Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Matemātika: Kam jānotiek, lai Latvija iekļūtu 1/4 finālā?

Agris Suveizda

Matemātika: Kam jānotiek, lai Latvija iekļūtu 1/4 finālā?
Latvijas izlases kapteinis Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlase piedzīvoja sāpīgu zaudējumu, ar rezultātu 1:2 piekāpjoties tiešajai konkurentei Vācijai un ar diviem punktiem piecās spēlēs saglabājot pēdējo vietu A apakšgrupā. Kamēr šovakar gaida svarīga cīņa par palikšanu augstākajā divīzijā, Aleksandra Beļavska vadītā izlase vēl saglabā teorētiskas izredzes arī uz iekļūšanu 1/4 finālā.

Tabula

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda44-0-0-028:812
2.Zviedrija53-1-0-128:1611
3.Čehija53-0-1-121:1510
4.Šveice42-0-2-08:78
5.Vācija52-0-0-37:176
6.Francija41-0-0-35:103
7.Austrija40-1-0-35:162
8.Latvija50-1-0-47:212

Kalendārs

IzlaseSP9. maijs10. maijs11. maijs12. maijs
Šveice48ZviedrijaKanādaČehija
Vācija56ČehijaAustrija
Francija43KanādaZviedrijaLatvija
Austrija42LatvijaVācijaKanāda
Latvija52AustrijaFrancija

Grupas favorītes Kanāda, Zviedrija un Čehija Latvijai vairs nav aizsniedzamas, tāpēc raksta turpinājumā koncentrēsimies tikai uz atlikušajām vienībām. Sīkākus aprēķinus atstājot nākamajām rindkopām, skaidrs, ka, lai scenāriju izskatīšanai vispār būtu kāda jēga, obligāti ir jāizpildās četriem dzelžainiem nosacījumiem.

Pirmkārt, Latvijai pamatlaikā ir jāuzvar abās atlikušajās spēlēs pret Austriju un Franciju. Otrkārt, Šveice atlikušajās spēlēs nedrīkst izcīnīt ne punkta, kas ir pietiekami reāli, zinot pretinieces – Zviedrija, Kanāda un Čehija. Treškārt, Vācija pret Čehiju un Austriju kopā nedrīkst izcīnīt vairāk par diviem punktiem. Ceturtkārt, Francija pret Kanādu un Zviedriju nedrīkst izcīnīt vairāk par pieciem punktiem.

Jāatgādina galvenie vērtēšanas kritēriji, ja divām vai vairāk komandām ir vienāds punktu skaits. 1. Punktu skaits savstarpējās spēlēs. 2. Vārtu starpība savstarpējās spēlēs. 3. Gūto vārtu skaits savstarpējās spēlēs. Ja pēc kāda no kritēriju izpildes ar vienādiem rezultātiem paliek vairs tikai divas komandas, ņem vērā savstarpējo spēli, nevis nākamo kritēriju. Tālāk izskatīsim dažādus iespējamos variantus, kad Latvija finišēs ar astoņiem punktiem un ne Šveicei, ne Vācijai, ne Francijai, ne Austrijai nebūs vairāk.

1. Pa 8 punktiem ir Latvijai un Šveicei. Der!
Lai izveidotos šāds scenārijs, Vācija spēlēs ar Čehiju un Austriju kopā nedrīkst izcīnīt vairāk par punktu, Francija spēlēs ar Kanādu un Zviedriju nedrīkst izcīnīt vairāk par četriem punktiem un Austrija spēlēs ar Vāciju un Kanādu nedrīkst izcīnīt maksimālos sešus punktus. Šādā gadījumā vienkārši ņems vērā savstarpējo spēli, kurā Latvija šveiciešus uzvarēja pagarinājumā (2:1).

2. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei un Vācijai. Neder!
Šo trīs komandu savstarpējās spēles jau ir noslēgušās, un rezultāti Latvijai nav izdevīgi. Ceturtdaļfinālā iekļūs Šveice, kura uzvarēja Vāciju (1:0) un pret Latviju paņēma punktu (1:2, pagarinājumā).

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4..Šveice21-0-1-02:24
5.Vācija21-0-0-12:23
6.Latvija20-1-0-13:32

3. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei un Austrijai. Der!
Ja izveidosies šāds scenārijs, ceturto vietu grupā izcīnīs Latvija. Mums jau ir divi punkti pret Šveici un būs arī trīs punkti pret Austriju (jo citādi mēs nevarētu finišēt ar astoņiem punktiem). Austrijas un Šveices spēle noslēdzās ar austriešu uzvaru bullīšos (4:3). Vienīgā nelaime – lai sakristu šāds vietu sadalījuma scenārijs, austriešiem pamatlaikā būs jāuzvar ne tikai vācieši, bet arī kanādieši.

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4.Latvija21-1-0-0?:?5
5.Austrija20-1-0-1?:?2
6.Šveice20-0-2-04:62

4. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei un Francijai. Der!
Ja būs šāds scenārijs, tas nozīmēs, ka Latvija būs pamatlaikā uzvarējusi Franciju un nodrošinājusi labāko savstarpējo spēļu bilanci starp šīm trim komandām. Nelaime – lai Francija, pret Latviju paliekot bešā, izcīnītu astoņus punktus, tai pret Kanādu un Zviedriju ir jāpaņem tieši pieci punkti.

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4.Latvija21-1-0-0?:?5
5.Šveice21-0-1-04:34
6.Francija20-0-0-2?:?0

5. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei, Vācijai un Austrijai. Der, ja Latvija pret Austriju iegūst labāku starpību, nekā Austrija pret Latviju un Vāciju kopā.
Ja šīm četrām komandām būs pa astoņiem punktiem, tas automātiski nozīmēs, ka Latvija austriešus ir uzvarējusi pamatlaikā un ka Austrija pamatlaikā ir uzvarējusi vāciešus. Tad trim izlasēm – Latvijai, Austrijai un Šveicei – iesaistīto komandu savstarpējās spēlēs būs pa pieciem punktiem, taču jau tagad skaidrs, ka Šveicei nekādi nevarēs būt labākā vārtu starpība. Latvijai šobrīd vārtu bilance ir 3:3, bet Austrijai – 4:3. Ja gan Latvijai, gan Austrijai beigās būs vienāda starpība, ņems vērā savstarpējo spēli, kurā būs uzvarējusi Latvija.

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
Latvija31-1-0-1?:?5
Austrija31-1-0-1?:?5
Šveice31-1-0-15:65
7.Vācija31-0-0-2?:?3

6. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei, Vācijai un Francijai. Neder!

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4.Šveice32-0-1-05:37
5.Vācija32-0-0-14:36
6.Latvija31-1-0-1?:?5
7.Francija30-0-0-3?:?0

7. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei, Austrijai un Francijai. Der!

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4.Latvija32-1-0-0?:?8
5.Šveice31-0-2-07:75
6.Francija31-0-0-2?:?3
7.Austrija30-1-0-2?:?2

8. Pa 8 punktiem ir Latvijai, Šveicei, Vācijai, Austrijai un Francijai. Der!
Ja visām piecām komandām būs vienāds punktu skaits, savstarpējās spēlēs ar astoņiem punktiem līderes būs Latvija un Šveice. Savstarpējā spēlē uzvarēja Latvija, tātad ceturto vietu iegūtu Latvija. Nelaime – ir jāsakrīt ārkārtīgi daudziem rezultātiem, lai visām piecām komandām būtu pa astoņiem punktiem.

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
4.Latvija42-1-0-1?:?8
5.Šveice42-0-2-08:78
6.Vācija42-0-0-2?:?6
7.Austrija41-1-0-2?:?5
8.Francija41-0-0-3?:?3

Secinājums:
Latvijai pamatlaikā uzvarot abās spēlēs un Šveicei vairs neizcīnot ne punkta, potenciālā atslēgas spēle būs Vācijas un Austrijas tikšanās, kurā Latvijas līdzjutējiem nāksies turēt īkšķus par austriešiem, kuriem bukmeikeri gan jau būs atvēlējuši nominālo pastarīšu lomu. Taču šobrīd galvenais uzdevums ir izdarīt to, kas atkarīgs no pašiem – paņemt maksimālo punktu skaitu. Ja tas netiks izdarīts, matemātika jau kļūs lieka.

Pilnie kritēriji, ja vairākām komandām ir vienāds punktu skaits (angļu valodā)


Avots: Information - 2015 WM - International Ice...

Vai Latvija iekļūs 1/4 finālā?

  • 180

  • 215

  • 319


1 2 65 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 01:50, pirms 10 gadiem
Sākās!

