Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Edža spēlēja kā Irbe labākajos gados

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Edža spēlēja kā Irbe labākajos gados
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2015. gada pasaules čempionātā hokejā pirmo uzvaru izcīnīja Latvijas izlase, kas, pateicoties Andra Džeriņa un Kaspara Daugaviņa vārtiem un Edgara Masaļska 35 atvairītajiem metieniem, ar 2:1 pagarinājumā pārspēja šveiciešus. Olybet hokeja eksperts Guntars Paste uzskata, ka Masaļskim par sniegumu pienākas piemineklis, labi darbojies arī ceturtais virknējums un Džeriņš, bet turnīrs tikai tagad sācies, jo kopvērtējumā joprojām esam pēdējā vietā - Šveici apspēlēja arī Austrijas valstsvienība.

Edgars Masaļskis ir pelnījis pieminekli Rīgas centrā, un komandas biedriem jāuzsauc viss, ko viņš vēlēsies! It īpaši Jānim Spruktam, kurš sajauca vārtus. Nekas, cerams drīz sāks mest iekšā pareizajos. Masaļskis bija fenomenāls, šedevrs sekoja šedevram, un viņa akcijas ārzemju kluba meklējumos ir pamatīgi cēlušās. Esmu pārliecināts, ka pavisam drīz viņam būs labs kontrakts labā komandā. Edža spēlēja tikpat labi, cik Artūrs Irbe labākajos gados.

Izšķirošajos vārtos Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš pretiniekus izģērba kā pēc labākās hokeja ābeces. Pēc panākuma ir pacilāts noskaņojums, bet jāpiekrīt Latvijas Hokeja federācijas prezidentam Kirovam Lipmanam, - cerams, ka pēc uzvaras komanda sagaidīs apsveikumus no valdības, no politiķiem, ja reiz valsts svētkos neko nesaņēma. Varētu padomāt, ka izlase brauc sisties pati par sevi. Varētu padomāt, ka neaizstāv Latvijas godu. Jo tādās valstīs kā ASV un Kanāda par mums zina, pateicoties sportistiem, pateicoties hokejistiem. Nesmuki no valdības puses, jo jau tā sportam nav nekādas palīdzības.

Atgriežoties pie spēles un pacilātā noskaņojuma, punktus paņēmām mačā, kurā tie bija jāņem, lai komandai rastos drošības sajūta. Nebūs nekādas nolemtības pēc trim zaudējumiem, it īpaši 1:8 pret Zviedrijas izlasi. Taču biedē, ka šveiciešiem brīžiem bija nospiedošs pārsvars, tikām iespiesti zonā, un tad sākās noraidījumi, kļūdas. Un kļūdu bija daudz, piemēram, Oskara Cibuļska piespēle no neērtā satvēriena starp zilo un sarkano līniju. Tāpat vienubrīd likās, ka tiesneši sāks laist muļķi, bet beigās ļāva spēlēt, īpaši nesodīja nevienu no komandām. Par Krišjāņa Rēdliha noraidījumu: tas ir jauns noteikums, nesen izdomāts, ka nūju pa ledu padot vairs nedrīkst, tikai rokās.

Vēl priecēja ceturtā maiņa Kaspars Saulietis - Armands Bērziņš - Gunārs Skvorcovs, kas beidzamajā trešdaļā mocīja Šveices valstsvienību aizsardzības zonā, grieza karuseļus. Arī Andris Džeriņš, kurš sestajā pasaules čempionātā beidzot iemeta vārtus. Bija moments arī otrās trešdaļas beigās, un, ja būtu pārmetis ripu pāri nūjai, Dārziņš panāktu 2:0, un spēle būtu beigusies. Aizsardzībā Džeriņš darbojās tikpat labi, izjauca vairākus momentus, nežēloja ne sevi, ne pretiniekus, bija savā elementā.

Aleksandrs Beļavskis visas spēles garumā saglabāja mieru, neko nerādīja uz āru, un tas galvenajam trenerim ir ļoti svarīgi un labi. Zina, ko dara.

Taču pasaules čempionāts tikai tagad ir sācies. Cīnoties par izdzīvošanu, obligāti jāpieveic Francija vai Austrija, kuras kontā arī ir divi punkti par panākumu pret Šveici. Austriešus, frančus un vāciešus var likt vienā plauktā, vienlīdz labas komandas, redzēsim, kā iegrozīsies pirmās minūtes pret katru pretinieku. Bet pēc uzvaras skaidrs ir viens: mēs varam un mākam spēlēt! Atliek Edžam visu turnīru vilkt, un varam kaut ko arī sasniegt, jo cīņā par ceturtdaļfinālu Šveicei būsim priekšā, pateicoties uzvarai savstarpējā mačā.

 +20 [+] [-]

, 2015-05-06 21:10, pirms 10 gadiem
Irbe ir Irbe, Edža ir Edža, mēs visi zinām, ka Masaļskis ir spējīgs uz šādām spēlēm, jācēr, ka turpinās tikpat labi!

 +22 [+] [-]

, 2015-05-06 21:12, pirms 10 gadiem
uzbrucējiem arī savs darbs būtu jādara ne tikai cerēt uz Edgaru.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-06 21:13, pirms 10 gadiem
Justifiable rakstīja: Irbe ir Irbe, Edža ir Edža, mēs visi zinām, ka Masaļskis ir spējīgs uz šādām spēlēm, jācēr, ka turpinās tikpat labi!
+

 +11 [+] [-]

, 2015-05-06 21:20, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: uzbrucējiem arī savs darbs būtu jādara ne tikai cerēt uz Edgaru.
Nu šodien viņi visu izdarīja - iemeta par vienu golu vairāk nekā pretinieki.

 +10 [+] [-]

, 2015-05-06 21:21, pirms 10 gadiem
Sprukts šancēja kā zvērs, lai arī nav labākajā formā. Kad iepiļīs fričiem vai aistriešiem izšķirošo golu, visi cels pieminekli.
Visa komanda nospridzināja uz viena viļņa, bet taktiski prasījās lielāka aktivitāte, it īpaši pēdējās 5.-7. minūtēs.
Bet tā-uzvarētājus netiesā

     [+] [-]

, 2015-05-06 21:21, pirms 10 gadiem
šitas ir smieklīgi teikts:

Bija moments arī otrās trešdaļas beigās, un, ja būtu pārmetis ripu pāri nūjai, Dārziņš panāktu 2:0, un spēle būtu beigusies.

2:0 pat 60 sekundes pirms spēles beigām neko nenozīmētu!

  -4 [+] [-]

, 2015-05-06 21:22, pirms 10 gadiem
Lipmans gaida valdības apsveikumus, arī Paste tagad gaida. Kas par muļķībām, ka gaida, lai hokejsitus apsveic politiķi svētkos vai pēc vienas uzvaras. Politiķiem ir jāapsveic sportisti turnīra beigās , ja ir vērā ņemams sasniegums nevis pēc katras uzvaras.

  +9 [+] [-]

, 2015-05-06 21:32, pirms 10 gadiem
Ne jau par uzvaru bij jāapsveic,bet valsts svētkos,ko valdība neizdarija!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-06 21:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Lipmans gaida valdības apsveikumus, arī Paste tagad gaida. Kas par muļķībām, ka gaida, lai hokejsitus apsveic politiķi svētkos vai pēc vienas uzvaras. Politiķiem ir jāapsveic sportisti turnīra beigās , ja ir vērā ņemams sasniegums nevis pēc katras uzvaras.
tieši tā, varētu domāt, ka katra spēle ir super svarīga Latvijas valstij. Ja nospēlēs labi turnīru, tad arī apsveiks.. Nav jau visa valsts dzīve pakārtota hokejam vai sportam.. Tad varbūt pēc katras spēles jāapsveic Gulbis, Girgensons vai vēl nezin kas...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 21:42, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: uzbrucējiem arī savs darbs būtu jādara ne tikai cerēt uz Edgaru.
Aizsargiem jau arī... tur varējām smagi ierīt kādas 3 ripas, ja ne Edgars izvilktu
Slēpts komentārs: essia

     [+] [-]

, 2015-05-06 22:15, pirms 10 gadiem
essia rakstīja: Mani, personīgi, arī ne valdība, ne prezidents neapsveica un ko - tagad iet kārties?

No sākuma jāparāda, ka ir par ko apsveikt un ne jau apsveikuma trūkums uzlika 1:8 uz tablo 4. maijā!
Un ko tad Tu tādu esi paveicis, lai valdība apsveiktu Tevi personīgi?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 22:17, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Aizsargiem jau arī... tur varējām smagi ierīt kādas 3 ripas, ja ne Edgars izvilktu
Edgaram iekristu kādas 5, ja ne aizsargu darbs.
Slēpts komentārs: Straka

  -2 [+] [-]

, 2015-05-06 23:10, pirms 10 gadiem
Stulbi, ka uz čempi ar vienu vārtusargu aizbrauca.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 23:14, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Stulbi, ka uz čempi ar vienu vārtusargu aizbrauca.
kas? kur?

  -3 [+] [-]

, 2015-05-06 23:15, pirms 10 gadiem
norcha 172 rakstīja: Un ko tad Tu tādu esi paveicis, lai valdība apsveiktu Tevi personīgi?
paveicis - neko, PAVEIKUSI - šo to esmu gan! Šeit nav tikai viena dzimuma portāls!

  +6 [+] [-]

, 2015-05-06 23:20, pirms 10 gadiem
Tad, kad Āboltiņai un viņas brandžai .irsa deg, tad šamējie uzvelk hokeja kreklus un zibinās riņķī. a tā viss kārtībā, darbs Saeimā tika tagad ir sācies..

  +3 [+] [-]

, 2015-05-06 23:55, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: šitas ir smieklīgi teikts:

Bija moments arī otrās trešdaļas beigās, un, ja būtu pārmetis ripu pāri nūjai, Dārziņš panāktu 2:0, un spēle būtu beigusies.



2:0 pat 60 sekundes pirms spēles beigām neko nenozīmētu!
Izbeidz!Ja jau pats experts PASTE teica,tad tā arī būtu !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-07 00:35, pirms 10 gadiem
Autoram piekrītu, bet, kas ir valdības apsveikum salīdzinot ar tūkstošiem Latvijas pilsoņu fanātisku atbalstu. Valdības iet un mainās, bet tautas mīlestība paliek. Paldies par uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-07 07:32, pirms 10 gadiem
Tāpēc jau Sandim vajadzēja iet politikā,būtu savs lobijs hokejistiem,citādi tur bimbambola atbalstītāji vien ir.
Atraduši man nacionālo spēli,mest apelsīnus ķocī

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 10:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kas? kur?
Visiem te baigā eiforija......... Ar viena vārtusarga lielisku spēli, tika pieveikta pusjēla Šveice.
Ja Masalam kas notiek, neaiziet spēle, tad nav ko kastē likt. NLA vārtusargi nebija vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 10:47, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Tāpēc jau Sandim vajadzēja iet politikā,būtu savs lobijs hokejistiem,citādi tur bimbambola atbalstītāji vien ir.
Atraduši man nacionālo spēli,mest apelsīnus ķocī
Tad jau Ozoliņam būtu nevis ar politiku, bet ar LHF jāsāk, diemžēl visiem uzreiz miljonu, vai saeimas tribīni vajag.
Tu salīdzinājumam labāk paskaiti cik futbola federācija, visādas UEFA, FIFA naudas sezonā notrallina............. Nez vai tas lobijs ir tik noteicošs , ja federācijās "pareizie/nepareizie "cilvēki saimnieko.

Skaidrs ,ka basī "valsts"naudu apgroza, bet to naudu tādam Lipmanam neviens nedos, jo sejā rakstīts ka uzmetīs.

Tā ka vaina ir jāmeklē konkrētā sporta veida sabiedrībā, nevis lobijos.

     [+] [-]

, 2015-05-07 11:48, pirms 10 gadiem
Taisniba jau Gunam ir. Vakar Edzam bija viena no labakajam spelem vina karjera.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-07 11:59, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vaina ir jāmeklē pastāvošajā valdības destruktīvājā ideoloģijā,kuras pamatā tiek liktas "mūsdienu civilizētās vērtības",ar antirasismu, politkorektismu, tolerastiju, liberastiju, visādu minoritāšu cildināšanas māniju ,lai pēc iespējas vairāk līdzinātos "pašai galvenajai un civilizētākajai nācijai uz pasaules", proti USA Baskets,kā sports, reps kā mūzikas žanrs, Holivudas "politkorektie" lētie seriāli LTV kanālos,ideāli iederas šādu ideju zombēšanai sabiedrībā no tautas izbalsotās,bet mistiskā veidā pie varas palikušās Solvitas&Co puses Un basketa lobijs nav nekāds mīts
Tev pašam neapnīk n-to reizi vienas un tās pašas glupības gvelzt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 12:08, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Visiem te baigā eiforija......... Ar viena vārtusarga lielisku spēli, tika pieveikta pusjēla Šveice.
Ja Masalam kas notiek, neaiziet spēle, tad nav ko kastē likt. NLA vārtusargi nebija vajadzīgi.
Kāpēc nebija vajadzīgi. Viens tāds stāvēja vārtos pret Šveici. Jebšu es jaucu un Masaļskis nebija Šveices kluba vārtusargs šogad.

     [+] [-]

, 2015-05-07 12:09, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vislielākā glupība ir šo "glupību" noraidīšana Izlikšanās vai tēlošana,ka nekā tamlīdzīga nav Kā teica slavenais Barons Mihauzens, lielākās muļkības uz pasaules tiek darītas ar pārgudrām sejas izteiksmēm
da beidz .irst!
Dzīvojot savā Francijā Tu nemaz īsti nejēdz, kas šeit Latvijā notiek. Bet uz muldēšanu esi pirmajās rindās.

piemēram, pilnīgu tuftu Tu par LTV te sadzini - LTV savo kanālos tagad ļoti orientējas uz Eiropas kino un seriāliem. Jā, LTV 7 ir daži lētie krievu seriāli a ļa Muhtars. Bet nu kopumā Tu par LTV Tu pūt pilnīgas pīlītes. Pamosties - 90tie beidzās jau pirms 15 gadiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-07 12:25, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Tas, ka fiziski neatrodos LV, nenozīmē,ka esmu "izkritis no realitātes" Man ir pieejami VISI vadošie LTV kanāli, arī viašrotu ieksaitot,ja kas Vai tiešām ir liela škirba,kur es tos lūru,Imantā,Maskačkā, Varakļānos vai Marseļbadā, informācijas saturs no tā takš paliek nemainīgs
esi stipri izkritis no realitātes. Ja Tu domā, ka, lūrot TV, Tu gūsti baigi perfekto izpratni par Latvijā notiekošo, Tu stipri jo stipri maldies.

Es arī varētu kaut cauru dienu lūrēt, piemēram, Mozambikas vai Indijas TV kanālus, taču saprašana par tur notiekošo tāpat man būtu ļooooti virspusēja, bez īstas izpratnes par reālo dzīvi tur.

p.s. tas ir "tantes laukos" līmenis - es visu zinu, es taču skatos TV!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 13:11, pirms 10 gadiem
Lapsēns rakstīja: Kāpēc nebija vajadzīgi. Viens tāds stāvēja vārtos pret Šveici. Jebšu es jaucu un Masaļskis nebija Šveices kluba vārtusargs šogad.
Es ne par Masaļski, viņš ir malacis, lai gan viņam Šveicē šosezon ne pārāk veicās. Es nesaprotu, kādēļ divi, augstas klases vārtusargi tika atstāti mājās? Ja balstās uz pārbaudes spēlēm, tad Kalniņam bija visās PČ spēlēs vārtos jāstāv. Absurds.

     [+] [-]

, 2015-05-07 13:14, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vaina ir jāmeklē pastāvošajā valdības destruktīvājā ideoloģijā,kuras pamatā tiek liktas "mūsdienu civilizētās vērtības",ar antirasismu, politkorektismu, tolerastiju, liberastiju, visādu minoritāšu cildināšanas māniju ,lai pēc iespējas vairāk līdzinātos "pašai galvenajai un civilizētākajai nācijai uz pasaules", proti USA Baskets,kā sports, reps kā mūzikas žanrs, Holivudas "politkorektie" lētie seriāli LTV kanālos,ideāli iederas šādu ideju zombēšanai sabiedrībā no tautas izbalsotās,bet mistiskā veidā pie varas palikušās Solvitas&Co puses Un basketa lobijs nav nekāds mīts
Tev derētu reiz uz to USA aizbraukt, nevis tikai "pervij kanal" lūrēt. Varēsi pats turienes "antirasismu'', '"liberastiju" un visu pārējo novērtēt. Kautkādus totālus murgus Tu te raksti.

     [+] [-]

, 2015-05-07 13:25, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vaina ir jāmeklē pastāvošajā valdības destruktīvājā ideoloģijā,kuras pamatā tiek liktas "mūsdienu civilizētās vērtības",ar antirasismu, politkorektismu, tolerastiju, liberastiju, visādu minoritāšu cildināšanas māniju ,lai pēc iespējas vairāk līdzinātos "pašai galvenajai un civilizētākajai nācijai uz pasaules", proti USA Baskets,kā sports, reps kā mūzikas žanrs, Holivudas "politkorektie" lētie seriāli LTV kanālos,ideāli iederas šādu ideju zombēšanai sabiedrībā no tautas izbalsotās,bet mistiskā veidā pie varas palikušās Solvitas&Co puses Un basketa lobijs nav nekāds mīts
Kāds vēl basketbola lobijs? Kurai Solvitai, Urbanovičam, vai vēl kas tur tajā valdē, basketbols interesē, vai interesē to lobēt? Varbūt arī kādam interesē, bet ne pirmajā vietā, tikai pēc naudas un slavas. Skaidrs, ka basketbola sistēma kā sakārtota struktūra tiek izmantorta citām vajadzībām............... jā nauda tiek apgrozīta............. un ne jau politiķi to sistēmu sakārtoja.

     [+] [-]

, 2015-05-07 15:20, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Es ne par Masaļski, viņš ir malacis, lai gan viņam Šveicē šosezon ne pārāk veicās. Es nesaprotu, kādēļ divi, augstas klases vārtusargi tika atstāti mājās? Ja balstās uz pārbaudes spēlēm, tad Kalniņam bija visās PČ spēlēs vārtos jāstāv. Absurds.
Nezinu. Neesmu tik liela speciāliste, lai pateiktu kuram tagad jāstāv vārtos un kuram nē. Man liekas, ka Masaļskis stāv ok un maiņas nav vajadzīgas. Būtu diezgan dīvaini, pēc tik labām spēlēm, vārtos likt kādu citu. Masaļskis, tā izskatās, būs Nr.1 līdz čempionāta beigām un sāks katru spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-07 15:50, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Pēc manām domām, svarīgākās spēles būs pret Vāciju un Franciju Tāpēc uz spēli pret Austriju vajadzētu nedaudz sastāvu pamainīt,liekot pretī svaigākus spēkus Domāju,ka tieši Austrija būtu ņemama ar jebkuru maiņu salikumu,tikai ar norunu, ja sastāvā būs vairāki svaigi kadri,bet daži no līderiem atpūtīsies
fričus mēs uzvilksim , tāpat kā Abrags uzvelk pamperus pirms naktsmiera.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-07 16:52, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Jā,tikai ir tāds sīkums, viņš var fiziski nogurt Labi, rīt vēl, cerams, būs labā formā,bet uz spēli pret Austriju gan vajadzēt dot atpūtu Nevis tāpēc, ka to spēli var "noliet", bet gan tāpēc, ka var vienkārši nepietikt "dihalkas"
iespējams, ka Tev taisnība.
kā teica Laviņš, šobrīd vārtsargs ir 80% no komandas... Nezinu, kā vāciešiem Endrass vai aus den Birkens, bet austriešiem Štarkbaums ir labs. Šādā razkladā es pat vāciešiem prognozētu biļeti uz 1. divīziju...

     [+] [-]

, 2015-05-07 16:53, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Pēc manām domām, svarīgākās spēles būs pret Vāciju un Franciju Tāpēc uz spēli pret Austriju vajadzētu nedaudz sastāvu pamainīt,liekot pretī svaigākus spēkus Domāju,ka tieši Austrija būtu ņemama ar jebkuru maiņu salikumu,tikai ar norunu, ja sastāvā būs vairāki svaigi kadri,bet daži no līderiem atpūtīsies
pamainīt sastāvu
varētu padomāt, ka izlases uz PČ ved 30 spēlētājus! No tā, ka pamainīs, Kobu pret Skvorcovu un Bajarūnu pret Bukartu nekas nemainīsies!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 16:55, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Abrag,pipec,es nezinu kādā Latvijā tu dzīvo,bet es zinu daudzus kadrus,kuri ārpus darba vai vecmāmiņu pensijas izmaksas laika,neko tādu īpašu pa īstam neredz Visu laiku pa lielam viens un tas pats-darbs (labākajā gadījumā,jo tā jau ir prioritāte priekš izredzētajiem ),sabiedriksais transports, veikals (supermarkets), reizi mēnēsī krogs,mājas, TV kaste, internets... Tāpēc arī prasu,ko konkrēti pie šādas te dzīvītes var vairāk zināt,nekā tie,kuri fiziski LV neatrodas, dzīvo citu dzīvi, bet gan seko notikumiem LV, pa tādu pašu TV kasti un tādu pašu internetu?
Nu lūk - ar to vien Tu parādi, ka Tava izpratne par dzīvi Latvijā ir visai miglaina.