Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš izrauj Latvijas uzvaru, cerības uz 1/4 finālu zudušas

Rolands Eliņš

Daugaviņš izrauj Latvijas uzvaru, cerības uz 1/4 finālu zudušas
Kaspars Daugaviņš
Foto: AP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā Latvijas izlase priekšpēdējā grupu turnīra spēlē ar 2:1 pagarinājumā spēja pieveikt Austrijas izlasi. Uzvaras vārtus guva Kaspars Daugaviņš jau pašā papildlaika sākumā, tiesa, pēc šīs spēles cerības uz ceturtdaļfinālu zaudētas.

Jau spēles sākumā 2+10 sodu nopelnīja Aleksandrs Jerofejevs, taču pēc mazākuma izturēšanas kļūdījās Austrijas aizsargs un ļāva Mikam Indrašim iziet vienam pret savu vārtsargu, tiesa, Indrašis pretinieku Bernhardu Štarkbaumu apspēlēt neizdevās. Tā gan palika vienīgā Latvijas nopietnā vārtu gūšanas iespēja pirmajā periodā, jo daudz vairāk uzbruka Austrija un perioda beigās savu panāca, kad Braiens Leblērs atklāja rezultātu, pēc iemetiena izdarot negaidītu metienu no tuvas distances.

Otrajā periodā Latvija centās saņemties un pāriet uzbrukumā, taču Austrija turējās cienīgi, turklāt pēc Maksima Širokova noraidījuma nokļuva vairākumā. Ar Edgara Masaļska palīdzīvu to izdevās novērst, un 33. minūtē jau atkal sevi pozitīvi pierādīja Džeriņa maiņa. Kaspara Daugaviņa raidītā ripa iejuka spēlētāju haosā pie vārtiem un laimīgi nonāca pie Laura Dārziņa, kurš panāca 1:1, gūstot savu septīto punktu šajā turnīrā.

Arī gūtie vārti nepalīdzēja Latvijas izlasei pārņemt spēles iniciatīvu un arī trešajā periodā turpinājās līdzvērtīga spēle. Latvijai izdevās nedaudz biežāk apdraudēt pretinieku vārtus, taču sešas minūtes pirms pamatlaika beigām austrieši izlauzās izgājienā divi pret aizsargu, taču Masaļskis paspēja pārvietoties un glāba komandu. Latvija ieguva tiesības uz pirmo vairākumu šajā spēlē, bet tas izdevās pagalam neveiksmīgs. Mihaels un Tomass Rafls divreiz vēl pārbaudīja Latvijas aizsargu un Masaļska meistarību - aizsargi tika apspēlēti, taču Masaļskis izturēja un panāca, ka tika spēlēts papildlaiks.

Līdz ar to no domām par ceturtdaļfinālu varēja atvadīties, taču arvien draudīgākās krāsās sāka rādīties palikšana elitē, bet Kaspars Daugaviņš ātrajā uzbrukumā ar precīzu metienu guva uzvaras vārtus un izrāva 2:1 Latvijas labā. Daugaviņam šie bija ceturtie vārti turnīrā, savu punktu ražu papildināja arī Dārziņš.

Iegūti divi punkti, kas ļauj pakāpties uz sesto vietu A grupā, tiesa, atlikusi vairs tikai viena spēle pret Franciju un arī vieta elites divīzijā vēl nav nosargāta, jo gan Francija, gan Austrijai vēl priekšā divas spēles.

Austrija - Latvija 1:2 (1:0, 0:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 16:07 Leblērs (Rafls) 1:0, 32:15 Dārziņš (Daugaviņš) 1:1, 60:33 Daugaviņš (Dārziņš, Galviņš)
Soda minūtes: 2:16
Metieni: 29:18
Vārtsargi: Bernhards Štarkbaums - Edgars Masaļskis

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija1:2 P
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija2:1
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija1:2 P
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupa

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Kanāda55-0-0-032:1115
2.Zviedrija53-1-0-128:1611
3.Čehija53-0-1-121:1510
4.Šveice42-0-2-08:78
5.Vācija52-0-0-37:176
6.Latvija60-2-0-49:224
7.Francija51-0-0-48:143
8.Austrija50-1-1-36:173
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2015-05-09 19:32, pirms 10 gadiem
Nu tas ir kaut kas traks. Mēs visa čempionāta laikā vienreiz pamatlaikā esam iemetuši 2 vārtus (Pret Čehiju). Pret Franciju ies ĻOTI grūti..

 +13 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Prieks par uzvaru, tik žēl, ka nespīd vairs 1/4 fināls.
Ja Austrija zaudēs fričiem, tad viss skaidrs, jo Kanādu jau nu viņi nepaņems.

Daugaviņš jau kapā vienā no KHL līdervienībām, bet Dārziņš gan sev labāku kontraktu nākamajai sezonai var sagaidīt!

 +47 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Slēpts komentārs: phKRIIII

 +52 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
3 vārdi: Edgars, Kaspars, Lauris.

 +16 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Edža,Daugaviņš un Dārziņš spēlē,pārējie(šajā čempionātā)vnk ir krietni zem viduvējības ,lai neteiktu vairāk un uz kuriem skatīties ir vnk nožēlojami,un kuru attieksme(parādītā spēle) ir ņirgāšanās par 3iem augstāk minētajiem komandas biedriem!

 +54 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Masaļskis, Daugaviņš, Dārziņš = Team Latvia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Viss rezultāts uz 3 vīru pleciem, paldies par to pašu

 +24 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Dievs Svētī Latviju!!!

 +12 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Austrieši bija labāki, bet uzvarējām mēs!

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Daugaviņš izrauj Latvijas uzvaru, cerības uz 1/4 finālu zudušas

A grupu noturēt !

 +21 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Kirovam jāliek vakariņas Kasparam!

 +47 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Tas Belavska hokejs ir vnk nebaudams!
Nebutu Edzas,Dogmena un Darza tad varetu pirkt biletes uz A diviziju.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
tūristi

 +11 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Guntis Galviņš dzied!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Prieks par Daugaviņu . labaakais vecis

 +22 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
Prieks par uzvaru, bet spēle bija šausmīga, baigi paveicās mūsējiem.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
Jāapsveic ar to, ka reālākas iespējas ir noturēties Elites Divīzijā, atkal duets Daugava & Dārziņš nostrādāja.
Melnā puse - vārtu skaits ko gūstam šajā PČ ir reāli briesmīgs kā arī sniegums uz ledus.

 +22 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
Beļavski, atkāpies!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
šitā var ar Validolu pārdozēt. Prieks par tiem pašiem 2 punktiem.

 +23 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
PALDIES Daugaviņam ar Dārziņam, ka neuzmeta izlasi, jo baidos bez viņiem diviem, mēs labi, ja 2 golus pa PC iemestu! skumji šogad izlase izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: sveiciens visiem RĢ faniem 9.maija svētkos!!
kolorado vabolu torti jau uzcepi?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
šausmīga spēle laimīga uzvara.... neko vairs nevaru pateikt.
jānotiesā tik 2dien kāda varžu kāja vēl....

 +25 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
ļoti nesmuka uzvara, bet uzvara paliek uzvara. Būsim reāli šitā ar vienu maiņu nevar tikt 1/4!

 +32 [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
Ko darītu Beļavskis, ja izlasē nebūtu Laura un Kaspara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
Komanda izvilka uzvaru, par spīti tam, ka spēlē bez galvenā trenera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
Visi priecīgi, ka čempis tulīt beigsies, tik vel vienu matchu noslidot, izņemot Daugavu, Dārziņu un Edžu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Viss rezultāts uz 3 vīru pleciem, paldies par to pašu
Labi, ka ir vismaz šie trīs.

 +18 [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
Masaļskis dara neiespējamas lietas lai Latvija saglabātu vietu A grupā!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Guntis Galviņš dzied!
Starp citu viñš arī dejo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 19:36, pirms 10 gadiem
forši, ka vinnējam, nožēlojami, ka mums ir tikai 2 spēlētāji, kas tiešām SPĒJ kaut ko izdarīt.

 +17 [+] [-]

, 2015-05-09 19:36, pirms 10 gadiem
MIķel! Tev šovakar jāmazgā Masaļskim kājas.Pateicoties viņam un Kasparam mēs šovakar brīnumainā kārtā dzirdējam Latvijas himnu.Atklāti sakot,neatceros,kad biju redzējis izlasi tik vāji spēlējam.Atkal mums ir paveicies.Vienmēr tā nebūs.Ar steigu kaut kas jādara.
Slēpts komentārs: mikestep
Slēpts komentārs: sandis444444

  +9 [+] [-]

, 2015-05-09 19:36, pirms 10 gadiem
Spēlējām drausmīgi, izņemot 3 večus.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-09 19:36, pirms 10 gadiem
Komandā trīs spēlētāji - Dārziņš,Daugaviņš un protams burvis Masaļskis. Tā arī ir visa Latvijas izlase..diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2015-05-09 19:37, pirms 10 gadiem
Tiklīdz Ābola vietā sāka spēlēt Bajarūns, viss izkustējās no vietas!

  -3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:37, pirms 10 gadiem
Iedodiet visu Dievu Dievam - Tedam Nolanam šo sastāvu un paskatīsimies cik tālu viņš ar to tiks!!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:37, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: Visi priecīgi, ka čempis tulīt beigsies, tik vel vienu matchu noslidot, izņemot Daugavu, Dārziņu un Edžu
Tieši manas domas, emociju starpība starp Daugavu un Galviņu pēc himnas bija dramatiska.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:37, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas Belavska hokejs ir vnk nebaudams!
Nebutu Edzas,Dogmena un Darza tad varetu pirkt biletes uz A diviziju.
sastāvs ir tāds kāds ir, neko baudāmu tur neizveidot

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:38, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Ulmanis teica, ja RĢ pastāvēs, ta formas būs georga lentīšu krāsās
Te leilākajai daļai ir piekāst to RD,vienīgais Tu troļļo par to kā tāds kremļa kāmis un vatņiks!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:38, pirms 10 gadiem
Nakosha spele bus 1 ripa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:38, pirms 10 gadiem
Nekas nav beidzies. Austrijai spēle ar Vāciju, bet Latvijai ar Franciju.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:39, pirms 10 gadiem
pilnigi un galigi garlaiciga uzvara! krievu hokejs nakam neder!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-05-09 19:39, pirms 10 gadiem
Saule Perkons Daugavins

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 19:39, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu domā ko raksti??

Kurš tavuprāt atrada to tik ļoti derīgo uzbrucēju duetu Dārziņš-Daugaviņš? Tu???
Haha Beļavskis izdarīja neidomājamo un salika kopā Daugaviņu un Dārziņu, riktīgs Skotijs Boumens ibio m*ķ. Tas, ka pārejās maiņas izskatās pēc sūda, ir tīrais nieks.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:39, pirms 10 gadiem
Kas mums jāizdara, lai izkristu?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:39, pirms 10 gadiem
Labi, ka tā, bet nu ar tādu spēli Francijai kāsīs, tas droši.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:40, pirms 10 gadiem
Laba speele, nedaudz zeel austrieshus lai gan, shiem ar punkts. Galvenais lai nenolaiz rokas un turpina veidot savu hokeja sisteemu .

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:40, pirms 10 gadiem
Kāds 1/4 fināls? Būs jau labi ja Vācija paņems Austriju, jo frančiem mēs zaudēsim

 +31 [+] [-]

, 2015-05-09 19:40, pirms 10 gadiem
Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...

 +15 [+] [-]

, 2015-05-09 19:40, pirms 10 gadiem
dotajā brīdī Daugaviņš ir labākais LV hokejists

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:40, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: sveiciens visiem RĢ faniem 9.maija svētkos!!
lieliska bilde

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
Ja, bija raksts, kā mums iekļūt 1/4 finālā. Vai būs raksts, kādā veidā Latvija var palikt pēdējā vietā grupā?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...
Precīzi!!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu domā ko raksti??

Kurš tavuprāt atrada to tik ļoti derīgo uzbrucēju duetu Dārziņš-Daugaviņš? Tu???
Jā - tas uzreiz liecina, ka viņš ir teicams treneris, izveidojis veselu vienu sakarīgu trijnieku!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
Malači! Psiholoģiski bija ļoti grūti, arī fiziski. Protams ļoti gribējās 1/4 finālu, bet tgd. ir jādzīvo realitātē un jāuzvar Francija. Pēdējos čempjos vairs neviena komanda nav pastarīte, principā jebkura var uzvarēt jebkuru. Tāpēc tiešām prieks bija dzirdēt himnu!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
Izlases sauklis jau kuro reizi ir- kā caur adatas aci! Cerams sanāks atkal izlīst...

 +14 [+] [-]

, 2015-05-09 19:41, pirms 10 gadiem
Nekāda prieka šoreiz. Dēļ mūsu rādītā snieguma otrajā periodā vairs nebija nekādu emociju. Pārbaudes spēlēs atrunas bija - trenējam fizuhu, kājas smagas. Kur tad viņa ir tā fizuha?!? Vēl smagāki, kā pirms čempja izskatāmies. Miķeļa kritiens uz līdzenas vietas bija spoguļattēls mūsu izlases sniegumam šajā čempionātā.

Pūšaties un ar godu nospēlējat pēdējo maču! Par spīti dusmām, lai jau izdodas saglabāt vietu starp labākajiem!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:42, pirms 10 gadiem
MACHIMOL, REAKTOR - VAI NU TIEŠĀM NAV LAIKA ATVAINOTIES MASAĻSKIM PAR SMAGO NOLIKŠANU PIRMS TURNĪRA!? EDŽA IR ZELTS!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:42, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: kolorado vabolu torti jau uzcepi?
Vecīt,tavi komentāri ir mega labi

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:42, pirms 10 gadiem
Treneris malacis, prata lauzt zaudētas spēles gaitu un izraut uzvaru. Ja ne vakardienas 5+20, tad šodien runātu par gandrīz drošu 1/4 finālu. Pie tam ar tik ierobežotiem resursiem.

  +8 [+] [-]

, 2015-05-09 19:42, pirms 10 gadiem
Mūsu vienīgās divas uzvaras ir bijušas nepelnītas... Objektīvi skatoties mēs pavisam droši varētu lidot ārā no elites...

  -4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:43, pirms 10 gadiem
Ar shadu sastavu tikai lai noturetos A grupa,redzam ka pietrukst Karsika Bartula Kuldas Vasiljeva Kenina Girgensona

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:43, pirms 10 gadiem
Ko lai saka, turpināt cīņu par palikšanu elitē. Francijai pēdējā laikā esam regulāri zaudējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:43, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Treneris malacis, prata lauzt zaudētas spēles gaitu un izraut uzvaru. Ja ne vakardienas 5+20, tad šodien runātu par gandrīz drošu 1/4 finālu. Pie tam ar tik ierobežotiem resursiem.
kur garantija,ka neielaistu golus arī bez noraidījuma?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:43, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Mūsu vienīgās divas uzvaras ir bijušas nepelnītas... Objektīvi skatoties mēs pavisam droši varētu lidot ārā no elites...
Kā saka... kas būtu, ja būtu... Grieķija, kad paņēma Eiropas kausu futbolā, katrā spēle izskatījās sliktāk par sāncenšiem

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:43, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...
Precīzāk, ko Nolans un Kūlens izveidoja. Nu, vecais žīds jau varēja nenoskopoties un Kūlenam piedāvāt pagarināt līgumu.
Slēpts komentārs: Breakpoint

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:44, pirms 10 gadiem
Ja jau mes milat to hokeju ta! tad ir jadara kkas lietas laba, sita nevar spelet gadu no gada! Vienigais kas var glab musu hokeju esam mes pashi! ROSINU VEIKT MASVEIDA PIKETU PIE LHF UN IZTEIKT SAVU VIEDOKLI!!!! citas zales es seit neredzu.... drausmiga spele latvijas izpildijuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:44, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
uz šo es īpaši neskatītos, jo vakar bija mums vēlā spēle... tas ir ļoti izteikti gan U18, U20, gan šeit redzams kādas komes ir ja nav brīvdienas un jāspēlē pret komēm, kam ir bijusi brīvdiena. Par to būtu jādomā turnīru organizētājiem. Lai gan arī kopumā gan nu kaut kas līdz galam nav....

Varbūt arī nav normāli būt 2. pieredzējušākajai izlasei turnīrā... svaigākas asinis gan varēja būt dažu vietā

Bet nu par šo spēli, ļoti daudz gan tur, kā jau Puče ar Sorokinu teica, spēlēja vakardienas iznākums.... un kaut kas jādara ar 3. trešdaļām, kome nosēžas var teikt, ka katrā spēlē.....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:44, pirms 10 gadiem
Da kādu 1/4 finālu, mostaties, ar tādu spēli cik tu tur trūka, lai paliktu pēdējā vietā un nākamgad ar japoškām spēlētu...
Lai gan vieta augstākajā divīzijā vēl nav nosargāta, bet ticam.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:44, pirms 10 gadiem
marka3x3 rakstīja: Precīzāk, ko Nolans un Kūlens izveidoja. Nu, vecais žīds jau varēja nenoskopoties un Kūlenam piedāvāt pagarināt līgumu.
Es to žīdu tā ienīstu, labi, daudz viņš arī ir devis Latvijas hokejam, bet da nu na*

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Mūsu vienīgās divas uzvaras ir bijušas nepelnītas... Objektīvi skatoties mēs pavisam droši varētu lidot ārā no elites...
Hokejā nav pelnītas vai nepelnītas uzvaras. Šeit nav žūrija. Visu nosaka rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
kāds vēl 1/4 fināls, galvenais, lai realitāte par I divīziju nepiepildās!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
Beļavski atkāpies!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...
Precīzi. Kādam ir Nolana numurs ? Te var uzrakstīt Tedam tednolanfoundation.com sadaļa CONTACT.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
Rank 1 rakstīja: Ja jau mes milat to hokeju ta! tad ir jadara kkas lietas laba, sita nevar spelet gadu no gada! Vienigais kas var glab musu hokeju esam mes pashi! ROSINU VEIKT MASVEIDA PIKETU PIE LHF UN IZTEIKT SAVU VIEDOKLI!!!! citas zales es seit neredzu.... drausmiga spele latvijas izpildijuma
Domā Kiram raustītu piketētāji?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:45, pirms 10 gadiem
vahtanidis rakstīja: Ar shadu sastavu tikai lai noturetos A grupa,redzam ka pietrukst Karsika Bartula Kuldas Vasiljeva Kenina Girgensona
Skaties no otras puses, turnīrs parādīja, ka pat ar lieliem robiem (galvā sanāca vismaz 8-9 svarīgu spēlētāju trūkums) varam kaut ko vinnēt, cerams, arī noturēties...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:46, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Veči, parunāsim labāk par badmintonu, jo hokejs Latvijā ir miris !!!
nu es teiktu labāk 2-1 pagarinājumā pret austriešiem, nevis 3-6 kā viengad Nolanam iznāca vai 2-5 (vai cik tur bija) pret slovēņiem Znarokam.

Nekas jau nav noticis. Uzvara pret frančiem un ierastā vieta (11.-12.)

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:46, pirms 10 gadiem
Jirgens Rozenberg rakstīja: Labi, ka tā, bet nu ar tādu spēli Francijai kāsīs, tas droši.
Spēlē ar Franciju vārtos droši var likt Muštukovu, četras spēles pēc kārtas Edža diez vai izturēs, Francija šodien zaudēja Kanādai tikai ar 3:4.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:46, pirms 10 gadiem
Bet ko dara Nolans,ja nebutu Laura un Kaspara???

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:46, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Veči, parunāsim labāk par badmintonu, jo hokejs Latvijā ir miris !!!
Da nē, drusku paveiktos pret Vāciju... un tu jau tagad klaigātu, kas mums ceturtdaļfināla nāks pretī

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Mūsu vienīgās divas uzvaras ir bijušas nepelnītas... Objektīvi skatoties mēs pavisam droši varētu lidot ārā no elites...
Latvijas izlase abās spēlēs guva vairāk vārtus, tātad bija pelnījusi uzvaras

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
es tomēr būšu no retajiem, kas nevainos Beļavksi. Es vainoju spēlētāju trūkumu.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
Es domaaju Beljavskis ir izspiedis maksimimu no shii sastaava.Padomajiet pashi- pirmaas 3 speeles nebij njemamas zinamu iemeslu deelj.Paareejaas vareejaam nospeeleet labaak,ja buutu Girgensons,Kenins,Karsums,Bartulis,Kulda,tas ir viens piecinieks.Treneris jau var zimeet sheemas un mainiit taktikas,bet ja nav kas izpilda,tad neko.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Es to žīdu tā ienīstu, labi, daudz viņš arī ir devis Latvijas hokejam, bet da nu na*
Par ko ienīst? Par to, ka Nolanam jau bija NHL līgums kabatā??

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...
Arī tas ir jāmāk Bet ja nopietni tad žēl ka Latvija spēlē ar trim hokejistiem un vairāk kā 20 daiļslidotāji ar nūjām rokās Bet uzvara ir un paliek uzvara

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
Man lūdzu Nolanu komplektā ar Kūlenu. B grupā ir pelnījuši spēlēt viņi visi izņemot Dārziņu, Daugaviņu un Masaļski. Lipman, izdari kaut ko sakarīgu pirms tevi iznes no LHF, pasaki paldies Beļavskim un ņem atpakaļ indiāni

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:47, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: Bet ko dara Nolans,ja nebutu Laura un Kaspara???
Nolans ļāva spēlētājiem pielietot spēku, bet tagad ir kaut kāds balets.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 19:48, pirms 10 gadiem
Edgars vienkārši ir izlases vārtsargs Labākās karjeras spēles ir bijušas PČ un OS.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:48, pirms 10 gadiem
Pie mūsu smagās degradācijas vainojama normāla vietējā čempionāta neesamība, kamēr tādas kā Austrija, Francija, arī Ungārija, kurām savi čempionāti ir sakārtoti katru gadu progresē, tad mēs izskatāmies pēc lupatām.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:48, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Spēlē ar Franciju vārtos droši var likt Muštukovu, četras spēles pēc kārtas Edža diez vai izturēs, Francija šodien zaudēja Kanādai tikai ar 3:4.
Spēle tikai otrdien, Edžam pietiekami laiks atpūsties.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:48, pirms 10 gadiem
Tātad, pēc maniem aprēķiniem, ir šādi scenāriji, kā paliekam elitē:

1. AUT pakāš gan GER, gan CAN;

2. AUT uzvar tikai vienu spēli, bet mēs uzvaram FRA.

Tātad ne tuvu palikšana nav garantēta.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:49, pirms 10 gadiem
vismaz tas krietni palīdz nekrist ārā, šogad tas ir galvenais

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:49, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par ko ienīst? Par to, ka Nolanam jau bija NHL līgums kabatā??
Nejau par to kas bija vai nebija Nolanam, bet par viņa žīdisko attieksmi pret vairums labu treneru, to pašu Irbi..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:49, pirms 10 gadiem
edgarjans rakstīja: Es domaaju Beljavskis ir izspiedis maksimimu no shii sastaava.Padomajiet pashi- pirmaas 3 speeles nebij njemamas zinamu iemeslu deelj.Paareejaas vareejaam nospeeleet labaak,ja buutu Girgensons,Kenins,Karsums,Bartulis,Kulda,tas ir viens piecinieks.Treneris jau var zimeet sheemas un mainiit taktikas,bet ja nav kas izpilda,tad neko.
Man sanāk 2 piecinieki... vēl arī Meija, Herbis, Pujacs, Štāls, Jēkabs, Gudijs būtu noderējuši.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:49, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Latvijas izlase abās spēlēs guva vairāk vārtus, tātad bija pelnījusi uzvaras
Atkal tu ar savu idiotisko teoriju... Čali, kad tu reiz apjēgsi, ka pasaulē mēdz būt tāda lieta kā nepelnīta uzvara?!

  +7 [+] [-]

, 2015-05-09 19:49, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Kas tad Tev noticis? Smalks humors?
Daļa izlases vēl nebija dzimusi, kad es jau fanoju par Beļavski un viedokli mainīt netaisos. Izlase šosezon ir vājākā kopš 1997.gada, bet ir uzvarēti divi principiāli pretinieki.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Pie mūsu smagās degradācijas vainojama normāla vietējā čempionāta neesamība, kamēr tādas kā Austrija, Francija, arī Ungārija, kurām savi čempionāti ir sakārtoti katru gadu progresē, tad mēs izskatāmies pēc lupatām.
Vai tad mūsu čempionāts nav sakārtots?

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
nebļausties, mēs labi redzam

Kaspars_Biedriņš rakstīja: MACHIMOL, REAKTOR - VAI NU TIEŠĀM NAV LAIKA ATVAINOTIES MASAĻSKIM PAR SMAGO NOLIKŠANU PIRMS TURNĪRA!? EDŽA IR ZELTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
DMD

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
Pēc šādas spēles pat nav prieka par uzvaru...

Kā var sapņot par 1/4 finālu ja tikai vienreiz ir gūts vairāk par 1 vārtiem pamatlaikā?

Pie Nolana ja nebija rezultāta tad vismaz spēle bija patīkamāka skatīties!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Spēlē ar Franciju vārtos droši var likt Muštukovu, četras spēles pēc kārtas Edža diez vai izturēs, Francija šodien zaudēja Kanādai tikai ar 3:4.
viegli pret viņiem nebūs, tomēr arī pie tā 3:4 viņi bija pamatīgi nomētāti un Kanādai jau arī uz čempja beigām sākas poh*** par rezultātu katrā spēlē.
Neko jau tādu šie nerāda, ka baigi jābaidās. Plus spēle būs pēc daudz maz pozitīvām emocijām (uzvara ir uzvara)

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:50, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Pie mūsu smagās degradācijas vainojama normāla vietējā čempionāta neesamība, kamēr tādas kā Austrija, Francija, arī Ungārija, kurām savi čempionāti ir sakārtoti katru gadu progresē, tad mēs izskatāmies pēc lupatām.
Nosacīti spēcīgam vietējam čempim ir jābūt kaut dēļ 18-20 gadnieku pārejai uz veču hokeju, lai saglabātos spēlētāju masa.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu domā ko raksti??

Kurš tavuprāt atrada to tik ļoti derīgo uzbrucēju duetu Dārziņš-Daugaviņš? Tu???
Tur nu gan liela maaksla,tadu duetu pat es atrastu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Nu cerības no grupas izkrist arī nav zudušas. Varbūt vienreiz paskatāmies korekti? Pēc spēles ar Franciju varēsim pateikt, vai esam pelnījuši A grupu?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Vai tad mūsu čempionāts nav sakārtots?
Vai čempionātu kurā spēlē 6 komandas kuras sastāv no veterāniem un amatieriem kuriem tas ir tikai hobijs var saukt par sakāŗtotu?

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Pie mūsu smagās degradācijas vainojama normāla vietējā čempionāta neesamība, kamēr tādas kā Austrija, Francija, arī Ungārija, kurām savi čempionāti ir sakārtoti katru gadu progresē, tad mēs izskatāmies pēc lupatām.
Tak nē, būtu mums tie 9 trūkstošie spēlmaņi, domāju, būtu cits rezultāts. Par viņu pogresu liecina U18 un U20 turnīri... faktiski nekāda progresa, vnk daļa spēlētāju rūdās itin labā līmenī... Iespējams, Austrijas līga šobrīd jau ir noķērusi Čehijas čempi.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Paldies par uzvaru, bet vien labi bus ja paliksim augstakaja divizija! Veiksmi Latvijai!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Belavskim visu cienu par padarito,tik viens jautajums,proti, kapec tik slikta fiziskaja forma atrodas lielaka dala musu izlases viri?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Veči, parunāsim labāk par badmintonu, jo hokejs Latvijā ir miris !!!
Vispār hokejs Latvijā ir simts reižu sakārtotāks kā badmintons

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:51, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Faktiski, pateicoties manai labvelibai Latvijas izlase uzvareja!
Tava, plašajam dibena atvērumam?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Daļa izlases vēl nebija dzimusi, kad es jau fanoju par Beļavski un viedokli mainīt netaisos. Izlase šosezon ir vājākā kopš 1997.gada, bet ir uzvarēti divi principiāli pretinieki.
Jā, tik tiešām vājākā!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
Nu paldies dievam uzvarējām!
tikai es nsaprotu ko visi par to 1/4 čīkst?
jāpriecājās ka mēs uzvarējām kādu jo mūsu hokeja līmenis nau tika auksts kā zviedrijai vai kanādai u.c

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
Miķelim laikam par stipru alutiņš izbrūvēts

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Vai čempionātu kurā spēlē 6 komandas kuras sastāv no veterāniem un amatieriem kuriem tas ir tikai hobijs var saukt par sakāŗtotu?
Un ko Tu iesaki?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: dotajā brīdī Daugaviņš ir labākais LV hokejists
Vai kads to apstriid?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:52, pirms 10 gadiem
edgarjans rakstīja: Es domaaju Beljavskis ir izspiedis maksimimu no shii sastaava.Padomajiet pashi- pirmaas 3 speeles nebij njemamas zinamu iemeslu deelj.Paareejaas vareejaam nospeeleet labaak,ja buutu Girgensons,Kenins,Karsums,Bartulis,Kulda,tas ir viens piecinieks.Treneris jau var zimeet sheemas un mainiit taktikas,bet ja nav kas izpilda,tad neko.
Pievienojos.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
moskis rakstīja: nebļausties, mēs labi redzam
Tas nav tev. paskaties, ko šie kadri rakstīja pirms PČ... drausmas vienkārši.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
vnk_fans rakstīja: Vispār hokejs Latvijā ir simts reižu sakārtotāks kā badmintons
nezinu par sakārtotību, bet masveidīgāks 100%

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Tiklīdz Ābola vietā sāka spēlēt Bajarūns, viss izkustējās no vietas!
Liekas, ka viena no Beļavska šā čempionāta kļūdām ir tieši šī uzbrucēja marinēšana. Nav Bajarūns nekāds bombardieris, bet tieši viņš, manuprāt, izskatās vispārliecinošāk no debitantiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Daļa izlases vēl nebija dzimusi, kad es jau fanoju par Beļavski un viedokli mainīt netaisos. Izlase šosezon ir vājākā kopš 1997.gada, bet ir uzvarēti divi principiāli pretinieki.
Iespējams Beļavskis ir normāls džeks, kā spēlētājs veicis lielu ieguldījumu Latvijas hokejā. Paldies par to! Bet kā treneris viņš ir pilnīgi impotents. Ne velti 50 gadu vecumā nekur tālāk par bērnu trenēšanu nav ticis.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Vai čempionātu kurā spēlē 6 komandas kuras sastāv no veterāniem un amatieriem kuriem tas ir tikai hobijs var saukt par sakāŗtotu?
Tu smiesies, bet pat ar šādu līgu var pretendēt uz Eliti.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:53, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Atkal tu ar savu idiotisko teoriju... Čali, kad tu reiz apjēgsi, ka pasaulē mēdz būt tāda lieta kā nepelnīta uzvara?!
Čali, kad tu beidzot apjēgsi - nav tāda lieta, kā nepelnīta uzvara. Uzvar komanda, kura gūst vairāk vārtus. Ja komanda guva vairāk vārtus, tad tā ir pelnījusi uzvaru un viss.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:54, pirms 10 gadiem
zini ko? beļavski ej no kurienes esi nācis, saprotu, ka trūkst daudzi izlases spēlētāji, bet šitā spēlēt nevar. Piespēles nekad nav precīzas, spēletāji tik lēni, vairākuma izspēle u-16 gadu vecumā.. Ko mēs darītu, ja nebūtu edža, lauris un kaspars? pieļauju, ka vārtu attiecība būtu 1:30 visā turnīrā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:54, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: 3 vārdi: Edgars, Kaspars, Lauris.
Komandā taču divi Lauri!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:55, pirms 10 gadiem
Pēc tādas nervu spēles vajag mazliet (dažas stundas) relaksēties Battlefield 4 (BF4) | Official Site

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:55, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Iespējams Beļavskis ir normāls džeks, kā spēlētājs veicis lielu ieguldījumu Latvijas hokejā. Paldies par to! Bet kā treneris viņš ir pilnīgi impotents. Ne velti 50 gadu vecumā nekur tālāk par bērnu trenēšanu nav ticis.
Šis čempis tomēr nebūs rādītājs. Par Jevpalova vieglo nosūtīšanu mājās... mjā, kas zina, būtu atvēries tāpat kā Daugava savulaik 18 gados, pie Znaroka.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:55, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tak nē, būtu mums tie 9 trūkstošie spēlmaņi, domāju, būtu cits rezultāts. Par viņu pogresu liecina U18 un U20 turnīri... faktiski nekāda progresa, vnk daļa spēlētāju rūdās itin labā līmenī... Iespējams, Austrijas līga šobrīd jau ir noķērusi Čehijas čempi.
Nu tieši tā, tā vietā lai spēlētu Latvijā un rūdītos šeit, visi spēlē kkādās kazahstānās, ungārijās utt. Tapēc jau saku, ka nekas mums Latvijā nav kāŗtībā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:55, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Iespējams Beļavskis ir normāls džeks, kā spēlētājs veicis lielu ieguldījumu Latvijas hokejā. Paldies par to! Bet kā treneris viņš ir pilnīgi impotents. Ne velti 50 gadu vecumā nekur tālāk par bērnu trenēšanu nav ticis.
Nenopel bērnu trenerus, no viņiem ir atkarīga hokeja nākotne kā tāda, sagatavos tizleņus un čuš, hokejs Latvijā ir beidzies!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:56, pirms 10 gadiem
Man vienīgajam liekas, ka Latvijas vairākumu izspēle ir pilnīgi pakaļā? Te pat pretī varētu nākt Japāņi, liekas, ka tāpat uz Masaļska vārtiem būs 20 - 30 metieni. Šī nu nav nekāda Latvijas izlase, kauns! Ja Masaļskis nebūtu tāds zvērs, tad rezultāts būtu 1:4. Diemžēl, Vācija vēl aizķers kādus punktus nākamajās spēlēs, bet savukārt Latvijai daudz variantu neredzu pret francūžiem. Skumji!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:56, pirms 10 gadiem
guntis86 rakstīja: Liekas, ka viena no Beļavska šā čempionāta kļūdām ir tieši šī uzbrucēja marinēšana. Nav Bajarūns nekāds bombardieris, bet tieši viņš, manuprāt, izskatās vispārliecinošāk no debitantiem.
Viennozīmīgi stabilāks par Ābolu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:56, pirms 10 gadiem
neatceros kurs izlases speletajs, bet pirms cempionata izteicas ka si izlase gazis lielus kalnys.
Everests vairs nav
skumji skatities speles, ja nespej iemest vartus. tad par kadu 1/4 var but runa.
Lipmans kartejo reizi spele savas stulbas spelites, nav vins spejigs izveidot pienacigu trenera korpusu. ja bus labs, vins izdmas ka ir slikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:56, pirms 10 gadiem
Jāsaka, ka 0 emociju pēc mūsējo uzvaras.
Pat nezinu kāpēc.
Laikam tāpēc, ka pat šodien pret Austriju spēle bija bezzobaina.
Jau no paša PČ sākuma redzēju, ka AUS spēlē ļoti labi, pat žēl šodien viņu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:56, pirms 10 gadiem
Varbut,ka mums vajag treneri no Shveices liigas? Isteniba skaudiba metaas skatoties ka spele Shveices izlase.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:57, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, kāpēc Beļavskis neko uz soliņa nekoriģē?
Neesmu redzējis īpaši, ka pie kāda ietu un ko teiktu?
Nolans man šķiet visu laiku ko stāstīja?
Vai varbūt kļūdos?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:57, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Man vienīgajam liekas, ka Latvijas vairākumu izspēle ir pilnīgi pakaļā? Te pat pretī varētu nākt Japāņi, liekas, ka tāpat uz Masaļska vārtiem būs 20 - 30 metieni. Šī nu nav nekāda Latvijas izlase, kauns! Ja Masaļskis nebūtu tāds zvērs, tad rezultāts būtu 1:4. Diemžēl, Vācija vēl aizķers kādus punktus nākamajās spēlēs, bet savukārt Latvijai daudz variantu neredzu pret francūžiem. Skumji!
Viss ir pakaļā, ne tikai vairākums..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:58, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Nu tieši tā, tā vietā lai spēlētu Latvijā un rūdītos šeit, visi spēlē kkādās kazahstānās, ungārijās utt. Tapēc jau saku, ka nekas mums Latvijā nav kāŗtībā.
Domā racionālāk. Kāpēc viņi tur spēlē? Jo tur ir nauda, liela nauda. Tik, cik maksā kazahos, mēs nekad nesamaksāsim, nekad. Šobrīd mums nav tādu naudas maisu, kas mestos apmaksāt hoķi. Labākie jaunie brauks uz ārzemēm, daži tiks augstā līmenī, citi izklīdīs pa pasauli. Šāda shēma ir un būs arī turpmāk. Tas gan nenozīmē, ka reizi gadā nevarēs novākt Elite līmeņa izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:58, pirms 10 gadiem
506k rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Beļavskis neko uz soliņa nekoriģē?
Neesmu redzējis īpaši, ka pie kāda ietu un ko teiktu?
Nolans man šķiet visu laiku ko stāstīja?
Vai varbūt kļūdos?
Nolans jau arī nebija nekāds aktīvais uz beņķa.
Tur jau vairāk Kūlens darbojās ar komandu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:58, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Atkal tu ar savu idiotisko teoriju... Čali, kad tu reiz apjēgsi, ka pasaulē mēdz būt tāda lieta kā nepelnīta uzvara?!
Es sportam sekoju līdzi jau gandrīz 20 gadus, un viena no lietām, kuru pa šo laiku ir izdevies apjēgt, ka nav tādas nepelnītas uzvaras. Tev laikam vairāk jāpievēršas vingrošanai, kur punktus dod žūrija, ja nespēj saprast vienkāršu loģiku.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:58, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Čali, kad tu beidzot apjēgsi - nav tāda lieta, kā nepelnīta uzvara. Uzvar komanda, kura gūst vairāk vārtus. Ja komanda guva vairāk vārtus, tad tā ir pelnījusi uzvaru un viss.
Nja, ar atpalikušajiem lkm nav ko diskutēt...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:00, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Es sportam sekoju līdzi jau gandrīz 20 gadus, un viena no lietām, kuru pa šo laiku ir izdevies apjēgt, ka nav tādas nepelnītas uzvaras.
Tu lkm 20 gadu garumā esi redzējis ļoti maz sporta, ja vēl neesi lietas kursā, ka var atrast lērumu gadījumu ar nepelnītām uzvarām.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:01, pirms 10 gadiem
506k rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Beļavskis neko uz soliņa nekoriģē?
Neesmu redzējis īpaši, ka pie kāda ietu un ko teiktu?
Nolans man šķiet visu laiku ko stāstīja?
Vai varbūt kļūdos?
Ne jau velti kritiskos brīžos vadību uz soliņa pārņem Zirnis, bet Beļavskis stāv un osta spirtu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:01, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tu lkm 20 gadu garumā esi redzējis ļoti maz sporta, ja vēl neesi lietas kursā, ka var atrast lērumu gadījumu ar nepelnītām uzvarām.
Par nepelnītām jau bieži sauc tad, ja notiesā greizi, šoreiz ta nebija

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:02, pirms 10 gadiem
Varētu jau sākt https://manabalss.lv/ vākt parakstus par Beļvska atstādināšanu!

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:03, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par nepelnītām jau bieži sauc tad, ja notiesā greizi, šoreiz ta nebija
Jā, parasti tad, bet te ir 2 loharoni, kuri saka, ka tāda lieta kā nepelnīta uzvara nepastāv pēc definīcijas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:03, pirms 10 gadiem
san4ito rakstīja: Nu tieši tā, tā vietā lai spēlētu Latvijā un rūdītos šeit, visi spēlē kkādās kazahstānās, ungārijās utt. Tapēc jau saku, ka nekas mums Latvijā nav kāŗtībā.
Es gan domāju, ka galvenais faktors tomēr ir... otrā vecākā izlase turnīrā. Beļavskis paļāvās uz pārbaudītām vērtībām šeit, varbūt tas ir tāpēc, ka viņam šis ir pirmais turnīrs kā trenerim, varbūt tālāk būs savādāk... nē nu ir jau Ābols, bet vai tas pats Ābols ir labāks par Jevpalovu? Stipri šaubos. Nezinu vai Bļugeram NCAA sezona vēl iet vai ne, bet 2. kārtā draftēto ar varēja paskatīties tomēr.

Ja trūkst spēlētāju, tad tomēr domāju jāmēģina vairāk iebīdīt jaunie... Cipulis, Bērziņš un Saulietis šajā čempī ir nu nekādi.... ko viņi te vēl gribēs pierādīt?

Austrija, Norvēģija, Dānija atbrauca ar jaunām komandām, viņiem arī trūkst spēlētāju, sevišķi dāņiem...

Bet nu labi, vinnēs frančus un viss aizmirsīsies. Vot ja zaudēs, tad... Lai gan mums ar frančiem ir pēdējā spēle, varbūt tad (pateicoties vāciem un kanādiešiem) ne frančiem, ne mums vairs neko daudz nevajadzēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:05, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tu lkm 20 gadu garumā esi redzējis ļoti maz sporta, ja vēl neesi lietas kursā, ka var atrast lērumu gadījumu ar nepelnītām uzvarām.
Zini, esmu redzējis diezgan. Tajā starpā arī hokeju, jo PČ spēles skatos no 1998. gada turnīra Šveicē.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:05, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Diemžēl, Vācija vēl aizķers kādus punktus nākamajās spēlēs, bet savukārt Latvijai daudz variantu neredzu pret francūžiem. Skumji!
Kāds tur Vācijai sakars?
Austrija protams var aizķert punktus pret tiem pašiem vāciem, bet viņiem ir rīt spēle un vāci pēc uzvaras atpūtušies ir eiforijā par 1/4 fināla izredzēm. Pret Kanādu Austrijai? Kanāda vienmēr spēlē uz uzvaru, lai gan viņiem tur neko nevajadzēs...

Un franči... ja bija iespējas mums pret šveiciešiem un vāciem, kāpēc pret frančiem nevar variantus redzēt?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:06, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: es tomēr būšu no retajiem, kas nevainos Beļavksi. Es vainoju spēlētāju trūkumu.
Šaubos, vai Bērziņš, Cipulis un Sprukts ir labāki par E.Kuldu, Lipsbergu un Jevpalovu!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:06, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, parasti tad, bet te ir 2 loharoni, kuri saka, ka tāda lieta kā nepelnīta uzvara nepastāv pēc definīcijas.
lohatron - cik vārtus guva SUI un AUT izlases - katra pa vienu - AR KO ŠĪS IZLASES BIJA PELNĪJUŠAS UZVARU VAIRĀK?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:06, pirms 10 gadiem
Uzmini nu! Kas tas ir? 1 2 1 2 1 2. Kurš pirmais uzminēs.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 20:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzmini nu! Kas tas ir? 1 2 1 2 1 2. Kurš pirmais uzminēs.
Tava peņa izmērs ?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:07, pirms 10 gadiem
Apbrīnojama stabilitāte vārtu gūšanā... 1,2,1,2,1,2,... nākošajā jābūt 1 golam

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:07, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Šaubos, vai Bērziņš, Cipulis un Sprukts ir labāki par E.Kuldu, Lipsbergu un Jevpalovu!!!
E.Kuldu, Lipsbergs un Jevpalovs nav centri.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:08, pirms 10 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Varbut,ka mums vajag treneri no Shveices liigas? Isteniba skaudiba metaas skatoties ka spele Shveices izlase.
Šveice ir gadus 15 bijusi par mums labāka jaunatnes līmenī, tas nav nekāds brīnums... Tas pats atkārtojas jebkurā U18 un U20 čempī, piemēram šogad U18 līmenī... kur bija līdzīga spēle kā pret večiem, kur šie tik blieza mums pa vārtiem, mēs kāsām tur pagarinājumā, šeit vinnējām

Cita lieta franči un austrieši, kas tajos vecumos pēdējā desmitgadā tuvumā mums nav bijuši... tas gan ir stulbi. Ok, šodien es to vēl norakstītu uz vakardienas vēlo spēli mums, bet pret frančiem jāpaskatās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:08, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, parasti tad, bet te ir 2 loharoni, kuri saka, ka tāda lieta kā nepelnīta uzvara nepastāv pēc definīcijas.
Izskatās, ka neesi lasījis hokeja noteikumus - tur ir skaidri aprakstīts, par ko tiek komandai piešķirta uzvara. Ja komanda to paveic, tad viss - un nav pelnīti vai nepelnīti.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:08, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzmini nu! Kas tas ir? 1 2 1 2 1 2. Kurš pirmais uzminēs.
Funis maršē uz arēnu, lai klātienē baudītu ģinamo spēles krievijas čempionātā?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:09, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: lohatron - cik vārtus guva SUI un AUT izlases - katra pa vienu - AR KO ŠĪS IZLASES BIJA PELNĪJUŠAS UZVARU VAIRĀK?
Kas vainiigs, ka pretinieki nemaak realizet savus momentus? Kas labaak realizeja momentus, tas arii uzvareeja. LOGISKI

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:10, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Man vienīgajam liekas, ka Latvijas vairākumu izspēle ir pilnīgi pakaļā? Te pat pretī varētu nākt Japāņi, liekas, ka tāpat uz Masaļska vārtiem būs 20 - 30 metieni. Šī nu nav nekāda Latvijas izlase, kauns! Ja Masaļskis nebūtu tāds zvērs, tad rezultāts būtu 1:4. Diemžēl, Vācija vēl aizķers kādus punktus nākamajās spēlēs, bet savukārt Latvijai daudz variantu neredzu pret francūžiem. Skumji!
Francija nav ne ar ko īpaši pārāka par Latviju

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:11, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas vainiigs, ka pretinieki nemaak realizet savus momentus? Kas labaak realizeja momentus, tas arii uzvareeja. LOGISKI
Daži apdalītie to nesaprot

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:11, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: lohatron - cik vārtus guva SUI un AUT izlases - katra pa vienu - AR KO ŠĪS IZLASES BIJA PELNĪJUŠAS UZVARU VAIRĀK?
Ar to, ka bija acīmredzams, ka viņiem ir labākas komandas un viņi labāk arī izskatījās. Tas ir tas gadījums, kad rezultāts neatspoguļo reālo spēli uz laukuma. Vienmēr ir iespēja, ka sliktākā komanda uzvarēs, bet tas ne vienmēr nozīmē, ka tas notiks pelnīti. Sorry, bet es nevaru saukt par pelnītu uzvaru, kurā mūs nomētā un apspēlē kā mazos, un vienīgais iemesls uzvarai ir brīnumains vārtsargs. Pieņemu arī šādas uzvara atplestām rokām, bet neuzskatu, ka tās ir nopelnītas ar labu sniegumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:11, pirms 10 gadiem
Mums nebūtu 3 spēlētāju(Daugaviņš,Dārziņš un Masaļskis),tad mums sen jaw būtu b divīzija.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:12, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Austrija bija labāka,mums paveicās.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:12, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ne jau velti kritiskos brīžos vadību uz soliņa pārņem Zirnis, bet Beļavskis stāv un osta spirtu.
līmi, Beļavskis osta līmi

hehe, bet tas nekas, es arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:12, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Francija nav ne ar ko īpaši pārāka par Latviju
ko parāda arī izcīnīto punktu skaits pret tiem pašiem pretiniekiem, 3 pret mūsu 4... nu ok, viņi vēl ar zviedriem spēlēs
Un iemestie vārti, 8 pret mūsu 9... viņiem gan spēle ir rezervē, bet nekāds īpašais pārsvars tur nav... austriešiem ir 6, vāciem 7....

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:12, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Izskatās, ka neesi lasījis hokeja noteikumus - tur ir skaidri aprakstīts, par ko tiek komandai piešķirta uzvara. Ja komanda to paveic, tad viss - un nav pelnīti vai nepelnīti.
Tu gribi teikt, ka noteikumos nekas nav teikts par to, vai ir pelnīts? Paldies par info, bet nezinu, kā tas skar to, ko es cenšos pateikt...

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:13, pirms 10 gadiem
Tas ir sports. Latvija izskatījās jūtami vājāka par Šveici un vājāka par Austriju un abas spēles uzvarēja. Latvija izskatījās labāka par Vāciju un zaudēja.
Lūk tieši tāpēc man ļoti patīk sports. Tas ir neprognozējams. Ne vienmēr uzvar stiprākais "uz papīra". Ne vienmēr uzvar tas kurš izskatās labāks laukumā.
Analīze pēc PČ, bet... debitanti, pieredzējuši bet pēc neveiksmīgas sezonas kopumā, pēc traumām, aizgājuši vairāki ilggadēji līderi (kuri prata gūt vārtus), iztrūkst vesels ļoti labs piecnieks (pie mūsu minimālām rezervēm to jūt ļoti spēcīgi) un pēdējais iemesls neizteiksmīgām spēlēm ir ļoti subjektīvs bet ar katru pārbaudes spēli veidojās un pēc tam ar katru PČ spēli nostiprinās pārliecība ka Beļavskis ir ļoti vājš treneris.
Piekrītu, ka ir arī apstākļu sakritības (traumas, atteikumi, resursu trūkums) bet kā jau teicu mans spriedums subjektīvs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:14, pirms 10 gadiem
Kāpēc uzreiz Beļavskis vainīgs? Nu, nevar tikko atnācis cilvēks uzreiz sakārtot esošo bardaku, nevar. Es uzskatu, ka viņam ir jāturpina strādāt, lai tieši ar viņu celtos augstāk.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:14, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funis maršē uz arēnu, lai klātienē baudītu ģinamo spēles krievijas čempionātā?
Malacis, uzminēji. Šodien pat sākšu maršēt, lai augusta beigās būtu arēnā.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:14, pirms 10 gadiem
506k rakstīja: Nesaprotu, kāpēc Beļavskis neko uz soliņa nekoriģē?
Neesmu redzējis īpaši, ka pie kāda ietu un ko teiktu?
Nolans man šķiet visu laiku ko stāstīja?
Vai varbūt kļūdos?
Stratēģiju taisīja Kūlens, bet Nolans bija tas, ka redzēja spēlētājos to ko nespēj ieraudzīt Beļavskis, Beresņevs un pārējie vecie kraķi.
Pateicoties Nolanam mēs uzzinājām par Indraši, Gudļevski, Ķēniņu, Freibergu, Pavlovu utt.
Beļavskis nav spējīgs redzēt spēlētājos to ko viņi var izdarīt un to ko viņi nevar izdarīt - un to, kā viņus visus salikt kopā pa maiņām!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:15, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Apbrīnojama stabilitāte vārtu gūšanā... 1,2,1,2,1,2,... nākošajā jābūt 1 golam
Un uzvarai ar Masalas sauso spēli!

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:15, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Apbrīnojama stabilitāte vārtu gūšanā... 1,2,1,2,1,2,... nākošajā jābūt 1 golam
Nu, gluži kā man skolā.
Nu, ja nākamajā spēlē būs tikai viens gols, tad ir lielas izredzes, ka nākamgad Latvijai priekšā spēles ar Japānu un Norvēģiju...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:16, pirms 10 gadiem
Cerams, uz pēdējo vietu ir cerības. Šī izlase ir B grupas cienīga. Neiederas tikai Masala, Daugava un Dārziņš.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:17, pirms 10 gadiem
Nu, vismaz kaut kāda intriga ir, izlidos, vai neizlidos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:18, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Pateicoties Nolanam mēs uzzinājām par Indraši, Gudļevski, Ķēniņu, Freibergu, Pavlovu utt.
Un Nolans par tādu Indraši uzzināja no Arta Ābola, par citiem es nezinu, bet Gudļevskis un Pavlovs izlasē bija tieši tā paša iemesla dēļ kāpēc Ābols un Skvorcovs tagad, proti viņi spēlēja RD... Freibergs, ok. Ķēniņš jā- šitos divus varbūt Nolans ari pats noskatīja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:18, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Ar to, ka bija acīmredzams, ka viņiem ir labākas komandas un viņi labāk arī izskatījās. Tas ir tas gadījums, kad rezultāts neatspoguļo reālo spēli uz laukuma. Vienmēr ir iespēja, ka sliktākā komanda uzvarēs, bet tas ne vienmēr nozīmē, ka tas notiks pelnīti. Sorry, bet es nevaru saukt par pelnītu uzvaru, kurā mūs nomētā un apspēlē kā mazos, un vienīgais iemesls uzvarai ir brīnumains vārtsargs. Pieņemu arī šādas uzvara atplestām rokām, bet neuzskatu, ka tās ir nopelnītas ar labu sniegumu.
Tur jau tā lieta, ka komandu spēlēs nav tāda jēdziena pelnīts vai nepelnīts. Ir sporta veidi, kā vingrošana, daiļslidošana, kur žūrija vērtē. Hokejā visiem ir skaidrs, ka uzvar tas, kas iemet vairāk vārtus.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:19, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Lai kkas mainītos, izlasei ir jāizkrīt no A divīzijas. Savādāk gadu no gada muļļāšanās, tukšās cerības uz 1/4 finālu un beigās ne šis ne tas.

tātad par Austrijas un Francijas uzvaru
Kāpēc fano pret mūsējiem, ko? Esi nomaskējies urla?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:20, pirms 10 gadiem
Znarox un Haris noteikti seko un skatās LV spēles, mans secinājums viņu vietā, ka uz Maskavas Dinamo ir jāņem Dārziņš ...šiem abiem ar Daugaviņu ir intuitīvà saite, ja katrà spēlē kopà var gūt 1-2 golus, tas ir rezultāts ...Karsums lai sēž uz poda

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:20, pirms 10 gadiem
Totie mūsu pārģērbtie brāļi Sedīni ir starp Top-10 labākajiem bombardieriem PČ.Dārziņš 6,Daugava 8

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:20, pirms 10 gadiem
Nu neko, ar šādu spēli rezultāts labs. Galvenais saglabāt A grupu nākamajam gadam. Un tad cerams izdosies savākt spēcīgāku sastāvu. Dabūtu klāt vēl vienu labu maiņu un tad ar būs 1/4 fināls. (Girgensons, Karsums, Ķēninš, brāļi Kuldas, Bārtulis, Meija)

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:21, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Tur jau tā lieta, ka komandu spēlēs nav tāda jēdziena pelnīts vai nepelnīts. Ir sporta veidi, kā vingrošana, daiļslidošana, kur žūrija vērtē. Hokejā visiem ir skaidrs, ka uzvar tas, kas iemet vairāk vārtus.
Pēkšņi no 20 gadiem sporta vērošanas un nekādām nepelnītām uzvarām esi sācis klasificēt sporta veidus. Tātad lkm tomēr pastāv tāda iespēja, kā nepelnīta uzvara, vienalga, par kuru sporta veidu ir runa. Labi, ka esi minūšu laikā mainījis savu kļūdaino viedokli.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:21, pirms 10 gadiem
Apbrinojami ka apsaubat Beljavska profesionalismu.Jums atgadinat dranjkigo tiesashanu?Milzigos caurumus sastaavaa?Vaajo discipliinu ar speeli lauzoshiem noraidijumiem?Nolans to Nolans sito,paskatieties kadi speletaji speleja Nolana izlasees.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:21, pirms 10 gadiem
Maxvell "smart" ...

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:22, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Lai kkas mainītos, izlasei ir jāizkrīt no A divīzijas. Savādāk gadu no gada muļļāšanās, tukšās cerības uz 1/4 finālu un beigās ne šis ne tas.

tātad par Austrijas un Francijas uzvaru
nu nekas jau nenotiks, ja arī izlidos... varbūt tas arī būtu svētīgi, citādi daudziem izlasniekiem laikam šķiet, ka izlase vienmēr bez viņiem tiks galā. Piem. krieviem katru gadu Malkins, Ovi u.t.t. ja ir brīvi uzreiz šauj pāri ekrānam uz PČ un par to es viņus apbrīnoju, jo reti kurā izlasē tā ir... tās tomēr ir pasaules zvaigznes. Un ne pirmo gadu spēlē izlasē.

Izkrišana bija bieds 90tajos, gadsimta sākumā kad U18 un U20 nerādīja neko, valstī bija 1.5 ledus halles un 30 bērni, kas trenējās... tad varēja domāt, ka varbūt izkrišana nozīmētu popularitātes norietu un Ukrainas scenāriju. Bet tagad neko daudz tas neietekmētu. U18 spēlēs elitē arī nākamgad, U20 varbūt tiks atpakaļ uz eliti, ir čaļi, kas kapājas...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 20:22, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Stratēģiju taisīja Kūlens, bet Nolans bija tas, ka redzēja spēlētājos to ko nespēj ieraudzīt Beļavskis, Beresņevs un pārējie vecie kraķi.
Pateicoties Nolanam mēs uzzinājām par Indraši, Gudļevski, Ķēniņu, Freibergu, Pavlovu utt.
Beļavskis nav spējīgs redzēt spēlētājos to ko viņi var izdarīt un to ko viņi nevar izdarīt - un to, kā viņus visus salikt kopā pa maiņām!!!
Hahahahah!
1.Artis Ābols ieteica Indraši
2.Artūrs Irbe ieteica Gudļevski
3.Harijs Vītoliņš ieteica Ķēniņu, jau Znaroka laikā un palidzēja viņam nokļūt Šveicē
4.Pārējie divi pagaidā tālāk par ECHL nav izsitušies
Nevajag te veidot no Nolana Latvijas hokeja dievu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:22, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Pajol, tu lasīt proti? Kur es saku, ka mēs neuzvarējām? Runa ir par to, vai tas bija pelnīti. Koncentrējies, lūdzu...
Apdalītais, ja SUI un AUT izlases nespēj apspēlēt Masaļski, tad lai cik smuki viņi slidinātos par laukumu, viņi nav pelnījuši uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:23, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Hahahahah!
1.Artis Ābols ieteica Indraši
2.Artūrs Irbe ieteica Gudļevski
3.Harijs Vītoliņš ieteica Ķēniņu, jau Znaroka laikā un palidzēja viņam nokļūt Šveicē
4.Pārējie divi pagaidā tālāk par ECHL nav izsitušies
Nevajag te veidot no Nolana Latvijas hokeja dievu!
Labi - Nolans nav dievs pat ne dieva dēls, parasts treneris, vienkārši labākais treneris Latvijas izlasē.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:24, pirms 10 gadiem
kā tas iespējams ka mēs vienīgie jau 6 spēles nospēlējām, pārējie 5 bet šveice 4 ?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:25, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Pēkšņi no 20 gadiem sporta vērošanas un nekādām nepelnītām uzvarām esi sācis klasificēt sporta veidus. Tātad lkm tomēr pastāv tāda iespēja, kā nepelnīta uzvara, vienalga, par kuru sporta veidu ir runa. Labi, ka esi minūšu laikā mainījis savu kļūdaino viedokli.
Es jau viņus sen klasificēju, nav nekāds jaunums, Ir tādi, kuros rezultātu nosaka žūrija un ir tādi, kuros melns uz balta ir rakstīts, ka uzvara pienākas komandai, kura noteiktā laikā gūst vismaz par vieniem vārtiem vairāk. Vienkārši.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:26, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Hahahahah!
1.Artis Ābols ieteica Indraši
2.Artūrs Irbe ieteica Gudļevski
3.Harijs Vītoliņš ieteica Ķēniņu, jau Znaroka laikā un palidzēja viņam nokļūt Šveicē
4.Pārējie divi pagaidā tālāk par ECHL nav izsitušies
Nevajag te veidot no Nolana Latvijas hokeja dievu!
Gan jau Pavlovs vai Freibis varbūt RD uzspēlētu jau (Pavlovs jau bija), ja ne diskābelis, kas liedz viņiem spēlēt i izlasē, i Eiropas līgās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:27, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Labi - Nolans nav dievs pat ne dieva dēls, parasts treneris, vienkārši labākais treneris Latvijas izlasē.
Pēc kā to nosaka? Ja pēc rezultātiem, tad nav labākais. Jums visiem Nolana dievinātājiem nav apnicis dzīvot pagātnē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:27, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Es jau viņus sen klasificēju, nav nekāds jaunums, Ir tādi, kuros rezultātu nosaka žūrija un ir tādi, kuros melns uz balta ir rakstīts, ka uzvara pienākas komandai, kura noteiktā laikā gūst vismaz par vieniem vārtiem vairāk. Vienkārši.
Iesaku kādreiz iegriezties arī pelēkajā zonā!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:27, pirms 10 gadiem
3 cilvēki taisa spēli, vēl nedaudz Džeriņš un M.Rēdlihs, sen tā nav bijis

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 20:27, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Vācija izkrita no elites 2005.gadā, bet 2010.gadā jau spēlēja pusfinālā

drīzāk tu fano pret LV, jo neredzi kas patiesībā ir vajadzīgs LV hokejam
Ne tu vienīgais mēģini man iestāstīt šo agrumentu - vot, ja mēs tagad sāktu no nulles, no C grupas... Nu, un kas būtu? Ko mums var iemācīt 22:0 pret Izraēlu? Lai pusaudži starpbrīžos jūsmo par šo statistiku? A pēc tam atkal iekļūsim augstākajā divīzijā un... izrādīsies, ka neviens mums atkal vietu 1/4 finālā nav pietaupījis.
Labāk jau gadu no gada 1:5 pret Kanādu un 2:1 pret Austriju, nekā 5:0 pret Nīderlandi un domāt - mmm, a kur nez ar tādu spēli mēs būtu augstākajā divīzijā.
Jā, varbūt būtu jauninājuma efekts - pirmajā gadā pēc atgriešanās augstākajā divīzijā un pie labas apstākļu sakritības, mūsu puiši, noilgojušies pēc augstas klases hokeja, iekļūtu 1/4 finālā, bet tas vairāk emocijas. Pēc tam viss atgrieztos savās sliedēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:28, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Iesaku kādreiz iegriezties arī pelēkajā zonā!
Iesaku kādreiz izlasīt hokeja noteikumus!

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:28, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Gan jau Pavlovs vai Freibis varbūt RD uzspēlētu jau (Pavlovs jau bija), ja ne diskābelis, kas liedz viņiem spēlēt i izlasē, i Eiropas līgās...
Pavlovs pie Ābola spēlēja DR. Vienīgi varbūt Freibergu atklāja Nolans, bet par pārējiem to nevar teikt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:29, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Apdalītais, ja SUI un AUT izlases nespēj apspēlēt Masaļski, tad lai cik smuki viņi slidinātos par laukumu, viņi nav pelnījuši uzvaru.
Tad jau tu noteikti esi ļoti gandarīts par to, kā mēs esam izcīnījuši tās pelnītās uzvaras un ar pārliecību skaties uz spēli pret FRA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:29, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Lai viņi pasaka ko tieši Nolans labu izdarīja
Viņi nevar, visu laiku aizbildinās ar to, ka bija spēka spēle, kas nedeva rezultātu, tāpat kā pašreiz.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:30, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Iesaku kādreiz izlasīt hokeja noteikumus!
Iesaku pārlasīt manus komentārus, kuros es ne brīdi neesmu apstrīdējis noteikumus, bet gan tādu rerakstītu lietu, kā kas ir pelnīts. Nav mana problēma, ka tu vislaik pin iekšā kkādus noteikumus, kuriem ar to nav nekāda sakara...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:32, pirms 10 gadiem
Eksperta vairs nav starp mums

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:33, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Iesaku pārlasīt manus komentārus, kuros es ne brīdi neesmu apstrīdējis noteikumus, bet gan tādu rerakstītu lietu, kā kas ir pelnīts. Nav mana problēma, ka tu vislaik pin iekšā kkādus noteikumus, kuriem ar to nav nekāda sakara...
Jā, bet noteikumi jau ir visa pamats. Labi, es pieņemu, Tu varbūt uzskati, ka Austrija bija pelnījusi uzvaru, jo viņai ir skaistākas hokejistu ķiveres vai viņiem bija mazāk noraidījumu, bet viss tas ir mazsvarīgi, jo galvenais ir rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:35, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tad jau tu noteikti esi ļoti gandarīts par to, kā mēs esam izcīnījuši tās pelnītās uzvaras un ar pārliecību skaties uz spēli pret FRA!
Jā, esmu gandarīts, ka mūsu izlase izcīnija 2 uzvaras PČ, it sevišķi ar šīgada LV izlases komplektāciju. Ar pārliecību nevar un nevarēja skatīties uz nevienu spēli šajā PČ.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:35, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Jā, bet noteikumi jau ir visa pamats. Labi, es pieņemu, Tu varbūt uzskati, ka Austrija bija pelnījusi uzvaru, jo viņai ir skaistākas hokejistu ķiveres vai viņiem bija mazāk noraidījumu, bet viss tas ir mazsvarīgi, jo galvenais ir rezultāts.
Rezultāts ir galvenais, bet sauc mani par traku, man arī interesē mūsu sniegums jebkurā spēlē, nevis kā tev burta kalpam, pliks rezis.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:35, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tad jau tu noteikti esi ļoti gandarīts par to, kā mēs esam izcīnījuši tās pelnītās uzvaras un ar pārliecību skaties uz spēli pret FRA!
Pret Franciju es skatos ar pārliecību, jo tomēr mums būs atpūtas dienas un nu nav tur nekā briesmīga tajā komē.
Pret Austriju es jau pirms spēles neskatījos ar pārliecību, jo vakar spēle beidzās pusdivpadsmitos naktī ar sāpīgu zaudējumu... austriešiem bija i svaigākas kājas, i ''visu vai neko'' spēle, kamēr mūsējie jau vakar uz 1/4 finālu tēmēja....
Nav forši, protams, bet kaut kā parasti čempionātos kad pretī ir SWI un GER, mēs dabūjam 0 punktus abās spēlēs (diemžēl, kaut vienmēr ceram) tā, ka es labāk ņemu pagarinājuma vinni pret šveiciešiem tādā spēlē, kā divas nulles....

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:37, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Jā, esmu gandarīts, ka mūsu izlase izcīnija 2 uzvaras PČ, it sevišķi ar šīgada LV izlases komplektāciju. Ar pārliecību nevar un nevarēja skatīties uz nevienu spēli šajā PČ.
Tev atkal ir problēmas ar uztveri. Es nerunāju par gandrījumu par uzvarām, ben par to, KĀ mēs uzvaram. Ja jau pelnīti ir veselas 2 uzvaras, tad jau viss ir krietni labāk, nekā te gandrīz visi komentētāji mālē, vai tad ne?!

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:37, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Pret Franciju es skatos ar pārliecību, jo tomēr mums būs atpūtas dienas un nu nav tur nekā briesmīga tajā komē.
Pret Austriju es jau pirms spēles neskatījos ar pārliecību, jo vakar spēle beidzās pusdivpadsmitos naktī ar sāpīgu zaudējumu... austriešiem bija i svaigākas kājas, i ''visu vai neko'' spēle, kamēr mūsējie jau vakar uz 1/4 finālu tēmēja....
Nav forši, protams, bet kaut kā parasti čempionātos kad pretī ir SWI un GER, mēs dabūjam 0 punktus abās spēlēs (diemžēl, kaut vienmēr ceram) tā, ka es labāk ņemu pagarinājuma vinni pret šveiciešiem tādā spēlē, kā divas nulles....
Prāga 2004, Prāga 2015- Divi punkti pret Vāciju un Šveici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 20:37, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko Nolans tādu izdarīja?
OS bija max labākais sastāvs + Ozo
PČ nekur tālāk par vietas saglabāšanu netikām
Treneru vērtējums attiecībā uz Latvijas izlasi līdz šim vienmēr ir bijis subjektīvs. Patika pie Nolana komplektācija, mikroklimats komandā, attieksme pret spēlētājiem, izlases spēles stils utt. Tev nepatīk Nolans man patīk. Paliksim katrs pie sava. Nva jau jēgas diskutēt. Mērauklas kā izmērīt nav.

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 2. Jānaturalizē spēlētāji. Nākamgad kazahiem būs 1. Baris maiņa Bočenskis - Dous - Boyd. Un tad ar kazahiem būs vēl grūtāk
hvz ar tiem naturalizētajiem, vai viņiem interesēs kaut kāds ČP vai PČ...

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:39, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tev atkal ir problēmas ar uztveri. Es nerunāju par gandrījumu par uzvarām, ben par to, KĀ mēs uzvaram. Ja jau pelnīti ir veselas 2 uzvaras, tad jau viss ir krietni labāk, nekā te gandrīz visi komentētāji mālē, vai tad ne?!
Tā arī ir - ir krietni labāk, nekā te gandrīz visi komentētāji mālē.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:41, pirms 10 gadiem
"Saule, Pērkons, Daugaviņš"

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:42, pirms 10 gadiem
Belavski,atkapies!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:44, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu es teiktu labāk 2-1 pagarinājumā pret austriešiem, nevis 3-6 kā viengad Nolanam iznāca vai 2-5 (vai cik tur bija) pret slovēņiem Znarokam.

Nekas jau nav noticis. Uzvara pret frančiem un ierastā vieta (11.-12.)
Principā - Tev ir taisnība, mēs jau vienmēr gribam sevi redzēt ļoti augstu, bet, domāju, tas ir normāls netikums, jo mēs mīlam savējos !!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:45, pirms 10 gadiem
EUcerin rakstīja: Domā Kiram raustītu piketētāji?
vinam ne! bet mes vinu raustitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:45, pirms 10 gadiem
Somi 4 spēles pēc kārtas neielaiž vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:51, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Prāga 2004, Prāga 2015- Divi punkti pret Vāciju un Šveici.
nu re, tu arī parādi ar savu piemēru... ka nav nemaz tik viegli, par spīti kāda kome, pret šitiem dabūt kaut punktiņu.

Pagājušogad PČ... vinnējām vācus? vinnējām šveiciešus? kādu punktu dabūjām?
Un 2013?
2012.- ok vinnējām vācus, bet ar mūsu mazajiem skandināvu brāļiem... kā bija?
Par 2011. es neizteikšos... ļoti ceru, ka nebūs tik tuvu krišanai šogad
2010.- nope
2009.- prieks un laime bullīšos, 2 punkti pret Šveici... tādā pašā spēlē, kad mūs masēja
2008.- Znaroks izlaida Ivanānu, jo gribēja paskatīties kas notiks, vai viņš spēles beigās sasitīs vāciešus par 3-5... atkal nekā
2007.- nope, da i negribas atcerēties
2006.- ar tādiem nespēlējām
2005.- nespēlējām
2004. - ničas abās spēlēs, toreiz nebija līdz uzvarai tā, ka hvz... kā būtu bijis, varbūt būtu tie 4 punkti, varbūt divas zaudes... bet pret vāciem spēli točen atceros un Irbe pavilka tur arī...

Tā ka te iz vēstures redzam, nu nav gājis mums pēdējos 10 gados diez ko diži, ka cerēt izlasei nepilnā sastāvā uz brīnumiem...

     [+] [-]

, 2015-05-09 20:51, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Somi 4 spēles pēc kārtas neielaiž vārtus.
vot kuri arī var pretendēt uz titulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 20:57, pirms 10 gadiem
Pēc snieguma nebijām pelnījuši pat 1 punktu. Komanda tiek vadīta slikti, ir skaidrs, ka tā nav mūsu spēju robeža, arī divi punkti pret Šveici bija vairāk veiksme, nekā likumsakarība. Ceru, ka treneris tiks mainīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:01, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko nozīmē patika komplektācija?
Nolanam vienkārši paveicās, ka mazāk kas attiecās
Mikroklimats arī tagad ir labs. Vienkārši Nolans vairāk sevi slavēja un smaidīja kā jau amerikos
Izmērīt var ar rezultātu
Un rezultāts ir tāds pats - saglabāta vieta elitē
Nolanam paveicās trenēt NHL komandu un iegūt labākā trenera balvu, paveicās no individuāli vājiem un viduvējiem spēlētājiem izveidot simpātisku cīnītāju komandu.
Beļavskim nepaveicās, tā arī 51 gada vecumā trenē puišeļus, no valstī pieejamajiem resursiem nav izdevies nokomplektēt vairāk par vienu normālu virknējumu. Nepaveicās, neizdevās uzvarēt nogurušu otro Vācijas izlasi. Cilvēks - neveiksme!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:02, pirms 10 gadiem
Vienkārši nav komentāru. Punkts un āmen. Pa TV5 komentētājs pareizi teica - ko dara KHLā tādi aizsargi, kurus kā bērneļus apslido vienu pēc otra vienkāršs NHLa vecis. Kauns, negods. Un naf.g tādu treneri.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:04, pirms 10 gadiem
Kāpēc te visis izceļ Daugaviņu, Dārziņu un Masaļski nevis Lipmanu un Beļavski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:09, pirms 10 gadiem
Gadam atpakaļ Nolanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:09, pirms 10 gadiem
Urrrā!!!!
1. Arī Latvija var svinēt 9 MAI.
2. Visdrīzāk neredzēsim PČ Rīgā jau nākamgad.
3. Kārtējo reizi mūsu varoņi ir troika DDM.
4. Vislielākais prieks par Suveizdas lieko naktsdarbu.
5. Beidzot atspēlējāmies, kas ļauj līksmot par 2p.
6. Spēli neredzēju! Bet varu komentēt!
7. Lieliski ar čaļiem izspēlējāmies bīču tikmēr. Tapēc mana ļaunā enerģija nepatraucēja.
8. B grupas heiteri ir apklusināti.
9. Svinaaaaaaam!!!!
10. Bet rīt LIE VEN 17:00. Māris gatavi atklāšanas šovu.
11. Un rīt visi sveicam Daugaviņa mammu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Vakar bija vēlā spēle
2. Šim sastāvam nav liels potenciāls. Liela daļa šīs Latvijas izlases nav ne ar ko labāka par Slovēnijas vai Austrijas vidējo līmeni
3. Sportā visu nosaka rezultāts, tāpēc ar veiksmi nevar atrunāties
Epizodiski rādītais sniegums, kaut vai pret to pašu Čehiju, liek secināt, ka tomēr varam spēlēt labāk. Arī citus gadījumos esam mocījušies pret Austrijas līmeņa komandām. Tomēr, praktiski nekad Austrijas līmeņa komandas nav pret Latviju dominējušas, bet vienmēr ir bijusi sajūta, ka, nepaņemot trīs punktus pret tām, ir bijusi neveiksmīga spēle. Rezultāts izšķir visu, bet tāpat, domājot par nākotni, paldies Beļavskim par rezultātu (vietu A grupā) un ardievu. Izlase nav vieta, kur iegūt pieredzi iesācējiem treneriem, bet vieta, kur piedalīties sevi pierādījušiem treneriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:15, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nolans ir tāds super treneris, ka palika stabili pēdējie līgā un kluba vadība viņu izmeta kā nosprāgušu kranci
Nolanam bija labāks materiāls nekā Beļavskim. Cīnītāju komanda nesasniedza nevienu 1/4
Beļavskis ir autoriāte Zviedrijā, kamēr Nolans tagad varēs trenēt amrikāņu studentus
Kāpēc tikai amerikāņu studentus... gan jau kāda Elites izlase paņems, varbūt DEL vai NLA klubs

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:15, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kāpēc te visis izceļ Daugaviņu, Dārziņu un Masaļski nevis Lipmanu un Beļavski?
es jau visu laiku viņus izceļu klusībā pie sevis ar visadiem daiļiem vārdiem!!!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:16, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nolans ir tāds super treneris, ka palika stabili pēdējie līgā un kluba vadība viņu izmeta kā nosprāgušu kranci
Nolanam bija labāks materiāls nekā Beļavskim. Cīnītāju komanda nesasniedza nevienu 1/4
Beļavskis ir autoriāte Zviedrijā, kamēr Nolans tagad varēs trenēt amrikāņu studentus
Autoritāte! Tikai nekur tālāk par bērnu trenēšanu nav ticis!
Pat ja Nolans palika pēdējā vietā, viņš kā treneris ir sasniedzis tik daudz, cik Beļavskis nekad nesasniegs. Un nevajag pārspīlēt, sastāvs uz PČ pa lielam visu laiku ir līdzīgs, nav tā, ka šogad mēs būtu bijuši diži vājāki kā citus gadus.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:16, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: dotajā brīdī Daugaviņš ir labākais LV hokejists
Protams, Girgensons, Ķēniņš un Gudis jau kkādi amatieri ne?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:16, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kāpēc te visis izceļ Daugaviņu, Dārziņu un Masaļski nevis Lipmanu un Beļavski?
Musu vadoshais trijnieks - cepuri nost , bet gribetos izcelt ari Galvinu .

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:17, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Beļavskis ir autoriāte Zviedrijā
kriminālā autoritāte, aka ''Prafesor''...
Nolans arī uzfilmēja Betmenu un Inception... vai tas bija cits Nolans hvz

A Nolans šitā var:
https://www.youtube.com/watch?v=tFP...
a šitā
https://www.youtube.com/watch?v=QBz...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:20, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:21, pirms 10 gadiem
re ku ir vēl
https://www.youtube.com/watch?v=2ei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:25, pirms 10 gadiem
Tas laikam arī ir maksimums, ko var sagaidīt no komandas, kur gūt vārtus spējīgi tikai 3-4 spēlētāji. Tādas 3-4. maiņas spēlētāji vispār pa visu turnīru ir izveidojuši kādu bīstamu momentu? Izskatās, ka tikai met ripu zonā un nobumbulē maiņu pie bortiem, lai tikai varētu sagaidīt 3D ar ''least damage done'' sajūtu, lai tie kko izveido. Pašiem vārtu guvuma smakas pat nav bijis. Tik bezzobainu mūsu komandu redzu pirmo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:28, pirms 10 gadiem
Pat Belari, tāpat kā lērums citu komandu, ir sapratuši , ka trenerim ir jābūt augstas kvalifikācijas, un vēlams no ZA, to kolorādo lentīti svētkos var piekarināt ja vajag. Vienīgie Somi,Zviedri, Čehi vēl tur kāds var savējos atļauties jo ir hokeja valstis ar resursu un tradīcijām. Pat Krieviem savu speciālistu nepietiek, un LV/Vācijas mistrojums viņus vada jo no ZA nevar paņemt principu dēļ, bet vajadzētu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:29, pirms 10 gadiem
Besi ara sis padomju laiku hokeja stils vajag ielikt kadu kanadieti bija zali laiku kad nolans vadija traktoru

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:31, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Francija pret Kanādu arī izskatījās neslikti. Tā nevar rēķināt
Belavskis arī nav nekāds iesācējs trenera postenī
Rēķināt nevar, bet pamats secinājumiem, ka neesam nemaz tik vāji pēc sastāva, kā dažiem gribas domāt, ir. Arī pārbaudes spēlēs divas uzvaras pret Slovākiem tomēr ir.
Eliteprospects.com - Aleksandrs Belavskis
Šeit ir Beļavska pieredze. Pāris trenēti pieaugušo klubi (par kuru sniegumu ir dzirdētas ne pārāk pozitīvas atsauksmes, neesmu gan pētījis) un jaunieši. Laba biogrāfija priekš izlases trenera? Es mūsu izlasi vērtēju augstāk.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:31, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Pat Belari, tāpat kā lērums citu komandu, ir sapratuši , ka trenerim ir jābūt augstas kvalifikācijas, un vēlams no ZA, to kolorādo lentīti svētkos var piekarināt ja vajag.
tā bija kolorādo lenta? Man šķiet, ka ne, jo Lukašenko ar nav tā imperiālisma simbola fans... es domāju, ka tā bija kāda belaru karoga krāsu lenta par uzvaru karā un viss...
ne tā kā Vitoļin, tam gan bija koloradka... bet es neko nesaku, viņam piķi maksā labu par to. Ja mani Gazprom sponsorētu tā, es ar to lenti nēsātu, kad pateiktu, ka jāliek

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:33, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Rēķināt nevar, bet pamats secinājumiem, ka neesam nemaz tik vāji pēc sastāva, kā dažiem gribas domāt, ir. Arī pārbaudes spēlēs divas uzvaras pret Slovākiem tomēr ir.
Eliteprospects.com - Aleksandrs Belavskis
Šeit ir Beļavska pieredze. Pāris trenēti pieaugušo klubi (par kuru sniegumu ir dzirdētas ne pārāk pozitīvas atsauksmes, neesmu gan pētījis) un jaunieši. Laba biogrāfija priekš izlases trenera? Es mūsu izlasi vērtēju augstāk.
nu par Znaroku, kad viņš sāka, pieredze vismaz ir lielāka... bet to jau tā nevar pateikt, kāds kurš būs treneris izlasei. Tas pats Znaroks jau ar brīnumus neparādīja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 21:36, pirms 10 gadiem
Bukart, Saulieti un Bajarun, šī gada laikā - no 2015. gada maija līdz 2016. gada maijam, lai jūs katru dienu trenētu metienus pa vārtiem vismaz 2 stundas pēc treniņa. Sestdien, svētdien brīvs... Kā man ir noriebušās šīs mūždien neizmantotās iespējas...

Tātad katru dienu, pēc treniņa - 2h metieni pa vārtiem. Kamēr ripas sapņos rādīsies...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:36, pirms 10 gadiem
Pirdien Priekšnieks rakstīja: Besi ara sis padomju laiku hokeja stils vajag ielikt kadu kanadieti bija zali laiku kad nolans vadija traktoru
Tas nav padomju hokejs -ne tuvu , tas ir tirakais kanadieshu hokejs ar 20 chekeriem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:42, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: tā bija kolorādo lenta? Man šķiet, ka ne, jo Lukašenko ar nav tā imperiālisma simbola fans... es domāju, ka tā bija kāda belaru karoga krāsu lenta par uzvaru karā un viss...
ne tā kā Vitoļin, tam gan bija koloradka... bet es neko nesaku, viņam piķi maksā labu par to. Ja mani Gazprom sponsorētu tā, es ar to lenti nēsātu, kad pateiktu, ka jāliek
Es neredzēju, bet Krievi rakstīja, ka Belaru amerikānis ar georga (tur mix laikam georga un belaru lenta kopā saspraustas) lenti jau no spēles sākuma bijis, bet dzimtenes nodevējs Znaroks ar Vītoliņu tikai otrajā periodā tika piespiesti lentas uzkabināt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:44, pirms 10 gadiem
Frančiem nenoveicās.
12.05.2015 17:15 spēle ar Latviju, bet 11.05.2015 pl. 21:15 ar Zviedriju

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:47, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu par Znaroku, kad viņš sāka, pieredze vismaz ir lielāka... bet to jau tā nevar pateikt, kāds kurš būs treneris izlasei. Tas pats Znaroks jau ar brīnumus neparādīja
Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 21:49, pirms 10 gadiem
DeAngelo rakstīja: Frančiem nenoveicās.
12.05.2015 17:15 spēle ar Latviju, bet 11.05.2015 pl. 21:15 ar Zviedriju
ja paanalizēji grafiku šogad, mums pretī nāk 90% gadījumu komandas uz otro spēļu dienu. Grafiks mums un Norge B grupā vnk dāvana. Cita lieta - ko ar to darīt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:49, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: DEL varbūt vienīgi
NLA neņemtu treneri ar vairākām NHL sezonām? Šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:50, pirms 10 gadiem
NU manas domas ir taaaaaaaaadas -ja tagad Vacija piesmej austriju- tad ,skaidrs, ka kanaadieshi austriesus pieveiks, tad pedeeejaa speelee pret FRA (otrdien) LR vartus var uzticeet Kalninu Janim

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 21:53, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.
Man interesē, kurš no Lipmana nolicējiem ir gatavs maksāt izlases trenerim no sava maka n-tos tūktošus?

     [+] [-]

, 2015-05-09 21:54, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Znaroks bija veiksmes stāsts (kopumā kā trenerim, varbūt mazāk pie izlases).
Bet uzskatu, ka, paņemot nepietiekami sevi pierādījušus trenerus, veiksmes stāsts nebūs bieži, varbūt vienā gadījumā no desmit. Nolana variants pierāda, ka Latvijas izlasei kā treneri var atrast arī atbilstošas kvalifikācijas treneri. Jautājums tikai, cik ļoti to dažādu iemeslu dēļ vēlas Lipmans.
Normāls federācijas vadītājs, apskatītos Beļavska CV, pirms līguma noslēgšanas painteresētos, kādēļ viņam tā arī nav izdevies kā trenerim nostiprināties pieaugušo hokejā. Kira gan jau painteresējās, cik Beļavskis par darbu prasa, ar to arī "atlase" beidzās. Šogad nenormāli noveicās, bet turpmāk diletantiem trenēt izlasi nevajadzētu uzticēt!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 22:02, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Man interesē, kurš no Lipmana nolicējiem ir gatavs maksāt izlases trenerim no sava maka n-tos tūktošus?
Katrs mēs strādājam savā darbā un nevienam no savas kabatas nekas nav jāmaksā. LHF ir valsts atbalsts, sponsori. No tā budžeta arī lai maksā par trenera algu. Tas, ka visu apmaksā Lipmans personīgi, ir tikai mīts.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:04, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Normāls federācijas vadītājs, apskatītos Beļavska CV, pirms līguma noslēgšanas painteresētos, kādēļ viņam tā arī nav izdevies kā trenerim nostiprināties pieaugušo hokejā. Kira gan jau painteresējās, cik Beļavskis par darbu prasa, ar to arī "atlase" beidzās. Šogad nenormāli noveicās, bet turpmāk diletantiem trenēt izlasi nevajadzētu uzticēt!
Tieši manas domas.

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:07, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Katrs mēs strādājam savā darbā un nevienam no savas kabatas nekas nav jāmaksā. LHF ir valsts atbalsts, sponsori. No tā budžeta arī lai maksā par trenera algu. Tas, ka visu apmaksā Lipmans personīgi, ir tikai mīts.
Algu jau apmaksās, bet, kur naudu pārējam dabūt (nometnes, ledus haļļu īre, ekipējums, prēmijas, LHF darbinieku algas utt.) Nesaku, ka visu, taču valsts atbalsts tieši federācijai nav diez ko liels, lai varētu nosegt visus izdevumus. Var nolīgt treneri ar nereālo CV un maksāt 100T, bet tas negarantē rezultātu. Spilgts piemērs ir Krievijas futbola izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:15, pirms 10 gadiem
LAT zaudēs FRA un tad bnūs lielā nervotrojpka 2 AUT spēlēs
un re būs mums 9 spēļu čempis ; )

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:16, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Algu jau apmaksās, bet, kur naudu pārējam dabūt (nometnes, ledus haļļu īre, ekipējums, prēmijas, LHF darbinieku algas utt.) Nesaku, ka visu, taču valsts atbalsts tieši federācijai nav diez ko liels, lai varētu nosegt visus izdevumus. Var nolīgt treneri ar nereālo CV un maksāt 100T, bet tas negarantē rezultātu. Spilgts piemērs ir Krievijas futbola izlase.
Un kur naudu dabūja, kad kā treneris bija Nolans, Lindstrēms? Vai nebija visas Tavas uzskaitītās lietas? Viss bija arī tad. Vienkārši ir gribēšanas/negribēšanas jautājums. Ar labu treneri nav garantēts rezultāts. Tāpat kā ar labu sastāvu. Tāpat kā ar labu sniegumu. Labs rezultāts nav garantēts nekad. Bet labs treneris ir ieteicams, lai labu rezultātu sasniegtu. Bez tam labi treneri arī bieži vien par izlases treneri ir gatavi strādāt par mazāku naudu, jo prestižs darbs un izaicinājums. Kur tādu atrast - tas jau LHF uzdevums, ne mans vai Tavs vai kāda cita līdzjutēja.

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:25, pirms 10 gadiem
Nu tā skatos ar švāģeri spēli

ja kāds saka, ka trūkst nolāns, tad kapēc ir šie 5"20 un šodien 2+10 noraidījumi
Indrāžis gan neveikli numuļļās

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:28, pirms 10 gadiem
1T būs AUT zīmē, jo kamēr mūsējie ieskriesies

     [+] [-]

, 2015-05-09 22:39, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Un kur naudu dabūja, kad kā treneris bija Nolans, Lindstrēms? Vai nebija visas Tavas uzskaitītās lietas? Viss bija arī tad. Vienkārši ir gribēšanas/negribēšanas jautājums. Ar labu treneri nav garantēts rezultāts. Tāpat kā ar labu sastāvu. Tāpat kā ar labu sniegumu. Labs rezultāts nav garantēts nekad. Bet labs treneris ir ieteicams, lai labu rezultātu sasniegtu. Bez tam labi treneri arī bieži vien par izlases treneri ir gatavi strādāt par mazāku naudu, jo prestižs darbs un izaicinājums. Kur tādu atrast - tas jau LHF uzdevums, ne mans vai Tavs vai kāda cita līdzjutēja.
Lindstrēma laikā nebija finansiālās krīzes un gan jau ka valdība vairāk atvēlēja. Nolans sākumā daudz neprasīja, jo gribēja sevi pierādīt un atgriezties elitē, bet, gan jau, kad uzlabojās rezultāti palūdza algas paaugstinājumu, kas Kiram nepatika (šis ir tikai pieņēmums). Kuriem sporta veidiem valdība atvēl simtiem tūkstošiem? Pie tam hokejs nav lēts, lai segtu ledus īri, ekipējumu, uc. izdevumus. Kurš labs treneris, kam nav nekas jāpierāda, gribēs strādāt ar izlasi, kur uz čempionāti knapi vienu labu maiņu var salasīt? Var jau Kiru nolikt, bet neviens Latvijā tik daudz vienā sporta veidā nav ieguldījis cik Lipmans un diez vai ka būtu to gatavs darīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:42, pirms 10 gadiem
Visu cieņu komandas vērtīgākajām un vienam no visa turnīra spožākajiem vārtusargiem - Masaļskim un abiem komandas līderiem Daugaviņam un Dārziņam. Paslavēšu arī Džeriņu! - Saulietis, Bajaruns, Ābols, Bērziņš un Skvorcovs spēlē savu spēju robežās. Centīga spēle no Bukarta un Cipuļa, bet bez rezultātiem. Sprukts, Miķelis un Indrašis vienkārši failed... itsevišķi Spruktam un Miķelim visu čempi kaut kas rokas un kājas mežģījās.. no viņiem noteikti, ka gaidījām labāku sniegumu. Par aizsargiem nekomentēšu - uzbrukumā neviens neizceļās, visi cīnās, visi met, visi skrien... visi arī noraidās un kļūdās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:45, pirms 10 gadiem
ja Žīds (Beļavska iesauka) nebūtu pēc 1-3 atstājis Masalu, Masalai būtu top5 procents...
AUT iemeta skaisti

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 22:53, pirms 10 gadiem
atvaino rakstīja: Visu cieņu komandas vērtīgākajām un vienam no visa turnīra spožākajiem vārtusargiem - Masaļskim un abiem komandas līderiem Daugaviņam un Dārziņam. Paslavēšu arī Džeriņu! - Saulietis, Bajaruns, Ābols, Bērziņš un Skvorcovs spēlē savu spēju robežās. Centīga spēle no Bukarta un Cipuļa, bet bez rezultātiem. Sprukts, Miķelis un Indrašis vienkārši failed... itsevišķi Spruktam un Miķelim visu čempi kaut kas rokas un kājas mežģījās.. no viņiem noteikti, ka gaidījām labāku sniegumu. Par aizsargiem nekomentēšu - uzbrukumā neviens neizceļās, visi cīnās, visi met, visi skrien... visi arī noraidās un kļūdās.
Ja Tev būtu Indrāža trauma, Tu pat sievieti negribētu

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:08, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: LAT zaudēs FRA un tad bnūs lielā nervotrojpka 2 AUT spēlēs
un re būs mums 9 spēļu čempis ; )
Pirms spēles LAT-FRA viss jau būss skaidrs, Austrija jau būs noslēgusi savu dalību PČ, LV iespējams pat nevajadzēs neko, vai pietiks neizšķirts pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:23, pirms 10 gadiem
Atzīsim, ka Dārziņa gols ir tas no hokeja haļavu sērijas
ripa no ikra atlēca pie Laura
iemest jamak
bet puse golu ir mēsliņi

vispār garlaicīga spēle ar maz momentiem
abi spēlē busu

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:26, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Pirms spēles LAT-FRA viss jau būss skaidrs, Austrija jau būs noslēgusi savu dalību PČ, LV iespējams pat nevajadzēs neko, vai pietiks neizšķirts pamatlaikā.
man patīk, ja pietiek
tā 200% neveiksme

     [+] [-]

, 2015-05-09 23:43, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Tas ir Beļavska hokejs.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:14, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Cirks, cienījamie Sportacentra reģistrētie lietotāji, domāju, ka visiem ir skaidrs - atklājas nepatīkami fakti - izcilais eksperts Juris Miņins ( domāju, ka tas ir konspiratīvais pseidonīms ) ir cienījamā Кировa Липманa apmaksāts PR aģents, ceru, ka viņam pēc šī čempionāta tiks iedota vilka pase !!!gribētu redzēat Kiras aģentu, kurš orientējās svarcelšanā, NFL, dopingā utt

NFL - pat Kira nemāk izturēt

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:25, pirms 10 gadiem
Un atkal Sočam nav gōools
bet tā bioj viņa piespēle
mānmanevrs

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:32, pirms 10 gadiem
rihardilio rakstīja: Prieks par uzvaru, tik žēl, ka nespīd vairs 1/4 fināls.
Ja Austrija zaudēs fričiem, tad viss skaidrs, jo Kanādu jau nu viņi nepaņems.

Daugaviņš jau kapā vienā no KHL līdervienībām, bet Dārziņš gan sev labāku kontraktu nākamajai sezonai var sagaidīt!
Dārziņam ir līgums uz trīs gadiem ar Dinamo

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:33, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Lindstrēma laikā nebija finansiālās krīzes un gan jau ka valdība vairāk atvēlēja. Nolans sākumā daudz neprasīja, jo gribēja sevi pierādīt un atgriezties elitē, bet, gan jau, kad uzlabojās rezultāti palūdza algas paaugstinājumu, kas Kiram nepatika (šis ir tikai pieņēmums). Kuriem sporta veidiem valdība atvēl simtiem tūkstošiem? Pie tam hokejs nav lēts, lai segtu ledus īri, ekipējumu, uc. izdevumus. Kurš labs treneris, kam nav nekas jāpierāda, gribēs strādāt ar izlasi, kur uz čempionāti knapi vienu labu maiņu var salasīt? Var jau Kiru nolikt, bet neviens Latvijā tik daudz vienā sporta veidā nav ieguldījis cik Lipmans un diez vai ka būtu to gatavs darīt.
1. Bez Lipmana nebūtu Grindeks finansējums, bet Grideks arī nav Lipmana "personīgā kabata".
2. Nav zināms, kā būtu bez Lipmana, bet nav arī pamats uzskatīt, ka viņš ir vienīgais, kas prastu vadīt LHF. Uzskatu, ka viņš Latvijas hokejam ir daudz devis, bet vienlaikus daudz arī kļūdījies un pārāk turās pie amata. Kopējais viedoklis neitrāls.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:38, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: 1. Bez Lipmana nebūtu Grindeks finansējums, bet Grideks arī nav Lipmana "personīgā kabata".
2. Nav zināms, kā būtu bez Lipmana, bet nav arī pamats uzskatīt, ka viņš ir vienīgais, kas prastu vadīt LHF. Uzskatu, ka viņš Latvijas hokejam ir daudz devis, bet vienlaikus daudz arī kļūdījies un pārāk turās pie amata. Kopējais viedoklis neitrāls.
1.Piekrītu, ka pats savu algu neiegulda, bet, tomēr nauda no Grindeks nav maza un to nevarētu pārskaitīt uz LHF kontu, ja Kira nebūtu galvgalī.
2.Bet nekur jau nav dzirdēts, ka kāda ietekmīga persona ļoti raujas ieņemt šo amatu.

     [+] [-]

, 2015-05-10 00:54, pirms 10 gadiem
King of Pavians rakstīja: tas ir normāli, ka Austrija mūs nomētā 18:29????????????
Tas jau varétu buut tiiri logiski, ja soda minuutes ir 16:2......

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 01:04, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: 1.Piekrītu, ka pats savu algu neiegulda, bet, tomēr nauda no Grindeks nav maza un to nevarētu pārskaitīt uz LHF kontu, ja Kira nebūtu galvgalī.
2.Bet nekur jau nav dzirdēts, ka kāda ietekmīga persona ļoti raujas ieņemt šo amatu.
Par katru cenu neviens, ja neskaita Koziolu, neraujas, bet tur jau viss sakārtots tā, ka bez pamatīga kara nevienam Lipmanam amatu neatņemt. Vismaz es uzskatu, ka vairumā gadījumu ilgstoša aizsēdēšanās vienā amatā veicina regresu. Un ne tikai LHF. Tā ir teorētizēšana, bet ticu, ka bez Lipmana arī LHF atrastu gan spējīgu prezidentu, gan Grindeksam līdzvērtīgus sponsorus. Bet katrs jau var palikt pie sava viedokļa.

     [+] [-]

, 2015-05-10 01:47, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: sveiciens visiem RĢ faniem 9.maija svētkos!!
Ja par šādu komentu ir DSQ...
tad LAT savu 25 gadu deklārācijas jubileju svinnē lieki

     [+] [-]

, 2015-05-10 01:50, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kas tas par virsrakstu??kādas cerības par 1/4 finālu??
Tur vēl par palikšanu ir jācīnās, ne pa 1/4 finālu
pilnīgs pimpaušu virsraksts
es saldēju kājas un trenēju skilu bīčā
bet'šie vēl liek skudru virsrakstu - meš arī ar ziloņiem grūstījāmies

     [+] [-]

, 2015-05-10 02:18, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: pilnīgs pimpaušu virsraksts
es saldēju kājas un trenēju skilu bīčā
bet'šie vēl liek skudru virsrakstu - meš arī ar ziloņiem grūstījāmies
Driiz busi aiz Samoilova
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-10 05:55, pirms 10 gadiem
Kā man patīk, ka tiek piesaukti robi sastāvā.. Kāpēc jūs iedomājaties, ka citas komandas (Austriju, Šveici ieskaitot) ir kaut tuvu savam optimālajam sastāvam? Kad jums beidzot pieleks, ka pč hokejā jau pēc definīcijas ir pilnīgi nederīgs turnīrs, masveida rezervistu tusiņš!? Un lielajām izlasēm vispār parasti ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi labākie, vai pat bieži nav absolūti neviena (sevišķi CAN un USA).

A kad pašiem pēkšņi masveida robi sastāvā, tad izjūt uz savas ādas un tad vairs nepatīk. Bet kad pagāšgad uzvar Somiju ar 16 debitantiem sastāvā un ASV jauniešus, tad tas esot zelta burtiem vēstures lapās jāraksta

Absolūti nenopietns turnīrs un tā arī tas jāuztver. Nopietni šobrīd ir tikai reizi 4 gados os.

     [+] [-]

, 2015-05-10 06:40, pirms 10 gadiem
Tas reāli ir pīzģets. Rupji sakot, visa Latvijas izlase turās uz trim purniem, un viņu vārdu te nav jēgas pat pieminēt, jo visi tāpat saprot. Kirovs, da jel tev plastisko Dievs devis, ir galīgs lunis, jo, kaut arī hokejā viņš ir daudz Latvijai palīdzējis, bet pēdējos gados viņam ar organizāciju kopumā ir bijis neliels pīzģets (atkārtošos). Beļavskis? KAS TAS NA**J par fruktu? Suns kaut kāds, tad jau labāk Nolanam piedāvātu mūža līgumu trenēšanai un viss ok, a te Beļavkis bļat, tik pat labi Sotniekam iedotu trenēt Latvijas izlasi na**j.

     [+] [-]

, 2015-05-10 08:50, pirms 10 gadiem
IMHO - Daugaviņš pamazām pievienojās LV hokeja leģendu plejādei - Sandim, Žoltokam , Skrastiņam, Balderim,u.t.t
Mēs varbūt kādreiz būsim lepni, ka dzīvojām tajā laikā, kad varējām viņu redzēt ekrānos...

     [+] [-]

, 2015-05-10 09:21, pirms 10 gadiem
Citu treneri

     [+] [-]

, 2015-05-10 09:22, pirms 10 gadiem
Patiesi hokejs Latvijā ir miris.........................................

     [+] [-]

, 2015-05-10 14:58, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas Belavska hokejs ir vnk nebaudams!
Nebutu Edzas,Dogmena un Darza tad varetu pirkt biletes uz A diviziju.
Normāls hokejs - ja realizētāji ir kādi ir, neviena taktika neko nemainīs. Muļķis tu esi.

     [+] [-]

, 2015-05-10 15:54, pirms 10 gadiem
anmarija rakstīja: Patiesi hokejs Latvijā ir miris.........................................
Tu laikam nezini ko nozīmē miris. Mēs esam augstākajā divīzijā. Labrīt!!! Ja esi stulbs cilvēks, nevajag komentēt.