 +26 [+] [-]

, 2015-05-09 01:56, pirms 10 gadiem
Āksti kāda matemātika? Matemātika bija LAT : GER kur arī izšķīrās 1/4 fināls.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 01:56, pirms 10 gadiem
Viss jau nemaz nav tik nereāls, ņemot vērā ka Šveicei tagad trīs speles pret apakšgrupas favorītiem. Pirmkārt, derētu saglabāt vietu elitē, galvenais apspēlēt Austrijas un Francijas izlasi. Lai saglabātu vietu elitē, citādi var gadīties ar aizrēķināšanos B divīzijā ar horvātiem, lietuviešiem un citiem.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 01:57, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Āksti kāda matemātika? Matemātika bija LAT : GER kur arī izšķīrās 1/4 fināls.
Jā, piekrītu, bet teorētikas iespējas vēl pastāv, bet galvenais vieta elitē.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 01:58, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Jā, piekrītu, bet teorētikas iespējas vēl pastāv, bet galvenais vieta elitē.
Rītā svarīgākā spēle turnīrā ja zaudējam par 90% esam B grupā. Par 1/4 finālu var sapņot tikai pēc rītdienas spēles.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 01:59, pirms 10 gadiem
Galvenā problēma ir vārtu gūšana (precīzāk to negūšana). Vieni vārti pamatlaikā visās spēlēs izņemot pret čehiem ir par maz, lai vispār sāktu domāt par 1/4 finālu.
Šodien jau spēle pret Austriju, bet vai Masaļskis būs gatavs turpināt glābt komandu? Ja nezaudēsim pamatlaikā, tas jau būs sasniegums.
Reālākais variants - francūži zaudēs kanādiešiem un pēc tam arī zviedriem un pēdējā spēlē mēs ar francūžiem cīnāmies par palikšanu elitē - the winner takes it all...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:01, pirms 10 gadiem
Lūk šitas jau ir kronis pāri visam! Agrels dod virsū

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:05, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Rītā svarīgākā spēle turnīrā ja zaudējam par 90% esam B grupā. Par 1/4 finālu var sapņot tikai pēc rītdienas spēles.
Tas tiesa. Vēl jau pastāv Francijas izlase, kurai pagaidām ir trīs punkti un ja zaudēs visas nākamās pat Latvijai, tad viņi krīt ārā. Pirms pēdējām divām spēlē nekas nav tik sarežģīts, jaizcīna uzvaras pamatlaika un būsim elitē arī nakamgad gan arī, iespējams, nokļūsim 1/4.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:05, pirms 10 gadiem
Es jau līdzīgi biju izrēķinājis, tikai šaubos, vai šobrīd šai matemātikai vairs kāda vērtība... Ja būtu vismaz punktu pret fričiem paņēmuši (un ne tik vien bijām pelnījuši!), tad varētu spriest savādāk. Bet tagad... Nu ko, jebkurā gadījumā galvas nedrīkst nokārt un jācīnās par uzvaru vispirms pret Austriju! Čempionāts turpinās, mēs gaidām uzvaru! Soli pa solim!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 02:05, pirms 10 gadiem
Realaks variants izskatas ka Latvija izkritis uz B grupu, nevis tiks 1/4 finala. Nosakuma vajaga nodrosinat paliksanu, pec tam var skaitlot!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:09, pirms 10 gadiem
Leonc rakstīja: Galvenā problēma ir vārtu gūšana (precīzāk to negūšana). Vieni vārti pamatlaikā visās spēlēs izņemot pret čehiem ir par maz, lai vispār sāktu domāt par 1/4 finālu.
Šodien jau spēle pret Austriju, bet vai Masaļskis būs gatavs turpināt glābt komandu? Ja nezaudēsim pamatlaikā, tas jau būs sasniegums.
Reālākais variants - francūži zaudēs kanādiešiem un pēc tam arī zviedriem un pēdējā spēlē mēs ar francūžiem cīnāmies par palikšanu elitē - the winner takes it all...
Piekrītu, Latvijas izlases sniegums šajā Pasaules čempionātā ir haotisks, uzvara pār Šveici bija kā laimes spēle. Principā Masaļskis aizvadīja vienu no karjeras labākajiem mačiem. Šķiet banāli, bet visu čempionātu spēlējam vienlīdzīgi - disciplīnas trūkums, neizmantotās izdevības, tas viss arī atstāj rezultātu izteiksmē. Pat Austrija vairs nav nekāda medus maize, man tā izlase simpatizē, arī agresīvs un ātrs hokejs. Netrūkst arī labu izpildītāju, tomēr viņi saprot, ka uzvarot Latviju būs Pasaules spēcīgāko elitē arī pēc nākamgad.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:12, pirms 10 gadiem
Jaha rakstīja: Realaks variants izskatas ka Latvija izkritis uz B grupu, nevis tiks 1/4 finala. Nosakuma vajaga nodrosinat paliksanu, pec tam var skaitlot!!!
Nedomāsim tik pesimistiski, līdzīgi jau bija pirms diviem gadiem Helsinkos. Vairāk jakoncentrējās uz savu sniegumu laukumā, nevis jaskaitļo un jāmeklē fakti ar ko pretinieki ir labāki.

     [+] [-]

, 2015-05-09 02:14, pirms 10 gadiem
Viss liktenis, kā jau pierasts, ir citu rokās, respektīvi, jutīsim līdzi visiem Šveices pretiniekiem, kā arī 11.05.2015. ap plkst. 17.15 visa Latvija būs kvēlākā Austrijas fane. Tā arī ir visa matemātika pie nosacījuma, ka mūsējie vairs nezaudē ne punktiņu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 02:19, pirms 10 gadiem
Pag,pag,pag. Agris nevienā brīdī neminēja, ka Latvija tik 1/4 finālā. Tas, ka viņš uzraksta kam būtu jānotiek, lai mēs tiktu 1/4 fināla', ir tikai informācijas nodošana cilvēkiem, kas par hokeju tik daudz nezin, līdz ar to viņš tikai pilda savu darbu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 02:22, pirms 10 gadiem
Totss rakstīja: Viss liktenis, kā jau pierasts, ir citu rokās, respektīvi, jutīsim līdzi visiem Šveices pretiniekiem, kā arī 11.05.2015. ap plkst. 17.15 visa Latvija būs kvēlākā Austrijas fane. Tā arī ir visa matemātika pie nosacījuma, ka mūsējie vairs nezaudē ne punktiņu.
Ar piebildi ''Ja nezaudējam nevienu punktu vairs''. Galvenais nosacījums pašiem uzvarēt savas spēles, tad redzēs kāda situācija būs turnīra tabulā. Diemžēl šobrīd nav tikai atkarīgs no mums pašiem, bet arī no citām komandām, kuras arī noteiks vietu secību.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:26, pirms 10 gadiem
Spalvainais1 rakstīja: Pag,pag,pag. Agris nevienā brīdī neminēja, ka Latvija tik 1/4 finālā. Tas, ka viņš uzraksta kam būtu jānotiek, lai mēs tiktu 1/4 fināla', ir tikai informācijas nodošana cilvēkiem, kas par hokeju tik daudz nezin, līdz ar to viņš tikai pilda savu darbu.
Par 98% Latvijas iekļūšana 1/4 finālā izšķirsies 11.maijā no plkst. 17:15 līdz 19:30, bet tas tikai pie nosacījuma, ka atlikušjās spēlēs tiek ņemti maksimālie 6 punkti.

     [+] [-]

, 2015-05-09 02:30, pirms 10 gadiem
Totss rakstīja: Par 98% Latvijas iekļūšana 1/4 finālā izšķirsies 11.maijā no plkst. 17:15 līdz 19:30, bet tas tikai pie nosacījuma, ka atlikušjās spēlēs tiek ņemti maksimālie 6 punkti.
Un pie nosacījuma, ka Šveicei zaudējumi visās trijās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 02:39, pirms 10 gadiem
Nezinu, ko visi tik pesimistiski. Visi minētie punkti ir diezgan reāli. Tikai, kas aizliks kāju priekšā 1/4 būs vāciešu 3 punkti pret austriešiem. Pārējais viss ir darāms, bet citas spēles nevaram ietekmēt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 02:41, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Un pie nosacījuma, ka Šveicei zaudējumi visās trijās spēlēs.
Nu tas nav nekas nereāls.

Man liekas LV vispār blin ietrāpījās stulbākais kalendārs, kāds varēja būt čempī. Pirmās 5 spēles var teikt pēc ranga ar spēcīgākajām komandām grupā. Gandrīz arī ranga secībā. Otrādāk būtu nedaudz vieglāk. Varbūt ieskrietos lēnā garā....

