Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Indrašis šovakar pirmajā maiņā, paaugstinājums arī Ābolam

Jānis Celmiņš

Indrašis šovakar pirmajā maiņā, paaugstinājums arī Ābolam
Miks Indrašis
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Latvijas hokeja izlase aizvadījusi pēdējo treniņu, gatavojoties pasaules čempionāta mačam ar Šveici. Treneri maiņu virknējumos pirms šīvakara spēles veikuši visai ievērojamas izmaiņas. Uz vienu no diviem vadošajiem uzbrucēju trijniekiem pacelts Miks Indrašis, kamēr Rodrigo Ābols nopelnījis paaugstinājumu un vakarā spēlēs trešajā maiņā. Aizsardzības pāros izmaiņu nebūs, pirms spēles pauda komandas galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis.

„Vēlamies vairāk izmantot Miku Indraši, viņš šovakar spēlēs kopā ar Jāni Spruktu un Miķeli Rēdlihu. Esmu apmierināts arī ar Rodrigo Ābola parādīto spēli, tāpēc viņš pacelts uz trešo trijnieku,” lielākās izmaiņas uzbrucēju virknējumos pamatoja Beļavskis.

Tādejādi kopš čempionāta sākuma nemainīgs palicis tikai viens uzbrucēju trijnieks: Kaspars Daugaviņš - Andris Džeriņš - Lauris Dārziņš. Trešajā maiņā pie Rodrigo Ābola spēlēs Roberts Bukarts un savainojumu apārstējušais Mārtiņš Cipulis, bet ceturtajā maiņā cīnīsies Gunārs Skvorcovs, Armands Bērziņš un Kaspars Saulietis. Aizsardzības pāros izmaiņu nebūs, bet vārtu drošība tiks uzticēta Edgaram Masaļskim.

Aizsargu pāri rīta treniņā bija sekojoši: Aleksandrs Jerofejevs - Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš - Kristaps Sotnieks. Oskars Cibuļskis - Maksims Širokovs Māris Jass un Jānis Andersons.

„Pirmās spēles mums bija labs pārbaudījums. Čempionāta turpinājumā spēlēsim ar tā komandām, ar kurām reāli varam cīnīties par uzvarām. Šodienas spēle ir ļoti svarīga. Visi zina, cik punktu ir Šveicei, cik mums,” paskaidroja izlases treneris Kārlis Zirnis, piebilstot, ka Latvijas izlase turpina cīnīties par iekļūšanu ceturtdaļfinālā. „Noteikti jāuzlabo spēle skaitliskajā mazākumā. Tāpat turpināsim runāt arī par disciplīnas ievērošanu. Apzināmies, ka šis mačs mums ir ļoti svarīgs,” paskaidroja Zirnis.

     [+] [-]

, 2015-05-06 14:27, pirms 10 gadiem
Daži ir tā gudrojas ,ka pat tirst nav ko pasūtīt Beļavskim vajadzētu palasīt sportacentru pa tām maiņām

     [+] [-]

, 2015-05-06 14:27, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Žēl, ka Beļavskis šito visu nelasa, SC eksperti zina, kurš jālaiž laukumā un kā jāspēlē
Tad jau mēs būtu vinnējuši čehus utt.
Mēs iepriekšējos gados būtu čempioni

     [+] [-]

, 2015-05-06 14:32, pirms 10 gadiem
Justs rakstīja: Tev laikam visu ar karoti mutē jāielej!!! Loģiskās domāšanas anēmijas pazīmes
Anemija-mazasinība — stāvoklis, kad asinīs samazināts eritrocītu un hemoglobīna daudzums vai viens no tiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 14:40, pirms 10 gadiem
ar ko Jevpalovs sliktāks parcitiem',labākais kas mums ir no jaunajiem,tikai sovietu treneris nepacels mūs ne hokejā,ne futbolā

  -2 [+] [-]

, 2015-05-06 14:48, pirms 10 gadiem
serz rakstīja: Anemija-mazasinība — stāvoklis, kad asinīs samazināts eritrocītu un hemoglobīna daudzums vai viens no tiem.
Ak cik Tu gudrs...Bet par Jēdzienu semiotiskās nozīmes transformāciju komunikatīvajā diskursā esi ko dzirdējis?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 14:57, pirms 10 gadiem
Justs rakstīja: Ak cik Tu gudrs...Bet par Jēdzienu semiotiskās nozīmes transformāciju komunikatīvajā diskursā esi ko dzirdējis?!
Godigi - ne. Bet vai Jus par psihiatru esat dzirdejis ?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 14:57, pirms 10 gadiem
Justs rakstīja: Ak cik Tu gudrs...Bet par Jēdzienu semiotiskās nozīmes transformāciju komunikatīvajā diskursā esi ko dzirdējis?!
Čali, atzīsti, tu sajauci štelli par ko neko nesaproti(nevienādos sastāvos koeficientus neskaita), bet tagad sāki te bārstīt zinātniskos terminus un braukt virsū citiem lietotājiem???
Komunikatīvais diskurss, es ļoti ceru, ka tu neesi diplomēts filologs, tas tikai lieku reizi pierādītu, kādus aunus LU apmāca.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 14:57, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Just,labāk pavēsti, kas ir Spāde un LB? Limbažu beka,vai?
Verners Spāde un Latvijas Bērzs!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:00, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Just,labāk pavēsti, kas ir Spāde un LB? Limbažu beka,vai?
LB - Latvijas Berzs , Spade - treneris (ja pareizi atceros)

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 15:10, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Čali, atzīsti, tu sajauci štelli par ko neko nesaproti(nevienādos sastāvos koeficientus neskaita), bet tagad sāki te bārstīt zinātniskos terminus un braukt virsū citiem lietotājiem???
Komunikatīvais diskurss, es ļoti ceru, ka tu neesi diplomēts filologs, tas tikai lieku reizi pierādītu, kādus aunus LU apmāca.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies...izlasīju šo: Power play or penalty shot goals are excluded. An empty net does not matter for the calculation of plus–minus.

Atzīstos, nezināju

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 15:13, pirms 10 gadiem
serz rakstīja: LB - Latvijas Berzs , Spade - treneris (ja pareizi atceros)
Jā 70/to gadu sākumā, līdz airēšanām trenējos LB...labākās vasaras nometnes bija Saldū

     [+] [-]

, 2015-05-06 15:15, pirms 10 gadiem
Justs rakstīja: Mūžu dzīvo, mūžu mācies...izlasīju šo: Power play or penalty shot goals are excluded. An empty net does not matter for the calculation of plus–minus.

Atzīstos, nezināju
Respekt. Piedod par apvainojumiem.

     [+] [-]

, 2015-05-06 15:18, pirms 10 gadiem
Es arī dotu Jevpavlovam iespēju uzspēļēt pa īstam nevis 4 maiņā un netikai pārbaudes spēlēs bet arī kaut mačā pret kanādu, un tad var redzēt ir ir nav nav. Pieņemu ka Beļavskis lasa SC jo ja pret Kanādu mēs cerības uz punktiem nolikām pēc pirmā puslaika, tad Pret Čehiem un Zviedriem līdz puspēlei bija ok, labi pret Zviedriem pēdējo puslaiku neskaitam.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:18, pirms 10 gadiem
Ir ok, nu jau sāk izstīties cerīgāk, vienīgi radošo Ābolu liktu pie D&D un Ďžeriņa vai Bērziņa vietā Bajarūnu bet domāju ka spēles laikā kādu arī pamainīs, nu tad par 1.uzvaru un aizsāktu uzvaru sēriju

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:31, pirms 10 gadiem
Ja tagad 3.maiņa nesavārīs ziepes aizsardzībā, es būšu pārsteigts.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:49, pirms 10 gadiem
Nevajadzēja sūtīt mājās Jevpalovu, redzētu uz ko tad tas ir spējīgs, un 3 maiņa nu jau izskatās labāk.
Šodien ir jāņem, ja neiegāzīs noraidījumi.

     [+] [-]

, 2015-05-06 15:53, pirms 10 gadiem
Palasīju komentārus, tiešām jābrīnās par...tik dīvainu spēles izpratni. Vispār, ar uzbrukumu mums daudzmaz viss ir kārtībā, problēmas, un manāmas, ir daudzās kļūdas aizsardzībā. Tad kādā veidā mēs varam kaut ko uzlabot, bezjēgā mainot uzbrucēju virknējumus, centrus uz malām, malējos par centriem, moš, vēl malējos samainīt ar aizsargiem( tālu no tā jau nebija, Krišjānis bieži palika kaut kur laukuma otrā galā, kad sākas pretuzbrukums)? Vai varbūt šie optimisti domā, ka mums zviedrus vajadzēja uzvarēt ar 9:8?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 15:59, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Palasīju komentārus, tiešām jābrīnās par...tik dīvainu spēles izpratni. Vispār, ar uzbrukumu mums daudzmaz viss ir kārtībā, problēmas, un manāmas, ir daudzās kļūdas aizsardzībā. Tad kādā veidā mēs varam kaut ko uzlabot, bezjēgā mainot uzbrucēju virknējumus, centrus uz malām, malējos par centriem, moš, vēl malējos samainīt ar aizsargiem( tālu no tā jau nebija, Krišjānis bieži palika kaut kur laukuma otrā galā, kad sākas pretuzbrukums)? Vai varbūt šie optimisti domā, ka mums zviedrus vajadzēja uzvarēt ar 9:8?
10:8, desmitais gols tukšos vārtos 2 sekundes pirms finālsvilpes. Ja būtu Jevpalovs, tad visi 14:8

     [+] [-]

, 2015-05-06 16:04, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Palasīju komentārus, tiešām jābrīnās par...tik dīvainu spēles izpratni. Vispār, ar uzbrukumu mums daudzmaz viss ir kārtībā, problēmas, un manāmas, ir daudzās kļūdas aizsardzībā. Tad kādā veidā mēs varam kaut ko uzlabot, bezjēgā mainot uzbrucēju virknējumus, centrus uz malām, malējos par centriem, moš, vēl malējos samainīt ar aizsargiem( tālu no tā jau nebija, Krišjānis bieži palika kaut kur laukuma otrā galā, kad sākas pretuzbrukums)? Vai varbūt šie optimisti domā, ka mums zviedrus vajadzēja uzvarēt ar 9:8?
Lielākā daļa uzbrukumu sākas ar to, ka uzbrucējs stāvot saņem ripu uz savas zilās līnijas. Reālas vārtu gūšanas iespējas veidojas maz. Vidēji spēlē 1.33 goli ir labs uzbrukums? Protams pretī bija favorītkomandas, no kurām 2ām ir reālas šances tikt finālā, bet teikt, ka ar uzbrukumu viss ir labi...
Aizsargi arī nevarēs nosargāt vārtu priekšu vai izvairīties no buļļu pelnīšanas, ja turpinās ļaut pretiniekiem atrasties starp sevi un vārtsargu. Pret zviedriem tā notika visu laiku. Tāpēc jau ir tik daudz komentāru, ka lietu ko uzlabot ir daudz. Beļavskis pats to noteikti arī redz, bet resursi neko diži mainīt neļauj (ne spēlētāju resursi, ne paša izpratne par to, kā strādāt ar to kas ir). Cerams, šodien jau parādīs saturīgāku spēli, jo izšaut mūsējie var, kā viņi to pierādīja spēlēs ar slovākiem, bet stabilitātes nenormāli trūkst.

     [+] [-]

, 2015-05-06 16:04, pirms 10 gadiem
lasu komentārus un pilnīgi piekrītu par Jevpalovu- aizsūtīšana mājās bija līdz šim lielākā treneru kļūda.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:09, pirms 10 gadiem
taa jau ir dir*a ar sastaavu, nefig aizsuutiija maajaa jevpalovu? VNK liekas sis ir pirmais un peedeejais Pasaules chempis Belavskim.... ja nav riekstaa, tad nav...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:13, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: lasu komentārus un pilnīgi piekrītu par Jevpalovu- aizsūtīšana mājās bija līdz šim lielākā treneru kļūda.
kāpēc visi defaultā pieņēmuši, ka Jevpalovs būtu tas izlases mesija???

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:14, pirms 10 gadiem
doska1989 rakstīja: taa jau ir dir*a ar sastaavu, nefig aizsuutiija maajaa jevpalovu? VNK liekas sis ir pirmais un peedeejais Pasaules chempis Belavskim.... ja nav riekstaa, tad nav...
faniem īsa atmiņa - tiks 1/4 finālā paliks amatā, bet, ja netiks, tad Kirovs Beļavski izmetīs un uztaisīs par galveno grēkāzi (pagaidām tas būtu pelnīti). Šveices vārtsargus nepaņēma, Skvorcovu paņēma, Jevpalovu nepieteica, latviski runāt nesāka, u.t.t.. Kiram galvenais būs izskatīties baltam un pūkainam.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-06 16:17, pirms 10 gadiem
Domāju, ka izlasei tas ir liels un trekns pluss, ka ir pievienojies Indrašis un ka spēlēs 1.maiņā. Galu galā, ''Dinamo'' snaiperis.

     [+] [-]

, 2015-05-06 16:17, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: 10:8, desmitais gols tukšos vārtos 2 sekundes pirms finālsvilpes. Ja būtu Jevpalovs, tad visi 14:8
Beidzot iestājusies demokrātija?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 16:20, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: Lielākā daļa uzbrukumu sākas ar to, ka uzbrucējs stāvot saņem ripu uz savas zilās līnijas. Reālas vārtu gūšanas iespējas veidojas maz. Vidēji spēlē 1.33 goli ir labs uzbrukums? Protams pretī bija favorītkomandas, no kurām 2ām ir reālas šances tikt finālā, bet teikt, ka ar uzbrukumu viss ir labi...
Aizsargi arī nevarēs nosargāt vārtu priekšu vai izvairīties no buļļu pelnīšanas, ja turpinās ļaut pretiniekiem atrasties starp sevi un vārtsargu. Pret zviedriem tā notika visu laiku. Tāpēc jau ir tik daudz komentāru, ka lietu ko uzlabot ir daudz. Beļavskis pats to noteikti arī redz, bet resursi neko diži mainīt neļauj (ne spēlētāju resursi, ne paša izpratne par to, kā strādāt ar to kas ir). Cerams, šodien jau parādīs saturīgāku spēli, jo izšaut mūsējie var, kā viņi to pierādīja spēlēs ar slovākiem, bet stabilitātes nenormāli trūkst.
Reālu vārtu gūšanas iespēju bija trīsreiz vairāk, nekā bija gaidīts. Tikai tāds sīkums, vajag arī izmantot.

Un aizsardzība nekādi neuzlabosies, piemēram DDD maiņā, izmetot Džeriņu, un ieliekot tur JEBKO citu, vienīgi Sprukts tur derētu. Tas ir vienkārši fakts, ka šogad mums divi labākie centri ir Sprukts un Džeriņš. Tas var patikt, var nepatikt, bet tā tas ir, un nolikt kādu no viņiem kaut kur citur būtu idiotisms. Jo centra uzbrucējs ir trešais aizsargs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:27, pirms 10 gadiem
metalhuligans rakstīja: tas man arī joprojām nav saprotams...par Jevpalovu
Nesaproti ka Jevpalova vietu aizņēmis Skvorcovs?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc visi defaultā pieņēmuši, ka Jevpalovs būtu tas izlases mesija???
neviens nesaka ka viņš būtu lielais vilcējs. vismaz ne šogad, bet labāks dažu spēlējošo būtu gan

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:36, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: Nesaproti ka Jevpalova vietu aizņēmis Skvorcovs?
es tagad arī saprotu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:36, pirms 10 gadiem
Beļavskis man liek mīnusus

     [+] [-]

, 2015-05-06 16:41, pirms 10 gadiem
O, cik treneru, viens par otru gudrāks! Man jaunais maiņu virknējums šķiet simpātisks, lai izdodas arī labi nospēlēt un uzvarēt! Es (vismaz pagaidām) ticu Beļavskim un mūsu hokejistiem, pēc trim spēlēm pret favorītiem pāragri spriest, kurš cik labs bija/ir/būs. Vesela jūra sīkaļu te raud par Jevpalovu, it kā viņš būtu baigais Greckis, kas nu būtu iepriekšējos mačos nez ko sadarījis, lai gan treneris jau sākumā pateica, ka viņam uz lielajiem laukumiem neiet. Kas nav brīnums, sākot trenēties tūlīt pēc atlidošanas no Amerikas. Bet laika piešauties vairs nebija. Tā kā nav ko te bimbāt un spļaudīties, īsteni fani fano par izlasi jebkur un jebkādā izskatā, nevis bļaustās, tēlo no sevis baigos profiņus, bet būtībā vienmēr kaut ko pārmet. Trenerim, atsevišķiem spēlētājiem, utt., ko par grēkāzi nu kuro reizi atrod. Izlases startu vērtēsim pēc tam, kad čempionāts būs beidzies!
Sarauj, Latvija!!!

     [+] [-]

, 2015-05-06 16:44, pirms 10 gadiem
Pēdējā iespēja, lai izrautos no 2016.g. septembra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja