Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš izrauj Latvijas uzvaru, cerības uz 1/4 finālu zudušas

Rolands Eliņš

Daugaviņš izrauj Latvijas uzvaru, cerības uz 1/4 finālu zudušas
Kaspars Daugaviņš
Foto: AP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā Latvijas izlase priekšpēdējā grupu turnīra spēlē ar 2:1 pagarinājumā spēja pieveikt Austrijas izlasi. Uzvaras vārtus guva Kaspars Daugaviņš jau pašā papildlaika sākumā, tiesa, pēc šīs spēles cerības uz ceturtdaļfinālu zaudētas.

Jau spēles sākumā 2+10 sodu nopelnīja Aleksandrs Jerofejevs, taču pēc mazākuma izturēšanas kļūdījās Austrijas aizsargs un ļāva Mikam Indrašim iziet vienam pret savu vārtsargu, tiesa, Indrašis pretinieku Bernhardu Štarkbaumu apspēlēt neizdevās. Tā gan palika vienīgā Latvijas nopietnā vārtu gūšanas iespēja pirmajā periodā, jo daudz vairāk uzbruka Austrija un perioda beigās savu panāca, kad Braiens Leblērs atklāja rezultātu, pēc iemetiena izdarot negaidītu metienu no tuvas distances.

Otrajā periodā Latvija centās saņemties un pāriet uzbrukumā, taču Austrija turējās cienīgi, turklāt pēc Maksima Širokova noraidījuma nokļuva vairākumā. Ar Edgara Masaļska palīdzīvu to izdevās novērst, un 33. minūtē jau atkal sevi pozitīvi pierādīja Džeriņa maiņa. Kaspara Daugaviņa raidītā ripa iejuka spēlētāju haosā pie vārtiem un laimīgi nonāca pie Laura Dārziņa, kurš panāca 1:1, gūstot savu septīto punktu šajā turnīrā.

Arī gūtie vārti nepalīdzēja Latvijas izlasei pārņemt spēles iniciatīvu un arī trešajā periodā turpinājās līdzvērtīga spēle. Latvijai izdevās nedaudz biežāk apdraudēt pretinieku vārtus, taču sešas minūtes pirms pamatlaika beigām austrieši izlauzās izgājienā divi pret aizsargu, taču Masaļskis paspēja pārvietoties un glāba komandu. Latvija ieguva tiesības uz pirmo vairākumu šajā spēlē, bet tas izdevās pagalam neveiksmīgs. Mihaels un Tomass Rafls divreiz vēl pārbaudīja Latvijas aizsargu un Masaļska meistarību - aizsargi tika apspēlēti, taču Masaļskis izturēja un panāca, ka tika spēlēts papildlaiks.

Līdz ar to no domām par ceturtdaļfinālu varēja atvadīties, taču arvien draudīgākās krāsās sāka rādīties palikšana elitē, bet Kaspars Daugaviņš ātrajā uzbrukumā ar precīzu metienu guva uzvaras vārtus un izrāva 2:1 Latvijas labā. Daugaviņam šie bija ceturtie vārti turnīrā, savu punktu ražu papildināja arī Dārziņš.

Iegūti divi punkti, kas ļauj pakāpties uz sesto vietu A grupā, tiesa, atlikusi vairs tikai viena spēle pret Franciju un arī vieta elites divīzijā vēl nav nosargāta, jo gan Francija, gan Austrijai vēl priekšā divas spēles.

Austrija - Latvija 1:2 (1:0, 0:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 16:07 Leblērs (Rafls) 1:0, 32:15 Dārziņš (Daugaviņš) 1:1, 60:33 Daugaviņš (Dārziņš, Galviņš)
Soda minūtes: 2:16
Metieni: 29:18
Vārtsargi: Bernhards Štarkbaums - Edgars Masaļskis

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija1:2 P
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija2:1
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija1:2 P
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupa

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda55-0-0-032:1115
2.Zviedrija53-1-0-128:1611
3.Čehija53-0-1-121:1510
4.Šveice42-0-2-08:78
5.Vācija52-0-0-37:176
6.Latvija60-2-0-49:224
7.Francija51-0-0-48:143
8.Austrija50-1-1-36:173

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 21:36, pirms 10 gadiem
Bukart, Saulieti un Bajarun, šī gada laikā - no 2015. gada maija līdz 2016. gada maijam, lai jūs katru dienu trenētu metienus pa vārtiem vismaz 2 stundas pēc treniņa. Sestdien, svētdien brīvs... Kā man ir noriebušās šīs mūždien neizmantotās iespējas...

