Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Krikunovs: Vajag naturalizēt Krievijas hokejistus

Kristaps Zālītis

Krikunovs: Vajag naturalizēt Krievijas hokejistus
Vladimirs Krikunovs
Foto: Sport-Express

Latvijas hokeja izlases konsultants Vladimirs Krikunovs video intervijā portālā tv3.lv apšaubīja komandas piederību labāko astotniekam un aicināja apsvērt iespēju piesaistīt naturalizētus Krievijas hokejistus.

Valdimirs Krikunovs, konsultants: Pietrūka disciplīnas, šāda līmeņa spēļu pieredzes. Cipulis ar Spruktu ielaida nevajadzīgus vārtus – spēlējām mazākumā, bet viņi aizskrēja uzbrukumā divi pret divi, nevajadzēja otram spēlētājam skriet. Tādas kļūdas, kuras augsta līmeņa komanda nedrīkst pieļaut. Kad esi vadībā 3:2, vajadzēja pievērst uzmanību aizsardzībai. Vārtus vajadzēja gūt pretiniekiem.

Nākamgad treneriem būs vieglāk strādāt. Daudzi hokejisti spēlēs jaunajā komandā Krievijas līgā un tur arī par šādām kļūdām kā likums soda, spēlētāji izies labu skolu.

Trenerim ir vērts turpināt darbu. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu ir sperts solis uz priekšu un bija labas izredzes iekļūt astotniekā, kur tomēr nav Latvijas hokeja vieta. Jāskatās uz situāciju reālistiski. Galvenais uzdevums – par izdzīvošanu nespēlēt – tika izpildīts.

Izlase šajā čempionātā principā izpildīja maksimumu uz ko ir spējīga. Varbūt ar veiksmes palīdzību varēja tikt augstāk. Ir grūti spēlēt ar vienu vārtsargu, jums starp citu ir vēlviens, spēlē tepat kaut kādā līgā, vajag viņu piesaistīt. Vienam vārtsargam pret pieredzējušām komandām grūti spēlēt, Masaļskim bija smags darbs – 62 metieni pret Somiju! Masaļskis šodien varēja nospēlēt labāk, bet aizsargi arī pieļāva lielas kļūdas, visticamāk, noguruma dēļ. Lai gan ātrumā nevienā spēlē tā pamatīgi nezaudējām. Drīzāk psiholoģisks zaudējums.

Man atklājums ir Miķelis Rēdlihs – ja spēlēs labā komandā, viņam ir laba nākotne.

Baltkrievijas izlasē spēlē seši naturalizētie krievu hokejisti, viņiem tā bija dzīves nepieciešamība. Piemēram vārtsargs Kovaļs. Domāju, ka šis ir viens no jautājumiem, kuri jārisina. Ja piesaistīsim vienu, divus hokejistus no Krievijas, nekas slikts ar Latviju nenotiks.

Jā, „Dinamo” kādreiz labi realizēja vairākumus, bet tur bija labi izpildītāji. Bet viņi arī kopā gatavojās. Ja Znaroks strādātu ar Latvijas komandu Kontinentālajā Hokeja līgā, tad viņš arī varētu sagatavoties. Tagad tas, diemžēl, nav iespējams.

Video interviju ar speciālistu pilnā apmērā iespējams noskatīties portālā tv3.lv/hokejs sadaļā „WebTV”.

Izmantotie resursi:
tv3.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +74 [+] [-]

, 2008-05-13 12:56, pirms 16 gadiem
nē paldies! Pietieks ar vietējiem krieviem

 +38 [+] [-]

, 2008-05-13 12:56, pirms 16 gadiem
jums starp citu ir vēlviens, spēlē tepat kaut kādā līgā, vajag viņu piesaistīt

Mjā, izskatās Muštukovs precīzi bija pateicis, ka treneri vispār nezin, kas ir ECHL. Cerams Krikunova teikto pirms nākāmā čempionāta atcerēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2008-05-13 12:56, pirms 16 gadiem
Ko neteiksi! Varbut labak Kanadiesus, zviedrus, somus utt. Prieksh kam mums tie istie latviesi.... Idinsh...

 +42 [+] [-]

, 2008-05-13 12:56, pirms 16 gadiem
šis teksts gan ir pilnīgs šits !

Kas vēl te nebūs ? Kuri tad jānaturalizē? Krievijas 2.līmeņa spēlētāji?


paldies VISIEM mūsu izlases puikiem par cīņu! Sports ir un paliek sports !

 +18 [+] [-]

, 2008-05-13 12:56, pirms 16 gadiem
zabej

 +44 [+] [-]

, 2008-05-13 12:57, pirms 16 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Aizej, izēd, draugs! Labāk B grupā, nekā 6 krievi komandā. Lai arī nekad neesmu pret naturalizēšanām, neesmu arī pret krieviem kā tādiem, taču man nevajag 8nieka komandu, ja spēlē pilns ar Sašām, Pašām un Ivaniem. Labāk patīk, ka ir Mārtiņš, Miķelis un Jānis.

P.S. Kur ir Baltkrievi ar saviem 6 krieviem, 4 NHL masķeriem un kanādiešu treneri?


nuu, ir jau arī alternatīva: Džoni, Džeki un Maiki vai arī Juhas, Pekas un Mikas

 +57 [+] [-]

, 2008-05-13 12:58, pirms 16 gadiem
labāk izlasiet, ko Galviņš saka par Krikunovu: mod.la.lv: LatvijasAvīze

 +31 [+] [-]

, 2008-05-13 12:58, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Šāds izlases ''konsultants'' arī nav vajadzīgs.



indeed...... vārds vietā.....
Slēpts komentārs: junis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2008-05-13 13:03, pirms 16 gadiem
Kur tad paliek nacionālās izlases jēga?! Tikpat labi mēs varētu naturalizēt pārdesmit ziemeļamerikāņus un piedalīties beisbola čempī k-kādā, vai naturalizēt indiešus un uzspēlēt kriketu!

 +35 [+] [-]

, 2008-05-13 13:08, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: labāk izlasiet, ko Galviņš saka par Krikunovu: mod.la.lv: LatvijasAvīze

Paldies par info vecais!

 +19 [+] [-]

, 2008-05-13 13:08, pirms 16 gadiem
Fuj nevaig naturalizeet kautkaadas krievijas pabiras!! kaada jeega no 2 skiras krieviem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2008-05-13 13:12, pirms 16 gadiem
GoldenEye rakstīja: EU TU VECAIS DAU.NI, pa purnu negribi?
ko tu pis virsū savas urlas, paskaties labāk kā latviešu džeki kāpā - 3x labāk par visiem taviem znarokiem kopā.
Beidzot, kad esam sākuši dzirdēt džekus dziedam Latvijas himnu, šitas lo.hs grib iedabūt pusi Krievijas izlases latvijas izlasē???


Tur jau taa lieta, ka piekristu naturalizeties tikai tie arzemnieki, kuriem nav un nebus izredzu spelet pat 3aa savas valsts sastaava. Piedavatu kkadam Malkinam klut par latvieti- vinsh taa paarreektu jeegu ka maz neliekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Daukis

 +20 [+] [-]

, 2008-05-13 13:16, pirms 16 gadiem
fakju krikunov!!!
Slēpts komentārs: Krisons_is_back

 +27 [+] [-]

, 2008-05-13 13:18, pirms 16 gadiem
NAFIG VINJUS VISUS... LABAAK VĀJĀKI LETIŅI NEKĀ KKĀDI CITTAUTIEŠI, JO TĀ TAKŠ IR VALSTS IZLASE.....

 +22 [+] [-]

, 2008-05-13 13:18, pirms 16 gadiem
L.O.H.S.

 +13 [+] [-]

, 2008-05-13 13:18, pirms 16 gadiem
kaskulis

Mikjelis, shkjiet, Riigas Dinamo

 +12 [+] [-]

, 2008-05-13 13:19, pirms 16 gadiem
Priekšlikums galīgi garām. Nacionālā izlase jau tam ir domāta, lai vienas valsts spēlētāji varētu samērot spēkus ar citas valsts spēlētājiem. Manuprāt, vienīgā pieļaujamā iespēja naturalizēt kādu ir tad, ja tas cilvēks reāli vēlās turpmāko dzīvi saistīt ar šo valsti, kultūru.
Un, ja ir vēlme tikai iegūt augstus rezultātus, neskatoties uz to, kas tos sasniedz, var gluži vienkārši sākt atbalstīt kaut vai to pašu Krieviju, kāda starpība, vienā gadījumā tā ir Krievijas izlase, otrā gadījumā (pēc naturalizēšanās) būtu krievu izlase, kas pārstāv Latviju...

 +10 [+] [-]

, 2008-05-13 13:22, pirms 16 gadiem
ā un tagad pēc viņa teiktā sanāk ka kļudās citi lohi tiaki ne krievi??? nu to mēs vēl redzēsim čempī, jo neticu ka krievi ir spējīgi paņemt kanādu...

     [+] [-]

, 2008-05-13 13:22, pirms 16 gadiem
A man ir viens jautaajums ?? kas buutu ja Redeviča apreceetos ar to Krievu hokejistu,vins buutu latvijas pilsonis,vai Radeviča buutu Krieviete?

 +16 [+] [-]

, 2008-05-13 13:23, pirms 16 gadiem
Nevajag skatīties ne uz Austrumiem ne uz kādu citu pusi...Kādi esam,tādi esam...un basta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 13:28, pirms 16 gadiem
mus jau te tā pārāk daudz krievu, tas nav risinājums.... domāju, ka nākamgad būs cits sniegums, jo puse komandas spēlēs kopā Rīgas Dinamo un būs jau saspēlējušies uz čempja laiku.... atcerēsimies, kādu sniegumu rādīja Rīga 2000 maiņa čempī, kad visu sezonu bija spēlējuši kopā.... jaunus krievus nah nevajag, vajg vietējo čempi pacelt...

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 13:28, pirms 16 gadiem
Ivars37

Tavupraat, Nizivijs, Jerofejevs, Pujacs, Naumovs un Sirokovs ir "urlas"?

  +7 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 16 gadiem
Bumerangs_gulbene_ask_fans 2 rakstīja: A man ir viens jautaajums ?? kas buutu ja Redeviča apreceetos ar to Krievu hokejistu,vins buutu latvijas pilsonis,vai Radeviča buutu Krieviete?


Ščastļivijs šaubos vai būtu Latvijas pilsonis... Radeviča - krieviete viņa nepaliktu nekādā gadījumā (tautību nevar nomainīt, tikai pilsonību).

Un tāpat Pjotrs nekur citur kā Krievijas izlasē nevar spēlēt.

 +21 [+] [-]

, 2008-05-13 13:29, pirms 16 gadiem
latvija naturalizētu kādus 15 krievus
tā pat arī baltrkrievi piemestu vēl pāris,
farncūži dažus kanādiešus!
Būtu foršs čempis 2 kanadiešu komandas pret 3 krievu komandām tikai dažadās formās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-05-13 13:33, pirms 16 gadiem
Taadus vieteejos LV "produktus" kaa Shirokovs vai Nizivijs labpraat izlasee
redzeetu, tachu naturalizeet kaadu nav vajadziibas.

Taapat neticu, ka
Naumova (vismaz taada, kaads bija pirms gadiem pieciem) liimenja vaartsargi apkaart meetaajas, vai taadi tehniski uzbruceeji kaa Nizivijs.

 +16 [+] [-]

, 2008-05-13 13:34, pirms 16 gadiem
Hoķa izlasi arī jau grib iztirgot! Vēl atliek "uzsist gaisā" Dziesmu svētkus - "nafig" pašiem mocīties-atbrauks un nodziedās,i uzdejos ar vēl bonusā.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 13:40, pirms 16 gadiem
Citējot Ozerovu: Nam takoi hokej (t.i. konsuljtant) nje nužen...

  +5 [+] [-]

, 2008-05-13 13:41, pirms 16 gadiem
Tas, ka treneru korpuss nemāk produktīvi strādāt nenozīmē, ka mūsu izlasē ir slikti hokejisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 13:43, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Nu, nesaki viss - taads Beljavskis, Kerch visu sirdi un speeku izlasei atdeva.

par beljavski gan shaubos, manuprat vinsh tur vairakos stridos bija iesaistiits

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 13:47, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Ivars37

Tavupraat, Nizivijs, Jerofejevs, Pujacs, Naumovs un Sirokovs ir "urlas"?


urla nav tautība, tā ir diagnoze, daudzi komentu rakstītāji latvieši ir lielāki urlas nekā mūsu krievvalodīgie hokejisti.

  -4 [+] [-]

, 2008-05-13 13:48, pirms 16 gadiem
Nekas nebutu pret ,pret kadu labu aizsargu un vartsargu ,bet neko vairak!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-13 13:48, pirms 16 gadiem
Kāda nafig naturalizācija???????Par tādiem vārdiem Krikunovu pāris reizes pa muti ienaturalizēt var!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-13 13:50, pirms 16 gadiem
Atradās te Latvijas hokeja glābējs,b***...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krisons_is_back

 +12 [+] [-]

, 2008-05-13 14:07, pirms 16 gadiem
Citāts no intervijas ar Galviņu Latvijas Avīzē:
– Tu kā aizsargs jūti, ka izlases konsultants ir Vladimirs Krikunovs, kurš atbild par spēli aizsardzībā?

– Es vispār nesaprotu, kāpēc viņš ir izlasē. Un kāpēc strādā ar aizsargiem, ja pats nemaz nav spēlējis aizsardzībā?

– Nē, Gunti, Krikunovs bija gan aizsargs.

– Bija? Nu labi. Viņš spēļu laikā aiz muguras visu laiku kaut ko murmina. Vienalga, kurš ir laukumā un kurš ir ar ripu – tāda kļūda, šitāda kļūda. Pārbaudes mačā pret somiem bija normāli – Krikunovs sēdēja tribīnē un pa rāciju ziņoja Vītoliņam, ko vajag pamainīt. Bet uz soliņa viņu neviens negrib redzēt. Pats ar sevi visu spēli runā. Jā, viņš jau ir izcils treneris... Pārbaudes spēlēs Krikunovs mani uzskatīja tikai par devīto aizsargu. Labi, ka Znaroks domā citādāk.
Šitas ir labs - visu laiku kautko murmina

  +7 [+] [-]

, 2008-05-13 14:11, pirms 16 gadiem
es labāk skatos kā knapi netiek Ceturdaļfinālā, neka lasu visadus krievu uzvārdus. Dievs svēti Latviju, vajag ieklausities šajā teikuma

  +5 [+] [-]

, 2008-05-13 14:17, pirms 16 gadiem
rockys rakstīja: par beljavski gan shaubos, manuprat vinsh tur vairakos stridos bija iesaistiits


Ja nemaldos, tad vinsh bija viens no tiem, kas pat rakstiskaa veidaa nostajas pret Vasiljevu, kad vinsh pasludinaja, ka visi izlases treninji notiks TIKAI latviski. Toreiz to vestuli parakstija ne viens vien krieviski runajosais latvijas izlases hokejists, taa ka ar baigo patriotismu izlases krievi neizcelas.

     [+] [-]

, 2008-05-13 14:18, pirms 16 gadiem
rockys

Bet kaa vinsh speeleeja... Tas pats Pankiks - klubos haltuureeja,
bet izlasee ciiniijaas kaa velns.

Taadu speeleetaaju deelj nebuutu zheel noziedot paaris izlases baalelinju vietas. Tachu ne naturalizaacijas celjaa... Bet lai tie buutu pacani no muusu pashu zoljikiem un purchikiem.

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 14:19, pirms 16 gadiem
Atraduši vietu kur likt izbrāķētos krievus!
Viņiem pašiem viņus nevajag un domā ka Latvija viņus sagaidīs ar atplestām rokām!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 14:24, pirms 16 gadiem
Ja kāds šitam krivam uzprasīti tieši kurus vajadzētu naturalizēt, 10 minūšu laikā jau būtu saraksts kuri ir tie kurus vajag naturalizēt besi

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 14:25, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Ja nemaldos, tad vinsh bija viens no tiem, kas pat rakstiskaa veidaa nostajas pret Vasiljevu, kad vinsh pasludinaja, ka visi izlases treninji notiks TIKAI latviski. Toreiz to vestuli parakstija ne viens vien krieviski runajosais latvijas izlases hokejists, taa ka ar baigo patriotismu izlases krievi neizcelas.


tur viss bija daudz komplicētāk un daži hokejisti vnk tika izmantoti intrigās. Beļavskis ir daudz darījis mūsu hokejam tapēc pelnījis cieņu

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 14:27, pirms 16 gadiem
junis,
reāli piekrītu šim onkam! nu nedrīkstējām mēs gaidīt šogad lielus brībumus no Latvijas komandas!Būsim pacietīgi! mēs esam uz pareizā ceļa!


Pilniigi Tev Piekriitu!!! Bet mums veel taals cel6 priek6a!!!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 14:28, pirms 16 gadiem
Beidz kurkstēt Krikunov, un kravā koferus ceļam uz fātherlandu
Slēpts komentārs: Jūlis

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 14:30, pirms 16 gadiem
Ja nemaldos, tad vinsh bija viens no tiem, kas pat rakstiskaa veidaa nostajas pret Vasiljevu, kad vinsh pasludinaja, ka visi izlases treninji notiks TIKAI latviski. Toreiz to vestuli parakstija ne viens vien krieviski runajosais latvijas izlases hokejists, taa ka ar baigo patriotismu izlases krievi neizcelas.


Tur nebija gluzhi taa. Vinju patriotisms izpaudaas uz ledus - taadu atdevi speelei veel daudziem jaunajiem latvieshu hokejistiem jaamaacaas. Un paskaties youtube muusu vecaas speeles - kaa Kerch, Chudinovs, Beljavskis staro peec guutajiem vaartiem...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 14:31, pirms 16 gadiem
Juulis

Ostlers, starp citu, esot atkal izlasee iesaistiits.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 14:35, pirms 16 gadiem
nu ja tu krikunov mums piedava Oveckinu, Malkinu, Marozovu tad es esmu ar mieru, bet ja sos ne, tad ej....!
Slēpts komentārs: žora
Slēpts komentārs: žora

  +6 [+] [-]

, 2008-05-13 14:43, pirms 16 gadiem
sadzēries vecs žūpa. Un mēs viņam maksājaM?

  +6 [+] [-]

, 2008-05-13 14:45, pirms 16 gadiem
ČALĪT IZAUDZINI MŪSU PAŠU SPĒLĒTĀJUS UN BŪS TEV 8-NIEKA KOMANDA!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 14:50, pirms 16 gadiem
Lo-hs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 14:53, pirms 16 gadiem
Uzskatu ka vareetu jau vienu , divus speeleetaajus naturalizeet, piemeeram aizsargu un uzbruceeju, nav obligaati viniem jaabuut krieviem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 14:59, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Es vel piekristu,ka mēs naturalizētu kanādiešus,somus,zviedrus vai pat čehus,bet kategoriski pret krieviem!
Tāpat mums to urlu gana daudz!

vot zabaks

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:00, pirms 16 gadiem
viņu vaig izsutīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-13 15:08, pirms 16 gadiem
Ko tas pakroplis te gvelz, kapec Latvijas izlasei vajadzigi krievi. Labak, lai vins vacas prom ar saviem gudrajiem komentariem. Baigis konsultants, to vien var ka pateikt, ka musejie slikti un mes vinam par to maksajam. Kad izlase speles tikai latviesi un trenneri bus latviesi, bus ari rezultats. Kads mums bija vairakums apala "0", ta ir tiraka trenera vaina. Kapec ta nebija, kad bija Lindstrems vai Vasilevs, tad pat Ankipans no Latvijas ligas meta vartus vairakuma. Mazak mums vajag tadus padomdevejus, kuri grib, lai Latvijas izlase nespele latviesi. Lai sis vacas uz savu dzimteni!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:12, pirms 16 gadiem
ja mums speelee taadi kaa Sirokovs vai jerofejevs - nav probleemu - tie ir muusu pasu vieteejie dzeki, bet naturalizeet paariiti novosibirskas, celabinskas jaunieshu, nez vai buus jeega - vinji te paspeelees maksimums paaris gadus un aiztiisies kautkur citur... turklaat Abraga noraadiitajaa intervijaa ar galvinju aptuveni ir skaidrs cik nopietns Krikunovs ir attieciibaa uz konsultanta poziciju! gatavais marasms!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:17, pirms 16 gadiem
Ko viņš tur runā! Nevajag naturalizēt, audzināt savējos vajag!!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 15:19, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: urla nav tautība, tā ir diagnoze, daudzi komentu rakstītāji latvieši ir lielāki urlas nekā mūsu krievvalodīgie hokejisti.

jā labi teikts

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:21, pirms 16 gadiem
Krikunovs tikai izteica savu viedokli par to, kas būtu nepieciešams, lai izlase spēlētu labāk.

Piekrītu, ka mūsu vieta nav pirmajā astotniekā. Bet norvēģu vieta tur arī nav. Gan vēl viņi 1/4 finālā pakļūs zem tanka un dabūs vēl rezultāta starpības rekordu 1/4 fināla spēlēs

Ja šāda līmeņa speciālisti saka, ka mums vajaga ķerties pie tādām radikālām metodēm kā spēlētāju naturalizēšanu... tad ir pēdējais brīdis ļoti nopietni pievērsties jaunates hokeja attīstībai, lai vismaz tuvināties baltkrievu līmenim.

Lai gan mūsdienu sportā sportistu naturalizācija nav nekāds jaunums... paskatamies tikai futbola piemēru. Bet, protams, nenovērtējami labāk, ja savus hokejistus sagatavojam paši. Lai gan arī lielā Krievija, kurā hokeja talantu netrūkst, meklē papildinājumus citās valstīs. Mūžīgi viņu izlasē spēlē kāds kazahs, ukrainis, baltkrievs, lietuvietis...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:21, pirms 16 gadiem
LOHS

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:23, pirms 16 gadiem
RiekstinsG rakstīja: es labāk skatos kā knapi netiek Ceturdaļfinālā, neka lasu visadus krievu uzvārdus. Dievs svēti Latviju, vajag ieklausities šajā teikuma

skan jau labi BET vai bez tie krieviskajiem uzvārdiem kas ir pašlaik mēs nekārpītos pa B grupu tā aptuveni pa vidu?

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:24, pirms 16 gadiem
Kā Kira teiks, tā arī būs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:25, pirms 16 gadiem
Var jau striideeties par naturalizaaciju, globalizaaciju, hokeja naakotni un dziives jeegu, bet kaapeec shis ambaalis liek priekshaa naturalizeet tieshi hokejistus no Krievijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 15:33, pirms 16 gadiem
Pats Krikunovs gav nenaturalizējās un arī Šarikovs Znaroks līdz pat šai dienai nav naturalizējies,bet kamēr LHS vadīs Ļipmans un Uļmans tikmēr savējos izaudzināt būs grūti.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:33, pirms 16 gadiem
mjā, izskatās, ka cien.Zālītis uztur tādu kā ažiotāžu, virsrakstam izvēloties skaļu apgalvojumu, lai gan intervijā tas varbūt arī nebija galvenais.

lai vai kā es arī neatbalstu naturalizāciju šādā veidā, jo patiešām - pašiem taču jāaudzina jaunā paaudze, halles ir, bērni un jaunieši ir, konkurence u-18 izlasē kaut vai vien vairākkāršojusies, salīdzinājumā ar tukšajiem 90.tajiem gadiem, kad 80.to gadu sākuma džekiem bija reāli viena jauniešu vai junioru bāzes komanda / klubs, konkurences tobiš nekādas.

protams, visdrīzāk Krikunovs vienkārši nav pārslēdzis savas pelēkās rievas un neko baigi nedomājot saista šo ar vecajiem laikiem, kad Saša Kerčs no Arhangeļskas, Oļegs Znaroks no Sibīrijas, Beļavskis no Baltkrievijas, Čudinovs, Semerjaks (un vēl no 20.gs. 80.to beigu Dinamo) un vēl zēni brauca spēlēt uz Rīgu hoķi

  +6 [+] [-]

, 2008-05-13 15:36, pirms 16 gadiem
njuss ja piedaavajat Malkinu un Ovečkinu un vinji buutu ar mieru iemaaciities latvieshu valodu kaa arii nodziedaat himnu,tad vareetu padomaat par naturalizaaciju
varbuut 4 mainjaa atradisies vieta

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:36, pirms 16 gadiem
GOaskGO rakstīja: man tiesaam lielaags gods un labums ja lv spele kaut otrajaa diviizijaa bet vismaz visi ir lv speletaaji taadi pasi lv cilveeki kaa ees

nu nu nez vai būtu LATVIJAS komandai labākie fani pasaulē ja kultos par otro divīziju .pieļauju ka lielais vairums pat nezinātu kur un kad tādas otrās divīzijas spēles notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:40, pirms 16 gadiem
Kaads var nosaukt tos seshus naturalizeetos Belarus ?

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:40, pirms 16 gadiem
Priekš kam mums tas Aitiņš?Pašiem savs Dārznieks un Daugavietis.Vienkārši jāmet nost Ļipmans un jāsakārto hokeja saimniecība,tad ar laiku pašiem izaugs labi hokejisti.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:42, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: nu nu nez vai būtu LATVIJAS komandai labākie fani pasaulē ja kultos par otro divīziju .
"Labaakie fani pasaulee" ir pashmeerkjis? Normaali fani taapat zinaatu, kas un kad notiek un brauktu skatiities, bet par alus dzeeraaju a la "davai, davai" blaakja truukumu man iipashi sirds nesaapeetu.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:44, pirms 16 gadiem
Jātiek vaļā no visa treneru sastāva, ieskaitot šito Bļāvieniņu. Nav normāli, ka čempionāta svarīgākās spēles pēdējā periodā tiek zaudēts ar 0-3. Mūsu spēlētāji nav nekādi zēniņi, lai kājas tik ļoti sapītu atbildības nasta un uztraukums. Tīri treneru vaina.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:46, pirms 16 gadiem
Tas Krikuns galīgi neriktīgi kričit.

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:48, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: "Labaakie fani pasaulee" ir pashmeerkjis? Normaali fani taapat zinaatu, kas un kad notiek un brauktu skatiities, bet par alus dzeeraaju a la "davai, davai" blaakja truukumu man iipashi sirds nesaapeetu.

nu no tavas mutes dieva ausi. es gan tā isti te nesaprotu ja no spēlētājiem (bļaģ) vietā dzirdētu (fak) tad viss būtu kārtībā vai arī runa iet par rases tīrību un zilajām asinīm komandā?

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:49, pirms 16 gadiem
Eu! A kas tur par konfliktu starp Galviņu un Sējēju?

     [+] [-]

, 2008-05-13 15:50, pirms 16 gadiem
Kirkunovs vienkaarshi ir riktiigs krievs, un nevajag vinju njemt pieree!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:50, pirms 16 gadiem
Labāk tā kliedzēja vietā būtu paņēmuši kādu psihologu,kas čaļiem sakārto smadzenes pirms atbildīgām spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:52, pirms 16 gadiem
lai iet tas krikunovs dēt!!!lai uztaisa sibiriju ka neatkarigu valsti i taisa 2.izlasi!nafig mums krievus un kur ir garantija ka vini močīs!!!Kazahiem ari pilns krievu a kur rezultāts???

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:54, pirms 16 gadiem
Veco padomju kadru vietā vajag jaunus kadrus.Vācieša Šarikova-Znaroka vietā saukt piemēram Irbi.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 15:56, pirms 16 gadiem
Ne par kaadu rases tiiriibu nav runa. Runa ir par to, ka aarzemnieku naturalizaacija ir tikai vieteejaa sporta caurumu pagaidu aizlaapiishana. Ko tad mees gribam? Neesoshu hokeja piramiidu ar paarraavumu viduu (normaala vieteejaa chempionaata un sporta sisteemas truukuma deelj), kur kaut kaadas iluuzijas uztureeshanai sadod pases 10 krieviem (vai kanaadieshiem, vai somiem, vai zviedriem, vai kaut nigeerieshiem), labaakajaa gadiijumaa uz kaadiem gadiem padaram iekljuushanu 1/4 finaalaa par reaalo, nevis optimistisko uzdevumu (jo augstaakas klases sportisti taapat pie mums nespeelees), kad shie vairs nevilks, iedosim pases naakamajiem 10 un taa taalaak?

Ja taa - uz priekshu...

  -3 [+] [-]

, 2008-05-13 15:57, pirms 16 gadiem
juss te visi beeerni

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 15:58, pirms 16 gadiem
luuk chalis,kam suudi galvaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 15:59, pirms 16 gadiem
Bet kurš tad šīs sporta (hokeja) sistēmas priekšgalā stāv-Ļipmans,no kura nekādīgi nevar tikt vaļā.Statūtus uztaisījuši tā,ka arī šeit laikam vajadzēs visas tautas balsojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 16:10, pirms 16 gadiem
kad zaudē, tad tik Krikunovs noliek. Izlasīju LA interviju ar Gunti Galviņu un šis šo to pateica par Krikunovu.
Un lai viņš beidz muldēt, nevajag nekādus krievu spēlētājus naturalizēt! Tad jau labāk kādu vācieti, šveicieti. Ja pieņemsim tos krievus, tad tā būs hokeja okupācija!!!
Debīlisms...

  +5 [+] [-]

, 2008-05-13 16:17, pirms 16 gadiem
Ej un labāk apskati savas olas krikunov!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:25, pirms 16 gadiem
almantito rakstīja: kad zaudē, tad tik Krikunovs noliek. Izlasīju LA interviju ar Gunti Galviņu un šis šo to pateica par Krikunovu.
Un lai viņš beidz muldēt, nevajag nekādus krievu spēlētājus naturalizēt! Tad jau labāk kādu vācieti, šveicieti. Ja pieņemsim tos krievus, tad tā būs hokeja okupācija!!!
Debīlisms...

a kāda šķirba kas tevi okupē krievs vai zviedrs tie ar starp citu mūsu seņčiem rīkles grieza.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:30, pirms 16 gadiem
Opaaa!!! Un, kur tad Belarus ir tikushi shajaa chempii ar saviem seshiem krievu jaunieguvumiem, tur pat, kur mēs vien ir!!! Pilniigu murgu te dzen!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:34, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: a kāda šķirba kas tevi okupē krievs vai zviedrs tie ar starp citu mūsu seņčiem rīkles grieza.

man svarīgi ir lai neokupē neviens.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 16:35, pirms 16 gadiem
Labāk naturalizējam kanādiešus hokejā, brazīliešus futbolā, un amreikāņus basketbolā un visas problēmas būs atrisinātas!!! Sviests...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 16:40, pirms 16 gadiem
nafig mums shitaadu konsultantu! psc kaa var shitaa pateikt!
Vajag pa shaadiem vaardiem Lipmanam ultimaatu uzstaadiiit, lai nekavejoties shito dzeku atstaadina no Latvijas izlases konsultanta amata!
Psc kaa chalis mani uzvilka!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:45, pirms 16 gadiem
almantito rakstīja: man svarīgi ir lai neokupē neviens.

tad ņem cirvi un stājies uz robežu. ar ko eiropas savienība atšķiras no padomju savienības ja tādu atceries?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:46, pirms 16 gadiem
almantito rakstīja: man svarīgi ir lai neokupē neviens.

un niks jau arī tev kā īstenam latvietim :-)

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:51, pirms 16 gadiem
Ja piesaistīsim vienu, divus hokejistus no Krievijas, nekas slikts ar Latviju nenotiks - viņam ta poh, aizbrauks atpakaļ uz Krieviju, visu izčakarējis.... Mūsu puikas tagad spēlē ka prieks, lai tagad viņi netiktu sastāvā kkādu krievu dēļ - nē paldies

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 16:53, pirms 16 gadiem
nu ti Krikunov pridurok..

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:56, pirms 16 gadiem
No hokeja jau vinjsh droshi vien daudz saprot, bet shaads prieksh man gan nepatiik, ko tad ar to varees panaakt?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 16:57, pirms 16 gadiem
Krikunovs jau pats arī gan krievu izlasi, gan maskavas dinamku nolaida. No hokeja jau saprot, bet tā mūžīgā purpināšana jau nu spēlētājus nemotivē un labāk spēlēt neliek. Tipisks krievu (CCCP) treneris

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:00, pirms 16 gadiem
Viņš pats negrib naturalizēties par pērtiķi????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-13 17:09, pirms 16 gadiem
Stulbais padomju funkcionārs, tā pati stulbā padomju domāšana - latvieši nemākot spēlēt, un vajag te CSKA un Maskavas Dinamo pabiras! Urla Tu! Patriekt šitādu!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 17:09, pirms 16 gadiem
pretendē uz gada spārnotākā teiciena godu!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 17:17, pirms 16 gadiem
piekrītu šiem viedokļiem priekš kam te kādu konsultantu-izlasei lai iegulda kaut kur citur naudu nevis tērē par tukšu runāšanu!!
sviests! Esam mēs Latvijā un spēlē latvieši!
nevajag kaut kādu naturalizāciju...
balsoju pret šo domu...
lai tērētu naudu kaut kādam tur konsultantam būtu labāk investējuši svarīgākajos hokeja jautājumos! lai brauc uz krieviju un konsultē! gudrais te..
Paši tiksim galā ar savām hokeja lietām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:24, pirms 16 gadiem
inetrvija ar Galviņu


– Tu kā aizsargs jūti, ka izlases konsultants ir Vladimirs Krikunovs, kurš atbild par spēli aizsardzībā?

– Es vispār nesaprotu, kāpēc viņš ir izlasē. Un kāpēc strādā ar aizsargiem, ja pats nemaz nav spēlējis aizsardzībā?

– Nē, Gunti, Krikunovs bija gan aizsargs.

– Bija? Nu labi. Viņš spēļu laikā aiz muguras visu laiku kaut ko murmina. Vienalga, kurš ir laukumā un kurš ir ar ripu – tāda kļūda, šitāda kļūda. Pārbaudes mačā pret somiem bija normāli – Krikunovs sēdēja tribīnē un pa rāciju ziņoja Vītoliņam, ko vajag pamainīt. Bet uz soliņa viņu neviens negrib redzēt. Pats ar sevi visu spēli runā. Jā, viņš jau ir izcils treneris... Pārbaudes spēlēs Krikunovs mani uzskatīja tikai par devīto aizsargu. Labi, ka Znaroks domā citādāk.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:26, pirms 16 gadiem
Vienu gan prātīgu domu no šī visa vajadzētu Kirovam uztvert: Starpkontinentālajā hokeja līgā Latvijas komandu jāvada Latvijas izlases trenerim, vienalga lai kurš arī tas būtu.

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:33, pirms 16 gadiem
Zoverags rakstīja: Vienu gan prātīgu domu no šī visa vajadzētu Kirovam uztvert: Starpkontinentālajā hokeja līgā Latvijas komandu jāvada Latvijas izlases trenerim, vienalga lai kurš arī tas būtu.


Nafig???
reāli tāpat puse izlases kandidātu tur nespēlēs un kluba interesēs jau nekādi nebūs pirmām kārtām domāt par izlasi. klubs ir tomēr bizness, izlase - gods. Neaizmirsti, ka klubā galvenās lomas spēlēs leģionāri, jo to iegādei (respektīvi, algām) ir plānotas, iespējams, vēl lielākas summas, kā visu pārējo Latvijas spēlētēju algas kopā... līdz ar to Ģinama vairāk vai mazāk tiks pakārtots tiem 5 (vai pat vairāk) leģionāriem (jo ne jau priekš 3. vai 4. maiņas tos leģionārus ņems).

     [+] [-]

, 2008-05-13 17:36, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nafig???
reāli tāpat puse izlases kandidātu tur nespēlēs un kluba interesēs jau nekādi nebūs pirmām kārtām domāt par izlasi. klubs ir tomēr bizness, izlase - gods. Neaizmirsti, ka klubā galvenās lomas spēlēs leģionāri, jo to iegādei (respektīvi, algām) ir plānotas, iespējams, vēl lielākas summas, kā visu pārējo Latvijas spēlētēju algas kopā... līdz ar to Ģinama vairāk vai mazāk tiks pakārtots tiem 5 (vai pat vairāk) leģionāriem (jo ne jau priekš 3. vai 4. maiņas tos leģionārus ņems).


Toties šie leģionāri būs (jābūt!) meistarīgāki par izlases spēlētājiem un moš viņi Miķelim iemācīs precīzāk pa vārtiem mest...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 17:38, pirms 16 gadiem
TAD JAUT TĀ NAV LATVIJAS IZLASE, KAUT KĀDA SAJAUKTĀ, BET MĒS TAK ESAM LATVIEŠI AR LATVIJAS IZLASI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:05, pirms 16 gadiem
Krikunovs vispār uzskata, ka krievijas hokejs ir vislabākais(Krievija, Balkrievija) un ka mēs veidojam jaunu hokeja stilu ir slikti, vajadzētu latvijas izlasei atgriezties pie kādreizējās PSRS hokeja skolas. Intervijā viņš visu laiku liela Krievijas līgu, saka ka latvijas hokejam liels plus būs ka dinamo spēlēs krievijas līgā(kādā krievijas līgā kontinentālā līga), nah mums tādu trenera palīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 18:15, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties šie leģionāri būs (jābūt!) meistarīgāki par izlases spēlētājiem un moš viņi Miķelim iemācīs precīzāk pa vārtiem mest...

Izlasiiji shodienas interviju?

     [+] [-]

, 2008-05-13 18:15, pirms 16 gadiem
man jau likas ka ar to krievu baru nekaS LABS nasanaks lai lasas uz mvd vins vel gribot palikt kopa ar to otru urlu vai tiesam beidzot kad izlase ir kas dzied himnu visu atmest atpakal mums tacu ir sava valoda un valsts

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 18:53, pirms 16 gadiem
Tas dziedātājs Kirkorovs pilnībā sap...sies.
Slēpts komentārs: Semjonovs

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 18:54, pirms 16 gadiem
Būtut ieteicis janiešu hokeju atīstīt, junioru wecumu. lai aizbraucōt uz augstākām līgām nebūtu jāšāk nobeigā, bet gan no augšas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 19:01, pirms 16 gadiem
Mazais Ralfiņš rakstīja: Būtut ieteicis janiešu hokeju atīstīt, junioru wecumu. lai aizbraucōt uz augstākām līgām nebūtu jāšāk nobeigā, bet gan no augšas.

tikai neaizmirsti, ka bernu vecuma musu jaunie censoni sit visus pec kartas, zviedrus, somus kanadiesus!
vajag kadu kurs var ieteikt, ka lai 15 gados zeni nenolaizas lidz pagrimumam

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 19:01, pirms 16 gadiem
pilnigi izslegts! beidzot es esmu sagaidijis ka izlase spele latvju puikas..tapec mes visi milam latvijas basketbola izlasi ka tur spele letini un tapec mes ne parak esam sajusma par latvijas futbola izlasi ka tur spele tikai maris..hokejs ari jau gaja parezaja virziena..nevajag to mainit!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 19:02, pirms 16 gadiem
Iesaku Krikunovam naturalizeet smadzenes. Ieliks kaadas paaris shuunas, nekas slikts ar vinju nenotiks.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 19:03, pirms 16 gadiem
Ielikt to Krikunovu kastē un aizsūtīt labi tālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 19:11, pirms 16 gadiem
to teica krievu tautibas treneris..
ko saka latviesi,mes,lidzjuteeji?
nekada gadijuma!!!
mums jau tā BEIDZOT ir tik latviska komanda kaa NEKAD!!! super. un teisam,pietiek ar tiem vietejiem krievu kadriem,kas ir..
macijevskis,sirokovs,blinovs,jerofejevs,naumovs utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Semjonovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 19:24, pirms 16 gadiem
vota shitam "ekspertam" es labpraat ievilktu ar kaaju, goda vaards! Kursh to aazi njeema Lv izlasee par konsultantu? Tikko pirma dzirdeeshana! Ar suudainu deeli patriekt vinju, lai iet pie saviem krieviem un naturalizee kaut vai chigaanus! Aksts pedejais, kur tadi rodas!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 19:35, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: tikai neaizmirsti, ka bernu vecuma musu jaunie censoni sit visus pec kartas, zviedrus, somus kanadiesus!
vajag kadu kurs var ieteikt, ka lai 15 gados zeni nenolaizas lidz pagrimumam
Hokejā juniori skaitās 16 -18 gadu vecums. tie wair snewienu pušu nesit. šai wecumā mūs wisus sit pušu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 19:41, pirms 16 gadiem
Kurš iesita Vladimiram Krikunovam pa pakausi-nu kur šitā var par naturalizētajiem RUS pateikt!! Tas ir piiz..c!!! Kāds būs mazliet pajokojies ar Vlaģiku!!

     [+] [-]

, 2008-05-13 19:44, pirms 16 gadiem
Prieksh kam tas Krikunovs vispaar vajadziigs! ko vinjs vispaar te dara! gudri kko piedodiet d...! peec kaujas jau visi gudri! ko ta nekaa nedariija pirms chempionaata?? un lai vinjs ar savaam idejaam par krieviem iet galiigi pupaas! un vispaar taads padomju skolas diktators mums nav vajadziigs!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 19:44, pirms 16 gadiem
jeega naturalizeet? mums laba komanda vienk znaroku vajag mest no postena!

     [+] [-]

, 2008-05-13 19:45, pirms 16 gadiem
Varbuut mums tagad basiisha nacionaalo komandu pilnu ar vidusskolas nigeriem piebaazt ko smoke weed evry day!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 20:04, pirms 16 gadiem
nemu wārdus atpakaļ. Šī raksta NOSAUKUMS PILNĪBA NEATBILST KIRKUNOVA TEIKTAJAM. DEĻ TĀ ARĪ ŠI AŽIOTĀŽA.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 20:08, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: tad ņem cirvi un stājies uz robežu. ar ko eiropas savienība atšķiras no padomju savienības ja tādu atceries?

ja vajadzēs, tad ņemšu arī to sasodīto cirvi un aizstāvēšu savu Tēvzemi Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 20:09, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: un niks jau arī tev kā īstenam latvietim :-)

ha ha ha!
kāda tev daļa gar manu niku?!
vismaz neesmu dinozaurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 20:12, pirms 16 gadiem
šajā visā JŪTAMA uzpērkamā D_I_L_S_U dvaka!!!

     [+] [-]

, 2008-05-13 20:14, pirms 16 gadiem
roflmao no komentiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-05-13 20:20, pirms 16 gadiem
ej dijrst krikunov !!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 20:29, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: Krikunovu vajadzētu nahujalizēt

  +8 [+] [-]

, 2008-05-13 20:36, pirms 16 gadiem
Deportēt šitādu suni vajag!!!
vai latvju fanus uzlaist...muldēs vēl man!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 20:48, pirms 16 gadiem
Ja piesaistīsim vienu, divus hokejistus no Krievijas, nekas slikts ar Latviju nenotiks.

Ja Krikunovu padzītu uz savu jebanuto krieviju, tad tik tiešām nekas slikts ar Latviju nenotiks, pat labs!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-13 20:50, pirms 16 gadiem
Tieši tā,labāk ar letiņiem 10 vietās,nekā ar 90% krievu komandā 5 vietās.Trenējiet latviešu jaunos chaļus,mums ir daudz lietas koki!!!!!Tas ir visvieglākais ceļš,sapirkties otrās šķiras krievus!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-13 20:56, pirms 16 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Aizej, izēd, draugs! Labāk B grupā, nekā 6 krievi komandā. Lai arī nekad neesmu pret naturalizēšanām, neesmu arī pret krieviem kā tādiem, taču man nevajag 8nieka komandu, ja spēlē pilns ar Sašām, Pašām un Ivaniem. Labāk patīk, ka ir Mārtiņš, Miķelis un Jānis.

P.S. Kur ir Baltkrievi ar saviem 6 krieviem, 4 NHL masķeriem un kanādiešu treneri?

Nevajag nopelt Baltkrievus, man patika, kā viņi cīnījās šogad....malachi (nedaudz atgādina LV izlasi 1997 gadaa, kad ar speeciigiem ciiniijaamies liidziigi, bet ar viena liimenja komandaam pamaniijaamies zaudēt......) Bet par naturalizēšanu ir pilniigs sviests, taa jau ir slimiiba, kas naak no Krievijas, paskatās uz Krievijas basketbola izlasēm (gan siev., gan vīr.)..... mums to toch nevaig, mums ir savi bāleliņi, kas nesīs Latvijas vārdu pasaulē.....

  +4 [+] [-]

, 2008-05-13 20:58, pirms 16 gadiem
man sitam vecim ir tikai viens sakaams-EJ TU D.I.R.S.T!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:02, pirms 16 gadiem
Debīlie Krievu izgajieni- besii vienkārši!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:22, pirms 16 gadiem
sakiet ko gribat bet hokejisti letinji tomeer ir pastulbi, varbuut taa mentalitaate nezinu, palasot reedliha interviju kljuust skaidrs kaapeec muusu hokejisti kuljas tur kur kuljas, ja sportistam ir iekshaa vish dariiis visu lai lauztu sevi un pilnveidotu, bet pats atziist ka nezin kur met, nespeej uzmest tur kur veelas jo nav laika domaat speeles laikaa un ka SPECIAALI NETRENNEE METIENU, atvainojiet marazms, tai pat laikaa krosbijs pagrabaa pa veljas mashiinu katru dienu stundaam vaaleeja ar ripu lai uztrenneetu metienu, 100% ka ovechkins arii katru dienu stundaam pateereeja lai attiistiitu to, nu ja nav iekshaa un neveelas smagi straadaat tad nekaa nebuus, basketbolaa jau tas pats, tieshaam tie simti miljonu nav pietiekams dzinulis lai ziedotu paardesmit gadus smagaa darbaa? neticiiba sev vai kas?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:23, pirms 16 gadiem
nu tas ir PSC šitā pateikt!

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:30, pirms 16 gadiem
Kā tad!!! NEE un viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:36, pirms 16 gadiem
Basitī jau naturalizēja pāris jeņķus.... Tas pats ar hoķi - B līga ir mūsu hokeistu līmenis....

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:41, pirms 16 gadiem
keeper16 rakstīja: Tas pats ar hoķi - B līga ir mūsu hokeistu līmenis....

Tad kaapeec muuseejie tur nespeelee, esi padomaajis?

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:42, pirms 16 gadiem
Vispaar, nez, krievi negrib kaadu kanaadieshu vaartsargu pameegjinaat naturalizeet? Taada liimenja vaartsargu paarpilniiba (ja pienjem, ka vairaaki aiznjemti play-off, vai vienkaarshi izlasei nevar paliidzeet) nemaz nav.

  -4 [+] [-]

, 2008-05-13 21:43, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Es vel piekristu,ka mēs naturalizētu kanādiešus,somus,zviedrus vai pat čehus,bet kategoriski pret krieviem!
Tāpat mums to urlu gana daudz!

Lūdzu, banu šim te cilvēkam! Plz!

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:46, pirms 16 gadiem
spēlēs.....

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:46, pirms 16 gadiem
keeper16 rakstīja: Basitī jau naturalizēja pāris jeņķus.... Tas pats ar hoķi - B līga ir mūsu hokeistu līmenis....

Paskaties, kas un kā spēlē 1.divīzijā - Latvijai tur nav konkurentu .(un tā nav tikai mana pašpārliecinātība).

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:53, pirms 16 gadiem
Ja, gadījuma, kādam ir viņa tel, tad, lūdzu aizsūtiet viņam ziņu, kura norādīts Zilupes virziens... Do svidaņija, Krikunov!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-13 21:55, pirms 16 gadiem
P.S. Proščai, Krikunov!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 21:58, pirms 16 gadiem
SOAD rakstīja: lohi, mums visa izlase ir no naturalizetiem krieviem. izskatas nepalidz.

Izskatās, ka tu esi nokritis no mēness, uz kuru biji izsūtīts pirms gadiem desmit...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 22:05, pirms 16 gadiem
martishka rakstīja: par ko? par riebumu pret slāviem? banu? pilnīgas muļķības

Tu domāji riebumu pret savu izlasi, karogu, valsti?! Kauns

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:06, pirms 16 gadiem
nav jau tik viegli naturalizeet labus hokejistus,!!!
....nu es ar mieru ja tie bus OVECKINS,MALKINS ,NABOKOVS.....

     [+] [-]

, 2008-05-13 22:22, pirms 16 gadiem
nu ja varetu naturalizēt tadus kā piemeram Malkins, Kovaļčuks, Ovečkis, Nabokovs

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:27, pirms 16 gadiem
Ko?

Tagad, kad izlasē BEIDZOT ir latviešu spēlētāji, kas var nodziedāt himnu, mēs sabāzīsim iekšā kautkādus svešzemniekus?


Kas ir valsts izlase? VALSTS (Latvijas) I-Z-L-A-S-E !!!
Krikonov, domā līdzi!
Tad jau varam naturalizēt visus NHL spēlētājus, kuri nespēlē kādas valsts izlasē!

Viņš mani sasmīdināja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 22:39, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Tu,luni,ne jau visiem valsts asocējās ar hokeja izlasi!
Bet par necieņu pret Latvijas karogu un šo valsti Tu varētu aizvērt muti,lai protēze neizkrīt!

līmenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-13 22:44, pirms 16 gadiem
Ko tas mirla tur murgo???

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 22:58, pirms 16 gadiem
kkads klauns.. kpc vinjsh nau wel atlaists? laikam tas tapec ka hokeja federacijas prezidents jau ar nau nekads vietejais te..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-13 23:31, pirms 16 gadiem
Ne jau tāpat vien viņš tu burkšķēja čempja laikā visiem aiz mugurām kautko pie sevis. tagad tā žults nāk ārā, ibio. Lai lasās, nafig tādu konsultantu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-13 23:34, pirms 16 gadiem
Ģirtēns rakstīja: Ta viens vai divi riktīgi meistari nenāktu par ļaunu. Sportā ir svarīgi arī panākumi, tā ka tas tikai tā vārdā. Teiksim Ovečkinu un Malkinu varētu uzņemt lv formās. Būtu arī no kā mūsu jaunajiem pamācīties


Tie jau paši ir diezgan jauni!

     [+] [-]

, 2008-05-14 00:00, pirms 16 gadiem
Te pat šito konusltantu - murminātāju lāga komantēt negribās....vēl kaut kādus pekstiņu ar krievu naturalizāciju ir sadomājis! Kāda mārrutka pēc viņš vispār bija vajadzīgs...? Par to pašu naudu Kira labāk normālu psihologu komandai būtu noalgojis... no viņa, domāju, jēgas būtu 5X vairāk un ka'zi' tagad moš mūsējie vēl ceturtdaļfinālā spēlētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-14 00:08, pirms 16 gadiem
A tev pašam nevajag kaut ko?!

     [+] [-]

, 2008-05-14 00:36, pirms 16 gadiem
ar naturalizētajiem spēlētājiem kad Latvija spēlēja augstākā vieta čempī bija septītā 1997.gadā, tā ka ja nav iespēja naturalizēt pašus labākos, tos kuri spēlē piem Krievijas izlasē, tad domāju nav jēgas vispār to darīt!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-14 01:54, pirms 16 gadiem
ne zli menja maloletka,davaj mozet vstretimsja footbolchik sigrajem,posmotrim,chto ti mozesh,kicker ti...mozet posporim na tvoju zhopu,chto nichego ne smozesh sdelat protiv meja???Smiekliigi naak,kak govoritsa.....tak cto podumaj,prezde chem pizdet,s kem govorish..esli chto,pishi v lichku...maloletka

     [+] [-]

, 2008-05-14 03:57, pirms 16 gadiem
taadu murgu sen nebiju dzirdeejis,vnk nav komentaaru.vladimir izguli dzeerumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 09:54, pirms 16 gadiem
Ko mēs te dūres vicinām pēc cīņām! Pirms čempja neviens neko nav iebildis par to, ka Krikunovs ir Latvijas izlases konsultants! Tagad pēc viņa intervijas brēku sacēluši... Es saprotu, ka labāk izlasē spēlēt tikai latviešiem un tikai C vai labākajā gadījumā B divīzijā... Atskatoties vēsturē, kas EuroBasket07 krieviem izcīnija zelta medaļu, CSKA palīdzēja uzvarēt Euroleague? Naturalizēts amerikānis Džons Roberts Holdens! Vai ne tā?
Mums laikam gribās lai visi hokejisti pēc uzvaras uzdziedātu himnu! Mums ir nepieciešami spēlētāji, kas rādītu piemēru kā pareizi spēlēt hokeju! Mūsu jaunajiem hokejistiem nav labu ideālu pēc kā tiekties, sasniegt mērķus...
Vai mūsu izlases jaunie hokejisti ir piemērs... tam, lai sakautos ar pretinieku par to, ka zaudējam spēli, bet neparādītu to, ka mēs (gan jaunie, gan vecie spēlētāji) esam cīnītāji līdz galam, par spīti visam... Kāda tagad jaunatne augs, noskatoties šo spēli Latvija-Vācija?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-14 10:08, pirms 16 gadiem
nu ko varu pateikt, laba doma!!!ja federacija grib panākumus tad šo domu jārealize. Bet tomēr pagaidam Latvijā par daudz nacionālistiski noskaņoto cilvēku

     [+] [-]

, 2008-05-14 10:14, pirms 16 gadiem
devilboy rakstīja: Nevajag nopelt Baltkrievus, man patika, kā viņi cīnījās šogad....malachi (nedaudz atgādina LV izlasi 1997 gadaa, kad ar speeciigiem ciiniijaamies liidziigi, bet ar viena liimenja komandaam pamaniijaamies zaudēt......) Bet par naturalizēšanu ir pilniigs sviests, taa jau ir slimiiba, kas naak no Krievijas, paskatās uz Krievijas basketbola izlasēm (gan siev., gan vīr.)..... mums to toch nevaig, mums ir savi bāleliņi, kas nesīs Latvijas vārdu pasaulē.....

eu debilboy!nu tu istais debils

  -1 [+] [-]

, 2008-05-14 10:24, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Ko?

Tagad, kad izlasē BEIDZOT ir latviešu spēlētāji, kas var nodziedāt himnu, mēs sabāzīsim iekšā kautkādus svešzemniekus?


Kas ir valsts izlase? VALSTS (Latvijas) I-Z-L-A-S-E !!!
Krikonov, domā līdzi!
Tad jau varam naturalizēt visus NHL spēlētājus, kuri nespēlē kādas valsts izlasē!

Viņš mani sasmīdināja!

esmu par latviju un izlasi bet pšlaik laikam ir jāizvēlās vaiuzvarēt stiprās komandas vai turēt uz ledus zēnu kori kas skaisti dzied himnu.kaut arī man tas nepatīk bet ir jaizvēlas uzvaras vai nacionālisms(kamēr sakārtojam hokeja saimniecību)

  -1 [+] [-]

, 2008-05-14 10:58, pirms 16 gadiem
*is tu *irst, Krikunov!!! Mosh tad veel kaadus 12 kanaadieshus un 1 japaani naturalizeejam?

  -3 [+] [-]

, 2008-05-14 11:12, pirms 16 gadiem
Jus esat visi idioti

     [+] [-]

, 2008-05-14 11:35, pirms 16 gadiem
Jau hokejisti teica ka nesaprot ko taads pamulkjis dariija izlasee, nu tagad paarliecinaas arii liidzjuteeji - kaa paveera muti taa nekompetence (nepaarzin hokejistu) un vienkaarshi kakas saak no taas birt aaraa! No shitaada suuda braalja var atvadiities ar skarbaakiem vaardiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 12:29, pirms 16 gadiem
Labāk DEPORTĒT KRIKUNOVU

     [+] [-]

, 2008-05-14 15:21, pirms 16 gadiem
GoldenEye rakstīja: davaj izprecinam kādu latvju zelteni ar C.Ronaldo, tad vēl ar Puyolu vienu, tad vēl vienu ar Rūniju un mums sanāks tāda futbola komanda ka pašam bail iedomāties

hahahahahahaahhahhaha , psc, ahahhahahahhahahaa daraam!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 15:26, pirms 16 gadiem
bruno petersons tika naturalizeets, un... pashi (ne)ziniet ko vinjsh tgd dara.
veel bija viens tas amerikaanis slaidais, kas arii skaitaas nu latvietis, speeleejis lv izlasee, un... ko vinjsh tgd dara? neko neesmu dzirdeejis no francijas liigas, kursh vinjsh kkad speeleeja. jauki ir tas, ka es pat shii "latviesha" vaardu nu vairs bez papildus neta resursiem nearu atcereeties.
davai, naturalizeejam kaut pusi krievu 3aas, vai pat 4aas izlases. tikai kas notiks? znaroks vai vels` zin kas(ja ne pats DIEVS Krikunovs) pateiks: neiederas komandas modulii, jaaudzee jaunie hokejisti! gribat dereet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-14 18:47, pirms 16 gadiem
man ta liekas ka shito paargrudo chaliiti vajadzeetu izvest no LV................
pie rezuultaat 3:2 pec vina teikta ir jaasez aisardziba, ka vell jaaspele 20min?!!klauns tu taads!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-15 15:24, pirms 16 gadiem
DAUNIS!!! Ar zābaku purnā un prom no Latvijas, ka atļaujas šitā runāt!
Kāda velna pēc mums krievi būtu jāatbalsta?!
Tad lai iet par konsultantu Krievijai!

MĒS PAR LATVIEŠIEM, mēs par LATVIJAS izlasi!

     [+] [-]

, 2008-05-19 11:43, pirms 16 gadiem
tā smējies sen nebiju, ja nu vienīgi kāds ovečkins ar malkinu sadomātu naturalizēties, tad gan man nekas iebilstams nebūtu