     [+] [-]

, 2015-05-09 02:44, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tas nav nekas nereāls.

Man liekas LV vispār blin ietrāpījās stulbākais kalendārs, kāds varēja būt čempī. Pirmās 5 spēles var teikt pēc ranga ar spēcīgākajām komandām grupā. Gandrīz arī ranga secībā. Otrādāk būtu nedaudz vieglāk. Varbūt ieskrietos lēnā garā....
Nereāls jau nav nekas. Psiholoģiski tas komandu ietekmēja tie trīs zaudējumi pēc kārtas. Galvenais savākties un apspēlēt Austriju un Franciju. Lietas būtība nemainās pat tad, ja netiekam 1/4.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 03:39, pirms 10 gadiem
re kur jums matemātika: nakamgad ar mongoļiem b divīzijā plovīs

     [+] [-]

, 2015-05-09 03:55, pirms 10 gadiem
Negribu būt pesimists taču apskatamies tabulu - esam pēdējā vietā ar vissliktāko vārtu attiecību.Ja šodien neuzvaram Austriju pamatlaikā nemaz nerunājot par zaudējumu, tad būsim nokļuvuši ļoti kritiskā situācijā un šī būs tā reize kad viss izšķirsies tikai pēdējā spēlē. Par to vajadzētu domāt, nevis 1/4 finālu! Jebkurā gadījumā par Latvijas uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 05:58, pirms 10 gadiem
Šī apakšgrupa ir interesanta ar faktu, ka tajā spēlē divas komandas bez galvenā trenera - Vācija un Latvija...

     [+] [-]

, 2015-05-09 06:26, pirms 10 gadiem
zaudēs visiem pēc kārtas

     [+] [-]

, 2015-05-09 06:43, pirms 10 gadiem
Busim reali. Austrija sadu vacijas izlase neuzvares..Vacija atskiriba no Latvijas acimredzami koncentrejas uz svarigakajam spelem, favoritus - ignorejot un laizot luni. A ko mes? Ka jau katru gadu - skrienam ar galvu siena pret Cehiem, Kanadiesiem, tad domajam kaa, lai kajas pavelk!
Belavskis pieradija, ka nav gatavs sadam limenim. Izlase spele katastrofali, ar visu to, ka sastavs NAV daudz sliktaks kaa citos cempionatos. Ja ne Edgars, mums sagrave butu praktiski visas speles.
Sobrid, tikai Edza var mus gpabt no izkrisanas. Visa cempionata laikaa uzvaret velas tikai dazi - Darzins, Mikelis, Daugavins, GALVINS, protams Edgars.

     [+] [-]

, 2015-05-09 07:18, pirms 10 gadiem
mans sapnis,ka tik noturas šajā grupā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 07:19, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā, ka šāda veida raksti ir mani mīļākie, ļoti labprāt nomierināšu kārtējo reizi iekarsušo mazā latvieša prātu. Nav šaubu, ka virkne jaunskungu, tērpušies plandošā hokeja kreklā un ar ragu cilindru galvā, jau uzreiz pēc Agra rakstītā ir sapratuši, ka patiesībā mēs gandrīz jau esam 1/4 finālā.

Piedāvāju turpinājumu Agra rakstītajam, parēķinot, cik reāla ir nepieciešamā scenārija izpildīšanās.

Nesarežģīšu dzīvi ar procentiem, samazinātos koeficientos paslēpto bukmeikeru ieturējumu. Pieņemsim, ka koeficients atspoguļo precīzi notikuma iestāšanās varbūtību.

Optibet koeficienti šobrīd uz nepieciešamajiem iznākumiem:

Uzvara pār Austriju: 1,75
Uzvara pār Franciju: 2,35
Zviedru uzvara pret Šveici: 1,35
Kanādas uzvara pret Šveici: 1,14
Čehijas uzvara pret Šveici: 1,45
Čehijas uzvara pār Vāciju: 1,16
Austrijas nezaudēšana pamatlaikā (der 1 punkts) pret Vāciju: 2,35

Tie, kuri saprot matemātiku, zina, ka, lai iegūtu atbilstošo koeficientu šāda scenārija notikšanai, visi minētie individuālie koeficienti ir jāsareizina. Darām to:

Sanāk: 25,02

Šāds koeficients atbilst 4% iespējamībai, ka gadījums notiks.