Tātad katru dienu, pēc treniņa - 2h metieni pa vārtiem. Kamēr ripas sapņos rādīsies...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:36, pirms 10 gadiem
Pirdien Priekšnieks rakstīja: Besi ara sis padomju laiku hokeja stils vajag ielikt kadu kanadieti bija zali laiku kad nolans vadija traktoru
Tas nav padomju hokejs -ne tuvu , tas ir tirakais kanadieshu hokejs ar 20 chekeriem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:42, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: tā bija kolorādo lenta? Man šķiet, ka ne, jo Lukašenko ar nav tā imperiālisma simbola fans... es domāju, ka tā bija kāda belaru karoga krāsu lenta par uzvaru karā un viss...
ne tā kā Vitoļin, tam gan bija koloradka... bet es neko nesaku, viņam piķi maksā labu par to. Ja mani Gazprom sponsorētu tā, es ar to lenti nēsātu, kad pateiktu, ka jāliek
Es neredzēju, bet Krievi rakstīja, ka Belaru amerikānis ar georga (tur mix laikam georga un belaru lenta kopā saspraustas) lenti jau no spēles sākuma bijis, bet dzimtenes nodevējs Znaroks ar Vītoliņu tikai otrajā periodā tika piespiesti lentas uzkabināt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:44, pirms 10 gadiem
Frančiem nenoveicās.
12.05.2015 17:15 spēle ar Latviju, bet 11.05.2015 pl. 21:15 ar Zviedriju

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:47, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu par Znaroku, kad viņš sāka, pieredze vismaz ir lielāka... bet to jau tā nevar pateikt, kāds kurš būs treneris izlasei. Tas pats Znaroks jau ar brīnumus neparādīja
Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:49, pirms 10 gadiem
DeAngelo rakstīja: Frančiem nenoveicās.
12.05.2015 17:15 spēle ar Latviju, bet 11.05.2015 pl. 21:15 ar Zviedriju
ja paanalizēji grafiku šogad, mums pretī nāk 90% gadījumu komandas uz otro spēļu dienu. Grafiks mums un Norge B grupā vnk dāvana. Cita lieta - ko ar to darīt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:49, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DEL varbūt vienīgi
NLA neņemtu treneri ar vairākām NHL sezonām? Šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:50, pirms 10 gadiem
NU manas domas ir taaaaaaaaadas -ja tagad Vacija piesmej austriju- tad ,skaidrs, ka kanaadieshi austriesus pieveiks, tad pedeeejaa speelee pret FRA (otrdien) LR vartus var uzticeet Kalninu Janim

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:53, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.
Man interesē, kurš no Lipmana nolicējiem ir gatavs maksāt izlases trenerim no sava maka n-tos tūktošus?

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:54, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.
Normāls federācijas vadītājs, apskatītos Beļavska CV, pirms līguma noslēgšanas painteresētos, kādēļ viņam tā arī nav izdevies kā trenerim nostiprināties pieaugušo hokejā. Kira gan jau painteresējās, cik Beļavskis par darbu prasa, ar to arī "atlase" beidzās. Šogad nenormāli noveicās, bet turpmāk diletantiem trenēt izlasi nevajadzētu uzticēt!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 22:02, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Man interesē, kurš no Lipmana nolicējiem ir gatavs maksāt izlases trenerim no sava maka n-tos tūktošus?
Katrs mēs strādājam savā darbā un nevienam no savas kabatas nekas nav jāmaksā. LHF ir valsts atbalsts, sponsori. No tā budžeta arī lai maksā par trenera algu. Tas, ka visu apmaksā Lipmans personīgi, ir tikai mīts.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:04, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Normāls federācijas vadītājs, apskatītos Beļavska CV, pirms līguma noslēgšanas painteresētos, kādēļ viņam tā arī nav izdevies kā trenerim nostiprināties pieaugušo hokejā. Kira gan jau painteresējās, cik Beļavskis par darbu prasa, ar to arī "atlase" beidzās. Šogad nenormāli noveicās, bet turpmāk diletantiem trenēt izlasi nevajadzētu uzticēt!
Tieši manas domas.

