgas nebūs (līdzi viņi nenāks)... bet es protams ceru, ka mūsējie tagad (kā Oļegs teica) aizmirsīs šo speli un pa 200% koncentrēsies jau uz nākamo patiesībā galveno spēli! Jāsaka arī, ka šie zviedri nebija tie kas salika mūs ar 9:0... ar šādiem zviedriem (pārsvarā no KHL, SEL), + pie noteikuma, ja mūsējie koncetrējas par 200%, mēs varam spēlēt un pat uzvarēt! Patiesībā tik "mīkstus" zviedrus es sen nebiju redzējis...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 07:52, pirms 16 gadiem
ZNA Rock's !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:12, pirms 16 gadiem
Paveicās kādam, kas bija uzlicis uz latviju, vismaz pāris latus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:24, pirms 16 gadiem
Masaļskis ir vienkārši ZVEERS!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:27, pirms 16 gadiem
Es piekritu Znarokam ka puiši spēlēja ļoti pašaizliedzīgi katra momenta sitas par ripu ka zvēri!!!HIP HIP URā

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 08:30, pirms 16 gadiem
7. LATVIA
WE HAVE THE BEST, NOISIEST, AND BLONDEST FANS!!!

8. SWEDEN
These former Soviet republics are really starting to get on our nerves

iihf.com: Power Ranking

Operatīvi!

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:32, pirms 16 gadiem
Gustafsons: "Protams, ka esam ļoti vīlušies, ka nespējām uzvarēt, bet Latvija šodien spēlēja pārāk labi. Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."

Ak dievs kko tadu no ZVIEDRU trenera es tuvakajos gados jau nu tocn nebiju gaidijis, kad muus taa paslavees... esmu sokaa, bet pelniiti!

PAR LIELU LATVIJU!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:38, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Pats smieklīgākais ir tas, ka uz Latvijas izases krekliem ir "Swedbank" uzlīmes. Tad jau zinām, kas mums palīdzēja.
Hp hip urraa - liktena ironija
tapec vel jo lielaks prieks par kaklakungu uzvaresanu, nu kaut vai tikai sportaa!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 08:47, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Tātad neuzvarēti PČ palika vēl tikai Čehija, Somija, Kanāda un Šveice.

Ungāriju neskaitīsim
Izskatas vienu jau mes varetu vismaz iekapat jau saja chempii, sveiciiti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:06, pirms 16 gadiem
Enstrēmam desmit lūzumi/plīsumi sejas kauliem un smadzeņu satricinājums. Šonakt veikta operācija. Čempionāts beidzies. Neko citu kā putru ilgi neēdīs.
aftonbladet.se: Tobias Enströms chockbesked – ansiktet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:17, pirms 16 gadiem
pāragri priecāties jauzvar austrija.
bet respekt LV

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:17, pirms 16 gadiem
ak dievs par so uzvaru man pat raudiens nak .....jeeeeeee Latvija uzvareja Zviedriju kurs gan par kautko tadu vareja domat un ceret .....

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:20, pirms 16 gadiem
tiešām jācer ka pret austriju mūsējiem nebūs sakāpis!
No Latvijas tādu negaidīju malači !

