Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2949, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Balceru paceļ uz "Sharks" otro maiņu, Merzļikins vēlreiz rezervē

Balceru paceļ uz "Sharks" otro maiņu, Merzļikins vēlreiz rezervē
Rūdolfs Balcers. Foto: San Jose Sharks

Nacionālās hokeja līgas klubs Sanhosē “Sharks” šovakar pulksten 23:00 beidzot aizvadīs sezonas pirmo mājas spēli. Pirms tās Rūdolfs Balcers pacelts uz komandas otro virknējumu. No mūsu Ziemeļamerikā spēlējošajiem naktī mači būs arī Elvim Merzļikinam un Rodionam Kurucam.

Iepriekšējo maču Rūdolfs Balcers pavadīja rezervē, bet Sanhosē “Sharks” izbraukumā cieta nepatīkamu zaudējumu ar 2:6 pret Losandželosas “Kings”. Ne pirmo reizi galvenais treneris Bobs Bugners ķērās pie virknējumu samaisīšanas, un latviešu uzbrucējam izmaiņas nākušas par labu - piektdienas treniņā viņš slidoja otrajā virknējumā kopā ar Tomāšu Hertlu un Tīmo Meieru.

24 gadus vecais šveicietis Meiers pagājušajā sezonā ar 70 mačos sakrātajiem 49 punktiem bija “Sharks” rezultatīvākais hokejists. Šīs sezonas ievadā viņa kontā ir seši punkti, kamēr Hertls 12 mačos savācis deviņus punktus, būdams otrais rezultatīvākais komandā - tūdaļ aiz kapteiņa Logana Kutūra. Hertls jau vairāku sezonu garumā sevi pierādījis kā vienu no Sanhosē līderiem.

“Sharks” sezonas pirmās piecas nedēļas pavadīja izbraukumā. Komanda treniņnometni bija spiesta aizvadīt Arizonā, jo tobrīd Sanhosē nebija atļauti sporta veidi ar kontaktu. Tagad saņemta zaļā gaisma, un hokejisti pēc ilgas prombūtnes atgriezušies mājās. Kā izteicās vienības kapteinis Kutūrs, tad tieši no rezultātiem savā laukumā būs atkarīgas “Sharks” sekmes sezonas griezumā.

Rietumu divīzijā “Sharks” ieņem otro vietu no beigām, apsteidzot tikai “Kings”, bet šā vakara pretiniece Lasvegasas “Golden Knights” ir otrajā vietā, par vienu punktu iepaliekot no Sentluisas “Blues”, kas aizvadījusi par trim mačiem vairāk. Atstatums izveidojies, jo “Golden Knights” rindās bija vairākas saslimšanas ar koronavīrusu, tāpēc tika mainīts komandas kalendārs.

Pulksten 3:00 laukumā dosies Kolumbusas “Blue Jackets”, kas viesos tiksies ar Čikāgas “Blackhawks”. Elvis Merzļikins izveseļojies pēc traumas un iepriekšējo maču vēroja no rezervistu soliņa. Latvijas izlases vārtsargs šosezon jau ir spēlējis pret “Blackhawks”, atvairot 36 no 39 metieniem, tomēr tika piedzīvots zaudējums. Atbildību par neveiksmi uzņēmās tieši Merzļikins, jo viņš trešajā periodā divas reizes kļūdījās spēlē ar nūju, uzdāvinot pretiniekiem divus vārtus. “Blue Jackets” vārtos arī šonakt stāsies soms Jonass Korpisalo, darot to jau kārtējā mačā pēc kārtas, tiek vēstīts no Kolumbusas nometnes, taču komandas sastāvā atgriezīsies aizsargs Aleksandrs Verenskis.

Nacionālā hokeja līga, 13. un 14. februāris

LaiksSpēleLaiksSpēle
20:00Jets - Senators3:00Coyotes - Blues
23:00Sharks - Golden Knights3:00Blackhawks - Blue Jackets
2:00Islanders - Bruins3:00Predators - Red Wings
2:00Panthers - Lightning3:00Stars - Hurricanes
2:00Maple Leafs - Canadiens5:00Canucks - Flames

Nacionālajā basketbola asociācijā pulksten 3:00 laukumā dosies Hjūstonas “Rockets”, kas viesos pret Ņujorkas “Knicks” lūkos pārtraukt četru zaudēto spēļu sēriju. Rodiona Kuruca komanda nav uzvarējusi kopš pagājušās nedēļas piektdienas. Latviešu basketbolists piedalījies divos no četriem zaudējumiem, taču kopā aizvadījis vien septiņas minūtes, punktus negūstot.

Nacionālā basketbola asociācija, 13. un 14. februāris

LaiksSpēleLaiksSpēle
22:00Suns - 76ers3:30Warriors - Nets
2:30Hawks - Pacers4:00Jazz - Heat
3:00Knicks - Rockets


, 2021-02-13 11:09, pirms 4 gadiem
Tā neko sev ,ja izdotos 2trajā nostiprināties !Cerams ka Elvis vārtos!
, 2021-02-13 11:15, pirms 4 gadiem
Vēlpietam vienpadsmitos spēle. Jāskatās! Domāju ,ka šodien viss izdosies.
, 2021-02-13 11:25, pirms 4 gadiem
Teorētiski Rūdis ir pirmo maiņu spēlētājs...lai izdodad sevi parādīt, pieļauju, ka baigi daudz viņam šādas iespējas dotas netiks.
, 2021-02-13 11:31, pirms 4 gadiem
Šodien kkur varēs redzēt Sharks spēli?
, 2021-02-13 11:33, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Šodien kkur varēs redzēt Sharks spēli?
onhokey var visas spēles redzēt.
, 2021-02-13 11:40, pirms 4 gadiem
Ja golus nemetīs, tad izlidos no NHL.
, 2021-02-13 11:47, pirms 4 gadiem
Tagad ir jāgūst punkti, viena no pēdējām iespējām.
, 2021-02-13 11:50, pirms 4 gadiem
RŪDIS māk gūt golus, ja vēl labi piespēlētāji, tad viss izdosies
, 2021-02-13 11:53, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tagad ir jāgūst punkti, viena no pēdējām iespējām.
tā runā itkā 2 gadus spēlētu vai arī būtu 1mais piks draftā un izrādītos pārvērtēts!
, 2021-02-13 12:10, pirms 4 gadiem
Iespēja tiek dota.. cerams, ka ne vienīgā un pēdējā.
, 2021-02-13 12:17, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Šodien kkur varēs redzēt Sharks spēli?
https://nhl66.ir/simulator
, 2021-02-13 12:20, pirms 4 gadiem
Viens Rūdi jau sūtīja atpakaļ uz AHL, teica, ka iespējas nedod, 8 minūtes nav laiks sevi apliecināt, jau nometa lejā. Tāpat kā "pēc uzvaras sastāvu nemainīs"...
, 2021-02-13 12:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viens Rūdi jau sūtīja atpakaļ uz AHL, teica, ka iespējas nedod, 8 minūtes nav laiks sevi apliecināt, jau nometa lejā. Tāpat kā "pēc uzvaras sastāvu nemainīs"...
Balcers ir situācijā, kad viņam nav jādomā par to "kas būs", bet vienkārši katrā mačā jācenšas rādīt tas, ko no viņa prasa. Gan jau, ja paveiksies, rezultāti neizpaliks.

Te nedaudz vakar parunāju par Balceru un pārējiem Latvijas hokejistiem un viņu komandām iekš NHL:

https://www.youtube.com/watch?v=oUO...
, 2021-02-13 13:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Balcers ir situācijā, kad viņam nav jādomā par to "kas būs", bet vienkārši katrā mačā jācenšas rādīt tas, ko no viņa prasa. Gan jau, ja paveiksies, rezultāti neizpaliks.

Te nedaudz vakar parunāju par Balceru un pārējiem Latvijas hokejistiem un viņu komandām iekš NHL:

https://www.youtube.com/watch?v=oUOGh6yq_Hs&t=48s&ab_channel=V%C4%ABrsunV%C4%81rds
Es pilnīgi piekrītu - vienkārši jāiet un jādragā. Mums uz vietas jau te daudzi noraceji pēc pāris spēlēm vai pat 1 spēles vai epizodes. Tos vairāk domāju.
, 2021-02-13 13:49, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: tā runā itkā 2 gadus spēlētu vai arī būtu 1mais piks draftā un izrādītos pārvērtēts!
Pēdējais līguma gads, ir jāspēlē stabili, lai turpinātu karjeru NHL.
, 2021-02-13 14:04, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Pēdējais līguma gads, ir jāspēlē stabili, lai turpinātu karjeru NHL.
Nepareizais arguments.

