Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Pēc pirmās uzvaras pret zviedriem?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pēc pirmās uzvaras pret zviedriem?
Mārtiņš Karsums ASV izlases vārtos raidīja vienu ripu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar plkst. 21:15 Šveices pilsētā Bernē pasaules čempionātā hokejā C grupā savu otro spēli aizvadīs Latvijas izlase, kura cīnīsies pret Zviedrijas valstvienību. Zīmīgi, ka latvieši ne reizi nav spējuši uzvarēt par "Tre Kronor" dēvētos skandināvus.

Zviedrijas hokejisti Eirotūres kopvērtējumā ieņēma otro vietu, pēdējā spēlē piedzīvojot zaudējumu Krievijas valstvienībai. Ar diviem gūtajiem vārtiem zviedru labā izcēlās Niklass Persons.

Gustavsons: "Nedrīkstam kļūdīties"

Čempionāta pirmajā spēlē zviedri pārliecinoši ar 7:1 apspēlēja Austrijas hokejistus, ar kuriem galvenā cīņa paredzēta latviešiem. Jau spēles sākumā skandināvi ieguva pārsvaru, noturot to visu spēles laiku un ielaižot tikai vienus vārtus. Pēc mača pārdomās dalījās Zviedrijas hokeja izlases galvenais treneris Bengts Ake Gustavsons: "Labi aizvadījām pirmo trešdaļu, otrajā paši pieļāvām kļūdas, sākām visu darīt ne tā kā tas būtu nepieciešams. Ļāvām viņiem iespēlēties, taču pēdējā periodā visu ''salikām pa plauktiņiem''. Rezultāts 7:1 īsti neatbilst mača gaitai, jo austrieši spēlēja labi, bet mūsu vārtsargs bija izcils! Spēlē pret Latvijas izlasi klāsies vēl grūtāk, jāspēlē disciplinēti, nevaram pieļaut kļūdas."Fantastisku sniegumu rādīja jaunais zviedru talants Linuss Umarks, kurš guva piecus rezultivitātes punktus - visus par piespēlēm. Pats jaunais talants pēc šāda mača bija sajusmā, tomēr saprata, ka galvenās cīņas tikai priekšā. Spēlē pret austriešiem punktus guva desmit zviedri, kas liecina par to, ka viņiem nav izteiktu līderu, taču ir ''komandas spēle''.

Sastāvā pieci NHL vīri

Zviedriem palīgā ieradušies seši spēlētāji no Nacionālās hokeja līgas - aizsargi Niklass Englunds (Dalasas "Stars") un Tobiass Enstroms (Atlantas "Thrashers"), kā arī uzbrucēji Lui Eriksons, Joels Lundkvists (abi "Stars"), Patriks Berglunds (Sentluisas "Blues") un Kristians Huseliuss (Kolumbusas "Blue Jackets"). Tiesa, Lundkvists sadursmē ar austriešu hokejistu Tomasu Vaneku pirmajā čempionāta mačā guva augšstilba savainojumu, ko hokejists jau bija savainojis iepriekš. Līdz ar to turnīrs spēlētājam beidzies, un Zviedrijas komandas ārsts pavēstījis, ka pilnīga atveseļošanās no savainojuma varētu prasīt pat vairākus mēnešus. Zviedrijas izlases sastāvā pirms šī čempionāta tika iekļauti desmit spēlētāji, kuriem šis ir pirmais Pasaules čempionāts.

Statistika - par labu Zviedriem

Līdz šim Latvija un Zviedrija aizvadījušas desmit savstarpējās spēles, astoņas no tām Pasaules čempionāta ietvaros. Zīmīgi, ka Latvijas hokejisti na reizi nav spējuši uzvarēt ziemeļniekus, vienu reizi cīnoties neizšķirti (tālajā 1997. gadā). Pēdējā spēle aizvadīta pirms aptuveni gada - Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Šajā spēlē uzvaru ar 4:3 izcīnīja mājinieki.

"Skaidrs ir viens - būs ļoti grūti. Ir svarīgi būt sevišķi disciplinētiem aizsardzībā, neļaujot zviedriem elpot mūsu zonā. Spēlēsim no aizsardzības," vakar pēc rīta treniņa eSports.lv atzina uzbrucējs Miķelis Rēdlihs, kurš spēli pret Zviedriju sāks ierastajā uzbrucēju maiņā - kopā ar Armandu Bērziņu un Lauri Dārziņu.

Zviedrijas hokeja izlases sastāvs

Nr.VārtsargiKlubs
1Stefan LivHV 71 Jonkoping
30Johan HolmqvistFrolunda HC Gothenburg
Nr.AizsargiKlubs
2Nicklas Englund GrossmannDallas Stars
4Johan AkermanLokomotiv Yaroslavl
6Magnus JohanssonAtlant Mytischi
28Dick TarnstromAIK Solna
29Kenny JonssonRogle BK Angelholm
39Tobias EnstromAtlanta Thrashers
Nr.UzbrucējiKlubs
9Tony MartenssonAk Bars Kazan
10Martin TornbergHV 71 Jonkoping
14Patrick BerglundSt. Louis Blues
15Rickard WallinFarjestads BK Karlstad
16Johan AnderssonTimra IK
20Joel LundqvistDallas Stars
21Loui ErikssonDallas Stars
22Niklas PerssonLinkopings HC
23Linus OmarkLulea HF
24Johan HarjuLulea HF
26Marcus NilsonLokomotiv Yaroslavl
60Kristian HuseliusColumbus Blue Jackets
80Mattias WeinhandlDynamo Moscow

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: alisesanta

+117 [+] [-]

, 2009-04-27 09:51, pirms 15 gadiem
Es prognozēju uzvaru pret ASV un kļūdījos.
Tagad prognozēju zaudājumu un ceru, ka arī tagad kļūdos.

Sarauj.......

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 09:52, pirms 15 gadiem
Nu nu,bet nu,lai veicas!

 +18 [+] [-]

, 2009-04-27 09:53, pirms 15 gadiem
Virsraksta beigās nedrošo ? piedāvāju nomainīt pret !
Slēpts komentārs: elninjo2

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 09:53, pirms 15 gadiem
vairak vajag ar ripu stradat un lai zviedri noraidas, jadoma par aizsardzibu un vairakuma realizaciju, tad varbut bus brinums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-04-27 09:55, pirms 15 gadiem
Ja mums būtu vismaz 3 vai labākajā gadījumā visas četras maiņas, kas spēka ziņā līdzinātos Vasiļjeva un Sprukta trijniekiem, tad jau nebūtu nemaz tik slikti.

Katrā ziņā zviedru hokejs ir skaists, un ceru uz šīs komandas uzvarām, bet tikai ne šodien.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 09:55, pirms 15 gadiem
Drosmigs virsraksts !
Bet Znachoks un parejie puiki ari mums drosmigi , tapec par lielu LATVIJU !!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 09:56, pirms 15 gadiem
Lai veicas!!!!
bet uz parsteigumu shodien neceru!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2009-04-27 09:56, pirms 15 gadiem
Sapņot nevienam neaizliegsi...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 09:57, pirms 15 gadiem
Par Lielu Latviju !

  +6 [+] [-]

, 2009-04-27 09:58, pirms 15 gadiem
Laikam būšu pesimistisks - vienīgais pēc kā mēs pie zviedriem varam aiziet ir sagrāve... taču, ceru, ka tā nenotiks, galvenais neizlikties uz maksimumu un neatstāt nevienu trumpi azotē pret Austriju!

 +21 [+] [-]

, 2009-04-27 09:59, pirms 15 gadiem
Pārmaiņas pēc varētu arī uzvarēt Bet ja nopietni tad būs ĻOTTI grūti!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-04-27 10:00, pirms 15 gadiem
Būsim reāli, šī nav tā komanda uz kuru vajadzētu "likt uzsvaru". Vajag nospēlētr tā, lai nav jākaunas un spēkus taupīt spēlei pret Austriju.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 10:01, pirms 15 gadiem
Man arī patīk pasakas un vēl es ticu sniega cilvēkam Bet lai jau mūsējiem veicas! Lai vārtsargam ir lielā diena un mūsu uzbrucēji spēj iemest!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:03, pirms 15 gadiem
ar "taadu" sastaavu, beidzot ir laiks tos zviedrus uzvilkt.... kad tad, ja ne shodien

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:04, pirms 15 gadiem
lai veicas.....

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:05, pirms 15 gadiem
Būs grūti, bet mēs jums ticam

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:10, pirms 15 gadiem
zagjis 2, lai ari ka es to negribetu!

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 10:10, pirms 15 gadiem
uzvaru vajag kā ēst!

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 10:11, pirms 15 gadiem
Clone rakstīja: Te pat uzbrucējiem nāksies palīdzēt Masaļskim...

Ieteiktu pievērst uzmanību SWE uzbrucējam Linus Omark, viņam pirmajā spēlē jau piecas piespēlēs un diezgan talantīgs jaunietis: http://www.youtube.com/watch?v=b_X5FdpsWpg
Labrītiņ no rītiņ!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:12, pirms 15 gadiem
Autoram! Kad sapņo, tad aizver acis... virsraksts vienkārši iespārda! Šaubos vai ar mūsu ne visai pārliecinošo vārtsargu līniju mums ir kādas cerības arī pret it kā "ne visai" stiprajiem zviedriem...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 10:14, pirms 15 gadiem
Jaa virsraksts ir ahhahaa

  +6 [+] [-]

, 2009-04-27 10:14, pirms 15 gadiem
objektīvi izredžu uz līdzvērtīgu spēli ir ļoooti maz.

Bet ja pasapņo - ja būs pareizs spēles plāns, tā ievērošana un mūsējiem kritīs tā kā Kapotam Soltleiksitijā vai jeņķiem pret Masaļski - viss var notikt!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-27 10:15, pirms 15 gadiem
Beidzot ir pienācis laiks aizvadīt čempionātu bez nevienas sagrāves, būšu apmierināts arī ar cienīgu spēli zaudējumā

 +19 [+] [-]

, 2009-04-27 10:15, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Autoram! Kad sapņo, tad aizver acis... virsraksts vienkārši iespārda! Šaubos vai ar mūsu ne visai pārliecinošo vārtsargu līniju mums ir kādas cerības arī pret it kā "ne visai" stiprajiem zviedriem...
Ko te cepjās par virsrakstu. Virsraksts taču ir jautājuma formā uzrakstīts.
Tavuprāt labāk skanētu: Ar cik zaudēsim zviedriem?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:16, pirms 15 gadiem
Ja tā godīgi: kad tad, ja ne šoreiz??? (tik "švaka" Zviedrijas izlase sen nav bijusi pēc uzvārdiem)...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 10:17, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Autoram! Kad sapņo, tad aizver acis... virsraksts vienkārši iespārda! Šaubos vai ar mūsu ne visai pārliecinošo vārtsargu līniju mums ir kādas cerības arī pret it kā "ne visai" stiprajiem zviedriem...
Bet kā visi par tām četrām spēlēm KHL slavēja Masaļski! Būtu viņš tik labs, tad problēmu nebūtu arī šeit- PČ.

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:18, pirms 15 gadiem
ceram uz virsraksta piepildīšanos! Ņemot vērā zviedru sastāvu tad tiešām jāsaka - kad tad ja ne tagad...Bet visticamāk jau ka būs kārtējais kāsiens...Par LIELU Latviju!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:18, pirms 15 gadiem
Kā domājat, kas stāvēs kastē? Man kaut kā liekas, ka vakardien izskanējusī federācijas ziņa par Masalu ir mēģinājums maldināt zviedrus, jo citādi tas būtu neapdomīgi. Parasti jau treneri rīta treniņā pasaka, kas stāvēs nevis Kira iepriekšējā dienā!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 10:18, pirms 15 gadiem
jau laikus jāsapērk alus! nav ko lieki muldēt par to kā nospēlēs, jāgaida vakars un jābauda gardā dzira pie TV ekrāniem!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 10:20, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kā domājat, kas stāvēs kastē? Man kaut kā liekas, ka vakardien izskanējusī federācijas ziņa par Masalu ir mēģinājums maldināt zviedrus, jo citādi tas būtu neapdomīgi. Parasti jau treneri rīta treniņā pasaka, kas stāvēs nevis Kira iepriekšējā dienā!
kāda starpība? Domā visa taktika zviedriem būs jāmaina, ja ieliks vārtos Naumovu?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 10:23, pirms 15 gadiem
Sovakar Swedi pasniegs vienu husqvarninu mums atkal!!

  +9 [+] [-]

, 2009-04-27 10:23, pirms 15 gadiem
Omarkam 5 pispēles pret Austriešiem, it kā vajadzētu statistikas pirmo pusi uzspodrināt, bet to, lai dara pret ASV.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 10:24, pirms 15 gadiem
alisesanta rakstīja: Zviedriem sastāvs nau no labākajiem !
No ka Tu to spried? Tikai tadel, ka nav piebazts sastavs ar NHL speletajiem? Zviedri ar jebkuru sastavu vienmer spele labi..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:24, pirms 15 gadiem
Kas mums īsti stāvēs vārtos?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:25, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: kāda starpība? Domā visa taktika zviedriem būs jāmaina, ja ieliks vārtos Naumovu?
Nē nu fakts, ka svensoniem jau tas neko nemaina pa lielam, taču domāju, ka viņi papēta gan kā katrs no vārtsargiem spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:25, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka nebiju vienīgais, kuru pēc spēles pret ASV pārņēma skumjas domas... Mūsu izlase izskatās vāja! Pie tam, fiziski. ASV pēc visiem pārlidojumiem un joslu maiņām izskatījās reizes trīs, ja ne vairāk ātrāki un atlētiskāki par mūsējiem. Pie tam, jāņem vērā, ka taktiski ASV spēlēja vienveidīgi , un uz neko vairāk kā iekļūšanu nākamajā kārtā, ceret nevar. Vakar vērojot Vācijas- Šveices spēli, pārņēma bailes, kas notiks ar mūsu bēleliņiem, ja viņus sāks tā līmēt gar bortiem kā vakar spēlē izpildījās Šveice un Vācija..
Latvija NAV gatava čempionātam! PIe tam, nav gatava fiziski. Šovakar būtu labi neielaist vairāk par 5 ripām . Nedomāju, ka spēsim gūt pat goda vārtus. Redzot, kā spēlēja Francija pret krieviem, mums būs grūti šogad saglabāt vietu elites divīzijā. Par kko vairāk pat domāt nav vērts.

  +6 [+] [-]

, 2009-04-27 10:27, pirms 15 gadiem
Kāds jau var pasapņot, kamēr spēle nav sākusies un rēķināt, cik zviedri "ir ne pārāk stipri" uz papīra Tikai jāatceras 1 nianse- uzvara pār zviedriem, kura neapšaubāmi prasītu titānisku spēku atdevi, būs "Pirra uzvara", ja pēc tam tiks zaudēts austriešiem, kuri visus spēkus koncentrēs tieši cīņai pret Lat. Rezultātā būsim uzvarējuši Swe un ar 2 p. tāpat pēdējie. Bezjēdzīgs razklads.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:28, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Nē nu fakts, ka svensoniem jau tas neko nemaina pa lielam, taču domāju, ka viņi papēta gan kā katrs no vārtsargiem spēlē.
Ko tur papētīt. Gan jau atceras no n-tajiem iepriekšējiem gadiem, ka nav nekas īpašs un ar to pietiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-27 10:29, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: Es domāju, ka nebiju vienīgais, kuru pēc spēles pret ASV pārņēma skumjas domas... Mūsu izlase izskatās vāja! Pie tam, fiziski. ASV pēc visiem pārlidojumiem un joslu maiņām izskatījās reizes trīs, ja ne vairāk ātrāki un atlētiskāki par mūsējiem. Pie tam, jāņem vērā, ka taktiski ASV spēlēja vienveidīgi , un uz neko vairāk kā iekļūšanu nākamajā kārtā, ceret nevar. Vakar vērojot Vācijas- Šveices spēli, pārņēma bailes, kas notiks ar mūsu bēleliņiem, ja viņus sāks tā līmēt gar bortiem kā vakar spēlē izpildījās Šveice un Vācija..
Latvija NAV gatava čempionātam! PIe tam, nav gatava fiziski. Šovakar būtu labi neielaist vairāk par 5 ripām . Nedomāju, ka spēsim gūt pat goda vārtus. Redzot, kā spēlēja Francija pret krieviem, mums būs grūti šogad saglabāt vietu elites divīzijā. Par kko vairāk pat domāt nav vērts.
Es gan domāju, ka amerikāņi šogad varētu cīnīties par zeltu. Bet tikpat labi varētu arī izkrist ceturtdaļfinālā.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 10:30, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: Es domāju, ka nebiju vienīgais, kuru pēc spēles pret ASV pārņēma skumjas domas... Mūsu izlase izskatās vāja! Pie tam, fiziski. ASV pēc visiem pārlidojumiem un joslu maiņām izskatījās reizes trīs, ja ne vairāk ātrāki un atlētiskāki par mūsējiem. Pie tam, jāņem vērā, ka taktiski ASV spēlēja vienveidīgi , un uz neko vairāk kā iekļūšanu nākamajā kārtā, ceret nevar. Vakar vērojot Vācijas- Šveices spēli, pārņēma bailes, kas notiks ar mūsu bēleliņiem, ja viņus sāks tā līmēt gar bortiem kā vakar spēlē izpildījās Šveice un Vācija..
Latvija NAV gatava čempionātam! PIe tam, nav gatava fiziski. Šovakar būtu labi neielaist vairāk par 5 ripām . Nedomāju, ka spēsim gūt pat goda vārtus. Redzot, kā spēlēja Francija pret krieviem, mums būs grūti šogad saglabāt vietu elites divīzijā. Par kko vairāk pat domāt nav vērts.
Nu tad ej un pakaries aabeliitee, ja jau viss ir tik sudigi Isti fani zin ka buus gruuti bet cer ka buus labi nevis raud un ciikst

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 10:33, pirms 15 gadiem
Ceru,ka vismaz cienīgi nospēlēs!
Manā skatijumā cienīgi ir zaudējums ne vairāk kā ar divu vārtu starpību!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:35, pirms 15 gadiem
specigs virsraksts bet es par laj veicas

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:39, pirms 15 gadiem
izsklausās nereāli....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:41, pirms 15 gadiem
Ja godīgi,nu nešķiet ka varam kaut punktu paņemt no zviedriem.Piekrītu CALVIN,saglabāt vietu elitē jau būtu sasniegums!Ļoti satrauca austriešu parādītā spēle pret zviedriem otrajā periodā,tehniski,ātri,ar milzīgu pašadevi spēlējoši,neatdodot ne centimetru vidusszonā zviedriem.Protams beigās zviedri panāca savu,taču austrija NEBIJA un NEBŪS peramie zēni.Značokam jādomā,kā apspēlēt labi organizētos,ātros austriešus,pretī liekot lēnos,taču tehniskos latviešus.Par zviedriem varam aizmirst.Nav mūsu klase...

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:42, pirms 15 gadiem
esports vienkārši rullē, par šitādiem virsrakstiem vien viņiem jādod trīszvaigžņu ordenis, par nopelniem Latvijas valsts labā

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:44, pirms 15 gadiem
noteikti... zaudes zviedriem un austrijai vinnes ungariju,,, brauks majas

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:46, pirms 15 gadiem
Skrastiņš vs Nilson!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 10:48, pirms 15 gadiem
Kādreiz taču jau jāuzvar arī Zviedrija !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:50, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Bet kā visi par tām četrām spēlēm KHL slavēja Masaļski! Būtu viņš tik labs, tad problēmu nebūtu arī šeit- PČ.
Kā būtu, ja būtu tā vai šitā to neviens nezin... Edža pats sev sezonu izdirsināja.... un sekas mēs labi redzējām spēlē pret ASV... tas nav tas pats Edža, kas stāvēja RD vārtos septembrī... savukārt Naumovam ir 40 gadu un reakcija nav pat vairs tā kas viņam bija pirms 4-5 gadiem! Ok viņš var varbūt vienu (moš divas) spēles vienlīdz labi līmenī nostāvēt, bet tad 3 vai 4 spēlē notiekti būs "kritums"... nav tak te nekādi pigoriņi jāizdomā pietiek apskatīties uz Sergeja statistiku KHL, kur viņam labas spēles mijās ar (maigi izsakpoties) ne tik labām... mūsu patreizējiem vārtsargiem pietūkst stabilitātes!!! Un tā ir mūsu izlases galvenā problēma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:54, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Kādreiz taču jau jāuzvar arī Zviedrija !!!
Taisnība,un vel jo vairāk tāpēc,ka mums šoreiz ir daudz spēcīgāka nosacīti grupas vājākā komanda! Punktus vajag kā ēst!
Nedod Dievs austrieši paņems kaut punktu no jeņķiem, par uzvaru pat nerunājot!! Tad viņi ar mūsējiem spēlēs jau daudz atvērtāki un bez lieka saspringuma!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:55, pirms 15 gadiem
Nu, nezinu gan...No top komandām neredzēju tikai čehus, bet no pārējiem tieši zviedri izskatījās ļoti pārliecinoši (arī CAN). Ja pieplusojam kaut kādu mistisko pagurumu mūsējo izpildījumā ap katra(arī pirmā!!!) perioda 10 minūti, tad loģisks būtu rezultāts ap 9 zviedriem, ap 2-3 mūsējiem.
Starp citu, francūži nebūt neizskatījās slikti pret krieviem, katrā gadījumā rāvās krietni aktīvāk par mūsējiem, taču nezkāpēc bija izdomājuši uzraut pret RUS atklāto hokeju, sekas, tā teikt, uz sejas.

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:55, pirms 15 gadiem
als rakstīja: ... mūsu vārtsargiem pietūkst stabilitātes!!! Un tā ir mūsu izlases galvenā problēma!
pie tam tuvāko gadu laikā grūti ieraudzīt šai problēmai risinājumu... vecumā līdz U-20 pietrūkst mērķtiecīga darba ar jaunajiem vārtsargiem, vecumā pēc U-20 pietrūkst vispār jebkāda sistemātiska darba ar jaunajiem vārtsargiem... atliek cerēt uz nejaušību...

     [+] [-]

, 2009-04-27 10:56, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nu tad ej un pakaries aabeliitee, ja jau viss ir tik sudigi Isti fani zin ka buus gruuti bet cer ka buus labi nevis raud un ciikst
Neviens te neraud tikai skatās reāli !
Un tas kad skatās uz mūsu izlasi šogad reāli nenozīmē kad neceram!
Vienmēr iekšā būs tā sajūta kad mēs varam uzvarēt, līdz pēdējai minūtei bet kad beidzas pēdējais periods tad tikai samierināmies ar rezultātu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 10:58, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ceru,ka vismaz cienīgi nospēlēs!
Manā skatijumā cienīgi ir zaudējums ne vairāk kā ar divu vārtu starpību!
Pirms gadiem pieciem, kad vēl spēlēja vīri no vecā Dinamo, sagrāves Latvijai nebija raksturīgas. Pēc pēdējo gadu 0:9 un 0:11 cienīgs rezultāts būtu zaudējums ar četru vārtu starpību.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 10:59, pirms 15 gadiem
Spēlē pret svensoniem es no Latvijas izlases neko daudz gan negaidu. Klusa cerība protams ir, bet ...
Nebija komanadai gudrības spēlējot pret ASV un arī veiksme - stipro un meistarīgo sabiedrotā - nebija Latvijas komandas pusē.
Un lai saka ko grib mīnusu licēji, bet tieši pret ASV būtu ļoti noderējis tāds spēka uzbrucējs, kā Ivanāns ...
Skatīšos šovakar spēli ar mazu klusu cerību. Priecāšos ja izrādīšos savās domās pārāk pesimistisks.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 11:00, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: Es domāju, ka nebiju vienīgais, kuru pēc spēles pret ASV pārņēma skumjas domas... Mūsu izlase izskatās vāja! Pie tam, fiziski. ASV pēc visiem pārlidojumiem un joslu maiņām izskatījās reizes trīs, ja ne vairāk ātrāki un atlētiskāki par mūsējiem. Pie tam, jāņem vērā, ka taktiski ASV spēlēja vienveidīgi , un uz neko vairāk kā iekļūšanu nākamajā kārtā, ceret nevar. Vakar vērojot Vācijas- Šveices spēli, pārņēma bailes, kas notiks ar mūsu bēleliņiem, ja viņus sāks tā līmēt gar bortiem kā vakar spēlē izpildījās Šveice un Vācija..
Latvija NAV gatava čempionātam! PIe tam, nav gatava fiziski. Šovakar būtu labi neielaist vairāk par 5 ripām . Nedomāju, ka spēsim gūt pat goda vārtus. Redzot, kā spēlēja Francija pret krieviem, mums būs grūti šogad saglabāt vietu elites divīzijā. Par kko vairāk pat domāt nav vērts.
Jebkurā gadījumā neaizmirsti , kas spēlē ASV sastāvā.Spēlētāji ar NHL rūdījumu.Tas , ka esam fiziski vāji, ir redzams jau gadiem ilgi, vnk uz spēcīgo amerikāņu fona tas izpaužas jo spilgti.Entās pārbaudes spēles arī ir diskutabls aspekts, kāda to tām ir jēga.Amerikāņiem bija būtiski uzvarēt mūsējos, arī austriešus viņim saliks bez jelkādām pārbaudes spēlēs. Kanādieši bez pārbaudes spēlēm 2 spēlēs jau ielikuši 15 bankas.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 11:02, pirms 15 gadiem
Virsrakts jau kā Lielvalstij pienākas

Nu nē, kad sapņo, ir jāpiever acis- pret Olmarku un Co būs grūti, ceru, ka nebūs kkādi 1:10 utt.