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:22, pirms 16 gadiem
ilvins rakstīja: Enstrēmam desmit lūzumi/plīsumi sejas kauliem un smadzeņu satricinājums. Šonakt veikta operācija. Čempionāts beidzies. Neko citu kā putru ilgi neēdīs.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/internationellt/hockeyvm2009/article5009343.ab
Smagi! Reāli džeks pats bišķi pa zemu bija noliecies un gan jau, ka zināja, ka būs čekings.... tik laikam necerēja, ka tik iespaidīgs! Pēc NHL un ZA merkām tas Karsuma izpildijumā bija spēka paņēmiens... pēc IIHF varēja arī 5(+20) min. iedot kā "grūdienu uz bortu" + vēl ar asinīm un diezgan smagām sekām...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 09:23, pirms 16 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: ak dievs par so uzvaru man pat raudiens nak .....jeeeeeee Latvija uzvareja Zviedriju kurs gan par kautko tadu vareja domat un ceret .....
man veel shoriit skatoties zinjaas fragmentus no speeles, asaras aciis paraadijaas..fantastiska uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 09:25, pirms 16 gadiem
Piekrītu Znaroka teiktam:Uzvarēt zviedrus palīdzēja sportiskā nekaunība,milzīga pašatdeve,un protams fantastisks fanu atbalsts.Ir jāazmirst tie laiki,kad kājas trīcēja pret ASV,KANĀDU,ZVIEDRIJU,ČEHIJU,Somiju un citiem.Jātic saviem spēkiem un nav ko viņus respektēt,kā izteicās Vītoliņš.Šoreiz es redzēju ne tikai puišu pašatdevi,nekaunību,bet arī meistarību mūsu puišu izpildījumā.ļoti patika Cipulis,Karsums,Ņiživijs,Sprukts,Jekimovs,abi Redlihi,vispār visi nospēlēja cepuri nost.

     [+] [-]

, 2009-04-28 09:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Smagi! Reāli džeks pats bišķi pa zemu bija noliecies un gan jau, ka zināja, ka būs čekings.... tik laikam necerēja, ka tik iespaidīgs! Pēc NHL un ZA merkām tas Karsuma izpildijumā bija spēka paņēmiens... pēc IIHF varēja arī 5(+20) min. iedot kā "grūdienu uz bortu" + vēl ar asinīm un diezgan smagām sekām...
Tagad pēc spēles nevra iedot?

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:04, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Tagad pēc spēles nevra iedot?
Var. Šodien zināsim.

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:15, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Tagad pēc spēles nevra iedot?
Tur jau tā lieta, ka direktorātam ir tiesības izskatīt šādus pārkāpumus un iedot sodus, var būt līdz pat 3 spēlēm....

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:23, pirms 16 gadiem
Lielaakais bars, kas pirms turniira bauroja Olegs l... ka nepanjeema to un to, vajag citu treneri, kas bauroja peec speeles ar USA Masala l... nav glaabeejs un koamanda nav sagatavota, neraada nekaadu speeli. Tad tagad viss shitas bars båuro ui cik mums visa komanda kruta. Kas pats intresantaakais ja gadiijumaa buus kaada neveiksme , viss shitas bars atkal bauros visus tos meeslus.
Vot deelj shitaadiem auniem vien pretiigi lasiit sheit komentaarus.

P.S. A personiigi prieksh manis shis chempionaats jau ir izdevies, kaa lai tas nebeigtos, jo pret divaam pasaules liellvalstiim hokejaa esam nospeeleejushi fantastiski. Un pret USA vienkaarshi pietruuka mazliet veiksmes, jo kas zin kaa beigtos ja treshaa sakumaa Sprukts ar Karsumu iemestu.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-28 10:24, pirms 16 gadiem
''Es jūtos bēdīgs. Latvija ir komanda, kas mums būtu jāgrauj,'' pēc zaudējuma zviedru medijiem izteicies aizsargs Magnuss Juhansons.
Lūk,šis ir patiesais svensonu zaudējuma iemesls,jo viņi nenovērtēja mūsējo varējumu,kā rezultātā viņi pielaida SWE izlasei neraksturīgas kļūdas+Masalas labā spēle!

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:27, pirms 16 gadiem
Latvieši bija pārāki par zviedriem

liels paldies mūsu izlasei un treneriem dievīga spēle , prātā nāca leģendārā spēle ar krieviju bet ši sit pāri

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:27, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Tātad neuzvarēti PČ palika vēl tikai Čehija, Somija, Kanāda un Šveice.