Bet, ja ņem vērā bukmeikaru ieturējumu koeficientos (patiesie koeficienti, atbilstoši varbūtībai, faktiski būtu lielāki), šim koeficientam būtu jābūt nevis 25, bet aptuveni 30, kas jau velk uz gadījuma notikšanas varbūtību tuvu 3%.

Rezumē:

Iespējamība Agra scenārija notikšanai ir robežās no 3-4%.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 07:25, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ņemot vērā, ka šāda veida raksti ir mani mīļākie, ļoti labprāt nomierināšu kārtējo reizi iekarsušo mazā latvieša prātu. Nav šaubu, ka virkne jaunskungu, tērpušies plandošā hokeja kreklā un ar ragu cilindru galvā, jau uzreiz pēc Agra rakstītā ir sapratuši, ka patiesībā mēs gandrīz jau esam 1/4 finālā.

Piedāvāju turpinājumu Agra rakstītajam, parēķinot, cik reāla ir nepieciešamā scenārija izpildīšanās.

Nesarežģīšu dzīvi ar procentiem, samazinātos koeficientos paslēpto bukmeikeru ieturējumu. Pieņemsim, ka koeficients atspoguļo precīzi notikuma iestāšanās varbūtību.

Optibet koeficienti šobrīd uz nepieciešamajiem iznākumiem:

Uzvara pār Austriju: 1,75
Uzvara pār Franciju: 2,35
Zviedru uzvara pret Šveici: 1,35
Kanādas uzvara pret Šveici: 1,14
Čehijas uzvara pret Šveici: 1,45
Čehijas uzvara pār Vāciju: 1,16
Austrijas nezaudēšana pamatlaikā (der 1 punkts) pret Vāciju: 2,35

Tie, kuri saprot matemātiku, zina, ka, lai iegūtu atbilstošo koeficientu šāda scenārija notikšanai, visi minētie individuālie koeficienti ir jāsareizina. Darām to:

Sanāk: 25,02

Šāds koeficients atbilst 4% iespējamībai, ka gadījums notiks.

Bet, ja ņem vērā bukmeikaru ieturējumu koeficientos (patiesie koeficienti, atbilstoši varbūtībai, faktiski būtu lielāki), šim koeficientam būtu jābūt nevis 25, bet aptuveni 30, kas jau velk uz gadījuma notikšanas varbūtību tuvu 3%.

Rezumē:

Iespējamība Agra scenārija notikšanai ir robežās no 3-4%.
tas, ka kaut kāds Optibet ir izdomājis tieši šādus cipariņus nenozīmē, ka tā ir absolūtā patiesība... atslābsti.

     [+] [-]

, 2015-05-09 07:34, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Busim reali. Austrija sadu vacijas izlase neuzvares..Vacija atskiriba no Latvijas acimredzami koncentrejas uz svarigakajam spelem, favoritus - ignorejot un laizot luni. A ko mes? Ka jau katru gadu - skrienam ar galvu siena pret Cehiem, Kanadiesiem, tad domajam kaa, lai kajas pavelk!
Belavskis pieradija, ka nav gatavs sadam limenim. Izlase spele katastrofali, ar visu to, ka sastavs NAV daudz sliktaks kaa citos cempionatos. Ja ne Edgars, mums sagrave butu praktiski visas speles.
Sobrid, tikai Edza var mus gpabt no izkrisanas. Visa cempionata laikaa uzvaret velas tikai dazi - Darzins, Mikelis, Daugavins, GALVINS, protams Edgars.
Ātrumā mūsejie neiepalika

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 07:39, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tas, ka kaut kāds Optibet ir izdomājis tieši šādus cipariņus nenozīmē, ka tā ir absolūtā patiesība... atslābsti.
Te tu nodemonstrēji absolūtu nezināšanu un neizpratni.
Paskaidrošu:
Optibet koeficientus neizdomā. Bukmeikeru koeficientus veido tirgus, kas reprezentē pasaules kopējo izpratni un vērtējumu par notikumu varbūtībām. Optibet nu jau praktiski visur ņem koeficientus no pasaules lielākā bukmeikeru kantora Pinnaclesports. Koeficienti pasaulē ir sinhroni. Savādāk nemaz nevar būt, jo pretējā gadījumā ikvienam abragam parādās peļņas fiksēšanas iespējas jeb arbitrāža, kas ļautu katram abragam ātri kļūt par lielu bagātnieku.

Līdz ar to var uzskatīt, ka Optibet koeficienti ļoti precīzi atspoguļo gadījuma iestāšanās varbūtību.

Tiem, kas studējuši matemātisko statistiku un varbūtības teoriju, kā arī saprot tirgus darbības pamatprincipus un bukmeikeru koeficientu veidošanos, būs skaidrs, ko es rakstīju. Abragam acīmredzot tā ir tumša bilde.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 07:39, pirms 10 gadiem
KLAUNI!7 IEMESTI 21 IELAISTI VĀRTI!KAMĒR NEMETĪS PA VĀRTIEM NEKAS NEBŪS! TĀPAT JAU RIPAS ATLEC BET MŪSĒJO JAU PIE PAŠIEM VĀRTIEM NAV!NĀKOŠGAD LATVIJAS ČEMPĪ JAUNA KOMANDA LATVIJAS BĒRZS!

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 07:47, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Te tu nodemonstrēji absolūtu nezināšanu un neizpratni.
Paskaidrošu:
Optibet koeficientus neizdomā. Bukmeikeru koeficientus veido tirgus, kas reprezentē pasaules kopējo izpratni un vērtējumu par notikumu varbūtībām. Optibet nu jau praktiski visur ņem koeficientus no pasaules lielākā bukmeikeru kantora Pinnaclesports. Koeficienti pasaulē ir sinhroni. Savādāk nemaz nevar būt, jo pretējā gadījumā ikvienam abragam parādās peļņas fiksēšanas iespējas jeb arbitrāža, kas ļautu katram abragam ātri kļūt par lielu bagātnieku.

Līdz ar to var uzskatīt, ka Optibet koeficienti ļoti precīzi atspoguļo gadījuma iestāšanās varbūtību.

Tiem, kas studējuši matemātisko statistiku un varbūtības teoriju, kā arī saprot tirgus darbības pamatprincipus un bukmeikeru koeficientu veidošanos, būs skaidrs, ko es rakstīju. Abragam acīmredzot tā ir tumša bilde.
Ak dievs, ku aprobežota atbilde!

Tas tirgus neveido spēli laukumā! Tirgus ir ap spēli nevis laukumā. Neaizmirsti, ka bukmeikeri koeficientus liek, lai gūtu lielāku peļņu, nevis, lai vērtētu komandu izredzes. (tieši tāpēc Tava matemātika ir izlietota tualetes papīra vērtībā).
Bet Tev jau to nesaprast.

Es saku, ka izredzes ir 50-50. PIERĀDI, ka tā nav! Tu to nevari.

     [+] [-]

, 2015-05-09 07:47, pirms 10 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: KLAUNI!7 IEMESTI 21 IELAISTI VĀRTI!KAMĒR NEMETĪS PA VĀRTIEM NEKAS NEBŪS! TĀPAT JAU RIPAS ATLEC BET MŪSĒJO JAU PIE PAŠIEM VĀRTIEM NAV!NĀKOŠGAD LATVIJAS ČEMPĪ JAUNA KOMANDA LATVIJAS BĒRZS!
izslēdz Caps Lock!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 08:15, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Ak dievs, ku aprobežota atbilde!

Tas tirgus neveido spēli laukumā! Tirgus ir ap spēli nevis laukumā. Neaizmirsti, ka bukmeikeri koeficientus liek, lai gūtu lielāku peļņu, nevis, lai vērtētu komandu izredzes. (tieši tāpēc Tava matemātika ir izlietota tualetes papīra vērtībā).
Bet Tev jau to nesaprast.

Es saku, ka izredzes ir 50-50. PIERĀDI, ka tā nav! Tu to nevari.
Novelc cilindru ar ragiem, noskuj ūsas un aizej pastudēt. Tad arī pašam viss kļūs skaidrs. Cik vienkāršs jautājums, tik vienkārša atbilde.

Ja tu saki, ka ir 50-50, tad tev ir fantastiska iespēja kļūt ātri bagātam, izmantojot attiecīgos bukmeikeru piedāvājumus. Gaidu tavu vārdu parādāmies miljonāru sarakstā.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 08:23, pirms 10 gadiem
Kada velna pec ir jataisa šadi raksti?
Tagad galvenais ir palikt elite. Nekada 1/4 finala nebus.
Viņa liktenis jau vakar izskiras.
1 2 65 komentāri