Pirmkārt, viņš arī tagad nav tāds baigais NHL spēlētājs, tb ir uz AHL/NHL robežas un to saglabāt viņam nebūtu lielu problēmu.
Otrkārt, viņš būs RFA, kas nozīmē, ka vai nu SJS līgumu piedāvā, vai nē, bet, ja nē, tad viņš paliek par UFA un var brīvi izvēlēties komandu, kas arī nav slikti.

Patiesībā iemesls kāpēc Rūdolfam VAJAG tagad spēlēt ir tas, SJS ir vārgi un pārbūvējas. Viņš, ja spēlēs labi, var būt nākotnes komandas spēlētājs. Labāku iespēju, lai tiktu NHL sastāvā nav.

Ja spēlēs viduvēji, tad tādā AHL/NHL stāvoklī visu laiku arī būs.
, 2021-02-13 14:34, pirms 4 gadiem
Opaa, tātad spēles laiks būs liels. Būs grūti pret Vegasu, bet jāsaka, ka iespējas tikt pie punktiem labas!
, 2021-02-13 14:34, pirms 4 gadiem
Bet Rūdis ir tas spēlētājs kas māk gūt vārtus ļoti labi, šeit gan jau veiksmes faktoram jāstrādā, kāda ķīmija un epizodes būs nodrošinātas, jo laiks maz lai kārtīgi iespeletos ar komandas biedriem
, 2021-02-13 14:36, pirms 4 gadiem
Tedim šķiet viss pagaidām labi sakārtojis, sevi labi parādījis, un ja spēlē 1 - 2maiņas ir labi mainās partneri kuri spēj gūt vārtus un labi piespēlēt.
, 2021-02-13 14:49, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nepareizais arguments.

Pirmkārt, viņš arī tagad nav tāds baigais NHL spēlētājs, tb ir uz AHL/NHL robežas un to saglabāt viņam nebūtu lielu problēmu.
Otrkārt, viņš būs RFA, kas nozīmē, ka vai nu SJS līgumu piedāvā, vai nē, bet, ja nē, tad viņš paliek par UFA un var brīvi izvēlēties komandu, kas arī nav slikti.

Patiesībā iemesls kāpēc Rūdolfam VAJAG tagad spēlēt ir tas, SJS ir vārgi un pārbūvējas. Viņš, ja spēlēs labi, var būt nākotnes komandas spēlētājs. Labāku iespēju, lai tiktu NHL sastāvā nav.

Ja spēlēs viduvēji, tad tādā AHL/NHL stāvoklī visu laiku arī būs.
ko nozīmē viduvēji?nemetīs viņš ka draizaitls vai makdeivids...30pktu spēlētājs viņs ir max
, 2021-02-13 15:02, pirms 4 gadiem
Roluxzz rakstīja: Bet Rūdis ir tas spēlētājs kas māk gūt vārtus ļoti labi, šeit gan jau veiksmes faktoram jāstrādā, kāda ķīmija un epizodes būs nodrošinātas, jo laiks maz lai kārtīgi iespeletos ar komandas biedriem
vismaz šeit plānotie partneri ir iedoti ļoti labi, lai sevi apliecinātu.
, 2021-02-13 15:04, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: ko nozīmē viduvēji?nemetīs viņš ka draizaitls vai makdeivids...30pktu spēlētājs viņs ir max
30p priekš NHL arī ir solīdi. Tevis nosauktie ir superzvaigznes, kuriem 30p būtu katastrofa. Hokejistam "parastajam" tas nav slikti. Balcera gadījumā viduvēji ir zem viņa spēju robežām, bez aktivitātes, ar kļūdām, nepārliecinātību par spējām - lietām, ko var neredzēt punktu izteiksmē.
, 2021-02-13 15:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 30p priekš NHL arī ir solīdi. Tevis nosauktie ir superzvaigznes, kuriem 30p būtu katastrofa. Hokejistam "parastajam" tas nav slikti. Balcera gadījumā viduvēji ir zem viņa spēju robežām, bez aktivitātes, ar kļūdām, nepārliecinātību par spējām - lietām, ko var neredzēt punktu izteiksmē.
nevienam NHL klubam nav interesanti 30 punktu spēlētāji pirmajās maiņās un vairākumā.
ja , kā te saka čurbans hujavegs , ka Balcers esot pirmo maiņu spēlētājs, tad salming18 viņam pasaka, ka nespīd Balceram spēlēt NHL!
, 2021-02-13 15:23, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: ko nozīmē viduvēji?nemetīs viņš ka draizaitls vai makdeivids...30pktu spēlētājs viņs ir max
30 punkti ir labu pēdējo maiņu kapļu rezultāts. Tādam Girgensonam tas ir max. Bļugeram, varbūt, vairāk, ja labi viss iet (kā šosezon).

Balcera "upside" ir daudz lielāks, ja viņam izdodas pārnest savu AHL sniegumu uz NHL. Punkts/Spēlē, protams, nav jāgaida, bet savi 0.5-0.75 punkti/spēlē, jeb ~50 punkti sezonā, varētu būt tas līmenis, kurā Rūdolfs varētu (teorētiski) spēlēt. Tas ir pirmo divu maiņu līmenis.
, 2021-02-13 16:56, pirms 4 gadiem
Man jau liekas ka daudzi ir pavisam piemirsuši, kā Balcers kāpāja Senators komandā, bet tad bija nolādētais savainojums, tad, kad beidzot bija gatavs spēlēt, šo ļoti ilgi marinēja pa fārmklubu (neskatoties uz to ka viņš katrā spēlē šķiet pie diviem punktiem vidēji tika)... Nezinu kas tur bija īsti, vai Sens treneris pamainījās vai kas. Katrā ziņā, manuprāt džekam ir talants būt par regulāru punktu guvēju Sharks rindās, cerams ka izdosies!
, 2021-02-13 17:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: tad viņš paliek par UFA un var brīvi izvēlēties komandu, kas arī nav slikti.
nu vispār jau kādam no sākuma jāizsaka piedāvājums tajā līgā. protams, piedāvājumi būs, bet vai NA lielākā līga piedāvās vienvirziena līgumu? godīgi sakot, izskatas pēc Ronalda stāsta.
, 2021-02-13 17:03, pirms 4 gadiem
Re, ka, tomēr, manus komentārus lasa arī TUR! Nezināju, ka Bugners pārvalda Latvju mēli
Otiņš, kad rakstīja vēstuli Fāzelim, izradījās pa tukšo, bet mani komentāri SC nostrādā!
, 2021-02-13 17:12, pirms 4 gadiem
AlCohol rakstīja: nu vispār jau kādam no sākuma jāizsaka piedāvājums tajā līgā. protams, piedāvājumi būs, bet vai NA lielākā līga piedāvās vienvirziena līgumu? godīgi sakot, izskatas pēc Ronalda stāsta.
Vispār jā, taču Balcers ir gana ok hokejists, lai ar darba piedāvājumu atrašanu lielu problēmu nebūtu. Stāsts tad jau ir par komandu un perspektīvām konkrētā sistēmā.

Vienvirziena līgums NAV garantija, ka uz AHL netiks sūtīts. Tas ietekmē tikai sūtīšanas procedūru uz AHL un to, ka AHL viņš saņems to pašu naudu ko NHL.

Protams, no otras puses, kura komanda gribēs turēt AHL spēlētāju maksājot viņam NHL algu (Balcera gadījumā - AHL viņš saņem kādas 10.5 reizes mazāk kā NHL), taču... ja vajag, tad vajag. Vienvirziena līgums nav iemesls kādu turēt komandā.
, 2021-02-13 17:22, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vispār jā, taču Balcers ir gana ok hokejists, lai ar darba piedāvājumu atrašanu lielu problēmu nebūtu. Stāsts tad jau ir par komandu un perspektīvām konkrētā sistēmā.

Vienvirziena līgums NAV garantija, ka uz AHL netiks sūtīts. Tas ietekmē tikai sūtīšanas procedūru uz AHL un to, ka AHL viņš saņems to pašu naudu ko NHL.

Protams, no otras puses, kura komanda gribēs turēt AHL spēlētāju maksājot viņam NHL algu (Balcera gadījumā - AHL viņš saņem kādas 10.5 reizes mazāk kā NHL), taču... ja vajag, tad vajag. Vienvirziena līgums nav iemesls kādu turēt komandā.
Balcera gadījumā jau tagad tiek ietekmēta sūtīšanas procedūra uz AHL. (savādāk viņš tagad nemaz nespēlētu šarkos, bet būtu Otavas fermā vai taksometrā)
nezinu, cik un kā te daudziem jāskaidro , ka vaiveri nav atkarīgi no vienvirziena vai divvirziena līguma NHL, bet gan no sezonu un spēļu skaita NHL.
starp citu Elvi joprojām uz AHL var nosūtīt bez jebkādiem vaiveriem, cik atceros vēl dažas spēles trūkst līdz obligātajiem vaiveriem.
, 2021-02-13 18:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Balcera gadījumā jau tagad tiek ietekmēta sūtīšanas procedūra uz AHL. (savādāk viņš tagad nemaz nespēlētu šarkos, bet būtu Otavas fermā vai taksometrā)
nezinu, cik un kā te daudziem jāskaidro , ka vaiveri nav atkarīgi no vienvirziena vai divvirziena līguma NHL, bet gan no sezonu un spēļu skaita NHL.
starp citu Elvi joprojām uz AHL var nosūtīt bez jebkādiem vaiveriem, cik atceros vēl dažas spēles trūkst līdz obligātajiem vaiveriem.
Slinkums meklēt un pārbaudīt, bet gadījumā nav tā, ka tur ir jāskatās algas apmēri un, ja divvirziena alga vēl var "palīst zem" tās robežas, kad veiverus nevajag, tad NHL minimums ir lielāks un veiveirus vajag obligāti?

Spēļu skaits bija tiem, kas kaut kad ir spēlējuši daudz, bet pēdējās sezonās - mazāk (82 mači 2 sezonu laikā vai 41 vienā sezonā - apmēram kaut kas tāds), kuriem veiverus nevajag.

Varbūt kļūdos, bet man prātā šitāds stāsts ir nosēdies.
, 2021-02-13 18:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nevienam NHL klubam nav interesanti 30 punktu spēlētāji pirmajās maiņās un vairākumā.
ja , kā te saka čurbans hujavegs , ka Balcers esot pirmo maiņu spēlētājs, tad salming18 viņam pasaka, ka nespīd Balceram spēlēt NHL!
Es runāju "in general" nevis tikai par pirmajām maiņām. Kopumā uz līgu 30 punkti sezonā nav vāji. Un Balcers vēl nav izdarījis neko tādu, lai pierādītu sevi ilgtermiņā, kā pirmo maiņu spēlētāju NHL, līdz ar to skatos kopumā.
, 2021-02-13 18:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Slinkums meklēt un pārbaudīt, bet gadījumā nav tā, ka tur ir jāskatās algas apmēri un, ja divvirziena alga vēl var "palīst zem" tās robežas, kad veiverus nevajag, tad NHL minimums ir lielāks un veiveirus vajag obligāti?

Spēļu skaits bija tiem, kas kaut kad ir spēlējuši daudz, bet pēdējās sezonās - mazāk (82 mači 2 sezonu laikā vai 41 vienā sezonā - apmēram kaut kas tāds), kuriem veiverus nevajag.

Varbūt kļūdos, bet man prātā šitāds stāsts ir nosēdies.
Do One-Way and Two-Way Contracts Affect Waivers?
Simply put, no, they do not. This is a common misconception. One-way and two-way contracts have nothing to do with waivers. They are solely for salary purposes between the AHL and NHL.

The confusion is understandable. Most players with two-way contracts are waiver exempt because of the reasons above. Most players on one-way contracts are not waiver exempt. When in doubt of a player’s eligibility, just keep in mind that the chart above is the only thing that determines a players waiver status.

https://thehockeywriters.com/nhl-wa...

cerams tagad būs saprotams. pašam slinkums skribilēt palagu, izkopēju no ZA ekspertiem.
, 2021-02-13 18:52, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es runāju "in general" nevis tikai par pirmajām maiņām. Kopumā uz līgu 30 punkti sezonā nav vāji. Un Balcers vēl nav izdarījis neko tādu, lai pierādītu sevi ilgtermiņā, kā pirmo maiņu spēlētāju NHL, līdz ar to skatos kopumā.
kopumā tas nav nav pirmo maiņu rezultivitāte, tāpēc tad Balceram jāpārkvalificējas par kapli ar minimālām izredzēm uz lielāku lomu par trešo maiņu vai nu jābrauc uz Eiropu.
un "in general" varam iebāzt kaut kur citur, jo lielākā daļa uzskata , ka Balcers ir pirmo maiņu spēlētājs (arī es) un tam vajag kā Juris teica vismaz 40+ sezonas , lai turētos, labāk 50+, lai stabili būtu. ja nav, tad viņš nebūs NHL pirmās maiņās. vai nu kaplis paliek, NHL/AHL lifts vai Eiropa. diezgan viss vienkārši. neviens negaidīs tur , kad Balcers sāks mest iekšā un gaidīt.
, 2021-02-13 19:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Do One-Way and Two-Way Contracts Affect Waivers?
Simply put, no, they do not. This is a common misconception. One-way and two-way contracts have nothing to do with waivers. They are solely for salary purposes between the AHL and NHL.

The confusion is understandable. Most players with two-way contracts are waiver exempt because of the reasons above. Most players on one-way contracts are not waiver exempt. When in doubt of a player’s eligibility, just keep in mind that the chart above is the only thing that determines a players waiver status.

https://thehockeywriters.com/nhl-wa...


cerams tagad būs saprotams. pašam slinkums skribilēt palagu, izkopēju no ZA ekspertiem.
+

Tātad jāapdeito info.
, 2021-02-13 20:08, pirms 4 gadiem
Kāds ir dzirdējis, kāpēc Čukste jau 3 spēli sēž malā? Skatījos twitteri, tur nekāda info nav, kāds ir kaut ko dzirdējis?
, 2021-02-13 20:36, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Kāds ir dzirdējis, kāpēc Čukste jau 3 spēli sēž malā? Skatījos twitteri, tur nekāda info nav, kāds ir kaut ko dzirdējis?
mans minējums atrodas karantīnā sakarā ar kovida protokolu.
pēdējā pārbaudes spēle pirms sezonas tika pārtraukta , jo Barakudu komandā tika konstatēts pozitīvs kovida tests.
p.s. tikai paša pieņēmumi un baumas, jo nav loģiski, ka aizsargs kas grabina pārbaudes spēles otrā maiņā(laikam gols un viena piespēle) , tagad nemaz jau 3 spēli nav pieteikts. krasas pārmaiņas šārku aizsargos ar nav konstatētas, ka tiktu nolaistu lejā aizsargi , lai Kārlim neatrastos vieta sastāvā.
p.p.s. otrs variants - savainojums.
cita izskaidrojuma man nav, kamēr nav oficāla info.

un nobeigumā, ja jau par AHL, tad Kanāda devusi atļauju spēlet arī AHL divīzijai,
pirmās spēles
15 un 16. oktobrī Manitoba (Egle, Šilovs) vs Toronto (Rubīns)
, 2021-02-13 20:44, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mans minējums atrodas karantīnā sakarā ar kovida protokolu.
pēdējā pārbaudes spēle pirms sezonas tika pārtraukta , jo Barakudu komandā tika konstatēts pozitīvs kovida tests.
p.s. tikai paša pieņēmumi un baumas, jo nav loģiski, ka aizsargs kas grabina pārbaudes spēles otrā maiņā(laikam gols un viena piespēle) , tagad nemaz jau 3 spēli nav pieteikts. krasas pārmaiņas šārku aizsargos ar nav konstatētas, ka tiktu nolaistu lejā aizsargi , lai Kārlim neatrastos vieta sastāvā.
p.p.s. otrs variants - savainojums.
cita izskaidrojuma man nav, kamēr nav oficāla info.


un nobeigumā, ja jau par AHL, tad Kanāda devusi atļauju spēlet arī AHL divīzijai,
pirmās spēles
15 un 16. oktobrī Manitoba (Egle, Šilovs) vs Toronto (Rubīns)
Skaidrs, paldies par skaidrojumu - tas šķiet loģiski. Kā zināms, ne vienmēr to afišē, vai sportists ir noķēŗis kovidu, vai nav, savukārt, traumas, vismaz kāds, kaut kur norāa. Tāpēc skaidrojums par kovidu šķiet ļoti ticams.
Super, tikai līdz oktobrim ilgi jāgaida Cerams, ka jau 15., 16. martā dos vaļā!
, 2021-02-13 20:44, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mans minējums atrodas karantīnā sakarā ar kovida protokolu.
pēdējā pārbaudes spēle pirms sezonas tika pārtraukta , jo Barakudu komandā tika konstatēts pozitīvs kovida tests.
p.s. tikai paša pieņēmumi un baumas, jo nav loģiski, ka aizsargs kas grabina pārbaudes spēles otrā maiņā(laikam gols un viena piespēle) , tagad nemaz jau 3 spēli nav pieteikts. krasas pārmaiņas šārku aizsargos ar nav konstatētas, ka tiktu nolaistu lejā aizsargi , lai Kārlim neatrastos vieta sastāvā.
p.p.s. otrs variants - savainojums.
cita izskaidrojuma man nav, kamēr nav oficāla info.


un nobeigumā, ja jau par AHL, tad Kanāda devusi atļauju spēlet arī AHL divīzijai,
pirmās spēles
15 un 16. oktobrī Manitoba (Egle, Šilovs) vs Toronto (Rubīns)
Oktobrī?
, 2021-02-13 20:47, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: .
Super, tikai līdz oktobrim ilgi jāgaida Cerams, ka jau 15., 16. martā dos vaļā!
sapisos meistarībā , tomēr pareizi ir 15 un 16 februārī drīz.
, 2021-02-13 20:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: sapisos meistarībā , tomēr pareizi ir 15 un 16 februārī
Jā, es pats arī, gribēju rakstīt februārī
, 2021-02-13 20:52, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Jā, es pats arī, gribēju rakstīt februārī
es savu pārrakstīšanos skaidrotu ar profesionālu debīlismu, jo ir pierasts, ka AHL sezona vienmēr sākas oktobrī, tāpēc automātiski ierakstās oktobris man šoreiz.
cita izskaidrojuma man nav. es pat pats nepamanīju kļūdu, kamēr nenorādīji man
, 2021-02-13 20:53, pirms 4 gadiem
kurš eiropas kanāls rāda?
, 2021-02-13 20:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es savu pārrakstīšanos skaidrotu ar profesionālu debīlismu, jo ir pierasts, ka AHL sezona vienmēr sākas oktobrī, tāpēc automātiski ierakstās oktobris.
cita izskaidrojuma man nav. es pat pats nepamanīju kļūdu, kamēr nenorādīji man
Pārtulko labāk to savu palagu par vaiveriem saprotamākā mēlē Zinu Angļu literāro mēli, bet ne tehnokrātisko
, 2021-02-13 20:56, pirms 4 gadiem
loders rakstīja: kurš eiropas kanāls rāda?
Sektanta varbūt, neesmu pārbaudījis, bet, kā jau te rakstīja, OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,... arī nekāda vaina, cik esmu lūrējis, nekad praktiski negļuko un bilde arī ir laba
, 2021-02-13 20:56, pirms 4 gadiem
loders rakstīja: kurš eiropas kanāls rāda?
Latvijā neviens šo spēli nerāda oficāli.
vienīgais kanāls , kas raida NHL spēles Latvijā ir Setanta sports.
bet šonakt šarku spēles nav viņu programmā.
, 2021-02-13 20:57, pirms 4 gadiem
pats skatos visas NHL spēles te :

https://nhl66.ir/simulator

nekā labāka bezmaksas nav interenetā manuprāt
, 2021-02-13 21:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijā neviens šo spēli nerāda oficāli.
vienīgais kanāls , kas raida NHL spēles Latvijā ir Setanta sports.
bet šonakt šarku spēles nav viņu programmā.
jā, Setanta nerāda, varbūt zini Usa kurš kanāls rādis?
, 2021-02-13 21:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pārtulko labāk to savu palagu par vaiveriem saprotamākā mēlē Zinu Angļu literāro mēli, bet ne tehnokrātisko
10 eiro par vienu rindu
, 2021-02-13 21:01, pirms 4 gadiem
loders rakstīja: jā, Setanta nerāda, varbūt zini Usa kurš kanāls rādis?
nezinu un neinteresē, bet skaties nelegālo saiti ko iedevu uz NHL spēlēm.
, 2021-02-13 21:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu un neinteresē, bet skaties nelegālo saiti ko iedevu uz NHL spēlēm.
man Usa kanāli uz tv ir pieejami, negribas kompi slēgt klāt! bet paldies par linku
, 2021-02-13 21:07, pirms 4 gadiem
loders rakstīja: man Usa kanāli uz tv ir pieejami, negribas kompi slēgt klāt! bet paldies par linku
tad tu vari izmantot nhl.com mājaslapu manuprāt un tur katrai spēlei norādīti USA/CAN kanāli kas raida spēli :
https://www.nhl.com/scores

nuja viss pa vecam palicis , tur norādīti kanāli -piemēram šarku spēli raida - NBCSCA,ATTSN-RM

ja tev tas ko izsaka
, 2021-02-13 21:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad tu vari izmantot nhl.com mājaslapu manuprāt un tur katrai spēlei norādīti USA/CAN kanāli kas raida spēli :
https://www.nhl.com/scores

nuja viss pa vecam palicis , tur norādīti kanāli -piemēram šarku spēli raida - NBCSCA,ATTSN-RM

ja tev tas ko izsaka
aiziešu pie lielā galdā uz lielā kompja un sameklēšu!
, 2021-02-13 21:16, pirms 4 gadiem
loders rakstīja: aiziešu pie lielā galdā uz lielā kompja un sameklēšu!
Vo, beidzot, viedi vārdi! Vēl tikai lielais ekrāns un lieta darīta, prozīt!
, 2021-02-13 21:19, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vo, beidzot, viedi vārdi! Vēl tikai lielais ekrāns un lieta darīta, prozīt!
tu jau čurbans tik gļukainus vataiņu strīmus skaties pie sava lielā galda, kamēr neesi noplīsis no lielās pudules!
, 2021-02-13 21:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu jau čurbans tik gļukainus vataiņu strīmus skaties pie sava lielā galda
A vot i ņihrena! Tiko pačekoju tavu simulātoru, kvalitāte praktiski tāda pati, ko skatos es
, 2021-02-13 21:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu jau čurbans tik gļukainus vataiņu strīmus skaties pie sava lielā galda, kamēr neesi noplīsis no lielās pudules!
Buteļuki, tavai zināšanai, man ir mazi
, 2021-02-13 21:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Buteļuki, tavai zināšanai, man ir mazi
toties daudz
, 2021-02-13 21:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: toties daudz
Protams, tā ir labāk, mazajos buteļukos labāk saglabājas, uzreiz neatšālējas
, 2021-02-13 21:25, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Protams, tā ir labāk, mazajos buteļukos labāk saglabājas, uzreiz neatšālējas
labi bomār, gaidi spēli un raksti palagu par Balcera spēli ja neizrubīsies spēles laikā! es gulēt!
, 2021-02-13 21:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: labi bomār, gaidi spēli un raksti palagu par Balcera spēli ja neizrubīsies spēles laikā! es gulēt!
Gulēt Sestdienas vakarā? Tik agri? Es gan tiešraidi sagaidīšu
, 2021-02-13 21:27, pirms 4 gadiem
Kāpēc neviens neapspriež Kurucu? Šis taču raksts par NBA. Domāju, ka, ja Kurucs dabūs tik pat minūtes cik Balcers, tad viņam būs vairāk punkti.
, 2021-02-13 21:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: labi bomār, gaidi spēli un raksti palagu par Balcera spēli ja neizrubīsies spēles laikā! es gulēt!
Pirms mača japalūr Aspiranta video youtube, interesanti, kas tur ir par ekspertīzi un analīzi?
, 2021-02-13 21:30, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Gulēt Sestdienas vakarā? Tik agri? Es gan tiešraidi sagaidīšu
kas vainas sestdienas vakaram lai laicīgi aizietu pagulēt?
šārku spēle tā noteikti nav , lai man tagad vajadzētu tupēt un pirst dīvānā vismaz pusdiviem naktī
, 2021-02-13 21:34, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pirms mača japalūr Aspiranta video youtube, interesanti, kas tur ir par ekspertīzi un analīzi?
jau nesen rakstīju, ka vienreiz viņa video paskatījos pēc Balcera maiņas no senatoriem uz šārkiem. vairs nav vērts tērēt laiku.
diezgan nesakarīgi . varbūt kam patīk, man nē.
es labāk viņa palagus spirtacentrā palasu, tie liekas sakarīgāki nekā viņa ierunātais jūtūbē.
p.s. bet nu nenorakstu. izaugsmei vienmēr ir laiks un telpa. lai tik rok.
varbūt sanāk kas kvalitatīvs nānotnē.
, 2021-02-13 21:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas vainas sestdienas vakaram lai laicīgi aizietu pagulēt?
šārku spēle tā noteikti nav , lai man tagad vajadzētu tupēt un pirst dīvānā vismaz pusdiviem naktī
Kā nu kuram, es ar parasti agri eju gulēt, taču reizi pa reizei var izdarīt izņēmumu
Rīt fakingā Valentīna diena, manējā dāvanas pieprasa, bet man ir laba otmazka, vēlais Hokejs, rīt no rīta ilgāk jāpaguļ, bet vēlāk viss ir ciet, kā jau Svētdienā Frankos
, 2021-02-13 21:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas vainas sestdienas vakaram lai laicīgi aizietu pagulēt?
šārku spēle tā noteikti nav , lai man tagad vajadzētu tupēt un pirst dīvānā vismaz pusdiviem naktī
Nav tas vecums, lai gaidītu vārtu, piespēles, bet neizgulētos?
, 2021-02-13 21:36, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kā nu kuram, es ar parasti agri eju gulēt, taču reizi pa reizei var izdarīt izņēmumu Rīt fakingā Valentīna diena, manējā dāvanas pieprasa, bet man ir laba otmazka, vēlais Hokejs, rīt no rīta ilgāk jāpaguļ, bet vēlāk viss ir ciet, kā jau Svētdienā Frankos
Ko tavējā saka par biznesu? Galvenais, ka nauda nāk?
, 2021-02-13 21:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tavējā saka par biznesu? Galvenais, ka nauda nāk?
Protams
, 2021-02-13 21:38, pirms 4 gadiem
Skatos, ka džeks, kas uztaisīja bobsleja trasi- bērniem
Tiešām nes Latvijas vārdu pasaulē!
Visās ziņu lentās ticis iekšā
Vairāk šādu cilvēku
, 2021-02-13 21:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nav tas vecums, lai gaidītu vārtu, piespēles, bet neizgulētos?
es tak skaidri uzrakstīju, ka šārki nav tā komanda, lai neizgulētos.
nevajag tupīt.
tie kas mani zin, un te nav noslēpums , tad es praktiski nevienu flajeru spēli neizlaižu.
flajeri nespēlē, es guļu! vot i viss.
, 2021-02-13 21:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es tak skaidri uzrakstīju, ka šārki nav tā komanda, lai neizgulētos.
nevajag tupīt.
tie kas mani zin, un te nav noslēpums , tad es praktiski nevienu flajeru spēli neizlaižu.
flajeri nespēlē, es guļu! vot i viss.
Sorry par tekstu
Es jau tagad miegu ciet
, 2021-02-13 21:41, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sorry par tekstu
Es jau tagad miegu ciet
nu tad ej gulēt un netupī internetā
, 2021-02-13 21:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es tak skaidri uzrakstīju, ka šārki nav tā komanda, lai neizgulētos.
nevajag tupīt.
tie kas mani zin, un te nav noslēpums , tad es praktiski nevienu flajeru spēli neizlaižu.
flajeri nespēlē, es guļu! vot i viss.
Maktaviša un Lindrosa laikos arī Flajerus lūrēji?
Es tai laikā tur USA mitinājos, atceros labi toreizējo NHL
, 2021-02-13 21:43, pirms 4 gadiem
Maktaviš bija pēdējais NHL mohikāns, kurš mauca bez ķiveres
, 2021-02-13 21:45, pirms 4 gadiem
Lindross nebija tas, kas bieži palika bez ķiveres?
NHL sakarā, tad Lindrosu asociēju ar smadzeņu satricinājumiem, ne hokeja spēli!
Karoč tinos
, 2021-02-13 21:50, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Maktaviša un Lindrosa laikos arī Flajerus lūrēji?
Es tai laikā tur USA mitinājos, atceros labi toreizējo NHL
es tik daudz reizes esmu rakstījis , kāpēc esmu kļuvis par flajeru fanu 80.gados un kāpēc joprojām esmu. ka vairs negribu atkārtoties.
tāpat esmu rakstījis, ka LIVE NHL spēles pirmo reizi regulāri sāku skatīties , kad parādījās NTV+ no 1996/97 sezonas un tad viņi tik raidīja 2-3 spēles nedēļā, bet bija NHL on the ice vai kaut kas tamlīdzīgs apskats par visu nedēļu.
kaut kur 2000.gadu sākumā tik parādījās iespēja skatīties NHL spēles internetā nelegālos gļukainos strīmos.
citu iespēju nebija. tie kas pirž par NHL spēlēm 80-90 gados , ka skatījās visdrīzāk tirš, jo nebija. bija tik ieraksti un ziņu montējumi LTV vai krievu TV.
pirmā sezona oficali bija 1996/97 gads pa krievu TV.
LTV pirmās tiešraides bija Irbes fināls pret sarkanajiem spārniem.
, 2021-02-13 21:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Lindross nebija tas, kas bieži palika bez ķiveres?
NHL sakarā, tad Lindrosu asociēju ar smadzeņu satricinājumiem, ne hokeja spēli!
Karoč tinos
Ja nemaldos, tas bija Kasparaitis, kurš Lindrosam karjeru sabojāja Daudzi viņam prognozēja Mario Lemjē nākotni un uz to viss arī gāja, bet Leišu nezvērs nežēlīgi visam pielika treknu punktu
, 2021-02-13 22:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kopumā tas nav nav pirmo maiņu rezultivitāte, tāpēc tad Balceram jāpārkvalificējas par kapli ar minimālām izredzēm uz lielāku lomu par trešo maiņu vai nu jābrauc uz Eiropu.
un "in general" varam iebāzt kaut kur citur, jo lielākā daļa uzskata , ka Balcers ir pirmo maiņu spēlētājs (arī es) un tam vajag kā Juris teica vismaz 40+ sezonas , lai turētos, labāk 50+, lai stabili būtu. ja nav, tad viņš nebūs NHL pirmās maiņās. vai nu kaplis paliek, NHL/AHL lifts vai Eiropa. diezgan viss vienkārši. neviens negaidīs tur , kad Balcers sāks mest iekšā un gaidīt.
Balceram nav nevienas pilnas sezonas, aŗī šī nebūs pilna sezona - šajā sezonā 30p jau būs daudz. Sākumam, pietiks ar vismaz stabilu spēli ar tiem pašiem 0,4-0.5 punktiem spēlē, iztiekot bez stulbām kļūdām.
, 2021-02-13 22:02, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ja nemaldos, tas bija Kasparaitis, kurš Lindrosam karjeru sabojāja Daudzi viņam prognozēja Mario Lemjē nākotni un uz to viss arī gāja, bet Leišu nezvērs nežēlīgi visam pielika treknu punktu
Lindrosam bija divas izlaistas sezonas . 2000.gadā Skots Stīvens viņu iznesa
un reindžeros 2004.gadā es īsti neatceros, bet kaut kāds fermeris.
nu nebūs tur Kasparaitis, kas pielika punktu. man liekas pat vienā komandā spēlēja.
Dalasā pabeidza Ēriks savu NHL ēru, kad jau laikam Kasparaitis nebija tur.
bet varu kļūdīties.
atmiņā tik palicis , kā viņu flajeros iznesa Skots Stīvens no velniem!
pēc tam viņš nebija flajers!
, 2021-02-13 22:05, pirms 4 gadiem
Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?
, 2021-02-13 22:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Balceram nav nevienas pilnas sezonas, aŗī šī nebūs pilna sezona - šajā sezonā 30p jau būs daudz. Sākumam, pietiks ar vismaz stabilu spēli ar tiem pašiem 0,4-0.5 punktiem spēlē, iztiekot bez stulbām kļūdām.
beidz tupīt. "overall" es runāju par pilno sezonu 82 spēles. tālāk pats pats vari skaitīt, cik viņam vajag mazajās sezonās.
, 2021-02-13 22:06, pirms 4 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?
Liepājas bocmanim uzzvani!
, 2021-02-13 22:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tupīt. "overall" es runāju par pilno sezonu 82 spēles. tālāk pats pats vari skaitīt, cik viņam vajag mazajās sezonās.
Gaidīt pirmo pilno sezonu viņam nav laika - jāspēlē šobrīd. Un tāpēc vienkāršāk ir rēķināt avgp un ar 0.4-0.5 būtu jāpietiek. Bet sākumā (es protams neesmu SJS GM, tāpēc tas ir tikai mans viedoklis) pietiktu vismaz kādu punktu nopelnīt pirmajos mačos, ideāli ja jau šovakar un nevārīt sūdus, dalīt piespēles partneriem - ja dos piespēles konfektes tam pašam Hertlam un viņš lažos no komandas āra nemetīs. Ja būs Otavas slimība, kad izskatījās kā ar sasietām rokām - arī punkti neglābs
, 2021-02-13 22:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Gaidīt pirmo pilno sezonu viņam nav laika - jāspēlē šobrīd. Un tāpēc vienkāršāk ir rēķināt avgp un ar 0.4-0.5 būtu jāpietiek. Bet sākumā (es protams neesmu SJS GM, tāpēc tas ir tikai mans viedoklis) pietiktu vismaz kādu punktu nopelnīt pirmajos mačos, ideāli ja jau šovakar un nevārīt sūdus, dalīt piespēles partneriem - ja dos piespēles konfektes tam pašam Hertlam un viņš lažos no komandas āra nemetīs. Ja būs Otavas slimība, kad izskatījās kā ar sasietām rokām - arī punkti neglābs
tad runājiet par punktiem vidēji spēli, nevis 30 punktiem.
zb jau . noskaidrojiet ko gribat tad rakstat.
ja nesanāk punkti, tad ķeras pie ppg.
, 2021-02-13 22:12, pirms 4 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?
NBA streams, NHL streams, NFL streams, MMA...
, 2021-02-13 22:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad runājiet par punktiem vidēji spēli, nevis 30 punktiem.
zb jau . noskaidrojiet ko gribat tad rakstat.
ja nesanāk punkti, tad ķeras pie ppg.
Bet s jau no sākta gala runāju par to, ka nav svarīgs kopējais punktu skaits un ppg, jau iepriekšejā komentārā pieminēju. Nebremzē.
, 2021-02-13 22:14, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet s jau no sākta gala runāju par to, ka nav svarīgs kopējais punktu skaits un ppg, jau iepriekšejā komentārā pieminēju. Nebremzē.
Tu no sākta gala esi diezgan liels demagogs.
nu tā runājot starp spirtacentra "meitenēm"
, 2021-02-13 22:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: http://6stream.xyz/nba-streams/
Nice, paldies
, 2021-02-13 22:24, pirms 4 gadiem
bezbiksis rakstīja: Nice, paldies
Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
kovids ejot caur monitoru. glābj tik šprice pakaļā no kovida, kā hujavegs izdarīja!
, 2021-02-13 22:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu no sākta gala esi diezgan liels demagogs.
nu tā runājot starp spirtacentra "meitenēm"
Šādu "apvainojumu" es vel saprotu un kaut kur daļēji pat piekrītu, ka reizēm kaut kas tāds no manis var nākt āra. Nevis, kā dažs labs no Liepājas, kas pat smuki apsaukāt neprot un uzvedās, kā bērnudārznieks
, 2021-02-13 22:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
Kad tad Kviļupēters kādu būtu apčakarējis?
, 2021-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kad tad Kviļupēters kādu būtu apčakarējis?
Es domāju tur manā vietā būtu jebkurš, jo uzsvars ir uz NBA kaitīgumu
, 2021-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šādu "apvainojumu" es vel saprotu un kaut kur daļēji pat piekrītu, ka reizēm kaut kas tāds no manis var nākt āra. Nevis, kā dažs labs no Liepājas, kas pat smuki apsaukāt neprot un uzvedās, kā bērnudārznieks
neķer kreņķi , tas nebija ļauni.
, 2021-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
Aspirant, zinu, ka neguli. Ko iesaki likt toķikā uz Sharku un Vegasas geimu?
, 2021-02-13 22:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es domāju tur manā vietā būtu jebkurš, jo uzsvars ir uz NBA kaitīgumu
Par kaitīgumu piekrītu zaipim
, 2021-02-13 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neķer kreņķi , tas nebija ļauni.
Es arī neķeru, ja ķertu kreņķi atbildētu krietni savādāk
, 2021-02-13 22:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aspirant, zinu, ka neguli. Ko iesaki likt toķikā uz Sharku un Vegasas geimu?
Tak nejauc Aspirantu ar Profesoru!
, 2021-02-13 22:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par kaitīgumu piekrītu zaipim
Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim
, 2021-02-13 22:29, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tak nejauc Aspirantu ar Profesoru!
Profesors, šķiet mani savā slavenajā ignoru sarakstā iesviedis
Tieši aspiranta viedoklis interesē uz ko likt toto
, 2021-02-13 22:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
kovids ejot caur monitoru. glābj tik šprice pakaļā no kovida, kā hujavegs izdarīja!
Es dezinfecējos ar dzērienu, līdz ar to mans kompis arī ir pasargāts no zarazas. Bet paldies par padomu
, 2021-02-13 22:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim
Nahrenizēt pērtiķbolu!!
, 2021-02-13 22:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim
nosauc man to voleja lielo līgu ko nevari paskatīties ? un kur viņa atrodas? pirms NFL, MLB, NBA, NHL, Nascar, F1?
, 2021-02-13 22:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nosauc man to voleja lielo līgu ko nevari paskatīties ? un kur viņa atrodas? pirms NFL, MLB, NBA, NHL, Nascar, F1?
Es vienkārši nevaru paskatīties volejbolu. Vienalga izlašu mačus (kurus kaut kā vel riezēm ar vienu aci palūru) vai klubu. Man volejbols šķiet nāvīgi garlaicīgs.
, 2021-02-13 22:32, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par kaitīgumu piekrītu zaipim
pamodies?
, 2021-02-13 22:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vienkārši nevaru paskatīties volejbolu. Vienalga izlašu mačus (kurus kaut kā vel riezēm ar vienu aci palūru) vai klubu. Man volejbols šķiet nāvīgi garlaicīgs.
nu tā ir. Latvijas izlase kad spēlē varu paskatīties. tā ne visai...
nav tā , ka ir EČ finālturnīrā?
, 2021-02-13 22:35, pirms 4 gadiem
mūsdienas cilvēkiem vajag aizraujošo izklaidi sportā.
kas to var piedāvāt , tas izdzīvos.
, 2021-02-13 22:36, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Profesors, šķiet mani savā slavenajā ignoru sarakstā iesviedis
Tieši aspiranta viedoklis interesē uz ko likt toto
Ne jau par Profesoru Abragu es runāju, bet par Toto Profesoru, kurš pateicoties DR zāģiem, atvaļinājumus pavada Maldīvu salās
, 2021-02-13 22:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tā ir. Latvijas izlase kad spēlē varu paskatīties. tā ne visai...
nav tā , ka ir EČ finālturnīrā?
Nezinu. Es neatceros nevienu reizi neatkarībā no turnīra līmeņa, kad volis liktos interesants. Ne dzīvajā, ne pa tv/strīmiem. Handbols, florbols vismaz dzīvē liekās tīri skatāmi. Pa teļļuku gan arī ne sevišķi.
, 2021-02-13 22:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nezinu. Es neatceros nevienu reizi neatkarībā no turnīra līmeņa, kad volis liktos interesants. Ne dzīvajā, ne pa tv/strīmiem. Handbols, florbols vismaz dzīvē liekās tīri skatāmi. Pa teļļuku gan arī ne sevišķi.
tad jau biji zīdainis , kad Ventspils/Vildoga 90.gados spēlēja čempionu līgā un izlase pirmo reizi iekļuva EČ finālturnīrā.
man tad tas likās kaut kas kruts.
, 2021-02-13 22:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau biji zīdainis , kad Ventspils/Vildoga 90.gados spēlēja čempionu līgā un izlase pirmo reizi iekļuva EČ finālturnīrā.
man tad tas likās kaut kas kruts.
Visdrīzāk, biju gan zīdainis vai pat "plānā"
Katram savi favorīt sporta veidi - es tapat nevaru iedomāties sevi kaifojam par amerikāņu futeni vai beisbolu. Tie ir vēl sliktāki par voli - tur tos noteikumus saprast ir Ķīnas ābece. Voli vismaz pats var paspēlēt.
, 2021-02-13 22:48, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ne jau par Profesoru Abragu es runāju, bet par Toto Profesoru, kurš pateicoties DR zāģiem, atvaļinājumus pavada Maldīvu salās
Vai tad viņš kaut reizi ir devis padomus uz NHL mačiem? Šķiet, tikai uz DR spēlēm specializējās
, 2021-02-13 22:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vai tad viņš kaut reizi ir devis padomus uz NHL mačiem? Šķiet, tikai uz DR spēlēm specializējās
Ar NHL prognozēm viņš riktīgi aptirstos Maldīvu vietā spīdētu Sarkandaugavas durka
, 2021-02-13 22:51, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Visdrīzāk, biju gan zīdainis vai pat "plānā"
Katram savi favorīt sporta veidi - es tapat nevaru iedomāties sevi kaifojam par amerikāņu futeni vai beisbolu. Tie ir vēl sliktāki par voli - tur tos noteikumus saprast ir Ķīnas ābece. Voli vismaz pats var paspēlēt.
80- 90.gados es īsti nesapratu atšķīrību starp futbola, voleja, basketbola vai handbola čempionu līgu.
tagad tik nenormāli aizgājis - futbols kosmosā, pēc tam kaut kur basketbols .
par tādām handbola vai voleja čempionu līgām tik uzzinām, ja kāds no Latvijas spēlē un ar ne vienmēr.
, 2021-02-13 22:57, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ar NHL prognozēm viņš riktīgi aptirstos Maldīvu vietā spīdētu Sarkandaugavas durka
tu visu laiku aptirsies ar NHL.
ej stāžēties vispirms uz fermu:
https://theahl.com/
kad nobrīdīsi pasauksim
, 2021-02-13 23:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu visu laiku aptirsies ar NHL.
ej stāžēties vispirms uz fermu:
https://theahl.com/
kad nobrīdīsi pasauksim
Pats tak rakstīji, ka NHL esi sācis lūrēt regulāri kaut kur ap nulles gadiem, kāmēr es KLĀTIENĒ 94. gadā! Kuram ta no mums būtu jāstažējas fermā?
, 2021-02-13 23:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pats tak rakstīji, ka NHL esi sācis lūrēt regulāri kaut kur ap nulles gadiem, kāmēr es KLĀTIENĒ 94. gadā! Kuram ta no mums būtu jāstažējas fermā?
nav dzirdēts , ka NHL spēlētu ielu krustojumos!
, 2021-02-13 23:18, pirms 4 gadiem
Pagaidām Šarku vairākums bez Balcera nekāds, tas ir labi!
, 2021-02-13 23:39, pirms 4 gadiem
ko tik maz laukuma? no sakuma neskatijos. nespele nevienados ne vairakuma, ne mazakuma?
, 2021-02-13 23:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nav dzirdēts , ka NHL spēlētu ielu krustojumos!
Šie tur kkādu fanu bļaušana fona ierakstiņu laiž? Tā jocīgi jau liekas, bet nu, laikam jau labāk tā, nekā pilnīgs klusums, kā šodien bija AO..
, 2021-02-13 23:47, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ko tik maz laukuma? no sakuma neskatijos. nespele nevienados ne vairakuma, ne mazakuma?
Padomāju par to pašu It kā otrā maiņā spēlē, bet laika ziņā ne ar ko no ceturtās neatšķiras
Sanāk tā, ka ir jānovēl nenoraidīties vispār, nevienai komandai
, 2021-02-13 23:49, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Padomāju par to pašu It kā otrā mainā spēlē, bet laika ziņa ne ar ko no ceturtās neatšķiras
Sanāk tā, ka ir jānovēl nenoraidīties vispār, nevienai komandai
Varu kļūdīties , bet trīsreizes manīju laukumā Rūdi
, 2021-02-13 23:53, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Varu kļūdīties , bet trīsreizes manīju laukumā Rūdi
Laukumā ta viņš bija un tanī laikā viņa maiņai bija vismaz divi vārtu momenti, taču tas ir stipri par maz priekš otrās maiņas uzbrucēja Ne vairākumā nelaiž, ne 4 pret 4, labi ir vismaz tas, ka abi vairākumi bija nekādi, varbūt spēles turpinājumā kaut kas tiks mainīts no treneru puses
, 2021-02-13 23:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šie tur kkādu fanu bļaušana fona ierakstiņu laiž? Tā jocīgi jau liekas, bet nu, laikam jau labāk tā, nekā pilnīgs klusums, kā šodien bija AO..
Pilnīgs klusums ir tā saucamajās reklāmas pauzēs, to gan es nesaprotu, kāda hrena pēc tas tiek darīts?
, 2021-02-14 00:02, pirms 4 gadiem
It kā otrajā maiņā Rūdolfs spēlē,bet diemžēl pagaidām viņam maz uzticās,jo pabija laukumā vien četras maiņas,summā trīs minūtes.Ne vairākumā,na mazākumā laukumā pagaidām netiek.Obligāti jācenšās šodien izmantot doto iespēju,jo tādas bieži var nebūt.Pati spēle no haizivīm pagaidām tāda haotiska,bet gan jau būs labi.
, 2021-02-14 00:18, pirms 4 gadiem
2 periodā Rūdis labi cīnās pamanāms
, 2021-02-14 00:20, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: It kā otrajā maiņā Rūdolfs spēlē,bet diemžēl pagaidām viņam maz uzticās,jo pabija laukumā vien četras maiņas,summā trīs minūtes.Ne vairākumā,na mazākumā laukumā pagaidām netiek.Obligāti jācenšās šodien izmantot doto iespēju,jo tādas bieži var nebūt.Pati spēle no haizivīm pagaidām tāda haotiska,bet gan jau būs labi.
Algunopi, būs labi, būs labi, nevar būt labi, ja tiklīdz nevienādi sastāvi, tā Balcers deldē beņķi!
Lai būtu labi, ir vajadzīgs tieši nevienādu sastāvu laiks jebkurā formātā, tas ir Balcera trumpis
, 2021-02-14 00:32, pirms 4 gadiem
drausmīgs pagaidām otrais periods Balceram
, 2021-02-14 00:36, pirms 4 gadiem
No Balcera piespēles VĀRTI !!!!!!
, 2021-02-14 00:36, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: drausmīgs pagaidām otrais periods Balceram
Beidz pļurdīt, re kur Balceram punkts!
, 2021-02-14 00:36, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: drausmīgs pagaidām otrais periods Balceram
Nav jau tā, ka pārējiem šarkiem šī spēle būtu baigi izcilā..
, 2021-02-14 00:37, pirms 4 gadiem
Un lūk, viss drausmīgi, bet Balceram visnotaļ lieliska piespēle
, 2021-02-14 00:38, pirms 4 gadiem
Rūdim pasiņš 👍
, 2021-02-14 00:38, pirms 4 gadiem
sveiki! spēli neredzu, piespēle izcila!
, 2021-02-14 00:39, pirms 4 gadiem
piespēle lieliska, nav jautājumu. par pārējiem šarkiem nav stāsts - balcers cīnās par vietu sastāvā, periods bija kļūdām pārbagāts. šis noteikti trekns pluss rūdim
, 2021-02-14 00:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: sveiki! spēli neredzu, piespēle izcila!
Atver acis, redzēsi
, 2021-02-14 00:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Un lūk, viss drausmīgi, bet Balceram visnotaļ lieliska piespēle
PIESPĒLE KONFEKTE !
, 2021-02-14 00:40, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Atver acis, redzēsi
sieviete, nomierinies!
, 2021-02-14 00:42, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Algunopi, būs labi, būs labi, nevar būt labi, ja tiklīdz nevienādi sastāvi, tā Balcers deldē beņķi!
Lai būtu labi, ir vajadzīgs tieši nevienādu sastāvu laiks jebkurā formātā, tas ir Balcera trumpis
Es taču tev dēliņ teicu ,ka būs labi.Pirmais punkts kabatā un tai štellei vajag aiziet
, 2021-02-14 00:43, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Es taču tev dēliņ teicu ,ka būs labi.Pirmais punkts kabatā un tai štellei vajag aiziet
lūk, pieredze! nevis čurbana vaimanas
, 2021-02-14 00:45, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: piespēle lieliska, nav jautājumu. par pārējiem šarkiem nav stāsts - balcers cīnās par vietu sastāvā, periods bija kļūdām pārbagāts. šis noteikti trekns pluss rūdim
Kādām vēl kļūdām pārbagāts, ko tu murgo? Cik es redzēju, vienīgā maza kļūda bija uzbrūkot, kad viņš ripu neapstrādāja kā vajadzēja un laba epizode izpalika, taču katastrofālas lažas no viņa puses nebija Pie abiem zaudētiem vārtiem viņš vispār laukuma nebija, tak čto, vēlrēiz atkārtoju, beidz pļurdīt!
, 2021-02-14 00:45, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Es taču tev dēliņ teicu ,ka būs labi.Pirmais punkts kabatā un tai štellei vajag aiziet
Ar to arī apsveicu, prozīt!
, 2021-02-14 00:47, pirms 4 gadiem
Viens tips, līdzīgs Uldim Vazdikam, tagad pārtraukumā apspriež Balcera sniegumu
, 2021-02-14 00:49, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kādām vēl kļūdām pārbagāts, ko tu murgo? Cik es redzēju, vienīgā maza kļūda bija uzbrūkot, kad viņš ripu neapstrādāja kā vajadzēja un laba epizode izpalika, taču katastrofālas lažas no viņa puses nebija Pie abiem zaudētiem vārtiem viņš vispār laukuma nebija, tak čto, vēlrēiz atkārtoju, beidz pļurdīt!
šajā periodā viņš pazaudēja 3 ripas (2 no tām neitrālajā zonā, Sharks zaudējot possesion) un 4 reizes nokrita. perioda sākumā gan bija arī laba nomaiņa ar krutu balcera forecheck. ja nebūtu piespēles, gan jau nākamajā spēlē nespēlētu.
, 2021-02-14 00:52, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: šajā periodā viņš pazaudēja 3 ripas (2 no tām neitrālajā zonā, Sharks zaudējot possesion) un 4 reizes nokrita. perioda sākumā gan bija arī laba nomaiņa ar krutu balcera forecheck. ja nebūtu piespēles, gan jau nākamajā spēlē nespēlētu.
Tu visiem skaiti, kurš cik reizez nokrita, vai tikai Balceram?
, 2021-02-14 00:53, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: šajā periodā viņš pazaudēja 3 ripas (2 no tām neitrālajā zonā, Sharks zaudējot possesion) un 4 reizes nokrita. perioda sākumā gan bija arī laba nomaiņa ar krutu balcera forecheck. ja nebūtu piespēles, gan jau nākamajā spēlē nespēlētu.
Tas gan, sjs reddita ari fani izcela, ka piespele "izruchija", jo visadi citadi diezgan smagi gaaja.
, 2021-02-14 00:55, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tu visiem skaiti, kurš cik reizez nokrita, vai tikai Balceram?
kā tev šķiet? es skatos rūdolfa spēli, man daudz neinteresē, ko sorensens dara
, 2021-02-14 00:58, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: kā tev šķiet? es skatos rūdolfa spēli, man daudz neinteresē, ko sorensens dara
Varbūt visi tie Sorenseni krīt vairāk un arī zaudē ripas neitrālajā zonā, par to neesi padomājis?
, 2021-02-14 01:01, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: šajā periodā viņš pazaudēja 3 ripas (2 no tām neitrālajā zonā, Sharks zaudējot possesion) un 4 reizes nokrita. perioda sākumā gan bija arī laba nomaiņa ar krutu balcera forecheck. ja nebūtu piespēles, gan jau nākamajā spēlē nespēlētu.
Vari nemēģināt izglītot cilvēkus, visiem rozā brilles un kamēr Balcers neiemetīs savos vārtos, tikmēr viņš būs apdalītais ar spēles laiku, treneri lohi, neko nejēdz. Īpaši tam debiloīdam franču imigrantam.

Piespēle gan laba un Hertls labi trāpīja.
, 2021-02-14 01:12, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: kā tev šķiet? es skatos rūdolfa spēli, man daudz neinteresē, ko sorensens dara
Tas jau viss ir labi, bet cik objektīvi komandas spēlē ir vērtēt vienu spēlētāju neskatoties kontekstā ar komandu? Es nerunāju par konkrēto spēli un konkrēti par Balceru, bet idejiski.

Tā realitāte šobrīd ir tāda, ka šarki šobrīd ir ielaiduši trīs vārtus, ar kuriem Balceram nav bijis nekāda sakara un iemetuši vienus, ar kuriem viņam ir vistiešākais sakars.. var jau būt, ka šī nav viņa izcilākā spēle, bet es atļaušos teikt, ka viņš noteikti šajā spēlē nav sliktākais komandas spēlētājs
, 2021-02-14 01:24, pirms 4 gadiem
šarkiem vairākums galīgi garām ! No vairākiem vairākumiem pat bīstams moments nav bijis , Vegasai divi vārti vairākumā ,
, 2021-02-14 01:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tas jau viss ir labi, bet cik objektīvi komandas spēlē ir vērtēt vienu spēlētāju neskatoties kontekstā ar komandu? Es nerunāju par konkrēto spēli un konkrēti par Balceru, bet idejiski.

Tā realitāte šobrīd ir tāda, ka šarki šobrīd ir ielaiduši trīs vārtus, ar kuriem Balceram nav bijis nekāda sakara un iemetuši vienus, ar kuriem viņam ir vistiešākais sakars.. var jau būt, ka šī nav viņa izcilākā spēle, bet es atļaušos teikt, ka viņš noteikti šajā spēlē nav sliktākais komandas spēlētājs
Tieši tā, priekš mālā sēdināšanas nākamajā spēlē ir arī citi kandidāti
, 2021-02-14 01:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tas jau viss ir labi, bet cik objektīvi komandas spēlē ir vērtēt vienu spēlētāju neskatoties kontekstā ar komandu? Es nerunāju par konkrēto spēli un konkrēti par Balceru, bet idejiski.

Tā realitāte šobrīd ir tāda, ka šarki šobrīd ir ielaiduši trīs vārtus, ar kuriem Balceram nav bijis nekāda sakara un iemetuši vienus, ar kuriem viņam ir vistiešākais sakars.. var jau būt, ka šī nav viņa izcilākā spēle, bet es atļaušos teikt, ka viņš noteikti šajā spēlē nav sliktākais komandas spēlētājs
gribi pateikt, ka individualas darbibas nevar vertet? doma treneri tas neredz?
, 2021-02-14 01:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tas jau viss ir labi, bet cik objektīvi komandas spēlē ir vērtēt vienu spēlētāju neskatoties kontekstā ar komandu? Es nerunāju par konkrēto spēli un konkrēti par Balceru, bet idejiski.

Tā realitāte šobrīd ir tāda, ka šarki šobrīd ir ielaiduši trīs vārtus, ar kuriem Balceram nav bijis nekāda sakara un iemetuši vienus, ar kuriem viņam ir vistiešākais sakars.. var jau būt, ka šī nav viņa izcilākā spēle, bet es atļaušos teikt, ka viņš noteikti šajā spēlē nav sliktākais komandas spēlētājs
Pilnīgi noteikti. Un, salīdzinot ar Rūdolfu pirms gada, man šķiet viņš ir pielicis spēka spēlē nedaudz, pie bortiem spēj NHL līmenī ripu iegūt/nepazaudēt.

Bet skaidrs arī, ka teiksim Meiers var atļauties sliktu spēli, kamēr Balcerveidīgajiem, kam vieta sastāvā nav tik skaidra, vienai sliktai spēlei sekas var būt skaudrākas.
, 2021-02-14 01:28, pirms 4 gadiem
Derētu tagad kāds vairākums... ar Balceru ierindā!
, 2021-02-14 01:34, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: gribi pateikt, ka individualas darbibas nevar vertet? doma treneri tas neredz?
Protams, ka var un arī vajag, bet, manuprāt, tas tomēr jāvērtē kaut nedaudz kontekstā ari ar pārējo komandas spēli. Galvenais jautājums ir par to, vai spēlētājs krīt ārā no sastāva. Respektīvi, viss ko gribu pateikt - nevajag vilkt rozā brilles, bet nevajag braukt arī otrā grāvī un mālēt visu piķa melnumā.