Ungāriju neskaitīsim
labi būtu to izdarīt 1 čempionātā! Bet a nopietni, tad tagad visus spēkus veltīt austriai, jo pret USA tik slikti nemaz neizskatījās. Ar tādu spēli kā vakar uzvarēsim, arī psiholoģiski ar šo vinni austriešus esam nolikuši!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 10:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ''Es jūtos bēdīgs. Latvija ir komanda, kas mums būtu jāgrauj,'' pēc zaudējuma zviedru medijiem izteicies aizsargs Magnuss Juhansons.
Lūk,šis ir patiesais svensonu zaudējuma iemesls,jo viņi nenovērtēja mūsējo varējumu,kā rezultātā viņi pielaida SWE izlasei neraksturīgas kļūdas+Masalas labā spēle!
Ivar ak tu nabadziņš- nevari vēl pārdzīvot, domā tik sazvērestības teorijas- vienreiz papriecāties nevari?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 10:32, pirms 16 gadiem
Trenneris zviedriem gan pateica atklāti: latvija spēlēja pārāk labi- nu visi vēl mums nenovērtē, tāpēc uzskata, ka būtu j;agrauj patiesais spēks ir cits.
ivar domā, ka Zviedri baigi novērtēja austriešu? ar nenovērtēšanu nepietiek uzvarai.
veiksme, protams, bija mūsu pusē, bet veiksme arī ir jānopelna- mūsējie kapāja kā vaisles buļļi

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:32, pirms 16 gadiem
7LITRI TAM TAM 7 LITRI TAM TAM!!! labākais sauklis lai uzverātu Swe es mājas kliedzu 7LITRI TAM TAM 7 LITRI TAM TAM!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:33, pirms 16 gadiem
Paldies,veči! Viena no labākajām spēlēm pēdējo gadu laikā!!! SUPER!

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:38, pirms 16 gadiem
moretto rakstīja: Trenneris zviedriem gan pateica atklāti: latvija spēlēja pārāk labi- nu visi vēl mums nenovērtē, tāpēc uzskata, ka būtu j;agrauj patiesais spēks ir cits.
ivar domā, ka Zviedri baigi novērtēja austriešu? ar nenovērtēšanu nepietiek uzvarai.
veiksme, protams, bija mūsu pusē, bet veiksme arī ir jānopelna- mūsējie kapāja kā vaisles buļļi
Par austriešu spēli pret svensoniem mēs varēsim spriest,kad rīt būs beigusies spēle LV pret AUS!
Es personiski domāju,ka austrieši atklāti taupijās spēlei ar LV,bet vai LV izlases vakardienas skriešanās ar ātrajiem zviedriem nebūs atstājusi sekas uz rītdienas spēli es nevaru pateikt!
Protams,ka vakardienas spēlei ir vēsturiska nozīme,un mūsējiem tas ir liels panākums,bet ļoti negribētos,lai turpinātos trādicionālās latviešu hokeja dīvainības jeb sitam stiprākos, bet pakāš vājākiem!

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:41, pirms 16 gadiem
Latvia takes historic win, downs Sweden in a shootout, 3-2 !!!!!!
jee jee iesuuc zviedri kautkas neticams!

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:42, pirms 16 gadiem
skips rakstīja: Lielaakais bars, kas pirms turniira bauroja Olegs l... ka nepanjeema to un to, vajag citu treneri, kas bauroja peec speeles ar USA Masala l... nav glaabeejs un koamanda nav sagatavota, neraada nekaadu speeli. Tad tagad viss shitas bars båuro ui cik mums visa komanda kruta. Kas pats intresantaakais ja gadiijumaa buus kaada neveiksme , viss shitas bars atkal bauros visus tos meeslus.
Vot deelj shitaadiem auniem vien pretiigi lasiit sheit komentaarus.

P.S. A personiigi prieksh manis shis chempionaats jau ir izdevies, kaa lai tas nebeigtos, jo pret divaam pasaules liellvalstiim hokejaa esam nospeeleejushi fantastiski. Un pret USA vienkaarshi pietruuka mazliet veiksmes, jo kas zin kaa beigtos ja treshaa sakumaa Sprukts ar Karsumu iemestu.
nevar nepiekrist jo pret USA man iskatijas ka Ivanans butu bijis noderigs

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:55, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par austriešu spēli pret svensoniem mēs varēsim spriest,kad rīt būs beigusies spēle LV pret AUS!
Es personiski domāju,ka austrieši atklāti taupijās spēlei ar LV,bet vai LV izlases vakardienas skriešanās ar ātrajiem zviedriem nebūs atstājusi sekas uz rītdienas spēli es nevaru pateikt!
Protams,ka vakardienas spēlei ir vēsturiska nozīme,un mūsējiem tas ir liels panākums,bet ļoti negribētos,lai turpinātos trādicionālās latviešu hokeja dīvainības jeb sitam stiprākos, bet pakāš vājākiem!
spēles raksturu pret Austiršiem noteiks spēles sākums- vai Austrieši spēs noturēties, arī ātri vārti var radīt nepamatotu atslābumu. tā kā viegla pastaiga nebūs un to neviens negaida.
mūsu problēma, vienmēr bijusi, ka mākam citam, stiprākam neļaut spēlēt dažās spēlēs, bet kad jāspēlē pašiem no pirmā numura rodas problēmas.
Šogad ir vērojamas pozitīvas pārmaiņas, ko radījusi hokejistu spēlēšana daudz augstākā līmenī pie ātrumiem ir pierasts. protams, ka Austrieši spēlēja ar domu par spēli pret Latviju, bet mēs kapājām katru spēli. Pat, ja Austrieši taupījās gaidāmais efekts, domāju, nebūs, jo mūsējie tādī līmenī spēlē visu sezonu. Dinamo puiši teica, ka sezonas laikā aizvadījuši 50 spēles pasaules čempiponātā. Tur jau tā lieta augstāka līmeņa hokejistiem nav tā jātaupā, jo jau ir pieraduši pie aughstiem ātrumiem slodzes.
Protams vēl viens faktors ir tas, ka Austriešiem nav ko zaudēt, ja ļausim noticēt, ka viņi var uzvarēt būs problēmas. Tas ko ari Austrieši nesaprot, ka šogad Latvija ir pavisam cita līmeņa komanda, jo mūsējie vairs nekuļas par zemākajām līgām, kur progresēt ir pagrūti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:57, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: da nekas TĀĀDS tur nemaz nebija
pats zviedrs jau arī bija vainīgs
Piekrītu, viņa mugura izskatījās pārāk izaicinoši. Nevajadzēja tā kā tādam gailim saģērbties, vai ne?

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:12, pirms 16 gadiem
Ja ar Austriju nedabūjam niču,tad šai skaistajai spēlei nebūs bijusi nekādas jēgas...!

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:14, pirms 16 gadiem
Abols jau par sho epizodi ar zviedru izteicaas:
Zviedrs pagrieza galvu un redzeeja Karsumu, kas lido vinja virzienaa...Logjiski, ka buus speeka panjeemiens, bet shoreiz zviedrs nebija pareizi sagrupeejies, liidz ar to daljeeji vainas ir jaauznjemas arii pasham. Vai tad vinjsh domaaja, ka Maartinjsh vinjam garaam skries, ja tieshi tobriid spelee domineeja speeka speele???
Protams gruudiens uz borta tur bija...mums paveicaas....

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:24, pirms 16 gadiem
tagad lielaa dilemma, tiem kuri teica ka nee znaroks slikts treneris, jaamaina!
taada tipa hokeju latvijas izpildijuma nav vel maniits, pret asv jau likas kka liidziigi cinas, pret zviedriem vispar
ta lai tik turpina!!!!
pat ivanaanu nevajag kas borta ieliktu caljus!!! pasiem izradas tada pilna komanda!

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:46, pirms 16 gadiem
man patika znaroka komentārs par karsuma spēka paņēmienu:

"izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri. Nekā nesportiska tur nebija – tāds ir hokejs.

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:51, pirms 16 gadiem
labi letiņi nospēlēja pret zviedrijas trešo sastāvu pēc spēka,cepuri nost letņu priekšā

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:55, pirms 16 gadiem
Kur vēl labāk, paldies par emocijām.

Ieskataties, ko par mums saka pasaule.

Fanojam tālāk!!!

iihf.com: Power Ranking

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:01, pirms 16 gadiem
šīs uzvaras deelj ir veerts dziivot!!!
Znachoks un hokejisti bij nu vienkaarshi...ka nav vaardu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:09, pirms 16 gadiem
un galvenais muus pirms speles atkal newiens nenoweerteeja kaa wajadzeetu!
un she TEW,mazie cinishi nogaza LIELO Zviedrijas celmu
MALAČI.viri uz goda,tik daudz laba sakraajies par muuseejiem!
arii USA mums bija jaauzwar,bet ljoti liela weixme speles saakumaa bija Usa hokejistiem,kad ar rikoshetu ripa tomeer atrada celju uz Masaljska waartiem
un otrais vinju preciizias metiens wnk bez komentaariem! tik maza shjirbinja un iexaa;(
Mūsējie beidzot

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:10, pirms 16 gadiem
<-- Musejie beidzot atkal ir uz striipas.ilgi gaidiijaam sho mirkli
un paraadiisim winjiem ka warak wairaak kaa wisi to domaa,dariisim briinumus par Lielu Latviju :O Sarauj

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par austriešu spēli pret svensoniem mēs varēsim spriest,kad rīt būs beigusies spēle LV pret AUS!
Es personiski domāju,ka austrieši atklāti taupijās spēlei ar LV,bet vai LV izlases vakardienas skriešanās ar ātrajiem zviedriem nebūs atstājusi sekas uz rītdienas spēli es nevaru pateikt!
Protams,ka vakardienas spēlei ir vēsturiska nozīme,un mūsējiem tas ir liels panākums,bet ļoti negribētos,lai turpinātos trādicionālās latviešu hokeja dīvainības jeb sitam stiprākos, bet pakāš vājākiem!
Kaa pats juuties tizleni kad no speelees uz speeli paliec muljkos

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:01, pirms 16 gadiem
Eiforijai vēl par agru, vispirms jāvinnē austrieši. Protams prieks par tādu uzvaru, malači, pierādīja, ka var, bet tikai ar to par maz, čempis tikai sācies, jāturpina tādā pašā garā un nedrīkst nenovērtēt austriešus.

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:36, pirms 16 gadiem
Gustafsons: "Protams, ka esam ļoti vīlušies, ka nespējām uzvarēt, bet Latvija šodien spēlēja pārāk labi. Mēs nespējām sasniegt to līmeni, lai būtu pārāki par latviešiem."

labi ka vismaz atzist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 18:16, pirms 16 gadiem
Citāts no Diena.lv


Kā vērtēt šo uzvaru pār zviedriem?

Jūs ko - domājiet, ka mums maz uzvaru bijis? Ar zviedriem 1997.gadā spēlējām 1:1 neizšķirti. Pats vēl tad spēlēju. Mūsu maiņa iemeta ripu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 18:46, pirms 16 gadiem
treneris ar smaidu teica - "izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri. Nekā nesportiska tur nebija – tāds ir hokejs."
znaroks gan dod vaļā, var jau būt ka tur itkā nekā nebija, bet vienalga cieta jaunais hokejists,un būtu labāk karsumam licis tomēr aizslidot un kaut atvainoties cilvēcīgi par tādu epizodi, iedomājaties,kas būtu ja zviedru trenneris pieprasītu sodu....

     [+] [-]

, 2009-04-28 19:54, pirms 16 gadiem
Zna4ok tu esi savu paveicis un izveidojis ljoti stipru komandu...ja saliidzinaa so speeli ar paarbaudes tad tas ir vnk SUPER...tavs modulis un strateegija rulee Zna4ok tev jaatrenee komandaa SOK speelem

     [+] [-]

, 2009-04-28 22:42, pirms 16 gadiem
Bet uzvara tiešām ir zelta mirklis Latvijas hokeja vēsturē

============
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Rēģistrējies vēl šodien.