Diemžēl vēljoprojām ir viena galvenā spēle pret Austriju, nevaram mēs ar savu mazo hokeja saomniecību turēties pretīm zviedru tankam.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:02, pirms 15 gadiem
Sviks rakstīja: Neviens te neraud tikai skatās reāli !
Un tas kad skatās uz mūsu izlasi šogad reāli nenozīmē kad neceram!
Vienmēr iekšā būs tā sajūta kad mēs varam uzvarēt, līdz pēdējai minūtei bet kad beidzas pēdējais periods tad tikai samierināmies ar rezultātu !
Kaut kā tā arī parasti ir. Vēl jau gan čempionāts nav beidzies, tomēr jautājumi sāk rasties. Par fizisko kondīciju, piemēram.

     [+] [-]

, 2009-04-27 11:05, pirms 15 gadiem
elninjo2 rakstīja: Es prognozēju uzvaru pret ASV un kļūdījos.
Tagad prognozēju zaudājumu un ceru, ka arī tagad kļūdos.

Sarauj.......
Tieši tāpat kā es . Sarauj

     [+] [-]

, 2009-04-27 11:06, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Labrītiņ no rītiņ!
Labrīt, labrīt! Daudzi viņu nezin! Lai paskatās kā vajag hokeju spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 11:10, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jebkurā gadījumā neaizmirsti , kas spēlē ASV sastāvā.Spēlētāji ar NHL rūdījumu.Tas , ka esam fiziski vāji, ir redzams jau gadiem ilgi, vnk uz spēcīgo amerikāņu fona tas izpaužas jo spilgti.Entās pārbaudes spēles arī ir diskutabls aspekts, kāda to tām ir jēga.Amerikāņiem bija būtiski uzvarēt mūsējos, arī austriešus viņim saliks bez jelkādām pārbaudes spēlēs. Kanādieši bez pārbaudes spēlēm 2 spēlēs jau ielikuši 15 bankas.
Tas, ka esam fiziski mazliet vājāki, tas ir saprotams, bet, kāpēc tas vājums izpaužas šādi? Var pagurt uz spēles beigām vai 2. perioda beigu daļā, bet kā var noplīst 1. perioda pusē? Tur nu jābūt kādai īpašai receptei. Ja tas pats saglabāsies arī pret Austriju, zaudēsim arī tiem, kāda tur vēl Zviedrija...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 11:11, pirms 15 gadiem
zviedri,karo4e dirsaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 11:24, pirms 15 gadiem
Sarauj!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:25, pirms 15 gadiem
ko lai saka. pret zviedriem būs nereāli smagi. anyway, es domāju, ka ir jākoncentrējas uz rītdienas spēli. lai arī kas notiktu šodien, tā tomēr būs izšķiroša!

     [+] [-]

, 2009-04-27 11:28, pirms 15 gadiem
prognooze 6:2 zviedru labaa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:35, pirms 15 gadiem
apskataties vina sataavu nav nekas tur spiidos amiishi vinees 100% Zviedrus! mees ciiniisimies par uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:36, pirms 15 gadiem
Nē!Es pārdomāju,mēs tokš svensonus vinēsim!Nemīž eļļā!Tiem takš pēc samestiem goliem pret austriju,rokas gurdas un spēciņa vairs nebūs!Latvija izmanto kara viltību,iemidzinot pretinieku...Par lielu latviju!

     [+] [-]

, 2009-04-27 11:40, pirms 15 gadiem
Šodien Latvija pakāsīs Zviedriem ar 5-1

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:41, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Šeit sanāks reklāma -
KHL vidus pret Zviedrijas līgas Topu.

NHL šoreiz abiem ir, kā saka "out of concern"
Kāds tur KHL vidus? Nebūtu mums RD nebūtu ar KHL spēlētāji...

     [+] [-]

, 2009-04-27 11:41, pirms 15 gadiem
Sviks rakstīja: Neviens te neraud tikai skatās reāli !
Un tas kad skatās uz mūsu izlasi šogad reāli nenozīmē kad neceram!
Vienmēr iekšā būs tā sajūta kad mēs varam uzvarēt, līdz pēdējai minūtei bet kad beidzas pēdējais periods tad tikai samierināmies ar rezultātu !
Diezin vai reaali ir tagad bljaut ka Latvija izkritiis uz no elites divizijas

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 11:47, pirms 15 gadiem
Uz uzvaru droš ka nav ko cerēt, bet vaidzētu nospēlēt cienīgi... likt zviedriem panervozēt.... Nu pirmā uzvara pret zviedriem jau būtu LV svētki.... Apņemos piedzerties un nodzīt matus uz nullīti ja Mēs uzvarēsim :-)

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:49, pirms 15 gadiem
100..... mūsējie uzvarēs!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 11:56, pirms 15 gadiem
Domasiet ka zaudzeesim zaudeesim ja domasiet uzvaresim tad uzvareesim! Ticiet man domas ietekme!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 11:56, pirms 15 gadiem
Latvijas izlase jau atkal pierādīja to, ka spēle no aizsardzības nenes vislabākos rezultātus. Mačā ar ASV tieši tad, kad amerikāņi tika presingoti jau laukuma viduszonā, spēle izskatījās vislīdzīgākā. Kā mūsējie atkāpās, tā tika iespiesti savā zonā. Jāspēlē vienkārši ir hokejs un jācer uz brīnumiem no vārtsargiem. Derētu vēl arī iemest pāris vārtus. Tad vabūt varētu parādīties kāda cerība.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:02, pirms 15 gadiem
varu teikt tikai vienu...7litri lai palīds mūsu hokejistiem gūt uzvaru pet atsaldetajiem zviedriem

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:02, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: Domasiet ka zaudzeesim zaudeesim ja domasiet uzvaresim tad uzvareesim! Ticiet man domas ietekme!
ekstrasencu cīņas nēsi pārskatijies?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:04, pirms 15 gadiem
Zviedri ir stipri, itsevishki tresha maina ar Linus Omarku priekshgala

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:04, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: ekstrasencu cīņas nēsi pārskatijies?
nee neskatos! Ne bet tiesham taa ir! Gribi tici gribi ne

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:04, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: apskataties vina sataavu nav nekas tur spiidos amiishi vinees 100% Zviedrus! mees ciiniisimies par uzvaru!

Zviedri austriešus samala pārliecinošāk nekā RUS-FRA, tad kāpēc lai mēs būtu pārlieku optimistiski?
Teksts(pirms spēles) : "Mēs ar viņiem varam cīnīties, viņiem šogad sastāvs nekāds dižais."
Teksts(2.perioda vidū): "Nu.. neko.. jāspēlē vien tālāk.. jāmēģina gūt kādi vārti..."

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:06, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka USA un Zviedrija ir/bija jāizmanto kā aizsardzības treniņš, jo pagaidām mūsu aizsardzība izksatās švaka. Konkrēti domāju to, ka nespēlējam aizsardzībā ne uz cilvēku ne uz ripu, bet gan kautko pa vidam... Un līdz ar to sanāk ka ne individuāli kādu nosedzam, ne kombinācijas izjaucam. Reāli ļaujam brīvi saspēlēties savā zonā... Vismaz USA to darīja diezgan brīvi. Un zviedri ka uzraus savu virpuli atkal, ta gan būs jautrība...

Kā vietā Bārtulis spēlēs? Laviņa vai Sorokina?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:07, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: nee neskatos! Ne bet tiesham taa ir! Gribi tici gribi ne
nu jaa tas atkal cits raidijums:tak nau reaali......

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:08, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: ekstrasencu cīņas nēsi pārskatijies?
Tā izskatās :-)

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:08, pirms 15 gadiem
Es vienmēr ticu uzvarai! Tāpēc man arī patīk hokejs, tajā viss ir iespējams. Disciplinēta spēle, ticība sev un nedaudz veiksmes, tad uzvarēt var jebkuru.

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:11, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu jaa tas atkal cits raidijums:tak nau reaali......
nu jaa lai nu paliek! vienk. ceram uz uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:11, pirms 15 gadiem
Stupid rakstīja: Es vienmēr ticu uzvarai! Tāpēc man arī patīk hokejs, tajā viss ir iespējams. Disciplinēta spēle, ticība sev un nedaudz veiksmes, tad uzvarēt var jebkuru.
Jebkuru, izņemot Zviedriju :-)

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:12, pirms 15 gadiem
Stupid rakstīja: Es vienmēr ticu uzvarai! Tāpēc man arī patīk hokejs, tajā viss ir iespējams. Disciplinēta spēle, ticība sev un nedaudz veiksmes, tad uzvarēt var jebkuru.
baigi optimistiski....bet ko tu pats sevi māni nesaprotu...pret austrijaa jaa nau bazara jāņem,bet nu šitie :"domu spēks mums palīdzēs utt...."....pret amerikāņiem pirms spēles bij līdzīgas runas a kas sanāca...

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:12, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Zviedri austriešus samala pārliecinošāk nekā RUS-FRA, tad kāpēc lai mēs būtu pārlieku optimistiski?
Teksts(pirms spēles) : "Mēs ar viņiem varam cīnīties, viņiem šogad sastāvs nekāds dižais."
Teksts(2.perioda vidū): "Nu.. neko.. jāspēlē vien tālāk.. jāmēģina gūt kādi vārti..."
Gadijuma parbaudes speelee Austrija nevineeja Franciju un rezultaats 6:2 Austrijas labaa! nu re kaa! IR IESPEEJAMS! IEKOST ZVIEDRIEM KAUT PUNKTINU DABUUT!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-27 12:13, pirms 15 gadiem
Neliels atgādinājums visiem,ka šogad aprit tieši 10 gadi no LV visneveiksmīgākā PČ LV izlasei atrodoties A grupā,kad dabūjām piedalīties pārspēlē ziemā par palikšanu A grupā!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:13, pirms 15 gadiem
Nu tad ko, gaidam spēli un izbaudam hokeja svētkus ))))

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:14, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Diezin vai reaali ir tagad bljaut ka Latvija izkritiis uz no elites divizijas
Tāpat nez vai ir arī pamats stipri lielam optimismam... austrieši nav slovēņi viņiem visa komanda ir labāka (daudzi spēlē labās līgās)! Vaneks nav Kopitars.... 40 vārtus samest NHL tas Tev nav hahaņķi... + vēl zinot to, ka ar kīperiem mums ir ne visai spīdoši... vismaz man smieki vairs nenāk!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:16, pirms 15 gadiem
Nu nēsam mēs hokeja lielvalsts un nebūsim.... Jauzvar Austrieši, tad vel var cerēt uzvarēt Vāciju un Šveici un pie lielas veiksmes tikt ceturtdaļfinālā.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:21, pirms 15 gadiem
Raksta autors un lielākā daļa komentetāju joprojām nav sapratuši vienu rūgtu patiesību - lai ka to negribētos, bet ir jāpieņem, ka starp NHL splējošajiem un KHL spēlējošajiem hokejistiem ir jāliek vienādības zīme. Jāpievērš uzmanība KHL spelētaju uzvārdiem Martensen - Gagarina kausa ieguvējs, Nilson un Akerman - KHL finālisti, Weinhandl - trešais labākais ar 10 punktiem pēc vārti + piespēle sistēmas un ceturtais kā asistents, un plus vel Johansson...
Latvijai nav izredžu.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:22, pirms 15 gadiem
Kā lai saka - cerēt var uz uzvaru, bet reālā iespēja ir apmēram līdzīga kā totalizatoru koeficentiem - iespējamība 1/10...
Skatījos spēli Zviedrija - Austrija, zviedri izskatījās labāk nekā amīši, vēl ātrāki, tehniskāki, kā arī ar daudz labāku komandas spēli. Kaut gan austrieši vēl centās ātrumā turēt līdzi, tomēr zviedri viņus vienkārši saplosīja - tehniskas izspēles, daudzas līdz brīviem vārtiem. Prognozēju, ka rezultāts būs vismaz ar - 4 Latvijai. Un austrieši nemaz neizskatījās slikti, tā kā neesmu pārliecināts pat par uzvaru tajā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:23, pirms 15 gadiem
ja incsee tad fanu bildes vari paluureet shiten travelcarsiceland.com: Gildo ehf Car Rental and Travel Services. We...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:24, pirms 15 gadiem
Protams ka var cinities, bet bus gruti!
1. Stulbas kludas pielaujam.
2. aizsargi nespej atgriezties.

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:24, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: Gadijuma parbaudes speelee Austrija nevineeja Franciju un rezultaats 6:2 Austrijas labaa! nu re kaa! IR IESPEEJAMS! IEKOST ZVIEDRIEM KAUT PUNKTINU DABUUT!

Mazliet nesapratu sakaru, bet nav svarīgi. Svarīgi ir tas, ka pret zviedriem to punktiņu jau dabūjām (97.g.). Pagaidām vairāk nepienākas.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:26, pirms 15 gadiem
Kaņepe rakstīja: Raksta autors un lielākā daļa komentetāju joprojām nav sapratuši vienu rūgtu patiesību - lai ka to negribētos, bet ir jāpieņem, ka starp NHL splējošajiem un KHL spēlējošajiem hokejistiem ir jāliek vienādības zīme. Jāpievērš uzmanība KHL spelētaju uzvārdiem Martensen - Gagarina kausa ieguvējs, Nilson un Akerman - KHL finālisti, Weinhandl - trešais labākais ar 10 punktiem pēc vārti + piespēle sistēmas un ceturtais kā asistents, un plus vel Johansson...
Latvijai nav izredžu.
KHL vel jāpaaug līdz NHL

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 12:27, pirms 15 gadiem
kautnu nu tur kads augsa,lautu mums samest tadas halavas ka mums ASV iemeta.
Lai izdodas.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:27, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Latvijas izlase jau atkal pierādīja to, ka spēle no aizsardzības nenes vislabākos rezultātus. Mačā ar ASV tieši tad, kad amerikāņi tika presingoti jau laukuma viduszonā, spēle izskatījās vislīdzīgākā. Kā mūsējie atkāpās, tā tika iespiesti savā zonā. Jāspēlē vienkārši ir hokejs un jācer uz brīnumiem no vārtsargiem. Derētu vēl arī iemest pāris vārtus. Tad vabūt varētu parādīties kāda cerība.
Pilnigi piekritu! To ari pirmais machs paradija, kad esi stingri klat Amerikanim un neljauj brivi ieiet zona, vel viss puslidz kartiba, bet tiko ljauj iesakt virpuli sava zonaa, taa sajutos ne kaa Latvijas hokeja lidzjutejs, bet kads Francuzis vai Ungars... JAAKAPAA katraa epizodee, jaaiet par uzvaru- NAV jaataupaas Austirjas macham, tas tomer tikai pariit! Un ja tagad atdosim tad ari pret Austriju nesavaksies, un otradi, ja tagad bus cienijami, tad Austrieshus samalsim. Prognoze ir pesimistiska.. bet varbut tieshi tadelj var iepidet kads brinumstarinsh!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:31, pirms 15 gadiem
LV cīnīsies kā LAUVAS, bet zaudēs.. protams, vairs spēku nebūs un zaudēs Austrijai...

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:31, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Mazliet nesapratu sakaru, bet nav svarīgi. Svarīgi ir tas, ka pret zviedriem to punktiņu jau dabūjām (97.g.). Pagaidām vairāk nepienākas.
NU PARBAUDES SPELE STARP FRANCIJU UN AUSTRIJU UZVARU SVINEJA AUSTRIJA AR REULTAATU 6:2

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:32, pirms 15 gadiem
7:2 zagis musejiem!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 12:32, pirms 15 gadiem
laikam jau vienīgais labais uz ko varam cerēt ir vismaz kāds tūkstotis.
go !

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:34, pirms 15 gadiem
Bus uzvara!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:34, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: NU PARBAUDES SPELE STARP FRANCIJU UN AUSTRIJU UZVARU SVINEJA AUSTRIJA AR REULTAATU 6:2

Un kā tas mums palīdz atņemt punktus Zviedrijai?

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:35, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: NU PARBAUDES SPELE STARP FRANCIJU UN AUSTRIJU UZVARU SVINEJA AUSTRIJA AR REULTAATU 6:2
Nu un kas?
Pirmkārt, tās ir pārbaudes spēles, kur komandas nespēlē uz rezultātu, otrkārt, liela daļa komandu pārtrauc spēlēt ar pilnu atdevi pie jau izšķirta rezultāta, treškārt salīdzināšana - tas uzvarēja to un tāpēc mēs varam uzvarēt to - ir stipri muļķīga.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 12:39, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kā tas mums palīdz atņemt punktus Zviedrijai?
Tu pats saliidzinaaji!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:44, pirms 15 gadiem
es ticu ka viss var notikt un turpinashu ticet !!! Sarauj Latvija sogad viss ir iespejams tik jaspeelee nedaudz agresiivaak un paarliecinaataak un tad ja unekur uzvra nepaliks ... mes visi ticam !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:46, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: Tu pats saliidzinaaji!
Tas salīdzinājums bija vērsts uz SWE un RUS. RUS taču tiek uzskatīta par #1-2, kopā ar CAN.

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:47, pirms 15 gadiem
Esi reālists - krievi ar visu, kā Tu saki "vēl jāpaaugas" sasitīs ar NHL spelētājiem komplektetās izlases (ASV, Kanāda)
Eiss85 rakstīja: KHL vel jāpaaug līdz NHL

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:48, pirms 15 gadiem
Jānospēlē cienīgi!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:51, pirms 15 gadiem
ceru, ka čaļiem ar attieksmi un pašatdevi viss būs kārtībā, bet diemžēl objektīvi mūsu izredzes ir ļoti minimālas..
mans vērtējums: 10-90, ka izdosies iegūt kaut punktu šajā spēlē.
bet nebēdāšu, ja rezultāts būs līdz -3.

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:55, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tas salīdzinājums bija vērsts uz SWE un RUS. RUS taču tiek uzskatīta par #1-2, kopā ar CAN.
jaa bet zviedri ir vaaajaaki! NU OK BEDZAM! vienk. skatamies speeli un ceram uz uzvaru kurs vareeja domaat ka mees panemsim Krievus 2000gada ar Bure prieksgalaa! SARAUJ LATVIJA!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:59, pirms 15 gadiem
blasted rakstīja: jau laikus jāsapērk alus! nav ko lieki muldēt par to kā nospēlēs, jāgaida vakars un jābauda gardā dzira pie TV ekrāniem!
Yap! Principā visam citam šobrīd nav nekādas jēgas. Tikai tāda tukša mēles kulstīšana par tēmu "Kas būs, ja būs..."
Alus un uzkodiņas - par to 'tagad būtu jāparūpējas. Tad vismaz vakars būs nodrošināts. Zaudēs vai uzvarēs - to laiks rādīs.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 13:00, pirms 15 gadiem
Mūsējie taupīsies spēlej pret Austriju!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:00, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: jaa bet zviedri ir vaaajaaki! NU OK BEDZAM! vienk. skatamies speeli un ceram uz uzvaru kurs vareeja domaat ka mees panemsim Krievus 2000gada ar Bure prieksgalaa! SARAUJ LATVIJA!
Tas, ko gribēju pateikt, ir , ka zviedri izskatījās krietni pārliecinošāki par krieviem. Beidzam.
Protams, jācer, bet nu priekšnojautas draņķīgas.

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:08, pirms 15 gadiem
Optimistiska prognoze - uzvareesim ar 1 vaartu paarsvaru...
Pesimistiska prognoze - zaudeesim ar 2 vaartu parsvaru...
Jebkura gadiijumaa buušu apmierināts - ja ciniisimies par katru kvadratcentimetru!!! Lai izdodas museejiem uzvareet!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:10, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: baigi optimistiski....bet ko tu pats sevi māni nesaprotu...pret austrijaa jaa nau bazara jāņem,bet nu šitie :"domu spēks mums palīdzēs utt...."....pret amerikāņiem pirms spēles bij līdzīgas runas a kas sanāca...
Es laikam esmu īsts fans Bieži ir nācies lasīt e-sportā komentārus pēc Dinamo neveiksmīgām spēlēm, kad kāds uzraksta par komandas slikto spēli un viņam vesels bars uzklūp liekot mīnusu un sakot, ka tu jau neesi īsts fans. Īsts fans vienmēr ir ar komandu, tic un atbalsta viņu, jebkurā brīdi, lai cik slikti vai labi viņai neietu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:13, pirms 15 gadiem
tautieši, esam realisti - 1 pret 5 ir mūsu spēkos! Diemžēl ne par labu Liel. Latvijai!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:33, pirms 15 gadiem
Shodien viss bus atkarigs no musu 1-2 mainas, ja viniem spele aizies, tad uz kautko var ceret, ja viniem spele neaizies, tad bus 1-4 minimums.
Ja salidzina sastavus, tad liekas nekas tragisks, bet ir viens liels bet, ja musejie Rigas Dinamo vareja izshaut dazhaas spelees, tad shie Zviedrijas izlases speletaji var izshaut katru speli. Tur ir ari taa atskiriba starp Martensonu, Veinhandlu un Darzinu.

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:45, pirms 15 gadiem
Pēc kāāāā?!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:46, pirms 15 gadiem
Kaņepe rakstīja: Esi reālists - krievi ar visu, kā Tu saki "vēl jāpaaugas" sasitīs ar NHL spelētājiem komplektetās izlases (ASV, Kanāda)
Nu noteikti :-) Un ja ar uzvarēs kādu, tad tas jau nu noteikti nav rādītājs.... uNcik tad krieviem pašiem NHL spēlētāji? :-)

  -4 [+] [-]

, 2009-04-27 13:49, pirms 15 gadiem
KHL labākie=NHL sliktākie

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:50, pirms 15 gadiem
Eiss85 rakstīja: KHL labākie=NHL sliktākie
garām...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:51, pirms 15 gadiem
Neviss mums ir jābaidās, bet gan Zviedriem no mums!!!!
SARAUJ

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:58, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Ja taa butu, tad Kanāda un ASV gandriz vienmer butu 1,2 vietaa.
Par Kanādu runājot tā jau arī ir :-) ASV nemāk komandu nokomplektēt un motivēt....

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:00, pirms 15 gadiem
Eiss85 rakstīja: KHL labākie=NHL sliktākie
Jaa taa butu, tad PČ gandriz vienmer 1,2 vietaas butu Kanāda, ASV.
Taadi KHL speletaji kaa Mozjakins, Mareks, Zaripovs varetu spelet vismaz NHL 3 mainaa.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-27 14:02, pirms 15 gadiem
ir tikai viens variants kaa vinneet Zviedrus: ja Zviedri ar vienu mainju tikai speeleetu. neesiet mazi beerni un beidziet rakstiik ka Latvijai ir izredzes

  -4 [+] [-]

, 2009-04-27 14:04, pirms 15 gadiem
Tikai mieru! Jebkāds iznākums šodien mani apmierinātu, bet vissliktākais būtu uzvara pret zviedriem............ (turpinājums sekos)

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 14:04, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: ir tikai viens variants kaa vinneet Zviedrus: ja Zviedri ar vienu mainju tikai speeleetu. neesiet mazi beerni un beidziet rakstiik ka Latvijai ir izredzes
laikam tu nēsi sporta cilvēks izredzes ir vienmēr. Ja jau viss būtu skaidrs līdz spēlei tad spēlēt nebūtu jēgas.
Slēpts komentārs: Justs

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 14:09, pirms 15 gadiem
Paskatījos statistiku pēc spēles ar ASV, un izrādās, ka pie visa vainīga bija Ciprusa - Rēdliha - Dārziņa + Laviņš, maiņa.... + - koificents viņiem vienkārši izcils.... Moš sitos nevajadzētu laist laukumā, bet ar trīs maiņām laikam neizvilks.....

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:10, pirms 15 gadiem
krapaalis rakstīja: laikam tu nēsi sporta cilvēks izredzes ir vienmēr. Ja jau viss būtu skaidrs līdz spēlei tad spēlēt nebūtu jēgas.
jaa neesmu es profesionaals sportists.
un nav jaabuut sporta cilveekam, pietiek ja shad tad paseko liidzi kaa izlases speelee.

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:27, pirms 15 gadiem
nu miinusa liceeji, ja jau esiet taadi eksperti un uzskatiet ka mums ir izredzes vinneet, tad uzrakstiet kaut vienu raadiitaaju,kursh ir labaaks par Zviedriju, ar kuru mums buutu izredzes uzvareet Zviedriju

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:30, pirms 15 gadiem
mafss rakstīja: Kura grupa pēc tam mums nāk pretī??
B

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 14:36, pirms 15 gadiem
nu jaa autors roza brillees?

  -3 [+] [-]

, 2009-04-27 14:41, pirms 15 gadiem
zviedriem būs nevis tikai 3 NHL vīri, bet gan pieci, jo spēlēs arī Berglunds un Huseliuss.

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:41, pirms 15 gadiem
Neta sodienas ASV-Austrija speli vares redzet????

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:46, pirms 15 gadiem
diez vai ...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:46, pirms 15 gadiem
uzvara būs mūsu! un nost ar tādiem krko utt kas jau pirms spēles to zaudē , tādus čurinjus uz sibīriju tik sūtīt

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:48, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: Neta sodienas ASV-Austrija speli vares redzet????
vari meegjinaat ierakstiit googlee kodu (MY2P2)

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:51, pirms 15 gadiem
Narkoze dereetu kaadas paaris ha ,nevaru sagaidiit speeli D

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:53, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: uzvara būs mūsu! un nost ar tādiem krko utt kas jau pirms spēles to zaudē , tādus čurinjus uz sibīriju tik sūtīt
nevinneesim nevineesim, nonjem taas rozaa brilles un saac domaat reaali. ja tu kaut cik seko liidz izlasei tad tev vajadzeetu saprast ka nav mums izredzes pat nichu dabuut...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:55, pirms 15 gadiem
turās veči!

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:55, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: uzvara būs mūsu! un nost ar tādiem krko utt kas jau pirms spēles to zaudē , tādus čurinjus uz sibīriju tik sūtīt
nu pasaki uz ko tu ceri? ar ko Latvijas var vinneet Zviedrus?
un ja nav tev argumenta, tad uz pliku ceriibu nav ko paljauties

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 14:57, pirms 15 gadiem
nezinu, bet mana rī liekas ka šovakar Latvija izcīnīs punktus

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:58, pirms 15 gadiem
stulbs tu esi krko un viss, nekas tevi nevar ārstēt, ej palien mājās zem segas un guli klusi

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 14:59, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nu pasaki uz ko tu ceri? ar ko Latvijas var vinneet Zviedrus?
un ja nav tev argumenta, tad uz pliku ceriibu nav ko paljauties
Vispār tas ir tikai normāli, ka cer, ka sava komanda uzvarēs. Es ticu ceru ka mēs vinnēsim vienmēr visur, dažreiz grūti, varbūt neiespējami bet ceru. Zaudēsim , nu un ? :

     [+] [-]

, 2009-04-27 15:05, pirms 15 gadiem
bet taču ir javinē pirms desmit gadiem nospēlējām 1:1 bet nu tagad jau sastavi ir mainiti

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 15:09, pirms 15 gadiem
karoče 3:3 un Sprukts papildlaikā haļavu iesitīs!

     [+] [-]

, 2009-04-27 15:13, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: stulbs tu esi krko un viss, nekas tevi nevar ārstēt, ej palien mājās zem segas un guli klusi
var redzeet kursh ten "pavasara fans" kursh fans kas seko liidzi hokejam...
nu jau jau tu ceri ka latvija vinnees, tad iesaku tev uzliec lielu summu uz latvijas uzvaru, kaadaa no prognozhu speeleem, atpakalj dabuusi 12 reizes lielaaku summu.

     [+] [-]

, 2009-04-27 15:23, pirms 15 gadiem
Man liekas ja nebus loti atra spele tas varbut butu izdevigu jo aizvakar rdzejam ka musejie tresaja tresdala nevilka lidz ASv hokejistiem! Protams gribas ticet ka latvija uzvares bet domaju ka neviens latvijas izlasei neparmetis ja nospeles ar kadu 2-3 vartu deficitu! PAR LATVIJU Un vel kas vinjiem ir tikai pusducis NHL speletaju kas vel to speli padara gaisaku bet ne spozu!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 15:26, pirms 15 gadiem
krko doma ja tu spele totalizatorus tad visi to dara?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 15:34, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: krko doma ja tu spele totalizatorus tad visi to dara?
emm, es nespeeleeju gan. es tik tev ieteicu kaa piepelniities, jo tu jau zini ka latvija vinnees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 15:56, pirms 15 gadiem
Hokeja DIEVS, esi ar mums šovakar!!!! Par lielu Latviju!!! Kaut šodien Berne skanētu "Dievs, svētī Latviju"!!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 16:03, pirms 15 gadiem
SARKANBALTSARKANIE PAR JUMS - VIENALGA UZVARA VAI ZAUDEJUMS

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 16:07, pirms 15 gadiem
srajo rakstīja: karoče 3:3 un Sprukts papildlaikā haļavu iesitīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:32, pirms 15 gadiem
Zaudēs mūsējie tur nav citu domu, labāk lai atdot visus spēkus pret Austriju, jo ta bus svarīgāka spēle

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:35, pirms 15 gadiem
Ceru uz uzvaru! Galvenais lai bez noraidijumiem musu pusee!

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:36, pirms 15 gadiem
Krieviem ir 6 Nhl spēlētāji, bet nebūt tie nav rezultata taisītaji un visu smago darbu, tomēr, veic tie paši KHL veči Zaripovs, Morozovs, Zinovjevs... Visu parādīs PČ gala tabula Par skaistu hokeju!
Eiss85 rakstīja: Nu noteikti :-) Un ja ar uzvarēs kādu, tad tas jau nu noteikti nav rādītājs.... uNcik tad krieviem pašiem NHL spēlētāji? :-)

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 16:45, pirms 15 gadiem
srajo rakstīja: karoče 3:3 un Sprukts papildlaikā haļavu iesitīs!
optimistiski, bet cerams precīzi

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:46, pirms 15 gadiem
Jacer uz sensaciju un tradicijas laužšanu. Sarauj znaroka taktikas

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:46, pirms 15 gadiem
Sarkanbaltsarkanie par jums vienalga uzvara vai zaudējums!Ka es jums saku mūsējie šodien vinnēs Zviedrus ar rezultātu 4:3 !Neizvilks viņi visu spēli jo viņiem nav pilnas 4 maiņas,galvenais augstu tempu turēt un tad viss būs bondžovi!

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:55, pirms 15 gadiem
protams ka pēc uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 16:57, pirms 15 gadiem
katrā ziņā spēlei ir jābūt labai...
uzvara būtu labi,bet jābūt ir reālistiem...
lai gan neviens no mums nav reālists...tamdēļ LATVIJA,LATVIJA,SARAUJ!!!!!!!!!:d

     [+] [-]

, 2009-04-27 16:58, pirms 15 gadiem
Latvija uzpriekšu!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:00, pirms 15 gadiem
Jācīnās un ta jau redzēsim kā būs

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 17:20, pirms 15 gadiem
Tikko sāk čehi un vārtos Pruseks!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 17:20, pirms 15 gadiem
1-5

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:22, pirms 15 gadiem
Varbuut kaads nezin kur var redzeet internetaa chehu vai Austrieshu speeli???

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:24, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Sarkanbaltsarkanie par jums vienalga uzvara vai zaudējums!Ka es jums saku mūsējie šodien vinnēs Zviedrus ar rezultātu 4:3 !Neizvilks viņi visu spēli jo viņiem nav pilnas 4 maiņas,galvenais augstu tempu turēt un tad viss būs bondžovi!
gribu Tev ticēt!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 17:28, pirms 15 gadiem
kaads var iemest linku lai vareetu skatities no arzemju ip adresem arii?

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:31, pirms 15 gadiem
Es skatos Čehiju - Norvēģiju te-te: mms://212.162.68.13/raisport+
Vairāk te-te: myp2p.eu: MyP2P.eu :: IIHF World Championships 2009 -...
Diemžēl Austrijas - ASV spēli nespēju atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:37, pirms 15 gadiem
Supervaronis rakstīja: Es skatos Čehiju - Norvēģiju te-te: mms://212.162.68.13/raisport+
Vairāk te-te: myp2p.eu: MyP2P.eu :: IIHF World Championships 2009 -...
Diemžēl Austrijas - ASV spēli nespēju atrast.
shiten labi raada: myp2p.eu: MyP2P.eu :: IIHF World Championships 2009 - USA...

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:38, pirms 15 gadiem
Ir totālā pakaļā mūsējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:42, pirms 15 gadiem
ASV vs. Austrija - 1:0

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: shiten labi raada: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=37024&part=sports
Tu skaties VLC? Man tur arī rāda Čehijas spēli. SopCast negrib strādāt īpaši.

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:52, pirms 15 gadiem
vai ta vairaak linku nav uz asv-austrija?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:03, pirms 15 gadiem
nu tad - DIEVS SVETI LATVIJU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:19, pirms 15 gadiem
klau, kur palicis Latvijas (labāko fanu visā pasaulē!!) fanu optimisms??!
Kādreiz mēs tos Zviedrus šā vai tā sakausim , kāpēc lai gan tas nenotiktu tieši šodien..? Galvenais ir TICĒT!
SARAUJ SARKAN-BALT-SARKANIE!

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:30, pirms 15 gadiem
Uzvara nekur mūsējiem neizpaliks ...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:33, pirms 15 gadiem
Nu Te Varētu Notikt pirmā čempionāta sensacija?Ne?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:33, pirms 15 gadiem
BEBRS13 rakstīja: klau, kur palicis Latvijas (labāko fanu visā pasaulē!!) fanu optimisms??!
Kādreiz mēs tos Zviedrus šā vai tā sakausim , kāpēc lai gan tas nenotiktu tieši šodien..? Galvenais ir TICĒT!
SARAUJ SARKAN-BALT-SARKANIE!
Fani kljuvushi par reaalistiem

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:35, pirms 15 gadiem
uzliku 100 ls uz zviedriem 15 ls var izvilkt ! manuprāt, ļoti vienkārši kā iegūt liekus 15 ls
rezultātu prognozēju 1:5 !

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:38, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: nu tad - DIEVS SVETI LATVIJU
Domā,ka Dievam baigi interesē LV hokejs????
Ja interesētu,tad mēs RU un Can sasistu vienos vārtos!

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:39, pirms 15 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Domā,ka Dievam baigi interesē LV hokejs????
Ja interesētu,tad mēs RU un Can sasistu vienos vārtos!
par Dievu nedomaa- vinam tic. un ticu ari musu izlasei

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:50, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: par Dievu nedomaa- vinam tic. un ticu ari musu izlasei
Ir slikta pazīme Dievu piesaukt vietā un nevietā! Un šeit ir galīgi nevietā,jo šeit viss ir atkarīgs no sportistu meistarības,sagatavotības un citām lietām!

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:52, pirms 15 gadiem
Jārašo!

     [+] [-]

, 2009-04-27 18:53, pirms 15 gadiem
tad varbuut arii himnu nedziedaat...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:54, pirms 15 gadiem
Nav variantu mums kādu punktu dabūt. Tas nekas, ka viņiem ir tikai 6 NHL vīri, jo zviedriem nav 20 labu hokejistu, bet gan vairāki simti.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 18:58, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: tad varbuut arii himnu nedziedaat...
Nesapratu kāds tam visam sakars ar valstiko atribūtiku????

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:02, pirms 15 gadiem
nu tak ar kaadiem vardiem saakas himna, tas bija vis ko gribeju teikt...

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 19:04, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: nu tak ar kaadiem vardiem saakas himna, tas bija vis ko gribeju teikt...
Tas jau ir pavisam kas cits!
Labi beidzam šo neauglīgo tēmu,jo es vienkārši izteicu savu viedokli,kas pavisam noteikti nav Tev saistošs!
Par skaistu un saturīgu hokeju!

     [+] [-]

, 2009-04-27 19:06, pirms 15 gadiem
jaa ,mani tas pavisam noteikti nesaista!
Par skaistu hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:11, pirms 15 gadiem
Nav varianti, uzvara ir mūsu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 19:14, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas jau ir pavisam kas cits!
Labi beidzam šo neauglīgo tēmu,jo es vienkārši izteicu savu viedokli,kas pavisam noteikti nav Tev saistošs!
Par skaistu un saturīgu hokeju!
Tu vispār jūti līdz Latvijas HOKEJA izlasei? tu fano par viņiem? Tu jūti līdz viņiem? jeb tikai māki pļūtīt te visu laiku kautko?

     [+] [-]

, 2009-04-27 19:15, pirms 15 gadiem
ASV 5:1 Austrija rit 54 minūte

     [+] [-]

, 2009-04-27 19:17, pirms 15 gadiem
kasparello rakstīja: nu tak ar kaadiem vardiem saakas himna, tas bija vis ko gribeju teikt...
Ir pamatota versija, ka pie Latvijas nelaimēm daļēji ir neveiksmīgā himna vainojama. Cilvēki tiek zombēti uz ticību pārdabiskajam, kas kā nepalīdz, tā nepalīdz, un nevis mudināti paši uz aktīvu darbību, lai atrisinātu problēmas.

     [+] [-]

, 2009-04-27 19:20, pirms 15 gadiem
Latvijai es domāju ir 50% iespēja uzvarēt jo pēdējie čempionāti Zviedriem nav bijuši veiksmīgi taāpēc mūsējie nedrīkst nolaist galvas!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:21, pirms 15 gadiem
Galvenais pret zviedriem taupīt spēkus-cerību maz-dodu 5% kamūsējie nezaudēs. Pret ASV bija gan pozitīvi gan negatīvi momenti.
Kas patika: 1/mūsējie cīnījās-haltūru nemanīju, kļūdas bija, 2/ Patika regulārie izgājieni 2-1, 3/patika ka iespēlētas kombinācijas, 4/ spēles disciplīna laba maz noraidījumi, 5/labi patika Cipulis , Skrastiņš6/ mūsu jaunie nebaidījās no ASV /Jekimovs, Sotnieks/, 7/ varēja just ka laukumā ir KOMANDA 8/mūsējie nespēlē primitīvi-skrien um met bet kombicionālu hokeju-protams cik tas ir iespējams uz ASV fona
Kas nepatika: 1/ amerikāņi mūsu vārtu priekšā bija brīvi bet ne jau spēka bet veiklības ziņā 2/ meistarība pretiniekiem krietni augstāka-kaut arī tas neizbrīna tā tas ir 3/ nepatika ka fiziski pagurām 4/bija kļūdas taktiskas aizsardzībā un padaudz 5/ vārtsargs nebija pārliecinošs kaut arī komandas biedri slavēja-bet vai A grupā var būt komandai vārtsargs kurš neglābj-glābt komandu ir katram vārtsargam pienākums

     [+] [-]

, 2009-04-27 19:22, pirms 15 gadiem
entuziasts rakstīja: Nav variantu mums kādu punktu dabūt. Tas nekas, ka viņiem ir tikai 6 NHL vīri, jo zviedriem nav 20 labu hokejistu, bet gan vairāki simti.
Ir varianti jo šis čempis vismāz pēc pirmā mača šķiet būs veiksmīgs!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:23, pirms 15 gadiem
Edmisco rakstīja: Nav varianti, uzvara ir mūsu!!!
Tieši Tā

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:24, pirms 15 gadiem
diemžēl nekas vairāk kā cienīgs zaudējums nav sagaidāms šodien! Zviedri tomēr ir cita klase!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 19:30, pirms 15 gadiem
i9
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:08, pirms 15 gadiem
grib redzet analo sexu ar zviedru, iesledz TV3!!!

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:16, pirms 15 gadiem
Var panemt soreiz pa nopietnam bet visam jasakrit, pirmkart normalam tiesnesim, otrkart lieliskai aizsardzibai un fantastiskai Masalska spelei un visbeidzot lieliskam atbalstam kuru drosi vien vienigo var pavisam drosi prognozet.

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:17, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Tu vispār jūti līdz Latvijas HOKEJA izlasei? tu fano par viņiem? Tu jūti līdz viņiem? jeb tikai māki pļūtīt te visu laiku kautko?
Ja es nebļauju bez pamata ka nu tik visus ņemsim un sitīsim,tad tas nenozīmē,ka es nejūtu līdz mūsu izlasei!
Kā jau Māris Rīmenis teica-jutīsim līdz savējiem,bet nebūsim utopisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:43, pirms 15 gadiem
Kāds nezin kur neta varēs skatities šovakar mūsējo spēli?

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:46, pirms 15 gadiem
pluume rakstīja: Kāds nezin kur neta varēs skatities šovakar mūsējo spēli?
tak livetv.ru

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:52, pirms 15 gadiem
pluume rakstīja: Kāds nezin kur neta varēs skatities šovakar mūsējo spēli?
http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=tv3_lv&PKVideoID=21135&PKCatID=2231
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:56, pirms 15 gadiem
jons402 rakstīja: man neiet, kāds nezin kur vēl varēs redzēt?
nez, man iet ļoti labi, varbūt pagaidi bišk.

     [+] [-]

, 2009-04-27 20:56, pirms 15 gadiem
tv3 web tv

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:01, pirms 15 gadiem
kur netaa var redzeet speeli atrodos uk un tv 3 web tv neraada

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:12, pirms 15 gadiem
eradio-hokejs 2009-spēle ASV-Austrija nospied tiešraide 1

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:13, pirms 15 gadiem
viastream.player.mtgnewmedia.se: LV|Viastream - Let us entertain you|...
caur Internet Explorer un Mozilla Firefox ir tikai skaņa atēls nav, bet caur Google Chrome rāda ideāli...

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:13, pirms 15 gadiem
sarauj sarauj vini uzvares ja mes turesim ikskus par viniem lieciet un lai musejiem veicas

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:14, pirms 15 gadiem
blin pamainija futbolu uz hokeju...aaaaa.;(

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:24, pirms 15 gadiem
nu saakums taads tiiiri neko!! tagad jaaiztur mazaakums
obligaati

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:28, pirms 15 gadiem
Pirmās 10 minūtes ĻOTI cienīgi pret zviedriem nospēlēts...

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:44, pirms 15 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Pirmās 10 minūtes ĻOTI cienīgi pret zviedriem nospēlēts...
da i otraas 10 min nesliktas

     [+] [-]

, 2009-04-27 21:53, pirms 15 gadiem
iirulatvis rakstīja: da i otraas 10 min nesliktas
Piekrītu
Cerams, ka tiešām LV izlasei SPĒKA pietiks un veiksme mūs nepametīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja