Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Sprukts netiek diskvalificēts, šovakar spēlēs

Jānis Celmiņš

Sprukts netiek diskvalificēts, šovakar spēlēs
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas hokeja izlases centra uzbrucējs Jānis Sprukts, pēc vakar saņemtā 5+20 soda mačā ar vāciešiem nesaņems nekādus lielākus sodus, šorīt pavēstīja Latvijas izlases treneris Kārlis Zirnis. Komandas sastāvs gan kļūs zināms tikai pavisam īsi pirms mača.

Latvijas hokeja izlases rīta treniņā pirms mača ar Austriju darbojās pieci laukuma spēlētāji Lauris Bajaruns, Koba Jass, Māris Jass, Rodrigo Ābols, Jānis Andersons un vārtsargs Jānis Kalniņš. Pēc treniņa Latvijas izlases treneris Kārlis Zirnis atklāja, ka Jānis Sprukts nekādu papildus sodu nesaņems, un šovakar spēlēs. Par to, ka Jānis šovakar varēs spēlēt Latvijas izlases treneri uzzinājuši jau vakar, īsi pēc pusnakts. „Jānis arī spēlēs, sastāvu paziņosim pēcpusdienā,” pauda Zirnis.

„Janka pārdzīvoja, viņš ir komandas spēlētājs, tāpēc tas ir tikai normāli. Neviens virsū viņam neklupa. Mēs paši apzināmies, ka ar daudzajiem noraidījumiem mēs paši sev esam lielākais ienaidnieki,” sīkāk situāciju komandēja treneris.

Treneri Austrijas spēles stilu pētījuši jau līdz spēlei ar Vāciju. Arī pret austriešiem jāspēlē maksimāli vienkārši. Vaicāts, vai mūsu komanda spēlēs kā pirmais vai otrais numurs, Zirnis atbildēja izvairīgi. „Austriešus nevar saukt par pastarīšiem, turnīra tabula rāda, ka pēdējā vietā esam mēs. Ir jāuzlabo disciplīna,” teica treneris.

Ledus laukumu Latvijas un Austrijas komandas, kuras turnīra tabulā šobrīd atrodas līdzās, ieņems plkst. 17:15 pēc Latvijas laika.

1 2 3 71 komentārs
Slēpts komentārs: Aknas čupā
Slēpts komentārs: Emka3-95

 +16 [+] [-]

, 2015-05-09 11:56, pirms 10 gadiem
Labākais iemetienu speciālists ir atgriezies!!!
Slēpts komentārs: acmee23

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 11:58, pirms 10 gadiem
Jā, lai kā nebūtu, jāatzīst, ka Jankam ir švaka fizuha, viņš šogad iegāza izlasi. Ceru, ka būs mācība un vairāk nevārīs sūdus!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 11:59, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Es ceru, ka Kira atlaidīs Beļavski, ja nē, tad novēlu izkrist uz 1. divīziju.
Jo tāds hokejs man na*uj nav vajadzīgs!
Latvijā vienmēr viss notiek pret tautas gribu. Nevienam neinteresēja, vai Nolans ir vajadzīgs, vai nav. Lūk rezultāts.
Slēpts komentārs: TTT999

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:02, pirms 10 gadiem
man reāli pietrukst Nolana hokejs ar kādu sparu veči gāja katrā spēlē arā Beļāvskis ir garām patik vai nē tāpat ka 2006 gadā kad Coyotes paņema Grecki pa treneri visi zina kads viņš bija spēlētājs a treneris gan viņs bija sūdīgs un pēc 4 sezonām atlaida un ne vienā no gadiem netika PO

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:05, pirms 10 gadiem
Drīzāk būtu labāk, ja Sprukts šo speli būtu izlaidis - sakārtotu emocijas un domas, lai uz Franciju būtu psiholoģiski gatavs. Nu bet jācer, ka būs gatavs šodien.

 +45 [+] [-]

, 2015-05-09 12:06, pirms 10 gadiem
Liekat mieru Spruktam!

Kad viņa nav - viņš ir nodevējs un neciena izlasi
Kad viņš ir - viņš nemāk spēlēt, priekš kam viņš atbrauca uz izlasi

Neviens cits vairāk par viņu nenožēlo un nepārdzīvo par to kas vakar notika!

Vienkārši liekat mieru cilvekam, nu saprotiet to ka visi nevar būt tik ideāli kā 99,999999% Sportacentra augsti godājamie lietotāji!!

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:10, pirms 10 gadiem
Krizhanek rakstīja: Latvijā vienmēr viss notiek pret tautas gribu. Nevienam neinteresēja, vai Nolans ir vajadzīgs, vai nav. Lūk rezultāts.
Nevaig uzreiz Nolanu!Kāpēc visi uzreiz domā par Nolanu?

 +15 [+] [-]

, 2015-05-09 12:11, pirms 10 gadiem
Sprukts ir godavīrs, spēlē izlasē, ir līderis. Pārmetumi nevietā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 12:11, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Nevaig uzreiz Nolanu!Kāpēc visi uzreiz domā par Nolanu?
tapēc ka viņš pēdējos gados bija viens no labākajiem treneriem tagat Bebkokam nav darba lai kira zvana aukšā Kanādas izlase iztiks bez viņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2015-05-09 12:12, pirms 10 gadiem
Manuprāt, šī ir IIHF klaja atzīšanās, par to ka bija tiesnešu kļūda, ja reiz pārkāpums bija tik rupjš, ka jādzen nost, tad dod arī diskābeli.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 12:12, pirms 10 gadiem
Tad jau Janka atkal iemetiis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:14, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: tapēc ka viņš pēdējos gados bija viens no labākajiem treneriem tagat Bebkokam nav darba lai kira zvana aukšā Kanādas izlase iztiks bez viņā
Nu, jā, tur 2 varianti Bebkoks vai Nolans, iespējams, arī pats Kirovs.
Slēpts komentārs: PēterisP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 12:24, pirms 10 gadiem
Drīzāk lai KIRA beidzot tinās prom no LV hokeja, vajag reālas pārmaiņas, ja grib ko vairāk sasniegt, un lai paši spēlētāji pieteiktos izlasei, nevis lūgtos spēlētājiem lai brauc uz PČ hokeja.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:25, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: man reāli pietrukst Nolana hokejs ar kādu sparu veči gāja katrā spēlē arā Beļāvskis ir garām patik vai nē tāpat ka 2006 gadā kad Coyotes paņema Grecki pa treneri visi zina kads viņš bija spēlētājs a treneris gan viņs bija sūdīgs un pēc 4 sezonām atlaida un ne vienā no gadiem netika PO
Tev pietrukst Tavs choms,kas Tevi nomierina un iepriecina vakaros...
Slēpts komentārs: biskaps

 +10 [+] [-]

, 2015-05-09 12:26, pirms 10 gadiem
the king2 rakstīja: Manuprāt, šī ir IIHF klaja atzīšanās, par to ka bija tiesnešu kļūda, ja reiz pārkāpums bija tik rupjš, ka jādzen nost, tad dod arī diskābeli.
Pilnīgi piekrītu - abi 5+20, pēc kuriem nesekoja diskvalifikācija pierāda, ka tā bija tiesnešu kļūda dot tik lielu sodu. Vnk abās spēlēs tiesneši gribēja salauzt latviešus un viņiem tas izdevās. Vai tik vakardienas spēli netiesāja šveicietis, kura interesēs bija, lai latvieši negūst uzvaru pār vāciešiem, tādējādi pavairojot šveiciešu izredzes uz 1/4 finālu... varbūt, ka kļūdos...

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:27, pirms 10 gadiem
the king2 rakstīja: Manuprāt, šī ir IIHF klaja atzīšanās, par to ka bija tiesnešu kļūda, ja reiz pārkāpums bija tik rupjš, ka jādzen nost, tad dod arī diskābeli.
Atstājot emocijas malā un racionāli visu izvērtējot, tas bija pārkāpums, par kuru dod 5+20. Tas, ka fricis pēc tam spēlēja, visticamāk, paglāba no diskvalifikācijas. Tas ir tāpat kā ar Sotnieka 5+20, lai gan tas bija vēl nevainīgākā situācijā.

Cita lieta, ka pirmajā periodā pilnīgi noteikti bija jādod bullītis, par sodu pret Daugaviņu.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 12:30, pirms 10 gadiem
Gribās pajautāt,a kā ar tā tiesneša diskābeli sastāv?! Lai arī Janka nav savā labākajā formā,jebkurā variantā ieguvums izlasei!
Slēpts komentārs: vitamins69

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:32, pirms 10 gadiem
petravicus rakstīja: Pilnīgi piekrītu - abi 5+20, pēc kuriem nesekoja diskvalifikācija pierāda, ka tā bija tiesnešu kļūda dot tik lielu sodu. Vnk abās spēlēs tiesneši gribēja salauzt latviešus un viņiem tas izdevās. Vai tik vakardienas spēli netiesāja šveicietis, kura interesēs bija, lai latvieši negūst uzvaru pār vāciešiem, tādējādi pavairojot šveiciešu izredzes uz 1/4 finālu... varbūt, ka kļūdos...
Salauzt latviešus? Beidz mūsu izlasi celt debesīs....Nevienam nav jālauž mūsu izlase, jo uzvarēt ar 1:0 hokejā ir ļoti grūti + ja spēlē visu trešdaļu uz rezultāta noturēšanu....Mūsu šī gada izlase nav labāka nedz par vāciešiem nedz par frančiem
Slēpts komentārs: WreckLV

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 12:35, pirms 10 gadiem
mums vinju na*uj nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 12:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Salauzt latviešus? Beidz mūsu izlasi celt debesīs....Nevienam nav jālauž mūsu izlase, jo uzvarēt ar 1:0 hokejā ir ļoti grūti + ja spēlē visu trešdaļu uz rezultāta noturēšanu....Mūsu šī gada izlase nav labāka nedz par vāciešiem nedz par frančiem
Tu atceries, kāds bija rezultāts abās reizēs, kad mūsējie dabūja 5+20? Pret čehiem bija 2:2 (un līdz tam brīdim neizskatījās, ka čehi spēs spēli lauzt sev par labu), bet pret vāciešiem bija 1:0 mūsējo labā. Nebūtu šis noraidījums, mūsējie visticamāk būtu noturējuši vismaz 1:1, ja ne uzvarējuši ar to pašu 1:0. Mūsējie pa īstam slikti sāka spēlēt tikai pēc šiem lielajiem noraidījumiem.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-09 12:39, pirms 10 gadiem
petravicus rakstīja: Tu atceries, kāds bija rezultāts abās reizēs, kad mūsējie dabūja 5+20? Pret čehiem bija 2:2 (un līdz tam brīdim neizskatījās, ka čehi spēs spēli lauzt sev par labu), bet pret vāciešiem bija 1:0 mūsējo labā. Nebūtu šis noraidījums, mūsējie visticamāk būtu noturējuši vismaz 1:1, ja ne uzvarējuši ar to pašu 1:0. Mūsējie pa īstam slikti sāka spēlēt tikai pēc šiem lielajiem noraidījumiem.
Tie noraidījumi bija pamatoti, tur nekādu šaubu nav....Tas, ka nav diskvalifikācija parāda to, ka nav pretinieks savainots un nekas cits, bet pats pārkāpums ir 5+20

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:39, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Klaun, kops kura laika 5+20 garante diskvalifikaciju? Diskvalifikacija rodas, ja speletajs divas reizes cempionata laika nopelna 5+20 sodu, vai gadijuma speletajam radusies smaga trauma.
Kurš kaut ko teica par garantētu diskvalifikāciju? Es runāju par to, ka 5+20 parasti dod par epizodēm, kurās cietušie spēlētāji vairs nevar spēli turpināt. Tā kā tās abas bija parastas spēles epizodes un nevienā nebija mēģinājums savainot pretinieku, tad uzskatu, ka nevajadzēja dot vairāk kā 2+10 (kas arī, manuprāt, būtu par traku).

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:40, pirms 10 gadiem
petravicus rakstīja: Kurš kaut ko teica par garantētu diskvalifikāciju? Es runāju par to, ka 5+20 parasti dod par epizodēm, kurās cietušie spēlētāji vairs nevar spēli turpināt. Tā kā tās abas bija parastas spēles epizodes un nevienā nebija mēģinājums savainot pretinieku, tad uzskatu, ka nevajadzēja dot vairāk kā 2+10 (kas arī, manuprāt, būtu par traku).
nedod gan tā....sitiens ar celi ir 5+20, neatkarīgi ir savainot pretinieks vai nē...neizdomā savus noteikumus lūdzu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:41, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tie noraidījumi bija pamatoti, tur nekādu šaubu nav....Tas, ka nav diskvalifikācija parāda to, ka nav pretinieks savainots un nekas cits, bet pats pārkāpums ir 5+20
Es jau nesaku, ka tur nebija noraidījumi, bet gan to, ka tie nebija 5+20 noraidījumi.
1 2 3 71 komentārs