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:07, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Katrs mēs strādājam savā darbā un nevienam no savas kabatas nekas nav jāmaksā. LHF ir valsts atbalsts, sponsori. No tā budžeta arī lai maksā par trenera algu. Tas, ka visu apmaksā Lipmans personīgi, ir tikai mīts.
Algu jau apmaksās, bet, kur naudu pārējam dabūt (nometnes, ledus haļļu īre, ekipējums, prēmijas, LHF darbinieku algas utt.) Nesaku, ka visu, taču valsts atbalsts tieši federācijai nav diez ko liels, lai varētu nosegt visus izdevumus. Var nolīgt treneri ar nereālo CV un maksāt 100T, bet tas negarantē rezultātu. Spilgts piemērs ir Krievijas futbola izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:15, pirms 10 gadiem
LAT zaudēs FRA un tad bnūs lielā nervotrojpka 2 AUT spēlēs
un re būs mums 9 spēļu čempis ; )

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:16, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Algu jau apmaksās, bet, kur naudu pārējam dabūt (nometnes, ledus haļļu īre, ekipējums, prēmijas, LHF darbinieku algas utt.) Nesaku, ka visu, taču valsts atbalsts tieši federācijai nav diez ko liels, lai varētu nosegt visus izdevumus. Var nolīgt treneri ar nereālo CV un maksāt 100T, bet tas negarantē rezultātu. Spilgts piemērs ir Krievijas futbola izlase.
Un kur naudu dabūja, kad kā treneris bija Nolans, Lindstrēms? Vai nebija visas Tavas uzskaitītās lietas? Viss bija arī tad. Vienkārši ir gribēšanas/negribēšanas jautājums. Ar labu treneri nav garantēts rezultāts. Tāpat kā ar labu sastāvu. Tāpat kā ar labu sniegumu. Labs rezultāts nav garantēts nekad. Bet labs treneris ir ieteicams, lai labu rezultātu sasniegtu. Bez tam labi treneri arī bieži vien par izlases treneri ir gatavi strādāt par mazāku naudu, jo prestižs darbs un izaicinājums. Kur tādu atrast - tas jau LHF uzdevums, ne mans vai Tavs vai kāda cita līdzjutēja.

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:25, pirms 10 gadiem
Nu tā skatos ar švāģeri spēli

ja kāds saka, ka trūkst nolāns, tad kapēc ir šie 5"20 un šodien 2+10 noraidījumi
Indrāžis gan neveikli numuļļās

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:28, pirms 10 gadiem
1T būs AUT zīmē, jo kamēr mūsējie ieskriesies

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:39, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Un kur naudu dabūja, kad kā treneris bija Nolans, Lindstrēms? Vai nebija visas Tavas uzskaitītās lietas? Viss bija arī tad. Vienkārši ir gribēšanas/negribēšanas jautājums. Ar labu treneri nav garantēts rezultāts. Tāpat kā ar labu sastāvu. Tāpat kā ar labu sniegumu. Labs rezultāts nav garantēts nekad. Bet labs treneris ir ieteicams, lai labu rezultātu sasniegtu. Bez tam labi treneri arī bieži vien par izlases treneri ir gatavi strādāt par mazāku naudu, jo prestižs darbs un izaicinājums. Kur tādu atrast - tas jau LHF uzdevums, ne mans vai Tavs vai kāda cita līdzjutēja.
Lindstrēma laikā nebija finansiālās krīzes un gan jau ka valdība vairāk atvēlēja. Nolans sākumā daudz neprasīja, jo gribēja sevi pierādīt un atgriezties elitē, bet, gan jau, kad uzlabojās rezultāti palūdza algas paaugstinājumu, kas Kiram nepatika (šis ir tikai pieņēmums). Kuriem sporta veidiem valdība atvēl simtiem tūkstošiem? Pie tam hokejs nav lēts, lai segtu ledus īri, ekipējumu, uc. izdevumus. Kurš labs treneris, kam nav nekas jāpierāda, gribēs strādāt ar izlasi, kur uz čempionāti knapi vienu labu maiņu var salasīt? Var jau Kiru nolikt, bet neviens Latvijā tik daudz vienā sporta veidā nav ieguldījis cik Lipmans un diez vai ka būtu to gatavs darīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:42, pirms 10 gadiem
Visu cieņu komandas vērtīgākajām un vienam no visa turnīra spožākajiem vārtusargiem - Masaļskim un abiem komandas līderiem Daugaviņam un Dārziņam. Paslavēšu arī Džeriņu! - Saulietis, Bajaruns, Ābols, Bērziņš un Skvorcovs spēlē savu spēju robežās. Centīga spēle no Bukarta un Cipuļa, bet bez rezultātiem. Sprukts, Miķelis un Indrašis vienkārši failed... itsevišķi Spruktam un Miķelim visu čempi kaut kas rokas un kājas mežģījās.. no viņiem noteikti, ka gaidījām labāku sniegumu. Par aizsargiem nekomentēšu - uzbrukumā neviens neizceļās, visi cīnās, visi met, visi skrien... visi arī noraidās un kļūdās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:45, pirms 10 gadiem
ja Žīds (Beļavska iesauka) nebūtu pēc 1-3 atstājis Masalu, Masalai būtu top5 procents...
AUT iemeta skaisti

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:53, pirms 10 gadiem
atvaino rakstīja: Visu cieņu komandas vērtīgākajām un vienam no visa turnīra spožākajiem vārtusargiem - Masaļskim un abiem komandas līderiem Daugaviņam un Dārziņam. Paslavēšu arī Džeriņu! - Saulietis, Bajaruns, Ābols, Bērziņš un Skvorcovs spēlē savu spēju robežās. Centīga spēle no Bukarta un Cipuļa, bet bez rezultātiem. Sprukts, Miķelis un Indrašis vienkārši failed... itsevišķi Spruktam un Miķelim visu čempi kaut kas rokas un kājas mežģījās.. no viņiem noteikti, ka gaidījām labāku sniegumu. Par aizsargiem nekomentēšu - uzbrukumā neviens neizceļās, visi cīnās, visi met, visi skrien... visi arī noraidās un kļūdās.
Ja Tev būtu Indrāža trauma, Tu pat sievieti negribētu

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:08, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: LAT zaudēs FRA un tad bnūs lielā nervotrojpka 2 AUT spēlēs
un re būs mums 9 spēļu čempis ; )
Pirms spēles LAT-FRA viss jau būss skaidrs, Austrija jau būs noslēgusi savu dalību PČ, LV iespējams pat nevajadzēs neko, vai pietiks neizšķirts pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:23, pirms 10 gadiem
Atzīsim, ka Dārziņa gols ir tas no hokeja haļavu sērijas
ripa no ikra atlēca pie Laura
iemest jamak
bet puse golu ir mēsliņi

vispār garlaicīga spēle ar maz momentiem
abi spēlē busu

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:26, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Pirms spēles LAT-FRA viss jau būss skaidrs, Austrija jau būs noslēgusi savu dalību PČ, LV iespējams pat nevajadzēs neko, vai pietiks neizšķirts pamatlaikā.
man patīk, ja pietiek
tā 200% neveiksme

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:43, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Tas ir Beļavska hokejs.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:14, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Cirks, cienījamie Sportacentra reģistrētie lietotāji, domāju, ka visiem ir skaidrs - atklājas nepatīkami fakti - izcilais eksperts Juris Miņins ( domāju, ka tas ir konspiratīvais pseidonīms ) ir cienījamā Кировa Липманa apmaksāts PR aģents, ceru, ka viņam pēc šī čempionāta tiks iedota vilka pase !!!gribētu redzēat Kiras aģentu, kurš orientējās svarcelšanā, NFL, dopingā utt

NFL - pat Kira nemāk izturēt

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:25, pirms 10 gadiem
Un atkal Sočam nav gōools
bet tā bioj viņa piespēle
mānmanevrs

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:32, pirms 10 gadiem
rihardilio rakstīja: Prieks par uzvaru, tik žēl, ka nespīd vairs 1/4 fināls.
Ja Austrija zaudēs fričiem, tad viss skaidrs, jo Kanādu jau nu viņi nepaņems.

Daugaviņš jau kapā vienā no KHL līdervienībām, bet Dārziņš gan sev labāku kontraktu nākamajai sezonai var sagaidīt!
Dārziņam ir līgums uz trīs gadiem ar Dinamo

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:33, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Lindstrēma laikā nebija finansiālās krīzes un gan jau ka valdība vairāk atvēlēja. Nolans sākumā daudz neprasīja, jo gribēja sevi pierādīt un atgriezties elitē, bet, gan jau, kad uzlabojās rezultāti palūdza algas paaugstinājumu, kas Kiram nepatika (šis ir tikai pieņēmums). Kuriem sporta veidiem valdība atvēl simtiem tūkstošiem? Pie tam hokejs nav lēts, lai segtu ledus īri, ekipējumu, uc. izdevumus. Kurš labs treneris, kam nav nekas jāpierāda, gribēs strādāt ar izlasi, kur uz čempionāti knapi vienu labu maiņu var salasīt? Var jau Kiru nolikt, bet neviens Latvijā tik daudz vienā sporta veidā nav ieguldījis cik Lipmans un diez vai ka būtu to gatavs darīt.
1. Bez Lipmana nebūtu Grindeks finansējums, bet Grideks arī nav Lipmana "personīgā kabata".
2. Nav zināms, kā būtu bez Lipmana, bet nav arī pamats uzskatīt, ka viņš ir vienīgais, kas prastu vadīt LHF. Uzskatu, ka viņš Latvijas hokejam ir daudz devis, bet vienlaikus daudz arī kļūdījies un pārāk turās pie amata. Kopējais viedoklis neitrāls.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:38, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: 1. Bez Lipmana nebūtu Grindeks finansējums, bet Grideks arī nav Lipmana "personīgā kabata".
2. Nav zināms, kā būtu bez Lipmana, bet nav arī pamats uzskatīt, ka viņš ir vienīgais, kas prastu vadīt LHF. Uzskatu, ka viņš Latvijas hokejam ir daudz devis, bet vienlaikus daudz arī kļūdījies un pārāk turās pie amata. Kopējais viedoklis neitrāls.
1.Piekrītu, ka pats savu algu neiegulda, bet, tomēr nauda no Grindeks nav maza un to nevarētu pārskaitīt uz LHF kontu, ja Kira nebūtu galvgalī.
2.Bet nekur jau nav dzirdēts, ka kāda ietekmīga persona ļoti raujas ieņemt šo amatu.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:54, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Tas jau varétu buut tiiri logiski, ja soda minuutes ir 16:2......

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 01:04, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: 1.Piekrītu, ka pats savu algu neiegulda, bet, tomēr nauda no Grindeks nav maza un to nevarētu pārskaitīt uz LHF kontu, ja Kira nebūtu galvgalī.
2.Bet nekur jau nav dzirdēts, ka kāda ietekmīga persona ļoti raujas ieņemt šo amatu.
Par katru cenu neviens, ja neskaita Koziolu, neraujas, bet tur jau viss sakārtots tā, ka bez pamatīga kara nevienam Lipmanam amatu neatņemt. Vismaz es uzskatu, ka vairumā gadījumu ilgstoša aizsēdēšanās vienā amatā veicina regresu. Un ne tikai LHF. Tā ir teorētizēšana, bet ticu, ka bez Lipmana arī LHF atrastu gan spējīgu prezidentu, gan Grindeksam līdzvērtīgus sponsorus. Bet katrs jau var palikt pie sava viedokļa.

     [+] [-]

, 2015-05-10 01:47, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: sveiciens visiem RĢ faniem 9.maija svētkos!!
Ja par šādu komentu ir DSQ...
tad LAT savu 25 gadu deklārācijas jubileju svinnē lieki

     [+] [-]

, 2015-05-10 01:50, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kas tas par virsrakstu??kādas cerības par 1/4 finālu??
Tur vēl par palikšanu ir jācīnās, ne pa 1/4 finālu
pilnīgs pimpaušu virsraksts
es saldēju kājas un trenēju skilu bīčā
bet'šie vēl liek skudru virsrakstu - meš arī ar ziloņiem grūstījāmies